בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

מי קובע את המחיר של קווי המהדרין?
30/01/11 17:59
16צפיות
שלום,

אם נשים לרגע בצד את סוגיית ההפרדה בקווי המהדרין,
רציתי לשאול מי למעשה קבע את המחירים של קווי אגד, ובעצם אחראי לתמונת המחירים הבאה:

972 מירושלים לחיפה:
נסיעה רגילה: 45 שח
נסיעה בהפרדה: 29 שח

554 מירושלים לערד:
נסיעה רגילה: 63 שח
נסיעה בהפרדה: 29 שח

996 מירושלים לכפר חסידים:
נסיעה רגילה: 54.8 שח
נסיעה בהפרדה: 29 שח

552 מערד לאשדוד:
נסיעה רגילה: 48.8 שח
נסיעה בהפרדה: 24.5 שח

952 מירושלים לצפת:
נסיעה רגילה: 89 שח (שלושה אוטובוסים שונים)
נסיעה בהפרדה: 45 שח (אוטובוס ישיר)

האם זה אגד? האם זה משרד התחבורה? או ששניהם אחראים?

תודה מראש.
משרד התחבורה קובע את המחירים ומסלולי הקוים
30/01/11 18:11
3צפיות
לאף חברת תחבורה אסור לשנות מחירים (גם למעלה וגם למטה) או לשנות מסלולי קוים ושעות פעילות ללא אישור מהמפקח על תח"צ במשרד התחבורה.
נצל"ש קווי המהדרין
30/01/11 18:18
6צפיות
האם קיימת רשימה של כל קווי המהדרין שקיימים?
קראתי והופתעתי לגלות שסופרבוס במודיעין עלית מפעילה רק 2 קווי מהדרין
האם מישהו יודע על אילו קווים מדובר?
אני לא יודע
30/01/11 21:11
2צפיות
אך אני אציין שבבית שמש, יש להם קו פנימי מהדרין.
המחיר זהה לכל קו פנימי אחר בבית שמש וגם התדירות לא משהו שונה.

אך מה שרציתי לציין זה, שיש מכשור מיוחד ל"רב קו" מאחורה (דבר שלא היה מאכזב אותנו אם זה מאפשר העלאת נוסעים יותר מהר, גם בקוים אחרים). ויש שם מדבקה שלמה שסופרבוס מתחנפת לחרדים, ומסבירה למה הם עושים את זה.
על איזה קו בבית שמש מדובר?
01/02/11 01:19
1צפיות
אני יודע ששם יש להם גם קו לקריית יערים,האם גם הוא מהדרין?
תוכל לצלם את המדבקה?
במודיעין עילית ההתחנפות שלהם היא באמצעות העיתון בוס שהם מוציאים מידי תקופה ומפרטים על "השגיהם"
וברמלוד אין חרדים אז הם פשוט עושים טובה כשהם עובדים
מדובר בקו העירוני 11
01/02/11 16:58
2צפיות
לגבי צילום המדבקות, לא יוצא לי יותר מידי לסוע בקוים פנימיים, אב כשיצא לי אני אשתדל
תודה על התשובה, ובהמשך לזה שתי שאלות
30/01/11 18:59
2צפיות
1. יש פרסום רשמי \ חוק כלשהו שבו רשום שמשרד התחבורה הוא האחראי לקבוע מחירים?
2. בהנחה שזה נכון, על סמך מה הוא קובע את המחיר?
1. רשיון הקו
30/01/11 21:00
1צפיות
2. איך שהמפקח על התעבורה קם בבוקר שבו נתנו את רשיון הקו.
עוד תעלומה
30/01/11 18:17
1צפיות
צפת - חיפה (361) 40 ש"ח
צפת י-ם (982) 45 ש"ח
צפת בני ברק (980/1/4) 37 ש"ח
צפת תל אביב (845/6) 59 ש"ח.
º
כנראה שהאוויר הלח של מישור החוף אשם
30/01/11 23:33
6צפיות
haifasoldier
30/01/11 18:36
1צפיות
952 - ירושלים למגדל העמק ולא לצפת.
משרד התחבורה
30/01/11 20:50
1צפיות
אגד כמובן לא מתנגדת, אולי אפילו מעודדת את האפליה הקשה הזאת.

ושכחת שקווי המהדרין לוקחים את הנוסעים הישר לשכונותיהם. בקווים הרגילים צריך לקחת גם קו פנים-עירוני (אם כי בחיפה יש כרטיס המשך).
אני לא יודע מדוע אתה משוכנע
31/01/11 18:09
1צפיות
שבאגד"מעודדים" את האפליה? קודם כל אתה יודע שאגד לא קובעת את המחירים
וחוץ מזה הקווים האלו מביאים במיקרים רבים יותר צרות מתועלת .....
אז למה אגד לא מנסה להיפטר מהם?
31/01/11 20:40
1צפיות
למה אגד נכנעת שוב לקיצונים שבקיצונים (מסכי ה-LCD)?

למה במוקד המידע הטלפוני של אגד האפשרות הראשונה שמופיעה היא קבלת מידע על קווי החרדים, למרות שהספרה היא 7?

לאגד יש אינטרס חזק מאוד לשמור על השוק החרדי, ולא יעזור כלום. אגב, אין לי שום דבר נגד זה, כל עוד לא נכנעים לגחמות מיותרות ולא מיטיבים איתם על חשבון השאר.
כל הקווים החרדיים מיועדים
01/02/11 00:05
2צפיות
לצאת למיכרזים בשנים הקרובות.
לא חרדי? שלם פי שתיים! מחאה נגד אפליית מחירים
01/02/11 00:40
2צפיות
ברחבי הארץ קיימים מספר קווי מהדרין בין עירוניים שפערי המחירים ביניהם לבין הקווים הרגילים המקבילים הם שערוריה. אחד מהם הוא קו 972 שנוסע על מסלול חיפה-ירושלים והוא זול בכ40 אחוזים מהקו הבינעירוני הרגיל.
הקו הזה לא עובר בשכונות חילוניות, גם לא בטכניון למרות שהוא כן עובר בזיו (מרחק חמש דקות משם), לא עובר בתחנות מרכזיות מקובלות והכי מרגיז, אם תשאלו עליו במוקד או באתר האינטרנט של אגד, אף אחד לא יספר לכם שהוא קיים!
נצא להפגין ולעלות בהפגנתיות על קו זה כדי לשים סוף להעדפת הציבור החרדי על פני שאר הציבור

כניסה לדף האירוע בפייסבוק:
http://www.facebook.com/bfreehaifa#!/event.php?eid...

כניסה לדף חיפה חופשית בפייסבוק:
http://www.facebook.com/bfreehaifa
שיקולים כלכליים נטו
01/02/11 09:14
שווה לאגד להוזיל את קווי המהדרין כי ככה הם יעשו יותר כסף. קשה לחילונים עם זה?
שיתחילו ליסוע באוטובוסים.
אגד לא קובע את המחירים
01/02/11 13:27
אבל יש (או לפחות היה) לו לובי בממשלה.

בכל אופן, הטיעון שלך הוא מגוחך. תחבורה ציבורית היא לא תחבורה פרטית. מחיר צריך להיקבע אך ורק עפ"י מוצא ויעד (וכל מה שקשור בכרטיסים תתקופתיים) ולא לפי אוכלוסיית היעד.
º
אין קשר לשיקול כלכלי, זוהי החלטה ממשלתית
01/02/11 13:31
איפה רשום המחיר הרגיל?
01/02/11 11:22
באתר של אגד חיפשתי את קו 972 וראיתי רק את המחיר של 29 ש"ח.
איזה מחיר אתה מחפש?
01/02/11 12:45
972 המחיר זה מה שכתוב באתר. אין שני מחירים לאותו קו.
דרך אגב!
972 יש רק שני אוטובוסים ביום לכל כיוון!
חיפשתי 45 ולא מצאתי...
01/02/11 13:55
פותח השירשור כתב שיש שני מחירים.
gamani4
01/02/11 15:48
יש שני מחירים לשני קווים שונים שנוסעים לאותה עיר.
תראה מה מחיר הנסיעה ב947 למשל
01/02/11 17:22
1צפיות
וכמו שנאמר, אפליית המחירים היא לא רק בקטע הזה.
קווי המהדרין יוצאים ומגיעים לשכונות החרדים.
אם תרצה למשל להגיע לשכונה (אפילו חילונית) בירושלים אתה תצטרך בנוסף לקו 947/940 גם לקחת קו פנימי
בפורום יוצאים בשאלה
01/02/11 13:19
1צפיות
הועלה הנושא לדיון לפני מספר ימים, לעיונכם.
באדיבותו של בג"ץ
01/02/11 09:12
2צפיות
בג"ץ ברוב אדיבותו התיר לנו לקיים קווי מהדרין אבל ברוב אדיבותנו הוא נתן לנו עוד טובה קטנה.

הרי הייתה לנו בעייה. לא כל החרדים יודעים אילו קווים הם קווי מהדרין ואילו קווים אינם קווי מהדרין.
ולשים שלט ברור "קוו מהדרין" זה לא כל כך שייך וסתם יעלה את חמתם של השונאים.

עכשיו בא רובינשטיין וברוב  חכמתו פתר לנו את הבעייה. הרי בג"ץ אמר שצריך בכל קוו מהדרין לשים שלט
שכל אחד יכול לשבת איפה שהוא רוצה.  עכשיו יש לנו סימן ברור. כל חרדי יודע עכשיו שכל אוטובוס שיש עליו
את השלט הוי אומר הוא קוו מהדרין.

תודה רבה לך אליקים רובינשטיין.
קודם כל כל החרדים יודעים
01/02/11 10:10
את מה שהם צריכים לדעת, חוץ מזה המדבקה תודבק בכל האוטובוסים כיוון שאין אוטובוס "חרדי" כל אוטובוס של אגד יכול לבצע כל קו.
חוץ מזה אולי כך גם החילוניים "יגלו" את הקווים המוזלים ויתחילו להשתמש בהם בצורה מוגברת....
בג"ץ אסר על קוי מהדרין
01/02/11 13:34
1צפיות
תקרא את הפסיקה.

בג"ץ אמר שאם נשים ירצו לשבת מאחורנית בלבד אין לו בעיה שישבו שם אבל אסור להציק לנוסעת שיושבת מלפנים או להטריד אותה ועל הנהג וחברת התחבורה להגן על נשים כאלה.
מה הקשר?
02/02/11 00:37
בג"ץ התיר לקיים קווי מהדרין וולנטריים בדיוק כמו שהמצב היה עד היום ולפני הגשת העתירה.

זה שלא מכנים אותם באופן רשמי "קווי מהדרין" זה ממש ממש לא רלוונטי.
בג"ץ אסר על הנוסעים "לנדב" אחרים.
02/02/11 01:38
עולה סטודנטית חילונית שעובדת בהר-חוצבים וצריכה להגיע לשטראוס או לתחנה המרכזית - עד פסיקת בג"ץ היו צועקים עליה שתלך תשב מאחור והנהג לא היה מתערב. אחרי פסיקת בג"ץ ברור שאסור לשאר הנוסעים לכפות עליה איפה לשבת ושאם יפריעו לה על הנהג לטפל בהם ולא בה.

השאלה היא אם הם אכן יכבדו את הפסיקה שאסור להם "לנדב" אותה לשבת מאחור, אינני מאמין שהם יכבדו את פסיקת בג"ץ ויהיה מעניין לראות איך יענישו חרדים שינסו לכפות את רצונם על אחרים בניגוד לחוק.
אז אולי תקרא את פסק הדין ותבין?
02/02/11 12:03
בג"ץ לא התיר קוי הפרדה מינית בצורה וולנטרית, הוא פשוט קבע שאם אדם ממין נקבה רוצה דווקא לשבת מאחור ואם חברת התחבורה רוצה להציב כרטיסן בחלק האחורי (שימכור כרטיסים לבני אדם מכל הגזעים והמינים) אין לו התנגדות.

אבל ההתנדבות היא לאדם אישית, אין התנדבות של קו או של אוטובוס שלם.

כל השאר זה משאלות נפש שלך, לא פסיקת בג"ץ.
מה שאתה לא מבין
02/02/11 16:46
ממש אבל ממש לא מעניין אותי מה בדיוק הלשון המשפטית של מה שבג"ץ התיר.
מבחינתי הבג"ץ יכול לומר 50 פעם "אסור לקיים קווי מהדרין".

אתה פשוט לא מצליח להבין איזה תרגיל עשה לכם השופט רובינשטיין. הוא מפחד מהאליטה השמאלנית
במדינה לכן שחור לבן על גביי הפסיקה הוא אסר לקיים קווי מהדרין. אבל בגלל שהוא הבין שהעתירה היא מגוחכת
ומטופשת הוא אפשר להמשיך לקיים את קווי המהדרין בדיוק כמו שהם היו עד היום.

בשורה התחתונה, קווי המהדרין ימשיכו לפעול בלי שתהיה לזה בעייה חוקית מצד בג"ץ.

מלכתחילה קווי המהדרים פעלו בצורה של התנדבות אישית בלי שיהיה אף כוח שכופה את הציבור
לקיים את קווי המהדרין. כך הם היו וככה הם יישארו על אפך וחמתך.

[הטענות בדבר האלימות המדומה שלכאורה קיימת לא רלוונטית. כי גם הפסיקה של בג"ץ
וודאי לא תזיז כלום לאותם לכאורה אלימים]
מה שאתה לא מבין זה מה שהשופט פסק וכתב
03/02/11 13:19
אף אחד לא אחראי על הדמיון הפרוע שלך חוץ ממך ובטח על הפרשנות ליצירי הדמיון שלך.
אני רואה שהתחמקות היא בשבילך
03/02/11 16:14
דרך חיים. אני מזמין אותך ללכת לבקר קויי המהדרין.
כמו שאתה רואה את פסיקת השופט
06/02/11 10:00
כך אתה כנראה רואה את שאר הדברים, מנבכי דמיונך בלבד.
כל אחד והבחירות שלו.
מה זה חדש?
01/02/11 15:45
1צפיות
גם סלולארי יש להם חבילות מוזלות\
º
מוזל אבל אין XXX ......
02/02/11 09:13
אבל אין בממשלה אדם שקובע מהיהיה מחיר דקת אויר
02/02/11 12:06
לסלולרי של חרדים ולסלולרי של אחרים.

בתחבורה הציבורית הממשלה קובעת האת המחירים.

יש הבדל בין שוק חופשי לבין הוראת ממשלה.
והנה סיפור על אחד מהקווים האלה "מבחירה"
23/02/11 12:52
1צפיות
מכרה שלי מחיפה כתבה את זה:

אנקדוטה: לפני בערך ארבע שנים ליוויתי חברה ירושלמית שלי לזיו על מנת שהיא תעלה על קו שמצאתי באתר האינטרנט של אגד, קו 972 לירושלים. רצנו אחריו והיא תפסה אותו ברגע האחרון ועלתה עליו.
כשהאוטובוס כבר נסע, היה שם איש אגד (לפי החולצה הכחולה, לא שהוא הזדהה או משהו) שצרח עלי שהקו הזה לא מיועד לי, מאיפה בכלל שמעתי עליו ואני לא יכולה לנסוע בו ככה... (=בגופיה) כי יהרגו אותי.
חבר'ה, זו התוצאה של קווים מיוחדים ו"סגרגציה מבחירה" עוד לפני שבג"ץ עשה נו-נו-נו רפה.
רכבת קלה
30/01/11 14:25
ראיתי את הסרטון הזה ,זה מזכיר את שלנו לא?, זה גם של אלסטום ?
מי יודע פרטים על הפרוייקט שם ?   באיזה שלב הם? כמה זמן ארך להם הבנייה?
ובעוד אנו עדיין בב"ש 50 דקות -להם יש תכנון על רכבת מהירה מעניין
כתובות אינטרנט מצורפות:
ה"כל קו"
30/01/11 14:46
1צפיות
פירסמו ב"ישראל היום" את אתר ה"כל קו " של משרד התחבורה
משום מה לפי משרד התחבורה -אין אפשרות להגיע מרחובות ואשדוד לת"א ברכבת רק באגד וקונקס
מב"ש אפשר ברכבת
לא ממש מדויק
30/01/11 17:08
מרחובות לתל אביב מופיעה האפשרות ברכבת, כאשר אתה בוחר באופציה של שילוב שני קווים (ברירות המחדל הן התחנות המרכזיות, ומכיוון שהתחנה המרכזית ברחובות איננה משרתת את הרכב אלא רק את אגד, תצטרך קו פנימי עד הרכבת ומשם לתל אביב).

בנושא אשדוד, הסיבה זהה לסיבה של רחובות, אלא שמשום מה אין אופציה של החלפה והמשך ברכבת, ככה"נ בשל שגיאה באתר אגד-תעבורה או באתר ויואליה באשר לקווים העוצרים ברכבת.
אכן כן
30/01/11 16:28
מדובר בדגם זהה לירושלמי - Alstom Citadis 302. רבט הזמינה 22 מערכים כאלה (לעומת 46 שלנו).
פורום מעניין,פעם ראשונה כאן-גדלתי באגד!
71תגובות
30/01/11 10:06
34צפיות
אני כבר בן 40 ויש לי זכרונות מהמון דגמים שנסעתי בהם ...
באופן אישי,בשורה התחתונה-לדעתי-אין על מרצדס....!!!
כל דגם אחר שהביאו -עשה צרות צרורות ,אם לא מיידי אז אחרי כמה זמן של פעילות...
מרצדם נתן שקט תעשייתי ותענוג לנוסעים...
אז אני והחברים כילדים קראנו לו "הדוגמן"...
לדעתי הכי...

(המשך...)
פורום מעניין,פעם ראשונה כאן-גדלתי באגד!
אני כבר בן 40 ויש לי זכרונות מהמון דגמים שנסעתי בהם ...
באופן אישי,בשורה התחתונה-לדעתי-אין על מרצדס....!!!
כל דגם אחר שהביאו -עשה צרות צרורות ,אם לא מיידי אז אחרי כמה זמן של פעילות...
מרצדם נתן שקט תעשייתי ותענוג לנוסעים...
אז אני והחברים כילדים קראנו לו "הדוגמן"...
לדעתי הכי מדהים היה ה- 303 ו405 עירונית שעד היום בשימוש...(אני חושב שככה קוראים לדגמים לא?)

ב 303 היה כ"כ רך ונעים....למה לא המשיכו לטפח את הדגם?





º
מקבץ ות
30/01/11 09:35
3צפיות
מתחם הארגז נמכר
30/01/11 08:58
11צפיות
מישהו יודע לאן אמור לעבור המפעל?
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
אאל"ט--לקריית מלאכי
30/01/11 22:59
1צפיות
צביעה ולוגו חדשים לקווים
30/01/11 08:54
1צפיות
הבוקר ראיתי בפ"ת אוטובוס חדש של קווים (B7R אאל"ט, אותו ראיתי כבר לפני שבוע ללא צביעה) בצביעה חדשה ולוגו חדש של קווים.
לצערי לא הספקתי לשלוף ולצלם. אנסה לצוד אותו בהמשך השבוע
התנגשות רכבות בגרמניה - 10 הרוגים
30/01/11 05:58
3צפיות
תמונות באתר המצורף
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
מושחטים! להפרית מייד ולפתר אט המנק"ל!
30/01/11 18:53
האמת שעובר על DB משהו לא טוב..
30/01/11 23:16
רק לפני כמה שבועות רכבת ICE גרמנית התנגשה ברכבת מסע בהולנד נדמה לי.
היא לא מעורבת
31/01/11 15:34
המעורבים: רכבת משא של חברה פרטית וקרנוע דיזל של ויאוליה תחבורה.
חרדים נגד הפנית אוטובוסים חילוניים למאה שערים
30/01/11 09:38
בעקבות סגירתו של רחוב יפו לתנועת אוטובוסים יוצאים חרדים נגד הפניית האוטובוסים "מלאי חילוניים" לרחובות מאה שערים
כתובות אינטרנט מצורפות:
ניחוחות של אפרטהייד?
30/01/11 10:48
3צפיות
אמנם זה נשמע קיצוני, אבל לכאורה נראה שמה שתושבי השכונה רוצים עונה בדיוק להגדרה של אפרטהייד, כלומר הפרדה מוחלטת וכפויה בין קבוצות אתניות/דתיות/חברתיות.

אני תוהה האם 'אגד' היו מגלים הבנה ומשתפים פעולה באותו אופן אם היה מדובר בחדירה של אוטובוסים עם נוסעים בני המגזר הערבי לשכונות שמתאפיינות ברוב יהודי ממוצא רוסי או אולי מעבר של הסעות של תלמידים ממוצא אתיופי בלב שכונת יוקרה במרכז הארץ.
º
הגדרה מעניינת ודי מתאימה
30/01/11 14:05
2צפיות
לא אפרטהייד, בדלנות (קיצונית במיוחד)
30/01/11 14:50
אפרטהייד, ככל הידוע לי, מוכתב ע"י הצד השולט. במקרה הזה מדובר בקבוצת מיעוט שמנסה להתבדל מהרוב ומהשלטון.
נכון, שכחתי
30/01/11 17:11
1צפיות
הרי ברור שהדתיים הקיצוניים לא שולטים במה שקורה בארצנו.

הלא-כךן בועז?
נטורי קרתא במאה שערים
30/01/11 20:57
לא מצביעים בבחירות ולא מקבלים תקציבים מהמדינה. הבדלנות שלהם היא אותנטית ולא רק למראית עין. בשאר השכונות החרדיות (סנהדריה, הר נוף ועוד) אין התנגדות דומה למעבר אוטובוסים "חילוניים".
º
01/02/11 18:06
כהונת בכירים ברכבת תוגבל לחמש שנים
30/01/11 09:45
1צפיות
כהונתם של בעלי תפקידים ברכבת תוגבל לחמש שנים, ע"פ החלטת הידרקטוריון
כתובות אינטרנט מצורפות:
כתבה על הרכבת הקלה
30/01/11 15:45
ועל הסוחרים ש"נמאס להם לחכות". שינוי מרענן לעומת השטאנץ הלמהנטי.
כתובות אינטרנט מצורפות:
מישהו מחפש מציאה?
31/01/11 12:30
1צפיות
"אם מישהו יציע לי אפילו גרושים תמורת החנות - אני מוכר", כך בעל החנות צוקרמן.

אני מוכן לקנות...
תאונת רכבת קטלנית בגרמניה.
30/01/11 17:32
2צפיות
התנגשות חזיתית בין רכבת נוסעים לרכבת משא. 11 הרוגים לפחות. ככל הנראה אחת מהרכבות התעלמה מרמזור אדום. מעניין למה לא פעל האינדוזי?
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
כי המערכת לא קיימת שם..
30/01/11 18:24
3צפיות
מה? האינדוזי הוא חובה שם בכל קו של 160קמ"ש
30/01/11 19:49
3צפיות
ומתחת (חוץ מבקווים זניחים ביותר). בקווים יותר מהירים הLZB, שהיא מערכת יותר מתקדמת היא חובה. קשה לי להאמין שבגרמניה של היום יש קווים שעליהם נוסעים רכבות נוסעים ואין בהם מערכת הגנה אוטומטית שעוצרת רכבת אם נהג מתעלם מסימנור עצור (אפילו בישראל אין מצב כזה).
בקטע שבו קרתה התאונה
30/01/11 21:55
4צפיות
בקטע שבו קרתה התאונה
המערכת לא קיימת.

לפי התקנות, מסילה עם מהירות מקס' של 100 קמ"ש ומטה לא מחייבת התקנת PZB, וזו גם המהירות המקס' בה...אפילו האיתות נעשה עם סמפורים.

ותתפלא, יש עוד מסילות כאלו, צירפתי תמונה של הרשת, המסילות ללא PZB צבועות בצבע שחור(שים לב שזה בעיקר במזרח המדינה, ובכל מקרה אין מה להשוות לארץ, המערכות לא באותו קנ"מ)
לא ידעתי שבמזרח נשארו עוד כ"כ הרבה (יחסית)
30/01/11 22:28
1צפיות
מסילות כאלו. סביר להניח שאחרי התאונה הזו המצב ישתנה.
למעשה
31/01/11 15:40
המסילה שבה קרתה התאונה נמצאת בתהליך התקנה של המערכת ובחלקה היא כבר קיימת, אבל במקום התאונה המערכת הייתה אמורה להיות מותקנת לפי התוכנית רק במהלך 2011.
מדהים לראות את צפיפות המסילות באזור
30/01/11 23:20
קלן ופרנקפורט. במציאות זה נראה לא פחות מרשים, אגב.
º
מזכיר מאוד את רשת המסילות בארץ
30/01/11 23:37
1צפיות
הקול ביגלל ואד האובדים בצפון!
30/01/11 19:00
צריח להכרים אט הרקבט!
המחדל הוא שלך...
30/01/11 19:03
1צפיות
לקח לך המון זמן להביא את תגובת התייר הבורמזי
הממשלה אישרה תוכנית להקטנת התלות בנפט בתחבורה
31/01/11 13:15
נראה כי התוכנית מתמקדת בבדיקות ועידוד השקעות בתחום, לא ברור (מהכתבה לפחות) מהם היעדים או לאילו שינויים תוביל התוכנית:
http://www.hayadan.org.il/national-energy-saving-i...
היעד המרכזי ברור: מגז טיבעי למתנול.
01/02/11 21:01
זה לפי דו"ח הועדה של פרופ' יוג'ין קנדל.
רוב רובם של רכבי הבנזין בארץ יכולים לנסוע על מתנול.  הבעיה היא שיש לפתח תהליכי זיקוק יעילים לקבל את המתנול הזה.
עכשיו יותר מתמיד זה חשוב ביותר להתנתק מהגז והנפט המוסלמי.
º
לפחות עד שיגיע הגז היהודי
01/02/11 23:16
מפעיל חדש זכה במכרז בצפון-פרסום רשמי
31/01/11 11:58
6צפיות
בהמשך לתמונות שהעלו כאן של המפעיל החדש מקבוצת עפיפי, להלן ההודעה הרשמית באתר משרד התחבורה בלינק המצורף להודעה.



|
כתובות אינטרנט מצורפות:
חבל שאי אפשר להבין מהאתר של אומני אקספרס
31/01/11 15:53
מהם מסלולי הקווים.
עדכון מטרונית (וגם הפרדות מפלסיות)
31/01/11 19:41
5צפיות
במסגרת הודעות על שינויי תנועה, חברת "יפה נוף" פירסמה הודעה (ארוכה ומייגעת) על תוכנית העבודה לשנת 2011.

שתי נקודות שנוגעות לפורום (ההדגשה שלי):

הגידול החד בתקציב חברת יפה נוף הינו פועל יוצא של הפרויקטים הרבים אותם מקדמת החברה במטרופולין חיפה. בין הפרויקטים ניתן למנות את המטרונית - התחבורה הציבורית המתקדמת של מטרופולין חיפה, שתחל לפעול באופן מלא בספטמבר 2012. עלות הקמת מסלולי המטרונית נאמדת בכ-900 מיליון ₪, בשנת 2011 מתוקצבת המטרונית ב-262 מש"ח.

הפרדה מפלסית עכו דרום הוא פרויקט הפרדה בין כביש למסילת רכבת כחלק ממדיניות הממשלה. חברת יפה נוף מבצעת מספר רב של הפרדות מפלסיות לאורך מסילת הרכבת בצפון הארץ. עלות הפרויקט היא 200 מש"ח, בשנת 2011 מתוקצב הפרויקט ב-35 מש"ח. הפרדה מפלסית שנקר במפרץ חיפה מבוצעת בימים אלה, עלות הפרויקט 55 מש"ח, בשנת 2011 מתוקצב הפרויקט ב-20 מש"ח.

האמת? לא קונה אפילו מילה אחת. אני מתרשם שלוחות זמנים בהקשר של יפה נוף הם בגדר המלצה בלבד, ובקצב שדברים זזים שם, אני לא ממש רואה את המטרונית נוסעת בספטמבר 2012.

לגבי ההפרדות המפלסיות - בעכו דרום מזמן לא ביקרתי (ואני לא בטוח שבחרו קבלן). באריה שנקר רואים בשבועות האחרונים עבודה, אחרי חודשים שהאתר עמד שומם.

לא נותר לנו אלא לחכות ולראות (ולקלל את יפה נוף בפקקים).

המטרונית לא תסע בספטמבר 2012
01/02/11 17:03
2צפיות
היא גם לא תסע בספטמבר 2022 או 2032 או 2042.
וזו מהסיבה הפשוטה שאין דבר כזה מטרונית. משרד יח"צ של עיריית חיפה המציא שם מפוצץ לנת"ץ רגיל. אין בו שום דבר "מתקדם" והוא לא "נוסע". בנת"ץ ייסעו אוטובוסים. ייתכן שיהיו מתקדמים יותר מאלה של היום (סביר להניח שעם השנים ממילא האוטובוסים יהיו מתקדמים יותר, לאו דווקא בנת"ץ ולאו דווקא בחיפה) וייתכן שלא. בכל מקרה מטרונית - יוק.
לא חשבתי אחרת
01/02/11 21:31
2צפיות
העניין הוא שבמצב הנוכחי אכפת לי יותר ממועד הסיום של העבודות הבלתי נגמרות, מאשר הדיוק של המידע שמפרסמת העיריה (שמעולם לא הצטיינה בדיוק).

המצב שבו יונה יהב מבטיח עבודות 24 שעות היממה, ובפועל מקבלים 24 שעות בשבוע הוא באמת בלתי נסבל.
אבל זה בדיוק העניין
01/02/11 22:15
1צפיות
מי שמזלזל באינטליגנציה של התושבים בעניין אחד (המצאת הרק"ל הדמיונית) - למה שלא יזלזל גם בעניין אחר (שעות עבודה בפועל)?
º
שרשור הכוונה ומודיעין 30/1
57תגובות
30/01/11 00:06
21צפיות

(המשך...)
D500 אוטובוס
29/01/11 10:39
39צפיות
מישהו מכיר את האוטובוס הנ"ל ?
נראה כמו צבאי שהתאזרח
כתובות אינטרנט מצורפות:
מופיע גם מאן SU
29/01/11 15:50
4צפיות
כנראה האוטובוס של "מטיילי רמת השרון", שניתן לראות אותו בהסעות תלמידים באזור רמת החי"ל/נווה שרת.
לא מכיר את המסוים שבתמונה
29/01/11 20:44
2צפיות
הנה קישור לשיפוץ של דודג 500 אוטובוס , שיפוץ שמסתיים בימים אלו
כתובות אינטרנט מצורפות:
הפעימה השנייה בגוש דן
28/01/11 17:23
כתבה, שראיתי אותה.
מקווה, שהקישור יעבוד. במידה שלא, להיכנס למהדורה הדיגיטלית של "רכב ותחבורה" לעמוד 30.

על-פניו צפוי להיות שיפור בתחבורה הציבורית בגוש דן. לפי הכתבה הפעימה השנייה צפויה לצאת לפועל עד חודש יוני 2011 וזו אמורה להיות בצעד הרחב ביותר, בהשוואה לפעימה הראשונה שיצאה לפועל בקיץ האחרון ובהשוואה לפעימה השלישית.
בין השינויים:
* פריסה מחודשת של קווי האוטובוסים השונים.
* שני תעריפי נסיעה, במקום מספר תעריפי נסיעה, ככיום.
* כרטוס משותף ב"רב קו" בין חברות האוטובוסים השונות. כנראה בתוך גוש דן בלבד, בתקווה שזה ייצא לפועל גם מחוץ לגוש דן.
º
זה אומר שנסיעה בקו 567 תעלה 9.5 ש''ח?
28/01/11 17:40
כנראה, אבל לא בטוח
28/01/11 18:56
אל תשכח, שמאזורים מרוחקים יותר מכפר סבא, כמו למשל נתניה ואשדוד מחירי הנסיעה נמוכים יותר, כך שאולי כן יהיה השינוי במחיר.
אבל חשוב הוא פריסת הקווים מחדש. השאלה היא רק האם זוהי פריסה טובה או שלא. גם כרטוס משותף יביא לשיפור.
º
הפעימה השניה כבר נזכרה כאן. נראה מה ייצא ממנה
28/01/11 19:00
איזה קוים צפויים להתבטל בפעימה השניה חוץ
28/01/11 19:49
מקוים 8,26
שבת שלום
28/01/11 16:04
4צפיות
שבת שלום
בצד ימין למטה,ניתן לראות שני אוטובוסים שכנראה נשרפו מקצר חשמלי.
שבת שלום
28/01/11 16:08
חניון אחיסמך, הלא כן?
º
נכון מאוד.
28/01/11 16:21
º
שבת שלום לכולם
28/01/11 17:04
º
מתי צולמה התמונה?
28/01/11 19:29
1צפיות
לפני הרבה זמן
28/01/11 19:50
1צפיות
לא שמתי לב לתאריך.
כך חשבתי, בתמונה מופיעים שני הטייגרים:
28/01/11 20:35
2צפיות
המשופץ הצהוב (שורה תחתונה, באמצע) והמשתפץ הכחול (שורה תחתונה מימין), אשר נמצא כעת במתחם הארגז ברמלה ולא בחניון.
תודה על המידע
28/01/11 20:44
בקרוב אני יעדכן את הצילומים,ואז נוכל לראות מה יתחדש.
יש בתמונה נתוני Exif
29/01/11 08:59
4צפיות
נתוני Exif של התמונה.
על פי נתוני ה-Exif שבתמונה, התמונה צולמה בתאריך 24-09-2010 בשעה 17:48:49. אם אכן נתוני ה-Exif שבתמונה נכונים אז זהו התאריך. אפשר כמובן לזייף תמונות וגם נתוני Exif ובקלות. על פי הנתונים שבקובץ התמונה הזו עברה עריכה בתוכנת PhotoScape.

מצורף קובץ עם נתוני ה-Exif של התמונה.
º
שבת שלום
28/01/11 20:52
1צפיות
שבת שלום
º
עונג שבת מ1958
28/01/11 20:53
2צפיות
עונג שבת מ1958
º
כיכר המושבות 1934
28/01/11 20:57
3צפיות
כיכר המושבות 1934
שחקן במגרש: 'אומני אקספרס'.
101תגובות
28/01/11 14:30
96צפיות
שתי תמונות מהיום, לרגל השקת המפעיל החדש באשכול קווי יקנעם וטבעון.

שבת שלום

(המשך...)
שחקן  במגרש: 'אומני אקספרס'.
שתי תמונות מהיום, לרגל השקת המפעיל החדש באשכול קווי יקנעם וטבעון.

שבת שלום
קריסת מנהרה בפרויקט A1.
28/01/11 10:03
15צפיות
מידע שהגיע לשולחן המערכת.
מנהרה 3A קרסה במהלך העבודות על כרייתה. כריית המנהרה מבוצעת ע"י "לינום", חברת הבת של "חופרי השרון". כרגע, טרם הצלחתי לקבל פרטים מלאים על האירוע, אך ע"פ אחת ההערכות המקצועיות שקיבלתי, מדובר באירוע שקורה וקרה בעבר בכרייתה של אחת המנהרות בקו למודיעין. והיה ומדובר באירוע דומה, 3-2 חודשים יידרשו לייצוב וכרייה מחדש של המנהרה.
ועדכון מסוג אחר: הושלם שימורה של תחנת נען
28/01/11 10:07
1צפיות
התחנה נמסרה אתמול ע"י הרכבת למועצה לשימור אתרים.
יש סיכוי לשימור התחנה התורקית בב"ש ? ....
28/01/11 21:04
1צפיות
בעבר לבקשת גולשת באתר תיירות בינלאומי צילמתי במקום והעלתי מידע קצר עודות התחנה .
כתובות אינטרנט מצורפות:
בהחלט יש.
29/01/11 22:18
1צפיות
בכוונת רכבת ישראל, בשיתוף עם עיריית ב"ש להפוך את התחנה למיני מוזיאון רכבתי.
תודה דוד,האם התוכנית הזו רשומה במקום כלשהו..
29/01/11 22:49
1צפיות
כלומר יש החלטה רסמית מבחינת רכבת ישראל והערייה או שזו הצהרה בלבד ?
תודה
לא ראיתי תוכנית רשמית
29/01/11 23:33
2צפיות
אבל את הדברים שמעתי אישית מהמנכ"ל בפגישה האחרונה.
º
אני מבין, תודה על העדכון .
29/01/11 23:40
תחנת הרכבת הטורקית בבאר שבע היא אתר לאומי
30/01/11 22:39
והוכרזה כך בקיץ 1991.

באחרונה, אחרי כ- 20 שנות הזנחה של כל נושא האתרים הלאומיים, חלה התקדמות עם אישור תיקון לחוק, המאפשר ניהול אתרים לאומיים לא רק ע"י רשויות המדינה והרשויות המקומיות, אלא גם ע"י עמותות - והדבר מגדיל את הסיכוי לטיפול הולם באתרים הלאומיים המוכרזים, כמו גם הכרזת אתרים לאומיים חדשים (ובין היתר, תחנות הרכבת בירושלים ובכפר יהושע אושרו כאתרים לאומיים כבר בשנות ה- 80', אולם לא הוכרזו עד היום).
תודה רבה על המידע המעניין ...
31/01/11 11:24
עד כה לא ידעתי על כך.
כשצילמתי את התחנה ונכנסתי פיזית לפני מספר שנים מצב התחנה היה מתחת לכל ביקורת
כמו כן בסמוך נבנו מגדלי מגורים [מגדלי רמב"ם אם אני לא טועה] וחלקי מנוף מפורקים היו ממש
בסמוך למבנה התחנה כאשר בזמן זה מתחם התחנה לא היה מגודר.
כיום האזור מגודר אך לדעתי הלכלןך הדיין קיים אם כי מאז לא ביקרתי במקום.
על העדכון בעז, המשך לעדכן כאשר יהיו
28/01/11 10:41
1צפיות
לך פרטים מחדשים
º
תודה על העדכון!
28/01/11 12:33
1צפיות
תודה בועז, המשך לעדכן...
28/01/11 12:38
2צפיות
ושוב מתבקשת איזו שאלה רטורית כגון "מה יהיה?".
אוף... מאוד מתסכל
28/01/11 13:37
1צפיות
האם עיכוב מנהרת 3A איכשהו עוצרת המשכת התקדמות בשאר המנהרות?
המנהרה קראה יותר מידי Yנט
28/01/11 13:40
2צפיות
ואז החליטה לפרוש!
את הכותרת הבאה של וואי-נט לא קשה לנחש:
28/01/11 15:41
1צפיות
"מחדל ברכבת המהירה" (הם לא יכתבו "בקו המהיר" או משהו בסגנון, כי אצלם כותרת שלילית בלי המילה "רכבת" פשוט לא תעבור).
איפה יש קישור למפה של A1
28/01/11 13:43
2צפיות
העלתם אותה פעם , ניסיתי לחפש אותה אך לא מצאתי.
אצרף דווקא שרטוט שלא העליתי קודם:
28/01/11 15:18
3צפיות
אצרף דווקא שרטוט שלא העליתי קודם:
מנהרה 3A מודגשת באדום. מעניין לאיזה עומק הגיעו... נו, רוצים תחנה במבשרת? תתחילו לתכנן. בקצב הזה, לא תחנה ולא רכבת באמת לא תהיה שם ב-2017.
יש לך את המפה של כל התוואי ?
29/01/11 04:55
3צפיות
(זו מפה מעניינת אך לא לה התכוונתי)
º
גם אני אשמח לראות!
30/01/11 10:46
1צפיות
חה-חה-חה ! תרשום לפניך: 2021 שנת הפתיחה !
28/01/11 15:05
בדיונים סודיים שהודלפו במלואם ואשר נערכו בדירקטוריון הרכבת, דובר על 15.06.2019 כיום הפתיחה המיועד. ועל זה נאמר: בחלום הלילה בצאת הכוכבות והכוכבים יחדיו !
חבל מאוד ששר התחבורה לא מעודכן בעניני משרדו...
לפי מה שאני שמעתי הנזק במנהרה גדול יותר ממה שחשבו ומדובר על עיכוב של 6 חודשים לפחות, כלומר שגם אם ייפתח הקו במועד הכביכול סודי, הרי שעכשיו מדובר על 15.01.2020 במקרה הטוב.....ועל זה נאמר: בחלום כל הלילות ובצאת כל משפחות הכוכבים לטיול ב-ציר..........  
º
אוף-אוף-אוף!
29/01/11 20:33
1צפיות
מבחינת העיכוב שתיצור המנהרה הספיציפית הזו,
29/01/11 23:46
1צפיות
זה לא הגיוני שהיא תדחה את הפתיחה כולה בחצי שנה כי בסה"כ מדובר במנהרה (כפולה) באורך של פחות מ900 מטר. מנהרה כזו, אפילו עם עוד כמה עיכובים כאלו בכל זאת ייקח הרבה פחות מ8 שנים לחצוב את כולה. את כל מנהרות הכרמל למשל שנחצבו בשיטה דומה ושהן ארוכות בהרבה ורחבות משמעותית מהמנהרות האלו לקח רק כמה שנים מעטות להשלים. לכן, בהסתכלות כוללת על שאר האלמנטים בשאר הפרוייקט, שייקחו הרבה יותר זמן להשלים, לא נראה לי שעיכוב באלמנט הזה השלכתו היא אותו זמן עיכוב בפתיחת הפרוייקט הכולל.

הסתייגות קטנה... כדאי לציין שדברים אלו נאמרים בהנחה שסיום המנהרה אינו תנאי תקדימי לתחילת העבודות על גשר הארזים (מה שלא נראה לי).
º
גם לי לא נראה שהיא ב"מסלול הקריטי"
30/01/11 00:09
2צפיות
עקרונית ההההההההכל מה שקשור לפרוייקט הזה
30/01/11 00:38
1צפיות
מבחינת לוחות הזמנים הוא בגדר ניחוש. עד שלא יגיעו לארץ מכונות הכרייה מגרמניה (לפי מה שאני מבין עוד שנה לפחות), יורכבו וייתחילו לנגוס בתוך ההר ואפשר יהיה לאמוד את קצב התקדמותן, לא ניתן ממש לצפות מתי ייגמר הפרוייקט הזה.
בניגוד אליך אני משתדל לא לעסוק בניחושים
30/01/11 01:24
3צפיות
בניגוד אליך אני משתדל לא לעסוק בניחושים
ואני מביא את הדברים בשם אומרם. אבל לאור תגובותיך הערב אני מתחרט עמוקות שבכלל דנתי בנושא הזה. לא נורא, למדתי את הלקח והבנתי שדברים שקשורים ל-A1 מקום הדיון הטבעי בהם הוא בקומונה כמובן.
לילה טוב. לאור תגובותייך אשתדל להמעיט בכתיבה עד כמה שניתן.
בשם אומרם? מי אומרם?
30/01/11 02:23
2צפיות
בניגוד אליך, אני מסייג את דבריי ולא מחשיב אותם כאמת מוחלטת. אני אפילו מוכן להודות בטעויות.
עזוב, אתה לא מבין, לא חשוב:
30/01/11 08:41
1צפיות
לא אני קבעתי את התאריך 15.06.2019. בסדר, הבנתי את הלקח. אתה מחפש ויכוחים ומריבות כל הזמן. אולי זה עושה לך את זה?!
לא אני קבעתי את התאריך 15.01.2020. הכל ציטוטים מישיבות דירקטוריון. אבל כנראה שהמילה דירקטוריון אינה נהירה לך...
אם אני צריך לנחש, הרי שאני מנחש שקו A1 ייפתח לתנועת רכבות בשנת 2024 ולא רגע אחד לפני כן בגלל 1001 בעיות שאני מכיר מתוואי הקו ושלא ניתן לפתור אותן מהר. עזוב, פה זה לא המקום שיש להתעמת בו. אם אתה רוצה, בוא לקומונה והדיון יימשך שם. הגולשים פה לא צריכים לסבול מויכוחים.
º
מ רישוי המרצדס=4212554
30/01/11 18:42
3צפיות
יש בהחלט לדחוף קדימה את המועד המינימלי לסיום
28/01/11 15:34
2צפיות
אם בעבר אמרתי 2018 לכל המוקדם וכנראה 2019, עכשיו צריך לתקן ל-2019 לכל המוקדם. ושוב להזכיר: ליברמן הבטיח כשר התחבורה רכבת בכניסה לעיר בשנת 2009! במקום פרוייקט של 6 שנים קיבלנו פרוייקט של 16 שנים לפחות ואולי יותר.
º
באיחור אופייני של 207 שנים מאז תוכנן במקור
28/01/11 19:45
2צפיות
º
5771 שנים!
28/01/11 21:29
1צפיות
2-3 חודשים זה לא עיכוב מי יודע מה...
28/01/11 21:29
1צפיות
תודה רבה על העדכונים!
שלום לך מר עופר פטרסבורג מ"ידיעות אחרונות"
28/01/11 08:05
247צפיות
קוראים לי בני ואני מנוי של העיתון שבו אתה כותב.
אז נכון שאני מקבל שירות מצויין מכם, שמח לראות את העיתון כל בוקר בבית.
אבל אני מאד עצוב על כך שאתה  מקלקל קצת את האוירה.
תראה עופר. אני שרפתי הרבה שעות במקום עבודתי בנושא שנקרא "הערכה". לא של יהלומים אלא של מילים. לכן המאמר שלך בעיתון של היום (יום ו') "רכבת הכסף" גרם לבלוטות הביקורת שלי קצת לפעול. כי זה מאמר שכתוב, בלשון המעטה "לא נכון" ומעיד על האוביקטביות שלך ועל הכוונה שלא לתת לכמה עובדות לבלבל לך את המוח.
אז ראיינת את הסטודנטית התורנית שנורא כועסת ואת חיים שטוען שהשביתו את הרכבת כמעט חודש. כן, חיים ממודיעין שלא זכור לי כל כך שהשביתו לו את הרכבת.
ובנוסף לחיים ולמאיה לא טרחת לשאול גורם שולי, ממש לא חשוב וזהו דובר או דוברת הרכבת. הם היו יכולים להגיד לך למשל למה העלו, בכמה העלו ביחס לתשומות שעלו, מתי העלו פעם אחרונה, מה היה  שיעור העליה נניח בחמש השנים האחרונות וביחס למה. נו ברור, אין מקום ב מכסתמילים שלך לדוברים כי הפונט "רכבת הכסף" חייב להיות ענק כמו מגה קטר.
ועוד משהו אדון פטרסבורג. כתבת שסגרו "קווים מרכזיים" בגלל תקלה. אני לא הייתי סומך עליך יותר. כי אתה יודע (אם אתה קורא את העיתון שלך...) שרק קו מרכזי אחד נסגר ולא בגלל תקלה אלא בגלל עבודות תחזוקה מתוכננות. הקו המרכזי הנוסף הוא הקו לירושלים. נכון שבכל העולם הקו לבירה הוא קו "מרכזי" אבל בחייך...הקו לירושלים?
ונכון גם הקו לכפר סבא נסגר, אגב לפחות מחודש. אני יודע את זה כי אני משתמש בקו הזה אבל מה לעשות ואני כן מפרגן.
אספר לך, האדון פטרסבורג סיפור קטן על מקום העבודה שלך. מותר? טוב.
אתה יודע איך נולד "מעריב"?
בלילה אחד פרשו עורך י"דיעות אחרונות" ורבים מהאושיות והקימו עיתון מתחרה "ידיעות מעריב" שמו. אז האדון מוזס הצליח באותו לילה להפיק איכשהוא עיתון דק אבל הוא אמר שזה לא ישבור אותו. לא ראיתי שמישהו קיטר שבגלל התקלה הוא מקבל עיתון דק דק. קאפיש?
אז בבקשה, כמינוי של עיתונך אני מבקש ממך לכתוב נכון. לראיין את דוברי הרכבת כי מגיעה להם זכות תגובה, לבדוק טוב טוב את העובדות וללמוד מה זה קו מרכזי, ואולי, (לא, בני, אל תגיד את זה..) אולי...(בני! מה אתה דורש מהעיתונות!...) אולי קצת לפרגן למנכ"ל הרכבת שיצאו מהמשבר הזה כמו גדולים.
יפה מאוד ד"ר הספל, אבו פרופסור!
28/01/11 08:19
17צפיות
ביטלתי את המינוי שלא היה לי לידיעות אחרונות. שידעו להם. !!!
שלום לך אבו איל
28/01/11 15:47
10צפיות
עיתונאי כבר לא תהיה.
אני אבו פרופסורה! כלומר: הגרף הגדול, הברון פון בראטוורסט שניצל,  אבו פרופסורה,  איבן ד"ר ברנרד , חבר מסדר האימפריה הבריטית.
קאפיש?
למה ציפית בני?
28/01/11 08:25
12צפיות
מדובר בעיתון שהצמיח את אתר הזבל YNET ומכתיב לו את האג'נדה האנטי רכבתית. "ידיעות" הוא עיתון ישראלי צהוב טיפוסי בלי שום התחשבות בעובדות והמילה "אובייקטיבי" נזרקה שם מהחלון כשבגרוש עוד היה חור. הכתב פטרסבורג מסקר פרוייקטים של בניה ואין לו מושג קלוש בתשתיות או בתחבורה. אז הוא כותב השמצות, במילא אף אחד שם לא יבדוק אותו.
º
אפשר לקבל לינק למאמר המדובר?
28/01/11 08:28
8צפיות
שבוע קשה עבר על הברון פון שניצל בפיתה
28/01/11 09:04
8צפיות
גם נסיעה באוטובוס וגם כתבה קשה בעיתון עליו הוא מנוי. מנוי?! אביר מסדר הביריות מנוי על הצהובון המודפס של המדינה?!

תנחומיי הכנים, דוק'.
נו, עוד פוסט מעולה של בני... זהירות, אנחנו
28/01/11 12:40
4צפיות
עלולים עוד להתרגל לרמה הזו.
º
איך הם שכחו את התייר הזועם מבריטניה?
28/01/11 12:41
2צפיות
הוא יזעם רק על זה שאין שירות אוטובוס חלופי.
28/01/11 13:15
6צפיות

אנחנו רגילים לכל מ"עלים על המסילה" ועד "שלג מהסוג הלא נכון".
º
מה עם השועל שקטע את תנועת הרכבות בקו החוף??
28/01/11 15:51
1צפיות
º
Nothings gonna stop me now!!!
30/01/11 18:13
כל מילה בסלע יא בני ! כל הכבוד על
28/01/11 15:13
3צפיות
הפוסט החשוב הזה ! נהדר !
º
נאה דרשת ידידי
28/01/11 15:35
3צפיות
העיתונים הפכו לאוסף פסקאות המזלזלות
28/01/11 15:52
3צפיות
באינטיליגנציה של הקורא...
ועכשיו...
28/01/11 23:38
1צפיות
אחרי שהרכבת הוציאה את "ישראל היום" מהתחנות ומאפשרת ל"ידיעות אחרונות" לחלק עיתון בחינם לנוסעים, היוצרות עוד תתהפכנה.
אני צופה מהפך
29/01/11 00:38
שלידו ההפיכה במצרים תיראה כמו משחק ילדים.
יפה שאמרת הפיכה ולא "מהפיכה"
29/01/11 09:08
3צפיות
גם בתוניסיה לא היתה שום מהפיכה אלא הפיכה. הערבים עוד לא הוכיחו שהם מסוגלים למהפיכה.
זאת אמירה קצת גורפת
29/01/11 11:54
2צפיות
היו מהפכות במצרים ובעיראק בשנות החמישים
הכול תלוי בתוצאה
29/01/11 13:17
בינתיים נראה שמה שיש זה רק נסיון הפיכה. אם האחים המוסלמים יצליחו להשתלט, אפשר יהיה לקרוא לזה מהפיכה.
לא היו שום מהפיכות
29/01/11 18:51
החלפת רודן אחד באחר אינה מהפיכה, היא הפיכה. זה שקודם קראו לרודן "מלך" ועכשיו קוראים לו "נשיא" לא הופך את ההפיכה למהפיכה. אם שלטון אוטוריטרי יהפוך לשלטון דמוקרטי - זו תהיה מהפיכה.
בדומה לכך לא היתה שום מהפיכה באירן ב-1978. דיקטטורה הוחלפה בדיקטטורה. שלא יספרו לך סיפורים בני.
אני מבין שאתה עסוק בכתיבת מילון עברי חדש
29/01/11 20:38
2צפיות
לדעתי אתה טועה. רוב המהפכות בעולם לא הפכו את צורת השלטון על פיה. ההבדל (לדעתי) בין הפיכה למהפכה - הפיכה מתנהלת בתוך מסגרת קיימת, מהפיכה משנה את המסגרות.
בדיוק! עמית ואני צודקים.
29/01/11 20:52
1צפיות
ואגב, לא מספרים לי סיפורים בהסטוריה. אני זה שמספר אותם...
º
אני מקווה ששלחת עותק גם לעיתון
29/01/11 00:40
2צפיות
סרטון חביב מיוטיוב
28/01/11 01:21
7צפיות
אומנם לא אותו הדגם אבל בהחלט מזכיר נשכחות...

MAN SG240 ממינכן

º
יש עדיין 28 SG בשרות
30/01/11 01:59
2צפיות
דברו עם חבר הכנסת.
27/01/11 23:28
1צפיות
חבר הכנסת יואל חסון פנה בפייסבוק אל הציבור וביקש להפנות אליו בקשות להצעות חוק, וגם לדעת מה מציק לכם.

לא כדאי לזלזל ברצון שלו להיות פעיל, ואפשר לנצל  את ההזדמנות.

אני מקוה שתקדמו את התחבורה הציבורית, שמשום מה עוד לא קלטו בארץ את חשיבותה.


יצירת קשר

טלפון בכנסת: 02-6408366/7/8
פקס: 02-6496106
דואר אלקטרוני: yhasson@knesset.gov.il

זה מראה
28/01/11 00:10
1צפיות
שח"כ יואל חסון ממפלגת קדימה רציני איכפתי רגיש לציבור הרחב. ורוצה שיתנו לו רעיונות לשאילתות והצעות חוק חשובות ומועילות. כל הכבוד לח"כ יואל חסון.
º
או שהוא סתם מחפש פרסום
28/01/11 01:41
28/01/11 07:05
º
28/01/11 09:13
1צפיות
כן גם
28/01/11 12:56
2צפיות
זה יכול להיות יכול להיות שהוא סתם אומר ולא מיתכוון לזה ברצינות
למרות זאת
28/01/11 14:46
זו הדרך הנכונה לבחור צעיר חסר נסיון , שבמקרה מצא את עצמו בכנסת, להפוך לנציג ציבור אמיתי.

ונקווה שעם הזמן גם הוא, וגם אחרים, יבטאו יותר את רחשי הלב של הציבור גם במעשיהם.

גם את צעירה וחסרת נסיון
28/01/11 15:40
איני אומר זאת לשלילה חלילה. פשוט אלה מאיתנו שהספיקו לראות כמה קמפיינים פוליטיים בחייהם יודעים שיש פער עצום בין סיסמאות ("יבטאו יותר את רחשי הלב") לבין המציאות. לצערי הרב גם את תגלי זאת במוקדם או במאוחר.
יואל חסון ממש לא חסר נסיון
28/01/11 20:12
הוא ח"כ כבר כמעט 5 שנים (נבחר ב-2006)
אורי זה לא מראה כלום
28/01/11 15:38
למרבה הצער לצעדים האלה כשלעצמם אין שום משמעות.
ויותר מזה: אפילו הגשת הצעות חוק והעברתן אינן חשובות.
ואפילו יישום החוקים אינו משמעותי.
הדבר המשמעותי היחיד הוא ההשפעה שתהיה לחוקים על מצב התח"צ.
רק זה יהיה מבחנו של ח"כ חסון. חקיקה כשלעצמה היא חסרת ערך. מבחן התוצאה הוא הכל.
גם אם שיפור התחבורה הציבורית
28/01/11 15:41
יועיל לאותה אוכלוסיה שממילא משתמשת בה, עדיין חשוב מאד לשפר עוד ועוד.

כל השאר יהיה בונוס לשאר האוכלוסיה.

אבל אפילו את זה אין לך ביד
28/01/11 20:07
זה מה שאני מנסה לומר. מדובר בשלב זה על דיבורים, וכאלה כבר היו לנו מספיק ב-62 השנים האחרונות...
מי בכלל גולש בפייסבוק???????????????
28/01/11 15:11
1צפיות
את חושבת שאנחנו משועממים??? אם הבחורצ'יק הזה כל-כך רוצה לעזור - שיבוא לפה ! פייסבוק טוב למוכי גורל ולאנשים שחיים את העבר. תני לעבר לעבור ! תחיי את ההווה והעתיד ! שמחת זקנתי מה עושים היום אנשים שלמדו איתי בתיכון. במילא רובם היו חנונים נוראיים ומשעממים ואני הייתי היחיד בכתה שעישן ונהג בגיל 17 על פורד טרנזיט....
אין צורך.
28/01/11 15:38
1צפיות
אפשר לשלוח אימייל.
לכל חבר כנסת אימייל גלוי.

נתתי למעלה.
º
שרשור הכוונה ומודיעין 28/1 - 29/1
86תגובות
27/01/11 23:12
34צפיות

(המשך...)
עדכון קטן ממחלף דב-הוז
27/01/11 22:32
התמונה היא מהיום בשעה 6:30 בבוקר.
לפני חודש פחות או יותר המכונה הזאת הייתה עדיין בשער חולון,והיום הופתעתי לגלות אותה במחלף דב הוז.
ולגבי השיפוצים במחלף עצמו,סיימו הכל.כל הקירות סגורים ואין יותר פתחים בשוליי הכביש.
חשבתי שיהיו אנשים שירצו לדעת :)
כפי שהבנתי, המכונה הזאת סיימה לעבוד על
27/01/11 23:02
מסילה אחת (המזרחית) בין ההגנה לראשל"צ, וכעת משלימה את הריתוכים במסילה השנייה. בקירות נשארה אמנם קצת עבודה - כמו על החיפוי החסר שנראה בתמונה, אבל זה כבר באמת בקטנה...
º
27/01/11 23:24
º
תודה על הדיווח
28/01/11 01:34
האם ישנם פתחי מילוט מתוואי הרכבת?
28/01/11 04:44
באיזה מרחק? האם יש סימון כלשהו לקראתם?
בפירוש כן
28/01/11 07:19
לא רק בקו הזה אלא בכל קו שבו יש מנהרה או תעלה שחסומה בקירות גבוהים. פתחי המילוט מסומנים בשלטים מתאימים, לראות שלט כזה אתה צריך לחפש בארכיון הפורום. לגבי מרחקים אין לי מושג, יש תקינה מסודרת בארץ שקובעת את תדירות פתחי המילוט.
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום