לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
פורום צרכנות
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים
`
x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

אורנג' -זקוק למס פקס ושם מנהל/ת תלונות ציבור

10/02/11 12:55
שלום,

במשך 4 (!) ימים אני מנסה ללא הצלחה לקבל מאורנג' "דו"ח התנתקות". נציגי השירות מסרבים למסור שם+משפחה של מנהל/ת
מח' תלונות הציבור בחברה ומספר הפקס למשלוח פניה בכתב.
משהו יודע ויואיל לשתף אותי ?

פרק א' - פניה ראשונה
06.02.2011 - פניתי לשירות לקוחות בבקשה לקבל דו"ח ניתוק לקווי הסלולרי בחברתם. הנציגה החביבה הודיעה שהדו"ח יישלח אלי לפקס (שמספרו נמסר לה ואף וידאתי שרשמה נכון...) בתוך 48 שעות.

פרק ב' - תזכורת
07.02.2011 - שוחחה עימי נציגת שירות ושאלה האם אני עדיין מעוניין בדו"ח ניתוק. השבתי שכן, ומצפה לקבלו בתוך 48 שעות ממועד פנייתי הראשונה.

פרק ב' - הבטחנו לשלוח - אז מה ????
08.02.2011- בבוקר התקשר נציג שירות ואמר שישלח את הדו"ח. הודעתי שאיני במשרד וכשאגיע אוודא קבלתו. בכל מקרה בדקתי איתו (שוב) שיש לו את מספר הפקס הנכון.
הדו"ח (כמובן, או לא כמובן) לא הגיע. התקשרתי שוב לשירות הלקוחות. הנציגה אמרה שבתוך 3 שעות יתקבל אצלי הדו"ח. כשביקשתי את מספר הפקס למשלוח פנייה בכתב אם "במקרה" לא אקבל את הדו"ח - היא סירבה לתת לי (!) לא יאומן אבל כך, ממש.
48 השעות  - חלפו עברו.

פרק ג' - פניה בכתב תעזור ?
09.02.2011 - בתחתית החשבונית באותיות הקטות  אותר מס' פקס ל"אחראי תלונות הציבור".  מיהרתי ושלחתי פניה בכתב, גוללתי את תלאותיי ודרשתי לקבל "לאלתר" את הדו"ח. זאת ועוד, התקשרתי שוב לשירות הלקוחות לוודא שהפקס הגיע (לאחר 10 דק' ממועד שליחתו). כמובן (או שלא) לא יכלו לאשר לי, וגם לא לשלוח לי את הדו"ח (שנטען שהוא מוכן ביום האתמול).

72 שעות - חלפו עברו.

פרק ג' - על סף ייאוש ?
10.02.2011 - דו"ח הניתוק טרם התקבל במשרדי. האם ההתעלמות מפנייתי בכתב אתמול נובעת מהעובדה שלא צויין שם ספציפי אליו מופנית דרישתי? שמא המדובר בזלזול ? לא ברור. החלטתי לעשות מקצה שיפורים והתקשרתי לשירות הלקוחות בבקשה (או ממש תחינה) אחת: אנא מסרו לי את שמו של ה"אחראי" ושם משפחתו וכן מס' פקס שנמצא בלשכתו".  לדעתי בקשה צנועה.
בחלוף למעלה מ- 30 דקות, שכללו שיחה עם נציגה בשם XX ועם המנהלת שלה בשםYY הצלחתי לחלץ רק את שמה הפרטי של מנהלת ד' ומספר הפקס של המחלקה המשפטית שהיא גם המחלקה לתלונות - 074-7072033.  
עד עכשיו ממש לא ברור לי האם אותה ד' היא ה-מנהלת או שהיא מנהלת .האם המחלקה המשפטית היא תלונות הציבור ? אוף, קשה איתם

אגב, 96 שעות חלפו עברו

אין מה לומר, הזוי.
אנא סייעו לי, בשם + משפחה + פקס של ה- מנהל/ת. אני ממש רוצה לשלוח פקס שאולי גם יזכה למענה, וממש ממש ממש רוצה לקבל את דו"ח הניתוק.

האם פרוייקט קבלת "דוח הניתוק" יושלם לפני שנחגוג שבוע ???



אורנג' -זקוק למס פקס ושם מנהל/ת תלונות ציבור
<< ההודעה הנוכחית
10/02/2011 | 12:55
1
455
שלום,

במשך 4 (!) ימים אני מנסה ללא הצלחה לקבל מאורנג' "דו"ח התנתקות". נציגי השירות מסרבים למסור שם+משפחה של מנהל/ת
מח' תלונות הציבור בחברה ומספר הפקס למשלוח פניה בכתב.
משהו יודע ויואיל לשתף אותי ?

פרק א' - פניה ראשונה
06.02.2011 - פניתי לשירות לקוחות בבקשה לקבל דו"ח ניתוק לקווי הסלולרי בחברתם. הנציגה החביבה הודיעה שהדו"ח יישלח אלי לפקס (שמספרו נמסר לה ואף וידאתי שרשמה נכון...) בתוך 48 שעות.

פרק ב' - תזכורת
07.02.2011 - שוחחה עימי נציגת שירות ושאלה האם אני עדיין מעוניין בדו"ח ניתוק. השבתי שכן, ומצפה לקבלו בתוך 48 שעות ממועד פנייתי הראשונה.

פרק ב' - הבטחנו לשלוח - אז מה ????
08.02.2011- בבוקר התקשר נציג שירות ואמר שישלח את הדו"ח. הודעתי שאיני במשרד וכשאגיע אוודא קבלתו. בכל מקרה בדקתי איתו (שוב) שיש לו את מספר הפקס הנכון.
הדו"ח (כמובן, או לא כמובן) לא הגיע. התקשרתי שוב לשירות הלקוחות. הנציגה אמרה שבתוך 3 שעות יתקבל אצלי הדו"ח. כשביקשתי את מספר הפקס למשלוח פנייה בכתב אם "במקרה" לא אקבל את הדו"ח - היא סירבה לתת לי (!) לא יאומן אבל כך, ממש.
48 השעות  - חלפו עברו.

פרק ג' - פניה בכתב תעזור ?
09.02.2011 - בתחתית החשבונית באותיות הקטות  אותר מס' פקס ל"אחראי תלונות הציבור".  מיהרתי ושלחתי פניה בכתב, גוללתי את תלאותיי ודרשתי לקבל "לאלתר" את הדו"ח. זאת ועוד, התקשרתי שוב לשירות הלקוחות לוודא שהפקס הגיע (לאחר 10 דק' ממועד שליחתו). כמובן (או שלא) לא יכלו לאשר לי, וגם לא לשלוח לי את הדו"ח (שנטען שהוא מוכן ביום האתמול).

72 שעות - חלפו עברו.

פרק ג' - על סף ייאוש ?
10.02.2011 - דו"ח הניתוק טרם התקבל במשרדי. האם ההתעלמות מפנייתי בכתב אתמול נובעת מהעובדה שלא צויין שם ספציפי אליו מופנית דרישתי? שמא המדובר בזלזול ? לא ברור. החלטתי לעשות מקצה שיפורים והתקשרתי לשירות הלקוחות בבקשה (או ממש תחינה) אחת: אנא מסרו לי את שמו של ה"אחראי" ושם משפחתו וכן מס' פקס שנמצא בלשכתו".  לדעתי בקשה צנועה.
בחלוף למעלה מ- 30 דקות, שכללו שיחה עם נציגה בשם XX ועם המנהלת שלה בשםYY הצלחתי לחלץ רק את שמה הפרטי של מנהלת ד' ומספר הפקס של המחלקה המשפטית שהיא גם המחלקה לתלונות - 074-7072033.  
עד עכשיו ממש לא ברור לי האם אותה ד' היא ה-מנהלת או שהיא מנהלת .האם המחלקה המשפטית היא תלונות הציבור ? אוף, קשה איתם

אגב, 96 שעות חלפו עברו

אין מה לומר, הזוי.
אנא סייעו לי, בשם + משפחה + פקס של ה- מנהל/ת. אני ממש רוצה לשלוח פקס שאולי גם יזכה למענה, וממש ממש ממש רוצה לקבל את דו"ח הניתוק.

האם פרוייקט קבלת "דוח הניתוק" יושלם לפני שנחגוג שבוע ???



אורנג' מתעללים בי אנא עיזרו לי
13/02/2011 | 15:06
59
עבר שבוע, טרם קיבלתי דו"ח ניתןק/עוליות ניתוק.
היום בשירות לקוחות טענו שאין להם את מס' הפקס. פשוט משקרים אותי.
הצילו למישהו יש פרטי התקשרות לפניות הציבור ושם של האחראי שם ???
הודעות אחרונות
15:30 | 28.08.15 PooKiPsiT
11:54 | 28.08.15 alexdei
11:28 | 28.08.15 yogevk
21:41 | 27.08.15 דנדוש 50
12:10 | 27.08.15 yossif2
17:10 | 26.08.15 Il deserto rosso
00:20 | 26.08.15 double pass
19:35 | 25.08.15 shlomig82
Flix וידאו
חם בפורומים של תפוז
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ