לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
פורום אופני כביש
אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.
`
x
הודעה מהנהלת הפורום
*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
 
המשך >>

טיטניום או קרבון? מבקש עצות או המלצות ממבינים

מאת: Outdoors
03/04/10 13:38
החלטתי שאם ניתוח הארתרוסקופיה שלי יצליח (טפו טפו) אני מפנק את עצמי בשלדת כביש חדשה.

ולא שחסר לקסטרל טאלון שלי דבר, פשוט בא לי משהו חדש. הסתכלתי על לינסקי ולייטספיד בצד הטיטניום, וראיתי את כל הריינג' בצד הקרבון.
לא בא לי לוותר על קשיחות אבל אני רוצה גם ליהנות ברכיבות הארוכות (190 ס"מ ו- 95 ק"ג)

רעיונות? מחשבות? עצות?

הכל יתקבל בברכה
טיטניום או קרבון? מבקש עצות או המלצות ממבינים
<< ההודעה הנוכחית
03/04/2010 | 13:38
25
139
החלטתי שאם ניתוח הארתרוסקופיה שלי יצליח (טפו טפו) אני מפנק את עצמי בשלדת כביש חדשה.

ולא שחסר לקסטרל טאלון שלי דבר, פשוט בא לי משהו חדש. הסתכלתי על לינסקי ולייטספיד בצד הטיטניום, וראיתי את כל הריינג' בצד הקרבון.
לא בא לי לוותר על קשיחות אבל אני רוצה גם ליהנות ברכיבות הארוכות (190 ס"מ ו- 95 ק"ג)

רעיונות? מחשבות? עצות?

הכל יתקבל בברכה
קרבונאג' זה כמו פילגש. מחליפים כל X שנים.
03/04/2010 | 14:24
4
25
טיטניום זה ליחסים ארוכים ויציבים.
אם אתה גאדג'טרן (או גאדג'טריסט?) לך על קרבון.
בשנה הבא הרי יצא דגם חדש הרבה יותר משהו  שיביא לך תיאבון להשתדרג ואין כמו פילגש חדשה להעיר את האהבה עד שתחפץ.
באופני קרבון אפשרויות הבחירה היום אין סופיות. החל מדגמי מירוץ קשיחים למקצוענים ועד לאופני ספורט נוחים  ברמה של (כמעט) אופני טורינג.
תאכלעס?
ברמות הגבוהות אין הבדל באיכות ומה שחשוב באמת זה מה מוצא חן בעיניך ועושה לך תיאבון לרכב.
לפרטים הטכניים אין שום חשיבות.

דוקטור, דווקא מתאים לי אופניים לטווח ארוך
03/04/2010 | 15:15
21
חייב להודות שהדגם החדש יותר, מעוצב יותר, יקר יותר כל שנה עושה לי בדיוק ההפך. זה לא שאני לא מעריך את הצעצועים החדשים. נהפוך הוא. אני גם יכול להניח שהשינויים הם באמת לטובה (אני בטוח ש BB30 טוב יותר מ- BB רגיל, ואני גם די בטוח שבשלב זה או אחר אני ארכב עם שימנו Di2) אבל המנטליות של תרבות הצריכה עושה לי אנטי.

מי שעושה לי חשק לרכוב זו הדרך, זה מצב הרוח, זה מזג האוויר, זה הקקפה השחור והקימה המוקדמת.

לרכיבות תחרותיות אני מאושר לגמרי עם הגורו כרונו שלי, ועדיין אני רוצה מפעם לפעם, גם ברכיבת "רנדוניר" לתת בראש, או להרגיש שכל וואט עובר לסיבוב הגלגל ולא לWobble של שילדה.

הפוך דוקטורה. אשה מחליפים. עם הפילגש נשארים..
03/04/2010 | 17:28
2
12
...וחוץ מזה, הסיפור של הקרבון, שמחזיק מעמד שנתייים ואז מתכלה, לא מחזיק מים. Carbon is here to stay.

מעבר לכך, המו"פ, בתחום של חומרים מרוכבים הוא בתחילתו. כל שנה מפתחים סיבים, דבקים ושיטות יצור חדשות, שהופכות את שלדות הקרבון לחזקות, אמינות, קשיחות וזולות יותר.

ועל יתרונות העיצוב, והקשיחות עוד לא דברנו, מפאת קוצר היריעה.

טיטניום, סקנדיום ועוד כמה סגסוגות אקזוטיות, זה למכורים בלבד. שלדות "בוטיק" של כמה הילי-ביליז, ורד-נקס שמתעקשים להוסיף לגז הריתוך, זירמת תיישים מיוחמים, בטענה שזה מוסיף קשיחות לשלדה הקפיצית...  

במבחן של עלות תועלת הטיטניום לא עובר את תנאי הסף.  אלומניום זה סיפור אחר, אבל על כך בהזדמנות הבאה.

תספרו עד 200, בתורכית, עד שדורון, שופך עלי קפה תורכי רותח...  
כנראה. ובכ"ז יש אנשים שמעדיפים מכונית פתוחה
03/04/2010 | 18:54
1
11
שעון ייגר-לה-קולטר שילדות טיטניום  ועט נובע.
לטיטניום יש איזה קסם מיוחד שלקרבון אין.
בהחלט. רק שלגיבוי צריך מזדה 5 שתניע כל בוקר,
03/04/2010 | 19:01
9
...והמזגן תמיד יעבוד, שעון כדורי פשוט שלא ילכלך, שעון סייקו מדויק להפליא, ושלדת קרבון קשיחה
(במקומות הנכונים), ואמינה תמיד....

אה, וגם חשבון בנק דשן, ירושה עסיסית ו/או אקזיט בינוני.

ועד אז, נדבוק, ביחס נכון של עלות/תועלת, ושירות טוב ומקצועי. יש לזה קסם מיוחד, שלפלצנים אין.

כל כך אישי הענין הזה
03/04/2010 | 15:54
1
14
החומר עצמו לא אומר הרבה, תלוי מה עושים איתו. דוגמא ידועה - שלדות אלומיניום ידועות כקשיחות, אבל שלדות האלומיניום הראשונות בשנות השמונים של ויטוס היו דווקא רכות במיוחד.
אני חולם על טיטניום, אני לא אוהב קרבון, ולדעתי מדובר בהעדפה סובייקטיבית לגמרי
גם אצלי הייתה העדפה סובייקטיבית לטיט. וכנראה
03/04/2010 | 16:06
13
שלא טעיתי. סיפור אהבה עם קולנגו טיטניום (שילדה) וקרבון (מזלג ומשולש אחורי) שמחזיק כבר ארבע שנים ואין כל נטיה להחליף.
עכ"פ ממליץ לבדוק גם:
סרוולו S3
וספשלייזד S Works Rubai
אלו אופניי מירוץ עם נגיעות משמעותיות של נוחיות
Titanium
03/04/2010 | 17:14
20
הרשה לי לצטט מספר שלאחרונה קיבלתי:
One can update components on a yearly basis, but the elegant look of a custom titanium is timeless

רכבתי על לייטספיד כמה שנים ואני בדרך ללינסקי. קרבון לא מדבר אלי .

אחרי 10 שנים[שלדה בת 10!]
03/04/2010 | 17:17
10
21
אחרי 10 שנים[שלדה בת 10!]
יפהפיות!! כך נראית קלאסיקה!!
03/04/2010 | 17:58
11
אין מה להתפלא
03/04/2010 | 18:41
3
10
לא יודע איך היום, אבל בזמנו זו היתה חברה  מאוד יוקרתית, אז אני מניח שהם לא התקמצנו בחומר ובעבודה.
חוץ מזה בטיטניום כמעט ואין קורוזיה, כך שהיתי מגדיר את שלדה - "לכל החיים"
החולשה של שלדות טיטניום היא במקומות הריתוך, לפעמים זה ניפתח.
אבל עם קצת מזל...
ואם אין לחם - שיאכלו עוגות
03/04/2010 | 18:56
12
ואם אין לחם - שיאכלו עוגות
אם נפתח מתקנים מניסיון
03/04/2010 | 18:58
1
13
קרבון זורקים והתיקון בוצע בארץ
אל דאגה
03/04/2010 | 19:20
9
קרבון גם לא זורקים כל כך מהר.
היום אחרי הדורה אייס
03/04/2010 | 18:55
12
עוד יותר יפה דודי זה משה
מה שבע?!
03/04/2010 | 19:30
9
אה דודי
03/04/2010 | 23:55
5
קרבונאז לא יבין .......
מדהימות!
04/04/2010 | 14:34
5
גם שלי ותיקות אך נראות לא רע...
05/04/2010 | 18:35
12
גם שלי ותיקות אך נראות לא רע...
וגם הם מטיטניום
פה מוסבר הכל בפשטות
04/04/2010 | 12:15
13
לאלו ולאלו יש שני גלגלים, פדלים, ושרשרת
04/04/2010 | 12:49
1
8
ראשית, אני מחזיק אצבעות שהכן הניתוח יצליח. זה יותר חשוב משלדה חדשה

הוסיפו כאן לינק לסרט נחמד, אבל אין לו משמעות -- אני לא הייתי מעז לרכב על שלדה שנדרסה ע"י טנדר, לא משנה מאיזה חומר היא עשויה.

וכמו שאיציק כתב למטה, יש שלדות אלומיניום רכות, וגם יש שלדות דאונהיל מקארבון, אין חשיבות לחומר נטו, אלא לתכנון השלדה הכולל. אפשר לייצר סגסוגות שונות על בסיס אותה מתכת, ואפשר לשזור סיבי פחמן בצורות שונות. וגם מאותה סגסוגת ממש, צינורות בעובי ופרופיל שונה יפגינו תכונות אחרות לגמרי.

בקיצור: קח זוגות לנסיון, ובחר את זה שההתנהגות (והצבע) שלו יפים בעיניך.
תודה על האיחולים, וכן, הסרט אכןנחמד אך לא....
04/04/2010 | 15:28
4
רלבנטי.
אלו לא המאמצים או הטראומות ששילדה אמורה לעמוד בהם ויותר מזה אין בכך דבר וחצי דבר עם נוחות רכיבה או קשיחות בפני העברת כח.

חג שמח
חיכיתי הרבה לענות, לא היתי סגור מה לומר
05/04/2010 | 18:53
2
14
אבל עכשיו אני יודע.
אתחיל בזה ששני החומרים חזקים מאוד אבל בעיות קיימות בשניהם. כן, פלסטיק, סליחה - קרבון, יכול להשבר. אבל גם טיטניום חסין ככל שיהיה לא חסין פגמים וראיתי כאלו של מותגים נחשבים שהיו בהם שברים מסוכנים מאוד.

שני החומרים יכולים להפגע אבל ברוב המוחלט של המקרים מדובר בחומרים שיכולים להחזיק שנים. אם זה מה שאתה רוצה. למרות שבד"כ מיחסים אריכות ימים למתכות.

שני החומרים יכולים לתת קשיחות נפלאה ושיכוח זעזועים נפלא. שני החומרים יכולים להיות בסיס לשלדות יפות. שני החומרים יכול להיות בסיס לשלדות נוראיות.

אז עם מה ללכת? אני היתי הולך עם טיטניום. אבל לא היתי הולך עם לייטספיד מכמה סיבות - הם היום אחד היצרנים הגדולים ודווקא בטיטניום היתי שמח ללכת על בוטיק (מה גם שחברה שמייצרת אופניים כאלו מכוערים לא מגיע להם שיקנו אותם http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Litespeed_Archon... כן אני יודע שזה קרבון). MOOTS, SEVEN וכאלו עוד יחסית קטנים (אבל לא קטנים מידי). ה MOOTS קיבלו שבחים מכאן ועד מחרתיים. יש את אניגמה הבריטים שאילולא כמה שירשורים זוועה בפורומים בבריטניה לפני כמה שנים (ע"ע שברים) היתי ממליץ עליהם בפה מלא.

שוב תשאל - על מה ללכת? אומר שוב - טיטניום אבל רק אם יש לך את הכסף ללכת על מותג איכותי במיוחד.


כמה זה "כסף"
05/04/2010 | 23:49
8
תודה על התגובה המפורטת!!
06/04/2010 | 16:20
9
בסה"כ היא מחזקת את התחושה ואת הכיוון שלי. אין לי באמת טענות לקרבון אבל אני נוטה לטיטניום. אולי זו אגדה אורבנית ואולי לא אבל אני נוטה להאמין כי לקרבון יש אורך חיים מוגבל, גם אם אינו חוטף מכות או נחשף לרטיבות (ראיתי מה קרה לכידון קרבון שנשרט ועמד מספר ימים חשוף - -הפך לתחבושת...).

לא חשבתי על MOOTS, למרות שהכרתי את הפירמה - מעניין..
למרות השם האגדי של לייטספיד, כנראה שהם באמת לא היו הבחירה שלי (הוצעה למכירה באיביי שלדת ICON חדשה במידה שלי י במחיר סביר, התלבטתי והחלטתי לוותר).
טוב. קודם נעבור הניתוח בשלום ואח"כ נדבר.

תודה שוב על הכל!!
הודעות אחרונות
Flix וידאו
חם בפורומים של תפוז
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ