לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום "סטודנטים"!

בפורום שלנו תמצאו סטודנטים בכל שלבי הלימודים הקיימים: החל מתעניינים איזה תואר כדאי ללמוד ואיפה ומה הדרישות קבלה, ועד בתלמידי תואר שלישי ומעלה.

ההטרוגניות של חברי הפורום מאפשרת לסייע ולתת מענה למגוון רחב של שאלות. היינו רוצות, שהטרוגניות זו תבוא לביטוי גם בעזרה הדדית במציאת חומרי לימוד ומבחנים לדוגמא, מידע על קורסי בחירה מומלצים, ועל מרצים מועדפים ובדיונים שונים על עולם האקדמיה בארץ- על הקבלה ללימודים (מישהו אמר פסיכומטרי?) על הלימודים עצמם, על הרלוונטיות וההתאמה לשוק העבודה, על ההבדלים בין מכללות לאוניברסיטאות ועל האפשרות של לימודים בחו"ל.

כמובן, שתקופת המבחנים דורשת מאתנו מאמצים מיוחדים (כמה פעמים הבטחנו לעצמנו שנלמד לאורך כל הסמסטר?), והיא משפיעה על הגולשים בפורום.

הפורום, הוא פורום סטודנטים. למרות זאת, לפעמים קיימים שרשורים שלא קשורים בקשר הדוק לפורום.

מבט ראשוני על הפורום עלול להרתיע. לכן, אנחנו ממליצות למשתתף הטרי לקחת כמה רגעים, לדפדף אחורה בפורום כדי להכיר את שאר המשתתפים ואת הלך הרוח בפורום, וכמובן לקרוא את תקנון הפורום שמבהיר את כללי ההתנהגות והדינמיקה הנהוגה בו.

אנחנו נעשה כל מאמץ לשמור על הפורום כבית חם לקהילה שלנו, כדי שמרבית הגולשים יהפכו לגולשים קבועים בפורום. נשמח לשמוע הערות, הארות והצעות בתיבות המסרים.

מלכת הקרח הפולניה ו oromer

 
 
הודעה מנהלתית- חובה לקרוא לפני הכתיבה בפורום
המשך...
הודעה חדשה

מבחן מימ"ד

מאת: shkool
22/10/07 19:05
מישהו כאן יודע היכן ניתן למצוא ספרי לימוד למבחן מימ"ד?
האם יש אפושהו פירוט של נושאי הלימוד במתמטיקה?
 
תגיות:
º
איתור חומר וסיוע לימודי
23/10/07 19:39
84צפיות
תקנו אותי אם יש לי טעות בהבנה
22/10/07 12:06
44צפיות
כתבתי  משהו ורציתי לדעת האם זה נכון (אם הבנתי נכון):

"קרח הוא co2  וכשנשים אותו במים פושרים,  אז העלאת הטמפרטורה של ה co2  (בגלל המים) גורמת למרווח של מולקולות ה co2  לגדול עד כדי כך שהוא שואף לצאת מחוץ למים ולהשתחרר מהם וזה מתבטא בזה שהוא הופך את המים למוגזים."

המשפט שכתבתי,  נכון או לא נכון ?  ואם לא נכון,  אז אשמח לדעת למה בדיוק.
אני ממש לא מבינה בנושאים האלה...
22/10/07 15:01
16צפיות
אבל למיטב ידיעתי קרח הוא מים, לא co2, אלא אם מדובר על איזשהוא קרח מיוחד.
קרח יבש
23/10/07 22:38
8צפיות
הכוונה היתה לקרח יבש
קרח יבש
גם אני לא מבין גדול בזה, אבל
25/10/07 12:30
15צפיות
עד כמה שידוע לי, פחמון דו-חמצני מתמוסס במים. כמות הגז שמתמוססת תלויה, כמובן, בלחץ ולכן, אם נשאיר בקבוק פתוח (כלומר לחץ אטמוספרי, שהו לחץ היחוס שלנו) המים המוגזים הופכים ל"תפלים" כי ה-CO2 יוצא מהם. בכיוון ההפוך - אם מגדילים את הלחץ (זה, בעצם, מה ששורר בתוך בקבוק חדש וסגור) ניתן למוסס כמות גדולה יותר של פחמן דו-חמצני.

בקיצור, מה שהופך את זה ל"מים מוגזים" זו העובדה שה-CO2 מסיס במים. ולכן, כדי לייצר מים מוגזים, כל שעלנו לעשות הוא להחדיר אליהם CO2 בלחץ גבוה.
מבחן מימ"ד
<< ההודעה הנוכחית
22/10/07 19:05
460צפיות
מישהו כאן יודע היכן ניתן למצוא ספרי לימוד למבחן מימ"ד?
האם יש אפושהו פירוט של נושאי הלימוד במתמטיקה?
שלום... צריכה עזרה לגבי מאמרים....
22/10/07 18:45
34צפיות
איפה אפשר למצוא את המאמר של למיש ד, (1998) "בית הספר כזירת האיבקות"?

אם מישהו יודע או מצא באינטרנט....אשמח לשמוע...
º
22/10/07 18:49
1צפיות
שלחתי לך את המאמר
22/10/07 19:11
13צפיות
תבדקי בתיבה שלך
º
תודה רבה!!!
22/10/07 19:16
5צפיות
עוצמת החוזק של הקשרים בין מולקולות
22/10/07 09:02
6צפיות
באיזה פרמטרים תלויה עוצמת החוזק של הקשרים שבין מולקולות ?
ואיזה משוואה/נוסחה,  מסייעת לנו לחשב את עוצמת החוזק של הקשרים שבין מולקולות ?
נסיון לענות-
22/10/07 09:21
5צפיות
פרמטרים רלוונטיים:

אלקטרונגטיביות של אטומים בקשר,ההפרש בנ"ל ביניהם, סוג פירוק הקשר אליו מתייחסים(לרדיקלים או לקטיון ואניון) וכן עניינים סטריים/מרחביים.

אני לא מכיר נוסחת פלא שעוזרת לחשב זאת(בזמנו המורה לכימיה שלי בתיכון אמרה לי שאין דבר כזה,זה מורכב מדי..לפחות ברמה שלנו,התיכונית). גם אחרי תואר ראשון לא זכורה לי כזו נוסחת פלא.  מנגד,אני בטוח שיש מודלים תיאורטיים/חישוביים מסובכים שיכולים לסייע בעניין.
בעצם,במחשבה שנייה,
22/10/07 09:26
בקורס המתקדם במכניקת קוונטים דווקא למדנו סוג של מודל ממנו ניתן לחשב אנרגיות של מולקולות וכן של אטומים, וכך אני מניח אפשר להסיק על אנרגיות קשר,למקרים בסיסיים יחסית,לפחות.
ההשערה שחשבתי עליה
22/10/07 09:34
1צפיות
אני חשבתי שאפשר לחשב את עוצמת הקשרים שבין מולקולות באמצעות 2 פרמטרים בלבד:
1.  כמות מספר המולים של המולקולות שקיימות (ככל שיש יותר מולקולות אז הקשרים ביניהן יהיו חזקים יותר).
2.  רמת נקודת ההתכה (ככל שנקודת ההתכה גבוהה יותר,  אז הקשרים בין המולקולות יהיו חזקים יותר)

האם אני טועה?
אני ממש לא מבין בכימיה, אבל מסתכן
22/10/07 09:52
בפאדיחה ;

האם נכון שמספר המולים לא יכול להיות אינדיקטור לעוצמת הקשר בין מולקולות, מכיוון שבאופן עקרוני ייתכן ומולים מאטומים שונים יהיו גם אלקטרונים וגם פרוטונים, ואז עשויים לקזז את משיכה/דחייה החשמלית, ולהקטין את הקשר בין המולקולות?

יש היגיון במה שאמרתי?  (פיזיקה כיתה י', תרחמו עליי ).
גם אם האטומים זהים, יש גם אלקטרונים
22/10/07 22:50
וגם פרוטונים בכל אטום והם לא "מבטלים" זה את זה.העניין הוא מידת הקיטוב של האלקטרונים והאם הקיטוב הנ"ל בכל קשר מתבטל בסך הכל או לא(במקרה זה יהיה למולק' מומנט דיפול ואז היא תהיה פולארית יותר וכנראה בעלת קשרים בין מולקולריים חזקים יותר).
קודם כל סליחה, לא שמתי לב
22/10/07 22:46
1צפיות
שמדובר על קשרים בין מולקולריים להבדיל מתוך מולקולריים אליהם התייחסתי. עם זאת, עדיין הקוים המנחים שכתבתי דומים.

על כל פנים,לשאלתך:

1) נכון ולא נכון. "עוצמת קשר"(צריך הגדרה יותר מדוייקת לדבר) תימדד באנרגיה למול מולקולות או כמות מוסכמת אחרת. לכן,היא תהיה קבועה לא משנה מה כמות המולק'(בלי מקרי קיצון של מולק' אחת,2 או 10,למשל,כמובן).

2)זוכרת "הגדרה יותר מדוייקת" לעיל? אז זהו, שנק' היתוך היא בדיוק מדד לעוצמת הקשר. לכן, אמנם ככל שנק' היתוך גבוהה יותר כך ניתן להסיק שהקשרים הבין מולקולריים חזקים יותר, אבל הלוגיקה צריכה להיות הפוכה לדעתי:

קשרים חזקים מובילים לנק' היתוך גבוהה יותר ולא להיפך. בכל אופן, שאלה יפה/מעניינת יותר לשאול היא מה גורם לקשר חזק להיות חזק?...ועל זה ניסיתי לענות לעיל. עם זאת,מספר תיקונים יביאו לניסוח התשובה הבאה לשאלה זו:

-מסה מולקולרית(ענן אלקטרונים) של המולקולה
-מומנט דיפול
-קשרי מימן
-גבישיות ובכלל צורות גיבוש שונות שיכולות להשפיע על ארגון המולקולות במוצק(אבל גם זה,כמו נק' היתוך, נובע מדברים אחרים, האינטראקציות האלקטרוסטטיות בסך הכל, לדעתי)

ספרי לימוד לשנה א' פסיכולוגיה
23/10/07 18:26
2צפיות
הי, רציתי לשאול אם יש כאן סטודנטים לפסיכולוגיה שקנו ספרים יד שניה ויכולים להגיד לי סדר גודל של מחירים..
כרגע על הפרק הספר על "התפתחות הילד טבעה ומהלכה" מאת סרוף, קופר ודהארט.
תודה רבה!
פיולה
º
לא לקנות - לצלם בספרייה.
25/10/07 20:08
8צפיות
º
אני קניתי חדש...
26/10/07 12:57
9צפיות
אבל זה כל כך יקר
26/10/07 14:04
4צפיות
למה לא לקנות יד שניה מסטודנטים שנה ב'?
כי לא מצאתי סטודנטים שמוכרים.
26/10/07 20:33
2צפיות
קניתי דרך "למדא" והייתה הנחה די משמעותית
עזרה בסטטיסטיקה
23/10/07 19:21
מהו אומדן / אומד בלתי מוטה?
ומה ז"א התפלגות א- סימטרית חיובית? השפעתה על החציון?
בחיית יש לי עבודה להגיש למחר וזה סינית בשבילי....
23/10/07 19:53
1צפיות
אמד בלתי מוטה - אמד שהתוחלת שלו שווה לפרמטר אותו הוא אומד.
התפלגות אסימטרית חיובית -  תסתכלי כאן: http://www.statistic-math.com/staheb/m1.php?id=5&a... (התפלגות אסימטרית חיובית נקראת שם אסימטרית ימנית). ההשפעה על החציון היא שהוא קטן מהממוצע מכיוון שהזנב לכיוון ימין מעלה את הממוצע (הממוצע רגיש לתצפיות קיצוניות והחציון לא).
º
תודה רבה!!
23/10/07 20:07
2 שאלות בפיזיקה
23/10/07 19:44
1) טיסה בין יבשתית שאורכה 4000 ק"מ מערבה נמשכת 50 דקות יותר מאשר מזרחה. מהירות המטוס 900 ק"מ לשעה. מצא את המהירות הרוח במסלול הטיסה גודל וכיוון

*הכיצד?



2) כדור טניס מופל מגובה 2 מ על הרצפה אחרי ההתנגדות ניתז לגובה 1 מטר זמן המגע עם הרצפה 0.01 שניות מהי התאוצה הממוצעת של הכדור בזמן ההתנגשות.

* גם ע"י שמור אנרגיה וגם ע"י קינמטיקה יצא לי אותו דבר ולא כמו פיתרון המורה, אשמח לראות דרך של מישהו נוסף.



תודה
2 תשובות בפיזיקה
24/10/07 07:50
1. יהי אפסילון! (ככה אני מתחיל כל תרגיל ). נסמן V מהירות הרוח. כמובן שהרוח נושבת לכיוון מזרח מכיוון שבכיוון זה המטוס מגיע יותר מהר, ולכן את הכיוון כבר יש לנו.  כשהמטוס טס מזרחה המהירות הכוללת שלו עם הרוח היא 4000+V , וכשהוא טס מזרחה המהירות היא 4000-V (יוצא כאן הפוך אבל זה מהירות המטוס פחות מהירות הרוח). הדרך כמובן אותה דרך ולכן ע"י שימוש במשוואה X=V*T תקבל משוואה בנעלם יחיד (מהירות הרוח), ומשם הדרך לפתרון קלה ושמחה.

את 2 אני אפתור בהמשך, זה יותר מדי נוסחאות אז אני אנסה לכתוב את זה בWORD או משהו.
מה שכתבת לגמרה לא ברור
25/10/07 13:26
לא הבנתי למה מהירות הרוח היא 4000 או שפשוט לא יצא לך ברור
תרשום לי משוואות
תודה
ממ
25/10/07 13:26
רשמת פעמיים מזרחה..
הנה בבקשה
25/10/07 15:45
2צפיות
הנה בבקשה
יותר מפורט מזה לא יכול להיות...
זה בדיוק מה שעשיתי וזה יצא לי ריבועית..
25/10/07 17:08
תנסה להגיד לי מה התשובה שיצא לך להשוואה עם מה שיש לי פיתרון
בעצם יצא לי טוב
25/10/07 17:16
פיתרון אחד 83.64
השני -9683 נפסל.. כי צריך להיות חיובי.?
º
המון תודה
25/10/07 17:17
תשובה אחת ושאלה אחת
25/10/07 17:03
1צפיות
1. נגדיר t = זמן הטיסה מזרחה
v = מהירות הרוח
בטיסה מזרחה -
4000 = t*(900+v)
בטיסה מערבה -
-4000 = (t+50/60)*(v-900)
ומכאן שתי משוואות בשני נעלמים...

2. "התנגדות" הכוונה היא לחיכוך עם האוויר או לאנרגיה שהכדור מפסיד בהתנגשות עם הרצפה (במסגרת איזה נושא נשאלת השאלה)?
קינמטיקה
25/10/07 17:09
לגבי 1, עשיתי מה ששניכם הצעתם ולא יצא לי .. :)
הנדסאי תעשייה וניהול
23/10/07 23:30
שלום
אני מחפש חומר של שיווק ובקרת איכות סטטיסטית ברמת הנדסאי תעשייה וניהול .
מודה לכם מראש
טבלת המרות
24/10/07 19:41
היי
למישהו יש טבלה טובה עם המרות של יחידות מדידה שונות. אם כן תוכלו לתת קישור או לפרסם את הקובץ ממש אודה לכם!!

חיפוש קצר בגוגל
24/10/07 19:53
של conversion table עם מילות מפתח כמו inch ו centimeter או pound ו kilogram (לפי מה שצריך) בטוח יניב תוצאות משביעות.
זאת תוכנה אהובה
24/10/07 22:23
אינפי 1 חומרים בבקשה
24/10/07 11:17
1צפיות
למי יש ממנים של פתוחה מסמסטרים קודמים?
חדווא 1
24/10/07 21:07
אולי למשהו יש  סרוק במחשב את הספר חדווא 1 של קון בן ציון?
או אולי קישור ?
תודה על העזרה...
רק רציתי להבין
24/10/07 23:28
1צפיות
לשלם 8,200 ש"ח שכר לימוד, מתוך זה לפחות 2,000 על קורס חדוו"א זה בסדר, אבל לקנות ספר ב-80 שקל זה לא?!
º
מה איכפת לך
24/10/07 23:43
תכל'ס
25/10/07 20:22
מילא ספרי הטקסט באנגלית שעולים 200-400 ש"ח בכיף, אבל את בנצי? וזה עוד ספר שבטוח אפשר לקנות יד שניה ואחר כך למכור.
מה אכפת לך
25/10/07 21:51
1צפיות
יש סטודנטים שהמצב שלהם לא מזהיר ולכן כל שקל שהם מצליחים לחסוך נחשב, ובגדול.
80 ש"ח זה כלום
26/10/07 12:38
3צפיות
זאת אומרת, כשעוד גרתי אצל ההורים זה נראה לי הרבה, אבל עכשיו גם החשבונות שלי, גם כמה שאני מוציא בסופר בשביל שבוע של אוכל, ובטח ובטח שכר הלימוד (כמו שכתבו פה) עולים הרבה הרבה הרבה יותר מה 80 ש"ח המסכנים האלה, שהם כולה שלוש שעות עבודה של סטודנט. אם חושבים על זה שאת הספר הזה אפשר לקנות יותר בזול ביריד יד שניה בתחילת השנה, ולמכור אותו שנה אחרי זה, אז לארגן עותק על המחשב של בן-ציון קון זה מטומטם כמו לגנוב פסק זמן מפיצוציה.

אני יכול להבין אנשים שמעבירים pdfים של ספרים שעולים 200$ ונמצאים בשני עותקים בספריה, אני אפילו אחד מהם, אבל אני לא מבין אנשים שלא מוכנים להוציא את הכמה שקלים מסכנים על ספר שיעביר אותם את הקורס הכי קשה של הסמסטר.
למה להוציא כסף כשאפשר לקבל
26/10/07 12:51
2צפיות
את הספר בחינם? סתם כדי להגיד שקנית? יש אנשים לא מפריע להם לקרוא במחשב במקום ממש להחזיק את הספר עצמו, כך שלהם זה פתרון מצוין.
התשובה פשוטה
26/10/07 14:31
2צפיות
פתח את בנצי.

על הכריכה או בעמוד השני יש כנראה את הפיסקה הסטנדרטית של "אין להעתיק, לשכפל, לצלם, בלה בלה בלה בכל אמצעי שהוא לרבות יוני דואר, מכונות צילום וכתובות קעקע."

אז הסיבה היא, בתקווה, שאתה אזרח שומר חוק.

עכשיו שוב, אני לא כזה צדקן גדול וגם לא כזה צדיק גדול, כשזה מגיע לספרים שהמחיר שלהם מטורף ואני אשתמש בהם בדיוק סמסטר אחד, גם אני אארגן לעצמי איזה PDF או אלך על האופציה החוקית של להשאיל מהאגודה לסמסטר עבור 20 שקל. אבל בשביל ספר זול כמו בנצי, שלא עולה יותר מהספרים שקנית כשהיית בחטיבה והתיכון, אני לא מתכוון לעשות את זה.

בכל מקרה נראה לי שעמדות שנינו בנושא ברורות אז בוא נסכים שאנחנו לא מסכימים .
26/10/07 15:03
1צפיות
אני רק מקווה שאם אתה לא מצלם ספרים אז אתה גם לא מוריד שירים/סרטים/תוכנות, שכן מדובר באותה עבירה. אם כבר - אז כבר, לך עד הסוף.
º
אנחנו ב2007 ולא ב97'.
26/10/07 16:30
1צפיות
אם כבר, מי שסרק את הספר ביצע את העבירה
26/10/07 16:26
1צפיות
הוא בסך הכל זוכה מן ההפקר.
מה אכפת לאנשים
26/10/07 18:27
1צפיות
לבקש אתהספר  סרוק זה כמו לשאול למי יש שיר מסוים מהאימיול במחשב
תפסיקו להיות יפי נפש כי אין פה אחד שהיה הולך לקנות דיסק בגלל שיר שהוא אוהב.
לא מדובר  בספר אחד שצריך לקנות לשנת לימודים אלא כמה וזה מצטבר עם שכר לימוד שכר דירה נסיעותחשבונות סופר וכ"ו
גם ככה להיות סטודנט בימינו קשה מאוד מבחינה כלכלית...
תודה למי שכן ניסה לעזור

יש הכל
24/10/07 23:34
3צפיות
שלחתי לך בפרטי
º
תשלח גם לי.. בבקשה
25/10/07 01:18
1צפיות
º
גם לי בבקשה
25/10/07 01:24
1צפיות
º
אפשר להיות חוצפנית ולבקש גם?
25/10/07 13:45
1צפיות
º
אפשר גם?
25/10/07 14:26
1צפיות
בדיוק באתי לשאול את אותה שאלה :)
25/10/07 14:33
3צפיות
אז אם את יכולה לשלוח גם לי, אודה לך מאוד
חדווא1
25/10/07 16:44
4צפיות
המון תודה אבל אני מחפשת את חדווא 1 אשמח לקבל עזרה נוספת
º
גם לי - תודה!
25/10/07 20:36
2צפיות
לכל המבקשים קישורים
26/10/07 00:12
2צפיות
זה לחדו"א 2 ולא ל-1. אני לא זוכרת איפה הקישור ל-1, בכל זאת עברו שנתיים...
º
אפשר גם?
26/10/07 12:49
1צפיות
קניית ספרים
23/10/07 21:54
7צפיות
שלום !
לתלמידי פסיכולוגיה מבינינו, אולי אתם תוכלי לעזור.
היכן אפשר לקנות את הספר Atkinson & Hilgard`s introduction to psychology 14th edition
בדקתי באתר של דיונון ואקדמון אבל בחיפוש שלהם לא נמצאו תוצאות מתאימות.
אנא עיזרו לבחורה לחוצה :)
תודה.
קניתי אתמול באקדמון בחיפה
24/10/07 00:16
2צפיות
225 ש"ח
תודה
24/10/07 13:38
2צפיות
אחרי שהתקשרתי כמעט לכל האקדמונים בארץ.. נמצא לי גם בירושלים, בתור תושבת המרכז לא נראה לי הגיוני שאסע עד חיפה אבל מצאתי סידור :)
תודה רבה..
את.. קונה את הילגארד?!
24/10/07 17:01
3צפיות
באמת?!

אני למדתי מבוא לפסיכולוגיה בשנה שעברה, ולדעתי האישית זה ממש בזבוז כסף.
אפשר לקחת את הספר מהספריה ולקרוא ולסכם בכל פעם פרק. או פשוט לצלם.
לקנות את הספר הענק והיקר הזה בשביל קורס אחד נראה לי מיותר...
אבל, אם יש לך את הכסף, ואין לך בעיה להוציא אותו על זה, שיהיה בכיף
מה? זה המון כסף!!
25/10/07 18:26
3צפיות
אני קניתי את המתורגם בשנה שעברה, שהיה אחלה, והוא עלה לי 140 שקלים.
ואני חשבתי שהספר שאני קניתי יקר... :/
º
למה שאני ארצה את המתורגם?
25/10/07 18:50
2צפיות
מחפש פתרונות לספר "יסודות החשבונאות ב"
25/10/07 09:06
1צפיות
זאת חוברת תרגילים בצבע סגול שמלמדים איתה במכללה למינהל.
אם יש למישהו בבקשה שיצור איתי קשר בבקשה,אפילו רק לצלם אותם.
פיזיקה - עזרה
25/10/07 18:00
1צפיות
6.6 - פתרתי את הדרך של הציפור איך אני מחשב מספר פעמים (א).
6.8 - יצא לי תאוצה מינוס 185.24 - לא התשובה הנכונה מישהו יכול לעזור לי ?
6.9 - לא הצלחתי
במתמ'
25/10/07 18:54
אהלן,
עברו 4 שנים מהתיכון וכנראה החומר העלה חלודה.
החומר של טריגו אני סוכרת אבל ערך מולט ופונ' לא...:(

אשמח להכוונה בתרגילים המצורפים
פונקציות
25/10/07 19:28
1צפיות
פונקציה על - פונקציה שלכל נקודה בטווח שלה יש נקודה בתחום שמקבלת אותה (כלומר לכל ערך y בטווח קיים x בתחום כך ש- f(x) = y )

פונקציה חד חד ערכית - פונקציה שבה לכל ערך בטווח יש לכל היותר ערך x אחד בתחום המקבל אותו.
תודה אבל...
25/10/07 19:53
1צפיות
איך אני מיישמת את ההגדרות בתרגיל?

ועוד דבר איך אני פותרת את האי שיווין עם הערך מוחלט?

שוב תודה
º
מקווה שיעזור עוד קצת
25/10/07 20:06
2צפיות
º
תודה
25/10/07 21:25
1צפיות
º
הפכנו לפורום ש"ב?....
25/10/07 21:22
1צפיות
זה בד"כ קורה בתחילת כל שנה אקדמית,
26/10/07 07:12
אבל גם לזה יש מקום אצלנו בפורום .
ערב טוב
25/10/07 23:24
2צפיות
האם יש מקום באינטרנט המכיל תרגילים במימון לפי מבחנים של הרשות לנירות ערך?


תודה מראש,
קרינה
למכירה: ענייני הנדסה כימית של אב"ג
25/10/07 23:41
1צפיות
להלן הרשימה:

מבוא להנדסה כימית 2 – Part 2 / וישניאק 2002
מבוא להנדסה כימית 2 – חוברת עזר / תשס"ב
מבחנים מבוא להנדסה כימית 2 / וישניאק

תרמודינמיקה / וישניאק - תשס"ב
תרמודינמיקה 1 – חוברת עזר / וישניאק – תשס"ב
תרמודינמיקה 1 – חוברת עזר חלק ב' / וישניאק - תשס"ב
תרמודינמיקה 2 / חוברת עזר / וישניאק – תשס"ג
תרמודינמיקה של תמיסות / וישניאק

Intermolecular and Surface Forces / Israelachvili
עקרונות בהנדסה כימית 1 – חוברת עזר / גוטליב
עקרונות בהנדסה כימית 3 – מבחנים + פתרונות
הנדסה כימית - ריאקטורים – צילום ספר קורס
The Control of Chemical Process – צילום ספר

Organic Chemistry פרקים 1-10
Organic Chemistry פרקים 11-21
מעבדה לכימיה אורגנית / תשס"ג
כימיה כללית ואנליטית – מדריך מעבדה / תשס"ג
מעבדה לכימיה פיזיקלית / תשס"ג
מעבדה לפיסיקה / תשס"ב




פרטים נוספים  - במסרים.
Flix

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
לעמוד הפורום