לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז ! בין אם אתם רוכבים על ``חרגולים`` עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!

 

גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 

אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות –לצחוק – פשוט ה-כ-ל!!! YOU NAME IT! בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את ``כללי הגלישה בפורום`` אשר מופיעים ב``מאמרי הפורום`` לפני תחילת הגלישה.

 

מעט היסטוריה: 

פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה ב- IOL. 

בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 

כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.

במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 

בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 

בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.

לאחר כשנה וחצי של עשייה פרש yarivos מהניהול. לאחר כחצי שנה ללא מנהל שלישי התווסף hajbi לצוות המנהלים. כעבור חצי שנה נוספת עזב גם LoneRider ואותו החליף Pumi.

בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".

בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam.

 

לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!) מיצו, avi elbaz ו gamgam- מנהלי הקהילה.

 

עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

מי אמר מונסטר ולא קיבל?
26/08/14 17:57
203צפיות
דוקאטי מתחילים לשווק את ה 821 בארץ
 
 
מישהו צריך שמן ספאר?
 
עמרUK
 
תאונת אופנוע
26/08/14 16:22
441צפיות
שלום לכולם,לפני כשבועיים לערך עברתי תאונה בחיפה עם האופנוע שלי.הגעתי לצומת מרומזר כאשר אני בנתיב השמאלי ביותר(נתיב פניה שמאלה)תוך כדי התקרבות לצומת,הרמזור לכלל הנתיבים אדום.ברגע שהרמזור נסיעה ישר התחלף לירוק אחד הרכבים מהנתיב הימני ביותר(3 נתיבים בכיוון הנסיעה)חתך את 2 הנתיבים לנתיב שלי ופגע בי(בקיצור נזכר ברגע האחרון שהוא צריך לפנות שמאלה).חשוב לציין שנתיבי הנסיעה ישר היו פקוקים והוא ניצל את הרווח הראשון שנוצר בין המכוניות כאשר הרמזור התחלף לירוק ומהמיקום שלו לא יכל לראות מה קורה בנתיב השמאלי.הבחור מכחיש שהוא אחראי לתאונה-לטענתו הוא עבר את הנתיבים לאט לאט ובזהירות ושאני הגעתי משום מקום ופגעתי בו במהירות גבוהה ושניסיתי לעקוף את טור המכוניות.עכשיו,השאלה שלי היא כזאת,מה החוק אומר על תאונה תוך כדי מעבר נתיב?אני מניח שהחוק מחייב את מי שסוטה מנתיב נסיעתו לתת זכות קדימה לרכבים בנתיב שהוא נכנס אליו אבל האם יש איזשהם סייגים?בנוסף גם בעדות שנלקחה ממנו במקום וגם במשטרה הוא אומר שהתאונה קרתה תוך כדי מעבר נתיב שלו ושהוא לא ראה אותי כך שאין ויכוח בנושאים האלו.בזמן התקרית נסעתי ב25-30 קמ"ש(10-15 מטר מהצומת)ובניסיון להתחמק מהפגיעה האצתי קצת-לדעתי ל35-40 קמ"ש לא מאמין שהתקרבתי ל50(המהירות המותרת במקום)אבל בוא נצא מנקודת הנחה שכן עברתי,נגיד55,100 או 200,האם במשפט זה יהווה רשלנות מצדי ויידחה את סיכויי לפיצויים בגין נזקי רכוש למרות שההאצה הייתה אך ורק למטרת מניעת תאונה?אני מניח שגם אם הייתי מתכנן לעקוף את הטור המכוניות בעוד 10-15 מטר זה היה בעייתי עד בלתי אפשרי להוכיח את זה כמו כן גם בטח לא כל כך רלוונטי כי התאונה קרתה לפני כן.אני לא הספקתי לקחת מספרי טלפון של עדים כיוון שפינו אותי באמבולנס בערך דקה שתיים אחרי התאונה(אמבולנס במקרה היה במקום)ואני מאמין שגם לו אין.יש לי תמונות שהשגתי ממיקום התאונה על ידי מישהו אחר שמראה את המיקומים של הרכב שלו והאופנוע שלי לאחר התאונה וזווית הרכב שלו(חדה והוא עומד על 2 הנתיבים)ואת הנזקים ל2 הרכבים(הפגיעה באופנוע שלי היא במרכז עם נטיה קטנה לאחורי האופנוע בצד ימין.בינתיים הגשתי תביעה לביטוח שלו,מאמין שזה יסתדר כי הראיות בינתיים לצדי לדעתי אך מי יודע.עצות?טיפים למקרה שאני אצטרך להגיע למשפט?תודה רבה מראש לכל העוזרים :)
זה היה קשה לקרוא את זה, אבל הנה,
27/08/14 14:04
219צפיות
תראה, צר לי לאכזב אותך, למרות שזה נשמע "חד וחלק" כי הוא חתך את הנתיבים בצורה גסה למדי (זוית חדה של הרכב אמרת?), והפגיעה באופנוע שלך, כך שהוא לא חסם אותך אלא פגע בכך. זה נשמע כבייכול שהוא כבר נתיבים כמו רבים מבני ישראל, שעוברים קודם ובודקים אחר כך על מה אנשים צופרים להם ו/או שולחים איזה תנועה מהחלון.
 
לצערינו במדינה שלנו הדברים הם קצת שונים. יש לך הרבה מאוד שופטים שהצדק כבר מזמן לא אצלהם בראש, אלא דעות קדומות וכל מיני אשליות של גדלות.
עצם היותך על אופנוע מבחינת חלק מהאוכלוסיה, היא סוג של רשלנות תורמת. קח את זה בבקשה בחשבון.
אחד המקרים המפורסמים בארץ הוא על "אל תבלבל אותי עם עובדות" (חפש בגוגל), אבל גם היו מקרים משעשעים פחות של אדם שנפגע תוך עמידה באור אדום ופסקו לו רשלנות תורמת כי הוא "לא עשה את המירב האפשרי למנוע תאונה".
 
 
בנימה אחרת, לא יזיק לך איזה Enter אולי. לתת איזה מעבר שורה ככה בשביל שיהיה אפשרי לקרוא את ההודעה.
כלומר, אדם באור אדום על דו"ג שנפגע מרכב שלא עצר בזמן ברמזור, קיבלת רשלנות תורמת במשפט...
 
אתה יכול לדעתי לצפות לגזר דין פשוט שיעביר את האשמה על הנהג הפוגע, אך אני רק אומר שאל תתפלא אם אתה תצא אשם במשפט בגלל רשלנות תורמת או כי עברת בין הרכבים, או כי לא נתת זכות קדימה לרכב חותך.
ולעתיד - תמיד לרכוב עם מצלמה.
27/08/14 14:20
133צפיות
מחירים היום מאד זולים יחסית - ועם מצלמה קשה להתווכח.
 
בהצלחה,
עמרUK
º
לפעמים המצלמה מרשיעה דווקא את המצלם
27/08/14 14:57
63צפיות
לפעמים מעקה בטיחות הורג את הרוכב.
27/08/14 15:10
137צפיות
אם אתה מבצע עבירות תנועה ורוכב עם מצלמה אז כן. צפה לכך שתאכל אותה במשפט.
 
"ופה כבוד השופט, מייד אחרי הווילי כשאני יורד מהמדרכה, קצת אחרי הקטע באיילון שאני עובר בין המכוניות על 160 קמ"ש, הבחור ברמזור חתך אותי ואני נפלתי ונפצעתי.
לא לא, הקטע שאני שובר את המראה זה בכלל סרטון של יום קודם. גם הקטע עם הנהג המבוגר שאני דופק לו על החלון. דווקא המעבר חציה עם הזקנה שעברתי אותה מהצד זה היה באותו היום. לא יודע איך זה התערבב שם.
מה אזיקים?"
º
27/08/14 16:11
9צפיות
º
מה כל כך מסובך ? כאשר הסרט מרשיע אותך,פשוט אל תביא אותו.
27/08/14 19:46
25צפיות
כמה דברים
27/08/14 14:33
126צפיות
אתה מגיש את התביעה כנגד הביטוח שלו, הביטוח שלו מקבל תגובה מהמבוטח ועל פי התגובה יחליט האם להגיע לפשרה וכמה.
לעניין מישפט ניזקי רכוש, השופט ישמע את הצדדים ויחליט לפי העדויות את חלוקת האחריות לתאונה, שים לב שנדיר קבלת אפס אחריות לאחד הצדדים, נניח והשופט יקבע יחס 80/20 אזי לוקחים את סך כל תביעות הנזיקין של כל המעורבים ואותם מחלקים לפי חלוקת האחריות של השופט, מיכאן תעשה את החשבון של הכדאיות לפשרה או מישפט מול חב' הביטוח. (יחס 80/20 מאוד צפוי אם נניח שאתה צודק והשופט הולך איתך)
את ענין מהירותך אנא לטובתך שכח ומהר, זה לא ניתן למדידה ואם הבוחן חישב מהירות אחרת זה יפעל נגדך, לא תוכל לשכנע שופט שאתה ידעת את מהירותך לפני ובזמן התאונה, פשוט אתה מרשיע את עצמך בנתון הזה. (לדוגמא, טענתך שהאצת למניעת תאונה עשויה להיראות רע כי מקובל שמאיטים, וגם במיקרה שלך לפי תיאורך האטה דווקא הייתה מונעת את התאונה)
כדאי לעיין היטב בתיק המישטרה ולהבין את העדויות, מה לטובתך ומה לרעתך, ולמה לא הוגש כתב אישום.
מעבר מנתיב אכן פועל נגדו השאלה מה העדות הרשומה בתיק.
עקיפה שביצעת תיפעל לרעתך.
לכן התיק הזה לא ייגמר בחלוקה טובה יותר מאשר 80/20 לאיזה צד ואם ייגמר 50/50 והנזק שלו גדול יותר אתה צריך לשלם לו את ההפרש.
מישפט כזה מומלץ עו"ד מומחה בתחום וגם זה הוצאה, לבד הסיכוי שלך נמוך.
שקול היטב מעשיך מראש
 
השנקל שלי - מודה מראש לא קראתי הכל מסיבות מובנות אבל ממה
27/08/14 18:38
115צפיות
שלמדתי בנהיגה מונעת:
ציור על הכביש = תמרור לכל דבר ועיניין
אם הגעת לחלק בנתיב שכבר מצוייר עליו למשל חץ ישר אתה חייב להמשיך ישר ואסור לך לסטות מהנתיב
אם הגעת לחלק שבו החץ מסמן פניה ימינה אתה חייב לפנות ימינה
וכו'....
עושה רושם שהנהג התעלם מה"תמרורים" הללו
בהצלחה
אלדד
º
27/08/14 22:17
7צפיות
מעבר לA על אופנוע שטח
26/08/14 14:30
205צפיות
צהריים טובים חברים!
לכבוד יום הולדתו הקרב ובא של אבי, אני רוצה לשלוח אותו להגדיל את הרשיון שיש לו (הישן, עד 500 סמ"ק\54.4 כ"ס), הבעיה היא, שהוא כבר 25 שנים רוכב על קאסטומים (הסטייה היחידה הייתה gsx 400 לפני 15 שנים) ואני קצת חושש מהעובדה שכל בתי הספר לרכיבה (אזור עמק יזרעאל) מלמדים רכיבה על אופנועי שטח. מישהו פה יכול להפיג את החששות?
תודה!
º
אני עשיתי על SV
26/08/14 14:32
87צפיות
אם הוא ירחיק עד מפרץ חיפה
26/08/14 17:10
129צפיות
אפשר ללמוד גם על er6n..
(אם אין מגבלת גובה, לא חושבת שיש בעיה ללמוד על אופנועי שטח, הם דווקא אמורים להיות יותר קלים לתמרון).
אין מגבלת גובה, הוא 180 בערך
26/08/14 17:50
96צפיות
מה לגבי משקל הכלי? יעזור או יפריע?
אני בעצמי התנסתי רק עם דו"שים כבדים
26/08/14 17:51
98צפיות
ב.מ.וו GS1200 וימאה טנרה, אז אני לא כל כך מתמצה בכלים הקלים
אם הוא 180 - לא תהיה לו בעיה
26/08/14 19:04
89צפיות
אם הוא רוכב על אופנועים של עד 500 סמ"ק, לא תהיה לו בעיה לקפוץ ל 600 או 650 סמ"ק.
180 ס"מ זה אומר שהוא גבוה מספיק לרוב הגדול של האופנועים. ומצד שני, הוא לא גבוה מדי בשביל רוב האופנועים.
 
חוץ מזה, הכי נוח לקפוץ למקום ולבדוק מה יש. לשבת על האופנוע ולהחליט.
בסופו של דבר גם אם זה לא הכי הכי נוח, זה רק למספר שיעורים. זה לא בהכרח האופנוע שהוא ירכוב עליו בעתיד אחרי הוצאת הרישיון.
 
בהצלחה,
עמרUK
אופנוע יותר קל זה יותר טוב
26/08/14 20:23
83צפיות
יתכן שלרוכב קסטון תהיה בעיה מנטלית, עם גובה כזה לא ברור למה הוא על גרוטאה בכל. נו, אולי מהשיעורים ירד לו האסימון.
אגב, אלה לא אופנועי שטח, אלה דושים רכים.
כמו שהגששים אמרו,
27/08/14 14:38
56צפיות
קאסטום זה דרך חיים, זה השקפת עולם, זה אמונה בצדקת הדרך!
החלקה במסלול בהונגריה של אלי אלחסיד ב 200+ קמ"ש
26/08/14 14:27
466צפיות
משתף את הטקסט שהעלה:
אתה טס בישורת עד סוף השעון מנתק אותך בהילוך חמישי עובר לשישי רואה את הסוף וצריך להיכנס לפניה ימינה בהילוך שני .. יורד 4 הילוכים וצולל לפניה .. על הדרך עוקף 2 רוכבים חזקים שמתחילים לטוס לך על הגלגל האחורי.. 3 4 והשעון על בסביבות ה220 ולרגע נזכר הלו יש כאן פניה שמאלה .. טוב זהו לחיצה על הקדמי והאופנוע מאבד את הצמיג הקדמי ושולח אותי כמו רקטה של החמאס לטיול בשמיים של הונגריה ועוד 50 מטר של גלגולים על אספלט משובח +דשא רטוב שמגביר את מהירות הנפילה ..בקיצור הלך המירוץ נזק לא רציני לאופנוע .. בקיצור אחלה נפילה..
º
מסתבר שלא כל החלקה נגמרת במוות
26/08/14 14:33
168צפיות
טעות. הוא כן מת
26/08/14 15:25
381צפיות
ויש בפורום מי שיודע להוכיח את זה.
 
מסכים אתך שמדהים שמתים כותבים פוסטים, אבל אי אפשר להתווכח שנפילה במהירות למעלה מ-200 קמ"ש הורגת
לא רק בהחלקות יוצאים בחיים אלא גם בהתנגשויות
28/08/14 11:24
91צפיות
מקווה שעשה תכנית חסכון לילדים שלו...
26/08/14 23:15
237צפיות
לטובתם...
 
נשמע שהוא מחפש כרטיס לשדות הציד הנצחיים כדי להצטרף לוינטו ויד הנפץ...אביקם ועוד כמה רוכבים מהוללים.
אותו דבר אפשר לומר על כל ספורט אתגרי
27/08/14 09:28
189צפיות
בואו נשב לבד בבית בחושך עד 120
לשבת בחושך ליד החלון עם רובה ציד?
27/08/14 10:16
142צפיות
כי גם זה ספורט
מצאתי ספורט אתגרי שמתאים לאלי
27/08/14 10:39
170צפיות
אתה יכול להגיע ל120 בבית?
27/08/14 12:48
137צפיות
אחלה בית יש לך...
tyg - אני מגיע לביקור עוד 3 שבועות
27/08/14 13:05
124צפיות
קפה?
השאלה מיותרת לגמרי.
27/08/14 13:47
107צפיות
דבר איתי בוואטסאפ / טלפון.
תגיד לי, איזה קלנועית זה?
25/08/14 20:52
256צפיות
מישהו מבין מה הם אומרים אחרי משפט הפתיחה? נשמע ממש מצחיק
2 אנשים עם רגליים חלקות ומחובקים שואלים על קלנועית...
26/08/14 11:35
131צפיות
תן להם מארז וזלין מתנה
º
יש להם הארלי נוצץ בחצר?
26/08/14 11:54
42צפיות
מחפש חנויות מקוונת לאביזרי אופנועים
25/08/14 15:54
160צפיות
שלום, מישהו יכול להמליץ לי על חנויות שאפשר לקנות מהן דרך האינטרנט אביזרים לאופנוע וחלקי חילוף (רפידות, דיסקים, וכל מיני דברים שהתבלו עם הזמן)
משהו בסגנון של מוטו דיפו.
תודה.
אשמח גם לקבל המלצות על חנויות כאלו באיזור רחובות או אשדוד.
תודה.
 
רשף טק בגן יבנה.
25/08/14 19:07
153צפיות
יותר ממוקדת באביזרים לאופנוען פחות לאופנוע עצמו אבל זה הכי קרוב למה שאתה מבקש באיזור רחובות-אשדוד
º
מה שאבי אמר . רונן מקצוען . והגון , מסביר לא דוחף בכוח .
25/08/14 20:55
68צפיות
אני לא מקנא בו אם הוא
25/08/14 23:46
166צפיות
לא דוחף בכוח...
לא הכל הולך בכח...
26/08/14 08:28
119צפיות
משקיעים והכל הולך חלק...
מי מתקן סאלה ריידר G4 ? הגומי של כפתור ההפעלה ניקרע והכפתור
25/08/14 12:35
101צפיות
נפל  והלך לאיבוד
מדובר בדיבורית של אבא שלי וכמובן שכבר לא באחריות
יש טעם לתקן\ להתעסק או שזצ"ל?
אגב אם למישהו יש דיבורית כזו מתה שהוא לא צריך אשמח לקבלה לטובת חלקי חילוף
תודה מראש לעונים
אלדד
תרים אליהם
25/08/14 14:50
104צפיות
º
טעות בשירשור, ממוען לפות"ש
25/08/14 15:21
31צפיות
º
תודה רבה לכם
25/08/14 16:31
37צפיות
אגזוזט לXR650L באנגליה?
25/08/14 11:32
93צפיות
שלום לכולם,
בסוף ספטמבר אני בלונדון, ולמרות הפיתוי להביא אופנוע שלם במזוודה החלטתי שיהיה יותר פרקטי להביא אגזוז + סעפת לXR650L שלי. ככה לא אצטרך לזרוק את הקניות של החברה לתמזה. 
חשבתי בעקרון על FMF PoweBomb + FMF Q4, אבל לצערי לא הצלחתי למצוא ספק\סוכן\חנות לונדונית באינטרנט שמחזיקה אותם.
למעשה נראה שאין ממש היצע חלקים לXR באנגליה, אפילו בebay.co.uk, שבד"כ מלא בכל טוב אפילו למכונות אקזוטיות יש חצי עמוד חלקים לXR!
מאד מוזר.
 
בכל מיקרה, אולי מישהו כאן מכיר חנות שיפורים טובה בלונדון? יבואן אגזוזים? משהו?
תודה לעוזרים!
מציע שתנסה בפורום שטח , אופ' נוספת היא שתקנה באיבי ותשלח
25/08/14 12:16
60צפיות
למלון בו אתה עתיד לשהות אם כי מורכב ועם סיכון מסויים.
בהצלחה
אלדד
º
יש אגזוזים מקוריים של הונדה ב HM אם זה יכול לעניין אותך
26/08/14 13:42
18צפיות
º
איפה עומר UK, אולי הוא יוכל לעזור
26/08/14 14:00
25צפיות
אני פה - אבל לא מכיר..
26/08/14 15:16
67צפיות
 
 
לא שולט בתחום השטח
 
עמרUK
מצאתי מה אני רוצה להיות כשאהיה גדול
25/08/14 01:08
370צפיות
º
בהצלחה
25/08/14 06:51
50צפיות
סיני
25/08/14 20:18
151צפיות
זה מה שאתה רוצה להיות?
º
זה מה שקורה כשנותנים לפעלולן/כפיל לחלטר כתסריטאי
26/08/14 19:44
20צפיות
אני והדאבל די שלי
הודעה זו מכילה תמונות
25/08/14 00:00
630צפיות
נראה לכם?!
גם אם היה לי לא הייתי מעלה לפה תמונה כזו...
 
טוב, אז לפני כמה ימים מישהו ראה אותי מורידה את הקסדה והתחיל לצחוק.
שאלתי מה כל כך מצחיק, הוא אמר:
"מה עובר עלייך, כל הקטע בדאבל די זה שלא צריך לפתוח ולסגור כל פעם מחדש, רק לשחרר קצת וזה עובר את הסנטר".
 
אותי דווקא לימדו, שבכל קסדה עדיף למתוח כלפי חוץ את הרצועות, גם בחבישה וגם בהסרה.
זה גם לא כזה מסובך, לפתוח לגמרי ולסגור מחדש בפעם הבאה.
 
אז מה, יצאתי פעורה רצח?
גם זה דאבל די
גם אני אוהב לפתוח כל הדרך, לגמרי
25/08/14 00:08
414צפיות
את הרצועות כמובן. מאז ומתמיד.
º
מה Without , לגמרי ?
25/08/14 01:06
130צפיות
גם אני פותח לגמרי מחדש כל פעם.
25/08/14 02:10
286צפיות
לא עובר את הסנטר חלק. האמת, אני עושה את זה כל כך אוטומט שזה באמת לא משנה. אגב בקסדה קודמת שהייתה לי לא הייתי פותח כל פעם מחדש אלא רק משחרר את הרצועה עד הסוף וזהו כמו שהמליצו לך.
אולי פשוט עניין של אורך רצועה ודרך חבישת הקסדה.
סתם לצורך ההשוואה, הקסדה הקודמת הייתה שואי רייד 2. וזו הנוכחית שואי XR1100.
ממש לא. "כל הקטע" ב-DD זה שהיא סגירה בטיחותית יותר
25/08/14 07:51
321צפיות
וזו מהותה. לא יעדו אותה  להיות דווקא אופציה לעצלנים.
 
גם ככה רכיסת קסדה לא לוקחת ליד מיומנת יותר מ-3 שניות (יותר זמן ממה שיש לרוץ לממ"ד ב"עוטף") והניסיון לחסוך אותם נראה לי מיותר.
º
25/08/14 13:39
12צפיות
בעסה, הייתי בטוח שהגדלת
25/08/14 07:56
270צפיות
ל 500 סמ"ק
HJC RPHA?
25/08/14 08:31
253צפיות
אתמול קיבלתי אותה. המנגנון נראה זהה 
לא, סתם תמונה מגוגל
25/08/14 11:12
192צפיות
יותר ספציפי - מהאתר הזה.
 
אני עם Arai axces 2
לא יודע מה זה פעורה רצח אבל בהחלט לא צריך לפרום את כל הרצועה
25/08/14 09:57
194צפיות
אמור להיות לך גם איזה מעצור שאת אמורה לשחרר עד אליו ואז זה אמור להספיק לסנטר לעבור את הרצועה גם בהסרת הקסדה וגם בחבישתה.
גם אני פותח עד הסוף
25/08/14 10:30
177צפיות
ניסתי בהתחלה לשחרר ולהוריד וגיליתי שזה יותר מציק מאשר לפתוח לחלוטין, אני גם בדרך כלל גם סוגר אותה חזרה כי אני תופס
אותה רק מהרצועה שאני הולך (שלא יווצר מצב שבו אני חושב שהרצועה סגורה, אני בא לתפוס את הקסדה משם והיא נופלת).
 
אחרי תקופת הסתגלות הרצועה גם מקבלת את הצורה של הDD ואז זה בכלל הופך לעניין נורא פשוט.
 
הצעה: תתפסי עוד מישהו עם קסדה עם סגירת DD ותעשי איתו תחרות מי מוריד ושם יותר מהר...
יאללה, אתגר חדש במקום דלי הקרח
25/08/14 11:08
166צפיות
תחרות פתיחת/סגירת DD
 
מקצה למתקדמים: עם כפפות חורף.
תלוי בסוג הקסדה.
25/08/14 10:50
153צפיות
אצלי בAGV הקודמות שלי. לא היו לי בעיות עם המנגנון. הייתי יכול לפתוח אותו עד המעצור שלו, מחליק את האגודלים קדימהתחת הרצועה וזה היה עובר את הסנטר ללא בעיה.
 
משום מה בקסדה האחרונה שלי שהיתה, גם של AGV, הרצועה היתה קצרה קצת ולא יכלתי להעביר את זה תחת הסנטר. או שאולי הסנטר שלי ארך.
 
בכל מקרה, יש קסדות ויש קסדות. אני אישית מעדיף את האופציה של הDD שתהיה אופציה להסיר את זה מבלי הצורך לפתוח לגמרי.
מסכים. אצלי עם השואי מולטיטק זה יוצא בקלות ואילו עם קסדת
25/08/14 11:19
127צפיות
השטח הרבה יותר קשה (אבל אני לא מוותר :)) להעביר את הסנטר, את השפה העליונה ואת האף (לא ארוך במיוחד), סתם כי היצרן האידיוט לא חשב להאריך קצת יותר את הרצועה.
שלי כבר שנים עם דאבל D.
25/08/14 19:11
179צפיות
לא אני, היא... בעצם, שנינו עם DD.
גם אני וגם היא פותחים עד הסוף את הרצועה, עניין של שניות בדדות.
 
בשטח דווקא אני לא פותח עד הסוף, אלא רק משחרר קצת את הלחץ של הDD (הרצועה כן?)
אבל שם הרצועה ארוכה מאוד.
 
תכלס אין באמת הבדל, אולי בלאי מואץ של כריות הלחיים? (שניתנות להחלפה גם ככה בכמה דולרים).
לא ממש הבנתי...
25/08/14 20:13
173צפיות
בכל אופן, מכיוון שאני לא מצליח להשחיל שום רצועה של שום DD דרך שתי הטבעות, בלי להסתכל היטב מה אני עושה שם בדיוק.
אני מרופף את הרצועה של השואי שלי עד הסוף וכדי להוריד את הקסדה ו/או כדי לחבוש אותה אני מחזיק את הרצועה קדימה עם האגודלים. אחרי שהקסדה על הראש אני רק מהדק את הרצועה במשיכה אחת.
º
זה בדיוק מה שצריך לעשות
25/08/14 20:15
50צפיות
0 במוטוריקה עדינה
26/08/14 23:53
72צפיות
ואני גם ככה כל פעם שאנחנו רוכבים מוכן לפניך !
 
צריך לתכנן טיול פרידה.
º
אכן לא בנוי לפתיחה רק שחרור והידוק...אבל לא על סנטר דאבל די
27/08/14 09:16
41צפיות
סרטון הדרכה לדאבל די בעיברית
הודעה זו מכילה סרטונים
27/08/14 12:22
161צפיות
מזמן באמת לא היה לי צ'אנס להעלות אותו...
 
סרטון השוואתי
הודעה זו מכילה סרטונים
27/08/14 14:35
123צפיות
לא בדיוק אבל בערך
אין מה להשוות....שניהם מסבירים את אותו הדבר כשהם
28/08/14 11:57
14צפיות
לא מגולחים.
נגנב דיאלים S3 advance שחור נגנב בכפר סבא בין השעות 11:30-16
24/08/14 17:09
112צפיות
נגנב דיאלים S3 advance שחור
נגנב בכפר סבא בין השעות 11:30-16:00
מס רישוי 4471130
מס שלדה KMYSZ2BLSEC002346
צבע שחור
דגם 2014 עם ארגז.

כל העוזר יבוא על שכרו תודה!
נפתח פורום הורים לילדים מיוחדים|*|
24/08/14 13:02
10צפיות
|חיבוק|פתחנו בשבילכם את פורום הורים לילדים מיוחדים בו תוכלו לשתף בחוויה של ההורות לילדים המיוחדים שלכם, ולתמוך בהורים החדשים בתחילת דרכם.
אתם מוזמנים לשתף ברגשותיכם העמוקים, לפרוק ולחלוק בהתמודדות שלכם ההורים, עם גידול ילדים מיוחדים.

http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...
כיוון כבל בלם יד\מצמד ובדיקת גובה נוזל בלמים
24/08/14 12:36
56צפיות
אני רוצה לבצע בדיקה לכל שלושת המוזכרים בכותרת ולא מצאתי ברשת מידע לגבי פוזיציית האופנוע\ידית.
 
1. בבדיקת ומתיחת כבל גז, האופנוע והכידון צריכים להיות מפולסים, או שאפשר שהאופנוע יעמוד בחניה עם כידון נעול?
2. אותה השאלה רק לגבי כבל מצמד.
3. באיזו פוזיציה המיכל נוזל בלם קדמי צריך להיות בזמן בדיקה? אם מילאתי נוזל כמו שצריך, ולאחר מכן שיחקתי עם גובה הידית כדי שיהיה לי יותר נוח בבלימה ועכשיו גובה המפלס "ירד", האם זה מחייב הוספה של נוזל או לא?
איפה קונים - מגן ציר קדמי ואחורי, ימאהה MT-07?
23/08/14 21:30
226צפיות
אני מניח שיש מגינים (סליידרים) די אוניברסליים במחירים סבירים, מאיפה קונים אותם בארץ? (ממטרו קבלתי הצעה של כ-1500 לקדמי + אחורי וזה נראה לי מוגזם לחלוטין).
ברכות לעונים.  
תימצא באבי בזול מאוד אבל לדעתי סליידרים שמגינים על השילדה
24/08/14 00:04
164צפיות
(הקטנים מאוקולון וכו' ) מכסים אחוז גבוה יותר של הגנה הם גם יקרים יותר אבל באיביי יעלו באיזור ה500 ש"ח למשהו טוב איכותי ומעוצב
מציע לבדוק ב sw-motech וב RG
24/08/14 01:11
130צפיות
Evotech
24/08/14 08:02
227צפיות
אחת החברות האיכותיות אם לא "ההההה". את כל המחרשות קניתי
24/08/14 11:22
155צפיות
מהם...פעם אחת קניתי לR&G לחבר וההבדל תהומי באיכות ובעיצוב.
בנוסף - דמי משלוח הגיוניים
24/08/14 11:38
111צפיות
ושירות מעולה - 
אני הזמנתי מחרשה וסליידרים ל - CB שלי - הגיע תוך 5 ימים.
הזמנתי לחבר מחרשה ל - Z1000 החדש שלו שלו ביום חמישי אחה"צ, 30 דקות אחרי ההזמנה קיבלתי אישור שהמשלוח יצא. כולל Tracking No.
 
º
הסלידיר הגיע עם בורג 12 ממ ? כלומר בצד כן ?
24/08/14 13:19
34צפיות
º
לכל מוצר - מפרט טכני והוראות הרכבה. ראה באתר.
24/08/14 13:28
37צפיות
אני קניתי עבור אישתי היקרה ב R&G
24/08/14 12:05
156צפיות
סט של קדמי, אחורי וסליידר שילדה.
יצא 145 פאונד כולל משלוח (לציר עולה 26 פאונד, ולשילדה 56), סה"כ לא רע, אלא שבארץ הקודש נאלצתי לשלם עוד כ 450 ש"ח מיסים ועמלות שקר.
בנוסף שילמנו התקנה בארץ מה שהביא אותנו די קרוב ל 1500 ש"ח....
אני מניח שאם תסתפק רק בסליידרים לצירים תוכל לסגור את הסיפור ב 700-800 ש"ח לא כולל התקנה
אני אישית נגד סליידרים לשילדה שאמורים להגן על הפלסטיקה
24/08/14 22:07
115צפיות
אבל עלולים לפגוע בשילדה ולגרום נזק כספי גדול מאוד עד בלתי הפיך.
אני רוצה להאמין שחברה שמכבדת את עצמה ויש מאחוריה מוניטין טוב
25/08/14 12:13
94צפיות
ואמין תייצר את הסליידר בדומה לפיוז כזה שיקרוס תחת עומס טיפה פחות מזה שיגרום נזק לשילדה עצמה
לא בעיה לשים למשל בורג מרכזי שיקרוס ויגזר תחת עומס מסויים שמעליו עשוי להיגרם נזק לשילדה.....
אולי אני נאיבי אבל שוב אני מדבר על היצרנים המובילים לא על הקיקיוניים שבהם.
בכל מקרה שילשום הדבר שיחק לטובתי.
אלדד
מוסיף לרשימה את GSG הגרמנית
24/08/14 13:32
141צפיות
באיזור ה30 יורו לציר
קח בחשבון גם את puig יכול להעיד מניסיון של שלשום יש לי רק
24/08/14 20:37
198צפיות
מגיני שילדה (לטענת מומחים אמור לכסות את כל האופנוע ברוב המקרים.)
האופנוע נפל בחניה אומנם אבל השטטח יופ יופי אחרי שקמתי מהשיבעה ולפני שרצתי להחליף אופנוע גיליתי לתדהמתי שרק הבורג של הגשש נישבר והמגן נישרט
חוץ מזה שהמגן מעוצב בצורה יפה יותר מהאחרים ובצורה אווירודינמית הופתעתי לגלות שיש לו חלקי חילוף במחירים סבירים ושאני לא צריך להחליף את כל הסט
ממליץ בחום
 
קבל קישור וסליחה שאני מכוון למוצר אחר ממה שרצית פשוט שילשום
24/08/14 20:53
175צפיות
הבנתי בדרך הקשה http://www.puig.tv/tuning-bikes/updates/yamaha-mt-07-2014/pro-frame-sliders/c172en/f212-r202-m4568/מה היה קורה לו הייתי בוחר במגני צירים ע"פ מגן שילדה (סליידר)
תודה
º
25/08/14 07:58
26צפיות
º
תודה על האמפטיה יצאתי בנס בסופו של דבר
25/08/14 12:14
53צפיות
º
אתה יכול להעלות תמונה 1 2 .. יותר מוחשי
25/08/14 12:31
36צפיות
º
אשתדל בערב......
25/08/14 12:41
25צפיות
זהירות תמונה קשה של הנזק לסליידר חשוב לציין:
הודעה זו מכילה תמונות
26/08/14 12:25
222צפיות
1. הנזק הסתכם בסליידר פצוע (בתמונה)ובבורג גשש גזור (לא מצולם) - מעבר לכך אפילו לא מיקרו סריטה.
2. זוג סליידרים חדשים עלו כ154$
3. היתרון שיש חלקי חילוף אומנם באים בזוגות משום מה אבל במקרה שלי הנזק רק בחלק העליון וזוג פלסטיקים כאלה יעלה בסביבות 34$ כך שלא צריך לרכוש סט חדש ב  154$  - מצ"ב קישור  למטה
4. אם אני כבר פה מחפש רגלית קידמית שמאל של הרוכב עם הגשש הארוך עד כה מצאתי תחליפים סיניים עם גשש קצר קישור והמלצה לחנות זולה יחסית אמינה ומומלצת יתקבל בברכה (רצוי אורגינלי אין בעיה עם יד שניה שנראה טוב)
תודה מראש
אלדד
חוליגן משובח
הודעה זו מכילה תמונות
26/08/14 14:16
203צפיות
מחלה יפה 
º
אהבתי.
26/08/14 16:47
14צפיות
º
26/08/14 18:05
4צפיות
אני רואה שיש פה אנשם משובחים תראו את הפילטר הזה לCB1000R
26/08/14 22:29
89צפיות
º
יש שם כמה בגודל שלא יבייש D-NINE.....
27/08/14 00:49
29צפיות
אני מבין שאתה נסער . תנסה להתמקד ,
27/08/14 04:36
48צפיות
מה רצתה לומר ?  
º
ניסער כן עוד לא עבר שבוע מהנפילה באיזה מה15 להתמקד?
27/08/14 10:52
16צפיות
טיול אופנועים בסוכות 9.10-11.10
23/08/14 18:13
231צפיות
שלום רב לכל הרוכבים
גם השנה בסוכות נצא לטיול המסורתי שלנו לצפון. כתמיד נשלב בטיול את נופיה הרריים והמיוחדים של הגליל העליון ורמת הגולן, כבישיה המפותלים של הגליל, נעלה לתצפית בחרמון ובמצודת נמרוד, נבקר בנחלים היפים של הגולן ובתקווה שגם נזכה למזג אוויר נעים ונוח, כי השנה סוכות יוצא מאוחר יחסית.
השנה נלון בצימר הצפוני של קיבוץ אורטל שבצפון רמת הגולן, הממוקמם כמעט 1000 מטר מעל פני הקרקע, מה שמבטיח לנו מז"א קריר ונעים

להלן קישור לאתר שלהם:
http://my.weekend.co.il/default.aspx...t=7252&...

העלות 620 ש"ח לחדר זוגי כולל ארוחת בוקר ללילה. נלון שם 2 לילות
מי שירצה להתפנק בבקתות המפוארות מעץ הכוללות ג'קוזי צמוד ושלל פינוקים, יכול לעשות זאת תמורת 1100 ש"ח ללילה- יש להירשם בהקדם כי כמות החדרים המפוארים מוגבלת ומרביתם כבר תפוסים

יש להצטייד כמובן בנעלי הליכה נוחות לסיור בנחלים, כולל הליכה בתוך המים, בגד ים, כובע וכד'

להלן המסלול המתוכנן:

יום חמישי- 9.10: 8:00 יציאה מגלילות, עולים צפונה לארוחת בוקר קבועה אצל הדרוזי בדליית אל כרמל, הרי הכרמל, צומת יגור, סומך, גליל התחתון והעליון, כביש הצפון. המשך לצוק מנרה- תצפית. מי שירצה יוכל לעלות ולרדת ברכבל, משם נמשיך לקריית שמונה וצפון רמת הגולן. לינה בקיבוץ אורטל. בלילה נערוך סיור לילי במצודת נמרוד, שנחשב לסיור מבוקש ומומלץ ביותר

יום שישי- 10.10: בבוקר עלייה לתצפית לאתר החרמון. כמיטב המסורת עיקר היום הזה יוקדש להליכה רגלית באחד הנחלים ברמת הגולן, מסלול הכולל גם רחצה במים. פרטים יינתנו בקרוב. לינה בקיבוץ אורטל

יום שבת- 11.10: רחצה בבריכה ברמת הגולן (כנ"ל) וחזרה למרכז דרך כביש הבקעה והרי שומרון


כרגע עומדים לרשותנו כ 10 חדרים
אנא הירשמו בהקדם כדי שאוכל לשריין אותם עבורכם
 
הרכיבה מיועדת לאופנועי ספורט וספורט תיור

בברכה
רכיבה בטוחה וזהירה
אביב
0544520806
º
הר מירון הגליל העליון
23/08/14 18:22
46צפיות
º
הגליל העליון
הודעה זו מכילה תמונות
28/08/14 11:44
8צפיות
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום