תערוכת magic בנמל תל אביב

לפני כמה שבועות חברה הציעה ללכת עם הילדים לתערוכת קסמים אשר מתקיימת בימים אלה בנמל ת"א. באותו יום בסוף לא נפגשנו אבל תכננתי לקחת את הילדים בהזדמנות אחרת

ואתמול היתה לנו את ההזדמנות הזאת עם אחיין שלי שבא לבקר אותנו. בהתחלה חשבתי שהתערוכה די קטנה ותוך חצי שעה הילדים יסיימו את כל המיצגים ונהיה בחוץ... ממש לא surprise

אחרי כמעט שעה, התחיל מופע קסמים באורך של כחצי שעה ואחריו חזרנו לשאר המיצגים. היינו סה"כ כ- 3 שעות והילדים היו מאושרים.

עלות כל כרטיס דרך הסתדרות המורים - 25 ש"ח

קצת מתחרטת שנכנסה לתיבת משפדים

היה מוצלח ואנחנו ממליצים!

אגב, צמוד לתערוכה יש את מתחם wipark בסגנון נינג'ה ישראל אז מי שרוצה לתפור שתי אטרקציות במכה... אם הייתי יודעת ייתכן והייתי מתכננת מראש שנהיה בשניהם

המשך חופשה נעימה

חופשה באילת

לפני מיליון שנה נסענו לחופשה באילת.. לא להאמין איך הזמן טס אבל לגמרי שכחתי להעלות פוסט, סורי cool

פארק הצפרות באילת (אין תמונות טובות של הציפורים laugh)

נחל פרצים

ים המלח

השמלה הזו תלויה לה בארון כבר שנתיים וכל פעם שאני מציעה לה ללבוש אותה (אם בכלל עוד עולה עליה) היא אומרת לא blush

ביקרנו גם בשמורת האלמוגים ובמצפה התת ימי...

היתה חופשה נהדרת!

הבטחות צריך לקיים

אני לא יודעת להגיד מתי ולמה בדיוק זה קרה, אבל הבלוג הפסיק להיות פעיל

אולי בגלל שהילדים גדלו ועשינו פחות פעילויות יחד

אולי בגלל שעברנו דירה ודברים השתנו

אולי סתם בגלל שהחיים משתנים והורדתי הילוך

לא הפסקתי ליצור אבל המוזה נעלמה והחשק יחד איתה. יצרתי בעיקר כשהייתי חייבת מסיבה כלשהי.

אבל אני מאוד רוצה לחזור ליצור, לכתוב, לצלם ולעדכן אתכם בבלוג surprise

אחד הדברים האחרונים שעשיתי בבלוג היה ליצור את הלינקים (קיצורי דרך) לרשומות השונות לפי נושאים, שיופיעו בדף הראשי משני צידי הפוסט. זה היה מתיש, לא סיימתי ועכשיו אני אפילו לא זוכרת איך עושים את זה....

למה בעצם קראתי לרשומה הזאת 'הבטחות צריך לקיים'? כי כבר היו כמה פעמים שניסיתי לחזור ולעדכן את הבלוג ואחרי רשומה אחת או שתיים שוב הפסקתי.

אז עכשיו אני מתחייבת (לפחות בפני עצמי) לכתוב לפחות רשומה אחת בשבוע

אז יאללה, מתחילים

פליימוביל מסביב לעולם

פליימוביל מסביב לעולם

הילדים כבר גדולים ולא ממש צריכים 'קייטנת אמא' blush

האמת שהשנה עבדתי בקייטנה עד ה- 8.8 ורוב הזמן הם באו להיות איתי, מרצונם החופשי cheeky, כך שהיתה להם לא מעט תעסוקה.

בין קייטנה לבריכה לזמן מסכים החלטתי בכל זאת לנסות כמה פעילויות מעניינות.

אז אתמול נסענו לגן הבוטני בירושלים לתערוכת 'פליימוביל מסביב לעולם'. שניהם מאוד אוהבים פליימוביל והיא יכולה לשחק שעות עם שלה

המסלול עובר בגן הבוטני ובכל מקום יש עולם פליימוביל שונה: המערב הפרוע, פיראטים, חילוץ והצלה, טירת אבירים ואבירות, אינדיאנים ועוד....

כמובן שעוד לפני שנכנסים לגן הבוטני יש חנות עם מאות ערכות פליימוביל מדהימות שעושות חשק להתחיל לשחק (חשבו על הכל וארגנו גם חדר עם אלפי פליימוביל למשחק חופשי)

בסוף כל אחד מהם בחר סוג של שקית הפתעה ב- 10 ש"ח - דמות אחת מבלי לדעת איזו דמות מקבלים עד שפותחים. לשניהם יצאו דמויות מקסימות!

הפארק פתוח בשעות הבוקר עד 13:00 או מהשעה 16:00. אנחנו הגענו אחה"צ כי חששתי שבבוקר יהיה חם מדי. מזג האויר היה מושלם עם צל ורוח נעימה

תמיד מומלץ לראות איפה אפשר לקנות את הכרטיסים בהנחה

תהנו

סורי, אין לי מושג למה התמונות מסובבות.. במחשב הן מופיעות בכיוון הנכון laugh

תערוכת יש מיש - שימוש חוזר

30/08/2018

כל שנה אני עוסקת בגן בנושא איכות הסביבה בכלל ובמחזור בפרט. אחרי הרבה שנים של ילדי טרום טרום בלבד, השנה הילדים עלו איתי כיתה אז החלטתי לקחת את הנושא צעד אחד קדימה ולערוך בסוף השנה תערוכה של כל התוצרים שלנו ממהלך השנתיים. חלק מהתוצרים הם של הילדים וחלק שלי על מנת לתת קצת השראה גם להורים ולמי שמבקר בגן

בכניסה לגן נמצאת פינת המחזור שלנו הכוללת 3 פחי מחזור שונים: נייר, בקבוקים לפקדון, חומרים לשימוש חוזר כגון קרטוני קורנפלס, ספרייה בנושאי איכות הסביבה ומספר יצירות