לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:

שכיחות האלרגיות, ובפרט אלה של דרכי הנשימה הנם כיום בעליה מתמדת. הנתונים מצביעים כיום על שכיחות של כ- 13% של מחלת האסטמה בקרב ילדים בגיל בתי הספר וכ- 20% של נזלת אלרגית. בנוסף קימת גם עליה בשכיחות האלרגיות למזון, ולכימיקלים שונים כאשר בראש הרשימה עומד הגומי ( הלטקס ).

תופעות אלרגיות מרובות אלו גרמו לעליה במודעות הציבור הרחב, קהילת הרופאים, וחברות התרופות לצורך בחיפוש אחר פתרונות יעילים לבעיות אלו.

הפתרונות שניתן להציע כיום לחולה האלרגי הנם רבים ומגוונים, ונעים בין בדיקות לאבחון והרחקת הגורם לאלרגיות אלה, לטיפול באמצעות התרופות השונות, ועד לזריקות חיסון.

מעל לכל ער הציבור לצורך ההולך וגובר בחינוך למודעות בכל הקשור לתגובות אלרגיות אלה.

ביחידה לאלרגיה שבמרכז הרפואי תל אביב אנו משקיעים מאמצים רבים בשילוב כל ההיבטים של אבחון וטיפול באלרגיה, תוך כדי ביצוע עבודות מחקר להעמקת הבנת הנושא. היחידה מרכזת את הבירור והטפול בתופעות אלרגיות מגוונות, באסטמה ובמחלות אסטמה ואלרגיה תעסוקתיות.

למרות ההתקדמות הרבה בהבנה ובטיפול עדיין רב הנסתר על הנגלה וחולים רבים ממשיכים לסבול מאלרגיה ואסטמה.

אנו מקווים שאתר זה יוכל לספק מענה ומידע לחולים ולבני משפחותיהם. אנו נשתדל לספק מידע עדכני ולענות על שאלות המבקרים באתר באופן מקצועי וברור.

יחד איתכם ובשבילכם
פרופ´ שמואל קויתי
מנהל היחידה לאלרגיה ואסטמה

המידע והעצות בפורום הינם כללים וחלקיים בלבד, הם אינם באים להחליף יעוץ אישי מקצועי, המבוסס על נתוניו האישיים של המטופל. לפיכך, "תפוז אנשים", המרכז הרפואי ת"א ורופאיו אינם אחראים לנזק שיגרם עקב הסתמכות על מידע זה, ולהתאמת או אי התאמת העצות לכל מטופל.
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי גם בפייסבוק ובטוויטר
הודעה חדשה

גירוד חזק בכל הגוף -

07/10/08 13:29
שלום רב.
יום לפני ראש השנה (11 ימים) התחלתי להרגיש גירוד חזק בכל הגוף.
הגירוד התחזק עד שממש ירד לי דם בכמה מקומות, בעיקר בבטן, כפות הרגליים והידיים.
רופא המשפחה נתן לי ההיסטון ואחרי יום שזה לא עזר הוא הוסיף לי גם קורטיזון - פרדניזון 60 מ"ג
כשהוא אמר שכל 3 ימים ארד בהדרגה במינון.
כיום, 10 ימים אחרי תחילת הקורטיזון+ההיסטון עדיין ישנן התקפות גירוד מדי פעם, הרגשה של חום בכל הגוף
חולשה ודפיקות לב מואצות.
שוחחתי עם הרופא כבר מס' פעמים והוא אמר שאלו תופעות מוכרות ובשום אופן לא להפסיק את הטיפול ורק בסופו
הוא יוכל להפנות אותי לאלרגולוג.
מה עושים?
ממה זה נובע?
האם יש לזה טיפול אלטרנטיבי?
לפי החישוב נותר לי עוד 9 ימים לקחת קורטיזון, האם זה יכול לגרום לנזק לטווח ארוך?

יש לציין שאין על הגוף סימני פריחה כלשהם.

הצילו!!!
 
תגיות:
גירוד חזק בכל הגוף -
<< ההודעה הנוכחית
07/10/08 13:29
47צפיות
גרד
08/10/08 10:50
14צפיות

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
לעמוד הפורום
Flix