בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

שינויי לוחות זמנים בקווי הרכבת בדרום
26/04/09 10:08
5צפיות
שינויי לוחות זמנים בקווי הרכבת בדרום
בוקר טוב לכל חברי הפורום,
על אף שחלקכם מכירים היטב את השינויים המדוברים, הייתי רוצה לעדכן את כולם  לגבי מבצע העבודות המתוכנן לחודש מאי.

במהלך  חודש מאי הקרוב תבצע רכבת ישראל עבודות נרחבות בפרויקט קו הרכבת המהיר - "באר שבע ב-50",  אשר צפוי לקצר את משך הנסיעה בקו, עם תום הפרויקט, ב – 30 דק' (משך הנסיעה היום הוא כשעה ועשרים).
בסיום העבודות (15.5.09) תתקבל מסילה פעילה בתוואי חדש, באורך של כ-8 ק"מ בקו לוד-קריית גת-באר שבע. מדובר על מבצע מורכב שמהווה שלב נוסף בפרויקט "באר שבע ב-50" .

משמעות הדבר עבורכם הנוסעים הינה שינויים בלוח הזמנים באזור הדרום בשבועות הקרובים:
ביום ראשון (3.5.09) רכבת  129 האמורה להגיע לבאר שבע ב-22:43 ורכבת 131 האמורה להגיע לבאר שבע ב-23:43 , יסיימו את נסיעתן בתחנת קריית גת .
החל מיום שני 4.5.09 ועד יום ראשון 10.5.09 תופעלנה רכבות הנוסעים מ/אל תחנת קריית גת בלבד.
• לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל תחנות להבים-רהט, באר שבע צפון/אוניברסיטה, באר שבע מרכז ודימונה.
החל מיום שני 11.05.09 ועד יום שישי 15.05.09 בכניסת השבת, לא יינתן שירות בקו ת"א-באר שבע
• כל רכבות הנוסעים בקו ת"א – באר שבע מבוטלות.
• כל רכבות הנוסעים בקו נהריה - באר שבע ובקו חיפה - באר שבע תחלנה/תסיימנה את נסיעתן בתחנת ת"א ההגנה.

תנועת הרכבות תשוב לסדרה במוצאי שבת 16.5.09

פרטים נוספים ניתן למצוא בעמוד העדכונים באתר רכבת ישראל. בנוסף, ניתן לפנות אליי בפורום עם שאלות.
שבוע טוב לכולם!
שרית, רכבת ישראל
הערה בונה
26/04/09 10:34
במספר מדינות בהן נסעתי ברכבת יצא לי לנסוע במסלול שחלקו בתיקון/שדרוג.
בכל אותם מסלולים שבהם נסגרו קטעים (כולל קטע עירוני בלונדון וכולל קטע בן 150 ק"מ באוסטרליה) דאגה חברת הרכבות לשכור מראש שירות אוטובוסים של חברות פרטיות שייתנו הסעות מתחנה לתחנה עם הכרטיס של הרכבת.
מדוע פה אנחנו חייבים להסתדר עם השירות הקיים של אגד ומטרופולין וכו' ?!?

זו הערה חשובה ואני מקווה שגם בוחנים אותה ברצינות בדרגים הנכונים בר"י.
º
בהחלט
26/04/09 10:55
º
על ההצעה, אעביר אותה הלאה
27/04/09 18:42
שבועיים קשים צפויים לי ולשאר הנוסעים דרומה
26/04/09 11:27
קשה לי להאמין שאגד תעבורה ומטרופולין יצליחו לתגבר את הקווים דרומה בצורה מספקת.

אני מקווה שנוכל לראות את תוצאות סגירת הקו כבר בחודשים הקרובים ולא נאלץ להמתין עד לסיום העבודות בשנת מי-יודע-כמה כדי לראות תוצאות בשטח.
בשביל שיהיה אפשר להרגיש בהבדל-יש להוציא לפועל
26/04/09 11:40
לוח זמנים חדש..
עם זאת, אני מניח שבינתיים-פתיחת קטעים מיושרים עשויה להפחית את האיחורים בקו..
וגם צפוי שיפור מסוים בבטיחות (כמדומני-לאחר העבודות צפוי להתבטל מפגש כביש-מסילה..).
לוח זמנים חדש צפוי להגיע ב- 2010
26/04/09 15:45
ולא ברור עדיין כיצד יבוא לידי ביטוי השדרוג הנוכחי של המסילה בזמן הנסיעה הצפוי בקו (אף אחד מהגורמים שהגיע לייצג את ר"י לא הסכים להצהיר שיחול שיפור בזמן הנסיעה). אין לי שום ספק שבפועל עוד לפני הלו"ז החדש נראה שיפור בעמידה בזמנים מכיוון שיתווספו מספר דקות ל"ריפוד" של הלו"ז מעבר לזה שעד סוף השנה צפוי להיפתח קטע רצוף של כ- 20ק"מ כפול ומשודרג לנסיעה בשני הכיוונים בין ת"ת דבירה לבין תל-נגילה.
רמי נויברגר הנכבד, האם המסילה שתהיה מוכנה כבר
26/04/09 15:51
בעוד שבועות או חודשים ספורים, האם היא קצרה משמעותית (אם בכלל) מהמסילה שהיתה, נניח, בשנת 2001 בין
ת"א לב"ש?
הרי הבנתי שמעבר להפרדות מפלסיות, הכפלות בחלקים ניכרים הרי שגם ישרו כל מני פיתולים מטופשים שהיו עוד
מהקמתה הראשונה של המסילה, בשנת 56' או 57'.
תגדיר משמעותי
26/04/09 16:00
5% זה משמעותי?
מעל 10% זה במפורש (אצלי) משמעותי
26/04/09 16:43
מתחת ל-5% זה ממש לא משמעותי, ובין 5 ל- 10 אחוזים זה ככה ככה.
º
כתבה ב- YNET על הסגירה הצפויה בקו ב"ש
26/04/09 17:35
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
תמונות מגשר המיתרים - והפעם.. מפתח תקווה
26/04/09 09:45
תמונות מגשר המיתרים - והפעם.. מפתח תקווה
º
האח הקטן (אך המבוגר) למשפחת קלטרווה הישראלית
26/04/09 09:51
האח הקטן (אך המבוגר) למשפחת קלטרווה הישראלית
º
והפעם - מלמטה...
26/04/09 09:52
והפעם - מלמטה...
º
צמד מנהרות מחברות את גדות ז'בוטינסקי..
26/04/09 09:52
צמד מנהרות מחברות את גדות ז'בוטינסקי..
º
לתחנת הרכבת שתהיה במרכז הציר
26/04/09 09:52
לתחנת הרכבת שתהיה במרכז הציר
º
מדרגות בגדה הדרומית
26/04/09 09:56
מדרגות בגדה הדרומית
º
וגם רמפה
26/04/09 09:56
וגם רמפה
º
בגדה הצפונית זה כבר יותר דומה למבוך..
26/04/09 09:56
בגדה הצפונית זה כבר יותר דומה למבוך..
º
כי צריך להתחבר לכמה כיוונים
26/04/09 09:56
כי צריך להתחבר לכמה כיוונים
º
לקראת הכניסה למנהרת הרק"ל...
26/04/09 09:57
לקראת הכניסה למנהרת הרק"ל...
º
קורות לא ברורות..
26/04/09 10:01
קורות לא ברורות..
אופס
26/04/09 10:17
אופס
התכוונתי לזה
º
הכניסה המערבית למנהרה
26/04/09 10:01
הכניסה המערבית למנהרה
º
מנוחת שבת..
26/04/09 10:01
מנוחת שבת..
º
בחלק המערבי הקירות עדיין בעבודה
26/04/09 10:01
בחלק המערבי הקירות עדיין בעבודה
º
ובמזרחי - החיפוי כבר כמעט מושלם..
26/04/09 10:02
ובמזרחי - החיפוי כבר כמעט מושלם..
º
לא יודע מה זה..
26/04/09 10:05
לא יודע מה זה..
º
האור בקצה המנהרה..
26/04/09 10:05
האור בקצה המנהרה..
º
ניקוז בקצה המזרחי..
26/04/09 10:05
ניקוז בקצה המזרחי..
º
מבט לגשר הולכי רגל נוסף שהוקם על ידי נת"ע
26/04/09 10:06
מבט לגשר הולכי רגל נוסף שהוקם על ידי נת"ע
º
הכניסה המזרחית למנהרה
26/04/09 10:06
הכניסה המזרחית למנהרה
º
וזהו..
26/04/09 10:10
וזהו..
לא ידעתי שהוא עד כדי כך דומה
26/04/09 12:10
תודה.
זה הניסוי
26/04/09 23:22
התיאוריה שלי אומרת שלפני שבנו את הגשר בירושלים, רצו לבנות את אותו המודל בעיר שכוחת אל שאף אחד לא ישמע/יתעניין אם יקרה שם אסון של קריסת גשר.
º
תודה רבה על השרשור המעניין!
26/04/09 16:53
תודה רבה על התמונות מהשטח!
26/04/09 23:35
לגבי הדמיון לגשר הירושלמי - למרות שיש דמיון (הרי לשניהם אב משותף) הגשר הירושלמי ייחודי בצורתו הא-סימטרית ("מרחף בסיבוב").
פורום יקר...תגידו לי,ובמיוחד מר אשבי....
26/04/09 02:58
2צפיות
תגידו לי,
נכנסתי עכשיו לאתר הרכבת....וחשכו עיני,
לגבי יום הזכרון\עצמאות הלוז מצומצם,אבל הגיוני...יום ששי + תגבורים....סבבה
כי שנה שעברה הייתי צריך לנסוע לת"א והלוז היה לא הגיוני עד הזוי....יפה ששינו את זה השנה.
אבל,כמה שורות מתחת מה כתוב?
סגירת הקו מבאר שבע צפונה 4.5-15.5?
שבועיים שלמים?הייתכן?אני רואה טוב?
עם שבוע אחד בקושי הסתדרו האוטובוסים...אז שניים?

בפורום ישנה נציגה רשמית של רכבת ישראל.
26/04/09 09:58
1צפיות
אני מניח שתשמח לענות לשאלתך. אאל"ט, צוין בעבר על ידה, שהסגירה הקרובה בקו לב"ש מתחייבת עקב מורכבותן של העבודות האמורות להתבצע במקום.
היי israelyan
26/04/09 10:18
נתחיל בכך שאנחנו שמחים לראות שמצאת התגבורים ביום העצמאות שימושיים.
לגבי סגירת הרכבות בדרום, זה אכן נכון, בדיוק העליתי הודעה רשמית בפורום, ואני כמובן אשמח לענות על שאלות נוספות.
העבודות בחודש הקרוב משמעותיות מאוד עבור שיפור השירות בדרום.
רכבת ישראל מודיעה מראש לכל חברות התחבורה הציבורית הרלוונטיות על סגירות הקווים, בכדי שיתגברו קווי הנסיעה באוטובוסים נוספים.

שבוע טוב,
שרית
אתם יכולים להסביר לי משהו?
29/04/09 21:29
לא ממש הבנתי בהודעה המקורית שבה הוא כתב שלאחר העבודות זמן הנסיעה יהיה כ-30 דקות.
בין איזה תחנות הוא מתכוון? לוד-ק.גת- להבים עד ב"ש ?

תודה
זמן הנסיעה בין תל אביב לבאר שבע יתקצר ב30
29/04/09 23:30
דקות.. לאחר סיום כל הפרוייקט(העבודות כרגע הן רק חלק..)

כלומר כיום משך הנסיעה 80 דקות ולאחר כל הפרוייקט הוא צפוי להיות 50 דקות..
לו"ז מודיעין - תשובת סמנכ"ל נוסעים
26/04/09 10:43
בקו הרכבת למודיעין, בקטע נתב"ג-מודיעין מרכז, קיים הפרש במשך הנסיעה בין שני הכיוונים. הפרש זה מגיע לכדי 7 דקות תמימות לטובת כיוון הנסיעה שמתחנת מודיעין מרכז לנתב"ג. מצ"ב תזכורת.

על פניו, מדובר בעניין תמוה המנוגד לכמה עקרונות תנועה המוכרים לנו. מאחר ולתהיותינו לא נמצא מענה הולם, הועברה השאלה על ידי ישירות לסמנכ"ל נוסעים, מר משה אמסלם. להלן תשובת הסמנכ"ל באמצעות עוזרו, מר אמיר ינובסקי.
קודם לכן, אבקש להודות לסמנכ"ל נוסעים ועוזרו על התשובה.

"שלום בועז,
תחנת רכבת מודיעין מרכז נמצאת במיקום טופוגרפי גבוה יותר לעומת תחנת רכבת נתב"ג נוסעים.
עקב כך ישנו הפרש זמן נסיעה בין הרכבות פורשות שנוסעות מנתב"ג למודיעין מרכז ובין רכבות חוזרות שנוסעות ממודיעין מרכז לנתב"ג של 4 ד'.
להלן הפירוט:

-          זמני נסיעה לרכבות פורשות מנתב"ג למודיעין מרכז- 20 דקות

-          זמני נסיעה לרכבות חוזרות ממודיעין מרכז לנתב"ג- 16 דקות

ההפרש שמופיע באתר האינטרנט- הפרש של 7 דקות לרכבות פורשות מנתב"ג למודיעין מרכז

נובע עקב כך שמדובר בזמן הגעה לתחנה (כלומר זמן הנסיעה מחושב יחד עם 3 דקות עצירה בתחנת נתב"ג).

בברכה,

יורי מורוזוב.
ממונה ארצי תכנון תפעולי."


º
תודה לבועז ולמר משה אמסלם
26/04/09 12:26
º
IC3 פועלים על הקו הזה?
26/04/09 15:28
כן,
26/04/09 18:32
2צפיות
עלה על דעתי שבעצם הקו למודיעין הוא הקו היחיד שבו פועלים כל סוגי הרכבת של ר"י.
º
וגם הם איטיים בעלייה?
26/04/09 18:44
אם להסתמך על שתי נסיעות IC שעשיתי בקו מודיעין
26/04/09 20:31
התשובה היא חיובית, אבל מומלץ להסתמך על נוסעים תדירים ממני.
גם הם מאיטים
26/04/09 22:08
ושוב, מאיטים.
כבר תיזמנתי רכבת IC3 שעשתה נתב"גמודיעין מרכז ב- 17 דקות שזה כמעט הזמן שאמור לקחת הכיוון ההפוך.

מהרגשה אישית שלי כנוסע, ברגע שמתקרבים למנהרות בדרך למודיעין, הרכבת (ולא משנה איזה סוג) מאיטה. סביר להניח שאם הרכבת אמורה להתאמץ בעליה, הקטר לא יישמע כאילו מורידים את הרגל מהגז. כך זה בדיוק נשמע, במיוחד ב- IC3.

קצת מוזר לי שבגלל העליות, הרכבת (IC3) מורידה מהירות לכ- 90 קמ"ש (ראיתי על השעון בהזדמנות), ואפילו לפחות מכך מיד אחרי המנהרות.
בעלייה לא צריך לתת גז
26/04/09 22:41
אלא לשמור על גז קבוע כדי למנוע החלקה של הגלגלים, החיכוך בין גלגלי הרכבת למסילה הוא נמוך מחיכוך של צמיג רכב בכביש ולכן גז רק יגרום ל"פירפור" של הגלגל במקום.

יש דבר שנקרא Tractive effort שהוא הכוח המירבי שהגלגל יכול להפעיל על המסילה, והוא יורד ככה שהמהירות גדלה..לכן קיימת הגבלה מהירות מבחינת פיזיקלית.

שאלתי על הIC3 בגלל שיש להם הרבה יותר צירים מניעים מקטר בובו(יותר שטח מגע>יותר חיכוך) והמהירות המרבית שלהם בשיפועים היא גדולה יותר מהקטרים..

והתזמון שלך מוכיח את זה..
26/04/09 22:43
הם נסעו מהר יותר בעלייה.
נסעו מהר יותר למרות גילם וגם לא בטוח,
26/04/09 23:01
שהם שמורים לגמרי.
הסיבה העיקרית היא יתרון פיזיקלי..
26/04/09 23:13
ריבוי הצירים המניעים..
לשמור על "גז" קבוע
26/04/09 22:59
אבל זה נשמע במפורש כאילו "מורידים את הרגל מהגז", לא כאילו שומרים על מהירות.

בקשר ל- IC3, נו, התזמון במפורש מוכיח (ואגב, זה היה כמה שניות פחות מ- 17 , כולל העצירה בפאתי מודיעין)
ה"גז" הנמוך
26/04/09 23:21
זה הגז המקסימלי שאותו אפשר לתת, על מנת לנסוע במהירות המקסימלית לפני שהגלגלים מפרפרים..

אם רכבת מגיעה ממסילה מישורית בפול גז על 150 ופתאום צריכה לעלות עלייה, היא תוריד גז כדי למנוע החלקה..
º
ככל הנראה הלו"ז מותאם לציוד האיטי ביותר
26/04/09 23:04
26/04/09 23:10
בקיצור..יש להאשים את הציוד המעפן של הרכבת..
עוד לא יצא לי לסוע בכחולה, אבל מבטיח לתזמן
26/04/09 23:13
כשיצא
אני מאמין שההבדלים בין רכבות המודו הם קטנים
26/04/09 23:30
מכיוון שרוב ההבדל נובע מהקטר, והקטר זהה בכולן...ההבדל בינהן ינבע עקב הבדלי משקלים של הקרונות\מספר הקרונות ברכבת

יכול להיות מצב שקטר CoCo עם מהירות מוגבלת של 110 קמ"ש יעלה את השיפוע מהר יותר מקטר BoBo עם מהירות מוגבלת של 150 קמ"ש
כי הקוקו יתחיל להחליק במהירות גבוהה יותר בגלל שיש לו שישה צירים מניעים.
תזכורת- הרכבת הפורשת מאיטה
01/05/09 19:17
בקצה המנהרה+לפני מודיעין בשל פרופיל המסילה הבעיתי ורבות נכתב בנושא כאן בעבר הלא רחוק.
אז זהו, שרק פעם אחת יצא לי לסוע ברכבת
26/04/09 23:12
שעשתה זמנים כאלה. בשאר הפעמים, גם ה- IC די עמדו בלו"ז הרשמי. כיון שהייתי על אחת שצליחה לקצץ דקות רבות מן הלו"ז הרשמי, אני יודע שזה אפשרי.
לוקחים מרווחי ביטחון מוגזמים
26/04/09 23:27
כדי שאח"כ יוכלו לדווח על אחוזי דיוק מדהימים...

שם לב אגב לתופעה מעניינת - תחנת מודיעין נמצאת בסוף הקו, שיטת חישוב הדיוק מתייחסת אך ורק לתחנות קצה. צירוף מקרים??
אין מנוס רוצים לקדם את
26/04/09 21:19
הכפלת הקו לב``ש.
º
כמה קצר, ככה נכון.
26/04/09 21:32
אני כבר מזמן טענתי שישכילו ברכבת ישראל
26/04/09 23:20
אם יסגרו את הקו פעם אחת לתקופה ממושכת (אפילו חודשים) בכדי לבצע לפחות את כל העבודות שבהן תידרש הפסקת תנועת הרכבות ולאחר מכן לאפשר פתיחה מלאה של הקו עד סיום העבודות מבלי להפריע להפעת הקו פעמים נוספות עד לסיום העבודות המוחלט.

המצב הנוכחי של יום כן יומיים לא שבוע כן שבועיים לא הוא בבחינת גרימת עוול לציבור הנוסעים בקו.
אממ....
28/04/09 00:25
אבל במדינה שלנו....אם אתה סוגר קו לץקופה ארוכה,זה בעייתי,
כי לא בטוח שתסיים את העבודות בזמן המוגדר
ע"ע סחבת
יום כן,יומיים לא,זה בטח לא צורה,

אבל מה שיקרה זה:
שהאזרח והחייל הממוצע,יצטרך לעשות כושר,
כדי ללכת מכות,בשאיפה למקום באוטובוס,ולא רק ביום ראשון
אי לכך אני רואה בעיני רוחי עומסים בקווים 370/80
ועומס על קו 369,ע"י העודף של האנשים,שלא מצאו מקום ב 370
וחייבים להגיע לת"א באיזושהיא צורה
חלופה שניה,לנסוע ב36X עד ק.גת,ומשם לקחת רכבת....לא יעיל
משום שהקו מת.מ ק.גת לרכבת הוא פעם ב....
עד כה כל הסגירות הסתיימו בזמן.
28/04/09 00:30
מה גורם לך לחשוב שהפעם זה יהיה שונה?
אמ..
28/04/09 01:39
הסגירות כן,אבל העבודות טכנית לא בטוח
לדעתי,תמיד ישאר איזה זנב של משהו באיזשהוא מקום.....
כשאתה משבית קו לפרק זמן ארוך
28/04/09 22:20
ההתסכלות על הפרוייקט משנה פאזה לגמרי.
תראה את הסגירה הצפויה לאותם שבועיים, מדברים של על הפעלת צבא של עובדים במהלך השבועיים האלה ותהיה בטוח שהם יעבדו 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בתוך השבועיים האלה.
כשאתה סוגר את השאלטר ואתה מחוייב ללו"ז מאוד דחוק הכל מתוכנן מראש עד לרמת הבורג עם לקיחה בחשבון של כל תקלה והפיכת כל בלתי צפוי לצפוי בכדי לעמוד בלו"ז.

בנושא הזה ברכבת ישראל ישכילו או יקחו דוגמא מחברת החשמל, הם אומרים שהם מנתקים ל8 שעות ומסיימים את העבודה תוך שעתיים.
ומה יעשו עם ההצטלבויות של התוואי הישן
28/04/09 22:47
והחדש?
שרשור הכוונה ומודיעין 26/4
25/04/09 23:59
2צפיות
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.

על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר
אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת. הקפידו
לשרשר את שאלתכם לשרשור ההכוונה בתאריך הרלוונטי.

נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע
אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
אין צורך להשתמש באייקון  - זה פשוט מיותר.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים
ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.

הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ
לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום




אשמח לעזרה - מת.מ. רמלה לצומת כנות.
26/04/09 01:23
בשעות שבין 7:00 -8:00

או
מבית חשמונאי(צמוד לקיבוץ גזר)  לצומת כנות...

תודות

ת.מ. רמלה - צומת כנות.
26/04/09 11:30
מ ת.מ.רמלה, ניתן לקחת את קו 249 של אגד עד לצומת ביל"ו (לכיון רחובות). ובצומת ביל"ו יש לעבור את הכביש לצד השני, ולקחת את קו 301 של אגד או 37 של קונקס עד לצומת כנות.
המון תודה
26/04/09 12:21
6צפיות
בשם החיילת למענה נשאלה השאלה.


ממתחם הבורסה בר"ג לקניון גבעתיים
26/04/09 10:36
1צפיות
דרך יצחק רבין 53 (גבעתיים), אילו קוים מגיעים?

לא יודע אם יש אוטובוס ממתחם הבורסה
26/04/09 10:53
1צפיות
מה שכן ניתן ללכת לתחנת רכבת מרכז וממול לתחנה ברחוב "על פרשת הדרכים" קו 55 של "קווים" לקניון.
מהבורסה עצמה לקניון גבעתיים אין בקו ישיר אחד
26/04/09 10:54
אבל, יש כמה אופציות.
הליכה קצרצרה, של לא יותר מ-10 דקות, דרך תחנת הרכבת (המעבר הוא בחינם חינמוביץ' ע"י כרטיס מעבר)
לכוון רח' על פרשת דרכים. שם לקחת קו 55 של חברת קווים.

אופציה "חצי" אחרת היא לנסוע תחנה אחת בימבה הקווים עד לרכבת מרכז (ע"ש סבידור שליד ארלוזורוב) ומשם קו 55.
רשימת הקווים מהבורסה לרכבת: 20,38,40,42,50,51,54,60,61,62,64,65,68,69,70,72,82,140,150,154,166.
אם נוסעים באוטובוס, אולי אופציה נוספת:
26/04/09 11:04
במידה ולא הולכים או שאין טרמפ ממכר לתחנה של קו 55 ואם ממילא נוסעים באוטובוס, אז אולי נסיעה בקווי "אגד", "דן", "קווים" או מוניות שירות לכיוון עזריאלי ומדרך השלום קו 23, שמגיע עד לקניון.
אולי זה עדיף לא בטוח.

דרך אגב חשבתי שאולי יש אוטובוס מאזור הבורסה לאזור שקרוב לכצנלסון או ויצמן, אך כנראה שאין. זה אולי היה עדיף במקרה זה, מאשר להגיע לאזור מרוחק יותר.
אין לי בעיה להגיע לרכבת מרכז
26/04/09 11:32
5 דקות הליכה בשבילי.

אני אבדוק באתר של קוים היכן התחנה של קו 55, תודה!
מצאתי באתר של קוים
26/04/09 11:36
איזו תחנה הכי קרובה לקניון גבעתיים?

כצנלסון 4 (כצנלסון)  
      22921 כצנלסון (כצנלסון)  
      21025 ויצמן 24 (וייצמן)  
      21141 ויצמן 50 (וייצמן)  
      21077 ויצמן 66 (וייצמן)  
      21044 מאבק 36 (המאבק)  
      22922 משמר הירדן (ההסתדרות)  
      21120 משמר ירדן11 (משמר הירדן)  
      21040 כורזין 5 (כורזין)  
אי אפשר לפספס את קניון גבעתיים
26/04/09 11:53
א) אפשר לשאול את הנהג
ב) אפשר לשאול את הנוסעים
ג) קניון גבעתיים הוא בגבול בו רח' ויצמן הופך לרח' המאבק

לכן, התחנה היא או ויצמן 66 או התחנה שבמאבק 36. שתי אלו הן התחנות הקרובות ביותר לקניון גבעתיים.
בגדול זו תחנה חמישית או שישית או לכל היותר שביעית מהרגע שעלית על קו 55 ברח' על פרשת דרכים מול הרכבת.
º
תודה!
26/04/09 12:11
תנועת הרכבות והאוטובוסים בערב יום הזיכרון
26/04/09 11:24
באתר של רכבת ישראל יש התייחסות ליום הזיכרון וליום העצמאות. מה לגבי ערב יום הזיכרון?

תודה מראש
באתר אגד יש פירוט בעדכוני התנועה האזוריים
26/04/09 15:38
והמידע במערכות המידע מעודכן בהתאם לשנויים הצפויים
אכן, גם באתר החדש של הרכבת
26/04/09 18:35
המידע מתעדכן לחגים ומועדים, ולכן אם מחפשים נסיעה ביום הזכרון, מקבלים את הלו"ז הנכון של יום הזכרון.
מלוד לגני תיקווה (אמור להיות להיות ליד קריית
26/04/09 13:10
אונו).
מלוד לגני תיקווה , לרחוב הרמה...
מגני תקווה קו 76 עד פ"ת ופ"ת קו 249 של אגד או
26/04/09 14:13
מגני תקווה 1 עד צומת סביון ומשם עם 475 ללוד
התכוונתי להפך.. מלוד לגני תיקווה
26/04/09 16:38
אז זה אותו דבר פשוט ההפך...?
249 מלוד לפ"ת(לרדת בתחנה מרכזית?) ומשמה קו 76 לגני תיקווה?
כנ"ל לגבי 475?
º
ההגיון נותן שאותו הדבר בכיוון הפוך
26/04/09 17:36
º
תודה...
26/04/09 23:22
רכבת מתחנת לוד, לנתב"ג
26/04/09 19:53
רכבת מתחנת לוד, לנתב"ג
זו רכבת ישירה?
או שצריך להחליף רכבות?
כי באתר של הרכבת היה מה שבתמונה
מה זה אומר?

שצריך לנסוע לתל אביב-ההגנה ושם להחליף
26/04/09 19:57
רכבת לנתב"ג.
במקום זאת ניתן לקחת מרכבת לוד את 249 של אגד
26/04/09 21:14
לקרית שדה התעופה, ומשם את קו 5 של אגד לטרמינל 3. אבל לא בטוח שזה עדיף, כי 249 נוסע פעם בחצי שעה ו-5 פעם ב-20 דקות.
שאלה לגבי ביקור האפיפיור
25/04/09 21:06
מישהו יודע איזו חברה/חברות תסיע את 40 אלף הצליינים שיפקדו את ישראל החל מתחילת מאי לרגל הגעתו של האפיפיור
תודה  לעונים
מפורסמים-נוסעים באוטובוס?
25/04/09 20:35
1צפיות
למישהו יש מושג אם קיימים מפורסמים שיש להם הרגל לנסוע באוטובוס במקום באוטו?
º
אם צילמתם אחד כזה אני השמח לראות תמונה.
25/04/09 20:35
1צפיות
º
יש כמה וכמה פוליטיקאים שנוסעים באוטובוס.
25/04/09 21:54
º
אני מאד אשמח לדעת מי
26/04/09 07:53
אני יודע על כמה
26/04/09 09:58
לא יודע עד כמה זה נפוץ בנסיעות מהמרכז לירושלים, כי לח"כים לרוב יש עיסוקים רבים גם מחוץ למשכן ולכן הם חייבים את הרכב.
אני יודע על ח"כ דב חנין וח"כ ניצן הורוביץ שנוסעים בעיר בתח"צ, שמעתי גם שח"כ (לא יודע אם הוא גם בקדנציה הזו ח"כ) הלפרט מיהדות התורה שאפילו נוסע מבני ברק לירושלים בקו 400.
את בני בגין ציינו כאן, למרות שאני לא יודע אם הוא עושה את זה גם הפעם כשהוא שר לענייני כלום.
לפני שנה
26/04/09 00:06
2צפיות
נסעתי באוטובוס של דן בקוו 63  וראיתי שם את דב רייזר
º
מי זה?
26/04/09 00:28
º
שחקן תאטרון.
26/04/09 00:31
º
עד למפורסם יש מרחק גדול..
26/04/09 00:54
אחד המדובבים הגדולים ביותר
26/04/09 07:52
אם כבר דיברנו על פירסום אז זה מצחיק כי דורות שלמים גדלו על הקול של הבן אדם הזה ורק מעטים יצליחו לזהות אותו ברחוב
מפורסם אולי זה סובייקטיבי, אבל באופן
26/04/09 10:24
אובייקטיבי דב רייזר הוא שחקן מקצועי ותיק עם רזומה.
בין היתר בהצגות תיאטרון שונות.
º
וגם אוהד וותיק של הפועל ר"ג...
26/04/09 10:25
הופיע בזהו זה בשנות ה-80 בתפקיד "פנחס"
26/04/09 00:58
זה ש"חוחית" (אורלי זילברשץ) היתה מציקה לו בספריה (זאת היתה פינה בנושא ספרים).
אחחח... איזו נוסטלגיה...
26/04/09 12:11
º
הוא מוכר לי בקול ובמראה אך לא ידעתי את שמו.
26/04/09 17:19
º
שיחק גם בתפקיד 'סבתא' ב'מוצ"ש'
26/04/09 22:50
בני בגין נסע הרבה באוטובוסים גם כאשר היה ח"כ
26/04/09 01:49
היום, כאשר הוא שר, אני לא בטוח שהשב"כ יאפשר לו את זה.
את רועי אדרי אפשר לפגוש בקו 61
26/04/09 03:11
ואת פיני טבגר אפשר לפגוש בקו 24
º
מי זה רועי אדרי?
26/04/09 19:03
יצא לי לסע ברכבת עם חה"כ ציפי חוטובלי
26/04/09 15:34
אישה צעירה, נאה ומאוד כריזמטית. נשמעת מאוד רצינית ובעלת מוטיבציה. אני לא יודע עד כמה יש לה נסיון בבריכת הכרישים שנקראת כנסת ישראל, אבל אני בהחלט מאחל לראות עוד נשים כמותה שם.
2. הערות נוספות:
26/04/09 15:36
1.  ניתן לקרוא על חה"כ מעט בדף האינטרנט שלה באתר הכנסת.
http://www.knesset.gov.il/mk/heb/mk.asp?mk_individ... |סלינק|
2. ציפי חברה בשדולה לקידום התחבורה הציבורית בישראל.
º
משה קצב מתחפש ועושה מעשים מגונים בחיילות
26/04/09 15:42
º
מה פשר ההודעה המטופשת הזאת?
26/04/09 15:53
º
אני נתקלתי רק ברכבות. יותר מכובד, לכאורה.
26/04/09 23:29
רוקסן מהיפה והחנון נחשבת לסלב?
29/04/09 10:06
אם כן היא עלתה לקו 9 שלשום וכל האוטובוס התלחש.
לא יודע אם עדיין רלוונטי...
29/04/09 20:26
אבל יצא לי לצפות במתי כספי בקו ת"א-חיפה של ר"י.
פעילות הקווים ביום העצמאות 29.04.2009
25/04/09 19:28
2צפיות
שימו לב ביום העצמאות יום ד 29.04.2009 יחולו שינוים בקווי האוטובוסים
פעילות קווי אגד
הקוים הבאים לא יפעלו
74 75 75א 83 84 86 89  91 94 96 97 97א 112 154 163 174 175 192 226 227 274 310 311 376 389 390  502 504 508 521 524 531 532 565 567 568 570 571 471

איזור חיפה
יפעלו הקוים הבאים 8 14 18 19 23 28 37 40 45 51 52 57 59 62 63 72 75 79 103 113 114 115 123 133 181 184 220 221 261 271 301 430 501 910 921 940 947 970 972 990 991 993
אזור ירושלים  *
יפעלו 1 2 4 5 6 7 8 10 11 13 15 16 17 18 19 20 21 22 23 25 26 27 28 31 32 33 35
36 38 39 40 45 48 49א 54 56 62 66 72 74 142 143 148 154 155 157 400 402 405
407 432 433 434 435 437 438 444 446 450 451 468 470 480 486 487 492 554
940 947 949 950 961 962  963 966 968 982  996 999
באיזור גוש דן
קוים אשר  יפעלו  
93-כמו בכל יום עצמאות,פעם האחרונה בתולדות הקו יצא מהתחנה המרכזית הישנה,נוסעים
בקו 74 הרוצים להמשיך אחרי התחנה המרכזית הישנה,יטרכו להחליף לקו 27
קוים נוספים שיפעלו 73 85  87 88  90 92 164 249 405 432 433 434 435 468 480 501 525 531 561 641 821 841 921 910
פעילות חברת דן
קוים שלא יפעלו
1רמת השרון 3,3ד,6,6מ,7 8 11  13  14 15 23 28 29 32  34 38 41 44 45 47 48 49 50
52 53 65 70 82 102 113  119 121 127 129 140 143 150 151 154 166 192 243 250
251 282 285
קוים שיחלו פעילותם בין 5.30-7.30
1ב 2ב 3ב 5ב 6ב 7ב 8ב 18ב  35* 43* 64* 16  92 292 354  186*
קוים שיחלו פעילותם בין 7.30-9.45
1 2 4 5  9 10 13 14 17  18 19 20 21 24 25 26 27 30 31 35* 40 42 43* 46 51 54 57
60 61 62 63 64* 66 67 90 186*  185
קוים שיחלו פעילותם אחרי 10.00  400  402
קו 72 יפעל משעה 20.30 בלבד

קווי חברת קוים  

קוים אשר לא יפעלו
1ת 2ת 3ת  1ראש העין 2ראש העין  10 21 22 23 24 31 36 38 39 41 44 46 58 59 69
71 72 78   83 84 85 89 91 96 97 98 183 138 139 136 137 168 169 187   27
קוים שיחלו פעילותם בין 6.30-8.00
55 56 68 7 17 25 99
קוים שיחלו פעילותם בין 8.30-9.30
53 76 87 37

*אין מידע מלא על קווי יהודה ושומרון וקווי המהדרין

יתכנו שינויים
º
קו 390 עוד קיים?
25/04/09 20:03
390 פועל בקיץ ובחגים בלבד
25/04/09 20:28
קו 93 של אגד רק ביום העצמאות
שימו לב בערב יום העצמאות 28.4.09
26/04/09 00:08
קוים 55 ו56 של קוים יפעלו עד 1 בלילה

º
קווי המהדרין יפעלו כמו ביום חול רגיל, לא?
26/04/09 00:07
º
26/04/09 00:31
פנימי 72074 עמוד 501 בארכיון הפורום
25/04/09 19:25
2צפיות
שלום! בעמוד 501 יש כתבה וצילום שהביא פנימי 77529 על 72074 ,אני רוצה להוסיף קצת מידע על הרכב והסדרה בכלל
אז 72074 פנימי הוא 7075580 משנת יצור 80 ,החלטתי להתמקד עליו כי זה ה305 הראשון בצפון שמורכב בארץ (יאני לא מוגמר ) ואז קצת סדר ב0305 שהגיעו לצפון ומספרי הרישוי שלהם אז ככה הראשון 7070080 שהיה צבוע כמו התמונה שהופיע בירחון ברכב  איזור החלונות אדום פנימי 71522 גם 7072580 פנימי 71779 הגיע באותה צביעה אז מ7070080 עד 7075480 כולם מוגמרים ,ולאחר מכן 762 עד 7076580 ,7077180 עד 7077480 ו7078280 עד 7078780 כולם מוגמרים המוגמר האחרון 7078780 ,כל המספרים המשלימים את התחומים הם 305 מורכבים בארץ ובהמשך עד 7085481 שהפנימי שלו 7306X היו ממודל 80 ו 81 מאופינים כשהחלק התחתון של חלון הנהג משופע  מודל 82 ואילך כבר היה הקו התחתי של החלון -מקביל לקו האורך של האוטובוס רק נמוך יותר מקו החלונות
האוטובוס של פרומו שבוע סוף - מאיפה נלקח ואיפה
25/04/09 19:21
4צפיות
צולם?
ממוזיאון הרכב ההסטורי של אגד, ואם אינני טועה
25/04/09 20:01
1צפיות
צולם ביער חולדה. הנהג - חברנו 846 (אנשי המוזיאון - תקנו אותי אם זכרוני מטעני).
האוטובוס שמופיע בפרומו ממוזיאון אגד.
25/04/09 20:38
3צפיות
האוטובוס שמופיע בפרומו ממוזיאון אגד.
הצילומים נערכו בבית ג'אמל שבבית שמש.
למעשה הוזמנו ל 2 אוטובוסים. אחד ש לפרומו. ואוטובוס השני טייגר כרטיסנית שלא בסוף.

דרור
רכבת לישראל וירדן.. חוץ ממילים מה קרה?
25/04/09 10:24
ב 2007 דיברו על זה..
http://news.walla.co.il/?w=//1075262

איפה זה עומד היום?
בנתיים היה מיתון ומשבר כלכלי
25/04/09 14:10
הרעיון נחמד בתור יוזמה מדינית, לדעתי אין לזה שום הצדקה כלכלית...
מה שאולי כן תהיה לו הצדקה כלכלית בעתיד זה רכבת מחיפה לגשר נהר הירדן (שהבנתי שכבר אושרה עד בית שאן) עבור מכולות מנמל חיפה.
זו הייתה אחת הסיבות: רכבת משא בין האזורים,
25/04/09 15:30
במקום משאיות
בשביל מה?
25/04/09 19:01
רבבות אנשים מתפרנסים מהעברת הסחורות מירדן לישראל ולהיפך (נהגי סמיטריילר, משאיות, מפעילים שלהם וכל מי שמסביב). לתת לרכבת ישראל לעשות זאת זה לתת לחברה מונופולית לקחת עשרות מקומות עבודה מאנשים.

זה קפיטליזם לא במיטבו.
תמיד קיים צורך בנהגי משאיות.
25/04/09 19:14
מקסימום, נהג משאית יצטרך לעשות הסבה מקוצעית למנקי רחוב או למשהו אחר. זה לא שלא יהיה לבנאדם עבודה. אל תשכח פחות נהגי משאיות כך המשפחה שלך לא תמות בדרך לחגיגה ע"י נהג משאית שנוהג מעל השעות שהוא אמור לעבוד ומעל למהירות המוגבלת.
25/04/09 20:10
יותר מזה, אוסיף כי
º
חסכון בהרבה תחומים..
25/04/09 20:40
כקו על מפה :-\
26/04/09 03:56
1צפיות
כקו על מפה :-\
תמ"א 23..
לחובבי המרסדס. שניים שניתקלתי בהם בעת ביקורי
25/04/09 09:56
1צפיות
פטגוניה ארגנטינה
º
הראשון
25/04/09 10:08
1צפיות
הראשון
º
מה זה? ממוגן אבנים?
25/04/09 12:54
1צפיות
בפטגוניה חלק גדול מהדרכים אינן כבושות והנסיעה
25/04/09 14:19
1צפיות
עליהן (לא צריך ג'יפ) היא על חצץ שניתז לפעמים כלפי מעלה.יתכן וזו הסיבה. בודאי לא הסיבות להן אנו רגילים בשטחים.
º
תודה
25/04/09 23:53
1צפיות
º
השני
25/04/09 10:10
1צפיות
השני
שרשור הכוונה ומודיעין 25/4
80תגובות
24/04/09 23:48
350צפיות
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.

על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר
אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת. הקפידו
לשרשר את שאלתכם לשרשור ההכוונה בתאריך הרלוונטי.

נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע...

(המשך...)
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.

על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר
אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת. הקפידו
לשרשר את שאלתכם לשרשור ההכוונה בתאריך הרלוונטי.

נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע
אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
אין צורך להשתמש באייקון  - זה פשוט מיותר.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים
ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.

הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ
לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום




רשמי נסיעה בקו התיירות 100 בת"א
24/04/09 23:43
3צפיות
רשמיה של נוסעת בקו 100 בת"א
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
"האוטובוס הדו-קומתי נטול הגג..."
25/04/09 00:37
2צפיות
וגם "גוש דן נפרש על רקע הרי יהודה"
25/04/09 08:38
2צפיות
בפעם האחרונה שהתעניינתי, היה מדובר בהרי השומרון, אבל מה אני מבין בגיאוגרפיה...
עזוב, זה ממזרח לכביש 6
25/04/09 11:42
2צפיות
ולכן זה לא אמור לעניין אף אחד.
מת"א אם יש ראות טובה רואים גם
25/04/09 13:27
2צפיות
את שוליהם המערביים של הרי ירושלים. והרי ירושלים, כמדומני, הם כן הרי יהודה.
זה נכון, אבל...
25/04/09 17:56
3צפיות
אין שום סיכוי שהיא מבחינה ביניהם, עד לרמה פרטנית כזו.

יש במערב הרחוק הרים? הם מחוץ לתחום שירות המשלוחים של דומינוס פיצה? היא שמעה פעם על הרים שנקראים "הרי יהודה"? יאללה, להדביק...
אתה נותן לה הרבה יותר מדי קרדיט.

ד"א מראש הגבעה עליה אני מתגורר יש מראה נפלא של הרי ירושלים כולל קטע מהעיר עצמה. עדיין לא זכיתי ליום מספיק בהיר כדי לראות את גשר המיתרים, אבל אני מחכה בסבלנות...
הוספת מסילה בציר החוף
24/04/09 21:54
8צפיות
נסעתי השבוע באיילון (ברכב) מגלילות דרומה וראיתי יישור של השטח שליד המסילה, חשבתי לעצמי (וגם קראתי פה בפורום) על שילוש או אפילו ריבוע של מסילת החוף.

אני מבין איך ריבוע המסילה יעזור (יהיה עוד נתיב צפונה ועוד נתיב דרומה)- יהיה כאן מצב של הכפלת מספר הרכבות היומי/שעתי שנוסע על ציר מסילת החוף, אך מה מסילה בודדת נוספת תעזור- האם היא תגדיל את כמות הרכבות היומית/שעתית ברמה מספקת
בעתיד אמורות להיות ארבע מסילות עד הרצליה
24/04/09 21:59
3צפיות
בטווח הקרוב מסילה נוספת מכיוון מסילת הירקון (המסילה מכיוון ראש העין) למסילת החוף עבור רכבות המשא.
לא יודע עד איזה קטע.
באשר לשאלה מה מסילה בודדת נוספת תסייע - עובדה, שבאיילון יש שלוש מסילות וזה סביר להניח, ששיפר לעומת שתי המסילות, שהיו קודם לכן.
כיצד הדבר סייע
25/04/09 12:01
1צפיות
אם לאורך כל הקטע אין מסילה משולשת אלא רק מוכפלת

בכלל, יש מסילות משולשות בארץ  (פרט למתחמי התחנות וציר ת"א באיילון (שאפשר להחשיב אותו כמתחם תחנות))
ל איזהקטע כוונך?
25/04/09 14:06
1צפיות
אמורה להיות מסילה שלישית בין באר שבע מרכז לצומת גורל עבור הקו לאשקלון.
אולי גם מסילה שלישית בין אשדוד לאשקלון.
אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד:
עיכובים בהכפלות הקו לבאר שבע וגם עם קו אשקלון-באר שבע אין עבודות משמעותיות.
יש מסילה משולשת בחיפה בין תחנת בת-גלים ומרכז
25/04/09 21:06
1צפיות
והלאה לכיוון המוזיאון.
אין ספק שהוספת המסילה השלישית שיפר את זרימת
25/04/09 21:12
5צפיות
הרכבות בפרוסדור האיילון. אין לר"י שום בעיה טכנית להסיע רכבות על כל שלושת המסילות בשני הכיוונים (צפון\דרום) במקביל. לשם כך קיים מרכז שליטה ובקרה ארצי שיודע היכן נמצאת כל רכבת בכל רגע נתון ומאפשר ניצול מקסימלי של מסילות פנויות.
מובן מאליו שטובות יותר ארבע מסילות מאשר שלוש, בדיוק כשם שיותר טובות 5 מסילות מאשר 4, אבל יש מגבלות טכניות וגם תקציביות להוספת מסילות במקום. מסילה רביעית באיילון זה לא שאלה של האם אלא שאלה של מתי.
למרות ש Rubim88 העלה השוואות בין ישראל
25/04/09 21:18
2צפיות
לחו"ל והראה, ששם על אותה קיבולת מסילה נוסעות יותר רכבות.
אולי סיבה לחשמול או סיבה אחרת, אבל ההפרש היה משמעותי וגם הוא כתב, שכמות האיחורים שם נמוכה.

בכל מקרה גם ללא חשמול הוספת מסילות תמיד יסייעו.
מה שלא מובן (כתבתי בעבר) מדוע לא הוסיפו מסילה שלישית בקטע קצר בין תל אביב-דרום לגנות.
למה קצר?
25/04/09 22:59
2צפיות
חוץ מזה, אני משער שיש מגבלות טכניות גם שם עקב גשרים ישנים וכדו' שיצטרכו להחליף.
על מה קצר? על ת"א-גנות? זהו לא קטע ארוך במיוח
26/04/09 09:03
1צפיות
במיוחד ועל חלקו מסילה קצרה לא רציפה.
השיפור בין 3 ל-4 גדול בהרבה מהשיפור מ-2 ל-3
25/04/09 23:23
2צפיות
או מ-4 ל-5 מסילות. ההגיון הוא פשוט: מסילות שהתנועה בהן היא בכיוון אחד מאפשרות הרבה יותר חופש ודורשות פחות תיאום זמנים.
º
26/04/09 11:48
1צפיות
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום