לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
פורום צרכנות
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים
`
x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

סמארטפון באיכות ירודה ביבוא מקביל של "אורפרק"

מאת: rroonneenn
15/08/11 11:44
לאחר שרכשתי מכשיר סוני ארקסון X10 מיני  באופן פרטי אך מחנות שעובדת עם אורנג' , ונהניתי ממנו מאוד מאוד - רכשתי מכשיר נוסף (בחנות אקסקלוסיב בר"ג).
המכשיר נראה זהה בכל לקודם אך החלה תופעה שהמסך היה נכבה פתאום, עד שנכבה סופית ולא נפתח.
מהחנות הפנו אותי ליבואן "אורפרק" ושם, (לאחר ימים ארוכים של בלבול -המכשיר הוחזר לחנות, לא בעצם הוא אצלנו , לא בעצם זה מכשיר אחר וכן נשלח לחנות , נשלח אך יגיע מחר , נחזור אליך ...נחזור אליך...) בוצע בו "עדכון תוכנה" (שחייב אותי להתקין את הכל מחדש).
ה"תיקון" החזיק מעמד בדיוק יומיים - ואז התופעה חזרה.  מאחר ובחנות (אקסקלוסיב ר"ג) מתנערים מאחריותם למוצר שנקנה אצלם במחיר מלא -חזרתי ליבואן "אורפרק" ושם ניתן לי ההסבר הלא ייאמן ש"מכיוון שזה ביבוא מקביל זה פחות אמין מהמוצר שנמכר בחברות הסלולר - וצריך יהיה לעדכן את התוכנה כמה פעמים עד שבסוף זה בד"כ יצליח...." הסברתי להם שזה לא מקובל עלי כלל , אני לא סומך על המכשיר הזה שכבה באופן לא צפוי ודרשתי להחליף את המכשיר שלמעשה הוא חדש לגמרי.
הבטיחו לברר...אז הבטיחו...לא חזרו אליי כמובן. לאחר שפניתי שוב -הבטיחו שוב לברר ושוב לא חזרו אליי.  בפניה האחרונה שלי אליהם - אמר האחראי שם שהוא אישית ייקח את המכשיר אליו הביתה ויעקוב אחרי תקינותו ויחזור אלי עם מסקנותיו אתמול. ... מעבר לזה שהסברתי שזה לא מקובל עליי ושהמכשיר מתקלקל לפי לו"ז משלו ושאין לסמוך עליו - הוא  כ מ ו ב ן  לא חזר אליי.
אולי הייתי צריך להזהר כשבקופסא המקורית (?) של סוני אריקסון היה מטען של סמסונג....
סמארטפון באיכות ירודה ביבוא מקביל של "אורפרק"
<< ההודעה הנוכחית
15/08/2011 | 11:44
425
לאחר שרכשתי מכשיר סוני ארקסון X10 מיני  באופן פרטי אך מחנות שעובדת עם אורנג' , ונהניתי ממנו מאוד מאוד - רכשתי מכשיר נוסף (בחנות אקסקלוסיב בר"ג).
המכשיר נראה זהה בכל לקודם אך החלה תופעה שהמסך היה נכבה פתאום, עד שנכבה סופית ולא נפתח.
מהחנות הפנו אותי ליבואן "אורפרק" ושם, (לאחר ימים ארוכים של בלבול -המכשיר הוחזר לחנות, לא בעצם הוא אצלנו , לא בעצם זה מכשיר אחר וכן נשלח לחנות , נשלח אך יגיע מחר , נחזור אליך ...נחזור אליך...) בוצע בו "עדכון תוכנה" (שחייב אותי להתקין את הכל מחדש).
ה"תיקון" החזיק מעמד בדיוק יומיים - ואז התופעה חזרה.  מאחר ובחנות (אקסקלוסיב ר"ג) מתנערים מאחריותם למוצר שנקנה אצלם במחיר מלא -חזרתי ליבואן "אורפרק" ושם ניתן לי ההסבר הלא ייאמן ש"מכיוון שזה ביבוא מקביל זה פחות אמין מהמוצר שנמכר בחברות הסלולר - וצריך יהיה לעדכן את התוכנה כמה פעמים עד שבסוף זה בד"כ יצליח...." הסברתי להם שזה לא מקובל עלי כלל , אני לא סומך על המכשיר הזה שכבה באופן לא צפוי ודרשתי להחליף את המכשיר שלמעשה הוא חדש לגמרי.
הבטיחו לברר...אז הבטיחו...לא חזרו אליי כמובן. לאחר שפניתי שוב -הבטיחו שוב לברר ושוב לא חזרו אליי.  בפניה האחרונה שלי אליהם - אמר האחראי שם שהוא אישית ייקח את המכשיר אליו הביתה ויעקוב אחרי תקינותו ויחזור אלי עם מסקנותיו אתמול. ... מעבר לזה שהסברתי שזה לא מקובל עליי ושהמכשיר מתקלקל לפי לו"ז משלו ושאין לסמוך עליו - הוא  כ מ ו ב ן  לא חזר אליי.
אולי הייתי צריך להזהר כשבקופסא המקורית (?) של סוני אריקסון היה מטען של סמסונג....
הודעות אחרונות
Flix וידאו
חם בפורומים של תפוז
דיכאון החגים
דיכאון החגים
אנחנו נשואים כבר 7 שנים וכך היה בכל שנה מחדש
דיכאון החגים
דיכאון החגים
אנחנו נשואים כבר 7 שנים וכך היה בכל שנה מחדש
בתוך החדר האינטימי שלי
בתוך החדר האינטימי שלי
עכשיו בפורום, טיפים מעולים לשדרוג חדר הילדים
בתוך החדר האינטימי שלי
בתוך החדר האינטימי שלי
עכשיו בפורום, טיפים מעולים לשדרוג חדר הילדים
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ