בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

המשך...
הודעה חדשה

אורנג' -זקוק למס פקס ושם מנהל/ת תלונות ציבור

10/02/11 12:55
שלום,

במשך 4 (!) ימים אני מנסה ללא הצלחה לקבל מאורנג' "דו"ח התנתקות". נציגי השירות מסרבים למסור שם+משפחה של מנהל/ת
מח' תלונות הציבור בחברה ומספר הפקס למשלוח פניה בכתב.
משהו יודע ויואיל לשתף אותי ?

פרק א' - פניה ראשונה
06.02.2011 - פניתי לשירות לקוחות בבקשה לקבל דו"ח ניתוק לקווי הסלולרי בחברתם. הנציגה החביבה הודיעה שהדו"ח יישלח אלי לפקס (שמספרו נמסר לה ואף וידאתי שרשמה נכון...) בתוך 48 שעות.

פרק ב' - תזכורת
07.02.2011 - שוחחה עימי נציגת שירות ושאלה האם אני עדיין מעוניין בדו"ח ניתוק. השבתי שכן, ומצפה לקבלו בתוך 48 שעות ממועד פנייתי הראשונה.

פרק ב' - הבטחנו לשלוח - אז מה ????
08.02.2011- בבוקר התקשר נציג שירות ואמר שישלח את הדו"ח. הודעתי שאיני במשרד וכשאגיע אוודא קבלתו. בכל מקרה בדקתי איתו (שוב) שיש לו את מספר הפקס הנכון.
הדו"ח (כמובן, או לא כמובן) לא הגיע. התקשרתי שוב לשירות הלקוחות. הנציגה אמרה שבתוך 3 שעות יתקבל אצלי הדו"ח. כשביקשתי את מספר הפקס למשלוח פנייה בכתב אם "במקרה" לא אקבל את הדו"ח - היא סירבה לתת לי (!) לא יאומן אבל כך, ממש.
48 השעות  - חלפו עברו.

פרק ג' - פניה בכתב תעזור ?
09.02.2011 - בתחתית החשבונית באותיות הקטות  אותר מס' פקס ל"אחראי תלונות הציבור".  מיהרתי ושלחתי פניה בכתב, גוללתי את תלאותיי ודרשתי לקבל "לאלתר" את הדו"ח. זאת ועוד, התקשרתי שוב לשירות הלקוחות לוודא שהפקס הגיע (לאחר 10 דק' ממועד שליחתו). כמובן (או שלא) לא יכלו לאשר לי, וגם לא לשלוח לי את הדו"ח (שנטען שהוא מוכן ביום האתמול).

72 שעות - חלפו עברו.

פרק ג' - על סף ייאוש ?
10.02.2011 - דו"ח הניתוק טרם התקבל במשרדי. האם ההתעלמות מפנייתי בכתב אתמול נובעת מהעובדה שלא צויין שם ספציפי אליו מופנית דרישתי? שמא המדובר בזלזול ? לא ברור. החלטתי לעשות מקצה שיפורים והתקשרתי לשירות הלקוחות בבקשה (או ממש תחינה) אחת: אנא מסרו לי את שמו של ה"אחראי" ושם משפחתו וכן מס' פקס שנמצא בלשכתו".  לדעתי בקשה צנועה.
בחלוף למעלה מ- 30 דקות, שכללו שיחה עם נציגה בשם XX ועם המנהלת שלה בשםYY הצלחתי לחלץ רק את שמה הפרטי של מנהלת ד' ומספר הפקס של המחלקה המשפטית שהיא גם המחלקה לתלונות - 074-7072033.  
עד עכשיו ממש לא ברור לי האם אותה ד' היא ה-מנהלת או שהיא מנהלת .האם המחלקה המשפטית היא תלונות הציבור ? אוף, קשה איתם

אגב, 96 שעות חלפו עברו

אין מה לומר, הזוי.
אנא סייעו לי, בשם + משפחה + פקס של ה- מנהל/ת. אני ממש רוצה לשלוח פקס שאולי גם יזכה למענה, וממש ממש ממש רוצה לקבל את דו"ח הניתוק.

האם פרוייקט קבלת "דוח הניתוק" יושלם לפני שנחגוג שבוע ???



 
אורנג' -זקוק למס פקס ושם מנהל/ת תלונות ציבור
<< ההודעה הנוכחית
10/02/11 12:55
374צפיות
אורנג' מתעללים בי אנא עיזרו לי
13/02/11 15:06
56צפיות

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
לעמוד הפורום
Flix