שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


טריפל אייץ' פותח את התכנית ומסביר שהפרפורמנס סנטר הוא הבטן האתלטית של ה-WWE. יש מאה איש בכל יום (הייייייייייי מה עם ההוראה של ביבי?!) שמתאמנים פה. הלילה המתאבקים יחזרו לפה, אבל לא כדי להתאמן, אלא כדי לבדר. התכנית הלילה תהיה שונה.
&nbsp
סשה בנקס וביילי יוצאות וביילי אומרת שעם 10,000 מעריצים או בלי מעריצים, הן עדיין שולטות במחלקת הנשים. הן בנו את המקום הזה. הן מתעמתות עם קול וטריפל אייץ' ושואלות איפה פייג'. קול אומר שיש לה בעיות נסיעה. אלכסה בליס וניקי קרוס יוצאות ואומרות שהן רצו את הקאבוקי ווריורס שמתחבאות ב-RAW. בינתיים הן רוצות קרב.
&nbsp
ביילי וסשה בנקס ניצחו את אלכסה בליס וניקי קרוס אחרי בנקס סטייטמנט לקרוס כשאסוקה תקפה את בליס. טריפל אייץ' פרשן יחד עם מייקל קול (לטענתו הוא לא טוב בזה, ויש כאלו שיגידו שגם קול לא).
&nbsp
רומן ריינס מתראיין ואומר שמגניב לחזור. השנה האחרונה הייתה מוזרה והוא שמח שהוא בריא. כולם מבקרים על איך שהוא נכנס למיין איבנט, אבל הוא עובד קשה. הוא וגולדברג ילחמו בקרב של הספיר, וריינס מזכיר שהוא מתאבק במשרה מלאה בניגוד לגולדברג. הוא יזכה באליפות.
&nbsp
סזארו מתראיין ומציג את סאמי זיין ושינסוקה נאקאמורה. זיין אומר שהם צריכים לחגוג את הזכייה שלו באליפות הבין יבשתית. ג'ף הארדי יוצא ואומר שהוא החלים ועשה סול סרצ'ינג. המלך קורבין יוצא ויורד על ג'ף. ג'ף אומר שיילחם מולו. אליאס בא ואומר שהוא כתב שיר על קורבין. קורבין מסרב לשמוע.
&nbsp
דניאל בריאן ודרו גולאק מדברים על הקרב שלהם. בריאן אומר שהוא מוכן להמשיך ללמוד. סאמי זיין בא ויורד על בריאן. בריאן וסזארו מתעמתים.
&nbsp
המיז וג'ון מוריסון אומרים שהם היו אלופי זוגות לפני שלוש עשרה שנה וזה עוד קורה. הם יורדים על זה שאין קהל.
&nbsp
מוג'ו ראולי בא ואומר שרוב גרונקובסקי יבוא לסמאקדאון בשבוע הבא.
&nbsp
דניאל בריאן (ע' דרו גולאק) ניצח את סזארו (ע' סאמי זיין ושינסוקה נאקאמורה) אחרי סמול פאקג'. נאקאמורה תקף את בריאן לאחר הקרב אבל גולאק התערב. זיין בא לעזור לנאקאמורה ובריאן הציל את גולאק.
&nbsp
ג'ף הארדי ניצח את המלך קורבין אחרי טוויסט אוף פיורי וסוואנטון בומב. אליאס פירשן.
&nbsp
ג'ון סינה יצא לזירה ואומר שבריי ווייאט הוסיף אותו לרשימה שלו. הוא אומר שהוא לא אשם בכישלונות של בריי. סינה סבל מהפסדים גדולים, אבל אף אחד לא אמר שהוא נקבר. כי הוא האשים את עצמו, התאמן וחזר לאיתנו. הוא אומר שה-WWE צריכים להשקיע בעתיד, לא בווייאט, אלא במקינטייר, צ'אמפה, דרים. הוא רוצה לחסל את השד, לעשות את מה שהוא היה צריך לעשות לפני שש שנים ולחסל את הכוכב שמקבל יותר מדי הזדמנויות. בריי יוצא החוצה ואומר שטוב לראות אותו. סינה מצליח בהוליווד. אבל בריי אומר שלסינה לא אכפת מהעתיד אלא מעצמו. הוא מכור. מאז ההפסד לסינה הוא שמע קולות בראש וכשהקשיב להם, הוא הפך למה שהוא היום. השד חיבר אותו והוא יחסל אותו ברסלמניה.
 
למעלה