לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
פורום ביקורת מסעדות
הפורום הוא קהילה וירטואלית פתוחה ונגישה לאוהבי אוכל. גולשים חדשים מוזמנים לקרוא את תקנון הפורום.
אנו דנים בנושאים מגוונים הקשורים למסעדות ולאוכל, החל מדיווחים על ארוחות והמלצות על מסעדות שונות, ועד אוכל ברחבי העולם, ונושאים בעלי חשיבות ציבורית. אתם מוזמנים להצטרף אלינו, לדווח על מסעדות בהן אכלתם, להגיב לביקורות קיימות ולהשתתף בדיונים בפורום.
 
למצטרפים החדשים- מספר כללים חשובים:
* אנא קראו את תקנון הפורום שקישור אליו מופיע בראש עמוד הפורום ובמאמרי הפורום.
* כאשר אתם כותבים ביקורת (חיובית או שלילית) על מסעדה אנא הקפידו לתת מקסימום פרטים:  
  מה אכלתם, מחירים, טיב השירות, וכו'. בהודעות הנבחרות תמצאו הודעה שכותרתה "איך כותבים ביקורת" שתוכל לסייע לכם. 
* כאשר ברצונכם לקבל המלצות על מסעדה - כדאי לפרט אזור, סוג הארוחה (בוקר, צהריים, ערב), טווח
   מחירים לאדם, האם כשרות חשובה וסוג אוכל המועדף עליכם.
* אם קיבלתם בפורום המלצה על מסעדה ואכלתם בה, אנא חזרו לספר איך היה. 
* אנא הקפידו לשרשר הודעות על מנת שהודעות לא ייעלמו מהר מידי בארכיון. אם לא שירשרתם, אל
  תופתעו לגלות שההודעה שורשרה למקום הרלוונטי. דבר נוסף ואחרון- בכל שאלה/בעיה/הערה/הארה
  אתם מוזמנים לפנות אלינו במסר אישי. כל פנייה תיענה בהקדם האפשרי.
 
בברכת השתתפות מהנה,
החתולית ו- bruno01

הנהלת הפורום:

אודות הפורום ביקורת מסעדות

הפורום הוא קהילה וירטואלית פתוחה ונגישה לאוהבי אוכל. גולשים חדשים מוזמנים לקרוא את תקנון הפורום.
אנו דנים בנושאים מגוונים הקשורים למסעדות ולאוכל, החל מדיווחים על ארוחות והמלצות על מסעדות שונות, ועד אוכל ברחבי העולם, ונושאים בעלי חשיבות ציבורית. אתם מוזמנים להצטרף אלינו, לדווח על מסעדות בהן אכלתם, להגיב לביקורות קיימות ולהשתתף בדיונים בפורום.
 
למצטרפים החדשים- מספר כללים חשובים:
* אנא קראו את תקנון הפורום שקישור אליו מופיע בראש עמוד הפורום ובמאמרי הפורום.
* כאשר אתם כותבים ביקורת (חיובית או שלילית) על מסעדה אנא הקפידו לתת מקסימום פרטים:  
  מה אכלתם, מחירים, טיב השירות, וכו'. בהודעות הנבחרות תמצאו הודעה שכותרתה "איך כותבים ביקורת" שתוכל לסייע לכם. 
* כאשר ברצונכם לקבל המלצות על מסעדה - כדאי לפרט אזור, סוג הארוחה (בוקר, צהריים, ערב), טווח
   מחירים לאדם, האם כשרות חשובה וסוג אוכל המועדף עליכם.
* אם קיבלתם בפורום המלצה על מסעדה ואכלתם בה, אנא חזרו לספר איך היה. 
* אנא הקפידו לשרשר הודעות על מנת שהודעות לא ייעלמו מהר מידי בארכיון. אם לא שירשרתם, אל
  תופתעו לגלות שההודעה שורשרה למקום הרלוונטי. דבר נוסף ואחרון- בכל שאלה/בעיה/הערה/הארה
  אתם מוזמנים לפנות אלינו במסר אישי. כל פנייה תיענה בהקדם האפשרי.
 
בברכת השתתפות מהנה,
החתולית ו- bruno01
`
x
הודעה מהנהלת הפורום
תקנון הפורום - קראו אותו ונהגו בהתאם       שירשורים קבועים: מן התקשורת בימי ב', שירשור OFF בימי ג', השירשור השבועי בימי ה'.                  
המשך >>

חוויה נוראית ב "שטרויזל" בהדר יוסף, ת"א:

14/07/10 13:50
הי,
אני עדיין רותחת מעצבים...
הלכתי עכשיו עם אמי ובתי בת השנתיים לדואר ומכיוון שהיה תור החלטנו לשתות קפה בבית הקפה הסמוך.
כשסיימנו לשתות הזמנו חשבון ובזמן שאמי חיכתה לשלם אני ובתי התחלנו ללכת. בכניסה לבית הקפה עומדות אדניות עם פרחים ובתי קטפה פרח אחד והתחילה להריח אותו ולשחק עם העלים. אדם מבוגר שישב בבית הקפה נזף בנו "היא קוטפת את כל הפרחים", מאחר וראיתי שקטפה רק אחד ומשחקת איתו לא ראיתי לנכון להגיב, האיש המשיך "לא אכפת לה..", ואז אמי אמרה לו "למה אתה אומר שלא אכפת לה- היא לא קוטפת עוד" והוא הרים את קולו על אמי "בטח שגם לך לא אכפת את הסבתא", בשלב זה התערבתי ואמרתי: "אבל מה אתה רוצה? אתה הרי רואה שהיא לא קוטפת עוד, זה בסה"כ פרח אחד..." והוא התחיל לצעוק עלי. בשלב זה בשביל לסיים את העניין אמרתי "מה?זה הפרחים שלך?" והוא ענה שכן והוא הבעלים "אל תדאג אותי לא תראה עוד בחיים" אמרתי לו ובתגובה ענה "אני ממש כולי בדמעות". אני כבר הבנתי שאין עם מי לדבר והתרחקתי, אך אמא שלי עדיין חיכתה לעודף ולכן נשארה לשבת. הבעלים של בית הקפה המשיך לצעוק (!) על אמי וממש לנבל את הפה ולהגיד דברים בסגנון "בשביל הכוס קפה ששתית- אפילו לא אכלת..." ועוד דברים לא קשורים.
כל מי שעמד מחוץ לבית הקפה (מחוץ לדואר בעצם) פשוט נדהמו. אני עוד נגשתי לשאול את בעלת החנות שבמתחם כדי לודא שזה באמת הבעלים...
יצא ארוך.
אני ממש רותחת, אני לא מאמינה שאנשים מתייחסים ככה אל אנשים אחרים (אפילו בלי קשר להיותנו לקוחות משלמים- פשוט כבוד בסיסי בין אדם לאדם)

כאמור מדובר בבית קפה "שטרויזל" שנמצא בצמוד לסניף דואר הדר יוסף בת"א.
(אגב בבית הקפה שלט שמציין "ארוחות מזינות לילדים" וכששאלתי מה יש בארוחות המזינות, נענתי "נקניקיות/המבורגר/שניצלונים עם צ'יפס", כנראה ש"מזין" זה בעיני המתבונן...)
תגיות:

יהיה טוב...

http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=zdl
חוויה נוראית ב "שטרויזל" בהדר יוסף, ת"א:
<< ההודעה הנוכחית
14/07/2010 | 13:50
34
311
הי,
אני עדיין רותחת מעצבים...
הלכתי עכשיו עם אמי ובתי בת השנתיים לדואר ומכיוון שהיה תור החלטנו לשתות קפה בבית הקפה הסמוך.
כשסיימנו לשתות הזמנו חשבון ובזמן שאמי חיכתה לשלם אני ובתי התחלנו ללכת. בכניסה לבית הקפה עומדות אדניות עם פרחים ובתי קטפה פרח אחד והתחילה להריח אותו ולשחק עם העלים. אדם מבוגר שישב בבית הקפה נזף בנו "היא קוטפת את כל הפרחים", מאחר וראיתי שקטפה רק אחד ומשחקת איתו לא ראיתי לנכון להגיב, האיש המשיך "לא אכפת לה..", ואז אמי אמרה לו "למה אתה אומר שלא אכפת לה- היא לא קוטפת עוד" והוא הרים את קולו על אמי "בטח שגם לך לא אכפת את הסבתא", בשלב זה התערבתי ואמרתי: "אבל מה אתה רוצה? אתה הרי רואה שהיא לא קוטפת עוד, זה בסה"כ פרח אחד..." והוא התחיל לצעוק עלי. בשלב זה בשביל לסיים את העניין אמרתי "מה?זה הפרחים שלך?" והוא ענה שכן והוא הבעלים "אל תדאג אותי לא תראה עוד בחיים" אמרתי לו ובתגובה ענה "אני ממש כולי בדמעות". אני כבר הבנתי שאין עם מי לדבר והתרחקתי, אך אמא שלי עדיין חיכתה לעודף ולכן נשארה לשבת. הבעלים של בית הקפה המשיך לצעוק (!) על אמי וממש לנבל את הפה ולהגיד דברים בסגנון "בשביל הכוס קפה ששתית- אפילו לא אכלת..." ועוד דברים לא קשורים.
כל מי שעמד מחוץ לבית הקפה (מחוץ לדואר בעצם) פשוט נדהמו. אני עוד נגשתי לשאול את בעלת החנות שבמתחם כדי לודא שזה באמת הבעלים...
יצא ארוך.
אני ממש רותחת, אני לא מאמינה שאנשים מתייחסים ככה אל אנשים אחרים (אפילו בלי קשר להיותנו לקוחות משלמים- פשוט כבוד בסיסי בין אדם לאדם)

כאמור מדובר בבית קפה "שטרויזל" שנמצא בצמוד לסניף דואר הדר יוסף בת"א.
(אגב בבית הקפה שלט שמציין "ארוחות מזינות לילדים" וכששאלתי מה יש בארוחות המזינות, נענתי "נקניקיות/המבורגר/שניצלונים עם צ'יפס", כנראה ש"מזין" זה בעיני המתבונן...)
מהניסיון שלי
14/07/2010 | 21:12
61
גם הקפה מוגש קר והעוגות המתוקות (קוראסונים וכו) מוגשות לא טריות. יחס דיי אפטי של העובדים...
אין טעם
15/07/2010 | 00:14
15
50
להיכנס לשיח מאתמול בנושא.
אבל כמה פרחים יש באדנית? כמה ילדים מגיעים ביום לבית הקפה?
תעשי חשבון תוך כמה זמן יתחסלו הפרחים.
אל תשכחי שקנית קפה, לא פרח לבת שלך. רוצה פרח, תקני פרח.
באמת את חושבת שמי שלא היה בסדר הוא בעל בית הקפה ולא את?
היי... הייי, חינוך לוקה אולי, אבל יש דרך ויש,
15/07/2010 | 04:41
36
צורה... גם אותי בתור בעלת מקום היה מקומם לראות ילדה קטנה מצויידת באמה קוטפת פרחים סליחה פרח אבל מה ההבדל בעצם? מאדנית שסביר להניח שאותו בעל מקום חמום מוח מטפח ומשקה מידי יום ביומו..
בכל מקרה התגובה הייתה קצת מוקצנת לטעמי.... אבל גם החינוך בעייתי..
כל אדם צריך דבר ראשון לתת כבוד בסיסי לאחרים
15/07/2010 | 07:25
27
בין אם הם לקוחות או לא!
הבת שלי מחונכת דבר ראשון לערכים אלו.
אין לי בעיה שבעל בית הקפה קשור בצורה כזו לפרחים שלו, אבל אין שום הצדקה שבעולם לצעוק, להעליב ולהשפיל!
מה גם, שמרגע שהוא העיר בפעם הראשונה (אפילו שלא בצורה מכובדת ואף שלא ידעתי כי הוא בעל המקום) לא נקטף עוד פרח! אז להמשיך ולדוש וללכלך עוד ועוד היה ממש לא נחוץ!!!
אני חולקת עליך, פריז.
15/07/2010 | 07:42
2
41
דווקא בנקודה הזו, קורה שילד שוגה בהתנהגות כזו או אחרת שלא ממש מקובלת בעולם המבוגרים.
מהסיפור נקרא כי:
א. האמא טרחה להפסיק את התנהלות הילדה בענין הפרחים, כלומר לא נהגה באדישות.
ב. הלקוחות מילא היו בדרך החוצה
ג. האדם שהציג עצמו כבעל המקום ירד לפסים אחרים: בבית קפה מקובל להזמין.... כוס קפה.
בקיצור- פה אני דווקא חושבת שבעל המקום יצא קצת לא שירותי.
לחלוק עלי תמיד רצוי ואף מומלץ.
15/07/2010 | 08:44
1
20
15/07/2010 | 10:19
7
פריז את טועה!!!
15/07/2010 | 13:32
9
23
הילדה קטפה פרח אחד , זה הילד, הוא עושה טעויות...

מה את מציעה בדיוק? האמא התנצלה, מדובר בפרח אחד.

לאמא, נהגת כשורה, אני איתך, לא אלך למקום הזה.
האמא (לדבריה) לא התנצלה
15/07/2010 | 13:46
8
16
היא בחרה לא להגיב ואחר כך אמרה שמדובר רק בפרח אחד והילדה לא קוטפת עוד.
זו לא התנצלות.
האמא (לדבריה) חשבה שזה סתם איש שיושב שם
15/07/2010 | 13:55
7
14

אז אתה מסכים איתי שלא התנצלה?
15/07/2010 | 14:06
3
8
לדבריה היא ראתה איש מבוגר (שאולי רק זה דורש נימוס כלפיו - גם אם הוא לא התגלה כאיש מנומס כלל וגם אם הוא סתם סועד).
מילא היה מתלונן/מעיר על משהו שגוי, אבל הוא צדק.
נכון שזה משהו קטן ולא קריטי אבל עדיין צדק.

ברור ואין לה שום סיבה להתנצל
15/07/2010 | 14:58
2
9

כשאתה עושה משהו שפוגע במישהו אתה מתנצל אליו. למישהו שלא קשור לסיפור אתה מקסימום יכול להסביר את המעשים שלך, במיוחד אם עשית משהו חריג או יוצא דופן במיוחד ואתה מוצא לנכון להסביר לו את העניין. אבל סתם למישהו שמעיר לך על משהו שלא קשור אליו אתה אמור להתנצל?!?!?!?!
מה הקשר מה שכתבת למה שאני?
15/07/2010 | 22:01
1
7
אני הגבתי למישהי שכתבה שהאמא התנצלה
אני כתבתי שהיא לא התנצלה

מה הקשר אם צריך או לא?

אגב, אתה קובע מה קשור לאנשים ומה לא?
ככה זה כשהאשכולות מתארכים מדי
15/07/2010 | 23:00
8

בקשר למי שקובע - אף אחד לא קובע שום דבר. כל אחד ודעתו, ואת דעתי בנוגע לאם צריך להתנצל למישהו שלא נראה קשור למסעדה כבר כתבתי בתגובה ל-crudi אז אין טעם לחזור שוב על מה שכתבתי שם.
לא חושב שזה משמעותי.
15/07/2010 | 14:09
2
5
כלומר לאיך בדיוק צריך להתנסח זה כן רלוונטי, ולמישהו שהוא לא בעל המקום/פרחים/אדנית לא צריך להתנצל כמו למישהו שהוא כן.

אבל לא להתייחס בכלל,כאילו הכל בסדר, רק כי לא ברור שהמעיר הוא גם זה שנפגע?
מה ההבדל בין זה לבין לזרוק סיגריה, או פחית שתייה, על הרצפה ואז להתעלם לגמרי כשמישהו מעיר לך על זה, כי האדם הזה הוא לא הבעלים של המדרכה? או לשבור צלחת ולהתעלם לגמרי כי זה שמעיר הוא לא בעל העסק או מלצר?

נכון, קטיפת הפרח היא לא פשע גדול. אבל היא גם לא לגמרי בסדר. אפילו אם מי שמעיר הוא לא קשור, ההערה היא לגטימית.
אני לא חושב שהגישה של "אם הנזק לא פוגע בך אישית אז אתה לא בסדר אם אתה מתייחס או מעיר" היא נכונה. אפילו לא קצת. ואני לא חושב שנכון פשוט להתעלם לגמרי ממישהו שמעיר על בעיה.

עם כל זאת כמובן תגובת בעל המקום בהמשך השיחה נשמעת שיצאה לגמרי מכל פרופורציה. אבל נראה ששני הצדדים כאן התחילו להתלהם במקום לדבר, וכל העסק נסחף הרבה יותר מדי...
אם תתחיל להתייחס לכל אחד שמעיר לך על כל דבר
15/07/2010 | 15:04
1
5

אתה לא תגמור עם ההסברים וההתנצלויות, במיוחד במדינת ישראל שלכל אחד יש מה להגיד על כל דבר לכל אחד. יש מקרים שבאמת שווה להסביר לאותו בנאדם שכבר טרח והעיר לך. יש מקריים שאפשר להתעלם, מתוך הנחה שגם מי שהעיר אותם לא מצפה לפתוח סימפוזיון שלם על הנושא ובעוד שניה כשהוא בעצמו יראה שמדובר על עניין של מה בכך הוא יעביר הלאה לסדר היום.

יש מדינות
16/07/2010 | 01:15
5
שבהן לא עושים את הדברים מלכתחילה, כולל ילדים.
לא מגיעים למצב שמישהו צריך להעיר.
זה בהחלט עניין של מה בכך גם מבחינתי כי המסעדה לא שלי, לא אני נאבק על קיומה כל יום
ולא אני צריך לקנות מחדש כל אדנית שנובלת, כל מזלג שאובד ונייר טואלט לשרותים.
כתיבה לא מעבירה טונים
15/07/2010 | 07:38
15
אולי היתה דרך אחרת לפתור את העניין...אולי פשוט להגיד סליחה ושזה לא יקרה שוב. למרות התגובה הקצת מוגזמת לכאורה של הבעלים, אי אפשר לדעת איך הויכוח הזה נשמע משני הצדדים.
אולי הסגנון לא היה ראוי, אבל ההנחות שאת עשית
15/07/2010 | 07:43
6
14
לעצמך גם הן לא במקום.

ואם הייתה לוקחת רק מזלג אחד מהמסעדה ומשחקת איתו ולא כמה מזלגות זה בסדר ?

על פי אמתהמידה שלך העובדה שהיא קטפה פרח מהעדנית של המסעדה אין בזה דבר פסול, וזה לא נכון. האם זה גם לא כבוד בסיסי בין אדם לאדם ורכושו ? ואם הייתה נכנסת לגינה של אדם פרטי וקוטפת לו פרח, זה גם בסדר ?

לפי תפיסתך ההתנהגות הלא ראויה היא חד צדדית, וזה לא לגמרי נכון.

אז בהחלט היה מקום לתגובה יותר מעודנת אולי, אבל מצד שני ההנחות שעשית לעצמך כשרצת להוציא דיבתו של מקום (בין אם מוצלח ובין אם לוא) כדי להצדיק את הכעס שלך גם הן לא ממש במקום.
כנראה שאין לך ילדים בני שנה ו10...
15/07/2010 | 09:47
5
11
אני לא מחזיקה אותה על רצועה, וכן- כמו כל ילד קורה שהיא עושה דברים שלא לגמרי מקובלים, וכמו הרבה ילדים, ברגע שמסבירים לה היא מפנימה ומבינה. מסבירים לא צועקים!!!
אגב, גם אני כאדם בוגר מבינה ומפנימה הרבה יותר טוב כשמדברים אלי יפה...
את מתעקשת לא להקשיב...
15/07/2010 | 09:59
2
7
לא אמרתי שזה לא קורה..

ההטפה וההתנשאות לא מכבדת אותך. זה לא משנה אם יש או אין לי ילד, ואם הוא בן שנה 10, או שנה ו 8 או שנתיים.

בזה שהבת שלך קטפה שלא בכוונה פרח, לא נגרם נזק נוראי. זה שנינו יודעים.

אבל זה שזה הפריע לבעל המקום, שהעדנית הזאת שלו ושהוא העיר (בדרכו הקלוקלת) זה גם סביר.

אבל אם את מבינה שזה לא בסדר (ולא משנה המידה כרגע) והיית עונה בהתנצלות קטנה ופשוטה (וכנגד מחליטה שאת לא חוזרת בגלל הסגנון) האירוע הזה היה נגמר במשפט הראשון.

אבל ממה שכתבת, אתן בחרת להתעלם מהעובדה שזה הפריע לו, וכך כדור השלג התדרדר..

לך יש צדק ולו יש צדק, והסיבה שזה התדרדר, זה בגלל ששניכם התבצרתם בעמדה צדקנית.

לפעמים סתם יותר פשוט להגיד מצטער/ת או סליחה , ובזה לסגור עניין.


לא התבצרתי בשום עמדה- אסביר שוב:
15/07/2010 | 15:48
1
7
בפעם הראשונה שצעק "הלו! היא קוטפת את כל הפרחים"
הסתכלתי, ראיתי שהיא לא קוטפת פרחים ולכן לא הערתי לה.
מה שעצבן אותו היה שלא הערתי לה.
אני בשום שלב לא הרמתי טון ולא התווכחתי- הסברתי שפרח נוסף לא נקטף ושאלתי מה אם הפרחים הם שלו. וזהו. כשגיליתי שהוא הבעלים אמרתי שלא אחזור לשם כי בתור בעלים הוא צריך לדעת שאם מדבר כך ללקוחות- יהיו תוצאות.
אם הייתי יודעת מלכתחילה שהוא הבעלים, הייתי עונה בצורה שונה כי ברור שזה מעניינו- אך עדיין לשם לא הייתי חוזרת, שוב- כי ככה לא מדברים!
תסלחי לי שאני מתערבת
17/07/2010 | 02:19
9
אבל את ביקשת תגובה אז אני מגיבה

נשמע לי מאוד לא לעניין מצידך להסתכל על בתך שמחזיקה פרח בידה, לחזור להביא באיש שהעיר ולהתעלם
זה לא יפה ולא מכובד, הרי את רואה שהילדה מחזיקה פרח ביד כלומר היא קטפה אותו הרגע, זה שהיא לא קוטפת עוד אחד לא אומר שזה בסדר.

גם אותי היה מעצבן שאת לא מעירה לה ועוד יותר מעצבן שאת גם בוחרת להתעלם

יכולת לומר כמה וכמה דברים אם זה היה מעניין אותך, אבל זה לא כי בחרת להתעלם-
והנה מספר דוגמאות

"היא רק ילדה אני אסביר לה שאסור לקטוף פרחים אתה צודק"
"אוי לא ראיתי, אני אסביר לה בבית תודה"

אפשר גם לגשת לילדונת ולומר לה "האדנית זה הבית של הפרח ולא נעים לפרח שנעים לו שם שעוקרים אותו מהבית שלו, זה אסור בואי נמצא לו בית אחר" בלה בלה

אבל ההתעלמות בטח שהוא יעיר "ואפילו לא אכפת לה" כי זה הזלזול באדם שהסביבה חשובה לו ועוד בית הקפה שלו
אם זה היה אצלך בגינה אני כבר מתארת לעצמי את הצרחות שהיית מקימה


לגבי שאר השתלשלות העניינים אין לי מושג אבל אני יכולה להבין איך זה התגלגל והתגלגל
מוטיב חוזר
15/07/2010 | 10:40
1
9
תפקידם של ילדים בני 10 לעשות מעשי קונדס ולפעול מתוך סקרנות.
תפקידם של ההורים לחנך ! לא אמרנו שצריך לצרוח ולהוריד לה סטירה ולא לתת ארוחת ערב - אבל להעיר, בדרכך, צריך! ומשתמע שאת לא הערת, ואם הילדה התמימה היתה מעוניינת בעוד פרחים , היתה קוטפת לה באין מפריע.
מן הראוי  גם שאת, בתור המבוגר האחראי, תתנצלי בפני בעל המקום - במקום להפיל אחריות על ילדה בת 10 שהתלהבה מפרח.
וכמובן גם בעל המקום התנהג בצורה מחפירה - ראוי היה להעיר לך, אבל לא "להכנס" בך ככה.

וזה משהו שחוזר על עצמו שוב ושוב ושוב בכל הפוסטים הדנים בנושא
בזמן האחרון - לרוב שני הצדדים מתנהלים בחוסר נימוס וכבוד מ-ו-ח-ל-ט לזולת ולרכושו. אין שום קודי התנהגות תקפים. לא צריך פורום מסעדות בשביל זה - מספיק לנסוע 10 דק' בבוקר מהבית לעבודה.

למי בפורום יש אזרחות זרה ופנוי לנישואים פיקטיביים?
מדובר בילדה בת שנה+10 חודשים
15/07/2010 | 10:52
7
לא בת 10 שנים...

הכל מקרה באופן כללי מסכימה איתך הדוויג.
לדעתי שני הצדדים יכלו לנהוג אחרת
15/07/2010 | 10:08
2
8
אין ספק שקורה שילדים עושים משהו לא מקובל או אסור.

את יכולת להתנצל מיד, הוא יכול היה להגיב יותר ברוגע ושניכם יכולתם לנהל את האירוע בצורה שיסתיים אחרת לגמריי.

לא נורא, גם זה קורה.
גם לדעתי יש כאן 2 צדדים
15/07/2010 | 10:46
1
8
מצידך - לדעתי מנימוס בסיסי היה עלייך לחייך ולומר סליחה, מאשר כפי שאמרת "לא ראית לנכון להגיב" (למה? כמה קשה לומר סליחה בחיוך?)

מצד בעל המקום - הוא נשמע כמו הרבה בעלי עסקים קטנים שאני מכירה שמפתחים לעתים קרובות מרמור כלפי לקוחות, ואין ספק שהוא דירדר את המצב לפסים מאוד מכוערים, וחבל בשבילו.
פרט קטן שבכל זאת יש לו משקל
15/07/2010 | 12:45
10

הוא שהאישה לא ידעה שהוא הבעלים של המקום. אני מאמין גם שאם ידעה - היתה מתנצלת בחיוך, אבל היא מן הסתם חשבה שהוא עוד אחד מאותם טרחנים שחייבים להעיר לכולם ולכן העדיפה, כמו שכולנו מעדיפים לעשות עם טרחנים, פשוט להתעלם ממנו. והוא, לעומתה,האגו על כך שהיא "מצפצפת עליו" עלה לו כל כך מהר לראש שהוא אפילו לא הספיק לחשוב לרגע שיכול אולי להיות שהיא לא יודעת שהוא הבעלים.

במקרה הזה נראה לי שבכל זאת הכלב האמיתי היה זה שנבח...

שטרויזל
15/07/2010 | 11:25
4
29
אני בעד להחרים מקומות שלא מתיחסים ללקוחות בכבוד
זו זכותך
15/07/2010 | 12:23
11
וזכות אחרים לא להסכים איתך.
אולי אלו רק ההורמונים שמדברים?
15/07/2010 | 12:42
14
האם בעלי מסעדות יכולים להחליט שהם מחרימים לקוחות שמתנהגים בצורה לא נאותה?

אגב, ברור שתגובתו של בעל המקום גסה ולא עניינינת (למרות שהוא לא הציג את עצמו ולא הגיב כבעל המסעדה (אם הבנתי נכון) אלא ישב בשולחן ודיבר אתכן

האם הבחירה שלך לא להגיב נכונה? קשה להגיד שהוא העיר סתם ללא סיבה. הייתה סיבה נכונה (ומה זה רלוונטי אם היא הריחה את הפרח ושיחקה עם העלים?).

למרות שבעיניי באמת לא סיפור גדול ולא הייתה סיבה להגיב ככה
איזה מוזר!!! לא אני כתבתי את התגובה
15/07/2010 | 15:42
1
14
עם הכותרת "שטרויזל"....
אני בטח שלא אחזור לשם ומקווה שאחרים ישקלו פעמיים לפני שילכו לשם אבל בלי קשר- לא אני כתבתי את ההודעה הזו...
הולכת לבדוק עם ההנהלה.
מסתבר שאחותי כתבה...
15/07/2010 | 15:49
11
לא מגיע לאזור...וגם לא מתכוון
16/07/2010 | 22:22
13
תודה על הדווח...פשוט גועל נפש.
הודעות אחרונות
08:56 | 29.08.15 אור2221
11:26 | 27.08.15 דני עוזיאל
06:20 | 27.08.15 החתולית
00:34 | 27.08.15 amity001
19:55 | 26.08.15 נופשתתת
22:20 | 25.08.15 מבולבלשלם
07:05 | 25.08.15 החתולית
00:53 | 25.08.15 קליספרה
23:44 | 24.08.15 מיכאל ג
Flix וידאו
חם בפורומים של תפוז
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ