לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
פורום אופנועי שטח
ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועי שטח

ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."
`
x
הודעה מהנהלת הפורום

לכל היודעים בדבר - גרירת עגלה, מספר שאלות

מאת: fireout
18/08/09 02:10
שלום לכם!
כמה שאלות על גרירה של עגלה עם הנבלה:

1.כמה עולה להתקין כזה וו גרירה לאוטו - כמה עולה ה-וו עצמו וכמה עולה ההתקנה\ביטוח\רישוי לדבר הזה?
2.האם זה באמת מוריד מערך של אוטו? אוטו שנת 2008 נניח.
3.כמה תעלה עגלה ממוצעת לאופנוע? , לא משהו גרנדיוזי , רק שיביא את הנבלה משטח לשטח.
4.לדעתכם עדיף לחסוך ולקנות טנדר סובראו וזהו? כי זה עוד ביטוח ועוד רכב שמועד לתקלות, או שעדיף עגלה?

תודה לכולם! שבוע מעולה!
לכל היודעים בדבר - גרירת עגלה, מספר שאלות
<< ההודעה הנוכחית
18/08/2009 | 02:10
177
328
שלום לכם!
כמה שאלות על גרירה של עגלה עם הנבלה:

1.כמה עולה להתקין כזה וו גרירה לאוטו - כמה עולה ה-וו עצמו וכמה עולה ההתקנה\ביטוח\רישוי לדבר הזה?
2.האם זה באמת מוריד מערך של אוטו? אוטו שנת 2008 נניח.
3.כמה תעלה עגלה ממוצעת לאופנוע? , לא משהו גרנדיוזי , רק שיביא את הנבלה משטח לשטח.
4.לדעתכם עדיף לחסוך ולקנות טנדר סובראו וזהו? כי זה עוד ביטוח ועוד רכב שמועד לתקלות, או שעדיף עגלה?

תודה לכולם! שבוע מעולה!
התקנת וו
18/08/2009 | 06:19
21
55
1-בין 1500 ל 2000 לא צריך ביטוח צריך רישוי.ויש מתקינים שדואגים לרישוי.
2-לא
3 בין 1500 למשומש ועד 5000 לחדש תלוי איזה [יש ביד 2] צריך ביטוח 300 ש"ח לל אצד ג
4- בסוברו לא ניתן להכניס אופנוע [שלי בכל אופן]  מבלי להשאיר דלת פתוחה,עבירה.
לגבי הביטוח
18/08/2009 | 11:20
15
25
"צריך ביטוח 300 ש"ח לל אצד ג"
זה בשביל העגלה כל שנה אני משלם?
יש לי מקיף זה לא תופס?

יש גם טנדרים מיצובישי ישנים ועוד כל מני אני בהתלבטות .

תודה רבה על התשובות המדויקות והמהירות!
הביטוח לכל השנה ללא צד ג
18/08/2009 | 11:48
27
ז"א פגעת עם העגלה בצד ג והוא מניאק תהיה לך בעיה כי הביטוח של הרכב לא תופס.
אני גם באותה התלבטות כרגע ,יש לי עגלה אבל
18/08/2009 | 12:00
11
31
הרכב שלי יחסית ישן, פראדו 99 ,ואני לא יודע אם יהיה בריא לגיר וו גרירה.
ד"א אם יש לך וו אתה לא צריך עגלה דבר איתי-0545362747
פראדו לא אמור להרגיש עגלה כזאת
18/08/2009 | 12:17
10
20
300000 ק"מ רכב ישן 99 וואלה מתלבט קשות.
18/08/2009 | 12:34
9
43
טרופר שנת 97 עם 480K לא מרגיש שהוא גורר
18/08/2009 | 15:59
8
22

18/08/2009 | 16:02
9
לא דופק את הגיר?
18/08/2009 | 16:16
6
20
אתה עושה צחוק
18/08/2009 | 16:23
5
18

לרכבים האלו יש כושר גרירה גבוהה מאוד

הרכב לא מרגיש את העגלה + 2 אופנועים בעליות לירושלים והוא גורר כבר שנים

קנה עגלה וגרור ללא חשש, אם היית אומר שאתה נוהג על יונדאי אקסנט 1300 אז הייתי חושב פעמיים (למרות שאחד מחברי הפורום עשה גם את זה ללא בעיות מיוחדות)
יש עגלה צריך רק וו ,נראה לי שאתקין וזהו.
18/08/2009 | 16:33
20
אני הייתי גורר עם סיאט איביזה 87 1200 סמ"ק...
19/08/2009 | 15:27
3
46
כשבאתי להרכיב עליה וו גרירה, צחקו עלי במוסך.

אז בעליות לירושליים הייתי ב70 קמ"ש בהילוך שלישי בסל"ד שיא של 3.5K (כן אמיתי ).
אבל במישור בקרוב לפול-גז הייתי משייט על 100-110.

הכל אפשרי
אחותה הקטנה של המלגה...
19/08/2009 | 16:29
1
15
כל מי שלא קיבל 205GTI קנה את הSXI השחורה....
20/08/2009 | 11:15
17
פאסאט 1,800, גיר רגיל, מודל 94'
21/08/2009 | 15:08
10
אני לא אספר בכמה קניתי אותה, אבל ארמוז שלהתקין את וו הגרירה עלה לי יותר מהאוטו (ועוד אחרי שקיבלתי הנחה...).
יש לי את האוטו שנה והוא למעלה מ-50% מהזמן עם הנגרר. שותה בממוצע 1 ל-11. האוטו קל לטיפול, יש חלקים בלי סוף ואמין מעבר לכל מה שיכולתי לדמיין. בכל מקרה- לפניו גררתי עם פורד סקורפיו מודל 88', אלפא 33 מודל 92' וגולף 1,300 מודל '92. כל המכוניות, כולל הגולף הקטנה והסקורפיו הישנה, עשו עבודה נהדרת. הדבר היחיד שקצת מעצבן בפאסאט זה מרווח הגחון שלה, אבל חוץ מזה- הכל דבש. להערכתי ניתן להשיג מכונית כזאת ב- 8,000 ש"ח בכייף ובאמת שזה הרבה יותר נוח מלהתנייד ביום-יום עם טנדר סובארו.
תבדוק עם חברת הביטוח האם קיימת אופציה
18/08/2009 | 14:01
1
7
להוספת גרירת עגלה לביטוח של הרכב.
(צד ג', לא חובה)
18/08/2009 | 14:11
6
בסובארו, דלת אחורית פתוחה אינה עבירה. בדוּק!
18/08/2009 | 11:40
3
91
להזכירך, תקנות התעבורה מתירות למטען לבלוט עד 1 מטר אחורה מקו הפגוש המקורי ובתנאי ש:
- לוחית רישוי גלויה.
- פנסים אינם מוסתרים.
- המטען רציף ואינו מחולק לחלקים.
- המטען מאובטח כהלכה.

העדרה של דלת נחשבת כעבירה.
תבדוק תבדוק
18/08/2009 | 11:51
1
10
אין. אלה התקנות. בדוֹק עם הבוחן הקרוב לביתך.
18/08/2009 | 12:07
8
איזה ג'יפ כדי לי לקנות?
20/08/2009 | 18:08
8
אני רוצה לקנות ג'יפ חדש וחבר המליץ לי על ה- x 6 עכשיו הבנתי שיש מס חדש והכל נהיה יותר יקר. אני אשמח לאיזה עצה טובה
ההמלצה שלי, דיזל או טורבו דיזל
18/08/2009 | 17:32
19
אם נוסעים חסכוני האוטו ממשיך לעשות 1 ל 15\16 גם עם עגלה.
יש לי סיטרואן קסרה HDI 2004. אוטו יחסית מאוד זול לשנה שלו (30000+). למחיר הזה מציע אבזור בטיחות מצויין וכמובן תצרוכת דלק מעולה. בלי עגלה 1 ל16\17. בנוסף האוטו חזק מאוד כך שאם צריך לצאת לעקיפה אז ניתן עם מעט תכנון מראש.

יש לא מעט רכבי טורבו דיזל טובים כמו האוקטביה (גניבה) ושאר המשפחה מבית פולסווגן וכמובן יש דברים כמו ניסן טרייד שהם נטו לאופנוע. מפלצת עם מנוע 3000 של ניסן פטרול. חזק וחסכוני מאוד יחסית (12\13 לליטר) אבל מכוער כמו נגמש.
לגבי ה"מוריד מהערך"
18/08/2009 | 10:59
11
כשרציתי בזמנו למכור את ה-306 עם וו גרירה, אחד טרק את הטלפון ברגע שהוא שמע שיש לה וו, כשהוא ממלמל משהו על "זה מעקם את השלדה", בעוד שאחר דווקא התלהב מהאוטו בדיוק בגלל זה.
אין אפשרות לנבא.
מה שכן, זה עשוי להשפיע על התנהגות הכביש של המכונית בעומס גבוה, כך שאם אתה נוהג לנהוג מהר וחזק, כדאי לקחת זאת בחשבון.
חשוב לברר כמה הרכב מורשה לגרור
18/08/2009 | 11:41
153
211

ישנה תקנה יחסית חדשה (אם אני לא טועה מתחילת 2009) שאומרת שכושר הגרירה של הרכב יקבע ע"י יצרנית הרכב והיבואן הוא זה שמעדכן את משרד הרישוי

לדוגמא: מכוניות מזדה (2,3,5 ו- 6) מורשות לגרור עגלה עד 440 ק"ג או 750 ק"ג עם בלמים.
מתי בפעם האחרונה ראית על הכביש עגלה 440 ק"ג
השבוע עצרו שכן לשקילה ברישיונות של העגלה הופמ
18/08/2009 | 12:05
11
23
רשום משקל כולל 500 ק"ג והעגלה שוקלת 500 ק"ג כשהיא ריקה.
שלילה במקום וזימון למשפט.
ייצרן העגלה פשט רגל עכשיו השכן בבעיה.
לשים לב לרישיונות העגלה  משקל כולל ואיזה רכב מורשה לגרור.
עגלה במשקל 500 ק"ג
18/08/2009 | 12:16
1
23

זו מפלצת
בכלל לא
18/08/2009 | 12:31
11
מה זה "עצרו שכן לשקילה"
18/08/2009 | 12:23
8
19
מדובר על מחסום משטרתי מיוחד עם משקל?
כן
18/08/2009 | 12:24
9
יש את זה כל יום בכביש 444.
18/08/2009 | 12:37
6
13
הייתי בטוח שהם עוצרים רק משאיות...
18/08/2009 | 13:17
5
10
המשטרה ממגרת את הפשיעה במדינה,בזמן
18/08/2009 | 13:46
4
10
שהם נותנים דוחת על כסא קרוע בשפיים,רוצחים ילד בן 17 בת"א.
מקצים את הכוחות לאן שצריך ולא מתעסקים בזוטות.
יחי המשטרע!
18/08/2009 | 14:09
6
כשגוררים עגלה עם חריגה מהמשקל המותר
18/08/2009 | 17:32
2
14
והעגלה עפה ב- 120 קמ"ש והורגת בדרך גם איזה רוכב אופנוע מסכן שלא מבין מהיכן נחתה עליו העגלה, אז המשטרה עושה את העבודה שלה.

לצערי הייתי עד למקרה שעגלה התנתקה מהגורר והרגה.
זה היה שייך למשקל או שהיא לא היית תקינה?
18/08/2009 | 18:10
5
הכריש צודק. יש לנו משטרה מצויינת!
19/08/2009 | 14:18
7
אחרי שקראתי כל מה שכתבתם
18/08/2009 | 14:58
140
18
נשמע הרבה יותר הגיוני לקנות טנדר 2X4 סובארו פתוח באיזה 6 אלף (גם רכב אמין מאד הבנתי) .
עם עוד ביטוח צד ג' וחובה זה יצא נניח איזה 8-9 .
לעומת עגלה שעולה התקנת וו - 2000 שקל + עגלה -3000-4000 שקל + ביטוח + שחיקת מסויימת של האוטו וכאב ראש :\ .

תודה לכולם על התגובות ובמיוחד אבי לילה עזרתם מאד!
יש עוד אופציה:טנדרון סגור כמו קנגו או ברלינגו
18/08/2009 | 15:04
38
יכול להכיל אופנוע שטח עם מושב אחורי מקופל או מפורק (נעשה בקלות).
בתור בונוס, האופנוע מוגן מעיניים סקרניות (גנבים, משטרה...), נוחות הנסיעה טובה בהרבה מטנדר סובארו ספרטני ובתור בונוס יש לך גם רכב שיכול להוביל יותר מנהג ונוסע בעת הצורך.
גם פחות גניב מטנדר סובארו |חמסה חמסה חמסה|
אל תשכח שהסובארו זה חתיכת עגלה...
18/08/2009 | 15:15
27
19
עגלה זוועתית שאיכות הנסיעה בה  לא ממש קיימת.

במקרה של רכיבה רחוק מהבית אתה מגיע עייף עוד לפני הקיק הראשון.

ואתה עוד רגיל לרכב ממודל 2008 ביומיום עם שקט בראש, מוזיקה ברדיו ומיזוג אוויר.


אני מקבל בחילה רק מהמחשבה להחליף את הפריבט בטנדר כזה.
הא זה לא נורא
18/08/2009 | 15:40
10
12
לפני הרכב הנל היתה לי פיאסטה 95 בלי מיזוג ידנית ובלי הגה כוח :) אני רגיל.

הבעיה היא בעיקר תקציבית וברלינגו או קנגו זה רכב מאד יקר..
פיאסטה 95 זה בערך 300 שלבים אחרי
18/08/2009 | 17:35
9
אחרי סובארו טנדר...
עוד סוג
18/08/2009 | 23:11
11
לא ברלינגו אבל נוסע מעולה!!! רק הדלק... עושה 1:10
אבל ברגע שאתה מכניס אופנוע (פה זה DRZ) צריך לקפל גם את המושב של הנוסע ליד הנהג, כלומר אין אפשרות לקחת עוד מישהוא.
לדעתי  יש מצב להכניס שני אופנועים אם מפרקים את הקידמי(שזה ממש לא סיפור), אבל לא ניסיתי עדיין.
סע לשלום המפתחות בפנים
18/08/2009 | 23:13
7
12
עם אופנוע בתוך אקספרס זה מתכון לבדיקת רשיונות
18/08/2009 | 23:44
1
11
שים וילון
18/08/2009 | 23:58
15
+יש רישיונות
אם הספסל האחורי מפורק זה הורדה מהכביש
19/08/2009 | 13:22
4
6
וואלה ???
19/08/2009 | 14:39
2
13
לא ידוע לי, איפה אני יכול לברר את העיניין.
זה שינוי מבנה,בוחן יענה לך או כל שוטר מתנ"א
19/08/2009 | 15:26
1
6
קפול/פרוק מושב אחורי במסחרית זה לא שינוי מבנה
19/08/2009 | 17:40
6
שטויות במיץ
24/08/2009 | 23:18
11
אני נוסע בפורד קונקט ללא ספסל אחורי כבר 4 שנים.
עובר טסט כל שנה בלי שום בעייה במבדק בהרצלייה ומעולם לא הטריד אותי אף אחד.
פעם אחת שאלו איפה הכסא האחורי ולא עשו מזה עניין.
פשוט נכון.
18/08/2009 | 17:24
12
13
שקלתי לקנות סובארו במקום עגלה,
אחרי נסיעה של 2 קילומטר ירדתי מהפח אשפה הזה שתותכנן איפשהו בשנות ה70, ואני מעדיף לנסוע עם רכב כמו בן אדם.
שטויות - לא מחליף את הסובארו .
18/08/2009 | 18:50
11
3
זה בסדר, מזל שיש אנשים כאלו גם.
18/08/2009 | 19:36
10
5
18/08/2009 | 22:16
9
הרי הטנדר זה פח אשפה על גלגלים
19/08/2009 | 11:21
8
11
שהיתרון היחיד שלו היה בעבר המחיר והאמינות.
כיום הטנדרים החדשים ביותר הם מודל 94 שזה כלי בן 15 בלי כריות אוויר ABS או כל דבר אחר,רכב שהשורשים שלו באמצע שנות ה70 - ובכל זאת יש כאלה שמשלמים 12-15 אלפיות עליו.
היה לי כזה טנדר 5 שנים ככה שאני לא מדבר באוויר, לדעתי האלמותיות שלו היא לא בגלל איכותו אלה בגלל שאין אפשרות אחרת למי שרוצה טנדר קל.
אחרי הטנדר היתה לי אופל קורסה עם וו גרירה ואיכות החיים והנסיעה השתפרה פלאים...
לא כל כך מדוייק
19/08/2009 | 13:03
2
11
מה עם האנטר,מגנום ועוד המון טנדרים חדשים?
זה לא נכון שזה נעלם מהעולם .
טנדר זה אחלה רכב לדעתי כל עוד הוא חדש ו4X4
לדעתי הוא דיבר ספציפית על הסובארו.
19/08/2009 | 14:10
1
4
19/08/2009 | 18:38
פח אשפה - לא רואה מוסך, וזול לאחזקה
19/08/2009 | 19:55
13
פח אשפה סוחב את האופנוע או 2 לכל מקום + 2 הרוכבים עם מקום לציוד ומזגן.
בפח אשפה בניגוד לעגלה אפשר לנסוע בו לעבודה.
לפח אשפה שלי יש עבירות מעולה.
ואמרת הכל :יש כאלה שמשלמים 12-15 אלפיות עליו.

אני חפשתי את הקאדי בזמנו, אין למצוא..
19/08/2009 | 20:32
3
יש דברים שלא מלכלכים עליהם
19/08/2009 | 23:02
2
11
סובארו טנדר, הונדה פורטרקס, הונדה XR ןפיאט 640
אגדות מוטוריות שהוכיחו את עצמן הלוך ושוב לאורך ההיסטוריה (כל אחד יודע שג'נגס חאן ביצע את רוב הקרבות ע"ג סובארו טנדר).

טוב לסיכום
20/08/2009 | 09:51
1
8
כל הכלים שאמרת הם באמת דומים,כלים ספרטנים המטלטלים את הנוסעים ושייכים לעבר.

עדיין היתי מעדיף כלים מודרנים יותר,מפנקים וללא רקבונות שילדה...
מספיקה נסיעה של 5 דקות להבין את זה.
20/08/2009 | 10:30
2
לא ללכלך על סובארו טנדר!!!
19/08/2009 | 22:30
2
9
הרכב הזה הוא אחד הדברים היותר מדהימים שיש. היה לי אחד כזה, שנת 92, 1600, גיר רגיל. מזגן לא עובד? הצחקת אותי. זה יפני- הכל עובד גם אחרי שהמנוע נגמר. ואופנוע עולה עליו בקלות!!!
אז ברור שיותר נעים לנסוע ברכב של 100K אבל גם העלויות בהתאם- לא לשכוח:)
בכל מקרה שיהיה בכיייייף
ציריה בפראדו 6000 ש"ח. לא מתקלקל אבל אם
19/08/2009 | 22:58
1
6
כן חליה על וופלה.
בסדר בסובארו הצריות זולות אבל רצות לא הולכות
19/08/2009 | 23:25
4
אתה קונה פרה בשביל כוס חלב?
18/08/2009 | 15:43
1
8
סה"כ נגרר זה הפתרון הפשוט והזול ביותר אם כבר יש לך רכב.
אחזקה אפסית, אין בלאי, נוח להעמיס ואין בעיה של משקל אם אתה מעמיס עד 2 אופנועים.
"שחיקת רכב" - זניח. סע בעדינות.

כשקונים רכב מנועי תמיד יש הוצאות קבועות (טסט, ביטוח) ותיבת פנדורה של בלתמי"ם - בטח כשמדובר בנבלת סובארו ישנה. כאב ראש.

גם אפשר לצרף משפחה חברים ועוד כשיש
18/08/2009 | 16:22
8
נגרר.יש לי משפחה באיזור הגלילי התחתון,ורק בגלל הסיבה הזו אני רוצה להתקין וו.
כשנוסעים לסופ"ש לקחת איתי את התינוק.
יש שניים בתקציב הזה ביד 2
18/08/2009 | 16:18
108
2
ראיתי אותם
18/08/2009 | 17:01
107
4
שניהם עם מנוע עליון גמור או בלי טסט המון זמן.
אם יש לך רכב גדול יש מתקן שיושב על הוו
18/08/2009 | 18:13
5
אני לא מצליח להעלות תמונות אם תרצה אשלח לך במייל.
מתקן לוו
18/08/2009 | 18:19
105
12
אחלה לשלם על וו גרירה.
18/08/2009 | 18:27
12
17
ולשלם כמעט 5 אלף על המתקן...
3
18/08/2009 | 18:31
11
2
אחלה 3 על מתקן לא חוקי...
18/08/2009 | 18:32
10
6
מי אמר?
18/08/2009 | 18:33
4
2
מדינת ישראל.
18/08/2009 | 18:43
3
אם האופנוע או המתקן בולטים מהצד במילימטר או
18/08/2009 | 18:47
2
8
מעל מטר אחורה- צורת ההובלה אינה חוקית במדינת ישראל.
במקום להתקשקש כאן על חוקי או לא, קפוץ ליהודה ברישוי חפר או לחרדאן, אחראי בוחנים בתחנת חדרה ותחכים בנושא.

מחר אני אשאל אותו.
18/08/2009 | 19:17
2
אסור למטען לחרוג מהצדדים.צדקת.כנ"ל לגבי דלת
19/08/2009 | 13:36
8
פתוחה בטנדר.נראות של המספר והאורות ומשולש אזהרה.
אאל"ט המתקן חוקי. ההעמסה זה כבר משהו אחר.
18/08/2009 | 18:59
4
2
מתקן להובלה/גרירה מצריך תקינת מפמ'כ או טכניון
18/08/2009 | 19:13
1
5
היה לי מפמ'כ קשוח בטירונות. תיזז בלי סוף.
18/08/2009 | 19:18
6
בסדר, אז צריך תקינה/אישור.
אאל"ט (פעם שניה) ל-wrr יש מתקן דומה עם הטנדר.
תסביר
18/08/2009 | 19:20
2
דיברו פה על המתקן הזה בעבר, תבצע חיפוש,
19/08/2009 | 16:29
6
כמו ש- bulb אמר העמסה זה משהו אחר...
כך בחשבון, שהתקן מרשה 70 ק"ג עומס על וו הגרירה...
דווקא על הרכב הגדול הזה- ההובלה לא חוקית
18/08/2009 | 18:29
8
גם המתקן וגם האופנוע חורגים מקוי הרוחב של הרכב ובנוסף,
במחיר שמבקשים בארץ על מתקן כזה - עדיף עגלה
א. אחלה אוטו ב. יש בחו"ל מתקנים כאלו
18/08/2009 | 18:54
90
9
ב-140$
חרא אוטו
18/08/2009 | 21:54
89
2
למה חרא?
18/08/2009 | 22:08
88
1
כי הוא לא יותר מגימיק
19/08/2009 | 13:10
87
6
הוא לא נוח מבפנים, שמשה קדמית כמו צוהר של טנק, חלונות קטנים וביצועי כביש ממוצעים מינוס
בשטח הוא בכלל זוועה ולא מגיע אפילו לביצועים הממוצעים של ג'יפים יפניים טיפוסיים (טרופר, טרנו ואפילו לנד קרוזר)

תוסיף לזה עיצוב שעל פי רב הוא מזוויע ומה קיבלת?
ניחשת נכון - חרא של אוטו
פוזה בלבד
19/08/2009 | 13:42
1
באמת?
19/08/2009 | 14:11
85
5
אני דווקא התרשמתי שהוא יכול לתת פייט בשטח להאמר, אבל כנראה זה בגלל שאני לא נסעתי עליו.
לא רוצה לנפץ לך את הבועה אבל גם האמר
19/08/2009 | 14:22
42
9
לא שווה כלום בשטח (H2 או H3) וגם לא בכביש.
מה שאמרתי על ה FJ תופס בדיוק לגבי ההאמר
אכן חרא אוטו.
19/08/2009 | 15:51
41
5
פוזה נטו לטמבלים שתמורת מחיר מופקע מוכנים להסתפק ברכב בינוני עם עיצוב מצועצע ומזעזע (האמרים ו FJ)
לא יודע על מה אתם מדברים
19/08/2009 | 16:29
39
5
אבל בקורס מו"ס בצבא עברנו מסלעות עם האמרים שאני לא מאמין שאפשר לעבור עם רכב אחר.
אתה מדבר על H1
19/08/2009 | 16:36
30
7
ההבדל בינו לבין H2 ו H3 הוא שמיים וארץ
זה בכלל לא אותו רכב.
19/08/2009 | 16:49
29
4
הH2 מבוסס בכלל על שברולט ולא על האמר.
19/08/2009 | 18:19
28
2
כן כן
19/08/2009 | 20:02
22
1
נותן בראש לכל אחד בפורום עם איזה רכב שיבחר
19/08/2009 | 20:05
21
8
על מה מתערבים?
19/08/2009 | 21:01
11
3
just name it
19/08/2009 | 21:09
10
4
בשביל הספורט, על הסובארו הזה...
19/08/2009 | 21:22
9
6
וגם, כל מה שאתה עושה בנסיעה קדימה אני עושה ברוורס... לוקח?
אתה אפילו לא יודע כמה שטויות אמרת
19/08/2009 | 22:10
8
6
בשרשור הנ"ל...העיקר שאתה מרגיש גאה
אאההממ....
19/08/2009 | 23:03
4
רגע לפני שאתה טוען שטויות מולו, כדאי שתבדוק עם איזה כלי הוא הולך לבוא.
וזה עוד בתוצרת עצמית, כן?

עצתי לך? אל תתערב אפילו על ארטיק כי אתה הולך להפסיד כמו שלא הפסדת בחיים. אפילו אם תבוא עם האמר צבאי.
יכול להיות... אבל גם יכול להיות שלא..
19/08/2009 | 23:10
6
4
מה נסגר?

מתי נוח לך להעביר לי את הסוברית?
זה אוטו חרא למה להעביר לך אותו?
19/08/2009 | 23:16
5
5
דבר איזה סגנון?
סגנון ורטיקלי
19/08/2009 | 23:18
5
תבחר מה אתה מעדיף

קל?
בינוני?
או כבד?
חוצמיזה מעולם לא שמעת אותי אומר על טנדר
19/08/2009 | 23:26
3
3
סובארו "אוטו חרא"
נו מה נסגר?
20/08/2009 | 22:21
2
3
מתי ואיפה זה קורה?
תגיד גזי, אני יכול לקבל את הסובארו? זה בדיוק מסתדר לי בתכניות
קח, מתנה ממני, עליי
20/08/2009 | 22:44
1
3
תתקשר לרושף ותסגרו איפה ומתי אתה לוקח את הצובארו שלך.

לא יודע,מקווה שהבחור לא השתפן,
היית סוגר על שופל, לא עדיף?
20/08/2009 | 22:58
1
הבנתי שבאוסטרליה סובארו 4X4 זה תחביב לאומי
19/08/2009 | 21:03
6
4
יש לזה שם שם.. משהוא זוכר?
"בראט", "ברמבי" הכי חדש שנת 87, מלא שיפורים
19/08/2009 | 21:08
5
4
אוסטרלי
19/08/2009 | 21:14
4
5
מי ירד על סובארו משנות ה70?
19/08/2009 | 21:17
3
2
http://www.youtube.com/watch?v=enMDCVKVjUc

Subaru Brumby  - מדהים!
זה זה!!!!
19/08/2009 | 21:25
2
1
אחרון..
19/08/2009 | 21:31
1
1
איזה כבוד של נסיעה
19/08/2009 | 21:44
2
היה אחד שתמונתו פורסמה במוטו
19/08/2009 | 21:17
1
לפני שנים.

אני חושב שהרכיבו לו גלגלים של קטפת פרי...מאחור.
אולי לכל אחד בפורום- אבל לא לכל אחת...
21/08/2009 | 15:26
5
כן, כן- זוהי אכן סוברו טנדר
יש כאן כמה אנשים שרואים יותר מידי TOP GEAR.
19/08/2009 | 23:41
4
3
והתוכנית המשעשעת אך המאוד לא מיקצועית הזו,הצליחה להשפיע עליהם.
ההאמר H2 והH3 החדש,הם רכבי שטח פרופר.
בין הבודדים שעדיין נמכרים כיום.
הם אומנם מבוססי שברולט,אך הם מקבלים נעילות קידמיות ואחרויות.
יחסי העברה איטיים יותר וסרנים מחוזקים.
הH3 החדש,נמכר גם עם מנוע V8 חדש וחזק מאוד.
זויות הגישה והנטישה שלהם,מצוינות ,גלגלים גדולים ויש להם יכולת שטח משובחות.
מפתיעות ביחס לגודלם.
אז נכון שמאוד פופולרי לצחוק עליהם,אך מי שבאמת רוצה להתנהל בשטח מאתגר {כננות,הצלבות וכו}בSUV,ההאמר  H3 הוא אופציה טובה מאוד וכמעט יחידה.
ב-100%
20/08/2009 | 10:16
2
ההאמר 3 אומנם די בינוני בכביש, וזה בעדינות, אבל בשטח טרשי? אין לו הרבה מתחרים - אולי מלבד רוביקון.
היכן שהוא יעבור בלי דרמה כל רכב שטח יפני, וזה כולל לנד-קרוזר 200 לצורך העניין או פטרול, יעבדו קשה כדי לטפס, אם בכלל.
אל תיקח את זה קשה - אבל אתה ממש לא יודע על מה
20/08/2009 | 10:50
2
3
אתה מדבר.
האמר H3 מבוסס על שלדת יוקון, שוקל בערך כמוהו, מגיע עם סרן חי מאחור (נעול חשמלית) ומהלך מתלים קצרצר ומקדימה משולשים קצרים וחסרי מהלך בכלל, ולא נעול.
יחס ההעברה בטרנספר עומד של 1:2.64 שזה סביר אבל ממש לא איטי כמו שציינת (איטי זה 1:4.1 והלאה), אגב יש גירסת אקסטרים עם יחסים של 1:4.03.
המנוע הוא VORTEC 5 צילינדר טורי, 3.5 ליטר ואנמי ביותר לאוטו ששוקל ככה (220 כ"ס על אוטו של מעל 3 טון)

H2 זה בכלל מוטציה, עם מידות בלתי אפשריות לשטח ושאר הדברים די דומים לאחיו הקטן. חוץ מזה שהוא הרבה יותר חזק עם מנוע V8 6.5 ליטר בנזין

הרכבים האלה הם ממש לא רכבי שטח פרופר. אפילו לא קרוב.
לפרט את כל אי הדיוקים שלך?
20/08/2009 | 14:21
2
או להסתפק בזה שלארץ ההאמר 3 מגיע עם הטרנספר הקצר ושוקל רק 2130 ק"ג? כך שהוא מציע יחס הספק (עם המנוע הישן, החדש נותן 242 כ"ס) יחס הספק משקל לא רע בכלל.
להמשיך עם זה שלהאמר 2 יש מנוע 6 ל', ולא 6.5 ל' (אין מנוע בנזין כזה ב-GM למיטב זכרוני, אבל לך תדע אצל החברה האלו), או שאפשר כבר להפסיק?
תכל'ס, עדיין לא הבנתי מה הקשר של הספק ליכולת שטח - לסיקס מקורי היו, להזכירך, 112 כ"ס. וגם עם המנוע המקורי ובלי נעילות הוא עושה צחוק מרב רכבי השטח המודרניים.
בקיצור, אני יכול להבין למה אתה שונא האמרים. אישית אני מתעב את ה-H2 וגם את ה-H1, וזה עוד לפני שנכנסים לפרופיל שמאפיין אנשים שבד"כ קונים רכב כזה. ב-H3 איכות הפנים והעידון פשוט לא ראויים לרכב במחיר כזה, במיוחד לפני הורדות המחיר של סוף ימיו. אבל להגיד שהוא פחות טוב בשטח מכלים יפניים מקבילים? זו פשוט שטות.
יאקוב,אחשלו,נכנסת לפינת פרטים עם אניגו ? צפה
20/08/2009 | 21:59
2
לצאת ממנה לפחות שיושק ה H4
זה לא אותו האמר
21/08/2009 | 14:33
7
2
הצבא H1
האזרחי H2 , H3
אין קשר בינהם.
ה H2 ו- H3 זה למעשה יוקון עם צורה אחרת.
סרן חי עם עלים מאחורה, מתלים ניפרדים עם מוט פיתול מלפנים. כמו בטנדר הישן שלי.
פה הטעות.זה רק נראה אותו דבר.
21/08/2009 | 16:50
1
זה שונה מהטנדר הישן שלך.
בדוק את עצמך
22/08/2009 | 20:35
5
1
ל-H2 יש קשר ליוקון, ואין קפיצי עלים. ל-H3 יש קפיצי עלים מאחור, אבל הוא לא קשור ליוקון.
אבל זה לא משנה.אמרו ב-TOP GEAR...
22/08/2009 | 20:53
4
שכמו שאמרת, היא מזמן תוכנית בידור בנושא רכב
22/08/2009 | 21:31
3
ולא תוכנית רכב הומוריסטית.
לא יודע אם אמרו את זה שם או לא, לא מתאים להם לטעות בכזו רמה, אבל הוא לא הראשון שמערבב בין ההאמרים השונים ונתוניהם. מה גם, שלהשוות יכולת שטח מקורית של האמר 2 לזו של יוקון, למרות השלדה המשותפת, זה די מגוחך - טרנספר אחר, גלגלים אחרים, סרנים אחרים, נעילות שיש בהאמר ואין ביוקון... כל אלו יוצרים הבדל ענק.
ולמרות הכל, ההאמר 2 עושה לי בחילה. האמר 2 טנדר שנמכר באיזה 600K בזמנו (והשבוע ראיתי שניים על הכביש) סתם גורם לי לצחוק...
אני איתך בענין.ויותר מזה.
22/08/2009 | 21:46
2
1
ככל שאנחנו מתקדמים בשנים,ה-SUVים מתרחקים מיכולות שטח אמיתיות.
קשה לי לחשוב כרגע על SUV  חדש  שמשמר יכולות שטח כאלו מפעם,כמו שגם הH3 משמר.
עניין של העדפות הקהל
22/08/2009 | 22:15
1
פעם כנראה היו יותר אנשים שהיו צריכים יכולת שטח של ממש, או שלקח ליצרנים כמה דורות להבין שהצרכנים רוצים רק את המראה ולא את היכולת, כי הם לא צריכים אותה. תוסיף לזה שלמה שתורם ליכולת השטח יש בד"כ מחיר בכביש, והתוצאה ברורה.
והייתי ממליץ בחום על סיבוב בג'יפ רנגלר רוביקון. לא משנה אם קצר או ארוך. רק קח בחשבון שזה ממכר!
לרוביקון.כן ,יודע.כבר שמתי עליו עין.
22/08/2009 | 22:24
נכנס לוויש ליסט.
רק שזה כנראה לא יקרה.
יש כל כך הרבה דברים לפניו.
19/08/2009 | 21:16
4
90% זה נהג כמו באופנוע.
19/08/2009 | 14:23
41
מ-מ-ש לא
19/08/2009 | 14:56
40
3
באופנוע הרוכב הוא העיקר, כאלה שלא משנה אם תשים אותם על צרצר של 125 או מפלצת כמו שלך - והם ירכבו מדהים בשניהם ויעברו הכל.

בג'יפ זה ממש לא אותו דבר, כי אתה יכול להיות נהג מעולה אבל יש מקומות שהג'יפ פשוט לא יעבור לא משנה מה תעשה. בגרוטאות שטח כמו ההאמר וה FJ אתה בחיסרון של משקל כבד, חוסר גמישות במתלים, גובה נמוך שפוגש כל סלע מזדמן וחוסר בנעילות (שכאן אני מסכים שנהג מיומן יכניס את הרכב לאיפה שהכי פחות סביר שהוא יאבד אחיזה באיזה גלגל).

אתה מסכים איתי שלא משנה מי נוהג - אם הרכב מנסה לגשת לסלע שעולה על גובה הפגוש - אין שום דרך שהוא יוכל לעלות (בלי עבודות מע"צ)
אני דיברתי על הכיוון השני שהגיפ מסוגל והנהג
19/08/2009 | 15:36
3
לא.חוץ מזה בדרך כלל רוב הרכבים האלו הם עם אותם נתונים של זוית גישה וזוית נטישה.
כל רכב בעולם שינסה לעלות על סלע גבוה ,בזוית של 90 מעלות מהטמבון לא יצליח לעלות כולל הפראדו שיש לי אלא אם הגלגלים עוברים את הטמבון ואלו הם רכבי האקסטרים.אם אתה נהג משוגע ולא אכפת לך מהרכב אתה תעלה עם כל המשתמע מכך.עוד מעט אשלח לך תמונות אני רק אחפש אותם.
מדרגה של מטר[לא מצליח לשלוח בגדול]
19/08/2009 | 15:52
28
8
זה לא מדרגה של מטר
19/08/2009 | 15:58
26
5
זה אפילו לא מדרגה.

כשאומרים מדרגה של מטר מתכוונים ל90 מעלות לא ל30.
זה בכלל מישור
19/08/2009 | 16:00
1
זה בסדר?
19/08/2009 | 16:35
24
7
מה עם הנפת הקדמי
19/08/2009 | 17:05
4

כתובות אינטרנט מצורפות:
נו לא אותו הגובה?
19/08/2009 | 17:08
1
המדרגה בבן שמן.
19/08/2009 | 17:37
7
5
מתחיל להיות בסדר
סחתיין עליך
19/08/2009 | 17:39
4
את המדרגה של אבי לילה זיהית?

מעלה בוקר
וואלה לא הבנתי איך היא נחפרת עוד יותר כל פעם
19/08/2009 | 20:40
5
2
הנה כמה הסברים :
20/08/2009 | 11:28
4
8
עוד קצת -
20/08/2009 | 11:30
3
7
ואחרונה (הבנו ת'מסר) :
20/08/2009 | 11:32
2
7
למה הג'יפאים תמיד
20/08/2009 | 18:35
1
6
שמנים וקרחים?
שאלה רטורית :
20/08/2009 | 21:57
5
1.כי הם רובצים במושבים של הג'יפ ,ועוד לוקחים איתם בשר בבגאז'.

2.כי לשישיות אין ריפוד גג,והם מגרדים את הפדחות שלהם בגג.
אז אתה אומר שהאמר H3 יותר נמוך וכבד
20/08/2009 | 11:18
13
2
מגרנד-צ'ירוקי, ועם פחות נעילות?
רק כדי להיות בטוח שאני מבין מה אתה אומר...
אני אבהיר
20/08/2009 | 12:03
5
3
האמר יותר כבד מגרנד צ'ירוקי (שנים 93-2004) - כן. בטון.
גרנד צ'ירוקי בסט-אפ מקורי עביר כמו רכב ליסינג, בעיקר בגלל העובדה שהוא מאד נמוך.
האמר מגיע יותר גבוה ועם נעילה אחורית (אגב- גרנדים 99-2004 מגיעים עם נעילות וורילוק בשני הסרנים).

אבל, וכאן קבור הכלב.. גרנד הוא פלטפומה של רכב שטח, עם שני סרנים חיים, תכנון זרועות רדיוס שמאפשרות מהלכי מתלה (לאחר החלפת קפיצים וניתוק מייצבים) הכי ארוכים שתראה. לעומתו ההאמר היה דפוק וישאר דפוק ואפשרויות השיפורים מאד מוגבלות.

אגב בגרנד יש מנוע V8 שמטיס את הרכב קדימה, בהאמר יש מנוע שבקושי מזיז אותו. בגרנד יש נוחות נסיעה שמי שנוהג בהאמר יכול רק לחלום עליה. גם כמות הפינוקים בגרנד (אפילו שנת 93) עולה על זו שיש בהאמר שנת 2009.
תעשה שיעורים, תבדוק, תסע בשני הרכבים ואז תחזור ותגיד לי אם אני טועה.

חוץ מזה, לא רציתי להשוות בין גרנד להאמר. פשוט ציינתי שהאמר (ו FJ) הם חרא רכבים שפשוט לא נותנים מספיק לא בכביש ולא בשטח. מבחינתי האישית, הם לא עוברים אצלי את רף הסבירות (לכביש ולשטח).

עד כדי כך.
"ואפשרויות השיפורים מאד מוגבלות" ???
22/08/2009 | 11:44
4
1
אילו שופורים אין לו?
?!
22/08/2009 | 21:50
5
יותר קשה לשחק עם מתלים נפרדים מאשר עם סרן
22/08/2009 | 22:35
2
1
חי. מכיוון שהמתלה מחובר לשלדה, קשה מאוד להשיג איתו מהלכי מתלה ארוכים, ואין סיכוי להגיע למהלכי המתלה המוטרפים של סרן חי, שכל מה שאתה צריך לעשות בו זה להאריך את הקפיצים.
מה יש לכל הפיקאפים? אלה שמפרקים בהם את
23/08/2009 | 20:40
1
2
הארגז ופותחים אותו למנופי הבולמים......
זו הכוונה...
23/08/2009 | 21:02
6
ובשביל לסיים את הויכוח, אפשר לערוך מבחן פשוט
20/08/2009 | 12:10
6
3
תנסה לארגן איזה האמר או FJ שתרצה. משופרים ככל שיהיו. אפילו נעולים כפול.
אני אבוא לאן שתרצה, עם גראנד מוגבה שנעול רק בדלתות...

כשתראה את ההבדלים אתה תבין.
אני במקרה ממש נמצא עם הג'יפ באזור השרון בסוף שבוע הזה, אפשר לארגן שעתיים של עבירות בחורשן אם תרצה

מעבר לזה אני סיימתי את חלקי בדיון. אין טעם להמשיך להתנצח.


מעבר לטעות שיש לך בנושא המשקל
20/08/2009 | 14:30
5
2
שמשותפת משום מה גם לרושף (חולקים favorite's במחשב?), עם שאר הדברים שאתה אומר - עכשיו - אני די מסכים.
הגרנד הוא פלטפורמה נהדרת לשיפורים, כמו גם הצ'ירוקי המרובע. זה לא קשור בכלום להתיחסות לכלים במצבם המקורי כמו שעשית מקודם. אני מכיר חברה ששיפרו ספורטז' לרמה שתבייש את רב הכלים בארץ בעבירות, אז מה? משווים סטנדרטי לסטנדרטי. ושם להאמר, ול-FJ, אין במה להתבייש. ה-FJ יושב על פלטפורמה שמגיעה מהלנד-קרוזר במקור, שהיא נחשבת לא רעה בקבוצה הזו, עם זויות מרכב משופרות ו"דיפרנציאל" מרכזי נעול. אז להגיד שהוא נחות מכל רכב שטח יפני? הצהרה מוזרה.
וגם לומר על הFJ שהוא מכוער
20/08/2009 | 14:54
2
1
נו,על טעם ועל ריח...אחד הSUV היפים ביותר לדעתי!
בטח ובטח שהמיוחד והשונה ביותר, שזה כבר משהו היום שהמכוניות כ"כ דומות.
לפי דעתי הוא אחד היפים גם.
20/08/2009 | 17:35
1
1
כנ"ל
20/08/2009 | 18:08
6
כמובן שלא התכוונתי שאתה אמרת שהוא מכוער
20/08/2009 | 14:55
1
סליחה, רושף לא קשור להודעה. טעות שלי.
20/08/2009 | 17:01
1
ג'ימני שולטטתתתתתתתתתת111!!!!! רוצחת!!!!!!
19/08/2009 | 16:31
2
האמר באותה מדרגה
19/08/2009 | 15:59
4
6
האמר וטויוטה
19/08/2009 | 16:16
3
6
עם המע"צ שעשו שם הסובאRו שלי עולה בקלות
19/08/2009 | 17:36
2
לעלות מדרגה זה אומר בלי עבודות
19/08/2009 | 18:44
1
3
בינוי.

לבוא, לעמוד במקום ולעלות אותה לאט ובנחישות.
גם תעלה,לאט טכניקה ונחישות ורגישות
19/08/2009 | 22:45
5
ג'קוב,אתה כנראה לא ממש נוסע עם 4X4 בשטח.
20/08/2009 | 01:18
4
3
גם עם  4X4,הנהג עושה את ההבדל.
נהג גרוע,גם הופך את זה ליקר מאוד.
בשונה מאופנוע,שם בדרך-כלל,זה יגמר במחיר סביר.
אבי, יצרת סערה בכוס מים.
20/08/2009 | 09:15
1
1
תקנה עגלה ( תמצא ממי להשאיל מתי שצריך.. )
תתקין וו גרירה.
אין תחליף לנוחות של הפראדו, אתה חשבת על טנדר סובארו ?
עגלה זה הפתרון בשבילך.
טנדר סובארו זה למעוטי יכולת, או ברירת מחדל זו או אחרת..
זה כמו שפעם ניסיתי להחזיק גם פלאפון וגם סלקום כדי לשלם פחות בסוף חודש..
אחרי הכל זה יצא יקר יותר...

תתקין וו גרירה, תתארגן על עגלה...
אתה לא שאלת ברצינות עם זה יהרוס את האוטו אני מקווה ?
הפראדו הוא אוטו חייה...
עוד שבועיים אצלך בגליל
20/08/2009 | 09:39
1
קובי אגב.. ואתה שוב טועה
20/08/2009 | 10:52
1
2
קובי OK ואני לא טועה.תקרא קצת על
20/08/2009 | 17:17
1
הH3  09 האמריקאי,שנקרא אלפא.
תמצא לנו בבקשה SUV שמתנהג כמוהו בשטח ומשם נמשיך.
הודעות אחרונות
Flix וידאו
חם בפורומים של תפוז
דיכאון החגים
דיכאון החגים
אנחנו נשואים כבר 7 שנים וכך היה בכל שנה מחדש
דיכאון החגים
דיכאון החגים
אנחנו נשואים כבר 7 שנים וכך היה בכל שנה מחדש
בתוך החדר האינטימי שלי
בתוך החדר האינטימי שלי
עכשיו בפורום, טיפים מעולים לשדרוג חדר הילדים
בתוך החדר האינטימי שלי
בתוך החדר האינטימי שלי
עכשיו בפורום, טיפים מעולים לשדרוג חדר הילדים
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ