נבחרת הפועל ירושלים ישראל ועודד קטש

קליבלנד בסבירות ממש גבוהה תהיה אחת מה2 הראשונות

והם ממש חמים עליו , ברוב הדראפטים הוא מדורג 3-5 אצלם או אצל אטלנטה והוולבס.
אני במקור אוהד ניקס, אבל מתפלל שלא יגיע לשם גם בטעות.
אבל הכי יפה שהיום מתפרסמת כתבה שאם אני לא טועה ניו אורלינס נזכרו שהוא יהיה בחירת דראפט טובה , יש להם מקום 7 , וואלה יופי שנזכרתם , תצטרפו לתור.

באופן כללי , אני עוקב הרבה זמן אחרי המוקים של השנתון הזה
שנתיים למען האמת, יש לי מום כזה שלפעמים אני נתפס על צעירים מסוימים ובודק מה קורה איתם.
ניקו מאניון למשל מהשנתון הזה הוא שם מוכר מBALISLIFE , שמדורג ברוב המוקים בטופ 10.
בכל אופן זה שנתון לא יציב בכלל , אם אני חושב שג'ייימס וייסמן הוא הכשרון הכי בטוח מהדראפט הזה , אבל מגיע לו שידפקו אותו , מה זה לשחק 3 משחקים במכללות ולוותר על ההמשך כי קיבלת מכה בזרת? העסק מתמסחר יותר מדי כבר אחרי תיכון והאמריקאים צריכים לעשות משהו עם הילדים החצופים שלהם.
בכל מקרה המוקים מתחלקים לכמה.
יש את האמריקאים המתלהבים ביו טיוב שחושבים שהם תותחים גדולים אבל עושים את זה מהמרתף של אמא , עם עוד שני חברים וחתול , הם יכולים לערוך וידאו נחמד , אבל הידע שלהם מסתיים בגבולות השפה האנגלית , הם לא מסוגלים להבין שיש כדורסל בעוד מקומות בעולם , לא מכירים את אבדיה , קיליאן הייז , מאלדון.
ויש את היותר רציניים שגם משלימים ידע , אבל מביאים סרטונים של אבדיה מהרחם של אמא כי יותר עדכני הם לא מצאו.
ויש עוד יותר עדכניים שמלכלכים עליו כי שנה שעברה הוא לא קיבל דקות , והם חושבים שכאן רוכבים על גמלים , אז אם לא קיבל דקות אצל אנשי המגבת הוא בטח לא משהו.
אין להם מושג שאלופת הNCAA לא נכנסת לטופ 10 ביורוליג.
אין להם מושג שהרבה שחקנים אנ בי איי מצוינים לא היו מצליחים ביורוליג , שזה כדורסל אחר , יותר שלם משלהם , יותר חכם , יותר טקטי , אין להם מושג שהם מנצחים בגלל שלהם יש מוטציות ולנו לא.
אבל בכל פעם שהם מגיעים לשחק מול העולם בלי האלפא דוגס שלהם הם כבר מקבלים בראש.
אז יש את אנשי המקצוע שמגיעים ואתה רואה שעושים עבודה יסודית , ויש את האמריקאים האחרים שחושבים שבגלל שהם אמריקאים זה מספיק, לא צריך לספור את היתר.

בכל מקום רציני, אבדיה בטופ5, בשבועות האחרונים טיפס לטופ3 בבליצ'ר ריפורט , וגם אם אני לא טועה ESPN, ויש איזה אתר שהגיע ל2 , אצל אותה קליבלנד.
לא יודע אם זה לטובתו.

אני אישית חושב שהוא מאד יצליח בדברים שהוא טוב בהם , השאלה אם יגיע לקבוצה אמריקאית שתצפה ממנו לדברים אמריקאים כי הנה בחרנו אותך במקום גבוה אז תהיה מי שאתה לא.
או לקבוצה שמבינה תהליכים ומוכנה לזרום איתם , כמו שיין באטייה בזמנו (שחקן שונה מאד, אבל חי מזה שהוא משפר אחרים) אבדיה לא יהיה כוכב , אלא סייד קיק של כוכב , אבל היכולת שלו לקרוא את הצרכים ולתת את המעטפת הלוגיסטית כל כך גבוהה , אין שחקנים כאלה.
רק שיהיה מי שיעריך ויתן לו את התנאים.

מי שזוכר את האפיזודה של שאראס באנ בי איי יכול להבין מה זה סיטואציה לא מתאימה.
 
שאראס הגיע לקבוצה שלא יודעת להשתמש באירופים

תפקדו אותו כקלעי לצד די ג'י אוגוסטין ועוד אחד שאיני זוכר את שמו , וזה היה מטופש.
שאראס עמד בפינות וחיכה לכדורים לזריקות משלוש , אידיוטים.
אם היה מגיע לקבוצה שהיתה נותנת לו לרכז, עדין ספק אם האין הגנה שלו היתה מספיקה להם , אבל ההתקפה היתה תענוג.
לא קיבל צ'אנס,העיקר הם הריצו דחקות על השם שלו , כמו אמריקאים טיפוסיים.
YES A CABAGE YES
גנון.

אני אישית חושב שלא טוב לאבדיה להבחר ראשון , עדיף שיגיע לקבוצה מתאימה מאשר להבחר ממש גבוה ולהיות עם הר של ציפיות מוגזמות , כולם מבינים שהוא לא יהיה אול סטאר אקספלוסיבי ומכונת היי לייטים , אלא שחקן שמשפר קבוצה ,שנותן לה דבק ובסיס, ולא כל קבוצה מעריכה את זה.
אני כן חושב שיש אולסטאר ברור בדראפט הזה שזה ג'יימס וייסמן , אבל הוא אידיוט ששיחק רק 3 משחקים ומגיע לו לקבל בראש על זה, גם לאמלו הוא מכונת היי לייטים התקפית , אבל אף אחד בדראפט הזה לא בעל פוטנציאל בכל אספקט כמו דני.
ועדין , דני לא בא מוכן לגמרי , הוא יצטרך להתגלח על הזקן של מי שיבחר בו ,ואני מקווה שזו תהיה קבוצה עם מסורת וגישה מתאימה.
 

djxii

New member
שני דברים

הזכרת את שולדנברנד בשתי הודעות שונות.
הוא לא רשאי לשחק בנבחרת מכיוון שכבר שיחק עבור הבוגרת של שבדיה לפני שהגיע לישראל (אביו שבדי), ככה שבמקרה הזה לא ניתן להאשים את קטש.
&nbsp
בקשר לשאר הדברים, אכן נראה שקטש בוחר להימנע ממתחים אצלו בקבוצה בעזרת זימונים חברתיים ע"ח הפוטנציאל העתידי של נבחרת ישראל. מסכים איתך שהדקות הנרחבות ללוי ולזמנסון מעוררות תמיהות. בתקשורת, כמו תמיד עם עודד, לא יזכירו את זה.
 

geashono

New member
עודד ענה על זה

(ואני לא אומר שזה בהכרח נכון)
שזה מקל עליו שיש שחקנים שיודעים את השיטה של ירושלים.ושלמשל מול רומניה הוא הכניס את השחקנים שמכירים את התרגילים שלו נגד אזורית.דבר שהוא לא תרגל במסגרת הנבחרת.
אז אם נלך לפי שיטתו: אז או שהוא מאמן מוגבל או שהוא כנה ומסביר למה מאמנים לפעמים מעדיפים שחקנים שהם מכירים.
 
עודד למעשה אומר שהוא לא יכול לאמן את הנבחרת

כי לא בראש שלו לפעול את המקסימום בשביל הכדורסל הישראלי.
אז:
1- הוא לא יטרח לעשות התאמות בשביל חומר הגלם הישראלי שיכול להיות שונה לחלוטין ממה שיש לו בירושלים , אלא יחפש מתחת לפנס, קרי , השיטה שלו.
2- בגלל שהוא לא יטרח לעשות התאמות , הוא מוגבל לשיטה אחת (אגב, ככה הוא משחק כל הקריירה ועל זה יש כלפיו טענות עצומות)- ואם כבר הוא מוגבל לשיטה אחת , יש עדיפות לשחקנים שלו מהקבוצה למרות שחלקם נראים כמו שערוריה ויש כשרונות עדיפים עליהם בישראל.
הסובלים העיקריים , תומר גינת , הפורוורד הישראלי הטוב ביותר וים מדר שהוא מוכשר הרבה יותר מהרכזים הקיימים והיה צריך לקבל דחיפה , אבל היי, הוא לא בסדר, הוא לא משחק אצל קטש.

קראתי כשהתראיין והייתי מהלם שהוא לא מבין כמה זה עקום.
הוא אומר חד וחלק שהוא לא יכול ולא מתכוון למצות את הכשרון שיש כאן או לקדם את הנבחרת ואת הצעירים המבטיחים שלה , אם לא ילכו אליו.
זה אגב, עכשיו שאני חושב על זה , שימוש פסול בכח שלו כמאמן.
תחשוב שהוא רוצה שחקן , השחקן הזה יודע שהנבחרת היא מראה , והוא גם יודע שאם לא ישחק אצל קטש, וגם לא במכבי נניח , הסיכוי שקטש יתן לו להיות דומיננטי בנבחרת נמוך.
ככה בדיוק עגלה מתה כמו בר טימור מקבל עדיין עדיפות כשהוא לא צריך להיות בסגל , ועוד אחד בשם נמרוד לוי שפה ושם קולע שלשות ומצטיין בעיקר ברטינות על הספסל ומעבר קבוצות שלא מבינות שהוא מינימום קווין לאב.
 

geashono

New member
מי שמינה אותו ידע את מי הוא מינה

הוא לא פיני גרשון הוא עודד קטש שכל הקריירה כפי שציינת משחק בשיטה מסויימת.ולא מסוגל להתאים את השיטה לשחקנים שיש לו.
ייאמר לשיבחו שהוא אמר מראש שלדעתו זה מוקדם מדיי לתת לו את הנבחרת.
 
קטש למד להיות פוליטיקאי

הוא כבר לא הבחור הכנה והמרשים שהיה בעבר.
וזה די עצוב בעיני, הבחור גאון כדורסל, אבל יש לו בורות בהשכלה , תקוע עם שיטה אחת , לא יודע לשחק משחק גב לסל נורמלי, הכדורסל אצלו מגיע לרמת הפורוורד ומעבר לו שממה, אין סנטרים בכדורסל של קטש ואם יש זה בגלל שהיריב העלה סנטר וצריך לשים עליו בשר.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
בינתיים, הוא נבחר למאמן החודש, ניצח את מכבי הכל המשחקים

השנה (3 פעמים) כאשר היום קרע אותם (39 נק' ברבע הראשון, 61 נק' לאחר מחצית ובסוף הביס אותם 21 נק' הפרש)
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ייתכן שעודד קטש רוצה להוכיח לך שאתה טועה -

למעט עידן זלמנסון, אף שחקן במחזיקת הגביע לא חתום לעונה נוספת. מי צפוי לעזוב, איזה שחקנים מתנדנדים והאם עודד קטש ינסה להתקדם לקבוצה אירופית?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כתבה מאוד מחמיאה עליו -

כבר מזמן הפך קטש לאחד המאמנים הטובים בישראל. לא במקרה הוא קיבל את אימון הנבחרת, וגם באירופה החלו לשים אליו לב. הקמפיין המוצלח של ירושלים בליגת האלופות העלה את מניותיו והאתר הרשמי של המפעל פירסם עליו כתבה מחמיאה שבה הוא הוגדר כ"אחד המאמנים הטובים בליגת האלופות". למרות שלפעמים נראה שהגיע זמנו של קטש לפרוש כנפיים ולאמן קבוצה באירופה, לטענתו זה אפילו לא מדגדג לו: "אני מרגיש שאני עושה אירופה עם ירושלים ואנחנו עושים את זה בהצלחה בשנתיים האחרונות. אני לא מתחבר למושג 'אזור נוחות' כי במהלך היום אני לא מרגיש כל כך נוחות. יש עליי הרבה אתגרים שאני צריך לעמוד בהם. יחד עם הנבחרת אני מרגיש שאני בשיא העשייה".
 
למעלה