הערב קבוצות משחקות על החיים שלהן והחגיגה מתחילה מוקדם

rapgamer4ever

New member
הערב קבוצות משחקות על החיים שלהן והחגיגה מתחילה מוקדם

19:00
טורונטו- מיאמי: לפי החשבון שלי זה win or go home מבחינת מיאמי, שמצב הטייברייק שלה לא טוב מול היריבות על הפלייאוף. לא יודע באיזה הרכב הראפטורס יעלו לשחק אבל כל עוד חצי משחקני הגרעין בפנים, הם פייבוריטים.

22:00
קליבלנד- סאן אנטוניו: הספרס לא שומטים משחקים כאלה.

22:30
מינסוטה- אוקלהומה: מאסט ווין עבור הת'אנדרס או שהם יכולים כבר עכשיו להגיד היי לגולדן בסיבוב הראשון. מינסוטה חסרה 4-5 שחקני גרעין אבל יש לנו נטייה לנצח את הת'אנדרס בדרכים שונות ומשונות כך שקל זה לא יהיה.

23:00
דטרויט- שארלוט: שארלוט ב-win or go home. דטרויט רוצה לנצח כדי לשפר עמדות אבל אפילו אם תפסיד יהיו לה משחקים מול נמושות כדי לתקן.

24:00
אינדיאנה- ברוקלין: לפייסרס אין על מה לשחק, ברוקלין תרצה להבטיח מקום בפלייאוף עם ניצחון עוד הערב. הם בבק טו בק אחרי שניצחו במילווקי בלי יאניס, נראה האם יפלו מהרגליים.

מאוחר:
ממפיס- דאלאס.
יוסטון- פיניקס.
מילווקי- אטלנטה.
בוסטון- אורלנדו: משחק חשוב עבור המג'יק, ניצחון יבטיח להם עלייה לפלייאוף לראשונה מ-2012 והפסד ישים אותם בסיכון למשחק על כל הקופה מול שארלוט במחזור האחרון.

ניקס- וושינגטון.
גולדן- קליפרס: גולדן תשמח לקבל את הקליפרס בסיבוב הראשון ולשם כך היא צריכה לנצח אותה כאן. ככל הידוע לי הווריורס בהרכב מלא.

פורטלנד- דנבר: מייק מאלון החליט להושיב את יוקיץ' לנוח אפילו שזה עלול לעלות לו באיבוד המקום השני ליוסטון. מעניין, אני תוהה האם מנוחה כאן הגיונית יותר מאשר במשחק הבא שלהם מול יוטה, שהסיכוי לנצח אותו יהיה נמוך יותר.
בפורטלנד מקולום חוזר וניצחון כאן יבטיח להם כמעט סופית יתרון ביתיות.

סקראמנטו- ניו אורלינס.
לייקרס- יוטה.
 

Krit123

Well-known member
החלטה לא טובה באמת

להושיב את יוקיץ' דווקא עכשיו. גם מורי לא ישחק ומילסאפ בספק. אני חושב שיותר דקות של פלאמלי יעזרו הגנתית אבל זה לא יחזיק ככל שהמשחק יתקדם, חבל לוותר על המשחק הזה ולא על המפגש החסר סיכוי מול יוטה, שגם היה מבטל את החצי הראשון של הבק2בק ומביא אותנו טריים לקראתכם במשחק האחרון. הלוואי ותנצחו את OKC
 

rapgamer4ever

New member
מיאמי עפה, שארלוט עדיין בחיים

נשאר למיאמי סיכוי מתמטי בלבד שתלוי בכך שדטרויט תפסיד לממפיס ולניקס, ושמיאמי תנצח את פילדלפיה וברוקלין. בקיצור 99% שהסיפור שלהם נגמר.
&nbsp
שארלוט השיגו ניצחון חוץ קריטי והם עדיין בתמונה. עכשיו הם צריכים לקוות שבוסטון תנצח את אורלנדו, והם יפגשו את המג'יק במחזור הסיום לקרב ישיר שהמנצחת תעלה לפלייאוף.
&nbsp
אוקלהומה גירדה ניצחון לא משכנע על מינסוטה אבל זה טוב מספיק. עכשיו הם צריכים לנצח את יוסטון ואת המילואים של מילווקי ולפגוש את הרוקטס במצ'אפ 3-6.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
ברוקלין בדרך לנצח באינדיאנה

לא יודע כמה המיקום חשוב להם אבל הם יהיו בעמדת מפתח למקום 6 בקונפרנס ומפגש מול פילדלפיה. נראה לי שיגרמו לסיקסרס להזיע קצת.
 

Anfield

New member
מופתע שניצחנו את מיניסוטה

פורטלנד ומיניסוטה קבוצות שאנחנו תמיד מפסידות להן, השנה סוויפ על פורטלנד ולקחנו 1 ממיניסוטה. מפתיע.
וויגינס וטאונס נגדנו תמיד נראים כמו קובי ושאקיל. ככה זה.
 

Anfield

New member
ועוד אדאמס היה על 6 עבירות והיינו צריכים לשחק עם מוריס סנטר

טוב נו.
לא ממש משנה משהו, כמו שכתבתי. בדרך להדחה מול יוסטון בסיבוב 1.
 

rapgamer4ever

New member
אורלנדו ניצחה את בוסטון בחוץ והבטיחה העפלה לפלייאוף

לראשונה מאז 2012.
חבל, דוקא רציתי משחק על כל הקופה במחזור ה-82 מול שארלוט.
&nbsp
במצב הנוכחי ברוקלין ואורלנדו הבטיחו מקום בפלייאוף. דטרויט במקום השמיני תלויה רק בעצמה, היא תצטרך לנצח את ממפיס בבית ואת הניקס בחוץ. אם היא תפשל באחד המשחקים האלה, יהיה לשארלוט צ'אנס לתפוס את המקום השמיני (במידה וזו תנצח את אורלנדו במחזור הסיום).
&nbsp
המירוץ ל-MVP ממשיך עד המחזור האחרון: יאניס התפלץ עם 30-9-3-3 ב-25 דקות משחק בלבד מול אטלנטה. הארדן שייט עם 30-13-9 ב-29 דקות מול פיניקס.
 
למעלה