לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

שלום עזרה קטנה
15/05/06 19:22
1צפיות
מה קורה?
אממ איך אני מגיעה מקרית אונו לחופים של הכינרת..? חוף דוגית למשל..

אני זוכרת שאני יכולה לקחת מפה אוטובוס לתחנה המרכזית החדשה בת"א.. ומשם אוטובוס לתחנה המרכזית בטבריה... עכשיו השאלה היא איזה אוטובוס אני צריכה לקחת מת"א ואיזה מטבריה כדי להגיע לכינרת?  תודה רבה
את מגיעה דרך
15/05/06 19:25
1צפיות
שרשור ההכוונה היומי שנמצא כאן מטה.
שאלה לאנשי אגד ולאוטובוסאים.
15/05/06 18:43
5צפיות
האם חב' אגד נוהגת לפרסם סטטיסטיקות נוסעים חודשיות/שנתיות בקוויה הבינעירוניים בדומה לר"י? בהנחה שאין פרסום מסודר בנושא , למי באגד ניתן לפנות ע"מ להשיג את המידע ?
תודה לעונים.
לא נראה לי
15/05/06 18:49
2צפיות
גם יש פחות אינטרס כי לאוטובוסים אין גידול כמו ברכבת, וגם נתונים כאלה יכולים להביא ללחץ יותר רציני לתגבור קווים עמוסים (ועוד סיבה כמובן - נפח הפעילות של אגד הוא פי כמה עשרות לפחות מרכבת ישראל)
נסה לפנות לאגד ולבקש מידע ספציפי
אני מאמין שתקבל
אה רגע
15/05/06 18:49
3צפיות
אבל בעצם לאגד אין כמעט שום מידע אמין לגבי כמות חיילים
בועז ברשותך נצל"ש ...
15/05/06 19:00
2צפיות
מה היה עברה של 87-422-01 כי היום היא בי-ם על קו 20 ..
ומה אם - 84-468-01
בהחלט, מעניינות סטטיסטיקות באוטובוס
15/05/06 19:16
3צפיות
בהחלט, מעניינות סטטיסטיקות באוטובוסים.
מעניינות, בעיקר, סטטיסטיקות בקווי האוטובוס המקבילים פחות או יותר לקווי הרכבת, כמו תל אביב-באר שבע, תל אביב-חיפה, תל אביב-אשדוד, כפר סבא-תל אביב, הרצליה-תל אביב (כאשר בשניים האחרונים מעניינות ההשוואות בין חברות האוטובוסים השונות והשוואה עם רכבת ישראל).

למי החלטת להיטפל הפעם?
15/05/06 20:01
2צפיות
יא מאפיונר!
º
שששש... שלא ישמעו !
15/05/06 20:12
סקופ
15/05/06 18:42
6צפיות
ממקורבת למנהל הראשי במטרופולין ,שמעתי שהם בונים אוטובוס מנהלים מיוחד עם מחשבים,חדר ישיבות ,ועוד חידושים מענינים למנהלים וכדומה.        אני לא יודע אם זה נכון,אבל שווה לרחרח ולבדוק.                                                                                                                                                                                                                                                                          אוק.
º
סדנא ניידת משופרת...
15/05/06 18:48
3צפיות
בשנות ה 70 בנו אחד כזה על בסיס
15/05/06 20:10
3צפיות
הליילנד נשיאונל.
אף אחד לא קנה.....
אוטובוס מנהלים?????
16/05/06 22:04
2צפיות
בטח למנהל הפורום שיוכל להיות מחובר גם כשהוא נוסע לת"א
º
ניר גדול זה רעיון מבריק
16/05/06 22:16
1צפיות
ממש לא נראה לי. מתוך הכרות -->
17/05/06 08:25
2צפיות
אישית עם הנהלת מטרופולין / תורבוס, זה לא מתאים לאופי ההנהלה השמרנית והסולידית שלהם.
מיוחד לערן וליעקב - רכב חדש!
15/05/06 18:32
10צפיות
מיוחד לערן וליעקב - רכב חדש!
מכבי האש וכוחות ההצלה בשטוטגארט קיבלו רכב חדש - מרצדס O530 (סיטארו) עם 279 כו"ס, תיב"ה ZF ושלל אבזורים פנימיים.

כל התמונות מתוך הודעה לעיתונות של חברת Evo-Bus, יצרנית אוטובוסי מרצדס.
º
תמונה מצד הדלתות
15/05/06 18:33
6צפיות
תמונה מצד הדלתות
º
רכב ההצלה מאחור
15/05/06 18:35
6צפיות
רכב ההצלה מאחור
תמונה אחרונה - מבפנים
15/05/06 18:38
5צפיות
תמונה אחרונה - מבפנים
שימו לב לציוד הרפואי. לא מזכיר במקצת את האמבולנסים-טייגרים שהיו לנו בימי המלחמות?


ערן, לא היית רוצה רכב כזה?
º
אחושילין קופסא.....אלוהים ישמור.
15/05/06 18:40
כן ועכשיו תגיד: בואו נישרוף אותו
15/05/06 20:06
1צפיות
במקום שישמש ככבאית....
לא צריך לשרוף, אבל אין ספק שהשם
15/05/06 20:08
1צפיות
"קופסיטארו" מוצדק.

כל הזכויות שמורות לרכניץ איל.


היה כתוב איפשהו שאתה מגיע השבוע ביום שישי למוזיאון, זה נכון?
יום ו' הקרוב? בינתיים לא ידוע לי...
15/05/06 20:09
1צפיות
מי שרוצה ברכה מקיברי צדיקים שישלח שקל ב SMS!
דווקא אני שמעתי שאתה מגיע...
15/05/06 20:13
1צפיות
כי גם איש האש מגיע... (שרשור מסודר מחרתיים).
º
אולי גם אני יבוא סוף-סוף?
15/05/06 20:21
º
אולי באמת!
15/05/06 22:39
וואי יפה!!
15/05/06 20:03
2צפיות
לא ידעתי שסיטאור הוא O530...
º
15/05/06 20:17
וואלה. מעניין שבחרו בעיצוב ה"ישן",
15/05/06 22:17
1צפיות
ולא בחדש יותר.

תודה על התמונות.
נצל"ש אחוש-שקשוקה.....שים לב חלוד:
15/05/06 22:23
2צפיות
מישהו חלוד מסתלבט עליך חופשי בפורום אחר:

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1151&msgid=77952783
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
ההודעה מיועדת לערן איל ולא לאנדי.
15/05/06 22:24
גשר מסובים
15/05/06 16:57
3צפיות
שאלה קטנה לגבי התנועה העוברת מתחת לגשר מסובים (על כביש 4):
הגשר מורכב מארבעה קטעים: המובנים מאליהם הם שני אזורי תנועה מזרחה ומערבה (שלושה נתיבים לכל כיוון, נדמה לי) - שנמצאים דווקא במרכז הגשר. המובנים פחות הם שני אזורים בשני הצדדים, מופרדים ע"י עמודים ענקיים התומכים בגשר, בעלי גודל דומה מאוד לאלו המרכזיים.

נשאלת השאלה: למה הם שם? הרי לא ניתן יהיה להשתמש בהם להרחבת הקיבולת של הכביש הקיים כי אז יהיה עמוד גדול באמצעו של כל כיוון נסיעה...
חוששני מאוד שיש לך מספר טעויות
15/05/06 17:06
2צפיות
ו/או בלבולים במה שכתבת.
גשר מסובים הוא מאוד לא על כביש 4, אלא הוא כביש 4.
הוא נמצא מעל כביש 461. כמו כן כוון הנסיעה העיקרי בו הוא צפון-דרום
ולא מזרח-מערב.

כלומר, רב התנועה כלומר כביש 4, נוסעת צפון דרום וההיפך.
רק שליש ומטה נוסע על כביש 461 שהוא כביש מערב-מזרח או ההיפך.
הבהר בבקשה למה התכוונת
15/05/06 17:11
2צפיות
האם למי שנוסע מחיפה לאשדוד/ראשל"ץ או למי שנוסע מיהוד/אור-יהודה לכוון
שכונת התקוה?

אם הבנתי נכון
15/05/06 20:20
בוא מתכוון דווקא לנוסעים מתחת לגשר, על דרך לוד (461). גשר מחלף מסובים נבנה בניגוד לנהוג לרוב, כך שעמודי התווך שלו אינם נמצאים במפרדה בין שני הכיוונים של דרך 461, אלא בשולי הדרך, כאשר ישנו עוד מקום מצדם של העמודים.
למה לפרשן מישהו אחר
16/05/06 00:24
שיכול לבוא לפה בעצמו, לא נרביץ לו, ויכול לפרש בעצמו את שאלתו?

º
הוא כתב "מתחת". קשה להיות יותר ברור
16/05/06 00:47
פרשנות...
16/05/06 13:10
LGKH הבין נכון מאוד...
אני התכוונתי לתנועה העוברת מתחת לגשר.

עכשיו, כשהכל ברור (בשאלה) - האם אפשר להיות יותר ברורים (בתשובה)?
בשורות טובות בקשר לקו A1
15/05/06 16:49
1צפיות
מופז: פרויקט הרכבת המהירה לירושלים ימשיך כמתוכנן במלוא הקצב ללא כל שינוי  

16:38 | 15.5.2006  שרון קדמי  

פרויקט הרכבת המהירה לירושלים (A1) ימשיך כמתוכנן ללא כל שינוי ועיכוב בלוחות הזמנים, כך הודיע היום (ב') שר התחבורה, שאול מופז, בסיור שערך לאורך התוואי. בכך מסיים מופז מחלוקת שנתגלעה בחודשים האחרונים בין אנשי אגף התקציבים במשרד האוצר שביקשו לבחון מחדש את קידום הפרויקט במתכונתו ובלוחות הזמנים הנוכחיים, לבין ואנשי משרד התחבורה והחשב הכללי באוצר שביקשו להמשיך בפרויקט על פי התכנון.

  
באחרונה קיים ראש הממשלה, אהוד אולמרט, שורה של דיונים במשרד האוצר על מנת לבחון את הפרויקט מחדש. פרויקט הרכבת המהירה לירושלים הוא הפרויקט המרכזי של רכבת ישראל במסגרת תוכנית החומש שלה. רכבת ישראל מעולם לא ביצעה פרויקט מורכב וסבוך מבחינה הנדסית דוגמת הקו המהיר לירושלים. ברכבת ישראל מעריכים את העלויות סביב 4 מיליארד שקל על אף שעל פי הערכות שונות, העלות של קו הרכבת תסתכם ב-7-6 מיליארד שקל. הקפיצה בעלויות נובעת ברובה מכך שכריית המנהרות המתוכננות בקו תהיה יותר מסובכת ממה שחשבו תחילה.

באחרונה פירסמה הרכבת מכרזים ראשונים לקו המהיר לירושלים. עלות הפרויקט היא הגבוהה מבין 30 הפרויקטים בתוכנית החומש של הרכבת, שהיקפה כ-26.5 מיליארד שקל. אורכו של הקו 56 קילומטר, ולו שלוחה במודיעין. הקו נחשב למורכב מבחינה הנדסית, וכולל גשרים ומנהרות. מנהרה אחת תהיה באורך של 11 קילומטר ותעבור ברובה מתחת לאפיק נחל יתלה. באזור זה גם יוקם גשר, שיוביל אל המנהרה.

לדברי מופז, קו הרכבת המהירה לירושלים הוא פרויקט לאומי ממדרגה ראשונה שיחבר את שני המרכזים העיקריים של מדינת ישראל, תל אביב וירושלים. "המטרה היא להפוך את הרכבת לאחד מכלי התחבורה המרכזיים בישראל. היעד הוא להגיע להיקף של למעלה מ-100 מיליון נוסעים בשנה ב-2020. כיום נוסעים ברכבת ישראל כ-30 מיליון נוסעים בשנה ועל פי קצב התקדמות הפרויקטים, יעד זה הוא בר השגה".

מנכ"ל הרכבת, עופר לינצ'בסקי אמר בסיור, כי עצם העובדה ששר התחבורה בחר לערוך את הסיור המקצועי הראשון שלו בתפקיד ברכבת ישראל ובפרויקט המרכזי אותו היא מקדמת כיום, היא הצבעת אמון ברכבת בכלל ובפרויקט בפרט.

הקו המהיר לירושלים ייבנה ברובו בצמוד לתוואי כביש מספר 1 (תל אביב-ירושלים), ויסתיים בתחנה תת-קרקעית שתיבנה מצפון לבנייני האומה בירושלים. הרכבת תעשה את המרחק מתל אביב לירושלים בזמן של 28 דקות. בשעות השיא מתוכננות בקו 6-4 רכבות בשעה.

מופז התייחס גם לקטל בדרכים ואמר, כי הוא הנחה את אנשי משרדו להכין תוכנית עבודה לפיה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים במתכונתה החדשה, תוקם ב-1 לינואר 2007. "תאונות הדרכים גבו מאז קום המדינה יותר קורבנות מאשר כל הרוגי מערכות ישראל ונפגעי הטרור גם יחד. לא מדובר בגזירה משמים וניתן לטפל בה. זו אחת המשימות המרכזיות שעומדות לנגד עיני במשרד".




אני חייב רק להדגיש משהו קטן...
15/05/06 17:04
מופז הוא בן אדם חסר החלטיות יש להסתכל על ההיסטוריה שלו ועל הזיגזגים שהוא ביצע...
לכן זה בשורות טובות אבל עדיין יש להטיל ספק.
גם מעריב מדווח אך בקצרה
15/05/06 17:20
http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/422/474.html
עד שלא נראה הכרזה של אולמרט
15/05/06 19:14
שהוא חוזר בו, או שהוא תומך בקו, לא נרגע....
בדיוק כך ! A1 הופך לפוליטי יותר
15/05/06 19:40
1צפיות
ויותר.אני לא אתפלא אם בסוף יתברר שהקו משמש את מופז כאמצעי של מופז "להכניס קטנה " לאולמרט על ישיבתו במשרד התחבורה.
º
מסכים! אבל בכל זאת יש תקווה.
15/05/06 19:56
אולמרט בהחלט עשוי לשנות את
15/05/06 20:10
עמדתו מכמה סיבות. האחת: אולמרט אינו שחקן יחיד במערכה. גם עליו מופעלים לחצים.השנייה הינה רצונו להתרחק מתדמיתו וקשריו עם קבלנים.אם לביטול A1 יתלוו צלילים צורמים של שחיתות , אזי אולמרט להערכתי יבצע נסיגה מתוך זהירות ומתוך מחשבה על הקדנציה הבאה. סיבה אפשרית נוספת הינה גם הטריוויאלית ביותר : הקמת A1 הינה הצעד התחבורתי הנכון לעשותו ואולמרט כרוה"מ יפעל עפ"י השכל הישר. חשוב גם לזכור שבמשרד האוצר יושב הירשזון -מגדולי נאמניו של אולמרט אם לא הגדול מכולם. בידי הירשזון האמצעים למסמס את הפרוייקט או להעלותו על דרך המלך. בקיצור: הכל אפשרי.
שיגיעו כבר לנקודת האל חזור...
15/05/06 20:45
כלומר לעליות לי-ם ...
לפי דעתי אין סיכוי לביטול
15/05/06 21:19
כל כך הרבה כבר נעשה שביטול יגרור כל-כך הרבה תגובות ציבוריות שליליות, כך שין שום סיכוי שהם יקחו את על עצמם.

בחודש הבא כבר מתחילים בחפירות התחנה בירושלים - אנחנו לפי דעתי כבר בנק' האל-חזור - למרות שרוב הכסף שייצא יהיה על המנהרות.

גם אולמרט וגם מופז (וגם לדעתי הירשזון) מבינים את חשיבות הקו ואני לא רואה מצב בו הם מבטלים אותו.
אני יהיה בטוח רק שהם יגיעו
15/05/06 21:31
למערכת הגשרים שבכניסה לי-ם, ואז במנהרה ישר לביניייני האומה...
אבל בתכלס אתה אתה צודק, חוץ מעיניין הקו הירוק לא נראית שום סיבה הגיונית לבטל את הקו, מה גם שלפי מה שאני מבין אין כניסה ממשית לתחומי הפלסטינים וזה נכלל בגושי היישובים שיש עליהם הסכמה מימין ומשמאל המפה הפוליטית.
למיטב ידעתי עדיין לא בחרו את הקבלן
15/05/06 22:18
לביצוע חפירת המנהרות. נקווה שזה ייצא לפועל אבל זה שעדיין לא התחילו עם חפירת המנהרות אומר שגם אם הקו הזה באמת ייצא לפועל, ייקח עוד המון המון זמן עד שנזכה ליסוע בקו הזה.
ע"פ העיתונות גם אולמרט הצהיר את זה
15/05/06 19:57
אולמרט בעצמו הצהיר את זה - ככה לפחות היה כתוב בעיתונים (רשמתי את זה בהודעה ביום שישי).
º
קטני אמונה אתם...
15/05/06 22:05
תשמע במדינה שכבר עשרות שנים
15/05/06 22:11
מבטיחים רכבת תחתית קשה שלא להיות קטני אמונה בכל מה שקשור לפרוייקטים גרנדיוזים...
שבי ,היכנס דחוף !!! תראה מה אולמרט
15/05/06 22:19
עושה במקום לקדם את הקו שלנו.
º
16/05/06 00:43
תן לו. תן לו להתעסק בשטויות
16/05/06 02:04
ושיעזוב את הדברים הרציניים למומחים! שימשיך לשחק בקקה.
º
אתה באמת לא מבחין בשינוי בגישה?
15/05/06 23:52
שמעת על התוכנית של רון חולדאי?
16/05/06 00:48
וזאת רק דוגמה אחת להפוך את רוב הגנים בתל אביב לחניונים תת קרקעיים{כולל כיכר רבין, בהבימה המאבק אבוד כבר}
בניגוד גמור לכל הגיון כלשהו...
אני לא אומר שאין שינוי, יש שינוי אבל צריך לבחון לטווח ארוך, והשינוי צריך לבוא עמוק מהבטן בכל הגישה לתיכנון סביבתי של המדינה ,ולא רק בהצהרות.
מה קשור רון חולדאי?
16/05/06 02:03
הבנאדם סובל מפנטזיות כנראה. זו לא דוגמה יחידה אצלו, ואסור בשום אופן לבלבל עם פרויקטים רציניים שכבר נבדקו ואושרו.

אני מדבר על מהפכה בתחום תשתיות התחבורה שהחלה באמצע שנות ה-90' ורק צוברת תאוצה מאז. אם זה לא טווח ארוך מספיק בשבילך אני לא יודע מה כן. בעשור הזה הגישה השתנה מהקצה אל הקצה (בעיקר בקרב פקידי האוצר), ואני לא רואה שום סימן להיפוך מגמה, רק ההפך. לראשונה מזה עשרות שנים הדיבורים הופכים למעשים, ואי אפשר להשוות את מה שקורה היום למצב בשנות ה-70 וה-80. לא שאני בא לטעון שהגענו אל המנוחה והנחלה - רחוק מזה. אני רק אומר שהספקנות המוגזמת ממש לא במקום.
º
מפיך ישר אל השמים!
16/05/06 12:33
מחפשת: מפת מסילת ברזל עותומנית
58תגובות
15/05/06 16:48
33צפיות
שלום לאנשי התחבורה הציבורית.
אי שם בסוף המאה ה - 19 החלו הטורקים להניח רשת מסילות ברזל בארץ הקודש. הם חיברו את חיפה למסילה החיג'אזית באמצעות רכבת העמק. השלוחה המצרית הגיעה עד באר שבע. אני מחפשת מפה של המסילות העותומניות. האם מישהו מכיר לינק? תודה מראש!

(המשך...)
שלום לאנשי התחבורה הציבורית.
אי שם בסוף המאה ה - 19 החלו הטורקים להניח רשת מסילות ברזל בארץ הקודש. הם חיברו את חיפה למסילה החיג'אזית באמצעות רכבת העמק. השלוחה המצרית הגיעה עד באר שבע. אני מחפשת מפה של המסילות העותומניות. האם מישהו מכיר לינק? תודה מראש!
חברות וחברים יקרים
15/05/06 13:36
3צפיות
תרשו לי לברך כאן את ידידנו דוד פיינשטיין שהוכחל היום והפך למנהל בפורום השכן 1151 .

15/05/06 13:46
שיהיה בהצלחה דוד
º
למצטרף לניהול שם!
15/05/06 13:49
º
בהצלחה גבר!
15/05/06 15:51
º
לחברנו "הכחול"
15/05/06 17:43
דוד ו
15/05/06 18:19
בפרורום חובבי תעופה
º
תהנה עם הטרולים יא מנהל צ'ונג
15/05/06 18:41
יו אין לך מושג כמה אני שמח
15/05/06 19:59
שאת הטירונות אני לא עובר אצלך, כמו אנדי!
עברתי על ההודעות שלך בפמ"ח... אתה באמת האיש הרע של ...
בהצלחה דוד ובהצלחה בהמשך הדרך
15/05/06 18:46
לשותפו לניהול של דוד - ארז.

שיהיה לשניכם רק טוב בניהול הפורום בלי התעסקויות בכל מיני שטויות ודברים שלא לעניין ורק התעסקות בדברים הנחמדים.
º
15/05/06 19:52
רבה לארז ולכל המברכים!
15/05/06 20:00
אשתדל לעשות עבודה טובה. אבל אני לא שוכח את הבית שלי כאן!
º
דוד .
15/05/06 20:16
º
בהצלחה
15/05/06 21:52
º
15/05/06 22:31
15/05/06 23:13
בהצלחה שיהיה ! ! !
º
==
15/05/06 23:27
º
16/05/06 01:09
יש התקדמות בכיכר בערד...,
15/05/06 13:07
5צפיות
הככר ליד התחנה המרכזית בערד:יש התקדמות,אבל באיחור
אבל לא כל-כך נראה שיעמדו בלוח-הזמנים.
כבר שבועיים שמים אבני שפה
15/05/06 13:45
1צפיות
וזה לא שמדובר בפרוייקט ענק, למי שתוהה.

בתמונה הזו גם אפשר (בקושי) לראות את הטעות הגדולה בכיכר - אין נתיב מיוחד לאוטובוסים הפונים ימינה אל התחנה המרכזית. עד היום אוטובוס שהגיע מחו"ל (חוץ-לערד) ונכנס לתחנה, היה צריך לתת זכות קדימה רק לאוטובוס בקו פנימי שנכנס לתחנה (יש בערך 3 כאלה בשעה...). לאחר שתיפתח הכיכר החדשה, האוטובוס מחו"ל יצטרך לתת זכות קדימה לכל התנועה בכיכר.
הבעיה היא לא שאין מספיק מקום, המבנה שאתם רואים (הסניף) נמצא על שטח שמיועד בתב"ע להיות דרך, ומכיוון שזהו צריף משודרג, הזזתו לא אמורה להיות בעיה גדולה במיוחד.
º
15/05/06 13:47
º
נפתחה סיומת חדשה לרכב פרטי - 61
15/05/06 12:02
1צפיות
נכון, אתמול ראיתי ביואיק עם אותה
15/05/06 14:29
2צפיות
סיומת.

מה יהיה? עוד מעט יגמרו המספרים...
15/05/06 20:05
1צפיות
מתי נכנסת הרפורמה שאמורה להתיר שימוש חופשי במספרים?
היה דיבור לפני חצי שנה , גם היה
15/05/06 22:34
3צפיות
רשום בעיתון שיחליפו בכלל את השיטה של הרישוי והיא תהיה כמו בגרמניה

ששם הרישוי הוא גם מספור וגם אותיות.

כול אחד יקבל מספר אישי עד סוף חייו ולכן יהיה קשה יותר לזייף את

המספרים.
במדינת ישראל מזייפים תעודות זהות,
15/05/06 22:38
2צפיות
דרכונים וכל מיני מסמכים "חכמים" שיוצריהם הבטיחו חגיגית שהם עמידים בפני זיופים, אז למישהו תהיה בעיה לזייף מספרי רישוי ?!
נחום מורדוך ז"ל מי מכיר? מי שמע?
15/05/06 11:08
3צפיות
אני יודע שזה לא הפורום המתאים אבל מכיוון שבשום מקום אחר לא עוזרים...
אולי מישהו בפורום כאן יוכל להעיר את עיניי.

אני כבר הרבה זמן מתוך סקרנות ובגלל סיפורים ואגדות ששמעתי.. מחפש מידע על התאונה שנהרג בה נחום מורדוך (מן הסתם אתם כמוני מכירים את האנדרטה לזכרו בכביש 4 צפונית למחלף אשדוד) ז"ל.

מתי ואיך קרתה התאונה? ולמה יש מיתוס כזה גדול סביב האיש הזה נחום מורדוך ז"ל?

שלך מייל למע"צ ותשאל אותם
15/05/06 11:26
2צפיות
לגבי האנדרטה למורדוך הגדול
כתובות אינטרנט מצורפות:
למיטב זכרוני הוא היה מלוחמי הצנחנים
15/05/06 12:00
4צפיות
בשנות החמישים והשישים
º
לדעתי, הוא היה נהג משאית.
15/05/06 13:31
1צפיות
ובכן, בדקתי עם אדם שהכיר אותו אישית
15/05/06 13:36
3צפיות
האיש באמת היה נהג משאית רכינה ובעל חברת משאיות בשם "המרכב". החברה כבר לא קיימת. הוא נהרג בתאונת דרכים.
זה כל הסיפור.
אוהד, לדעתי אתה מתכוון לאדם אחר ->
15/05/06 13:43
2צפיות
בשם אמנון ליפשיץ שהיה מיחידת 101 ונהג משאית. הוא נהרג בתאונת דרכים בכביש הערבה ויש שם מונומנט לזכרו.
אני מקווה שאני לא טועה.
נדמה לי שהכרתי אותו בילדותי כי הוא היה נהג משאית בעמק הירדן.
נחום מורדוך נהרג בתאונת דרכים ואז
15/05/06 17:42
5צפיות
סיפרו חבריו על מעלליו בצנחנים בשנות החמישים והשישים
לראובן נגלר יום השנה היום
15/05/06 22:34
1צפיות
ביום ראשון כ"ז אייר, 15.5.1977
נספה בתאונה והובא לקבורה באשדות יעקב.
נהרג בתא הקבינה של מיכלית חלב
של אשדות יעקב



מורדוך הגדול
15/05/06 13:52
2צפיות
מספר שקראתי על סיירת מטכ"ל שנכתב ע"י העיתונאי משה זונדר, נכתב כי נחום מורדוך היה לוחם בסיירת.ב-2/1966 הציל ממוות אישה וגבר מבניין צים שנשרף בת"א וקיבל ציון לשבח.לפי הספר,הוא נהרג בתאונת אופנוע פגע וברח באזור יבנה.
על פרטים אלה ועוד בספרו של משה זונדר.
אני מבולבל
15/05/06 14:01
2צפיות
מה הגירסא הנכונה? מישהו יודע מה התשובה הבדוקה?
ראה, אני הייתי מתקשר לעיתונאי --->
15/05/06 14:21
1צפיות
המכובד באם זה ממש היה מעניין אותי.
מורדוך היה אחד מלוחמי הצנחנים
15/05/06 21:03
3צפיות
הגדולים ביותר,נהרג בתאונת פגע וברח וחבריו(אנשי סיירות מובחרים)עשו את עבודת הבילוש בעצמם ומצאו את הנהג הפוגע והביאו אותו למשטרה.
החבר קטן
17/05/06 12:29
2צפיות
גם החבר קטן מחב דן הציל אנשים מבנין צים שעליו קיבל אות או תעודה וגם לפני כמה שנים תוכנית בטלוויזיה על אותם ארועים לצערי הוא נפטר והקו האחרון שעבד בדן היה קו 6 עתידים רידינג אחיו עבד בקו 5 ויצא גם הוא לגמלאות
אני הייתי במקום התאונה.
18/05/06 12:55
3צפיות
זה היה לפני כ - 7 או 8 שנים בערך אני לא זוכר בדיוק אני הייתי בדיוק בהשתלמויות הסמכה של נהג אמבולנס במדא והייתי במשמרת לילה בסביבות השעות המוקדמות מאוד של הבוקר קיבלנו קריאה על ת"ד בכביש מס' 4 מכיוון מחלף אשדוד לכיוון גשר יבנה . יצאנו עם נט"ן למקום וכשהגענו למקום ראינו רכב אם אני לא טועה אמריקאי זרוק בצידי הכביש ובפנים נמצא אדם מחוסר הכרה שלאחר מכן נקבע מותו . ע"י רופא הנט"ן. סיבות התאונה לא היו ברורות באותו רגע מכיוון שלא היה עוד רכב במקום.
לציין איני זוכר את הזמן המדוייק שבו קרתה התאונה מכיוון שעבר המון זמן. אבל זו תאונה שאני לא אשכח.
הקשר
18/05/06 13:30
2צפיות
אני מאמין לכל הפרטים הענין הוא שרק הצבעתי על הקשר של אותו אדם לארוע אחר שבו היה מעורב אדם אחר שקשור לנושא של תחבורה ציבורית
שרשור שאלות הכוונה 15/5/06
48תגובות
15/05/06 06:14
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.

הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום -
מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום.

שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום.

אין צורך להשתמש באייקון ,...

(המשך...)
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.

הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום -
מומלץ לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום.

שאלות שלא ישורשרו כהלכה להודעה זו יימחקו מהפורום.

אין צורך להשתמש באייקון , זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום.
מה קרה לפורום זה ! מחקו סתם!
15/05/06 04:54
2צפיות
אמרו לי שאני חייב לכתוב יותר מדוייק אז כן זה מדוייק.
הפורום לא מתייחס טוב לידיעתם. ביקשתי מ"תל אביב למירון" לא משנה איזה תחבורה העיקר שאנו רוצה להגיע למירון כמה שיותר מוקדם.

בכל זאת אם הפורום נמחק. זה פגע בי ואני בעל לקוי שמיעה ויש לי בעיה בשמיעה. רבתי את העובדים שבעבודתי הם לא אוהבים להתקשר בשמי.

אני מצטער שרציתי שהתשובה תהיה מוכנה בבוקר כדי שאחרי העבודה אסע ישר מבלי לחזור למחשב.

כל טוב

אלון קורקוס.
וימחקו שוב...
15/05/06 08:50
2צפיות
אם לא תשרשר את השאלה שלך במקום הנכון.
אף אחד אינו מתאנה לך ובודאי לא בגלל
15/05/06 12:02
1צפיות
מצבך. יש שרשור שאלות בנושאי הגעה ממקום למקום, ולשם אתה מתבקש לשרשר את שאלתך ונשמח לענות לך.
זו לא שאלת מודיעין רגילה,לפחות כך,
15/05/06 12:59
1צפיות
אני חושב.
ולצורך העניין, מלפנים משורת הדין, ניתן היה לענות לו:
יש הסעות מבני ברק, החל מהיום בצהריים ועד יום רביעי בבוקר.

אני באופן אישי, יוצא היום, בהסעה מאורגנת של חברה בני ברקית ידועה, מרח' חזון איש 1, למירון וחזרה, וזו כתובת היציאה של הנסיעות מטעם חברה זו.

יש כמובן גם קווי שירות (לא זוכר אם זה 980 או 982, אבל זה אחד מהשניים).

כמובן, כמובן, כמובן, שה|מצלמה| תהיה איתי למקרה של דברים מעניינים.

ג'קסון, לידיעתך, מחר ב 14.00 שוב עולה למירון.

שהרי: "שליחי מצווה, אינן ניזוקים"

חגי
אופניים ורכבת
15/05/06 00:43
על הקישור
15/05/06 08:52
האם יתכן שברכבת ישראל התחילו להתייחס לאפשרות הזאת ברצינות?
נאופלאן תעופתי גזלן בצומת נחשון
14/05/06 23:18
8צפיות
נאופלאן תעופתי גזלן בצומת נחשון
לא מזמן דיווחתי על המצאות נאופלן תעופתי ישן מדגם N-912 שעומד בצומת נחשון כדוכן גזלן.

ככל הנראה זיהוי האוטובוס הוא 5... לא ידוע רישוי או משהו.

להלן תמונה לא מי יודע מה שלו... צולמה במהירות.

מי מתנדב ללכת לתחקר את הנאופלאן.

האזור שלי בפורום