בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
קַטְנוֹעַ: "אופנוע קל וקטן בעל מנוע ושני גלגלים קטנים, המיועד לרוכב אחד או לשניים" (הגדרה מילונית).

קטנוע: "יעיל בעיר, כלי שיכול לתת המון פאן או להוות פתרון תחבורתי מעולה. הקטנוע משמש לשליחויות, לנסיעות במגרש, לטיולי שבילים, לטיולי כביש.

הקטנוען, אפעס, נע בין נערי התיכון ועד לזקני צפת, בין ה"מרביץ" לבין ה"מתנייע", בין ה"מבין/מכונאי בפוטנציה" ל"רוכב", בין ה... ל...

קהילת הקטנועים בתפוז מזמינה אתכם להצטרף, להיות יעיל, מהיר וזהיר, לגלות את עולם הקטנועים, ליצור קשרים ובעיקר... להנות.

(* ולא לשכוח לקרוא את כללי הפורום ולהקפיד על שמירתם).

מכרתי את הסילברווינג ופרגון להונדה
29/10/13 12:07
73צפיות
היום מכרתי את הסילברווינג 600 שלי....
זה היה הסילבר השני שלי ואת שניהם קניתי מהונדה (תומרקה הנשמה הקסומה)

כמה דברים שהרגשתי צורך לכתוב:

1. הקטנוע נמכר תוך 3 שבועות מהרגע שפרסמתי, החששות שהיו לי לגבי הסחירות שלו התבררו כלא מבוססים והיו מספיק מתקשרים
   שנתנו לי את ההרגשה הזאת.

2. כלי מוצלח מאוד לטעמי: מנוע חזק, עלויות אחזקה נמוכות, מחירי חלקים נמוכים, צריכת דלק של 1:16 משולב, אמינות יוצאת דופן, איכות גבוהה
   שורד ק"מ גבוהים מאוד, מותאם איביי לחלוטין,  נוח מאוד לעיר ,נוח בנסיעה בין עירונית ומ-פ-נ-ק!!

3. שתי עסקאות שעשיתי מול הונדה (תומרקה) על קטנועים משומשים וקיבלתי שירות מעולה ומחיר יותר מהוגן.
   קניתי בידיעה שיש לאן לחזור ובאמת חזרתי.


לסיכום: סילברווינג אחלה כלי - מנסיון של הרבה ק"מ. מחיר נמוך והרבה מאוד תמורה.
           הונדה \ תומרקה - דאגו, עמדו בסיכומים וידעו לפרגן ולתת הרגשה טובה. את הכלי הבא אני מתחיל לחפש משם וממליץ גם לכם.

          הקטנוע נמכר עם 94,000 ק"מ. את הראשון מכרתי עם 130,000. שניהם עם אופק נקי מתקלות

מעבר לזה... אני רוצה לחזור לאופנוע... למישהו יש רעיונות

אלעד
29/10/13 12:19
55צפיות
כמשומש, אחד הקטנועים שנותנים הכי הרבה תמורה.

אתה בכיוון ספורטיבי בסגנון הסטRיטפייטR, השם יקום שמנו?
שאלה קשה...
29/10/13 12:27
64צפיות
מה שיבוא....יבוא

בנתיים פוקח עיניים, סורק לוחות יד שניה ועסוק בלהעביר את הביטוח לג'ויירייד של בת הזוג לימים הקרובים.

צריך משהו שיכול להגיע בהרכבה לצפון \ ירושלים.
עדיף משהו שעושה טוב ללב
º
תקציב ? זיקה ?
29/10/13 13:40
26צפיות
תקציב לא סגור
29/10/13 14:46
46צפיות
כנראה שיעמוד עד 50K , אעדיף שיסגר באיזור ה 30K.

זיקה? כל מה שיהיה לי כיף לרכוב עליו ושאוכל להינות מהרכיבה עצמה. משהו ספורטיבי \ נייקד או דו"ש אמיתי שאפשר להינות איתו בשטח (לא שבילים).

היו לי אופנועים מכל הסוגים בערך ומה שחשוב לי הפעם, זה היכולת להרכיב עד הצפון, פרקטיקה יום יומית ופאן.
סט מחז"ש טלסקופי
29/10/13 11:07
118צפיות
שלום וברכה לכל חכמי הפורום
אני זקוקה לכזה.
מישהו יודע להמליץ לי על אתר/מוכר אמין (שגם שולח לארץ) לנושא?
שלחי מייל לג'ורג' מקפריסין
29/10/13 12:26
83צפיות
שלחתי.
29/10/13 12:50
59צפיות
האם העובדה שמעולם לא הזמנתי שום דבר מאיביי (או כל אתר אחר) עלולה להוות בעיה?
º
יש לך פיי-פאל?
29/10/13 13:26
26צפיות
טרם
29/10/13 16:24
43צפיות
אבל אם צריך - אני אפתח
WEMOTO
29/10/13 12:26
78צפיות
http://www.wemoto.com/bikes/honda/ses_125-3_dylan/...

בעבר הזמנתי מהם והגיע בלי בעיות, למיטב ידיעתי הם עובדים עם חלקים חליפיים.
שנים שאני מזמין מהם
29/10/13 23:10
28צפיות
מאד אמינים ( אם כבר מזמינים מהם מומלץ להזמין כמות זה הרבה יותר משתלם )
º
מוסך הונדה?
29/10/13 12:56
29צפיות
בכיף
29/10/13 14:55
59צפיות
אם מתחשק לך לשלם פי 2 על חלק קטנטן שיש אפשרות למצוא ברשת די בקלות...
פי 2?! היית עדין...
29/10/13 15:24
76צפיות
הייתי הולך יותר על פי 3,חחח
ומי זה ג'ורג' מקפריסין? בעז,הוא שולח גם קיט טיפול ל XEVO  ולווספה שלי?
א. אני בת.
29/10/13 15:48
66צפיות
ב. אני לא סתם מלכלכת, פי 2 זה אחרי בירור של המחיר בהונדה והשוואה למה שיש ברשת.
º
כן, רק תוודא שהוא שם גם את הפלאג בתוך החבילה
29/10/13 16:54
30צפיות
º
בכמה הוא מוכר וכמה עולה המשלוח?
29/10/13 20:37
27צפיות
29/10/13 21:37
42צפיות
belt -                         68.90
6 rollers -                 14.70
oil filter Genuine -     8.65
plug ----
Tail Lamp -              35.90
express shipping    19.00
--------------------------------------
total                         147.15gbp

הוא הציע לי אפשרות גם למשלוח רגיל ב-13 פאונד
ואני לא זוכר אם הפנס שהיה בחבילה ייקר את המשלוח בגלל המשקל,
כי בסוף הוספתי עוד כמה חלקים ושילמתי טיפה יותר.
את הפלאג הוא הבטיח כמתנה על חשבונו (8.60gbp~) אבל היה חסר לו במלאי והוא שם פקק ריקון שמן במקום.
מישהו מוכר מעיל אופנוענים משומש במצב טוב ?
29/10/13 11:02
55צפיות
איזור נתניה-ת"א
תציץ בקישור לפורום אופנועים. שרשור מכירות
29/10/13 12:21
53צפיות
כל יום חמישי
http://goo.gl/MHjXLx
יד 2 אבזרים
29/10/13 22:14
35צפיות
יש הרבה מציאות!
אל תגיד שלא אמרתי
החלטתי לחזור לקטנוע! אשמח לעצה איזה...
28/10/13 16:50
208צפיות
שלום,
יש לי רישיון A2. היה לי במשך שנתיים פיאג'ו טייפון 50, ובמשך 3 שנים מובי 125.
לפני חצי שנה עזבתי את הדו גלגלי ועברתי לרכב... עכשיו החלטתי שאני רוצה לחזור (אין על דו גלגלי!)

הקטנוע שאני אצטרך כנראה ישמש אותי לנסיעה די ארוכה, כ-30 קילומטר כל כיוון, ואני מתלבט על מה ללכת.
בגלל הרישיון שלי אני יכול עד 125 סמק, וההתלבטויות שלי הן:
א. גו'ירייד
ב. XMAX
ג. לוותר ולהשאר עם רכב
ד. לשדרג רישיון או קטנוע אחר שתציעו

המליצו לי על ג'וירייד כי הוא אמין, חזק, נפוץ, מחיר סביר. מצד שני XMAX הבנתי שהוא כמה רמות מעליו, אבל יקר לתחזוק, ויקר בכלל לקנות. אני רוצה להשקיע עד 15,000 ככה...
אשמח אם תתנו לי עצות או מידע מנסיונכם
תודה רבה
ה-XMAX אכן קטנוע טוב יותר
29/10/13 16:56
117צפיות
השאלה מה אופי הנסיעות שלך?
אותן נסיעות שבעבר עשית עם הטייפון והמובי או נסיעה בינעירונית של 30 קילומטר לכיוון?
אם זו האפשרות השניה, עדיף לשדרג רשיון כי גם אם ה-125-ים מקוררי המים, כמו הג'וירייד והאיקסמקס יעמדו במשימה, הם יהיו על הקצה, בלי רזרבת כח, מה שלא בטוח וגם מגביר בלאי.
מהבחינה הזאת, הג'וירייד רגיש יותר לנסיעות ארוכות עם גז פתוח, היפני אמין יותר.
אם תשדרג רשיון, ייפתחו בפניך הרבה אופציות של קטנועי 200-400 סמ"ק וגם אופנועי 250.
זהו ש...
29/10/13 20:09
78צפיות
הקטנוע שאני רוצה הוא לנסיעה 30 ק"מ, רובה בינעירונית
עם הטייפון והמובי עשיתי נסיעה אחרת.. של 10 ק"מ.
לדעתך זה גדול עליו? מה יהיה הכי מתאים מבין קטגוריית ה-A2 ?
לשדרג יפתור את הבעיה אבל זה השקעה של זמן, כסף, ללמוד ואני לא יודע אם אני יכול עכשיו ואם יש לי מוטיבציה לזה...
אם אתה נשאר עם A2
29/10/13 20:45
63צפיות
אז מקוררי המים החזקים יותר דוגמת השניים ששאלת עליהם ויש אופציות נוספות כמו הג'וימקס, XEVO, הונדה SWING ועוד.
בתקציב שלך תוכל למצוא כלי טוב, רק חשוב לבדוק את המועמדי/ים הסופי/ים במוסך בלתי תלוי, כדי לא ליפול על כלי בעייתי.
מציע לך על 250
29/10/13 20:49
73צפיות
אני עושה נסיעה הרבה יותר קצרה עם xEvo 125 ובחלקים הבין עירוניים הוא מרגיש יחסית יותר חלש.

אם כי היום, נסיעה מאור יהודה לת"א, עברתי ביעף איזה שני מובי....
בתכל'ס
29/10/13 21:23
49צפיות
זה הכי נכון לשדרג ולהביא 250, אבל ממש אין לי כח לנסיעות, טופס ירוק, שיעורים, הילוכים, טסט בחוץ ובמגרש.. נשמע לי מייאש כזה לעשות את כל זה עכשיו

כשהיה לי מובי גם נסעתי איתו מידי פעם מרחקים גדולים והוא עמד בזה (לא במהירויות אבל ביצע את המשימה). אפילו עם טייפון היו כמה פעמים שנסעתי מחולון להרצליה, עשה את זה לאט אבל לא איכזב.

הג'וירייד ובמיוחד ה-XMAX הם כלים רציניים יותר, ואם הילדים עשו את זה... אז הם צריכים לעשות את זה בלי בעיה.
יכול להיות שאני סתם משכנע את עצמי? שווה להכנס לזה?
קבעתי ליום חמישי נסיעת מבחן על ג'וירייד ו-XMAX להרגיש אותם קצת, אולי אחרי זה אני אהיה יותר חכם.
אם כך, מציע לך גם לבדוק את ה xEvo
29/10/13 22:12
52צפיות
במבחנים דרך שעשו בפול-גז הוא קיבל ציונים מצויינים
אני לא עובד על עצמי?!
29/10/13 22:50
50צפיות
פתאום אני חושב:
הנסיעה היא מחולון עד יקום - כ-31 ק"מ, רובה כבישים מהירים (איילון וכביש החוף).
זו תהיה נסיעה של כ-40 דקות לפחות בשעות האלה עם הקטנוע.
כל יום, פעמיים ביום, בקטנוע (בלי קשר שהוא 125 סמ"ק)
בחורף, נסיעה באיזור השרון, בכביש החוף ברוחות המטורפים.
כמה שאני מת על קטנוע, והיה לי קשה עכשיו חצי שנה עם רכב וכל נסיעה התבאסתי והתגעגעתי, אבל....
זה הגיוני בכלל לקטנוע???
במשך כמעט שנה עשיתי
30/10/13 07:40
65צפיות
תל אביב-פולג על XMAX 125 עם וריאטור משופר. עמד במשימה בשעות הנסיעה הרגילות עם עוד קצת רזרבות לעקיפה.

לטעמי, זה הכלי הטוב למשימה בקטגוריה - חזק משמעותית משאר ה 125 וגם נוח לרוכב. לא נראה לי שהייתי בוחר באופציה אחרת. אולי הדיאלים S3 125 החדש גם יעמוד במשימה כי דווח על מהירות סופית גבוהה ואתה רוב הזמן תהיה בבינעירוני.

ברור שיותר אידיאלי כלי עם נפח יותר גדול, אבל אפשרי לחלוטין.
באמת? כל יום?
30/10/13 10:41
43צפיות
נסיעה יומית ת"א פולג על קטנוע? זה ממש הרבה! כ-40 דקות נסיעה לא?
לא קשה?
אני רגיל לקטנוע לנסיעות קצרות וזריזות של 15-20 דקות, חולון ת"א לדוגמא בלי בעיית הפקקים. באמת אם יש נסיעות של "פעם ב.." לאיזור השרון או קצת יותר ארוכות זה גם אפשרי.
אבל כל יום נסיעה כזאת על קטנוע מחולון ליקום נראה לי מייאש, אני חושב שזה יישחק אותי, במיוחד בימים הקרים שממש קרובים אלינו. בימים עם רוחות וגשמים אפילו בלתי אפשרי. זו נסיעה שרובה תהיה על מהירות מקסימלית, היתרון של הקטנוע יבוא לידי ביטוי רק באיילון לפני ת"א שיחסוך לי את הפקקים. שווה את זה?
אני חושב שאלך על רכב... אם תהיה לי עבודה קרובה יותר, קטנוע תהיה הבחירה הראשונה שלי.
תודה רבה
אני גר בצפון הישן, ליד יהודה המכבי
30/10/13 11:48
37צפיות
10 דקות מהבית לצומת גלילות (פקוק). 16 דקות מגלילות לפולג לחניה במשרד.

לגבי הגשם - יש לנו אולי חודש של ימי  גשם בשנה. כל השאר זה שיקול אישי לחלוטין - אם אתה חושב שזה ישחוק אותך, זה בדיוק מה שזה יעשהץ לי הנסיעות הללו היו כיף
לאיזה תשובה אתה מצפה?
30/10/13 12:44
37צפיות
זה נראה שאתה מחפש אישור לכך שזה לא מתאים ועדיף רכב, אז קבל את האישור כי נראה שזה מה שאתה מעדיף כרגע ואף אחד כאן לא מנסה לשכנע אותך לעשות משהו שאתה לא שלם איתו ועם כל הכיף שבו, אין עוררין על כך שהוא יותר מסוכן.

אם תחליט בכל זאת שאתה רוצה דו"ג לנסיעות האלה, קיבלת את כל האינפורמציה כדי להחליט על מה ללכת ואני אגיד שוב - עדיף שזה יהיה עם שדרוג רשיון ונפח יותר גדול.
הבעיה היא לא הקטנוע
30/10/13 08:08
57צפיות
הקטנוע יעמוד בזה.
השאלה היא לגביך.

קטנוע 125 הוא קטן ואיטי. זה מצוין בתוך העיר (לפחות אם היא מישורית), זה מסוכן מחוץ לעיר, ובמיוחד בכבישים המהירים יותר. אם עושים את זה "פעם ב...", אולי אפשר להסתדר (למרות שכשהיה לי 125, לא העזתי לנסוע בו מהמרכז לצפון), אם עושים את זה על בסיס יומיומי, זה נראה לי כמעט התאבדותי.

כן, קצת מציק להגדיל רשיון, אבל זה פותח לך הרבה אפשרויות, ואם אתה נהנה לרכוב, אז זה מתבקש ויקרה מתישהו ממילא - אז למה לא עכשיו? בסופו של דבר, זה לא כל כך נורא, ואפשר גם להנות מהשיעורים. כאילו זה סוג של חוג... הזדמנות לרכוב על אופנוע, ולא רק קטנוע.

דפוס הרכיבה שאתה מתאר, מתאים ל-250 ומעלה. עם כזה, אין סיבה שלא לרכוב, לפחות ברוב ימות השנה (בימים של רוחות מטורפות במיוחד או גשמים עזים במיוחד, כדאי למצוא פתרונות אחרים, אבל כמה ימים כאלו כבר יש בשנה?) ועם רכב מרובה גלגלים, זה, בעיני, הרבה יותר מציק, אם אתה צריך להיות תקוע בפקק...
אבל הוא לא מדבר על ה-125 הקטנים והאיטיים,
30/10/13 08:34
50צפיות
אלא על (לפחות במקרה של האיקסמקס) על קטנוע גדל מימדים יחסית,
עם גלגלים גדולים והתנהגות כביש מצויינת, ועם מנוע של כ-14 כ"ס שחזק ב-50%
מקטנועי ה-125 הקטנים מקוררי האויר.
אולי זו לא הבחירה האידיאלית למסלול כזה, אבל ממש לא הייתי פוסל על הסף,
במיוחד אם נעים על הכבישים בשעות העומס.
ועדיין
30/10/13 11:39
37צפיות
מה המהירות הסופית שלהם, ביחס לתנועה?

ובכל מקרה, זה נראה לי פתרון בדחק, כלומר - אם כבר היה קטנוע, אולי לא חייבים למכור אותו, אבל בתכנון מראש, נראה לי פשרה די גדולה.

ואולי אני סתם לא מעריכה נכון את כוחם...

אני נסעתי על 125, לפני הרבה שנים, מאיזור עכו, לחיפה, כולל כרמל, על בסיס יומיומי. זה אפשרי - בטוח (מרחק של עד כשלושים ק"מ לכיוון). הרבה עושים את זה - גם בטוח, אבל האם זה בטוח?
אני חושבת, עם הידע שיש לי היום, שזו פשרה בטיחותית (וגם נוחיותית) די גדולה, ולא הכרחית. כולנו לוקחים סיכונים כל הזמן (גם מי שלא רוכב), וכל אחד מחליט איפה הפשרות שלו, אבל על זו - אני מוותרת.

אולי זה באמת מה שעושה הבדל גדול ברמת הפשרה,
30/10/13 12:48
48צפיות
המיקום הגיאוגרפי.
לפני כמה חודשים עשיתי נסיעה מראשל"צ לנתניה וחזרה על SH125, שהוא לא מהחזקים ביותר,
וגם לא ממש בשעות של שיא העומס, וכל הזמן אמרתי לעצמי "מי לעזאזל צריך יותר מזה..."
בגוש דן הרגשתי מספיק בטוח עם 100 קמ"ש אמיתיים, כשלרוב הייתי הרבה מתחת לזה.
האיקסמקס אפילו חזק יותר ונותן עוד 10 קמ"ש מעל, אז זה בכלל נראה לי מספק.
כמובן שתמיד עדיף עוד קצת כוח, אבל את זה גם אפשר להגיד על 250...
מעניין
30/10/13 21:59
34צפיות
אני נוסע כל יום ת"א-חולון, ויחסית בשעות העומס.
בערב, לאחר שכביש 20 נפתח, ה xEvo 125 (שלפי מיטב ידעתי לא יותר חלש מ xMax) מרגיש קצת חלש, בעיקר כי את רב הפתרונות לבעיות בכביש אני צריך לחפש אחורה וקשה קדימה.

מה שעולה מדברייך, שיתכן שחלק מכך הוא חוסר נסיון (רוכב פחות משנה) ולא בעיות יכולת של הכלי?
(שואל בסקרנות אמיתית, כי בקרוב זה הולך להפוך כנראה לחולון-הרצליה או חולון-אור יהודה)
נסיון תורם המון, על כל כלי בכל נפח,
30/10/13 22:29
39צפיות
וזה ממש נכון שככל שאתה איטי יותר, כך חלק גדול יותר מהריכוז עובר למראות.
גם איילון הוא כביש די טריקי עם כל ההתמזגויות של המחלפים שכל ק"מ שניים הופכים את הנתיב הימני למרכזי
וצריך באמת נסיון וקור רוח כדי לחתוך ימינה כשהתנועה שם מהירה ממך.
כמו ראפטינג בנהר גועש עם הרבה זרמים וסלעים...

האיקסאבו שלך מגיע לכ-120 על המד. השאלה אם עוד 10 גג 15 קמ"ש שיתן לך 250 באמת יעשו הבדל כ"כ גדול.
יש הבדל זה ברור, וגם התאוצות עדיפות, אבל העקרון והבעייתיות נשארים מאוד דומים לדעתי.
תודה ואמשיך איתך בעוד שאלה ברשותך
31/10/13 08:26
34צפיות
אני מגיע איתו לסביבות ה100+ על המד,
אבל הסל"ד שם הוא בסביבות ה 8.5-9
עד כמה נכון למשוך את הסל"ד עוד למעלה? (מבלי להרוס/לשחוק/לקרוע).


תודה על המשוב המנוסה :)
מכיר את השיר על "ליפא העגלון"?
31/10/13 18:27
29צפיות
"אז ליפא העגלון אומר
שקצת פחות זה קצת יותר,
צריך למתוח המושכה
וקצת לקחת חזרה. "

אז אני עושה כמוהו...
מתייצב על המהירות המקסימלית בפולגז, ואז משחרר טיפה את המצערת.
כמה זה נכון? זה נכון לבטיחות שלך לנוע במהירות התנועה או הכי קרוב אליה,
וזה בטח מאמץ את המנוע יותר מאשר לרכב לאט בעיר, או מאשר לעמוד מכוסה בחניה...
אבל הגישה שלי היא שהקטנוע עובד אצלי, ולא אני אצלו

הקטנועים האיכותיים כמו הפיאג'ו עומדים בזה יפה מאוד לאורך זמן.
החכמתי
31/10/13 20:03
22צפיות
ויצא שהיום נסעתימ בכביש בין עירוני שהוא לא איילון - כביש 20.
וחשבתי על הדברים שכתבת, וראיתי שזה אכן סיפור אחר לגמרי...
אני עושה 70 ק"מ על דאון-טאון 125
30/10/13 22:55
43צפיות
על בסיס יומי, בלי שום בעיה, כבר שנים.

צריכת דלק גבוהה אחרי טיפול 10 אקסבו
27/10/13 22:14
114צפיות
כן כן אחרי טיפול 10 לאקסבו שלי
שמתי לב שהצריכת דלק ירדה מ30 ל 25 בלי שום שינוי בנהיגה שלי.

אחרי הטיפול שמתי לב שתזוזה קטנה במצערת הטורים ישר עולה ל4.5-5 מה שלא קרה בעבר כל כך מהר.

דיברתי עם כמה חברים על מנת להבין מה יכול להיות,הרי אני נוסע רק בכבישים פתוחים וכמעט ולא נכנס לעיר,בקושי מגיע ל7 סלד,רוכב רגוע 95+-.

בטיפול 10 הוחלף רולים משקולות שקניתי בקיט לטיפול הכל מקורי,אך הרגיש מוזר מאוד כאילו המשקולות קלות מאלו שהוחלפו.

אשמח לדעת אם יש למשהו הסבר או מקרה דומה.

תודה.
יכול להיות שהמשקולות באמת קלות מדי
27/10/13 22:39
93צפיות
לא זוכר אם נתקלתי במקרים כאלה בעבר, אבל ייתכן שהמשקולות בקיט שונות מאלה שהיו לך, שווה לבדוק את זה.
גם לי
28/10/13 17:33
65צפיות
גם לי היה את זה עכשיו עם הטיפול 40000 הצריכה השתנתה,
זה באמת תלוי במשקולות בכמות השמן
האם השתמשת באותו הקיט?
קיט פעם ראשונה
28/10/13 21:32
52צפיות
גם עכשיו אחרי שבדקתי כל החלקים מקורייים עם מדבקה של פייאגו.

זה טיפול 10 ראשון של הקטנוע אשר מצריך החלפה של רולים.

מוזר לי.
זה 6 משקולות ירוקות.
האם קטנוע 250 יחזיק מעמד ברכיבה של 70 ק"מ ?
27/10/13 19:50
134צפיות
כשהיה לי דו"ג רכבתי לעבודה 35 ק"מ לכל כיוון (כמעט) רק בין עירוני.
הוספתי לזה טיולים בכל הארץ פעם עד פעמיים בחודש גם כאן בין עירוני בקצב רגוע. סה"כ כ 20000 ק"מ בשנה.

אני שוקל לרכוש קטנוע 250 סמ"ק חדש למטרות אלה.
הסיבה למחשבה על  250 היא בגלל  מחיר הרכישה  והחיסכון בביטוח.

אופנוע / קטנוע משומשים זה לא אופציה מבחינתי.

מה דעתכם?
º
קטן עליהם. איזה 250?
27/10/13 20:51
50צפיות
º
נניח ג'וימקס 250Xi החדש
27/10/13 21:09
54צפיות
בלי בעיה
27/10/13 22:44
107צפיות
וגם תהנה בדרך, יופי של קטנוע.

אני עדיין זוכר את המבחן שלו מול הג'וימקס הישן, הוא נשאר אצלי לערב, עליתי איתו מהמרכז לירושלים מתוך כוונה לעשות איזה נס הרים בקטנה, להשלמת ההתרשמות לפני המשך המבחן למחרת ומצאתי את עצמי כמעט בסדום ערד, פשוט כבר היה מאוחר.
לא בטוח שבלי בעיה
28/10/13 05:57
106צפיות
אם אני זוכר נכון, פותח השרשור כתב בעבר שהוא מעוניין להחזיק את הקטנוע\אופנוע תקופה ארוכה.
במצב כזה, אני לא הייתי שם את כספי עד כמה יחזיק מנוע הג'וימקס לאורך זמן, בכל זאת 20K ק"מ לשנה.

לק"מ גבוה הייתי קונה אופנוע הונדה 250 כלשהו עם עדיפות ל CBR.
ההפרש בין הג'וימקסים שווה 4300 ש"ח ?
28/10/13 19:05
62צפיות
ראיתי באתר של מטרו שה JoyMax250i ה"ישן" נמכר במבצע במחיר 22,985 ש"ח לעומת 27,285 ל Joymax 250xi החדש.
ההפרש הוא 4300 ש"ח.
כן. זה קטנוע אחר לגמרי. החדש הרבה יותר טוב
28/10/13 19:24
73צפיות
בכל פרמטר, ולדעתי בהחלט שווה את ההפרש במחיר.

ה-JM250 החדש גם מוצלח יותר לדעתי מאחיו ה- '300'.
מעט האקסטרה כוח שלו יעיל רק בקצה המהירות המרבית, ודווקא שם הוא חושף את הגנים של ה-JM הישן,
כלומר מתחיל להתנדנד ולהרגיש לא כל כך בטוח בפניות מהירות.
º
ABS יש רק ב- 300....
28/10/13 20:02
33צפיות
º
כן. מ-2005 אין אף 250 עם ABS
28/10/13 20:17
25צפיות
אני עושה 30 לכיוון כל יום על XEVO
27/10/13 22:57
133צפיות
כבר שנה ומשהו. שנינו משתעממים.
עשיתי פתחתקוה חיפה כל שבוע
28/10/13 10:17
95צפיות
עם ג'ויירד 150 שנרכש משומש מחברת שליחויות והיו עליו 40.000 ק"מ
לא היו שום בעיות.
אני עושה את אותו מרחק עם DOWNTOWN125
28/10/13 22:45
62צפיות
על בסיס יומי. נוסע בנתיב הימני(עם ירידות לשול הימני בהתאם לצורך), רוכב בכביש החוף ובכביש 4 לסירוגין. אני עושה את הרכיבות האלה כבר שנים, רוב הזמן אני רוכב בשעות העומס(בין שליש לחצי מהדרך). הקטנוע "סוחב" טוב(נדיר שאני נקלע למצוקת כוח). אני רוכב סולידי שנמנע מרכיבה בנתיב השמאלי ומ"זיגזוג" בין רכבים, לכן אני בסה"כ מרוצה.
נ.ב-הדאון-טאון הקודם הוחלף לדאון טאון הנוכחי לאחר 72,000 ק"מ.
הונדה על 250 ?
27/10/13 19:03
146צפיות
שאלה לחובבי ההונדה, וכמובן לתומריקו אם הוא עדיין מבקר פה...
אין הונדות חדשות בנפח 250?
באתר ראיתי רק 125 ו 300
כבר הרבה זמן שאין
27/10/13 19:23
114צפיות
ההונדה 250 האחרון היה הפורצה, שב-2010 נמכר לזמן קצר במחיר שגבוה ב-50% ממחיר הפורצה 300 החדש (ללא ABS).
ב 250 יש לנו 3 דגמי אופנועים
27/10/13 21:32
136צפיות
CBR250
CRF250L
CRF250M
º
וקטנועים?
27/10/13 22:11
44צפיות
אין קטנועי 250
27/10/13 23:06
118צפיות
הונדה לא משווקת כבר כמה שנים קטנועי 250 לשוק האירופאי.

יש 125, ו 300
אז אולי תזמינו כמה בריונים מהונדה
28/10/13 10:54
119צפיות
שילחצו פה על מי שצריך כדי להתאים את דרגות הרישוי והביטוח לסטנדרט האירופאי
º
28/10/13 11:25
19צפיות
º
אם כבר אז דרגות הביטוח זה מה שמציק לי
28/10/13 15:18
41צפיות
º
הדרגות מילא... אבל המחיר!
28/10/13 19:48
34צפיות
הזמנו כמה בריונים, במקומם הגיע אשכנזי
28/10/13 20:42
114צפיות

28/10/13 20:43
88צפיות
יש לי פתרון
29/10/13 16:27
65צפיות
שמישהו באירופה ירים את הכפפה וייתן ל-iec איזה ג'וב נחשק, שיאפשר לו לגור בגרמניה/איטליה/צרפת, להתנסות עם כל האופנועים האפשריים ועל הדרך - להפעיל לחץ מתון על מי שצריך בארץ...
דווקא האשכנזי יכול למשוך בחוטים..
30/10/13 10:07
36צפיות
בטוח שלא שלחתם בריונים?
איפה ה CN250
29/10/13 22:34
43צפיות
איך מכרתי? איך????
שוב אני, הפעם עם רישיון A1!
27/10/13 08:56
182צפיות
שלום שלום... לאחר תקופה מייגעת וייאוש הולך וגובר ושנאה שאין כמותה לשמיניות, חזרתי וידי מחזיקה ברישיון (יותר נכון, תחזיק ברישיון ביום שני או רביעי כשהמורה שלי יהיה במגרש...).
אז עכשיו מתחילים החיפושים והמחקרים היותר פרקטיים שלי לכלי שיענה על הצרכים שלי. פעם קודמת שאלתי על כלי חדש ומישהו בכלל המליץ לי קנות משהו משומש לפחות בשביל השנה הראשונה שבה נוטים ליפול ולהחליק וכו' וחבל על כלי חדש ובהתחשב בתקציב וכו', החלטתי שזה לא רעיון רע. היעד זה תכלס לעוד חודשיים אבל יש לי זיכרון מזעזע אז רוצה לעשות את המחקרים שלי על הדגמים המועדפים עלי לא תוך כדי התכתבות עם בלי כלים אלא תוך כדי התכתבות איתכם וחיפושים באינטרנט אחרי מפרט שאולי יבהיר לי משהו מעבר לזה שאני צריכה לוודא שיש ידית בלם ויש שני גלגלים.
נתחיל בזה שהמחיר עד 10000 לא כולל מיגון וביטוח. מעדיפה אפילו לא להגיע לסכום הזה. נפח 250 - זהו כלי רכב ראשי (ותכלס גם יחיד) שישמש בעיקר לנסיעות תוך עירוניות אבל לא רוצה להיות מוגבלת מהבחינה הזו. חשוב שיהיה מקום אחסון שיכול להכיל תיק חדר כושר ומחשב נייד (אם אין כלי עם אחסון מובנה, אז שמחיר ארגז יהיה כלול ב-10000 ואז אני צריכה ייעוץ לגבי שינויי חיפוש אם יש צורך.
חשוב לי שאני אוכל להרכיב אדם נוסף בלי שזו תהיה הטרדה מינית. מאוד רצוי חסכוני.

אם יש מישהו שמוכן לעזור לי בחיפושים (יותר נכון, אני אחפש ואשלח אליו שאלה כל פעם שנתקלת בדגם שעוד לא נתקלתי בו ועוד שאלות לאחר שאתחיל ליצור קשר עם בעלי כלים) זה בכלל יהיה נהדר והוא ייכנס לרשימת מקבל "משלוח מנות" שלנו ואנחנו משפחה של חובבות אפייה כך שזה יותר איכותי מבמבה בסופר.
בלי קשר - כמה אחורה לחפש? האם בכלל הגיוני למצוא כלי תחת המדדים שציינתי? כמה ק"מ לשנה אמור להיות לאופנוע? אם יש יותר מידי דגמים מוצלחים או זהים באיכותם בהתחשב בהתיישנות - האם יש משהו ספציפי להתרחק ממנו?

בנוסף - למצוא מיגון יד שנייה זה בסדר? זה הגיוני? יש לזה מינוסים? הבנתי שקסדה זה משהו יקר ממש..

ועוד שאלה, אולי קצת מטופשת... לא ממש הבנתי את חוקי החנייה של אופנועים/קטנועים. כלומר, מותר על מדרכה? איפה אסור? כי נראה שבתל אביב ובראשון אלו שני עולמות נפרדים לחלוטין...

תודה!
תתחדשי! מזל טוב!
27/10/13 12:24
90צפיות
אז כנראה שזה בכל זאת אפשרי.... עכשיו הגיע הזמן להתחיל ללמוד באמת לרכוב...

לגבי הכלי המיועד - הסכום שאת מקדישה, אומר לבחור כלי קצת ישן, סדר גודל של 5 שנים. מן הסתם יש מציאות, אבל יש גם הרבה כלים שכבר עבר עליהם הרבה, והם עשויים להיות גם יקרים לתחזוקה (תחזוקת שבר, מעבר לשוטפת).

אני לא רוצה להמליץ לך על כלי ספציפי, כי אני לא מכירה מספיק, במיוחד בשנתונים האלו, ואשאיר את המשימה הזו למומחים יותר (ואולי רעבים יותר...).
אני חושבת שברוב כלי ה-250 יש די מקום להרכיב אדם נוסף (מידת הקרבה, היא עניין של בחירה. קשה להמנע ממגע או מקרבה באופן מוחלט בהרכבה, אבל הוא בהחלט לא חייב להיות ברמה מינית, למרות שעם האדם הנכון, זה יכול להיות גם כיף...). קחי בחשבון, שאם פערי המשקל/גובה שלכם גדולים, זה עשוי להיות מאתגר מבחינת שיווי משקל, ויכול להיות שכדאי לחכות קצת, לטובת שיפור המיומנות (אולי גם מעבר לחודשיים הנדרשים על פי חוק).

לגבי מיגון יד שניה - קסדה זה ממש רעיון רע. את אף פעם לא יכולה לדעת מה עבר עליה. מספיקה מכה לא מאד חזקה, שלא תראה מבחוץ, ובעצם הקסדה לא תבצע יותר את תפקידה. למעט יוצאי דופן קיצוניים (אנשים שמוכרים קסדה חדשה במידה לא מתאימה וכדומה - אם את סומכת עליהם), לא הייתי מסתבכת עם זה. אפשר למצוא גם קסדות זולות יחסית (מאות שקלים בודדות), ועדיין עומדות בתקן. חשוב בעיני לקנות קסדה שלמה (נפתחות הן יותר יקרות, ואז בתנאי שרוכבים סגור בלבד), כדי להגן על כל חלקי הגולגולת והפנים.

שאר המיגון פחות בעייתי, אפשר גם יד שניה אם הוא שלם. (למרות שלא הייתי קונה מגפיים או כפפות יד שניה, שוב, למעט חדש שנקנה בטעות).

לגבי חניה: על פי חוק, מותר לחנות כמו מכונית, או במקום חניה מוסדר לדו"ג. בפועל, אם תחני כמו מכונית, לא תמצאי כלי שלם ובמקומו כשתחזרי, וברוב המקומות, מאפשרים לדו"ג לחנות גם על מדרכות - כל עוד מקפידים להשאיר מספיק מקום להולכי רגל (כולל עגלות/כסאות גלגלים וכו'!) ולא להוות הפרעה. נסיעה על המדרכה: המינימלית הנדרשת, ובזהירות מירבית. זה לא המקום שלנו.
אפרופו הטרדה מינית
27/10/13 17:20
109צפיות
לג'וימקס יש משענת גב מאוד טובה ואפקטיבית לרוכב. הרוחב שלה מרחיק את המורכב באופן שגם אם רוצים קשה להצמד לרוכב (נוהג).

לצערי בפעמים המעטות שאשתי הסכימה למחול על כבודה ולרכב איתי היה לה קשה להצמד אלי כראוי - מה שמאוד אהבנו בימי האופנועים השובבים.

מחיר
27/10/13 17:31
83צפיות
רציתי את הג׳וימקס החדש כי דיברו פה בשבחו ממש אבל בסוף וויתרתי בגלל עניין במחיר לעומת חוסר הניסיון. עוד שנה שנתיים כשהביט חון שלי יהיה שלי תקין מושלם...
אם הכסף לא בעיה ה-300 מצוייד ב-ABS
27/10/13 20:41
59צפיות
וזה כנראה נפלא כלכשעצמו - ובוודאי לרוכב טירון.
הממ...
27/10/13 21:56
49צפיות
אני באמת צריכה לבדוק את המפרט של הכלי טוב יותר. ABS זה באמת ייתרון ענק גם בלי קשר לרוכב טירון. אני מנוסה ברכב בכביש ועדיין מאושרת כל פעם שנזכרת שיש ברכב שלי ABS. מרגישה בטוחה יותר גם מפני אחרים.
אם כך, עדיף משומש-חדש
28/10/13 07:39
43צפיות
את מרוויחה ככה את ירידת הערך הראשונית, אבל עדיין מקבלת כלי חדש למדי, אפשר עדיין באחריות, שהתחזוקה שלו היא זולה (כלומר, רק או בעיקר טיפולים שוטפים, בלי הפתעות של מנוע שהלך, וכדומה).

ככה את יכולה להנות גם מה-JM XI - בטוח שכבר יש כלים כאלו בשוק המשומשים (לא בדקתי).

תמיד את בסכנת נפילה/החלקה/תאונה. לא רק בשנה הראשונה. זו לא סיבה בעיני לקנות "נבלה". זו סיבה להתחיל בזהירות, אחרי תקופת הסתגלות לעשות קורס רכיבה מתקדמת (סופסוף נרשמתי לכזה!), ולהמשיך, תמיד, לרכוב "רכיבה מונעת". וגם לדעת, שכן, יתכן שהכלי שלך יספוג שריטות ושפשופים (ולו מנפילות "בעמידה").
לא בקיצוניות..
28/10/13 10:57
38צפיות
לא מתכוונת לקנות נבלה.  בחיפושים שלי אני מחפשת קילומטרז' נמוך ושסיבת החלפה היא לא סתם התחדשות אלא מעבר לרכב או למשהו אחר לחלוטין בתקווה שיצמצם את התוצאות לכלים שנשמרו יפה. וברור לי שתמיד יש סכנת החלקה אבל מאחר שזה הולך להיות החורף הראשון שלי ואני הולכת לנהוג במקומות שאני לחלוטין לא מורגלת אליהם ובהתחשב בזה שאין באמת תרבות נהיגה, הנטייה שלי להיבהל כשאני עוד לא מורגלת תהא גבוהה יותר והסיכון לבלום לא נכון עולה בשל כך. לזו הייתה הכוונה העיקרית. לגבי הרכיבה המתקדמת - זוכרת שהמלצתם לי על זה פה בשרשור קודם ועדיין מתכוונת לקחת כזה. אבל שוואיה שוואיה..
פיאג׳ו בוורלי 300 שנת 2010
27/10/13 17:40
85צפיות
למשל. מישהו מוכר אותו מיד ראשונה 13500 ק״מ ב10,500. אני לא מכירה את הדגם ולא בצלחתי למצוא מבחן כביש של הדגם הזה מהשנה ההיא. לגבי מיגון - קיבלתי. אקנה חדש. יש המלצה איפה? יש המלצה איפה לא?
אני לא בטוח שהשנתון ההוא נבחן
27/10/13 18:10
73צפיות
אבל סדרת הבוורלי מאד מוצלחת וההבדל העיקרי הוא שהגלגל האחורי יותר גדול מהדגם הנוכחי, מה שאמור לשפר את ההתנהגות על חשבון תא מטען קטן יותר מתחת למושב.
אם מקום האחסון יספיק או לא לדרישות שלך, רק את יכולה לדעת כשתראי את הכלי ולדעתי שווה לראות, המחיר נראה הוגן והקילומטרז' אפסי.
קחי בחשבון שתשלמי יותר בביטוח על תוספת כח די זניחה לעומת קטגוריית ה-250.

בעניין הציוד - מסכים לגמרי שעל קסדה לא מתפשרים וקונים חדש, עשי סיבוב בחנויות, תתחילי מכלבוטקס בת"א או בר"ג, כמו שנאמר יש קסדות זולות וטובות, חשוב למדוד ולהגיע לנוחות והתאמה מלאה.
את שאר הציוד אפשר לחפש מיד שניה, למשל בשרשור המכירות השבועי בפורום אופנועים.

לגבי אופציות ב-250 סמ"ק, הייתי מחפש בלוחות XEVO או ג'וימקס שייכנסו לתקציב.
ה-XEVO עדיף דינמית על הג'וימקס הישן, אבל הסאן יאנג יכול להיות מצויין ככלי ראשון.
ל-XEVO מושב מורכב יחסית צפוף, שוב, שאלה של התאמה אישית וגם רגליות המורכב די מעצבנות ועלולות להפריע לרוכב.
בג'וימקס מושב המורכב נוח ומרוווח.
מצטרף לגמרי למה שנאמר על צבירת המיומנות בטרם הרכבה רצינית.
ההיגוי וההתנהגות של קטנועים מושפעים ממורכבים הרבה יותר מאשר אופנועים (עניין של חלוקת משקל) וזה יכול להיות בעייתי לרוכבים פחות מיומנים.

מזל טוב על הרשיון ובהצלחה במציאת הכלי הראשון.
נשמח להמשיך לעזור לך כאן, את המאפים שלך תוכלי להביא לטיולים כשיהיה לך כלי
אחלה
27/10/13 18:45
44צפיות
את הקסדה אכן אקנה חדשה. שאלה אולי טיפה מטופשת אבל לצבע יש חשיבות מבחינת קליטת חום? לא בא לי לשרוף את המוח בימים שמשיים.
תאורטית, הכהות יקלטו יותר חום
27/10/13 18:56
67צפיות
מעשית, הבהירות הן לא בדיוק מזגן נייד, גם בהן תתבשלי
אחת התכונות של קסדות יותר יקרות, היא אוורור טוב יותר, לרוב זה גם מייצר יותר רעש אבל רמת הרעש תלויה גם במיגון הרוח של הכלי.

הנוחות וההתאמה הן בדרגת החשיבות הכי גבוהה, האסתטיקה אחריהן וכן, אני יודע שאת בחורה
לא מהמתאפרות
27/10/13 21:59
63צפיות
ובטח לא מהמסדרות את השיער מעבר לניסיון להכניס את כולו לקוקו כך שאין לי בעיה עם קסדה שתשמור לי על הראש ואת האיפור ומסרק אני אגרור בתיק. קסדה יעזרו לי להתאים בחנות? כלומר, אין לי מושג איך לבחור ומה המחירים.. גם די בטוחה שארגיש כמו במוסך - שממעמקי הראש שלי ידבר אלי קול שאומר לי שבטח דופקים אותי איכשהו..
בוודאי שיעזרו לך
27/10/13 22:36
59צפיות
לאור מה שכתבת, אני מחזק את ההמלצה להגיע לכלבוטקס - סניף ת"א נמצא ברחוב שוקן בתוך סוכנות פרפר וסניף ר"ג ברחוב נגבה פינת הירדן, תקבלי שם שירות ברמה הכי גבוהה שיש.
לא נצלנים?
28/10/13 10:50
47צפיות
כלומר מותר להודות שם שאני לא מבינה כלום בתחום וזה לא ישמש לרעתי?
ממש לא.
28/10/13 11:24
59צפיות
אם תגידי בכלבוטקס שאת חדשה בעניינים ולא מבינה כלום, תזכי בהסבר מעמיק וזה יהיה רק לטובתך.
יציגו בפנייך את כל האפשרויות, תקבלי הסבר על ההבדלים בין האביזרים והיצרנים השונים, יתנו לך את כל המידע האפשרי. את ההחלטה הסופית על הרכישה תצטרכי לעשות בעצמך.

משפטים שיצא לי לשמוע בכל מיני חנויות ולא תשמעי בכלבוטקס:

* אם לא תקחי עכשיו לא יישאר, חבל.
(תרגום: בשבוע  הבא יש מבצע סוף ואני מעדיף שתקני עכשיו במחיר מלא).

* בטח ששם יותר זול, הוא מחזיק רק זבל.
(תרגום: אני לא יכול למכור את אותם מוצרים שהוא מוכר, אז אני אלכלך עליו).

* אין לך מה לחפש אצל ההוא, כל הקסדות שלו מתייבשות במחסן.
(תרגום: יש לו מחסן גדול עם בקרת טמפרטורה ולחות שהייתי מת שיהיה לי גם)
º
28/10/13 12:02
8צפיות
º
28/10/13 13:48
7צפיות
מועדון מעריצים ממש :)
28/10/13 13:55
43צפיות
המון תודה!
הם רלוונטיים גם למעיל רכיבה וכפפות, נכון?
רק אחרי שהתנסיתי, לא סתם
28/10/13 14:01
49צפיות
מעילים, כפפות, קסדות, מגיני ברכיים ןגם מנעולים, כיסויים, כיסויי מושב.
חשוב למגן את עצמך וגם את מה שזה לא יהיה שתחליטי לקנות.

ועוד לא אמרתי אז , תתי
º
תודה :)
02/11/13 22:15
4צפיות
º
28/10/13 14:05
10צפיות
הסבר טוב (באנגלית)
28/10/13 08:28
53צפיות
http://sharp.direct.gov.uk/content/get-right-fit

תסתכלי על ה
Fitting Animation
&
Fitting Guide

כמו כן, מציע ללכת לחנות מוכרת ולא לאיזה חנות קיקיונית, קרה לי שבאיזה חנות מצוקמצת המוכר ממש ניסה לדחוף לי את המוח לתוך הקסדה..
º
נהדר! תודה!
28/10/13 10:52
16צפיות
300 סמ"ק
27/10/13 18:10
67צפיות
את מודעת לזה שמ251סמ"ק הביטוח יקפוץ בכ1700 שקל?
לא מודעת לכלום
27/10/13 18:37
63צפיות
בשביל זה אני כאן. אני אבדוק את הסוגייה. יש המלצה למשהו אחר שכדאי לי לחפש?
חייב המלצה ממביני עניין
26/10/13 20:00
139צפיות
חברים אני אחרי 5 שנים עם גו'ימקס 250 שנת 2008 שהכלי שירת אותי כלכך טוב ונהנה ממנו כל רגע החלטתי להשתדרג בדגם חדש יותר.
הדילמה שלי היא כזאת: גו'ימקס 250XI או ה-300XI המחיר שלהם זהה יחסית אחד לשני, אבל ההבדל במחיר הקסטרופלי זה הביטוח
והשאלה שלי היא כזאת: אם יש כזה הבדל בין שני הדגמים של הגו'ימקס חוץ מהסמ"ק והאפשרות של הABS ב300, ואם שווה ההשקעה בביטוח בשביל ה-300 ואם הוא נותן אותה תפוקה כמו ה-250? תודה
אחרי שיחה עם אחד שרוכב על דו"ג+ABS
26/10/13 20:05
127צפיות
הבנתי שזה משהו שכל תאב חיים צריך לשאוף אליו.

º
מה הכוונה?
26/10/13 20:14
49צפיות
º
ABS הוא משהו מציל חיים לגמרי
26/10/13 20:35
69צפיות
º
27/10/13 07:12
16צפיות
º
תודה רבה
26/10/13 10:23
100צפיות
º
26/10/13 18:55
12צפיות
º
26/10/13 18:57
8צפיות
אין בעד מה
26/10/13 19:26
76צפיות
º
מה תודה? תתפשט? :)
27/10/13 19:25
15צפיות
קטנוע עם 100,000 ק"מ
26/10/13 10:10
178צפיות
לדעתכם זה אפשרי שקטנוע בנפח קטן (125-250) שמתוחזק כראוי יצליח להגיע לכזה קילומטרז?

ויותר מזה האם אתם מכירים כלים שהצליחו?
ראיתי גראנד דינק אחד שעשה את זה
26/10/13 12:42
139צפיות
ואם ירצה  השם , אני אהיה השני .

עומד היום על 71000 .

הכל אפשרי ,הכל תלוי באופי  האחזקה והשימוש .
יכול להיות
26/10/13 16:34
141צפיות
יותר סיכוי עם קטנועים יפנים פחות סיכוי עם קטנועים אחרים.

תתפלא
26/10/13 22:33
131צפיות
אבל היה לי פיז'ו אליזאו 2000  אצלי 9 שנים שעשה 93,000 ק"מ עד שנמכר ב-1000 שקל.
º
לא הבנתי, למה אני צריך להתפלא?
27/10/13 20:04
37צפיות
º
כי כתבת פחות סיכוי עם מה שלא יפני כאילו??
27/10/13 22:55
27צפיות
ועדיין?
28/10/13 05:52
60צפיות
עם יפני יותר סיכוי להגיע לק"מ כזה ועם לא יפני פחות סיכוי. זה לא אומר שעם קטנוע לא יפני אין סיכוי להגיע לזה.

בטח ובטח לא עם אליזאו של פ'זו ששיא האמינות הוא אף פעם לא היה...
לי יש קטנוע שעבר את ה-100K לאחרונה
27/10/13 10:52
145צפיות
מדובר על דיוק קלאסיק משנת 2005 (יד ראשונה).
טיפולים בזמן (בעיקר החלפות שמן).
האמת לא ציפיתי שהקטנוע יגיע לקילומטרז' כזה.
אין על הדיוק, הכלי הכי כייפי שהיה לי
29/10/13 06:51
52צפיות
והיה לי:
גראנד דינק (פעמיים)
פיג'ו טרקר
סוזוקי סמוראי (אופנוע)
הונדה הירו (אופנוע)

הדיוק הכי כייפי, יושבים עליו, מתניע מיד, נוסע סולידי, נכנס בכל חור, קליל, והכי חשוב - לוקח סיבובים ממש בקלות. עם הגראנד דינק הכל מרגיש כמו לשבת על פיל בחנות חרסינה אחרי שהיית על הדיוק...
אני על 64K ק"מ ובחיים לא טיפלתי במוסך
27/10/13 18:42
117צפיות
פנתאון 150
אני על 50 סמ"ק שעשה 55,000 ק"מ ונוסע מעולה!
29/10/13 11:18
55צפיות
קימקו ויטליטי 50. בדיוק סוגר 55,000 ק"מ. נוסע יותר טוב מכלי חדש....

קניתי אותו ב 36,000 ומלבד טיפולים שוטפים ממה שום תקלה. זה עתה ניקיתי אגזוז ועשיתי טיפול גדול והוא פשוט עף !
קטנוע 50 סמ"ק עולה 36 אלף????
30/10/13 09:28
17צפיות
סתם מה ניראה לכם אני אידיוט?
הגראנדינק 250 הקודם שלי [שנת 2006] הצליח
29/10/13 12:53
57צפיות
להגיע לקצת מעל 100,000 ... אחרי שהסלילים הלכו כבר החלפתי אותו...
מכירת קטנוע לתושב זר
26/10/13 09:27
94צפיות
שלום רב,

חבר של חבר שלי הגיעה מארה״ב לישראל לכמה חודשים והציעה לי למכור לו את הקטנוע שלי, שאני לא ממש משתמש בו לאחרונה ובכל מקרה הייתי מוכר אותו לקראת הקיץ. האם אתם יודעים מה בעצם צריך לעשות בשביל למכור כלי רכב בארץ לתושב זר? האם בכלל אפשרי ואיך הוא עושה ביטוח בארץ לכמה חודשים.

תודה מראש!
לא יודע מה הפרוצדורה
26/10/13 18:45
85צפיות
או אם זה אפשרי בכלל, אבל אתה יכול להציע לו לעשות על חשבונו ביטוח לכל רוכב (או לשני רוכבים נקובים בשם, זה זול יותר) וכך הוא יוכל לרכוב עליו כשהכלי עדיין בבעלותך ולא מפסיד עוד יד.
תוכלו גם לסכם שהוא מבטח אותו בביטוח מקיף, או שיחתום לך שהוא אחראי על כל נזק שנגרם במהלך תקופת השימוש שלו.
שני רוכבים נקובים
26/10/13 19:10
59צפיות
אפשרי רק לשנה מלאה, ולא ניתן להחליף שם. עוד בעיה: מה אם יש דוחות תנועה? (מילא התשלום, אבל נקודות).
פתיר, אבל דורש חשיבה והסכמים מראש.
דיאלים מצליחים להתברג בשוק או לא?
24/10/13 21:13
220צפיות
משום מה אני אוהב לטייל בלוח יד2 ולראות מה הולך בשוק הקטנועים ובמקרה בדקתי מה מצב הדיאלים,

ונדהמתי לראות שיש בלוח באזור ה100 כלים המוצעים למכירה, במחירים נמוכים יחסית למחירון, ועם קילומטרז' אפסי.
וממה שאלבר פרסה היא מכרה כ1000 כלים.

אז טיפה מוזר לראות מספר שדי קרוב ל10% כבר מוצע למכירה ביד 2...


בעלי דיאלים יכולים לשפוך אור על הנושא התמוהה הזה?
איך אחוז כ"כ גבוה בוחר למכור את הקטנועים כ"כ מהר?



תרגיל פרסומי של משמיצים
24/10/13 22:00
193צפיות
נכנסתי ליד 2 וכן יש לא מעט מודעות. אני בעלים של S3 חדש דנדש ונראה לי קצת תמוה שככ הרבה אנשים מפרסמים על מספר קילומטרים בודדים. זה תרגיל פרסומי של משמיצים ותו לא. שיעור ראשון בקורס פרסום ושיווק.
לא שמעתי תלונה אחת על הקטנוע הזה (ואני לא משוחד בגלל שיש  לי אותו), ואם הייתה איזושהי תקלה או בלאי כבר היינו יודעים מזה.
אתה יכול להסביר את עצמך?
24/10/13 22:16
158צפיות
לא הבנתי מי הם אותם המשמיצים?
º
המתחרים שנפגעו קשה.
25/10/13 07:21
80צפיות
תתקשר לכמה מהמודעות האלה
25/10/13 18:46
139צפיות
ותתענייין   לקנות , כך תוכל לגלות  אם זה תרגיל או אמיתי  , מה הבעייה .
בדיוק
28/10/13 17:48
32צפיות
הרבה מודעות ביד 2 הן שקריות כמו למשל מחירי דירות או מכוניות- מפרסמים סתם מודעות עם מחיר גבוה כדי לעבוד על הצרכן שזה המחיר בשוק
אפשרות
25/10/13 20:27
154צפיות
יכול להיות שיש לא מעט אנשים, שעשו טרייד על הכלי הקודם שלהם לדיאלים כלשהו רק כדי לקבל מחירון.
על כלי חדש עם מעט קילומטרים כבר אפשר לקבל תנאים טובים יותר גם בטרייד במקום אחר וגם בפרטי...
אני יודעת בוודאות על סוכנות טרייד אחת, שמציעה את האופציה הזו למי שרוצה לבצע אצלם טרייד.
אבל אז הם לא היו מפרסמים ביד 2
25/10/13 21:08
125צפיות
לא?!

בכל אופן, מה שתיארת נשמע מלוכלך ושפל ברמות על - לא מפתיע שזה קורה בשוק הזה שמצטמצם כל שנה - מי שרואה שפתאום אוכלים לו מהעוגה בהצלחה גדולה, יעשה הרבה בשביל לשים עוד כלים שלו על הכביש....
למה?
25/10/13 21:48
149צפיות
נניח שיש לי קטנוע בן 7. הוא מיושן ושבע קילומטרים, אף סוכנות לא תיתן לי עליו מחירון, למעט אלבר.
את הכלי החדש מאלבר אני יכולה למכור במחיר קרוב מאוד למה שקניתי אותו, ככה שבסופו של דבר  - אלבר סופגת במקומי את ירידת הערך הנהוגה בשוק הפרטי, מעבר לירידת ערך של השנתון. גם אם אני מוכרת את הדיאלים ביד 2.

למה אם סוכנות טרייד מעודדת מישהו לעשות את זה זה שפל בעיניך?
הסוכנות הרי תמכור בסופו של דבר גם את הדיאלים, הם פשוט נותנים לאלבר להתמודד על כלים ישנים שהסיכוי למכור אותם הלאה קטן יותר. זה שאלבר נותנים מחירון כמעט על כל כלי - זו כבר החלטה אסטרטגית שלהם.
º
26/10/13 01:00
25צפיות
אז זהו שלא . את הכלי החדש של אלבר יהיה לך
26/10/13 08:14
183צפיות
קשה מאד למכור אותו (אם בכלל),במיוחד  במחיר שהוא קרוב למה שקנית אותו , ובמיוחד ביד 2 . למה ? כי פשוט אין עליו קופצים . באותם המחירים ניתן למצא ביד 2 דברים הרבה יותר  טובים  ןאטרקטיביים .
מי שיירצה  דוקא  להתחתן עם הדיאלים , לא יחפש אותו ביד 2 ,אלא יילך ישירות  לאלבר  לקבל את כל  העוגה עם הקצפת והדובדבן , ויקח כלי חדש , למה הוא צריך דיאלים  יד 2  כאשר באותו מחיר יש הצעות הרבה יותר מפתות ואמינות ?
יש לך טעות  בחשיבה ילדה .

26/10/13 14:05
114צפיות
אני לא הבת שלך ולא חברה שלך (גם לא הייתי רוצה להיות).
"ילדה" אתה יכול לקרוא למישהי שקרובה אליך כשם חיבה. אני לא עונה להגדרה, לכן לא נותר לי אלא להניח, שאתה משתמש בכינוי הזה כדי להדגיש כמה אתה מזלזל בדעתי. מעניין אם לגבר שהיה כותב משהו דומה היית עונה ב"ילד". איכשהו - נראה לי שזה לא היה קורה.

ועכשיו תגובה עניינית, למרות שלא בטוח שמגיעה לך אחת כזאת:
לכלי יד שניה יש ירידת ערך מסויימת, אפילו בשוק הדו גלגלי.
אפילו אם יש עליו מס' קילומטרים של שתי ספרות בלבד.
ככה שמי שזה הכלי הראשון שלו, אין לו כלי לתת לטרייד באלבר אבל הוא עדיין רוצה כלי חדש מהניילון - כלי חדש אבל לא יד ראשונה, יכול להיות אפשרות לא רעה בכלל. אתה מצליח להתעלם מהעובדה, שמרבית העם לא גולש בפורומים ולא "שוחה" במידע באופן כללי. מרבית העם הזה, שרוכש לא מעט באמצעות אתרי יד 2, בהחלט יכול לחשוב שדיאלים יד שניה עם מעט מאוד קילומטרים הוא מציאה.
לא כולם חובבים GD קשיש עם 70K ק"מ, כמו שלא כולם חובבים אינובה (we love you אודי80S ).

הטעות היא לא שלי אלא שלך - ולא בחשיבה אלא בגישה הכללית לחיים.
יש לך רגשי נחיתות של ילדה בת 16 בכיתה
26/10/13 15:38
116צפיות
בבית ספר .
אל תתני לדיאלים   לשבור את רוחך .

לא זילזלתי בך , ושיהיה מה שאת אומרת , רק תרדי כבר ממני .
מה איכפת לך אם אני רוכב על גראנד דינק ישן או על חמור  עם 4 ראשים  ו20  כנפיים ?
למה שלילדה בת 16 יהיו רגשי נחיתות?
26/10/13 18:00
101צפיות
גיל 16 הוא אחד השיאים בחיים, אם לא ה... לא ככה?
חוץ מזה שהתגובה שלך לא ממש מעידה על בגרות, עם או בלי קשר לגיל הכרונולוגי.

לענין עצמו, אני חושב שזה תהליך די הגיוני,
ויש הרבה אנשים שאין להם לתת כלי בטרייד-אין, או מסגרת שמאפשרת תשלומים,
ורכישה של קטנוע עם כלום ק"מ פלוס אחריות מלאה ב(נניח) 5-6 אלף פחות מהמחיר בסוכנות -
נראה להם דיל אטרקטיבי.  -  זה מהצד של הקונים.

מהצד של המוכרים, זה שיש מאה פלוס מודעות ביד2 לא בהכרח מעיד על +100 כלים.
חלק גדול שם זה מודעות מוצהרות של סוכנים, שמציעים כלים חדשים.
חלק אחר, כך אני מעריך, אלה מודעות מוסוות של סוכנים,
ולמי שמתקשר יגידו ש"הרגע נמכר" אבל "אולי אתה רוצה חדש,אחי - יש לי דיל קרוקודיל במיוחד בשבילך..."
אז עם כמה נשארנו? 70, 80? מה עם אלה שמעלים כמה מודעות? כמו דייג שזורק כמה פתיונות...

עוד חלק הם בטח כאלה שניצלו את הטרייד-אין במחיר מחירון כדי להיפטר מכלי שמחיר השוק שלו רחוק מהמחירון.
לדוגמה כל מיני גדלנועים עם מחירון של קרוב ל-20K שישבו חודשים בלוח בלי אף טלפון,
וסוחרים היו מציעים חצי מהמחירון ומטה. לאחד כזה שווה לעשות טרייד אין במחירון שגבוה ב-8-10 אלף מעל השוק,
ומיד להציע את הכלי החדש למכירה ב-5-6 אלף שקל פחות, למישהו שמחפש מציאה במזומן.

ובטח יש כאלה שהתפתו לתנאי התשלום, אבל אחרי שבועיים החליטו לחזור לאוטו או שקיבלו אולטימטום מהבעל/האישה?

ולאלבר מה אכפת? העיקר שהם מוכרים...

º
לדעתי מכרו כמה מאות למשטרה..
26/10/13 19:00
48צפיות
צודק
26/10/13 19:21
95צפיות
בהשקה שהייתה בזמנו בסוכנות הראשית, לשעבר מוטוטסט, היה S3 250 בצביעה משטרתית ונאמר לי על ידי ניסים בנימין שהם סגרו דיל בלעדי עם המשטרה, שבעבר רכשה גם ג'וימקסים וגם גרנד דינקים במקביל.
º
המשטרה עוד לא קיבלה את הדיאלים
27/10/13 06:07
32צפיות
"כמה עשרות בשלב ראשון"
26/10/13 19:58
87צפיות
ועדיין לא יצא לי לראות אותם על הכביש. MP3 וקוואדרו דווקא ראיתי כמה...
                    

אבל מה הקשר ליד שניה?
קשור לסך המכירות של המותג ולכמויות
26/10/13 20:06
77צפיות
שיראו על הכביש.
º
הבנתי שמכרו 300 יחידות
26/10/13 21:50
37צפיות
יש הסכם לשלוש שנים קדימה
28/10/13 19:42
26צפיות
המשטרה תקנה מאלבר כ 300 כלים במהלך השלוש שנים. לא במכה אחת...
פחות אחד -
28/10/13 20:04
26צפיות
ניסו שחם פוטר
º
29/10/13 17:54
3צפיות
אתה נביא ולא סיפרת לנו?
26/10/13 18:39
113צפיות
איך אתה יודע שיהיה קשה למכור קטנוע של דיאלים?
ידעת את זה גם על הג'וימקס או הג'וירייד כשהיו חדשים ולא מוכרים בשוק?
ועל הגרנד דינק?
ואיך אתה יודע שאין קופצים, עשית סקר שוק?
ואיך אתה יודע שיש ביד 2 דברים יותר טובים, רכבת על כל הכלים בשוק ואתה יודע שהדיאלים הוא כזה גרוע שכל מה שיש בלוחות טוב ממנו?

יש לך נטיה חזקה לספקולציות והשערות לא מבוססות , לא רק בהודעה הזאת, ברוב ההודעות שלך.
אין כל רע בהשערות, כל עוד אתה מסייג אותן ב"לדעתי" או משהו בסגנון, אצלך זה תמיד נכתב כאילו זו אמת מוחלטת שאין בלתה.
כתבתי לך כבר בהקשר אחר ואני אחזור על זה - אחד הכללים הבסיסיים והכי חשובים בפורום הוא - לא יודעים, לא עונים, זה נועד לחסוך מידע לא נכון או מסולף.
כאמור, זה לא שחייבים להגיב רק אם אתה בטוח מעבר לכל ספק סביר, אבל כשאין לך מקורות מבוססים, מומלץ לכתוב שהדברים נראים לך כך או אחרת, לא לקבוע עובדות שאין מאחוריהן דבר.

מעבר לכך, אף אחד לא טיפס עליך ולכן גם לא צריך לרדת.
אנשים מנהלים דיון, מביעים דעות, מחליפים אינפורמציה, אין שום סיבה לרדת לגופו של גולש/ת שלא עשה לך דבר מלבד להביע דעה שונה משלך.
º
כחול הוא צבע יפה
26/10/13 22:03
42צפיות
צודק
27/10/13 00:05
58צפיות
אני רק מקווה שמעבר להתייחסות לצבע בו תפוז החליטו שהניק שלי יהיה צבוע בו, הפנמת גם את תוכן הדברים.
למה זה נראה לי שפל?
26/10/13 14:38
90צפיות
מסכים איתך לגבי ההחלטה של אלבר.
מסכים איתך גם לגבי ההחלטה האישית שלך

לגבי הסוכנות - סביר להניח שהסוכנות היא משווק מורשה של מתוגים אחרים - לי זה נראה פסול שהיא מציעה דבר כזה לקהל לקוחותיה לגבי מותג מתחרה, אבל אולי זה רק אני. כנראה שזה רק התמימות שלי, אבל הייתי מצפה לתחרות שמתקרבת להוגנת - ממישהו שבכלל לא קשור לענף, לי זה נראה יותר כתחרות האבקות בוץ בין הסוכנויות.

ניר

אתה בישראל
27/10/13 05:03
47צפיות


תחרות הוגנת?
בין מי למי? ראית מה קרה כשקופיקס הציעו קפה בחמישה שקלים?
פתאום גילו שכל הבעלים של רשתות הקפה שמוכרות אותו ב15 הם חברים ומתחלקים בעוגה
ראית מה קרה בבחירות האחרונות?
גילית שלכל עיתון יש פוליטיקאי על חוט, שלכל טייקון יש בובה שמשרתת אותו בכנסת

אז מה קורה פה?
אתה מגלה שוב את אותה הרוח רק בצורה אחרת.

אם כבר משהו מצער - זו העובדה שלאנשים נדמה שמדובר במהלך "לגיטימי", כלומר כבר לא רואים אפילו למה הדבר הזה רע.

לא בטוח שזאת עסקה טובה
26/10/13 16:29
79צפיות
אולי באחוזים זה יוצא טוב, אבל לא בטוח שבערך אבסלוטי זה גם יוצא כך.

קטנוע בן 7 לא שווה הרבה במחירון (למשל ג'וקי 125 שווה כ 4000 ש"ח)- נגיד שבשוק מציעים לו 50% או אפילו פחות, זה בכל זאת כ 2000 ש"ח פחות ממחירון לעומת טריד אין באלבר.
לדעתי על דיאלים יד שניה את תורידי הרבה יותר כדי למכור אותו.

יכול להיות שישנה אופציה שבה זה יוצא משתלם, אבל גם אז לדעתי הרווח מאוד נמוך מול סיכון גבוה של הרבה מתחרים כמוך, כמה דיאלים כאלו יד 2 עלולים להוריד מאוד את מחיר השוק (הדי חלש שלנו).

אם זאת האסטרטגיה העיסקית של בית העסק, אני מאחל לו בהצלחה.
מה פירוש למה?
27/10/13 18:35
32צפיות
כי אלבר  מפריעה בצורה גסה למכירת הגראנד דינק!

אחזור שוב. הS3 125 ברשותי כבר כמה חודשים. לרוכבים  רגועים, הוא יותר ממצוין.
יש הרבה פחות סיבות למכור אותו אם בכלל מאשר את הג'וירייד שהיה מחליק ולא נוח.
התייחסות לנושא הדיון
26/10/13 08:44
105צפיות
אם זה נכון  שנמכרו 1000 כלים , ו100  מתוכם  כבר נמצאים ביד 2 ,ונניח בתמימות שאלה  באמת בעלי כלים  שקנו מאלבר ,ולא איזה תכסיס מסריח , זה עדיין לא מעיד  על  האמינות  או חוסר האמינות של הכלי .  בזמן הקצר  מהרגע שהמבצע החל  ועד היום , תקופה לא מספיק  ארוכה  כדי להגיע למסקנות  לגבי אמינות .
שיעלו  כאן 3  עדים  מרוכשי  אלבר ,שהוציאו את הכלים שלהם למכירה ביד 2 ,ויאמרו את דברם . יהיה מאד מעניין לשמוע .

100 כלים ביד 2 ,לא אומרים כלום מלבד זה שביד 2 יש 100 כלים כאלה למכירה , ותו לא . יש הרבה בעלי עסקים  קטנים שמפרסמים מוצרים ביד 2  .

מי שבאמת רוצה  לחקור ולדעת  ,לא חסר דרכים ואמצעים , האם זה חשוב למישהו , שווה עד כדי כך ?

לדעתי ,כאדם אובייקטיבי ,  אנחנו נהיינו  אוהבי סינון . לא רק לגבי קטנועים , אלא בכל תחום ותחום בחיינו . מחשבים , טלפונים , אופניים , רכב , ומה לא . אנחנו חייבים  לבדוק , להשוות , לגשש, ולהריח הכל ,  אבל בעיקר לקטול  בלי לתת הזדמנות .
צריך להמתין בסבלנות , לתת הזדמנות למוצר להוכיח את עצמו בין לטוב או בין לרע , ולא  לחסל אותו  מייד על ההתחלה בלי לתת לו הזדמנות  ראוייה ומתאימה .

יש לי תחושה שאנחנו הורגים אותו  לאט לאט , ובסוף הוא עוד יפתיע את כולם  לטובה .





אתה משונה פפו. אומר דברים והיפוכם
26/10/13 09:15
86צפיות
קודם יצאת נגד ועכשיו בעד דיאלים...
לא בעד וגם לא נגד .
26/10/13 09:22
77צפיות
לא  אמרתי דבר שהוא אינו נכון ,אפילו אם הוא משתמע במקרים מסוימים כדבר והיפוכו .יש ימים שאנחנו יותר רגועים ואופן החשיבה שלנו שונה ומעמיק יותר מבימים  רגילים .
מצטער להפריע לדיון המרתק... אבל שמתם לב
27/10/13 16:43
92צפיות
לדגמים הנוספים המיובאים לאנגליה? נראים לא רע, יש סיכוי אצלנו?
http://www.daelim.co.uk/
הדגם הנוסף היחיד שראיתי
27/10/13 17:04
63צפיות
הוא ה-VJF250 שבינתיים לא נמצא באתר של היבואן הישראלי.
בנדיטון - יש תשובות?
כל הקטנועים שבאתר מגיעים לכאן
27/10/13 18:13
76צפיות
האופנועיפ, גם ה-VJF וגם הדייסטאר היו באולם התצוגה בפתיחות הרשמיות.
נכון לאז, הם טרם יובאו, אבל הבנתי שיש כוונה להביאם.
כבר מיובאים
27/10/13 20:02
70צפיות
ניתן לעשות רכיבת מבחן (לפחות בסניף שברחוב הרצל בת"א.).

מחיר תחרותי ל VFJ הספורטיבי, 28K ש"ח אאל"ט.
הדייסטאר יותר יקר מעל 30 אלף ש"ח.

º
ניתן לרכוש. הדייסטאר עולה 32000 על הכביש
28/10/13 19:48
20צפיות
טיול אופנועים בחו"ל
24/10/13 13:02
87צפיות
שלום יש לי רישיון a1 ואני רוצה לצאת לטיול אופנועים סולידי בחול. לא רכבתי הרבה על אופנוע עם הילוכים  מישהו יודע לאיפה מומלץ לי לסוע, האם צריך להביא ציוד רכיבה מהארץ או שאפשר לשכור, מה לגבי רישיון ביטוח וכו', וכן אם מישהו מעוניין להצטרף.

בתודה מראש
הצעה לטיול וכתבה על הטיול הזה
24/10/13 15:44
67צפיות
קודם כול גילוי נאות - ווילי הוא גם המכונאי שלי וגם חבר -  אבל נהיינו חברים בעקבות האופנועים,
ואין לי שום קשר עסקי אחר איתו.

חפש אותו בפייסבוק או בגוגל - הוא מארגן טיולים מדהימים ברומניה.

הנה כתבה שכתבתי על הטיולים בתקופה שערכתי את אתר מוטו:

http://motonew.allmag.co.il/page/96929

º
תודה
27/10/13 03:59
3צפיות
התלבטות בין 2 סוגי קטנועי הונדה(גאז/פנתאון)
24/10/13 09:20
98צפיות
שלום
מתלבט לרכוש אחד מ2 קטונעים הבאים לפי תקציב

מצאתי הונדה גאז - 250 סמק - שנה 2004
וגם הונדה פנתאון שנה 2005 או 2006 - 150 סמק

בכוח סוס - הבדל של 2 כוח סוס לטובת גאז

גאז כבד יותר ויש לו ABS - מנוע קרבורטור
פנתאון עם מנוע הזרקה

שניהם במצב די דומה ,רק גאז יקר יותר בהרבה

מדובר על נסיעות בית עבודה (בערך 12-15 קמ לכיוון אחד) פת - תל אביב
מדי פעם לפעם אולי קצת רחוק ,לא יוצא מאיזור מרכז (יש רכב)

מה ממליצים לבחון
לשימושים שאתה מתאר, הפנתאון נהדר
24/10/13 10:18
75צפיות
עניתי לך בשרשור השני שכתבת בו, אז אני לא אחזור על הדברים.
אם אתה אומר שהפנתאון גם משמעותית זול יותר (מה שלא מפתיע), זה עוד יותר מטה את הכף לכיוונו.
שקול היטב אם באמת לא תעשה הרבה בינעירוני ארוך, כי למרות שהפנתאון יעמוד בזה היטב, עדיין הג'ז עדיף בזכות מומנט גבוה יותר (לא רק ההספק חשוב) שגורם למנוע לעבוד פחות קשה ולשמור עליו לאורך זמן וזאת בנוסף ל-ABS שמאד חשוב.
קראתי גם שם - אני אכן אבדוק
24/10/13 10:42
62צפיות
לא הבדל גדול אולי הבדל של 1500 + צמיגים חדשים לפנתאון (חושב כ700 שח לזוג צמיגים?)

וגם הופתעתי שמחירון של יצחק לוי חתך לגמרי את המחירים שאף אחד לא מוכן "לשמוע" את יצחק לוי
רק מחירון של מוטו או יד 2...ומוכנים לרדת קצת

º
בהפרש של 1500 ש"ח הייתי הולך על הג'אז
24/10/13 20:40
38צפיות
º
תוכל לפרט למה עדיף לקנות גאז ועוד שנה ישנה?
25/10/13 08:06
18צפיות
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום