בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

מעקב אחרי הקמת רציף 5 בתל אביב ההגנה
31/01/09 13:06
1צפיות
מעקב אחרי הקמת רציף 5 בתל אביב ההגנה
אחרי הרבה זמן יצא לי סוף סוף לעשות טיול של יום שבת לכיוון התחנה
לשמחתי מצאתי שיש התקדמות גדולה בהקמת הרציף החדש שאמור לשמש את הקו תל אביב - חולון - ראשון
תמונה ראשונה מרחוק
31/01/09 13:10
1צפיות
תמונה ראשונה מרחוק
מראה כללי של התחנה מגשר לה גרדיה
º
סוף ינואר... ערוץ האיילון יבש
31/01/09 21:14
תמונה שנייה מיותר קרוב
31/01/09 13:13
3צפיות
תמונה שנייה מיותר קרוב
מצטער על האיכות
זום דיגטלי..
תחנת אוטובוסים מיוחדת שנמצאת על הגשר
31/01/09 13:14
2צפיות
תחנת אוטובוסים מיוחדת שנמצאת על הגשר
עצמו..אני לא בטוח כמה היא פרקטית שיורד גשם..
º
העיקר שהיא נותנת הזדמנות לצילום יפה כזה!
31/01/09 14:37
º
31/01/09 20:34
º
מדוע? הרי הרוב מכוסה שם בסוג של פלסטיק אטום
31/01/09 17:12
תמונות מהתחנה עצמה
31/01/09 13:31
1צפיות
תמונות מהתחנה עצמה
תמונה ראשונה- בניית רציף 5
º
השלטים על התחנה עצמה כבר מוכנים
31/01/09 13:33
1צפיות
השלטים על התחנה עצמה כבר מוכנים
º
רציף 5 (1)
31/01/09 13:36
1צפיות
רציף 5 (1)
º
רציף 5 (2)
31/01/09 13:38
1צפיות
רציף 5 (2)
רציף 5 (3 )
31/01/09 13:41
1צפיות
רציף 5 (3 )
זווית נוספת על החלק הצפוני של העבודות על הרציף החדש
º
מבט על החלק הדרומי של הרציף החדש
31/01/09 13:44
1צפיות
מבט על החלק הדרומי של הרציף החדש
º
החלק הדרומי (2 )
31/01/09 13:46
1צפיות
החלק הדרומי (2 )
מבט על החיבור של התחנה לרציף החדש
31/01/09 13:49
1צפיות
מבט על החיבור של התחנה לרציף החדש
החיבור לחלק החדש של הרציף שינה מאוד את המראה הכללי של התחנה
ושובר קצת את הרצף של הגג מעל הרציפים 1-4
אבוי
31/01/09 21:31
אני לא מומחה לאדריכלות אך אני מוכן להמר שמי שתכנן את התוספת אינו האדריכל המקורי של התחנה.  מה כל כך קשה להמשיך את צורת הגל של גג מבנה האולם המרכזי?

חבל שתחנה שהוקמה לפני זמן כה קצר כבר עוטה ארשת תלאים.
יש עבודות גם על רציפים 3- 4
31/01/09 13:51
1צפיות
יש עבודות גם על רציפים 3- 4
שהם יחסית חדשים אבל כנראה שגם בהם צריך לעשות כמה שינויים
ולסיום...לא ממש קשור לפורום אבל בכל זאת
31/01/09 13:55
1צפיות
ולסיום...לא ממש קשור לפורום אבל בכל זאת
השיפוץ שעיריית תל אביב עשתה באזור שרונה,
הבניינים של הטמפלרים יצא מדהים
º
תודה רבה על הדיווח!!
31/01/09 18:46
º
31/01/09 14:12
ובאילו רציפים הוא יהיה בשאר תחנות ת"א?
31/01/09 14:36
גם ברציפים הכי מזרחיים?
ואי
31/01/09 15:12
וואי היתי ביום חמישי השבוע שעות בתחנת תל אביב ההגנה חיכתי לרכבת של כפר סבא ירדתי בבני ברק כי הלכתי לרמת החייל אז חיכתי שעות לרכבת
º
תודה על הדווח המצולם מהשטח.
31/01/09 16:54
º
31/01/09 20:35
º
31/01/09 20:42
º
תודה רבה על הדיווח המצולם
31/01/09 21:07
נראה כבר כמעט מוכן...
31/01/09 22:39
לצערנו, יש עוד כמה שנים שהרציף הזה יעמוד ריק...
ספירת נוסעים באוטובוס
31/01/09 13:00
11צפיות
בשנת 2005 היתה ספירת נוסעים בקווים הפנימיים בנתניה,חדרה,פרדס חנה,קו 700 ו 703, קווים בינעירוניים מנתניה לתל אביב וקו 618.

עד עכשיו בחלק מהקווים לא בוצעה רפורמה. אז בשביל מה עשו את הדבר הזה?
ושאלה אחרת
31/01/09 13:01
6צפיות
ושאלה אחרת
מה פירוש סטניסלב?(פורסם בפורום שאלה קטנה)
לדעתי סתם מדבקה
31/01/09 17:57
3צפיות
שעשו אותה... רואים שסמל של אגד גם לא מקורי וגם לא מדוייק כ"כ אולי לנהג קוראים סטניסלב  :)
ספירת נוסעים נעשית בלי קשר לרפורמה, משום
31/01/09 14:17
2צפיות
שצריך לבדוק מה הצרכים של ציבור המשתמשים
הרבה שנים בודקים ו...
31/01/09 16:31
2צפיות
האם הוגדלה תדירות האוטובוסים בהתאם לביקוש?
האם שונו קווי אוטובוס או ישתנו בהתאם לצרכי הקהל?

אני בספק.
קצת אוטובוסים מהבירה
31/01/09 12:54
אתמול הייתי לפרק זמן של כשלוש שעות בירושלים, ניצלתי את ההמתנה לבת דודתי על מנת לטפס על הגשר (הדביק לציין)
ומשם צילמתי מספר תמונות של אוטובוסים.
תמונה 1
31/01/09 12:55
7צפיות
תמונה 1
ברק ממוגן ירי מאובק בצורה מוגזמת.
הוא לא מאובק
31/01/09 21:42
2צפיות
החלק החיצוני של השמשות הממוגנות עוי מפוליקרבונט. זה חומר פלסטי שקוף שנועד להגן על הזכוכית הממוגנת והיקרה מידויי אבנים. מאחר והוא פלסטיק יש לו נטייה להישרט מאבק/מתקני שטיפה וכדומה. מאחר והחלון שמאחוריו עבה זה נראה נוראי. תסתכל באוטובוסים ממוגני אבנים זה אותו חלון רק ששם זה פחות מורגש.
תמונה 2
31/01/09 12:56
9צפיות
תמונה 2
מארס של סופרבוס
תמונה 3
31/01/09 13:00
7צפיות
תמונה 3
מפרקית על קו 49'א
תמונה 4
31/01/09 13:01
6צפיות
תמונה 4
מארס על קו 405
תמונה 5
31/01/09 13:03
7צפיות
תמונה 5
אוסף 3.5 אוטובוסים בכניסה לעיר.
83-500-01
31/01/09 18:45
2צפיות
היה בסניף נווה שאנן בחיפה.
מימין לשליוט יש סמל אגד שבתוכו הכיתוב "נווה שאנן" , שמוסתר ע"י מדבקה.
תמונה 6
31/01/09 13:04
4צפיות
תמונה 6
מתחרים בניהם...
מימין זהו 747 הדאף החדש של סניף
31/01/09 14:26
1צפיות
אשדוד
º
אוטובוס מדהים
31/01/09 18:40
תמונה 7
31/01/09 13:05
4צפיות
תמונה 7
דיפנדר ממוגן ירי...
º
88-099-01
31/01/09 14:29
תמונה 8
31/01/09 13:07
4צפיות
תמונה 8
ואחרון אחרון חביב, סדנא על 303.
º
31/01/09 14:15
º
|תודה רבה עבור התמונות הנהדרות
31/01/09 16:11
על התמונות
31/01/09 21:17
האם גשר המיתרים נפתח להולכי רגל?
לא יודע אם באופן רשמי
01/02/09 02:54
אבל אתמול היה אפשר לעלות עליו, רק מה שמעצבן, שהם צבעו את הגשר בחומר פלאסטי דביק (כנראה נגד מים) והליכה עליו נתנה תחושה שהרגליים נדבקות אליו.
הסעות בין רעננה לתחנת הרכבת הרצליה
31/01/09 09:07
341צפיות
פרסום במקומון "העיר" של השרון, כאשר בצד העליון מוטבעי הלוגואים של עיריית רעננה ושל רכבת ישראל:

פרסום על הסעות חינם:
בבוקר הסעות ממרכז רעננה (אחוזה-שברץ) לתחנת הרכבת ומשעות אחרי הצהרים הסעות חזרה מתחנת הרכבת למרכז רעננה.
לצד זה בבוקר הסעות מתחנת הרכבת ל"הייטק פארק" - קרית אתגרים והחל משעות אחר הצהרים הסעות חזרה מקרית אתגרים לתחנת הרכבת.

ההסעות הם לתושבי רעננה בהצגת תעודת תושב ולעובדי חברות ההייטק בהצגת תעודת עובד.
º
רכבת הרצליה או תחנת כפר סבא?
31/01/09 10:53
31צפיות
טעות שלי, אני רואה בכותרת שלך שעד רכבת הרצליה
31/01/09 10:56
21צפיות
מדובר ביוזמה יפה, אך אולי היה כדאי להשקיע עוד מאמץ קטן ולהמשיך את השאטל עד לאזור התעשיה הרצליה? הדבר היה הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד לכל העובדים בא' תעשייה הרצליה המתגוררים ברעננה, ויש כמה אלפים כאלו.
האם ידוע התדירות של השאטל? כמה נוסעים יכולים לעלות לכל הסעה כזו? שעות פעילות?
בפרסום מפורטות שעות הפעילות.
31/01/09 13:01
31צפיות
לא מפורט אם זהו מיניבוס או מידיבוס או אוטובוס.

שאטל זה הוא של עיריית רעננה. יש שאטל לאיזור תעשייה הרצליה, שהוא של עיריית הרצליה.
אכן מדובר ביוזמה יפה, אך לדעתי שאטלים אלה צריכים להיות בנוסף לקווי אוטובוס.
אני נשארתי באותה דעה של קו אוטובוס מכפר סבא להרצליה בשני כיווני הנסיעה במשך כל שעות היום:
מסלול 29 מכפר סבא עד הרצליה דרך ירושלים פינת הבריגדה היהודית, נסיעה בבריגדה היהודית, המרכז הבין-תחומי, לקניון שבעת הכוכבים ותחנת הרכבת. המשך מסלול דומה לקווים 12/13 לצומת הסירה, לאיזור התעשייה הרצליה עד המרינה.
קו זה ישפר את הקישור בין הערים השונות, בין השכונות השונות ויהיה גם מהיר יותר וגם יוכל להחליף כל מיני קווים פנימיים בהרצליה, כמו קו 8, קו 5 וקווים 12/13.
את אותם קווים פנימיים בהרצליה יהיה ניתן לבטל ובמקום זה לעשות שינוי בקווים הפנימיים.
עוד צריך זה להאריך חלק (אם לא כל) הקווים הפנימיים של רעננה, שמתחילים/מסיימים נסיעתן ברעננה לתחנת הרכבת כפר סבא ואותה הזדמנות לשפר חלק מהקווים במסלולים ובתדירות לרבות לאיזור התעשייה של רעננה, שהולך וגדל.

שרשור הכוונה ומודיעין 31/1
30/01/09 23:57
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.

על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר
אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת. הקפידו
לשרשר את שאלתכם לשרשור ההכוונה בתאריך הרלוונטי.

נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע
אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
אין צורך להשתמש באייקון  - זה פשוט מיותר.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים
ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.

הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ
לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום




האם יש דרך להגיע
31/01/09 08:35
ביום א בבוקר (עשרה ל 8...)
מגדרה לעשרת, או לפחות לכביש הכניסה לישובים?

תודה לעונים.
º
אף אחד לא יודע?...
31/01/09 19:00
יש קו מגדרה לעשרת - קו 35 של קונקס.
01/02/09 01:00
לוח הזמנים נמצא כאן:
http://connex.co.il/trackSearchNew.asp?LineId=100&...
לרשימת התחנות יש ללחוץ על השעה. הנסיעות מהבילו סנטר עוברות דרך גדרה.
איך מגיעים
31/01/09 10:23
משד' רוטשילד בת"א לדרך נמיר 81?
בדרך הכי מהירה? אני יודעת שקו 5 אבל זו נסיעה של 40 דקות:(
º
קו 5, תלוי בשעה, בשעות פחות עמוסות 20-30 דקות
31/01/09 10:50
º
אפשר קו 70/72 לרכבת מרכז +27 או 10 דקות ברגל.
31/01/09 11:53
ואם אני לוקחת קו 63 לעריאלי ומשם 27?
31/01/09 12:46
זה יותר זמן?
º
63 לא עובר ברוטשילד, רק בפינה שלו
31/01/09 13:25
º
זה דקה הליכה ממני..
31/01/09 13:59
נסיעה עם 63 עד עזריאלי והמתנה לקו 27 עשויות
31/01/09 14:19
לארוך אותו זמן של נסיעה בקו 5
בנוסף ל-27 אפשר לקחת 74, 86, 274, 501, 601
01/02/09 01:05
- כולם של אגד. ואז אין צורך להמתין דווקא ל-27.
º
וגם קו 127
01/02/09 11:07
שלום, אני צריך להגיע לגבעת התחמושת בירושלים
31/01/09 20:00
שלום, עד שעה 10 בבוקר מחר אני צריך להגיע לגבעת התחמושת בירושלים.

אני יוצא מאורנית, אני יכול להגיע לרכבת ראש העין צפון בכל שעה שאצטרך, ואולי אף לתחנה מרכזית פתח תקווה. אשמח לדעת כיצד אגיע לשם-מעולם לא נסעתי בתחבורה ציבורית לירושלים. תודה ושבוע טוב
לא יכול לעזור לך בתוך ירושלים
31/01/09 20:42
2צפיות
אבל מאורנית קח אוטובוס 86/186/286 למחלף ירקון ומשם קו 947 עד לתחנה מרכזית ירושלים.

יכול מאוד להיות שגם נהיה ביחד באותו אוטובוס...
דו"ח ישיבת ועדת התחבורה - ירושלים
30/01/09 21:26
יש שם התייחסות מעניינת לנושא הרכבת הקלה בכלל ולעבודות בצומת הגבעה הצרפתית בפרט.
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
גם רבנים נהיו מבינים בתחבורה
30/01/09 22:21
º
הם חברי מועצת העיר. מה הבעיה?
30/01/09 23:04
שום בעיה...,
31/01/09 01:51
בהמשך למשרד-הבטחון,ובא לציון הגואל.
ופוליטיקאים אחרים?
31/01/09 20:53
האם שר התחבורה הנוכחי הוא מומחה בתחום?
זו הבעיה פה...,
31/01/09 22:01
שרוב הנבחרים הללו מקבלים תפקידים לפי מפתח פוליטי,ולא לפי כישורים או היכרות עם הנושא.
º
אלה נציגי ציבור - לגיטימי לחלוטין
01/02/09 00:48
לגיטימי? כן
01/02/09 10:15
טוב? במקרים כאלו ממש לא.

בדיוק כמו שמצפים משרי בטחון להיות בעל עבר בטחוני כזה או אחר (אפילו מינימלי - אבל צריך להיות), ומשרי חוץ לדעת אנגלית, כך גם שר תחבורה או שר אוצר צריך להיות מעורה בענייני המשרד שלו.
רבותיי, נסחפתם לאללה!
01/02/09 10:24
מדובר פה על מועצת עיר, המקבילה לכנסת במישור הארצי.

תחשבו שבכנסת היו מבקשים לעשות דיון על נושא מסויים.
האם הח"כים אמורים להיות מומחים לאותו תחום? ממש לא.
אותו דבר דיון במועצת העיר על נושא תחבורתי.
הנבחרים לא אמורים להיות מומחים לתחום. הם אמורים להיות, איכשהו, מומחים לפוליטיקה.
עליהם לשמוע עצות והצעות של מומחים חיצוניים ולבסוף לגבש החלטה.
º
02/02/09 01:45
שיהיה...,
01/02/09 19:15
חשבתי שיש להם תחומי פעילות חשובים יותר.
בגלל שזאת הבעייה פה
01/02/09 06:21
מיותר לחלוטין לכתוב בצורה שכתבת, אלון ידידי.
אז תרשה לי :
º
נו טוף...!!!
01/02/09 19:18
נבחרי ציבור הם נציגי הציבור
01/02/09 07:03
והם אלו שאחראים לקבוע סוגיות הנוגעות לכלל הציבור.
עם כל הצער האישי שלי מכך שרבנים מנהלים דברים במדינה הזו, הם עדיין מייצגים חלק מהציבורים ואלו כללי המשחק הדמוקרטי.

יש לך בעיה עם זה? תצביע, תפגין, תשכנע מצביעים אחרים... רק אין על מה להתלונן.
מי אני ומה אני...?
01/02/09 19:21
"בורג קטן" במערכת,פועל-תעשיה שרחוק מפוליטיקה(פרט לצפיה באקטואליה),לא מפגין ולא "בטיח",רק מביע דעה.
מסמך מרתק!
01/02/09 02:14
1צפיות
כמה תובנות שאני לומד ממנו:

1. הלך הרוח הכללי שאני מקבל מהדיון הוא של צמצום נזקים וכיבוי שריפות במקביל על בכיה על חלב שנשפך. כלומר, האנשים הועסקים בנושא מטעם העיריה, בעצם, משלימים עם  הפרוקיט בדרך של השלמה עם גזרה קיימת. הם רואים בפרויקט כשלון שיש לנקוט במהלכים כדי לצמצמו. גם עם נניח שיש מקום לביקורת על התנהלות הפרוויקט בפרט ועל דרך קבלת ההחלטות הראשונית, אשר הביאה את החלטה להקים רק"ל בירושלים מלכתחילה, הרי שנקודת מבט שלילית משדרת ומשרה על הנפשות הפועלות גישה שלילית שתתבטא בהמשך בכל מה שקשור לפיתוח המערכת, לתחזוקה ולעבודתה השוטפת, שלא לדבר על המשך קידומה לקווים נוספים, גם אם זה אוזכר כרגע ע"י ראש העיר.

2. יש לנו תאריך פתיחה נוכחי: 8.9.2010.

3. כל הדיון על כן  להכניס חלופות של קווי אגד / לא להכניס חלופות של קווי אגד לתוך שועפט  והצהרתו של מר אלי בן חמו על כך שחלופה כזו תיסה ריקה עקב החשש של התושבים לעבור בתוך שועפט רק מזכירה עד כמה מגוחכת הייתה ההחלטה הראשונית להעביר את הרכבת שם.

4. באותו ענין - חוסר הידיעה של חברי הוועדה מדהים! עד היום חלקם לא יודעים את מה שאנחנו יודעים כבר שנים - הרבבות לא ממוגנות ירי, נקודה! הן ממוגנות אבנים בלבד. צודק יוסי צ'צ'קס באומור שאין להטיל את ההחלטה כן לננסוע בציר או לא בידי התושבים. מה שהעיריה מנסה לעשות פה זה ניסוי באש חיה. להכניס את התשובים לשכונה עויינת ולראות כמה ימותו, חס וחלילה, בפיגועים, כדי להחליט האם התוואי ראוי או לא.

5. תובנה נוספת: איך נאמר סדיוק שם? "חברים, נו יש כדורסל, אני צריך ללכת..." ככה מתהלת לה מדינת ישראל. כולם לחוצים להחתים כרטיס ולהגיד שהם גם עשו משהו...
בקשר לסעיף 3 - האם לפי שעה מתוכננת הרכבת
01/02/09 15:15
1צפיות
בתוך שועפט?
º
כן
01/02/09 16:37
תודה, דוד. טרם קראתי את המסמך
01/02/09 16:59
2צפיות
גם אם נשים את השיקולים הבטחוניים בצד, שהם כמובן שיקולים מכריעים, הרי שההחלטה של הרכבת הקלה בתוך שועפט לא מובנת בלשון המעטה.
הרי אם חלופות של אוטובוסים לא תסענה מלאות, אז מה יהיה עם רכבת קלה?

נו באמת בציר שועפט לא יורים
03/02/09 20:50
1צפיות
כן יש צפי ליידוי אבנים שמצריך רכבות ממוגנות אבנים בלבד ולא ירי אני חושב שזה מגוכך שיהיו רכבות/אוטובבוסים ממוגני ירי רק בגלל שיעברו בחצי קטע שועפט.
דרך אגב שים לב נשארו מפרקיות מרצדס בודדות בירושלים ממוגנות אבנים שביצעו אז את קווים 25/45 שהיו נוסעים דרך ציר שועפט לנווה יעקב (ליקחי העבר).
העירייה תשקול תביעת ענק נגד 'סיטיפס'
01/02/09 20:20
1צפיות
ראש העירייה אמר כי יבדוק את הצעת חבר המועצה אלישע פלג, לתבוע את זכיינית הרכבת הקלה בגלל הנזקים שנגרמו לסוחרים. רמי לוי יעמוד בראש ועדה שתבחן מתן הנחות לבעלי העסקים

mynet
כתובות אינטרנט מצורפות:
אוטובוסים במסלול נתניה-ת"א
30/01/09 14:11
632צפיות
שלום,
הגיעה לאוזניי שמועה שהחל מה - 15.2 כל הקווים של אגד במסלול נתניה-ת"א יבוטלו (מלבד אחד), ובמקומם יהיו קווים של חברת נתיב. מישהו יכול בבקשה לתת לי פרטים נוספים על כך, כולל מספרי הקווים החדשים ומסלוליהם? באתרים של אגד ונתיב לא הצלחתי למצוא כלום...
תודה.
º
אותם קווים,אותם מספרים ולמיטב ידיעתי החל ממחר
30/01/09 17:46
17צפיות
ממחר (מוצא"ש) עובר השרות
30/01/09 18:42
15צפיות
הפנימי לאגד תעבורה.
מה 15.2.09 עוברים הקווים 600,601,605, 650 לנתיב אקספרס.
מה שנישאר לאגד זה 640,641 ו618.
וגם סביר להניח ש-604 לאוניברסיטת תל אביב
30/01/09 18:51
3צפיות
או רידינג נשאר ב"אגד".
יש להניח, שבמידה ונשאר קו 602, אז הוא עובר ל"נתיב אקספרס".
יש לקוות, שכעת (עם קשר לרפורמה של הקווים ובלי קשר) יוסיפו נסיעות לקו 640 בשני כיווני הנסיעה במשך כל שעות היום.
קו 602 לא קיים כבר מזמן
30/01/09 18:53
3צפיות
לגבי 604 אני לא יודע אבל למיטב הבנתי הוא עובר גם כן לנתיב אקספרס (פשוט שכחתי לציין אותו).
ןאין לי מושג מה קורה עם התדירות של קווים 640 ו641 (שכחתי גם את 627 שהוא גם סוג של חלופה של 641 ואת 642...)
על קווים 64X, 627 ומה שמסביב
30/01/09 19:45
2צפיות
אולי בשעות מסויימות להגדיל אותה, אבל לדעתי הכי טוב, יהיה להוסיף נסיעות של קו 640 לאורך כל שעות היום בשני כיווני הנסיעה וכך זה יהיה מן גיבוי לקו 641 (או כאמור להגדיל בחלק משעות היום את התדירות).
כבר כתבתי לדעתי את הסיבה והיא שיפור הקישור בין איזורים, שקו זה מחבר ביניהם כפר סבא/רעננה כולל צומת רעננה צפון-צומת דרור, אבן יהודה ויישובים נוספים לאורך כביש 553, תחנת רכבת בית יהושע (כמענה למוניות השירות המשגשגות), איזור תעשייה פולג, איזור פולג בנתניה והעיר עצמה.
זהו גם מן קו קומפקטי ולא קו נוסף מתל אביב, אלא מצומת רעננה, שנוסע לאורך טשרנחובסקי.

קווים 627 ו-642 - לא יודע עד כמה הם הכרחיים.
במידה ויש נוסעים אני בעד ואם יהיה יותר ביקוש, אז זה טוב.
אבל לדעתי מה, שייסע לתושבי צורן וקדימה זה קו אוטובוס לתחנת רכבת בית יהושע ודרום נתניה, במקום קו אוטובוס ללתחנה המרכזית של נתניה וממנה החלפה לדרום נתניה וגם למי שצריך להגיע לרכבת, שיגיע לתחנה הדרומית יותר, שהרי חלק גדול נוסעים לכיוון תל אביב ולא לצפון.

אגב לא ממש מובן לי המספור השונה בין 627 ל-642. אם אני לא טועה (ואולי אני טועה) בקטע צורן עד תל אביב המסלול זהה, כאשר ההבדל הוא ש-627 מתחיל בצורן (ולא בנתניה) ואילו 642 ממשיך לנתניה. ייתכן, שגם מבחינה תפעולית עדיף להפעיל את קו 627 כקו 642 מנתניה מאשר נסיעה ריקה לצורן, אלא אם יש סידור שונה, כמו קו 49 לצורן (שניתן למעשה למזג את זה כקו 642) או נמ"ק לאיזור.
º
602 ו-604 צוינו על התחנות כקווים של נתיב.
30/01/09 20:30
3צפיות
בנתיב אקספרס עדיין לא "הפנימו" שהם נכנסים
30/01/09 18:57
7צפיות
לאשכול ת"א-נתניה ועדיין לא שיבצו את הקווים הללו באתר שלהם.
וממה שכותב ג'קי מסתבר, שבניגוד למכרז המקורי שכלל גם את 618, קו זה נשאר בידי אגד
למען האמת קו 618 נראה לי מיותר להיום
30/01/09 20:08
3צפיות
בין כל הקטעים השונים יש אלטרנטיבות אליו וגם במידה ואין אפשר לשפר קווים שונים באיזור או לפתוח חדשים.
בין תחנות הקצה נתניה עד תל השומר זוהי נסיעה מייגעת.
גם בין תל השומר לאיזור גוש דן, יש קווים של "דן".
בין איזור גוש דן (איזור בני ברק או רמת גן), יש את 641 המאסף (שגם זה לדעתי מיותר בקטע תל אביב-פתח תקווה וגם למעשה אחרי זה) או נסיעה למרכז תל אביב ומשם קווים מהירים של "אגד" או הרכבת (שאותה ניתן גם לקחת מתחנת בני ברק, שקו 618 עובר באיזור שלה).
מהרצליה לתל השומר יש את קו 620 ואם כבר אז אולי להוסיף אליו נסיעות.
אולי להאריך את 620 לנתניה כקו סביר יותר מנתניה לתל השומר ומרמת השרון והרצליה לנתניה. גם זה לא ממש בטוח, אבל עדיף מ-618 הנוכחי.
לסיכום לדעתי קו 618 הוא קו מיותר.
מבדיקה נוספת באתר של אגד, קו 602 עדיין קיים
30/01/09 19:02
6צפיות
ובמהלך השבוע הבא קווי נתניה-ת"א עדיין מופיעים בין קווי אגד
יש להניח, שזה גם יעבור. זהו קו הכלאה
30/01/09 19:05
2צפיות
בין 605 ל-601.

בשיכון פולג מוצגות תחנות של קו 602 כחלופת בוקר. אינני יודע האם זה עדיין קיים.
º
אכן הוא מופיע עם נסיעות בודדות, 2 או 3
30/01/09 19:19
3צפיות
תודה, אוהד
30/01/09 20:01
3צפיות
שמתי לב, שיש חלופות שונות של קו 602:
יש מקרית צאנז חלופה ויש מגבעת האירוסים (החלופה אליה התכוונתי).
לכיוון תל אביב לפי האתר של "אגד" אין את קו 602.

לדעתי מגבעת האירוסים/גבעת פולג, שאלה איזורי מגורים עם תושבים רבים ואלה ממשיכים להתפתח, הכרחי, שיהיה קו אוטובוס לתחנת הרכבת בית יהשוע ואולי לצד זה יותר נסיעות של קו 602 ואולי גם הוספת נסיעה מתל אביב לנתניה.

גם איזור קרית צאנז ועין התכלת, שווה בדיקה של קו אוטובוס לתחנת רכבת נתניה.
לצד זה לשקול הארכת קו 650 מאיזורים אלה, המשך לנסיעה המרכזית וישירות לתל אביב עם הוספת תחנות הורדה בלבד באיזור הרצליה.
אולי גם הפעלת קו 650 מתל אביב לנתניה.
מדוע קוים 618,640,641 לא עוברים לאגד וקוים
30/01/09 20:23
11צפיות
600,601,602,604,605,650 כן עוברים,הרי 641 הוא תל אביב-נתניה כמו 600,601 למשל
מה זאת הרפורמה הזאת ? ומדוע מעבירים קוים באמצע חודש
גם במכרז רמלוד-תל אביב בהתחלה חלק מהקווים
30/01/09 20:37
3צפיות
עברו ל"סופרבוס" וחלק אחר נשארו ב"אגד".
עם הזמן נוספו קווים ל"סופרבוס" ואילו קווים אחרים נשארו ב"אגד".

למשרד התחבורה הפתרונים.
כי אלה לא באמת קווים לתל אביב
30/01/09 20:39
3צפיות
קו 641 אמנם נוסע בהגדרתו לתל אביב אבל תראה לי בן אדם אחד שיעשה את כל המסלול שלו. למעשה הקו הרי עובר דרך הכביש הישן ופתח תקווה ולכן אין לו כל כך קשר עם קווי תל אביב המובהקים. גם 618 הוא לא בדיוק קו תל אביבי, למרות שהוא עובר בצפון העיר. 640 בכלל לא מתקרב לתל אביב. ככה שזה לא מפתיע שהקווים לא הועברו ל"נתיב אקספרס".
תגיד תודה שלפחות הם עוברים
31/01/09 08:13
2צפיות
נתיב אקספרס מאחרים כבר בכמה שנים......
º
תודה רבה לכולם!
31/01/09 08:52
1צפיות
משהו מוזר
30/01/09 11:18
4צפיות
אתמול יודו אבנים לעבר אוטובוס בערב. זה קרה לא בשטחים אלא בגליל. בכפר מג'ד אל כרום. בארוע נפצע הנהג מרסיסים בפניו ונלקח לטיפול ביב"ח נהריה. בשום אתר חדשות לא ראיתי שטרחו לציין את המקרה. אבנים מושלכות על תח"צ במדינת ישראל ואיש אינו פוצה פיו. אולי בארוע הבא שיזרק רימון רסס (חס וחלילה) מישהו יתעורר.
זו לא פעם ראשונה שזה קורה.
30/01/09 11:36
2צפיות
במג'ד אל כרום תמיד יש כמה משועממים תורנים... התגובה של אגד צריכה להיות הוצאת כל הקווים מהכפר ונסיעה דרך כביש עכו-צפת בלבד למשל זמן לא מבוטל. חבל שאחרי כל כך הרבה פעמים עדיין לא עשו את זה.
עליי זרקו שם פעם חזיז
30/01/09 11:43
2צפיות
אבל ראיתי שאחרי שגמרו את שיפוץ הצמתים הכינו עכשיו תחנות אוטובוס אולי באמת סוף סוף לא ייכנסו לשם
המחבל שפוצץ האוטובוס במירון בשנת 2002
30/01/09 12:17
3צפיות
עלה לאוטובוס במג'ד-אל-כרום.
יש שם לא מעט חלאות.
המחבל דווקא בא מהכפר בענה ועלה בשזור.
30/01/09 12:21
2צפיות
אבל גם במג'ד אל כרום לא חסרים משועממים שרק מחפשים לעשות נזק.
º
אולי התושבים שם רוצים את אחת החברות של עפיפי?
30/01/09 12:34
1צפיות
יש להם כבר קו אחד של נתיב אקספרס.
30/01/09 12:51
1צפיות
קו 66 ממג'ד אל כרום לכרמיאל וממשיך לרמה וסג'ור.
º
וגם 65, וכנראה שלא מספיק
30/01/09 16:34
º
65 נוסע מדיר אל אסד לכרמיאל ולנחף.
30/01/09 17:19
בפיגוע המחריד הזה נהרגה חברת ילדות שלי
30/01/09 14:28
1צפיות
בפיגוע המחריד והמזעזע בצומת מירון ב 4.8.2002 בו פוצץ את עצמו בן עוולה מחבל נפשע וגרם למותם של 9  ולפציעתם של עשרות

בין ההרוגים חברת ילדות טובה שלי שרי גולדשטיין ז"ל הי"ד בת 21 במותה.
הובאה למנוחת עולם בבית העלמין בכרמיאל.


º
{כן{ צודק לחלוטין
30/01/09 16:21
1צפיות
אל תדאג
30/01/09 13:29
2צפיות
אם יהודים היו מיידים אבנים על אוטובוס ערבי, היו מדברים על כבר ב-CNN ומועצת הבטלנים של האו"ם הייתה מתכנסת לגנות את ישראל.
האיחוד האירופי היה מכנס דיון דחוף בבית המשפט הבינלאומי בהאג ומאשים את ישראל בפשעים נגד האנושות.

וככה... את מי זה מענין - עוד יהודון קיבל אבן בראש.
º
האמת הנהג לא היה יהודון אלא היה בן דודון
30/01/09 17:56
שרשור הכוונה ומודיעין 30/1
30/01/09 00:08
14צפיות
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.

על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר
אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת. הקפידו
לשרשר את שאלתכם לשרשור ההכוונה בתאריך הרלוונטי.

נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע
אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
אין צורך להשתמש באייקון  - זה פשוט מיותר.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים
ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.

הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ
לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום




זקוקה לעזרה
30/01/09 01:34
3צפיות
היי, מישהו יודע אולי אם אני מגיעה מראשון מרכז לתל אביב לאזור של הדולפינריום (מלון דייוויד אינטרקונטיננטל) איזה אוטובוס אני לוקחת (כי אני הבנתי שיש שם רק אוטובוסים של דן אמרו לי אולי קו 19 או אולי 119 אני לא בטוחה.
ועוד שאלה רציתי לדעת אם יש דבר כזה חופשי חודשי משולב של דן ואגד ואם כן כמה עולה ומאיפה אני קונה?
תודה.
אכן קווים 19 ו 119 של דן
30/01/09 02:04
קיים כרטיס חופשי חודשי משולב אגד/דן שמספרו 48 ומחירו 335 ש"ח ניתן לקניה אצל הנהגים.
פרטים נוספים בקישור .
119 זה אכן קו טוב. הוא נוסע מראשון לת"א בבוקר
30/01/09 17:12
וחזרה בשעות הצהריים. אבל קו 19 לא מומלץ, כי הוא עושה סיבוב בבת ים ובדרום תל אביב. לכן אם את צריכה להגיע בשעות שבהן 119 לא פועל, יותר מהיר לנסוע בקו של אגד לתל אביב, או עדיף ברכבת, ולהחליף לקווים של דן הנוסעים למסוף כרמלית (הסמוך לדולפינריום). האפשרויות הן:
רכבת או קו 274 לתחנת ת"א ההגנה + קו 16 של דן מרחוב לוינסקי;
קו 174 לרחוב לוינסקי מול התחנה המרכזית + קווים 16, 30, 31, 32 של דן;
קו 301 לתחנה המרכזית ת"א + קווים 16, 30, 31, 32 של דן מרחוב לוינסקי.
32 לא מגיע למסוף כרמלית
30/01/09 18:23
חוץ מזה, הכל נכון...
º
צודק, תודה וסליחה
31/01/09 00:10
צריכה להגיע מתל אביב ליהוד
30/01/09 18:52
3צפיות
איזה קו מגיע מתחנה מרכזית בת"א לרח' אלפרט 3 (אתר ההנצחה ביהוד)?
וכמה זמן זה לוקח ?
º
קו 37 של קווים או 475 של אגד.
30/01/09 18:57
4צפיות
הגעה למז"י
30/01/09 19:54
2צפיות
אני צריך להגיע ביום ראשון בבוקר למז"י (מחנה בר לב) ליד קסטינה.
אני מגיע ברכבת, מאיפה הכי נוח לצאת? ת"א סבידור? ההגנה (ותחנה מרכזית)? אשקלון?..
כל אחד אומר לי משהו אחר ואני לא ממש הבנתי אם קו שעוצר בצומת קסטינה זה מספיק או שזה מרחק גדול להליכה?
השאלה מהיכן אתה מגיע ברכבת.
30/01/09 20:02
2צפיות
בעיקרון אפשר לרדת בת"א ההגנה, ללכת לתחנה המרכזית ולנסוע עם 369 עד צומת קסטינה ומשם עם 301 עד הבסיס (נסיעה של 5 דקות). אפשר גם לעלות על 301 כבר בתל אביב אבל הוא עושה סיבוב ארוך בראשל"צ ורחובות בניגוד ל-369 המהיר.
אופציה שנייה היא לרדת בת"א מרכז ולנסוע עם 369א עד קסטינה אבל יש להיות מתואמים עם הלו"ז שלו.
אופציה שלישית היא לנסוע ברכבת לרחובות ושם להחליף ל-301 ואפשר גם להמשיך עם הרכבת עד אשקלון ומשם עם 301 בכיוון הנגדי. למרות שאני לא ממש ממליץ על האופציות האלה מכיוון שהרכבת לאשקלון איטית יחסית.
האופציה הכי מהירה לדעתי היא עם 369/369א מתל אביב לקסטינה ומשם 301. כמו כן קיים גם קו 310 שנוסע בדרך מהירה מתחנה מרכזית עד מז"י, אבל יש לו מספר מצומצם של נסיעות.
קו 310 לא יוצא כל 20 דקות?
30/01/09 20:16
2צפיות
ואם אני אצא עם 310, הוא עובר גם ליד תחנת ההגנה או שאני צריך ללכת למרכזית?
º
יש לו כמה נסיעות בבוקר וצריך ללכת לתחנה.
30/01/09 21:36
1צפיות
מאשלקון למז"י או מקסטינה למז"י אפשר גם
31/01/09 11:51
3צפיות
בקו 437 בנוסף לקווים 301/310. אותו מסלול בין אשקלון לקסטינה ולכן אם הוא עובר ניתן לקחת גם אותו.

מקסטינה גם קו 351 של מטרופולין שאומנם מתחיל את מסלולו מתל אביב אבל עושה דרך ארוכה עד למז"י ולכן החלופה של 369 ואז 301/310/437/351 היא הטובה ביותר אם מגיעים מתל אביב.
º
שלילי! קו 437 אוסף רק לירושלים!
31/01/09 11:57
1צפיות
º
31/01/09 13:08
1צפיות
טוב לפני חצי שנה הוא לקח אותי מאשקלון
31/01/09 16:57
2צפיות
והוריד אותי במז"י ולא התווכחתי איתו או משהו כזה. פשוט צלצלתי והוא עצר וירדתי. לא ידעתי שאין לו שם הורדה אבל הסתמכתי על זהשהוא הוריד אותי בעבר.
º
נא לא להוסיף עוד שאלות בשרשור הכוונה זה
30/01/09 23:58
2צפיות
מפגש פורום וביקור במפעל "מרכבים"
29/01/09 20:57
2צפיות
ביום שישי 13 במרץ יתקיים מפגש וביקור במפעל מרכבים.
אנא רשמו התאריך ביומנכם.
מכיוון שמספר המקומות מוגבל, הביקור מותנה בהרשמה מראש, וזו תתקיים במועד קרוב יותר לביקור.

בברכה,
אורן
º
תודה אורן,זה מעניין,הענין יבדק.
29/01/09 20:59
º
אורן, נרשם
29/01/09 22:41
º
אורן רשמתי את זה ביומן
29/01/09 23:35
אורן
29/01/09 23:36
אני גם מגיע
אורן
01/02/09 10:53
יש הסעה לשם
גם אם אין הסעה, תחנת הרכבת קיסריה/פרדס חנה
01/02/09 11:05
קרובה למפעל "מרכבים".
º
גם אני מעונין להצטרף תודה
30/01/09 16:58
º
תודה אורן!
01/02/09 11:09
רשמתי את התאריך.
01/02/09 11:44
למרות זאת, 99% שלא אוכל להגיע מסיבות אישיות הקשורות בתאריך הנ"ל.
º
אורן
01/02/09 15:14
º
אני רוצה, 2 אנחנו אנשים
01/02/09 16:13
º
מה יצא לי? אנחנו שני אנשים
01/02/09 16:14
סיור מרכבים
01/02/09 14:10
אני מעוניין להגיע אם שלוש אנשים תודה
אפשר להסביר לחייזרים
01/02/09 17:18
איפה המפעל נמצא? ברור לי שאני היחידי שלא יודע
º
אזור התעשיה קיסריה
01/02/09 17:48
כתבתי גם למעלה יותר: ליד תחנת הרכבת
01/02/09 17:54
קיסריה/פרדס חנה.
º
אורן וכל הכבוד על היוזמה.
01/02/09 19:59
אני גם.
01/02/09 23:07
2 אנשים
איזה רשיון-נהיגה צריך למיניבוס כזה?
29/01/09 20:35
327צפיות
איזה רשיון-נהיגה צריך למיניבוס כזה?
האם היתר אצ"ז מספיק לזה,או שמא חובה רשיון לאוטובוס(דרגה D של היום)?
º
בהתאם למה שרשום ברשיון הרכב !
29/01/09 20:42
48צפיות
בהתאם למה שרשום ברשיון הרכב !
טוב,זה לא ידוע...,
29/01/09 20:55
32צפיות
יש לפחות שתי אפשרויות.
כדי לנהוג את העגלה הזו (איווקו)
30/01/09 01:04
34צפיות
נדרש רשיון נהיגה באוטובוס.
אם איני טועה, רשיון אצ"ז מתיר להסיע עד 11
30/01/09 02:40
44צפיות
נוסעים, וכמו שזה נראה, לכלי הזה יש יותר מקומות ישיבה- ולכן נדרש רשיון אוטובוס.
הכלי הזה הינו מיניבוס
30/01/09 09:45
26צפיות
מה שאומר שיש בו יותר מ 15 נוסעים(שמי שיש לו רשיון למונית או אז"צ יכול להסיע) אם אני לא טועה הוא מתאים ל 19
נוסעים מלבד הנהג.

בנוסף הוא עם דבל ג'נט (4 גלגלים מאחור ולא שניים) ומשקלו הכול מעל 4 טון
לכן כמו שכבר ענו לך צריך רשיון על אוטבוס לנהוג בו
סביר להניח שמדובר באוטובוס ע"פ רשיונו...,
30/01/09 09:53
23צפיות
אם כי נראה לי שהוא קטן מדי בשביל 19 נוסעים,15 זה יותר סביר,חוץ מזה,בהגדרת רשיונות הרכב בישראל אין דבר כזה מיניבוס,מיניבוס זו מילה שהשתרשה לאוטובוסים קטנים אבל אין במשרד-התחבורה הגדרה כזו כלל.

אוטובוס צבורי זעיר(אצ"ז) זה עד 14 נוסעים,ויכול להספיק היתר אצ"ז.
ברכבים אלו ישנם 20 מקומות פלוס
30/01/09 16:04
24צפיות
אחד לנהג. 5 שורות של 1+2, 4 בשורה האחורית ועוד מושב אחד (מתקפל) ליד הנהג. ד``א המושבים צרים יותר מהמושבים באוטובוסים ולא נועדו לאנשים שאינם בעלי מבנה גוף צר.
º
שוה בדיקה.
30/01/09 16:35
18צפיות
קצת מידע על הרב-קו
29/01/09 19:21
1צפיות
כתבה בוואלה: "הרב-קו יודע לאן נסעתם"

http://tech.walla.co.il/?w=/4000/1426611
הפרנואידים לא מבינים שנתוני נסועה יכולים גם
30/01/09 17:55
1צפיות
להועיל, בדמות תגבור קווים בשעות עמוסות, איתור מוקדי נסיעה וכד'?
זה נכון אבל בשביל זה מספיק מידע אנונימי
31/01/09 11:52
ובכל מקרה לא צריך שהתדפיס יהיה נגיש לכל נהג.
הרב קו נועד להקל על הנוסע
01/02/09 00:58
1צפיות
ולא לבצע מעקבים על ידי מפעילי התח"צ.
זה לא עניינו של אף אחד לאן נסעתי בעבר, מהם היעדים שלי, או הרגלי הנסיעה שלי.
הדבר הזה פותח צוהר לשימוש פסול בנתונים אלה שפוגעים בצנעת הפרט.
לניתוחים סטטיסטיים יספיק תיעוד נסיעה בודדת, ולא גליון היסטורי פר נוסע.

ממילא כעת, וגם בעתיד הקרוב, שיעור משתמשי הרב קו נמוך, כל שאי אפשר להסיק שום נתן אמין מנתונים אלה.
פראנואידים שימו לב לכולם ואו לרובם
01/02/09 07:58
טלפון סלולארי.
הטלפון הסלולארי משאיר עקבות בכל אנטנה שעברתם לידה באמצעותה אפשר לדעת על כל אחד מאיתנו איפה היה כמעט כל הזמן.
ככל שהאלקטרוניקה התפתחה אנו חשופים יותר למאגרי מידע כל כרטיס אשראי משאיר רישומים איפה היינו ומה קנינו.
מי שאינו עבריין למה יפחד מרישומי הרב קוו אלה מתכנן פלילים האיש.
קוביז99
אין כאן פרנויות, אלא רק רצף תמיהות
01/02/09 09:30
איזה צורך בדיוק יש ברישומים האלה?

איכון סלולרי הוא נגזרת של הטכנולוגיה, אבל לשם מה כרטיס נסיעות צריך להכיל כל כך הרבה מידע?
מדוע נתון זה מוסתר מהציבור? האם לא ראוי שאדם ייתן הסכמתו לכך שפרטיות חייו תיחשף?
איזה שימוש ייעשה במידע הזה?



ברור וידוע
01/02/09 09:39
ולכן באופן עקרוני (ובמדינות מתוקנות) המידע הזה נשמר מכל משמר.
שכל נהג יוכל לקבל את המידע? נראה שאפילו לא הקדישו מחשבה לשאלה הזאת.
מה הבעיה ?לא הבנתי מה הלחץ
01/02/09 10:19
אז ידעו שנסעתי לחיפה ביום אחד ברכבת,ויום אחר לת"א באוטובוס ,מזה מפריע לי?
אתם נוסעים לשדוד או לרצוח? מה יש להסתיר פה?
שאלה על הרב קו
01/02/09 10:21
האם הרב קו שקניתי בקונקס אני יכול למלאות בדן?או שאני צריך כרטיס מדן?
דרך אגב-באשדוד מתחילים למלאות ברב קו כרטיסיות לנסיעות לת"א וראשון
א. על אותו הכרטיס אתה מטעין גם ב
01/02/09 20:59
1צפיות
קונקס/דן/אגד/תעבורה/קווים/נתיב אקס/סופרבוס/מטרופולין/מטרודן/רכבת/קלה/מי ששכחתי. וזו הכוונה בצמד המילים ``רב-קו``. ב. החל מעוד חודשיים קונקס מכניסים את הכרטיסיות (מקוד 9 ומעלה) לכרטיס הרב-קו.
º
אתה יכול לטעון גם בדן
01/02/09 21:26
גם מי שלא שודד ולא רוצח זכאי לפרטיות
02/02/09 01:51
או לפחותזכאי לבחור אם הוא מעוניין לוותר על פרטיותו.
ממה יש לו לחשוש? מהרגלי חייו שיתועדו במאגרי מידע שיווקיים למשל. ממידע שייצבר לרעתו של אדם בתחום האישות, למשל.
וכל זאת מבלי שתהיה לו היכולת להתגונן מפניו.

עדיין לא הבנתי מה ההבדל בין איזי פארק או בזקכרט, כרטיסים נטענים בעצמם, לבין הרב קו? מדוע הכרטיס הזה אוגר מידע על משתמשיו?
‏ ‏ העברת הרב קו בין אחים
01/02/09 11:56
לפי דובר חברת דן, זה אפשרי. האמנם?!
לא רק בין אחים
01/02/09 14:04

אלא  אם  למשל  עולה  קבוצה  של  10  ילדים  לאוטובוס
וכולם  אותו  פרופיל (כלומר אותו  סוג הנחה )  אזי  בעל  הכרטיס
(שחייב  להיות  ביניהם) יכול  להעביר  אותו  עבור  כולם.
(כמו  שמי  ששוכח  כרטיסיה  מבקש  מחבירו  לנקב  עבורו).
רק בתנאי שמדובר בערך צבור או כרטיסיה
01/02/09 21:27
אם הכרטיס טעון בכרטיס מנוי (חופשי חודשי למשל), ע"פ הוראות המפקח על התעבורה מדובר בכרטיס אישי, ולכן לא ניתן להעבירו מאחד לשני.
סימנס בויקיפדיה
29/01/09 11:41
היום הערך בויקיפדיה על רכבות הסימנס שכתבתי לפני כמה ימים הגיע לעמוד הראשי (http://en.wikipedia.org), כולל תמונה. זה יישאר בעמוד כ-6 שעות.

http://en.wikipedia.org/wiki/Siemens_Viaggio_Light
הכתבה קצרה ולא יהיו בה חידושים לברי הידע בנושא, אבל לדעתי זו הפעם בראשונה בה כתבה הקשורה לרכבות בישראל הגיעה לעמוד הראשי.

תודה רבה לתומר שלוש על אחד המקורות לערך!
כל הכבוד!
29/01/09 12:58
בהחלט סוג של כבוד
º
29/01/09 14:31
º
מה היה המקור?
29/01/09 17:57
הסקר
30/01/09 14:26
ה"עובדה" שהופיעה בעמוד הראשי הייתה שהצבעים של הרכבות נבחרו ע"י סקר פומבי. בקשר לזה ביקשתי מקור ונתת לי אחד, שאמנם לא התייחס לעובדה ספציפית, אבל באותו אתר מצאתי משהו שכן, ובכל מקרה השתמשתי במקור שנתת במקום אחר בערך. יישר כוח!
כל הכבוד + תמונות משנות ה-30 כולל קרון
30/01/09 16:11
רכבת, גם מבחוץ וגם מבפנים, בפרוייקט התמונות השבועי  של נדב מן, ו ynet


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3661262,00...


וסתכלו על תגובה 36...
º
יופי!
30/01/09 18:28
הקו המהיר רגע לפני התחלת עבודה.
29/01/09 11:39
4צפיות
בדיוק קראתי את זה
29/01/09 14:31
2צפיות
ורצתי לפורום לשמוע את דעת המלומדים
מחכה לתגובות
אני מציע לעצור את הכל לשנתיים ולחשוב על זה
30/01/09 18:37
2צפיות
אני בטוח שנמצא איזה פתרון אלגנטי.

מעניין אותי מתי בפעם האחרונה אחד מכל החכמים האלה עמד באוטובוס 480 במשך יותר משעה ביום ראשון בבוקר, בין 2000 לת"מ י-ם וחשב לעצמו: את הדרך הזו כבר יכולתי לעשות בחצי שעה בישיבה ברכבת...
º
"עצרנו" את זה כבר מספיק זמן
31/01/09 20:45
2צפיות
אולי פשוט יזמינו את המהנדסים הצרפתיים של 1892
29/01/09 14:45
1צפיות
שהם יפסקו בפלוגתה
סביר להניח שלהם עדיין יותר אכפת מהנוף
29/01/09 19:10
1צפיות
מהמהנדסים של ר"י...
כאילו שלא למדו כלום מבלאגן שעשו להם בנחל שורק!
אין ספק, הרכבת העותמאנית היתה ידידותית לסביבה
30/01/09 19:35
3צפיות
אם מלחמת העולם היתה פורצת עשור אחד או שנים מאוחר יותר, גם הר מירון כבר היה הופך להר טרשים קרח.
ועוד בהמשך מגלובס באותו עניין!
29/01/09 14:50
1צפיות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000...

עיר תעשייתית נוסח רכבת ישראל.
איזה כאסח הולך שם
29/01/09 19:07
2צפיות
חבל שזה לא מזיז את ה... לאף אחד שיש לו יכולת להשפיע.
אני לא יודע איזה תיאור מתאים לזה..
29/01/09 22:16
1צפיות
טמטום או פיגור?..
עוד כתבה מעניינת על מצבנו העגום.
29/01/09 22:27
1צפיות
תודה רבה, שבי. הבאת כתבה שכוחה יפה אחת לכמה
30/01/09 08:37
1צפיות
שנים.
בבקשה אחי.
30/01/09 12:15
יש לי הרגשה שאחרי הבחירות כולנו נופתע לטובה מהשקעות מאסיביות בתשתיות אחרי הכל תקופת מיתון זאת תקופה שעושה טוב להשקעה בתשתית.
אני נוטה לחשוב כמוך. זהו בד"כ תהליך שמאפיין
30/01/09 15:06
פוסט מלחמה. טפו טפו טפו...
חבל שאין התייחסות עניינית לנושא השיפועים
30/01/09 03:54
(זה הרי לב הויכוח).
זה יופי שיש קטרים שיכולים למשוך רכבת בשיפוע של 3.5% ובמהירות של 300 קמ"ש (לא שאנחנו צריכים את זה) אבל מה המשמעות האמיתית בין שיפוע 2.5% ו- 2.9% מבחינת הקטרים / רכבת? מה הפרש העלויות מבחינת הציוד (לא העבודה ולא הלו"ז)?
º
מצטרף לשאלה..
30/01/09 19:28
עוד מהרכבת: צפי לגידול של 13% במספר הנוסעים
30/01/09 08:46
1צפיות
בשנת 2009. בתוך הכתבה מ-"דה מרקר" עניינים נוספים שנדונו בפורום. ביניהם: מכרז לרכש עתידי של קרונות וקטרים בשווי 1.3 מיליארד ש"ח. אי רכישת חירום של קרונות DD ( כפי שפורסם כאן: לא נותרה אופציה כזו במסגרת מכרזים קודמים),והתייחסות לפרסום אפשרי של מכרז החשמול- עמדה שהועלתה כאן ע"י סר אשבי ומייצגת את הנחת העבודה של הרכבת.
86 קרונות סימנס הם רכישה ראשונה
31/01/09 16:50
1צפיות
(קרון נוסף ה87  אינו "רכישה") והאופציה  העתידית הקיימת במכרז, באשר לרכישת עוד כמה מאות קרונות  מתוצרת סימנס עומדת על הפרק.
אני מניח שיותר משהרכבת רוצה לרכוש קרונות DD  בעתיד רוצה היבואן  הישראלי והיצרן למכור.
הנחת העבודה לגבי חישמול הקו המהיר לירושלים נכונה ויותר מכך, היא היא האופציה היחידה*} שתקרום עור וגידים בסופו של יום.

*}אני מניח שלמעט כמה חובבנים/הוזים שהיו רוצים לראות קטרי G12או  Baldwin 460 T למשל, פועלים בקו המהיר, איש לא מצפה שהמפעל הכביר שכרוך בבניית הקו המהיר לירושלים על עלותו  הרבה יסתיים בהפעלת רכבות דיזל  (שמפעילות בסופו של דבר מנוע חשמלי כנהוג) במנהרות "אחודות".
º
בארץ הכל יכול לקרות..
31/01/09 21:56
Baldwin - קרעת אותי מצחוק...
31/01/09 23:01
1צפיות
למה שלא נבנה רפליקה של Fowler's Ghost, אם אנחנו כבר בענין ענתיקות...
המשך עלילות "סופרבוס-תמיד עמוס".
30/01/09 08:59
7צפיות
 המשך עלילות "סופרבוס-תמיד עמוס".
החברה, שמערך השיווק שלה מאתגר ללא הפסק את מערך השירות והתפעול, יוצאת בפרסום חדש.
חוויה נעימה? נוף פסטורלי ונרקיסים פורחים
30/01/09 09:02
4צפיות
חוויה נעימה? נוף פסטורלי ונרקיסים פורחים
על רקע שדות אירופאים מוריקים. אכן, החיים עפ"י סופרבוס בהחלט יפים.
"סופרבוס. זה גדול עליהם?"
30/01/09 09:23
2צפיות
החל המאבק לשיפור השירות של חב' סופרבוס באשכול בית שמש. יריית הפתיחה הנה מאמר שכותרתו ברוח סיסמת הבחירות. המאמר התפרסם במקומון "שופינג" הנפוץ בבית שמש, וכולל בתוכו- כחלק מרכזי- את 'יומן המסע' וסקירתו המצוינת של חברנו JZ. בהמשך, נקבעה פגישה עם ראש העיר החדש בנושאי תחבורה. בפגישה זו, להבדיל מפגישותיי הקודמות, תעמוד סופרבוס דווקא ולא הרכבת במרכז הפגישה. לעזרתי, בתחום המקצועי, יעמוד איש מקצוע וותיק, חבר אגד לשעבר (ולא רק!), אשר מרכז עבורי את ההיבטים המקצועיים שאיני בקיא בהם. מטרת המהלך היא אחת בלבד: להביא לשיפור השירות ולעמידת החברה ביעדיה היא.
בועז האם אגד עשתה את העבודה
30/01/09 12:19
2צפיות
טוב יותר? בשכלול כולל עם כל המשתנים(כולל המחיר),והאם סופרבוס קופאת על שמריה או שלאט לאט הם משתפרים.
מוקדם מדי לקבוע, שבי.
30/01/09 14:59
עם זאת, אני יכול לציין כמה אבחנות פרטיות שלי.
1. עניין המחיר הוא עניין משמעותי שאין לזלזל בו (במיוחד בבית שמש התח"צית), אף שאינו תלוי במפעיל.
2. השירות שהעניקה אגד לתושבי בית שמש היה בהחלט שירות סביר וטוב ברמה הבינעירונית, אך בהחלט נדרשו שיפורים ברמת הקווים הפנימיים. ע"ע פריחת מוניות הספיישל בעיר.
3.בינתיים, נהגי אגד מיומנים לאין שיעור מנהגי סופרבוס. עניין של ותק, ניסיון, ומערך הדרכה יעיל העומד לרשותה של אגד. לעומת זאת, נהגי סופרבוס (עפ"י התרשמותי הסובייקטיבית) שומרים טוב יותר על חוקי התנועה.
4. מאז הוכרז על זכייתה של סופרבוס במכרז חלף די והותר זמן ע"מ שהחברה תגיע מוכנה כמו שצריך בשעת ה-ש'.
לצערי, זה לא ממש קרה.
5. צדקת בהנחתך: הביקורת הציבורית מביאה לשיפור הדרגתי אך אטי בטיב השירות. הנהגים לומדים אט-אט להסתדר עם עניין הכרטוס. חשוב מכל: ציפור קטנה לחשה לי שבקו 410 נוהגת נהגת שנראית לגמרי לא רע- דבר שלא זכור לי באגד...
º
תודה רבה בועז.
30/01/09 15:48
קו 410 נוסע רק פעמיים ביום.. ציפור אחרת (הנהג
02/02/09 00:24
1צפיות
שעשה במקומה 410 יום אחד בהיר) לחשה לי שהיא נוהגת על 410 כי לא מצליחה להסתדר עם 411, מסובך מדי בשבילה.

אני לא נסעתי איתה, אז אין לי דעה
בועז, ראה איזו חברה מתקדמת, פניה לציבור
30/01/09 10:41
2צפיות
הלקוחות והיא פונה לעזרתם ומבקשת את עזרתם בעיצוב מפת התחבורה (כאילו שלא היה לה זמן עד עתה), ואילו מדבריך נשמע צליל זלזול
צדקת, אוהד. לסופרבוס היה זמן בשפע "לעצב את
30/01/09 15:04
1צפיות
מפת התחבורה". כנראה שבסופרבוס עדיין שרויים בתחושה זו. אני מקווה שהציבור יסייע לחברה להיפטר מתחושת המועקה הזו...
superbus100@gmail.com ???
31/01/09 17:46
1צפיות
למה יש להם תייבה ב gmail ? הרי לסופרבוס יש גם אתר אינטרנט. מוזר ..
ועוד סיכום כהונת מופז כשר התחבורה.
31/01/09 20:37
1צפיות
עיתון  "הארץ" מעלה פרויקט מיוחד בשם: "מה עשית בשביל מדינה?" ובו הוא סוקר את תפקודי משרדי הממשלה השונים. במילה 'תקועים' מסכמים כתבי "הארץ" את שלוש השנים בהם השתמש שאול מופז במשרד התחבורה. לא נותר לי אלא לחתום על כל מילה ולצרף את אכזבתי ברמה האישית מהשר. השר מופז לא ניסה כלל ללמוד  את נושאי משרדו, מה שהופך אותו לבלתי ראוי, לטעמי, לשום משרה ציבורית.
º
31/01/09 20:50
º
ברוך השב!
31/01/09 20:58
º
31/01/09 21:12
1צפיות
יום שלישי האחרון בערד...,
29/01/09 11:03
5צפיות
יום שלישי האחרון בערד...,
עוד יום בו בקווים העירוניים מטרופולין מפעיל אוטובוסים בינעירוניים,מי יודע?בטח העירוניים הגדולים והקטנים נלקחו לטיפולים ו/או תיקונים.

בתמונה: 60-944-57 במצע את קו 2 בין המרכז-המסחרי לבין המתנ"ס והקניון.

º
כמה משתמשים בקווים הפנימיים בממוצע?
29/01/09 11:06
זה משתנה בהתאם לשעות היממה...,
29/01/09 11:08
לרוב לא ניתן למצוא יותר מ-5 עד 10 נוסעים,וגם זה בהתאם לקטעי הנסיעה לפי השכונות.
º
29/01/09 11:10
האם החלפת עבודה
29/01/09 11:13
3צפיות
האם החלפת עבודה
האם יש לך משאית חלוקה בקו כלשהו בערד?
בזמן שהוא קולט נוסעים בתחנה...,
29/01/09 11:07
3צפיות
חוסר סבלנות
טור מאחוריו,וחלקם צופרים וצופרים בחוסר סבלנות.


זהו קטע רחוב שנסלל כנתיב צר ורב-שמושי,לרכב ולהולכי-רגל שחוצים אותו בין המרכז-המסחרי לקניון המקומי ולמתנ"ס הסמוך להם,אז כשאוטובוס עומד ומעלה/מוריד נוסעים,הנתיב חסום לכמה שניות.
30-437-15 במסוף המרכזי "הזמני"...,
29/01/09 11:11
3צפיות
30-437-15 במסוף המרכזי "הזמני"...,
עומד לצאת למסלול קו 1.
לעריכת קניות במרכול
29/01/09 11:16
2צפיות
 לעריכת קניות במרכול
º
29/01/09 14:34
º
29/01/09 19:17
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום