בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

המשך לשרשור קווי הצפון: פורסם הלו"ז לשבת!
105תגובות
30/03/14 08:08
709צפיות
והנה מה שקורה בשבת:
נסיעת חצות של 841 מוחלפת בנסיעת 23:45 של 840 ונסיעת 23:45 של 821 (שכמובן מגיע לעפולה הרבה אחרי ש-840 עוזב אותה, אז הפואנטה קצת מתפספסת).
קו 845 יתחיל לפעול מת"א ב-15:15 ומקרית שמונה ב-14:45 בתדירות של כל 30-45 דקות.
קו 821 יתחיל לפעול מת"א ב-16:00 בתדירות של פעם...

(המשך...)
והנה מה שקורה בשבת:
נסיעת חצות של 841 מוחלפת בנסיעת 23:45 של 840 ונסיעת 23:45 של 821 (שכמובן מגיע לעפולה הרבה אחרי ש-840 עוזב אותה, אז הפואנטה קצת מתפספסת).
קו 845 יתחיל לפעול מת"א ב-15:15 ומקרית שמונה ב-14:45 בתדירות של כל 30-45 דקות.
קו 821 יתחיל לפעול מת"א ב-16:00 בתדירות של פעם בשעה.

‬ שרשור הכוונה ומודיעין 30/03
30/03/14 01:01
26צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
קווי לילה מת"א איזור רוטשילד לראשון לציון
30/03/14 09:07
41צפיות
בראשון לציון כתובת מדויקת רחוב אברמוביץ'
בשעות יציאה 02:00-03:00 מת"א.
עדיפות לאוטובוס שעושה כמה שפחות סיבובים.

תודה!
º
קו 273, בלילות חמישי ומוצ"ש בלבד.
30/03/14 09:08
32צפיות
איך מגיעים
30/03/14 17:06
32צפיות
מרחוב ז'בוטינסקי  רמת גן  לרחוב לבנדה  12 שבתל אביב ..

אשמח למענה :]
קווים 51, 68, 641 ונוספים לתחנה המרכזית ת"א,
30/03/14 17:18
22צפיות
או רכבת מת"א מרכז לת"א ההגנה.
º
ומשם ברגל?
30/03/14 17:18
12צפיות
הליכה של דקה וחצי מרכבת ההגנה
30/03/14 22:29
17צפיות
או הליכה של 3 דקות ממרכזית ת"א.
º
תודה רבההה
30/03/14 23:03
5צפיות
אוטובוס לרחוב וולפסון
30/03/14 13:51
42צפיות
איזה אוטובוס עובר בתחנת רכבת ההגנה ומגיע לאזור רחוב וולפסון בתל אביב
וולפסון זה רחוב ארוך, תלוי לאיפה את צריכה
30/03/14 13:58
35צפיות
אם זה במספרים הגבוהים ממש (60-80), זה ממש קרוב, ואפשר ללכת ברגל (ולחתוך דרך המעבר הקטן של רח' מטלון (איפה שקו 5 יורד).
תחבורה באוטובס במוצאי שבת
30/03/14 19:31
24צפיות
כיצד להגיע מרח' משה דיין ראשל"צ רח' דיזנגוף בת"א.נא לתת קווי אוטובס וכן לוח זמני.
רח' העצמאות 67, בת-ים מהתמח"ת
30/03/14 22:20
41צפיות
מחר בבוקר.

84 אגד מקומה 6 - תדירות כל 20 דקות
30/03/14 22:38
29צפיות
למשל: 7:20,7:40,8:00. ואז כל חצי שעה: 8:30,9:00

לחילופין, אם יורדים בקומה 6, נכנסים פנימה הולכים ישר ישר ישר עד שמגיעים לרציף 620 פלוס מינוס ואז עוברים לצד השני, איפה שהמעליות. יורדים לקומה 3, חוזרים לצד השני (מתחת לרציפים של קומה 6, הכיוון הזה...) למדרשוק שיש שם, פונים ימינה בכניסה למדרשוק לעבר היציאה - יציאת רחוב וולפסון. שם הולכים על וולפסון לכיוון הר ציון ועולים על 42/142 של דן (מהר ציון פינת וולפסון).

כמובן שאתה יכול לרדת לקומה 4, לצאת מהתמח"ת ללוינסקי, ללכת על לוינסקי עד להר ציון וככה לעלות על 42/142 - אבל זה סתם ארוך יותר...

תחנת הירידה שלך מכל הקווים היא תחנת כיכר המגינים (העצמאות פינת רוטשילד).
º
תודה מיכאל!
30/03/14 23:21
7צפיות
º
בכיף.
31/03/14 23:17
5צפיות
מישהו צריך להמשיך את מורשת רותם - תמחת"ת!!
31/03/14 09:01
40צפיות
ברור שזו לא נקודת המוצא שלך.. בלה בלה...
רותם עכשיו תופס צ'אקרות
31/03/14 11:32
23צפיות
ברישקש.
מבית שמש/ירושלים/מודיעין לטכניון ביום שישי4.4
30/03/14 22:36
53צפיות
עליי להיות בטכניון ביום שישי בשעה 09:00, שבינתיים נראית כמו משימה בלתי אפשרית בתחבורה ציבורית...
בעיקרון מעדיף לצאת מבית שמש אבל יכול גם לצאת מירושלים או אפילו להגיע עם טרמפ למודיעין אם איך שהוא זה יזרז את התהליך...
בינתיים האופציה היחידה להגיע בזמן נראית כמו לקחת רכבת 6:30 מלוד (סיפור להגיע לשם) ואז קו 123 ואז 31 (אין קו ישיר מתחנת רכבת כלשהי לטכניון?!)
אשמח לעזרה, ישועה, משהו...
אפשרי בהחלט, ממודיעין או מתל אביב.
30/03/14 23:05
42צפיות
אם אתה רוצה קו ישיר מהרכבת לטכניון, תוכל לקחת את קו 17 מתחנת חיפה בת גלים או חיפה מרכז השמונה. אבל זמן נסיעתו מעל חצי שעה, ולכן זה לא כדאי. עדיף לנסוע מחוף הכרמל ב-123 עד מרכז זיו, ומשם כל אחד מהקווים הבאים: 17, 19, 31, 76, 77 (ולא רק 31, שנוסע בתדירות הכי נמוכה מכולם!). בעקרון קו 11 מגיע ישירות מחוף הכרמל לטכניון, אבל מסתבר שלא בשעות האלה.

יש רכבת ממודיעין ב-5:48 שאיתה אתה מספיק בקלות.
ובחיפה אפשר לעבור בין אוטובוסים בחינם
30/03/14 23:06
41צפיות
בתוך 90 דקות.
אכן פספסתי את הרכבת של 5:48
31/03/14 08:51
33צפיות
נגיע קצת מוקדם וקצת עייפים, אבל עדיף על כלום... וביררתי, קו 11 פעיל רק בימים א'-ה'...
תודה רבה!
º
קו 11 פעיל גם בשישי אחה"צ ובמוצ"ש
31/03/14 18:15
12צפיות
אוטובוס ממודיעין לישפרו סנטר
30/03/14 23:17
63צפיות
ביום רביעי בשעות הצהרים אוטובוס ממודיעין לישפרו סנטר ועלות.
אני לא מכיר את מודיעין
31/03/14 22:12
14צפיות
אבל מחיפוש באינטרנט אני רואה שהקו היחיד שנכנס לשם הוא קו 6, והמחיר שלו הוא 4 ש"ח. זה כמובן תלוי מאיפה במודיעין מגיעים.
והתדירות
31/03/14 22:15
13צפיות
כל חצי שעה.
(מצטער על ההקפצה. צריך להקפיץ חזרה את השרשור של היום?)
º
בקשות ושאלות (לא הכוונה)
29/03/14 23:52
50צפיות
תאונת הרכבת בחמישי
29/03/14 19:49
241צפיות
ביום חמישי פורסם ב-ynet שרכבת התנגשה ברכב פרטי שננטש באזור לוד במהלך מרדך משטרתי.
לא הצלחתי למצוא שום פרטים על האירוע, האם למישהו יש מושג מה קרה שם?
שבוע טוב!
התפרסמה איזושהי הודעה על אדם שקפץ מגשר
29/03/14 23:50
154צפיות
אל הפסים באזור רמלה. שווה לבדוק אם אותה קפיצה הייתה חלק מאותו מרדף שכתבת עליו.
כן, גם את זה ראיתי.
30/03/14 13:49
72צפיות
אז בעצם כנראה זו לא באמת הייתה מכונית?
רב-קו סטודנט
28/03/14 14:01
154צפיות
ניסיתי היום לעשות פרופיל סטודנט על הרב-קו שלי בתחנה של דן (הרב-קו גם הוא של דן).

אמרו לי שבגלל שיש על הכרטיס כרטיסיות של "אגד" ועוד סכום צבור של "קווים" זה יעשה בעיות אם יעשו לי כרגע סטודנט.

אמרו לי לסיים את הכרטיסיות ולהגיע שוב לתחנה ואז לעשות סטודנט על הרב-קו, אחרי שיאפסו לי את הכרטיס.

האם יש דרך לקצר תהליכים? אני רוצה לרכוש כרטיסיות חדשות בנתיים ולקבל הנחת סטודנט, בטרם אני מסיים את מה שמוטען על הכרטיס.
שאלה על אוטובוס
30/03/14 10:56
102צפיות
הבוקר ראיתי ברחוב נגבה ברמת גן
אוטובוס בצבע כתום ועל הגג היה מורכב משהו,
על האוטובוס היה כתוב ה-מילה באנגלית של דן,
אוטובוס קו 61 של דן.
לא הספקתי לצלם אותו.

אשמח לקבל הסבר.
זה האוטובוס החשמלי, הוא עבר מקו 5 לקו 61.
30/03/14 11:09
101צפיות
לא ברור לי למה העבירו אוטובוס כל כך קטן לקו כל כך עמוס.
תודה
30/03/14 12:18
71צפיות
אשמח לקבל פרטים על האוטובוס,
כל האוטובוסים יוחלפו באוטובוסים כאלה?
מה יש לו על הגג? האוטובוס שונה מבחינה פנימית משאר האוטובוסים?
מדובר בניסוי לשנה
30/03/14 14:14
103צפיות
ואח"כ יחליטו אם להמשיך במגמה או לא.

בינתיים לא ראיתי אף מסמך מסודר עם ממצאי הפיילוט, אם כי שמעתי אנשים שונים בדן מתבטאים נגד.

בגדול הוא ללא דלק בכלל ולא פליטות מזהמים מהאגזוז (למעשה אין אגזוז) אבל הוא עולה פי שלוש כך שכלכלית זה בכלל לא בטוח שזה עדיף. בריאותית בטוח שכן, אבל לעומת האוטובוסים החדשים בתקן יורו 6 שייכנסו לשירות החל מ-2014 גם כאן מדובר בפער קטן יחסית.

גם התחזוקה אמורה להיות יותר זולה כי יש לו פחות חלקים נעים ופחות בלאי, אבל את זה אי אפשר למדוד על אוטובוס אחד. מנגד הוא דורש עצירה לטעינה בסוף כל נסיעה (זמן יקר) ודורש מקום מסודר לטעינה ללילה. (פגיעה בגמישות התפעולית).
תודה על ההסבר
30/03/14 14:44
66צפיות
מעניין מאוד.
האם יש אפשרות להוזיל את המחיר שלו?
אוטובוסים תקן יורו 6 יזהמו פחות?
כן וכן
30/03/14 15:22
74צפיות
הדבר היקר הוא הבטריה ומומחי טכנולוגיה מתנבאים שהיא תוזל ככל שיהיה לה יותר ביקוש, או לחלופין תאפשר פשוט הרבה יותר שימוש (ראה מקרה סלולריים, הבטריות גם הוזלו וגם מאפשרות הרבה יותר מפעם).

יורו 6 מזהם פחות מיורו 5, תוכל למצוא עוד כאן.

º
תודה רבה
30/03/14 15:34
21צפיות
אהוד בנאי
30/03/14 19:25
179צפיות
האם השיר ממשיך לנסוע נכתב על קו האוטובוס 841 ???
יכול להיות
30/03/14 19:55
103צפיות
אני מניח שהשיר מדבר על המעבר שלו מהעיר  לראש פינה,ו-841 אם אני לא טועה עובר שם.    בכל מקרה זה לא כזה משנה, זה יותר שיר שמדבר נגד אורבניזציה, אם הוא נסע ב-841 או 641 זה כבר פרטים שוליים.   
º
מדוע אתה חושב כך?
30/03/14 20:51
32צפיות
º
אפשר לשאול אותו...
31/03/14 02:10
18צפיות
כן, על העליה מטבריה לראש פינה
01/04/14 20:28
48צפיות
הוואדי הוא נחל ראש פינה כמובן.
האם אפשר לדעת מאיפה מגיע הרכבת?
31/03/14 00:12
131צפיות
אתר הרכבת נותן לכם לראות מתי תגיע הרכבת לתחנה שלכם. אבל האם יש דרך לדעת מאיפה היא באה? כלומר באיזה שלב אתם עולים ומכאן כמה צפיפות תהיה.
זה קל לראות בלוח המודפס.
31/03/14 00:20
79צפיות
רואים את כל העצירות של הרכבת. אפשר כמדומני להוריד את הלוח הזה מהאתר של הרכבת.
זה באמת משהו שחסר באתר הרכבת.
31/03/14 00:25
98צפיות
ועוד משהו שחסר, ואפילו יותר בעייתי, זה לראות מה היעד הסופי של הרכבת. לדוגמה, אם מחפשים באתר רכבת מתל אביב לנתניה ומוצאים רכבת בשעה מסוימת, האתר לא מראה אם זאת רכבת לבנימינה, לחיפה או לנהריה - והרי חשוב לדעת את זה, כי השילוט ברציף והכריזה מתמקדים ביעד הסופי.

הדרך הכי טובה לדעת מאיפה הרכבת מגיעה ולאן היא ממשיכה, היא להשתמש בטבלת לוח הזמנים, או לנחש נקודות מוצא/יעד אפשריות ולחפש רכבות משם/לשם.
º
אין יותר טבלת לוח זמנים באתר הרכבת.
31/03/14 19:49
34צפיות
אתה יכול לראות באתר משרד התחבורה
31/03/14 08:20
59צפיות
bus.gov.il
שלא תדעו איזו מעמסה נפלה על כתפי היום
01/04/14 21:31
109צפיות
נסעתי בקו 947 מירושלים לפתח תקווה. כשעליתי במרכזית הנהג שאל מי יכול לעזור לו עם המסלול,כי הוא לא יודע. התנדבתי לסייע עד פתח תקווה. הרגשתי שהנהג מתפצל לשתיים: היושב אחרי ההגה אמור לנהוג מבחינה טכנית (גז,ברקס,מקסי וכו'...) ולקבל תשלום,ואני אמור להפעיל את הראש כדי להיזכר האם פונים פה או לא...באמת מסכן הנהג,לא ידע אפילו איך יוצאים מירושלים.כמעט ונכנס שנית למרכזית...
אפשר לומר שהנהג נהג בהתאם לרישיון הקו בזכות הכוונתי (וואו,אני נורא עניו היום...),לרות שכמעט פספסתי מחלף,נו טוב...

דקה לפני שירדתי הוא הכריז ''מי מכיר ויכול לסייע לי עם המסלול מכאן עד חיפה?'',ואז אחת הנוסעות צעקה עליו ''למה שולחים לדרך נהג שלא יודע את המסלול?''

ועכשיו לשאלה:מה השיקולים להוציא לסידור נהג שלא יודע את המסלול? לא מדובר כאן על שעת לחץ שבה סדרן מחליט שתצא מכונה נוספת לקו.
אולי
01/04/14 21:54
80צפיות
הנהג הרגיל נעדר אז נאלצו להוציא מישהו שלא מכיר
הגיוני שדבר כזה יקרה.
01/04/14 23:25
63צפיות
או אם למשל האוטובוס שאמור היה לצאת בסידור הזה נתקע בפקק ואיחר.

האם יש עוד שיקולים?
איפה אנשי אגד<? ג'קי,מישהו?
קורה לי המון:
02/04/14 01:53
72צפיות
במיוחד מירושלים לערים סביבה (גבעת זאב, אדם, תל ציון, מבשרת ציון, ומעלה אדומים) ברוב המקרים כשאני לא ממהר אני נוסע עם הנהג עד הסוף ואז הוא מחזיר אותי (מה שממש לא היה אפשרי במקרה שלך)
ויש לי תחושה שהנהג פשוט ''שייך'' לקו אחר
02/04/14 08:11
68צפיות
כמו 940 למשל,כי האוטובוס שייך לסניף חוף הכרמל (88-912-01)
אבל נהג של 940 אמור לדעת כיצד לצאת מהת"מ בי-ם
02/04/14 19:34
45צפיות
היציאה מהתחנה המרכזית לא שונה בין 940 ל-947.
º
מה שנכון נכון..
04/04/14 10:07
9צפיות
בפעמיים שלי יצא להכווין
02/04/14 09:44
69צפיות
דובר על כך שסניף כלשהו של אגד בנופש באילת והנהגים האחרים מחפים עליהם.

מי שלא ראה נהג בקו באר שבע-אילת מנסה להסתדר עם הרחובות הקטנים של הרצליה ב-501, לא ראה אגלי זעה קרה מימיו...
º
היכן במערך הקרונות נמצא קרון לאופניים
01/04/14 22:15
39צפיות
ברכבות הקומותיים זה קרון הנכים
01/04/14 22:26
56צפיות
והוא צמוד לקטר (נראה לי שתמיד, בכל אופן בכל הנסיעות שלי זה היה ככה).
לגבי הדגמים האחרים אני לא בטוח.
מקומות ישיבה שמורים
01/04/14 18:45
70צפיות
האם ניתן לרכוש מקומות ישיבה מראש לנסיעה בין עפולה לבאר שבע? תודה מראש
דרושה תמונה חופשית של קו 841
01/04/14 21:27
99צפיות
לערך 841 נוסע צפונה צפונה בוויקיפדיה דרושה תמונה חופשית של קו 481, מי שיש לו תמונה טובה או יכול לצלם ולתרום לנחלת הכלל ישמח אותי מאוד.
שימו לב שעל התמונה להיות חופשית - כלומר שהצלם מוותר על זכויותיו בתמונה למעט מתן קרדיט.
מי שמתקשה בהעלאה לשם מוזמן לשלוח לי מסר ואני אעשה זאת בשמחה.
האם לדעתכם יש בעיה במספור קו צפת-עפולה כ991?
02/04/14 08:48
96צפיות
נתיב אקספרס תפעיל קו חדש מצפת לעפולה (4 נסיעות לכל כיוון),אלא שלא רחוק פועל קו 991 חיפה-אילת של אגד.
אני מציע למספר אותו כ546,''סטייל'' 541 ו542 המזינים מקריית שמונה לעפולה,ואז החלפה לת''א. גם תושבי צפת יוכלו לנסות את האפשרות הזאת,ואני מקווה שמשרד התחבורה יעשה כרטיס מעבר בינם לבין קווי עפולה-מרכז הארץ.

מה דעתכם?
סטייל 541 ו 542 זה לא יהיה כי התדירות של 991
02/04/14 12:02
71צפיות
עלובה (סך הכל 4 נסיעות ביום).
מצפת לתל אביב (כשאין 846) עדיף ליסוע לא דרך עפולה אלא עם החלפה בראש פינה ל-845 או דרך עכו ומשם רכבת.

כרטיסי ההמשך צריכים לחול לא רק בעפולה. בהרבה מקרים יש מקומות נוחים יותר והגיוניים יותר למעבר.
למשל: בראש פינה ל-845, בטבריה ל-836, בחדרה ל-825, 836, 845, 840.
צריכים להיות גם כרטיסי המשך לרכבת.
אבל משרד התחבורה מתקדם מאוד לאט לכיוון הזה.
זה שכעת ניתן יהיה לעבור ללא תשלום נוסף רק בעפולה זה די שרירותי ונובע מכך שעפולה מהווה את נקודת הציר של הרפורמה הזו.

אגב, במקור מספר הקו היה צריך להיות 983, אבל בימים האחרונים נתיב אקספרס ומשרד התחבורה הוסיפו קו לירושלים (בנוסף ל-982) ונתנו לו את המספר 983. לכן היה צריך לשנות את מספר הקו בין צפת לעפולה למספר הבא הפנוי בסדרה - 991.
תמיד עדיף שלא תהיה כפילות במספור קווים בינעירוניים, אבל הכפילות הזו לא נוראית כי אין באמת חפיפה בין שני קווי 991, לא מבחינת המסלול ולא מבחינת האוכלוסיה.
מכתב ששלחתי היום למשרד התחבורה בנידון
02/04/14 18:29
47צפיות
מכתב ששלחתי לפניות הציבור במשרד התחבורה:

"החל ממחרתיים יחלו שינויים משמעותיים בצפון הארץ. בין היתר יהיו קווים ישירים בין מרכז הארץ לערי הצפון, ובמקביל יהיה אפשרות לקחת קווים דרך עפולה.
רציתי להמליץ לכם להוסיף תחנת מעבר גם במחלף גולני. תחנת מעבר במקום זה יאפשר לאנשים להחליף במקום נוסף, ויקצר את זמן הנסיעה בכרבע שעה, ביחס לנסיעה דרך עפולה.

אני רוצה להמליץ גם על שיפור התחבורה בצפת:
1. קיצור קו 982, שייסע דרך יקנעם במקום דרך עפולה.
2. להפעיל קו מהיר מצפת לתחנה מרכזית עפולה."

אני מציע לך גם לשלוח להם פניה, זה יכול לקדם הרבה
האם המכרז העתידי של פ"ת-ראש העין-בקעת אונו
03/04/14 12:15
27צפיות
מתוכנן לכלול את קווי פ"ת-ת"א וראש העין-ת"א?
כרטיס מעבר בנסיעה בינעירונית
29/03/14 17:55
131צפיות
שלום שלום,
לא ברור לי כל כך הנושא של כרטיס מעבר בנסיעה בין עירונית.
עד לפני כמה ימים לא ידעתי שיש אפשרות כזאת בכלל, ואז שנסעתי מירושלים לחיפה נהגת האוטובוס הציעה לי כרטיס מעבר. כמובן שהסכמתי, ובנסיעתי הבאה בתוך חיפה (עירונית), הצגתי את כרטיס המעבר, ונדרשתי מהנהג גם לשים את הרב קו, ונסעתי בחינם. אבל כשנסעתי למחרת מירושלים לת"א, הנהג אפילו לא ידע מה זה כרטיס מעבר...
אז יש לי מספר שאלות:
1. האם אני אמור לקבל כרטיס מעבר בכל נסיעה בינעירונית?
2. אם כן, למה לא כל הנהגים יודעים את זה?
3. למה אני צריך לדרוש את זה מהנהג? זה לא יכול לצאת אוטומטית?
4. למה בכלל אני צריך לקבל את אותו כרטיס מעבר באופן פיזי אם גם ככה הנסיעה מופיעה לי על הרב קו? (ולראייה, כשקיבלתי את אותו כרטיס המשך הנהג בחיפה לא הסתפק בכרטיס שנתן לי, וביקש גם לראות את הנסיעה בקרב קו)

כשחיפשתי על זה מידע באתר של אגד, דן ומשרד התחבורה, ראיתי שהמידע לא מופיע בצורה ברורה, אם בכלל, אז אשמח אם תעזרו להבהיר לי את הנושא.
תודה רבה!
יש כרטיסי מעבר רק במספר מוגבל של איזורים
29/03/14 18:15
115צפיות
בנסיעה לחיפה יש כרטיס מעבר
בנסיעות מגוש עציון לירושלים
בנסיעות לנתבג (המשך בקו 5)
בנסיעות לכרמיאל

וכן, אתה צריך לבקש. למרות שמעולם לא היה מובן לי למה אם אין הבדל במחיר, הכרטיס לא יוצא אוטומטי.

מה שתופס זה מה שמוטען על הרב קו, במידה וגםן קיבלת על נייר. זה לצורך ביקורת עצמית בלבד.
לא כרטיסי מעבר אלא כרטיסי המשך
29/03/14 18:22
101צפיות
כרטיס מעבר שעתי זה כרטיס למעבר בנסיעות עירוניות בתוך ירושלים, גוש-דן והשרון הדרומי או חיפה וכרטיס מעבר רגיל למעבר בין נסיעות בינעירוניות מסויימות.
שילוב של כרטיס לנסיעה בינעירונית והמשך בנסיעה עירונית או להיפך נקרא כרטיס המשך.
כרטיס המשך...
29/03/14 20:51
84צפיות
ולמה בעצם יש כרטיס המשך רק בחיפה, כרמיאל, גוש עציון-ירושלים ונתבג?
אני יודע שהיגיון זה לא בהכרח הצד החזק של משרד התחבורה, אבל יש לזה אולי איזשהי סיבה הגיונית?
בחיפה הסיבה היא שבמקום תחנה מרכזית בבת גלים
29/03/14 21:32
86צפיות
הוקמו שתי תחנות מרכזיות בכניסות הדרומית והצפון-מזרחית לעיר.
בנתב"ג הסיבה היא שאוטובוסים של אגד לא נכנסים יותר לתוך נמל התעופה, מלבד קו 5.
כמעט כל כרטיס המשך, נועד לפצות על קישור שבוטל
29/03/14 22:02
86צפיות
כך למשל, מכיוון שקו 433 המקשר בין ראשל"צ לירושלים - צומצם במספר נסיעותיו לטובת קו 431 הישיר. נוצר מצב בו בוטל הקשר בין המרכזית הישנה בראשל"צ אל ירושלים בשעות רבות מן היום. לכן, ניתן כרטיס המשך לקו 431 בלבד לנסיעה פנימית אחת בראשל"צ. את הנסיעה ניתן לרכוש באוטובוס העירוני, תוך ציון בפני הנהג כי אתה זקוק לכרטיס המשך לקו 431 וכמובן בכיוון ההפוך, מירושלים לראשל"צ, מבקשים את כרטיס ההמשך מהנהג של קו 431.
ברכות חמות ליום הולדתו של CCyclist
29/03/14 16:08
86צפיות
שתזכה לברכות עד 100 כ-20!
º
29/03/14 16:10
7צפיות
º
29/03/14 21:06
5צפיות
º
אושר ועושר!
29/03/14 22:26
7צפיות
º
29/03/14 22:47
5צפיות
º
29/03/14 23:57
8צפיות
Thanks, 1st time I got a birthday thread
30/03/14 00:29
36צפיות
I'm on the phone as the evacuation to England is in full swing, and if I had the laptop on I'd never get it all done.
º
30/03/14 07:15
7צפיות
º
מזל טוב
30/03/14 09:43
8צפיות
שאלה על בניית תחנת רכבת תחתית על קו קיים פעיל
28/03/14 16:34
410צפיות
שלום למומחים,
במסגרת פרויקט גמר באדריכלות
אני מתכנן תחנת מטרו חדשה על קו המטרו הפעיל הקיים בעיר וורשה (קו 1, לא קו 2 הנבנה בימים אלה).
(מדובר במיקום שבו היתה אמורה להיבנות תחנה אך לא נבנתה בסוף משיקולי תקציב).
המסילות נמצאות בעומק של כ-9-10 מטר מתחת לפני הרחוב (נחפרו ב-cut & cover).

מעניין אותי מה המגבלות בבניית תחנה על קו קיים ופעיל.
האם עלי להניח שלתחנה יהיו שני רציפים נפרדים משני צידי המסילות הקיימות ולא רציף אחד מרכזי?
האם יש עוד אילוצים?

האם תוכלו להמליץ על מישהו בארץ שמתמצא בנושא בניית תחנות רכבת תחתית ואפשר להתייעץ עמו?

תודה מקרב לב
גיא
לא בהכרח
28/03/14 17:46
190צפיות
ניתן גם לבנות רציף אי ע"י כריית מנהרות במקביל לקו הקיים מ2 צדדיו בצורה כזו - () ואז להסיט אליהן את התנועה - ולאחר מכן בניית הרציף במרחב בינהם. יתכן שהמסילות נמצאות במנהרות נפרדות כך שניתן יהיה לבנות פשוט רציף אי בינהן, צריך פשוט לבדוק איך המערכת שם בנויה. מה שבטוח זה שהוספת תחנה בדיעבד תעלה יותר מתחנה שהייתה נבנית מלכתחילה.
למה שיהיה בארץ יועץ לענייני רכבת תחתית?
תודה, יש להניח שתחנת אי במקרה זה יותר מורכבת?
28/03/14 17:59
130צפיות
שכן האופרציה של הסטת תוואי הרכבות מורכבת יותר מ"סתם" בניית שני רציפים ליד המסילות.

מתוכננות כמה תחנות תת קרקעיות במסגרת הרכבת הקלה, יש להניח שגם אם מדובר בתכנון שנעשה בחו"ל חייב להיות אדריכל/מהנדס מלווה בארץ.
נת"ע?
אם קיימת מנהרה אחת לזוג המסילות אז סביר שכן
28/03/14 18:09
114צפיות
אם זוג מנהרות עם מרחק בניהן זה כבר נראה אחרת(מסרטונים של קו 1 ביוטיוב נראה שככה נבנה הקו).
נת"ע העסיקו בשביל התכנון את חברת מסילות שהעסיקה בתורה יועצים שונים מחו"ל - כך שאולי עדיף לפנות ישירות למסילות.
לינק לסרטון? בסרטון שמצאתי זה לא ככ ברור...
28/03/14 18:45
76צפיות
בסרטון הזה:
http://www.youtube.com/watch?v=vLJolkSHg1Y
לא כל כך ברור איך נראות המנהרות בין תחנות
לינק אחר?
תודה!
בסרטון שהבאת אפשר לראות
29/03/14 13:33
65צפיות
שיש קטעים גם עם מנהרה אחודה וגם עם נפרדת ,השאלה איך זה נראה במיקום של התחנה החדשה וכנראה שההודעה של eph205 עונה על זה בדיוק.
º
29/03/14 14:24
15צפיות
היו לכך לא מעט תקדימים
28/03/14 17:50
187צפיות
בקייב בנו את תחנת Teatralna בשנת 1987 על קו פעיל מבלי להשבית כלל את תנועת הרכבות. לצורך כך כרו שתי מנהרות מעקף ואליהן הסיטו את תנועת הרכבות למשך תקופת הבניה.
את תחנת Tverskaya במוסקבה תכננו לבנות בצורה זהה, אבל בשל צפיפות הבניה ותנאים גיאולוגיים קשים ויתרו על התכנית ובנו את התחנה בשלבים ללא השבתת תנועה.
פה ניתן לראות את שלבי הביצוע:
http://ru.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%A4%D...;
כיום נבנות במוסקבה 2 תחנות על קווים פעילים ללא השבתת תנועה. אחת היא Technopark, בה כל העבודות על המסילות הפעילות מבוצעות בחלון הלילה. אומנם זו תחנה עילית הבנויה על רמפה, אבל בכל זאת.
דוגמה טובה יותר היא תחנת Spartak מדובר בתחנת הרפאים המפורסמת ביותר במוסקבה. התחנה ממוקמת בעומק 10 מטרים ובנייתה החלה עוד בסוף שנות ה- 60 והוקפאה. כעת מסיימים את הבניה. לאורך הרציפים הוקמו קירות המפרידים את המסילות מהרציף.

מעניין! האם תחנת אי היא האופציה המועדפת?
28/03/14 18:06
107צפיות
על פני שני רציפים נפרדים?
לפי המודל הסובייטי -
28/03/14 18:18
144צפיות
לפיו נבנו ועדיין נבנים רוב התחנות במזרח אירופה - ההעדפה תמיד לרציף אי. רציפי צד הם היוצאים מהכלל המעידים על הכלל.
לדעתי גם הפולנים יעדיפו תחנת אי
28/03/14 22:24
93צפיות
אני חושב שמבחינה כספית תחנת אי תהיה זולה יותר ולכן גם הפולנים יעדיפו אותה (בעיקר בגלל אי הקמת התחנה במקור משיקולי תקציב).
בבריטניה מעדיפים רציפי צד.
29/03/14 00:02
133צפיות

הנה התנ"ך הלונדוני, קלייב. http://www.davros.org/rail/culg/

בפירוט הקווים הוא מביא דוגמאות, מערכי מסילות והסברים.

הדוגמאות אליהן הייתי רוצה להסב את תשומת ליבך (עם הפנייה לוויקיפדיה כי יש שם גם תמונות שממחישות את הנאמר) הן:

סגירת תחנת British Museum על הקו המרכזי Central line ב1933 עם פתיחת רציפי הקו בתחנת Holborn הושגה ע"י הסבת הקוטר של המנהרות (בלונדון ה Tube הוא מושג סלנג לצינורות הפלדה שבהם עוברת התחתית העמוקה באדמת החימר של הבירה הבריטית) לקוטר גדול יותר שיאפשר הנחת רציפי צד (קוטר למנהרת מסילה קטן יותר מקוטר של מנהרת תחנה). מהסיבה הזו אין לתחנת הקו המרכזי בהולבורן מנהרת גישה אמצעית כנהוג בתחנות משנות ה30, ואין חיבור בין שתי מנהרות מקבילות היוצרות רציף אי כמו במרבית התחנות העמוקות הותיקות (1890-1910 בערך) במרכז העיר. לא מצאתי סימוכין בערכי התחנות בוויקיפדיה אך הן: http://en.wikipedia.org/wiki/British_Museum_tube_s... (התחנה שנסגרה) ו http://en.wikipedia.org/wiki/Holborn_tube_station (התחנה השכנה שקיבלה רציפים חדשים לקו שחצה בקרבתה במקום התחנה הנפרדת עליו )

בתחנות Angel (שני הרציפים) ו Euston (שני רציפי ענף בנק של הקו הצפוני בלבד) היו במקור רציפי אי צרים ומסוכנים מ1901 ו1907 בהתאמה. במנהרת צינור אחת בקוטר שהיה גדול מספיק לרציף אמצעי, ושתי מסילות, האחת בכל צד כמו בתחנות Clapham North ו Clapham Common ובמרכז העיר זה היה כבר מסוכן לציבור. ביוסטון בניית קו הויקטוריה בשנות ה60 יצרה אופציה לתיכנון מחדש של ענף בנק של הקו הצפוני (הענף לאזור העיסקי בסיטי, קו הויקטוריה המשיך לאזור הבילויים והמדיה בווסט אנד בדומה לענף צ'ארינג קרוס של הקו הצפוני) והבחירה - כמו ברוב תחנות ההחלפה של קו הויקטוריה - היתה שרציף של קו הויקטוריה ייצור אי עם רציף של הקו השני בתחנה, מה שלפעמים פועל בצורה משלימה (כמו בפינסברי פארק או אוקספורד סרקס שם הענפים הם לאותו הכיוון) אך ביוסטון קרה בצורה שאמנם פונה לאותו כיוון נסיעה ("דרומה" ו"צפונה") אך למעשה הרכבות נוסעות האחת מזרחה והשניה מערבה מאותם "איים". בתחנות עם מעבר כזה בקו הויקטוריה המעבר מכיוון אחד למשנהו באותו הקו חייב להיעשות דרך עליה לרמה עילית יותר כמו במקרה של רציפי צד (צריך לחשוב על האיים כמקבילים בערך, וביוסטון יש שלושה איים כאלו - ויקטוריה - צפוני בנק צפונה, ויקטוריה - צפוני בנק דרומה, וצפוני צא'רינג קרוס). המנהרה הרחבה בתמונה היתה במקור תחנה דו-כיוונית של הקו הצפוני-בנק http://en.wikipedia.org/wiki/File:Euston_tube_stat...  באיינג'ל נאלצו להמתין עד לשנות ה90 המוקדמות לפני שנבנתה שם מנהרה עוקפת לאחת המסילות ונוצר שם למעשה רציף אי עם שתי מנהרות צד.

ערכי התחנות: http://en.wikipedia.org/wiki/Euston_tube_station
en.wikipedia.org/wiki/Angel_tube_station

ולמכה שלא כתובה בקלייב (כפי שאמרתי - התנ"ך לחובבי התחתית) - תחנת City Thameslink על קו רכבת בינעירוני שעובר תחת הבירה במנהרת רכבות מתחילת המאה ה20 ששימשה רק לרכבות משא עד לשנות ה90. התחנה הזו נבנתה לצד המסילה כשני רציפי צד, אם אינני טועה יש בה קרוס שמאפשר לרכבות לחצות אותה אלכסונית ובשלב מסויים היא שימשה כתחנה סופית לכמה רכבות שהגיעו מכיוון דרום ולא המשיכו צפונה דרך המנהרה. en.wikipedia.org/wiki/City_Thameslink_railway_station

למעשה גם ביוסטון הזרועות פועלות לאותו כיוון
29/03/14 01:11
91צפיות
נסיעה כללי למרות שברציף עצמו ובקרבתו הרכבות נוסעות זו מול זו לכיוונים מנוגדים.

קו הנורת'רן נוסע מזרחה (אבל לכיוון בנק - לדרום מזרח כללי) מול קו הוויקטוריה שנוסע מערבה (אבל לכיוון דרום מערב כללי).  וכן בכיוון ההפוך קו הנורת'רן נוסע מערבה (אבל לכיוון הפרברים הצפוניים והצפון מערביים) ואילו קו הוויקטוריה נוסע מזרחה (לכיוון וולת'מסטו הצפון מזרחית).  כך שגם שם יש שירות משלים של שני הקווים שמאפשר מעבר נוח מאוד ביניהם לנוסעים באותו כיוון נסיעה כללי.
אמרתי שכיוון הנסיעה זהה, בעוד
29/03/14 02:34
63צפיות
הגאוגרפיה היא שונה.

כמו כן - זו עובדה סטטיסטית שבגלל שקו הויקטוריה מהיר יותר משני הענפים העירוניים של הקו הצפוני עדיף למי שנוסע מהענפים הצפוניים לענף הדרומי או להיפך להחליף לקו הויקטוריה באמצע הדרך במקום לשבת על אותה רכבת קו-צפוני לנסיעה רציפה.
לגבי הסיפא שלך זה רלוונטי רק אם נוסעים לדרום
29/03/14 03:22
49צפיות
באיזור המרכזי זה בהתאם ליעד, הרי קו הויקטוריה נוסע למקומות אחרים כמו גרין פארק וויקטוריה בעוד ששלוחת הנורת'רן של צ'רינג קרוס בכלל מגיע לווטרלו.

רק אם נוסעים לסטוקוול או דרומה משם שווה להשתמש בשלוחת בנק של הנורת'רן, לעבור לוויקטוריה ביוסטון ומסטוקוול לחזור לנורת'רן. בקו הוויקטוריה מדובר ב-12 ד' בעוד בקו הנורת'רן של צ'רינג קרוס מדובר ב-16 ד', מה גם שמחוץ לשעות השיא צריך להחליף שוב בקנינגטון...
הכוונה נסיעה מצפון ליוסטון לדרום לסטוקוול
29/03/14 03:56
47צפיות
וההנחיה כבודה במקומה אלא אם יש עיכובים יוצאי דופן בקו ויקטוריה.

האם התיקולים האלו על העובדות המשונות של המערכת הלונדונית הם סוג של מתנת יום הולדת מוזרה במקום שירשור ברכות ?
º
תת שרשור - רכבות בבריטניה (:-
29/03/14 12:58
15צפיות
He's asking about aspecific change
30/03/14 00:43
20צפיות
So I've listed 3 types of that change on a system I know to the detail of.

With the London system there are many more closure stories ( many city centre deep tube stations were built very close to each other in the 1890s and 1900s but modern buses made some of them unnecessary) but there are exceptions to the rule.
לגמרי אין כוונה לתקל - פשוט התאור שכתבת לא
29/03/14 16:07
33צפיות
היה לי ברור וזה נראה כאילו כתבת שביוסטון אין מעבר באותו רציף לנוסעים באותו כיוון כללי, וכן רוב הנוסעים הם לאיזור המרכזי ולא חוצים את כל העיר מצפון לדרום.  בכל מקרה, שוב, לא היתה לי כוונה לפגוע, והשרשור ליום הולדתך (על התאריך לא ידעתי) בדרך...
º
תודה רבה!!
29/03/14 10:22
14צפיות
יש שתי תחנות שלא נבנו על הקו הראשון
29/03/14 11:40
112צפיות
היי,

קודם כל, יש שתי תחנות שלא נבנו על הקו הראשון במטרו של וורשה:

A12 - Plac Konstytucji
A16 - Muranów

1. ע"פ התצורה של התחנות הסמוכות נראה ששתי התחנות מתוכננות עם רציפי אי. קיים אתר שמרכז תכניות מסילות של רכבות תחתיות בעולם, להלן הלינק: http://www.mrl.ucsb.edu/~yopopov/rrt/trackmaps/tm_...
בקישור רואים רציפי אי.

2. מצאתי תמונה של תחנת Plac Konstytucji מאחת התכניות הישנות:
http://www.lubiemetro.pl/dwie-stacje-ktore-nie-pow...
בתמונה רואים רציף אי.

3. מצ"ב סרטון שמתעד נסיעה לאורך כל הקו:
http://www.youtube.com/watch?v=zM63cWnnpSU
ניתן לראות שבקטעים הרלוונטיים המסילות עוברות במנהרות נפרדות - רמז נוסף לרציף אי

4. אני לא מכיר אילוצים נוספים, פרט למגבלות בטיחות וקצת הגיון בריא. תזכור שמדובר קודם כל בתחנת רכבת עם תחלופה של עשרות אלפי אנשים ביום. תחשוב על חומרים עמידים לשחיקה ולוונדליזם. חשוב מאוד למנוע מכשולים על הרציף ובמעברים ע"מ לאפשר שהייה נוחה ובטוחה ויכולת פינוי מהיר בשגרה ובחירום. בנוסף, קיימת סכנה בטיחותית נוספת בצפיפות של אנשים רציף, מעצם היותו רציף רכבת.

5. מבחינת הגבלות בעת בנייה - אינני יודע מה הסטנדרט בפולין, ברוסיה נדרשת הפרדה "הרמטית" בין איזור הבנייה לשטח התפעולי של הרכבת, דוגמה להפרדה כזאת בעת בניית התחנה "Славянский бульвар" במוסקבה (2008):
http://russos.livejournal.com/431811.html
המסילות חסומות ב"קופסאות" ממתכת שמפרידות אותן מאיזור הבניה.

בהצלחה!
תודה! הסכמה עוזרת מאוד - נראה שיש "הכנה לאי"
29/03/14 14:20
68צפיות
אני מתכנן את A16 - תחנת מורנוב.
מסקיצות שעשיתי נראה שתצורת האי מתאימה יותר,
ואם אכן המנהרות חפורות כבר בצורה שמשאירה מקום - מה טוב.
רוחב האי יתוכנן ל-12 מטר, לפי הקיים בתחנות האי האחרות בקו.

האתגר התכנוני במקום נובע מכך שמדובר באזור היסטורי מעניין בו התקיים מרקם הרובע היהודי והגטו היהודי עד שנהרס עד היסוד על ידי הנאצים, וחלק מעבודת התכנון היא להחזיר משהו מהמרקם הזה.

פרטים נוספים על הפרויקט, כאן:
http://guyshachar.com/content/blog/2014/warsaw-mur...

שוב תודה
גיא
look up what's been put in place there
30/03/14 00:55
29צפיות
As this is a pre-planned station with compatible track layout there may be other features such as access or ventilation shafts already in situe.

Look up "Bull and Bush station" in London or the Migdal Shalom underground station myth ( based on the fact there is some kind of gap built into the basement to allow a station to pass through it at some future point)
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 29/03-28/03
42תגובות
28/03/14 00:21
57צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.

(המשך...)
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
התחנה הבאה.........
42תגובות
27/03/14 22:50
517צפיות
התחנה בתמונה צולמה היום.
היכן צולמה???

(התמונה צולמה במצלמפון ולכן קבלו את התנצלותי על האיכות)

(המשך...)
התחנה בתמונה צולמה היום.
היכן צולמה???

(התמונה צולמה במצלמפון ולכן קבלו את התנצלותי על האיכות)
הודעת "רכבת ישראל": מעבר לשעון קיץ
27/03/14 20:44
212צפיות
שלום,
החל מיום ו' 28.3.2014, יעבור לוח הזמנים של הרכבות לשעון קיץ.
המשמעות הינה תוספת רכבות בימי שישי וערבי חג ותחילת הפעלתן של הרכבות במוצאי השבתות והחגים בשעה מאוחרת יותר.

לנוסעים מומלץ להתעדכן בזמני הנסיעה המעודכנים באתר הרכבת או באפליקציה.

שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
º
אגב מה קורה עם הלו"ז החדש, מדוע לא יצא לפועל?
31/03/14 00:37
11צפיות
קו 304 הופך לדו כיווני ובעיית המחירים נפתרה.
27/03/14 12:15
317צפיות
החל מיום א' הקרוב, קו 304 יחל לפעול גם מת"א לאשקלון בשעות 16:30, 17:30 - מחיר הנסיעה בו עומד על 19 ש"ח לכיוון, כך גם בקו 302.

מחיר הנסיעה בקווי ההזנה לרכבת אשקלון של אגד תעבורה - 4.40 ש"ח.
ותמונות ממסוף 2000 מתוך קבוצת אגד תל אביב
27/03/14 12:25
224צפיות
עכשיו רק חסר קו מהרכבת לאיזור התעשיה
27/03/14 13:02
143צפיות
והרכבת הופכת למשתלמת לעוד קבוצה גדולה
º
עדכון נוסף - קו 301 יעצור בפארק המדע ברחובות.
27/03/14 16:58
90צפיות
º
גם זול וגם מהיר
27/03/14 18:56
46צפיות
תמונה - כרזת קו 304 על טייגר! כן על טייגר!
28/03/14 00:52
163צפיות
º
אותה תמונה בגודל נורמלי,אבל לא ברור מי הצלם
28/03/14 09:25
75צפיות
כתובות אינטרנט מצורפות:
זה צולם בתחנה מרכזית אשקלון,
28/03/14 10:11
87צפיות
אז כנראה הצלם אחד  מאנשי אגד שם
כוונתי הייתה ש2 התמונות,הן שמיכאל העלה והן זו
28/03/14 16:41
62צפיות
שהעליתי אני,הועלו לקבוצת אוטובוסים ורק אוטובוסים בפייסבוק,על ידי שתי אנשים שונים.לכן לא היה ברור מי צילם.
ובכל זאת,מן הסתם השערתך נכונה.
עדיין באשקלון, נכון להבוקר
30/03/14 20:49
15צפיות
חונה על המדרכה ,אבל כמעט ולא משך תשומת לב.
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 27/03
27/03/14 00:01
19צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
האם יש מוניות שרות מכרמיאל לתל אביב או בחזרה?
27/03/14 09:55
47צפיות
אני מוכן לשלם גם יותר, רק בשביל להגיע ישירות מהבית לעבודה! אנשים - אם מישהו נוסע באוטו את המרחקים האלה - אני מוכן להשתתף בעלות הדלק!
קו 274 מראשל"צ לת"א
27/03/14 14:44
54צפיות
האם ייתכן שהקו עובד רק בשעות הבוקר? כי זה מה שמשתמע ממה שראיתי באתר של אגד.
ואם כן, איך כדאי להגיע בשעות הערב מתחנה מרכזית ישנה ראשל"צ לרח' המסגר בת"א?
222 מחליף אותו בשעות הבוקר.
27/03/14 15:21
43צפיות
222 מהיר יותר, הוא נוסע דרך הנתיב המהיר בכביש 1.
אכן, אבל שאלתי על שעות הערב
27/03/14 15:27
32צפיות
לפי מה שאני רואה באתר של אגד, 274 עובד רק בשעות הבוקר מראשל"צ לת"א. השאלה הייתה איך מגיעים לת"א בשעות הערב ולא בשעות הבוקר.
נסיעה אחרונה יוצאת מרחובות בשעה 20:00
27/03/14 15:43
35צפיות
את בטוחה שלא חיפשת חלופה כלשהי ולא את המסלול העיקרי שלו?

כי בבוקר הוא נוסע דרך כביש 44 ואחרי 9 בבוקר הוא עובר לנסוע דרך כביש 1 ויורד מכביש 1 לצומת הולץ, דרך רכבת ההגנה ומשם להמסגר.
אוקיי, כנראה שהחיפוש לא היה מדויק
27/03/14 15:50
21צפיות
למרות שחיפשתי לפי מס' הקו ולוחות זמנים.
בכל אופן התקשרתי לאגד ומתברר שאכן עובד גם בשעות אחה"צ-ערב.
תודה.
º
מחר יום שישי מפ"ת ליבניאל! וחזור במוצאש. תודה
27/03/14 16:06
13צפיות
קו 834 של אגד מת"א.
27/03/14 17:09
46צפיות
ניתן לעלות עליו גם מרכבת מרכז על דרך נמיר - תחנה אחרונה או תחנה לפני אחרונה בשורת התחנות שברציף של דרך נמיר.

בחזרה גם עם 834 מיבנאל לת"א.

אם השעות של קו זה לא מתאימות, צייני זאת.

על מנת להגיע לרכבת מרכז ניתן לנסוע באמצעות הקווים הבאים:

51 דן
82 דן
641 קווים
רשל"צ תחנה מרכזית ישנה לרחוב לזרוב 4
27/03/14 17:19
34צפיות
פינת יוחנן בולקינד (סניף של בזקסטור), ביום שישי בבוקר

מה הכי מהיר ומגיע לנקודה הכי קרובה ?

5  85  או 10 ? או שקו אחר בכלל ?

19 של דן הכי מהיר מז'בוטינסקי פינת רוטשילד
27/03/14 20:05
26צפיות
נוסע במסלול ישיר.

גם 85 של אגד טוב ומהיר.

לא להתקרב לקו 5 - הקו הכי איטי שיש. וגם קווים 10/11/20 איטיים.

לסיכום או 19 או 85.
841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים
134תגובות
26/03/14 16:16
2142צפיות
 

החל  מ   4.4

(המשך...)
 

החל  מ   4.4
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 26/03
26/03/14 00:01
38צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
ירושלים!
26/03/14 10:22
82צפיות
שלום אנשים,
אשמח לדעת איזה קווים/רכבת קלה מגיעים המקמפוס הר הצופים הכי קרוב לבית הטיילת (רחוב בית"ר 2), ומבית הטיילת לתחנה המרכזית.

תודה רבה ויום טוב!
º
איזה קוים נכנסים לתוך האונ' גבעת רם בירושלים?
26/03/14 15:29
33צפיות
º
42א/68/42 מקיפים אותה ו-9 לרחוב בורלא יהודה.
27/03/14 11:26
16צפיות
*הקפצה*
26/03/14 15:38
35צפיות
אמור להגיע מחר בערב לרחוב נדב 30 בתל אביב
26/03/14 16:09
43צפיות
אבקש 2 אפשרויות של הגעה לשם:

1. מהבורסה - רחוב ז'בוטינסקי 5 - רמת גן

6262. מרחוב שדרות ירושלים 39, רמת גן.

כמו כן, איך אני חוזר מרחוב נדב 30 לשדרות ירושלים 30 רמת גן?


תודה ויום טוב.
תשובה
26/03/14 21:23
25צפיות
1. מהבורסה - עדיף לקחת קו 7 מרכבת מרכז מרח' פרשת דרכים , ממול מתחם הרכבת ). להגיע לרכבת מרכז, אפשר או לקחת כמעט כל אוטובוס מצומת עלית (בז'בוטינסקי) (כגון : 40/42/51/61/68/69/70/142/161/240/641) או ללכת ברגל או ללכת דרך גשר רכבת מרכז שמחבר לבורסה (באמצעות כרטיס מעבר)

יש לרדת ברח' אצ"ל פינת לח"י , לחזור מעט אחורה לצומת אצ"ל/לח"י משם יוצא רח' נדב.

6262. משד' ירושלים - קח 60/63 לרכבת מרכז ולהחליף לקו 7. אפשר גם לקחת 63 עד רח' רמב"ם/בית העלמין , לצאת לדרך השלום שמאלה, ולקחת 43 עד רח' לח"י/שכונת הארגזים (לפני פינת אצ"ל) וללכת עד לצומת לח"י/אצ"ל. (עם 43 יותר קצר). חזרה באותו האופן.
מרכבת מרכז לסורוקה מחר בבוקר,
26/03/14 20:47
63צפיות
מניחה שאגיע סביבות 7 לתחנה...
מה יותר מהיר? 380 או רכבת?
פחות או יותר אותו דבר לפי דעתי ...
26/03/14 21:21
47צפיות
וגם מהנסיעות שיצא לי לעשות עם 380 .
עד לכניסה לב"ש כלומר מרכז אורן לקו 380 לוקח כשעה ועשר דקות + -  .

מחר יש לך רכבות לב"ש בשעות 18:32 [1.06 שעות] , 19:09 [1.12 שעות] .
מחר יש לך קו 380 בשעות 18:45 , 19:15.

השאלה היא לאן צריכים בסורוקה, הרכבת מגיעה לתחנת רכבת אוניברסיטה
וקו 380 עוצר ליד מרכז מורים שקרוב יותר למרבית המקומות בסורוקה.


בטעות התייחסתי לשעה שבע בערב ...
26/03/14 21:27
39צפיות
מחר יש רכבות לב"ש בסבובות השעה שבע ב... 07:09 [1.12 שעות]  ,  07:32 [1.06 שעות]
וקו 380 יש בשעות 07:00 , 07:30 .
לאן בסורוקה? הרכבת רחוקה יחסית מרוב
26/03/14 23:34
49צפיות
המחלקות בסורוקה ורלוונטית בעיקר עבור  חלקות יולדות וילדים.

בבוקר יש פקק בין צומת דבירה לצומת להבים, דבר שיאריך את הנסיעה ב380 בכ10-15 דקות. אבל האוטובוס מוריד בשתי תחנות שרלוונטיות לסורוקה. התחנה השניה בבאר שבע, היא התחנה שבנייני הפנימיות ומרפאות חוץ, יולדות, ילדים, מחלקת לב ועוד כמה מחלקות - קרובות לתחנה זו.

בתחנה השלישית בבאר שבע, התחנה קרובה למיון החדש ולבניין האשפוז שמעל המיון ע מחלקות פלסטיקה, עיניים וכו'.

מהרכבת יש הליכה של 8 דקות עד למחלקות יולדות וילדים ועד 15 דקות הליכה לבניין של המיון החדש. הזמן הזה יכול להתקזז עם זמן הנסיעה בקו 380.
4 אוטובוסי שוסון בעיר ביירות:
61תגובות
25/03/14 12:51
556צפיות
בחיפוש קליל ברשת תחת תמונות של העיר ביירות (באנגלית) הגעתי די מהר לתמונה הבאה בה נראים ארבעה שוסונים בעיר ביירות. התמונה לא מתוארכת שם באתר (שם האתר מופיע בתחתית התמונה באותיות לבנות) אך אני נוטה להניח שהתמונה צולמה בסביבות שנת 1960 פלוס מינוס.
תהנו ממה שהיתה פעם "פריז" של המזרח-התיכון:
יום...

(המשך...)
4 אוטובוסי שוסון בעיר ביירות:
בחיפוש קליל ברשת תחת תמונות של העיר ביירות (באנגלית) הגעתי די מהר לתמונה הבאה בה נראים ארבעה שוסונים בעיר ביירות. התמונה לא מתוארכת שם באתר (שם האתר מופיע בתחתית התמונה באותיות לבנות) אך אני נוטה להניח שהתמונה צולמה בסביבות שנת 1960 פלוס מינוס.
תהנו ממה שהיתה פעם "פריז" של המזרח-התיכון:
יום טוב.
אביה.
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 25/03
25/03/14 00:01
26צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
כמה זמן לוקח לקו 40 של דן להגין מרכבת אוני'
25/03/14 00:05
90צפיות
ת"א למכון אבני ברחוב אילת ביפו? (הרגע פירסמתי בשרשור הקודם אבל חשבתי שאולי עדיף לפרסם פה, מקווה שלא עברתי על אף נוהל פה )
º
מצאתי. 40 דקות בערך. תודה בכל אופן.
25/03/14 00:18
25צפיות
לא נוסעים בקו 40 ממסוף האונ' למכון אבני.
25/03/14 07:50
80צפיות
זה מסלול ארוך ולא מומלץ.

את מגיעה ברכבת? מהי נקודת המוצא שלך? על קו 40 אפשר לעלות גם מרכבת מרכז ומעזריאלי וזה אחרי כל הסיבוב שהוא עושה ברמת גן. מרכבת מרכז ועזריאלי  דובר בנסיעה קצרה ויש גם את קו 240 שנוסע באותו המסלול למכון אבני.
מאיפה את מגיעה? נשמע שאת עומדת לעשות טעות.
25/03/14 09:48
70צפיות
יש דרכים הרבה יותר מהירות, לא משנה מאיפה את יוצאת.
הי אני צריכה להגיע ביום שישי מ י-ם למודיעין
25/03/14 13:25
42צפיות
איך עושים את זה?!
º
קו 110 של חברת קווים.
25/03/14 23:50
17צפיות
º
תודה :)
26/03/14 01:08
6צפיות
שלום. מהי הדרך המהירה ביותר להגיע מהוד השרון
25/03/14 14:04
56צפיות
סביב 8 בבוקר לשער ירושלים במחנה צריפין? ומהי הדרך המהירה חזרה בסביבות אחה"צ?
קו 167 מגיע מצומת רעננה וממחלף מורשה
25/03/14 14:20
45צפיות
לצומת ניר צבי (ליד שער ירושלים). יש לו שלוש נסיעות בבוקר לכיוון צריפין, וארבע נסיעות בין 16:40 ל-17:40 בכיוון ההפוך.
בנוסף יש קו 159 שנוסע בבוקר מפתח תקווה לצריפין, אבל אין לו נסיעות בכיוון ההפוך.
שניהם של אגד ואפשר לראות את לוחות הזמנים והתחנות ב- www.callkav.gov.il ובאתר המפות הממשלתי.
האם בסופש
25/03/14 16:02
67צפיות
יש מוניות שירות מבאר שבע לתל אביב?

תודה!
אומרים שבסופ"ש עדיף להסתמך על טרמפים
25/03/14 17:48
47צפיות
באמצעות לוחות הטרמפים של אגודת הסטודנטים או אפליקציית טרמפוס, מאשר להסתמך על מוניות שירות שהשירות שלהן אינו שירות.
º
או על אפליקציית BuzzJourney
25/03/14 20:26
20צפיות
יש, תתכונני להמתין שעה-שעתיים שהיא תצא.
25/03/14 23:55
45צפיות
ויש מצב שהיא תסע דרך קרית גת (תכנס לקרית גת) או תסע דרך רחובות, נס ציונה ראשל"צ או תסע דרך נתיבות ושדרות - אי אפשר לדעת...

התענוג יעלה לך סביב ה-40 ש"ח.

ואת יכולה לנסוע עם קו 394 של אגד שמגיע לבאר שבע בשעה 2 בצהרים פלוס מינוס ורשמית מבצע רק הורדה בבאר שבע, אך מניסיון הנהגים לא מתנגדים למי שרוצה לעלות איתם לת"א. הקו לא נכנס לתוך התחנה המרכזית אלא עוצר בכיכר שבין המרכזית לקניון הנגב.

מאוחר יותר בשעה 16:00 מתחילים לפעול קווים 370 ו380 לת"א.

וכן, בהחלט עדיף למצוא טרמפ בפייסבוק בקבוצות הפייסבוק הכה רבות של טרמפים מ/אל באר שבע וגם בקבוצות הטרמפים של בן גוריון בפייסבוק וגם לוח הטרמפים באתר www.bgu.co.il וגם באפליקציה "טרמפוס".
אין לי שאלה. כותבת רק
25/03/14 23:22
56צפיות
כי ב"אשמת" השאלות שלי, הוקפץ בטעות השרשור של אתמול למעלֶה הדף, ע"י מישהו שלא ידע שהשרשור כבר סגור.
סליחה.
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום