המיין איבנט 122- הדאדלי בויז/הארדי בויז/אדג' וכריסטיאן

Diunim

New member
המיין איבנט 122- הדאדלי בויז/הארדי בויז/אדג' וכריסטיאן

כשדברים חדשים בהיאבקות נוצרים, לא תמיד יודעים שיצרו אותם. לפעמים סתם אנשים עושים משהו קטן במהלך הקרב, ואיכשהו לפתע זה מתפתח למשהו שונה לגמרי. לא ידעו מה יקרה כשישימו גג על הכלוב, ג'ייק רוברטס לא ידע שמעידה תמציא לו מהלך, ולפעמים קרבות מסוימים יוצרים סוג קרב אחר לגמרי!

לשים את אדג', כריסטיאן, ההארדי בויז והדאדלי בויז בקרב אחד, זה כבר מתכון להצלחה. לשים להם סולם וחגורות מעל כדי שילחמו לטפס כדי להשיג אותן, זה מהמם. אבל לתת לדאדלי בויז להביא את השולחנות ולאדג' ולכריסטיאן את הכיסאות? זה כבר קצת מקדים את זמנו.

זה הוכרז כקרב סולם, זה היה אמור להיות סתם קרב סולם. אבל לבסוף זה הפך לקרב ששינה את הקריירה של כל המשתתפים, ולא רק זה, בלי כוונה הוא יצר סוג קרב חדש. זה היה TLC לפני שהיה TLC. קרב TLC מספר אפס. זה היה קרב הסולם המשולש ברסלמניה 2000.

תיהנו.



 

Diunim

New member
אדג' וכריסטיאן

שמות אמיתיים: אדם קופלנד וויליאם ג'ייסון ריזו
תאריך לידה: 30.10.1973 (אדג') ו- 30.11.1973 (כריסטיאן)
משקל כולל: 211 ק"ג
גובה: 1.93 (אדג') ו-1.85 (כריסטיאן)
מהלכים מסיימים: ספירלה יורדת (אדג') ואימפלר (כריסטיאן)
&nbsp
אדם קופלנד (אדג') וג`יי ריזו (כריסטיאן) גדלו יחד כחברים מגיל צעיר באונטריו, קנדה עם חלומות משותפים להיות מתאבקים כשיגדלו. לאחר שסיימו את אימוניהם עם המאמן רון האצ`ינסון, השניים החלו להתאבק עבור ארגון אינדיז קנדי. הם היו בתחילה צמד בשם "High Impact" ולאחר מכן שינו את שמם ל"בלונדינים המתאבדים"(The Suicide Blondes) . היה להם פיוד עם הדוגמנים (ריק מרטל ודון קסבלנקאס).
&nbsp
באוגוסט 1998 אדג` הוחתם ע"י WWF, אך כריסטיאן (שהחזיק בתואר אלוף ארגון ההיאבקות של החוף המזרחי) הוחתם רק לאחר מספר חודשים. אדג` נכנס לפיוד עם גנגרל שהביא את כריסטיאן (אחיו של אדג` לפי הסטוריליין) לעזרתו. בסופו של דבר, גנגרל וכריסטיאן שכנעו את אדג` להצטרף אליהם והם הקימו סטייבל בשם "The Brood" . לחבורה היה פיוד עם ההארדי בויז (מאט וג`ף הארדי). גנגרל עזב את הסטייבל כדי להקים את "The New Brood".
&nbsp
אדג` וכריסטיאן החלו לעבוד שוב כצמד. בתחילה אדג` וכריסטיאן היו פייסים והשניים נהנו מהצלחה מסחררת. הקהל מאד אהב את הכניסה שלהם לזירה דרך הקהל, אך הם לא זכו באליפויות תחת הגימיק הזה.

 

Diunim

New member
ההארדי בויז

שמות אמיתיים: מת'יו מור הארדי (מאט) וג'פרי נרו הארדי (ג'ף).
תאריך לידה: 23.9.1974 (מאט) ו-31.8.1977 (ג'ף)
משקל כולל: 199 ק"ג
גובה: 1.87 (שני האחים)
מהלך מסיים: טוויסט אוף פייט (מאט) וסוונטון בומב (ג'ף)
&nbsp
כילדים בני 14 מאט וג'ף בנו זירה מכמה כיסאות, עמודים שהוכנו בבית וצינורות ששימשו כחבלים. הם פתחו ליגת היאבקות משלהם בשם OMEGA שכללה כמה מהשמות המוכרים כיום כמו שאנון מור, ג'ואי מת'יוז, גרגורי הלמס ועוד.
&nbsp
ההארדי בויז החלו את הקריירה שלהם ב-WWE כג'וברים בשנת 1994.
&nbsp
בשנת 1998 הוחלט לתת לאחים פוש. השניים החלו את ריצתם כזוג מוערץ כאשר ניצחו במפתיע את הצמד קאי-אנ-טאי (טאקה מיצ'ינוקו ופונאקי) בהיט של 24 במאי 1999. חודש וחצי לאחר מכן, ההארדי בויז ניצחו את האקולייטס (פארוק וברדשואו) ב-RAW וזכו באליפות הזוגות בפעם הראשונה. הם הפסידו את התואר לאחר מספר שבועות לאותו זוג. ההארדי בויז ביצעו היל טרן והצטרפו לגנגרל. הם הקימו קבוצה חדשה בשם "ניו ברוד". בשנת 1999 ההארדי בויז פתחו בפיוד עם אדג' וכריסטיאן.

 

Diunim

New member
הדאדלי בויז

שמות אמיתיים: מארק למונקו (באבה) ודיוון יוז (די-וון)
תאריך לידה: 14.7.1971 (באבה) ו-1.8.1972 (די-וון).
משקל כולל: 234 ק"ג
גובה: 1.91 (באבה) ו-1.88 (די-וון)
מהלך מסיים: 3D
&nbsp
הצמד המיוחד הגיח לאוויר העולם ב-ECW של שנות ה-90. באבה (שהחל להתאבק ב-1991 תחת השם מונגו ויל) ודי-וון (שהחל להתאבק ב-1992) יצרו את הטאג-טים המצליח ביותר בהיסטוריה של ECW: הדאדלי בויז. הם זכו באליפות הזוגות 8 פעמים. הם נודעו גם בשל ההפרעות שלהם ויצירת מהומות. אילן היוחסין של משפחת דאדלי נחשב למעט מוזר. ראוי לציין שהזוג נעזר גם מספר פעמים בספייק דאדלי. צמד ה"אחים למחצה" עזבו לבסוף את ECW לטובת ארגון WWF של וינס מקמהן בשנת 1999. בהגיעם לארגון הצמד השתלב במהרה. זכייתם הראשונה בתואר הגיעה בנו ויי אאוט 2000 כשהם ניצחו את הניו אייג' אאוטלוז.

 

Diunim

New member
האווירה

שנת 2000 הייתה מצוינת בשביל ה-WWF. הם התקדמו בהריגה של המתחרים שלהם. הכותבים הראשיים של הארגון, ביניהם וינס רוסו, עזבו לטובת WCW וזו הייתה אמורה להיות הדחיפה שתחזיר את WCW למקום הראשון, ובמקום שזה יהיה כך זה רק עזר להרוג את הארגון אחת ולתמיד. ECW גם לא הרשימה במיוחד. הם התחילו לפשוט את הרגל והפסידו חלקים נכבדים מהחומר שלהם ל"שתי הגדולות". האיש הגדול ביותר שהם הפסידו היה טאז, שערך את הבכורה שלו ב-WWF ברויאל ראמבל 2000.
&nbsp
סטיב אוסטין ודה רוק היו ללא ספק שני השמות הכי גדולים בעסק, ומנקיינד ואנדרטייקר היו שמות בזכות עצמם. הבעיה הייתה שמיק פולי רצה לפרוש בגלל גופו פשוט ולא היה יכול להתמודד בעבודה הקשה של קריירת היאבקות סדירה. גופו של אנדרטייקר גם היווה בעיה מאחר והוא היה נפצע לעיתים קרובות. המכה הקשה ביותר הגיעה כשאוסטין עזב על מנת לעבור ניתוח בצוואר והיה בספק אם יחזור להתאבק שוב. עכשיו כשה-WWF זקוקה לשמות גדולים, פולי החליט להישאר ולאסוף עוד כמה צ`קים שמנים בזמן שעדיין היה שם.
&nbsp
אז דה רוק ומנקיינד היו בסביבה, אבל כוכב היל היה חסר. ואז הגיע טריפל אייץ'. האנטר קיבל פוש לאחרונה באותו זמן, אבל עדיין לא הגיע לפסגה. הוא ניצח את פולי לזכייה באליפות ה-WWF הראשונה שלו, והיה על סף הפיכתו לכוכב-על. היה לו תפקיד בעל פרופיל גבוה כבעלה של סטפני מקמהן, והוא נפטר מוינס כדי להשיג שליטה בכל הארגון, מה שיצר את עידן מקמהן-הלמסלי. ובמחלקת הזוגות, הדברים היו לוהטים...

 

Diunim

New member
הפיוד

אדג', כריסטיאן וההארדי בויז התחילו פיוד עוד ב-99, פיוד שהסתיים בקרב סולם מדהים ובהפיכה של שני הצמדים לפייסים. הדאדלי בויז התערבו לקראת הראמבל, בקרב שולחן ענק מול ההארדי בויז. לקראת נו וויי אאוט, טרי ראנלס, שההארדיז זכו בה, התחילה לבצע מהלכים חשודים, לטובת אדג' וכריסטיאן. המתיחות עלתה ובנו וויי אאוט היא עלתה להארדיז בקרב מול אדג' וכריסטיאן, שזכו לקרב על תארי הזוגות ברסלמניה. הדאדלי בויז זכו בתארי הזוגות באותו אירוע.
&nbsp
בשבועות לאחר מכן, טרי התחילה להופיע בקרבות של אדג' וכריסטיאן ולהסיח את דעתם, מה שגרם להפסדים. זה נמשך עד שהדאדלי בויז ניצחו את אדג' וכריסטיאן בקרב אליפות מוקדם, אבל הפעם ההארדיז מנעו מטרי לברוח ואדג' נתן לה ספיר. שבועיים לפני רסלמניה, נערך באטל רויאל זוגות בין טו קול, האד צ'יז, ההארדיז והדאדלי בויז שיקבע מי יקבל את הקרב על התואר.
&nbsp
באופן בלתי מפתיע, הדאדלי בויז תקפו את שני הצמדים והעבירו אותם דרך שולחן. מאוחר יותר ההארדיז ואדג' וכריסטיאן גם עלו אחד לשני בקרבות, מה שנמשך בשבועיים הבאים. בסמאקדאון לפני רסלמניה, הדאדלי בויז התערבו בקטטה אחת כזאת והורידו את שני הצמדים. ורק נשארה השאלה - מי יטפס על הסולם וייקח את התארים?

 

Diunim

New member
הקרב

המוזיקה של אדג' וכריסטיאן נשמעת. המצלמה מחפשת אותם בקהל ולבסוף מוצאת. הם נכנסים לזירה ועולים על הטורנבאקל. רואים שידור חוזר ממה שקרה בהיט, שם ההארדי בויז תקפו את אדג' וכריסטיאן.
&nbsp
המוזיקה של ההארדי בויז מתנגנת והקהל מעודד. הם יוצאים אל הרמפה ורצים לזירה מתחת לסולמות. הם עולים על הטורנבאקל.
&nbsp
המוזיקה של הדאדלי בויז נשמעת. הם יוצאים וצועקים על הצמדים.הם בודקים את הסולם ומטפסים עליו. אדג' וכריסטיאן רצים ותוקפים את ההארדי בויז מאחור!
&nbsp
אדג' וכריסטיאן דורכים על ההארדי בויז והולכים להרביץ לדאדלי בויז בחוץ. ההארדי בויז רצים ומצטרפים. ג'ף זורק את כריסטיאן לזירה. הוא מרביץ לו ומבצע אייריש וויפ. כריסטיאן הופך, קופץ מעליו ומבצע דרופקיק! ג'ף מתגלגל החוצה ומושך את כריסטיאן כשדי-וון זורק את אדג' לזירה. השאר בחוץ. די-וון עם אייריש וויפ, אדג' מתכופף מקלוזליין ומבצע ספינינג היל קיק! עכשיו די-וון מתגלגל החוצה ואדג' הולך להרביץ לו. מאט מטיח את ראשו של כריסטיאן באייפרון. אדג' מרביץ לדי-וון ובאבה מרביץ לג'ף בפינה בינתיים. הוא נותן לו צ'ופ. ועוד צ'ופ! אייריש וויפ... ג'ף עם וויספר אין דה ווינד! הוא מבצע אייריש וויפ, אבל באבה הופך את זה... באק באדי דרופ! ג'ף קם, באבה תופס אותו... באבה בומב! באבה קם וצועק לקהל הכועס. די-וון מרביץ לאדג' בינתיים. כריסטיאן נכנס לזירה עם סולם. הוא פותח אותו ומטפס, אבל מאט מושך אותו משם ומרביץ לו. הוא מטפס וכריסטיאן מושך אותו ומרביץ לו, ודי-וון בינתיים מכניס סולם משלו. כריסטיאן בועט במאט הארדי ואדג' נכנס לבעוט בדי-וון. כריסטיאן ואדג' בועטים בדי-וון בפינה. כריסטיאן חונק אותו ואדג' בועט בו. באבה נכנס לזירה ומאט תוקף אותו ומטיח את ראשו בפינה. הוא קורא לג'ף. ג'ף נכנס לעזור למאט. אדג' מעמיד סולם בפינה. מאט לוקח סולם... ומרביץ איתו לבאבה! אדג' שם סולם על די-וון. בינתיים מאט מתכופף וג'ף רץ… וקופץ בעזרת מאט אל הסולם לבאבה! ועכשיו כריסטיאן מנסה לעשות אותו הדבר בעזרת אדג' לדי-וון… וחוטף סולם בפרצוף! אדג' רץ... וההארדי בויז עם סולם עליו! ומאט עם סולם לבטן של די-וון! ג'ף דורך על כריסטיאן. מאט מרים את די-וון… סלאם על הסולם! ג'ף חונק את די-וון על הסולם ומאט עולה על הטורנבאקל. הוא מרים את ידיו... אלבו דרופ על הסולם! באבה נכנס ומושך את ג'ף. הוא מרביץ לו... ג'ף מתכופף! DDT! הוא שם את הסולם על המזרן ושם את באבה עליו. ג'ף לפתע עולה על הטורנבאקל... 450 ספלאש, אבל באבה זז וג'ף מתרסק על הסולם! באבה מרים אותו… בינתיים מאט מנסה להרים את כריסטיאן שנוחת מאחוריו, אינברטד DDT! באבה עם סלאם על ג'ף! הוא מרביץ לו עם הסולם! כריסטיאן שם סולם על מאט. באבה על הטורנבאקל… סנטון על ג'ף עם הסולם! כריסטיאן דורך על הסולם שמאט מתחתיו. הוא מתחיל לבעוט בדי-וון. אדג' עולה על הטורנבאקל. כריסטיאן מביא לו סולם… אדג' קופץ עם הסולם על מאט! מאט נאנק מכאבים. די-וון מרים את אדג'... סלאם! הוא לוקח סולם וזורק עליו! די-וון עולה על הטורנבאקל… לג דרופ על אדג' שמתחת לסולם!
&nbsp
באבה מתחיל לחנוק את מאט הארדי. הוא נכנס לזירה ולוקח סולם... שם אותו על צווארו... איירפליין ספין! אדג' נפגע! וגם כריסטיאן! ג'ף קם וגם חוטף! ועכשיו גם מאט! באבה מרים את הסולם... הקהל שונא את זה... אבל אדג' וכריסטיאן עם דאבל דרופקיק! כריסטיאן מרביץ לדי-וון שחוסם ומרביץ לו חזרה. אדג' שם את הסולם בפינה. הוא מרביץ לדי-וון קצת. הוא וכריסטיאן עם אייריש וויפ... ופלאפג'ק על הסולם! כריסטיאן מעמיד את הסולם ומאט מרביץ לבאבה בחוץ. הסולם קרוב לחבלים. כריסטיאן מטפס ודי-וון תופס אותו. אדג' מרביץ לו וזורק אותו החוצה. כריסטיאן למעלה... קרוסבאדי על מאט ובאבה! ג'ף בינתיים מעמיד סולם. הוא מטפס אל החגורות. אדג' עולה על הטורנבאקל... ספיר מהסולם! אדג' וג'ף שוכבים בכאב על המזרן. אדג' מרים את הסולם ופותח אותו. הוא עולה למעלה... מאט רץ ומרביץ לו. הוא תופס אותו… רייזור'ס אדג' בישיבה! מאט מתחיל לטפס על הסולם. די-וון מרביץ לו. הוא מושך אותו וזורק אותו על המזרן! באבה צועק על די-וון לטפס. די-וון מטפס וכריסטיאן זורק עליו סולם! הוא מטפס אבל באבה רץ ומעמיד סולם משלו. באבה מרביץ לכריסטיאן. הוא מעמיד סולם נוסף. הוא עולה עליו. כריסטיאן מושיט יד לחגורה... באבה תופס את כריסטיאן... קאטר מהסולם! הקהל משתגע! ההארדי בויז עומדים ומזיזים סולמות! ג'ף דורך על כריסטיאן. מאט זורק אותו החוצה. מאט בועט בבאבה כשג'ף מסדר את הסולמות. ג'ף מתחיל לטפס... מאט על סולם אחר... באבה ביניהם… לג דרופ וספלאש מהסולם! כריסטיאן נכנס וזורק את ג'ף החוצה. אדג' זורק את מאט. די-וון מנסה להתאושש וכריסטיאן מפיל סולם.
&nbsp
די-וון עולה על סולם וכריסטיאן מתחיל לטפס גם הוא מהצד השני. כריסטיאן מרביץ לדי-וון על הסולם. די-וון מחזיר לו ואדג' שם סולם לידם ועולה. אדג' וכריסטיאן תופסים את די-וון... דאבל סופרפלקס מהסולם! באבה נזרק אל המדרגות בידי מאט! מאט נכנס אל הזירה ומתחיל להזיז את הסולם. גם ג'ף מנסה לעזור לו ומסדר סולם משלו. הוא מרביץ לבאבה על האייפרון. רגע! כריסטיאן מטפס על הסולם של מאט, אדג' על הסולם של ג'ף! הם מרביצים אחד לשני! הם מרביצים… ג'ף עם פייסבאסטר לכריסטיאן! אדג' עם ראשן לג סוויפ למאט מהסולם! באבה לפתע צועד אל הזירה. הוא מסדר סולם. אדג' מתחיל לקום וחוטף ממנו. די-וון מתחיל להרביץ למאט. כריסטיאן פותח סולם. באבה מרביץ לאדג'. כריסטיאן מסדר סולם. הדאדלי בויז עולים על סולם אחד, אדג' ומאט על סולם שני, כריסטיאן וג'ף על שלישי. הם מתחילים להרביץ אחד לשני. השישה ממשיכים להרביץ... הסולם של כריסטיאן וג'ף נופל! הם בחוץ! אדג' דוחף את באבה לחבלים! אבל באבה דוחף את הסולם! אדג' ומאט נופלים עם המפשעה על החבלים! גם די-וון נפל! באבה מתחיל לזחול ולקום. יש לו מבט מזוגג בעיניים... הקהל דורש משהו... באבה מעמיד את הסולמות עם די-וון. כריסטיאן זוחל לזירה והם מרימים את הסולמות… הדאדלי בויז עם מכת סולם כפולה לכריסטיאן! אדג' רץ להרביץ לדי-וון. אייריש וויפ... די-וון הופך את זה, תופס את אדג'... 3D! הדאדלי בויז קמים והקהל משתגע. הם נותנים כיף. יש לבאבה את המבט הזה... הוא יוצא החוצה עם די-וון! והם מוציאים שולחנות! באבה משכיב שולחן אחד ליד שולחן השדרנים. שולחן אחר בזירה. ודי-וון שם שם עוד אחד! באבה נכנס לזירה. די-וון מוציא שולחן שלישי! באבה מעמיד סולם. הדאדלי בויז מעמידים עוד סולם.
&nbsp
הדאדלי בויז לוקחים שולחן... ושמים אותו על שני הסולמות! הם עולים על הסולמות… אבל מאט רץ ותופס בבאבה! ג'ף רץ ותופס בדי-וון! הם מושכים בהם למטה ומרביצים להם. באבה מרביץ למאט. די-וון פוגע בג'ף. עכשיו הדאדלי בויז פותחים את שני השולחנות האחרים. מאט מושך את באבה אל מחוץ לזירה ומרביץ לו! ג'ף מנסה לטפס, די-וון תופס אותו. באבה עם אייריש וויפ למאט אל המדרגות! די-וון מרביץ לג'ף ומעמיד עוד סולם. באבה פותח שולחן בחוץ! הוא שם את מאט עליו. ג'ף כבר על השולחן בזירה. באבה מוריד את הכיסוי משולחן השדרנים הספרדים. באבה מגרש את קרלוס והוגו ועולה עם מאט על השולחן... הוא שם אותו בין רגליו… די-וון על סולם כשג'ף על שולחן! די-וון קופץ... ג'ף זז ודי-וון מתרסק דרך השולחן! באבה כועס... מרים את מאט... פאוורבומב דרך השולחן! באבה דאדלי עם המבט שלו, עושה תנועת 3D. באבה מחליט להקיף את הזירה ומושך כמה סולמות. באבה לוקח סולם... ג'ף הארדי רץ אל המחסום... באבה זורק עליו סולם! ג'ף גמור על הרצפה. כריסטיאן מתחיל לזוז. באבה לוקח סולם ממש גדול. הוא מעמיד אותו על הרמפה. הוא דורך על ג'ף. באבה מוציא עוד שולחן! הוא מושך את השולחן ומעמיד אותו ליד הסולם. הוא לוקח את ג'ף ומושך אותו בשיער לשם. הוא מרביץ לו וג'ף נופל על השולחן. אבל כריסטיאן מסובב אותו ופוגע בו עם פעמון! ועוד מכת פעמון לבאבה! אבל ג'ף זורק אותו על מחסום האבטחה! הוא מרביץ לבאבה ומוריד חולצה... ועולה על הסולם.
&nbsp
ג'ף מתחיל לעלות על הסולם... באבה שרוע על השולחן... ג'ף למעלה... הוא מסמן לקהל... סוואנטון בומב דרך השולחן! ג'ף שוכב בכאב כשבאבה גם מעולף על הרמפה. שניהם גמורים. ובזירה, די-וון עם אלקטריק צ'ייר דרופ לכריסטיאן! הוא מתחיל לטפס על הסולם. מאט הארדי נכנס וזוחל. הוא תופס את די-וון, מוריד אותו... טוויסט אוף פייט! מאט מתחיל לעלות על סולם. ומולו כריסטיאן על הסולם השני, שולחן ביניהם. אדג' זוחל מאחורי מאט. מאט וכריסטיאן על השולחן! מתחת לחגורות! מאט מרביץ לכריסטיאן כמה פעמים. כריסטיאן ומאט מחליפים מהלומות, אבל אדג' מטפס מאחורי מאט… מאט מרביץ לכריסטיאן ונעמד, מושיט יד לחגורות... ואדג' דוחף אותו! מאט מתרסק דרך השולחן! אדג' וכריסטיאן נעמדים... ומשחררים את החגורות!
&nbsp
אדג' וכריסטיאן האלופים החדשים! באבה מתאושש, אבל אדג' וכריסטיאן חוגגים על השולחן. באבה המום וג'ף מעולף. אדג' וכריסטיאן יושבים על השולחן בין הסולמות ומרימים את החגורות שלהם. הם יורדים מהסולם. הם מרימים את האליפויות שלהם. הם הולכים אל הקהל, לחגוג.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

כולנו מכירים את הסגנון של שלושת הצמדים הללו. סגנון ממש מהיר, עם מלא ספוטים, והמון המון מהלכים של התאבדות. וללא ספק, בקרב הזה היה את זה.
&nbsp
עם זאת, לצערי בקרב הזה היה קצת פחות אקשן מהקרבות הבאים שלהם, ואפילו מהקרבות הקודמים שלהם שהיו בלי צמד אחד. הוא כלל בעיקר הכנה לספוטים הבאים, שהיו כמובן מדהימים, אבל בכל זאת, נראה כאילו הם הכינו את עצמם בעיקר לספוט המטורף הבא שלהם. וגם היו חמש דקות בלי אדג' וכריסטיאן בכלל.
&nbsp
אבל היי, שוב פעם, הספוטים היו נהדרים. ג'ף הארדי הוכיח שהוא מטורף לחלוטין עם כמה ספוטים מרשימים, אדג' וכריסטיאן זכו בתארי הזוגות לראשונה, והדאדלי בויז הראו את האכזריות שלהם כשהם פשוט שלטו בקרב הזה לגמרי. אז אמנם זה לא טוב כמו הבאים, אבל זה קרב ממש טוב.
&nbsp
ציון הקרב:
¼

 

Diunim

New member
לסיום

במהלך החודש הבא המון עבר על הצמדים הללו. מצד אחד, הדאדלי בויז עשו פייס טרן בעקבות האהדה הגדולה שהם זכו לה. ומצד שני, אדג' וכריסטיאן התחילו תהליך מאוד איטי של היל טרן, שכלל גם שינוי בגימיק: מצעירים רעבים להילים קצת יותר טיפשיים ומגוחכים.
&nbsp
הם המשיכו להתאבק אחד בשני על תארי הזוגות במהלך כל השנה הקרובה. בקיץ הוחלט לשים אותם בקרב TLC, וברסלמניה 17 היה להם קרב TLC נוסף, אפילו יותר טוב. אדג' וכריסטיאן תמיד ניצחו בקרבות האלה, היה ברור על מי הארגון בונה שיהיה כוכב גדול - אדג', כמובן.
&nbsp
בשנת 2002 ה-WWE ניסו לפרק את שלושת הצמדים הללו. למרות שכולם הפכו למתאבקי יחידים מכובדים, כמובן שהם נאלצו להתאחד אחד עם השני כמה פעמים. כי אף אחד לעולם לא ישכח שבשנת 2000, אחד מהדברים הכי טובים היה הפיוד הזה, של שלושת הצמדים המדהימים הללו.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

אם השותף המקורי שלי נפצע, אני אלחם מול השותף החדש שלי.
 
למעלה