בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

אסון כבד נמנע ביום שישי
27/03/11 19:36
5צפיות
אסון גדול נמנע: האוטובוס נשרף - 29 ילדים ניצלו

רכב הסעות שהחזיר ילדים בחזרה לביתם ביישוב רכסים, עלה באש רגעים לאחר שאחרון הילדים ירד מהאוטובוס. הילדים וההורים ההמומים עמדו מול האוטובוס וראו אותו נשרף הכליל. לאחר המקרה טוענים ההורים כי התריעו על תקלות ברכבים של חברת ההסעות, אך נותרו ללא מענה
הפעם לא מדובר בוולבו ;)
27/03/11 20:18
1צפיות
נראה כמו מידיבוס (יש לומר די ישן) של מאן. על פי הדיווח מדובר ככל הנראה בקצר חשמלי שגרם לדליקה. שאלה - האם מטף כיבוי הוא לא ציוד חובה באוטובוסים?
זה בגלל הברגים הלא נכונים!
27/03/11 20:35
1צפיות
המקור הבכיר של הזלקורן ברכבת מסר שהברגים היו קצרים מדי ולכן נשרף האוטובוס ומאות אנשים כמעט נהרגו.
חברת האוטובוסים ניסתה לחסוך והשתמשה בברגים קצרים מהנדרש!
תודה להזלקורן על הסקופ החשוב.
º
ניצלו או ניצלו?
27/03/11 22:11
1צפיות
הייתה לי תחושה ש...
27/03/11 22:31
2צפיות
ש'ניצלו' יוציא ממך את ד"ר התחכמות.
ידעתי שמישהו יכתוב את זה...
27/03/11 22:54
2צפיות
רק שלדעתי הפעם זה ממש לא מצחיק.
במיוחד אחרי אסון האוטובוס בכרמל.
אבל זה כנראה רק אני הרציני.
º
שרשור הכוונה ומודיעין 27/3
73תגובות
26/03/11 23:35
45צפיות

(המשך...)
מעריב כיוונו לדעת גדולים
25/03/11 18:23
7צפיות
לאחר שבפורום דשנו את נושא פגיעות טרוריסטיות ברכבת הקלה.
וגם העלנו את נושא 5 חודשי המאסר על מי שניסה להצית את המתחם.

עכשיו NRG נזכרו לדבר על זה...

כתובות אינטרנט נילוות:
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
לא צריך פיגוע, מספיקות אבנים בשועפאת .....
25/03/11 18:24
הדיפו יהיה הקורבן הגדול כאשר הוא יישרף
25/03/11 18:25
1צפיות
ברובו ובקצב הנוכחי אני רואה כיצד העסק שם יישרף היטב מבקבוק תבערה שייורה עם רוגטקה איכותית מהחניון העליון של הגבעה הצרפתית ויפגע ישירות באחד הקרונות שיעלה באש וידליק את השאר כמו כלל הדומינו. אף אחד לא התייחס לענין ואף אחד לא יתייחס. רימון יד שייורה מרומה רימונים M203 (שכמוהו קיימים עשרות בידי האוייב) יחסל מס' רב של מערכים. במיוחד קל הדבר לביצוע באמצע הלילה. עד שהשומר בדיפו יתעשת ויקרא לכבאים - מס' מערכים כבר יישרפו. לרשות המחבל יש לפחות 4 דרכי מילוט שונות מהחניון העליון ותוך דקות הוא יכול להגיע לשטח A ובזה נגמר הסיפור. שמעתי את השטויות הללו שהקרונות עמידים לירי. לא היה ולא נברא. שקר וכזב. הם עמידים רק לידוי אבנים. המחבלים עומדים לחגוג על הרכבת הקלה. מבחינתם הם יעשו אותה על האש. אצלנו יש מדיניות של הבלגה או בת יענה שלא לעשות דבר. גם בטלויזיה הועלתה הבעיה אך  אנו העלינו כאן את בעיית האבטחה של הרק"ל בירושלים לפני כולם - כבר בסוף 2002...
אתה יודע מה? תן לרק"ל להישרף, במילא זה לא יזיז כל-כך לאף תושב משכיל ושפוי בירושלים... חבל רק על ה-100 הרוגים שיהיו בשנת ההפעלה הראשונה עקב פיגועי תופת בה ותאונות. לא כך בונים רכבת קלה.
ואין להם שום פתרון אפקטיבי לבעיית פיגועי התופת. גם חברת האבטחה שתיבחר לצורך אבטחת הרק"ל בשבוע הבא לא תצליח לשנות את המציאות העגומה מדם המתקרבת לפיתחנו לצערי. אולי חברה כזו רק תזיק.....
שבת-שלום.

º
הודעת "הדיפו יהיה קורבן" נכתבה ע"י אביתר77777
25/03/11 18:30
שאפו. מסכים עם כל מילה
25/03/11 18:26
1צפיות
ולהזכירכם האוייב ראה תמיד בשריפת חניוני תחבורה ציבורית סוג של פיגוע איכות. זכרו את הצתת מסוף אגד במחסום ארז (ששירת את הפלסטינים כי ייעודו היחיד היה הסעת פועלים לעבודה בישראל). פיגוע ברכבת הקלה איננו סתם פיגוע איכות, הוא פיגוע אסטרטגי בדיוק כמו הנסיון שנעשה לפני שבע שנים לפוצץ את מסוף הדלק והגז בפי גלילות..

מיקום הדפו בקצה הצפוני של הקו הוא טעות חמורה בשל הבעיות הבטחוניות, ההחלטה להעביר את הקו דרך שועפט היא החלטה שייתכן שנשלם עליה מחיר כבד מאוד. לצערי הדוקטור צודק
º
הודעת "שאפו, מסכים ...." נכתבה ע"י LOGAN
25/03/11 18:31
1צפיות
תגיד, אוהד: אביתר ולוגאן משלמים לך על השירות?
26/03/11 19:22
1צפיות
לא. הוא מסתפק בתודה....
28/03/11 13:39
1צפיות
וחוץ מזה. נאמר כאן שעל פי ד'יעה מסויימת העברת מסלול הרק"ל דרך שועפאט דווקא משפרת את מצבו הבטחוני של הקו - כלומר העובדה שתשתמש בו אוכלוסיה פלסטינית מקנה לו חסינות מפיגועים. אינני מסכים עם דיעה זו - ולשם כך מספיק להיזכר במספרם של האזרחים הערבים (פלסטינים מהשטחים כמו גם אזרחי ישראל הערבים שנהרגו בפעולות טירור - בפיצוצים באוטובוסים, בירי עקב כביכול "טעות בזיהוי" ועוד.



כתבתי את זה פעם קודמת
28/03/11 18:03
2צפיות
מה שיותר אירוני הוא שבגין העתירה של ארגוני השמאל להעביר את הרקל בשועפת ולא ממזרח לה, גרמה לכך ששועפת תסופח דה-פקטו והסיכוי שיחזירו את האיזור הזה לפלסטינים ירד.
על איזו עתירה אתה מדבר?
28/03/11 18:55
1צפיות
אשמח לקבל קישור או הפניה לידיעה בנושא.
אין לי קישור, זכור לי שהם פנו לרשויות וכך שונ
29/03/11 02:41
1צפיות
הם פנו לרשויות וכך שונה התוואי.
הצתת מסוף אגד בארז מזכירה לי את
25/03/11 21:39
2צפיות
ההחלטה להעביר את הקו בשועפאט...,
27/03/11 10:53
1צפיות
היתה פוליטית ולאחר " בג"ץ " שהוגש על ידי תנועות המכנות עצמן "זכויות האזרח",בתכנית המקורית ככל שזכור לי,לא היתה כלל כוונה שהקו יעבור בשועפאט,אבל הפוליטיקה והמשפט "הכריעו",בלי לתת דעת על הסיכון הבטחוני שבזה,כי לא זה מה שמענין את השופטים ואנשי תנועות השמאל למיניהן.
כדאי לזכור ולציין גם שקיימת דעה
27/03/11 15:30
1צפיות
שלפיה המעבר בשועפט דווקא ישפר את מצבו הבטחוני של הקו - אני מניח שאין צורך לפרט כיצד ומדוע (ואני גם מניח שמיותר לציין, שאני לא נמנה עם "תנועות שמאל" כלל וכלל... ).
אשמח לשמוע איך...,
28/03/11 23:03
1צפיות
למרות שיש לי בכך ספק גדול.
מאיפה הבאת את זה?
27/03/11 21:24
1צפיות
יש לך קישור או מקור? אני לא זוכר שום דבר כזה.
זה היה מזמן...,
28/03/11 23:04
1צפיות
אם זה היה "טרי",הייתי יכול להביא קישור,כיום כבר לא,נכתב ע"פ זכרוני.
º
28/03/11 22:04
שאפו גם לך! מסכים עם כל מילה וגם.............
25/03/11 18:28
2צפיות
בוא נעלה באוב את הפיגוע או הנקמה או סגירת החשבון הפנימית שארעה אי פעם בארץ הזו בצורה של שריפת חניון לאוטובוסים:
אז למי שלא יודע, ידע, או שכח, המגה ארכיון יזכיר עכשיו:
הצתת המוסך המרכזי של קואופרטיב "המעביר" ברחוב הגדוד העברי בתל-אביב. 10.04.1931 בערב שבת, כ"ג ניסן, תרצ"א, יום שישי. בארוע הושמד מיגוון אוטובוסים !!!
באירוע זה עלו באש ונשרפו כליל כל האוטובוסים של קואופרטיב "המעביר" שחנו במוסך וכל שאר תכולת המוסך. רק אוטובוס אחד מדגם "REO" שחנה באותו ערב בבית החרושת "הכוכב" נותר לפליטה. לפרטים נוספים ראו: גולדשמידט דני, מהדיליז'נס של הלפרין עד חברת "דן" - תולדות התחבורה הציבורית בתל-אביב (היו זמנים), "חופשי חודשי" - בטאון משפחת אגד, אב תשס"ב  יולי 2002, גליון מס' 63, עמ' 27. ככל הנראה בוצעה שריפת האוטובוסים ע"י קבוצת נהגים מתחרים ב"המעביר".

אבל....הרעיון כבר היה קיים אז, ואין זה משנה בכלל מי שרף !

אנו יודעים על שלושה פיגועי תופת ענקיים שארעו בחניון "אגד" בארז:
הראשון: פיגוע הצתת אוטובוסים בחניון "אגד" בסמוך למחסום ארז. 22.12.1985     י' טבת, תשמ"ו, ראשון     מבחר אוטובוסים – רובם מסוג ליילנד. 100 אוטובוסים שרופים כליל. בסה"כ נפגעו בארוע כ- 147 אוטובוסים של  "אגד".
רשימה מלאה נמצאת במגה ארכיון. הנה דוגמית:
בפיגוע-ארוע זה נשרפו כ- 147 אוטובוסים, רובם באופן מוחלט ומתוצרתLEYLAND" ".
      [2 אוטובוסים לא זוהו על-פי מספרי שלדותייהם: 7090767002126 ו- 20931].
      להלן רשימה מלאה של אוטובוסים שנשרפו ו/או נפגעו בארוע זה ביום 22.12.1985:
מס' סידורי:    מס' האוטובוס:
רישוי: XXX-XXX
פנימי: (XXXXX)    סוג ודגם האוטובוס:
1.        37-636  (44586)    ליילנד – מרק 2 "אמבטיה" עירוני, "הארגז" דגם 203.
2.        37-640  (44628)    ליילנד – מרק 2 "אמבטיה" עירוני, "הארגז" דגם 203.
3.        37-644  (45484)    ליילנד – מרק 2 "אמבטיה?" עירוני, "הארגז" דגם 203.
4.        37-664  (44743)    ליילנד – מרק 2 "כרטיסנית" שעברה שינוי למרכב עירוני,
"הארגז".
5.        37-675  (84582)    ליילנד רויאל-טייגר מרק 2 דגם עירוני, "הארגז".  
6.        37-677  (44255)    ליילנד רויאל-טייגר מרק 2 דגם עירוני, "הארגז".  
7.        37-697  (44214)    ליילנד רויאל-טייגר מרק 2 דגם עירוני, "הארגז".  
8.        37-706  (04804)    ליילנד רויאל-טייגר מרק 2 שימש כבית-ספר לנהיגה – "אגד" ירושלים, "הארגז".  
9.        37-707  (29835)    ליילנד רויאל-טייגר מרק 2 "מרכבים".
10.        37-708  (29843)    ליילנד רויאל-טייגר מרק 2 "מרכבים".
11.        37-711  (28985)    ליילנד רויאל-טייגר מרק 2 "הארגז".


וכך זה נמשך ונמשך לפיגוע השני בארז ביום 25.10.1992:  
פיגוע השלכת בקבוק תבערה אל עבר אוטובוס "אגד" והתפרעות המון ערבי הפוגע ומצית אוטובוסים של "אגד" במוסך "ארז".   25.10.1992, כ"ח תשרי  תשנ"ג, ראשון, מיגוון של דגמי אוטובוסים שונים מסוג LEYLAND !!!
32 אוטובוסים ניזוקים, "אגד" (רשימה מלאה אצלי)
ונמשך לפיגוע השלישי והגרוע מכולם בחניון:
פיגוע התקפה והצתת אזור מוסך האוטובוסים של "אגד" – מוסך "ארז" בידי פורעים ערביים מרצועת עזה. 17.07.1994
שעות הבוקר    ט' אב תשנ"ד, ראשון      מיגוון של דגמי אוטובוסים שונים !!!    152 אוטובוסים שרופים כליל  של "אגד" בארוע זה (רשימה מלאה אצלי).
שלא נדע !!!
שבת-שלום,
אביתר.  

º
הודעה זו נכתבה ע"י אביתר
25/03/11 18:32
º
הודעת הפתיחה נכתבה במקור ע"י קו 415
25/03/11 18:29
אוהד, אתה רציני? בוא ותעתיק את כל התגובות,
25/03/11 18:39
1צפיות
עדיין לא הבנו את מה שרציתם להגיד... יכול להיות פיגוע ברק"ל? יכול להיות פיגוע בדיפו? מה אתם אומרים!!! בחיי לא הייתי מעלה על דעתי אפשרות כזאת.

אז הרשה לי להיות "נביא" לרגע גם כן. יהיה עוד פיגוע באוטובוס!!! סכנת נפשות!!! ואל תגידו שלא אמרתי לכם!!!.. ועכשיו חכה ותראה שנבואתי תתגשם.
העתקת התגובות נובעת מבעיה טכנית מסויימת ולא
25/03/11 19:14
2צפיות
מרצון להעביר את הזמן
º
אם כן, סלח לי - זה פשוט נראה מוזר...
25/03/11 20:27
ועד שתבוא הרכבת...
25/03/11 14:05
8צפיות
פושעים...
25/03/11 14:48
2צפיות
ואם היו גורמים לנזק אז זה עדיין מצחיק?
חשמלית ורכבת
25/03/11 13:32
1צפיות
נסעתי לירושלים ביום ראשון ואז סוף סוף ראיתי את חשמליות פועלות במהלך ניסוי, קדימה לירושלים עתידי!

כעת נותרו לחכות את פעילות רכבת בדרום איילון שאני גר ומקווה יהיה אוטובוס מיוחד שיוביל לתחנת רכבת.

מעניין אם יעשו רכבת מאיילון דרום ישירות לעיר עתיקה בירושלים?

שבת שלום לכם!
רכבת ממערב ראשל"צ לירושלים
25/03/11 15:42
היא לא דבר בלתי אפשרי, אם כי לא בעתיד הקרוב. כאשר תוקם המסילה ממשה דיין לכיוון תחנת הראשונים וההמשך לכיוון מודיעין בין נתיבי כביש 431 (שהושאר ביניהם מקום עבור המסילה) - ואחרי פתיחת הקו המהיר לירושלים ב-2017/8, ייתכן שניתן יהיה להפעיל קו כזה. אם כי לא בטוח שזה יתאפשר מבחינה תפעולית, או שיהיה לזה מספיק ביקוש.

בכל אופן, כבר בספטמבר הקרוב ניתן יהיה להגיע ממערב ראשל"צ לירושלים-מלחה ברכבת, עם החלפה אחת בתחנת ת"א ההגנה.
º
מקווה לראות תרגום של ההודעה לעברית מדוברת...
25/03/11 15:54
בואו להתנסות במוצרים חדשים
25/03/11 13:14
2צפיות
גולשים יקרים,

אנשים שמחה להזמין אתכם להצטרף למאגר הגולשים המשפיעים שלנו, לקבל מאיתנו במתנה מוצרים חדשים והזמנות לאירועים שווים

כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לקישור:
http://www.tapuz.co.il/forums/apps/spCount.asp?spi...
למלא את הפרטים המבוקשים ולאשר את תהליך ההרשמה במייל שיילח אליכם. פשוט וקל.
מאותו רגע, תתחילו לקבל מאיתנו הצעות למוצרים חדשים בהם נציע לכם להתנסות תמורת כתיבת חוות דעת עליהם.

שימו : על מנת שנוכל להציע לכם מוצרים ואירועים רלוונטיים, אנא הקפידו למלא את כל הפרטים הנדרשים. אל דאגה, פרטיכם יישמרו במערכת.

תתחדשו
ארועים של העיריה והתחבורה הציבורית.
25/03/11 13:00
2צפיות
שוב יזמה עיריית ירושלים ארוע מתוקשר. הפעם מרתון ירושלים. כרגיל הקורבן הראשון לכבוד הוא הארוע היא "התחבורה הציבורית" או יותר נכון הפרייארים שעדיין נוסעים בתחבורה הציבורית.
בכל אותם ארועים שבהם סוגרים כבישים אין בכלל מחשבה אפילו לא לרגע לעשות את הארוע כך שלא תפגע התחבורה הציבורית. או לפחות למזער את הנזק. למשל: על ידי הסטת הארוע מנתיבי תחבורה ציבורית ראשיים. ו / או הוספת שאטלים מרחובות צדדיים לחיבור אזורים מנותקים עם הקווים שעדיין עובדים. למה לבזבז כסף על הציבור של הנוסעים? עדיף להשקיע ביחסי ציבור. לא?
אגב, בענייני השקעה, פרסום לארוע ודגלים ופרסומות היו בשפע . לעומת זאת המידע על החסימות ועל מצב תחבורה נחבא לו באתרי האינטרנט אבל לא היה מידע ברחובות ובתחנות האוטובוס עצמן. לא רק שזה מעצבן שצריך ללכת ולחפש את המידע והוא לא נגיש מדי גם לא נלקחה בחשבון העובדה שחלק מנוסעי התחבורה הציבורית הם אנשים ללא גישה לאינטרנט מסיבות שונות (גיל, שפה, חוסר מחשב וכו).

ביום שישי בוטלו כל קווי האוטובוס העוברים במושבה הגרמנית והיוונית - כל אזור עמק רפאים. לא הוצעו קווים חליפיים ברחובות קרובים. ובנוסף למרות שהמרתון ברחוב הסתיים כבר לקראת 12 והרחוב נפתח לתנועת כלי רכב |התחבורה הציבורית לא חודשה האוטובוסים לא חזרו. מוניות דוקא כן.
זה מרגיז ומקומם אותי כל פעם מחדש.
ירושלים - שינויים בקווי האוטובוסים 1.4.11
25/03/11 11:50
8צפיות
היום התפרסה בעיתונות המקומית מודעה על שינויים ראשונים, מתוך סדרה גדולה וארוכה של שינויים, בקווי האוטובוסים בירושלים לקראת הפעלת הרכבת הקלה.
לטעמי שני השינוים המהותיים הוא שינוי מספר הקו הנוסע מגבעת רם להר הצופים מ-28 לקו 68.
והקמת קו 28 חדש, שהוא בעצם קו מזין לרכבת הקלה, משכונת עין כרם ולשכונת רמת בית הכרם.
מה ההגיון בשינוי המספר של 28?
25/03/11 14:03
זה קו שפועל כבר עשרות שנים באותו מסלול ותחת אותו מספר.
ככל הנראה
25/03/11 15:16
הוא יבוטל לחלוטין עם הפעלת הרק"ל
אבל הוא כלל לא חופף למסלול הרק"ל.
25/03/11 15:19
28 נוסע להר הצופים דרך בר אילן, רמת אשכול והגבעה הצרפתית. הרק"ל לא מהווה לו תחליף.
אפשר לפרט יותר.
25/03/11 15:19
כי אני לא רואה ידיעה זאת באתר של אגד למשל.
מה יהיה מסלולו של קו 68?
º
המודעה
25/03/11 15:27
המודעה
מאיפה המידע הזה? אני מאוד מקווה שאתה טועה
25/03/11 15:29
אני לא חושב שיבוטלו הקווים שהציר המרכזי שלהם עובר דרך רח' בר אילן.
º
אבל עדיין, לא יותר פשוט לקרוא לקו החדש 68?
25/03/11 15:33
הקו לא יבוטל. זה שמו החדש
25/03/11 15:48
המסלול נשאר זהה כמעט לגמרי. כנראה הוא יעבור דרך רח' ששת הימים (אם זה לא שונה).
ותהיה חלופה א' שכלל לא תעבור בגבעה הצרפית, אלא יסע דרך קרית הממשלה.
כמעט כל הקווים ישתנו במסגרת הרה-ארגון
26/03/11 00:21
אני מניח שאתה מכיר את התוכנית, לפחות בקווים כלליים. בנוסף לשינוי במסלולים תיכנס גם שיטת מספור חדשה (לא יודע אם הייתה ממש שיטה לפני כן...). לפי השיטה הזאת קווי ה-20 הם קווים מזינים באזור דרום-מערב העיר, קווי ה-70 הם קווי הBRT לאורך מת"ץ הקו הכחול (והתפצלויות ממנו), וכן הלאה. במסגרת אותה שיטה, מה שהיה קו 28 קיבל את מספרו החדש והמספר שלו עבר לקו המזין של בית הכרם-עין כרם.
שוב בעיות בשדרוג הקו לב"ש
25/03/11 10:25
2צפיות
והפעם לא מה שחושבים:

בתחנת הרמלה (הסגורה לרגל שיפוצים), אחד הקרונות של הרכבת נתקל בקצה של גדר שלא הונחה טוב. הגדר נמשכה עם הרכבת ונתלשה מהאדמה, כשהיא מושכת אחריה חול, בטון ובזנ"טים שעד לפני רגע החזיקו אותה במקום.
בלימת חירום, עצירה לרבע שעה (עד שחייל נתן לפקח לדרמן, שיחתוך את הגדר...) וכמובן - שום מילה בכריזה לנוסעים.
לאן "נאלמו" אנשי הרכבת
25/03/11 01:55
1צפיות
פתאום נעצרה הרכבת ויש ריח של עשן. לאן הולכים? מה עושים? עם מי מדברים? איפה נהג הקטר? איפה הכרטיסנים? איפה אנשי הביטחון? לאן הם נעלמו בעשן? כך זנחו עובדי הרכבת את הנוסעים בשעת תקלה

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4046731,0...
º
עסקנו בנושא זה לפני מספר ימים, זה לא חדש
25/03/11 11:41
º
שרשור הכוונה ומודיעין 25/3 - 26/3
49תגובות
24/03/11 23:47
34צפיות

(המשך...)
בקרוב בחיפה ובקריות
24/03/11 19:13
ממידע שהגיע לאוזני בשעות האחרונות, נראה כי "בחודש הבא" (אני מניח שהכוונה למאי, כי אפריל כבר קרוב מדי),
יחלו להשתמש באגד באזור חיפה והקריות (לפחות) ב"רב-קו".

לפי מה שנאמר
24/03/11 19:15
לנו  מנהג הלוקח אותנו  בערבים  הביתה המתקן  שלהם  כבר מתוכנן  ומתוכנת לקבל  את הרב-קו
זה כבר נעשה בהדרגה תקופת מה
26/03/11 13:33
למיטב הבנתי (מישהו כאן סיפר זאת), אוטובוסים שנכנסים לטיפולים שוטפים מקבלים שדרוג לקורא הכרטיסים.
רק לא ברור לי דבר אחד, והוא מדוע באגד יש להכניס את הכרטיס למעין מגרעת ולא השאירו את זה כמו בחברות אחרות, פשוט להעביר את הכרטיס מעל הקורא.
מה לעשות כך הם בנו את המכשיר
26/03/11 13:40
שלהם  מעל  מכונת הכירטוס שלהם  משום  מה .
כי זו קומבינה על המכשיר הישן.
26/03/11 13:50
מכיוון שמשרד התחבורה בחר בקורא אופטי מסוג שונה מזה שמובנה במכשירי אגד, הפיתרון הוא או להחליף את המכשירים בכל האוטובוסים למכשירים חדשים (פתרון יקר) או להרכיב קורא אופטי חדש על המכשיר הקיים כמו שעשו.
אין בעיה. השאלה למה צריך להכניס אותו למגרעת
26/03/11 13:54
ולא להשאיר אותו גלוי.

נדמה לי שבמטרופולין דרום, בתחילת דרכם כך עבד כרטיס ה-Cפס
המטרו פס עדיין קיים.
26/03/11 16:51
אפשר להתשמש בו רק בקווים המאספים בין באר שבע ותל אביב. יש נוסעים בקווים 353 ו-369 שעדיין משתמשים בו.
אם אני לא טועה, מניחים אותו על המכשיר.
אכן, מניחים אותו על המכשיר בלי להוציא אותו
26/03/11 17:04
מהארנק אפילו.

משתמשים בו אנשים שנוסעים בין קרית לבאר שבע, קרית מלאכי לבאר שבע, ראשל"צ לבאר שבע וכו'. גם בקווי אשדוד - באר שבע ראיתי נוסעים שמשתמשים בו. מה שכן אין לי מושג לגבי הנגב הדרומי והמזרחי (ערד וכו').

בקווים 370/380 כאמור לא ניתן להשתמש במטרופס.

והרבה נוסעים משתמשים בו, יוצא לי כל הזמן לראות.
על זה דיברתי
26/03/11 17:34
(ה Cפס של קונקס, לא ?).
בכל מקרה, זו הוכחה שלא צריך להכניס לשום חריץ את הכרטיס ואפשר פשוט להניחו על המכשיר, וזו התהייה שלי...
לא מכיר שום סי פס
26/03/11 18:58
אנחנו דיברנו כאן על מטרופס של חברת מטרופולין.
º
זה נקרא קורא קירבה PROXIMITY ,איזה אופטי?
26/03/11 18:46
לא חייבים להכניס למגרעת
26/03/11 18:59
2צפיות
אפשר להניח את הארנק על המכשיר.
בזמן ההנפקה רצוי להכניס את הכרטיס למגרעת ע"מ שלא יפול ולא יהיו טעויות.
והשאלה החשובה
26/03/11 17:45
אם אני נוסעת לחיפה בתח"ץ ורוצה לנסוע באוטובוס, האם הערך הצבור שלי מדן שיש לי כרגע על הכרטיס יוכל לשמש אותי לנסיעה בחיפה? או שזו תוכנית נפרדת, ואז כל הנוחות שבכרטיס אחד נעלמת לה, כי לא אטען כסף בתוכנית של מקום שאני לא גרה בו.
º
נקווה שכן, כרגע זה לא אפשרי
26/03/11 17:51
º
בעתיד
26/03/11 19:00
שאלה מטרידה
28/03/11 09:56
ברשותי רב-קו שטעון לחברת נזרין טורס מנצרת איתה אני נוסע בכל יום מהקריות לעבודה בנצרת עילית ובחזרה (ק ו342) השאלה יא האם עליי לעשות כרטיס רב-קו חדש ע"מ לנוע גם בתוך הקריות + חיפה או שבאותו הכרטיס ניתן להשתמש בשני חברות הנסיעה השונות?
בתיאוריה - אין לך מה לדאוג
28/03/11 10:49
בכרטיס רב קו אחד ניתן לטעון עד 8 חוזים שונים.

החיסרון המשמעותי שלו כיום, זה שאין אפשרות לטעון ערך כספי (צבור) אחד ולהשתמש בו לחברות שונות.
יש פה הרבה אנשים שאכפת להם מהמצב בדרכים
24/03/11 15:13
2צפיות
כמעט כל יום שומעים על עוד תאונה.
בתור מישהי מאוד אכפת לה מהמצב בדרכים, אני מזמינה את כל מי שרוצה להצטרף למאבק החשוב בתאונות הדרכים
לעמוד הפייסבוק של הרשות. מעלים שם מדי יום תכנים רלוונטים, וכולם יכולים להגיב ולהעלות תכנים מעניינים וחשובים.
השם של העמוד הוא "אומרים לא לתאונות הדרכים"


מצרפת לינק לעמוד:
http://www.facebook.com/login/setashome.php?ref=genlogin#!/pages/%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D/181377513313
תעלת בלאומיך בחיפה בעיצומה
24/03/11 14:39
1צפיות
הקטע היחיד שהושלם של פרויקט המטרונית בהדר יפורק וייבנה מחדש במקביל לנתיב לכלי רכב פרטיים
האם אפשר לשקע אותו באותה הזדמנות?

"ראש העיר חיפה יונה יהב הודיע במהלך מפגש עם תושבים וסוחרים מרחוב הרצל בחודש אוקטובר האחרון, כי הצליח לשכנע את בכירי משרד התחבורה להוסיף נתיב נסיעה לרכבים פרטיים ברחוב, במקביל למסלול המטרונית בקטע שבין רח' הנביאים לרח' ברוולד. "לאחר אין ספור מפגשים עם תושבים, סוחרים ובעלי עסקים מהדר בכלל ומקטע הנביאים-ברוולד ברחוב הרצל בפרט, הבנתי שיש לשנות את סדרי התנועה ברחוב ולהוסיף נתיב לרכבים פרטיים. היום אני שמח לבשר כי הצלחתי במאבק למען החזרת החיים והמסחר להדר, מפני שהצרכים הציבוריים קודמים לשיקולים התחבורתיים"
כתובות אינטרנט מצורפות:
כל יום הוא קם על צד שמאל
24/03/11 14:55
1צפיות
וממציא תכנית מטופשת חדשה. ד"א האם הקרונות של הרק"ל הפריעו לתושבי הדר? וכיצד ישתלבו כלי הרכב הפרטיים עם פסי הרכבת ברח' הרצל?
º
רק"ל בחיפה ?
24/03/11 19:15
כן: אם להאמין ליהב, מזמן יש רק"ל בחיפה.
24/03/11 20:38
רכבת קלה משודרגת ועתידנית שנוסעת על צמיגי גומי.
ואללה הבנתי את הראש
24/03/11 20:47
1צפיות
זה רק"ל  שיפייח את הבינינים  משום  מה
º
העיקר שלא "יפגע בנוף"!!!
24/03/11 20:52
1צפיות
אריק לכן אמרתי בפוסט אחר
24/03/11 20:59
1צפיות
כי יש לשקע את טירתו של  יהב בלוע הר הגעש פוג'י  שם  הנוף מרהיב יותר
º
לאורך 40 ק"מ!
24/03/11 21:07
יש בחיפה רכבת תחתית של 1.8 ק"מ
25/03/11 13:31
ועוד מהעשור הראשון להקמת המדינה.

חבל שאיו עוד קו או שניים מגן האם: אחד לחיפה מערב (במקום ההליכה לרכבל, עם תחנות ביניים וקיבולת שאי אפשר לעשות ברכבל), ואחד לאזור בתי הזיקוק.
אבל אותה לא יהב בנה
25/03/11 13:38
הוא בנה רק"ל לאורך 40 ק"מ ואל תבלבל אותו עם עובדות. הרק"ל נוסעת כל שעה מאוזן אחת של יהב לאוזן השניה.
נכון באמת חבל.
25/03/11 15:28
זה היה עדיף על ה"טמטומית" של יהב.
התכנית של מחר
25/03/11 09:52
זה לפרק את מסילות הרכבת בתוף חיפה...
ובעוד יומיים לפרק את התחנות המרכזיות, כי מי צריך תחבורה ציבורית?
אפשר גם להעביר את מגדל אשכול
25/03/11 11:08
ליד מגדל המפרש כדי שיהיו לחיפה תאומים.
ואולי להעביר את הנמל לחוף דדו, סתם ככה מרוב שעמום.
זו לא כל התכנית.
25/03/11 12:35
עיריית חיפה גם מתכננת לשקע את ממגורות דגון, את המנופים בנמל (פריקת וטעינת האניות תבוצע מתחת לפני הקרקע) ואת בסיס חיל הים.
וכמובן גם את שדרות ההגנה.
שכחת את השיקוע החשוב מכל
25/03/11 13:04
יש מטרד אחד גדול מאד וחמור בעיר חיפה. מטרד שמונע ממנה לממש את הפוטנציאל שלה, וחוסם להרבה מאד אנשים את הנוף. צריך להפטר ממנו בכל דרך אפשרית, כדי שתושבי חיפה יוכלו ליהנות מעירם.
אין ברירה - צריך לשקע את הר הכרמל!
º
הרעיון טוב... רק חבל שהוא לא מציאותי....
26/03/11 00:53
דווקא ישים מאוד!
26/03/11 23:17
מכריזים על נמל חיפה כעל נמל צוללות בלבד וזהו!
"הצרכים הציבוריים קודמים לשיקולים תחבורתיים"
26/03/11 00:50
לפי ההיגיון של מר יהב, תחבורה זה לא צורך ציבורי? אז מה זה?
אל תנסה לנתח את דבריו
26/03/11 09:17
הוא בסה"כ מדקלם את מה שאומרים לו היחצ"נים לומר. אין לו מושג מה משמעות הדברים.
גם להם אין
26/03/11 13:30
הם משתמשים במנטרות ובתשובות ציניות, עוקצניות ומתחמקות כדי לא להתמודד עם שאלות אמיתיות. לדוגמה: במקום לתת תשובה עניינית בנושא חשמולן של שתי מסילות באזור פארק הכט, עם עמודים לארבע מסילות, כפי שמוצג בהדמייה שפירסמו, התשובה הייתה האם מישהו בחן את אזור דגון....

האם ארבעה עמודים אל מול מבנה הממגורות האימתני הם שימנעו את הגישה לחוף ?

כמה קשקושים. הציבור עיוור...
אני רואה שאתה קורא
26/03/11 23:11
את עמוד הפייסבוק של עיריית חיפה.
אז תצטרף למאמץ ותעזור שם בבקשה.
מדוע לקרא לזאת תעלת בלאומליך
24/03/11 19:13
1צפיות
כאשר ניתן  בקלות לקרא זאת על  שמו  של  ינה הבהב ?
לדעתי יש לשקע את מעונו של  ראש העיר חיפה בלוע הר הגעש פוג'י  
עזוב, במילא האבא של הגוזל לא יענה לך:
24/03/11 21:16
1צפיות
חבל להשקיע אנרגיה. הוא רק פותח שרשור ואח"כ לא מתייחס אל התגובות.
אביתר ,לא נורא אבל הוא הגיב
25/03/11 06:29
1צפיות
ממש לא לעיניין  ,כנראה לא ירד לסוף דעתי
º
רק בגלל ההערה שלי ולא ענה לשאלתך בכלל.
25/03/11 17:06
אם ראית את העבודות בהדר
24/03/11 22:54
הקרויות בטעות סלילת מסלול מטרונית תבין בדיוק למה הכוונה:
רחוב החלוץ חפור לאורכו לעומק מספר מטרים לצורך "שדרוג תשתיות"

º
הצלחתי !
24/03/11 23:05
איש יקר
25/03/11 06:27
1צפיות
האם  ראית מה כתבתי אבל  בדיוק לפני שהגבת ?
אנא בדוק עוד פעם  זאת
º
Haven't the Japanese people suffered enough?
26/03/11 00:55
שמע , כאשר אתה מציג זאת
26/03/11 08:52
כך  אתה שיכנעת אותי , נו  טוב תמיד ניתן  לשקע את הוילה של  יונה בדמשק או  בבודרום  
שם  דוקא הוא ישתלב בנוף
º
יש מצב לשקע את הר הכרמל?
25/03/11 13:50
º
חקיין...
25/03/11 14:48
º
קוף אחרי יונה
25/03/11 15:57
º
רמי, שכחת שאני בעצמי קוף!
25/03/11 18:17
רמי, שכחת שאני בעצמי קוף!
º
אכן, מודל לחיקוי
26/03/11 12:59
בואו נראה במה מדובר:
25/03/11 16:45
בואו נראה במה מדובר:
מצד שמאל, נתיב המטרונית הקיים,
מימין פורקה חלק מהמדרכה...ברוחב של מסלול,
נראה כי נתיב המטרונית יועתק ימינה,
בשל חוסר מקום, והתחנה תהיה מצד ימין כמקובל,
ומצד שמאל נתיב ל.
º
פתיחת מרכז שירות אגד בבני ברק
24/03/11 11:24
1צפיות
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
דבר כזה היה בפורום לפני מספר ימים
24/03/11 13:46
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום