לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

המשך...
הודעה חדשה

לא לקנות ארונות ריהוט דובלה אייס, שירות גרוע

19/11/10 12:39
דפקטים בארונות דובלה
אתחיל מהסוף: ממליץ לא לרכוש ארונות ו/או רהיטים מתוצרת דובלה המשווקים ברשת אייס.
הסיפור:

ב-11/9/10 בערב, מוצאי ראש השנה, נכנסו אשתי ואני לסניף איילון של רשת אייס והזמנו 2 ארונות גדולים בסה"כ 3000+ ש"ח מתוצרת דובל'ה.
נציג המכירות דובל'ה/אייס היה אדיב, סבלני ויעיל. הנ"ל הסביר כי בשל תקופת החגים, מועד ההספקה הינו 21 ימי עבודה.
חשבון פשוט הביא אותנו לכך שנקבל את הארונות ב-14/10/10. לא נעים, לא נורא.
יומיים לאחר הכנסת ההזמנה, ביקשנו לערוך בה שינוי (הודענו מראש שיתכן ונרצה לערוך שינוי זה).
שבוע אח"כ התקשרתי למפעל לוודא שב-14/10/10 אכן נקבל את הארונות (עד אותו מועד אנו "חיים מתוך הארגזים"). בשיחה זו נאמר לי כי הארונות יסופקו ב-18/10/10 ולא ב-14/10/10. למה? ככה. נו טוב, מה הבדל בין חודש לחודש+4 ימים? בשלב הזה לא היה שווה להתווכח.
בשבוע שלאחר מכן התקשרתי וביקשתי לוודא שב-18/10/10 אכן נקבל את הארונות (מה-14/10/10 כבר ירדתי) ונענתי בחיוב.
כך גם בשבוע שאחכ ובשבוע שאחכ. ובכל פעם אני נענה בחיוב.
ב-14/10/10 מתקשרת אלי נציגת דובל'ה ומבקשת לוודא (לא לתאם, לא לעדכן, אלא לוודא!!) שב-24/10/10 יהיה מישהו בבית בשעות הבוקר כי הם באים להתקין את הארונות (הדברים נאמרו בטון המתאים לרס"ר בצהל). לקח לי כמה שניות להתאושש מההלם, ואז החלטתי לנסות לעמוד על שלי: דרשתי שיספקו את הארונות ב-18/10/10 (זה אחרי ששכחנו את ה-14/10/10,זוכרים?), ולא שבוע אחרי ב-24/10!
נציג השירות (נורית/דבורה/אילנה, לא זוכר בדיוק) אמרה ש"לא ניתן לספק את הארונות ב-18/10/10". כל שאלותי בדבר למה/מדוע/פיצוי/ביטול נענו בככה/ככה/בוז/פחחח. התנצלות? אין על מה. סיימתי את השיחה בכך שאני מצפה שתחזור אלי תוך זמן קצר בכדי לתאם שעה ליום ה-18/10/10.
הפרד ומשול גרסת דובלה אייס:
לא חלפו 5 דק' מסיום השיחה העצבנית עם נציגת דובל'ה, ואשתי מתקשרת אלי עצבנית עוד יותר. מסתבר שאחרי שאני סרבתי לקבל את הארונות ב-24/10/10, הנציגה החרוצה יצרה קשר עם אשתי וניסתה למכור לה את אותו סיפור ("לא ניתן בלה בלה בלה").  למרבה המזל, אשתי לא התבלבלה ולא נתנה יד לעקיפת הסמכות שביצעה נציגת דובל'ה. הכדור חזר אלי.
בשלב זה ניסיתי לפנות לשירות הלקוחות של אייס. מסתבר שאין כזה דבר. השארתי הודעת באיזשהו מענה קולי ועד היום לא קיבלתי תגובה.
פניתי לסניף בו ביצעתי את ההזמנה, שם הסבירו לי שאייס זה אייס ודובלה זה דובלה, אין קשר בין השנים ולכן אייס לא יכולים ללחוץ על דובלה לספק את הסחורה בזמן. בתמימותי טענתי כי אני קניתי את הסחורה באייס, על החשבונית כתוב אייס, כך גם בחיוב הויזה ואני דורש לקבל שירות הולם מרשת אייס ושלא ישלחו אותי לריב עם נציגים סוררים של קבלן המשנה דובלה. לא עזר.

אחרי מספר שיחות זועמות במיוחד עם נציגי דובלה, בהם אני מאיים לבטל את החיוב בכרטיס האשראי, לפנות לרדיו וכו' ובמקביל נציגי דובל'ה שוברים שיאי זלזול ובוז בזה אחר זה, מתקשרת אלי אילנה (או יילנה, לא בטוח) "מנהלת שירות לקוחות" או משהו בסגנון. אילנה היתה סבלנית מאוד והגיבה באדישות רבה לשאלותי וטענותי. אילנה הסבירה כי העיכובים נובעים מעומס שנוצר בחגים. שאלתי האם הם מאחרים לכל לקוחתיהם בשל העומס הזה ונענתי שלא רק שהם לא מאחרים ללקוחתיהם, הם גם מקדימים לחלקם. כמו כן, היא סיפרה כי ההזמנה שלי היא מקרה מיוחד, ולמעשה היא כבר מוכנה ורק בעיות לוגיסטיות מונעות את הספקתה במועד.
כשטענתי שזה לא בסדר שהם לא עומדים במועד ההספקה, אילנה הפנתה אותי בנימוס לטקסט המופיע בפונט 4 בגב ההזמנה שמשחרר אותם מכל אחריות (איך לא קראתי את זה קודם!!). כאשר התלוננתי על היחס המזלזל ועל כך שאינם אפילו מתנצלים על העיכוב ועל הסבל שנגרם מכך, אמרה אילנה "מה אתה רוצה?!!? בסהכ כמה ימים עיכוב..", כאילו הדבר לגיטימי לחלוטין ובכלל אין לי זכות לבוא בטענות.
כאשר שאלתי אותה מה תהיה תגובתה כאשר תראה את שמה ואת סיפור המעשה מפורסמים באינטרנט, ענתה אילנה בפשטות "אתה לא תפרסם את זה. אתה תקבל את הארונות ותשכח מכל הסיפור,בדיוק כפי שעושים כולם".

בסופו של דבר סופקו הארונות באיחור של יומיים ולא באיור של שבוע כפי שקיוו אנשי דובל'ה. חושבים שזה סוף הסיפור? ממש לא.
לאחר התקנת הארונות התבררו מספר בעיות קלות (ראו תמונות):
1. "הרצפה עקומה" - כך טען המתקין (שפרט לכך היה חביב מאוד) כאשר ניסה להסביר מדוע המרווחים בין המגירות אינם זהים.
2. אחד המדפים נראה כאילו נגרר על הרצפה כל הדרך מהמפעל עד אלי הביתה.
3. באחת הדלתות יש חור/פצע אשר נראה שנגרם מפגם/חבלה בייצור. אולי לא הייתי שם לב אילו המתקין לא ניסה לטייח את זה עם שפכטל.

ציינתי את הדברים הנ"ל על תעודת המשלוח ונפרדתי לשלום מהמתקין החביב, שלפעמים נראה כאילו הוא סובל יותר ממני מהבלאגן בדובלה.
לאחר מכן התקשרתי לוודא שתעודת המשלוח בצירוף ההשגות שלי אכן הגיע ליעדם.
שבוע אחכ, ללא כל תיאום מראש, מתקשר אלי המתקין החביב של דובל'ה ומספר לי שהוא בדרך אלי ברגע זה עם דלת תקינה וכו' (אשתי ואני בעבודה כמובן). המתקין ההמום נאלץ לחזור על עקבותיו למפעל דובל'ה.
התקשרתי לשירות הלקוחות, הודתי להם על הכוונה הטובה ונזפתי בהם על חוסר התיאום. קבענו שעוד שבוע בדיוק ישלחו שוב את אותו מתקין (שימו לב, אני כבר חודשיים מתעסק בארון הזה!!!).
חלף עוד שבוע, המתקין אמור להגיע היום, אשתי ואני נערכים לוגיטסטית לאירוע (לחזור מוקדם מהעבודה וכו'). בעודנו בדרך הביתה, מתקשר המתקין ומתנצל על כך שלא יוכל להגיע היום. התאכזבנו מאוד, אך החלטנו לנצל את העובדה שכבר יצאנו מוקדם מהעבודה לצורך סידורים אחרים מחוץ לבית. כעבור שעתיים מתקשר המתקין ואומר שהוא כבר בדרך אלינו. מבולבלים? גם אנחנו. כמובן שלא נספיק להגיע הביתה בכדי לפגוש אותו בזמן, לכן ביקשתי ממנו שישאיר את הסחורה התקינה (דלת+מדף) בכניסה לביתנו ושיעזבו אותנו בשקט.
הגענו הביתה ומצאנו דלת חדשה ועוד כמה ברגים מחכים בכניסה לבית. מדף חדש? תשכחו מזה.
נשברתי סופית. לא מתקשר אליהם יותר ולא נעליים. ואתם, פשוט אל תקנו מהם מלכתחילה.

בהצלחה.
 
לא לקנות ארונות ריהוט דובלה אייס, שירות גרוע
<< ההודעה הנוכחית
19/11/10 12:39
11229צפיות
דפקטים בארונות דובלה
לא יודעת איך אתה עושה עסקאות
19/11/10 16:24
1531צפיות
º
אה ותודה על המידע. אכן נתרחק.
19/11/10 16:25
865צפיות

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
לעמוד הפורום
Flix