לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

פרשת השבוע בקטע רמלוד: ויהי אור!
61תגובות
03/06/11 13:37
1צפיות
חדש ברמלוד: קטע מסילה חבוי וסמוי מן העין נחשף באחרונה בעבודות הרכבת. עד לסגירתו של הקטע ע"י הקירות האקוסטיים, ניתן ליהנות בינתיים מרמפת צילום חדשה שהוכנה במיוחד עבור צלמי הפורום. הרמפה ממוקמת על מה שהיה פעם הררי גרוטאות ופסולת...

(המשך...)
פרשת השבוע בקטע רמלוד: ויהי אור!
חדש ברמלוד: קטע מסילה חבוי וסמוי מן העין נחשף באחרונה בעבודות הרכבת. עד לסגירתו של הקטע ע"י הקירות האקוסטיים, ניתן ליהנות בינתיים מרמפת צילום חדשה שהוכנה במיוחד עבור צלמי הפורום. הרמפה ממוקמת על מה שהיה פעם הררי גרוטאות ופסולת שטופחו בעמל רב ע"י האדמיניסטרציה המקומית של הסולטן יואל לביא. עם סיום הפרויקט, למגינת לבו של לביא, תופר השלווה הכפרית ששררה במקום, ור"י תבצע בו טיפוח נוף שכלל אינה מחויבת בו.

תמונות נוספות מלוות בהסברים תועלמנה אי" בהמשך הערב. עד אז, מוזמנים חברי הפורום לנחש מהו הקשר בין כיסא-גלגלים, חבר מרכז, משטרה, רכבת והמשרד להגנת הסביבה. בהצלחה למנחשים!
כתב כלכליסט התנסה בנסיעות באוטובוסים בגוש דן
03/06/11 10:16
22צפיות
לצורך כתיבת כתבה במוסף סופ"ש של "כלכליסט" נסע כתב העתון בשורה של קווים בגוש דן ומביא את רשמיו
כתובות אינטרנט מצורפות:
כתבה מושקעת יחסית
03/06/11 10:40
2צפיות
למרות שהיא מוטה כנגד התחבורה האוטובוסית והכתב מודה בזה.
"אם אתה באמת רוצה להבין את המצב האבסורדי והלא ייאמן של התחבורה הציבורית, תעלה על קו 29 ממרכז כפר סבא להרצליה"
במילים אחרות: הכתב הלך וחיפש את הקווים הכי איטיים ומאספים שיש בארץ. פלא שמצא רק קווים שיציגו את האוטובוסים בצורה רעה?
זאת ועוד, קווי האוטובוסים עומדים בחודש הבא בפני הפעימה השניה של ארגון מחדש של מסלולי הקווים. אני מניח שלפחות חלק מהקווים שפורטו בכתבה לא יהיה קיימים כבר. מה הפואנטה?
אני נוסעת כל יום כמעט באוטובוס
03/06/11 11:23
בתוך גוש דן ובדרך כלל הנסיעה מהירה ונוחה. אילו הייתי נוסעת במכונית הייתי חוסכת זמן כמובן אבל לא הרבה. אני פשוט מכירה את האוטובוסים ואת הדרכים המהירות לשלב אותם אחד עם השני.

כמובן, כל מילה בכתבה כנראה נכונה, זו היתה סקירה מצוינת של קווים בעייתיים. אבל זו לא התמונה המלאה של התחבורה הציבורית בגוש דן.
º
הצלחת להגיד בקצרה את מה שאמרתי ארוך מאד :)
03/06/11 14:46
תראה
04/06/11 00:03
הכי קל זה לקחת קוים כמו 21 ו-44 ולהגיד "אוטובוסים עם הרבה מקום לשבת , עם מסלול מאד קצר ונוח"  . החכמה היא לבדוק את הקווים בעלי הביקוש ,אלה שמשרתים את רוב משתמשי בתח"צ ,  והקוים האלה כמעט כולם אם לא כולם קורסים לגמרי . המצב של התח"צ בארץ הוא על הפנים והיא אפשר לטשטש את זה .
אני פשוט לא מסכים איתך
04/06/11 16:15
הוא לא הלך לחפש באופן אקראי. הוא חיפש את הקווים הכי בעייתיים והציג אותם כאילו שזה אחד לאחד מה שקורה בכל הקווי אוטובוס בארץ. בפועל, לא זה הוא המצב. הכתיבה היא מגמתית עם כוונה להראות מה רע.
יש בעיה לאנשים להיות מקובעים על משהו.
03/06/11 12:59
1צפיות
אני אישית לא יודע על מה הוא מדבר, אני מחליף אוטובוסים כמו חיתולים לתינוק.

אנשים שמתעקשים להיתקע באוטובוס צפוף ורק בכדי לא לבצע החלפה, מה אגיד, זו בעיה שלהם.

כמו שניתנה הדוגמא לנסיעה בין הרצליה לפתח תקווה, אז מה הבעיה לנסוע לצומת הכפר הירוק ולהחליף שם ל49?

זה כמו שיגידו לנסוע מתל השומר לאוניברסיטת ת"א בקו 45 כשאפשר לקחת 64/70/87 ולהחליף בגהה ל49.

ובאמת שלא חסרות שום חלופות כמעט בכל מקום בגוש דן. נכון שלא בכל מקום יש קו ישיר ומהיר שמחבר בין שתי הנקודות, אבל החלפה לשניים ואף שלושה קווים יכולה לקצר את זמן הנסיעה בחצי. צריך רק להכיר את הכל, זאת הבעיה ולאנשים פשוט אין סבלנות להכיר. אנשים גם מקובעים שהתחנה המרכזית בת"א היא המקום האופטימלי להחלפת קווים. אנשים גם חושבים שהדרך בין פתח תקווה לחולון צריכה לעבור דרך מרכזית ת"א למשל. אנשים שמגיעים מחוץ לעיר לעזריאלי בוחרים לנסוע בקו אוטובוס למרכזית ת"א, אנשים שצריכים להגיע לרמת גן, פתח תקווה וכו' מהדרום וגם המצפון, מבצעים החלפה במרכזית ת"א. זה אבסורד, בעיקר למי שבא מהצפון. וגם מי שבא מהדרום ויש לו תחבורה לרכבת מרכז.

זה כמו שלנסוע מאשקלון לבאר שבע בשעות מסויימות הרבה יותר מהיר דרך קרית גת (בשעות שאין ישיר ורק מאסף). דרך קרית גת זה אומנם בשני קווים (דר"א העלות זהה, שקל יותר) ובכלל מי שצריך את צפון העיר זה חוסך לו נסיעה עירונית בתוך באר שבע אם היה בוחר לעלות על המאסף בין אשקלון לבאר שבע והכי חשוב, חוסך זמן ודיי הרבה.

אני לעולם לא אבין מדוע כל כך הרבה אנשים מתעקשים להידחס בקו 51 כשקווי אגד ובעיקר בערב (בערב יש תדירות נפלאה לקווי אגד בציר ז'בוטינסקי) פשוט חוצים את כל ז'בוטינסקי ב15 דקות. אני כל פעם חוזר מפתח תקווה למרכזית ת"א ועושה את זה ב35 דקות לכל היותר באמצעות אגד. ובדרך אנחנו עוקפים שני קווי 51 עמוסים לעייפה.אפילו בתחנה של הקריה של קווי דן וקווים שנוסעים למרכזית, עומדים בשעות האלו כ30 איש ואף אחד מהם לא צועד לעבר התחנה של אגד. האוטובוס פשוט ריק!! אין נפש חיה בתחנות של אגד, פשוט כך. והנהג נוסע ונוסע ונוסע ופה ושם עוצר כי מישהו רוצה לרדת. בין עזריאלי למרכזית לא עצרנו באף תחנה, זה לקח 4 דקות על השעון. ואני כל שבועיים עושה את המסלול הזה ובין היתר פה ושם יוצא שאני תמיד מעדיף את 641 בציר ז'בוטינסקי. הוא פשוט יעיל ומהיר יותר כי אף אחד לא חפץ לעלות עליו. במקום להיתקע בכל תחנה עד שכולם עולים ויורדים, הוא פשוט נוסע, עוצר לכמה שניות ושוב ממשיך או לא עוצר בכלל כי אין ביקוש.

אותו הדבר עם קו 501 בשני הכיוונים, אנשים משום מה מעדיפים את 27, אין לי שמץ של מושג למה.

יש לי משהו אחד להגיד בנוגע לגוש דן, כמעט תמיד אגד מהירים יותר מדן וקווים. לא משנה שיש להם את אותו המסלול ולא משנה כמה פעמים אמרו לי אחרת. יש מן קביעה כזאת ששירות עירוני עולים על דן או קווים ואנשים פשוט לא עולים על אגד. ואני לא מדבר על אילו שיש להם חופשי חודשי, אני מדבר גם על חיילים, גם על אלו שמשלמים נסיעה בודדת.

גם מחלון לת"א שני קווים שנוסעים במסלול דומה, קו 1 דן וקו 92 אגד ותמיד אגד טס ברחובות. בקושי עוצר, נוסע ונוסע ונוסע (בעיקר בת"א). במהירות אני מגיע איתו לבימה ומשם הולך ברגל לסנטר, הרבה יותר מהר מקו 1.

הבעיה לטעמי היא שאנשים מקובעים על אוטובוס אחד ללא חלופות ויש המון קווים גרועים כאלו (חלקן יבוטלו כעת). העניין הוא שחלופות זה הדבר הכי טוב שיכול להיות. אי אפשר לצפות שיהיה קו אוטובוס לכל רחוב ורחוב. ומשום מה אנשים נוטים להתנגד לזה. מעדיפים לנסוע באוטובוס אחד מייגע כשבחלופה של שני קווים הם חוסכים חצי מהזמן.
התשובה לחלק מהתהיות שלך היא אחת
03/06/11 14:02
2צפיות
חפשי חדשי, אין כרטוס משותף. איזה סיבה יש לקחת 501 כשיש כבר חפשי חדשי של דן, ועל נסיעה באגד צריך לשלם? גם נוסעים מזדמנים בתחב"צ לא מחזיקים כרטיסייה של חברה שהיא לא החברה העיקרית שנותנת שירות באיזור שלהם. לי, למשל, יש רק כרטיסייה, ורק של דן. אבל נראה איך יהיה אחרי 1 ביולי.
דיברתי גם על חיילים וגם על נוסעים מזדמנים
03/06/11 14:45
שמשלמים במזומן על נסיעה בודדת.

זה אבסורד לראות כל יום את התחנה של קווי דן וקווים למרכזית (בקריה), מפוצצת בחיילים לאורך כל שעות היום. כאשר לצידה יש את התחנה של קווי אגד (ולא חסר קווים שאוספים משם) שמגיעים למרכזית כשאף אחד לא עולה בדעתו לעמוד שם, או לעמוד באמצע בין התחנות כך שמה שיגיע - ברכה.

אתה יודע משהו, זה כמו בדרום שיש קישור בין באר שבע לקרית גת, קרית מלאכי, מסמיה באמצעות מטרופולין ואגד. הנסיעה באגד יקרה יותר בשקל וחצי. המצב הוא כזה, האוטובוסים של מטרופולין מפוצצים, אנשים נוסעים גם בעמידה. לעומת האוטובוסים של קו 446 של אגד שנוסעים ריקים למחצה ומלאים בחיילים, אנשי משטרה ואנשי שב"ס. לצד מעטים שצריכים להגיע לבית שמש והאיזור. כל השאר פשוט עולים במטרופולין, נדחסים להם ומגיעים לאט יותר ליעד שלהם. נוצר מצב שנהגי אגד לא כל כך מתאמצים לעצור בתחנות בדרך, כי זה סתם מעכב אותם. הם עוצרים ולרוב אף אחד לא מראה סימנים שרוצה לעלות. כשאני נוסע ב446, הנהג מהבהב עם אורות ליושבים בתחנה, מאט ואם הוא לא רואה סימנים שמישהו רוצה לנסוע איתו הוא פשוט ממשיך בדרכו. כך יוצא הרבה פעמים שיש קו ישיר בין באר שבע לקרית גת, בלי עצירה באף תחנה לעומת קווי מטרופולין שעוצרים בלהבים, בדבירה, בבית קמה ובעוד מקומות. וכל הנוחות הזאת במחיר של שקל וחצי יותר? הרי את בקבוק השתייה שאתם קונים כל יום, אתם לא דואגים לשמור ולקבל עליו זיכוי של 30 אגורות, אבל על הנוחות שלכם אתם מוותרים, אז תוותרו אבל אל תתלוננו. ונכנסתי כאן לנקודה ספציפית, אבל לעולם לא אבין אנשים שמשליכים בקבוקים לפח (מבחינתי זה להשליך כסף לפח), אבל להתקמצן על תשלום של שקל וחצי יותר תמורת נוחות ומהירות.

אני מבין את מה שאתה אומר, אני גם טוען שלא צריך להיות הבדל עבור האזרח באיזה חברה הוא משתמש ושיהיה כרטוס משותף. אבל מנגד, כל אלו שלא כבולים לכרטיס כזה או אחר ועדיין בוחרים דן או קווים כשיש להם חלופות אחרות, זה פשוט חבל. לקחת את 501, את 641, את 475 וכו', זה הרבה פעמים כמו לנסוע ברכב פרטי או מונית לצורך ההשוואה. נסיעה מהירה וחלקה יחסית, רק בשל כך שאנשים כבולים ע"י כרטיסים לדן, או כבולים בדיעה שלהם על שירות עירוני באמצעות דן בלבד.

אתן לך דוגמא נוספת, בבאר שבע יש קו עירוני פנימי של מטרודן המוביל מהמרכזית למתחמי הקניות: ביג, B7, וואן פלאזה ושדרת שבעת הכוכבים (גובלים האחד בשני, שטח עצום של חנויות). קו זה בעל המספר 14 מתחיל את מסלול בשכונה בעיר ומגיע למרכזית בזמן משוער, תדירות הקו כל חצי שעה. מהמרכזית עצמה יוצא קו 388 לערד בכל רבע שעה כמעט בכל שעות הפעילות שלו, לפעמים תדירות גבוהה יותר אפילו. הוא מגיע לביג תוך 3-4 דקות נסיעה לעומת כ8 דקות נסיעה בקו 14. אתה לא צריך לנחש האם תספיק את קו 14, קו 388 מתחיל את מסלולו מהמרכזית. הוא גם זול יותר ב20 אגורות. ותתפלא אבל קבוע עומדת מונית בתחנה של קו 14 ואנשים עולים עליה תמורת 5 שקלים לנוסע (מונית רגילה). למה שלא ילכו לתחנה של 388? כי אנשים לא יודעים, כי אנשים לא מצפים שקו בינעירוני יבצע שירות עירוני. כי אצל אנשים קבוע בראש שבתוך העיר נוסעים עם מטרודן בלבד. אבל הם כן ישלמו למונית 5 שקלים (שזה יותר מנסיעה עירונית כאן בבאר שבע). יודע מה עוד יותר אבסורד? בכיוון ההפוך מהביג למרכזית קו 388 עוצר בתחנה להוריד נוסעים ואף אחד לא מנסה לעלות עליו בכלל. בדיוק כמו מה שקורה עם אגד בחלקים מגוש דן. פה ושם יש חייל ששואל את הנהג אם הוא מגיע למרכזית ואז הוא עולה ואנשים מתפלאים וחלק עולים והשאר פשוט חושבים שבגלל שהוא חייל אז "מותר" לו.

אני חושב שיש בארץ קביעות מסויימת שתבועה במח של כולם לגבי חברה מסויימת או לגבי שירות עירוני אל מול בין עירוני. אני חושב שכאן נמצאת הבעיה המרכזית, כי גם בימים שאגד, דן ותחבורה ציבורית באר שבע היו היחידות בישראל, גם אז אנשים נמנעו מלבצע נסיעות עירוניות באמצעות קווים בין עירוניים במקומות רבים.

בכל מקרה, דיברתי גם על החלפת קווים שמזה אנשים גם נוטים להימנע, או לעבור אך ורק במרכזיות כשהדרך רק מוארכת דרכן. אני מכיר מישהי בצבא שהייתה נשלחת פעם בשבוע לפרקליטות תעבורה שיושבים ליד אונ' תל אביב. את הדרך היא הייתה עושה באמצעות קו 370 למרכזית ומשם עם 28 המזוויע ביותר! היא הייתה מבזבזת על זה יום שלם. לא עלה בדעתה לקחת רכבת לתחנת האונ', לא עלה בדעתה לעלות על 380 בימי השבתת הרכבת ולהמשיך משם ברכבת תחנה אחת ומשם אינספור קווים לפרקליטות בתדירות של כל כמה דקות. ולא חסרות לי עוד דוגמאות שאנשים מתעקשים לנסוע מבאר שבע לאריאל, לפתח תקווה, לרמת גן דרך מרכזית ת"א. לעזריאלי, לדיזינגוף סנטר וכו' וכו', הכל דרך מרכזית ת"א. מכיר אנשים שנוסעים לאזור (היישוב) מבאר שבע בקו 369, מעדיפים אותו על 370 + אוטובוס נוסף (ואני מדבר על אנשי מדים בין היתר). נתקלתי גם בכאלו שנוסעים לצומת חולון ב369. באמת שלא חסר דוגמאות, ממש לא חסר.

כל מה שיש לי להגיד זה שנכון מערך התח"צ לא הכי מתקדם ומשופר שיש, אבל הנוסעים עצמם עושים לעצמם חיים קשים מאד בהתניידות בישראל. כמו שלפני כמה ימים הכוונתי מישהי מהבורסה לדרך הטייסים פינת עודד באמצעות קו 58 כשכולם המליצו לנסוע או ב67, או עם החלפה בהמסגר פינת לה גארדיה. במקום להידחס עם כל העולם, להיתקע בפקקים ולנסוע בעצבים, לקח לה 30 דקות נסיעה + 15 דקות הליכה ליעד שלה במיניבוס שכיף לנסוע בו, בלי עצבים, ברקסים פתאומיים, בלי נוסעים על הדלתות וכו' וכו'. גם כשאני נוהג אני עוקף את כל הפקקים שיש כמעט, אני גם מוצא חניה במרכז ת"א. אני בן אדם כמו כולם ואני מגדיל ראש ולומד כל הזמן על דברים חדשים שיש, שמשתנים וכו'. אני תושב באר שבע ואני מכיר את כל גוש דן, כולל רחובות, אוטובוסים שנוסעים בהם ואפילו כל כמה זמן הם באים.וזה אני, אני לא מצפה שכולם יהיו כמוני. מנגד, מי שאכפת לו להגיע לעבודה ביעילות ובמהירות ולא לשרוף את החיים שלו באוטובוסים יכול להגדיל קצת ראש, לפתוח אינטרנט ולגלות שיש לו חלופות טובות יותר. בעיקר כל משתמשי החופשי חודשי שיכולים להחליף בלי סוף ולא נגזים אבל לרוב מספיקה החלפה אחת או שתיים וזמן הנסיעה מתקצר בחצי לעומת נסיעה בקו אחד. אבל אזרחי ישראל נהנים לקטר, להגיד שהכל רע, שאין שום דבר טוב. אז תתקעו בקו 51, תתקעו בקו 92, תתקעו בקו 45, תתקעו בקו 7 (של ת"א), תמשיכו לנסוע לסנטר מרכבת מרכז באמצעות קו 5, תמשיכו לבזבז את הזמן שלכם על כלום ותתלוננו על זה.

דר"א הסלוגן של דן: "הדלתות נפתחות לקראתך", לא ממש נכון, הרבה פעמים הדלתות לא נפתחות כי אין מקום והוא רק מוריד או מדלג :) ותודה לחולדאי שהרס לדן את הסלוגן.
תיקח בחשבון שיש את העניין של תחנות הורדה
03/06/11 15:42
בקו 641 של "אגד" למשל תחנת ההורדה הראשונה היא בכפר אברהם בפתח תקווה וזה לא סתם כי רוצים להבטיח לקו 51 את הבלעדיות. ייתכן שגם לקווים נוספים יש את אותה הבעיה של עלייה/הורדה וזאת כדי שישתמשו בשירות העירוני.
ולגבי החלפות: הסיבה שלא מחליפים הוא בעיקר בגלל שצריך לשלם פר נסיעה ולא פר זמן. בחיפה וירושלים פתרו את הבעיה באמצעות כרטיס המעבר. בקרוב הכרטיס ייכנס גם לגוש דן ועקב ביטול הקווים השונים אנשים יהיו מוכרחים לבצע מעברים. לא בטוח שזו המדיניות הכי יעילה אבל יהיה מעניין לראות כיצד הניסוי הפסיכולוגי הזה יצליח.
º
לגבי 641, התכוונתי בכיוון הנסיעה לת"א.
03/06/11 16:47
º
ובכל זאת בכדי לנסוע בין ת"א לפ"ת הוא מעולה.
03/06/11 16:51
הטיפש דוגם את התח"צ ערב הרפורמה...
03/06/11 19:27
1צפיות
הרי הרפורמה אמורה לפתור חלק מהבעיות.
º
חלק מהקוים שהוא ציין לא קשורים לרפורמה
03/06/11 21:27
º
ובכל זאת התיזמון שלו גרוע....
03/06/11 22:04
לא שייך לתיזמון
03/06/11 23:58
זאת הרי לא הכתבה הראשונה וגם לא השניה שמסקרת את השירות הגרוע האוטובוסים, אז במקרה זאת נעשתה עכשיו אבל עדיין טוב שיש כתבות כאלה.
טוב שיש כתבות וביקורת
04/06/11 09:20
אבל התיזמון חשוב, אתה רוצה להציג בעיה ועושה את זה ערב הפיתרון? קצת לא מיקצועי.
עדיף שהיה מחכה עד ספטמבר ואז כותב כתבה על  השרות  אחרי הרה-אירגון.
זה ידוע שלעיתון / כתב מסויים חסרים מידי פעם אייטמים אז שולפים נושא מהמגירה, בד"כ זה מצליח , נושא כזה תמיד מתאים למלא חללים בעיתון / אתר. רק שכאן הוא פיספס את התיזמון (מה שלא מראה על מיקצועיות יתרה ולכן לא ממש ניתן לסמוך על מה שהוא כתב) והתעלם לחלוטין מהרה-אירגון.
מסכים. אמנם קו 29 ובכלל אזור השרון
04/06/11 10:36
2צפיות
לא כלול ברפורמה הנוכחית. ולמרות זאת, עדיין זה היה מתאים לעלות את הכתבה הזו, לפני הפעימה השנייה בגוש דן, שהולכת ומתקרבת.
איזה רפורמה תצליח לקצר משך נסיעה של אוטובוס
04/06/11 14:15
משעתיים ו20 דקות!!!!(הזמן שלוקח להגיע מב"ש לאילת) לחצי שעה?

הכתבה הזו מציגה את התחבורה הציבורית במערומיה.
רפורמה של שינוי בפריסת הקווים ונת"צים/מת"צים
04/06/11 16:01
רפורמה, שבה משנים את קווי האוטובוסים השונים, שיהיו לקווים מהירים יותר.
לצד זה יותר נתיבים ומסלולים לאוטובוסים.
אף אחד מהקווים שהוזכרו לא כלול ברפורמה!
04/06/11 16:29
אפילו לא אחד! כמו כן, אף אחת מהנסיעות שהוזכרו לא עוברת בתוך תל אביב, באחד הנת"צים שייפתחו (שיעילותם עדיין מוטלת בספק). כך שהכוונה מאד רלוונטית ומאד במקום.
70,84 ו149 זה לא תל אביב? 55/56 גם לא?
04/06/11 16:39
1צפיות
לא הבנתי למה הוא עלה על קו 70 ומאיפה בכלל ו84 אומנם לא ממש נוסע בת"א, אלא יוצא ממנה. על 149 הוא גם כתב והוא עלה עליו ממרכז ת"א.

55/56 לא עלה בת"א אבל עדיין. והוא גם דיבר על 37 כשהוא חזר לת"א.
נו, ואיזה מהקווים האלה הולך להשתנות עוד חודש?
05/06/11 02:04
אף אחד. אולי רק הקטע של 55, 56 ו-70 באבן גבירול, אם אכן יהיה נת"צ בקטע הזה, ובתנאי שהוא ייאכף כהלכה. פרט לכך לרה-ארגון אין שום השפעה על הקווים המוזכרים בכתבה, ולכן הטענה כאלו הכתבה לא רלוונטית היא טענה שקרית, טענה של אנשים שמסרבים בכוח להסתכל לאמת בעיניים. והאמת היא שהתחבורה הציבורית בארץ היא על הפנים.
אני התייחסתי רק לזה שהם נוסעים בת"א.
05/06/11 12:33
אין לי בעיה עם רלוונטיות הכתבה לפריפריה של גוש דן. אבל גם למה שהוא התכוון, לפחות מבחינת מחיר וכרטוס לשעה וחצי - יהיה שיפור. בן אדם שירצה לנסוע מהרצליה לפתח תקווה יוכל לעשות זאת באמצעות שני קווים, באותו המחיר וזה יצא לו יותר מהר. בן אדם שירצה להגיע מת"א לאיקאה לא יצטרך לנסוע בקו 84 המייגע. למרות שיש את 180 של ויאולה פעמיים ביום והוא קו ישיר לשם. בן אדם שירצה להגיע לאיקאה יוכל לקחת קווים מהירים כמו 303/310 ולהחליף בצומת עין הקורא לקו 22. או לקחת את 201 (פחות מומלץ) ולרדת ברכבת הראשונים ומשם לעלות על 22. חבל שאין כרטוס משותף גם לרכבת...

בכל מקרה, יהיו פתרונות לאלו שירצו לבצע החלפות אוטובוסים גם לנסיעות שהוא בדק וזה מעולה.
º
כתבה מצויינת!
04/06/11 14:16
יש אשם אחד עיקרי בכתבה
05/06/11 08:10
וזה הרכב הפרטי


הרי רוב התלונות שלו הם על פקקים, ונסיעה מזדחלת במרכזי הערים.
אם לא היו רכבים פרטיים בעולם (מד"ב) אזש הנסיעות לא היו מזדחלות, המעבר דרך מרכזי הערים היה יחסית מהיר, ולא היו אוטוסטראדות עוקפות שמוציאות את העיניים ליושבי האוטבוסים.

למעשה זה מדרון חלקלק בו הרכב הפרטי דופק את התחבורה הציברוית, ומבריח יותר ויותר אנשים ממנה אליו, וכתוצאה מכך דופק אותה עוד יותר.
וזה כבר שלושים שנה מדרדר ככה.

הפתרון הוא כמובן "אפליה מתקנת" לטובת התחבורה הציבורית, ותשתיות איכותיות תומכות תח"צ גם על חשבון הרכב הפרטי. אני מקווה שהגלגל מתחיל להסתובב בכיוון הזה.

05/06/11 21:35
כל מילה בסלע.
מעוללות רכבת ישראל
85תגובות
03/06/11 08:07
3צפיות
אמש בחזרה מחו"ל  חיכנו  על  הרציף של  נתב"ג  לרכבת לנהריה של  שעה 14:00 , לא רק כי הלוח האלקטרוני נתקע על  שעה 10:59 ולא יכול  כנראה בגלל  עמיסת החום  וקרס , לא היתה כריזה על  הרכבת...

(המשך...)
אמש בחזרה מחו"ל  חיכנו  על  הרציף של  נתב"ג  לרכבת לנהריה של  שעה 14:00 , לא רק כי הלוח האלקטרוני נתקע על  שעה 10:59 ולא יכול  כנראה בגלל  עמיסת החום  וקרס , לא היתה כריזה על  הרכבת שנכנסה לתחנה , נסיעה ועצירה בלתי מתוכננת לפני תחנת ההגנה , עמידה של  כ-5 ד' בתחנה עצמה , המשך  הסאגה בעצירה בתחנת נתניה (שלא אמורה היתה להיות בסבב התחנות ) , המשך  עמיסת הרכבת לעיפה כמו  היתה מובילה בהמות ולא בני אדם  (להזכירכם  זאת רכבת ממודיעין  ולא מב"ש ) למרות אורך מוגדל  של  הרכבת , המשך  מסע מקרטע ונסיעה איטית לעבר תחנת בינימינה  ומשם  עמידה נוספת של  כ-10 ד'  ,התחלת נסיעה פראית לכיוון  תחנת חוף הכרמל ועוד פעם עצירה לא מוסברת של  כ-7 ד' . תחנות חיפה האחרות עברו  ללא ארועים  אחרים  חוץ מעצירה של  כ-7 ד' בתחנת חיפה מרכז  השמונה ועמיסה נוספת של  בקר (אנשים  ) על  הקרונות העמוסים  לעיפה ,

ירידה בתחנת ק- מוצקין באיחור כמובן  והתנצלות מוקלטת על  האיחור , סגן  מנהל  התחנה אדם  דוחה במיוחד אשר עשה טובה על  אנושית כאשר הסכים  לפתוח את פשפש הזכוכית כדי לעזור לאנשים  עם  מזוודות לעבור , גם  שהראו  לו כרטיס נסיעה בתוקף ושנוקב הוא לא הפסיק מחקירתו . אדם  זה ממש לא מסביר פנים  ומתאנה ללקוחות הנוסעים  לא רק באירוע זה .
לדעתי יש בעיה רצינית לרכבת ובמיוחד בתחנת ק-מוצקין  .
כרטיס החזר על  האיחור לא נלקח עקב אי רצון  להתעמת עם  אותם  אנשים  דחויים  בתחנה .
חידה לסופ"ש
03/06/11 03:54
1צפיות
למה שייך החוגון הזה?
http://pics.livejournal.com/chronograph/pic/002rre...
º
מנוף כלשהוא בנמל?
03/06/11 11:33
ידעתי שתגלה!
03/06/11 13:34
1צפיות
אכן מנוף. רק לא ממש בנמל, אלא בתחנת כוח הידרואלקטרית ברוסיה.
Zhiguli Hydroelectric Station על נהר הוולגה.
התמונה לקוחה מכאן:
http://samara-ru.livejournal.com/5178661.html
המפלצת מלוך נס?
03/06/11 13:00
בוא'נה, איזו חידה קשה! תן רמז, דייויד.
º
שרשור מודיעין והכוונה 3/6 - 4/6
02/06/11 23:35
82צפיות
איך מגיעים????
02/06/11 23:17
69צפיות
מרחוב הרואה לרחוב בירדן בר"ג
שניהם בר"ג
איזה קו ושל מי?
תודה...
תלוי מהיכן בהרא"ה ולאן בהירדן
03/06/11 01:53
30צפיות
65/67 של דן יכולים להתאים, כל אחד יש לו מסלול אחר ועובר באיזורים שונים בשני הרחובות האלו.

להכוונה מדוייקת, ציינתי כתובות מדוייקות, כך תקבלי תשובה שתתאים לך.
תסתכלי אם המסלול של 61 מתאים לך
03/06/11 11:08
33צפיות
מעבר לזה, מה שאולי כתב - צריך לדעת מהיכן ולהיכן. שניהם רחובות מאוד מאוד ארוכים.
רשימת כל הקווים מרחוב הרוא"ה
03/06/11 17:40
22צפיות
לרחוב הירדן ברמת-גן:
דן-61/65/67/30.
לגבי קו 30-רק בחלופת הלילה,לא ביום.
קווים-94/336.
º
אם בחלקים יחסית מקבילים, אפשר גם ברגל
03/06/11 18:24
6צפיות
איך אני מגיע ממרכזית המפרץ למרכז חורב בשישי?
03/06/11 01:41
3צפיות
אני צריך להגיע ממרכזית המפרץ למרכז חורב בסביבות הערב. (8 עד 9 ככה..)
האוטובוס האחרון של אגד לכיוון חורב יוצא ב12:30, איך אני יכול להגיע לשם בשעה יותר נוחה? (אם זה כרוך בהרבה החלפות אוטובוסים וכו' זה לא משנה, אני חייל.)
תודה.
איזה 12:30? האחרון יוצא ב-16:30! קו 123.
03/06/11 08:28
4צפיות
בין 16:30 ל-22:00 אין שירות. תיאלץ להתאים את עצמך לשעות בהן הממשלה שלך רוצה שתיסע.
הגעה לירושלים מת"א
03/06/11 18:20
186צפיות
שבת שלום לכולם

האם קו 480 מארלוזורוב לתחנה המרכזית בי"ם נוסע דרך כביש 431 או כביש 1?
בהנחה שאני יוצא מת"א ארלוזורוב בשעה 6:15 האם זמן ההגעה הכתוב באתר אגד (58 דק') הינו ריאלי או שאני אגיע מאוחר יותר?

שאלה נוספת, מה מצב העומס של קו 406 בחולון ברחוב המלאכה? אם אני עולה עליו בשעה 6:15 במלאכה האם הוא יהיה מפוצץ ויעצור או שמא עדיף ללכת על האופציה לנסוע מתל אביב?

תודה לעונים.

קו 480 נוסע דרך כביש 1
03/06/11 18:53
25צפיות
לגבי זמן ההגעה-אם אתה יוצא בשעה שציינת אז הזמן הכתוב באתר אגד בהחלט ריאלי(בלי נדר).
לגבי קו 406-הוא כבר מזמן לא נוסע דרך רחוב המלאכה ואין לו תחנה שם(אל תתבלבל בין 406 ל-404),מכיוון שהוא נוסע דרך כביש 431.עדיף 406 על 480.
תודה על התשובה...
03/06/11 20:20
12צפיות
התכוונתי לא למלאכה אלא לאלופי צה"ל כמובן...

האם באלופי צה"ל יש סיכוי ש 406 בשעה 6:15 יהיה מלא בנוסעים ולא יהיה איפה לשבת או אפילו לא יהיה מקום להיכנס לאוטובוס?
יש לציין כי מדובר ביום חמישי, כלומר יום אחרי שבועות, האם הוא צפוי להיות מלא?

שוב תודה.

כן,יש סיכוי שהאוטובוס יהיה מלא בנוסעים
03/06/11 23:19
8צפיות
ולא יהיה מקום לשבת.
מה עוד שהקו הזה,406,נוסע רק 3 פעמים ביום והתחנה ברחוב אלופי צה"ל היא תחנתו האחרונה בחולון.
אם אתה רוצה להבטיח לעצמך מקום ישיבה,סע לתחנה מרכזית בתל-אביב וקח משם 405.
לא ראיתי מימיי ש- 406 השאיר נוסעים בתחנה
05/06/11 01:05
5צפיות
כי לא היה מקום.

לגבי מקום ישיבה - כנראה שיהיה מקום פנוי.
בכל אופן אם 406 לא מתאים לך>>>
03/06/11 18:59
7צפיות
יש את 405 הישיר ממרכזית ת"א שהרבה יותר קרובה לחולון מאשר 380 שיוצא מרכבת מרכז.

אם אתה יוצא מחולון אין טעם להגיע עד רכבת מרכז בכל מקרה.
מהי הדרך המהירה להגיע מקרית אונו להרצליה?
03/06/11 19:42
940צפיות
בשעות הבוקר(7-8).

תודה!
כמה אופציות אפשריות
03/06/11 20:46
89צפיות
1. נסיעה ב55/68 של קווים לרכבת מרכז (עם 68 עדיף לרדת בבורסה) ולהיכנס לתחנת רכבת ת"א מרכז, משם ברכבת עד תחנת הרצליה הנמצאת מרחק הליכה מהרצליה פיתוח (זכור לי שביקשת הרצליה פיתוח), השאלה היא בעצם לאן בהרצליה פיתוח.

2. נסיעה ב55 עד לארלוזורוב פינת שלמה המלך בת"א ומשם עולים על קו 90  של מטרופולין שנוסע ישירות להרצליה פיתוח (אי מקום בהרצליה פיתוח כמעט שהוא לא עובר בו). בשעות הבוקר תדירות קו 90 מעולה.

3. אופציה שיכול להיות דיי מהירה, קו 95 של חברת קווים מקרית אונו ולרדת ממנו בתחנה היחידה שלו בשדרות קרן קיימת בת"א (קרן קיימת פינת נמיר), משם על דרך נמיר קו 90 של מטרופולין. מעולם לא נסעתי בקו הזה, אך לפי מהמסלול שלו (הוא נוסע ישירות לצפון ת"א דרך כביש גהה ומחלף מורשה), נראה שהוא יעשה את זה דיי מהר.

4. קו 137 של קווים מקרית אונו עד לאיינשטיין פינת נמיר בתל אביב (אם אני לא טועה תחנה אחת אחרי קניון רמת אביב). הקו נוסע דרך קניון איילון ושדרות רוקח, אין לי מושג כמה זמן יקח לו בבוקר והאם זה מומלץ. בכל מקרה, מדרך נמיר פינת איינשטיין אתה ממשיך עם 90 מטרופולין.

* מעולם לא נסעתי בקו 95 ומעולם לא נסעתי ב137 בשעות הבוקר, אני לא יודע כמה זמן יקח באופציות האלו אבל נראה לי שלפחות קו 95 יהיה מהיר יותר. ממליץ לך להמתין לחברי הפורום שמכירים מנסיון אישי את הקווים שיוכלו לענות לך האם האופציות האלו כדאיות.
137 לא רעיון טוב
04/06/11 11:32
24צפיות
הוא נוסע בז'בוטינסקי ואז בבן גוריון ואז נכנס לוולנברג... זו יכולה להיות נסיעה ארוכה מאוד, וגם יש רק איזה חמישה כאלה ביום.
טוב לדעת, הוא ביקש בבוקר, לכן רשמתי זאת.
04/06/11 14:23
15צפיות
אז עדיף להתרחק מ137.
חניה או תחב"צ
03/06/11 22:00
28צפיות
אני צריך להגיע ביום ראשון ל:
שפרינצק 4, ת"א

אני מגיע עם רכב. יש באזור מקום לחנות את הרכב?
או שעדיף לחנות בעזראלי ולקחת תחב"צ ?
זה מרחק הליכה מעזראלי ?

ברחוב הארבעה הסמוך יש חניון גדול ויש עוד מספר
03/06/11 22:59
458צפיות
חניונים בסמוך למקום. אפשר גם לחנות בעזריאלי ומשם ההליכה עשר דקות או נסיעה של ארבע תחנות עם 63
נסכם בזאת שתגיע עם הרכב וזהו
03/06/11 23:04
26צפיות
אם כבר יש לך אפשרות להגיע ברכב,תגיע ברכב.
º
תודה לשניכם
03/06/11 23:07
1צפיות
חזרה מתל השומר לרכבת סבידור מרכז
04/06/11 08:08
609צפיות
בוקר אור לכולם,
אבקש לקבל הכוונה לאיך אני מגיעה מתל השומר לרכבת סבידור מרכז.
על איזה קו אוטובוס עליי להשתמש? ולמי שיודע - איזו תחנה זאת בערך? (במספר וליד איזה בניין/חנות היא נמצאת)

תודה רבה ויום נעים
º
** על איזה קו עליי לעלות?
04/06/11 08:09
23צפיות
º
הכי טוב ממסוף מכון הלב קו 64
04/06/11 09:23
29צפיות
מתל השומר לסבידור 64 מתוך ביה"ח או 70 משער
04/06/11 10:10
86צפיות
הכניסה לביה"ח ליד שער המחנה
º
תודה!
04/06/11 10:11
6צפיות
ת"א-בני ברק
04/06/11 10:07
4צפיות
שוב שלום

איך ניתן להגיע מת"א, אזור כפר שלם לבני ברק, רחוב כהנמן ?
*העדיפות היא לקווים של דן*

שוב תודה מראש ושבת שלום
החלפת שני אוטובוסים
04/06/11 12:47
8צפיות
1.קו 43 עד אוניברסיטת בר-אילן.לרדת בשדרות אהרון קציר.
2.עוברים את הכביש לצד השני ומחליפים לאחד מהקווים 18/45 עד כהנמן בני ברק.
תודה רבה על התשובה!
04/06/11 15:46
1צפיות
זה הקווים היחידים?
כי ככה אני אצטרך לקחת 3 אוטובוסים (43 לא עוצר לייד הבית שלי)

שוב תודה
קח 16 עד התחנה המרכזית ושם החלף ל- 54 שנכנס
04/06/11 16:49
1צפיות
לתוך בני ברק
º
אבל זה חתיכת סיבוב שיקח לו המון זמן.
04/06/11 16:57
3צפיות
54 לא מגיע לכהנמן
04/06/11 23:52
ובשאלה אמרת איזור כפר שלם וקו 43 עובר באיזור כפר שלם.
º
עובר אבל יש לי לפחות 20 דקות הליכה לתחנה :)
05/06/11 13:49
1צפיות
9 יותר קרוב לך?
05/06/11 14:45
1צפיות
אפשר לנסוע עם 9 עד לשדרות שאול המלך,לרדת בתחנה שממול לבית המשפט,ללכת ברגל בירידה עד לדרך מנחם בגין,לחצות את הכביש לכיוון תחנות האוטובוס שצמודות למפעל תנובה ומשם לתפוס את קו 140,שנכנס לכהנמן-בני-ברק.
º
השרשור הזה סגור, שאלות נוספות רק בשרשור היומי
05/06/11 15:31
ת"א לאיקאה בראשון
04/06/11 14:00
14צפיות
מהתחנה המרכזית, כמובן. איך ניתן להגיע היום בערב?
תודה
301 של אגד ו371 מטרופולין
04/06/11 14:37
78צפיות
לרדת איתם במרכזית הישנה בראשל"צ ומשם לעלות על קו 13 של אגד שיוצא בשעות: 20:30 ו21:00.

הבעיה העיקרית היא ש371 יש כבר בשעה 18:00 ואחריו ב19:00 (לפני צאת השבת) ו301 הראשון יוצא רק ב20:30. מומלץ לעלות על 301 מאשר על 201 האיטי יותר (201 יוצא מהמרכזית קודם כל לסיבוב בדרום ת"א פשוט). בכל מקרה אם עולים על 301 של 20:30, אני לא רואה סיבה לפספס את 13 של שעה 21:00.
רכבת הרצליה במרחק הליכה מצומת הסירה
04/06/11 17:56
11צפיות
האם אפשר לרדת בתחנת רכבת הרצליה וללכת לאיזור תעשיה הסמוך לצומת הסירה?


תודה !!
º
כן
04/06/11 18:00
3צפיות
אתר חדש לשיתוף נסיעות - yallabo.co.il
02/06/11 19:05
25צפיות
yallabo רוצה להזמין אתכם להשתתף במהפיכת שיתוף הנסיעות.

בנוסף, נשמח לכל פידבק והערה, שאלה או הצעה, ובפרט מחברי הפורום שבטוח הנושא קרוב לליבם.


בגדול, באתר אפשר לחפש ולהציע נסיעות, ליצור התראות אוטומטיות על נסיעות מסוגים שונים. וכן יש חלק שמוקדש לנסיעות לאירועים.
º
אגד - שכר הנהגים יעלה בחדות
94תגובות
02/06/11 15:37
7צפיות

(המשך...)
כתובות אינטרנט מצורפות:
המקרה של SKY EXPRESS ,חברת אמריקאית
02/06/11 12:49
8צפיות
ד"ש מארה"ב.
בעיתון USA TODAY המחולק לאורחי המלון בו אני שוהה יש בעמוד הראשון ידיעה שמעניינת, גם אותנו.
חברת סקיי אקספרס היא חברת אוטובוסים לשירות בינעירוני בקרלינה הצפונית.
בביקורת שעשתה הסוכנות הפדרלית לבטיחות של המובילים, באפריל, מסתבר שחברת סקיי אקספרס קיבלה ציום נמוך מאד (יש שם ניקוד), ציון שאיפשר את סגירתה המיידית ב 28 מאי. למרות זאת הסוכנות דחתה את הסגירה בעוד 10 ימים כדי לבדוק את המהלך ואת תקופותו המשפטית.
בתקופת ההארכה, כלומר בתחילת יוני התהפך אוטובוס של החברה וארבעה נוסעים נהרגו.
זה עורר שערוריה כלפי הסוכנות ושר התחבורה הורה להפסיק עם ההארכות האלה ולסגור מיידית חברה שנכשלת במבחני הבטיחות של הסוכנות לבטיחות.
אוףףף הג'ט לג..תיקונים
02/06/11 12:51
1צפיות
ציום - ציון
תקופתו - תקפותו
בני, שר התחבורה אצלנו לא יטריח עצמו
02/06/11 13:04
1צפיות
בזוטות כאלו
מה זה נקרא להטריח בזוטות?
02/06/11 18:00
1צפיות
בישראל- בטיחות בתעבורה בכלל ובתח"צ בפרט לא מעניינות לכבוד השר את העכוז, והדבר היחיד שמעניין את אותו עכוז הוא בחירות, קולות, מנדטים והשאר ידוע.
מנין לך? מה הקשר בכלל לארץ?
03/06/11 01:36
1צפיות
האם אתה סבור שהאוטובוסים בארץ לא בטיחותיים?
הקשר הוא ההתיחסות של הרגולטור כאן ושם
03/06/11 03:57
1צפיות
כשזה מדובר ברכבת, אז הנושא סקסי, גם אם התאונה מסתיימת בפצועים בלבד ואז השר מצטרף להתלהמות.
כשיש תאונה עם אוטובוס איש לא מאיים ולא מודיע לעיתונות...למה? ככה!
ע"ע "קווים"בעפולה, שירדו אוטובוסים רבים
03/06/11 06:16
1צפיות
מהכביש, אחרי שנמצאים בלתי תקינים בעליל.
אצלי השם הזה
02/06/11 13:58
1צפיות
מתקשר דווקא לחברת ה- low cost בראשונה ברוסיה, חברה לא רעה בכלל בשביל LCC.
רב תודות על הידיעה בני
02/06/11 18:01
1צפיות
אכן מעניין
שידרוג נתב"ג - כתבה במוסף ממון של ידיעות
02/06/11 11:30
6צפיות
כתבה בעיתון ידיעות אחרונות היום במוסף ממון -
הרחבת מסלול הנחיתה החדש עומדת להסתיים .

כאמור - מסלול הנחיתה הורחב בעוד 400 מטר
וגם שופץ בעלות של מיליוני שקלים .

דבר נוסף -
מתכננים הקמת מגדל פיקוח חדש בסיגנון היי טק
בעלות של 100 מיליון שקל
כל הפרטים כאן:
02/06/11 13:55
בקשה לשחרור מצווי הגבלת זכות השביתה 02-06-11
02/06/11 10:19
4צפיות
יושב ראש עובדי אגוד התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי מגיש בקשה לשחרור מצווי ההגבלה לזכות השביתה של עובדי רכבת ישראל.
מאחר והנהלת הרכבת אינה מוכנה עדיין לדיונים בנושא הבטיחות,
מאחר והנהלת הרכבת אינה מוכנה לדון עם העובדים על מיקורי חוץ
מאחר והנהלת הרכבת פועלת בנושאים נוספים באופן חד צדדי (הקפאת תקציבים לפעילות רווחה לעובדים)
הגענו למצב של דו שיח של חרשים
קוביז
º
גלי צהל מדווח
02/06/11 10:37
כתובות אינטרנט מצורפות:
באותו עניין: תגובת הנהלת ר"י לפניית הוועד.
02/06/11 10:49
מצ"ב תגובת רכבת ישראל לפניית ועד עובדי הרכבת לבית המשפט, בבקשה לקבלת אישור לחידוש העיצומים, עליה למדה הנהלת החברה דרך התקשורת...
תוספת להודעת הנהלת הרכבת.
02/06/11 13:22
בנוגע לגירעון התקציבי, נציין כי התחליף (שכמובן לא נבחר) לקיצוץ הרוחבי בכל פעילות החברה, ובין השאר בתקציב הרווחה, הוא פיטוריהם של כ-120 עובדים.

בברכה,
שחר וייסמן
אגף דוברות והסברה |  רכבת ישראל|

הודעת ר"י: תשובת רכבת ישראל לביהמ"ש.
02/06/11 15:04
שלום,
מצ"ב תגובת הנהלת רכבת ישראל לביהמ"ש, בעקבות פניית וועד העובדים ובקשתם לאישור שביתה.
בברכה,
שחר וייסמן
אגף דוברות והסברה |  רכבת ישראל|

למשועממי סופ"ש: זאת לקריאה
02/06/11 15:13
הסאגה שבין הצדדים נמשכת. עורכי הדין ששכרה הנהלת הרכבת עובדים במהירות שיא: שימו לב לאורכו של הטקסט שהוכן כביכול מיד לאחר החלטת ביהמ"ש מהבוקר. אני מניח שחלקם של הקטעים במגילה המשפטית הזאת הוכן ככל הנראה מראש, אך ללא ספק בעורכי דין פרטיים ששווים ככל הנראה את הכסף המשולם עבורם.
º
* ללא ספק מדובר
02/06/11 15:14
שים לב גם כמה עו"ד רשומים במסמך...
03/06/11 15:38
קרוב לוודאי שהנהלת הרכבת קיבלה ייעוץ משפטי עוד לפני שנקטה בצעדים כלפי העובדים שעליהם מתקומם הוועד, כך שסביר מאד שהעו"ד הכינו מראש את נימוקי ההגנה...

עו"ד דפנה שמואלביץ זכורה בוודאי לחובבי הספורט שבפורום ממאבקה המתוקשר נגד שאול אייזנברג...
º
רות
03/06/11 21:55
º
שרשור מודיעין והכוונה 2/6
02/06/11 00:12
7צפיות
מונית שירות - קו 164 רחובות לפתח תקווה
02/06/11 09:36
8צפיות
שלום

היכן עובר הקו בפתח תקווה?
עד איזה שעה הוא פעיל?

האם יש מספר טלפון שאפשר להתקשר לברר?
תודה רבה
164 עובד בערך בשעות של האוטובוסים
02/06/11 10:26
4צפיות
פחות או יותר. לא הבדל משמעותי, תסתכל באתר של אגד ותראי עד מתי.

הקו עובר בפ"ת בדיוק כמו האוטובוס, ובחזור דרך מרכז העיר אם יש ביקוש (בהלוך הוא יוצא מתחנה מרכזית בדומה לקו עצמו, ממשיך על רחוב אורלוב עד להתחברות לז'בוטינסקי, ומשם עד לצ. גהה - בשעות העומס נוסע דרך קרית אריה).
º
תודה רבה
02/06/11 10:30
1צפיות
שלום
02/06/11 12:33
1צפיות
קו משדרות ירושלים בר"ג עד לטרומפלדור 5
º
קו 63
02/06/11 13:02
º
טרומפלדור 5 באיזה עיר? אם ת"א אז 63 דן.
02/06/11 13:09
2צפיות
ת"א רמת החייל
02/06/11 16:01
1צפיות
שלום לכולם,

אשמח לדעת מהן דרכי ההגעה מאשדוד לת"א רחוב הברזל -רמת החייל.
האם יש מוניות שירות מתחנה מרכזית ת"א שמגיעות לשם? והאם ישנן מוניות שירות מעזריאלי שמגיעות לשם?


בתודה,
רוזית.
אין מוניות שרות, מאשדוד את יכולה להגיע עם
02/06/11 16:08
הרכבת לתחנת בני ברק ומשם עם קווי דן 3/20/57/42/141 ואגד 75א/76א/524.
במידה שהרכבת אינה נוחה, אפשר להגיע מאשדוד עם 280/281 עד מסוף ארלוזרוב, ומרחוב על פרשת דרכים, מול תחנת הרכבת עם 20/141. מעזריאלי אפשר עם 42/524/75/76
קים קו 322 מאשדוד לרמת החייל
02/06/11 19:36
1צפיות
עליך אבל לבדוק אם שעות פעילותו של הקו מתאימות לך.
באם כן-זוהי אפשרות ההגעה האידאלית.
עליך לרדת בתחנתו הסופית של הקו ברחוב ראול ולנברג פינת דבורה הנביאה ומשם ללכת אחורנית לאורך רחוב ולנברג עד שתגיעי לפינת רחוב הברזל.
ברחוב הברזל לוקחים שמאלה ונכנסים לרחוב רגלית.
כיצד מגיעים מפ"ת לצומת דרור (ליד תל מונד)?
02/06/11 19:10
1צפיות
מישהו יודע איזה קווים נוסעים על כביש 4 לכיוון צפון מפ"ת ומגיעים עד לצומת דרור?

תודה רבה לכל העוזרים.
º
קווים 641/642/921
02/06/11 19:30
מדרך נמיר (מגדלי YOO) לתיכון אליאנס
02/06/11 19:44
28צפיות
תודה
קווי אגד 74/86 ודן 45 לרח' רדינג או 27/127
02/06/11 21:16
4צפיות
לרח' ברודצקי.
º
קווים 45/74/86/27/127
02/06/11 21:47
3צפיות
"חוסר כימיה" בין ירושלים לבין הרכבת
02/06/11 00:06
1צפיות
כתבה מדוע ירושלים אינה מסתדרת עם הרכבת לת"א ועם הרק"ל
כתובות אינטרנט מצורפות:
מה הקשר לירושלים? זה האוצר שמנע פיתוח
02/06/11 02:58
ודווקא עכשיו נראה שהפקק השתחרר קצת.
ואגב, בירושלים ש"לא מסתדרת" תפעל רכבת קלה
02/06/11 03:17
בעוד חודשיים וחצי, שזה הרבה לפני כל עיר אחרת בארץ.
º
למה ציפית מהזלקורן?
02/06/11 18:21
º
ספישל יום ירושלים
02/06/11 19:01
ובקיצור:
02/06/11 13:54
בלה בלה בלה...
הגוגל בשרון
01/06/11 18:20
4צפיות
הגוגל בשרון
אין עדכון בגוגל בלי ישראל, והפעם סוגרים פינה מקופחת במיוחד - נתניה!
ב"ש נותרה העיר היחידה בישראל שלא מעודכנת לשנים האחרונות ותקועה ב-04'. נקווה שבקרוב יתוקן הקיפוח...

נתחיל עם האצטדיון החדש, שכל אוהדי מכבי חיפה מתפללים כבר שנים להקמתו ולשחרור מעול הקופסה הארורה. הנה האתר בשנת 06'...
2
01/06/11 18:25
2צפיות
2
...והאתר בשנת 2010, עם יציעים בבניה.
3
01/06/11 18:28
1צפיות
3
מפגש כפר נטר 06'...
4
01/06/11 18:31
1צפיות
4
...הפרדה מפלסית כפר נטר 10'.
5
01/06/11 18:33
5צפיות
5
מפגש כפר יהושע, המפגש שבו החל כל הסיפור, ב-06'...
בית יהושע, בית ולא כפר...
01/06/11 18:46
2צפיות
בכפר יהושע כבר כמה עשרות שנים שאין מפגשי כביש-מסילה.
תודה
01/06/11 19:00
1צפיות
בתמונת ה"אחרי" כבר כתבתי נכון...
6
01/06/11 18:39
3צפיות
6
...והפרדה מפלסית בית יהושע 10'.
7
01/06/11 18:46
1צפיות
7
רמת פולג 06'...
8
01/06/11 18:56
8
...ומתפשטת צפונה ב-10'.
9
01/06/11 19:03
1צפיות
9
נתניה גילתה לפתע שהיא שוכנת על חוף ים והתחילה לנצל את רצועת החוף לתיירות. הנה החוף ב-06'...
החלו לפתח את טיילת נתניה. בשנה שעברה המשיכו
01/06/11 23:11
1צפיות
בשנה שעברה המשיכו לפתח את טיילת נתניה לכיוון דרום.
לצערי לא הייתי שם מאז שנה שעברה. זה מזכיר לי, שעליי לבקר ולראות את העניינים מקרוב.
10
01/06/11 19:04
1צפיות
10
...ובשנת 10'.
11
01/06/11 19:11
1צפיות
11
מעט צפונה משם, בשנת 06'...
12
01/06/11 19:12
2צפיות
12
...ובשנת 10'.
13 מיוחד לאורי 404!
01/06/11 19:15
6צפיות
13 מיוחד לאורי 404!
גם דרום השרון ואפילו גוש דן קיבלו עדכון אם כי לא אחיד באיכותו.
הנה מחלף רעננה צפון לאחר השלמתו בשנת 10'.
תודה וילי! עם שני אזורים נוספים, שהתפתחו
01/06/11 23:13
1צפיות
שני אזורים נוספים, שהתפתחו בשנים האחרונות: אזור מגורים בצפון-מערב כפר סבא, שנראה בצד הימני העליון של התמונה.
אזור נוסף הוא האוניברסיטה הפתוחה ברעננה. באזור האוניברסיטה הפתוחה יש גם בניינים חדשים.
הנה אורי:
01/06/11 23:59
1צפיות
הנה אורי:
איזור המגורים - בתוכנה הוא מסומן "שכונת מגורים בבניה".
והאוניברסיטה
02/06/11 00:04
2צפיות
והאוניברסיטה
עם הבניינים החדשים.
14
01/06/11 19:17
4צפיות
14
כביש 531, מחלף סוקולוב ותחנת הרכבת.
צריך לשלוח את התמונה הזו להנהלת "רכבת ישראל"
01/06/11 23:14
קצת שכחו מקו הרכבת הזה או שסתם יש עם הקו הזה בעיות בשנים האחרונות .
15
01/06/11 19:21
4צפיות
15
מחלף תל חי.
אם נזיז את התמונה הזו טיפ-טיפה למעלה
01/06/11 23:16
5צפיות
אז ניתן יהיה לראות את הבניין, בו אני מתגורר וממנו כותב כעת את ההודעה הזו .
אזור בו התגוררתי בילדותי/נעוריי וחזרתי להתגורר בו משנה שעברה.
לצערי, האיזור מכוסה עננים בתמונה
01/06/11 23:55
3צפיות
ולכן איני יכול בשלב זה להעלות תמונה עדכנית של "הטריטוריה של אורי 404". בינתיים נסתפק בתמונה הישנה מ-06'.
לא משנה. הטריטוריה שלי בהחלט נמצאת
02/06/11 00:02
2צפיות
ניתן לראות את הבניין אחר, בו התגוררתי.
האבסורד של מחלף תל חי הוא שאין מעבר ממנו
02/06/11 00:39
30צפיות
לרחוב תל חי או בכלל לכיוון כפר סבא.
מי שעולה במחלף תל חי ומעוניין להגיע לרחוב תל חי צריך לסוע דרומה לתוך הוד השרון, לפנות ימינה לרחוב ויצמן של הוד השרון וימינה נוסף ברחוב אסירי ציון, לחצות את הגשר מעל מסילת הרכבת, לפנות ימינה ברחוב הצברים ולבסוף לפנות שמאלה לרחוב תל חי. סה"כ סיבוב קטן באורך 1520 מטר במקום נסיעה של 20 מטר כאשר תיפתח הכניסה בעתיד לכיוון כפר סבא.
16
01/06/11 19:31
16
מחלף אלישמע.
17
01/06/11 19:35
1צפיות
17
לא נקפח גם את פתח תקוה, למרות שהתמונה המעודכנת שלה סובלת מעננות כבדה. הנה האצטדיון החדש בשלב מתקדם יותר.
ומצפון לתחנת קרית אריה: השטח המיועד לדיפו
01/06/11 21:58
4צפיות
תחנת הרכבת קרית אריה ושטח הדיפו העתידי
העתידי של הקו האדום (זה לא חידוש מהעדכון האחרון, אבל לא זכור לי האם מישהו כבר כתב על זה בפורום).


על העדכון!
18
01/06/11 19:39
1צפיות
18
נתחיל עם ספיישל מחלף גלילות, שסוף סוף קיבל תמונה ראויה. הנה צומת גלילות בשנת 06'...
19
01/06/11 19:52
2צפיות
19
...ולאחר השלמת המחלף ב-10'.
20
01/06/11 19:54
2צפיות
20
מחלף גלילות מזרח 06'...
21
01/06/11 19:57
4צפיות
21
...ועם הרמפה החדשה 10'.
אם כבר,
01/06/11 22:03
2צפיות
מישהו יודע למה ביטלו את החיבור מכביש 5 לכיוון מזרח, לאיילון צפון?
הרסו את הרמפה במסגרת העבודות על בניית
02/06/11 00:48
4צפיות
גשר 20/5 והסטת הירידה מאיילון ל5 מזרח מעט מזרחה. בשל מיעוט הרכבים שנוסעים מזרחה ועולים על איילון לכיוון צפון, כנראה שלא משתלם כלכלית להקים את הרמפה (היחידים שהשתמשו בפניה הזו הם נהגים שהגיעו מכיוון נמיר ויעדם הרצליה - אותם נהגים יכולים להשתמש באותה מידה בכביש החוף ולעלות במחלף הסירה או כפר שמריהו לכיוון מזרח. גם כאשר יאריכו את נתיבי איילון צפונה, אני מניח שיקימו מחדש את הרמפה בשביל נהגים שיבקשו להגיע לכביש 531 (אמנם 531 מתחבר גם לכביש החוף, אך בנקודה צפונית יותר).
22
01/06/11 19:59
4צפיות
22
חוות הגז פי גלילות 06', עם שרידי המכלים בשטח...
23
01/06/11 20:01
1צפיות
23
...ולאחר ניקוי כמעט מוחלט של השטח 10'.
24
01/06/11 20:03
2צפיות
24
גם בתל אביב יש חדש: הנה פארק צמרת על כל שבעת מגדליו והקניון שלו.
25 אחרונה
01/06/11 20:04
5צפיות
25 אחרונה
חניון הנתיב המהיר בשנת 10'.
עד כאן בינתיים, מחר או מחרתיים כשיעלה קובץ העדכון החדש אחזור עם תמונות נוספות.
תודה רבה על העדכון
02/06/11 03:15
1צפיות
ואני מניח שהתכוונת לאוהדי מכבי נתניה, שהם ה"נהנים" העיקריים מאיצטדיון הקופסה.
ממש לא!
02/06/11 18:25
1צפיות
התכוונתי אך ורק לאוהדי חיפה הירוקים.
עשרות שנים שאנו חוטפים בקופסה מדי שנה. מלבד פעם אחת בה זכינו שם באליפות (2009), האצטדיון הזה הוא גיהנום עבור הירוקים. הלוואי שסוף סוף יסיימו כבר את המחליף שלו, כבר עשר שנים מבטיחים לנו ולא מקיימים
הודעת ר"י: מכונת כריית המנהרות בקו הרכבת לי-ם
54תגובות
01/06/11 12:01
8צפיות
שלום ויום ירושלים שמח!
בימים אלה הולכת ונשלמת בגרמניה עבודה הקמת מכונת ה-TBM הראשונה שצפויה להגיע ארצה במהלך 2012 ולהתחיל בכריית המנהרות בקו הרכבת המהיר שיקשר בין ת"א לירושלים בחצי שעה נסיעה.

מצ"ב הודעה לעיתונות.
בברכה,
שחר וייסמן
אגף דוברות והסברה |  רכבת ישראל|...

(המשך...)
שלום ויום ירושלים שמח!
בימים אלה הולכת ונשלמת בגרמניה עבודה הקמת מכונת ה-TBM הראשונה שצפויה להגיע ארצה במהלך 2012 ולהתחיל בכריית המנהרות בקו הרכבת המהיר שיקשר בין ת"א לירושלים בחצי שעה נסיעה.

מצ"ב הודעה לעיתונות.
בברכה,
שחר וייסמן
אגף דוברות והסברה |  רכבת ישראל|

º
שרשור מודיעין והכוונה 1/6
57תגובות
31/05/11 23:28
13צפיות

(המשך...)
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום