לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

מה הסיבה האמיתית שאין תח"צ נורמלי בשבת בחיפה?
49תגובות
23/05/14 20:32
465צפיות
הרי הסטטוס קוו מאפשר זאת, אז למה ככל שמתקדמים בשנים השירות הולך ומצטמצם...
למה רק קו אחד של המטרונית עובד?

איך אין לחץ של ארגונים התומכים בתח"צ בשבת להפעיל תחבורה ציבורית בחיפה במתכונת נורמלית... הרי אם שם תהייה הצלחה ויראו שבאמת יש ביקוש כאשר השירות הוא תדיר ונוח אז לבטח יוכלו למנף זאת...

(המשך...)
הרי הסטטוס קוו מאפשר זאת, אז למה ככל שמתקדמים בשנים השירות הולך ומצטמצם...
למה רק קו אחד של המטרונית עובד?

איך אין לחץ של ארגונים התומכים בתח"צ בשבת להפעיל תחבורה ציבורית בחיפה במתכונת נורמלית... הרי אם שם תהייה הצלחה ויראו שבאמת יש ביקוש כאשר השירות הוא תדיר ונוח אז לבטח יוכלו למנף זאת כהצדקה למשא ומתן על הסטטוס קוו גם באיזורים אחרים בארץ.
קו 205 מרחובות לאיזור התעשיה חולון
23/05/14 09:04
384צפיות
 קו 205 מרחובות לאיזור התעשיה חולון
דרך נס ציונה, מרכז ראשלצ ומחלף חולון מזרח.
נראה שזה קו שמיועד ליוממים מראשון ורחובות למרכז עזריאלי החדש והאיזור, ככה שהוא יעבוד בחלק משעות היום וכל פעם לכיוון אחר.
קו כזה יכול להצליח לאורך כל היום בתור חלופה מהירה לנסיעה ממרכז חולון לראשון (עם החלפה במסוף קרית שרת), כי הקווים הנוכחיים מסורבלים ונוסעים דרך מערב ראשון.
בכל מקרה, חידוש חשוב.
אז המטרה העיקרית שלו היא לשרת ראשל"צים, לא?
23/05/14 11:17
127צפיות
אחרת, למה הסיבוב מדרך המכבים ושדרות היובל?

מעבר לכך, הגיע הזמן.
לא רק ראשל"צים. גם תושבי רחובות ונס ציונה
23/05/14 14:08
94צפיות
והסיבה שהוא נוסע דרך נחלת יהודה ולא ישר דרך ז'בוטינסקי זה כנראה כדי להיות רלוונטי לכמה שיותר נוסעים לאורך רח' הרצל בראשון.
אם היו מייעדים אותו בעיקר לתושבי רחובות ונס
23/05/14 14:18
87צפיות
ציונה הוא היה נוסע דרך 431.

אם הייתי גר ברחובות, לא הייתי נוסע איתו - זה ייקח יותר מידי זמן. מנס ציונה עוד מילא.
אז איך היית נוסע? הרי אין שום קו אחר שנכנס
23/05/14 14:27
74צפיות
לחולון דרך מחלף חולון מזרח.
º
במצב הזה, ברכב פרטי.
23/05/14 14:39
41צפיות
באופן מצער, את זה אפשר להגיד על כל הקווים
23/05/14 14:44
79צפיות
מרחובות צפונה...
אני חושב שהקו הזה יהיה הצלחה גדולה.
ולכן, אם הייתי תושב רחובות לא הייתי משתמש בהם
23/05/14 14:52
69צפיות
למעט 277 אם יאכפו את הנת"צ הזה סוף סוף.

כמו כן, הייתי משתמש ברכבת אם זה היה משתלם לי (לא בדקתי תעריפים).

בזמן שלוקח לנסוע מרחובות לת"א, אני יכול להגיע מבאר שבע לת"א - בתח"צ.
אבל הקטע שלא מיטיבים עם תושבי רחובות
23/05/14 14:59
64צפיות
אלא עושים לו סיבוב דרך נחלת יהודה שגורע עוד יותר מהמהירות שלו.

במדינה מתוקנת, היו מקימים קו נפרד לרחובות ונס ציונה וקו נפרד לראשל"צ. מי שישתמש בקו הזה מרחובות הוא מי שאין לו ברירה. מנס ציונה זה עוד נסבל.
אותו הדבר אפשר לומר על קו 259 בין כפר סבא
23/05/14 15:32
75צפיות
והוד השרון לעתידים.
במדינה מתוקנת היו יוצרים קו נפרד לכפר סבא וקו נפרד להוד השרון.

º
סוף סוף, באיחור אופנתי של כמה שנים!
23/05/14 14:28
62צפיות
חידוש מעולה!
24/05/14 00:18
78צפיות
צריך גם לפתוח חלופה(שמספרה 206) שתגיע גם למרכז חולון כדי שיהיה נוח להגיע ממרכז חולון למרכז ראשון לציון ורחובות ללא מעבר דרך מערב ראשון לציון.
כרגע השירות בין חולון למרכז ראשון לקוי(ממרכז חולון למרכז ראשון יש רק את קווים 20 ו 129. שניהם עוברים דרך מערב ראשון והתדירות די נמוכה).
כביש 411 נפתח לתנועה השבוע
23/05/14 05:23
647צפיות

כך שלמעשה מי שבא מתל אביב לצומת ביל"ו לא צריך להיכנס לרחובות הוא ממשיך ישר בצומת בית עובד ופונה שמאלה בצומת רחובות מערב ,למעשה הדרך הזאת מקצרת את הדרך

ב 10 דק' אמתיות ואף יותר  למי שמגיע מאזור תל אביב ראשון או יבנה  .
גם במפת גוגל זה מעודכן כביש 411
23/05/14 05:29
332צפיות
אפשר לתזמן זמני הגעה .

יהיו שם כ 8 תחנות אוטובוס עבור הקווים החדשים מקרית עקרון לתל אביב ויבנה עקרון צומת ביל"ו קו 51 .
אפשר פירוט על הקווים שהזכרת?
23/05/14 14:43
154צפיות
מהם הקווים החדשים, מהו קו 51, ומאיפה המידע על הפעלתם?
באמת תהיתי אם תהיה תחבורה ציבורית על הכביש הזה, וקו ישיר מקרית עקרון לתל אביב נשמע רעיון טוב.
מתי נפתח???????
23/05/14 10:28
246צפיות
ביום שלישי הייתה לי חתונה בגבעת ברנר, סיוט של שעה נסיעה מתל אביב דרך 431 כביש 40 צומת בילו הידוע לשמצה ועוד......
º
28.5 נפתח הכביש .
23/05/14 11:53
118צפיות
עדכון דחו את זה לתחילת יוני בגלל חוסר שביעות
23/05/14 12:00
263צפיות
רצון מהקבלן שלא עשה טובה ,הכביש היה אמור להיפתח עוד לפי התכנון במרץ .
º
כתבת "נפתח" כאילו זה כבר קרה
23/05/14 22:18
73צפיות
º
דו-משמעות לא מוצלחת בין עבר לבינוני בנפעל
24/05/14 02:55
58צפיות
º
ובכל מקרה זה לא "השבוע" אלא בשבוע הבא
24/05/14 02:55
51צפיות
º
בקיצור - הטעיה
24/05/14 08:01
46צפיות
אם וכאשר הכביש ייפתח
23/05/14 22:46
211צפיות
הוא יקצר את הדרך בהרבה יותר מאשר 10 דקות.

ובניגוד לכביש העוקף המזרחי, שעד היום טרם הושלם, הכביש הזה יעקוף את כל רחובות מדרום מערב.
º
האם ידוע מתי מתככננים לבנות את מחלף 6/411?
24/05/14 08:54
97צפיות
לא
24/05/14 13:05
142צפיות
מאז פירוקה של מנהלת כבישי הרוחב לפני כמעט 11 שנה אין עבודות מאורגנות וכוללות על כביש 411 בקטע שבין צומת עקרון לצומת חולדה (לא שלפני פירוק המנהלת היתה איזו התקדמות גדולה...)
פה ושם יש עבודות נקודתיות, כמו ההפרדות המפלסיות של קווי הרכבת לב"ש וי-ם, או הכניסה למזכרת בתיה. אבל עבודה רציפה ומשולבת על הכביש כולו - יוק. לכן גם אין תכניות שמבוצעות כרגע (או שתוקצבו) להכפלת הכביש כולו וחיבורו לכביש 6. התכניות הקיימות נותרו על הנייר.

כמו במקרה של כביש 423, גם כביש 411 בקטע הרלבנטי הועבר לעדיפות נמוכה בעקבות פתיחת 431. לא ברור מתי ואם בכלל ייצא הקטע הזה מה"הקפאה".
לא נראה לי , ביום שישי
26/05/14 10:29
45צפיות
רכבתי על הקטע שילר גבירול , הכביש רחוק מלהיות מוכן לנסיעה , אין סימונים , חלק מהכבישים הישנים עדיין מחוברים "פיראטית" לכביש החדש , בעיית הבטיחות להולכי רגל/חוצי כביש בסמוך למגרש הכדורגל.
º
נראה שהתכוונת להגיב למישהו אחר...
26/05/14 18:23
22צפיות
º
לא.הגבתי על 411
27/05/14 07:32
17צפיות
על השר ישראל כץ והמטרו מצרפת
23/05/14 00:46
292צפיות
אהלן,

בשבוע האחרון קראתי שני פוסטים של ישראל כץ על ההסכמים שהוא חתם (לכאורה) עם ממשלת צרפת בכל הנוגע להקמת מטרו בגוש דן. ואלו הם:

הראשון, מה-13 למאי:

הגעתי לצרפת לשיחות על שותפות אפשרית בהקמת ה"מטרו" של גוש דן. ממשלת צרפת מעוניינת ליטול חלק בפרוייקט ויש לה הרבה ניסיון וידע. גוש דן משווע ל"מטרו" , שיפתור את בעיית הצפיפות והפקקים. 6 פעמים הניחו בעבר אבן פינה וכלום לא קרה. אני הוצאתי לדרך את העבודות על הקו הראשון ובכוונתי לקדם הקמת 8 קוים נוספים. נקיים שיחות, נבחן את ההצעות לעומק ונקבל את ההחלטות המתאימות.

והנה השני מה-14 במאי:

הבאנו "מטרו" עליכם. באנו, ראינו, למדנו, קשרנו הסכמים. כעת בדרכנו חזרה מצרפת לישראל ערוכים לביצוע המשימה: הקמת המטרו הישראלי בגוש- דן. שבת שלום.

למישהו יש מושג במה מדובר? האם אלו דיבורים בעלמא או שאכן אנו יכולים לצפות שחברות צרפתיות יקימו את הקו הירוק והסגול, למשל?

אשמח לתשובות - הנושא מסקרן אותי אישית כתושב ת''א.

תודה!
לא טרחתי אפילו לקרוא את הסטטוסים
23/05/14 02:31
233צפיות
שמע עצה ממישהו קצת יותר מנוסה בתחום- כמעט כל מה שהוא מוציא מהפה זה קשקוש מוחלט. קיצר לא יהיה פה לא מטרו ולא זיבי.   
º
"קצת יותר מנוסה בתחום" - מאדם שכבודו לא מכיר?
23/05/14 08:38
102צפיות
º
?
23/05/14 12:56
46צפיות
למה מחקו לי את ההודעה
23/05/14 13:52
109צפיות
משמיצים אותי פה בגלל שאני לא משתחווה להודד רממותו ישראל כץ  ואסור לי להגיב על זה?
º
רק שהרכבות לא יהיו רחבות מדי...
23/05/14 08:03
89צפיות
º
23/05/14 08:47
27צפיות
מקווה שהוא לא מתכוון למטרו הצמיגים המפורסם
23/05/14 08:45
174צפיות
חס וחלילה, רק שלא יביאו את "הפיתוח הצרפתי הגאוני" הזה לארץ! יש להם מספיק המצאות שוות באמת.

אבל ברצינות, הסטטוסים, ועצם ההתנהלות הזאת - באמת שזה לגמרי לא רציני... דברים כאלה רק גורמים לי אישית להחזיק פחות ממר כץ (שיש לו בהחלט כבר כמה הישגים חיוביים במהלך הקדנציה).
º
אני מקווה שהוא סיפר להם על מטרו הצמיגים בחיפה
23/05/14 14:34
55צפיות
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 24/05-23/05
52תגובות
23/05/14 00:01
60צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.

(המשך...)
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
קונקשן
22/05/14 11:58
286צפיות
האם יש אפשרות לעשות קונקשן במחיר כרטיס אחד מקו 5 בתל אביב, לקו 480 לירושלים, ומשם לקו 68 בתוך ירושלים?

תודה
לא
22/05/14 12:53
106צפיות
קוד מחיר שונה
בקווי ת"א-ירושלים אין כרטיסי מעבר
22/05/14 13:26
159צפיות
למיטב ידיעתי, לא לנסיעות בתוך ת"א ולא לנסיעות בתוך ירושלים. כך שבינתיים אין ברירה אלא לשלם שלוש פעמים.
º
תודה
22/05/14 14:49
26צפיות
וכל עוד שלא יהרסו את המרכזית בירושלים או בת"א
22/05/14 21:35
140צפיות
ויעבירו אותן למקומות אחרים - לא יהיה כרטיס המשך.

כרטיסי המשך ניתנים כפיצוי על סגירת מרכזיות או פיצול שירות בדיוק כמו סגירת מרכזית בת גלים או הפסקת כניסת האוטובוסים לנתב"ג והפעלת כרטיס המשך לקו 5 ולהיפך וכן מה שקרה לפני חודש וחצי בצפון עם כרטיסי ההמשך.
º
או שיעשו רפורמה כלל-ארצית.
22/05/14 21:39
46צפיות
º
:) עד אז כבר יבנו עוד שנתי מרכזיות בת"א.
22/05/14 21:42
39צפיות
בעוד 3-4 שנים האמצעי העיקרי לנסיעות בין ת"א
22/05/14 22:36
175צפיות
לירושלים יהיה רכבת.
ביוני הרכבת מתחילה ליישם כרטיס חופשי גמיש משולש - אוטובוס במוצא-רכבת-אוטובוס ביעד.
לכן, סביר שכאשר יהיה הקו המהיר ת"א-ירושלים יהיה חופשי גמיש אוטובסים בגוש דן + רכבת ת"א-ירושלים + אוטובוסים בירושלים.
אז לא יהיה כמעט צורך בכרטיסי המשך מאוטובוסים בין ת"א לירושלים לאוטובוסים בתוכן.

כמה אנשים נוסעים בין ת"א לחיפה בקו 910 בגלל כרטיס ההמשך בחיפה?
אין לי מושג, אבל בשישי ובמוצ"ש הקו הזה מלא.
22/05/14 23:15
104צפיות
וכך גם יהיה עם קווי ת"א-ירושלים.
ברור שהוא מלא בשעות בהן הרכבת לא עובדת
22/05/14 23:48
103צפיות
לכן גם יש את קו 900 במוצ"ש ורק במוצ"ש.
אבל כאשר הרכבת פעילה, קו 910 משמש מעט מאוד נוסעים בין ת"א לחיפה ומשמש בעיקר נוסעים מ/ל תחנות הביניים.
כך גם כאשר תהיה רכבת מהירה בין ת"א לירושלים, מסת הנוסעים תעבור מקווים 370 ו-380 לרכבת.
והשילוב של כרטיס רכבת+כרטיסי המשך לאוטובוסים עירוניים יהיה הרבה יותר חשוב משילוב של כרטיס אוטובוס בינעירוני עם כרטיסי המשך עירוניים.
º
סליחה, מקווים 480 ו-405
23/05/14 00:04
36צפיות
וסוף סוף יהיה מקום לנוסעים בקסטל.
23/05/14 00:20
85צפיות
דר"א, 370 עדיין מלא בשעות השיא יום יום, אם כי לא רק בשעות השיא אבל בעיקר בשעות השיא.

יצא לי לראות נוסעים קבועים שנוסעים ב370 כל בוקר וחוזרים בערב.

380 משום מה הוא יותר קו סטודנטים ופחות יוממים.
נכון, להערכתי לאחר שיפעל קו הרכבת המהיר
23/05/14 07:56
70צפיות
405 ו480 יאוחדו לקו אחד שיהיה פחות מהיר ועם יותר תחנות ביניים, לא רק מבשרת (שאגב תושפע מכביש  החדש), אלא גם מחלף שורש ועוד תחנות בדרך ואני לא אופתע אם גם קו 100 יאוחד איתם וקו ת"א-ירושלים האוטובוסי ייכנס גם לחניון שפירים.

לגבי 370 - הוא עדיין מלא כי השירות הרכבתי לבאר שבע עדיין לא ברמה טובה מספיק.
וכי 370/380 זולים פי שניים מהרכבת.
23/05/14 11:07
55צפיות
ולא חשוב פחות, בשעות ובימי השיא התדירות היא כל 15-20 דקות. רבים לא ממתינים לרכבת, אם יש להם רכבת עוד 30-60 דקות, אלא עולים על אוטובוס.

כל אלו, יחד עם זמן הנסיעה שהוא כמעט אותו הדבר והקישור הבעייתי לתחנת רכבת צפון, הם הגורמים לכך.
קו 910 היה מועיל הרבה יותר אם היה
23/05/14 20:39
98צפיות
ממשיך ישירות אחרי חוף הכרמל גם למרכזית המפרץ דרך המנהרות..

אם לא היה צריך להחליף ל 101 - אני הייתי בוחר ב910 על פני הרכבת.
יש לא מעט רכבות שמדלגות על לב המפרץ וזה בזיון כי זו התחנה היחידה שבה אפשר לעלות על אוטובוסים לפיזור ברחבי צפון הארץ.
מה-15 ביוני זה ישתנה - כל הרכבות שממשיכות
23/05/14 20:43
124צפיות
צפונית לחיפה יעצרו בלב המפרץ ויהיו הרבה יותר רכבות שיעצרו בה.
שמח לשמוע :)
23/05/14 20:46
69צפיות
יוצא לו"ז חדש?
איזה עוד שינויים צפויים בקו ת"א קריות?

האם תיקנו את הבעיה שמת"א מרכז יוצאות רכבות לקריות ב XX:02  ו XX:22 ואז צריך להמתין 40 דקות עד הרכבת הבאה... כי הרכבת של xx:40 מגיעה רק עד חיפה?
תעשה חיפוש בפורום - יש הרבה הודעות על
23/05/14 20:52
75צפיות
השינויים הצפויים.
האזור שבין חיפה לנהריה הוא האזור שמרוויח הכי הרבה מהלו"ז החדש.
יהיו שתי רכבות פרבריות כל שעה במשך כל היום - אחת עד נהריה ושניה עד עכו.
יהייו יותר רכבות לקרית מוצקין וללב המפרץ.
יהיו 4 רכבות בשעה בשעות השיא בין חיפה לת"א.
מצד שני יהיו פחות רכבות בינעירוניות לקרית חיים ובשעות השפל רק הרכבות הפרבריות יעצרו בה.
והזמנים משתנים לגמרי.
ולגבי "לחכות 40 דקות" זה לא יהיה יותר בגלל שכאמור בכל שעה יפעלו שתי רכבות פרבריות וניתן יהיה להחליף בחיפה מהרכבת הבינעירונית לרכבת הפרברית.
אז חוצות המפרץ וק. חיים
23/05/14 20:55
72צפיות
הופכות להיות תחנות רפאים...?

אישית אני חושב שתחנת חוצות המפרץ הייתה יכולה להיות בעלת פוטנציאל עצום אילו רק בעלי השליטה באיזור היו דואגים שהמטרונית תכנס לתוך המתחם עד הרכבת.... היא ללא ספק הייתה יכולה לגרום לתחנת לב המפרץ להפוך לתחנת רפאים.
למה תחנות רפאים? כל שעה יעצרו בהן לפחות 2
23/05/14 21:00
67צפיות
רכבות, זה נקרא "תחנות רפאים"? תחנה שלא עוצרת בה רכבת ישירה מת"א היא תחנת רפאים? לתחנות הללו יהיו כל שעה שתי רכבות אל לב המטרופולין של אותן תחנות.
ואיך לב המפרץ תהפוך לתחנת רפאים אם היא סמוכה למרכז התחבורתי הגדול ביותר בצפון המדינה?
עיקר התנועה הנכנסת ללב המפרץ
23/05/14 21:05
61צפיות
היא מכיוון הקריות, עמקים וכו'..
תושבי חיפה משתמשים יותר בחיפה מרכז....

כך שאם המטרונית הייתה מביאה את הנוסעים לתחנת חוצות המפרץ, והרכבת הייתה מזהה זאת ומפעילה את רוב הרכבות משם, לב המפרץ הייתה נזנחת.
אבל לב המפרץ היא התחנה הראשית והיא סמוכה
23/05/14 21:10
55צפיות
למרכזית המפרץ, אז איזה צורך יש להפוך דווקא את חוצות המפרץ לתחנה ראשית ולתחנת מעבר למטרונית?
בעתיד גם רכבת העמק וגם הרכבת הקלה מנצרת תגענה ללב המפרץ (ולא תגענה לחוצות המפרץ) וגם הרכבל מתוכנן מלב המפרץ.
חוצות המפרץ היא תחנה פרברית קלאסית ואין שום סיבה להפוך אותה לתחנה ראשית.
לב המפרץ, לעומת זאת, זה אחד המרכזים התחבורתיים המתפתחים ביותר במדינה.
ועדיין האילוץ לעבור דרך הקניון
23/05/14 21:45
56צפיות
מרגיז.
שלא כמו בעזריאלי שם המעבר דרך הקניון הוא גם הדרך הקצרה ביותר מהגשר לרכבת... כאן מאלצים אותך לעבור בדרך ארוכה שלעיתים רק בגללה אתה מפסיד את הרכבת.

לכן אמרתי, אילו בעלי השליטה בחוצות המפרץ היו דואגים להתערב בתוכנית המטרונית ולדרוש את מעבר בסמיכות לתחנת הרכבת בחוצות המפרץ, היא בקלות הייתה לוקחת את הפופולאריות מלב המפרץ.
הסיבה כאן היא מסחרית... הבאת המטרונית לחוצות המפרץ = יותר עוברים ושבים במתחם = אינטרס כלכלי... זו בדיוק הסיבה שאמרתי שזה היה קורה רק אם בעלי השליטה במתחם היו גורמים לזה לקרות.
גם זה ישתנה בעתיד - תחנת לב המפרץ עומדת לעבור
23/05/14 22:11
71צפיות
שינוי והגישה אליה וממנה לא תהיה דרך הקניון. זה חלק מהשינוי הצפוי בתחנה על מנת לשלב את רכבת העמק.
חוצות המפרץ לא הייתה, אינה ולא תהיה תחליף ללב המפרץ.
חוצות המפרץ היא אחת התחנות המשניות ביותר של רכבת ישראל, שהרכבת אפילו שקלה לסגור אותה.
תחנת "לב המפרץ"
25/05/14 21:40
24צפיות
מדוע האילוץ לעבור דרך הקניון מרגיז?
אולי כבודו חשב לתומו שהאדם הממוצע חפץ לשתות כוס קפה? או אולי לאכול ארוחה קלה בטרם העליה לרכבת?
אולי כבודו לא מודע לעובדה שאצל הגויים יש הגמוניה בין הרכבת ומרכזי הקניות ושניתן היה באמצעות טכנולוגיה פשוטה יחסית לגרום לכך שמסכי מידע יופיעו גם בתוך שטח הקניון?
ואולי העובדה שפתיחת כניסה נוספת שלא דרך הקניון, כן, כניסה נוספת לתחנה היתה מעלה את האטרקטיביות שלה.

אני נוסע עם 910 (וגם עם 900)
24/05/14 03:21
80צפיות
תמורת 42 ש"ח (לא זוכר את המחיר המדויק כרגע) מקבלים כרטיס הלוך ושוב ושני נסיעות המשך עירוניות.
זה מאפשר לי לנסוע מת"א לחיפה בקו 910 ולתפוס נסיעת המשך (לו רק היה אפשר להשתמש בקו 46 בשישי עד ארבע, אם לא באוטובוס אז במיניבוס. למה סתם לעלות עד מרכז חורב ולחכות ל-37/24, לפעמים גם חצי שעה?),
ובמוצ"ש לתפוס ממרכז חורב אוטובוס למרכזית, ואם מקדימים מספיק אפשר לתפוס קו 900 (יש רק 3 נסיעות כאלה) שלא עוצר באף תחנה בדרך, ומגיע עוד לפני הרכבת הראשונה (שהיא תמיד עמוסה לעייפה) לת"א.

כשהייתי עובד בא.ת הרצליה פיתוח קו 910 היה אופציה טובה מאוד עבורי, עשרים ומשהו דקות של הליכה מאומצת עד הרכבת, וגם צריך להחליף רכבת בבנימינה - בשביל מה זה טוב? מטפסים לכביש החוף, מתזמנים לפי ה-Moovit, מחכים קצת (חבל שלא עושים משהו עם התחנות האלה, בקיץ ממש לא נעים לספוג את כל החום ובחורף הגשם נכנס לתחנות, שלא לדבר על זה שהכביש הזה עמוס במכוניות, רעש ופיח) ויש אוטובוס שכשאין פקקים גומע את הדרך די ביעילות.
השארתי הודעה לאגד שכדאי לשקול בשישי שהאוטובוסים המאוחרים של 910 יגיעו ליל"ג (בהדר) לא יקפחו את תושבי הכרמל ויעשו סידור לסרוגין של הגעה במסלול הנוכחי (דרך הההגנה) והגעה דרך פרויד, חורב, ומשם דרך רופין ליעד הסופי. כרגע מי שמגיע להדר עם האוטובוסים האחרונים צריך להסתמך על מונית שירות שמחכה ברח' החלוץ ונוסעת דרך רח' ארלוזורוב למרכז הכרמל, לדרך מוריה עד חורב ובחזרה.
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 22/05
22/05/14 03:22
29צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
שלום..כמה זמן נסיעת הרכבת הקלה מממילא לתחנה
22/05/14 11:50
84צפיות
המרכזית בירושלים .....
חשוב לי לדעת כדי שאוכל לתכנן באיזה שעה לקחת רכבת קלה מממילא, כדי להגיע בזמן לאוטובוס שיש לי בשעה 22.30 ...
תודה מראש למשיבים..
7-12 דקות.
22/05/14 13:49
46צפיות
התחנה הקרובה לממילא היא תחנת 'העירייה' בכיכר ספרא.
º
תודה רבה לך הגינגי הישראלי (y)
22/05/14 14:43
14צפיות
מצומת קסטינה לצומת רעננה (או לרכבת כפר סבא)
22/05/14 13:18
52צפיות
בת משפחה רוצה להגיע מצומת קסטינה לצומת רעננה (או לרכבת כפר סבא). לידיעתי אין קו ישיר וצריך להחליף קוים, אלא שהיא מאוד מוגבלת בהליכה, כלומר לא יותר מכמה עשרות מטרים הליכה, ועליה \ ירידה במדרגות לא רצויה.

האם יש אפשרות?

תודה

יהודה
אפשר לנסוע בקו 345 המהיר לרכבת ת"א מרכז,
22/05/14 13:24
46צפיות
אם איני טועה הוא מוריד ממש בפתח תחנת הרכבת. משם יש רכבות ישירות לכפר סבא וגם להוד השרון.
אגב, השאלה שלך קצת מוזרה, כי תחנת הרכבת כפר סבא רחוקה מצומת רעננה. התחנה שיותר קרובה לצומת רעננה היא תחנת הוד השרון.
חשוב לבדוק מראש את הלו"ז של 345. אם השעות שלו לא מתאימות, אז יש גם דרכים נוספות.
אגב, אם היא מגיעה מקרית מלאכי,
22/05/14 13:25
36צפיות
345 יוצא מתוך קרית מלאכי עצמה.
תודה רבה. נראה טוב
23/05/14 01:31
19צפיות
אתה צודק כמובן. הייתי צריך לכתוב תחנת רכבת הוד השרון ולא כפר סבא.
השעות של 345 הם בהחלט סבירות. עם זאת, אולי בכל זאת תפרט את האלטרנטיבות .

תודה

יהודה
שמחתי לעזור. לבקשתך, הנה עוד שתי אפשרויות:
23/05/14 02:02
19צפיות
1. קו 369 לתחנת הרכבת יבנה מערב, ומשם רכבת להוד השרון ללא החלפה.
2. קו 369 לתחנה המרכזית ת"א, ומשם 567 לצומת רעננה ולכפר סבא.
בשני המקרים מדובר בהליכה של כמה עשרות מטרים. האפשרות הראשונה נשמעת לי מהירה יותר, אם השעות מתואמות.

אגב, אפשר לעשות את כל הדרך בלי הליכה בכלל, אם לוקחים 345 עד רחוב המסגר בתל אביב, ומאותה תחנה 567 לצומת רעננה ולכפר סבא.

לגבי החלפה מ345 ל567, יש להם תחנה משותפת
23/05/14 11:13
16צפיות
בעזריאלי. ברחוב המסגר אני לא יודע אם מדובר באותה התחנה בדיוק או שיש צורך ללכת בין תחנות. נסעתי שם אתמול ולא שמתי לב לתחנה כלשהי בהמסגר שמשותפת לשני הקווים האלו.
º
תודה לאיליה ולאולי3
25/05/14 22:42
4צפיות
צריכה להגיע מאריאל לשדרות רוטשילד 45 תל אביב
22/05/14 13:38
40צפיות
איזה קווים לקחת?
תודה רבה.
יש לך 121 שפועל פעם-פעמיים ביום שעוצר לא רחוק
22/05/14 13:57
49צפיות
ויש לך 286 עד הרכבת ומשם 40/240/142 שעוצרים קרוב
מרכבת מרכז שכחת את 70 ו-68,
22/05/14 15:04
24צפיות
ובבוקר יש קווים נוספים כגון 50, 250.
º
באיזו אני יורדת?
22/05/14 16:34
8צפיות
מ-142 ברוטשילד פינת נחמני,
22/05/14 17:24
17צפיות
מ-70 ביהודה הלוי פינת נחמני,
מ-40, 42, 240, 68 בדרך בגין פינת נחמני (התחנה נקראת גם דרך בגין פינת הרכבת).
לעתידים ברמת החייל מראשלצ
22/05/14 16:56
32צפיות
איזה קו לקחת?
º
ראשלצ מרכז*
22/05/14 16:56
4צפיות
אפשר ברכבת מהראשונים לבני ברק
22/05/14 17:46
26צפיות
או לת"א אוניברסיטה, ומשם נסיעה קצרה באוטובוס. למיטב ידיעתי יש גם הסעות חינם.

ואפשר בקווים 222, 274, 275 לרכבת מרכז, ומרחוב על פרשת דרכים נסיעה קצת יותר ארוכה בקווים 75, 76, 142, 141.
º
תודה
22/05/14 22:44
5צפיות
º
22/05/14 21:52
22צפיות
כדי להקפיץ נדרשים 10 תווים בגוף ההודעה
22/05/14 22:27
64צפיות
או אייקון
תל השומר
24/05/14 21:05
34צפיות
בסוף אני צריך להיות שם קצת יותר מאוחר.
אם אני יורד ברכבת ההגנה ב-7:50, כמה זמן ייקח ל-104 להגיע עד לתחנה "עמק האלה/שדרות אהרון קציר"?
תודה
תחבורה ציבורית ב... צפון קוריאה!
59תגובות
21/05/14 23:47
586צפיות
שלטונות צפון קוריאה נתנו היתר חריג לצילום של המדינה על ידי זר, שחיבר מצלמה לאוטובוס בו נסע.

בדקות הראשונות ניתן לראות כמה אוטובוסים חשמליים, לצד מיעוט חריג של תחבורה פרטית ברחובות פיואנגיאנג.

http://www.youtube.com/watch?v=D4hLctBvojE

(המשך...)
שלטונות צפון קוריאה נתנו היתר חריג לצילום של המדינה על ידי זר, שחיבר מצלמה לאוטובוס בו נסע.

בדקות הראשונות ניתן לראות כמה אוטובוסים חשמליים, לצד מיעוט חריג של תחבורה פרטית ברחובות פיואנגיאנג.

http://www.youtube.com/watch?v=D4hLctBvojE
º
דיווחים והודעות
42תגובות
21/05/14 20:36
140צפיות

(המשך...)
º
לחן מלינג
21/05/14 19:59
90צפיות
º
מותר לשאול מה האירוע?
21/05/14 22:02
35צפיות
º
יומולדת
21/05/14 22:08
26צפיות
º
מזל טוב
21/05/14 23:23
13צפיות
º
מזל טוב חן!
22/05/14 00:02
13צפיות
º
חן
22/05/14 15:50
8צפיות
, פרופ' מלינג!
22/05/14 19:52
44צפיות
השי התיעודי יגיע אליך בימים הקרובים.
תודה לכל מברכים
22/05/14 19:59
56צפיות
ובועז - אני אמתין למתנה המובטחת...
ליום הולדתך
22/05/14 20:25
23צפיות
SNCF הזמינה 2000 רכבות רחבות מדי
21/05/14 13:56
315צפיות
SNCF, חברת הרכבות הצרפתית הזמינה 200 רכבות שהתגלו כרחבות מדי למאות תחנות...
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-27497727

נ"ב: עמית-מיוקול, תגובתך הטוקבקיסטית מתבקשת...  
חה-חה-חה ! צרפתים מטומטמים ! נו-
21/05/14 19:16
209צפיות
זה לא חדש ! כאשר היתה לי C-5 V6 הייתי צריך להחזיק ברכב סט מפתחות מיוחד 7/16 ועוד כדי לסגור ברגים ולחזקם אחת לכמה מאות ק"מ. הרכב היה נהדר אך היה זקוק לתחזוקה שוטפת ביתית כל הזמן. השוסון הראשון שהגיע ארצה היה דרך אגב רזה מדי והמעבר בין המושבים היה סיוט. לכן החלו להציב כסאות ארוכים לאורך האוטובוס ולא לרוחבו. אח"כ קוצץ הרווח של המושבים עצמם וניתן היה להחזירם לתצורה המקורית. הם שותים יותר מדי יין כנראה והגילופין מופיעים להם בסרגל המדידות...
פשלה רצינית..
21/05/14 20:15
173צפיות
הזוי שרשויות הרגולציה והרישוי לא עלו על זה עוד בתהליך הרישוי עוד לפני שהתחילו עם הייצור ההמוני(בBBC טעו בתרגום, מדובר ב341 קרונועים שמורכבים מ2000 קרונות ולא רכבות), והזויה יותר הטענה של שר התחבורה הצרפתי כאילו ההפרדה בין התשתית לתפעול היא זו שאשמה.
מושחטים! להפרית!
21/05/14 22:05
160צפיות
מדינת עולם שלילי!
º
כרגיל, לא אכזבת...
22/05/14 11:36
39צפיות
º
25/05/14 00:35
5צפיות
לראשונה: תרשימי קווים סטנדרטיים בתחנות!
21/05/14 09:43
462צפיות
היום לראשונה ראיתי תרשימי קווים על פי התקן של משרד התחבורה! הם נמצאים בלונדון מיניסטור, בתחנות על שאול המלך בשני הכיוונים. מופיעים כל הקווים - דן, קווים ומטרופולין, ואני חושב שיש גם שעות פעילות ותדירויות. אין מפה, יש רק רשימת תחנות של כל קו.
עברתי בנסיעה ולכן לא צילמתי.
יש גם בתחנת דרך השלום/דרך הטייסים
21/05/14 10:39
168צפיות
לכיוון מזרח . ויש נדמה לי על עוד תחנה אחת על דרך השלום.
מעניין שמה שמאחד את כל התחנות האלה הוא קו 56.
21/05/14 10:42
159צפיות
האם לחברת קווים יש חלק בעניין?
מוזר
21/05/14 10:49
122צפיות
בתחנות בדרך השלום, ככל שזכור לי גם יש מפות והכל.
º
מפות? אני ממש סקרן לראות כמה הן טובות.
21/05/14 10:55
73צפיות
יצא לי לראות את זה רק מבעד לאוטובוס
21/05/14 11:08
96צפיות
אם אני זוכר נכון, הן היו די גדולות.
מטרופולין מקפידים על זה
21/05/14 21:23
79צפיות
מציגים את כל הקווים העוברים במקום, רשימת תחנות עיקריות של כשישה מהם, מפה מפורטת-עם שמות התחנות והמשך בערים אחרות.

כשהשתנה המסוף באזוה"ת למסוף התדהר, הם הציבו לפני כן כרזות בתחנות, וכעבור פחות משבוע עודכנה המפה!

גם בשילוט אלקטרוני הם די טובים-חוץ מתחנות בודדות (למשל, באופן די מפתיע ברעננה בתחנה החשובה יד לבנים מזרח אין שילוט אלקטרוני)
בוא לדרום, לא מצאתי מפה אחת לרפואה
21/05/14 21:54
51צפיות
ולא מצאתי פירוט קווים אחד באף תחנה בכל רחבי הדרום.
מה זאת אומרת "פירוט קווים"?
21/05/14 21:57
46צפיות
הכוונה למידע שמודבק לתחנה עצמה על התחנות הבאות והקודמות של האוטובוס שמגיע, תדירויות וכו'?
מדובר על השלטים הגדולים שמוצבים בתוך התחנה
21/05/14 21:59
54צפיות
על קיר התחנה מעל לספסל.

בדיוק כמו שיש בכמעט כל תחנה של מטרודן. אתה ראית שלט כזה בתחנה כלשהי של מטרופולין ברחבי הדרום? אני לא נתקלתי וביקרתי בלא מעט ערים שמטרופולין פעילה בהן.
גם במודיעין אין מפות ופירוט תדירויות באף תחנה
21/05/14 22:20
39צפיות
רק עכשיו התחילו בתחנות בודדות במרכז העיר להציב שילוט אלקטרוני. שלדעתי אגב אינו מחליף מפה וצריך לבוא בנוסף לה.
זה חסר מאוד, אני לא מבין למה זה לא קורה כבר שנים. הבנתי שזה אחריות העירייה? האם יש לקווים השפעה (מלבד זה שהיא תספק את המפות)?
הבנת לא נכון. זה חובת המפעיל בלבד.
21/05/14 22:35
34צפיות
זה מעוגן בתקנה.
º
אז איפה אפשר להתלונן? קווים, משרד התחבורה?
21/05/14 22:44
20צפיות
להתלונן אפשר תמיד, אבל ינפנפו אותך.
21/05/14 23:03
40צפיות
אם אתה רוצה להבין את הנושא טוב יותר, אני ממליץ לקרוא על "שילוט סטטי בתחנות אוטובוס".

בנוסף, במידה ואתה מעוניין, אוכל לשלוח לך את מכרז החשמונאים בו קווים זכתה לאחרונה, בין היתר על הפעלת השירות במודיעין. במכרז עצמו היא מחוייבת להתקנת שילוט סטטי בתחנות האוטובוס תוך פרק זמן מסויים אם אני זוכר נכון (יכול להיות שללא פרק זמן מסויים).

אחרי שתקרא את כל זה, ותכתוב פניה מסודרת המפנה לכל המסמכים הרלוונטיים האלו - אולי יענו לך קצת יותר ברצינות, אבל עדיין לא יקרה באמת משהו שישנה את המצב.

במקרה הזה, כנראה שהדרך היחידה שמשהו יזוז הוא לחץ ציבורי גדול (מה שלא נראה לי שיקרה) או תביעה, אפילו תביעה ייצוגית בבית המשפט. דר"א גם זה לא יבטיח שזה באמת יקרה, בדיוק כמו שבכל הביקורים שלי במרכזית ירושלים לא ראיתי שום פקח שמונע מאנשים לצאת לרציפים לפני שהאוטובוס מגיע.
זהו, ידעתי שיש במטרודן
22/05/14 08:52
22צפיות
ובגלל זה לא הבנתי למה אמרת שלא מצאת בכלל. עכשיו הבנתי שהתכוונת למטרופולין :)
אכן, שכחתי לציין שזה בעיקר בשרון
22/05/14 03:32
27צפיות
ולא בדרום. יכול להיות שזה קרה ברגע שהם הגיעו למקום, במסגרת המכרז.
זה קרה כשנה אחרי המכרז של השרון.
22/05/14 21:39
25צפיות
זה לא סוד שהם משקיעים יותר מאמצים באיזור השרון מאשר באיזור הדרום. לנוסעים בגוש דן ובשרון יש הרבה יותר מודעות לתח"צ והם קוטלים לא פעם בעוד בדרום עדיין מדובר על רוב של נוסעים שנוסעים בלית ברירה ולא הייטקיסטים שנוסעים לעבודה וכו'.

גם במכרז הנגב הם מחוייבים להתקין את כל השלטים האלו תוך חצי שנה מתחילת תוקף המכרז אם אני לא טועה ויכול להיות שאני טועה בטווח הזמן, אבל אם מדובר בעד 6 חודשים אז נשאר להם עוד שבע וקצת.
השילוט של מטרופולין בשרון לא סטנדרטי
22/05/14 00:05
40צפיות
והמפות קשות מאד להבנה.
לפחות יש משהו
22/05/14 03:30
39צפיות
יותר טוב מכלום.
אם כי אדם שלא מכיר את המערכת צפוי להסתבך.
שילוט סטטי ראשון על פי התקנות: הדיווח המלא
21/05/14 23:40
363צפיות
שילוט סטטי ראשון על פי התקנות: הדיווח המלא
תודה ל-orchilit על ההפנייה לתחנת דרך השלום פינת דרך הטייסים לכיוון צפון-מערב, לשם פניתי הערב.

כמו שאתם רואים (סליחה על האיכות הירודה), החלק העליון והגדול ביותר של השלט מפרט את רשימת התחנות של כל אחד מהקווים.
קשה לקרוא, אך אספר לכם שבתחתית כל עמודה של קו מופיעה ההערה: "רשימת התחנות מתייחסת לחלופה השכיחה ביותר". לא תמצאו שם את פירוט המסלול הלילי של 39.
מעניין שלא מצוין כלל מיהו המפעיל של כל אחד מהקווים. השלט לא ידרוש שינוי במקרה של מכרז, אלא אם הדבר ישנה את מסלולי הקווים.
יש תחנות שאם יפרטו את כל הקווים העוברים בהן,
22/05/14 03:34
131צפיות
לא יהיה מקום כלל.

ציר ז'בוטינסקי למשל, חלק מדרך נמיר ועוד.
תדירויות
21/05/14 23:44
268צפיות
תדירויות
מתחת לתרשימי הקווים מופיעות התדירויות. התדירויות מפורטות הן לימי חול, הן לימי שישי והן למוצ"ש. בקווים בעלי תדירות נמוכה אפשר לראות ממש את השעות.

שימו לב לטעות החמורה בקו 39 שמסתיים לכאורה ב-19:55. הם פשוט התעלמו מחלופת הלילה, כאלו היא לא קיימת.

שאילתא למשרד התחבורה: מה ההבדל בין "כל" לבין "מידי"?
מפת סביבת התחנה
21/05/14 23:46
247צפיות
מפת סביבת התחנה
עם התחנות בסביבה ופירוט מספרי הקווים שעוצרים בכל תחנה, ללא יעדים וללא שמות תחנות.
בתחתית - מקום להודעות
21/05/14 23:49
224צפיות
בתחתית - מקום להודעות
אני תוהה אם יש תכנית ברורה איך ישתמשו במקום הזה.
ולמרות שעד כה לא היה שום אזכור למפעילים, בתחתית איזור ההודעות יש רשימת טלפונים של כל המפעילים. אני חושב שזה חכם. ואם מישהו לא יודע מי המפעיל של הקו, הוא תמיד יכול להסתכל בשלט התחנה.
וגולת הכותרת לסמאטרפונאים: QR-קוד זמני אמת
21/05/14 23:50
256צפיות
וגולת הכותרת לסמאטרפונאים: QR-קוד זמני אמת
אתם מוזמנים לצלם את המסך ולגלות לאן זה מוביל...
לא אשאיר אתכם במתח
21/05/14 23:52
269צפיות
לא אשאיר אתכם במתח
במכשיר שלי, בו מותקנת אפליקציית כל-קו, קוד ה-QR הוביל במהירות וביעילות לדף הזה.
אהבתי.
אם מישהו יכול לבדוק לאן זה מוביל במכשיר שאין עליו את האפליקציה, אנא דווחו.
תודה על הדיווח!
21/05/14 23:59
108צפיות
הבעיה היחידה שאני רואה הוא שלא השתמשו בהמון המקום הפנוי שיש שם כדי לכתוב את הדברים גם באנגלית. כרגיל התיירים אכלו אותה.
אספר לך שלמשרד התחבורה אין בסיס נתונים של
22/05/14 00:03
133צפיות
שמות התחנות באנגלית. לפחות לא היה נכון ללפני כמה חודשים, ואני לא חושב שמשהו השתנה מאז. בלי בסיס נתונים כזה אי אפשר לייצר שלטים עם רשימת התחנות באנגלית.
אז מה הציון של השילוט הזה מ-1 עד 10?
22/05/14 00:07
127צפיות
זה בערך באמת כמו שראיתי מהתחנה. הלוואי וזה יהיה ככה בכל תחנה. (מפתיע שהתחנה היא בתל אביב, של JCDECAUX יימ"ש)

סרקי את הקוד - וזה מוביל לקישור שלא ממש נפתח (זה כבר 2 דק' מנסה לטעון את הדף הזה http://scn.by/hf64rqsvadoup7 ) באפליקציית של סריקת הQR.

אם פותחים את זה בדפדפן בנייד (כרום) או במחשב (פיירפוקס), אז מקבלים את המידע זמן אמת של התחנה הזו.
זה מה שאני רואה בדפדפן במחשב:
22/05/14 00:47
234צפיות
זה מה שאני רואה בדפדפן במחשב:
אני חושב שטעיתי, אין שום קשר לאפליקציית כל-קו. האתר פשוט נראה דומה לאפליקציה, ולכן חשבתי בטעות שזה הפעיל את האפליקציה. למעשה גם על המכשיר זה כנראה פשוט פתח את הדפדפן.
קשה לתת ציון, כי מצד אחד הביצוע טוב מאד,
22/05/14 00:52
133צפיות
אך מצד שני ההתעלמות מחלופות יכולה להוות בעיה קשה בקווים רבים.
כמו תמיד במדינתנו, עקב אכילס של כל פרויקט הוא התחזוקה לאורך זמן. אסכים שהפרויקט מוצלח אם השלטים יוחלפו בכל פעם שישתנו מסלולי הקווים או לוחות הזמנים.
ואגב QR, על כך נאמר:
23/05/14 01:51
124צפיות
לדעתי אין כמו המפות של דן הישנות
22/05/14 21:27
95צפיות
שהיה מפה עם ציון של דברים ליד כמו קניונים גדולים, חוף ים וכו'. וגם היה תדירות בצד. וזה הראה את הפרופורציה במרחקים בין התחנות בדרך כלל.
ולמה במפות שדיברת עליהן יש את רשימת התחנות רק לצד אחד?
º
אבל לא באמת מחליפים את המפות שאין
22/05/14 23:12
42צפיות
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 21/05
21/05/14 00:02
25צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
מתחנה מרכזית חדשה בתל אביב אל רחוב
21/05/14 06:42
68צפיות
מתחנה מרכזית חדשה בתל אביב אל רחוב פרוס' קויפמן 2 - בית הטקסטיל?

תודה רבה!!!!
תמח"תת! נא לציין מוצא מקורי ולא תחנה מרכזית
21/05/14 08:12
69צפיות
כי אתה הרי לא גר שם בטוח נמצא לך מסלול טוב יותר שלא צריך לעבור במקום המסואב והמסורבל הזה.

(ועם רותם הסליחה )
º
בדיוק! (רק בלי גרשיים בתמחתת)
21/05/14 09:35
25צפיות
º
מירושלים
21/05/14 21:20
9צפיות
תשובה-
21/05/14 22:37
25צפיות
(אכן לא צריך לעבור בתחנה המרכזית)
קו 480 לרכבת מרכז, ומשם לקחת קו 10 או 18 של דן (שנמצאים ברציפים היותר מזרחיים). תדירותם המשולבת גבוהה מאוד. יורדים בתחנת בית הטקסטיל.
º
תודה רבה!
22/05/14 11:30
4צפיות
מאיפה את מגיעה לתל אביב?
21/05/14 08:15
55צפיות
התחנה המרכזית איננה נקודת מוצא נוחה במיוחד להגעה לבית הטקסטיל.

את יכולה לקחת את הקווים 16, 31 מרחוב לוינסקי (מול התחנה המרכזית) עד מסוף כרמלית. אבל אם תגידי לנו את נקודת המוצא האמיתית שלך, אולי נוכל להמליץ על דרך טובה יותר.
º
מירושלים
21/05/14 22:02
3צפיות
º
תודה רבה!
22/05/14 11:29
4צפיות
מערב ראשון לבית דני (שכונת התקווה)
21/05/14 11:11
40צפיות
שלום אני צריך להגיע מראשון לציון(נאות שקמה/משה דיין) לרחוב סמטת כביר 4 (בית דני,שכונת התקווה) בתל אביב.
תודה
תשובה -
21/05/14 11:22
39צפיות
קו 173 עד בי"ח וולפסון ולהחליף שם לקו 7 (לכיוון אוניברסיטת ת"א) עד תחנת הלח"י/שכונת עזרא/התקווה ומשם ברגל דרך רח' התקווה עד סמטת כביר.

אפשרות אחרת היא לנסוע עם אוטובוס (6/7/173) עד תחנת רכבת משה דיין, ומשם נסיעה עד תחנת ההגנה - יציאה לרח' ההגנה , להמשיך מזרחה עד פינת קהילת ניו יורק ומשם לרח' תדהר ובית דני. אפשרות זו תעלה יותר כסף.
º
מסכים, בקו 7 זה כנראה יהיה יותר מהיר.
21/05/14 11:23
11צפיות
לא צריך להגיע לסמטת כביר, בית דני לא נמצא שם.
21/05/14 11:41
28צפיות
סתם מכוונים לשם בשביל החניה.

הולכים על רחוב התקווה ופונים שמאלה לרחוב יורם (רחוב ללא כביש). לחילופין, ממשיכים על רחוב לח"י לכיוון הגשר (חוזרים חזרה אחורה וחוצים לצד השני) והסמטה השנייה אחרי רחוב התקווה היא "רחוב יורם" פשוט נכנסים משם והולכים ישר שתי דקות ומגיעים לבית דני.
º
תודה רבה רבה חברים!
21/05/14 12:29
7צפיות
173 להר ציון/לוינסקי,
21/05/14 11:22
20צפיות
ומרחוב לוינסקי קווים 16, 204 לרחוב אצ"ל או 104 לדרך ההגנה.
אפשר גם לנסוע ברכבת מראשל"צ משה דיין עד ת"א ההגנה, ומשם ברגל.
איך מגיעים לפנינה 2 רעננה (מיקרוסופט)?
21/05/14 13:32
38צפיות
שלום,
אני מעוניינת להגיע ברכבת לרחוב הפנינה 2 ברעננה.
1. מה הרכבת הכי קרובה לשם?
2. איך אפשר להגיע מהרכבת לשם?
אין רכבת שקרוב לשם. מהי נקודת המוצא שלך?
21/05/14 13:44
38צפיות
יש אוטובוסים ובשפע מכל כך הרבה מקומות בארץ לשם, רחוב הפנינה זה זו התחנה המרכזית של רעננה המכונה גם "מסוף צומת רעננה מרכז".
רח' הפנינה (צומת רעננה) נמצא 20 דקות הליכה
21/05/14 13:50
42צפיות
מתחנת הרכבת הוד השרון.
מאד תלוי מאיפה את באה
21/05/14 14:14
34צפיות
אם מתל אביב - קו 567 של אגד יביא אותך למייקרוסופט יותר מהר ויותר בזול מהרכבת. 149 של מטרופולין עוצר קצת יותר רחוק (3 דקות הליכה + צומת מרכזית גדולה עם 4 רמזורי הולכי רגל לחצות).

ברכבת - לתחנת הוד השרון סוקולוב, משם זה 20 דקות ברגל או קו 11 של מטרופולין.
567 ו149 עוצרים באותה התחנה בכיוון הנסיעה
21/05/14 15:26
31צפיות
לצומת רעננה מרכז - כפר סבא.

חוץ מזה שניתן להגיע למייקרסופט באוטובוס אחד מנתניה, מחדרה, מחיפה, מבאר שבע, מירושלים ומעוד המון מקומות ברחבי הארץ כולל ממקומות שונים בגוש דן.
סליחה - אתה צודק
21/05/14 15:49
22צפיות
בעבר 567 היה נוסע דרך צומת רעננה ועוצר צמוד למייקרוסופט, עכשיו הוא באמת נוסע "מימין לאמדוקס" והתחנה הראשונה בכפר סבא היא ליד המשטרה.
גם מהרצליה/רמת השרון ניתן להגיע באוטובוס אחד
21/05/14 21:13
22צפיות
וגם מעפולה, באר שבע, בית קמה, דבירה, חיפה, צומת פורדייס, צומת דרור, צומת בית ליד ועוד המון מקומות ברחבי הארץ.
זה אחד הצמתים המרכזיים ביותר מבחינת תחבורה ציבורית.
איך מגיעים לפנינה 2 רעננה (מיקרוסופט)?
21/05/14 13:32
39צפיות
שלום,
אני מעוניינת להגיע ברכבת לרחוב הפנינה 2 ברעננה.
1. מה הרכבת הכי קרובה לשם?
2. איך אפשר להגיע מהרכבת לשם?
הרכבת הכי קרובה היא הודה"ש סוקולוב
21/05/14 18:08
29צפיות
הקווים האופציונאליים הם 11,12,7 של מטרופולין
21/05/14 18:05
16צפיות
•החל מה1.6 הקווים 367/371 יחזרו לבצע איסוף+
20/05/14 21:29
318צפיות
הורדה בכל התחנות ברחובות, נס ציונה וראשל"צ. זאת לאחר שעם כניסת תוקפו של מכרז הנגב ב1.1.14 הפכו כל התחנות בין צומת בילו לראשל"צ לתחנות איסוף בלבד או הורדה בלבד בהתאם לכיוון הנסיעה.

בכך הערך הצבור נכנס גם לערים רחובות ונס ציונה וכך חוזר הקישור המהיר בין רחובות ונס ציונה למרכזית החדשה בראשל"צ.

ממש לא הבנתי למה ביטלו את האיסוף+הורדה עם כניסת תוקף המכרז החדש, פגע בלא מעט נוסעים העניין הזה.
האם הערך הצבור במקרה זה מאפשר גם מעבר?
20/05/14 23:21
102צפיות
כלומר, אם משלמים בערך צבור בקו 371, האם אפשר להמשיך בחינם לנסיעה בתוך איזור 1?
לא. בדיו כמו נסיעה בקו 451 לרמלה.
20/05/14 23:35
99צפיות
גם בנסיעה של 451 או כל קו אחר של חברת קווים, הערך הצבור לא קשור להחלפת קווים בגוש דן והוא איו מקנה זכות החלפה ללא תשלום נוסף לאיזור 1.

מה שיותר מעניין הוא מה יהיה עם התעריפים כי קוד 2 במטרופולין עולה 5.60 ש"ח ונסיעה בין נס ציונה לראשל"צ היא בעלות של 5.60 ש"ח (כך היה בעבר) במטרופולין.

אז מה יהיה עבור מי שרוצה לנסוע בתוך ראשל"צ? ישלם קוד 1 של מטרופולין שעומד על 3.40 ש"ח או קוד 2 שעומד על 5.60 ש"ח או קוד 42 על סך 6.90 שגם יקנה לו מעברים חופשיים באיזור 1?

אם זכור לך, לפני הזכיה המחודשת במכרז, קרי עד לתאריך ה-31/122014 קווים 351 ז"ל ו371 קישרו בין היתר גם בין ראשל"צ לתל אביב ועלות הנסיעה בהם הייתה של קוד 2 ולא בקוד 42 ולכן לא היה ניתן לבצע בהם נסיעות מעבר באיזור 1.

נחכה ונראה...
לפי ההודעה באתר מטרופולין השינוי יחול רק
21/05/14 21:35
77צפיות
ברחובות ונס-ציונה (לא כתוב ראשון לציון).
ולכן התהייה שלך לגבי מה יקרה בנסיעות בתוך ראשל"צ לא רלוונטיות.

"
שינוי בפעילות בתחנות בקווים 367 ו-371

החל מיום ראשון, 1.6.14, כל התחנות הקיימות בערים נס ציונה ורחובות, ובהן עוברים הקווים 367 ו-371, תהפוכנה להיות תחנות איסוף והורדה (ולא איסוף/הורדה בלבד). מודיעין האתר יעודכן בסמוך למועד השינוי.
"
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
תודה, לא שמתי לב לכך.
21/05/14 23:04
24צפיות
º
רחובות ונס ציונה אינן חלק מרפורמת גוש-דן
21/05/14 08:07
48צפיות
מקווה, שהשינוי יהיה גם ב"אפיקים"
21/05/14 19:55
104צפיות
בקווים השונים של אריאל-נתניה ואריאל-חדרה, התחנות בהוד השרון, כפר סבא, צומת רעננה וכביש 4 הן איסוף בלבד או הורדה בלבד.
בפועל יש מקומות ישיבה באוטובוסים וקטע הנסיעה אינו קצר. כך שלדעתי מתבקש גם השינוי הזה ב"אפיקים".
שינוי אחר מתבקש, לדעתי הוא להוסיף אותם בכרטוס המשותף בגוש דן והשרון עם ארבעת המפעילים "אגד"-"דן"-"קווים"-"מטרופולין".
21/05/14 21:08
38צפיות
גם קו 425 מירושלים לצומת רעננה שעובר בגהה
בכרטוס המשותף מתבקשים הרבה שינויים:
21/05/14 21:57
100צפיות
1. להוסיף גם את אפיקים (אפיקים שומרון ואפיקים יבנה-אשדוד), גם את נתיב אקספרס, גם את אגד תעבורה (קווי אלעד) וגם את מטרופולין דרום.
2. להוסיף את לוד, רמלה, שוהם, באר יעקב ונתב"ג (כאזור 23) לרפורמת גוש-דן.
3. להוסיף את בית דגן לאזור 1 של רפורמת גוש-דן.
4. להוסיף את נס ציונה ורחובות (כאזור 24) לרפורמת גוש-דן.
5. להוסיף את אלעד לאזור 22 של רפורמת גוש-דן.
6. להוסיף את אזור נתניה, לב השרון ומזרח השרון כאזור 31 של רפורמת גוש-דן.
7. להוסיף את הרצועה בשומרון שבין אורנית ואלפי מנשה לאריאל ולקדומים כאזור 32 של רפורמת גוש דן.
8. להוסיף את אזור מודיעין כאזור 33 של רפורמת גוש-דן.
9. להוסיף את אזור יבנה-אשדוד כאזור 34 של רפורמת גוש-דן.
10. להוסיף את רכבת ישראל מנתניה בצפון, אשדוד בדרום ומודיעין במזרח לרפורמת גוש-דן.

וכן (במיוחד לאחר כניסתו לתוקף של לו"ז הרכבת החדש) מתבקש מאוד להכליל את הרכבת בכרטוס המשותף במטרופולין חיפה מנהריה בצפון ועד עתלית בדרום.

מבטיחים רפורמה מקיפה במחירי האוטובוסים והרכבת - נראה מה היא תכיל...
º
בהחלט נדרשים שינויים רבים
21/05/14 22:05
38צפיות
בשלבים הבאים ברפורמת תעריפי הנסיעה
22/05/14 14:17
95צפיות
צפויים להתווסף שלושה אזורי תעריפי נסיעה מורחבים חדשים
אזור תעריף נסיעה 23-שיכלול את הערים הבאות:באר יעקב,צריפין,רמלה,לוד,שוהם,רחובות,נס ציונה והישובים הסמוכים לערים אלו.
אזור תעריף נסיעה 31-שיכלול את הערים והמועצות האזורית הבאות:מועצה אזורית חוף השרון(לא כולל גליל-ים),נתניה,מועצה אזורית לב השרון,טייבה,טירה,קלנסווה,גוש תל מונד
פרדסיה,כפר יונה ועוד.
אזור תעריף נסיעה 32-שיכלול את הערים הבאות:מודיעין,אשדוד,יבנה,גדרה ועוד.
עד כמה המידע הזה אמין?
22/05/14 15:02
63צפיות
האזורים שתיארת מאד גדולים. האם זה אומר שנסיעות מלוד לרחובות, מאשדוד לגדרה ומנתניה לתל מונד יהיו במחיר נסיעה עירונית?
מילא אשדוד וגדרה, אבל אשדוד ומודיעין באותו
22/05/14 15:12
73צפיות
אזור?
לא הגיוני.
אצרף קישור
22/05/14 16:44
69צפיות
תודה על הקישור
22/05/14 17:15
59צפיות
אני עדיין תוהה האם מודיעין ואשדוד אכן יהיו באותו אזור.
לא הגיוני שמחיר נסיעה בין מודיעין לאשדוד יהיה כמחיר נסיעה עירונית בתוך מודיעין או בתוך אשדוד.
יכול להיות שישנו את מבנה התעריפים בתוך אזור כך שיכלול יותר מתעריף אחד.
כך למשל קיים בחיפה, כאשר מחיר נסיעה בתוך נשר או בתוך טירת הכרמל נמוך יותר ממחיר נסיעה ביניהן לבין חיפה או בתוך חיפה.
º
אני משער שהדברים לא יהיו בדיוק כמו במפה.
22/05/14 17:20
34צפיות
שאלות לגבי תעריפי נסיעה:
23/05/14 00:57
43צפיות
מה הם מחירי הנסיעה בין היעדים הבאים:
ראשון לציון-גדרה בקווי מטרופולין ומה המחיר בקווי אגד ?
אשדוד-אשקלון
אשדוד-ראשון לציון
ראשון לציון-יבנה
תל אביב-ראשון לציון בקו 314
תל אביב-יבנה
יבנה-אשדוד
תשובות חלקיות לאגד ולמטרופולין
23/05/14 11:45
68צפיות
1. ראשון <> גדרה:

אגד: 16:80 ש"ח.
מטרופולין: 10.20 ש"ח

2. תל אביב <>יבנה:

אגד: 16.80 ש"ח
מטרופולין: 10.20 ש"ח.
רכבת ישראל: 16 ש"ח.

3. ראשון לציון <> יבנה:

אגד: 12.40 ש"ח
מטרופולין: 7.50 ש"ח.
רכבת ישראל: 11 ש"ח.

4. יבנה <> אשדוד:

מטרופולין: 10.20 ש"ח (קו 353 אל צומת עד הלום).
רכבת ישראל: 15.50 ש"ח מרכבת יבנה מזרח לאשדוד ו22 ש"ח מרכבת יבנה מערב לאשדוד (כנראה שעדיין לא השוו את התעריפים).

5. אשדוד <> ראשון לציון:

אגד: 19 ש"ח (קווים 311/355 לצומת עד הלום)
מטרופולין: 12 ש"ח (קו 353 לצומת עד הלום).
רכבת ישראל: 16 ש"ח מרכבת הראשונים ו21 ש"ח מרכבת משה דיין.

6. אשדוד <> אשקלון:

אגד: 16.80 ש"ח (קווים 311/355 מ/אל צומת עד הלום).
רכבת ישראל: 10.50 ש"ח.
מחירי רכבת:
23/05/14 12:08
56צפיות
יבנה מערב / מזרח - אשדוד: 16 ש"ח
ראשל"צ משה דיין / הראשונים - אשדוד: 16 ש"ח
ראשון לציון הראשונים - יבנה מזרח: 15 ש"ח
ראשון לציון משה דיין - יבנה מערב: 11.5 ש"ח
תל אביב - יבנה מזרח / מערב: 17 ש"ח

בדקתי כעת במחשבון באתר הרכבת.
מחירי רכבת עדיף לבדוק באתר הרכבת ולא באתר כל-קו.
º
אוקיי, תודה על התיקון. אתר הרכבת משגע אותי.
23/05/14 12:10
26צפיות
כמה טיפשי שלפעמים רכבת זולה יותר מאוטובוס
23/05/14 15:16
51צפיות
ולפעמים יקרה פי 3.
רמת תחזוקה ירודה באוטובוסי דן
47תגובות
20/05/14 16:53
361צפיות
אתמול יצא לי להמתין איזה 15 דקות בתחנות שליד עזריאלי בתל אביב. בדרך כלל אני מעביר את הזמן עם האייפון אבל הפעם כמעט נגרמה לי הבטריה אז "נאלצתי" להסתכל על הסביבה במקום לקרוא עוד כתבה חסרת תוחלת ב-ynet.

מפה לשם, התבוננתי לי באוטובוסים של דן שהגיעו אחד אחד לתחנה וכמעט כולם היו במצב תחזוקתי...

(המשך...)
אתמול יצא לי להמתין איזה 15 דקות בתחנות שליד עזריאלי בתל אביב. בדרך כלל אני מעביר את הזמן עם האייפון אבל הפעם כמעט נגרמה לי הבטריה אז "נאלצתי" להסתכל על הסביבה במקום לקרוא עוד כתבה חסרת תוחלת ב-ynet.

מפה לשם, התבוננתי לי באוטובוסים של דן שהגיעו אחד אחד לתחנה וכמעט כולם היו במצב תחזוקתי ירוד למדי -
שניים הגיעו עם פנס קדמי אחד שרוף.
אחד הגיע עם פגוש קדמי שתוקן בצורה חאפרית למדי (עם טלאים של פח) ונצבע עם משהו שנראה כמו מברשת.
אחד הגיעו עם מזגן מקולקל, כי כל החלונות היו פתוחים.
באחד אחר השלט הקדמי של עבד והנהג הדביק לחלון את המספר "40".

כשבסוף כבר הגיע קו 63, לו חיכיתי, חשבתי שהגיע אוטובוס תקין. זה היה אוטובוס חדש יחסית, מסדרת 75XX, יפה מבחוץ ונקי. אבל מה, כשנכנסתי ראיתי שהתצוגה של מערכת הכריזה תקועה על "תודה שנסעתם דן" או משהו כזה (למרות שהכריזה הקולית כן עבדה בצורה תקינה).

בקיצור, מצב אחזקת האוטובוסים בדן הולך ומתדרדר במהירות. מדהים שדווקא חברות פרטיות כמו מטרופולין, שקמו כדי לחסוך למדינה כסף, מצליחות לתחזק את האוטובוסים שלהן ברמה גבוהה הרבה יותר. אני נוסע הרבה במטרופולין לאחרונה ושם אין בעיות כאלו בכלל. האוטובוס מבריקים, נוחים, המזגן תמיד עובד ואפילו יש שקעי טעינה לטלפונים.
למה דן הגדולה מזלזלת ככה בתחזוקת האוטובוסים שלה? זה ממש לא מה שהיה פעם...
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום