לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
פורום צרכנות
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים
`
x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

בעיה עם חיוג לחול באמצעות 012

31/05/10 12:50
היי לכולם אני מקווה שדתוכלו לעזור לי..
אנחנו עשינו תוכנית חיוג לחול באמצעות 012 שמדברים על 30 אג' לדקה לחול.. תמורת 10 שקל לחודש אם אני לא טועה.. והמספר שאליו אנחנו תמיד מחייגים לחול שמור בפלאפון עם הקידומת 012 והכל. לפני חצי שנה בערך הגיעה חשבונית (של אורנג') ורשום שדיברנו באמצעות 014 בזק והמחיר 1.6 לדקה! הייתי בשוק ולא ידעתי  מאיפה זה נפל כי אנחנו מתקשרים רק לפי קידומת 012 שיש לנו תוכנית זולה איתם.. התקשרתי לכולם - לאורנג' ל012 ולבזק ואף אחד לא יודע מה להגיד ואמרו שיש לי בעיה עם הלחצן - שלחצים 2 יוצא 4 אבל זה ממש לא נכון כי אנחנו משתמשים בלחצן זה והוא עובד..בקיצור לא קיבלנו שום החזר כספי ולא כלום
ואתמול החשבונית שוב הראתה שדיברנו 80 דקות לחול באמצעות בזק- 190 שקל כמעט ו20 דקות באמצעות 012 שיצא בסביבות 7 שקל.. מה אני אמורה לעשות במקרה כזה... אובדת עצות.
בעיה עם חיוג לחול באמצעות 012
<< ההודעה הנוכחית
31/05/2010 | 12:50
29
48
היי לכולם אני מקווה שדתוכלו לעזור לי..
אנחנו עשינו תוכנית חיוג לחול באמצעות 012 שמדברים על 30 אג' לדקה לחול.. תמורת 10 שקל לחודש אם אני לא טועה.. והמספר שאליו אנחנו תמיד מחייגים לחול שמור בפלאפון עם הקידומת 012 והכל. לפני חצי שנה בערך הגיעה חשבונית (של אורנג') ורשום שדיברנו באמצעות 014 בזק והמחיר 1.6 לדקה! הייתי בשוק ולא ידעתי  מאיפה זה נפל כי אנחנו מתקשרים רק לפי קידומת 012 שיש לנו תוכנית זולה איתם.. התקשרתי לכולם - לאורנג' ל012 ולבזק ואף אחד לא יודע מה להגיד ואמרו שיש לי בעיה עם הלחצן - שלחצים 2 יוצא 4 אבל זה ממש לא נכון כי אנחנו משתמשים בלחצן זה והוא עובד..בקיצור לא קיבלנו שום החזר כספי ולא כלום
ואתמול החשבונית שוב הראתה שדיברנו 80 דקות לחול באמצעות בזק- 190 שקל כמעט ו20 דקות באמצעות 012 שיצא בסביבות 7 שקל.. מה אני אמורה לעשות במקרה כזה... אובדת עצות.
ניסיון לעזור
31/05/2010 | 13:01
9
6
1- בקש פירוט שיחות. ייתכן והטעות אצלם (אולי רשום שהתקשרת ל-012 אך בחיוב מופיע 014)

2- גש לעמדת שירות של אורנג' והצג להם את הבעיה, שייבדקו את המכשיר וייראו מה קורה.

3- תפסיק להתקשר לחול מסלולארי אלא מטלפון קווי (מאמינה שגם תחסוך תשלום נוסף לאורנג' על השימוש בתשתית שלה).

קח בחשבון שכל עוד אתה מודע לכך שיש בעיה ואתה ממשיך להתקשר, אין לך כל כך למי לבוא בטענות אם אתה לא דואג לפתור אותה. היא לא תיפתר מעצמה.

תודה אני אנסה
31/05/2010 | 13:14
7
3
אין לנו טלפון קווי
למה אין טלפון קווי?
31/05/2010 | 13:32
5
4
משתמשים רק בסלולרי?
יש לכם אינטרנט?
כי רק אני ואמא שלי גרות בבית
31/05/2010 | 13:44
1
2
ולכל אחת יש סלולארי ואמא שלי רוב היום בעבודה מדברת מהפלאפון שלה.. ולי יש תוכנית חיילים זולה אז לדעתי אנחנו לא צריכים טלפון קווי
וכן יש לנו אינטרנט 012
ב-9.90 לחודש את מקבלת מ-012 טלפון קווי.
31/05/2010 | 14:11
9
והאם היעד הוא סלולרי או קווי
31/05/2010 | 13:45
2
10
ואם אפשר גם באיזו ארץ מדובר
היעד קווי ואנחנו מתקשרות לרוסיה למוסקבה
31/05/2010 | 13:49
1
1
אם יש מחשב וחיבור לאינטרנט
31/05/2010 | 15:20
1
שימוש בתוכנת SKYPE  בחיוג לטלפון רגיל בחו"ל יוצא יותר זול מאשר בכל תוכנית אחרת.
קונים זמן מראש 10 אירו אצל סקייפ  וזהו.
זה יוצא יותר זול אפילו מאשר חיוג בארץ בין שתי חברות סלוללר שונות.
פירוט שיחות ניתן לראות גם ב bill4u
31/05/2010 | 15:33
לגבי שיחות מסלולרי לחו"ל
31/05/2010 | 13:43
2
עד 1.8 משלמים גם זמן אויר שיחה יוצאת.(סעיף 3)

החל מ 1.8.2010 משלמים דמי קישוריות (היום 29 אגורות לדקה) - זה במסגרת שימוע שיחות לחו"ל לחברות הסלולר.

בנוסף, החל מ 1.8.2010 מתוכנן הורדת דמי קישוריות כך שעלות שיחה לחו"ל תעלה רק 5 אגורות לדקה יותר מאשר משיחה מקווי (במסגרת הורדת דמי קישוריות)
הבעיה אצל אורנג' שמנתבת או מחייבת באופן שגוי
31/05/2010 | 15:21
1
8
יש לבדוק דרך מי השיחות מהסלולר
31/05/2010 | 21:18
2
שחברת הסלולר ששלך תנתב את השיחות היוצאות לחול דרך 012 ולא דרך חברה אחרת..

יום טוב..
לגבי העבר ... נראה לי קצת אבוד
01/06/2010 | 06:20
1
לגבי העתיד מספר מסקנות:
1. התנתקי מ 012 . כולנו יודעים מה קורה שם. תעשי חיפוש בפורום.
2. המחירים של 012 לחו"ל גזלה. הייתי ממליץ לך לקנות את אחד מכרטיסי החיוג שיש להם מספר גישה בארץ. אני קניתי איזה כרטיס חיוג ב 10$ נותן לי סנט וחצי לדקה לחיוג
לארה"ב.אולי רוסיה יותר יקרה אבל הבנת את העקרון. היתרון של כרטיס חיוג הוא שתהיה בטוחה שזה בשימוש כי יש אותו תקליט בהתחלה. יתרון נוסף: חלק מהכרטיסים מאפשרים חיוג PIN LESS : כלומר בהרשמה מכניסים את מספר הסלולר שלך ואז אין אפילו צורך בקוד. הם משתמשים בשיחה מזוהה.יתרון נוסף : שליטה טובה יותר בתקציב.
3. עוד יותר זול זה SKYPE ודומיו.
המשך
02/06/2010 | 09:04
6
1
כמובן זו טעות שלנו... דיברתי עכשיו עם שלושת החברות ומתברר שאנחנו משוייכים ל014 דרך אורנג' ובגלל זה השיחה לא מתבצעת דרך 012
תודה לכל מי שעזר.. אני בכלל לא ידעתי שיש דבר כזה "שיוך".. מעכשיו אנחנו נבצע שיחות דרך סקייפ, מישהו יכול להסביר לי באופן מפורט איך נרשמים אליהם?
יפה, שרשור שלם של תלונה בגלל טעות הלקוח
02/06/2010 | 09:15
1
השיוך זה הגדרה של החברה דרכה החיבור נעשה אוטומטית אם מחייגים 00  כקידומת יציאה בינלאומית ללא בחירת מפעיל.
השיוך נעשה לפי בחירת הלקוח וניתן לשנות אותו באמצעות טופס שיוך שמוגדר על ידי משרד התקשורת,   שנשלח לחברה אליה רוצים להשתייך בפקס או בדואר או אצל הפקיד בסניף הדואר.
אם מחייגים 012 כקידומת מפעיל אז צריכים להיות מועברים דרך 012 בלי קשר לרישום השיוך..
אם מחייגים 014 כקידומת מפעיל אז צריכים להיות מועברים דרך 014 בלי קשר לרישום השיוך.
אם חברת אורנג' מחברת אתכם דרך 014  גם אם אתם מחייגים 012 כקידומת מפעיל זה לא תקין !

את תוכנת סקייפ מורידים מהאתר של סקייפ,  מתקינים תוך הגדרת שם משתמש וסיסמה,  ומתחילים להשתמש.  צריך כמובן רמקולים ומיקרופון או סט אוזניות עם מיקרופון.   אפשר גם להשתמש במצלמה לשיחת וידיאו.   לרכישת דקת שיחה צריך שיהיה כרטיס אשראי המתאים לשימוש בינלאומי או עדיף חשבון PAYPAL.   הסבר באופן מפורט כמו שביקשת זה לא לפורום צרכנות. הסבר טכני אפשר לקבל בפורום המתאים או אצל מישהו שיכול להגיע ולהסביר.
skype registration
02/06/2010 | 09:15
בהנחה שאתה משתמש עדיין במערכת הפעלה חלונות: כנס ללניק הבא: http://www.skype.com/intl/en/get-skype/on-your-com...
הורד את התוכנה... ובהתקנה ראשונית תצהיר שאתה משתמש חדש והתוכנה כבר תוביל אותך את הצעדים הדרושים. פשוט וקצר ויש אחלה תמיכה בעברית.
בהצלחה.

סקייפ
02/06/2010 | 09:23
1
מאוד פשוט, אם כבר יש לך חשבון רגיל בסקייפ (אם אין אז תירשמי בו,
תתקני את התוכנה ותראי שאת מחוברת,
אחרי שאת סיימת את השלב החינמי את נכנסת לאתר של סקייפ ומבצעת התחברות לחשבון שלך sign in.
תקני קרדיט שמאפשר לך ללא הגבלת זמן לדבר לכל העולם עד שנגמר הקרדיט ואז קונים עוד קרדיט,
או שתרכשי מנוי subscriptions שנמצא בFeatures ואז Prices
בsubscriptions יש לך אפשרות להירשם למנוי של מדינה מסויימת ואז לדבר חופשי כל החודש או לפי זמן מוקצב
בהצלחה.
למה אתה בטוח שהטעות שלך?
02/06/2010 | 09:56
2
1
אם חייגת 012 זה לא משנה מה השיוך שלך
החיוב הוא לפי התעריפים של 012
אם חייגת 00 אז השיוך משנה
סליחה, למה את בטוחה
02/06/2010 | 09:58
לכן אני גם מעוניין לבדוק את זה בשביל הלקוחה.
02/06/2010 | 16:38
1
מסכים לגבי ה-00. בהחלט תלוי בשיוך.

בעיה עם חידוש מנוי לספק אינטרנט 012
02/06/2010 | 11:00
7
במהלך החודש האחרון התקשרו להורים שלי פעמיים בנוגע לחידוש המנוי שאמור להסתיים בסוף יוני 2010. (היה 2.5 מגה ל 18 חודש במחיר 30 ש"ח לחודש)

ב 27.5 (אחרי הפעם השניה) התקשרתי להאריך את ההתקשרות וסיכמנו על 20.9 לחודש, התחייבות לשנה וחודש ראשון חינם (נפח 1.5 מגה, אני יודע שאפשר גם להגיע ל 15 ש"ח לחודש אבל זה לא רלוונטי)

ב 30.5 שוב התקשרו מ 012 ודיברו עם ההורים שלי. אבא שלי אמר שאני מטפל בחידוש וניתקו.
באותו יום קיבלנו אימייל על חידוש המנוי ל 18 חודש "באותם תנאים" (אפילו בלי לפרט את המחיר)

ב 31.5 התקשרתי (התקשרתי מסלולרי ל 1-800  והעבירו אותי למוקד השרות) ווידאתי טלפונית שהתכנית היא כמו שקבעתי ב 27.5 .
(אמרו לי שכנראה ב 30.5 התקשרו מ outsource של 012)
ועוד נקודה - לא - לא הקלטתי את השיחה.

על הפניות שלי ב 27.5 וב 31.5 עדיין לא קיבלתי mail עם התנאים.

אז לדעתכם, מהם התנאים המחייבים של החוזה?
אני חושב שכדאי לך לבטל את העסקה (14 יום)
02/06/2010 | 11:33
ןלהקליט עסקה חדשה. עכשיו עוד יש לך יתרון.. אח"כ הם תופסים אותך בביצ...
היי k-don,
02/06/2010 | 16:40
4
קיימות עבורנו דרכים לבדוק את תקינותה של עסקה.
אשמח לעזור לך בנושא וכן גם לבדוק את זה אצלנו.
אתה מוזמן לשלוח לי מסר אישי או מייל.
שלחתי לך מסר
02/06/2010 | 18:19
3
פשוט, אתה מתקשר ושואל מה פרטי החבילה שלך
02/06/2010 | 19:54
2
מבלי למסור פרטים מצדך, כך אתה מוודא מה באמת רשום אצלך במחשב.
אצלם
02/06/2010 | 19:55
אני נותן לגולן גם הזדמנות לתקן את התהליך
02/06/2010 | 20:49
שבו לא מקבלים אימייל על שינוי, או שהאימייל מכיל חלק מהפרטים או שמצרפים אותך להתחייבות כשלא אישרת
רציתי לעדכן, לפני שהשרשור לא יוכל לעלות יותר,
03/06/2010 | 11:08
1
שגולן יצר איתי קשר כבר אתמול בערב, והיום דיבר איתי.

קיבלתי באימייל את התנאים המלאים (המחייבים) של העסקה.
כמובן שהם תואמים למה שנסגר איתי בטלפון.

לגבי התהיה הנוספת שהעליתי (מדוע "חודש" המנוי למרות שלא נתבקש ב 30.5) הנושא עדיין בבדיקה.

אני מקווה שגולן גם ידאג לתיקון התקלה - מדוע לא קיבלתי אימייל אוטומטי על החידוש שאני בצעתי ב 27.5 .
היי סוויט טריפ,
02/06/2010 | 16:32
1
מדבריך עולה כי השיוך בוצע דרך 014 ולא דרכנו.
אני מעוניין לבדוק את הנושא בשבילך ולנסות לעזור.
שלחי לי את פרטי המנוי במסר אישי או למייל שמצויין בחתימה שלי ונוכל להמשיך משם.
הודעות אחרונות
21:06 | 31.08.15 כדלקמן
18:14 | 31.08.15 ladybug4NLP
11:04 | 31.08.15 a wild rose
09:33 | 31.08.15 pokemon81
15:48 | 30.08.15 דןעופרי
13:27 | 30.08.15 דןעופרי
11:02 | 30.08.15 in12
19:37 | 29.08.15 אבסולוטלית
Flix וידאו
חם בפורומים של תפוז
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ