לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
כיום שלכל ישראלי יש את המכשיר כיום כאשר אתם הולכים ברחוב להיתקל באדם מדבר בסלולארי שלו באם הוא מבוגר או ילד שלא סיים ביה"ס זה כמעט בלתי אפשרי וחייב להיות פורום שמדבר על הנושא הזה אז שלום אני - רונן ואני מכור לסלולארי, אני לא יכול לחיות ללא המכשיר הזה וחייב להתעדכן בכל מה שקורה בעולם הסלולאר, ואם אהיה יום ללא המכשיר אשתגע, מכירים את התחושה?? אתם מוזמנים להיכנס לפורום שכולו עוסק בעולם הסלולארי יש בו את כולם החל מנציגים יבואנים ועד סתם אנשים שכרגע קיבלו את המכשיר הראשון בחייהם פה תמצאו תשובות לשאלותיכם החל מהשאלה איך מדליקים את הC1-01 שלי? וכלה בדיון איזה סמארטפון הכי טוב בשוק! רק לפני שאתם נכנסים, כמה חוקים בסיסים

* אסור בתכלית האיסור להציף את הפורום

* שרשרו הודעותיכם אחת לשניה... אם יש לכם הרבה מה להגיד אז או שאספו את כל הדברים להודעה אחת או שתשרשור הודעה אחת לשניה במקרה שהנושאים לא ממש קשורים אחד לשני הדבר יקל על הפורום וימנע משרשורים לא פחות חשובים לעזוב את העמוד הראשי של הפורום

* נא לא לפרסם מכירות\החלפות וכו` בשביל זה קיים הלוח

* אין להעביר קודים למכשירי סלולאר על גבי הפורום מכיוון שישנם קודים שאין בסמכותו של האדם "הרגיל" להשתמש בהם ויכולים להביא נזק בלתי הפיך למכשיר (השתמשו במסרים לצורך זה).

* נא לשרשר הודעות OFF להודעת הOFF שבפורום. הודעת OFF שלא תשורשר תמחק.

* רוב השאלות מקבלות תשובה ולכן נא לא להקפיץ כל 10 דק` אלא אם ההודעה כבר מתקרבת לעמוד הבא או לחילופין לא קיבלה תשובות יותר מיממה הודעה אשר יתווסף לה שירשור הקפצות, כאשר כל ההקפצות הן בנות 10 דקות תימחק לאלתר

* אם במקרה יש לכם מספר שאלות נא לכתוב את כולם בהודעה אחת ולא לפתוח לכל שאלה הודעה. (כנ"ל לגבי קישורים למידע על סלולארי נא לשרשרם אחד אחרי השני)

* נא לא לעקוץ\לרדת\להשמיץ חברות סלולאריות מתחרות, יצרניות מכשירים או כל דבר שקשור לסלולארי שלא תואם את דעותיכם דבר אשר יכול להביא לפגיעה בגורם נוסף ולריבים וסכסוכים מיותרים בפורום - הודעות מסוג זה ימחקו במידית ללא שום התראה

* בפורום יש סקרים, גלריות ועוד` אופציות אשר לא חייבות להיכלל כל פנייה בענייני סקרים, הצעות לגלריות וכו` תעשה בצורה מסודרת על גבי הפורום,

* אין לפרסם את הבלוג שלכם בפורום, יש לכם בלוג? הוספו את קישורו בחתימה שלכם, אם על כל שאלה שתענו עליהם בהפניה לבלוג שלכם, גם אם אכן בבלוג רשומה התשובה, התגובה שלכם תימחק, יש לכתוב תגובה מלאה בפורום, ולא לתת קישור, אפשר לתת קרדיט למקור.

* אין לתת קישורים בגוף ההודעה אשר אין להם הקשר לנושא השירשור או ההודעה ואין הזהרה מה יש בקישור, הודעה כזו תימחק מייד בלי הזהרה.

* אין לצעוק בפורום, לכתוב הודעות בסיגנון "עזרה!!!" "הצילו!!!!" וכו' הודעה מסוג זה תמחק.

 

* מסרים או כל אמצעי התקשרות אל המנהלים. רוצים ליצור קשר? במסרים הפרטיים, אין לדון על מדיניות ניהול הפורום על גבי הפורום, יש לכם הערה בנושא? פנו בפרטי למנהל או להנהלת תפוז או בפורום משוב, הודעות מסוג זה שיעלו בפורום ימחקו במיידית!.

* קרינה היא לא נושא לפורום סלולרי, המידע כיום על קרינה הוא לא ברור ונועד רק לאנשי מיקצוע בתחום קרינה ולא למשתמשים הפשוטים, כל דעה שתהיה מבוססת או לא תבלבל ותלחיץ סתם גולשים שלא מבינים, אין להעלות שאלות או דעות בנושאי קרינה והשפעותיה, הודעות כאלו ימחקו מייד.

* כאשר יש הודעות בנושאי מערכות הפעלה WM/WP7, פאלם, אנדרואיד או מכשירי iOS של אפל יש לפנות לפורום המתאים (קישורים בכותרת הפורום)

אין להגיב לשאלות בנושאים כאלו, אפשר להפנות לפורום המתאים,

פורום זה עוזר בבחירת מכשירים (כן גם מכשירים שנרשמו בפיסקה הקודמת), כאשר יש שאלה של לפני קניה אין צורך להפנות לפורום המתמחה,

גם שאלות על שימוש במכשירים עם סמביאן מייגו או כל מערכת אחרת שאין לה פורום ייעודי נענות בפורום זה,

וכן גם שאלות בבחירת מסלול וחבילת גלישה במפעילות הסלולריות.

* נושאי תלונות על חברות או חנויות או כל גוף הקשור לנושא הפורום יש לעלות בצורה מנומקת וללא התלהמות תוך שמירה על חוקי המדינה בנושאי לשון הרע והוצאת דיבה, אין לקרוא לגוף האמור בשום צורה פוג

מסלול עסקי- סלקום

10/04/11 11:44
שלום,

קיבלתי הצעה לשלושה מנויים דרך סלקום עסקי, אלו פרטי העסקה, לפני שאסגור איתם- אם מישהו מכיר חבילה יותר משתלמת אשמח לשמוע-

1. חבילת 330 דק', העלות לדקה ללא מע"מ- 30 אג', קבלת מכשיר חדש בחיוב-זיכוי, ללא התחייבות לדור 3.

2. חבילת 160 דק', העלות לדקה ללא מע"מ- 35 אג', ללא קבלת מכשיר חדש.

3. 150 דק'- לרשת סלקום, 150 דק'- לכל הרשתות, 150 SMS+ ביטוח+ מכשיר חדש בחיובי זיכוי. תשלום על הכל- 127 ש"ח ללא מע"מ.

מדובר בשלושה לקוחות שלא משתמשים באינטרנט, השימוש בנייד הוא בעיקר לקבלת שיחות, חבילת הדקות זה בהתאם לשימוש, אין צורך ביותר דקות.

תודה!
 
תגיות:
מסלול עסקי- סלקום
<< ההודעה הנוכחית
10/04/11 11:44
75צפיות
שלום,

קיבלתי הצעה לשלושה מנויים דרך סלקום עסקי, אלו פרטי העסקה, לפני שאסגור איתם- אם מישהו מכיר חבילה יותר משתלמת אשמח לשמוע-

1. חבילת 330 דק', העלות לדקה ללא מע"מ- 30 אג', קבלת מכשיר חדש בחיוב-זיכוי, ללא התחייבות לדור 3.

2. חבילת 160 דק', העלות לדקה ללא מע"מ- 35 אג', ללא קבלת מכשיר חדש.

3. 150 דק'- לרשת סלקום, 150 דק'- לכל הרשתות, 150 SMS+ ביטוח+ מכשיר חדש בחיובי זיכוי. תשלום על הכל- 127 ש"ח ללא מע"מ.

מדובר בשלושה לקוחות שלא משתמשים באינטרנט, השימוש בנייד הוא בעיקר לקבלת שיחות, חבילת הדקות זה בהתאם לשימוש, אין צורך ביותר דקות.

תודה!
תזכרי שבעסקי יש התחייבות ל 36 חדוש
10/04/11 13:10
3צפיות
ו 8% קנס כפול 24 חודשים (אם תרצי לצאת אחרי שנה) זה הרבה כסף.
ועבור הטלפונים (ללא החזרים) ממשיכים לשלם עד הסוף.
º
גם בעסקי אפשר לשנות לה תעריפים בלי חשבון כמעט
10/04/11 13:55
1צפיות
º
10/04/11 18:42
אוקיי,
10/04/11 16:35
1צפיות
השאלה אם העסקה הזו בכלל משתלמת. בכל אופן, ביקשתי גם הצעה למסלול פרטי.
תודה.
כתבו פה פעם שחוק הגנת הצרכן לא חל על עסקי
10/04/11 17:20
2צפיות
זו כבר סיבה לא רעה לעבור לפרטי.
בכל מקרה תלכי על מסלול שאין בו התחייבות בכלל.

127 ש"ח זה עבור כל המנויים?
נראה טוב.
חפשי את החסרונות....
את צריכה
10/04/11 17:54
1צפיות
להחליט לפי מה שנוח לך. האם נראה לך שתשארי עם החברה הרבה זמן? את מאלו שיעזבו אם יקבלו הצעה טובה יותר,  רוצים מכשיר אחר וכו? האם מבחינת מה שאת משלמת בחבילה הקיימת שלך עולה או שווה למה שהוצע לך בעיסקה זו?  האם המכשירים שמוצעים לך נראים לך? את מרוצה מהשירות והתמיכה של החברה והן חברת היצרן של המכשיר? לדעתי שאלות כאלה צריכות להישאל ולא הסתכלות על מחיר וכסף, כי זה אינדווידואלי מאוד. למשל אנחנו - בעסקי של הכתומים ולא חושבים לעזוב, אבל זה לא מבטיח שהעיסקה שלי טובה משלך, או זולה יותר, כן אבטיח לך שהיא מתאימה לי ולכן את צקיכה חבדוק כלפי עצמך ולא כלפי הנתונים היבשים. בהצלחה!
º
צריכה*
10/04/11 18:00
11/04/11 11:13
1צפיות
במקרה אמש שוחחתי עם בכירה מאוד בקשרי לקוחות..
מדובר ב127 ש"ח לכל מכשיר או סה"כ ?
אם מדובר על מכשיר זיכרי שהחיובים ל36 חודש והזיכויים (אם יש הם רק ל18 חודש לכל היותר)
אם את מקבלת ביטוח חינם ושימי שלכל היותר ניתן לתקן אחת לחודש פלסטיקה ושיש השתתפות עצמית
שימי שכמעט תמיד משתלם לך יותר לקחת את המכשיר בחנות פרטית או מחו"ל ולדרוש מסלקום את הזיכויים כאילו לקחת את המכשיר מהם והיתרון שאז לא דוחפים לך חבילת גלישה (כל זאת ע"פ התקנות האחרונות יש בפורום מידע לגבי זה).
ועוד כמה
11/04/11 11:15
לא מתקנים במקום אלא נותנים מכשיר חליפי ואז צריך להגיע שוב לאחר כמה ימים לקבל את המכשיר המתוקן.
המכשיר החליפי אינו יכול להכיל את כל המידע שיש לך במכשיר וחובת הגיבוי של המידע - עליך.
אם המכשיר שתקבלי מהחברה הסלולרית לא מגיע עם כבל העבדת נתונים תאלצי להוסיף כסף לרכוש אחד.
כל מה שכתבת אולי נכון ללקוח פרטי
11/04/11 12:04
2צפיות
כלקוח עסקי הזיכוי שניתן לי בסלקום הוא ל 36 חודשים.

לא מגבילים על החלפות פלסטיקה/מסכים מנופצים ולא גובים על זה השתתפות עצמית.

נכון שנותנים מכשיר חלופי אבל לא נתקלתי במקרה שלא העבירו וגיבו לי את החומר.

במקרה של סמארטפון שלא יכולתי להשבית מעבדה ניידת פגשה את האיש בשטח ותיקנה לו את המכשיר במקום ללא כל חיוב.

לכל מטבע שני צדדים והשאלה איזה צד עדיף תלויה בצרכים של הלקוח. יש דברים שאולי עולים קצת פחות אבל שווים ללקוח הספציפי הרבה פחות בעוד אותם הדברים לא משנים כלל ללקוח אחר.
..
11/04/11 13:35
אני לקוח עיסקי ובררתי זאת אמש.
זיכויים ניתנים ל18 חודש (יש לך בכתב ליותר אשמח לדעת)
חלקי פלסטיקה/מסכים מוחלפים בהגבלה עד פעם אחת בחודש אחרת יש השתתפות תשלום שאינה כלכלית (יש לך בכתב ליותר אשמח לדעת)
גיבוי חומר - אני משער שבאנשי הקשר שלך אתה לא משתמש ביותר מ1000 תיקי לקוח (שם+טל+פקס+סל'+דוא"ל וכו' לכל אחד), כנראה אין לך ישומי JAVA/סימביאן שנכתבו לעסק שלך וכנראה שהאסמסים לא חשובים לך..

ניידת תיקונים לשטח ? יש לך עסק של עשרות אלפי מכשירים..אולי..לא מוכר לי.
קודם כל אני מקליט את השיחות עם נציג השירות
11/04/11 15:40
2צפיות
כשאני יושב מולו ובאופן גלוי כך שאני לא צריך כתוב.

לגבי פלסטיקה/מסכים לא צריך כתוב. בהפרש של שבועיים החליפו לאחד הטלפונים פעם מסך ופעם רק זכוכית קדמית.

1000 תיקי לקוח אני לא מחזיק בטלפונים אבל גם את המעט שיש אני מגבה על המחשב האישי שלי ולא סומך על אף אחד ועל שום דבר (מה עוזר גיבוי כשהטלפון נופל לעומק 3 מטרים של ביוב?)

יש לי עסק עם 5 מכשירים בלבד וגם אני לא ידעתי על השירות. פשוט כשנשברה רק הזכוכית ורצו שנשאיר את המכשיר בדקתי מול הצוות העסקי שמטפל בי (*234) מה אפשר לעשות כדי לקבל מכשיר מקביל מבחינת תכונות כי מדובר באיש שיווק שחייב להיות זמין באופן מלא. אחרי שעתיים חזרו אליי עם ההצעה הזו וזה באמת דבר אדיר.

..
11/04/11 19:45
אתה מסכים איתי שהמשתמש העיסקי הממוצע בסלקום לא נהנה מהחלפת פלסטיקה יותר מפעם בחודש וצריך לחזור לסניף ולתור לאחר 3 ימים להחזיר את הסלולרי החליפי ולקחת את שלו שבשאיפה הפעם תוקן ולא יאלץ לשוב פעם נוספת ?
פתרונות מיוחדים לא מעניינים את הלקוח ההמוצע שממילא לא יקבל אותם ללא תשלום נוסף !
אני בהחלט לקוח עסקי ממוצע ואפילו די קטן
12/04/11 08:06
2צפיות
כנראה זו לא שאלה של גודל אלא שאלה של מו"מ כי ברור שאף חברה לא אוהבת להוציא כסף איפה שהיא לא חייבת.
Flix
ש.כספי פוליגרף חקירות וייעוץ ביטחוני בע

מחפש חוקר פרטי?

לפרטים נוספים לחץ כאן!


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
לעמוד הפורום