ייבוא החברים שלי מהעולמות הישנים
ראשי
החברים שלי
תחומי העניין שלי
הפרופיל שלי
ניהול
חיפוש    
חיפוש מתקדם

אננדה

 

 

אננדה בפורומים:

  • לימודי יוגה ומדיטציה חינם
    הוראת יוגה ומדיטציה לפי אננדה מרגה ,הלימוד ללא תשלום. טלפון:036745447 ,097483042 .
  • יוגה בצפון
    היי, קרית ביאליק היא מקום טוב באמצע...ושם את יכולה להנות מקורס יוגה של ארגון אננדה מרגה, שמלמד לא רק את ביצוע תנוחות היוגה, אלא את כל הגישה: הגישה לגוף, לפילוסופיה, ותרגול מדיטציה. מומלץ בחום. אם תרצי עוד פרטים תשאירי לי מסר, או תשלחי מייל. בכל מקרה, בהצלחה בחיפוש! הילה
  • אננדה
    ברוכה הבאה לפורום שלנו!! מייד מגישה לך צלחת של עוגיות שוקולד עם פצפוצי כוכבים וכוס מיץ צופ חם קראתי את דבריך... ואני מקווה בשבילך ששניכם תמצאו את הדרך לראות את הדברים כפי שהם, גם את הקשה, אך בעיקר את הטוב...ואיך אמרה סקרלט אוהרה בחלף עם הרוח... מחר יש תמיד יום חדש! שאי ברכה ורק טוב!!!
  • הסמוי גלוי
    אננדה, ששירת את בודהה ואת מהקשייפה במשך 40 שנה ולא זכה להארה, שאל יום אחד את מהקשייפה: "מה העביר לך בודהה חוץ מהגלימה והקערה"? לקח לו 20 שנה לאחר מותו של בודהה לשאול את מהקשייפה את השאלה הזאת. השאלה הייתה כ"כ כנה ואמיתית, לא ממקום של קנאה או תחרותיות אלא ממקום של חיפוש טהור ואמיתי - וזאת הנקודה האמיתית בשאלות של הזן - שבעקבות התשובה לשאלה נפתח לו המיינד והוא הגיע להארה. אז כדי להבין את הדרך של בודהה מהקשייפה אננדה וכל הבודהות והמורים של העבר ההווה והעתיד כל שעליך לעשות הוא לא להיקשר למה שמתעורר במיינד, לא להיקשר למה שמתעורר במיינד אומר להיות עם השאלה עד שהכל נעלם ונשארת רק השאלה, ואז ... התשובה מופיעה מעצמה. אז אני שואל: חפש - מי אתה? אתך בדרך יובל
  • תודה אננדה
    תודה לך אננדה, בזכותך גם אני העזתי ומאד התרגשתי. רק אל תפסיקי לחלום, כי אדם לאהבה ניברא.
  • שיעורי יוגה חינם בחיפה
    שיעורי מדיטציה בשיטת אננדה מרגה בהנחיית מורה בכיר, נזיר ובעל ניסיון רב בהדרכה רוחנית. השיעורים יערכו בימי שני בשעה 17 בביה"ס היסודי רוממה, רח´ אורן 27, רוממה החדשה לא נדרש ניסיון קודם, השיעורים ללא תשלום כולם מוזמנים לפרטים נוספים ניתן לפנות לאילון, טל: 8642305 - 04
 


 


  • שיעורי יוגה ומדיטציה חינם בחיפה
    שיעורי מדיטציה ויוגה בשיטת אננדה מרגה בהנחיית מורה בכיר, נזיר ובעל ניסיון רב בהדרכה רוחנית. השיעורים יערכו בימי שני בשעה 17 בביה"ס היסודי רוממה, רח´ אורן 27, רוממה החדשה לא נדרש ניסיון קודם, השיעורים ללא תשלום כולם מוזמנים לפרטים נוספים ניתן לפנות לאילון, טל: 8642305 - 04
  • סאמטה וויפאסנה
    חלוקה בודהיסטית קלאסית של כל טכניקות המדיטציה, היא לסאמטה וויפאסנה. משפחת הטכניקות הראשונה, כוללת את הטכניקות המיועדות להשגת שלווה, צלילות, שליטה על המחשב ועל הגוף. מספר הטכניקות האלה לא ימנה מרוב, וזה כולל ג´אפה (=מ"ט), קונדליני יוגה, לאיה יוגה, נדה יוגה, דמיון מודרך על ריבוא צורותיו ועוד ועוד ועוד; המשפחה השניה היא משפחת הטכניקות של ההתבוננות האינטרוספקטיבית. גם שם ישנן טכניקות רבות, אולם הרבה פחות מאשר אצל הקודמת. היעד של משפחת טכניקות אלו הוא הארה. ישנן טכניקות שיש בהן את שני המוטיבים, כמו למשל ההתבוננות הפאסיבית בנשימה הטבעית (אנאפנה) שבשלב מסוים הופכת מסאמטה לויפאסנה (ע"ע למשל אננדה סוטרה, בו מספר בודהא לאננדה על כך, כתשובה לחידה שהציב לו זה) וישנן טכניקות סאמטה שעליהן להיות מושלכות, פחות או יותר, בשלב מסוים, משום שיש להן תופעות לואי שאינן מתאימות להתבוננות. אחת הטכניקות הללו, אליבא דמורים בודהיסטים מסוימים, היא הג´אפה. במאמר מוסגר אוסיף כי בנוסף לנ"ל, אגב, ישנן טכניקות/גישות/אורחות חיים/תנאים-מקדימים שהן הכרחיות, או שמאוד תורמות לתרגול גופו, כמו למשל גורו-יוגה, בהקטי-יוגה, האטה יוגה, תרגולים טנטאריים (על פי הצורך!!)וכמובן - אורח חיים מוסרי ונאות. ומה הבעיה בג´אפה, לפי אותם מורים? הבעיה היא, שחזרה על מנטרה, יוצרת ויברציות חזקות, שמושכות את מוקד הריכוז *אליהן*, במקום לתבניות, הסמסקרות, הוסנות, הדהרמות, "המציאות כפי שהיא", שאמורות להיות מושא ההתבוננות בויפאסנה. כלומר - נוצרת קהות שהיא קריטית. גם ביוגה סוטרה נאמר במפורש, שסילוקה של "אי-הידיעה" הוא על ידי התבוננות. יחד עם זאת, מדי פעם, כדי להשיג במהירות גבוהה יעדים ארציים, כשההכרה סוערת מדי, או כשרוצים להשפיע על הגוף/נפש בצורה מסוימת, שימוש מושכל בג´אפה (כמו גם בטכניקות אקטיביות אחרות) יכול להיות בהחלט במקום. ברכות אום
  • לא יודע
    העסק ממש מוזר, אני לא יודע מי זאת, ומי נתן לה את הפלאפון שלי... הסקרנות הורגת אותי. עכשיו אני יותר רגוע, ומצליח לסלוח לעצמי על חוסר הבטחון התהומי שהפגנתי אמש. תודה אננדה ונטע.
  • אננדה
    פעם אמרת, נראה לי אפילו כתבת פה שאדם נפגע רק אם הוא רוצה להפגע אדם נעלב רק אם הוא רוצה להעלב גם בספר תעתועים כתוב שאיכשהו אנחנו "אשמים" במה שקורה לנו ושאנחנו יכולים לעצור/למנוע אותו או לגרום למשהו הזה לקרות אתמול קראתי ספר שנקרא "הנסיכה שהאמינה באגדות", ספר נחמד מאוד מומלץ דרך אגב, וגם שם כתוב, בצורה קצת שונה שאנחנו אחראים על מה שקורה לנו ואנחנו בוחרים מה נעשה ומה יקרה ומה יהיה ואם נפגע או לא (לא במילים האלו) מה שאני לא מבינה זה למה? כאילו אני מבינה, ברור לי שאנחנו אחראים כל אחד על עצמו ועל מה שקורה לו אבל אני לא מבינה איך אנחנו איך כל אחד מאיתנו יכול למנוע דברים נגיד מישהו חונה או עוצר ברמזור אדום ומכונים נכנסת בו , איך אני או כל אדם אחר שזה קורה לו יכול למנוע את זה? מישהו הולך ברחוב ומולו רץ מישהו אחר וחוטף לו את הארנק ויורה בו או מישהו מגלה שהוא חולה במחלה קשה ונשארו לו רק עוד כמה חודשים לחיות איך אנשים אחראיםלדברים האלו? איך הם יכולים למנוע את זה? ולמה אומרים שבאיזשהו מקום הם עשו את זה למרות שאני די בטוחה שזה לא משהו שהם רצו בו? סתם מחשבות שעלו אתמול בלילה יותר נכון לפנות בוקר כששכבתי במיטה וסתם חשבתי לעצמי שבוע טוב לך ולכולם
  • Moon Island- סיני
    הייתי בחוף היפהפה הזה לפני חודשיים, ושכחתי לקחת כרטיס ביקור עם הטלפונים (ככה זה כשממהרים וחם)... אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור (יש לי כמה מספרי טלפון של חושות בראס ולפניו- כמו אננדה ביץ',במידה ולא אצליח למצוא את מספרי הטלפון, כדאי להתקשר לחופים אלה ולבקש? שמעתי על מיני סיפורים עם בקשות כאלה...) תודה!
  • כן זה קצת בעייתי הקטע הזה..
    וזה לא עושה לי את זה... אבל זה לא כזה מגעיל..האלברט בלברט זה קטע לא רע בכלל... לעומת זאת אננדה שייק שעושים סגנון דומה רק פחות "פולאוני" עושים את זה הרבה יותר טוב...
 
 

 
Copyright©1996-2017, תפוז אנשים בע"מ