לא מאמינה שהפורום הזה עדיין שורד..

  • פותח הנושא נר2
  • פורסם בתאריך

נר2

New member
לא מאמינה שהפורום הזה עדיין שורד..

שלום לכולם,
לקראת פרק סיום העונה של העונה האחרונה החלטתי לחזור לבקר בפורום המשעשע הזה..
אז מה אתם חושבים על שלישיית הגמר? מי ינצח?
מי היו הפייבוריטים שלכם העונה?
ולמי שאוהב ספוילרים הבלוג המפורסם של MJSBIGBLOG יש סרטונים ותמונות מהחזרות..
ומסתבר שיש כמה מתמודדי עבר שכלל לו הוזמנו או שהוחרמו מתכנית הסיום.

קדימה לשחיטה!!
 

Uri04

New member
טוב אנחנו נהיה האחרונים שמכבים את האור


שלישיית הגמר - אני שמח שלה פורשה וטרנט הגיעו לשם. הם שניהם מוכשרים מאוד וסיפקו לנו מספר סולואים מרשימים. אישית קיוויתי שגם סוניקה תגיע לשם, אבל סקוט קבר אותה עם בחירת שירים מזעזעים שלא הוציאו אותה טוב בכל מצב שהוא.
דלטון עלוב לגמריי ואין לי מושג מה הוא עושה פה עדיין, כבר העדפתי את מקנזי החלש (ווקאלית) על פני דלטון שמריח לי כמו זיוף אחד גדול.

אישית, אני מרגיש שהעונה הזאת לא הגיע לשיא הפוטנציאל שהיה יכול להיות לה אם היא היתה עונה באורך רגיל עם הדחות בסגנון של העונות הקלאסיות. ההדחות הכפולות, השירים הממוחזרים, השיפוט השטחי ונעדר הכנות - כל אלו הרסו עונה עם כמות מכובדת של כשרונות. אם נוסיף לכך את ההצבעות הקבועות של הנשים הלבנות שמתעדפות כצפוי את הגבר הלבן על פני כל אישה כלשהי (לא כל שכן אישה לא-לבנה), הרי לנו עוד זוכה מז'אנר ה-WGWG - אותה סיבה שבגללה התכנית איבדה מערכה והיא יורדת סופית מהאוויר.

מקווה אישית שאם כבר - אז זה יהיה טרנט ולא דלטון הנודניק.
 

נר2

New member
מסכימה ולא מסכימה..

מסכימה על מה שכתבת שהעונה היתה די מבוזבזת עם כל הכשרון והפוטנציאל לא היה מספיק זמן להכיר את כל המתמודדים, ההפקה פשוט גרועה, השיפוט עוד יותר גרוע ולא כנה, ההדחות הכפולות גרמו לכמה בנות עם פוטנציאל להיות סיום אדיר לתכנית כמו אוליביה לעוף מוקדם מידי.. השירים והנושאים היו מעייפים, חוץ משבוע של סיה. החבורה של העונה היו הרבה יותר טובים מהרבה מהעונות האחרונות אבל קבלו בעיטה בתחת מההפקה.
דווקא על הפייבוריטים לא מסכימה. דלטון נראה לי דווקא הכי אמיתי מכולם והיחיד שיודע מי הוא ומה הוא רוצה לעשות. הוא גם היחיד שאפשר לדעת איזה אלבום הוא יוציא. הייתי אומרת שהעריכה הגרועה הוציאה אותו לא טוב בהרבה מקרים. לה פורשה היתה פייבוריטית שלי בהתחלה אבל OVERPIMPING תמיד הורס לי את ההנאה והעובדה שהם לא טרחו להעביר עליה ביקורת אף פעם גם אם פשלה כמו לשכוח את המילים של
(DEAD OR ALIVE)
על טרנט לא ארחיב. משהו באטיטיוד שלו די דוחה אותי. אולי הפרצופים שהוא עושה או זה שהוא לועס בפה פתוח בשיחות הפייסבוק שלו עם המעריצים..
על אוליביה עדיין לא התגברתי. היא היתה מועמדת אידאלית לזכיה. מגיעה לאמריקקים שהתכנית עפה. כ"כ הרבה פוטנציאל ובסוף נשארים עם גמר עייף וחיוור וצפוי כמו לפורשה וטרנט.
תזכיר מי זכה בשנה שעברה?
&nbsp
 

Uri04

New member
אין בינינו יותר מדיי ויכוח

למעט אולי דלטון, שאני באמת לא רואה בו שום דבר אמיתי. הכל אצלו נראה מחושב ומהונדס. אפילו כשהוא בוכה זה נראה שהוא מתאמץ לזייף רגשות בשביל לקושש עוד כמה קולות. ווקלית הוא חלש ביותר.. זה לא משאיר יותר מדיי נקודות זכות מעבר לכך שהוא נראה טוב. אבל רוקיסט הוא לא, כמו ש..אנא ערף, כמו שוואן דירקשיין בחיים לא יהיו רוקיסטים. הוא זמר פופ בינוני ותו לא. מתאים לו יותר לפתוח וולוג ביוטיוב ולדבר על החיים הצפונבוניים שלו. אני בטוח שהוא יגרוף לעצמו הרבה מנויים ומעריצים בגילאי 8-13.

לגבי טרנט - הוא חמוד, לדעתי. הפרצופים באמת קצת מוגזמים אבל הם לא מפריעים לי יותר מדיי. מה הכוונה בלועס בפה פתוח? לא צפיתי בסרטונים שלו. מה הוא לועס? מסטיק או אוכל?


לה פורשה - נכון, עושים לה פימפאג' מטורף, אבל במקרה שלה - מגיע לה לחלוטין. כל ביצוע שלה (טוב, אולי חוץ מהשיר של בון ג'ובי שמשום מה כולם עצבניים עליה בגללו כאילו היא רצחה את האפיפיור) מקצועי ומדהים לדעתי. בנוסף - היא הוכיחה שהיא גם אדם אינטליגנטי שיש לה מה להגיד לאומה (ובעיקר לנשים) ולכן היא מקור השראה שצריך לזכות בתואר "אמריקן איידול" - כי יש לה את כל החבילה.
 

danlevin1

New member
עזוב אותך שטויות

ממי שנותר בסוף , דלתון היחיד שיש לו פוטנציאל ורלוונטי למוזיקה היום.
הוא לא הווקאליסט הכי גדול ששמעתי (ואני חסיד של ווקאליסטים) אבל הוא
ייחודי, מביא פרשנויות משלו לשירים .
טרנט ולה פורשה שמפורשה (קנדיס מי) יעלמו , מהר מאוד ישכחו מהם , הם לא מביאים שום דבר חדש.
מסכים רק שהעונה הזאת היה לה פוטנציאל אבל הרסו אותה
 

נר2

New member
מסכימה


מספיק גם לראות את הראיונות עם שני הפינליסטים כדי להבין שאין להם בכלל ניצוץ כלשהוא או את הIT הפקטור.
דרך למי שמעונין ניתן להשיג בחנות של ITUNES ישראל את כל השירים שהוקלטו וגם את האלבום שדלתון שחרר לפני איידול מהלהקה שלו FLY AWAY HERO שנקרא LOSTַַ AND FOUND ושיר בשם STOP. מומלץ בחום.
 
למעלה