לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2958729,587 עוקבים אודות עסקים

פורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004
א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 
0  9  8  7  6  5  4  3  2  1 

הגבלת הילוכים


מאת: איציק הופמן     תאריך: 11/05/2005 15:45:00

הגבלת ההילוכים באה למנוע מאלה שמוגבלים (ילדים בתחרויות) להשתמש בהילוכים שלא מתאימים להם וככה לא לדפוק את הברכיים שלהם .
רוב האנשים לא יודעים להשתמש ביחסי הילוכים נכונים ולכן עובדים על הילוך כבד מידי בשבילם במקום לעבוד על הילוך נכון וקאדנס נכון ובעצם דופקים את הברכיים .
ההגבלה באה על מנת לנסות למנוע כמה שיותר את הפגיעה בהם , גם בדר"כ מתי שעובדים על הילוך כבד מידי ומפדלים לאט (קאדנס נמוך) אין שליטה כל כך על האופניים והדבר מסכן גם את הרוכבים מסביב .

זה חישוב פשוט גלגל"ש קידמי לחלק בגלגל"ש אחורי כפול היקף הגלגל במטרים (בדר"כ 2 .096) .
מה שרשום בהגבלה בטבלה ליד כל קטגוריה זה בעצם היחס הכי גבוה שהרוכב שמוגבל יכול להגיע , כלומר ההילוך הכי כבד שלו .
בדר"כ זה 53X14\15 , תלוי בפרופיל הצמיגים .

אכן , הגבלת ההילוכים המפורסמת שכל רוכב מקטקטים ועד לנוער מחוייב בה מחוייבת כחוק על ידי איגוד האופניים הבינלאומי - ה-UCI .

להגבלת ההילוכים יש למעשה שתי מטרות עיקריות:

הראשונה היא למנוע שימוש מתמשך בהילוכים כבדים מידי אצל הרוכבים הצעירים שעדיין נמצאים בשלבי גדילה מתקדמים , מתוך אמונה שהגבלת ההילוך הקשה ביותר אצל אותם רוכבים תחייב אותם שלא להתאמן על הילוכים כבדים מידי במהלך אימוניהם האישיים שם יכול להתרחש תהליך של פגיעה בתהליך הגדילה .

המטרה השנייה שבגללה רוכבים עם הגבלת ההילוכים היא למעשה ליצור רמת אחידות מסויימת בתוך פלוטון הצעירים; אם תסתכלו על ספרינט פיניש של מרוץ ילדים במסלול שטוח לדוגמא , תוכלו לראות כי כל אחד מהילדים מדווש בספרינט הסופי בסל"ד גבוה מאוד (150 סל"ד+) וכי הפערים שנפתחים בין הילדים אינם גדולים .
הגבלת ההילוכים למעשה יוצרת מצב שמקשה על ילדים שהתפתחו מאוד לפני ילדים אחרים בגילם לפתוח עליהם פער גדול מאוד ומתסכל רק בשל ההתפתחות הפיזית המוקדמת שלהם שבאה לידי ביטוי בעיקר במסלולים מישוריים .

הגבלת ההילוכים מותאמת לכל קטגורייה בהתאם להמלצת ה-UCI .
ישנן ארצות שבהם מקפידים אף יותר על הגבלת ההילוכים; בבלגיה לדוגמא , הגבלת ההילוכים של הנערים זהה להגבלת ההילוכים שאיתה רוכבים רוכבי קטגוריית האפרוחים והילדים בארץ .

ההגבלה באה לגרום לרוכבים צעירים לסגל טכניקת דיווש נכונה , ושנית לבטל מעט את פערי הגדילה שקיימים בגיל ההתבגרות , יש רוכבים בני 16 שהטסטוסטרון חוגג שם שעות נוספות ולעומתם יש כאלה מאותה הקטגוריה שיתגלחו רק עוד שנתיים .
כפועל יוצא מפערים אלה יש גם פער בהספקים שהם מייצרים כתוצאה מהילוכים כבדים .
(התשובה הורכבה מכמה תשובות בפורום)
מונח הבא: הד-סט אינטגרלי לעמוד הבא

הודעות אחרונות

19:56 | 11.07.20 steiff
20:19 | 29.06.20 עודאחדמיוחד
11:13 | 11.06.20 ofirshw
19:00 | 07.06.20 המחשמל 64
12:51 | 27.05.20 Nim27
22:02 | 13.05.20 beigl
14:47 | 06.05.20 alondan1
20:43 | 11.04.20 רוני1955
21:52 | 29.03.20 צביקהשמ

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ