לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

חלונות באוטובוסים.
47תגובות
26/12/13 11:45
1022צפיות
האם יש סיכוי שיהיו שוב אוטובוסים של דן עם חלונות ?
האם מישהו בדק את העיניין הזה ?
האוטובוסים בשנים האחרונות הם בלי חלונות , רק עם פתח קטן למעלה שכמובן לא עוזר.
לא יכול להיות שאוטובוס דחוס וצפוף עם 50 אנשים , חלקם אחרי עבודה , חלקם חולים ומשתעלים , יהיה ללא חלונות וללא רוח ואוויר צלול מבחוץ.
המצב...

(המשך...)
האם יש סיכוי שיהיו שוב אוטובוסים של דן עם חלונות ?
האם מישהו בדק את העיניין הזה ?
האוטובוסים בשנים האחרונות הם בלי חלונות , רק עם פתח קטן למעלה שכמובן לא עוזר.
לא יכול להיות שאוטובוס דחוס וצפוף עם 50 אנשים , חלקם אחרי עבודה , חלקם חולים ומשתעלים , יהיה ללא חלונות וללא רוח ואוויר צלול מבחוץ.
המצב קשה מאוד.
מזגן הוא לא תחליף לאוויר צלול ונקי והרבה נהגים לא מפעילים בכלל מזגן , גם בימים חמים.
איך יכול להיות שאין באוטובוסים דבר כל כך בסיסי כמו חלון ? יש דבר כזה אוטו בלי חלון ? אז למה אוטובוסים כן ?
האם רק בישראל קיים הטירוף הזה ? או שנתקלתם בזה גם בחוץ לארץ ?
יש פרטים על תאונת האוטובוס-משאית הלילה בשורש?
26/12/13 09:51
77צפיות
לא ראיתי שכתבו כאן על זה.
כתוב שזה קו 402
26/12/13 10:37
92צפיות

תאונה שהייתה יכולה להסתיים באופן חמור הרבה יותר.

http://www.hnn.co.il/gallery24876.html
על הפוסט ההוא כנגד אגד, הנהג וקו 394.
26/12/13 03:59
331צפיות
למי שלא מכיר: https://www.facebook.com/lan2lan.StatusHunter/post...

עזבו את ה-7000 לייקים. עזבו את התגובות הלקויוניות של אגד זבלים, נהגים זבלים וכו' וכו'.

אבל כמה תגובות אלימות יש שם? הרי פה ושם ככה בשושו אנחנו שומעים על נהגי אוטובוס שהותקפו כי הם סך הכל עשו את העבודה שלהם. מעבר לכך, שהדף ההזוי הזה הפך למקום התבכיינות ארצי שבו ככל שהסיפור יותר סוחט דמעות, כך הוא מקבל יותר לייקים - יש כאן בעיה בהחלט רצינית עם התגובות האלימות האלו.

ועד שיש כמה צדיקים בסדום שמסבירים את הנהלים, שמסבירים למה אותו מילואימניק שרק רצה לעלות עם שובר הנסיעה (שבטל בשישים בקו 394 גם ככה, פשוט השובר לא תקף בו כי בטח מצויין עליו ירוחם - תל אביב), פשוט טועה ובגדול - תוקפים אותם. אותו בחור ציין שקו 394 שהה בבית קמה בשעה 20:40 ביום רביעי. אכן שעה קשה בה אין שירות אוטובוסים בבית קמה, שלא לדבר על העיירה באר שבע שלשלם מלכתחילה הוא היה צריך להגיע כדי לקחת כנראה גמל (על פי המחשבה שלו אולי) לת"א.

אני באמת לא מבין מה הקטע של אותו מילואימניק שמנסה לעלות על אוטובוס שלא בתחנת אוטובוס בכלל. למי שלא יודע, קו 394 עוצר להתרעננות בתחנת הדלק של פז בבית קמה (יש במקום גם מקדונלדס ובורגר ראנץ' ועוד איזה דבר או שניים). הוא עוצר ממש בחניון שהוקם שם לאחרונה לאוטובוסים (חניון של המקום, שכל מטרתו התרעננות) ולפני כן היה פשוט חונה בשטח עפר וחצץ.

אותו מילואימניק שאין לי שמץ של מושג מדוע הקפיצו אותו מירוחם לבית קמה בכלל ולא לבאר שבע (משם יגיע למרכז ביעילות ובמהירות כמובן).

סטטוסים מצייצים הוא דף הזוי שנותן במה לכל מיני אנשים הזויים שחושבים שהעולם נוצר במיוחד בשבילם. הבעיה הכי גדולה היא שאנשים שממש "חיים ברשת", ניזונים מאותם הסיפורים ומגבשים לעצמם עמדה כנגד משהו רק כי הכותב כתב. כל פרסום הופך כמעט לקוד קודשים והכותב כמובן צודק.

ממש בא לי לשלוח הודעות תפוצה לכל המגיבים ולכל המלייקקים, כי ממש כואב לי על ההשמצה של הנהג ושל אגד (למרות שלא צויין שמו של הנהג).
"האיש הממוצע ברחוב"...,
26/12/13 07:24
195צפיות
ולא משנה כלל אם הוא מילואימניק,חייל בסדיר או אזרח מן השורה,רובם הגדול לא מכיר את הכללים שקשורים בתחבורה הציבורית,ולכן הם מנסים "לנגן על הנשמות הטובות" שמצקצקות מול מסך המחשב או הטלויזיה.
וזה עובד על "הנשמות הטובות".
מאיפה הוא צריך להכיר את הכללים?
26/12/13 08:04
127צפיות
הם לא דבר נורמטיבי ש"האדם הסביר" אמור לדעת וההגיון בהם לא מובן לציבור באופן "טבעי" בניגוד לחוק הפלילי...
יש לו את "המובן מאליו"...,
31/12/13 19:35
7צפיות
וכשזה מתגלה כלא נכון,קשה לקבל את זה.
דווקא נכנסתי כרגע וראיתי הודעה שהגנה על הנהג
26/12/13 09:44
157צפיות
וזכתה ל-180 לייקים. סקירה בחטף של התגובות מראה שיש לא מעט תגובות בסגנון הזה.

באופן כללי הדיון הציבורי נוטה להקצנה, ולו מפני שמי שאין לו דעה נחרצת במיוחד לא טורח כלל להתבטא. כך שיותר מקום ניתן לדעות יותר קיצוניות.

למקרה עצמו, ייתכן שהיתה בעיה בהתייחסות של הנהג. מתיאור המקרה נראה שהוא אמנם לא היה בוטה, אבל גם לא ידידותי במיוחד, והוא לא טרח להסביר למה הוא לא יכול להעלות את החייל.  

אני במקום החייל לא הייתי כותב על זה סטטוס כמובן, אבל אני יכול להבין את הרגישות היתרה. כיום רק מעטים עושים מילואים, תחושת הפרייאר של אלה שכן עושים (אני ביניהם) מתעצמת ובהתאם הציפיה שלהם ליחס של כבוד מהחברה.
דיון ציבורי זה אולי מושג נורא רומנטי
26/12/13 12:11
77צפיות
אבל הוא תמיד מוביל לפופוליזם וגיחוך, זה מכיוון שרוב גדול של אלה שמשתתפים לא מומחים לתחום שהדיון הזה שייך אליו.
קח למשל את הדיון שהיה בזמנו על הגז.  למי שמביט מהצד זה היה נראה שהשאלה היא אם אתה בצד של המדינה או בצד של תשובה.  עד שיצא לי לצפות בלונדון וקירשנבאום בויכוח בין שני מומחים לכלכלה אנרגטית(לא הבנתי אגב 90 אחוז ממה שהם אמרו) ואז פתאום קלטתי שהנושא הזה הוא סופר מורכב והכי רחוק שיש מטובים נגד רעים.
אגד צריכה להבין את המקור למרמור הרב כנגדה
26/12/13 09:55
146צפיות
בציבור הרחב, ולתקן את מה שגרם לו.

בנוסף לכך, אני חושב שבמקרה הספציפי הזה, יתכן והיה מקום להפעיל שיקול דעת מצד הנהג ולא להיצמד לנהלים היבשים.

בלי קשר, אין סיבה שלא להוסיף תחנה בעת העצירה.
º
האם יש גוף שהציבור אינו ממורמר נגדו?
26/12/13 10:06
46צפיות
לסכן את בטיחות כל הנוסעים?
26/12/13 21:01
76צפיות
10 נוסעים בעמידה באוטובוס בינעירוני. הוא היה עלול ליפול במהירות 80 קמ"ש בכביש 40 ואז הוא קרוב לוודאי היה מאשים את "נהלי האבטחה הלקויים" באגד.
איפה כתוב שהיו שם נוסעים בעמידה?
27/12/13 12:38
49צפיות
כנראה פספסתי את זה.

להבנתי, הוא לא רצה להעלות אותו נטו כי לא הייתה שם תחנה מוגדרת בחניון.
לנהג אין שיקול דעת בנושא הזה
31/12/13 20:56
7צפיות
העלאת והורדת נוסעים המקום שאינו תחנה מהווה עבירת תנועה והפרה של רישיון הפעלת הקן. הקנס על העבירה הזו הוא 500 שקל אם לא יותר.
לכל אחד יש שיקול דעת כמעט בכל מצב
01/01/14 09:19
5צפיות
אנחנו לא רובוטים.

זה מצב שבו גם היועץ המשפטי אליו הייתה מגיעה בקשה לביטול הקנס הזה, היה מבטל אותו.
שלא לדבר על השוטר או הפקח שלא היה נותן קנס מלכתחילה...
עכשיו נזכרת? בפייסבוק חמישה ימים זה כבר ישן..
26/12/13 10:21
132צפיות
ולמה אנשים מגיבים ככה? כי לא כולם חכמים, מה לעשות...

יש פה במדינה יותר מדי אנשים שחושבים עם הרגש במקום עם השכל ונשאבים לכל מיני מניפולציות.
במיוחד עם מדובר בחייל מילואים מסכן ואומלל שמשום שהוא לובש מדים הוא מלך ומגיע לו הכל, לעומת נהג אוטובוס שהוא טרף קל גם בלי קשר.

ועם זאת, יש שם גם לא מעט תגובות שמגנות על הנהג מאנשים שיש להם קצת הבנה בנושא.
º
*במיוחד עם = צ"ל: במיוחד אם...
26/12/13 11:03
34צפיות
שינויים בקווי אגד החל מה1.1.14
26/12/13 02:48
282צפיות
בין היתר:

קו 407 - שינויים במסלול הקו בנתניה (הקו יסע דרך בן צבי ופנחס לבון) + תוספת תחנה במסעף אודים. בכך הקו יתן שירות טוב יותר לטעמי לתושבים רבים יותר בנתניה ולא רק אוכלוסיות חרדיות.

קווים 164/165 - תחנת אורלוב/קרול בכיוון הנסיעה למרכזית פתח תקווה הופכת לאיסוף+הורדה.

קווים 490 ו492 - תוספת תחנה ביד מרדכי בשני כיווני הנסיעה (בהחלט מבורך) ושינוי מסלול בתוך נתיבות.

תוספת תחנה בקווים 981/982/984/985 בכניסה הדרומית לעפולה עילית (גולני/ דוד אלעזר דדו/ ז'בוטינסקי).

חלופות מהירות לקווים 350/402/497 בשישי ובמוצ"ש. הקווים יסעו דרך רמת גן (ללא תחנות ברמת גן) אל אלוף שדה ומשם על כביש 4 דרומה.

השינויים הם ברובם המוחלט שינויים בקווי המגזר החרדי, אם כי השינוי בקו 407 יטיב עם לא מעט נוסעים. לא יודע מדוע שינויים כמו קו ירושלים כרמיאל לא מופיעים באתר אגד.
ויש גם שיפור משמעותי לתושבי רמת בית שמש
26/12/13 19:13
125צפיות
אחד השינויים המשמעותיים והמשמחים שיש זה שקו 417 יישרת גם את תושבי בית שמש שצריכים להגיע מ\אל צומת שמשון.

בתור נוסע שסבל מאי עצירה של קווים מהירים בעלי תדירות סבירה שמגיעים מהר לגבעת שרת ורמת בית שמש אני מברך את אגד בהמון הצלחה.
בשנה האחרונה נאלצתי לעבור טיולים של בין 25 ל 40 דקות דרך בית שמש הישנה בגלל שיש רק 2 קווים שאוספים מבית שמש לשמשון וזה כתור תושב גבעת שרת.
תושבי רמת בית שמש נאלצו ברוב שעות היום לקחת 2 אוטובוסים או טרמפים בשביל להגיע לצומת או בחזרה.
ובכיוון הנסיעה משמשון לבית שמש בדרך כלל הנוסעים שמגיעים מאשקלון\באר-שבע היו מפספסים את ה'טיולית' לבית שמש בגלל זמני המתנה ארוכים ברמזור לפונים שמאלה מכביש 44 ובמעברי חצייה.
לפחות עכשיו יהיה תדירות ממוצעת של אוטובוס מ\ל בית שמש כל 10 דקות ולא 30 כמו שהיה עד עכשיו.

אני משער שהשיפור הזה זה בזכות תלונות שלי ועוד רבים מתושביי בית שמש שסבלו בצומת שמשון כל יום.
לתושבי בית שמש שרוצים להגיע לבאר שבע
26/12/13 19:49
103צפיות
יפתח קו 459 החל מתחילת השנה בסופש בלבד.
יש עוד שינויים:
26/12/13 19:42
240צפיות
תגבור קווים ושינויי לו"ז בנסיעות אחרונות או ראשונות


קו 942 מירושלים - בימי ראשון תוקדם הנסיעה של 7:05 לשעה 6:55. כמו כן, יתווספו נסיעות בימים א'-ה' בשעות 14:20, 15:40 ו 19:30. בימי שישי תתוסף נסיעה בשעה 12:10 והנסיעה של 13:00 תאוחר לשעה 13:30.
קו 942 מחדרה (חלופה) - יתווספו נסיעות חדשות בימים א'-ה' בשעות 7:20, 9:00 ו 14:45 ובימי שישי תווסף נסיעה בשעה 11:15.
קו 950 מירושלים  - הנסיעה האחרונה בימים א'-ה' תצא בשעה 22:00 במקום ב-21:00 והנסיעה של 21:00 תאוחר לשעה 21:15.
קו 930 מירושלים - יתווספו נסיעות חדשות בימים א'-ד' בשעות 16:25 ו 18:50.
לוחות הזמנים החדשים מעודכנים במערכת המידע.

שיפורים בקווים החל מיום 1.1.2014


תחנות חדשות בקווים 490 ו 492

תושבי נתיבות, לנוחותכם הוספנו תחנות חדשות לבני ברק ולירושלים מיום 1.1.2014 יתווספו 2 תחנות חדשות לקווי אגד 490 לבני ברק ו-492 לירושלים. מיקום התחנות החדשות: בשדרות ויצמן – העצמאות, בשדרות ירושלים – בית וגן.
במסלולי הקווים יחול שינוי: הקווים יפנו שמאלה ברח’ ויצמן, ימינה ברח’ ירושלים והמשך הנסיעה במסלולים הרגילים.
שימו לב! עם כניסתו של השינוי לתוקף התחנה ברחוב הכותל – הרב חזני, מבוטלת.

קו 243 מחולון לבית עלמין ירקון - אותו מסלול, אותו קו, מספר חדש 199

מספר קו 243 מחולון לבית עלמין ירקון ישונה למספר קו 199. מסלול הקו ולוח זמני פעילות הקו לא ישתנו. לנוחיותכם, ניתן להשתמש בקו 199 אשר בחלק ממסלול נסיעתו מחניון חולון ועד לדרך השבעה, זהה לקו 99. מסלול קו 199 זהה למסלול קו 99 עד צומת המלאכה/דרך השבעה (תחנה לפני אחרונה של קו 99) ומשם ימשיך בדרך השבעה (כביש 44), כביש 4 (כביש גהה), צומת מסובים, מחלף בר אילן, מחלף גבעת שמואל (צומת קוקה קולה), צומת גהה, ז'בוטינסקי, בי"ח רבין, בית עלמין ירקון. הקו פועל בימים א'-ה' בלבד.

קו 968 מכרמיאל לירושלים ובחזרה

לנוחיותכם, שונה לוח זמני הפעילות ונוספו נסיעות בקו בשני כיווני הנסיעה, לאורך כל ימי השבוע. מסלול הקו מכרמיאל: דרך צומת משגב, ישובי משגב, קריית טבעון ויקנעם, דרך כביש 6 לירושלים. המסלול בכיוון השני - זהה. לוחות הזמנים החדשים מעודכנים במערכת המידע.

אגד ועיריית נס ציונה משפרים את השירות לשכונות החדשות בעיר

שיפור השירות לשכונת סביוני נצר ולב המושבה: קו 1 מהפאוור סנטר לשכונות החדשות וחזרה (קו סיבובי) - מעתה הקו ייסע דרך רחוב אבנר בן נר בשני כיווני הנסיעה.
שיפור השירות לשכונות ארגמן וטירת שלום: קו 13 משכונת מליבו לשכונת טירת שלום דרך שכונת ארגמן - מסלול חדש לקו בשכונת ארגמן: תחנת המוצא ברחוב השיריון פינת דרך גבעת הכורכר (ע"י הגן הציבורי), משם דרך גבעת הכורכר, דוד לנדאו, אהרון בוקסר, ומשם במסלול הקיים לטירת שלום.
בכיוון השני - הקו ימשיך בדרך דוד לנדאו, דרך גבעת הכורכר, רחוב השיריון - סיום הקו.
מסלול חדש בשכונת טירת שלום: מרחוב הסנונית לרחוב שלום לחמי (ללא כניסה לרחוב העגור) ומשם במסלול הרגיל.
בכיוון השני - המסלול זהה.

תחנת מוצא חדשה לקו 100 מירושלים לחניון שפירים

תחנת המוצא של קו 100 מירושלים תשתנה והנסיעה תתחיל בתחנה חדשה בתחנת הביטוח הלאומי.

קו 392 בימים ראשון וחמישי תופעל חלופה שתיכנס למחנה רמון

החלופה  המיוחדת תופעל בכיוון הנסיעה מאילת לבאר שבע בימי ראשון בשעה 6:30 ומבאר שבע לאילת בימי חמישי בשעה 12:00.
כתובות אינטרנט מצורפות:
על השיפור בקו 950
26/12/13 20:59
104צפיות
זה הזוי לחלוטין שעד היום קווי 947/950 לפ"ת היו מסיימים את פעילותם בשעה 21:00.
האפשרות למי שרצה להגיע יותר מאוחר מי-ם לפ"ת היא 426, שאי אפשר לדעת מתי יגיע לבנייני האומה, מה גם שהוא עושה סיבוב בפ"ת אבל לא עוצר בצמתים של 950 (שעריה, סירקין, גנים)
º
26/12/13 21:25
22צפיות
זה גם הזוי ש-947 האחרון מחיפה יוצא ב-21:00
26/12/13 21:29
92צפיות
ואת זה לא שינו.
השיפור ב950 וב942 מבורך!
26/12/13 22:54
72צפיות
את השיפור ב942 - ידעתי מהנהג של 06:20 בבוקר מחדרה, שהוא אמר שבאמת יהיה שינוי ותוספת נסיעות בקו והוא אכן צדק.
º
וגם השיפור בקו 968
26/12/13 22:59
41צפיות
לא מכיר את קו 968 ספציפית,
26/12/13 23:05
64צפיות
אבל כל שיפור לטובה הוא מבורך
מנצל"ש - כביש נחל הגיבורים בחיפה
26/12/13 21:13
123צפיות
יש קווים חדשים או שינויים בקווים הקיימים שמתוכננים לעבור בו?
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 26/12
26/12/13 00:01
30צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
תל אביב - ראשל"צ - אשדוד/צומת בני עיי
26/12/13 04:55
74צפיות
שלום למומחי הפורום
היום אחה"צ (ועוד כמה פעמים בזמן הקרוב) אני אסע מהקמפוס של האוניברסיטה הפתוחה ברמת אביב (קלאוזנר פינת קלצקין) למכללה בראשל"צ (אבני החושן ליד משה דיין) ומשם לתחנת רכבת אשדוד או לחילופין צומת בני עיש (שם אני משאיר את הרכב לפני הנסיעה לתל אביב).
אני צריך להגיע ליעד בראשון ב5 אחה"צ ולצאת משם ב7.
כבר עשיתי את הנסיעות האלה כמה פעמים ועדיין לא מצאתי מה הדרך הקצרה...
התוכנה בסלולרי שלי הציעה 3 אלטרנטיבות של נסיעה ב2 אוטובוסים מרמת אביב לראשון: 25 ו129, 171 ו20 או 274 ו8. איזה דרך נראית לכם עדיפה. אופציה נוספת היא נסיעה ברכבת + 2 אוטובוסים והיא יקרה בהרבה ולא יותר מהירה.
בקטע מראשון למקום שבו יהיה הרכב אפשר לנסוע ברכבת מתחנת משה דיין או קוממיות או באוטובוסים (קו עירוני פלוס 369 מהתחנה המרכזית או 371, 367 או 301 מרחוב הרצל). מה עדיף בקטע הזה?

בפעמים הבאות ייתכן שהנסיעה לראשון תהיה ממקום אחר בתל אביב שטרם נקבע... רצוי שהוא יהיה צפוני ככל האפשר אבל עם נגישות טובה לראשל"צ ורצוי בקו אחד... באיזה קוים נוסף ל129 שאני מכיר אפשר לנסוע למקום הנ"ל בראשל"צ ומאיפה הם מגיעים ובכמה זמן? המקסימום שיש ליזה שעה וחצי ומצפון תל אביב זה לא תמיד מספיק בשעה העמוסה הזו (בין 4 ו5 אחהצ ביום חמישי).
אם זה עוזר יש את 173 של אגד, מארלוזורוב
26/12/13 10:13
41צפיות
לתחנה המרכזית החדשה בראשל"צ, בשני הכיוונים הוא עובר ליד המכללה.
התחנה הכי קרובה של 173 היא ברחוב בר לב
26/12/13 11:06
46צפיות
זו הליכה של 15 דקות ובמצב של גשם זה לא יהיה נעים... עברתי את זה כבר פעמיים ולא הייתי רוצה עוד פעם....
כשאומרים "המכללה בראשל"צ"...
26/12/13 11:21
51צפיות
מתכוונים בדרך כלל למכללה למנהל.

אם אתה צריך להגיע לאבני חושן, סע עם 171 עד רחוב אילת בחולון ומשם 129. תדירות יותר טובה מזו של קו 20.
כתבתי את המיקום - אבני החושן / משה דיין
27/12/13 01:16
24צפיות
נסעתי עם קו 25 והחלפתי ל129 בקינג ג'ורג'...  זו היתה טעות להאמין לזמנים באפליקציה של הסלולרי... נסיעה שהיתה צריכה לקחת 40 דקות נמשכה שעה... מהקמפוס ברמת אביב למכללה למדעים בראשון נסעתי שעתיים.... יום חמישי בין 4-5 אחה"צ זה לא זמן  טוב לנסיעות....
יהיו לי עוד 4 נסיעות  במסלול מתל אביב לראשון וכנראה שאני  אסע עם 173 כמו שהצעתם או ברכבת...
אם נוסעים ברכבת אז כנראה שעדיף לרדת בתחנת הקוממיות  ולא במשה דיין כי משם יש אוטובוסים למכללה "שלי" בתדירות יותר גבוהה... יש 19 ו85... פעמיים נסעתי לאשדוד מהתחנה הזו... הבעיה היא שאם לא מגיעים בזמן לתחנה ומפספסים את הרכבת הנסיעה הבאה היא  רק שעה אחר כך...
באחד השיעורים אמר לי סטודנט שגר בראשון שהוא לא נוסע לשיעורים בתל אביב כי זה רחוק מדי... למי שבא מאזור אשדוד זה נשמע הזוי.... עכשו זה כבר לא... נסיעה מרמת אביב למכללה בראשון לא לוקחת פחות זמן מנסיעה מקבוץ חצור לראשון...
לסיכום... הגעתי למסקנה שנסיעה לקורס בראשון זה ממש לא לענין בתחבורה ציבורית...


בשבוע הבא אני מתכנן נסיעות לרעננה וירושלים...
27/12/13 01:37
20צפיות
בירושלים היעד יהיה ליד קניון מלחה... יש טעם לשקול נסיעה ברכבת מאשדוד דרך לוד?
הקמפוס ברעננה ליד מחלף רכס זה גם יעד גרוע לנסיעה בתחבורה ציבורית... איך כדאי בכל זאת לנסוע לשם מתחנת רכבת אשדוד (מה עדיף? הרצליה או הוד השרון?), צומת גדרה/בני עיש  (למי שלא יודע... כביש 40 בקטע בין צומת גדרה וצומת חפץ חיים הוא הגבול המוניציפלי בין גדרה בצד הצפוני ובני עיש/ מ.א. באר טוביה בצד הדרומי...  לכן התחנה בכוון תל אביב בצומת בני עיש היא בגדרה והתחנה בכוון הנגדי בבני עיש.... בצומת גדרה התחנה לתל אביב היא במ.א. גדרות ולבאר שבע במ.א.  באר טוביה...
º
השירשור סגור, שאל בשירשור העדכני.
27/12/13 17:58
9צפיות
º
חבל שלא הקשבת להמלצה שלי על 129+171.
27/12/13 17:57
7צפיות
171/271/274 לעזריאלי ומשם 173
26/12/13 10:24
36צפיות
זו לדעתי תהיה ההדרך הכי מהירה, יותר מכל שלוש הדרכים שהציע לך הסמארטפון.
למכללה למנהל כמובן.
26/12/13 11:22
25צפיות
לא הבנתי שמדובר במכללה אחרת.
ב"ש-בית ברל
26/12/13 15:38
30צפיות
מה הדרך הכי מהירה וזולה להגיע מב"ש לבית ברל בראשון בבוקר, ובכיוון ההפוך בחמישי?
תודה.
קו 669 מטרופולין ישיר לצומת רעננה מרכז.
26/12/13 19:56
101צפיות
משם יש ללכת לטשרניחובסקי של כפר סבא ולהמשיך הלאה בצומת עם וייצמן לכיון בית הלולים מאיר. משם יש קווים לבית ברל, מספרם 13/17/19/32 קו 19 אם זכור לי נכון, איטי יותר עקב כניסה לשדה ורבורג. על 32 אפשר לעלות ממסוף צומת רעננה אבל יש אותו רק כמה פעמים ביום.
רב נסיעות קו 13 לא לבית ברל
26/12/13 21:09
31צפיות
ברב המוחלט של נסיעות קו 13 הקו לא מגיע לאזור מכללת בית ברל, אלא לצומת בית ברל המרוחק.
זהו שינוי, שנעשה בעקבות הוספת קו 23 מבית ברל לערי המשולש.
בקיצור אם קו 32, מסתדר (יש שילוט דיגיטלי בתחנה בצומת כפר סבא/בית המשפט או בעזרת אפליקציות שונות), הקו עדיף. במידה ולא, רב הנסיעות הן של קו 17. רב שעות היום שתי נסיעות לשעה.
º
תודה רבה :)
27/12/13 15:09
4צפיות
מתחם התחנה
26/12/13 15:52
35צפיות
שלום רב
איך מגיעים הכי מהר
מפתח תקוה תחנה מרכזית למתחם התחנה בתל אביב
בשעות הערב
שבע שמונה
º
51/66/82 לזבוטינסקי פינת הרצל ומשם 40/240
26/12/13 16:08
17צפיות
º
פינת התקווה יותר נכון אבל לא משנה
26/12/13 16:11
13צפיות
מהי הדרך היעילה והמהירה ת"א - ק.אריה?
26/12/13 18:09
29צפיות
שלום,

בדקתי זה עתה דרכי הגעה בתח"צ משכ' כפר שלם בת"א אל אזה"ת קרית אריה שבפ"ת.

האם קיימת אופציה שפויה ומהירה יותר מ-50 דקות נסיעה (כולל הליכה לתחנה וליעד)?

נק' יציאה: איזור בית ברבור (דרום ת"א - כפר שלם).
יעד: רח' גרניט, פתח תקווה.

אודה לעזרתכם!
לעשות מאמץ עילאי להגיע לרכבת ההגנה
26/12/13 18:21
28צפיות
ומשם ברכבת אחת, דוּך, לפתח תקווה קרית אריה.
הרכבת היא חלק מהקו לכפר סבא/הוד השרון ואתה יורד בפ"ת ק' אריה.
רח' גרניט הוא פחות מ-10 דקות הליכה מהתחנה הזו.

מההגנה לשם הנסיעה נטו, ברכבת, אמורה לקחת בין 18 ל-21 דקות.

ראה לו"ז באתר רכבת ישראל.
ולהבא לשאול זאת משורשר להודעת הפתיחה
26/12/13 18:22
24צפיות
של שרשור ההכוונה ולא לתשובה אחרת.
º
תודה!
26/12/13 18:23
8צפיות
תודה חשבתי גם
26/12/13 21:04
28צפיות
על 66 עד מסוף כרמלית ומשם קצת ברגל
זה לא רחוק ממש
º
אבל הנסיעה עם 66 ארוכה.
26/12/13 21:19
12צפיות
º
וגם יש לא מעט הליכה
26/12/13 21:34
5צפיות
צריך קו 40 מגבוטינסקי פינת הרצל ברמת גן
26/12/13 21:50
17צפיות
קו 40 איפה יורדים ?
º
רחוב אילת בתחנה השניה
26/12/13 22:16
12צפיות
º
גם 641 של קווים ו561 של אגד.
26/12/13 19:58
19צפיות
איך מגיעים מרעננה למתחם התחנה מאחוזה
26/12/13 21:54
26צפיות
צריכה להיות שם מחר בתשע בבוקר
מרעננה 47 או מצומת רעננה 149 עד מסוף
26/12/13 22:36
21צפיות
כרמלית ומשם הליכה של דקות בודדות לתחנה
מהו מספר הטלפון של תחנת הרכבת בהנריה?
26/12/13 16:12
78צפיות
שלום,

יש מישהו שיכול לתת לי את מספר הטלפון הישיר של תחנת הרכבת בנהריה? אני רוצה לברר אם תיק ששכחתי ברכבת הגיע לשם.
תתקשר למוקד אבידות ומציאות
27/12/13 04:48
35צפיות
זה מה שאתר הרכבת מציע לעשות במקרה כזה.

http://www.rail.co.il/HE/support/Pages/lostitems.a...
מונית שירות התהפכה - פעוטה ובת 10 פצועות קשה.
25/12/13 22:52
104צפיות
לצערי זה לא מפתיע אותי
25/12/13 22:31
172צפיות
3 פצועים קשה, בהם תינוקת, בתאונה בראשל"צ.
מונית שירות התהפכה פינת הרחובות הרצל וסוקולוב בעיר. צוותים של מד"א מטפלים בשבעה פצועים, בהם שלושה באורח קשה. בין הפצועים קשה גם תינוקת כבת שנה.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4469764,00...
כתובות אינטרנט מצורפות:
די מפתיע שנוסעי המונית לא נפגעו קשה
26/12/13 10:27
94צפיות
היו בה חמישה אנשים כולל הנהג, מהם שני פצועים בינוני ושלושה פצועים קל.  
משהו שפתאום עלה לי לראש
42תגובות
25/12/13 21:55
380צפיות
בעקבות כתבה שלא ממש קשורה לנושא(משהו של בתי קולנוע).       

מקומות שמורים ברכבת.  בשביל מה צריך את זה?  כולנו מכירים את המחזות של רכבות עמוסות לעייפה בשעות הלחץ,  למה אני צריך בנוסף למחיר המופקע ממילא אני צריך לשלם עוד 5 שקל בשביל לשמור לי מקום בקרון...

(המשך...)
בעקבות כתבה שלא ממש קשורה לנושא(משהו של בתי קולנוע).       

מקומות שמורים ברכבת.  בשביל מה צריך את זה?  כולנו מכירים את המחזות של רכבות עמוסות לעייפה בשעות הלחץ,  למה אני צריך בנוסף למחיר המופקע ממילא אני צריך לשלם עוד 5 שקל בשביל לשמור לי מקום בקרון הקדמי?  זאת גניבה לאור יום.       בנוסף מה שמייחד את הקרון זה שהוא שקט,כלומר יש איסור על דיבור בסלולרי,  למה אי אפשר לאכוף את האיסור הזה בשאר הרכבת?
קווים אשכול רמלה
25/12/13 21:21
90צפיות
מישהו יודע איזה שינויים הולכים לקרות ברמלה אחרי שקווים יחליפו פה את סופרבוס?
תודה
כוייסתי היום באוטובוס דחוס ביותר
25/12/13 20:27
156צפיות
אין לי ספק שהצפיפות והדחיפות המרובות הקלו על הכייס את מלאכתו

הודעתי לנהג מיד, האם היה משהו שהוא יכול היה לעשות ולא עשה? למשל להסיע את האוטובוס אל תחנת המשטרה. כי ברור שהגנב עדיין היה על האוטובוס והמשיך בפעילותו [אחד הנוסעים גם כן "איבד" ארנק]
התבקשתי ע"י דני גולדשמידט לפרסם כאן
25/12/13 16:21
565צפיות
התבקשתי ע"י דני גולדשמידט לפרסם כאן
את התמונה המצורפת. אני מניח שאתם בטח מזהים את הנהג.....
התמונה צולמה ביום 16.12.2013. האוטובוס הוא לשעבר של "אגד".
תהנו !
אביה.
º
אני מבין שהתקציב דל בהפועל טירת הכרמל
25/12/13 18:55
115צפיות
אני בהחלט נוטה להסכים איתך ! באנגליה למשל
25/12/13 19:05
209צפיות
יש לקבוצות כדורגל אוטובוס חדיש וכל שנה הוא מוחלף. שיאנית הקדמה בתחום הזה היא מנצ'סטר סיטי. יש להם בוסים "חולי" אוטובוסים וקדמה.
בעת שהותי במנצ'סטר במשך מס' שנים יצא לי לראות את קיר הצילומים של הקבוצה. בכל צילום מתקדם הם כבר עם אוטובוס חדש דנדש. למותר לציין שמעולם לא נכחתי במשחק כדורגל בבריטניה. זה לא ה"בייבי" שלי.
פרטים על המכונה + מי הנהג?
25/12/13 20:17
154צפיות
רישוי 86-554-01
פנימי 61630
שייך לסניף אגד תיור
שלדה/מרכב/גיר MAN 18-350 Irizar Century ZF-ECOMAT

לא זיהיתי מי הנהג...
גם אני לא. אבל הבנתי מדני שזה מישהו
26/12/13 19:35
127צפיות
שגולש כאן בפורום...
º
ברוך שפטרנו מעוד עגלה......
25/12/13 21:40
71צפיות
אפרופו מאן, שהיה ב"אגד"
26/12/13 21:24
128צפיות
היום ראיתי מאן מרכב "ברק". אם אני זוכר נכון מספר רישוי 86-699-01. כעת בצביעה אחרת.
º
תודה רבה.
26/12/13 21:35
30צפיות
º
פנימי 10348 עפולה לשעבר
26/12/13 21:38
40צפיות
º
בשנים האחרונות עבד בכרמיאל
26/12/13 23:08
30צפיות
83-374-53 / מטרופולין
25/12/13 13:02
272צפיות
83-374-53 / מטרופולין
קו 2א בערד.
º
ממשיך ומתקרב...!
25/12/13 13:03
199צפיות
ממשיך ומתקרב...!
החלון האחורי "מחוזק" עם סרט-הדבקה...,
25/12/13 13:05
254צפיות
החלון האחורי "מחוזק" עם סרט-הדבקה...,
האם זה סימן לתיקון של החלון?
º
אפשר לראות את זה בהרבה אוטובוסים של קווים
25/12/13 18:56
117צפיות
צודק...,
26/12/13 07:13
102צפיות
צלמתי לא מזמן אוטובוס של קווים בלה-גוארדיה עם "חיזוקים" כאלה.
º
לפי govmap בקרוב ישונה מספרו ל-12.
26/12/13 09:10
66צפיות
ראיתי היום תחנה שלו בשכונת רננים...,
31/12/13 19:36
8צפיות
והיא כבר מסומנת עם קו 12.
חופשי חודשי
25/12/13 11:30
55צפיות
כמה עולה חופשי חודשי מרעענה לפתח תקוה
º
המחירים עולים! חופשי חודשי יעלה 268 שקלים
25/12/13 18:25
24צפיות
º
אזור 1 268 ש"ח ???
26/12/13 00:06
9צפיות
º
לא, חופשי חושי של אזור 1 ו21 (כולל השרון)
26/12/13 22:51
10צפיות
ביטול העלאת מחירי התחבורה הציבורית ב1.1.14
25/12/13 10:40
209צפיות
מחיר התחבורה הציבורית בישראל צפוי לעלות בשיעור של 4.7% בתאריך 01.01.2014- ממש בעוד שבוע!

אין שום סיבה ממשית להעלאת המחירים.
להיפך!
הממשלה צריכה לדאוג להוריד את המחירים כדי לעודד אותנו לנסוע בתחבורה ציבורית, להפחית זיהום סביבתי, להפחית צפיפות ופקקים בבוקר ולתת עדיפות לאנשים שאכפת להם, כדי שכל החברה בישראל תרוויח.
עליה במחירי התחבורה הציבורית היא אבסורדית, פוגעת בשכבות הממוצעות והחלשות בישראל, ושוחקת את מעמד הביניים.

אני מבקשת מכל מי שאכפת לו, לחתום על העצומה ולהצטרף לקריאה שלנו לבטל את העלאת מחירי התחבורה הציבורית!

http://www.atzuma.co.il/cheapbusisrael

כמו כן אודה לכל מי שיקח חלק בהפצת המאבק על ידי שיתוף העצומה ברשתות החברתיות, פורומים, בלוגים וכו'.
סיבה דווקא יש לצערנו
25/12/13 11:06
155צפיות
כי עלה המדד, ובפעמים הקודמות שהוא עלה החליטו לא להעלות את המחירים. כבר בוטלו העלאה אחת או שתיים.

עדיין היה עדיף לדעתי לא להעלות או לפחות לא להעלות בשיעור כזה חד, כי המגמה היא בכל זאת לעודד שימוש בתחבורה ציבורית.
נכון בדיוק בגלל זה אנחנו מנסים
25/12/13 11:13
103צפיות
להעלות את המודעות למה שהולך לקרות ולמנוע את זה.
אם בוטלו כמה העלאות, אין סיבה שגם השנה לא יבטלו.
עם כל הגזירות שמעמדות חלשים נאלצים להתמודד בהחלט אפשר להקל בעניין הזה, במיוחד כשצריך לעודד שימוש בתחבורה ציבורית ולהשקיע בלשפר אותה, במקום לשדר לאנשים שגם ככה זה לא משתלם כלכלית, קחו אוטו וזהו.
אני מציע לתקן את המחדלים
25/12/13 11:22
104צפיות
קודם כל נתקן את המחדלים ואחר כך נדבר על עליית מחירים.

האם לדעתכם יש טעם בגביית מחיר משתנה בהתאם לשעה ביום (ככה למנוע צפיפות באוטובוסים)?
לא. אנשים מנווטים את שעות הנסיעה שלהם
25/12/13 11:24
98צפיות
בהתאם לצורכי החיים. שעות העומס אלה השעות שאתה רוצה שאנשים יעברו לאוטובוס, כי הכבישים פקוקים. אז מה? תעודד אותם לחזור לרכב הפרטי? מה עשית?
º
ההתעוררות מאוחרת מדי, המחירים עולים ב4.85%
25/12/13 18:27
46צפיות
שינוי לו"ז ברכבות מבאר שבע
25/12/13 10:15
298צפיות
הרכבות מתחנות באר שבע ומלהבים-רהט מקדימות החל מהיום את יציאתן ב4 דקות. לעומת זאת, זמני ההגעה לתחנות קרית גת ותל אביב לא השתנו. במילים אחרות: כל הרכבות מבאר שבע נוסעות עכשיו 4 דקות יותר מקודם לכן.

באר שבע ב50 דקות? מעכשיו זמן הנסיעה המינימלי מבאר שבע צפון לתל אביב הגנה הוא שעה ודקה אחת.
º
למשך שלושה חודשים
25/12/13 10:52
117צפיות
חבל שהרכבת בקושי פרסמה
25/12/13 10:54
192צפיות
על כך מידע. רוב הנוסעים שפגשתי הבוקר בבאר שבע הופתעו מכך מאוד.
ועוד בנושא, מישהו יודע למה אין רכבות לילה
25/12/13 11:25
321צפיות
לבאר שבע יותר? יש כל לילה עבודות על 2 המסילות?
כנראה כי הן אמורות לעבור בנתב"ג
25/12/13 13:54
168צפיות
והמסילה שם סגורה בגלל נזקי הסופה.
אז מה מונע מהן לא לעבור בנתב"ג פשוט?
25/12/13 14:20
153צפיות
בכל שעות היום יש רכבת מבאר שבע לתל אביב. למה שהיא לא תהיה גם בלילה, ופשוט לא תסע דרך נתב"ג?
אולי החישוב הוא שבלי עצירה בנתב״ג
25/12/13 17:31
142צפיות
פלוס הבלגן עם מערכת האיתות בין לוד לת״א (בתוואי שלא הוצף) גורם לכך שההפעלה של הרכבות האלו אינה כדאית.
לפי מה שבועז כתב כאן לא מזמן ההפעלה שלהן לא
25/12/13 17:38
142צפיות
הייתה כדאית עוד לפני ההצפה ורכבות הלילה של באר שבע עשו הרבה כאב ראש למנהלי הרכבת.
אולי מהבחינה הזו ההצפה נתנה להם את ההזדמנות לבטל את הקטע הדרומי של רכבות הלילה.
אני זוכר את מה שבועז כתב.
26/12/13 03:21
70צפיות
עם זאת אני חושב שמבחינה פוליטית יהיה קשה לבטל את השירות הזה לאחר תיקון התשתיות.
למה עדיין נסיעה לראשונים לוקחת מעל שעתיים???
25/12/13 14:18
216צפיות
אם הקדימו את הנסיעה ב-5 דקות זה לא אומר שאפשר להספיק לתפוס בלוד את הרכבת לראשונים?
זהו ממש אבסורד של לו"ח זמנים, נסיעה נטו לוקחת קצת מעל שעה ונסיעה ברוטו שעתיים ו-11 דקות (שעה!!! המתנה בלוד לנסיעה של עוד כ-10 דקות)
הרכבת יוצאת חמש דקות קודם
25/12/13 14:30
181צפיות
בגלל מגבלת מהירות דרומית לתחנת קרית גת שנגרמת בגלל נזק למסילה באיזור שנגרם מתאונת רכבות.
מקרית גת וצפונה למיטב ידיעתי הלו"ז נותר כשהיה.
לפי הלו"ז באשף תכנון, בדיוק מפספסים
25/12/13 14:38
152צפיות
בדיוק מפספסים את הרכבת מלוד לראשונים.
הרכבת מבאר מגיע ללוד בשעה עגולה + 38 דקות ובדיוק באותה דקה יוצאת הרכבת לראשונים.
לא ברור למה אי אפשר לאחר את הרכבת מלוד לראשונים או להקדים באופן קבוע את הרכבת מב"ש כך שתגיע ללוד 5 דקות קודם לכן.
למה בגלל 5 דקות צריך להמתין שעה שלמה בלוד ובעצם לסרס את הקו ראשונים-ב"ש. אין שום סיבה להשתמש בתחנה זו בתצורת הפעלה זו
זה קל לראות את הצורך האישי לעומת צרכי הכלל
25/12/13 16:30
103צפיות
ולעומת תפעול כל רשת הרכבות הארצית.

אי אפשר לרצות את כולם, זה הכל.
אישי??
25/12/13 23:19
74צפיות
מה אישי בעיר הרביעית הגודלה בארץ שמקבלת שירות רכבות גרוע יותר משל עיר חמישית מהגודל שלה (קריית גת), טעמים אישיים? או פוליטיים שם?
אם היו מבטלים את העצירה המיותרת בקרית גת והיו עושים אותה בלוד (משרתת את לוד, רמלה, באר יעקב, ראשל"צ, נס ציונה...) אז המצב האבסורדי הזה היה נמנע.
אני ממש לא חושב פה רק על עצמי, אבל תשובה בנאלית של "אי אפשר לרצות את כולם" ולפתור את הרכבת מתכנון (או אי תכנון) גרוע זה לא לעניין
לאיזו עיר התכוונת?
25/12/13 23:31
62צפיות
העיר הרביעית בגודלה הישראל זו ראשון לציון? התכוונת אליה או לבאר שבע?
באר שבע היא השביעית בגודלה מבחינת גודל האוכלוסיה. ראשל"צ, אשדוד ופתח תקוה גדולות ממנה.
ולגבי העצירה בקרית גת - כבר נכתבו כאן תילי תילים של הסברים מדוע קיימת העצירה הזו ושהפגיעה בקרית גת הייתה הרבה יותר משמעותית מהרווח לבאר שבע אם לא הייתה העצירה הזו.
יש הרבה מקום לשיפורים בקו של באר שבע, אבל השיפורים הללו לא צריכים לבוא על חשבון מקומות אחרים אלא להיטיב עם כולם.
נקווה שבמהלך השנה הבאה הרכבת תוכל ליישם את השיפורים המיוחלים.
אבל גם על תושבי באר שבע וסביבתה מוטלת המשימה להראות שהשיפורים נחוצים, כי למשל ברמת השימוש ברכבות הלילה בין באר שבע לנתב"ג ולתל אביב, הבאר שבעים לא הוכיחו שהם באמת זקוקים לרכבות הללו.
º
תיקון: אחרי ראשון לציון צ"ל נקודה ולא ס' שאלה
25/12/13 23:38
34צפיות
אכן התכוונתי לראשון
25/12/13 23:45
57צפיות
שכיום מה שמונע שימוש בתחנת רכבת אשר הוקנה לפני כעשור הוא תדירות גרועה לדרום (זמן ההתמנה יותר מאשר תדירות).
אני מסכים שלא צריכה להיות פגישה במגזר אחד על חשבון אחר אך אם אין ברירה אז להעדיף פתרון שייתן מענה לכמות גדולה בהרבה של משתמשים פוטנציאלים..
איזה שירות כה גרוע מקבלת ראשל"צ?
26/12/13 00:17
67צפיות
מבחינה רכבתית, היא מקושרת היטב למרכז, לשרון לצפון ולאיזור השפלה.

אז רק לדרום ולירושלים היא לא מקושרת טוב וירושלים היא לא באמת יעד שנוסעים אליו ברכבת.

מעבר לכך שעוד כחודש יפתח קו חדש וישיר לחלוטין בין ראשל"צ לבאר שבע - קו 381. לא תמיד הרכבת היא זו שצריכה להיות יעילה. ולא, אין כל כך הרבה נוסעים מראשל"צ לבאר שבע כמו שיש הרבה נוסעים בין ראשל"צ למרכז, לשרון ולשפלה.
כמו שרשמתי השירות הרכבתי לדרום גרוע
26/12/13 00:26
70צפיות
קו 381 אכן מבורך ואני מלא תקווה שבעתיד יורחבו שעות הפעילות שלו, על פניו נראה שמדובר בקו מעולה (חבל רק שלא עובר גם קרוב לתחנה מרכזית ישנה).
המצב פה הוא שניתן בשינוי קל ביותר בלו"ז ליצור שירות פי 2 (שיפור של 50% בזמן הנסיעה הכולל!) יותר טוב וכל זאת בהזזה של 5 דקות בלו"ז הרכבות, שלא אמור לפגוע באף אחד עם תכנון מתאים.
לא יודע כמה נוסעים יש לכל כיוון, אני בטוח שלת"א וצפונה יש יותר מאשר לדרום אך עדיין ישנם מאות (אם לא אלפים) סטודנטים אשר לומדים בב"ש ומתגוררים בראשל"צ ועוד מס' דומה של חיילים המשרתים בדרום, חבל שהם לא יכולים לקבל שירות ראוי וזמין רק בגלל צרות ראיה של מתכנן הלו"ז
אני אסביר לך מה הבעיתיות בתכנון הזה.
26/12/13 01:11
68צפיות
צוואר הבקבוק של מסילת איילון (3 מסילות סה"כ) שמרכזות רכבות מלא מעט מקומות ברחבי הארץ.

אם אתה מקדים את הרכבת הבארשבעית ב-5 דקות, זה אומר שהנוסעים שרוצים להמשיך לחיפה, ידפקו. למה? כי כשורדים מהרכבת הבארשבעית בתל אביב, יש עוד 7 דקות לפני שהרכבת לחיפה יוצאת. וזה בשעות הבוקר, בשעות אחרות זמן ההמתנה הנוכחי עומד על 20 דקות (לא כולל הרכבות שיוצאות מבאר שבע וממשיכות צפונה מתל אביב).

זה אומר גם שהנוסעים להרצליה, בית יהושוע, נתניה וכו', ידפקו גם כן. למה? כי הרכבת מבאר שבע מגיעה כיום לת"א 6-8 דקות לפני שהרכבת להרצליה, בית יהושוע, נתניה וכו' יוצאת.

אז מה עדיף? שהקשר הישיר בין באר שבע לצפון יפגע על חשבון הגעה לראשל"צ? לא נראה לי.

חוץ מזה שאין הרבה אנשים שלומדים בבאר שבע ונוסעים כל יום למרכז או לראשל"צ. הרבה יותר זול ונוח לגור כאן, שלא לדבר על אותה אווירה שקיימת בבן גוריון שהיא מוקד משיכה בפני עצמו.

קצת על נדל"ן בעיר שימשיך את מה שאני מנסה להעביר. כל כמה שנים נפתח מגדל כלשהו שמיועד לאכלוס סטודנטים. מדובר בעיקר בדירות חדר או שני חדרים. הבניינים מאוכלסים במקרה הטוב רק עד רמה של חצי מהביין על ידי סטודנטים שנה א' בעיקר שאח"כ מבינים שהם יצאו פראיירים ובשנה הבאה כבר יגורו בשכירות בדירות של 3-4-5 חדרים.

חלק מהאווירה ומהשם של בן גוריון כאוניברסיטה חברתית וקהילה חברתית, זה העניין של לגור עם שותפים. פה ושם להרים מסיבת דירה, מסיבת קומה, מסיבת חצר. לאכול ארוחות שישי ביחד בבתים שונים ולפתח קהילות ברמת רחוב או רמת בניין (יש קבוצות בפייסבוק של בניין X או רחוב X שכל מטרתן - קהילתיות).

מספיק להסתכל על מקומות הבילוי בסוף השבוע ועל כמות הסטודנטים שממלאת אותם. זה כבר אומר, כמה גם נשארים כאן (בלי קשר לסטודנטים מקומיים). אז, יתרה מכך על כמה באמת גרים במרכז או בשפלה ונוסעים כל יום ללימודים - אין הרבה כאלו.

לגבי חיילים, כל חייל שרק ירצה, ימצא מישהו במחנה שיש לו רכב צבאי אישי ושיוכל לקחת אותו בבקרים ולהחזיר אותו בסוף היום. יש לא מעט כלי רכב אישיים בצבא ויש לא מעט חיילים, אפילו לא מאותו הבסיס שעושים שימוש בנסיעה שכזאת. סה"כ, יש הרבה חיילים שלא חושבים מחוץ לקופסא, לא מרימים טלפונים או מבקשים מהמפקד שבטח מכיר לא מעט אנשים מהמחנה, כדי לדעת אם יש מישהו עם רכב צמוד שהוא יכול להגיע איתו ולחזור איתו כל יום. וברוב המקרים יש אנשים כאלו שיכולים לעשות את זה.

לגבי צרות הלו"ז, מת"א לבאר שבע זמן הנסיעה עומד על שעה ו15 דקות בממוצע (רכבת או אוטובוס) מכל כך הרבה מקומות יותר קרובים לבאר שבע מת"א זמן הנסיעה עומד על זמן זהה או כמעט זהה למרות שמקומות אלו קרובים יותר לבאר שבע.

ובחזרה לראשל"צ, מה שתמיד שוכחים זה שאין אפשרות לתת שירות באמת יעיל ומהיר לכל תושבי ראשל"צ. וגם אם היה שירות שכזה, הוא היה טוב רק למי שגר בסמוך לתחנות הרכבת ולתחנות המרכזיות (או היכן שיש לאוטובוסים תחנות). אותו הדבר כמסתכלים על ירושלים למשל. נסיעה (גם ברכב פרטי) משכונות רבות בירושלים אל התחנה המרכזית, לוקחת ללא פקקים במקרים לא מעטים כ20-30 דקות וכשיש פקקים... אז מה זה עוזר שיש קו ישיר בתדירות נפלאה ושזמן הנסיעה עומד על שעה ורבע לבאר שבע? זה אומר שתושבי ירושלים עושים את הדרך יום יום לאונ' בן גוריון? לא, ממש לא. אז גם ראשל"צ לא שונה בזה וגם לא תושבי תל אביב, גבעתיים ורמת גן.

רק מי שגר בסמוך לתחנות האוטובוס של הקווים הרלוונטיים לבאר שבע או מי שגרים בסמוך לתחנות הרכבת - רק אלו נהנים באמת מזמן נסיעה קצר. כל השאר יתקעו בפקקים כל יום בשני כיווני הנסיעה וזה מה שיגרום להם לא לעשות את זה יום יום.

ולכן, בהחלט עדיף שירות רכבתי מבאר שבע לשרון ולצפון מאשר מבאר שבע לראשל"צ על חשבון הצפון.

כשתהיינה יותר מסילות באיילון, אז יהיה על מה לדבר.
אמרת הכל
26/12/13 11:11
47צפיות
"אין הרבה אנשים שלומדים בבאר שבע ונוסעים כל יום למרכז ".

אין וגם לא יהיו בקצב הזה. הבטיחו לנו הר של הבטחות של רכבת מבאר שבע מרכז לתל אביב מרכז ב50 דקות. אם זה היה המצב אני בטוח שהיו הרבה יותר אנשים כאלה. אבל ככל שעבר הזמן ההבטחות האלה הלכו והתרחקו, והיום, לפי הלו"ז החדש, זמן הנסיעה מבאר שבע מרכז לתל אביב מרכז עומד על מינימום של שעה ורבע, וברוב שעות היום על שעה ו20. אז למה שאנשים יעשו את זה?
הוא מדבר על כך שבמקום לעצור בקרית גת לכמה דקו
26/12/13 15:17
43צפיות
ת, יעצרו בלוד, וכך הקונקשן יתאים.

אין לזה קשר וחצי קשר לעומס במסילת האיילון.
טוב שאת הלו"ז בקו דימונה באר שבע הרכבת לא מייחסת לאיילון...
גם אני נפגע מכך
26/12/13 11:08
55צפיות
נוסע (כמעט) מידי יום מבאר שבע לרחובות ברכבת. אמנם אצלנו ההחלפה דורשת לחכות בלוד רק 4 דקות, אבל בגלל איחורים רבים הרבה פעמים אני מפספס את ההחלפה.  לא צודק שהרכבת המהירה עוצרת בקרית גת ולא בלוד הגדולה ממנה (שהיא גם HUB כללי לרכבות).
º
רכבות לא אמורות להמתין אם יש איחור?
26/12/13 12:05
21צפיות
º
לא
26/12/13 12:11
16צפיות
מוזר
26/12/13 15:41
41צפיות
אני זוכר פעם אחת שהיה עיכוב, והסדרן אמר בכריזה את כל ההחלפות שצריך לעשות בהגנה ואמר שהרכבות ממתינות לנוסעים מהרכבת שלנו.
גם פעם הרכבת של תשע וארבעים למודיעין מנהריה התעכבה יותר מחצי שעה, ולכן הרכבת לב"ש יצאה מאוחר יותר. זה לא היה בגלל שיקולי החלפה?
בדרך כלל מעכבים רכבת בעקבות איחור של רכבת
26/12/13 20:10
32צפיות
אחרת כאשר מדובר ברכבת האחרונה.
º
תיסע באוטובוס 367 או 371 ותגיע יותר מהר
26/12/13 07:16
50צפיות
ל371 תהיה תדירות של 3 נסיעות ביום החל מ1.1.14
26/12/13 13:29
58צפיות
אבל 377 הולך להיות מתוגבר משמעותית. ויחל לפעול גם קו 381 הישיר.
זו הרעה משמעותית לנוסעים בין התחנות בכביש 40
26/12/13 15:16
54צפיות
וכביש 42...בעיקר בקטע מצומת גדרה וצפונה.... הנוסעים מכביש 40 מדרום לגדרה לצפון תל אביב גם ייפגעו מביטול קו 369א....
אני אחד מאלה וזה מאד מרגיז אותי...
369 עומד להיות מאוד מאוד מאוד עמוס
26/12/13 16:22
47צפיות
וגם ככה מדובר באחד הקווים העמוסים
ןעדיין רכבת מבאר שבע לתא
25/12/13 15:51
205צפיות
יותר מהירה המרכבת  משדרות לתל אביב  והק"מ כמבן הרבה יותר גדול מבאר שבע לתל אביב  מאשר שדרות ככה שעדין המצב של הרכבת מבאר שבע מעולה לעומת הקו החדש משדרות
º
בבאר שבע פי 10 יותר תושבים מבשדרות
25/12/13 15:59
87צפיות
אבל באשדוד יותר תושבים מאשר בבאר שבע ומשך
25/12/13 17:51
141צפיות
הנסיעה בין אשדוד (שהמרחק בינה לבין ת"א פחות מחצי מהמרחק בין ב"ש לת"א) לת"א ההגנה ברכבת היותר מהירה (עם שתי תחנות ביניים בלבד) הוא 35 דקות.
במסילת החוף הדרומי יש דבר עוד יותר אבסורדי - 16 דקות בין אשדוד ליבנה מערב.
כך שלא דופקים את באר שבע בכוונה, אלא מדובר בבעיה רחבה יותר שבאה לידי ביטוי בקטעים שונים במסילות ובקווים שונים של הרכבת.
בבאר שבע יש לא מעט שגרים אבל אינם תושבי העיר.
25/12/13 22:51
97צפיות
ולא רק סטודנטים. מעבר לכך שההשואות האלו שמתייחסות רק לעיר שבה נמצאת תחנת הרכבת היא השוואה לא נכונה.

יש לקחת בחשבון את מספר הנוסעים ברכבת בפועל ולא את מספר התושבים. וכמובן שלא כל הנוסעים גרים בעיר שבו נמצאת תחנת הרכבת.
ולפי הקריטריון הזה: ברכבות מאשקלון, אשדוד,
25/12/13 23:07
89צפיות
יבנה ומערב ראשון לציון נוסעים בכל יום הרבה יותר יוממים מאשר ברכבות בין באר שבע לתל אביב.
מה שאתה כתבת על באר שבע רלוונטי בעיקר לרכבות בתחילת ובסוף השבוע.
ועובדה שהצפיפות ברכבות בקו החוף הדרומי גבוהה בהרבה בימים ב-ד מאשר ברכבות בין באר שבע לתל אביב.
לזה בדיוק התכוונתי.
26/12/13 00:08
53צפיות
שאין טעם להשוות עיר אחת מול עיר אחרת, אלא לראות את כל קו הרכבת כקו אחד ולבחון כמה נוסעים יש מקצה לקצה.

אין לי מושג מה קורה ברכבות לבאר שבע או ברכבות של קו החוף.
בבאר שבע יש יותר תושבים מאשר בצפון יפו
26/12/13 15:24
48צפיות
זה אומר שמצפון יפו צריך לקחת יותר זמן להגיע לתל אביב מאשר מבאר שבע?
ע"ע בית שמש באר שבע
25/12/13 20:44
102צפיות
נחמד מאוד להגיע מבית שמש ללוד, בדיוק כשהרכבת לבאר שבע יוצאת
עכשיו כשאני חושב על זה
25/12/13 22:02
119צפיות
אם הם אומרים שעד מרץ הן יוקדמו בארבע דקות, זה אומר שלא יפרסמו עד אז את הלו"ז החדש?
מה הקשר? הרכבת יכולה לפרסם לו"ז חדש עם
25/12/13 23:14
98צפיות
שינויים נרחבים ובהמשך לעדכן אותו נקודתית ללא פרסום לו"ז רשמי חדש. זה נעשה פעמים רבות.
מה שמשמעותי יותר לפרסום הלו"ז החדש זה תיקון כל הנזקים שגרמה ההצפה בשפירים שמשפיע על הרבה קווים של הרכבת (כולל על הקו של באר שבע).
התיקון באזור קרית גת הוא נקודתי ומשפיע רק על הקו הזה.
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 25/12
25/12/13 00:01
53צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
שאלה לגבי חופשי חודשי
25/12/13 08:26
86צפיות
כיום יש לי חופשי חודשי שעולה 235 ש"ח
א. איזה סוג של ח"ח מדובר ?  כמה יעלה החל מ1.1.14
ב. אם אני רוצה שאוכל גם לנסוע לאזור אריאל /אורנית שערי תקוה, איזה חופשי חודשי אני צריכה ? או האם אני יכולה לקנות את החח' שאני רגילה ולהוסיף מראש סכום שיאפשר לי נסיעות גם ליעדים אלה.

תודה ויומצוין
באיזה איזור בארץ את נוסעת איתו?
25/12/13 12:38
26צפיות
חיפה? ירושלים? נצרת?
איך נדע מה יש לך בלי לדעת מה האיזור?
בוקר טוב -עזרה דחופה
25/12/13 08:31
109צפיות
איך מגיעים במונית שרות
מתל אביב מאזור צפון תל אביב שכונת תל ברוך הישנה -אזור רחוב מסקין
לירושלים
צריכה להגיע למלון ממילא בירושלים
וכמה זה צריך לעלות ?רק במונית שרות

תודה !!
האם יש להם לוחות זמנים ? יש מוניות שרות מומלצות
ארשה לעצמי להיות מעט חוצפן ולשאול מדוע
25/12/13 08:47
98צפיות
רק במוניות שירות?!?
כי מדובר על אשה
25/12/13 09:09
96צפיות
שיהיה לה קשה לסוע באוטובוס מכל מיני סיבות
מונית ספשייל יקר לה
והיא רוצה משהו באמצע
תודה
באוטובוס יהיה לה קשה ובמונית שרות לא?
25/12/13 09:49
97צפיות
מונית שרות בנוסף להיותה אמצעי תחבורה חאפרי, היא גם אמצעי התחבורה הכי לא נוח שקיים.
אוטובוס נוח בהרבה ועדיף שתיסע בו, חד משמעית.
מה גם שאין בכלל מוניות שרות באזור הזה של תל אביב וטוב שכך.
מונית שרות לירושלים זה רק מהתמח"ת ותאמיני לי שהיא לא רוצה להגיע לשם, בטח לא אם זה במיוחד מתל ברוך שנמצאת בצד השני של תל אביב.

שתיקח קו 89 עד נמיר/יהודה המכבי, שם להחליף לכל קו עירוני שנוסע על נמיר לכיוון רכבת מרכז (71/171/271/274/501/45 וכו'), ומרכבת מרכז לקחת 480 לירושלים.
זו הדרך הכי נוחה במקרה הזה. נסיעה במונית שרות תמרר לה את החיים.
º
תודה
25/12/13 09:56
21צפיות
תודה חשבתי שהמוניות שרות עוברות ברכבת
25/12/13 10:00
72צפיות
רכבת מרכז את מכתכונת לרכבת מול איפה שהיה רסיטל?
450 זה הכי מהיר לירושלים?
מה התדירות שלו ?
קו 480 והוא יוצא מהמסוף שצמוד לרכבת
25/12/13 10:03
65צפיות
התדירות שלו גבוהה. באיזו שעה היא רוצה לנסוע?
זה הקו הבין עירוני הכי תדיר שיש.
25/12/13 12:09
58צפיות
הקו יוצא מתוך מסוף אגד שבמתחם רכבת מרכז (המסוף שמשותף לדן ולאגד). אז כן מדובר בתחנת הרכבת שליד אולמי רסיטל לשעבר. אבל חשוב, האוטובוס יוצא מהיכן שציינתי לעיל ולא מול אולמי רסיטל.
הילית111
25/12/13 09:41
58צפיות
לא ידוע על מוניות שירות במסלול ששאלת.
יש דרך יותר מהירה אבל פעמיים ביום בלבד.
25/12/13 12:13
52צפיות
אפשר לקחת את 24/49 דן ו572 אגד. יש לעלות עליהם מקק"ל, בכיוון הנסיעה לכפר הירוק (קו 24 לרמת השרון, קו 49 לפתח תקווה ו572 לכפר סבא).

יורדים במחלף הכפר הירוק, עוברים לתחנה שנמצאת במרכז המחלף וממנה ממשיכים עם קו 944 הישיר לירושלים של אגד.

יש לשים לב שיש נסיעת בוקר אחת ונסיעת אחה"צ אחת.
דרך נמיר \ רכבת מרכז אל הרצליה פיתוח
25/12/13 09:16
61צפיות
שלום

כיצד להגיע  מדרך נמיר אל הרצליה פיתוח, מדינת היהודים 60?
בעבר ענו לי שזה קו 90, עכשיו כשחישפתי את זה בbus gov il
הקו קיים מהרצליה לתל אביב, אך לא מתל אביב להרצליה...

ממש מוזר
אשמח לעזרה
הקו פועל בשני הכיוונים
25/12/13 09:51
33צפיות
התחנה שלו לכיוון הרצליה לא נמצאת ממש במסוף של הרכבת אלא צריך להמשיך קצת צפונה על דרך נמיר, 5 דקות הליכה.
קווים 852/872 אגד, 605 נתיב אקספרס ו90 המוכר.
25/12/13 12:21
62צפיות
קווים 605/852/872 הינם קווים מהירים אשר מגיעים לצומת אכדיה (צומת הרצליה), משם מדובר ב5 דקות הליכה למדינת היהודים 60.

הנה מפה המסבירה את דרך ההליכה (יש לעבור דרך הגשר): http://goo.gl/maps/sh4oD

יש לציין כי קו 605 אינו כלול בתעריפים של גוש דן והשרון ולכן אין בו אפשרות מעבר במשך 90 דקות. אבל, תעריף הנסיעה בו זול יותר ועומד כיום על 7.80 ש"ח לכיוון (במזומן). קיימות כרטיסיות אשר מוזילות את הנסיעה. כמו כן, התעריפים עולים ב1.1.14 בכל התחבורה הציבורית.

הקווים 605/852/872 הינם מהירים יותר מכיוון שהם לא מבצעים הורדה בתוך תל אביב בכיוון הנסיעה להרצליה ובכיוון ההפוך, אינם מבצעים איסוף בתל אביב. כמו כן, נחסכת הכניסה לצומת הסירה הפקוק.

על 605/852/872 יש לעלות מהרציף שבדרך נמיר בין ארלוזורוב לז'בוטינסקי. תחנת קו 605 הינה הרביעית או החמישית שם ותחנת 852/872 הינה הלפני אחרונה ברציף.

על קו 90 יש לעלות מדרך נמיר פינת ז'בוטינסקי, שכן הוא מגיע מכיוון כיכר המדינה אל דרך נמיר בכיוון הנסיעה להרצליה.
º
גם קו 600 של נתיב אקספרס. כמו 605
25/12/13 13:43
37צפיות
לא ממש הכוונה
25/12/13 09:58
65צפיות
יותר שאלה עד כמה עמוסה הדרך שקו 274 עובר בה מתחנת רכבת סבידור עד ראשון הישנה בשעות 16-17? האם יהיה מקום לשבת באוטובוס? אני פשוט הולכת עם חיה במנשא והרבה דברים אז אני צריכה לדעת אם לא עדיף מונית.
השאלה הראשונה
25/12/13 10:00
36צפיות
אם לא הובן שאלתי עד כמה עמוסים הפקקים?
תשובה-
25/12/13 10:48
37צפיות
עד רכבת מרכז , אפשר לעלות על 274 וכנראה יהיה מקום. מעזריאלי - זו מלחמת עולם ואפשר לשכוח מזה. הדרך עמוסה בין המסגר/יצחק שדה עד צומת הולץ, וזה שורף זמן לא מועט (לדעתי 20-30 דק' בקטע של 7 דק'). ואז יש את כביש 1, שגם הוא פקוק לכיוון דרום לפחות עד גנות, כך שזה לא תענוג לצערי. בראשלצ עצמה אני לא יודע מה המצב.
ב275 ולא ב274 יהיה לך מקום בוודאות.
25/12/13 12:23
44צפיות
קו 275 הינו חלופה לקו 274.

קו 275 יוצא ממסוף האוטובוסים שברכבת מרכז וזו בעצם התחנה הראשונה שלו. לכן, מקום ישיבה - מובטח לך.

הקו יוצא כל 20 דקות החל מהשעה 15:20 ועד 18:00.
º
תודה לא ידעתי את זה!
25/12/13 12:31
12צפיות
חופשי חודשי בין תחנת רכבת משה דיין לתחנת רכבת
25/12/13 10:27
35צפיות
בני ברק כולל אוטובוסים בין ראשון לתל אביב.
האם אני יכול לעשות את זה במתכונת החדשה ולהתחיל את החופשי חודשי באמצע החודש?
או שאני חייב להמתין לתחילת החודש.
חופשי חודשי גמיש רכבת משולב אוטובוסים
25/12/13 18:33
10צפיות
רק מהראשון בינואר
º
תודה רבה
29/12/13 09:25
1צפיות
תשובה לרבקי78 מהשרשור של אתמול
25/12/13 11:02
24צפיות
מבן גוריון אולמי מודיעין לאחד העם 60, מומלץ לקחת קו 142 שיש לו תחנה ברוטשילד סמוך לרחוב יפה בצלאל שזה ממש קרוב ליעד שלך.

הקץ' הוא שיש קצת הליכה עד קו 142, שיש לו תחנה בקניון איילון ואחר כך באבא הלל פינת רוקח. כדי לחסוך את ההליכה אפשר לעלות באולמי מודיעין על קו 40 ולנסוע איתו לבורסה או לרכבת ושם להחליף ל 142 (מאותה תחנה).
תחבורה
25/12/13 13:02
33צפיות
מתחנת רכבת מרכז לסביון- איך מגיעים
º
מרכבת השלום לסביון קו 56
25/12/13 15:34
16צפיות
איך מגיעים
25/12/13 15:26
27צפיות
מראשון לציון תחנה מרכזית ישנה, לרחוב בנימין 4 ברחובות?
תודה
עם כל הקווים שנוסעים לרחובות, קרי הקווים
25/12/13 16:41
16צפיות
164/201/274/301 של אגד ו351/367/371 של מטרופולין.

קו 201 מגיע ממש עד היעד, יש לרדת בתחנת הרצל - גן העיר. לחצות לצד השני לרחוב בנימין והגעת. אבל 201 הוא אחד מהקווים העמוסים ובעלי מספר התחנות גדול ביותר בקטע הנסיעה מראשל"צ לרחובות.

משאר הקווים יש לרדת בתחנה המרכזית ברחובות ומשם יש ללכת לרחוב הרצל (הרחוב הראשי של רחובות), דרך רחוב לבקוביץ' שהפוך בפוגשו את רחוב הרצל (בצומת) לרחוב בנימין.

הקווים 301,351,367,371 הם המהירים ביותר. קווי מטרופולין (351,367,371) זולים בחצי מחיר מקווי אגד.
מונית שירות מירושלים לתל אביב בשבת
25/12/13 15:12
26צפיות
מהיכן וכמה זה עולה
מת"א סבידור מרכז לנצרת עלית, איך?
25/12/13 16:55
21צפיות
לרחוב ש רסקו?
תודה:)
º
קו 826 מדרך נמיר, מגיע גם לרסקו.
25/12/13 20:46
50צפיות
º
מזתומרת מדרך נמיר זה כאילו מול הרכבת!?
27/12/13 11:21
7צפיות
שלום. מבת ים לקרית שלום בתל אביב.
25/12/13 17:03
24צפיות
שלום. אני צריך להגיע מרחוב אנה פרנק בבת ים לרחוב הקשת 26 בקרית שלום , המרכז הסעודי . האם קו 19 מגיע לשם או לפחות קרוב לשם ? אני מעדיף ללכת קצת ברגל מאשר לקחת 2 אוטובוסים. תודה.
º
19 מגיע לוולפסון,משם לקחת 17
25/12/13 17:17
7צפיות
כפי שכתבו לך, קו 19, אבל אם כוחך במותנך, כפי
25/12/13 18:55
28צפיות
שביקשת, אפשר לרדת מקו 19 בתחנה של אבו כביר ומשם זו הליכה של פחות מעשר דקות בין בנייני הדירות לתוך השכונה ורחוב הקשת.
האם יש
25/12/13 19:18
22צפיות
מונית שירות מירושלים לתל אביב בשישי בערב?
תודה!
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום