בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

º
שאלות/תלונות על הרכבת
11/04/11 23:36
למה הרכבת לא מנסה לקנות ליין הרכבהבארץלקרונות
11/04/11 17:54
אם המצרים בנו טנקים אז פה לא יוכולים לבנות קרונות
זה יתן תעסוקה הציוד יתוחזק וישוקם בליין ותמיד יהיה רכש חדש
וכמובן תעסוקה
אני לא מתכוון להתקנת כיסאות ברמתא
בגלל הסיבה שלא שווה להרכיב מכוניות כאן.
11/04/11 18:27
עם כל הכבוד לרכבת ישראל, אנחנו שוק זעיר כך שמוטב לקנות מוצר שכבר בייצור.
מדוע באמת לא מייצרים מכוניות?
11/04/11 20:04
האם הרכבת אוטובוסים מצדיקה את הכמות ולכן ההרכבה ואילו לא כך המצב בהרכבת מכוניות?
תארו לכם, למשל מאזדה 2 קטנה או מאזדה 3 בהרכבה ישראלית.
פשוט, יותר זול לייבא את המזדה
12/04/11 00:28
אל תשכח גם שמכונית שמורכבת כאן בעצם מיובאת החלקה הגדול.
התשתית שנדרשת להרכבת מזדה היא הרבה יותר יקרה מזו שנדרשת להרכבת אוטובוסים.
תודה בני ויהודה. אז בהודו מגלים פוטנציאל?
12/04/11 21:25
בהודו למשל מיוצרת הסוזוקי אלטו. האם כמות המכירות בהודו כל כך גדולה או שמא היקף היצוא גדול מאוד?
יחד עם זאת, כשאני חושב על זה, אולי כח העבודה בהודו הוא במחיר נמוך מישראל ומכאן כדאיות ההשקעה.
כח העבודה זול והשוק ענק
12/04/11 21:28
7צפיות
לכן הם אפילו מייצאים.
כן. כך תיארתי לעצמי, רגע
12/04/11 21:31
לפני ששלחתי את ההודעה.
, בני.
יצור המוני- נכון למכוניות אבל לא לאוטובוס
12/04/11 21:21
יצור המוני- נכון למכוניות אבל לא לאוטובוס.

יצור מכוניות הוא דוגמא קלסית ליצור המוני, שכדאי רק אם המכונית מיוצרת בכמויות גדולות.
יצור האוטובוסים הוא בכמויות קטנות יחסית וגם הוא מתבצע ב 2 שלבים: ראשית וולבו, דאף וכדומה מיצרים שלדה נוסעת עם כל המכלולים האוטומוטיבים, ואח"כ יצרן האוטובוס בונה מרכב  על השלדה הזו.

גם יצור המטוסים נעשה בכמויות קטנות  ולכן המחיר היחסי יקר. במלחמת העולם השניה פורד הקימה מפעל שיצר את המפציץ הגדול בי24 בשיטות של יצור המוני ובסרט נע. התוצאה היתה מדהימה- כל שעה נפלט מפציץ כבד מקו היצור. לו היו מחשבים עלות יצור, היו מגיעים כנראה למחיר מאוד נמוך יחסית לאותו מפציץ שיוצר במקביל גם בחברה שתכננה אותו.

יהודה
אכן, ואגב המפעל
12/04/11 21:31
1צפיות
שימש אחר כך לייצור מכוניות "קייזר פרייזר" שהורכבו גם בישראל והוכיחו שלא שווה לייצר כאן מכוניות...
º
דיון על הרכבת בפורום תרבות הונגריה בתפוז
10/04/11 07:00
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
ועוד משהו מתפוז
11/04/11 11:11
כתובות אינטרנט מצורפות:
בעיה חדשה/קבוע ברכבת, בטוח אתם יודעים משהו...
11/04/11 19:47
4צפיות
הרכבת של 7:40 מנהריה לב"ש היא בדרך כלל מערכת של חמישה קרונועים (כלומר 15 יחידות). בעת האחרונה נהגו בימי ראשון לשלוח במקומה מערכת כפולה של דבל דק (כעשרה קרונות דבל דק נדמה לי עם קטר גם באמצע לא בטוחה). זה היה מצוין.
הבעיה שבשני ימי ראשון האחרונים מגיעה רכבת דבל דק רגילה. היא מגיעה מלאה לעכו... לעכו! ברור שבמוצקין אף אחד כבר לא יכול לעלות שלא לדבר שאין אוויר ואי אפשר לנשום (המאושרים שעלו בעכו).
1. מדוע?
2. האם אני טועה או שבאמת חמש מערכות קרונועים מכילים יותר מדבל דק רגילה (חמישה קרונות)? אם כן, מדוע זה טוב לכל הימים ולא לראשון, אם באמת יש להם בעיה עם דבל-דק כפולה?

תודה על פיענוח החידה והלואי שתיפתר הבעיה מה שלא תהיה...
הקפצה. האם ידוע לכם על הבעיה? מה הסיבה?
11/04/11 23:27
3צפיות
ובעיקר: מה הפיתרון?
ככל הנראה מדובר במחסור בקרונות ובקטרים
12/04/11 04:48
בגלל התאונה האחרונה שהיתה ביום חמישי בבוקר בין שתי רכבות מסוג דבל-דק יש כעת ברכבת ישראל מחסור בקרונות ובקטרים.

ראי הודעתו של אביתר כאן וגם פה וגם בפוסט זה. להלן ציטוט (ועריכה) לדבריו של אביתר:

"עכשיו הרכבת תקועה בלי קרון אחד רזרווה. זו הסיבה שהקו לדימונה סגור. הם לא יצליחו להפעיל את לוח הזמנים באופן מלא. יצטרכו לאלתר ולקצר רכבות. הבעיה היא שכרגע 16 קטרים בטיפולים או בחו"ל ותיכף יהיה להם גם מחסור בקטרים."

"אין לרכבת יותר רזרוות ואף פחות מכך. נכון להבוקר (חמישי 07/04/2011) - הרכבת במינוס, כלומר יהיו חייבים לפגוע בלוח הזמנים ולצמצם את מספרי הקרונות ברכבות. נכון להבוקר (חמישי 07/04/2011) - אין לרכבת כל רזרווה תפעולית יותר."

"חסר לרכבת 6 קרונות להפעלת לוח הזמנים במתכונתו המלאה. ברכבת יכחישו זאת ויורידו מרכבות קיימות קרונות בודדים כדי להרכיב מהם רכבת נוספת. זהו - נגמר להם הסוס. אין להם אף לא קרון בודד רזרווה. הרכבת נקלעת הבוקר (חמישי 07/04/2011) למשבר נוסף - אולי הבעייתי ביותר מאז 1948."

"נגמרה לרכבת כל הרזרווה התפעולית וכי הם עומדים בפני שוקת שבורה עם לוח הזמנים......"

"הם ייאלצו לקצר את אורך הרכבות ולקחת מעשר‬ מכמה רכבות אחרת הם בבעיה."



*

אז ככל הנראה אכן מדובר במחסור בקרונות ובקטרים תקינים...
תפוז עם הבעיות הטכניות שלו
12/04/11 04:52
להלן הקישורים לפוסטים של אביתר:

כתובות אינטרנט מצורפות:
תודה. אבל: מדוע לא מסיעים בראשון 7:40 מנהריה
13/04/11 18:39
ברכבת הקרונועים, כמו בכל יום בשעה הזו? האם נכון שחמישיית קרונועים (חמש עשרה יחידות) מכילה יותר מקום מדבל דק? בכל יום הרכבת הזו לבאר שבע היא רכבת קרונועים. למה דווקא ביום ראשון שולחים דבל דק?!
סידור הקרונות ביום א' שונה מימים אחרים,
13/04/11 19:43
ביום ראשון עובדים עם לוח תפעולי שונה מאשר בימים אחרים ולכן סידור מערכי הקרונות שונה. כנראה שיש מחסור בקרונועים והם נלקחו לטובת קו רכבת אחר.
האם בוטלה רכבת ללא הודעה לנוסעים?
11/04/11 22:32
3צפיות
גם אתמול וגם היום בוטלה הרכבת של שעה 8:13 מפ"ת סגולה לתל אביב.
כמו כן לא היה ניתן לעלות על 8:33 מפני שהיה מלא.
האם הרכבת ביטלה הקו באופן קבוע עקה מחסור בציוד?
לפי מה שידוע לי
11/04/11 23:46
1צפיות
היום הייתה בעיה ספציפית בגלל תקלה טכנית באחת מהרכבות הקודמות ולכם לא יצאה הרכבת ב8:13 ..
קרה לי בקיץ שעבר ועוד בלונדון:
12/04/11 16:31
3צפיות
רק כדי שלא תגידו "רק בישראל":

בקיץ שעבר הייתי צריך לרדת לבקר קרובים בברייטון, עיר שנמצאת שעה מינוס מלונדון (גאוגרפית המרחק דומה לבאר-שבע תל-אביב) וירדתי לקו של FCC בסט' פנקרס כדי שתחצה את העיר מצפון לדרום. הרכבת שלי הופיעה על הלוח אבל אחרי 10 דקות הוכרז שהיא בוטלה והרכבת הבאה תהיה בעוד חצי שעה. משום שהרציף של הקו בסט' פנקרס הוא תת-קרקעי ולא היתה קליטה בפלאפון החלטתי לקחת את הקו השני שעובר ברציף (לדרום לונדון), לרדת בתחנת בלאקפריירס שעל הנהר שם יהיו לי גם קליטה וגם נוף מעניין.

בדרך דרומה בתחנות פארינגדון וסיטי-טמזלינק הודיעו ברציף שהרכבת לברייטון שרציתי לקחת בוטלה, אבל כשירדתי בבלאקפריירז הרכבת הופיעה על לוח הזמנים. הלכתי לשומר במחסום הכרטיסים לברר מדוע הלוח לא עודכן ונאמר לי שהרכבת לברייטון תצא בזמן - רק מה - הרכבת אינה הרכבת מצפון  (שאכן בוטלה) אלא רכבת שמגיעה מדרום, עוברת לרציף שנוסע דרומה, ומתחילה מחדש את הנסיעה כרכבת מבלאקפריירס  לברייטון.

כלומר: במקום להגיד לנוסעים בתחנות שמצפון לבלאקפרייס לקחת את הקו השני ולהחליף בבלאקפריירס (נסיעה של פחות מ10 דקות) נתנו להם להמתין חצי שעה.

"רק בישראל" - אין דבר כזה.
קו ת"א-הוד השרון
12/04/11 19:22
מה נסגר עם הקו הזה? אין שבוע שלא מבוטלת לי רכבת(בבוקר) ואיחורים של 10 דקות בממוצע (בערב)
קו תל אביב-כפר סבא
13/04/11 20:45
איחורים של כעשר דקות - אני יודע. אני יודע, שגם מדי פעם יש ביטולים. אבל האם כל שבוע מבוטלת רכבת? האם זה ביום קבוע (יום ראשון למשל) או יום אקראי?
כמו כן באיזה שעת יציאה מתחנת סוקלוב?

לא נותר אלא לעל כל, מה שקורה בקו כפר סבא-תל אביב.
אין יום קבוע
13/04/11 22:51
אבל אני נוסע ברכבת הזאת בימי ראשון-חמישי הלוך חזור ואין שבוע בלי שדבר כזה קורה.
. התווסף לרשימה
13/04/11 23:08
מצריך בדיקה באילו רכבות מדובר ומהן למעשה הסיבות לכך, שאותם ביטולים חוזרים על עצמם.
אריק
11/04/11 22:56
1צפיות
גם "מתכנן ערים" יתעניין בידיעה!
11/04/11 23:14
ומדובר בידיעה מבורכת בהחלט, בשורה של ממש לחדרה. נקווה שאף אינטרסנט לא יצליח לעצור או לעכב את פיתוח העיר המקופחת הזו, שיש לה פוטנציאל עצום.
º
אני מניח שהוא כבר ידע מקודם...
11/04/11 23:21
ופרטים נוספים...
11/04/11 23:31
כולל התייחסות מתבקשת לכביש 9 המיוחל.

http://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,...
בלרוס: "הרוגים בפיצוץ בתחתית של מינסק"
11/04/11 19:22
15צפיות
כתבה ב-Ynet
º
זה הכל בגלל הברגים!
11/04/11 20:40
1צפיות
יש הרוגים, לא ידוע על נפגעים ישראלים
11/04/11 21:16
1צפיות
מקרה חסר-תקדים במדינה שנחשבה שקטה לחלוטין - מדינה "ענייה אך נקייה" בעיני מבקרים רבים, עם פשיעה נמוכה ורמת חיים נמוכה, בלי קבצנים ברחובות אבל גם בלי דמוקרטיה ובלי חופש ביטוי. ובלי פיגועים עד עכשיו... בלארוס גם לא מוערבת בשום קונפליקט חיצוני או פנימי (חוץ מהתנגדות האופוזיציה לנשיא המכהן, "הדיקטטור האחרון באירופה" - אבל זוהי אופוזיציה דמוקרטית ולא מהסוג שיכול היה לבצע פיגוע). בקיצור, עדיין לא ברור מה באמת קרה שם.

אוסיף שעד כמה שזכור לי, אין במטרו של מינסק בידוק בטחוני מהסוג המוכר לנו. הכניסות לרוב התחנות שם מתבצעות ממעברים תת-קרקעיים.
רק חשוב להדגיש שבלארוס תחת כורעת תחת עולו
12/04/11 01:04
2צפיות
של לוקאשנקו - דיקטטור סטליניסטי לא קטן. למעשה, בלארוס נותרה פיסה קטנה של משטר מסך הברזל. הדיקטטורה האחרונה באירופה.
º
בהחלט.
12/04/11 13:11
הדיקטטורה האחרונה באירופה?
12/04/11 14:35
2צפיות
מה עם רוסיה?
אין מה להשוות.
12/04/11 14:49
1צפיות
ותאמין לאנשים שיודעים על מה הם מדברים: גם רוסיה היא מדינה חופשית לעומת בלארוס. אין שם לא חופש עיתונות (וברוסיה יש תקשורת בלתי-תלויה שאמנם סובלת מהתנכלויות קשות, אבל ממשיכה לפעול), לא חופש פוליטי וגם לא חופש עסקי. הממשלה מתערבת בכל, פוליטיקאים ועיתונאים נעצרים וגם נעלמים. אגב, יש הסבורים שהמשטר שם שורד בין היתר הודות לתמיכת הקרמלין, למרות "חילוקי הדעות" לכאורה.

כולם עכשיו בציפייה דרוכה לצעדי השלטון: צפוי שיאשימו את האופוזיציה, או סתם ינצלו את המצב כדי להגביר את סתימת הפיות.
אני לא בא להשוות
12/04/11 16:09
1צפיות
ברור שיש דיקטטורות יותר חופשיות ופחות חופשיות.
רוסיה  אולי פחות גרועה מבלארוס , אבל היא עדיין דיקטטורה בתחפושת
http://www.epochtimes.co.il/news/content/view/1175...

אגב המונח "הדיקטטורה האחרונה באירופה" שהזכרתם נאמר על ידי האום, והוא אומר את זה על בלארוס ולא על רוסיה מאותה סיבה שהוא מגנה את הפצצות צהל בעזה אבל שותק לנוכח הפצצות רוסיה בצ'צ'ניה , כי זה יותר קל להיטפל למדינות קטנות .
º
אוקיי, זה בהחלט ייתכן.
12/04/11 17:05
יש עוד דיקטטורה באירופה
12/04/11 16:35
2צפיות
יש עוד דיקטטורה באירופה
והיא הרבה יותר גרועה מבלרוס.
º
gllory glory Man United
12/04/11 17:32
º
...והדיקטטורה עדיין נמשכת...
13/04/11 00:02
º
אין על ראיין גיגס. כמו יין ישן
13/04/11 08:33
הורדת מחירים בפריפריה - 17 באפריל
45תגובות
11/04/11 17:38
6צפיות
הודעת משרד התחבורה

(המשך...)
המחדלים של רכבת ישראל, הערב 21:00 - 360
48תגובות
11/04/11 11:39
6צפיות
הצצה לתחקיר שישודר הערב (ולא מחר כפי שכתבתי בטעות בנקום אחר).

(המשך...)
הצצה לתחקיר שישודר הערב (ולא מחר כפי שכתבתי בטעות בנקום אחר).
º
שרשור הכוונה ומודיעין 11/4
52תגובות
10/04/11 23:56
55צפיות

(המשך...)
אירוסטוקרטיה
56תגובות
10/04/11 23:37
6צפיות
עמיתוש וחובבי הפרחים בפורום, קבלו חידה מס' 1: מהו המין המצולם והיכן צולמה התמונה?
חידה ממש לא קשה גם למי שרוצה להדחיק את שירותו הצבאי.

(המשך...)
 אירוסטוקרטיה
עמיתוש וחובבי הפרחים בפורום, קבלו חידה מס' 1: מהו המין המצולם והיכן צולמה התמונה?
חידה ממש לא קשה גם למי שרוצה להדחיק את שירותו הצבאי.
תתחילו להיות עובדים בנמל אשדוד:הנה:
10/04/11 17:13
6צפיות
תהנו.....
כתובות אינטרנט מצורפות:
שילוט אלקט' של דן ועיריית ת"א - צחוק מהעבודה
10/04/11 16:32
3צפיות
לפני כשנה דווח בפורום על הצבת שלטים ברח' שאול המלך הכותבים "כאן יוצב שילוט אלקטרוני". על השלט היו חתומים חברת דן ועיריית ת"א, למיטב זכרוני.
אותי עצם הצבת שלט מתכת שמודיע על הצבת שלט אלקטרוני בעתיד, נראתה מגוחכת. אבל כל עוד זה יהפוך לשלט אלקטרוני, לא אהיה קטנוני.

לפני כחודשיים שמתי לב שהשלטים המדוברים פשוט נעלמו.

מטופש.

ואם כבר בפרוייקטים משותפים של דן ועיריית ת"א עסקינן - יש עדכונים על מערכת העדפת אוטובוסים ברמזורים שהובטחה לנו בדרך נמיר?
º
המשדר עובד....
10/04/11 17:44
נצל"ש -מסלולים בצהוב
10/04/11 18:29
לאחרונה הבחנתי בשילוט ברקע צהוב ועליו מספר קו ויעד בצד התחנה בנוסף לשילוט הקיים בשלט התחנה
האם יש לו מטרה מסויימת? (אני מניח שזה מקל על נוסעים בכסא גלגלים שלא צריכים להביט למעלה אל השלט אבל מצד שני זה לא לכל קו שעובר באותה תחנה)
ולאחרונה אני מבחין ביותר ויותר תחנות שהמדבקה
10/04/11 18:51
1צפיות
הצהובה נתלשה לגמרי, ושהלוחית לעוורים נגנבה.
º
חלק מתקנות הנגישות כנראה...
10/04/11 19:22
2צפיות
בהחלט יש מטרה
12/04/11 03:58
אני חושב שזה מהלך כלל ארצי, כי המדבקות הצהובות נצפו בתחנות רבות כבר.
אני מנחש שהמטרה היא לפשט את תמונת "הקווים העיקריים שעוברים כאן" עבור כלל הנושאים ולא רק לצורך נגישות לבעלי מוגבלויות.
זה מגיע יחד עם כתובות הברייל לעיוורים.

בגדול נראה לי שזה מוצלח, ובאופן כללי נחמד לראות שיש מישהו עם יוזמות שמצליח להזיז אותן. ברור שזה יחסית פרט קטן, אבל גם משהו לפישוט המערכת עבור הנוסע.

מה שהרגיז אותי קצת, שמחוסר מקום לפעמים משתמשים שם בקיצורים מאוד לא ברורים כמו "ת.ר. מרכז", שאחרי הרבה מחשבה (והכרות עם הקו) הבנתי שהמשמעות היא "תחנת רכבת מרכז".
מדהים באיפון ובמחשב WWW.ALLSEARCH.CO.IL
10/04/11 05:34
חיפשתי רכבת וקו אוטובוס שם ישירות מהאיפון לא האמנתי איזה נוח ויפה הדבר הזה .
אתה לוחץ על אוטובוסים וישר מגיע לך אפשרות הכנסת הנתונים למרכז המסך ואז רכבת ואותו דבר.
מדהים נוח מאוד מהנייד וגם מהמחשב.
º
יש שם מלא נושאים
10/04/11 11:04
º
שרשור הכוונה ומודיעין 10/4
55תגובות
10/04/11 00:38
40צפיות

(המשך...)
כך בונים את האוטובוס שלך • גלריה מרהיבה
09/04/11 23:03
3צפיות
º
אכן תמונות יפות, זה צולם ב"מרכבים"
09/04/11 23:13
4צפיות
פעם ביקשתי אישור לצלם שם בתוך
10/04/11 02:16
1צפיות
קו הייצור ונעניתי בשלילה...

בכל אופן יופי של גלריה הבחור צילם שם
עידכון קצרצר מהעבודות בתחנת ראשון מערב
09/04/11 20:22
2צפיות
והקוממיות  
º
שטח החניה העתידי סמוך לתחנת ראשון מערב
09/04/11 20:23
שטח החניה העתידי סמוך לתחנת ראשון מערב
צילום של 360 מעלות
09/04/11 20:25
צילום של 360 מעלות
יצא ככה ככה
º
תחנת ראשון מערב
09/04/11 20:27
תחנת ראשון מערב
עוברים צפונה לתחנת הקוממיות
09/04/11 20:29
עוברים צפונה לתחנת  הקוממיות
שטח החניה של התחנה מתחיל לקבל צורה
שטח החניה של התחנה
09/04/11 20:32
3צפיות
שטח החניה של התחנה
באמצא שאריות גבעת החול שעמדה שם.
תמונה אחרונה
09/04/11 20:33
תמונה אחרונה
שבוע טוב
על העדכון.
09/04/11 20:58
מעניין האם החניונים יושלמו עד לפתיחת הקו בספטמבר...
º
בתקווה
09/04/11 23:38
גם אם יעבדו רק 5 (חמישה) פועלים צילייגערים
10/04/11 01:45
על החניון בכל תחנה הם אמורים להספיק עד סוף ספטמבר להשלים את הקמת החניון.
º
תודה רבה על העדכון הפנורמי
09/04/11 22:00
º
09/04/11 23:38
º
תודה על העדכון הפנורמי!
10/04/11 02:25
2צפיות
º
10/04/11 10:12
º
תודה על העדכון!
10/04/11 15:59
º
בבקשה
10/04/11 16:55
ועוד עידכון טרי מהיום ממחלף הקוממיות
10/04/11 18:34
1צפיות
ועוד עידכון טרי מהיום ממחלף הקוממיות
שלט שהציבו היום
º
נפתחה סיומת רישוי ה - 76
09/04/11 17:26
15צפיות
לפחות שלושה שבועות כבר. הרבה כלי רכב של בזק
09/04/11 17:40
2צפיות
מסוג פיאט פיורינו מסתובבות עם לוחיות רישוי בסיומת זו.
º
יש גם פיאט פאנדה עם סיומת כזו
09/04/11 18:32
1צפיות
לגבי פיאט - סמלת
10/04/11 08:18
אחרי שהיו "תקועים" זמן רב מאוד בסיומת 67, לאחרונה הם מתפזרים על 3 סיומות, כמעט במקביל (74, 75 ו76) בלי חלוקה כלשהי בין המותגים שלהם (פיאט, אלפא, לנצ'יה). לא ברור...
מנין המהירות הזו?
09/04/11 19:26
נכון, שהרבה מאוד כלי רכב נמכרו. השנה האחרונה הייתה שנת שיא, מבחינת כלי הרכב, כולל רכב יוקרה (ג'יפים שונים) וגם למעלה יותר (לא מעט, באופן יחסי מכוניות של למעלה ממיליון ש"ח. כן כעלות דירה קטנטנה או עלות אוטובוס).
ועדיין; האם כל המספרים של הסיומות הקודמות של 6X ו -7X אויישו או שיש דילוגים?
הייתי מעדיף, שסיומת 69 ותחילית 75 תאוייש (אוטובוסים של "אגד", למי שלא הבין), סיומת 01 וקידומת 91 ("דן" למי שלא הבין) ושיתר מספרי הרישוי יהיו של חברות הסעה פרטיות וחברות הסעה תחבורה ציבורית ראויות ("מטרופולין", למשל).
יש המון סיומות עם "חורים", ולא ברור מדוע רשות
10/04/11 00:36
1צפיות
הרישוי קופצת ומדלגת ואינה ממלאת אותם
נראה לי שמשאירים את החורים לדלק מוטורס
10/04/11 08:20
2צפיות
כרגע עסוקה עם חור גדול ב71 אחרי שסיימה עם 68
החורים שהתכוונתי הם בהרבה סיומות שכבר מזמן
10/04/11 08:38
1צפיות
המשיכו אחריהן
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום