לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
פורום צרכנות
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים
`
x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

למה לא לנסות מפעיל אחר? יופון עובדת על תשתית

מאת: k-don
17/06/12 15:12
אורנג. (כל השאר עובדות בדור 3 או תשתית סלקום שלא עבדה לך טוב)
צרכנות גז וביטוח
פעיל בפורום צרכנות בתפוז מעל 10 שנים
נייד 054-9858946
טלפון 09-7748748
פקס 153-54-9858946
gaz.merkazi@gmail.com
אורנג' נשארים אורנג'
17/06/2012 | 14:26
7
296
אז נשברתי וחזרתי לאורנג'. אני עם דור 2 והקליטה של הום סלולר בבית שלי פשוט מחרידה ברמה שמפריעה לתפקוד (איכות שמיעה גרועה, שיחות שמתנתקות, אנשים שלא מצליחים להשיג אותי), וגם עוד כמה מגבלות טכניות שלא יכולתי להבליג עליהן. אז נשברתי וחזרתי לאורנג'. הלכתי על תכנית ה CLEAR MAX. מה כבר יכול להיות עם תכנית פשוטה כזו.

אבל מסתבר שאורנג' נשארים אורנג'.

בתכנית שמפורסמת בכל חור מצהירים על דקת שיחה 25 אג', אי אפשר לטעות בזה, בחוזה זה מופיע בצורה ברורה וחד משמעית. אבל כמובן שאי אפשר בלי גניבה קטנה כמיטב המסורת הפושעת של אורנג'. בחשבונית עלות דקה היא 25.1 אג'. למה ? ככה ! רק עשירית אגורה, חשבו שזה לא יציק לאנשים, אולי הם בכלל לא ישימו לב, אז יגנבו קצת, זה טוב למאזנים של החברה. ומה עונה הנציגה במוקד ? "אנחנו לא יכולים לפרט עד רמת עשירית האגורה בחוזה".

כמובן שגם לא הזינו את הזיכוי שהובטח על כרטיס SIM. לרגע לא ציפיתי שזה יעבור חלק. פרשו לי אותו למיליון תשלומים, אולי קיוו שאני אחליק את זה.

בחיי, אני מעדיף כבר לקנות מכשירים חדשים (יותר מקו אחד) רק כדי להפרע מהנבלות הסרוחות האלה.
תפנה אליהם בכתב לגבי החיוב העודף
17/06/2012 | 14:42
137
אני מתערב שהם לא יעזו להעלות על הכתב תשובה כמו שהנציג נתן לך.
בחשבונית בכלל מופיע התעריף ללא מע"מ
17/06/2012 | 15:09
2
117
אגב , בחוזה זה מופיע 25 אגורות בדיוק
https://shop.orange.co.il/PageFiles/51517/18-72%20...
בחשבונית מופיע עם מע"מ
17/06/2012 | 15:14
1
100
כמובן שבחוזה זה בדיוק 25 אג'...
אתה צודק, פעם זה הופיע ללא מע"מ
17/06/2012 | 15:40
81
אבל בשנה האחרונה שינו את הדוחות (רק שהקווים הפרטיים שלי בתכנית עם חבילה, אז לא ראיתי את השינוי)
למה לא לנסות מפעיל אחר? יופון עובדת על תשתית
<< ההודעה הנוכחית
17/06/2012 | 15:12
2
559
אורנג. (כל השאר עובדות בדור 3 או תשתית סלקום שלא עבדה לך טוב)
פניתי אליהם
17/06/2012 | 15:19
1
175
לא נשמעו לי שאפשר לסמוך עליהם, לא יכלו לתת לי התחייבות שיוכלו לספק שירות כלשהו (אמרו "יהיה בסדר"), אין להם בכלל לקוחת שאפשר לקבל פידבק על החברה, ובאופן כללי לא נשמעו רציניים. הדבר היחיד החיובי אצלם היה שענו לטלפון מאוד מהר, כנראה שאני היחיד שהתקשר אליהם מאז שעלו לאוויר...

בקיצור, לא בא לי לתת לעוד מפעיל וירטואלי להתגלח עלי, בוודאי כשנדמה לי שאני הולך להיות המנוי הראשון חוץ מעובדים של החברה...

כנראה שפשוט כבר אין עתיד ובעיקר אין בחירה לאנשים שרוצים לדבוק במכשירי הנוקיה הישנים שלהם ולא ממש מבינים למה הם צריכים אפליקיות או אינטרנט בטלפון הנייד שלהם (כן, ככה פעם קראו לזה)...
שלום עד מתי אורנג
17/06/2012 | 16:17
146
אני מבקשת לבדוק את עניין החיוב ולנסות לעזור בהקדם האפשרי.
אנא העבר אליי טלפון ליצירת קשר לכתובת forum@orange.co.il ואעביר את המקרה לבדיקה וטיפול מיידי.

בברכה,
יפעת
קשרי לקוחות פרטנר
הודעות אחרונות
22:11 | 01.09.15 כיפת ברזל10
17:11 | 01.09.15 elkabets1
12:31 | 01.09.15 חדש נושן
08:26 | 01.09.15 אדם והנמלים
07:45 | 01.09.15 ב ר ז י ל י
21:06 | 31.08.15 כדלקמן
18:14 | 31.08.15 ladybug4NLP
11:04 | 31.08.15 a wild rose
09:33 | 31.08.15 pokemon81
15:48 | 30.08.15 דןעופרי
11:02 | 30.08.15 in12
19:37 | 29.08.15 אבסולוטלית
Flix וידאו
חם בפורומים של תפוז
דיכאון החגים
דיכאון החגים
אנחנו נשואים כבר 7 שנים וכך היה בכל שנה מחדש
דיכאון החגים
דיכאון החגים
אנחנו נשואים כבר 7 שנים וכך היה בכל שנה מחדש
בתוך החדר האינטימי שלי
בתוך החדר האינטימי שלי
עכשיו בפורום, טיפים מעולים לשדרוג חדר הילדים
בתוך החדר האינטימי שלי
בתוך החדר האינטימי שלי
עכשיו בפורום, טיפים מעולים לשדרוג חדר הילדים
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ