שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


פול היימן מתחיל בסרטון ואומר שרשימת הקורבנות של לסנר אינסופית. דרו מקינטייר מופיע לאחר מכן ואומר שהוא יוריד את לסנר. לאחר מכן לסנר והיימן בזירה והיימן אומר שהדבר היחיד שבטוח כיום זה ברוק לסנר. דרו מקינטייר יכול לעשות מה שירצה ולא יזכה בתואר. לסנר יחסל אותו במהירות ובכאב. מקינטייר יהפוך לסתם עוד קורבן והוא ימשיך לכהן.
&nbsp
קרב מרויאל ראמבל 2015: ברוק לסנר ניצח את ג'ון סינה וסת' רולינס
&nbsp
AJסטיילס יוצא עם ה-OC. הוא אומר שזה רשמי- הפינום והפנומנאלי ילחמו ברסלמניה. סטיילס אומר שלו התאריך לא חשוב אבל אולי טייקר צריך לקבל אישור ממישל. בשבוע שעבר טייקר יצא ממש כמו בן אדם. הוא מראה סרטון של טייקר מהטוויטר. סטיילס יורד על טייקר מאז ההפסד ללסנר. הוא דורש את האנדרטייקר, והם ילחמו בקרב חצר עצמות.
&nbsp
סלינה וגה מקדמת את אנדרדה ואנג'ל גארזה ואומרת שהם יזכו בתארי הזוגות מהסטריט פרופיטס.
&nbsp
אנדרדה ואנג'ל גארזה ניצחו את ריקושט וסדריק אלכסנדר אחרי מרפק מאנדאדה לאלכסנדר. לאחר הקרב, הסטריט פרופיטס התקוטטו איתם.
&nbsp
הסטריט פרופיטס ניצחו את שיין ת'ורן וברנדן וינק אחרי ספיינבאסטר ופרוג ספלאש לת'ורן.
&nbsp
R טרות' ניצח את רידיק מוס על אליפות 24/7.
&nbsp
שיינה באזלר מתראיינת ואומרת שלא תענה לשאלות, ושבקי לינץ' תחוסל ברסלמניה. היא רוצה את התואר כדי להשמיד. לינץ' תוקפת אותה מאחור עם כיסא.
&nbsp
אליסטר בלאק ניצח ג'ובר אחרי בלאק מאס.
&nbsp
קווין אוונס מתראיין ודורש שסת' רולינס יבוא החוצה.סת' רולינס יוצא ואומר שזה לא היתרון הביתי של אוונס. רולינס התקבל ל-WWE לפני שהפרפורמנס סנטר נבנה, כי רק בזכות ההשקעה שלו הוא נבנה. הוא סבל באימונים שלו. קווין אוונס עומד לו בדרך והוא יחסל אותו כי הוא כלום בלעדיו. אוונס אומר שהוא לא יקשיב לזה, ורולינס ממשיך ואומר שברסלמניה הוא ניצח את ברוק לסנר, טריפל אייץ', זכה באליפות הבין יבשתית והאוניברסלית, פדה את מאני אין דה בנק... היו לו רגעי רסלמניה. אבל אוונס... הוא לא היה ברסלמניה הקודמת. הוא יכול לנצח את אוונס ביום הכי גרוע שלו, וזה לא רסלמניה. ברסלמניה הוא הופך לאלוהים.
&nbsp
קרב מרסלמניה 34: שארלוט פלייר ניצחה את אסוקה
&nbsp
לאחר הקרב, שארלוט התראיינה ואמרה שזאת המורשת שלה וריאה ריפלי צריכה לצפות במורשת שלה.
&nbsp
רנדי אורטון יוצא לבמה ואומר שלא הבינו אותו. הוא מתנצל כי שיקר לבת' פיניקס. הוא אומר שאדם קופלנד מכור לאדג'. נכון, הוא, אורטון, תמיד קיבל הזדמנויות בגלל המשפחה. אבל שנה אחרי שערך בכורה הוא כבר היה אלוף בין יבשתי ושנה אחר כך אלוף העולם הכי צעיר. מיק פולי לא העביר לאדג' את הלפיד, אורטון לקח ממנו את הלפיד לפני כן! אורטון הפך לשלוש האותיות הכי קטלניות בספורט. אורטון קשוח. הוא פה כבר שמונה עשרה שנה. ובכלל, אדג' מנצל הזדמנויות. הוא היה מסכים להצטרף לאבולושן. אבל כל מה שהוא עשה היה למען אדג'. אדג' אולי כותב את הסיפור, אבל הוא כותב את הפרק האחרון. הוא מסכים לאתגר.
 
למעלה