המיין איבנט 120- פלייר/הוגאן

Diunim

New member
המיין איבנט 120- פלייר/הוגאן

הקרב שנעסוק בו היום הוא קרב חלומות, אבל אחד די מיוחד. במשך עשור שלם, שני המתאבקים בקרב הזה היו בפסגת העולם, כל אחד בארגון שלו. הם נחשבו שניהם למגנטי הקהל הגדולים ביותר שיש, כל אחד מהם ייצג את הארגון שלו הכי טוב שיש, אבל במשך עשור הם פשוט לא היו באותו ארגון, וכולם תהו מה יקרה כשהם יפגשו בקרב החלומות?

אז בתחילת עשור חדש הם היו באותו הארגון! כמה מפתיע. אבל שם, למרות שרמזו על פיוד החלומות שלהם, בסוף הוא לא קרה מכל מיני סיבות. ואז, שנתיים בלבד אחר כך, התחוללה רעידת אדמה. אחד חזר הביתה, אבל השני ביצע מעבר שזיעזע את כל עולם ההיאבקות. והפעם החליטו לעשות את הקרב הזה.

האמת שעשו אותו יותר מדי בארגון החדש, קרב החלומות הזה נשחק והפך לבדיחה. אבל עדיין, ב-1994, זה נחשב היה לתחרות הרצינית ביותר ש-WCW הציבו מול ה-WWF: אחרי עשור של ציפייה, האלק הוגאן הגיע ל-WCW, וקיבל קרב אליפות מול ריק פלייר. מי ינצח בקרב הענקים הזה?

תיהנו.



 

Diunim

New member
ריק פלייר

שם אמיתי: ריצ'ארד מורגן פלייר
שמות זירה: ריקי רודס, נער הטבע
תאריך לידה: 25.2.1949
גובה: 1.85 מטר
משקל: 109 ק"ג
פינישר: פיג'ר פור לג לוק
&nbsp
על ריק פלייר רבים אומרים שהוא המתאבק הטוב ביותר בכל הזמנים.
&nbsp
פלייר הוא אגדה אמיתית בענף, ומה שהרבה אנשים לא יודעים זה שהקריירה המרשימה שלו כמעט והסתיימה עוד לפני שהייתה לה הזדמנות לצאת לדרך: ב-1975, פלייר היה מעורב בתאונת מטוס ונפצע בגבו. הרופאים אמרו שהוא לא יחזור להתאבק יותר לעולם, אבל שש שנים לאחר מכן פלייר היה אלוף העולם של ה-NWA. הוא התחיל את הקריירה ב-1972, וזכה באליפות העולם הראשונה שלו מדאסטי רודס ב-1981. הוא הפסיד את התואר להארלי רייס ב-1983, רק על מנת לזכות בה מחדש ממנו באירוע הראשון של סטארקייד. ב-1984, הוא הפסיד את התואר לקרי ואן אריק וזכה בו בחזרה ממנו. הוא נכנס ל-1985 כאלוף והקים את הסטייבל האגדי של ארבעת הפרשים. החברים המקוריים בקבוצה לצידו היו ארן ואולי אנדרסון וטולי בלאנשארד. מתאבקים נוספים שהיו פרשים במשך השנים הם דין מלנקו, כריס בנואה, בריאן פילמן, סטינג, לקס לוגר וסיד וישס. ב-1986 ו-1987 פלייר היה בפיודים עם מתאבקים כמו רודס ורון גארבין, וב-1988 הייתה לו סדרת קרבות מצוינת נגד לקס לוגר הצעיר. לאחר שיצא מהפיוד הזה כמנצח, כעבור שנה התמודד פלייר בסדרת קרבות מצוינת לא פחות על אליפות העולם נגד ריקי סטימבוט וטרי פאנק.
&nbsp
בשנת 1990, פלייר נכנס לפיוד ארוך עם סטינג לו הפסיד את התואר בסטארקייד 1990 וזכה בו בחזרה בינואר 1991. באותה תקופה, ה-WCW וה-NWA עוד עבדו יחד, אבל בהמשך אותה שנה קרה מקרה שנחשב לציון דרך משמעותי בקריירה של פלייר: ב-21 במרץ, 1991, פלייר נוצח בטוקיו ע"י טאטסומי פוג'ינאמי, ולמרות שה-NWA הכירו בפוג'ינאמי כאלוף החדש, פלייר עדיין נחשב בעיני WCW לאלוף העולם שלהם. בסופרברול של אותה שנה, פלייר ניצח בקרב החוזר מול פוג'ינמי וזכה בתארי ה-NWA ו-WCW. לאחר מכן, נכנס פלייר לסכסוך מתוקשר עם נשיא WCW, ג'ים הרד, שרצה לקצץ משכרו והסיר את פלייר מעמדת הכוכב הראשי ורצה להפחית ממעמדו למרות שפלייר היה ה-DRAW הגדול ביותר. בקיץ 1991, פלייר עזב את WCW בעודו אלוף העולם שלהם לטובת ה-WWF.
&nbsp
בספטמבר 1991, הגיע ריק פלייר, אחד המתאבקים הגדולים בכל הזמנים, ל-WWF. פלייר הופיע ב-WWF כשברשותו חגורת אליפות העולם של WCW (אליפות העולם למשקל כבד של ה-WWE לעתיד), ו-WCW ביקשו ממנו להחזיר את החגורה אליהם. פלייר אמר שיעשה זאת רק אם יחזירו לו את העירבון שהפקיד בסך 25 אלף דולרים כשזכה בתואר. וכך היה בהמשך. פלייר התחבר לבובי הינן שהפך ל"יועץ הכלכלי שלו" ולמר פרפקט שהפך ל"יועץ המקצועי שלו". פלייר הסתכסך עם הכוכבים הגדולים של ה-WWF באותה תקופה, ביניהם רודי פייפר והאלק הוגאן, לו עלה באליפות ה-WWF בסרבייבור סיריס 1991 כשגרם להוגאן להפסיד את התואר לאנדרטייקר באותו אירוע. הוגאן, שזכה בתואר בחזרה כעבור זמן קצר, נשלל ממנו בהמשך במהדורת סופרסטארס, ע"י נשיא ה-WWF על המסך, ג'ק טאני בשל "מניעים לא כשרים" בזכייתו. טאני מיד לאחר מכן הכריז שברויאל ראמבל 1992 קרב הראמבל יהיה על האליפות עצמה. ופלייר, שנכנס מס' 3 בראמבל שרד במשך קרוב לשעה וזכה בתואר.
&nbsp
פיוד מתוכנן על התואר בין פלייר להוגאן בוטל, אז ה-WWF היו צריכים למצוא ברירת מחדל ופנו לרנדי סאבאג', שזכה בתואר מפלייר ברסלמניה. פלייר זכה בתואר מחדש כעבור חצי שנה, אך הפסיד אותו כעבור חודש בלבד לברט הארט. לאחר מכן הודיע פלייר על עזיבתו, שהתרחשה לאחר שהפסיד למר פרפקט בקרב שבו המפסיד ייאלץ לעזוב אל הארגון. פלייר חזר אל WCW.
&nbsp
בתחילה, פלייר לא יכול היה להתאבק ב-WCW בגלל סעיף בחוזה שלו עם ה-WWF. לכן WCW, בצעד חכם, נתנו לו תכנית אירוח כדי שיוכל להפגין את כישרון המיקרופון הנהדר שלו. פלייר התעמת עם הכוכבים הגדולים שם, וחזר לזירה לאחר עימות מול סטיב אוסטין ובריאן פילמן. לאחר מכן פלייר זכה גם בתואר ה-NWA מברי ווינדהאם, אבל הפסיד אותו כעבור חודשיים לריק רוד.
&nbsp
בסוף השנה, לאחר פיטוריו של סיד וישס עקב קטטה, נאלצו WCW לתת לריק פלייר לנצח את ויידר ולזכות באליפות העולם. פלייר היה אלוף מצוין, והגן על התואר מול ויידר, ריקי סטימבוט, ברי ווינדהאם וסטינג.

 

Diunim

New member
האלק הוגאן

שם אמיתי: טרי ג'ין בולה
שמות זירה: טרי בולדר, האלק בולדר, סטרלינג גולדן, סופר דיסטרוייר, האלק הוגאן
תאריך לידה: 11.8.1953
מגורים: וניס ביץ', קליפורניה
גובה: 2.01
משקל: 137 ק"ג
פינישר: לג דרופ
&nbsp
האלק הוגאן הוא המתאבק המפורסם ביותר בעולם.
&nbsp
הוגאן בכלל נולד בג'ורג'יה וחלם להיות נגן גיטרה. אבל הוא העריץ היאבקות מגיל 16, היה חבר של דאסטי רודס והעריץ גם את "סופרסטאר" בילי גראהם. המון טענו שהוגאן ניסה להעתיק את גראהם ואת הגימיק שלו. הקריירה של הוגאן השתנתה כשג'ק וג'ראלד בריסקו, שני מתאבקים מפלורידה, נכחו בהופעה שלו. הם התרשמו מהגודל שלו וביקשו מהירו מטסודה, מאמן מקומי, להפוך את הוגאן למתאבק. הייתה בעיה קטנה: מייק גראהם, שניהל אז את ארגון ההיאבקות המקומי, לא סבל את הוגאן מתקופת התיכון שלו. אבל כשהוגאן הפגין רצינות גראהם הסכים להכניס אותו.
&nbsp
הוגאן התאמן אצל מטסודה ואז התחיל להילחם כסופר דיסטרוייר, דמות במסכה. לאחר ויכוח עם מטסודה, הוגאן לקח הפסקה קצרה מהיאבקות והתחיל לנהל מכון כושר. שם הוא פגש את אד לזלי, שהתאבק כברוטוס ביפקייק. הוגאן עזר לו להתאמן והחליט לחזור להיאבקות כשותף של לזלי. השניים הגיעו לאלבמה כטרי ואד בולדר. ג'רי ג'ארט מממפיס התלהב מהצמד והעסיק אותם, ובמהלך הקריירה שלו שם טרי פגש את לו פריגנו, ששיחק את האלק המדהים. כשהתברר לו שהוא יותר גדול מפריגנו, קיבל טרי בולדר כינוי חדש: "ההאלק". לפעמים הוא גם התאבק כסטרלינג גולדן. ב-1979 הוא זכה באליפות דרום מזרח של ה-NWA.
&nbsp
טרי פאנק היה זה שהכיר בין בולה לווינס מקמהן האב, שהתרשם ממנו מאוד. מקמהן האירי רצה לתת לו שם אירי ושיצבע את שיערו לאדום, אבל הוא סירב לצבוע את שיערו. הוא כן הסכים לשם "הוגאן" וכך נולד האלק הוגאן. הוגאן קיבל פוש גדול, ונלחם מול אנדרה הענק, טד דיביאסי ובוב באקלנד. בנוסף לכך הוא גם הצליח מאוד ביפן.
&nbsp
ב-1981, קיבל הוגאן תפקיד בסרט "רוקי 3". וינס מקמהן האב פיטר אותו בעקבות כך והוגאן עבר ל-AWA. שם התחיל השינוי: התפקיד בסרט גרם לכך שהוגאן יהפוך ממתאבק היל לפייס, והוא הפך לפייס הכי גדול ב-AWA, כשהוא בפיוד גדול מול ניק בוקווינקל, האלוף דאז. אבל ורן גאנייה סירב להפוך את הוגאן לאלוף כי הוגאן לא היה מתאבק חובב כמו שהוא אהב. התוצאה שינתה את ההיסטוריה לנצח.
&nbsp
וינס מקמהן הבן, שקנה את ה-WWF מאביו, ידע היטב שהוגאן הוא המתאבק שיוביל את ה-WWF לעתיד. הוא החזיר את הוגאן לארגון, הפך אותו לפייס ונתן לו את האליפות במהירות. הדבר הוביל לתחילת ה"האלקמניה" ולהפיכה של הוגאן לכוכב ענק.
&nbsp
במשך כל העשור הבא, הוגאן היה המתאבק הכי חשוב בעולם. הוא מילא אולמות, היה אלוף חמש פעמים בסך הכול, והיה בפיודים ענקיים מול רודי פייפר, קינג קונג באנדי, אנדרה הענק, טד דיביאסי, רנדי סאבאג', ארת'קוויק, סרג'נט סלוטר, אנדרטייקר ועוד גדולים. אבל ב-1993, הוגאן החליט לעזוב את הארגון. הוא ניסה להתמקד בקריירת המשחק שלו.

 

Diunim

New member
האווירה הכללית

1994 הייתה שנה לא טובה עבור WWF בלשון המעטה. הנפילה התחילה עוד בימיה האחרונים של האלקמניה, אבל התקופה הגרועה ביותר הגיעה ב-1993 כשוינס מקמהן הואשם באחזקת סטרואידים. הסטוריליינים החלו להתדרדר משום שוינס היה עסוק בנושאים הללו רוב הזמן ולא יכל לשמש בתור בוקר ראשי במשרה מלאה. 1993 הייתה גם השנה האחרונה של הוגאן בארגון לפני שעבר ל-WCW. האלק כמעט רצח את האמינות של ברט הארט ברסלמניה 9 כשהפך לאלוף במקומו. הארט התמודד מול יוקוזונה על התואר והפסיד. הוגאן יצא החוצה וניצח את יוקוזונה לאחר מספר שניות כדי להפוך לאלוף. במלך הזירה של אותה שנה הוגאן הפסיד את התואר לאותו יוקוזונה וסיים את חלקו בארגון לתקופה ארוכה. הבעיה שנוצרה הייתה ש-WWF נשארו עם אלוף היל מפלצתי, אבל בלי פייס אולטימטיבי שילחם מולו. וינס בחר בלקס לוגר בתור זה שיתפוס את המשבצת הלא קלה הזו. לוגר נטש את הגימיק של הנרקיסיסט השחצן לטובת הגימיק של הגיבור האמריקאי הכל יכול. היה לו אוטובוס שנצבע בצבעי המולדת והוא הופיע אצל ריג'ס וקתי לי. הניסיון היה מוצלח, אבל לוגר לא היווה תחליף בכלל להאלק הוגאן. נוצר מצב שאנחנו בשנת 1994, וינס בצרות עם המשפט, הוגאן (שהיה הכוכב הכי גדול של הארגון) עזב, אין פייס שיסחב את החברה והמופע הכי גדול של השנה מתקרב.
&nbsp
ב-WCW, אחרי שנה נוראית מלאה בבוקינג הזוי, ריק פלייר היה אלוף ודווקא התחיל לתת קרבות טובים. כשברט הארט אלוף מצד אחד, ופלייר אלוף מצד שני, דווקא היו כמה קרבות ממש טובים באביב. אבל WCW תמיד רצו יותר.
&nbsp
אריק בישוף, סגן הנשיא החדש של הארגון, רצה להיות כמו וינס מקמהן. הוא רצה לנצח את וינס מקמהן במשחק שלו. ובשביל זה הוא היה חייב מתאבק אחד. הוא היה חייב את האלק הוגאן.

 

Diunim

New member
הפיוד

הכול התחיל בפברואר-מרץ. התחילו להיות שמועות ש-WCW מגששים עם האלק הוגאן, וכולם שאלו מה יקרה אם הוא ופלייר ילחמו. במרץ WCW ריאיינו את הוגאן שאמר שהוא שוקל לחזור לזירה, וריק פלייר הגיב ואמר שהוא יכול לנצח את הוגאן בקלות. בחודשים הבאים הוגאן נשאר מעורפל בנוגע לכוונותיו.
&nbsp
ביוני, הוכרז שהוגאן חתם ב-WCW ופלייר הודיע שהוגאן בכלל לא אתגר עבורו ושעכשיו הוא בארגון הגדול. בקלאש אוף צ'מפיונס, הוגאן הגיע לארגון סופית והתראיין, כשפלייר לועג לו. מאוחר יותר באותו ערב הוגאן הציל את סטינג מפלייר. באותו הקרב שרי מרטל, אויבת ותיקה של הוגאן, חשפה שהיא המנג'רית החדשה של פלייר.
&nbsp
הוגאן דרש קרב על התואר, דבר שפלייר קיבל. לקראת הקרב, השניים חתמו על החוזה ואז לכלכו אחד על השני לקראת הקרב. זאת הייתה הבכורה של הוגאן, הוא הביא איתו את ג'ימי הארט, שאקיל או'ניל ומיסטר טי. WCW עשו הכול כדי שהקרב הזה יראה גדול מאוד. אז מה יקרה כשהוגאן יערוך בכורה מול האלוף?

 

Diunim

New member
הקרב

מייקל באפר בזירה ומציג את נציג WCW: הקומישינר, ניק בוקווינקל. בוקווינקל יוצא אל הזירה. באפר ממשיך להציג, ומציג את אחד מהאורחים: שאקיל או'ניל. הקהל משתגע. שאק יוצא ולוחץ את ידי המעריצים השמחים. הוא נכנס אל הזירה ולוחץ את ידו של בוקווינקל. הוא יעניק את החגורה.
&nbsp
המוזיקה של ריק פלייר נשמעת והקהל מגיב בקריאות בוז. שרי מרטל וריק פלייר יוצאים. שרי מצביעה על פלייר שמחייך כהרגלו ונותן "WOOOO". הזיקוקים עפים מאחוריו. פלייר נכנס לזירה ומרים את ידיו. הוא מסתכל על שאקיל.
&nbsp
המוזיקה האמריקנית של הוגאן נשמעת. הקהל משתגע כשהזיקוקים מתפוצצים. ג'ימי הארט יוצא ואחריו מיסטר טי. הם מצביעים על הווילון והאלק הוגאן יוצא. הזיקוקים מתפוצצים מאחוריו והוגאן צועד לזירה עם התנועות שלו. הקהל משתגע כשהוגאן נכנס לזירה. יש כמה חקיינים שלו בקהל. הוגאן קורע את חולצתו ונותן כיף לשאק. הוא עושה את הטאונט שלו.
&nbsp
מייקל באפר מתחיל להכריז על המתאבקים. הוא משווה בין הקרב הזה לנחיתה על הירח עשרים וחמש שנים קודם לכן. הוא צועק "Let's Get Ready To Rumble!". הוא מתחיל להציג את המשתתפים: ג'ימי הארט ואחריו מיסטר טי. הוא קורא למאתגר אחד מהמתאבקים המפורסמים ביותר בעולם, ואומר שאחרי מנוחה בת שלוש שנים (לא נכון) הוא צריך לחזור. הוא מציג את מי שהיה פעם חמש פעמים אלוף העולם: האלק הוגאן. הוגאן משתגע וכמעט תוקף את פלייר. הארט וטי מרסנים אותו. עכשיו באפר מציג את שרי ואת הנציג שלה: אחד מהמתאבקים הכי גדולים בעולם, 11 פעמים אלוף עולם, ריק פלייר. שאקיל או'ניל מרים את האליפות. הוגאן ופלייר מדברים ומקללים אחד את השני.

 

Diunim

New member
חלק ב'

הזירה מתפנה רק למתאבקים. הוגאן ופלייר מקיפים אחד את השני כשהפעמון מצלצל. הוגאן רץ בזירה. הוא מסתכל על פלייר. הם בוהים אחד בשני והוגאן מחייך. אחרי כמה שניות, שהקהל מעודד את הוגאן, פלייר דוחף אותו! הוגאן נועל אחיזה ופלייר נועל את ראשו. הוגאן דוחף אותו לחבלים, מתכופף ופלייר חולף מעליו. הוגאן רץ ומתקל את פלייר! השופט בודק את פלייר. פלייר מתגלגל וקם. הוא נועל אחיזה עם הוגאן והוגאן דוחף אותו לפינה! פלייר המום. הוא קם וכועס. ג'ימי הארט צועק. הוגאן מנסה לתקוף את פלייר ופלייר נסוג. פלייר כועס ומתווכח עם הקהל. הוגאן מתגרה בפלייר. ריק פלייר הולך את ההליכה שלו. הקהל משתגע. הוגאן מנסה לנעול אחיזה, פלייר מתכופף ומאחוריו. הוא הולך את ההליכה המפורסמת שלו ונותן "WOOOO". הוא מושך חבל. הוגאן מתייעץ קצת עם ג'ימי הארט ושרי מוחאת כפיים לפלייר. הוגאן ופלייר מקיפים אחד את השני. פלייר מנסה לנעול אחיזה והוגאן מתכופף. הוא מחקה את ההליכה של פלייר! הקהל משתגע. פלייר נראה כועס במיוחד. הוגאן אומר לו לבוא. הם נועלים אחיזה ופלייר נועל את ראשו. הוא נועל האמרלוק ומוריד את הוגאן מרגליו. פלייר נועל את ההאמרלוק והוגאן מנסה לקום. פלייר מסובב את הזרוע של הוגאן ונועל אותה. הוגאן נאנק מכאבים כשפלייר מעקם לו את הזרוע. הוגאן מנסה להילחם ופלייר שוב מעקם לו את הזרוע. הוגאן קם ופלייר מפיל אותו מהזרוע למזרן. הוא מעקם אותה והוגאן נאבק. הוגאן קם לאט ופלייר ממשיך להחזיק בזרועו. פלייר תופס את הוגאן מהצוואר ומפיל אותו למזרן. פלייר ממשיך לעקם את הזרוע והוגאן נאנק מכאבים. הוגאן קם לאט ופלייר מסובב לו את הזרוע. הוגאן מעקם לפלייר את הזרוע ומפיל אותו למזרן! פלייר קם, הוגאן מסתובב ונועל ארמבר על פלייר! הכתפיים של פלייר על המזרן! 1... 2... פלייר מרים כתף ומתרומם, הוא מצמיד את הוגאן למזרן. 1… הוא דורך על הוגאן בפנים. הוגאן קם וממש זועם! פלייר מתגלגל החוצה ומתחבא מאחורי שרי! הוגאן נראה ממש כועס ושרי צועקת עליו. הוגאן מתרחק וחוזר לזירה. פלייר מתווכח עם המעריצים. השופט מתחיל לספור את פלייר שהולך עם שרי. פלייר פשוט חוזר לזירה.

הוגאן נמתח קצת בזירה ופלייר מצביע על ראשו. הם נועלים אחיזה. הוגאן נועל את ראשו של פלייר ועובר להאמרלוק. הוא מפיל את פלייר למזרן ופלייר זוחל אל החבלים. השופט מפריד ביניהם אבל הוגאן משפשף את ראשו של פלייר בחבלים! פלייר קם בכעס, רץ, אבל הוגאן מטיח את ראשו בטורנבאקל! פלייר מסתובב וחוטף אגרוף! ועוד אחד שמפיל אותו! הוגאן צועק על פלייר שקם וחוטף עוד אגרוף לפרצוף! פלייר קם והוגאן מבצע אייריש וויפ וקלוזליין בפינה! פלייר מסתובב ונופל. הוא מתחנן בפני הוגאן. הוגאן לוקח אותו ומבצע אייריש וויפ... ביג בוט, אבל פלייר מתגלגל החוצה לפני שהוגאן פוגע! הוגאן יוצא ופלייר שוב מתחבא מאחורי שרי! שרי ממשיכה לצעוק על הוגאן. הוגאן דוחף אותה ופלייר חוזר לזירה. הוגאן אחריו אבל פלייר נותן לו ברכיה. הוא בועט בהוגאן כמה פעמים. פלייר שם את הוגאן בפינה ונותן לו צ'ופ. הוגאן נאנק מכאבים והולך לפינה וחוטף עוד צ'ופ. פלייר נותן לו מכה בפנים. פלייר מרביץ להוגאן בבטן ואז בראש. פלייר מבצע סנאפמר על הוגאן. הוא רץ... ני דרופ, הוגאן זז! פלייר מתחנן כשהוגאן מאיים עליו. הוא בפינה… הוגאן עולה על הטורנבאקל השני! הוא עומד להרביץ... אבל לא, הוא נושך את פלייר! ומתחיל להרביץ לו כשהקהל סופר! אחרי תשע מכות, הוגאן יורד ומבצע אייריש וויפ... פלייר פוגע בפינה וחוטף קלוזליין מהוגאן! פלייר מתחנן בפניו. הוגאן לוקח את פלייר ומטיח את ראשו בטורנבאקל! הוגאן לוקח את פלייר ומטיח אותו בטורנבאקל הנגדי! הוגאן מושך את פלייר משיערו ומרביץ לו. הוא נותן לו עוד מכה. ועוד אחת. הוא רץ… אבל שרי מחזיקה לו ברגל! הוגאן מתווכח איתה ופלייר רץ... ברכיה לגב! הוגאן נאנק מכאבים על המזרן. פלייר מרים את הוגאן ונותן לו צ'ופ שמעיף אותו אל הרצפה. שרי לוקחת כיסא! היא מרימה אותו... ג'ימי הארט רץ ולוקח ממנה! הוא אומר לה לא לעשות את זה. פלייר על האייפרון ודורך להוגאן על העורף. פלייר לוקח את הוגאן ומטיח את ראשו במחסום האבטחה. פלייר זורק את הוגאן חזרה פנימה והקהל מעודד אותו. פלייר עולה על הטורנבאקל העליון... טומהוק צ'ופ להוגאן! הוגאן נופל על המזרן. פלייר לועג לקהל. פלייר שם את הוגאן על המזרן ומסובב אותו... הוא רץ... ני דרופ! הוגאן נראה כאילו נפגע. השופט בודק אותו וג'ימי הארט מעודד אותו. פלייר קם, לוקח את הוגאן... הוא שם אותו בפינה כשג'ימי הארט גורם לקהל לעודד את הוגאן.

 

Diunim

New member
חלק ג'

פלייר לוקח את הוגאן ומרביץ לו... הוגאן חוסם ומרביץ לו! פלייר עם צ'ופ, הוגאן עם מכה! פלייר עם צ'ופ והוגאן עם צ'ופ מולו! ועוד אחד! ועוד אחד! ומכה לראש שמורידה את פלייר! פלייר מתחנן בפני הוגאן. הוגאן הולך אליו ומרביץ לו בראש! פלייר נופך ומוריד את הוגאן מרגליו! הצמדה! 1... 2... לפלייר יש רגליים על החבלים אבל הוגאן יוצא! פלייר נותן לו צ'ופ. הוא דוחף אותו לפינה. אייריש וויפ... הוגאן הופך ופלייר פוגע בטורנבאקל! הוגאן עם קלוזליין! הוא מצמיד. 1... 2... פלייר יוצא! הוא קם ומרביץ להוגאן. הוא מבצע עליו סנאפמר. פלייר נועל צ'ינלוק על הוגאן. הוגאן נחנק. כל הקהל מעודד את הוגאן שמתחיל לקום לאט ולהיאבק באחיזה. פלייר חונק אותו והוגאן על ברכיו ואז מתיישב. הוגאן נחלש לאט. השופט בודק אותו והוגאן מתחיל לזוז. שאקיל או'ניל נראה מודאג. פלייר ממשיך לחנוק את הוגאן שנופל על המזרן. ג'ימי הארט מעודד את הוגאן. פלייר ממשיך לחנוק את הוגאן שמפסיק לזוז. השופט מרים להוגאן את היד. היא נופלת. הוא מרים אותה שוב... ושוב נופלת. השופט מרים להוגאן את היד פעם שלישית... אבל הוגאן מרים אותה ומנענע באצבע! הוגאן מתחיל להשתגע ולקום כשפלייר בהיסטריה! הוגאן מתחיל לתת לפלייר מרפק! ועוד אחד! הוא רץ לחבלים... שולדר בלוק! הוגאן רץ ועוד שולדר בלוק! פלייר מתחנן בפני הוגאן בפינה. הוא בורח ממנו. הוגאן מתחיל להרביץ לפלייר בפינה! הוא מבצע אייריש וויפ... פלייר מתהפך! קלוזליין על האייפרון! הקהל משתגע כשפלייר בחוץ והוגאן יוצא אחריו. הוא מרים את פלייר, פלייר מנסה קלוזליין אבל הוגאן מתכופף ומרים אותו... באק סופלקס על הרצפה! פלייר נאנק מכאבים על הרצפה. שרי בודקת אותו. הוגאן חוזר לזירה. 1... 2... שרי מקימה את פלייר. פלייר על האייפרון, הוגאן מחזיק אותו... הוא מבצע עליו את הסופלקס אל הזירה! הוגאן קם ומסמן לקהל. הוא מבצע טאונט... רץ לחבלים... לגדרופ, אבל פלייר זז והוגאן פוגע במזרן! הוא נאנק מכאבים!
&nbsp
פלייר מתחיל לקום לאט כשהוגאן צולע על הרגל. פלייר תופס את הרגל של הוגאן! פיג'ר פור... הוגאן עם קריידל! 1... 2... פלייר יוצא! פלייר תופס להוגאן שוב את הרגל, הוא מסובב אותה... הוגאן עם בעיטה שמפילה את פלייר! פלייר קם ושוב מסובב את הרגל… אבל שוב, הוגאן בועט לפלייר בראש! פלייר קם לאט כשהוגאן צולע. פלייר לוקח את הוגאן... מנסה סופלקס... הוא מרים אותו! ורטיקל סופלקס! הוגאן לפתע קם! פלייר שחצן אבל מסתובב ורואה שזה לא עבד! הוגאן בועט בו ונותן לו אגרופים! אייריש וויפ... ביג בוט! 1... 2... שרי מושכת את השופט! הוגאן מתעצבן. ג'ימי הארט רץ ושרי מחטיפה לו! הוגאן צועק על שרי… ופלייר עם צ'ופ בלוק! הוגאן נאנק מכאבים ברגל. פלייר מושך את הוגאן כששרי עולה לחבלים... ספלאש על הוגאן! שרי יוצאת החוצה. פלייר מקיף את הוגאן ובאים לפנות את השופט. יש שופט חלופי! פלייר מחזיק להוגאן ברגל. הוא מסובב לו את הרגל... פיג'ר פור לג לוק! הוגאן נאנק מכאבים! פלייר נועל את האחיזה והשופט בודק את הוגאן. הוגאן צורח. הקהל משתגע. פלייר ממשיך לחזק את האחיזה. הוגאן מתחיל לגרור את עצמו לחבלים. פלייר מנסה להיאבק... הוגאן מחזיק בחבל! פלייר מושך את השחרור. הוא קם והשופט מונע ממנו לפגוע בהוגאן. שרי מוציאה חגורה! היא מתחילה לחנוק איתה את הוגאן! ואז היא משחררת. פלייר הולך ולוקח את הוגאן. הוא בועט לו ברגל. פלייר שוב בועט להוגאן ברגל והוא צולע. פלייר ממשיך לבעוט לו ברגל. פלייר רץ לחבלים ובועט להוגאן ברגל! פלייר נותן להוגאן צ'ופ! ועוד אחד! ועוד אחד! אבל הוגאן קם ומניד בראשו! פלייר נותן להוגאן מכה. הוגאן מניד בראשו! פלייר מתעצבן וממשיך לתת מכות וצ'ופים, שלא עובדים! הוא נותן מכות והוגאן ממש עצבני. הוא מנענע באצבעו. הוגאן מתחיל להחטיף לפלייר בפינה! אחרי שש מכות, הוא מבצע אייריש וויפ ורץ... פלייר עם מרפק! שרי שוב על הטורנבאקל! היא קופצת... אבל הוגאן זז והיא מתרסקת על המזרן! פלייר בינתיים עולה על הטורנבאקל. הוגאן מרביץ לו... וזורק אותו אל המזרן! פלייר קם והוגאן רץ... קלוזליין, ואז גם אחד לשרי! שרי מתגלגלת החוצה כשהוגאן עושה את הטאונט שלו! הוא לוקח את הרגל של פלייר... פיג'ר פור! הקהל משתגע! שרי עולה על האייפרון. גם ג'ימי הארט! פלייר בינתיים יוצא מהאחיזה. מיסטר טי לוקח את שרי! הוא חוטף אותה! פלייר זוחל לזירה עם משהו שהיה לשרי, אגרופן! הוגאן מגיע... וחוטף מכת אגרופן! פלייר מצמיד! 1... 2... הוגאן יוצא! גם את זה הוא לא מוכר! פלייר מביץ לו ולהוגאן לא אכפת! ועוד מכה! פלייר אובד עצות ונותן עוד מכה. הוגאן קם ומתחיל לרעוד! פלייר עם מכה, וצ'ופ, אבל זה לא עובד! הוא רץ והוגאן מתקל אותו! פלייר קם ומתחיל לחטוף מכות לראש! הוגאן עם אייריש וויפ... ביג בוט! הוא רץ... לג דרופ! 1... 2... 3!
&nbsp
ג'ימי הארט נכנס לזירה ומחבק את הוגאן. הקהל משתגע. השופט מרים את ידו של הוגאן - אלוף WCW החדש! הזיקוקים עפים מהתקרה. שאקיל או'ניל מעניק להוגאן ולמיסטר טי את החגורה. הם חוגגים ביחד. הוגאן מקבל את החגורה ומרים אותה. הוא מסמן לקהל ועושה את הטאונט שלו. הזיקוקים ממשיכים להתפוצץ. הוגאן משוויץ בשריריו. ג'ימי הארט חוגג עם החגורה. הוגאן עושה פוזות לכל צד. ג'ימי הארט צועק במגפון. הוגאן חוגג בזירה ומבצע את הטאונט שלו שוב. הוא יוצא החוצה ולוחץ ידיים לקהל.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

קרב שהדבר הכי טוב שאני יכול להגיד עליו היה שהייתה בו לפחות תחושה שהקרב שאנחנו רואים הוא גדול. אבל חוץ מזה… לא, לא ממש.
&nbsp
כן, זה מאוד כיף לראות את הוגאן מצליח לנצח את הרעים ולזכות באליפות. כיף לראות את התכניות של ההילים משתבשות כשהוגאן מצליח לנצח אותם ולזכות באליפות, אבל בין לבין יש קצת יותר מדי כלום, פחות מדי מהלכים. אם כי אני נורא אהבתי את חמש הדקות הראשונות, בלי הרבה היאבקות.
&nbsp
וכמובן שהוגאן לא מוכר בצורה פשוט מזעזעת… בן אדם, יש גבול לכמה מכות אתה יכול לחטוף מהיריב שלך ולא למכור אחר כך. זה עצוב קצת. וחבל שזה דווקא על חשבון פלייר. קרב נחמד, קצת כיפי, אבל אתם יודעים… בכל זאת מדובר בקרב של האלק הוגאן, אז לא עד כדי כך טוב.
&nbsp
ציון הקרב:
¾

 

Diunim

New member
לסיום

&nbsp
במהלך כל הכהונה שלו כאלוף, לווה הוגאן בידי ג'ימי הארט. אחרי שנה וחצי הוא הפסיד את התואר כשג'ימי הארט בגד בו ועבר ללוות את ביג שואו. עם פלייר הוא המשיך את הפיוד עד שהוא גרם לפלייר לפרוש ודי השפיל אותו. אז מהפיוד הזה, כרגיל, הוגאן יצא המנצח של הקרב.
&nbsp
אה, וכמובן ש-WCW שחקו את הקרב הזה. גם ב-1999 וב-2000, הוגאן ופלייר נלחמו אחד בשני בקרבות מיין איבנט. זה פגע ב-WCW. בזמן שה-WWF יצרו קרבות חלומות חדשים עם מתאבקים צעירים, הם נתקעו בשנות ה-80 וניסו לשחזר את הקסם בין הוגאן ופלייר.
&nbsp
ובעצם זה מה שהפיל אותם. זה שהם ניסו לשחזר את הקסם של ה-WWF במקום לנסות דברים חדשים. הם שחיזרו המון דברים שהוגאן עשה כבר ב-WWF, ניסו להפוך אותו לחשוב שוב. אבל זה לא עבד להם. וגם אם הקרב הזה הצליח לעבור בקושי, ההמשך שלו בכלל לא היה כזה טוב.

 
למעלה