לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
קַטְנוֹעַ: "אופנוע קל וקטן בעל מנוע ושני גלגלים קטנים, המיועד לרוכב אחד או לשניים" (הגדרה מילונית).

קטנוע: "יעיל בעיר, כלי שיכול לתת המון פאן או להוות פתרון תחבורתי מעולה. הקטנוע משמש לשליחויות, לנסיעות במגרש, לטיולי שבילים, לטיולי כביש.

הקטנוען, אפעס, נע בין נערי התיכון ועד לזקני צפת, בין ה"מרביץ" לבין ה"מתנייע", בין ה"מבין/מכונאי בפוטנציה" ל"רוכב", בין ה... ל...

קהילת הקטנועים בתפוז מזמינה אתכם להצטרף, להיות יעיל, מהיר וזהיר, לגלות את עולם הקטנועים, ליצור קשרים ובעיקר... להנות.

(* ולא לשכוח לקרוא את כללי הפורום ולהקפיד על שמירתם).

מכירת דינק 125e מותר פה? (:
15/05/14 09:31
150צפיות
אהלן חברים,
אני מוכר את הדינק 125 שלי. הקטנוע משנת 2013, במצב מעולה עם טסט ואחריות יצרן לשלוש נשים. נקנה מעופר אבניר לפני 4 חודשים כדי להגיע כל יום מתל אביב לפתח תקווה, ועכשיו אין בו צורך.
מותקנת עליו מערכת ״הזעקה האחרונה״ (כמו איתוראן) והוא בא ביחד עם קדסה חדשה ושני מעילים. בקיצור, קטנוע נחיתה.
º
אחריות יצרן ל 3 נשים!! לא הייתי מהסס
15/05/14 12:54
69צפיות
15/05/14 16:31
77צפיות
º
16/05/14 06:36
17צפיות
אופס
16/05/14 11:44
106צפיות
תיקון קטן, מדובר בניו דינק ושלוש שנים. שלוש נשים זה עניין אחר
סגור על זה ?
16/05/14 14:31
96צפיות
למיטב ידיעתי,
אין 3 שנות אחריות לקטנועים האלו
אני כנראה צריך צמיגים לגויימקס
15/05/14 02:56
88צפיות
חדש בתחום
אשמח לעזרה למי ללכת
ומה העלות בערך של הצמיגים
האחורי והקדמי
בד"כ קדמי ואחורי חיים שונה
15/05/14 08:18
75צפיות
ולכן גם מוחלפים בלי קשר אחד לשני. כדאי שתבדוק היטב. הקדמי בד"כ מתייבש מזקנה והאחורי שעליו רוב הלחץ נשחק.

אני מאוד אוהב את המישלין פיור סיטי/ספורט.

תכתוב באיזה אזור אתה בארץ ויכוונו אותך למתקין הגון.
º
שתיהם יבשים ושחוקים.. אני מאיזור רמת גן
15/05/14 09:37
30צפיות
נסה את זייתוני או ריינו טייר
15/05/14 11:10
63צפיות
זייתוני יושב ליד תחנה מרכזית בשדרות הר ציון (מקיבוץ גלויות ימינה ומיד מצד ימין).
בחור חמד, עובד נהדר אבל מתחיל את היום מאוחר (בסביבות 10).
החלפתי אצלו שני צמיגים - מצמיגים מקוריים (ומחורבנים) לצמיגי מישלין (שאוחזים בכביש כמו שצריך..).

ריינו טייר יושבים ברחוב הסוללים. רחוב מקביל ליגאל אלון, לא רחוק מהסינרמה. תיקנתי אצלם פנצ'ר. יש להם גם פטנט מיגון לצמיגים.
שעות פתיחה ארוכות מאוד.

אורן זיתוני: http://zeituni-oren.zapages.co.il/
ריינו טייר: http://www.rhinotire.co.il/
אוקיי תודה רבה.. אני חדש בנושא אז
15/05/14 12:41
46צפיות
כמה זה בערך אמור לעלות לי?
תלוי בצמיג
15/05/14 13:11
46צפיות
אני רוכב על הונדה PCX וצמד צמיגי מישלין עבורו כולל עבודה עלה לי בסביבות ה-1000 ש"ח אצל זיתוני.
בהונדה רצו 1300 ש"ח על אותו דבר..
אני מציע שתרים טלפון לשני המקומות ותברר.

עכשיו אני רואה שאתה רוכב על ג'וימקס אז נסה גם את מוסך אקסלנט מוטורס שיושבים בדרך חיל השריון. הם מוסך מורשה מטרו וטיפלתי אצלם בקטנוע הקודם שהיה לי (סאניאנג דיוק). בדוק גם אצלם כמה עולה.
הצמיגים שיש לי עכשיו הם מישלין
15/05/14 13:28
67צפיות
POWER PURE
ג'וימקס.

מחיר כולל איזון והרכבה קדמי  + אחורי כולל מע"מ ואחרי הנחה = 814 ש"ח.
אוקיי נשמע טוב
15/05/14 13:51
39צפיות
איפה עשית את זה?
אוקיי נשמע טוב
15/05/14 13:51
32צפיות
איפה עשית את זה?
º
חיפה. לא רלוונטי עבורך.
15/05/14 14:35
24צפיות
Yamaha New Majesty
14/05/14 21:14
225צפיות
תמונה 1
לכל המתעניינים. הנה הימאהה מג'סטי החדש. מעניין אם יגיע לארץ..
º
תמונה מהצד השני
14/05/14 21:15
145צפיות
2
קטנוע 4 גלגלים
14/05/14 21:43
171צפיות
תמונה 1
נתפס במצלמות...
º
זה לא בארץ..
14/05/14 21:45
49צפיות
º
קטנוע טנדר???
14/05/14 21:52
43צפיות
כתובות אינטרנט מצורפות:
מה הקשר בין זה למג'סטי?
14/05/14 21:55
88צפיות
בכלל לא נראים מאותה משפחה.
מציע לך לבדוק את המקורות שלך
14/05/14 22:04
94צפיות
לא ברור לי מה האינטרס של ימאהה להוציא מג'סטי חדש שכבר יש לי כלי 400 חדש.. התמונה נראית של כלי לא יותר מ125, שאולי יצא להודו\תאילנד..
º
אמנות השרשור?
14/05/14 22:10
29צפיות
º
אויי..צודק..מצטער זה כתבתי מהנייד.
15/05/14 03:20
18צפיות
לכל הספקנים שבכם
15/05/14 01:28
112צפיות
Majesty S:

הנה לינק עם תמונות:
http://www2.yamaha-motor.fr/actu/spip.php?article4...

125 סמ"ק שמזכיר את Gilera runner לדעתי.
לוח השעונים נראה סקסי לקטנוע 125, מקווה שיתומחר בצורה סבירה.
אני חושב שהוא יגיע עם דגמי 2015 לקראת סוף השנה.
לא יורש למג'סטי הקודם אם כך..
15/05/14 03:24
81צפיות
אלה רק זכר לאותו השם..
עדיין אני סקפטי לגבי היבוא שלו..יש לימאהה 125 אחד פשוט - ויטליטי, יש אחד שהוא פרמיום - XMAX , לפחות לפי התמונות... המג'סטי  נראה טוב ומושקע לכן אני לא בטוח שליבואן יש טעם להביא כלי נוסף על אותה משבצת..
º
דלייט = ויטליטי
15/05/14 03:26
19צפיות
קראתי כרגע בפול גז.
15/05/14 16:01
63צפיות
ואני אהיה מאוד מאושר לאכול את הכובע  :)
אכן, ככל הנראה ייובא ארצה
15/05/14 16:30
51צפיות
ביקורת שלילית על יוני אופנועים בירושלים
14/05/14 18:24
246צפיות
שלום רב, אני כותב פה מכיוון שיוני אופנועים מחקו לי את הפוסט על הקיר של דף הפייסבוק שלהם.

הייתי היום אצלם ויצא אליי בחור נחמד שמייד זיהיתי שהוא חושב שאני לא מבין בקטנועים כלל. הקטנוע שלי הייתה לו בעית חשמל כלשהי (לא הניע עם הסטרטר) בעקבות תאונה קטנה. הוא מיד חיבר מצבר תקין ו"בדק טעינה"... אני הסתכלתי על המד אבל לא ראיתי טוב כי הוא היה לכיוון שלו, חיש קל הוא קם ואומר לי "שמע אין לך טעינה... זה בטח בעיה בסלילים ואולי עוד דברים". במקביל הוא מתכופף לחלק הקדמי של הקטנוע, נוגע בחתיכת גומי ואומר לי "הבלם הקדמי שלך עומד לצאת מהמקום" אני אומר לו על מה אתה מדבר, הוא אומר לי "כל החלק הקדמי הזה" (מצביע על הברזל שמתוכו נכנס ויוצא הבלם) "הכל מלא בשמן, הבלם שלך יש בעיה הוא עוד מעט יוצא מהמקום" תוך שהוא נוגע בחתיכת גומי קטנה שאמורה למנוע משמן מלהגיע לפנים הבולמים.

אני כמובן מתעניין רבות בדיווח המזוויע על הקטנוע שלי, הוא אומר לי "שמע קטנוע הזה הייתי שוקל להחליף אותו, אתה תוציא עליו יותר ממה שהוא עלה לך. בוא כנס תצא מפה עם קטנוע אחר"..... כמובן שאינני נולדתי אתמול, וחבל לי מאד שעושים עליי את "סיבוב המוסכניקים"...

הלכתי למוסך אחר שבדק לי טעינה והראה לי בעיניים, טעינה של 14.7 (!).... החלפתי מצבר ונסעתי לשלום.
חבל לי מאד שמוסך שככה מכבד את עצמו עושה דברים כאלה, זה פוגע בי כלקוח (כי באמת שיש שם במוסך אנשים זהב).

זה כבר המוסך השני בירושלים שאני נתקל באופן וודאי בדברים כאלה, הסיפור הקודם היה עם "אופנועי הפיסגה" למי שמתעניין
אני ממליץ לך
14/05/14 19:13
185צפיות
לפל אצל עראפת  וואדי גוז... מספר אחד
אני ממליץ לטפל
14/05/14 19:15
177צפיות
אצל ערפאת וואדי גוז, מספר אחד.
האמת שהייתה לי חוויה מתקנת איתו
14/05/14 22:33
171צפיות
אני לצערי בעל דעות קדומות משהו, וקשה לי לסמוך על ערבים שעובדים על האופנוע שלי,
קצת גזען כנראה, וקצת חשדן (אם כי זה נובע מכמה וכמה מכונאים שראיתי את איכות העבודה שלהם בכמה מוסכים).

אממה, לפני כמה זמן, בעודי מנסה למכור את האופנוע, היה לי קונה פוטנציאלי שלקח אותו לבדיקה אצל המכונאי הזה.
אני בא חשדן כדבעי, גזען כהרגלי, ווואלה גיליתי מכונאי תותח, מקצוען לגמרי, שהראה לי כמה שהמוסך שעד אז טיפלתי בו,
חאפרים לא קטנים, למרות שיש להם שם מקצועי מאוד בירושלים.

תיקן לי כמה דברים על הדרך, למרות שבכלל האופנוע אצלו לבדיקה לפני קנייה וללא עלות בכלל.
הסתבר גם כחובב אופנועים מושבע, אחד שאוהב לרכוב ואוהב אופנועים בנשמה, ודיברנו המון באותו ערב והוא התגלה כתותח אמיתי.
מה שאומר שגם גזען חשוך כמוני צריך להבין שיש ויש, ולא כולם עשויים מקשה אחת, כמו אצלנו גם אצלהם.

אם רק היה לי האומץ לסוע לואדי ג'וז לבד, הוא היה המוסכניק הקבוע שלי מעתה.







חבל אתה מפסיד
15/05/14 11:12
120צפיות
מכונאי אמין ומקצוען.

אני מטפל שנים רק אצלו.

º
חבל שלא רשמת קרדיט למוסך הצדיק השני
14/05/14 21:44
88צפיות
מוסך של בחור מבוגר ליד איפה שלומדים לרכוב
15/05/14 14:51
125צפיות
על קטנועים, יש מעל המוסך תלוי קטנוע ישן צהוב. אני לא יודע מה שם המוסך
º
מוסך המדייק?
15/05/14 16:01
50צפיות
º
כן אני חושב שכן
15/05/14 17:42
39צפיות
המשך הסיפור - יוני מיוני אופנועים התקשר אליי
15/05/14 14:53
182צפיות
וסיפר שמדובר בעובד חדש עם הרבה שאיפות שלא היה אמור לתת אבחנה מכיוון שהוא אחראי על שיווק בכלל.

הוא התנצל והציע לי להגיע לקבל אבחנה מיוני עצמו. אמר שאצלם תמיד קודם האמינות ורק בסוף הכסף, אני מאמין לו.


º
טוב לשמוע
15/05/14 16:24
62צפיות
אולי כן ואולי לא
19/05/14 14:34
53צפיות
אם הסיפור לא היה מתפרסם, גם אז היתה התנצלות?
אם הלקוח היה מתפתה למכור את הקטנוע (כמובן במחיר נמוך, כיאה ל-"גרוטאה"). האם היו מתקשרים להציע לבטל את העיסקה?

קשה לדעת עד כמה המהלך האחרון היה מתוך כנות, וכמה מחשש מפרסום שלילי.

ראו את העובדה שהמוסך לא פנה לאחר שמחק את ההודעה בפייסבוק, אלא רק יום לאחר פרסום בתפוז (שם הם לא יכולים למחוק).
הם מחקו מהפייסבוק ושלחו הודעה
19/05/14 15:40
50צפיות
לא יודע אם ראו את ההודעה בתפוז. ההודעה הגיעה ל"אחר" ולכן לא שמתי לב אליה, רק לאחר שפרסמתי את ההודעה פה.
כולם נוכלים כולםםם
19/05/14 17:44
39צפיות
לטפל רק לבד לא לסמוך על אף אחד
צר לי להגיד לך 14.7 זו טעינת יתר !!!!!
17/05/14 06:43
142צפיות
אמנם לא היית אמור להחליף סלילים , אב מיישר מתח כן ומצבר
אז מהו מתח הטעינה התקין?
18/05/14 11:38
74צפיות
אשמח ללמוד
14 זה תקין
18/05/14 18:23
71צפיות
וזה בסדר להגיע ל 14.7 כשנותנים גז פול
º
זה גם מה שאני מכיר
19/05/14 18:31
24צפיות
תודה שאתה משתף
21/05/14 09:32
35צפיות
חשוב להזהיר מרמאים
קראת גם את המשך הסיפור שהוא שיתף?
21/05/14 13:22
27צפיות
אל תמהר לקרוא למישהו רמאי על סמך סיפור חלקי.
שמן גיר לאקסבו
14/05/14 11:35
68צפיות
בעקבות הניסיון מוצלח רציתי שוב לשאול לגבי החלפת שמן גיר באקסבו:ממה שראיתי צריך פשוט לרוקן ולמלא חדש האם ישנם טיפים מיוחדים באקסבו ?
1.כל כמה זמן מחליפים
2.מה סוג השמן וכמה ליטר נצרכים לטיפול
תודה מראש לפרארי והאחרים
אני מחליפה כל
14/05/14 15:43
65צפיות
שלושה חודשים, לא יודעת אם זה טוב או לא ... אחי אמר לי ... יש מצב חירטט?
הייתי מחליף כל טיפול
14/05/14 15:48
66צפיות
כלומר כל 10K קילומטר.
לא עשיתי את זה לבד, אבל למיטב זכרוני המוסך אכן היה רק מרוקן וממלא, הכמות קטנה למדי, אמורה להופיע בדף הנתונים בסוף ספר הרכב, מאות בודדות של סמ"ק.
שמן ממסרות 80W90 עושה את העבודה.
קטנוענית על אופנוע - כבר לא.
13/05/14 21:34
201צפיות
תקציר הפרקים הקודמים:
אחרי אי אילו שנים על קטנועים שונים (האחרון - ג'וימקס 250i), הגדלתי רשיון ועברתי לרכב על אופנוע (הונדה CBF600). סיפרתי פה על נסיונותי הראשונים (עוד על אופנועי מבחן, בשלבי החיפוש) ועל התחושות שלי כקטנוענית שפתאום מתמודדת עם אופנוע... תסלחו לי על העדר קישורים, מקשיי הכתיבה בטלפון (שכבר מחק לי כמה פעמים את מה שכתבתי...).

מאז עברו כמה חודשים טובים (ופחות טובים ) מסיבות אובייקטיביות, אלו היו חודשים מעוטי רכיבה ולכן גם ההתרגלות התארכה. בהתחלה תהיתי אם טעיתי. אם לא הגזמתי, בגילי ובמצבי, לעשות שינוי כזה, ולמה לי בכלל, ומה אני עושה עם המפלצת הזו. אני בכלל קטנוענית. אבל החלטתי לתת לעצמי הזדמנות להתרגל, לפחות חצי שנה. ולקחתי אותו למוסכניק הנחמד שלי, שהנמיך לי אותו בכמה סנטימטרים משמעותיים, ועברתי השתלמויות רכיבה (אמנות הרכיבה 1, 2), ובעיקר, בהדרגה נצבר קילומטרז' נחמד.
בשבועות האחרונים הזדמנו לי כמה רכיבות ארוכות. ביזנס ופלז'ר (בעצם, כשאני רוכבת, גם הביזנס הוא פלז'ר). כבישים מהירים (כבישחוף, כבישש), פקקים ורכיבה עירונית (חלקה בגושדן הידוע לשמצה), כבישים טכניים שלא מזמן הפחידו אותי, אבל עכשיו גרמו לי לחייך בתוך הקסדה כמו ילדה עם גלידת רום צימוקים מתוקה. וקיבלתי כמה טיפים מעולים לרכיבה, שבבת אחת הקפיצו אותי בכמה רמות.
והיום, אחרי הרבה מאד זמן שלא, יצא לי לרכב על קטנוע (ג'וימקס 250xi), רכיבה משמעותית. ואז הבנתי שזה נגמר. אני כבר לא קטנוענית על אופנוע. אני אופנוענית על קטנוע.

ההבדלים מורגשים מהרגע הראשון. אין הכנות לרכיבה (למעט התמגנות). כבס ולבש, עלה וסע. הרגליים מרגישות נטושות בלי הליטוף של גוף האופנוע, בלי רגלית ההילוכים והבלם. ברמזור, שועטת קדימה, אבל תוך רגע נבלמת, נגמרה לי המצערת. איפה פה מעבירים לשני? ורגע, יש לי בכלל מספיק כוח לעקוף את המכונית הזו, שתקועה לי בנתיב ומאטה אותי?
ויש גם זכרונות נעימים: רכיבה חלקה ורכה (הסוס הזקן שלי מווברץ יותר מג'וירייד), מנוע שקט, וממילא לא צריכה להיות קשובה אליו, כמו אל הסקרימר שלי, שמבקש להעלות או להוריד הילוך. בלימה מיידית ופשוטה (זו עדיין נקודת תורפה שלי באופנוע. עובדת על זה). כמו התחלת הרכיבה, גם הרכיבה עצמה. פשוט לרכב. בלי להתעסק בתפעול.
אבל אם פעם, jm הרגיש לי כמו לחזור הביתה, עכשיו אני מרגישה אורחת. כשהנהגים שלצידי ברמזור נועצים מבטים (רוכבת???), אני רוצה להגיד להם: my other vehicle is a real motorcycle...
אני מתגעגעת אל הסוס שלי, זה שעשה איתי ”צהילו" וכבר התחיל להבין אותי באינטואיציה. זה שיש לו יותר כוח ממה שאני רוצה לנצל, שמגיב במהירות לפקודות היגוי. לסוס שלי.

תמיד תהיה לי פינה חמה בלב לקטנועים שגילו לי את עולם הדו"ג ומנעמיו, שלימדו אותי לרכב. והפורום הזה הוא עדיין הבית הוירטואלי שלי, למרות שהכותרת כבר לא מתאימה. ואולי בעתיד עוד אחזור על הנוחות המהנה של קטנוע (או גדלנוע), אבל עכשיו, השחיקה על מגפי הרכיבה שלי, באיזור רגלית ההילוכים, לא משאירה מקום לספק: עשיתי את זה. הפכתי לאופנוענית.


º
13/05/14 22:14
13צפיות
13/05/14 22:36
81צפיות
שני דברים קטנטנים.

אם היית רוכבת על הג'וימקס שהיה לך (להבדיל מהדגם החדש), היית מרגישה הבדל הרבה יותר גדול, הוא מתנהג הרבה פחות טוב מזה שרכבת עליו.

ה-4 בשורה מווברץ יותר מג'וירייד?
נשמע מוזר, תצורת המנוע הזו אמורה להיות חלקה למדי.
אולי
14/05/14 00:45
65צפיות
מצד שני, אולי גם הייתי מרגישה יותר "בבית" וחזרה למוכר.

שכחתי לציין את ההבדל בהרגשה של הרוח.
בקטנוע, קצת רוח, מרגישה כאילו מזיזה אותי על הכביש.
באופנוע, צריך רוח הרבה יותר חזקה, ועדיין הוא מרגיש יציב ורק אני מרגישה כאילו עומדת לעוף ממנו (לא רכבתי בסופות ממש).

לגבי הרעידות, לא יודעת מה אמור, רק מה מרגישה (ומורכבים צעירים הרגישו עוד יותר). זה ברמה שגורם לי דגדוג/גירוד באף (כמו כשנשענים על חלון של אוטובוס ישן או סמיטריילר) ואחרי רכיבות ארוות הידיים שלי ממשיכות להרגיש נמלים (לא מתוך הרדמות) עוד דקות ארוכות.
º
בעצם הכל בראש. סוג של עדכון תוכנה.
14/05/14 10:16
30צפיות
בגוף. לא בראש.
14/05/14 10:56
54צפיות
הפער בין להבין מה לעשות, לזה שגם הגוף יפעל באופן המתאים, זה ההבדל...

החומרה משתנה, וצריך להתאים את התוכנה... אבל זה לא מספיק להריץ קובץ SETUP והכל משתנה.
º
טוב, אז נסגור על התקנת מודול או איזה BACH
14/05/14 11:03
22צפיות
º
batch. אצווה בעברית.
14/05/14 11:11
18צפיות
º
14/05/14 11:20
3צפיות
אני מזמן טענתי שאופנוען זה מצב מנטלי
14/05/14 10:32
84צפיות
לא קשור לרכוש.
אם זה קטנוע או אופנוע, זה רק מקל על הגירוד.

אין צורך להפריד בין קטנוע לאופנוע, כבר מזמן למדתי שיש אופנוענים גדולים
וטובים יותר על קטנועים מאשר רוכבים על אופנועים. זו גם אחת הסיבות שאני כותב כאן ולא ב- 8.
לאופנוענות פנים רבות, רכיבת כביש היא רק אחת מהן.

º
14/05/14 10:41
9צפיות
º
נחמד לדעת שאתה עוד כאן
14/05/14 11:06
21צפיות
מסכימה
14/05/14 11:14
52צפיות
רק בשבוע שעבר התווכחתי (קצת, לא ממש) בשמונה עם כאלו שמתייחסים לקטנועים כמוטציה נחותה.

ובכל זאת, היה לי חשוב לרכוש את היכולת הזו, כדי לפתוח לי אפשרויות.
בסופו של דבר, דו"ג זה דו"ג, והמשותף בין הנישות השונות, עולה על הנפרד (לטעמי).
שאלה מד זמן - לנעול אותו
13/05/14 15:01
84צפיות
אני רוצה לנעול את המד שמן. לעשות בו חור או להדביק עם דבק סוגר כמו של שער מה עדיף ? לא אכפת לי מהפלסטיקים שיהיו עם דבק/ברזל,
הפחד הכי גדול,זה ממעשה ונדליזים שקרה בעבר . רוצה עם מנעול שיהיה סגור. עצות? רעיונות?
עזרה ברכישה - J300 VS XMAX250
13/05/14 14:57
142צפיות
שלום לכולם.. אני מעוניין לרכוב כלי חדש מהחברה.
כרגע אני  רוכב על ווספה 250, באמת שכלי מתוק אבל היות וזהו כלי הרכב העיקרי שלי..קשה לי איתו ומאוד לא נעים בנסיעה על בין עירוני.

רציתי לשאול את דעתכם על אחד מהכלים הבאים :
J300 - הבנתי שהכלי מבוסס על הקימקו המוצלח וקראתי את הביקורות הבאמת טובות שקיבל -
יתרונות : מנוע ,ABS
חסרונות - עיצוב (יפה אבל פחות יפה מהימהה,לא התרשמתי מאיכות ההרכבה והחוברים כמו שהתרשמתי מהימאהה..) וכמובן תוספת שנתית לביטוח.


האיקמקס החדש לעומתו, אחד הקטנועים היפים שפגשתי,מרשים מאוד,מזכיר נורא את אחיו הגדול (ומתלהב פה אחד שרוכב על ווספה שחורה ,רק כי זה ווספה ורק בגלל העיצוב)

היתרונות : עיצוב,ביטוח זול יותר
חסרונות : אין ABS ומנוע חלש יותר.


במחיר יש 3+ לטובות הקוואסאקי,(יקר יותר)

מספר שאלות :  האם נראה לכם ששוה לחכות שתגיע אם בכלל גרסת ABS לימאהה (ל400 יש ובאירופה זה סטנדרט ב250) ?

האם לדעתכם התנהגות המנוע   בקוואסקי משמעותית כלכך ששוה את ה1500 ש"ח בשנה?

האם באמת הטיפולים באקסמקס יותר יקרים משמעותית  (יש שמועה כזאת שזה כללי יקר לתחזוקה)

כל דבר שיוכל לעזור לי לקבל החלטה - אשמח לשמוע..

תודה ויום טוב!

ליאור
שאלה קשה
13/05/14 15:08
83צפיות
הרבה מזה עניין של החלטה כספית,
האם שווה לספוג את תוספת הביטוח (אצלי היא יצאה עוד 1700 ש"ח) כהוצאה שותפת.

אם כן, אז שווה לבדוק 300 אחרים כגון ההונדה פרוזה (האופציה היותר יקרה) לעומת ה DOWNTOWN 300 (האופציה היותר זולה)
אם לא שווה תוספת הביטוח, אז הייתי נשאר על 250.

נקודה נוספת שהייתי שוקל בקפיצת מדרגת ביטוח זה כבר לעבור לכלי של 400.
כשאתה רושם בין עירוני למה אתה מתכוון?
13/05/14 16:39
76צפיות

התחלתי לצאת עקב העבודה יותר ויותר לכבישים בין עירוניים,לי אישית 250 לא מספיק.

אני עם נסיון על ימאהה ויכול רק להמליץ. לגביי הטיפולים אני לא נכנס למטרו מעבר למחירים הגבוהים והשירות הידוע שכבר הספקתי לקבל שם.
ישנם מוסכים מורשים שיעשו עבודה על הקטנוע בצורה יותר טובה ובמחיר יותר טוב.

כלי מצויין אמין הימאהה אבל
אם כבר והשקעת ואתה מוציא יותר על ביטוח לך על XMAX 400 אפילו יד ראשונה אם התקציב מוגבל.

חולון-צפון תלאביב/הרצליה.
13/05/14 22:27
55צפיות
אני מעוניין בחדש כי אני מעוניין לעשות טרייד על הווספה...כבר מכרתי 2 כלים ואין לי כוח לכאב הראש שכרוך בזה..מעדיף לשלם על כך בטרייד.
לכן אני חושב ש400 הוא אופציה יקרה מידי (43 אלף..14 אלף יותר,לשם השוואה על שלי הציעו 16.5 כשמהחירון 20
)

אני מוכן לשלם קצת יותר עבור הקוואסאקי... אם אכן ההבדל יהיה שווה את זה.. השאלה /התיעעצות שלי פה היא האם ההפרש במחיר ותוספת ביטוח שנתית שווה את זה?
האם כלי בעל נפח גדול יותר הוא בעל אורח חיים ארוך יותר?
ושווה לבדוק בין J300 לבין downtown
14/05/14 09:40
47צפיות
לפי הכתבות Downtown הוא בהמה, סחיר ואמין.

קוואסקי אמור להיות יותר מעודן ויותר ספורטיבי.

הקימקו גם יותר זול בכמה אלפיות
לך על דאונטאון 300
14/05/14 22:35
58צפיות
הייתי במצבך ובהתלבטויותיך ובסוף רכשתי לפני כחודש דאונטאון אחרי כמעט שלוש שנים על איקסאבו ו...זה עולם אחר.
יציב יותר. מהיר וחזק הרבה יותר.
מצדיק כל שקל בתוספת הביטוח ומכיוון שהוא זול בכ-3000 מהקווסאקי והוא בדיוק אותו קטנוע אז הוא משתלם יותר.
לגבי ה-400: אין לי מידה מדוייקת של משקלי ה-400ים בשוק, אבל להערכתי מכיון שהדאונטאון קל מהם בלפחות 20-30 קג, הרי שיחס כ"ס/משקל
של הדאונטאון טוב יותר מקטנועי ה-400.
נסה אותו.
מצד שני, הקווסאקי אכן יותר יפה ו"מותגי" וכיון שאתה בעל וספה אני בהחלט יכול להבין את הרצון שלך ללכת עליו.
עשית נסיעת מבחן?
14/05/14 06:13
63צפיות
הקווא הוא קטנוע ספורטיבי. מווברץ (קצת) מרגע ההתנעה. מיקום הרגליים די קבוע ולא מרווח. והעיצוב לטעמי נפלא. ABS הוא הבדל של חיים ומוות.

לא מכיר את ה-XMAX.

סע ותרגיש מה מרגיש.
היום עשיתי ישיבת מבחן..והחלטתי חד משמעית
14/05/14 22:09
104צפיות
הקוואסאקי החדש לא בשבילי..תנוחת הישיבה נמוכה ופשוט לא נוחה לי
מעדיף את המקס החדש שנוח בהרבה על פניו - לי אישית
קוטר הגלגלים במקס גדול יותר שזה תמיד טוב למהמורות בעיר.
º
15/05/14 06:15
11צפיות
º
את הפורזה לקחת לנסיעת מבחן ?
15/05/14 09:49
31צפיות
º
הפורזה לא ממש בתקציב..
15/05/14 23:44
33צפיות
קורס קצר במסגרת "מטרו"
11/05/14 21:29
174צפיות
אני בהחלט יכול להמליץ.
גם אני - שבע קרבות וקורסים למדתי שם כמה דברים מרתקים.

ראו קישור


11/05/14 23:17
57צפיות
מה הצליחו לחדש לך?

אגב, לא תמיד חייבים לחדש, במקרים רבים חזרה ורענון של חומר מוכר, יכולים להיות מאד מועילים.
הייתי השבת בהשתלמות שבילים של מועדון האופנועים, את החומר ידעתי מקורסים דומים בעבר, אבל לשמוע שוב ממדריך אחר עם גישה אישית קצת שונה ולתרגל שוב דברים שלא תרגלתי מזמן, בהחלט עשה לי טוב.
חידשו לי בזמנו את הנחת הרגל הנכונה
12/05/14 08:01
112צפיות
בקטנוע לסיוע בתמיכת הגוף בעת בלימה - ושחרור לחץ מהכידון.

את ישיבת ה"רגל קדימה, רגל אחורה" אימצתי בעזרתם. רגל ימין קצת קדימה לתמיכה כנ"ל ורגל ימין קצת אחורה לסיוע בהנפת הגוף בעת מהמורות וכו'.

אני הייתי עם קושחת אופנוע בראש. חביקת מיכל בעת בלימה
יש לך שתי רגליים ימניות?
12/05/14 13:46
70צפיות
בטח קשה למצוא נעליים
......שמאל קצת אחורה
12/05/14 14:20
63צפיות
תודה על הפירגון!
12/05/14 07:40
91צפיות
פרוייקט מוצלח שמגיע להרבה אנשים שלא מגיעים עצמאית להדרכות, ולפיכך בעל תרומה אמיתית לבטיחות הקהילה.
º
בזכות.
12/05/14 07:59
22צפיות
12/05/14 13:44
45צפיות
וזה גם מעורר תאבון להגיע לקורסים האמיתיים, שבכל זאת (אמורים) להכיל יותר.
חבל שרלונטי עבור מותגי מטרו בלבד
12/05/14 20:52
59צפיות
נשמע אחלה במחיר הוגן.
יש עוד חברות שעושות את זה
13/05/14 08:36
52צפיות
למשל - הונדה מארגנת בשבוע הבא קורס מלא בעלות של 200 ש"ח.

הם מסבסדים את זה, כך שברור שהם דואגים ללקוחות שלהם, ולא סתם - אבל מדובר על כל מי שיש לו דו"ג של החברה, גם אם מעולם לא היה לקוח ישיר של הונדה, וזה בהחלט מרשים.

סטרטר נתפס
11/05/14 11:36
95צפיות
הנעתי את הג'וירייד (200). הסטרטר המשיך לעבוד גם אחרי שעזבתי את הכפתור. וגרוע מכך - גם כשסגרתי את הסוויץ' (דהינו, הוצאתי את המפתח).

בסופו של דבר משהו שעשיתי (לא יודע מה. היתה היסטריה קלה) עצר את העניין. התופעה לא חזרה בפעמים הבודדות שהנעתי מאז.

מה אומרים?
הייתי משפריצה שם קצת חומר למגעים
13/05/14 16:21
33צפיות
לא WD40!
º
איפה זה "שם"?
13/05/14 16:52
15צפיות
אמרת שנתקע כפתור הסטרטר, לא?
15/05/14 20:12
15צפיות
אז שם.
לא אמרתי את זה
18/05/14 08:31
6צפיות
אמרתי שהסטרטר המשיך לעבוד אחרי הלחיצה. זה בודאות לא הכפתור, מפני כשהסוויץ' סגור, הכפתור לא יכול להפעיל את הסטרטר.

הבעיה שהתופעה מתרחשת רק פעם בכמה ימים/שבועות, כך שאני לא יכול סתם לעקוב אחרי מערכת החשמל ולמצוא מה תקול. אני מקווה למישהו כאן יש נסיון או ידע להגיד מה סביר שנדפק (ריליי?).
בן של אקדח
09/05/14 18:09
155צפיות
לפני 4 שנים קניתי לי בקבוקון צהוב סטנדרטי של חומר ניקוי son of a gun לפלסטיקה של הקטנוע.
כשניקיתי מידי פעם הייתי מבסוט ממנו השאיר שכבה דקה של שומן וחידש את הפלסטיק.
לא מזמן  ( חודש בערך ) נגמר החומר וקניתי באוטו דיפו 2 ב 30 ש"ח , מחיר מצוין.
היום ירדתי לנקות את הקטנוע וזה לא עשה את העבודה - ז"א לא השאיר שכבה שנשארת והחומר שיוצא הוא כמו נזלת (סמיך יותר )
השאלה שלי האם מישהו מכם קנה לאחרונה את התכשיר וגם שם לב להבדל ?
ייתכן ושינו את התרכובת ?
ממש התבאסתי זה היה כמו להעביר סמרטוט עם מים , גם על היד לא הורגשה שכבת שמנוניות בניגוד לפעמים הקודמות .

שבת שלום !!!

º
חפש אולי תפוגה, אולי נדרש סתם ניעור
10/05/14 06:44
43צפיות
מגיע לי מזלט.. גויימקס 2011. מחפש עזרה בביטוח
09/05/14 16:58
123צפיות
אני 23 וחצי
עם שנה רישיון לאופנועים
רציתי לדעת מה טווח מחיר של חובה
ומה טווח מחיר של צד ג'
אגב איפה מומלץ לעשות ביטוח היום
אשמח לדיעה שלכם
בדוק פה
09/05/14 18:40
90צפיות
10/05/14 13:19
55צפיות
הרבה ממליצים על סוכנות 'רמי ביטוחים' , הוא יושב באזור שוקן ת"א
036838888

למרות שלותק כשלך ביטוח החובה יהיה ב'פול' בלבד
צד ג' יהיה ממנו ותוכל לשלם ל'פול' דרכו

תתחדש ורכיבות טובות
תעשה השוואת מחירים ותתמקח
11/05/14 20:09
33צפיות
אל תסגור על ההצעה הראשונה שאתה מקבל, תעשה סבב בין הסוכנויות הגדולות ותראה מה מציעים. תתחדש!!
השאילה עד כמה אפשר להתמקח.דיברתי עם רמי ביטוח
11/05/14 20:57
43צפיות
קיבלתי הצעה לחובה מוזל ב3100
גימל ב450/550
וגרירה ב180
יש אפשרות למצוא יותר זול מזה?
על חובה אי אפשר להתמקח
11/05/14 21:50
38צפיות
ההבדל בין הסוכנים השונים זו האפשרות לשלם בכמה תשלומים ולא בתשלום בודד.
גם מחירי צד ג' שקיבלת הם די דומים אצל סוכנים שונים.
קח בחשבון שמוזל אומר גם פחות כיסוי
11/05/14 22:14
37צפיות
ושלא נדע מצרות, אבל יתכן מאוד שחלק ניכר מהכיסוי הוא דווקא על מה שאין בגלל המוזל.
לא מדויק.
11/05/14 22:41
44צפיות
ההוזלה בביטוח החובה שמכונה גם בטעות 'השתתפות עצמית' מתייחסת לסעיף אחד בלבד בכיסוי הביטוחי של ביטוח החובה - סעיף הפיצוי על סבל וכאב.

נניח ונפגעת בתאונה, שברת רגל חס וחלילה. ויש לך ביטוח מוזל.
הביטוח משלם את כל ההוצאות הרפואיות שלך עד שאתה חוזר למצב שהיית לפני התאונה.
בנוסף לכך, הביטוח גם משלם לך פיצוי נוסף על הסבל והכאב שחוית. זה פיצוי אקסטרה שאין לו שום קשר לפיצוי הרפואי.
המשמעות של ההוזלה היא זו:
אם נפסק שעליך לקבל על הפציעה הנ"ל 100000 ש"ח (מאה אלף), תקבל 75000 (שבעים וחמישה אלף) כי 25000 הם 'השתתפות עצמית' שלך תמורת ההנחה שקיבלת על הביטוח.
בנוסף, אם נפסק לך פיצוי עבור הפסד של 10 ימי עבודה תקבל רק עבור 3 כי שבעת הימים הראשונים הם חלק מאותה 'השתתפות'.

אז למה עשו את זה? המטרה היא לגרום לכך שאם נפגעת פגיעה קלה (מכות יבשות או כמה שריטות) לא תרוץ לתבוע כי הפיצוי עבור סבל וכאב יהיה נמוך מ-25000 ש"ח ולכן לא תקבל כלום על הסעיף הזה (ורק על הסעיף הזה!)

האם זה הוגן? כנראה שלא, אבל עד שלא ישונה החוק כמו שצריך ומחירי הביטוח פה יהפכו להיות הגיוניים ולא יקבעו רק לפי הבכי המדומה של חברות הביטוח 'המסכנות' 'שמפסידות עלינו כסף', זה המצב.

למי זה מתאים? לרוכבים מנוסים וזהירים שיודעים שלא יתבעו בכל מקרה.
למי לא? רוכבים חדשים עדיף שיעשו את הביטוח המלא לפחות בשנה שנתיים הראשונות (זו לפחות דעה שעלתה פה בפורום לא פעם בנושא).

אני קונה את הביטוח המוזל זו השנה השלישית והפעם (למעשה במקרה היום דיברתי עם הסוכן) נאמר לי שסכום ההשתפות שלי יהיה 'רק' 12500 ולא 25000 דרך חברה הביטוח איילון (הסוכן הוא אודי דגן).
º
11/05/14 23:08
9צפיות
רק בעיה אחת קטנה יש עם זה
12/05/14 11:53
42צפיות
עד היום לא ברור (לי לפחות) מה מוגדר תביעת ביטוח.

אם נפגעת בתאונה קלה יחסית ואתה מפונה באמבולנס לבי"ח לבדיקות שבסופן הכל בסדר ואתה הולך הביתה - מי משלם על הפינוי ועל הטיפול במיון, והאם זה מוגדר תביעת ביטוח?

כי שמעתי מקרים לכאן ולכאן. ואם כל דרישה לתשלום מחברת ביטוח משמעותה "תביעת ביטוח" - אז זה בכלל לא משתלם בשיט.
º
טוב שלא אמרת שמגיע לך מל"ט
10/05/14 15:41
49צפיות
ביטוח מוזל
12/05/14 19:50
38צפיות
גם אני מבטח שנה שנייה בביטוח מוזל.

נוסע ביום 6 ק"מ.
אבל הוא סטרייט - מגיע לו מולטית
13/05/14 10:18
40צפיות
                                                   
קטנוע ראשון ועוד שאלות
09/05/14 11:28
179צפיות
אז בשעה טובה עברתי טסט,כפי שכתבתי בהודעה הקודמת אני מחפש קטנוע שיעשה את העבודה מהרצליה לקריית עתידים על בסיס יומי ופה ושם נסיעות מהרצליה לרעננה כפ"ס וכד'. לא נסיעות ארוכות מידי.
אני מתלבט כרגע בין הקימקו G-DINK 125I ל NEW DINK 125.
קראתי בפול גז ובדוגרי ומצאתי מלא על הG-DINK אבל על הNEW DINK לא הצלחתי למצוא ביקורת באמת, אז אם למישהו יש ניסיון עם אחד מהקטנועים או עם שניהם ויש לו המלצה אשמח לשמוע!

בנוסף בהתחשב בזה שעשיתי רק מבחן שליטה ובכל השיעורים שלי יצאתי סך הכול פעמיים לכביש, אני יודע שיש איזה קורסים לנהיגה מתקדמת או משהו בסגנון, אשמח להמלצות ומחירים גם בתחום הזה.
לגבי קורס רכיבה מתקדמת
09/05/14 13:06
99צפיות
מאד מאד מומלץ, אבל לדעתי, זה מוקדם מדי. אתה צריך שליטה בסיסית בכלי שלך, כדי שתרוויח משהו מהקורס.

ברכות על מעבר הטסט.

הקורסים הנפוצים הם של "אופנוען מאומן"(גידי פרדר) ושל "פרוריידינג" (כפיר לוין). פרטים באתרים שלהם.
שניהם מעולים, אבל אני נוטה קצת לקורס של כפיר לוין, שנראה לי שנוגע בקורס אחד, בדברים החשובים ביותר. יהיו שיטענו שזה יותר מדי, אבל לי היה מאד חסר דגש על בלימה בקורסים של אופנוען מאומן, במיוחד בראשון.

עד אז, ומכיוון שמסכימה איתך שמבחן שליטה הוא לגמרי לא מספק, מציעה לקרוא קצת על רכיבה מודעת - כי את התיאוריה כדאי ללמוד, ולמצוא מגרש ריק, ולתרגל עוד קצת, וכשאתה יוצא לכביש, להזכיר לעצמך כל הזמן שאתה בשלב מתלמד, לשמור מרחק גדול מהרגיל (מינימום 3 שניות, עדיף יותר), ולא להכנס למקומות שתהיה לך בעיה לצאת מהם שלם... גם אם זה אומר לעמוד כמו אוטו ברמזור וכדומה - עם שיפור השליטה והבטחון, תוכל להרשות לעצמך יותר. אל תצפה מעצמך לרכב כמו מומחה תוך יומיים... וגם אחרי כן, שליחים הם לא דוגמה לרכיבה טובה...

ולא לשכוח מיגון.
אין כמו לנסות
09/05/14 18:43
85צפיות
תזמין רכיבת מבחן בסוכנות של עופר אבניר.

ממליץ בימי שישי כי התנועה (בעיקר בדרום העיר) יותר דלילה.
תזכיר לעצמך שאין לך נסיון (אבל בעצם אתה זוכר :) )
ותקבל תחושה ראשונית איך אתה (דגש על אתה) מרגיש על הכלים האלה.


בנוסף, אם אני לא טועה, עיקר הביקורות על ה G DINK הם על 250...
זה אותו מנוע הG והNEW דינקים?
10/05/14 10:11
60צפיות
יש לי ניסיון עם הדגם הישן יותר DINK 200 CLASSIC,תרצה אשמח לכתוב עליו דברים טובים,
מהם 3 הפרמטרים הכי חשובים לך בקטנוע? (אמינות,נוחות,ביצועים,אורך חיים של קילומטראז ארוך,מחיר טיפולים,תחזוקה,ועוד)
הדינק 125 קצת חלש בכבישים מהירים
11/05/14 20:07
51צפיות
יצא לי לרכב אתו על איילון והייתה לי תחושה שהוא לא ממש סוחב. לא האיץ כמו שרציתי. דרך איפה אתה נוסע מהרצליה לעתידים? על איזה כביש?
אתה נעול דווקא על הקימקו דינק? כי יש עוד אופציות בגזרת ה125...
האמת ככה אומרים,ה250סחב לי עכשיו 115 ביקש עוד
11/05/14 20:38
41צפיות
הוא חזק מאוד !!!!!! נותן אחלה תמורה לאגרה!
לא בונה על כבישים מהירים
11/05/14 20:49
40צפיות
הרצליה-רמת השרון-כפר הירוק- בצומת הפיל ממשיך ישר ומשם לעתידים.
וקשרים טובים בעופר אבניר גורמים לכך שבשיקול כרגע בעיקר קימקו.

טכנית לפי שני מבחנים דרכים גם של פולגז וגם של דוגרי הקימקו ג'י דינק לקח את הג'וי רייד ואת הדיאלים S3.
וגם במבחני הדרכים האלה הם מציינים שהוא הכי חזק מבין השלושה.

בשלב זה אני לא מעוניין כל כך לעלות על בין עירוני, אני מאמין שבהמשך שארצה נסיעות ארוכות יותר כבר אחשוב לשדרג את הרישיון ל A1 ולהשתדרג בהתאם
ומהרצליה לכפר זה לא כביש טיפה מהיר? קצת
11/05/14 21:24
28צפיות
בקושי 3 קילומטר, בסדר שיהיה לך כוח וחוזק, אל תבחר קימקו בגלל הקשרים, תבחר קימקו בגלל האיכות
בגלל שכל שליח שני ברמזור יגיד לך שגרנד דינקים לא מתים, שהמספר על הסקאללה שמראה שהוא עשה מרחקים, אומר הכל :)
יש הבדל בין הגרנד דינק לג'י דינק
11/05/14 21:41
36צפיות
הג'י דינק זה קטנוע שיצא השנה ב2014 אמור להיות ממשיכו דרכו של הגראנד דינק רק משופר.

לרוב השליחים יש קימקו מובי לפי מה שיצא לי לראות.
שליח משופר נוסע על גרנד דינק,אותו מנוע?
11/05/14 21:53
28צפיות
זה מנוע של אקסייטינג שזה כמו גרנד דינק , רק שהוא מוזרק, הביצה והתרנגולת :)
נכון אני צודק? טועה? לא בדיוק? תקנו אותי אשמח לשמוע ולדעת סוף סוף על מה אני נוסע, וממה הוא מובנה.ובאמת מה ההבדל ביניהם, לבין הדינקים הרגיל
לג'ידינק 250 יש את המנוע של האקסייטינג
11/05/14 23:12
29צפיות
לגרנד דינק יש מנוע מיושן יותר.
הדור האחרון של מנועי קימקו, ה-G5, מותקן בסדרת הדאונטאון.
אם קשרים
11/05/14 22:12
30צפיות
אז הייתי בודק גם אופציות של פיאג'ו
אם כי אני רואה שבאתר הם כבר לא מוכרים את ה eEvo 125
אבל יש את הבוורלי 125
שאמור להיות קטנוע בכמה רמות יותר טוב מאשר הקימקו.

מה שכן יש לו כמה מינוסים:
1. מחיר -הרבה יותר יקר מהקימקו
2. סחירות - יהיה מאוד קשה למכור אותו, לא מעט עקב המחיר הגבוהה.
3. שטח אחסון - עקב הגלגלים הגדולים פחות שטח אחסון.

אם הקשרים עוזרים לך לקבל מחיר ו/או לקבל הבטחה לטרייד אין בנגזרת מסויימת של המחיר גם לקטנוע טרייד אין אחר, אז שווה לבדוק.
בנוסף, שווה לבדוק יד שניה חדש (זאת אומרת שנתון 2013 ואפילו 2014), יכול לחסוך כמה אלפי שקלים ולקבל קטנוע כמעט חדש לגמרי.



הניו דינק מאד דומה לג'וירייד
11/05/14 23:15
44צפיות
אישית, מעדיף עליו את הג'ידינק.
לא יודע איפה ראית במבחן של פולגז שהקימקו הכי חזק, הוא ממש לא, אבל הוא נותן את החבילה השלמה והמאוזנת ביותר ולכן ניצח את המבחן.
את הנסיעות שאתה מתאר הוא יעשה בקלות ובנוחות.

גילוי נאות - אני אחד מהבוחנים במבחן הזה.
האמת שהיא שהתכוונתי למה שאמרת וכתבתי לא נכון
11/05/14 23:22
32צפיות
רציתי לכתוב שהוא הכי פחות חזק ואיכשהו השמטתי את המילה פחות...
נו טעויות של מתחילים
מסכים.. יש עוד אופציות חמות בגזרה
13/05/14 20:33
35צפיות
כי אם אתה נוסעה בכבישים מהירים אז לא בטוח שהדינק בשבילך.
מה לגביי סאן יאנג? בכבישים רצופים וטובים ההתנהגות כביש טובה (בכבישים משובשים אני יודע שזה הרבה פחות נוח).
בעיקרון יש גם לדיאלים  כלים 125 סמק שהייתי בודק במקומך.  S1  יש צריכת דלק טובה וגם התנהגות כביש והיגוי זריז.  

אבל הכי טוב זה לנסות בעצמך- תקבע לך נסיעות מבחן לכל כלי ותבחר לפי ההרגשה שלך.
לדיאלים S1 יש גם מעבר לצריכת הדלק הטובה
14/05/14 15:18
23צפיות
מסכימה עם נושא ההתנהגות שלו בכביש ויחד עם זאת אני יכולה לומר גם שיש מושב מרווח ונוח עם עיצוב שמזכיר  קטנועי מנהלים. יש מספיק מקום גם לאנשים גבוהים והישיבה לא מאלצת כיפוף ברכיים מוגזם.
שלחתי לך מסר
10/05/14 11:32
68צפיות
אני בדיוק מוכר אחד כזה בן שנה עם קילומטראז' נמוך מאד
שמן באקסבו
07/05/14 20:32
140צפיות
יש לי שאלה לכול המבינים,אני רוצה להחליף שמן באקסבו 250 וקניתי שמן10/40 איכותי של חברה גרמנית בעל תקן ארופאי acea-i ccmc אך באוטו דיפו אמרו שהוא לא במיוחד לקטנועים לכן ברצוני לברר עם השמן מתאים ושנית האם ליטר יספיק להחלפת שמן? תודה מראש
השמן לא מתאים, אל תשתמש בו
07/05/14 20:50
124צפיות
אתה חייב 5W40 סינתטי מלא, זה מה שהיצרן דורש, לא ממליץ.
שמן לאקסבו
07/05/14 21:36
110צפיות
תודה רבה על היחס וכן טעיתי השמן שברשותי הוא  סינטטי מלא 5/40 ואני מעוניין מטעמים כלכלים לעשות כול שלב בטיפול שאני יכול לבד לכן רכשתי שמן והקיט בדרך ומה ששאלתי זה לגבי הכמות האם ליטר אחד מספיק להחלפת כל כמות השמן ?
למיטב זכרוני זה ליטר ורבע
08/05/14 09:23
83צפיות
להחלפה מלאה, ליטר בודד לא יספיק.

בהצלחה בטיפול
º
כתוב בספר הכמות המדוייקת
08/05/14 14:09
38צפיות
שמן בן 3-4 שנים, האם יש לו תוקף?
09/05/14 00:19
53צפיות
קניתי ליטר שמן של Valvoline חצי סינטטי 10w-40 לפני כמה שנים, מעולם לא פתחתי אותו ואני לא מוצא על הבקבוק שום תאריך תפוגה.

האם לשמנים האלה יש תאריך תפוגה בכלל? ומה אורך חיי המדף שלהם?
רצועה לסילבר SW400
07/05/14 19:03
60צפיות
בהמשך לשירשור שהופיע פה לפני כשבועיים בענין רצועה לסילבר, נשלחו קישורים למקומות שבהם אפשר לרכוש רצועה מחו"ל.
האם מישהו יודע כמה עולה רצועה בארץ ?
האם החיסכון הוא משמעותי?
אני לפני טיפול גדול שמצריך החלפת רצועה.
אם זה כמו ל-600
07/05/14 19:24
56צפיות
אז בסביבות 850 ללא מע"מ (אם אני זוכר נכון - יכול להיות שזה עם).
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום