לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

המשך...
הודעה חדשה

ביטול מנוי ב"מפעל הפיס"

מאת: Milochka1
26/01/06 21:39
הי לכולם.
יש לי מנו בתכנית המנויים של מפעל הפיס.
לפני כשבועיים החלטנו שהספיק לנו, ומבטלים.

התקשרנו למוקד שירות הלקוחות, נתנו לנו מספר פקס אליו צריך לשלוח בקשת ביטול, שלחנו.
יום לאחר מכן מתקשרים לבדוק מה קורה - הבחורה שענתה לנו אמרה שהפקס לא הגיע, ונתנה לנו מספר אחר שהוא "ישירות אליה".

שלחנו פעם שניה - שוב טענו כי לא הגיע.
שלחנו פעם שלישית - ושוב לא הגיע.

יש לציין כי פעמיים מתוך השלוש הפקס נשלח ממכשירים שונים, כך שאין מצב למכשיר לא תקין.

מישהו נתקל בבעיות דומות?
 
תגיות:
ביטול מנוי ב"מפעל הפיס"
<< ההודעה הנוכחית
26/01/06 21:39
3186צפיות
הי לכולם.
יש לי מנו בתכנית המנויים של מפעל הפיס.
לפני כשבועיים החלטנו שהספיק לנו, ומבטלים.

התקשרנו למוקד שירות הלקוחות, נתנו לנו מספר פקס אליו צריך לשלוח בקשת ביטול, שלחנו.
יום לאחר מכן מתקשרים לבדוק מה קורה - הבחורה שענתה לנו אמרה שהפקס לא הגיע, ונתנה לנו מספר אחר שהוא "ישירות אליה".

שלחנו פעם שניה - שוב טענו כי לא הגיע.
שלחנו פעם שלישית - ושוב לא הגיע.

יש לציין כי פעמיים מתוך השלוש הפקס נשלח ממכשירים שונים, כך שאין מצב למכשיר לא תקין.

מישהו נתקל בבעיות דומות?
תשלחו שני פקסים ....
27/01/06 19:22
505צפיות
באחד תבקשו להתנתק.
בשני תבקשו לעשות מנוי נוסף......אבל ציינו רק מספר טלפון להתקשרות.

אם יחזרו אלכם , סימן שהפקסים מתקבלים.

ההתנהלות הזאת ממש לא מתאימה להם ,אני אנסה לקבל תגובה.
זה גם מה שמפליא אותי, בד"כ הם בסדר
28/01/06 10:11
418צפיות
ביום ראשון אנסה לשלוח שוב מהפקס בעבודה של בעלי, אם שוב יגידו שלא התקבל, אנסה לנהוג לפי עצתך. כמובן שאדווח על התוצאות
תודה על התגובה.
עדכון
29/01/06 14:20
360צפיות
היום בבוקר שלחתי פקס אישית לידי אחת הנציגות והייתי איתה און-ליין עד שהגיע לידיה. הכל בסדר והמנוי בוטל.

חייבת לציין לטובה את השירות האדיב שקיבלתי מנציגה בשם דורית שהייתי איתה בקשר לאורך כל התהליך (למרות התקלות הקטנות, אני רוצה להאמין שזה היה פשוט צרוף מקרים לא נעים).
Flix

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
לעמוד הפורום