בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
קַטְנוֹעַ: "אופנוע קל וקטן בעל מנוע ושני גלגלים קטנים, המיועד לרוכב אחד או לשניים" (הגדרה מילונית).

קטנוע: "יעיל בעיר, כלי שיכול לתת המון פאן או להוות פתרון תחבורתי מעולה. הקטנוע משמש לשליחויות, לנסיעות במגרש, לטיולי שבילים, לטיולי כביש.

הקטנוען, אפעס, נע בין נערי התיכון ועד לזקני צפת, בין ה"מרביץ" לבין ה"מתנייע", בין ה"מבין/מכונאי בפוטנציה" ל"רוכב", בין ה... ל...

קהילת הקטנועים בתפוז מזמינה אתכם להצטרף, להיות יעיל, מהיר וזהיר, לגלות את עולם הקטנועים, ליצור קשרים ובעיקר... להנות.

(* ולא לשכוח לקרוא את כללי הפורום ולהקפיד על שמירתם).

דיאלים S3 125 סיכום התחלתי
22/01/14 17:41
164צפיות
בשעה טובה סיימתי את ההרצה וביום ראשון עשיתי טיפול במוסך המרכזי לאחר שקבעתי מראש.

1. הופתעתי לראות מוסך מרכזי קטן יחסית ואז נזכרתי שזה ששחקן חדש בשוק
2. בקטנוע טיפל בחור עם שיער מכסיף בסבלנות ובעדינות כולל שטיפה - סה"כ שירות אדיב ומקצועי.

סה"כ, תוך שעה וקצת יצאתי לדרכי מרוצה. עליתי על איילון וסחטתי קצת את הגז - המחוג הראה 125 (שועלים ליממה) ונתן הרגשה כאילו יש עוד קצת - לא דחקתי ונותרתי על קצת יותר ממאה - כיף לדעת שיש רזרבה (מזויפת ככל שתהיה )

בסה"כ הכללי - מאוד מרוצה מהקטנוע וממליץ בחום - משרת אותי נאמנה.

ניר

נ.ב. - הבטחתי עדכון לגבי צריכת דלק - רוב הנסיעה שלי היא עירונית (9 ק"מ לכיוון) מה שמביא לצריכה ממוצעת של בערך 1 ל 29. יש לי הרגשה שבתוואי יותר בינעירוני הצריכה הייתה משתפרת ל 1 ל 31-32. ממש אין תלונות.

רכיבות בטוחות!
טוב לשמוע
22/01/14 18:48
87צפיות
הרבה עכשיו סיימו את ההרצה ודיי מרוצים.
היו מי שחששו שענייני התשלומים וההנחות יהיו בעוכריהם של דיאלים, אבל זה מראה שכנראה שהם יוצרים לעצמם דווקא שם טוב.

רכיבות בטוחות זה חשוב!
למה לא באת לומר שלום יא נקניק
22/01/14 19:20
103צפיות
כיף לשמוע, סע בזהירות ותהנה!
אתה מסתובב בכל הארץ
24/01/14 11:22
73צפיות
מאיפה לי לדעת שאתה בת"א

פעם הבא נתאם איתך מראש - נשאיר את הקטנוע במוסך ונשב על קפה אצלך.

סופ"ש טוב!!!
º
סגרנו
24/01/14 16:18
17צפיות
תודה על הדיווח
22/01/14 20:21
84צפיות
רק שאני לא מבין את איך ניתן לכתוב את המשפט, "משרת אותי נאמנה".
סיימת הרצה לא ראלי פריז דקאר.

לא ניתן לדבר על אמינות לאחר 1000 ק"מ, אפילו כלים סינים לא עושים בעיות בק"מ כזה.

לאחר שנה שנתיים עם ק"מ של 30000 ק"מ לפחות, נתחיל לדבר על אמינות.

בכל מקרה, תתחדש ותהנה מהרכישה.
משרת אותי נאמנה לא מתייחס כלל מבחינתי
24/01/14 11:21
71צפיות
לאמינות - אין לי מה לומר כלל על אמינות אחרי רק 1000 ק"מ.

המטבע לשון הזה פירושו, מבחינתי, שהקטנוע ממלא נאמנה את ייעודו כשקניתי אותו - מתאים לצרכיי האישיים ולאופי הנסיעה שלי. לגבי אמינות - ימים יגידו

תודה!!!
º
24/01/14 12:37
5צפיות
לדעתי , אין פה בכלל מה לחפש בכיוון של אמינות.
24/01/14 19:27
103צפיות
1. כשכלי מגיע ל30000 קילומטר , זה כבר עיניין של בלאי , ובלאי יש בכל הקטנועים , גם האמין והחזק שביניהם . יהיו חלקים שיחזיקו יותר , ויהיו שפחות .

2. מי שרוכש קטנוע  שמחירו 17000 ,  לא קונה אמינות . אי אפשר לקנות גם אמינות וגם קטנוע ב17000 שח . הוא קונה קטנוע שיש בו מנוע ו2 גלגלים והיום הוא נוסע . כמה זמן , לא ידוע .
הקונה עושה את הבחירה שלו , הוא מודע למה שהוא קונה , אבל זו הפשרה שהוא יכול להרשות לעצמו בסכום כזה . מי שמחפש  אמינות , יודע מה לחפש , אבל גם יודע שיש לזה מחיר  לגמרי אחר, וזה הרבה מעבר לגבולות ה20000 .  אמינות , נוחות , ועוד פרמטרים  אחרים , אין  ואל תחפשו  בקבוצת  הטאייונים ,סינים קוריאנים , ובטח לא חדשים מהיבואן , במחירים האלה .אין למה לצפות .
עוד פעם דברים לא מבוססים?
24/01/14 20:43
91צפיות
קימקו מובי, מכיר?
כלי השליחים האולטימטיבי, אי אפשר להרוג אותו, מוניטין אמינות מוכח ורב שנים, מחיר - 14,300 שקל.
והוא לא היחיד.

הבנו כבר שיש לך משהו אישי נגד דיאלים, אבל מתחיל להימאס מהטיעונים הלא רלוונטיים שאתה מביא כנגדו.
הפעם אתה השחלת את נושא הדיאלים ,לא אני
24/01/14 21:30
90צפיות
דיברתי  באופן כללי ,ולא ספציפית לכלי מסוים , ואני ממשיך לעמוד על זה ,למרות מה שרשמת על הקימקו מובי והאחרים .
לא טענתי שה לא אמינים , תלמד לקרוא .
טענתי שלא הגיוני לחפש את כל השלמויות של כל הפרמטרים בקטנועים הזולים האלה .
בסך הכל אנחנו טוחנים רוח  מסביב לכל מה שהיבואנים מביאים לנו מכל חור בעולם ומכריחים אותנו לעכל . אבל זה לא חייב להיות ממש ככה .
הכל הפך לעינין של מסחר .
אני הייתי מסווג בכלל את כל  האבחנות ל2 קבוצות ומתרכז אך ורק בהם . איטלקי  ויפני , ולא רואה את כל היתר ממטר . מי צריך את כל הסלט  הזה של עולם שלישי?  חוץ מליבואנים  למי זה עוד עושה טוב ?

לכן אתה רוכב על טאיוואני, הבנתי, הגיון ברזל
24/01/14 23:25
80צפיות
כל השרשור הזה הוא על דיאלים, לא אני הכנסתי אותו.
האמת , שלא קניתי אותו מתוך ידיעה מה מוצאו .
25/01/14 00:50
77צפיות
ואני לא גזען .
הייתי צריך בדחיפות קטנוע , והוא היה הבחירה ,אבל לא חיפשתי לדעת מה מוצאו.

לזכותו יאמר , שהוא עושה עבודה מצוינת  למרות גילו המופלג ותנאי הנסיעות הקשים ,פשוט סוס עבודה משובח .


אבל אם הכיס היה מאפשר משהו ברמה גבוה יותר , הייתי הולך בכיוון .
º
כמה סתירות פנימיות
25/01/14 01:56
25צפיות
º
ככה זה שיש 2 משתמשים
30/01/14 09:27
7צפיות
º
טאייוואן/קוריאה "עולם שלישי"?
25/01/14 06:13
30צפיות
º
למובי יש מנוע מהונדה
31/01/14 08:36
9צפיות
מה . אתה רוצה להגיד שלקימקו מובי יש
01/02/14 18:46
10צפיות
מנוע הונדה ?

אם כן ,זה מה שהופך אותו לכל כך אמין ?
º
כן וכן.
02/02/14 06:07
7צפיות
º
אני חושב שאתה בגיל שזוכר את ה"זבל היפני"
24/01/14 21:04
33צפיות
º
כמה שטויות בתגובה אחת
26/01/14 05:12
20צפיות
האם יש קשר בין אטם אגזוז לביצועי המנוע?
22/01/14 17:09
76צפיות
במוסך שכחו לשים לי אטם אגזוז שעשו לי טיפול גדול בקטנוע. שנסעתי הקטנוע נסע בצורה מושלמת כשבמהירות 100 הטורים הם 8350 פלוס מינוס... (כשהרצועה מתיישנת הטורים ב 100 קמ"ש הם 8650). למרות ששמעתי רעש קצת של חיפושית לא התייחסתי.
בבית כשהחלפתי צמיגים פתחתי את האגזוז וגיליתי שאכן לא היה אטם (כניראה שפתחו וסגרו את האגזוז כי בהתחלה היו אמורים להחליף לי צמיגים ובסוף לא). האגזוז לא נפתח חוץ מזה מעולם.

בקיצור............. שמתי אטם הכל טוב ויפה ואז כשאני נוסע ב 100 קמ"ש הטורים חזרו ליות 8600 פחות או יותר כמו לפני הטיפול. בקיצור משהו כאן קשה ולא בטוח מה. או שלא צריך אטם?...?... או שסגרתי חלש מידיי? או חזק מידיי? מחר אני אגש למוסך ואבקש ידית מומנט כי אני יודע מה המומנט שצריך לסגור לפי הספר.

קיצור מה אומרים? מה ניראה לכם? אגב סתמתי את האגזוז עם מגבת כשהמנוע מונע ואין דליפה כלשהי....
º
קשה=קרה*
22/01/14 17:10
16צפיות
אני לא רואה כיצד יהיה קשר בין סל"ד לבין אגזוז
22/01/14 20:29
53צפיות
הסל"ד במהירות מסוימת נקבע ע"י יחס העברה בגיר.
בגלל שמדובר פה בואריאטור בעצם יש אין סוף יחסי העברה. לכן אין קשר חד ערכי בין הסל"ד למהירות.
הסל"ד למשל יכול להשתנות ע"י תוואי הדרך, עליה לדוגמה, שם הסל"ד יהיה גבוה יותר כדי לשמר מהירות X.
עוד גורם שיכול להשפיע הוא עד כמה אתה פותח את המצערת. אולי כאשר שמעת קול חזק מהאגזוז היית עדין יותר בגז לעומת יד משוחררת יותר עם אטם. לכן הסל"ד גבוה יותר.

הכל מקרה, אין קשר בין משהו באגזוז לסל"ד במהירות מסויימת.
אני כן רואה קשר.
22/01/14 20:36
50צפיות
אם המנוע לא עובד בצורה אופטימטלית הוא אינו מספק את הכוח שהיה יכול לספק במצב אופטימלי.

אגזוז לא תקין (בכל מיני וריאציות- קושי בפינוי גזים מתא השריפה ועוד.) בהחלט יכול להביא מנוע לעבודה לא אופטימלית.
מנוע עובד בצורה לא אופטימלית
22/01/14 20:40
71צפיות
לא אמור להשפיע על הסל"ד אלא על הסחיבה.

אבל מכיוון שפה יש ואריאטור אז קיימת אפשרות תאורטית שזה יקרה, לכן, אם בעיה זאת היתה משפיע על פותח השרשור הוא היה צריך לתת הרבה גז כדי להזיז את הקטנוע, ואם ישנה השפעה אז הסל"ד היה צריך להיות יותר גבוה למהירות X ולא יותר נמוך (8600 כרגיל מול 8300 ללא אטם).
צודק.
22/01/14 20:45
42צפיות
אז אולי זה דווקא שיפר את תפקוד המנוע?
מה זה שיפר?
22/01/14 20:56
46צפיות
המנוע מוציא יותר כ"ס? אני בספק.

לדעתי יש 2 סיבות למקרה שפתוח השרשור כתב: 1. לדעתי היא הנכונה- פותח השרשור שם לב לקשר בין סל"ד למהירות בתנאי דרך שונים. עליה מול מישור או ירידה, לכן הוא היה צריך ללחוץ יותר על הגז מכאן המשקולות נזרקות יותר כי צריך יותר גז כדי לשמר מהירות מסוימת- והסל"ד גבוה יותר.
2. סיכוי פחות- הרעש מהאגזוז גרם לפותח השרשור ללחוץ פחות על הגז. ואז הוא ראה סל"ד נמוך יותר במהירות X.

בכל מקרה, הקשר בין סל"ד למהירות בואריאטור הוא מאוד בעייתי. מספיק שאני משייט ב 80 בסל"ד 7000. נותן גז הסל"ד קופץ ל 8000 בקלות והמהירות שלי כמעט ולא זזה. בגיר רגיל זה לא יכול לקרות, שם תמיד הסל"ד (בהילוך מסויים) יראה מהירות ספציפית. (כמובן שמדובר על רכב תקין- קרי קלאץ' תקין).

º
תבחר: שמעון שיפר או קלאודיה שיפר
22/01/14 22:22
12צפיות
הפוך גוטה
22/01/14 22:15
38צפיות
ברל כמו שאמור להיות זה 8300 כשהצועה חדשה. גלל זה זה מוזר כי בדיעבד גייתישלא היה אם וכששמתיאותו אז זה חזר להיות 800 שזה לא תקן לרצועה חדשה
ווואו מקלדת דפוקה -הנה ההודעה שוב
22/01/14 22:19
40צפיות
כשהכל תקין ברצועה חדשה זה 8300 ובגלל זה זה מוזר כי בדיעבד גיליתי שלא היה אטם וכששמתי זה חזר למצב לא תקין של 8600 כמו לפני הטיפול
ז"א כשזה עם אטם אני נוסע על אותה מהירות רק עם יותר גז
נו אז תסביר לי בבקשה, איך זה הפוך?
23/01/14 06:36
29צפיות
זה בדיוק מה שכתבתי יחד עם הסבר.
אני אנסה.....
23/01/14 11:55
30צפיות
אז ככה קודם כל אני אגיד לך איך זה בקטנוע תקין מהסוג שלי (ואני יודע כי היו לי 2 כאלה ועברתי הרבה ק"מ איתם) אז ככה:
קטנוע חדש/אחרי טיפול גדול נוסע 100 קמ"ש עם טורים של 8300. כשהרצועה מתיישנת הטורים הולכים ועולים עד שמגיעים לפני טיפול גדול -אז ב 100 קמ"ש הטורים הם 8600. עד כאן קטנוע מהסוג שלי אך לא שלי ספציפית.

עכשיו נעבור לקטנוע שלי:
הקטנוע שלי התנהג עד אחרי הטיפול בדיוק כמו שכתבתי. כלומר, טורים 8300 עד טורים 8600 לפני הטיפול. אחרי הטיפול גם חזר ל 8300 וזה טוב. רק מה מוזר? שגיליתי שחסר אטם לאגזוז. כשהרכבתי אותו זה חזר ל 8600 וזה לא טוב. וזה גם מוזר כי איך דווקא בלי אטם הקטנוע עבד כרגיל בדומה לכל קטנוע אחרי טיפול ודווקא ששמתי את האטם חזר להיות כמו קטנוע לפני טיפול גדול כשהרצועה ישנה.
לדעתי עניתי על זה
23/01/14 22:24
29צפיות
תקרא שוב את תגובותיי.
תופעת הקטנועים הנטושים בדרכים .
21/01/14 20:35
265צפיות
כבר מזמן רציתי לעורר דיון מסביב לתופעת הקטנועים הנטושים לצידי דרכים .
בנסיעות רבות אני רואה בדרכים  קטנועים תקועים  שנעזבו  לאנחות בצידי הדרכים , וברוב המקרים  הם  באותו מקום גם כעבור מספר ימים .

למה להשאיר את הקטנוע  נטוש ?

מוזמנים לשתף בחוויות .במחשבות ,כל מה שבא  בראש .
º
ראיתי, מוזר ביותר
21/01/14 23:36
93צפיות
º
זה רק בורגמנים :-p
21/01/14 23:57
90צפיות
לגבי ה-"כמה ימים"
22/01/14 09:13
202צפיות
גם אני תהיתי לגבי התופעה, אבל קצת אחרת. וזאת לאחר שערמת חלקי חילוף כזו עמדה באיילון כמה שבועות. (לא מקרה יחיד)

חברים, מה נסגר? לאן הגענו? מצד אחד, מספיק שאני חונה לשעתיים, כדי שמישהו ישלים ציוד. אבל מאגר חלקים עומד נטוש במשך שבועות, ופתאום יום כיפור? מה זה החרטה הזה? נהינו מדינה מתוקנת ואף אחד לא הודיע?
התגובה אמורה להיות מצחיקה? היא לא.
22/01/14 14:17
128צפיות
היא אמורה לעודד גניבה? גם לא מצחיק.

תגובה מיותרת לחלוטין.
אני גם רואה
22/01/14 18:50
104צפיות
ותמיד תוהה לעצמי מה הסיפור.. איך הם מגיעים ללעזוב את הקטנוע ויותר מזה- איך הם עוצרים ומי אוסף אותם באמצע כביש מהיר?
מקבץ סיבות (הגיוניות מינוס עד סתם מצחיקות):
22/01/14 22:56
181צפיות
גם אני רואה כל הזמן, אפילו היום (איפשהו בין פ"ת לר"ג ).

סתם דברים שתמיד קופצים לי לראש (אל תקחו ברצינות):
-------------------------------------------------------------
- מישהו מנסה להונות את הביטוח מקיף שעשה לפג'ו טרקר 50 סמ"ק שלו.
- מצלמות מהירות מוסוות של המשטרה.
- מחקר אקדמי מוסווה על הרגלי נהיגה.
- שרידי משימה יצירתית של תוכנית ריאלטי חדשנית שנסגר לה התקציב באמצע ואין כסף לפנות את ה PROPS.
- קטנועים גנובים נטושים (ניידת משטרה בסביבה זו סיבה טובה לנטוש קטנוע גנוב גם באמצע הכביש אני מניח).
- קטנוען שהיה צריך דחוף להשתין בזמן הסערה הגדולה וקפא למוות בין השיחים (או סתם נחטף ע"י המאפיה).
- קטנוען שעצר לשיחה חשובה ובלי לשים לב התחיל ללכת תוך כדי דיבור.
- פנצ'ר או סתם תקלה בקטנוע (כשיש צרות יותר חשובות בחיים לטפל בהן).
- מישהו שמנסה כבר חודשים למכור את הכלי בדרכים מקובלות והחליט להשתגע (וגם לשכוח על הדרך לשים את השלט "מוכרים אותי").
- קוד סודי או דרך העברת מסרים של רשת ריגול זרה.
- מישהו שמנסה להחנות במקום הומה ולא נטוש מחשש שהקטנוע יגנב.
- ניגמר הדלק
מקורי
22/01/14 23:07
190צפיות
מקורי
נראה לי שהצלחת לפצח את התעלומה, זה ללא ספק קוד סודי או דרך העברת מסרים של רשת ריגול זרה
º
עצר לשיחה ובלי לשים לב התחיל ללכת
23/01/14 01:31
72צפיות
º
ענק!!!!!
24/01/14 08:58
29צפיות
לפני כמה שנים היה לי בוס
29/01/14 10:14
35צפיות
שהיה הולך תוך כדי שיחות טלפון.

המשרד היה ברח' ולנברג ברמת החייל, פעם הוא קיבל שיחה והתחיל לטייל.
הוא יצא מהמשרד, יצא מהבניין, הגיע לג'ירף וחזר למשרד אחרי שעתיים ואחרי ארוחת צהריים.
כשהוא הגיע למשרד הוא גילה שהשותף מחכה לו עם אוכל שהוא ביקש להזמין...
טו-אוב!
30/01/14 09:20
19צפיות
אני מקנאה באנשים שמרשים לעצמם לאבד ככה את חוט המחשבה
זה מאוד פשוט
23/01/14 09:48
129צפיות
"נשבר הזין - התעקם"
גם אני ראיתי את התופעה
25/01/14 20:21
66צפיות
באיילון קטנועים שעומדים בצד מספר ימים.

אני יכול להבין איך אפשר לנטוש קטנוע באמצע הדרך,
תמיד חשבתי לעצמי שאם מישו נורא ממהר (אישתו בדיוק יולדת או משו כזה) והקטנוע שלו החליט להתעייף אז הוא ימצא את עצמו בריצה מהירה כשהקטנוע נטוש מאחור,
עדין זה לא מסביר למה הקטנוע נשאר נטוש כל כך הרבה זמן.

ההשערה השנייה שלי ,היא שמדובר בקטנועים של חברות משלוחים שלא ממש איכפת להם מהקטנועים ,ואז למשל אם לשליח יש תקלת דרך אז פשוט אומרים לו להגיע לקחת קטנוע חדש (או שולחים שליח אחר שיאסוף אותו), ומהקטנוע הנטוש פשוט שוכחים.

אבל, בכל מצב, נראה לי מוזר שהם נשארו שם כל כך הרבה זמן, חשבתי יגיע גרר של העירייה ויתפוס בעלות על הקטנוע עד שהבעלים יזכר בו ואז זה יעלה לו די הרבה (:
החלפתי רצועה וגלגל אחורי לאקסבו 250
21/01/14 20:04
113צפיות
ואני נהנה לרכב שוב כמו ביום הראשון שהיה לי אותו...ועברו 15 אלף קמ...

תענוג....רק רציתי לשתף...:)
21/01/14 23:48
54צפיות
אני מניח שאתה מתכוון לצמיג אחורי.

זוכר את התחושה של רצועה וצמיג חדשים על ה-XEVO, בהחלט מחזיר אותו לנעוריו
טרקר 50 מניע רק עם ספריי ונכבה תוך כמה שניות
20/01/14 23:47
69צפיות
הסיפור התחיל אחרי עליה קשה במיוחד.
הוא איבד מהירות וברמזור שבסוף העליה נכבה ולא הניע יותר.
החלפתי ברז דלק, לא עזר.
פתחתי פילטר אויר וריססתי עם ספריי קרבורטור, ופתאום הוא מניע!
אבל אחרי כמה שניות נכבה.

יש רעיונות??

תודה מראש!
יש דלק?
21/01/14 11:22
38צפיות
אמנם כתבת שהחלפת ברז דלק (למה?) אבל זה עדיין נשמע כאילו לא מגיע דלק למנוע.
בדקת קרבורטור? שלם? נקי? סיכה?
יש דלק, אמנם לא הרבה, אבל יש.
21/01/14 12:31
111צפיות
יש דלק, אמנם לא הרבה, אבל יש.
החלפתי ברז כי כשניתקתי את הצינורות לא נזל דלק והוא היה נראה סתום.
קרבורטור עדיין לא פירקתי, אבל הסתכלתי עליו עכשיו.
יש בחלק העליון של הקרבורטור כובע גומי כזה, שאליו נכנס צינור.
הכובע קצת קרוע בפיה, כך שהכניסה של הצינור אליו לא אטומה. (צירפתי תמונה, מסומן בעיגול מקום הקרע..)
זו יכולה להיות הבעיה? מה תפקיד הצינור הזה? ואיפה לעזאזל אני משיג כובע גומי חדש?
הברז דלק לא נוזל גם אם מנתקים את הצינורות...
21/01/14 17:01
56צפיות
הברז דלק מופעל ע"י ואקום שמגיע מהקרבורטור.
אם תיקח את הצינורית העליונה של הברז דלק ותייצר וואקום עם הפה
אתה אמור לראות דלק שיוצא מהצינורית התחתונה.
ברגע שתפסיק את הואקום הדלק יפסיק לזרום.

התופעה שאתה מתאר קשורה ככל הנראה לאי הגעה של דלק לקרבורטור ואו למנוע.
אני הייתי מתחיל בניקוי קרבורטור ובודק את כל המעברים.

לגומיה בתמונה אין קשר לבעיה...
º
תודה רבה! כנראה שאין ברירה אלא לנקות קרבורטור
21/01/14 17:12
16צפיות
אז פירקתי וניקיתי קרבורטור.
22/01/14 00:56
65צפיות
בהתחלה לא הניע, רק עם ספריי, ושוב נחנק.
ריססתי שוב, והפעם קצת על טורים, קצת גז בקטנה, והוא נשאר מונע לכמה דקות!
שכבר היה ברור שלא על הספריי אלא על הדלק..
הרכבתי, סיבוב, הכל סבבה.

תודה רבה לכם!
שאלה לגבי כיוון התקנה של צמיגים
20/01/14 23:03
150צפיות
שאלה לגבי כיוון התקנה של צמיגים
קניתי היום בשעה טובה 2 צמיגים של מישלין פאוור פיור ואני מתכוון להרכיב אותם ביום רביעי.

שמתי לב שיש חץ שמראה על הכיוון שצריך להתקין. כלומר, החוץ מצביע על כיוון הנסיעה של הצמיג.

בצמיג האחורי (הקטן שבתמונה) רואים את כיוון החריצים כאשר הגלגל מסתובב כיוון מטה בתמונה. בצמיג הקדמי כיוון החריצים שונה למרות שגם הוא מכוון בכיוון כלפי מטה של הנסיעה. הצמיג הגדול הוא קדמי וגם כתוב על הצמיג שזה לקדמי. על הקטן שזה האחורי גם רשום אחורי ושני החצים מופנים לאותו כיוון. למה החריצים הפוכים? אני מניח שזה אמור להיות ככה....נכון?... אבל מה הסיבה?
יש תשובה בפורום אופנועים כנסו לקישור
21/01/14 20:17
56צפיות
ספידומטר ב X CITY
20/01/14 18:58
91צפיות
שלום.
לאחרונה הספידומטר בקטנוע לא תמיד מגיב למהירות והמחוג נשאר על ה '0'.
במהלך הנסיעה הוא לפעמים 'מתעורר' ולפעמים לא.
המחוגים האחרים: חום מנוע ודלק, מתפקדים בסדר גמור.

מה אני יכול לעשות באופן עצמאי כדי לתקן את זה?

במידה ולא, למישהו יש מושג מהי עלות התיקון, בערך...?

תודה.
התקלקל החילזון
20/01/14 21:19
73צפיות
לתיקון במוסך תצטרך להמתין שהוא יזמין ממטרו
חילזון? אני מאמין שמזמן זה כבר לא מכני
21/01/14 08:45
66צפיות
אלא אלקטרוני.

אתה מכיר את הנ"ל של ה- XCITY?

ולמה?
21/01/14 08:52
71צפיות
כנראה שחישן אלקטרוני כבר יותר זול מכבל וחלזון פשוט...
º
לא בטוח שזו הסיבה. זו הטכנולוגיה שזזה קצת....
21/01/14 08:52
27צפיות
חילזון או חישן אחר
21/01/14 18:00
52צפיות
גליל שיושב על ציר הגלגל עם כבל ללוח שעונים.

לפותח השרשור:

לי לא ידוע על שום בעיה סדרתית בלוח השעונים בדגם הנל, נראה לי מוסך חרטא.

האם קדם להפסקת הפעילות של הספידומטר משהו? פאנצר? מכה? במפר? גמגום?

כמה ק"מ?

במקרה היה לי אחד כזה.

בורות ושינוי גובה גובה בכבישי ישראל תמיד יש
21/01/14 20:28
50צפיות
בהתחלה הוא גמגם, היה קופץ מ20 קמ"ש ל 80 קמ"ש, אפילו פעם קפץ עד סוף הסקאלה.
אחרי שהוא פירק ובדק מה קורה שם, הספידומטר עובד סבבה, ב 20 דקות נסיעה, עד עכשיו.

º
65,000 ק"מ
21/01/14 20:33
26צפיות
לדעתי
21/01/14 22:10
43צפיות
ולדעתי בלבד. אי אפשר לאבחן דרך האינטרנט.

במיקרה שאכן הלך לוח שעונים אז תחפש אחד מפרוק.

לדעתי זה החילזון (או החישן שעל הגלגל או איך שלא קוראים לחלק הזה) ,  

עד כמה שאני זוכר עלה לי קצת פחות מחמש מאות ש"ח כולל עבודה.
לדעתי תחכה ותחפור
22/01/14 08:23
41צפיות
והכי חשוב חפש מוסך אמין והגון.
כשלב ראשון תבדוק למטה ליד הגלגל
21/01/14 08:53
68צפיות
אם הכבל יושב היטב ולא זז ממקומו (הברגה)
בדקתי שם, הכל נראה מחובר
21/01/14 14:04
46צפיות
זה נמצא בטבור הגלגל, אין לשם ממש גישה.

כמה יכול לעלות כל הסיפור הזה?
יתכן ומדובר כבר בפרוק הגלגל
21/01/14 14:32
44צפיות
האם ניסית למשש בחלק העליון בו הוא אמור להתחבר למערכת התצוגה?

אם מוסך - אז מישהו שאתה סומך עליו. לעיתים יש פתרונות שלא מחייבים הוצאה גדולה.
הרגע חזרתי מהמוסך
21/01/14 16:35
66צפיות
הגלגל פורק, אך נאמר הכל תקין שם, וחייב להחליף את לוח השעונים, כי "זו המחלה" של הכלים הללו, כלשונו.
כל זה עניין קטן של 1000 ש"ח...
שאלתי אותו אם אין שם בעיה עם הכבל או החלזון, הוא השיב ש"הכל אלקטרוני שם" והכבל לא קשור לנושא...

באופן מפתיע, שאחרי שהוא החזיר את הגלגל ונסעתי לדרכי, הספידומר התחיל לעבוד פתאום.

כמובן שהוא מצא עוד בעיות שדורשות טיפול והחלפה.
העניין הוא שאני לא יודע אם להאמין לכל מה שהם אומרים, כי לצערי כבר היה לי נסיון עם כאלו שרק רוצים לחלוב אותך...

למשיהו יש הסבר לזה? איך הספידומטר פתאום חזר לעבוד, גם אם באופן זמני, זאת לאחר שהוא נבדק.
בהחלט
22/01/14 09:01
55צפיות
בלי שיש לי מושג אפילו איך הספידומטר אצלך עובד (מכני או אלקטרוני), אתה מתאר בעיה "גבולית". כלומר לפעמים עובד ולפעמים לא. זה אומר שמשהו בקושי נוגע (או משהו בסגנון). אם, לדוגמא, מדובר בחילזון שחוק, יתכן שבהרכבה מחדש החילזון התיישב עשירית מילימטר קרוב יותר לגלגל השיניים, ועכשיו יש מגע טוב. לפחות זמנית. אותו דבר עשוי להיות עם חיישן מגנטי, או מגע חשמלי רופף.

זה לא אומר שהבעיה באמת תוקנה. רק מרמז שאולי היא לא באמת בלוח השעונים.
אני חושב שחלזונות זה הסטוריה.
22/01/14 20:38
44צפיות
הכל היום חיישנים ותו לא.
המלצתם לי כאן בפורום על הונדה 125 WAVE
19/01/14 17:00
153צפיות
כמתאים לזוגתי, גם כתבתי כאן שהוא באמת מצא חן בעיניה, השינוי היחיד שהיא רוצה הוא
"ג'אנטים מגנזיום" במקום ה"סילקים" או "השפיצים" המקוריים, תלוי אם אתם תלאביבים או
ירושלמים, הכוונה היא לדברים האלו שמחברים את מרכז הגלגל להיקפו.
השתמשתי במונחים מעולם הרכב והאופניים, בטח בקטנועים יש לזה שם אחר. לא משנה.
לפי היצרן החלפה כזו תייקר את מחיר הקטנוע ב 300 ש"ח, לא מה שישבור אותנו אם זה
יהפוך אותה למאושרת. (פרארי, ששש...)

בכל מקרה ביליתי השבוע כמה ימים על ה WAVE הזה. בואו נגיד שמשקל ממוצע של 75
ק"ג לאיש, לא הוא הכבד ביננו. סה"כ אני מעריך כ 150 ק"ג לשני נוסעים. בערך. אולי טיפה
יותר.
הקטנוע חדש יחסית, לא בדקתי ק"מ, אוכל לברר.
סה"כ עשה רושם מצויין מבחינת זינוקים וסחיבה של שנינו, גם השתחלויות כי אין ברירה,
נראית המלצה מצויינת.

השבוע נשוב לעיר מוכת האלימות שלנו כרגע ונרכוש אחד כזה, סה"כ לאחר החלפת הגלגלים
כ 5500 ש"ח, אעדכן בהמשך.
שיהיה בשעה טובה
19/01/14 17:28
98צפיות
אגב, גלגלים עם סילקים (עכשיו אתה יודע שאני ירושלמי ) מטפלים טוב יותר בכבישים משובשים כי יש לג'אנט גמישות מסויימת לעומת גלגל יצוק, זאת הסיבה שבאופנועי שטח יש אך ורק גלגלים עם סילקים.
לא יודע עד כמה הכבישים שלכם משובשים ועד כמה זה יהיה משמעותי, תכלס ההפרש במחיר זניח ואם, כמו שאמרת, זה יעשה אותה מאושרת, אז שאר השיקולים לא חשובים.
הכבישים די סבירים ואפילו יותר במסלול שלה.
19/01/14 17:53
79צפיות
יש באמפרים ברחוב ובסמוכים אליו אבל הם מוכרים וניתן להאט לפני. לא שהיא תמיד עושה את זה,
בטח לא אם אני מרגיז אותה קודם

ותודה כמובן על האיחול.
למסירה:ציוד רכיבה
17/01/14 16:31
199צפיות
אחרי ניסיונות כושלים למכור את הציוד,שאגב,הוא במצב ממש טוב,אני מעוניין למסור אותו,כי אני נוהג היום על פחית.
אז מה יש לי?:
1.מעיל רכיבה לחורף,ממוגן של LOOKWELL,מידה L,עבר החלקה אחת,במצב טוב,ל-א מגן נגד גשם,עם ביטנת חימום פריקה.
2.חליפת סערה של צור,מידה XL,עברה עונה אחת בלבד,100% אטימה למים.
3.ערדליים מידה 43-44,עברו עונה אחת בלבד.
4.כפפות:לא זוכר אם חצי מעור או שלמות נגד מים,כי זוג אחד נתתי לגיסי........
חבל לי לזרוק את הציוד,לכן,מי שרציני,שיפנה אלי בהודעה פרטית.
אני גר בראשון,איסוף מתחת לבית שלי בלבד.
סעו בזהירות,
יוחאי.
עדכון לגבי הכפפות:
17/01/14 21:07
120צפיות
מדובר בכפפות חצי מעור אמיתי.
שוב,חבל לי לזרוק את הציוד,כי שילמתי עליו ממיטב כספי,והוא במצב ממש טוב.
אפילו אם מישהו רוצה לשמור אותו לחורף הבא........
לגבי הכפפות
17/01/14 21:40
109צפיות
מה המידה?
איזה חברה?
לא זוכר חברה,רק מידה M
18/01/14 07:54
98צפיות
הם ממש איכותיות.
עלו לי 120 ש"ח בזמנו באופנועית.
אנשים, נסחפתם קצת עם השאלות לא?
24/01/14 15:38
36צפיות
בא אדם יקר, רוצה למסור ציוד שיכול לחסוך לכם הרבה כסף ואתם חופרים לו בשאלות, תרימו טלפון, יראה לכם תלכו לקחת, לא -אז לא.
שבת שלום.
25/01/14 10:23
17צפיות
צודק 100%.
עקב המחסור החמור שלי במקום,וההיענות ה"מדהימה",הציוד הושאר ברחוב לאלטיזכען.
גם רוצה לעזור לאנשים,וגם מתחילים לבלבל לי את המוח:"כן יכול להגיע,לא יכול להגיע,כן היום,לא מחר".
שיהיה לכם לבריאות.......
באמת שהכל מתוך רצון לעזור......
º
אשמח לקחת ממך ציוד שאינך משתמש
19/01/14 16:31
38צפיות
כבר כמה פנו אלי בפרטי
21/01/14 20:18
52צפיות
אמסור לזה שיגיע אלי ראשון.
בכל מקרה,אתה מוזמן לפנות אלי בהודעה פרטית.
בהצלחה!
פניה דרך אתרים לסוכניות...
16/01/14 20:52
191צפיות
השבוע פניתי דרך האתרים של דיאלים, מטרו ועוד סוכנות על מנת לקבוע נסיעת מבחן.

אף אחד מהם לא חזר אלי..
כנראה שהמכירות בשיאים...

מנסיוני ובכלל מנסיוני בארץ
16/01/14 22:25
149צפיות
ברוב המקומות תקבל שירות טוב יותר אם תתקשר והכי טוב שפשוט תגיע ..

אתה בא - יושב, שותה קפה, מקשקש עם אנשי המכירות, מסתובב בין האופנועים, מסתכל פה, מסתכל שם, לוקח נסיעת מבחן על זה, אח"כ על ההוא, קופץ למתחרים וחוזר חלילה ..

הכי כיף!

זה עדיין מוזר
17/01/14 12:17
94צפיות
מצד אחד מדברים על ירידה בהיקפי המכירות/מסירות.
ומצד שני שמישהו פונה לא חוזרים אליו...
º
כנראה סתם עניין של תודעת שירות.
17/01/14 12:57
32צפיות
º
פנית להונדה בין היתר ?
17/01/14 14:12
55צפיות
לא, אבל ביקרתי וחיפשתי אותך בשוקן,
17/01/14 15:59
122צפיות
פגשתי שם את אסף גנור שהיה מאוד נחמד.
לצערי ניראה לי שיהיה קשה לעמוד בשדרוג + קנס הביטוח...
תמצא אותי בשבח, בסניף המרכזי
17/01/14 23:26
113צפיות
בהצלחה בחיפושים...
º
שוקן נסגר?
18/01/14 01:30
49צפיות
º
עדיין לא
18/01/14 20:11
32צפיות
º
היי, ראה הודעה פרטית
18/01/14 11:15
48צפיות
איך מחליפים נורה אחורית ל JR EVO
16/01/14 15:06
62צפיות
האם צריך לפרק את הבקלית מבחוץ או שצריך לפרק את האמבטיה ואז מגיעים לנורה ?

מה אף אחד ?
16/01/14 17:11
39צפיות
מקפיץ ....................................................

האם צריך לפרק אמבטיה או את הבקלית ( בעסה יש לי גם סבל )


תודה
נראה לי ש ...
16/01/14 22:21
67צפיות
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download...

עמוד 184 (או 17-13 לפי הספר).

עונה לך על השאלה ?
בוקר טוב , זה הדגם הישן ! אני צריך לדעת EVO
19/01/14 09:21
43צפיות
מ 2009 ומעלה , האם צריך לפרק מבחוץ או להוציא את האמבטיה ומגיעים לנורה ?

תודה
סתדרתי , תודה
19/01/14 10:56
53צפיות
פירוק אמבטיה , פירוק מנעול תא מטען , פרוק והחלפה נורה הרכבה מחדש
5 דקות וכמו חדש .

יום טוב ושבוע טוב לכולם
עודד
º
19/01/14 11:04
11צפיות
דיאלים S3 250 - סיכום ביניים
15/01/14 19:40
325צפיות
שלום חברים!
טוב אז אחרי כמעט 4500K על הכלי, הגיע הזמן לתת קצת דיווח..
עיצוב: סה"כ די נאה. וכמובן על טעם וריח...
נוחות: היו לי 9 קטנועים ולS3 יש את תנוחת הישיבה הכי נוחה. יש מלא מקום לשלוח את הרגליים קדימה. המטלה האחורי די סבבה הקדמי פחות. הוא לא סופג כ"כ טוב את המהמורות. מגן הרוח (המשקף) מצויין.
בלמים: סה"כ מעולים. צריך להשתמש בעיקר בשמאלי (משולב).
תאורה: מעולה. גם אורות הדרך וגם הגבוהים נותנים טווח מצויין. יש גם לדים, שהם מוסיפים לנראות הכלי.
מפתח חכם: לא הכי הלהבתי, אבל מה איפת לי זה גימיק נחמד.
שימושיות: יש לו 3 תאים. עם שקע מצת. יש מקום לקסדה + ציוד מתחת לכיסא. התאורה לפי דעתי לא ממוקמת במקום נכון ולפעמים היא לא כ"כ מועילה..
בנסיעה עירונית צפופה, הוא משתחל די בקלות.
בנסיעה בין עירונית הוא ממש תענוג. נסיעה רצופה של שעה ויותר, כמעט ולא התעייפתי.
מהירות: הפתיחה שלו די חזקה, תאוצות ביננים פחות, מהירות סופית גבוהה (ניסיתי פעם או פעמיים) 150 קמ"ש על השעון.
צריכת דלק: (נסיעה די רגועה) עירוני: 28 בין עירוני: 34 משולב 31.
עד עכשיו ברוך ה' בלי בעיות.
עבר טיפול הרצה + טיפול 4000 (חינם חינם איזה כיף זה ויש אפילו עוד אחד חינם...)
לסיכום:
לאחר כל החששות, מאוד מרוצה ממנו ומאוד נהנה ממנו. סה"כ הוא נצפה הרבה על הכבישים. נראה שהוא התברג ממש טוב.
בע"ה אעדכן בהמשך.
תודה על הדיווח
15/01/14 23:47
118צפיות
תמשיך להנות
גם אני התרשמתי ממנו לטובה בטעימה קצרצרה
16/01/14 09:03
147צפיות
לא אהבתי את העדר משענת הגב הקטנה שיש לי ב-JM.
יש לה אצלי שימוש מבצעי מעבר לנוחות.
º
לגבי שיכוך - ניסית לכוון מתלים אחוריים?
16/01/14 09:04
75צפיות
º
האם מתלים אחוריים משפיעים על הקדמיים?
16/01/14 20:31
52צפיות
º
אולי.
16/01/14 21:48
41צפיות
º
בטוח. יש ריבאונד...
17/01/14 21:13
48צפיות
º
כזה?
17/01/14 21:22
136צפיות
כזה?
º
אין עוד אחד כזה
18/01/14 23:02
37צפיות
מבחינת התאור ,זה די דומה
16/01/14 22:31
131צפיות
לגראנד דינק המזדקן שלי , רק בהבדל אחד : שלי גם נוסע רוורס וממריא .
דיאלים S3 250
17/01/14 00:02
166צפיות
תודה לך על העדכון שממנו הבנתי שאתה מרוצה מהקטנוע.
אני נוסע בעיקר בבין עירוני (70%) ולמרות שאני נוסע רגוע למדי....עדיין מחפש קטנוע לנסיעה נוחה למרחקים ארוכים במהירות שיוט של בערך 120 - 130 קמ"ש......הוא יכול לענות על הדרישה או שהוא קטן מידי ???
אשמח לתגובתך האובייקטיבית .
שיוט של 120-130 בשעון
17/01/14 00:30
156צפיות
או מהירות אמיתית?
שיוט במהירות כזאת אמיתית -אין סיכוי. אם הכוונה לשיוט במהירות בשעון אז זה תלוי עד כמה השעון מזייף...

למהירות שיוט אמיתית של 120-130 צריך להגדיל את הנפח של הקטנוע.
דיאלים 250
17/01/14 16:59
144צפיות
לי יש S3 250 אחי ואני נוסע כמעט 80 אחוז בינעירוני ואני מרגיש ממש בסדר איתו בעזור ה110-120 ואני עוקף את רוב המכוניות שיש על הכביש אני לא בדקתי כמה המהירות אמיתית שלו לפי GPS...
אני אישית נהנה ממנו מעוד, הכלי עושה לי 30 קילומטר לליטר בממוצע אצלחתי להוציא ממנו גם ממוצע יותר גבוה...
שני דברים שאצלי עלו כבעיה זה שאתה שיש בוא את שקע המצית לא מספיק גדול לפלאפון שלי (LG OPTIMUS G) ואין איך לעביר את הקבל מהמטען לפלאפון אם הוא מחוץ לתא בלי להרוס את החוט או לעשות חור קטן בפלסטיק של התא...
דיאלים S3
19/01/14 18:53
92צפיות
תודה רבה לכל המגיבים
נסעתי איתו מאשקלון לאריאל ביום שישי
18/01/14 23:11
140צפיות
קצב נסיעה של 110-120 הרגיש מעולה. לפי דעתי לא צריך יותר מזה. נפחים גדולים יותר מקפיצים את העלויות ולפי דעתי זה חבל ומיותר.
בקיצור, אני מאוד מרוצה ממנו וממליץ עליו.
שבוע טוב.
לייק על הדיווח והעדכון ועוד משהו שווה בשבילך
20/01/14 15:32
88צפיות
כל הכבוד שיש לך כוח ואנרגיות לשבת ולעדכן אותנו על הקטנוע. בסך הכל מסכים איתך לגמרי.
היו חששות וזה האמת לגיטימי לגמרי כשמשהו חדש נכנס לשוק, אבל מה שחשוב זה מבחן התוצאה.
אתה חבר שלהם בפייסבוק? יש להם שם כל מיני הטבות ותחרויות שהם מפרסמים שם. היום ראיתי שהם העלו תחרות על אנחנו מצליחים להעמיס דברים על הקטנוע שלנו :)
זה לבעלי דיאלים בלבד- לידיעתכם.
תודה על הפרגון. האמת שאין לי פייסבוק
20/01/14 21:10
64צפיות
אבל הם שולחים גם sms  עם כל מיני צ'ופרים. זה עצמו גם כיף, שממשיכים להתייחס אליך גם לאחר שקנית כלי.
21/01/14 20:19
38צפיות
איך הגלגל מסתובב מסתובב לו , פעם למעלה , פעם למטה .

מה הפח ? מהו רוצה מהפח ?
אתמול הלירה היתה ככה , בלילה היה מהפך , והיום היא ככה ,
אההההה , הבנתם את זה ?
ייעני  ישרא .......
ספורטמוטורי עממי: ליגת קטנועים 50 סמ"ק
15/01/14 17:43
176צפיות
ליגה עממית לישראל :)
                                                             ספורטמוטורי עממי: ליגת קטנועים 50 סמ"ק


  מחפש מתחרים פוטנציאליים לפתיחת ליגה למרוצי קטנועים 50 סמ"ק.

ההשקעה בסופר פיור ודומיו הינה מינימאלית (כולל שיפורים ) ויכולה להיות עממית ומרובת משתתפים.

לעניין המהירות הנמוכה – מגרשים קטנים הם נהדרים לכך,
    מבחינת הפאן – כל עוד כולם על אותם כלים, התחרות  קיימת ושמחה
לעניין החוקי – קיימת אפשרות להסב את הכלים למרוץ ואימון
(וגם להחזירם לכביש למי שרוצה = רישוי דואלי)
וניתן גם לבנות אב טיפוס ולאחר בחינה לקבל עבורו רישוי אפור.

הובלה – כלים קטנים שכאלה נכנסים בכל טנדר ברלינגו מצוי ואפילו בסטיישן או מיני וואן...

בעיירה אחת באיטליה מקיימים ליגת טריאל מווספות עם מתלים מוגבהים...
                                 מי אמר שספורט מוטורי חייב להיות יקר נורא?

תרימו אצבעות אם אתם בעניין
התאחדות, מגרשים וכל זה – עליי.
מבטיח.
יש לך במקרה הערכת מחירים לאחזקה/
15/01/14 17:51
93צפיות
תחזוקה של כלי 50 סמ"ק בליגה ?

בזמנו אני זוכר שהביטוח היה מאוד יקר (אבל התעניינתי בנפח של 500 סמ"ק).

תודה!
תלוי בכמה תשפר וכמה תתפוצץ
15/01/14 18:00
88צפיות
ביטוח עושים לשנה דרך חברות בהתאחדות.
זה יוצא כמאה ש"ח למרוץ
{, תלוי במס' מרוצים בעונה ועוד.}

צמיגים, דלק וברקסים = בלאי טבעי
ובכל מקרה - בנפח הזה הכל זול יותר - כולל רצועה, רולים ומשולשים
ואפילו אוברול מלא או הגדלת נפח לא עולה יותר מאלף חמש מאות.

חליפה, קסדה ומגפיים - יעלה כמה אלפים - מחזיק להרבה זמן.

קורס רישוי וחידוש שנתי גם הם לא מהווים נטל כלכלי משמעותי...

בקיצור, אם נרצה אין זו אגדה   
מה הכוונה הגדלת נפח ?
15/01/14 18:17
77צפיות
לא אמרת 50 סמ"ק ? כבר הוצאתי את הסופר פיור מהנפטלין ..



בקיצור - איזה קטנוע 50 סמ"ק מומלצים יש ? ארוקס/ספיידפייט .. מה עוד ?

אם אני מעריך נכון - אז ב 10,000 ש"ח לשנה אתה מכוסה. כן ?
º
וכמובן הראנר!!
15/01/14 18:22
30צפיות
לא הבנתי, זה אגודל מונף או לא?
15/01/14 19:02
72צפיות
50, 50...
הגדלת נפח - הכוונה לחריטה (אובר סייז) ואפילו 65 סמ"ק., אבל זה כבר החלטות תקנון הליגה - אם מגבילים שיפורים בכלל ונפח בינהם.
- הדרך לשם עוד ארוכה

שמח שאתה מתעניין.
º
16/01/14 18:22
3צפיות
סחתיין על היוזמה
15/01/14 18:17
81צפיות
יוזמה אישית או עם שותפים?

דבר עם גארדמן, יש לו נסיון בארגון ליגות קטנועים.
גם לאהוד א1.
בהצלחה
15/01/14 20:27
54צפיות
15/01/14 21:48
53צפיות
אני מתנדב למרשל ו/או לעבור על המסלול עם מפוח לפני המירוץ.

יש נסיון והמלצות
אנסה להתייחס להכל:
15/01/14 21:57
95צפיות
אם אתה רוצה עממי, אז זה רק ליגת סטוק - כלים מקוריים צהובים עם רישוי דואלי.
אחרת, מתחיל מירוץ החימוש...

שוב, צריך לבחור בין "כולם על אותם כלים" או כלים משופרים++++++.


אני לא מבין איך אתה רוצה לעשות את זה חוקי ולהתחרות במגרשים קטנים,
אלא אם פספסתי משהו והרשות מכשירה מגרשי חניה כמסלולי מירוצים?

אם פונים לכיוון כלים משופרים, אז אפשר להגיע כמו כלום לקטנוע בעלות של 10K.
תחזוקה של כלי שכזה מגיעה כמו כלום ל- 500 ש"ח בחודש של מירוצים ואימונים.

אם מדברים על כלים ללא שיפורים, אז קיימת בעית החזקה כי אף מתחרה לא ירצה לשלם
ביטוח חובה על כלי שמשמש רק למירוצים (בהנחה וזה לא כלי הרכב שלו).

בקיצור, לא המצאת שום דבר חדש שלא היה כאן לפני 15 ו 8 שנים.
ברגע שמדובר על ליגה מסודרת וחוקית, מתחיל מירוץ חימוש והרבה כסף מתחיל להישפך.

º
16/01/14 00:13
21צפיות
אני מוכן להתחרות
21/01/14 13:01
42צפיות
אבל כניראה שאתה לא מבין את המצב של הספורט המוטורי היום - אחרי החוק המזעזע.

יש לי גם במחסן אפריליה sr משופרת ומוכנה לתחרויות שהשתתפתי בהם בליגה הישנה ז"ל.

להרים אירועים מוטוריים חוקיים היום זה משימה קשה מאוד, ויקרה ביותר.
שום עמותה לא מצליחה להרים פעילות שוטפת, לא סופרמוטו, לא כביש, לא מוטקרוס ולא אנדורו, עם כמות משתתפים גדולה.

אם זאת אני מסכים שמרוצי קטנועים הם הספורט מוטורי הכי זול ונגיש שיש, סט צמיגים טובים יכולים להחזיק עונה שלמה של מירוצים ואימונים, בעוד בסופרמוטו לדוגמא סט יכול להחזיק למירוץ אחד ועוד כמה אימונים עד המירוץ הבא.

לסיכום, רעיון נחמד אבל קשה להאמין
אז שלא "יתחרו".
21/01/14 17:59
30צפיות
שסתם יפגשו פעמיים בחודש במגרש גדול, יעשו כמה הקפות חימום ואז יתנו לאח הקטן של מישהו מהם להזניק מקצה.
בלי לקרוא לזה ליגה.
בלי לקרוא לזה אליפות ישראל בקטנועים
פשוט להנות.
זה די פשוט כשלא מנסים לעשות מזה ליגה מסודרת...
º
תודה על התובנות עצוב לשמוע
21/01/14 20:27
13צפיות
עזוב אותך מדכאנים ובעלי נסיון.
22/01/14 21:07
21צפיות
לא תנסה לבד, במצב הנוכחי, לא תדע אם זה יכול היה להצליח.

מה שנכון, נכון
24/01/14 11:28
13צפיות
טוב לראות אותך פה

סופ"ש דבש   

היום, 08:40 על איילון לכיוון דרום אחרי....
15/01/14 11:56
207צפיות
אי התנועה המפסופס לבן [במזלג לכיוון האוניברסיטה/רוקח] על השול הימני, עוקף אותי אופנוע טורינג שחור אפור על 120 קמ"ש+.
אני נאמן להמלצות סנ"צ ערד זיתוני ברכיבה רגועה ושקולה שמתאימה לנסיבות ועומס התנועה, לא הרגשתי - לא שמעתי ולא ראיתי כלום עד שהוא חלף 10 סמ' מימיני!! מרים לי את שולי המכנס בזרם האוויר שלו.
אז תגידו אתם, רק נוסעי המכוניות לא סופרים אותנו או גם "חיות" על דו"ג?!
אפילו לא הספקתי לקלל את האמ'אמאשלו בתוך הקסדה, כ"כ נבהלתי שכל מה שעשיתי הוא להמשיך לרכב ישר ולא להאט כי מאחורי עוד כמה רוכבי קטנועים שרכבו בזהירות בואכה העליה לגשר הלכה.
היי אתה, רוכב... - אני אוטוטו בן 50 בריא בנפשי ובגופי ויש לי שלושה ילדים [ברוך השם], אז אנא שמור גם עלי חתיכת חלאה פרא-אדם שכמוך!!!
ואם אתה כזה גבר, גבר על אופנוע גדול, שכ"כ ממהר ולא סופר אף אחד... שיהיה לך כסף לתרופות!
חברים - סעו בשיקול דעת ובבטיחות !

אני לא מזלזל חס וחלילה בחצי מילה שלך ולא
15/01/14 13:39
163צפיות
בהרגשה שהרגשת, אבל ...
הגיע רכב (אופנוע) מאחוריך ורק כשהיה 10 ס"מ ממך שמת לב שהוא קיים? בשפה ביטוחית קוראים לזה "רשלנות תורמת".
אין לנו על מי לסמוך.
קולרגול, כעו"ד 20 שנה במקצוע אני יודע בדיוק..
15/01/14 13:49
156צפיות
מה זו רשלנות [יותר נכון - אשם תורם].
אני יודע ושם לב בדיוק [!] מי נמצא מעליי, מלפניי ומאחורי [כמאמר המשחק]...
הבחור שלא היה מאחורי כל הדרך מקק"ל כנראה התבלבל ו"חתך" בחדות מכיוון הנתיב לרוקח לכיוון השול שלי דרומה.
ובמהירות הזו.. פחות מ-2 שניות היה מאחוריי ומימיני.
אם כתבת את שכתבת, יתכן ולא הסברתי את עצמי טוב, או שאתה לא הבנת [מחק את המיותר].
יום טוב!
º
אוקיי. מים קרים יעזרו.
15/01/14 13:58
53צפיות
º
"זה היה היום בבקר..." כבר שתיתי
15/01/14 14:04
54צפיות
מכיר אותו
15/01/14 14:38
141צפיות
לפעמים הוא על אופנוע טורינג שחור, לפעמים על TMAX אדום או ראנר או אחד ממגוון כלים גדול שיש לחלאה הזה.

אני דואג להתעדכן כל הזמן במה שקורה סביבי, אבל מספיק רווח של 2-3 שניות כדי שהדביל יזגזג מנתיב סמוך ויופיע מאחורי. או שראיתי אותו מאחורי, והוא החליט פתאום לעקוף במקום שלא סביר לעקיפה.

מספיקה סטיה של 20 סנטימטר כי מתחילה פניה או כי יש אבן על הכביש, ויש תאונה.

החלאות האלה הם התגלמות כל הפראות והשחצנות שנוטים ליחס לרוכבי הדו"ג. אחרי שנתקלים בכמה כאלה, קשה להאשים נהגי מכוניות ושופטים שבעינהם כל חובשי הקסדות נראים אותו דבר.
צודק! יתכן שזהו אותו הרוכב שראיתי שלשום
15/01/14 14:48
108צפיות
על T-MAX כשהוא מניח מכופף רגליים לאחור ומניח על  רגליות המורכב ומרכיב מגיני ברכיים??
תאר לעצמך שבאמצע עקיפה שכזו הרוכב הנעקף מושיט יד לאחור לבדוק רוכסן של תיק או לנגב משהו מהמשקף... !
השם ישמור...
החלאות בכל מקום.
15/01/14 16:59
97צפיות
כל מה שנשאר לנו זו האחריות והתבונה.
º
אמן , כל מילה
16/01/14 15:10
29צפיות
פיאג'ו xEco 125 שנת 2013 למכירה
14/01/14 22:17
194צפיות
פיאג'ו xEco 125 שנת 2013 למכירה
להרגיש כמו גדול,
קטנוע מפנק וחזק (14.3 כ"ס).

צבע לבן פנינה, טסט עד תחילת 2015.

שמור, עבר הרצה כמו שצריך, טיפולים בזמן בעופר אבניר.

6200 ק"מ.

מוכר עקב מעבר לנפח גדול יותר.

טלפון 052.6656.356

º
ותמונה נוספת
14/01/14 22:18
151צפיות
ותמונה נוספת
º
תחתוך בתמונה את הרקע שהקטנוע ימלא הפריים
15/01/14 08:53
54צפיות
º
בוצע ועודכן במודעה ביד 2 - תודה :)
15/01/14 22:41
32צפיות
שאלה - האם הוא זהה ל 250 למעט
15/01/14 17:54
95צפיות
המנוע ?

תיאורתית - אני יכול לשתול בשלדה מנוע של 250 סמ"ק בלי בעיה ?
למיטב ידעתי אפשרי...
15/01/14 22:43
80צפיות
אבל אני לא מומחה.. :)
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום