בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

זה רק אני והאוטובוס שלי...
07/02/10 11:11
4צפיות
'תחבורה ציבורית'

לכמה מאיתנו צמד המילים האלו עושים לכם חלחלה וכאב בטן?
בתור פריק תחבורה ציבורית, שבמשך 21 שנה נוסע אך ורק בתחבורה ציבורית ומעולם עוד לא היה לי רכב משלי ומעולם עוד לא זכיתי להינות מהחזקת הרכב (למרות שיש לי רישיון) הגיע הזמן להפסיק לשתוק...

בזמן שהממשלה ומשרד התחבורה מנסים לעודד את אזרחי מדינת ישראל להשתמש בתחבורה ציבורית, אנחנו לא מוצאים שום סיבה להקשיב להם, להאמין או להתייחס ל"עידוד" הזה , בעיקר כי הפה שלהם עובד שעות נוספות.
אנחנו כבר כמה שנים טובות שומעים הבטחות וכל מיני תוכניות שרוקמים במשרד התחבורה על שינוי דרסטי בתחבורה הציבורית בכל חלקי הארץ.
מבטיחים לנו שינוי במסלולים, ריבוי בקווים, הגברת תדירות האוטובוסים והוזלת המחירים.
במקום זה אנחנו רק רואים עוד ועוד חברות אוטובוסים חדשות שקמות וזוכות במכרזים ובמסלולים ויעדי נסיעה. ואז מה? אנחנו ישר חושבים שהנה... עכשיו שיש הרבה חברות מעבר לדן ואגד, אז אולי תיהיה תחרות ותיהיה סיבה טובה לכל החברות להתחיל בהוזלת מחירים ואנחנו נהנה מזה.
מה פתאום? חה חה, אנחנו רק חווים עליה הדרגתית במחירי התחבורה הציבורית, מחודש לחודש יש שינוי אחר, וכל שינוי הוא לרעה.
אנחנו נתקלים באיחורים על בסיס יום-יומי של אוטובוסים, ולא, לא מדובר על אילוצי תנועה.
אנחנו נתקלים במצבים בהם בשעות הלחץ של קוים מאוד בסיסיים וחשובים שיש ריבוי של נוסעים, תדירות האוטובוסים די דלה, מה שיוצר עומס בתחנות, ועומס באוטובוס עצמו, עד כדי כך שהנהג מדלג על תחנות ומשאיר את הנוסעים הממתינים שיחכו בשקט ובזעם לאוטובוס הבא שמי יודע מה המצב שלו גם.

אנחנו נתקלים בנהגים חסרי סבלנות וחסרי יכולת דיבור ששוכחים שלפעמים יש אזרח שלא מכיר את יעד המסלול והקו שהגיע לתחנה ומה שהוא רוצה  בסה"כ זה לשאול שאלה קטנה ותמימה, "אתה מגיע לרח' אבא אבן בהרצליה..?"
ואז אתה נתקל במין לגלוג עיניים מוזר כזה שאתה מנסה לפענח מה זה אמור להביע, או "לא.." כזה חפוז שאתה מנסה לשכנע את עצמך ששמעת בכלל שהנהג אמר "לא" תוך כדי סגירת הדלת והתחלת הנסיעה אל מול פניך בבוז כזה, ואתה נשאר עדיין חסר תשובה ותחושת באסה, אתה מרגיש מושפל. ואז אתה גם מנסה להרגיע את עצמך שזה בסה"כ עוד נהג אוטובוס לא סימפטי במיוחד ואין לך מה לקחת ללב. אבל בנינו נו.... אתם בבאסה.

כולנו נתקלים במצב הזה שאנחנו מנסים להסתמך על הנהג שהוא "הדוקטור שלנו לעת צרה" שאולי יכול לעזור לנו להגיע ליעדנו בקלות ובשקט. במקום זה, למה שהנהג לא יגיד לאזרח איזה כן קו מגיע? או שאולי הוא יכול לעלות איתו עד לנקודה X ומשם להמשיך בקו אחר עד ליעד המבוקש. ואם הנהג לא יודע , אז זה לא בושה להגיד.

רוב נהגי האוטובוסים הם פשוט חסרי סבלנות, אמפתיה, סימפתיה, וצורך לעשות את העבודה שלהם כמו שהיא. אולי זה בגלל השכר הנמוך שהם מקבלים והזלזול מצד מעסיקיהם? אין ספק שזה יוצא עלינו בסופו של דבר, זה לא חדש שהלקוחות לרוב סובלים בגלל התנאים הקשים של נותני השירות מצד מעסיקיהם.
כי זה שקוף ובולט שנהגי האוטובוסים עובדים שעות על גבי שעות ללא מנוחה ראויה, עם שכר מגורד מהרצפה, ועם הרבה חוסר בכוח אדם מה שמגביר עליהם את לחץ העבודה, ואז הכאוס מבטא את עצמו כלפי הלקוחות.    

ואני אשתדל שלא להזכיר את מוקדני השירות מאחורי הכוכביות היעודיות שעושים טובה שהם בכלל עונים. השירות היחידי שאיכשהו עובד שבאמת עוזר, זה שירות הסמסים של אגד. שעליו, יש לי רק מילים טובות לומר.


לסיכום, לפני שמנסים להשוויץ במה שאין, ולפני שמתחילים במסעות פרסום שעולים מלא כסף שנזרק לפח, ולפני שיוצאים בחוצות העיר עם תוכניות וחלומות, שיתחילו דבר ראשון לסדר את התוהו ובוהו הנוכחי.
יותר נהגים, יותר אוטובוסים, יותר קוים, מחירים סבירים, נהגים אדיבים, ציורי מסלולים ברורים באתרי האינטרנט ובתחנות האוטובוס, חדל איחורים, וכמובן.... חדל זיהום אויר.
רק אז אני אבוא ואגיד בלב שלם וגאה – תודה לאל שיש תחבורה ציבורית.
עד אז... בואו נתמרמר.
נכון יוני בהרבה דברים אתה
07/02/10 18:15
2צפיות
צודק יש הרבה מה לשפר ולתקן בתח"צ בארץ.
הכרמלית יצאה ליומיים חופש
07/02/10 00:29
4צפיות
(החלפת מנוע - מישהו יודע במה מדובר?). מסתבר שלא כולם ידעו מזה...
nrg מקומי - חיפה

ויש גם ציטוט מעניין בסוף הכתבה -

הדר: "אני מאמין שמה שיביא לעלייה משמעותית בכמות הנוסעים הוא כרטיס עירוני משולב של הכרמלית, המטרונית והרכבל. אני מקווה שגם אגד יהיה שותף לכרטיס כזה".

מה "מקווה"? זה צריך להיות תלוי ברצון הטוב של אגד? איפה הרגולטור?
זה לא חדש בכלל
07/02/10 06:43
4צפיות
זה לא חדש בכלל
גם הודעה פורסמה.
חלק גדול מהנוסעים הם מבקרים, מן הראוי
07/02/10 07:20
2צפיות
לפרסם גם באתר... ואני מניח שלא היה פרסום באתר, כי אני לא רואה הודעה כזאת, ואני כן רואה הודעה על שעות הפעילות בחופשת החנוכה שהיתה בדצמבר.
אם כדי "לעודד" את הרכבל
07/02/10 11:47
2צפיות
יבטלו את הקוים העולים לאוניברסיטה, ויכריחו את המשתמשים מתוך חיפה (נו"ש רמת אלון רמז)  לנסוע לטכניון ומשם לעלות לאוניברסיטה דרך הרכבל - זה יהיה יום חג למוניות
º
שרשור הכוונה ומודיעין 7/2
50תגובות
06/02/10 23:04

(המשך...)
רכבת אדומה ארוכה.
06/02/10 19:33
2צפיות
אני חושב, שהיום ביום שבת זוהי הפעם הראשונה, שאני רואה מערך כפול של רכבת קומתיים עם שני קטרים במציאות.
נראה לי, שעד כה ראיתי בתמונות בפורום. זה בהחלט מרהיב לראות את זה.
ראיתי את הרכבת באזור רמלה נוסעת לכיוון דרום וזה היה כאמור היום (יום שבת) בסביבות השעה 16:30.
כנראה מערכי רכבת, שנסעו לבאר שבע.
תודה אורי אכן מערך כפול דו קומתי היוצא
06/02/10 19:58
1צפיות
בשבת אחה''צ  בשעה לא קבועה  וללא נוסעים כמובן, מתחנת לוד לבאר שבע צפון כרכבת פתיחת ציר במהירות של כ 60 קמ''ש.
המערכים  שמופרדים  בב''ש משמשים את  רכבות הנוסעים ביום א בבוקר.
גם בנהריה ביום א'
06/02/10 20:03
1צפיות
ראיתי רכבת כזאת בשעה 6 בבוקר, אם אני לא טועה..
צודקת, רכבת מס.103 ביום א.
06/02/10 20:11
1צפיות
הנושא עלה בפורום בעבר.
º
תודה מייקל על המידע
06/02/10 20:20
אני ראיתי רכבת כזאת לפני כ-10 חודשים
06/02/10 23:57
ליד כביש 6 באזור קריית גת.
שאלה
06/02/10 19:10
1צפיות
שאלה
אני משתמשת בתחבורה ציבורית של דן
לאחרונה ראיתי שפרסמו שעוד מעט לא ניתן יהיה לקנות כרטיסיות מנייר וזה מה שאני משתמשת בו אני לא קונה חופשי חודשי
היה כתוב שצריך לעשות כרטיס מגנטי. האם יש מקום באזור רעננה שניתן לעשות את הכרטיס הזה? הנהג שלח אותי לרכבת בתל אביב לא הגיוני שבכל אזור השרון אין תחנה לעשות הכרטיס הזה
אגב הכרטיס עולה כסף? צריך גם להצטלם ? הרי זה לא חופשי חודשי אני קונה כרטיס במקום כרטיסיה
אשמח למידע
תודה
תשובה
06/02/10 19:18
כן, צריך להצטלם, אבל מספיק לעשות את הכרטיס פעם אחת, וברגע שאת עושה אותו את יכולה לטעון עליו כסף כל פעם מחדש (במקום לקנות כל פעם כרטיסיה חדשה). את הסכום טוענים אצל הנהג ואין צורך להגיע בשביל זה שוב לעמדת ההנפקה.
הנה קישור לרשימת עמדות ההנפקה, כדאי להתקשר קודם לברר שהעמדה פעילה. לא חייבים לנסוע לת"א, יש עמדה גם בפתח תקווה. אבל ברעננה אין.
http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSear...
שימי לב, שאם את גרה ברעננה, החל מחודש מאי
06/02/10 19:22
1צפיות
דן לא תפעל ברעננה כי אם מטרופולין, ומשמע שתצטרכי להטעין רב קו של החברה החדשה
יש להניח שלא תצטרך להטעין רב קו אחר, אלא רק
06/02/10 19:24
מנוי נוסף על אותו הרב-קו.
ישנה גם תחנה במסוף רמה"ש של קו 24
06/02/10 23:07
ליד מאפיית ודש, אמורה לפעול מ9-17, אם כי כדאי להתקשר למודיעים ולברר האם היא אכן פעילה ביום שאת רוצה להגיע אליה.
º
באתר דן כתוב שהיא נסגרה.
07/02/10 00:36
2צפיות
שאלה דומה
06/02/10 23:42
הוצאתי כרטיס רב קו בדן והטענתי עליו כרטיסיה של נתיב אקספרס (5 נסיעות במחיר 4) והשאלה שלי אם אני עכשיו נוסעת בקו אחר, שמחיר הנסיעה בה הוא שונה, אני צריכה להטעין כרטיסיה אחרת? או איך בדיוק זה עובד???
אם טענת כרטיסיה, זה אומר שניתן לנסוע איתה
07/02/10 00:14
רק עבור הקוד שקנית את הכרטיסיה. עקרונית, ניתן גם לנסוע בקוד נמוך יותר, ואז "מתבזבז" כסף ששולם כבר על קוד גבוה יותר.
מערכי קרונות סימנס 8 מהם בפעילות יומית
06/02/10 10:17
בימי שיא (א' או /ו ה') ומערך 9 ישמש כגיבוי בקרוב.
עם הכנסתם של קרונות סימנס לפעולה מלאה כמעט מופעלים המערכים באופן מלא או חלקי במהלך היום.
כמה מהמערכים פעילים מבוקר ועד לילה ובמהלך הלילה גם בקו נתב''ג נהריה, וכמה מהם מופעלים באופן חלקי שעות ספורות ביום עד להכנסתם לפעילות מלאה במהלך חודש מרץ עת צפוי להכנס לתוקפו אם יאושר לו''ז ביניים חדש.
ניתן לומר באופן מלא כי הרכבת בעת הזו אינה חסרה ציוד נייד לנוסעים הגם שמערך מודו ספרדי שלם אינו פעיל בשל שריפה שפרצה בקרון כח/ניהוג בת''א דרום לפני כחודשיים, קרון שאמור להיות משוקם במהלך השנה.
יחד עם זאת ראוי להדגיש כי  הקיבולת בתשתית המסילתית הקיימת נוצלה כמעט עד תום בקו הראשי קו החוף וכן בקו לוד-ב''ש ותוספת רכבות משמעותית אינה צפויה בקרוב בקוים אלו ואחרים עד להשלמת הכפלות והפרדות מפלסיות נוספות.
כמה קטרי נוסעים  בובו  (2) וקטר משא (1)  מסוג קוקו שיצאו מכלל שמוש עקב תאונות תפעוליות ואחרות  ישופצו בארץ הולדתם ספרד, ויוחזרו כמעט כחדשים לשרות במהלך השנה, אני מניח שגולשים אחרים יוכלו להוסיף פרטים נוספים לאלו המתענינים בפרטי הקטרים וסוג השיקום הנדרש לכל אחד מהקטרים.
לנוחות הגולשים מצ''ב לו''ז פעילות קרונות סימנס בימי קצה עמוסים (א') אין הבטחה שקרון ניהוג מסוג מסוים יופעל עם רכבת מסויימת.
להלן הרכבות מתוצרת סימנס הפעילות ביום ה שמונה במספר (ביום א' 7 רכבות ובימים ב'-ד' 6 או 7 רכבות ):
ק.ניהוג.
801- רכבות37,148,163,74
802- 9,38
803- 144,159,70,89
804 61,172,18
805 11,104,81,194,
806 140,155,164,179,90.
807 133,106,119,126,
808 לא פעיל/ עתודה
809 41,152,167,78,91,198
הקווים בהם פועלים המערכים:   מודיעין חיפה/נהריה , כמה בקו ב''ש, וביום א גם בקו מוצקין-נתניה -רחובות (מס.1405).
המערכים שאינם פעילים בלילה מדוירים בחיפה מזרח/מכס או מודיעין ולעיתים בהמתנה בלוד או נהריה.
שאר מערכי רכבות נוסעים בפעילות יומית:
מודו ספרדים : 3 רכבות  בעיקר בקו מודיעין נהריה או מודיעין חיפה.
דו קומתיים: 25 מערכים  (2 מערכים עם 4 קרונות  בלבד בקו כ''ס)
קרונועים : 39 סטים בפעילות יומית.
רכבות הסימנס :
5 מערכים עם 9 קרונות כולל ק''נ
3 מערכים עם 8 קרונות כולל ק''נ.
תשומת לב לפעילות שונה השבוע מיום ב עד יום ד כולל בשל סגירת הקו בקטע חיפה חוף הכרמל-נהריה בשל עבודות אחזקה ושיפור תשתית מסילתית בתחנת חיפה בת גלים (שדרוג מסילה מס. 1) והחלפת מפלגים במתחם חיפה מזרח,וכן הפיכתה באופן זמני של תחנת ''חיפה חוף הכרמל תפעולית'' הממוקמת  מצפון לתחנה לנוסעים לתחנת קצה וחיוג/דיור לרכבות נוסעים.
בהמשך להודעה על סגירת הקטע, תופעלנה באופן מוגבל רכבות משא מנמל חיפה דרומה על המסילה שתשאר בשימוש לצורך מעבר ציוד הנדסי נייד, מערכים רקים ורכבות רבד (רכבות עבודה).


º
06/02/10 10:19
ראשית: תןדה רבה על המידע אשר
06/02/10 11:25
הוטמע בטבלאות השונות של המגה ארכיון.
שנית:
ברשותך אוסיף מעט מידע לאלה כמוני אשר הענין שלהם בנושא - מתרכז סביב הציוד הנייד:
(לך זה לא יחדש ולכן הדברים מופנים אל אחרים כאן, מטבע הדברים):
1. הקטרים שיישלחו לספרד ביום ראשון הבא הם: 707, 739, 741.
2. לקטר מס' 741 הורכב מנוע בשבוע שעבר, במסגרת השלמת הציוד שדורשים הספרדים כדי לחסוך בעלויות התיקון של כל אחד משלושת הקטרים.
3. הקטרים אמורים להישלח ביום 15.02.2010 מנמל הקישון.
4. לשלושתם תוחלף שלדה קומפלט וחלק מתאי הניהוג.
5. יוחלפו חלקים רבים נוספים כגון קופלונגים, בופרים, צינורות, מערכות חשמל, חלקים בחוגונים, דיסקות בלם ועוד. קיימת רשימה מפורטת של כל מה שצריך להחליף ו/או לשקם בכל אחד מהם בסדנאות הקישון ובאגף מכונאות.
6. הקטרים כבר לא יהיו אותם קטרים כי אם במקרה של 739 ו-741 - דור שני עם מספרים זהים, אם כי לא יהיה מדובר באותם קטרים אלה בשילדות חדשות לחלוטין עם מספרי WN חדשים מאת "פוסלו" שהם שונים ממספרי השילדות המקוריים.
7. במקור היו מספרי השילדות כמפורט להלן:
707 - שלדה מס' 2035 משנת יצור 1998
739 - שלדה מס' 2028 משנת יצור 1998
741 - שלדה מס' 2071 משנת יצור 2001.
8. מספרי השלדות החדשים יהיו שונים ויעודכנו בהמשך. ככל הנראה הם: 2502, 2503, 2504 מבית היצור של פוסלו.
9. מערך קרונות שמיני ובראשו קרון הניהוג מס' 808:
א. הגיע לראשונה לתחנת הרכבת חיפה-מזרח: 18.01.2010
ב. ביצע נסיעת מבחן ראשונה (ללא נוסעים): 25.01.2010
ג. התקבל באופן רשמי ברכבת לאחר שאריה חתם עליו: 28.01.2010 בשעות אחר-הצהריים.
יום טוב ושבת שלום.
חן חן על המידע המקיף לגבי סימנס
06/02/10 13:31
ושיקום הקטרים.
כ''כ באשר לנסיעת מבחן של ק''כ 808  מחובר ליח' כח מניע מס. 776 הרי שביום 26.01.2010 נערכה נסיעת מבחן לילית  לאורך קו החוף, הגעה לרציף 6 בתחנת  ת''א סבידור  מרכז, והמתנה לשם בדיקת מערכות של כ15 דקות  ע''י נציגי חב' ''סימנס'' ור''י ששהו ברכבת כאמור,  והמשך נסיעה דרומה מאוחר יותר.
לנוחיותך ולשם עידכון  נוסף בטבלאות  ה''מגה/טרה ארכיון'' , על נסיעת מבחן/ניסוי האמורה דווח  בפורום כבר באותו לילה ה 27.01.2010 בשעה 01:45.
שבת מנוחה לך ולב''ב.
º
תודה.
06/02/10 16:35
מודה לך המיניסטר אשבי:
06/02/10 18:30
תודה רבה: כל נסיעות המבחן של כל המערכים מתועדות בטבלאות המתאימות של המגה/טרה/מילקו/תנובה/שטראוס/יוטבתה....

אני מזכיר לך שבקרוב אתחיל לסרוק תמונות ישנות של 51-58.
אבל לא פחות חשובות תמונות של הפריקה של 707 ,739, 741 בנמל סאגונטו - ככל הנראה ביום 26.02.2010....
לא נפלה רוחי ואמונתי בהקשר לקרונות 51-58
06/02/10 19:31
תחזקנה ידי העושים במלאכת סריקת התמונות הקשה מנשוא.
ואף שנקפו שבועות מאז אותה הבטחה  של כב', אמונתי חזקה  מתמיד שאזכה במהרה  ממש בימינו אנו,  לצפות בפרסום תמונות הקרונות הגרמנים שהפכו  לפלא  בר''י מקרונועים במקור  ל''גרורי קטר''  ממש מטמורפוזה ,  וזאת לאחר דיור  של שנים ללא תנועה, אך מרובת חלודה ועלי אקליפטוס .
ממתין בדריכות לפרסום המיוחל.
יכול לקחת גם חודשים. הכל תלוי רק ב-
06/02/10 19:46
במשתנה אחד: זמן ולמשל אמש רציתי לסרוק 2 תמונות ואז צריך להפסיק הכל, לרוץ לטפל בבעיית בכי של תינוקות. קשה עם תאומות. לא קל. הנה בשבילך אלבום אחד למזכרת:
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
המתוקות קודמות לכל קרון...
06/02/10 20:06
וקח בינתיים משהו על החשבון:
06/02/10 20:35
6צפיות
 וקח בינתיים משהו על החשבון:
תמונת בכורה של קרון ניהוג מס' 3 מושבת בתחומי תחנת הרכבת בני-ברק. תאריך הצילום מופיע על התמונה. השימוש חופשי כרגיל. שבוע טוב !
ועוד על החשבון: קרון מס' 52 במדיו החדשים:
06/02/10 20:44
4צפיות
ועוד על החשבון: קרון מס' 52 במדיו החדשים:
קייץ 1989.
מקווה למצוא זמן לעוד. בכל מקרה כל הסדרה מופיעה ובכל ואריאציות הצביעה. המשך בקרוב ושבוע טוב - שקט ונעים לכולם.
º
06/02/10 21:07
אין בעד מה !
06/02/10 21:17
3צפיות
אין בעד מה !
האלבום לפניי, הזמן פחות. אולי אנסה פשוט למצוא את התשלילים ולתרגמם לדיסק. כך יהיה יותר טוב.
שבוע טוב מייקל עם חוברת נהדרת מהאוסף. אם תרצה סריקה שלה מלאה - יש לי מוכן - אפשר להעביר בתקליטור (101 מגה).
תמונות נהדרות, אביתר! במיוחד עם הבנות
06/02/10 22:22
תודה אביתר על תמונות הקרונות.
על התמונות היפות עם הבנות, הברכה היא רק המשך אושר איתן ושיהיה להן רק שמח וטוב
תודב רבה אורי ! הנה קח גם אתה משהו על החשבון:
06/02/10 22:48
3צפיות
תודב רבה אורי ! הנה קח גם אתה משהו על החשבון:
הח'ברה של הרכבת באמצעה של פריקה.....
º
תודה רבה על המידע המפורט
06/02/10 23:28
º
שרשור הכוונה ומודיעין 6/2
59תגובות
06/02/10 01:22
33צפיות

(המשך...)
יש לי שאלה
05/02/10 20:56
7צפיות
מה זה ויזה? בהקשר לאוטובוסים
º
כינוי לנסיעה מיוחדת
05/02/10 21:09
4צפיות
ויזה = נסיעה מיוחדת
05/02/10 21:10
4צפיות
לא במסגרת קו שירות קבוע, למשל טיולי בתי ספר או ועדי עובדים, נסיעות שמזמין צה"ל וכו'.
º
זה כינוי נוסף לנמ"ק
05/02/10 21:39
4צפיות
להיפך:
05/02/10 21:42
4צפיות
נמ"ק - נסיעה מיוחדת קבועה.
למשל הסעות עובדים קבועות יום יום מאזור מגוריהם למקום העבודה וחזרה.

ויזה היא נסיעה מיוחדת חד-פעמית, כפי שהוסבר לך על זה באופן יפה.
תודה
05/02/10 21:49
3צפיות
ויזות פועלות גם בסופי שבוע(שישי בלילות ושבתות)? כי נמ"קים אני יודע שכן פועלים בסופי שבוע
סדר בדברים:
05/02/10 22:25
5צפיות
ויזה - נסיעה חד-פעמית מיוחדת, כמו למשל טיולים.
משמע טיולים זה ויזה וכך גם הסעות חד-פעמיות.
מכא המסקנה העולה היא שיש טיולים בלילות או בסופי שבוע ולכן התשובה היא חיובית על ויזות.
פסי הרכבת באיילון דרום נסללו עד מחלף חולות.
05/02/10 18:59
7צפיות
אולם לא ראיתי איפה הקטר ושלושת קרונות הרבד.
נכון להיום 4.2.10
טוב לדעת. שוב, חבל שלא משכילים
05/02/10 20:50
4צפיות
לפתוח את תחנת יבנה-מערב ביחד עם תחנות חולון/בת ים וראשון לציון.
זה לא בהכרח אומר שלא יפתחו ביחד
07/02/10 23:44
4צפיות
הרי המסילות ממשיכות כבר היום אל מעבר לתחנת משה דיין.
כמו כן, לא ניתן כיום ליצור רצף מסילתי עד לתחנת יבנה מערב בגלל הצורך להשלים את הגשר מעל מחלף חולות.
(מצד שני זה גם יכול להיות סימן לכך שלא יפתחו יחד, אז נחיה ונראה...).
ככל הידוע לי פתיחת הקו:
08/02/10 08:50
4צפיות
שלב א' אמור בסביבות 2011-2012 להיפתח הקו עם התחנות בחולון/בת ים וראשון לציון.
שלב ב' המאוחר יותר הוא פתיחת תחנת יבנה-מערב והמשך הקו לכיוון אשדוד.

על כל פנים, אני חושב, שהקמת הגשר מעל מחלף חולות הינה משימה, שיכולים לעמוד בה.
כבר היו מחלפים וגשרים מורכבים במדינת ישראל, כולל בתחום הרכבת עם המחלף של הקו למודיעין.
ועדכון נוסף מנען: הנחת המסילה שנייה
05/02/10 20:52
4צפיות
לאחר שהושלמה הנחת הרבד לאורך כל קטע העבודות ממצליח הוחל בהנחת המסלה השנייה. עד כה הונחו כ-800 מ' של מסילה שנייה. כמו"כ, בוצעו עבודות עפר בקצה הצפוני של קטע העבודות (מעל מעביר המים וכהכנה לחיבור העתידי) ובקטע הדרומי (חיבור למקטע הקצר והחסר עד לתפעולית נען).

בסמוך לגשר החולף מעל כביש 6 בוצעו עבודות עפר - ככל הנראה הכנה לביצוע ההפרדה המפלסית החקלאית שבמקום.
תודה על העדכון + שאלה (לא בהכרח אליך):
06/02/10 00:08
4צפיות
יש אפשרות שרק חלק מהקטע לוד-נען ייפתח כקו כפול?
קבל תשובה + תזכורת
06/02/10 08:39
4צפיות
במקור, כל קטע נען-לוד אמור היה להיכלל במכרז אחד. החברה שעליה הוטל הביצוע (שפיר) נסוגה מהמשימה נוכח המכשולים והבעיות הסטטוטוריות שלא באו על פתרונן (אדמות נען, ארכיאולוגיה וכו'). כתוצאה מכך, הרכבת נאלצה לפצל את המכרז המקורי.

עקב הבעיות החדשות שצצו בקטע לוד-נען, גם הפעם, להערכתי, לא תהיה ברירה אלא לשוב ולפצל את מכרז א'. קטע לוד-תחנת רמלה הוא זה שלכאורה ניתן לעבוד בו כעת ללא הפרעות (בהערכה אופטימית שלא יתגלו בו שדים חדשים מן העבר), ולכן הוא זה שככל הנראה יוּצא למכרז חדש בקרוב. לגבי השאר: אלוהים גדול.
מאוד לא סביר
06/02/10 11:31
4צפיות
מכיוון שקטעים כפולים יכולים להיפתח רק בין שתי תחנות תפעוליות ואין תחנות תפעוליות בין לוד ונען. כרגע לא ידוע לי על תכנון להקים אחת חדשה, אבל אם למשל יוסיפו תחנה תפעולית בתחנת רמלה אז אפשר יהיה טכנית להפעיל חצי קטע ככפול וחצי קטע כבודד. אני בספק אם יש לזה משמעות תפעולית.
מה שכן, בהחלט סביר להניח שהקטע שבין 431 ונען תפעולית יפתח עוד השנה ויקצץ מעט (מאוד) מהזמן ואי הנוחות שדורשים העיקולים ומפגש הכביש מסילה שבסמוך לנען. בהתחשב בקשיים הרבים בקידום המקטע הזה של הקו, גם זה משהו.
בפגישתנו (בועז ואני) עם סמנכ"ל נוסעים
06/02/10 21:51
3צפיות
לפני די הרבה זמן (מאז הוא התחלף ולא רק הוא) סופר לנו על פיצול הקטע לשני קטעים שיאפשרו העלאת הקיבולת במסילה הכפולה בכל כיוון. לא יודע אם מדובר בתחנה תפעולית חדשה או במשהו אחר (מה בדיוק?). בכל אופן, לפי הבנתי, אם יש כוונה לפצל את הקטע ממילא, אין מניעה לפתוח אותו בשלבים.
יפה שנזכרת. אני כבר הספקתי לשכוח.
06/02/10 23:29
3צפיות
הסמנכ"ל התייחס בדבריו לתכנית מגירה של הרכבת. ע"פ התכנית, פיצול קטע נען-לוד אפשרי באמצעות הפיכתה של תחנת רמלה לתחנה תפעולית. צעד זה אפשרי ע"י הכנסת שינויים במע' האיתות שבתחנה  (הקמת מבנה מהסוג שמוכר לנו אינה מחויבת), אם כי הסיכוי לכך הוא נמוך, כפי שכתב רמי.
למה לא? לדעתי לא תהיה ברירה
06/02/10 23:54
3צפיות
אם רוצים להפעיל את הקו לב"ש ולבי"ש בתדירות סבירה.
ישנן לא מעט סיבות למה לא.
07/02/10 11:57
2צפיות
אחת מהן היא שגם שטח התחנה ברמלה אינו "שטח נקי".
מאיפה עד מחלף חולות |
06/02/10 10:18
3צפיות
שאני עולה על גשר משה דיין בראשון לציון, אני רואה מסילות, אך עד איפה הן ממשיכות ומאיפה הן מתחילות...  הרי ברור שזה לא מתחנת ההגנה
המסילה מתחילה מגשר דב הוז וממשיכה דרומה..
06/02/10 12:08
3צפיות
(למעט קטע חסר בן 350 מטרים בערך, באזור תחנת קוממיות שנמצאת בבניה, ובסיס המנוף והפיגומים לא מאפשרים להניח שם מסילה, אם כי נראה שהתחנה נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים, ויתכן שבקרוב מאוד יפורק המנוף, וניתן יהיה להשלים את הקטע החסר וליצור רצף).

סקירת מצב העבודות בקו מספטמבר האחרון.
הנה אחד הקרונות
06/02/10 15:17
4צפיות
הנה אחד הקרונות
קצה המסילה לפני תחנת הקוממיות
ומבנה תחנת הקוממיות
06/02/10 15:18
4צפיות
ומבנה תחנת הקוממיות
מצטער מראש על האיכות.
מתברר שיש 9 כאלה בארץ ! 3 על התוואי של ראשל"צ
06/02/10 18:25
4צפיות
מערב ושאר השישה מאוחסנים היכן שהוא. אודה למי שיוכל לתרום מידע דווקא על השישה הנוספים שבארץ. היכן הם בדיוק? על-פי שטר המעבר של המכס והשיחרור ממנו, נכנסו ארצה 9 קרונות צהובים מדגם זה. עד היום ראיתי רק שלושה כמתואר לעיל על-ידי חברים רבים כאן.
רק רגע... המבט הוא לכיוון *צפון*?!
07/02/10 13:33
4צפיות
אם כן, זה אומר שהקרונות הועברו לקטע שמצפון לתחנת קוממיות?.. (לפני כן הרכבת עבדה בקטע הדרומי).

ו- על התמונות!
º
אכן ממש בהתחלת המסילה
07/02/10 16:43
3צפיות
ושוב, המון תודות על העדכון!
07/02/10 17:22
4צפיות
כעת אדע שלא לחפש את הרכבת בקטע הדרומי, אם וכאשר יזדמן לי לבקר ולצלם שם.

חוץ מזה, הייתכן שבקרוב שני הקטעים יחוברו? (וזה מכיוון שתחנת קוממיות הגיעה לשלב מתקדם מאוד, וכאשר העגורן יפורק, לא תהיה מניעה להניח בה מסילות).
אל תמהר להסיק את זה שרכבת העבודה עברה צפונה
07/02/10 17:40
3צפיות
יתכן שזה רק קרון נוסף שהוצב שם לפי שעה..  (הציוד (ואף מספר מבינם יבילים) של אותה חברה שמניחה את המסילות מרוכז בקצה הצפוני של תחנת קוממיות, לכן סביר להניח שזו הסביה שהקרון הנוסף הונח גם כן שם).
כמו כן-אני זוכר מהסיור עם מנהל הקו, מר דרור סופרו- שאלתי אותו האם יגיעו עוד קרונות מעבר ל 3 שנחשפנו אליהם, והוא אמר שיתכן שיגיע עוד קרון 1.

אהה! לא ידעתי שצפוי להגיע קרון נוסף...
07/02/10 17:44
3צפיות
בכל אופן, העניין שווה בדיקה. מעניין איפה נמצא כעת הקטר ושאר הקרונות... ייתכן שהעביר בינתיים קרון בודד ובהמשך יעבירו גם את השאר(?).

גם לך, דניאל, על העדכון והתיקון.
יקירי: על-פי רישומי המכס: 9 כאלה בארץ ! היכן
07/02/10 21:15
3צפיות
השאר? שאלה טובה ! ככל הנראה 4 על הקו שלך. היכן יתר ה-5??? קשה לדעת כאשר מדובר בחברה פרטית. אנסה למצוא מידע. מה שבטוח: 9 כאלה עברו את המכס.
, אביתר! גם זה מידע מעניין מאוד,
07/02/10 22:16
3צפיות
הקרונות כמובן יצוצו מתישהו על הקו, השאלה היא מתי, ומעניין איפה הם עכשיו... (הייתי בודק היכן החברה בדרך כלל מאחסנת את הציוד הכבד שהיא מזמינה).
אני מעלה השערה שהם נמצאים במחסן באחד מ
07/02/10 22:56
3צפיות
מנמלי הארץ או במחסן הקרוב לנמל. ניסיתי לאתר אותם אך ברכבת לא יודעים משום שהם לא אחראים לנושא.
אני מניח שנראה אותם מתי שהוא בקרוב. כך אני לפחות מקווה כי המספרים שלהם חשובים לצורך התיעוד.
תוספת: אמורים היו להיכתב מספרייהם על גבי טופס
07/02/10 22:59
2צפיות
השיחרור מהמכס אך לא כך הדבר ואינני מבין מדוע. יתכן שהם הגיעו על-פי משקל או סעיף אחר כחטיבה אחת? בינתיים זו מעין תעלומה אך אני מתכוון לפצחה. אודה לכל מי שיודע היכן הם !
בברכת לילה טוב.
אביה.
שאלה: האם מי שיסע מראשל"צ לחיפה לדוגמה יהיה
07/02/10 11:16
3צפיות
חייב להחליף רכבת בת"א?....ז"א קו הרכבת יהיה אך ורק בין ראשל"צ לת"א?...במידה ויהיו חייבים להחליף רכבות זה יעריך את זמן הנסיעה ורבים לא ירצו לסוע עם הרכבת
º
יאריך..
07/02/10 11:16
1צפיות
אתה יכול להסיר דאגה מלבך
07/02/10 13:18
3צפיות
למרות שיצטרכו להחליף רכבת בת"א, המוני אנשים שיצטרכו לחיפה והקריות וגרים במערב ראשון, בחולון ובבת ים ובחלקים מיפו
יסעו ברכבת.
כבר כיום יש הרבה שנוסעים מתחנת הראשונים לכל מני יעדים בארץ שצריכים להחליף רכבת או בלוד או בת"א.

ההמתנה לרכבת לחיפה תהיה בת כ-15 דקות לכל היותר שכן יש רכבת כל 20 דקות, במרבית שעות היום, מת"א לחיפה.

האלטרנטיבה לרכבת לתושבי ראשון מערב וחולון בת ים היא מייגעת ואורכת זמן רב הרבה יותר. ככה שההחלפה הזו היא זניחה, תרתי משמע.
º
07/02/10 13:25
º
הרכבות ימשיכו ככל הנראה לכפר סבא
07/02/10 16:59
3צפיות
חוץ מזה, אי אפשר לחבר כל נקודה לכל נקודה אחרת
07/02/10 17:03
3צפיות
רשת הרכבות צריכה לתת מענה אופטימלי לכמה שיותר נוסעים, אבל אי אפשר לרצות את כולם. יש גם עניין של היררכיה וסוגי קווים שונים. הקו לראשל"צ מערב יהיה קו פרברי ואילו הקו לחיפה הוא בינעירוני. ערבוב של סוגי קווים בעלי אופי שונה הוא בעייתי ולא רצוי.
החלפת רכבות היא לא מילה גסה..
07/02/10 18:16
2צפיות
גם היום כאשר אין כלל רכבת מחולון, בת ים ומערב רשל"צ, רבים נוסעים באוטובוס עד לאחת מהתחנות של ת"א (ויש לזכור שאין תזמון בין קווי האוטובוס השונים מאזורים אלו לרכבת)..
אז זה יהיה משתלם כפליים "להתחיל את המסע" ישר עם רכבת בגלל:
*משך הנסיעה עד לת"א יהיה קצר יותר, במיוחד בבקרים ובמיוחד עבור הנוסעים מרשל"צ מערב אשר כיום נאלצים לסוע דרך חולון או בת ים כדי להגיע לאחת התחנות של ת"א..
*אם כיום כאשר מישהו שמגיע מרשל"צ מערב באוטובוס, צריך בחלק מהמקרים ללכת מהאוטבוס עד לתחנה, לעבור בדיקה, לקנות כרטיס, להגיע לרציף.. את כל זהו יוכל לעשות כבר ברשל"צ כאשר שם יש לו "יותר שליטה בזמנים" כי הוא יודע מתי הרכבת צריכה לצאת, והעתודת הזמן שהוא יצטרך כדי להגיע מביתו עד לתחנה ברשל"צ היא קטנה הרבה יותר, וקל יותר לאמוד אותה (לתת אומדן)..  כיום זה קשה  יותר לתזמן מתי לצאת מהבית כדי לתפוס אוטובוס לתל אביב, ולאמוד נכון את הזמן שזה יקח עד שיגיע לת"א כדי שגם ישארו כמה דקות לעמוד בתור לקנות כרטיס ולהספיק להגיע עד לרציף..
אני זוכר שלא מזמן לא היו כלל החלפות רכבת...
07/02/10 18:57
2צפיות
זה היה פלא גדול שראיתי בתל אביב מרכז אנשים מתרוצצים ושואלים איפה הרכבת לבאר שבע או לירושלים
זה היה באמצע שנות התשעים. (עם רכבת של למעלה משעתיים לב"ש ) עד אז , להזכירכם היה קו חיפה ת"א , רחובות ת"א דרום , ירושלים ת"א דרום.
הקפיצה היתה עצומה ולמרות פרופסורים כמו גרונאו ואילן סלומון הספונים במגדלי השן.
זאת בעיה שטרם נפתרה
08/02/10 00:26
2צפיות
וחבל - כי זה הפתרון הכי זול. יש לשים בכל הרציפים שילוט דיגיטלי מתאים (כן, גם עד שהמערכת הדיגיטלית החדשה תהיה מוכנה) ולא כמו עכשיו שגם איפה שיש שילוט - הוא מופנה רק לצד אחר.

חוץ מזה, צריך שיהיה ברור ה-כ-י-ו-ן ! האם הרציף מיועד לנוסעים דרומה או צפונה.
כל שהתפעלתי מהרשת שהחלה להתפתח ...
08/02/10 14:22
2צפיות
שאלתי בחיטים וענית לי בשעורים. (כלומר, מה זה שייך שלא היתה מערכת כריזה אלקטרונית, כאשר אני מדבר על זה שסוף סוף ת"א הפכה להיות HUB)
אאל"ט, הם נסללו עד לגשר עוד לפני השנה
07/02/10 13:42
2צפיות
החדשה, או לפחות עד לתחילת ינואר. מאז, פוזר עליהם רבד בעזרת רכבת העבודה הצהובה.

אוסיף, שלפי מה שראיתי לפני כשבועיים, מצב הרמפה הדרומית של גשר הרכבת במחלף חולות, התקדם מאוד. וגם מצבם של שני הגשרים הקטנים הבאים שלאורך קטע חולות - יבנה מערב, נראה שנמצא במרחק של חודשים ספורים מסיום.
בואו להגשים חלום ולנהל פורום!
05/02/10 13:07
1צפיות
הפורומים הבאים מחפשים מנהל:

יופי וטיפוח אישי
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?f...

פלגת העבודה
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?f...

כדורגל
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?f...

ישראל ברוסית
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?f...


יש לך את מה שצריך כדי לנהל פורום?

היכנס\י לקישור:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applicatio...

המענה לפניות יינתן תוך 10 ימי עבודה
הפנייה מיועדת לנשים וגברים כאחד


איכסה פיכסה איכסה, הבושה של תל אביב
55תגובות
05/02/10 13:03
4צפיות
ושל כל המדינה. ממש הגיהנום של ת"א. אני כבר מזמן לא נכנסת לשם. יש דרכים מיוחדות לעקוף אותה.

(המשך...)
ושל כל המדינה. ממש הגיהנום של ת"א. אני כבר מזמן לא נכנסת לשם. יש דרכים מיוחדות לעקוף אותה.
כתובות אינטרנט מצורפות:
דיוק גבוה ברכבות בזמן האחרון.....
05/02/10 12:52
3צפיות
שמתם לב לכך? למשל היום, כ-98% מהרכבות בזמן. איך כ"כ סיבה שזה לא יהיה ככה לדעתי, אבל בד"כ זה לא. איך זה שעכשיו פתאום בלי שום שינוי ידוע בהתנהלות יש דיוק כזה? קשור לחוזה עם ועד העובדים?
º
הגיע הזמן, שישאר כך
05/02/10 13:05
תיקון....
05/02/10 13:15
1צפיות
....איך זה כ"כ מדוייק בזמן האחרון? לא שיש סיבה שזה לא יהיה ככה, לדעתי.....
רכבות מדייקות כשאין עומסים בתחנות.
06/02/10 10:34
1צפיות
רכבות מאחרות כשיש עומסים  כבדים בתחנות ובתוך הקרונות  בעיקר בימי א'/ה'.
מעבר לתקלות טכניות, או מעבר לא מורשה של רכב או אדם על המסילה על תוצאותיו ההרסניות של מעשה שכזה , ופגעי טבע  שמקורם בכח עליון,   אין סיבה אחרת נוספת לאיחורים,  והשאר ניתן לפרשנות  חופשית כיד הדמיון   של כל אחד ואחד.
איחולי דיוק טובים לרכבת  ולנוסעים גם בעתיד.
האם חילופי מנכ"לים נכללים בקטגוריה של
07/02/10 00:44
1צפיות
"פגעי טבע שמקורם בכח עליון"?
מהו "דיוק" במונחי רכבת ישראל?
07/02/10 12:35
2צפיות
על השאלה הזו לא ראיתי עדיין תשובה. יחד עם זאת, יש לי תחושה שהפרשנות ברכבת ישראל למונח הזה שונה מזו הניתנת לאותו מונח ברשת השינקנסן ביפן, או ברוב חברות הרכבות המערב אירופאיות. בישראל, כמו בישראל, חוץ מקומץ משוגעים (המכונים לעיתים "יקה-פוץ"), איש אינו יוצא בזמן ואיש אינו מגיע בזמן. לכן גם כולם נכנסים לכזה הלם בטירונות, כשנדרשים באמת לעמוד בזמנים (הלם שחולף כבר ביציאה הראשונה הביתה. ביציאות הביתה, גם בצה"ל לעולם לא עומדים בזמנים).

רכבת הבוקר שלי (140 מבנימינה) מדייקת לעיתים נדירות ביותר.

במילון הרכבות שלי, דיוק הוא יציאה באיחור של עד דקה מן המועד הקבוע בלוח הזמנים, כפי שנקבע על פי שעון התחנה. מספר מועט של פעמים בחודש הרכבת יוצאת באיחור זניח (1-5 דקות). ברוב המקרים הרכבת יוצאת באיחור משמעותי (6-10 דקות), לעיתים לא נדירות באיחור חמור (11-29 דקות), ולעיתים נדירות באיחור מזעזע (למעלה מ-30 דקות).
לא רק בארץ, גם באוסטרליה
07/02/10 13:14
2צפיות
דיוק ברשת הרכבות מוגדר לשים לב טוב, החל מדקה אחת |הדגשלפני| הזמן הרשמי ועד ל-5 דקות איחור.
בין דקה לפני הזמן ועד 5 דקות אחרי הזמן (ומ ועד בכלל) זה נחשב עמידה בזמנים.
במו עיני ראיתי זאת כתוב בכרזה שנתלתה במרבית קרונות הטראמים של מלבורן.
הם התגאו בעמידה בזמנים של מעל ל-80% ומשהו בממוצע רב שנתי. הם גם הסבירו מהו עמידה בזמנים (כאמור מדקה לפני ועד 5 דקות אחרי).

אני מניח שגם בעוד מדינות בעולם עד 5 דקות איחור נחשב עמידה בזמנים.
אני באמת לא מבין
07/02/10 14:24
1צפיות
מה הבעיה להפעיל מערכת שתהיה בדיוק של 90-100% (כמו בשוויץ- אני בטוח שהדיוק שם לא ירד מ-98% כשהייתי שם)
הגדרת הדיוק בארץ היא בעייתית
07/02/10 16:31
1צפיות
מדובר רק בזמן ההגעה לתחנת הקצה ולא בזמני ההגעה והיציאה בתחנות הביניים (יעני ישראבלוף). שלא מעט מ"השיפור בדיוק" נובע מריפוד נדיב לאותו זמן.
זה לא בדיוק ישראבלוף
07/02/10 17:28
3צפיות
מרחקי התחנות במרבית הקווים וכן סוג הציוד הנייד הוא כזה (יותר נכון הם כאלו [שכן שתי סיבות הבאתי {הן מרחקי תחנות והן ציוד}])
שאי אפשר לתקן את האיחורים בצורה כה דרמטית, עד שאיחור בתחנת ביניים של 11 דקות יגמר בעמידה בזמן (של בערך, נגיד איחור
של 4 דקות וחצי בתחנה הסופית).

אם היה קו דמיוני של מבאר שבע לנהריה עם עצירה רק בת"א מרכז ובחיפה חוף הכרמל, אזי כן אפשרי היה מצב שאיחור של 20 דקות
בהגעה לת"א יסתיים באיחור של כמעט 5 דקות בלבד בנהריה.

בפועל, מעל ל-90% מהרכבות שכבר מאחרות (במעל ל-5 דקות) באחת מתחנות הביניים רק מגדילות את האיחור או שומרות עליו עד
התחנה הסופית. שכן כמות הרכבות הישירות (או הישירות-מהירות שעוצרות רק בבנימינה) היא לא כזו גדולה ומנגד
במאספות/פרבריות יש המון תחנות ביניים. כמו כן בקטרי ה-BOBO קשה יותר לסגור איחור מאשר בקרונועי ה-ic3.

ברכבת :"חצי" מהירה (ת"א - חיפה עם עצירה בבנימינה בלבד) אשר היא קרונוע אפשר לסגור איחור של 8 דקות בהגעה לבנימינה
ע"י הגעה בזמן לחיפה מרכז.
עדכון מקו הלילה של חיפה
05/02/10 10:09
2צפיות
בנסיעתי אתמול בחיפה בשעה 24:00 שמחתי לפגוש אוטובוס אגד פעיל. באחד הרמזורים לפני צומת הצ' פוסט הצלחתי להדביק את האוטובוס ויכולתי לבדוק כמה נוסעים יש בו:

התוצאה:2 מלבד הנהג
מצער לראות שעד שיש יוזמה חיובית, היא לא מצליחה אם להסתמך על הנסיעה הזו.

דווקא קו הלילה של חיפה לרוב מלא
05/02/10 10:12
1צפיות
אולי אתמול זה היה השילוב של יום חמישי ולא שישי + יום החמישי הקר והגשום ביותר עד היום שגרמו לכך שאנשים פשוט לא רצו לצאת מהבית.
צודק
05/02/10 19:56
1צפיות
בד"כ אני רואה במו עיני אוטובוסים מפוצצים
º
ל EURONITZAN ליום ההולדת
04/02/10 23:30
12צפיות
º
לאיש והביקורת!!!
05/02/10 00:27
º
ניצן
05/02/10 00:45
º
מזל טוב לניצן איש הביקורות!
05/02/10 00:58
º
05/02/10 03:04
ליום הולדתך
05/02/10 04:40
1צפיות
שפע ברכות ואיחולים.
º
ניצן!
05/02/10 06:37
º
05/02/10 18:42
º
מזל טוב ניצן עד 120
05/02/10 19:09
º
05/02/10 20:38
º
רבה לכל המברכים!
05/02/10 20:44
2צפיות
ניצן בתקופה זו, מגיעה לך גם
05/02/10 20:52
1צפיות
בתקופת המבחנים ובהמשך לימודיך.
º
תודה.. משתדל להצליח
06/02/10 18:40
3צפיות
º
קטן עליך
06/02/10 19:30
מזל טוב ניצן - ומכל ה-
06/02/10 19:49
1צפיות
עלה והצלח בכל מעשי ידייך !
אביה.
לניצן...,
05/02/10 21:58
1צפיות
יום-הולדת שמח,עד 120+,אושר ונחת לתמיד.



º
מזלטוףףףף
06/02/10 05:56
ניצן
06/02/10 08:33
1צפיות
שתזכה לשנים רבות יפות ופוריות
º
מזל טוב ניצן והרבה בריאות.
06/02/10 09:38
º
ניצן ליום הולדתך
06/02/10 17:53
מזל טוב לניצן
06/02/10 19:43
1צפיות
שלל ברכות לרגל יום הולדתך.
º
מזל טוב ניצן
07/02/10 12:34
º
ידידי!
07/02/10 17:18
º
שרשור הכוונה ומודיעין 5/2
04/02/10 23:28
2צפיות
היי רוצה להגיע מבאר שבע לאוניברסטת בר אילן
05/02/10 00:12
מהי הדרך הכי קצרה להגיע?
אוטובוסים או רכבת ואילו קווים? תודה.
אשמח אם תענו בהקדם כי זה למחר ליום פתוח.תודה מראש לעוזרים.
380 לרכבת מרכז ומשם 70/64 שעוצרים מול הרכבת.
05/02/10 00:54
זו הדרך הכי מהירה. מרכבת מרכז אפשר גם עם 68 שעוצר בדרך בגין מול בית רסיטל.
אופציה שנייה: 370 לתמח"ת ומשם 68.
אופציה שלישית: ברכבת לת"א מרכז ומשם הקווים שציינתי קודם (אבל דע שהרכבת פחות מהירה מהאוטובוסים וגם יותר יקרה ב-12 שקלים הפרש).
º
מול הרכבת - הכוונה לתחנות של גן המשולש.
05/02/10 01:10
מה הדרך הכי מהירה לקניון איילון?
05/02/10 07:49
בהנחה שאני מגיע מהרכבת או אוטובוס לתחנה מרכזית ת`א, מה שיותר מתאים, איפה לרדת ואיזה קו לקחת?
º
רכבת לבני ברק, ומשם 5 דקות הליכה.
05/02/10 09:30
º
תודה
05/02/10 09:53
נסיעה היום בערב מגדרה לרחובות ובחזרה
05/02/10 11:56
יש מוניות שירות? באיזה שעות הן פועלות? באיזה תדירות? מה המחיר?

תודה מראש
לא בטוח, כדאי לבדוק עם מוניות המרכז
05/02/10 17:01
יש סיכוי שהם מפעילים את השירות באיזור הזה.
מארלוזורוב לבקום
05/02/10 16:26
שלום,
איזה קווים יוצאים מארלוזורוב לבקו"ם (תל השומר) לאזור בו מתגייסים (לו לחלק בו ההורים נפרדים מהחיילים אלא לאן שהאוטובוסים בתוך המחנה לוקחים את המתגייסים).
תודה.
º
קווים 64/70 מהתחנות של גן המשולש מול הרכבת.
05/02/10 16:57
64, 70 מגיעים למסוף תל השומר
05/02/10 17:02
ומשם קווים 2, 3 של חברת קווים ממשיכים ללשכת הגיוס עצמה.
º
שים לב שהוא ביקש להגיע לבקו"ם. לא ללשכת הגיוס
05/02/10 17:32
º
מוניות שירות מרחובות עוצרות בשבת בצומת חולון?
05/02/10 17:54
º
מרחובות לת"א כן, מת"א לרחובות לא.
05/02/10 19:08
מת"א ניתן לנסוע לצומת חולון בחסדי הנהגים
05/02/10 19:12
אם אתה נוסע מתחנה מרכזית ת"א, פשוט תבקש מהסדרן שעומד שם שאתה צריך לצומת חולון. יש סיכוי טוב שמישהו יסכים להסיע אותך לצומת תמורה מחיר הנסיעה לראשון לציון (12 ש"ח). גניבה? כן, אבל יותר טוב מכלום.
מראשל"צ ת"מ לרחוב עתיר ידע בכ"ס ביום א'
05/02/10 19:40
תודה מראש על העזרה
מראשלצ לכפ"ס אין קו ישיר
06/02/10 10:28
או דרך ת"א או ברכבת..
אפשר כעקרון גם בלי לעבור בת"א..
06/02/10 12:15
לוקחים את 164 של אגד מהתחנה הישנה ברשל"צ, או מכל תחנה אחרת לאורך רחוב הרצל- המכבים ברשל"צ. לסוע עם 164 עד לצומת גהה בפ"ת, ושם לעבור לקו 567 של אגד שמגיע לכפ"ס.
שלום! צריכה עזרה...
05/02/10 23:43
אני מקווה שזה המקום הנכון לכתוב בו הודעה....

אני צריכה להגיע מחר מחיפה לת"א ואין לי אוטו פרטי, ושמעתי שמועה כזו שיש מוניות שירות שעובדות בשבת. האם זה נכון? ואם כן באיזה שעות? ואיפה אני עולה?

תודה מראש על העזרה :)
אכן פועלות מוניות, כנראה מהדר והן יוצאות כאשר
06/02/10 01:18
הן מתמלאות
יש מוניות שירות כל השבת,
06/02/10 10:40
הן מופעלות ע"י מוניות עמל ויוצאות מרחוב החלוץ פינת הנביאים. המחיר לפני כחצי שנה היה 40 ש"ח, ייתכן שהוא עלה מאז. יש הרבה נוסעים, ולכן בשעות הצהריים את לא תחכי יותר מרבע שעה.
הכוונה למכון "אדם מילא" בת"א...
06/02/10 00:40
2צפיות
הכוונה למכון "אדם מילא" בת"א...
שלום,
אני צריך להגיע בשעה 09:00 בוקר לביום ראשון הקרוב למכון אדם מילא בת"א.

בעיקרון הכי נוח לי להגיע עם קו אוטובוס שיוצא מאחת מתחנות הרכבת בת"א.

מכון אדם מילא ממוקם ברחוב "תבואת הארץ 3" (מוסיף מפה של האיזור).

אני מודה לעוזרים...

בברכה, ניר.
42 של דן
06/02/10 01:09
1צפיות
מרכבת מרכז/בני ברק עד המקום
º
גם 524/525/531 של אגד
06/02/10 01:19
1צפיות
רגע..
06/02/10 01:19
1צפיות
תחנת ת"א מרכז היא התחנה הראשונה שאחרי ת"א גני תערוכה ?
º
כן. ליתר דיוק מרכז הירידים/האוניברסיטה
06/02/10 08:04
1צפיות
כדי למנוע בלבול
06/02/10 10:42
1צפיות
התחנה הראשונה היא ת"א האוניברסיטה - מרכז הירידים.
התחנה השנייה היא ת"א סבידור מרכז. שם יורדים.
תודה...
06/02/10 14:10
1צפיות
אגב יש לי עוד שאלה קטנה:

בעיקרון אני מגיע עם רכבת מאיזור ראש העין, ואני יודע שהיא עובדת בתחנת בני ברק (רמת גן), יש מצב שאני תופס שם קו אוטובוס יותר מהיר לאיזור רמת החייל/מבואות שדה ?
ברור!
06/02/10 14:18
1צפיות
אם אתה מגיע מראש העין למה אתה שואל על תל אביב?!?!
אין כל צורך להמשיך לתל אביב. רד בתחנת בני ברק. משם עד רמת החייל זה בערך 20 דקות הליכה ואפשר גם לקחת קו 20, 57, 92, 75א, 76א, 141 או 40 בחלופת הבוקר המהירה שלו דרך וולנברג (רשום על האוטובוס).
ומעכשיו נא לא להקפיץ יותר את השירשור הזה. יש כבר שרשור חדש של היום. אם יש לך עוד שאלות, שאל שם.
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום