לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."

לכל היודעים בדבר - גרירת עגלה, מספר שאלות

מאת: fireout
18/08/09 02:10
שלום לכם!
כמה שאלות על גרירה של עגלה עם הנבלה:

1.כמה עולה להתקין כזה וו גרירה לאוטו - כמה עולה ה-וו עצמו וכמה עולה ההתקנה\ביטוח\רישוי לדבר הזה?
2.האם זה באמת מוריד מערך של אוטו? אוטו שנת 2008 נניח.
3.כמה תעלה עגלה ממוצעת לאופנוע? , לא משהו גרנדיוזי , רק שיביא את הנבלה משטח לשטח.
4.לדעתכם עדיף לחסוך ולקנות טנדר סובראו וזהו? כי זה עוד ביטוח ועוד רכב שמועד לתקלות, או שעדיף עגלה?

תודה לכולם! שבוע מעולה!
 
תגיות:
לכל היודעים בדבר - גרירת עגלה, מספר שאלות
<< ההודעה הנוכחית
18/08/09 02:10
325צפיות
שלום לכם!
כמה שאלות על גרירה של עגלה עם הנבלה:

1.כמה עולה להתקין כזה וו גרירה לאוטו - כמה עולה ה-וו עצמו וכמה עולה ההתקנה\ביטוח\רישוי לדבר הזה?
2.האם זה באמת מוריד מערך של אוטו? אוטו שנת 2008 נניח.
3.כמה תעלה עגלה ממוצעת לאופנוע? , לא משהו גרנדיוזי , רק שיביא את הנבלה משטח לשטח.
4.לדעתכם עדיף לחסוך ולקנות טנדר סובראו וזהו? כי זה עוד ביטוח ועוד רכב שמועד לתקלות, או שעדיף עגלה?

תודה לכולם! שבוע מעולה!
התקנת וו
18/08/09 06:19
53צפיות
1-בין 1500 ל 2000 לא צריך ביטוח צריך רישוי.ויש מתקינים שדואגים לרישוי.
2-לא
3 בין 1500 למשומש ועד 5000 לחדש תלוי איזה [יש ביד 2] צריך ביטוח 300 ש"ח לל אצד ג
4- בסוברו לא ניתן להכניס אופנוע [שלי בכל אופן]  מבלי להשאיר דלת פתוחה,עבירה.
לגבי הביטוח
18/08/09 11:20
25צפיות
"צריך ביטוח 300 ש"ח לל אצד ג"
זה בשביל העגלה כל שנה אני משלם?
יש לי מקיף זה לא תופס?

יש גם טנדרים מיצובישי ישנים ועוד כל מני אני בהתלבטות .

תודה רבה על התשובות המדויקות והמהירות!
הביטוח לכל השנה ללא צד ג
18/08/09 11:48
27צפיות
ז"א פגעת עם העגלה בצד ג והוא מניאק תהיה לך בעיה כי הביטוח של הרכב לא תופס.
אני גם באותה התלבטות כרגע ,יש לי עגלה אבל
18/08/09 12:00
30צפיות
הרכב שלי יחסית ישן, פראדו 99 ,ואני לא יודע אם יהיה בריא לגיר וו גרירה.
ד"א אם יש לך וו אתה לא צריך עגלה דבר איתי-0545362747
º
פראדו לא אמור להרגיש עגלה כזאת
18/08/09 12:17
20צפיות
º
300000 ק"מ רכב ישן 99 וואלה מתלבט קשות.
18/08/09 12:34
42צפיות
טרופר שנת 97 עם 480K לא מרגיש שהוא גורר
18/08/09 15:59
22צפיות

º
18/08/09 16:02
9צפיות
º
לא דופק את הגיר?
18/08/09 16:16
20צפיות
אתה עושה צחוק
18/08/09 16:23
18צפיות

לרכבים האלו יש כושר גרירה גבוהה מאוד

הרכב לא מרגיש את העגלה + 2 אופנועים בעליות לירושלים והוא גורר כבר שנים

קנה עגלה וגרור ללא חשש, אם היית אומר שאתה נוהג על יונדאי אקסנט 1300 אז הייתי חושב פעמיים (למרות שאחד מחברי הפורום עשה גם את זה ללא בעיות מיוחדות)
º
יש עגלה צריך רק וו ,נראה לי שאתקין וזהו.
18/08/09 16:33
20צפיות
אני הייתי גורר עם סיאט איביזה 87 1200 סמ"ק...
19/08/09 15:27
45צפיות
כשבאתי להרכיב עליה וו גרירה, צחקו עלי במוסך.

אז בעליות לירושליים הייתי ב70 קמ"ש בהילוך שלישי בסל"ד שיא של 3.5K (כן אמיתי ).
אבל במישור בקרוב לפול-גז הייתי משייט על 100-110.

הכל אפשרי
º
אחותה הקטנה של המלגה...
19/08/09 16:29
14צפיות
º
כל מי שלא קיבל 205GTI קנה את הSXI השחורה....
20/08/09 11:15
16צפיות
פאסאט 1,800, גיר רגיל, מודל 94'
21/08/09 15:08
10צפיות
אני לא אספר בכמה קניתי אותה, אבל ארמוז שלהתקין את וו הגרירה עלה לי יותר מהאוטו (ועוד אחרי שקיבלתי הנחה...).
יש לי את האוטו שנה והוא למעלה מ-50% מהזמן עם הנגרר. שותה בממוצע 1 ל-11. האוטו קל לטיפול, יש חלקים בלי סוף ואמין מעבר לכל מה שיכולתי לדמיין. בכל מקרה- לפניו גררתי עם פורד סקורפיו מודל 88', אלפא 33 מודל 92' וגולף 1,300 מודל '92. כל המכוניות, כולל הגולף הקטנה והסקורפיו הישנה, עשו עבודה נהדרת. הדבר היחיד שקצת מעצבן בפאסאט זה מרווח הגחון שלה, אבל חוץ מזה- הכל דבש. להערכתי ניתן להשיג מכונית כזאת ב- 8,000 ש"ח בכייף ובאמת שזה הרבה יותר נוח מלהתנייד ביום-יום עם טנדר סובארו.
תבדוק עם חברת הביטוח האם קיימת אופציה
18/08/09 14:01
7צפיות
להוספת גרירת עגלה לביטוח של הרכב.
º
(צד ג', לא חובה)
18/08/09 14:11
5צפיות
בסובארו, דלת אחורית פתוחה אינה עבירה. בדוּק!
18/08/09 11:40
89צפיות
להזכירך, תקנות התעבורה מתירות למטען לבלוט עד 1 מטר אחורה מקו הפגוש המקורי ובתנאי ש:
- לוחית רישוי גלויה.
- פנסים אינם מוסתרים.
- המטען רציף ואינו מחולק לחלקים.
- המטען מאובטח כהלכה.

העדרה של דלת נחשבת כעבירה.
º
תבדוק תבדוק
18/08/09 11:51
9צפיות
º
אין. אלה התקנות. בדוֹק עם הבוחן הקרוב לביתך.
18/08/09 12:07
8צפיות
איזה ג'יפ כדי לי לקנות?
20/08/09 18:08
8צפיות
אני רוצה לקנות ג'יפ חדש וחבר המליץ לי על ה- x 6 עכשיו הבנתי שיש מס חדש והכל נהיה יותר יקר. אני אשמח לאיזה עצה טובה
ההמלצה שלי, דיזל או טורבו דיזל
18/08/09 17:32
19צפיות
אם נוסעים חסכוני האוטו ממשיך לעשות 1 ל 15\16 גם עם עגלה.
יש לי סיטרואן קסרה HDI 2004. אוטו יחסית מאוד זול לשנה שלו (30000+). למחיר הזה מציע אבזור בטיחות מצויין וכמובן תצרוכת דלק מעולה. בלי עגלה 1 ל16\17. בנוסף האוטו חזק מאוד כך שאם צריך לצאת לעקיפה אז ניתן עם מעט תכנון מראש.

יש לא מעט רכבי טורבו דיזל טובים כמו האוקטביה (גניבה) ושאר המשפחה מבית פולסווגן וכמובן יש דברים כמו ניסן טרייד שהם נטו לאופנוע. מפלצת עם מנוע 3000 של ניסן פטרול. חזק וחסכוני מאוד יחסית (12\13 לליטר) אבל מכוער כמו נגמש.
לגבי ה"מוריד מהערך"
18/08/09 10:59
11צפיות
כשרציתי בזמנו למכור את ה-306 עם וו גרירה, אחד טרק את הטלפון ברגע שהוא שמע שיש לה וו, כשהוא ממלמל משהו על "זה מעקם את השלדה", בעוד שאחר דווקא התלהב מהאוטו בדיוק בגלל זה.
אין אפשרות לנבא.
מה שכן, זה עשוי להשפיע על התנהגות הכביש של המכונית בעומס גבוה, כך שאם אתה נוהג לנהוג מהר וחזק, כדאי לקחת זאת בחשבון.
חשוב לברר כמה הרכב מורשה לגרור
18/08/09 11:41
209צפיות

ישנה תקנה יחסית חדשה (אם אני לא טועה מתחילת 2009) שאומרת שכושר הגרירה של הרכב יקבע ע"י יצרנית הרכב והיבואן הוא זה שמעדכן את משרד הרישוי

לדוגמא: מכוניות מזדה (2,3,5 ו- 6) מורשות לגרור עגלה עד 440 ק"ג או 750 ק"ג עם בלמים.
מתי בפעם האחרונה ראית על הכביש עגלה 440 ק"ג
השבוע עצרו שכן לשקילה ברישיונות של העגלה הופמ
18/08/09 12:05
23צפיות
רשום משקל כולל 500 ק"ג והעגלה שוקלת 500 ק"ג כשהיא ריקה.
שלילה במקום וזימון למשפט.
ייצרן העגלה פשט רגל עכשיו השכן בבעיה.
לשים לב לרישיונות העגלה  משקל כולל ואיזה רכב מורשה לגרור.
עגלה במשקל 500 ק"ג
18/08/09 12:16
23צפיות

זו מפלצת
º
בכלל לא
18/08/09 12:31
11צפיות
מה זה "עצרו שכן לשקילה"
18/08/09 12:23
19צפיות
מדובר על מחסום משטרתי מיוחד עם משקל?
º
כן
18/08/09 12:24
9צפיות
º
יש את זה כל יום בכביש 444.
18/08/09 12:37
13צפיות
º
הייתי בטוח שהם עוצרים רק משאיות...
18/08/09 13:17
10צפיות
המשטרה ממגרת את הפשיעה במדינה,בזמן
18/08/09 13:46
10צפיות
שהם נותנים דוחת על כסא קרוע בשפיים,רוצחים ילד בן 17 בת"א.
מקצים את הכוחות לאן שצריך ולא מתעסקים בזוטות.
º
יחי המשטרע!
18/08/09 14:09
6צפיות
כשגוררים עגלה עם חריגה מהמשקל המותר
18/08/09 17:32
14צפיות
והעגלה עפה ב- 120 קמ"ש והורגת בדרך גם איזה רוכב אופנוע מסכן שלא מבין מהיכן נחתה עליו העגלה, אז המשטרה עושה את העבודה שלה.

לצערי הייתי עד למקרה שעגלה התנתקה מהגורר והרגה.
º
זה היה שייך למשקל או שהיא לא היית תקינה?
18/08/09 18:10
5צפיות
º
הכריש צודק. יש לנו משטרה מצויינת!
19/08/09 14:18
7צפיות
אחרי שקראתי כל מה שכתבתם
18/08/09 14:58
18צפיות
נשמע הרבה יותר הגיוני לקנות טנדר 2X4 סובארו פתוח באיזה 6 אלף (גם רכב אמין מאד הבנתי) .
עם עוד ביטוח צד ג' וחובה זה יצא נניח איזה 8-9 .
לעומת עגלה שעולה התקנת וו - 2000 שקל + עגלה -3000-4000 שקל + ביטוח + שחיקת מסויימת של האוטו וכאב ראש :\ .

תודה לכולם על התגובות ובמיוחד אבי לילה עזרתם מאד!
יש עוד אופציה:טנדרון סגור כמו קנגו או ברלינגו
18/08/09 15:04
37צפיות
יכול להכיל אופנוע שטח עם מושב אחורי מקופל או מפורק (נעשה בקלות).
בתור בונוס, האופנוע מוגן מעיניים סקרניות (גנבים, משטרה...), נוחות הנסיעה טובה בהרבה מטנדר סובארו ספרטני ובתור בונוס יש לך גם רכב שיכול להוביל יותר מנהג ונוסע בעת הצורך.
גם פחות גניב מטנדר סובארו |חמסה חמסה חמסה|
אל תשכח שהסובארו זה חתיכת עגלה...
18/08/09 15:15
18צפיות
עגלה זוועתית שאיכות הנסיעה בה  לא ממש קיימת.

במקרה של רכיבה רחוק מהבית אתה מגיע עייף עוד לפני הקיק הראשון.

ואתה עוד רגיל לרכב ממודל 2008 ביומיום עם שקט בראש, מוזיקה ברדיו ומיזוג אוויר.


אני מקבל בחילה רק מהמחשבה להחליף את הפריבט בטנדר כזה.
הא זה לא נורא
18/08/09 15:40
12צפיות
לפני הרכב הנל היתה לי פיאסטה 95 בלי מיזוג ידנית ובלי הגה כוח :) אני רגיל.

הבעיה היא בעיקר תקציבית וברלינגו או קנגו זה רכב מאד יקר..
פיאסטה 95 זה בערך 300 שלבים אחרי
18/08/09 17:35
9צפיות
אחרי סובארו טנדר...
עוד סוג
18/08/09 23:11
11צפיות
עוד סוג
לא ברלינגו אבל נוסע מעולה!!! רק הדלק... עושה 1:10
אבל ברגע שאתה מכניס אופנוע (פה זה DRZ) צריך לקפל גם את המושב של הנוסע ליד הנהג, כלומר אין אפשרות לקחת עוד מישהוא.
לדעתי  יש מצב להכניס שני אופנועים אם מפרקים את הקידמי(שזה ממש לא סיפור), אבל לא ניסיתי עדיין.
º
סע לשלום המפתחות בפנים
18/08/09 23:13
12צפיות
סע לשלום המפתחות בפנים
º
עם אופנוע בתוך אקספרס זה מתכון לבדיקת רשיונות
18/08/09 23:44
11צפיות
שים וילון
18/08/09 23:58
15צפיות
+יש רישיונות
º
אם הספסל האחורי מפורק זה הורדה מהכביש
19/08/09 13:22
5צפיות
וואלה ???
19/08/09 14:39
12צפיות
לא ידוע לי, איפה אני יכול לברר את העיניין.
º
זה שינוי מבנה,בוחן יענה לך או כל שוטר מתנ"א
19/08/09 15:26
6צפיות
º
קפול/פרוק מושב אחורי במסחרית זה לא שינוי מבנה
19/08/09 17:40
5צפיות
שטויות במיץ
24/08/09 23:18
10צפיות
אני נוסע בפורד קונקט ללא ספסל אחורי כבר 4 שנים.
עובר טסט כל שנה בלי שום בעייה במבדק בהרצלייה ומעולם לא הטריד אותי אף אחד.
פעם אחת שאלו איפה הכסא האחורי ולא עשו מזה עניין.
פשוט נכון.
18/08/09 17:24
11צפיות
שקלתי לקנות סובארו במקום עגלה,
אחרי נסיעה של 2 קילומטר ירדתי מהפח אשפה הזה שתותכנן איפשהו בשנות ה70, ואני מעדיף לנסוע עם רכב כמו בן אדם.
º
שטויות - לא מחליף את הסובארו .
18/08/09 18:50
3צפיות
º
זה בסדר, מזל שיש אנשים כאלו גם.
18/08/09 19:36
5צפיות
º
18/08/09 22:16
הרי הטנדר זה פח אשפה על גלגלים
19/08/09 11:21
11צפיות
שהיתרון היחיד שלו היה בעבר המחיר והאמינות.
כיום הטנדרים החדשים ביותר הם מודל 94 שזה כלי בן 15 בלי כריות אוויר ABS או כל דבר אחר,רכב שהשורשים שלו באמצע שנות ה70 - ובכל זאת יש כאלה שמשלמים 12-15 אלפיות עליו.
היה לי כזה טנדר 5 שנים ככה שאני לא מדבר באוויר, לדעתי האלמותיות שלו היא לא בגלל איכותו אלה בגלל שאין אפשרות אחרת למי שרוצה טנדר קל.
אחרי הטנדר היתה לי אופל קורסה עם וו גרירה ואיכות החיים והנסיעה השתפרה פלאים...
לא כל כך מדוייק
19/08/09 13:03
11צפיות
מה עם האנטר,מגנום ועוד המון טנדרים חדשים?
זה לא נכון שזה נעלם מהעולם .
טנדר זה אחלה רכב לדעתי כל עוד הוא חדש ו4X4
º
לדעתי הוא דיבר ספציפית על הסובארו.
19/08/09 14:10
4צפיות
º
19/08/09 18:38
פח אשפה - לא רואה מוסך, וזול לאחזקה
19/08/09 19:55
13צפיות
פח אשפה סוחב את האופנוע או 2 לכל מקום + 2 הרוכבים עם מקום לציוד ומזגן.
בפח אשפה בניגוד לעגלה אפשר לנסוע בו לעבודה.
לפח אשפה שלי יש עבירות מעולה.
ואמרת הכל :יש כאלה שמשלמים 12-15 אלפיות עליו.

º
אני חפשתי את הקאדי בזמנו, אין למצוא..
19/08/09 20:32
3צפיות
יש דברים שלא מלכלכים עליהם
19/08/09 23:02
11צפיות
סובארו טנדר, הונדה פורטרקס, הונדה XR ןפיאט 640
אגדות מוטוריות שהוכיחו את עצמן הלוך ושוב לאורך ההיסטוריה (כל אחד יודע שג'נגס חאן ביצע את רוב הקרבות ע"ג סובארו טנדר).

טוב לסיכום
20/08/09 09:51
8צפיות
כל הכלים שאמרת הם באמת דומים,כלים ספרטנים המטלטלים את הנוסעים ושייכים לעבר.

עדיין היתי מעדיף כלים מודרנים יותר,מפנקים וללא רקבונות שילדה...
º
מספיקה נסיעה של 5 דקות להבין את זה.
20/08/09 10:30
2צפיות
לא ללכלך על סובארו טנדר!!!
19/08/09 22:30
9צפיות
הרכב הזה הוא אחד הדברים היותר מדהימים שיש. היה לי אחד כזה, שנת 92, 1600, גיר רגיל. מזגן לא עובד? הצחקת אותי. זה יפני- הכל עובד גם אחרי שהמנוע נגמר. ואופנוע עולה עליו בקלות!!!
אז ברור שיותר נעים לנסוע ברכב של 100K אבל גם העלויות בהתאם- לא לשכוח:)
בכל מקרה שיהיה בכיייייף
ציריה בפראדו 6000 ש"ח. לא מתקלקל אבל אם
19/08/09 22:58
6צפיות
כן חליה על וופלה.
º
בסדר בסובארו הצריות זולות אבל רצות לא הולכות
19/08/09 23:25
4צפיות
אתה קונה פרה בשביל כוס חלב?
18/08/09 15:43
8צפיות
סה"כ נגרר זה הפתרון הפשוט והזול ביותר אם כבר יש לך רכב.
אחזקה אפסית, אין בלאי, נוח להעמיס ואין בעיה של משקל אם אתה מעמיס עד 2 אופנועים.
"שחיקת רכב" - זניח. סע בעדינות.

כשקונים רכב מנועי תמיד יש הוצאות קבועות (טסט, ביטוח) ותיבת פנדורה של בלתמי"ם - בטח כשמדובר בנבלת סובארו ישנה. כאב ראש.

גם אפשר לצרף משפחה חברים ועוד כשיש
18/08/09 16:22
8צפיות
נגרר.יש לי משפחה באיזור הגלילי התחתון,ורק בגלל הסיבה הזו אני רוצה להתקין וו.
כשנוסעים לסופ"ש לקחת איתי את התינוק.
º
יש שניים בתקציב הזה ביד 2
18/08/09 16:18
2צפיות
ראיתי אותם
18/08/09 17:01
4צפיות
שניהם עם מנוע עליון גמור או בלי טסט המון זמן.
אם יש לך רכב גדול יש מתקן שיושב על הוו
18/08/09 18:13
5צפיות
אני לא מצליח להעלות תמונות אם תרצה אשלח לך במייל.
º
מתקן לוו
18/08/09 18:19
12צפיות
מתקן לוו
אחלה לשלם על וו גרירה.
18/08/09 18:27
17צפיות
ולשלם כמעט 5 אלף על המתקן...
º
3
18/08/09 18:31
2צפיות
º
אחלה 3 על מתקן לא חוקי...
18/08/09 18:32
6צפיות
º
מי אמר?
18/08/09 18:33
2צפיות
º
מדינת ישראל.
18/08/09 18:43
3צפיות
אם האופנוע או המתקן בולטים מהצד במילימטר או
18/08/09 18:47
8צפיות
מעל מטר אחורה- צורת ההובלה אינה חוקית במדינת ישראל.
במקום להתקשקש כאן על חוקי או לא, קפוץ ליהודה ברישוי חפר או לחרדאן, אחראי בוחנים בתחנת חדרה ותחכים בנושא.

º
מחר אני אשאל אותו.
18/08/09 19:17
2צפיות
אסור למטען לחרוג מהצדדים.צדקת.כנ"ל לגבי דלת
19/08/09 13:36
8צפיות
פתוחה בטנדר.נראות של המספר והאורות ומשולש אזהרה.
º
אאל"ט המתקן חוקי. ההעמסה זה כבר משהו אחר.
18/08/09 18:59
2צפיות
º
מתקן להובלה/גרירה מצריך תקינת מפמ'כ או טכניון
18/08/09 19:13
5צפיות
היה לי מפמ'כ קשוח בטירונות. תיזז בלי סוף.
18/08/09 19:18
6צפיות
בסדר, אז צריך תקינה/אישור.
אאל"ט (פעם שניה) ל-wrr יש מתקן דומה עם הטנדר.
º
תסביר
18/08/09 19:20
2צפיות
דיברו פה על המתקן הזה בעבר, תבצע חיפוש,
19/08/09 16:29
6צפיות
כמו ש- bulb אמר העמסה זה משהו אחר...
כך בחשבון, שהתקן מרשה 70 ק"ג עומס על וו הגרירה...
דווקא על הרכב הגדול הזה- ההובלה לא חוקית
18/08/09 18:29
8צפיות
גם המתקן וגם האופנוע חורגים מקוי הרוחב של הרכב ובנוסף,
במחיר שמבקשים בארץ על מתקן כזה - עדיף עגלה
א. אחלה אוטו ב. יש בחו"ל מתקנים כאלו
18/08/09 18:54
9צפיות
ב-140$
º
חרא אוטו
18/08/09 21:54
2צפיות
º
למה חרא?
18/08/09 22:08
1צפיות
כי הוא לא יותר מגימיק
19/08/09 13:10
6צפיות
הוא לא נוח מבפנים, שמשה קדמית כמו צוהר של טנק, חלונות קטנים וביצועי כביש ממוצעים מינוס
בשטח הוא בכלל זוועה ולא מגיע אפילו לביצועים הממוצעים של ג'יפים יפניים טיפוסיים (טרופר, טרנו ואפילו לנד קרוזר)

תוסיף לזה עיצוב שעל פי רב הוא מזוויע ומה קיבלת?
ניחשת נכון - חרא של אוטו
º
פוזה בלבד
19/08/09 13:42
1צפיות
באמת?
19/08/09 14:11
5צפיות
אני דווקא התרשמתי שהוא יכול לתת פייט בשטח להאמר, אבל כנראה זה בגלל שאני לא נסעתי עליו.
לא רוצה לנפץ לך את הבועה אבל גם האמר
19/08/09 14:22
8צפיות
לא שווה כלום בשטח (H2 או H3) וגם לא בכביש.
מה שאמרתי על ה FJ תופס בדיוק לגבי ההאמר
אכן חרא אוטו.
19/08/09 15:51
4צפיות
פוזה נטו לטמבלים שתמורת מחיר מופקע מוכנים להסתפק ברכב בינוני עם עיצוב מצועצע ומזעזע (האמרים ו FJ)
לא יודע על מה אתם מדברים
19/08/09 16:29
4צפיות
אבל בקורס מו"ס בצבא עברנו מסלעות עם האמרים שאני לא מאמין שאפשר לעבור עם רכב אחר.
אתה מדבר על H1
19/08/09 16:36
6צפיות
ההבדל בינו לבין H2 ו H3 הוא שמיים וארץ
º
זה בכלל לא אותו רכב.
19/08/09 16:49
3צפיות
º
הH2 מבוסס בכלל על שברולט ולא על האמר.
19/08/09 18:19
1צפיות
º
כן כן
19/08/09 20:02
נותן בראש לכל אחד בפורום עם איזה רכב שיבחר
19/08/09 20:05
7צפיות
נותן בראש לכל אחד בפורום עם איזה רכב שיבחר
º
על מה מתערבים?
19/08/09 21:01
2צפיות
º
just name it
19/08/09 21:09
3צפיות
בשביל הספורט, על הסובארו הזה...
19/08/09 21:22
5צפיות
וגם, כל מה שאתה עושה בנסיעה קדימה אני עושה ברוורס... לוקח?
אתה אפילו לא יודע כמה שטויות אמרת
19/08/09 22:10
6צפיות
בשרשור הנ"ל...העיקר שאתה מרגיש גאה
אאההממ....
19/08/09 23:03
4צפיות
רגע לפני שאתה טוען שטויות מולו, כדאי שתבדוק עם איזה כלי הוא הולך לבוא.
וזה עוד בתוצרת עצמית, כן?

עצתי לך? אל תתערב אפילו על ארטיק כי אתה הולך להפסיד כמו שלא הפסדת בחיים. אפילו אם תבוא עם האמר צבאי.
יכול להיות... אבל גם יכול להיות שלא..
19/08/09 23:10
4צפיות
מה נסגר?

מתי נוח לך להעביר לי את הסוברית?
זה אוטו חרא למה להעביר לך אותו?
19/08/09 23:16
4צפיות
דבר איזה סגנון?
סגנון ורטיקלי
19/08/09 23:18
4צפיות
תבחר מה אתה מעדיף

קל?
בינוני?
או כבד?
חוצמיזה מעולם לא שמעת אותי אומר על טנדר
19/08/09 23:26
3צפיות
סובארו "אוטו חרא"
נו מה נסגר?
20/08/09 22:21
3צפיות
מתי ואיפה זה קורה?
תגיד גזי, אני יכול לקבל את הסובארו? זה בדיוק מסתדר לי בתכניות
קח, מתנה ממני, עליי
20/08/09 22:44
3צפיות
תתקשר לרושף ותסגרו איפה ומתי אתה לוקח את הצובארו שלך.

לא יודע,מקווה שהבחור לא השתפן,
º
היית סוגר על שופל, לא עדיף?
20/08/09 22:58
1צפיות
הבנתי שבאוסטרליה סובארו 4X4 זה תחביב לאומי
19/08/09 21:03
4צפיות
יש לזה שם שם.. משהוא זוכר?
º
"בראט", "ברמבי" הכי חדש שנת 87, מלא שיפורים
19/08/09 21:08
4צפיות
º
אוסטרלי
19/08/09 21:14
5צפיות
אוסטרלי
מי ירד על סובארו משנות ה70?
19/08/09 21:17
2צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=enMDCVKVjUc

Subaru Brumby  - מדהים!
זה זה!!!!
19/08/09 21:25
1צפיות
אחרון..
19/08/09 21:31
1צפיות
º
איזה כבוד של נסיעה
19/08/09 21:44
2צפיות
היה אחד שתמונתו פורסמה במוטו
19/08/09 21:17
1צפיות
לפני שנים.

אני חושב שהרכיבו לו גלגלים של קטפת פרי...מאחור.
אולי לכל אחד בפורום- אבל לא לכל אחת...
21/08/09 15:26
5צפיות
אולי לכל אחד בפורום- אבל לא לכל אחת...
כן, כן- זוהי אכן סוברו טנדר
יש כאן כמה אנשים שרואים יותר מידי TOP GEAR.
19/08/09 23:41
2צפיות
והתוכנית המשעשעת אך המאוד לא מיקצועית הזו,הצליחה להשפיע עליהם.
ההאמר H2 והH3 החדש,הם רכבי שטח פרופר.
בין הבודדים שעדיין נמכרים כיום.
הם אומנם מבוססי שברולט,אך הם מקבלים נעילות קידמיות ואחרויות.
יחסי העברה איטיים יותר וסרנים מחוזקים.
הH3 החדש,נמכר גם עם מנוע V8 חדש וחזק מאוד.
זויות הגישה והנטישה שלהם,מצוינות ,גלגלים גדולים ויש להם יכולת שטח משובחות.
מפתיעות ביחס לגודלם.
אז נכון שמאוד פופולרי לצחוק עליהם,אך מי שבאמת רוצה להתנהל בשטח מאתגר {כננות,הצלבות וכו}בSUV,ההאמר  H3 הוא אופציה טובה מאוד וכמעט יחידה.
ב-100%
20/08/09 10:16
2צפיות
ההאמר 3 אומנם די בינוני בכביש, וזה בעדינות, אבל בשטח טרשי? אין לו הרבה מתחרים - אולי מלבד רוביקון.
היכן שהוא יעבור בלי דרמה כל רכב שטח יפני, וזה כולל לנד-קרוזר 200 לצורך העניין או פטרול, יעבדו קשה כדי לטפס, אם בכלל.
אל תיקח את זה קשה - אבל אתה ממש לא יודע על מה
20/08/09 10:50
3צפיות
אתה מדבר.
האמר H3 מבוסס על שלדת יוקון, שוקל בערך כמוהו, מגיע עם סרן חי מאחור (נעול חשמלית) ומהלך מתלים קצרצר ומקדימה משולשים קצרים וחסרי מהלך בכלל, ולא נעול.
יחס ההעברה בטרנספר עומד של 1:2.64 שזה סביר אבל ממש לא איטי כמו שציינת (איטי זה 1:4.1 והלאה), אגב יש גירסת אקסטרים עם יחסים של 1:4.03.
המנוע הוא VORTEC 5 צילינדר טורי, 3.5 ליטר ואנמי ביותר לאוטו ששוקל ככה (220 כ"ס על אוטו של מעל 3 טון)

H2 זה בכלל מוטציה, עם מידות בלתי אפשריות לשטח ושאר הדברים די דומים לאחיו הקטן. חוץ מזה שהוא הרבה יותר חזק עם מנוע V8 6.5 ליטר בנזין

הרכבים האלה הם ממש לא רכבי שטח פרופר. אפילו לא קרוב.
לפרט את כל אי הדיוקים שלך?
20/08/09 14:21
2צפיות
או להסתפק בזה שלארץ ההאמר 3 מגיע עם הטרנספר הקצר ושוקל רק 2130 ק"ג? כך שהוא מציע יחס הספק (עם המנוע הישן, החדש נותן 242 כ"ס) יחס הספק משקל לא רע בכלל.
להמשיך עם זה שלהאמר 2 יש מנוע 6 ל', ולא 6.5 ל' (אין מנוע בנזין כזה ב-GM למיטב זכרוני, אבל לך תדע אצל החברה האלו), או שאפשר כבר להפסיק?
תכל'ס, עדיין לא הבנתי מה הקשר של הספק ליכולת שטח - לסיקס מקורי היו, להזכירך, 112 כ"ס. וגם עם המנוע המקורי ובלי נעילות הוא עושה צחוק מרב רכבי השטח המודרניים.
בקיצור, אני יכול להבין למה אתה שונא האמרים. אישית אני מתעב את ה-H2 וגם את ה-H1, וזה עוד לפני שנכנסים לפרופיל שמאפיין אנשים שבד"כ קונים רכב כזה. ב-H3 איכות הפנים והעידון פשוט לא ראויים לרכב במחיר כזה, במיוחד לפני הורדות המחיר של סוף ימיו. אבל להגיד שהוא פחות טוב בשטח מכלים יפניים מקבילים? זו פשוט שטות.
יאקוב,אחשלו,נכנסת לפינת פרטים עם אניגו ? צפה
20/08/09 21:59
2צפיות
לצאת ממנה לפחות שיושק ה H4
זה לא אותו האמר
21/08/09 14:33
2צפיות
הצבא H1
האזרחי H2 , H3
אין קשר בינהם.
ה H2 ו- H3 זה למעשה יוקון עם צורה אחרת.
סרן חי עם עלים מאחורה, מתלים ניפרדים עם מוט פיתול מלפנים. כמו בטנדר הישן שלי.
פה הטעות.זה רק נראה אותו דבר.
21/08/09 16:50
1צפיות
זה שונה מהטנדר הישן שלך.
בדוק את עצמך
22/08/09 20:35
1צפיות
ל-H2 יש קשר ליוקון, ואין קפיצי עלים. ל-H3 יש קפיצי עלים מאחור, אבל הוא לא קשור ליוקון.
º
אבל זה לא משנה.אמרו ב-TOP GEAR...
22/08/09 20:53
שכמו שאמרת, היא מזמן תוכנית בידור בנושא רכב
22/08/09 21:31
ולא תוכנית רכב הומוריסטית.
לא יודע אם אמרו את זה שם או לא, לא מתאים להם לטעות בכזו רמה, אבל הוא לא הראשון שמערבב בין ההאמרים השונים ונתוניהם. מה גם, שלהשוות יכולת שטח מקורית של האמר 2 לזו של יוקון, למרות השלדה המשותפת, זה די מגוחך - טרנספר אחר, גלגלים אחרים, סרנים אחרים, נעילות שיש בהאמר ואין ביוקון... כל אלו יוצרים הבדל ענק.
ולמרות הכל, ההאמר 2 עושה לי בחילה. האמר 2 טנדר שנמכר באיזה 600K בזמנו (והשבוע ראיתי שניים על הכביש) סתם גורם לי לצחוק...
אני איתך בענין.ויותר מזה.
22/08/09 21:46
1צפיות
ככל שאנחנו מתקדמים בשנים,ה-SUVים מתרחקים מיכולות שטח אמיתיות.
קשה לי לחשוב כרגע על SUV  חדש  שמשמר יכולות שטח כאלו מפעם,כמו שגם הH3 משמר.
עניין של העדפות הקהל
22/08/09 22:15
פעם כנראה היו יותר אנשים שהיו צריכים יכולת שטח של ממש, או שלקח ליצרנים כמה דורות להבין שהצרכנים רוצים רק את המראה ולא את היכולת, כי הם לא צריכים אותה. תוסיף לזה שלמה שתורם ליכולת השטח יש בד"כ מחיר בכביש, והתוצאה ברורה.
והייתי ממליץ בחום על סיבוב בג'יפ רנגלר רוביקון. לא משנה אם קצר או ארוך. רק קח בחשבון שזה ממכר!
לרוביקון.כן ,יודע.כבר שמתי עליו עין.
22/08/09 22:24
נכנס לוויש ליסט.
רק שזה כנראה לא יקרה.
יש כל כך הרבה דברים לפניו.
º
19/08/09 21:16
4צפיות
º
90% זה נהג כמו באופנוע.
19/08/09 14:23
מ-מ-ש לא
19/08/09 14:56
3צפיות
באופנוע הרוכב הוא העיקר, כאלה שלא משנה אם תשים אותם על צרצר של 125 או מפלצת כמו שלך - והם ירכבו מדהים בשניהם ויעברו הכל.

בג'יפ זה ממש לא אותו דבר, כי אתה יכול להיות נהג מעולה אבל יש מקומות שהג'יפ פשוט לא יעבור לא משנה מה תעשה. בגרוטאות שטח כמו ההאמר וה FJ אתה בחיסרון של משקל כבד, חוסר גמישות במתלים, גובה נמוך שפוגש כל סלע מזדמן וחוסר בנעילות (שכאן אני מסכים שנהג מיומן יכניס את הרכב לאיפה שהכי פחות סביר שהוא יאבד אחיזה באיזה גלגל).

אתה מסכים איתי שלא משנה מי נוהג - אם הרכב מנסה לגשת לסלע שעולה על גובה הפגוש - אין שום דרך שהוא יוכל לעלות (בלי עבודות מע"צ)
אני דיברתי על הכיוון השני שהגיפ מסוגל והנהג
19/08/09 15:36
3צפיות
לא.חוץ מזה בדרך כלל רוב הרכבים האלו הם עם אותם נתונים של זוית גישה וזוית נטישה.
כל רכב בעולם שינסה לעלות על סלע גבוה ,בזוית של 90 מעלות מהטמבון לא יצליח לעלות כולל הפראדו שיש לי אלא אם הגלגלים עוברים את הטמבון ואלו הם רכבי האקסטרים.אם אתה נהג משוגע ולא אכפת לך מהרכב אתה תעלה עם כל המשתמע מכך.עוד מעט אשלח לך תמונות אני רק אחפש אותם.
º
מדרגה של מטר[לא מצליח לשלוח בגדול]
19/08/09 15:52
8צפיות
מדרגה של מטר[לא מצליח לשלוח בגדול]
זה לא מדרגה של מטר
19/08/09 15:58
5צפיות
זה אפילו לא מדרגה.

כשאומרים מדרגה של מטר מתכוונים ל90 מעלות לא ל30.
º
זה בכלל מישור
19/08/09 16:00
1צפיות
º
זה בסדר?
19/08/09 16:35
7צפיות
זה בסדר?
מה עם הנפת הקדמי
19/08/09 17:05
4צפיות

כתובות אינטרנט מצורפות:
º
נו לא אותו הגובה?
19/08/09 17:08
1צפיות
המדרגה בבן שמן.
19/08/09 17:37
5צפיות
מתחיל להיות בסדר
סחתיין עליך
19/08/09 17:39
4צפיות
את המדרגה של אבי לילה זיהית?

מעלה בוקר
º
וואלה לא הבנתי איך היא נחפרת עוד יותר כל פעם
19/08/09 20:40
2צפיות
º
הנה כמה הסברים :
20/08/09 11:28
8צפיות
הנה כמה הסברים :
º
עוד קצת -
20/08/09 11:30
7צפיות
עוד קצת -
º
ואחרונה (הבנו ת'מסר) :
20/08/09 11:32
7צפיות
ואחרונה (הבנו ת'מסר) :
למה הג'יפאים תמיד
20/08/09 18:35
6צפיות
שמנים וקרחים?
שאלה רטורית :
20/08/09 21:57
5צפיות
1.כי הם רובצים במושבים של הג'יפ ,ועוד לוקחים איתם בשר בבגאז'.

2.כי לשישיות אין ריפוד גג,והם מגרדים את הפדחות שלהם בגג.
אז אתה אומר שהאמר H3 יותר נמוך וכבד
20/08/09 11:18
1צפיות
מגרנד-צ'ירוקי, ועם פחות נעילות?
רק כדי להיות בטוח שאני מבין מה אתה אומר...
אני אבהיר
20/08/09 12:03
3צפיות
האמר יותר כבד מגרנד צ'ירוקי (שנים 93-2004) - כן. בטון.
גרנד צ'ירוקי בסט-אפ מקורי עביר כמו רכב ליסינג, בעיקר בגלל העובדה שהוא מאד נמוך.
האמר מגיע יותר גבוה ועם נעילה אחורית (אגב- גרנדים 99-2004 מגיעים עם נעילות וורילוק בשני הסרנים).

אבל, וכאן קבור הכלב.. גרנד הוא פלטפומה של רכב שטח, עם שני סרנים חיים, תכנון זרועות רדיוס שמאפשרות מהלכי מתלה (לאחר החלפת קפיצים וניתוק מייצבים) הכי ארוכים שתראה. לעומתו ההאמר היה דפוק וישאר דפוק ואפשרויות השיפורים מאד מוגבלות.

אגב בגרנד יש מנוע V8 שמטיס את הרכב קדימה, בהאמר יש מנוע שבקושי מזיז אותו. בגרנד יש נוחות נסיעה שמי שנוהג בהאמר יכול רק לחלום עליה. גם כמות הפינוקים בגרנד (אפילו שנת 93) עולה על זו שיש בהאמר שנת 2009.
תעשה שיעורים, תבדוק, תסע בשני הרכבים ואז תחזור ותגיד לי אם אני טועה.

חוץ מזה, לא רציתי להשוות בין גרנד להאמר. פשוט ציינתי שהאמר (ו FJ) הם חרא רכבים שפשוט לא נותנים מספיק לא בכביש ולא בשטח. מבחינתי האישית, הם לא עוברים אצלי את רף הסבירות (לכביש ולשטח).

עד כדי כך.
"ואפשרויות השיפורים מאד מוגבלות" ???
22/08/09 11:44
1צפיות
אילו שופורים אין לו?
?!
22/08/09 21:50
5צפיות
?!
יותר קשה לשחק עם מתלים נפרדים מאשר עם סרן
22/08/09 22:35
1צפיות
חי. מכיוון שהמתלה מחובר לשלדה, קשה מאוד להשיג איתו מהלכי מתלה ארוכים, ואין סיכוי להגיע למהלכי המתלה המוטרפים של סרן חי, שכל מה שאתה צריך לעשות בו זה להאריך את הקפיצים.
מה יש לכל הפיקאפים? אלה שמפרקים בהם את
23/08/09 20:40
2צפיות
הארגז ופותחים אותו למנופי הבולמים......
º
זו הכוונה...
23/08/09 21:02
6צפיות
זו הכוונה...
ובשביל לסיים את הויכוח, אפשר לערוך מבחן פשוט
20/08/09 12:10
3צפיות
תנסה לארגן איזה האמר או FJ שתרצה. משופרים ככל שיהיו. אפילו נעולים כפול.
אני אבוא לאן שתרצה, עם גראנד מוגבה שנעול רק בדלתות...

כשתראה את ההבדלים אתה תבין.
אני במקרה ממש נמצא עם הג'יפ באזור השרון בסוף שבוע הזה, אפשר לארגן שעתיים של עבירות בחורשן אם תרצה

מעבר לזה אני סיימתי את חלקי בדיון. אין טעם להמשיך להתנצח.


מעבר לטעות שיש לך בנושא המשקל
20/08/09 14:30
2צפיות
שמשותפת משום מה גם לרושף (חולקים favorite's במחשב?), עם שאר הדברים שאתה אומר - עכשיו - אני די מסכים.
הגרנד הוא פלטפורמה נהדרת לשיפורים, כמו גם הצ'ירוקי המרובע. זה לא קשור בכלום להתיחסות לכלים במצבם המקורי כמו שעשית מקודם. אני מכיר חברה ששיפרו ספורטז' לרמה שתבייש את רב הכלים בארץ בעבירות, אז מה? משווים סטנדרטי לסטנדרטי. ושם להאמר, ול-FJ, אין במה להתבייש. ה-FJ יושב על פלטפורמה שמגיעה מהלנד-קרוזר במקור, שהיא נחשבת לא רעה בקבוצה הזו, עם זויות מרכב משופרות ו"דיפרנציאל" מרכזי נעול. אז להגיד שהוא נחות מכל רכב שטח יפני? הצהרה מוזרה.
וגם לומר על הFJ שהוא מכוער
20/08/09 14:54
1צפיות
נו,על טעם ועל ריח...אחד הSUV היפים ביותר לדעתי!
בטח ובטח שהמיוחד והשונה ביותר, שזה כבר משהו היום שהמכוניות כ"כ דומות.
º
לפי דעתי הוא אחד היפים גם.
20/08/09 17:35
1צפיות
º
כנ"ל
20/08/09 18:08
6צפיות
º
כמובן שלא התכוונתי שאתה אמרת שהוא מכוער
20/08/09 14:55
1צפיות
º
סליחה, רושף לא קשור להודעה. טעות שלי.
20/08/09 17:01
1צפיות
º
ג'ימני שולטטתתתתתתתתתת111!!!!! רוצחת!!!!!!
19/08/09 16:31
2צפיות
º
האמר באותה מדרגה
19/08/09 15:59
6צפיות
האמר באותה מדרגה
º
האמר וטויוטה
19/08/09 16:16
6צפיות
האמר וטויוטה
º
עם המע"צ שעשו שם הסובאRו שלי עולה בקלות
19/08/09 17:36
2צפיות
לעלות מדרגה זה אומר בלי עבודות
19/08/09 18:44
3צפיות
בינוי.

לבוא, לעמוד במקום ולעלות אותה לאט ובנחישות.
º
גם תעלה,לאט טכניקה ונחישות ורגישות
19/08/09 22:45
5צפיות
גם תעלה,לאט טכניקה ונחישות ורגישות
ג'קוב,אתה כנראה לא ממש נוסע עם 4X4 בשטח.
20/08/09 01:18
3צפיות
גם עם  4X4,הנהג עושה את ההבדל.
נהג גרוע,גם הופך את זה ליקר מאוד.
בשונה מאופנוע,שם בדרך-כלל,זה יגמר במחיר סביר.
אבי, יצרת סערה בכוס מים.
20/08/09 09:15
1צפיות
תקנה עגלה ( תמצא ממי להשאיל מתי שצריך.. )
תתקין וו גרירה.
אין תחליף לנוחות של הפראדו, אתה חשבת על טנדר סובארו ?
עגלה זה הפתרון בשבילך.
טנדר סובארו זה למעוטי יכולת, או ברירת מחדל זו או אחרת..
זה כמו שפעם ניסיתי להחזיק גם פלאפון וגם סלקום כדי לשלם פחות בסוף חודש..
אחרי הכל זה יצא יקר יותר...

תתקין וו גרירה, תתארגן על עגלה...
אתה לא שאלת ברצינות עם זה יהרוס את האוטו אני מקווה ?
הפראדו הוא אוטו חייה...
º
עוד שבועיים אצלך בגליל
20/08/09 09:39
1צפיות
º
קובי אגב.. ואתה שוב טועה
20/08/09 10:52
2צפיות
קובי OK ואני לא טועה.תקרא קצת על
20/08/09 17:17
1צפיות
הH3  09 האמריקאי,שנקרא אלפא.
תמצא לנו בבקשה SUV שמתנהג כמוהו בשטח ומשם נמשיך.
Flix

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
לעמוד הפורום