חיפוש בבלוגיה
  • טוען...
  • תוצאות לעמוד
חיפוש בבלוגים ‏- עולמות וירטואליים מציג 1 - 10 מתוך כ - 1,292 תוצאות עבור עולמות וירטואליים ‏(1.3281067 שניות)
  1. עולמות וירטואלים - למתחילים

    22:22 16/11/2012

    נתאר באופן יותר מפורט ממה מורכבים עולמות וירטואליים, ובאופן ספציפי את העולם הוירטואלי המצליח ביותר לכל אחד מאיתנו בעולם האמיתי, הרי שבעולמות וירטואליים ניתן לשנות דמויות ככל העולה על רוחך. הדמות באופן דינמי. אחד הכללים החשובים של עולמות וירטואליים הוא שהעולם ממשיך להתקיים ולהשתנות גם כאשר אתה עולמות הראשונים שנוצרו היו דו מימדיים, אך כיום העולמות . כדאי לשים לב להבדל בין עולמות וירטואליים, לבין משחקי רשת רבי משתתפים – Massive עולמות וירטואליים, לעומת זאת, לא קיימת מטרה מוגדרת מרא...

    מאת: tamisara | מתוך הבלוג: העולם שמאחורי העולם הוירטואלי | פתח בחלון חדש

  2. במה נעסוק בבלוג הזה

    18:49 07/11/2012

    מתקדמות. נושא הבלוג הוא "עולמות וירטואליים". עולמות וירטואליים הם כלי תוכנה הפועלים על פלטפורמת האינטרנט, המאפשרים חלק מהעולמות דומים לעולם האמיתי, וחלקם עולמות דמיוניים לחלוטין. בתוך העולם הוירטואלי מתקיימת כלכלה וירטואלית. עולמות הוירטואליים על סוגיהם השונים, על מנת להבין למי מאחוריהם, מה השימושים המחקריים והחינוכיים של עולמות וירטואליים. נתמקד במקומה של הספריה בעולמות וירטואליים. לא

    מאת: tamisara | מתוך הבלוג: העולם שמאחורי העולם הוירטואלי | תגיות: עולמות וירטואליים, ספרנות, אוואטר | פתח בחלון חדש

  3. הזמנה כנס וירטואלי בינלאומי SLACTIONS 2009 ISRAEL

    01:17 18/08/2009

    2009 ISRAEL מחקר, דמיון, יצירה ועבודה בעולמות וירטואליים כנס וירטואלי בינלאומי ייחודי שיתקיים בעולם וירטואלי סקונד כיצד מפתחים ומיישמים עולמות וירטואליים תלת ממדיים בעסקים, הדרכה,חינוך, מדעי החברה, ניו-מדיה, ארכיטקטורה, מה בכנס? גישות, כלים וטכנולוגיות חדשניות בעולמות וירטואליים איך לשלב עולמות וירטואליים בהדרכה והוראה? שילוב והטמעת עולמות וירטואליים בעסקים? מותגים וצריכה בעולמות וירטואליים דילמות אתיות ודילמות משפטיות בסקונד לייף למי כדאי חינוך, אנשי עסקים שרוצים ללמוד ולשלב עולמות וי...

    מאת: VRider | מתוך הבלוג: משחוק להצלחה Gamification | תגיות: secondlife, SLACTIONS 2009, Virtual Worlds, וירטואלי, ישראל, כנס, כנס וירטואלי, מטאוורס, מטאוורסנס, מכון מופ"ת, סקונדלייף, סקנד לייף | פתח בחלון חדש

  4. מפגשים וירטואליים כנס בינלאומי: אוואטר נטוורקינג אמיתי מחקר רציני

    09:05 04/10/2009

    מושב הפתיחה הישראלי אופקים חדשים ללמידה בעולמות וירטואליים ד"ר חנן גזית, מנכ"ל מטאוורסנס מוזיאוניםבסייברספייס מר אילן ומייסד חברת ויז`ואל פקטורי סינגפור חוק וסדרבעולמות וירטואליים ? עו"ד יורם ליכטנשטיין , מנהל קהילת קניין גישות, כלים וטכנולוגיותחדשניות של עולמות וירטואליים * איך לשלב עולמות וירטואליים בהדרכה והוראה * איך לשלב ולהטמיע עולמות וירטואליים בעסקים * מותגים והתנהגות צרכנים בתוך עולמות וירטואליים למהדורה מיוחדת של כתב העת: חקר עולמות וירטואליים Virtual Worlds ...

    מאת: VRider | מתוך הבלוג: משחוק להצלחה Gamification | תגיות: אוואטר, כנס וירטואלי, סקנד לייף, מטאוורסנס, מטאוורס, עסקים, חינוך, הוראה, למידה, secondlife, SLACTIONS2009, Second Life, avatar, avataracademy, JWVR | פתח בחלון חדש

  5. כיווני התפתחות עתידיים

    16:45 16/01/2013

    לעולמות וירטואליים יש כיום יכולות שקיימים גם ברשתות חברתיות למיניהן, "שקוע" כולו בעולם הוירטואלי. השימוש המסיבי בעולמות וירטואליים היה בשיאו בשנת 2007, אבל קצב העליה במספר עולמות וירטואליים, אך זה אינו המצב כיום. על מנת למשוך אליהם את קהל הגולשים, עולמות וירטואלים צריכים לאמץ כיווני התפתחות עתידיים שיקרבו את עולמות הוירטואליים לרמת החוויה של העולם האמיתי. הרגשת ה- כיום עולמות וירטואליים נקלטים רק בחוש הראיה ובחוש השמיעה. יש לקוות עולמות הוירטואליים. כבר פותח ציוד המשמש בסימ...

    מאת: tamisara | מתוך הבלוג: העולם שמאחורי העולם הוירטואלי | תגיות: מציאות מדומה, אווטר, כיווני התפתחות לעולמות וירטואליים | פתח בחלון חדש

  6. מתאמים בין עולמות וירטואליים

    10:31 16/10/2007

    כוונתן לפתח פתרון, לתאימות זהויות בין עולמות וירטואליים. ההכרזה הגיעה על רקע כינוס בנושא זה, עולמות הוירטואליים. לפעילות זו שותפות מובילות תחום העולמות הוירטואליים IBM, מוטורולה, גוגל וסוני. אתגרי התאימות עולמות אלה פותחו ועדיין מפותחים, באופן עצמאי ונפרד, בדומה לגבי המובנים מאליהם, דוגמת תאימות בין עולמות וירטואליים. מבחינה זו, טוב שפעילות זו התחילה עכשיו

    מאת: קובי שפיבק המקורי | מתוך הבלוג: מחשבות על מידע וטכנולוגיה | תגיות: pCon, זהויות, וירטואלי, Linden Lab, IBM, Second Life | פתח בחלון חדש

  7. עולמות וירטואלים לילדים - פוטנציאל וסכנות

    23:03 24/12/2012

    עולמות וירטואלים של מבוגרים, דווקא אצל ילדים בגילאים 4 עד 12 השימוש בעולמות וירטואליים הופך שכיח יותר ויותר. מספר המשתמשים עולה, ואיתו עולמות אלה על הלמידה והיצירתיות של הילדים, אבל חשוב המשתמשים בעולמות וירטואליים, איך להחליט אילו עולמות מתאימים לשימוש של ילדם וכיצד עליו להתנהג על עולמות וירטואליים. הוא מתאר את היכולות של התוכנות, ואילו והבטחת שימוש באמצעים הטכנולוגיים הנדרשים. בכמה עולמות וירטואליים ישנה אפשרות לספק למשתתפים משפטים מובנים מראש, שרק הנייר דן גם בהשפעות הפסיכולוגיות ...

    מאת: tamisara | מתוך הבלוג: העולם שמאחורי העולם הוירטואלי | תגיות: ילדים, הורים, בטיחות גלישה | פתח בחלון חדש

  8. עולמות וירטואליים לילדים

    13:24 15/12/2012

    ובוודאי לא יכולים להתבטא באנגלית. קיימים עולמות וירטואליים רבים ומגוונים המיועדים לילדים, אך לא כולם רבי-משתתפים. רובם אינם עולמות בתלת מימד, כמו חלק גדול מהעולמות של המבוגרים, עולמות אלה הם דמויות ילדותיות וחמודות. לדוגמא, בעולם הוירטואלי מגורים, ביגוד, ריהוט, מזון וכו`. ישנם עולמות בהם השימוש הבסיסי הוא חינמי, ותוספת אפשרויות כרוכה עולמות הוירטואליים המיועדים לילדים הצעירים יותר הם בעלי גישה עולמות מכילים משחקים שאמורים לקדם את יכולותיו האינטלקטואליות של עולמות המיועדים לילדים הגד...

    מאת: tamisara | מתוך הבלוג: העולם שמאחורי העולם הוירטואלי | תגיות: עולמות וירטואליים, ילדים, משחקים חינוכיים, כחול-לבן | פתח בחלון חדש

  9. ועידת הנשיא 2009 בירושלים: פונים אל המחר! ..עכשיו עולמות וירטואלים להוראה ולמידה במערכת החינוך

    17:27 19/10/2009

    לבשר לך ש השתלמות ראשונה בישראל עולמות וירטואליים להוראה ולמידה במערכת החינוך במסגרת פורום מופ"ת לתקשוב בהשתלמות יחוו פעילויות למידה ויצירה בתוך עולמות וירטואלים שונים כמו גוגל ארץ ועל "האי" הוירטואלי כל משתתף את ערכי וכללי ההתנהגות בעולמות וירטואליים , יפתח מיומנויות טכנולוגיות וגם אוריינות משחקית : היכולת להבין, לפעול וליצור פעילויות בתוך עולמות וירטואליים ומשחקים דיגיטאליים על בסיס חשיבה ביקורתית . למידע

    מאת: VRider | מתוך הבלוג: משחוק להצלחה Gamification | תגיות: ועידת הנשיא, חינוך, ילדים, למידה, מטאוורסנס, משחקי מחשב, סקנד לייף, סקונדלייף, עולמות וירטואליים, עולמות וירטואלים, עתיד, מורים, תלמידים, אקדמיה, גוגל, הוראה, הדרכה, מכון מופת | פתח בחלון חדש

  10. ישראל באיגוד העולמות הוירטואליים העולמי

    10:37 22/06/2008

    לבשר לכם על קבוצת עניין בנושא עולמות וירטואליים שהקמתי במסגרת איגוד העולמות הוירטואליים העולמי . היא עולמות הוירטואליים בדגש עסקי טכנולוגי. הקהילה פתוחה לעוסקים בתחום עולמות הוירטואליים העולמי איגוד העולמות הוירטואליים העולמי הוא המקום שבו עולמות וירטואליים, משחקים, רשתות חברתיות וכל אלה המעוניינים לחקור עולמות הוירטואליים העולמי מאמין שהעולמות הוירטואליים מייצגים מהפכה טכנולוגית כמו גם להגיע לאלה שאינם מכירים עולמות הוירטואליים. איגוד העולמות הוירטואליים העולמי במספרים, 22 ליוני ע...

    מאת: VRider | מתוך הבלוג: משחוק להצלחה Gamification | תגיות: איגוד העולמות הוירטואליים העולמי, קהילה, רשת חברתית, עסקים, כסף, טכנולוגיה, חברה, חינוך, עולמות וירטואליים, סקנד לייף, מומחים, דר חנן גזית, AWV, Virtual Worlds, Second Life, Web3D | פתח בחלון חדש

1 2 3 4 5 6
טוען...טוען...
Copyright©1996-2016, תפוז אנשים בע"מ