לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
פורום תחבורה ציבורית
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``שעות הפעילות:ימים א`-ה` - כל היוםו` וערבי חג - כל היוםשבת - כל היוםבפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיעמחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,מודיעין (i) לשרותכם.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``שעות הפעילות:ימים א`-ה` - כל היוםו` וערבי חג - כל היוםשבת - כל היוםבפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיעמחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,מודיעין (i) לשרותכם.

לאביתר !!! שאלת בניים...
05/06/2005 | 18:59
3
2
היתה תמונה לפני כמה זמן של קומותיים בשיפוץ. יש לך עוד תמונות של השיפוץ הזה?ואיפה עשו את השיפוץ? והיכן, אם אתה יודע האוטובוס הזה יעבוד ?
שני אוטובוסים
05/06/2005 | 19:14
2
3
השיפוץ הזה נעשה במוסך עטרות.
מדובר בשני אוטובוסים בסה"כ שיסעו על קו שיקרא 99
זה קו תירותי שיעבור בכל מיני מקומות בירושלים
אחד מהאוטובוסים יהיה סגור לגמרי ויסע בחורף והאוטובוס השני יהיה כמו הספארי כלומר בלי גג בקומה השניה ויסע בקיץ.

ככה אני הבנתי לפחות
אם יש למישהו מה לתקן....תפאדאל.
צודק. והרי המספרים:
05/06/2005 | 19:32
1
2
84-543-01 חורף
84-538-01 קייץ
84-539-01 לחלפים.
(צחרן).
06/06/2005 | 07:50
מיומנו של אחד שנאלץ בטעות לנסוע עם:
05/06/2005 | 17:56
1
סופרבוס
עליתי ב"תחנה מרכזית" לוד ועליתי על קו 11
כשמו כן הוא- עדיף ללכת ברגל מאשר לנסוע איתו
הרכב- 3939 לשעבר של דן (וגורם לכאבי ראש אדירים מהרעש)
הנהג- אחד שלא מבין מה אומרים לו ומחייב אותי על נסיעה לרמלה במקום בעיר.
בסוף למזלי הוא הצליח להבין.
על מכונות כרטיסים לא שמעו בחברה (גם לא על שילוט תקין)
סיכום- מזל שהנסיעה הייתה רק 10 דקות

בבקשה האוטובוס האחרון בלילה 405
05/06/2005 | 16:36
1
1
שיוצא מתל-אביב לירושלים ,
לא בא לי לקחת מונית ,
תודה
קו 405 תמחת- ירושלים
05/06/2005 | 16:39
2
23:20 23:40 00:00
מילה טובה
05/06/2005 | 15:55
55
1
הבטחתי שאני מידי פעם אתן פידבקים לגולשים בפורום....

הפעם אני רוצה לומר מילה טובה לחבר הפורום Golf Bravo
שבכל שבוע באופן עקבי מעשיר את ארכיון הפורום במיטב התמונות הרכבתיות ובמיטב העדכונים מהאתר RP.
כמוכן אני רוצה לשבח את פועלו על הדחיפה של הגולשים בתפוז וברשת בכלל לשלוח תמונות לאתר הבינלאומי...
המשך>>
הבטחתי שאני מידי פעם אתן פידבקים לגולשים בפורום....

הפעם אני רוצה לומר מילה טובה לחבר הפורום Golf Bravo
שבכל שבוע באופן עקבי מעשיר את ארכיון הפורום במיטב התמונות הרכבתיות ובמיטב העדכונים מהאתר RP.
כמוכן אני רוצה לשבח את פועלו על הדחיפה של הגולשים בתפוז וברשת בכלל לשלוח תמונות לאתר הבינלאומי בכדי ליצור מאגר תמונות עשיר מישראל.

יישר כוח
רכבת פיספסה את תחנת הרצליה!
05/06/2005 | 14:08
9
1
בנסיעתי היום מנתניה לב"ש הרכבת הפרוורית שהיתה אמורה לעצור בהרצליה ב11:50 פשוט פיספסה אותה. היא עצרה בתחנה הישנה של הרצליה ואז היתה צריכה לחזור צפונה...

משעשעה, אבל בהחלט מביח ולא מובן...
מסכים לפירסום במטרודן!!!!
05/06/2005 | 14:12
5
1
באוטובוסים של מטרודן הותקנו מסכים שמשדרים פירסום!!! שידרוג נחמד.

אני מאוד מקווה שהם יממשו את הפוטנציאל כדי לשדר מידע על מסלול הקו, והלואי בזמן אמת.

נראה ונחיה!
אלוהים ישמור...
05/06/2005 | 14:14
1
1
אני מקווה שזה רק יראה פרסום ולא ישמיע אותו
אל תדאג... פירסום שקט!
05/06/2005 | 14:19
חפירות הצלה בקו המשודרג לב"ש
05/06/2005 | 14:17
2
דרומית למושב (?) ורדון (צפונית לקרית גת) מתקיימות חפירות הצלה במקום שתיבנה המסילה השנייה לב"ש.
אין לי מידע נוסף על אופי הממצאים במקום.

אגב: נראה שהעבודות מתקדמות יפה מאוד לאורך התואי.
כן, ראיתי את החפירות ביום שישי...
05/06/2005 | 14:43
יש קטע של איזה 3-4 ק"מ בסביבות כביש 6 שהונח כבר רבד מסילות והובלו לשם אלפי אדני מונובלוק.....בקו הזה בניגוד לקו לירושלים לא יניחו חוליות אלא אדני מונובלוק ואליהם יחברו את הפסים.
יש כבר המון מעברי מים שכבר סיימו לבנות לאורך התוואי והעבודות נראות לכל אורך הקו, בהחלט קצב מרשים!
נדמה לי שגם לאורך A1
06/06/2005 | 01:40
1
בנסיעה בכביש 1 בין מחלף לטרון למסעף דניאל בואך ת"א, ראיתי במרחק קצר מהכביש במספר נקודות לאורכו מש שנרכה כחפירות הצלה.  אני מנחש שמדובר בקטע דניאל לטרון של A1.  נדמה לי שגם ראיתי באותו האזור התחלת בניה של גשר מעל לכביש הגישה לשעלבים סמוך לגשר של כביש 1.
קורה.....
05/06/2005 | 14:13
2
1
לא פעם הראשונה שמספרים על מקרים כאלה בפורום.
רכבות שמפספסות את התחנה בכמה קרונות, רכבות שבכלל עוברות את התחנה וחוזרות אחורה ועוד כהנה וכהנה מקרים מוזרים.....

כנראה העומס של תחילת שבוע מוציא את הנהגים מהריכוז או משהו.
ואני שמעתי
05/06/2005 | 14:48
1
1
אני שמעתי פעם נדמה לי זה היה באירופה איפשהוא
על נהג רכבת שפיספס תחנה רק מפני שנרדם ....


לא נשמע לי אמין!
05/06/2005 | 16:31
1
אני מאמין שגם באירופה יש בכל רכבת מערכת התראה שמונעת מהנהג להירדם. גם בארץ וגם בארה"ב יש צורך בלחיצה על כפתור ערנות מיוחד מדי דקה - מה שמבטיח שהנהג לא נרדם.
שאלת הכוונה
05/06/2005 | 12:51
1
מתחנה מרכזית י-ם לכיכר ספרא?
רשימה ארוכה של קוים פנימיים
05/06/2005 | 13:03
לפחות 5 אם לא יותר, אולי אפילו מעל 10 קוים שונים.

אבל בודאות ודאי הודאותיים יש לפחות חמישה קוים שונים מהתחנה המרכזית
לכוון ככר ספרא.
גם ברגל זה לא נורא כל כך. בין 15 ל-25 דקות הליכה, תלוי בקצב שלך.
איך מגיעים מת"א לשאר יישוב?
05/06/2005 | 11:32
4
2
דרך איזו חברת אוטובוסים ניתן להגיע למושב הזה?
באגד לקריית-8
05/06/2005 | 11:51
1
2
ומקריית 8???
05/06/2005 | 11:58
2
איך? במונית? ברגל?
035 או 036
05/06/2005 | 12:07
2
לפי אתר של אגד
פעם היתי חוזר לצבא{מילואים}
ליד קניון 8 היתי תופס טרמפ
פעם היום סיפור אחר
ולכן מומלץ לבדוק באתר של אגד
842 או 845 מתא עד קרית-שמונה ושם
05/06/2005 | 13:08
2
לקחת קו 036 בשעות 11.45 14.10 17.30 19.30
מה מונע מלהניח מסילת המשך...
05/06/2005 | 10:52
22
4
ממלחה לתחנת החאן, התוואי קיים, התחנה קיימת, אין ספק שכמות הנוסעים תעלה משמעותית לא רק של אזרחים, בתי ספר, השבעות חיילים ובכלל, זה שווה גם מבחינה תיירותית, כבר שנה שעברה החל חזרה של תיירות בסדר גודל של עשרות אלפי תיירים וכל הסקרים מרעים על עלייה משמעותית של תיירות השנה, סיום הקו בחאן היתה מבטיחה נסיעת התיירים לים וחזרה ברכבת וההיפך, המשך הקו חיוני.
אני יודע שיש המעטה בערך הנסיעה המזדמנת.
א. היא היום הרוב.
ב. הנסיעה המזדמנת אם תבדק תמצה שיש לה כמה רמות, החל מנסיעה בודדת, למספר נסיעות בשנה, לנסיעה חודשית, שבועית.
ג. הנסיעה היום יומית בקו קיימת והיא תלך ותעלה עם הזמן.
ד. אין איום של ממש בקו המהיר לחשיבות הקו מעבר לקו תיירותי ולקו שהקהל המקומי משתמש בו בחופשות, ביקורים או למטרות זמניות (כביקור מכרים, סידורים וכן הלאה שזמן הנסיעה לא מהווה בעיה עבורם),
ה. אילו שעובדים באזור מלחה או גרים במיתחם של עד 2 3 קילומטר ימשיכו לנסוע בו.
ו. בעלי רכב יעדיפו במקום להכנס לעיר להגיע למלחה (נסיעה מירושלים) להינות את הרכב ולנסוע, מעבר לזמן, פקקים בלהגיע לתחנת מרכז או בינייני האומה, סביר להניח שחניה במרכז העיר ובינייני האומה תהיה בתשלום ובמלחה חינם.
ז. זו תהיה רכבת פרוורים בית שמש י-ם והאזורים בסמוכים לבית שמש ואולי לתושבי הדרום ודרום מרכז.
כך שלא יהווה איום על הקו עם פתיחת הקו המהיר, אבל חזרה לכתיבת הודעתי המשך הקו לתחנת החאן חיוני עכשיו.
מממממ פוליטיקה......
05/06/2005 | 10:58
2
חוץ מזה, התוואי המחודש גרם לאנשים להביע דעה כנגד הקו המהיר מהסיבה שכבר יש קו לירושלים. אם ימשיכו את הקו הישן עד לחאן אז בכלל.....
משהו נוסף...
05/06/2005 | 11:05
2
1
רק תחושה והיא רלוונטית לי, אבל אני מניח שלא רק לי, הארכת המסילה ועצירה בתחנת החאן, תגרום לי ליותר נסיעות לעיר מעבר לאלו שאני כבר עושה, כבר מאז פתיחת הקו הנסיעות שלי ושל א/נשים שאני מכיר עלו ולא רק בשל האטרקציה של קו חדש (קווים נפתחים בכל כמה חודשים בשנים האחרונות), כך שאפילו בבבדיקה חודשית נראה עליה גדולה מזו הטיבעית היום לקו המחודש, זה כל כך אבסורד והמוזר (במידה ואני צודק, אם לא אני מתנצל מראש) שהסיבה לכך שהקו לא מסתיים בחאן קשורה בעריית ירושליים ולא ברכבת ישראל, החאן נמצא מרחק הליכה מהעיר העתיקה ומרכז העיר, איזה סיבה יש לעיר לוותר על התחנה שהיא.
א. מנומנט היסטורי ואולי המרשימה בתחנות הארץ ומהווה אטרקציה בעצמה.
ב. נמצא ממש קרוב לעיר העתיקה, עמק רפאים, ימין משה, ימקה ועוד.
ג. היה מקדם את אחד מהיפים בתאטרוני העיר, החאן, הסנימטק שהם אתרים שמושכים מבקרים מידי יום להצגות וסרטים.
ד. ומה בדיוק התחנה תהרס ויבנה עוד קניון?, לא חסר שטחים סביב ובמתחם תחנת החאן לכל מטרה קפיטלסטית או אחרת.
רק הסכם מושחת שעשה
05/06/2005 | 11:41
1
אולמרט עם כמה כרישי נדל"ן מירושלים מונע את המשך הקוו לחאן.
אני מסכים במאה אחוז ואני מקווה שעוד
05/06/2005 | 15:22
1
לא הסוף....ושהתחנה עוד תבנה
אתה מתפרץ לדלת פתוחה...
05/06/2005 | 11:47
2
1
אכן, הארכת הקו לתחנת החאן הכרחית ומתבקשת, הבעייה שאולמרט מכר את השטח לגורמים עוינים לציבור וידידותיים לו (כרישי נדל"ן).
אפשר למכור?, זה מתחם היסטורי...
05/06/2005 | 12:40
1
2
שאני מניח שהוא לשימור, האם גם חומת העיר העתיקה, הכותל והכנסת הם רכוש של העירייה למכירה לכרישי נדל"ן?, התחנה הזו קיימת עוד לפני קום המדינה בתקופה שהארץ היתה תחתם חסותם של הבריטים או אפילו לפני, האוטמנים, האם בית משפט לא יכול להתערב, או ראש בעיר הנוכחי.
ומה עם ציבור תושבי העיר ירושלים, אני מניח שיש להם כוח ומאבק ציבורי תקשורתי יכול להעלות את הנושא לדיון שאמור להגיע עד לכנסת.
אם זה נכון זה מקומם ומושחת ומשהו שאין לא דוגמה בערים אחרות בעולם ובסך הכל מאוד עצוב.
שתי הערות (הערתיים)
05/06/2005 | 13:26
ראשית - עת'מאנים (תעתיק תורכי) או עתמאנים (תעתיק ערבי), אפשר להוסיף ו"ו אבל אי אפשר לכתוב באל"ף ובטי"ת.

דבר שני - שחיתות? פה? בישראל? פוליטיקאים? לא יכול להיות....

ראה - מספיק שלא מאפשרים לרכבת להגיע לשם, הנכס עומד ריק, חסר שימוש, משלמים מסים לריק, מישהו מציע לגאול את העסק מחורבן, מוסיף נסיעות מפנקות לחו"ל או סופ"ש בארץ (לא מזומנים או כסף ישיר - את זה אפשר לאתר בקלות רבה יותר), והרי לך עסק שעובר מידיים ממשלתיות לידיים פרטיות.
אבל...
05/06/2005 | 12:26
10
חשבתי שבתכניות ארוכות הטווח לא רק שיש תחנת החאן, אלא שיש לולאה שלמה שבה כל התחנות מקושרות: ת"א -> בניני-האומה -> מרכז -> החאן -> מלחה -> חזרה למישור החוף... ואפילו שיש חיבור בשתי נקודות לרשת הרכבות הקלות שעד אז יכסו את העיר מקצה לקצה...
מה לא הבנתי (חוץ מהפוליטקה הירושלמית)?

נ.ב.
אני אופטימי... זה פגם באופי שלי שכבר אי אפשר לתקן.
דוגמא למשפט:"קרח מכאן ומכאן".
05/06/2005 | 12:40
9
ראש העיר ירושלים הולך "להעתיק" את התחנה (להרוס) ומרגיע את הציבור שאין מה לדאוג, גם אם התחנה תיהרס, יש תחנה דומה ביפו.

ראש העיר תל אביב מסרב לזוז מתוואי הרכבת הקלה שצריכה לעבור על הטרמינל הטורקי ביפו, ואומר שלא נורא אם ייהרס, יש טרמינל דומה בדיוק בירושלים......

אתה הבנת את זה ברוך?
להרוס את תחנת החן כמוהה...
05/06/2005 | 12:52
1
להרוס את החומה שמקיפה את העיר העתיקה, בדרך כללל היסטוריה מהסוג של תחנת החאן או חומה היסטורית נהרסת בתקופת מלחמה כאשר ריבון חדש כובש מדינה ומנסה להחליף בה את הקיים ולהקים משהו חדש, אולי זה מה שקורה היום במאה ועשרים ואחד, אבל מה מקימים כאן קניון או מועדון ריקודים?.
טוב אולי אני טועה וחוטא חטא בל יכופר לדת הנדל"ן והעיקרון הכלכלי הם הריבון והאל הבלתי מעורער וכל מה שלא רווחי צריך להשמד בכניעה והוא מעל לאדם, לשירות, לרווחה, לשיוויון בני האדם, לכבוד האדם וחרותו וכל בבל"ט זכויות האדם, הלאה המאה ועשרים והשיגיה ויחי ימי הביניים החדשים.
נדמה לי שע"פ חוק אסור להם !
05/06/2005 | 13:01
7
המבנים הוכרזו כמבנים לשימור ע"י המועצה לשימור מבנים ואתרים, אם
אינני טועה. כל פגיעה בהם מהווה עבירה פלילית ומוסרית כאחד.
עבירות פליליות אף פעם לא הדיאגו את
05/06/2005 | 13:25
השלטון במדינה הזאת   הם יצליחו לצאת גם מזה........


מקווה בשנים הקרובות  לנסוע ב 28 דקות לירושלים ומשם למלחה דרך החאן
קבלו אתר לירושלים וגם על התחנה
05/06/2005 | 13:50
5
2
תחנת החאן.
כתובות אינטרנט מצורפות:
ואם הכריזו על שימור המבנים, האם אי
05/06/2005 | 14:02
אפשר לעשות קומבינות  ולגרום לאתר להעלם, על ידי הקמת גדרות או מבנים מסביב ולגרום לקריסה של המבנה !
הצורך להרחיב את הכביש הוא תירוץ
05/06/2005 | 18:41
2
גם הכתבה המתארת את החאן רק באור שחור משחור וגם הטענה שלצורך הרחבת הכביש יש להעתיק את החאן 15-17 מטר, כולם שקר ומרמה וכזב.

אפשר להפוך את הכביש לחד סיטרי ולפרוץ כביש מקביל, ולא צריך להזיז שום בנין, זה רק תירוץ מקדמי להריסתו.

ראשי הערים בירושלים ותל אביב נחשדים בעיניי בשחיתות שגורמת להרס ההיסטוריה באופן בלתי הפיך.
תגובה לשפירא מאיר
05/06/2005 | 21:54
כל מילה שלך דבש
תגובה לשפירא מאיר
05/06/2005 | 22:06
כל מילה שלך דבש  אתה גאון עם 59 שנות גאונות
אתר מדהים
06/06/2005 | 01:32
אני מודה שיש לי עניין אישי באתר זה, אבל אני באמת חושב שהוא מדהים ויש בו כמה אוצרות בלומים של ממש.

ולעניין אחר - למועצה לשימור אתרים אין כל מעמד חוקי ( מלבד ייצוג בועדות תכנון) ולכן אין זו עבירה פלילית או אזרחית להרוס מבנה שהוכרז על ידה כמבנה לשימור.  יש עדכוני חקיקה על הפרק אבל בכל מקרה הדבר היחיד בעל תוקף לצורך העניין היא התב"ע.
פעם נוספת:
05/06/2005 | 16:28
1
דננו בנושא הזה עשרות פעמים:
הבעיה הראשונה, כמו שצויין, היא שהקרקע באזור תחנת החאן ומתחם המדפיס הממשלתי הופקעה לטובת מיזמים עירוניים שונים, כגון: פאבים, בתי קפה, מסעדות וכו'.
דבר חשוב יותר: כמו שאמרתי כאן לא פעם ולא פעמיים: מאז סגירת הקו בסוף שנות ה-90, בוצעה בנייה מסיבית ביותר לאורך התוואי, במיוחד בבית-צפפה ותלפיות. אומנם חלק גדול מהבניה הוא בלתי חוקי, אך בפועלף לצערי יהיה קשה מאוד לפנות את התוואי. המסילה עוברת שם ממש בחצרות הבתים - סנטימטרים מהקירות ובתוך לולי תרנגולות.
תמונה
05/06/2005 | 21:03
7
תמונה
של תחנת החאן. צולמה ביום חמישי האחרון.
לדעתי...
06/06/2005 | 01:42
1
הקו הזה ייבנה, כבר אמרתי זאת כמה פעמים, ואף הותקפתי, אם זכרוני אינו מטעה אותי על הנושא הזה ,שאין שום הצדק לקו וכו" ,לדעתי המשך הקו הוא הכרחי אין קשר בינו לבין הקו המהיר, המהיר הוא לאנשים העובדים בתל אביב מי-ם, לעומת הקו הזה שהוא תיירותי, ולאנשים מדרום י-ם, ופרברי לבית שמש.
אני יוסיף עוד משהו שבטח יעורר התנגדות בקרב שומרי הסביבה, לדעתי הקו הזה בסופו של דבר גם יוכפל לפי תוכנית G אם אינני טועה ,בנוסף לתוכנית A1 הקיימת, כך שלמעשה שני האופציות ייושמו, מפני שיש בשנהם הכרח.
ושוב כל זה, זה דעתי האישית אין לי שום מידע מוסמך.
בנוסף...
06/06/2005 | 01:45
1
העלתי כאן גם קישור בעבר על התוכנית להפיכת כל מתחם החאן לאיזור תעסוקה מסחר ובילוי כך שבכלל יהיה צורך ברכבת לילה טוב
חשד: נוסע תקף נהג אוטובוס
05/06/2005 | 10:28
7
2
חשד: נוסע תקף נהג אוטובוס ''כי הנסיעה יקרה''  

   חשד: נוסע תקף נהג אוטובוס "כי הנסיעה יקרה"
נהג אוטובוס, בן 30, התלונן כי הותקף על-ידי נוסע שעלה לאוטובוס.
מהתלונה עולה כי הנוסע טען שמחיר הנסיעה גבוה מידי ולכן תקף את הנהג.


שוטרי תחנת נצרת עורכים חיפושים אחר החשוד.




מהנט
אתם חושבים שזאת הפעם הראשונה?
05/06/2005 | 11:19
1
אז אתם טועים! רק שלא תמיד מספרים על זה!
רק שהנהג לא אשם אז למה לתקוף אותו
05/06/2005 | 11:50
1
1
הנהג לא קובע מחירים?
הנהג נוהג .

אנשים טיפשים
להוציא לאחד כזה
צו הרחקה מתח"צ.
למה?
05/06/2005 | 12:02
כי יש חלאות שמתייחסים לנהגים כמו לזבל! ואני חושב שלא סיפרתי לכם עד היום אבל גם אני קיבלתי מכות וספגתי קללות ויריקות יותר מפעם אחד וזאת לעומת נוסעים נחמדים שהיו נותנים שוקולד או סוכריות ואומרים שלום ותודה ועבודה נעימה. יש כאלה ויש כאלה.
ע צ ב י ם
05/06/2005 | 12:07
מה יש לחוליגנים האלה?
שריטה יותר זול מאשפוז אבל שבוע
05/06/2005 | 12:09
כלא וקנס כספי אולי ירתיעו
את הנבילס ההאלו.
הולך רגל נפצע קשה
05/06/2005 | 12:09

הולך רגל נפצע קשה לאחר שנדרס על-ידי אוטובוס בת"א



הולך רגל נפצע באורח קשה בתאונת דרכים בצומת הרחובות דרך שלמה והעלייה בתל-אביב. אוטובוס שעבר במקום פגע בהולך הרגל, בעת שחצה את הכביש.


מד"א פינה את הפצוע במצב קשה לבית החולים איכילוב בעיר.

YNET
הפרטיים מצורפים בקישור
05/06/2005 | 13:56
1
כאן
כתובות אינטרנט מצורפות:
בקשה מיוחדת!
05/06/2005 | 10:10
33
4
האם יש למישהו פה להשיג ולצפות בסרט הישראלי : "עמינדב סוס עץ"
(שבין היתר משחק בו אריק לביא ז"ל) ולנסות לזהות מספרי סופר וואיטים שמופיעים בסרט וגם כמה טייגרים ושוסונים.
תודה מראש.

החתימה שלך פוליטית.
05/06/2005 | 10:26
32
3
ולכן כקונטרה,

צמחונות זו שטות.

בשר זה טעים.

מדוע החתימה שלך מביעה (מלשון הבעה) דעות פוליטיות ???
להטיף לצמחונות זו סוג של הטפה פוליטית.
עם כל הכבוד
05/06/2005 | 10:41
17
6
עם כל הכבוד
ובתור אב לצמחונית (וגם אשתי המנוחה היתה כזו) אין כאן שום הטפה פוליטית. קודם כל תברר את המקור והסיבה לצמחונות אצל הכותב ואחר כך תטיף.
למען הגילוי הנאות, אני מאד לא צמחוני...מאד לא.
זו ועוד איך דעה פוליטית
05/06/2005 | 11:02
16
1
כי זה לא צמחונות מטעמי בריאות, כמו מרבית המושב אמירים בגליל העליון.
מי שכותב "בשר זה רצח" נותן משמעות פוליטית לדבריו.

ולא כל דבר פוליטי זה ליכוד-עבודה או שמאל-ימין או יהודים-ערבים או
עניים-עשירים או חד"ש-איחוד_לאומי וכדומה.

צמחונות אידיאולוגית היא סוג של פוליטיקה גם כן !
ובטח ובטח כאשר ההטפה הזאת
05/06/2005 | 11:05
15
גם מודגשת (bold) וגם מלווה בשלשה סימני קריאה.
ו...אסור לו?
05/06/2005 | 15:32
14
אן החתימה שלי תהיה: התנתקות עכשיו! תהיה לך בעיה עם זה? אם כן..חבל
שים לב שלא בקשתי או דרשתי
05/06/2005 | 15:56
13
לבטל את החתימה שלו, רק הערתי שהיא פוליטית...
קובי, מה מפריעה לך החתימה שלו ?
05/06/2005 | 16:29
3
האם ההערות שלך תגרומנה לצביקה להתחיל לאכול בשר ? עזוב אותו ותן לו לחתום כפי שהוא רוצה ומוצא לנכון.
כשקוראים לך רוצח, לא מפריע לך ???
05/06/2005 | 17:17
1
אתה לקוח את הדברים בחוסר פרופרוציה
05/06/2005 | 17:42
06/06/2005 | 10:04
קובי, תמונה בשבילך
05/06/2005 | 17:48
8
6
קובי, תמונה בשבילך
אין לקחת את תמונה זו ברצינות




05/06/2005 | 17:50
תקשיב טוב: אני גידלתי בשנה שעברה
05/06/2005 | 19:24
6
עגבניה יפה במרפסת !!!!! תשאל את ערן אם אתה לא מאמין !!!!!! כאשר רציתי לקטוף אותה, הרגשתי כמו רוצח ! לא יכולתי לקטוף אותה והיא התייבשה עם הזמן..... בעצם גם אתה היית במרפסת שלי עם הקקטוסים, זוכר ?
בטח זוכר!!
05/06/2005 | 19:38
אני גילתי עבגבניה וקטפתי ואכלתי
05/06/2005 | 20:25
1
*גידלתי.
05/06/2005 | 20:27
ב"ה
ולא, לא הרגשתי רוצח.
מתי נראה תמונה
05/06/2005 | 21:14
2
5
מתי נראה תמונה
של איזה קקטוס?
(זה שבתמונה כאן צולם לפני כמה ימים)

ברוך שובך!
התגעגענו!
אצלם במיוחד. בקרוב יהיו להם פרחים.
05/06/2005 | 21:47
1
(מראש)
05/06/2005 | 23:07
קובי, מתי תפסיק להתעסק בשטויות?
05/06/2005 | 15:59
12
קורה לפעמים שהרכבת עמוסה מאוד
05/06/2005 | 17:21
והפקחים מבקשים מהפיקוד לדלג על תחנה, אבל לא זה המקרה דנן.
אוי. טעיתי בשרשור.........
05/06/2005 | 17:22
10
בפעם הבאה אני שולח אותך לתת
05/06/2005 | 18:14
9
הסברים לשופט....
חה-חה-חה ! השופט נוח סלוצקי?
05/06/2005 | 19:00
8
1
תיזהר: הוא לא ניאטרלי!
אני לא מכיר בסמכות בית-הדין !
אני דורש את עו"ד דני גולדשמידט
05/06/2005 | 19:01
7
1
כסניגור במשפט וגם את עו"ד דרור רגב להגנה המסכמת !
יא חלוד....אתה מחפש כאלה שיהיו
05/06/2005 | 19:12
6
בצד שלך.....ואתה מדבר על ניטרלים

ומה עם התמונה שלי?!
מה חודש אני אחכה?!
אני אשלח לך במייל האישי עוד מעט.
05/06/2005 | 19:22
5
אני דורש את עו"ד פול קוטרל כקטגור במשפט........
תאשר לי קבלת התמונה במייל האישי כאשר תקבל אותה ו.........לא מזמן היה קטר מס' 112 בירושלים עם רכבת משא !!!!!(פירות וירקות לנזקקים, שוב.).
אביתר!
05/06/2005 | 19:48
1
מה עם קצת תמונות רכבות מירושלים?
אין חדשות.
05/06/2005 | 20:42
אישרתי יא חלודה...תשלח
05/06/2005 | 22:37
2
לי את הפרטים שאני צריך שם.
תפתח את המייל. יש הכל בפנים........
06/06/2005 | 01:26
1
גם ישנות זה טוב..
06/06/2005 | 09:30
מה, עוד לא הדפסת את התמונות מפתיחת התחנה והלאה?
מטעמי בריאות
06/06/2005 | 09:56
קודם כל לשם ההבהרה, אני לא צמחוני,
אבל שקלתי כמה פעמים להיות צמחוני,
ובטוח לא מטעמי בריאות (חוצמהעובדה שלאכול
בשר טוב ולא זבל זה דבר בריא וחשוב לגוף).

בריאות לא תודה, טעות בבנאדם,
סופגניות ועוגות בכיף...
הודעה חשובה
05/06/2005 | 07:06
5
כידוע לכם פתחתי לפני כמה ימים קומונה מיוחדת לפריקת עצבים ולהוצאת קריזות. לשמחתי מפלס המתח והעצבים בפורום ירד ולכן כמו שפתחתי את הקומונה כך החלטתי לסגור אותה ואני מקוה שלא אצטרך לפתוח אותה שוב.
אני רואה עכשיו שלקחו כאן את הקומונה
05/06/2005 | 07:09
1
שלי ברצינות יתר והמנהלים אפילו הוסיפו את הקומונה לטאגליינס. על זה לא חשבתי מה אתם אומרים? לפתוח מחדש את הקומונה? או לוותר עליה?
בהמשך לשתי ההודעות שלמעלה
05/06/2005 | 07:28
3
בעקבות קבלת כמה מסרים אישיות החלטתי בינתיים להשאיר את הקומונה פתוחה ופתחתי סקר שבו אתם תקבעו האם להשאיר או לסגור את הקומונה. הכנסו הצביעו והשפיעו!
תשאיר פתוח....באופן קבוע
05/06/2005 | 15:44
יש בה המון תועלת לפורום
באמת כל הבלאגן מפה עובר לשם ולי טוב מאוד עם זה.
שימשך ככה.
אגב, הקישור בטאגליין נמצא שם מהיום שפתחת אותה.
אתה החלטי אה?
05/06/2005 | 15:48
מזל טוב על הקומונה!!!
05/06/2005 | 19:35
הקפצה
תוספת תשלום לרכבת ישירה?
05/06/2005 | 01:11
5
1
מישהו מוכן להסביר לי למה צריך לשלם תוספת עבור רכבת ישירה?
זה לא שבמקביל יוצאות 2 רכבות - 1 ישירה ו1 מהירה, הרי הם גם ככה יוצאות בשעות נפרדות (בהפרש של כ20 דקות אחת מהשניה)
אז למה בשביל לא לעצור בבנימינה ועתלית צריך להוסיף עוד 3 שקלים?
הסבר.
05/06/2005 | 01:13
4
2
זאת לא רכבת ישירה, קוראים לזה רכבת מהירה "אקספרס" רכבת זו אינה עוצרת החל מחוף הכרמל ועד תחנת ת"א אוניברסיטה - מרכז הירידים, אתה משמלם כנראה על המהירות ?! או על זה שהיא "אקספרס" בכל זאת אין כאן הבדל ממש גדול בזבנים.
זה בדיוק מה שאני לא מבין
05/06/2005 | 01:20
3
1
על מה משלמים את ה3 שקל האלה.
ואגב, המונח "ישירה" לקוח מאתר רכבת ישראל - בדוק בעצמך ב"זמנים ותעריפים"
כן עידו צודק....אני גם לא ממש אוהב
05/06/2005 | 01:44
2
1
את הקטע הזה....על מקומות שמורים ברור לי למה משלמים...אבל על הרכבת הישירה...זה די מעצבן ואני בעד לבטל את זה
ומילא אם היתה אלטרנטיבה נורמלית
05/06/2005 | 01:57
1
1
אבל האפשרות היחידה היא לחכות 20 דקות לרכבת הבאה...
משהו אומר לי שאם היו יוצאות ביחד רכבת בין עירונית ורכבת ישירה אף אחד לא היה נוסע בישירה...
אני לא בטוח...אבל זאת אכן חוצפה...
05/06/2005 | 02:09
תכנית החומש הבאה
05/06/2005 | 00:31
40
תכנית החומש הנוכחית, הראשונה, תחולל מהפך במעמד הרכבת בישראל: בערך פי 3נוסעים, ומשהו שמתחיל להראות כמו רשת מסילות של ממש. הוספתי קישור למפה שהכין mucool2 המתארת את התוצאה של תכנית החומש הנוכחית (התיאור הטוב ביותר שאני מכיר, לפחות).

בנוסף לכך, צוותים ברכבת ישראל התחילו לעבוד על גיבוש המלצות לתכנית החומש הבאה של הרכבת - אחרי 2009. מה עשוי להיכלל בה? איך האם יש למישהו מידע מבוסס? או שמועות (נא להבדיל בין השניים)? ויותר מזה: האם למישהו יש מפה (כמו הזו המצויינת של mucool2) המתארת את הגישושים הראשונים של תכנית החומש 2009-2014?
כתובות אינטרנט מצורפות:
התוכנית הבאה לדעתי תכלול
05/06/2005 | 00:53
1
נושא עיקרי בולט שהוא חישמול רשת המסילות הקיימת.
הימורים שלי
05/06/2005 | 01:21
3
אני "מהמר" על מימוש תוכניות האלו:
- חיבור רעננה-כפר סבה
- חיבור ראשון מערב-הראשונים
- הראשונים-מודיעין(עוקף את רמלה מדרום)
- קו לנצרת
- רכבת לעיר הבה"דים
- חיבור קו העמק לקו החוף דרך ואדי עארה או נחל תות
- בנייני האומה-מלחה ואולי תחנה במרכז העיר ירושלים
- מסילה רביעית באיילון ומסילה שלישית ואולי רביעית בקו החוף, לפחות עד נתניה
- המשך חישמול הרכבת
- הפיחת הקו ראש העין-לוד לקו נוסעים, תחנות באלעד וליד שהם
חיבור לגנין, תול כרם, קלקיליה ועזה, בית שאן-גשר חוסיין במקרה של יציבות פוליטית...
- הקו לאילת, עם בכלל, לא נראה לי שיהיה חלק מתוכנית חומש, אלה בתוכנית נפרדת.

בנוסף, ככל שהרכבת תתפתח והגישה אליה תשתפר, אני צופה תוספות לתמ"א 23 שהיא תוכנית מתאר למסילות ברזל.  

אני שוב מציין: אלו רק הימורי ואני אין לי ידע נוסף.
אני לא מאמין שהחיבור לפלסטינים ייתב
05/06/2005 | 01:32
2
צע כ"כ מהר לצערי יש עוד זמן עד שיהיה שווה להשקיע בזה....אני מאוד מקווה שמתכוונים לבנות תחנה במרכז העיר לפחות אם לא בחאן..
במקרה של יציבות פוליטית
05/06/2005 | 01:40
1
גם אני פסימי לגבי השלום. מה שאפשר אבל לומר:

חיבור בין עזה לגדה המערבית יהיה נושה בינלאומי, ולכן צפויה תמיכה כספית משמעותית מהקהילה הבינלאומית. זה כמובן יעיץ מימוש התוכניות.

אז אולי שהם לא יהיו חלק מתוכנית חומש, אלה תוכניות נפרדות, אבל הן בהחלט מציאותיות במקרה של יציבות פוליטית (ולא לשכוח שטווח הזמן שלנו כ-10 שנים).
כן...טוב אולי אתה צודק
05/06/2005 | 01:43
מסילה רביעית וחמישית באיילון מופיעו
05/06/2005 | 01:33
4
מופיעות בתכנית זו.
בקשר לתמ"א 23
05/06/2005 | 01:49
1
אביתר, האם ידוע לך איזה שינוים ותוספות מוצעים כרגע לתמ"א 23 הנוככית?
המון שינויים. קצרה היריעה מלפרטם.
05/06/2005 | 02:02
אולי אקח פעם את השינויים האלה ואדון בהם. זה יותר סוג של דיון לשיחה.
למעשה, אין סעיף בתוכנית המתאר הארצית למסילות ברזל 23 שלא עבר שינוי עם השנים.
חבל שלא מבצעים את זה כבר עכשיו.
05/06/2005 | 07:00
1
הרי עומס תמיד יש שם, ואם כבר מניחים מסילה שלישית (ורביעית בין ת"א מרכז לאוניברסיטה) היו יכולים לעשות את העבודה עד הסוף ולהניח עוד מסילה.
לא ממש
05/06/2005 | 07:45
את המסילה השלישית יכלו להוסיף בלי לשנות את כל התצורה של נחל האיילון.  כדי להוסיף מסילה רביעית וחמישית צריך למצוא פתרון כולל לטיפול בכל העניין של הנחל (אם אפשר לקרוא לדבר הזה כך).  זה כבר עניין יקר ומסבך מאוד שלא ייפתר בקלות כל כך.
הקטע האחרון ראשל"צ יבנה אשדוד יצא ל
05/06/2005 | 02:16
2
5
תחנת קרית ארייה
המכרז הקטע האחרון ראשל"צ יבנה אשדוד יצא לדרך כולל מחלף יבנה +תחנה מערב יבנה .


צריפתי פה למעלה תמונה של קרית אריה
05/06/2005 | 02:22
אני שמח לשמוע...מעניין מה תהיה התחנ
05/06/2005 | 02:26
ה "שלנו" בעתיד כשהקו יושלם
סתם ניחושים שלי...
05/06/2005 | 07:46
23
עפולה-ואדי ערה-חדרה.

מסילות נוספות בין ההגנה לבינימינה.

ירושלים מרכז (אולי, זו תהיה מנהרה יקרה מאוד לבנייה כי יהיו בה עיקולים שקשה לחפור אותם עם מכונות כרייה גדולות כמו אלה שייכרו את רוב A1).

פתח תקווה מרכז.

רכבות לאזורים הפלסטינים

רכבת לאילת (אולי).

הקו המזרחי.

חיפה-קרית אתא-נצרת.

חיבור ראשונים-רשל"צ מערב וקו 431.

בקיצור, יש עוד מספיק עבודות לבצע!  אם למישהו יש מידע יותר קונקרטי אז שיישתף בבקשה!
או, מישהו הזכיר את הקו המזרחי
05/06/2005 | 12:17
20
הקו המזרחי - עורק רכבתי מקביל לת"א שיאפשר להסיט חלק מהתנועה מציר האיילון הפקוק-רכבתית - מעניין אותי. הוספה של עורק מקביל זה תשנה לחלוטין את האפשרויות הניתנות לקווים בארץ - כרגע כל מה שעובר את המרכז חייב לעבור בת"א, על עצירותיה הרבות ועומסיה המוכרים.
1) אילו קווים יוכלו להשתמש בו (מעבר לברורים מאליהם - ירושלים-חיפה, ב"ש-חיפה), ואני מתכוון קווים שיש להם היתכנות כלכלית כלשהי, לא בין שני מושבים עם 100 אנשים (ביחד)?
2) בכמה זמן תתקצר הנסיעה לו ניתן היה לנסוע מב"ש או ירושלים רצוף, בלי עצירות, עד לחיפה? אני חושב שמקבלים מוצר לא רק בכלל מבחינה שיווקית. מה הסיכוי שקו מזרחי יוכל לאפשר מהירות של 160 קמ"ש לאורך כל הנסיעה הזו?
סיכוי לא רע בכלל שמה שכתבת יתממש
05/06/2005 | 12:38
9
קיצור משך הנסיעה מבאר-שבע לחיפה במסילה המזרחית היה מקצר את הנסיעה
ב-25 דקות בלבד. 12 הדקות שלוקח לרכבת לעשות את כל תחנות ת"א + 8 דקות
הזמן שלוקח מהיציאה המערבית מלוד לכניסה לאזור ת"א ההגנה + 5 דקות
"ספייר" שהוספתי בשביל להיות על הצד הבטוח.
זה כל החיסכון בזמן.

אבל, היתרון הגדול הוא שחרור צואר הבקבוק בציר האיילון בתוך העיר תל-אביב.


רשימת קוים פוטנציאלים לשימוש במסילה המזרחית.
1. ראש-העין/כפ"ס - חדרה-מזרח/בנימינה/חיפה/נהריה
2. לוד - חדרה-מזרח/בנימינה/חיפה/נהריה
3. עפולה - חדרה-מזרח - לוד/באר-שבע/ירושלים

מעבר לשלושה קוים אלו ושני הקוים שאתה העלת אין עוד הרבה אופציות.
הקו המזרחי.
05/06/2005 | 15:23
7
בנוסף לכך הקו הזה טוב לרכבת משא.
כמו כן, הוא עלול לשמש כקו מעבר מעזה לטול כרם.
אתמול נסעתי בכביש 6. המסילה המזרחית עברה במקביל לחלקים מהכביש. טכנית (בלי ביוקרטיות של שטח וכו') ניתן להחזיר את הקו, אם רוצים בכך. אני בעד החזרתו, כאשר תהיה שלוחה לטול כרם.
כתבתי בעבר: כאשר מסתכלים על קו זה או אחר, לא רק מסתכלים על הקו כ'שלם', אלא כחלק מרשת הרכבות. אם יהיה את קו העמק והקו המזרחי, אז שני הקווים האלה עלולים 'לדחוף' את העבודות על הקמת קו מעפולה דרך ואדי ערה. וכתוצאה מכך, יהיה קו עפולה תל אביב, שיהיה קצר יותר לנסוע לתל אביב מאשר קו העמק.
מה הקשר בין קו עפולה-ת"א לעמק?
05/06/2005 | 15:43
6
למה להשתשמש בקו המזרחי ולא בקו הקיים?
כדי לחסוך בעיקוף. אם נוסעים מעפולה
05/06/2005 | 15:48
5
לת"א בקו העמק, הרי שיש עיקוף דרך חיפה.
הרבה יותר קצר (אם מסתכלים על המפות) לנסוע בקטע של ואדי ערה, להתחבר למסילה המזרחית (ואם יהיה חיבור מזרחי יותר מחדרה מזרח למסילה המזרחית אז על אחת כמה וכמה) ואחרי תחנת ראש העין צפון, לנסוע לתל אביב כמו במסלול הנוכחי.
אההה...הבנתי..אבל למה לא לחתוך
05/06/2005 | 17:08
4
למסילת החוף בחדרה ולהמשיך לת"א?
אני מסכים אתך
05/06/2005 | 20:25
2
welcome to israel
05/06/2005 | 20:32
1
have a nice vacation ! s
vacation? הלוואי!
05/06/2005 | 20:55
אם יהיה המשך למסילת החוף, הרי
05/06/2005 | 20:28
שהאפשרות הזו עדיפה. קודם כל, צריך לחכות שתהיה מסילת ואדי ערה. לדעתי, אם היא תהיה, הקו הזה יהיה מוצלח מאוד.
פסדר זה לא יהיה הקו הכי עמוס בעולם
05/06/2005 | 15:30
והתדירות בו בטח תהיה של פעם בשעה...אבל בכל זאת אלו קווים שישתמשו בהם....בנוגע לקו ראש העין כפ"ס-לבנימינה חיפה אני בספקק....אבל שווה לנסות
איך מי-ם ישירות לחיפה?? לא תהיה ישר
05/06/2005 | 15:28
8
אפשרות כזאת....ב"ש-חיפה לעומת זאת יהיה ויהיה טוב
בקו ב"ש חיפה יש אפשרות
05/06/2005 | 16:25
7
כבר היום לקרוא לקו הזה "ישיר" מאחר ויש רכבות שנוסעות מת"א לחיפה בלי עצירות ביניים.

מב"ש לת"א יש בסה"כ 2 תחנות + תחנות ת"א.

אני חושב ש-6 תחנות על 200 ק"מ בערך....זה לא נורא בכלל.
רוב הרכבות הן לא ישירות......
05/06/2005 | 17:11
6
אי אפשר להגיד שיש שירות ישיר בין ב"ש לחיפה.....גם כי חילוף זה חילוף וגם כי עוצרים בקריית גת ואשדוד וגם כי רוב הרכבות כן עוצרות בבנימינה (ואולי גם בעתלית?) בקיצר אחרי הכפלת הקו ויישורו בין ב"ש לת"א ואחרי שהקו המזרחי ייפתח  נראה לי שיהיה ראוי להפעיל קו ישיר בין ב"ש לחיפה...(אולי חלק מהרכבות יהיו מאספות) פעם בשעה בערך לשני הכיוונים
תבדוק פעם לפני שאתה כותב דברים
05/06/2005 | 17:16
4
מרבית הרכבות מב"ש לחיפה עוצרות רק בקרית-גת, לוד, 4 תחנות ת"א ואז
ישיר-מהיר עד חיפה !
נכון מאוד....
05/06/2005 | 18:47
2
ידעתי שיש רכבות ישירות אך לא ידעתי שבאמת מדובר ברובן המוחץ

כל הרכבות שנוסעות מבאר שבע לחיפה ללא החלפת רכבת בדרך הן רכבות המוגדרות "מהירות" שלא עוצרות באף תחנת ביניים בין ת"א אונ' עד לחוף הכרמל
וזמן הנסיעה הוא 1:59
05/06/2005 | 18:48
1
1
טוב יותר מכל שירות הסעה אחר.
חוץ מכלי דו גלגלי בנפח של מעל 400cc
06/06/2005 | 00:20
קובי אתה צודק...אני לוקח את הדברים
05/06/2005 | 23:43
שלי חזרה...אבל אולי בכל זאת יהיה קו ישיר בין הערים בעתיד דרך הקו המזרחי
התבלבלתי בין אשדוד ללוד...פדיחות
05/06/2005 | 23:41
עמכם הסליחה
לגבי השאלה השנייה
06/06/2005 | 00:18
החלק הפעיל של הקו המזרחי נמצא בין תחנות ראש העין דרום ולוד. בקטע הזה עוברות בעיקר רכבות משא אבל לפעמים גם מערכי IC3 וDD ריקים. לפי מה שראיתי, אין הגבלת מהירות משמעותית בקטע הזה. כשנסעתי לאחרונה בכביש 6 בין נחשונים למחלף קסם במהירות המירבית המותרת, קלטתי בזווית העין מערך של 4 או 5 IC3 חולף על פני בקלילות. עקפתי אותו רק מפני שהוא נכנס לתחנת ראש העין דרום והיה חייב להאט. להערכתי, הוא הגיע ל140 קמ"ש בקטע הנ"ל.
מה אתה מתכוון הקו המזרחי?
05/06/2005 | 15:27
1
ואיזה קווים ייסעו בו?
התכוונו לקו כפר סבא-חדרה. הוא פעל
05/06/2005 | 15:34
עד שנת 1969. כיום נשארו פה ושם שרידי מסילות. קיימת שלוחה קצרה שלו לתחנת חדרה מזרח ולמפעל "גרנות", אשר אליו נוסעת כל יום רכבת משא.
במפה יש את תחנת החאן
05/06/2005 | 16:11
1
שבכלל לא רלוונטית.
אני מבקש
05/06/2005 | 20:23
לא להתיחס למפה ברצינות יתרה. זאת "מפת חלומות" בלבד (בינתיים גם הוצאתי "גרסה משופרת" שלה).
אגב, עוד לא נסתם הגולל לחלוטין על תחנת החאן, לדעתי לפחות. חיבור בין מלחה ובנייני האומה דרך מרכז העיר יעבור בחלקו גם בתוואי הישן מלחה-חאן, ושמעתי על תכנית להקים שם תחנה תת-קרקעית.
יותר נכון להגיד שהלק הפעיל
06/06/2005 | 01:00
הוא מלוד עד כפר סבא (עד כביש 531).  החלק המוזנח\מפורק הוא מ531 עד גן שמואל.
מפגינים מנסים לחסום מסילת רכבת סמוך
04/06/2005 | 23:15
5
1
לכפר חב"ד

יום שבת, 4 ביוני 2005, 23:02 מאת: מערכת וואלה!

מפגינים מכפר חב"ד מנסים בשעה זו לחסום את כביש מספר 1 בסמוך לכפר חב"ד, כביש 44 ומסילת הרכבת הסמוכה. כוחות משטרה פועלים במקום לפינוי החסימות. עד כה נעצרו עשרה מהמפגינים.

ראיתי את זה עכשיו....
05/06/2005 | 01:01
4
הרגע חזרתי ברכבת האחרונה מתל אביב ללוד וראיתי את זה. המפגיני נמצאים גם ליד המסילה, הרכבת נסע ממש לאט באזור הכפר ולכניסתו...
נצל"ש כמה תמונות מהיום..
05/06/2005 | 01:11
3
4
נצל"ש כמה תמונות מהיום..
רכבת של 00:01 לרחובות מתל אביב ההגנה
תל אביב ההגנה,,
05/06/2005 | 01:13
2
2
תל אביב ההגנה,,
למעלה...
רציף 1 ת"א ההגנה
05/06/2005 | 01:14
1
1
רציף 1 ת"א ההגנה
........
השלט בתל אביב ההגנה.
05/06/2005 | 01:15
1
השלט בתל אביב ההגנה.
האם יש היגיון?
04/06/2005 | 23:12
1
1
הייתי רוצה לדעת אם יש הגיון מאחורי קביעת מספרי קווי האוטובוס השונים
תודה
היה דיון בעבר הרחוק
04/06/2005 | 23:26
מאוד בקצרה
מבין הקווים השייכים למרכז תחבורתי גדול (תל אביב או חיפה) ככל שהמספר גדול יותר היעד רחוק יותר וכמו כן יש קבוצות כך שקווים 1XX 2XX 3XX יוצרים קו ישר על המפה
משהו כזה
נסה לחפש. אולי אפילו יש בקישורים / מאמרים
יש קומונה חדשה!
04/06/2005 | 21:09
1
2
אז נכון שב אין ממש מחסור בקומונות. אבל, ללב (LEVIKON) יש קומונה מעניינת עם נושא מעניין: "מפות ומיפוי". הקומונה מומלצת.
עוד קומונה מומלצת היא הקומונה של אורןסאאב על מכוניות סאאב.
כתובות אינטרנט מצורפות:
תודה רבה על הפרסום
04/06/2005 | 21:32
טייגרים ישנים
04/06/2005 | 20:45
6
9
טייגרים ישנים
היום בחניון ערד יש מספר אוטובוסים ישנים וצילמתי מרחוק ,אם מישהו יכול להשיג אישור לצילום אשוב בהקדם ואצלם,
ישנים
04/06/2005 | 20:46
3
8
ישנים
חניון אגד ערד
04/06/2005 | 20:47
2
9
חניון אגד ערד
חניון אגד בערד - כבר נכתב בעבר שיש
04/06/2005 | 20:49
1
6
בו אוטובוסים מעניינים. בתמונות פה רואים זאת מחדש.
תודה על התמונות.
זהו חניון של מוזיאון אגד
04/06/2005 | 22:19
5
אסף ונעה ביקר שם והביא גם רשמים מעניינים ביותר.
תברר אצל מר נח מלוצקי במוזאן אגד
04/06/2005 | 23:23
4
שידאג לך לאישור לתעד שם
חוץ מזה איזה טלפון\מירס ככה מידי פעם לא יזיק לאף אחד
סלוצקי
04/06/2005 | 23:24
מבחר תמונות מאתמול+2 בכורות בפורום
04/06/2005 | 18:56
116
11
ובכן, אתמול היינו במוזיאון אגד ערן-מנהל הפורום, ג'קי, איל עובדיה, רתם קפלן (אדון K למי ששואל), איל רכניץ, אביעד שמש (שהגיע בצהריים), דרור (היה טוב להיפגש אחרי המון זמן) ואנוכי.

נפתח במכונה האהובה עלי ועל איל מכל המוזיאון - הלא היה היווניה 38-432.
Leyland Royal Tiger Worldmaster Mk. 2 עם...
המשך>>
מבחר תמונות מאתמול+2 בכורות בפורום
ובכן, אתמול היינו במוזיאון אגד ערן-מנהל הפורום, ג'קי, איל עובדיה, רתם קפלן (אדון K למי ששואל), איל רכניץ, אביעד שמש (שהגיע בצהריים), דרור (היה טוב להיפגש אחרי המון זמן) ואנוכי.

נפתח במכונה האהובה עלי ועל איל מכל המוזיאון - הלא היה היווניה 38-432.
Leyland Royal Tiger Worldmaster Mk. 2 עם מרכב של Saracakis מיוון.
אמממ מתל אביב לבית שמש ...
04/06/2005 | 17:35
9
שאלה
אם לקחתי טיסה מאילת ב 6 בבוקר
ונחתתי כביכול ב 7 ... מה התחנת רכבת הכי קרובה לשדה דב אם אני אקח מונית?זה תל אביב -מרכז ארלוזרוב?

והאם יש משם רכבת ישירה לבית שמש ואני אגיע לבית שמש עד השעה 9:00?
תודה !
התחנה הכי קרובה היא האוניברסיטה.
04/06/2005 | 17:40
בערך 10 דקות נסיעה גג במונית. לזמנים של הרכבת לבית שמש אתה מוזמן לבדוק איזה רכבת מתאימה לך באתר של רכבת ישראל.
התחנת רכבת הכי קרובה היא
04/06/2005 | 17:41
7
ת"א האוניברסיטה דווקא.
יש לך רכבת משם בשעה 0728, היא מגיעה לבית שמש בסביבות השעה 8 וחצי.

כל כך הרבה זמן לבית שמש?
04/06/2005 | 21:19
6
כן ולא
04/06/2005 | 22:08
4
בעקרון זה כ45 דקות מת.א. מרכז לבית שמש, אבל לרכבת הזאת יש נטיה לאחר הרבה פעמים.
למה?? תגידו גם הרכבת מיבנה לת"א
04/06/2005 | 22:10
3
לפעמים מתעכבת...למה זה?
איחורים נובעים מ1001 סיבות
04/06/2005 | 22:30
2
ביום ראשון למשל הרכבת תמיד מאחרת בגלל כמות הנוסעים הגדולה = לוקח לאנשים הרבה זמן לרדת ולעלות = בכל תחנה הרכבת מתעכבת 3-4 דקות במקום דקה.
במהלך שאר השבוע לפעמים הרכבת מב.ש. מאחרת, ואז זאת לבית שמש צריכה להמתין לה בתחנת לוד.

כל רכבת והסיבות שלה.
דיברתי על עצירה בדרך...
05/06/2005 | 01:56
1
השאלה אם לפרט...האם יש איזה איזור שהמסילה בודדה וצריכות לעבור שתי רכבות או משהו..מפגשי רכבות..מקווה שהפעם מישו הבין
לא מכיר את הרכבת מיבנה
05/06/2005 | 01:58
אבל מה שהסברתי שהרכבת מב.ש. מאחרת ובגללה הרכבת לירושלים מחכה בתחנת לוד זה בגלל מסילה בודדת -> מפגש רכבות.
49 דקות מהאוניברסיטה לבית שמש.
04/06/2005 | 22:32
שאלה חשובה !!!!!
04/06/2005 | 18:19
6
1
אני מיתכוון לינסוע ברכבת מחר בצהרים לתל אביב , ולעלות בתחנת לב המיפרץ
אני מגיע ללב המיפרץ עם רכב ומיתכוון לחנות שם את האוטו (בחניון הקניון)
השאלה שלי היא מתי והאם ביכלל סוגרים את חניון המכוניות בקניון ????
הפחד שלי הוא שאני החנה שם את הרכב בצהרים וכשאני אחזור בערב/לילה
(בערך 10 או 11 בלילה) החניון יהיה סגור יחד עם הרכב שלי .

האם ביכלל סוגרים את החניון בלילה ועם כן מאיזו שעה ????!!!!

אשמח לתשובות בהקדם , בתודה עמית .
נראה לי שהוא פתוח...
04/06/2005 | 18:52
1
כי יש סרטי לילה המתחילים ב- 12:00 בלילה בקניון..
לא נראה שהם יסגרו את הקניון!
החניון פתוח.
04/06/2005 | 19:24
נצל"ש!!!
04/06/2005 | 20:29
2
2
יש קו ישיר מהרצליה לקניון רננים???...
לא....
04/06/2005 | 20:42
1
1
נראה לי 501/502 נהרצליה עד צומת רעננה ומשם קו 2.
עד צומת רעננה? זה כזה סיבוב!!
04/06/2005 | 20:52
1
אוף כוסאמק.


תודה
חחח...זה קרה לי לפני כמה חודשים
04/06/2005 | 20:52
7
חחח...זה קרה לי לפני כמה חודשים
עם הקטנוע שלי, שנשאר נעול בחניון של אגד חוף הכרמל.
אחרי חילופי דברים קצרים עם השומר (שלא היה נחמד) הוא הסכים לפתוח לי את השער ולתת לי לצאת.
זה היה ב 1 ו-½ בלילה.
חם בפורומים של תפוז
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
Flix וידאו
פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
פורום ציוד לספורט
פורום ציוד לספורט
קומונות
ברוכים הבאים לכולם:הגעתם לקומונה בנושא אוטובוסים.בקומונה יו...
עדכונים שוטפים
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ