בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

רכב פרטי VS קו 347
12/06/14 22:15
211צפיות
סרטון שהופק על ידי אגודת הסטודנטים של הבין תחומי לעידוד השימוש בקו 347.

בבן גוריון, סטודנטים נדחסים בקו 669 במוצ"ש באופן קבוע ובמסובים יש גם שנשארים להמתין ליום המחרת - קבוע. את אגודת הסטודנטים של בן גוריון זה לא מעניין, יש לה אפליקציית טרמפוס שהיא מקדמת.

ואיפה כל אלו שאמרו שקו 669 לא יצליח בנסיעה על כביש גהה?
והנה קישור לסרטון...
12/06/14 22:39
135צפיות
נכון וזה נחמד
13/06/14 16:12
68צפיות
גם על קו 347 וגם על קו 669

"אין ביקוש" - זה תלוי איך מסתכלים על זה מראש וכיצד מתכננים את הדברים הלאה.
º
לא הבנתי, למה התכוונת ב"אין ביקוש"?
13/06/14 16:26
30צפיות
הכוונה למה, שקורה בסופו של דבר
13/06/14 16:39
51צפיות
למשל הטענה, שברעננה ובערים אחרות, התושבים והעובדים צמודים לרכב הפרטי. בפועל אנו רואים, שאם מפעילים קו אוטובוס נוח, מהיר שפועל לכל שעות היום (ולא נסיעות בודדות), אז המצב הוא רחוק מלראות אוטובוס ריק.
אותו דבר על מה, שאתה כתבת על ביקוש מבאר שבע לכיוון כביש גהה. אגב בפועל טוב, שזהו מסלול הקו ולא המסלול, שהיה מתוכנן בקו 580 דרך הוד השרון ומזרח פתח תקווה.
היה טוב אם היו מפעילים גם את 580 במקביל.
13/06/14 17:16
49צפיות
אבל אם זה או זה או זה, אז בהחלט שעדיף 669.

זה היה רק עניין של זמן עד ש669 יצבור תאוצה ונוסעים כשכמובן אף אחד באגודת הסטודנטים לא טרח לפרסם לא אותו לא שום קו חדש שנפתח ושום שיפור שירות שנעשה.

יש לקו 669 נהג קבוע שב3 החודשים הראשונים לפעילות הקו דאג לחלק פלאיירים של הקו לכל מי שעלה אצלו כדי שיעביר לחבריו. הנהג עדיין קבוע... בחור חביב. הפלאיירים נגמרו אבל הוא פה ושם מזכיר לאנשים שיספרו על הקו לחבריהם.

לגבי 347 - בהחלט. ו347 עוד יתמלא יותר ויותר ככל שיעבור הזמן עד שיצטרכו לתגבר אותו. למה? כי זה קו מאד מאד יעיל.
הרכבת פעם הוציאה סרטון דומה
13/06/14 10:38
113צפיות
רכב פרטי VS רכבת.
הוא קצת יותר משעשע וגם ההשוואה לא ממש מדויקת (140 קמ"ש לעומת 90 קמ"ש כשלא לוקחים בחשבון שהרכבת עוצרת באמצע, ובכביש שש מותר לנסוע 110-115 קמ"ש) אבל הרעיון נחמד.
כן והוא אף פעם לא המחיש את המציאות :)
13/06/14 15:20
70צפיות
עקב זמן הנסיעה הלא נכון שצוין בו + הנסיעה הארוכה יותר לתחנת ת"א האוניברסיטה.

עזוב את זה שלקח להיא עם הרכב לבזבז 55 דקות בתוך באר שבע עד שהיא הגיעה לתחנת הדלק שביציאה מהעיר.
בסדר נו, זה בטח בגלל מחסור בתקציב של נסיעה
13/06/14 16:28
47צפיות
אמיתית עם הרכב לתל אביב :)
לא זיהיתי איפה היא מנחה אבל אני מניח שזה בב"ש, אין טעם סתם להוציא את האוטו לתל אביב.
לא, כי משרד היח"צ או הפרסום נושם את ב"ש ביום
13/06/14 16:32
50צפיות
יום שלו :)

גם בסרטון של קו 347 הבחור עולה על האוטובוס באחוזה ברעננה ולא מתל אביב ומאחוזה זה ממש לא 25 דקות נסיעה, זה הרבה פחות.

כמו כן, את אשר רשמתי כעיקר זה העניין של ה-55 דקות עד לת"א האוניברסיטה שזה שקר. ורשמתי, "עזוב את זה..." על העניין הפעוט של 55 דקות רק לצאת מהעיר כי זה ברור כהמחשה.
על זה פשוט אין לי מה להגיד :)
13/06/14 16:37
43צפיות
חוץ מתקווה שיום אחד זה אכן יהיה כך.
בבאר שבע אולי זה לא נכון
13/06/14 16:13
58צפיות
אבל מחיפה להגיע לתל אביב או מבנימינה להגיע לכיוון תל אביב זה נכון מאוד. לרכבת במקרה הזה יש יתרון מובהק.
חבל שזה לא קיים כך בקווי רכבת אחרים.
º
התאבדות ע"י קפיצה למסילה בתחנת רכבת ההגנה
12/06/14 20:32
338צפיות
º
ניסיון כושל או מוצלח?
12/06/14 20:33
78צפיות
º
הצליח. והצליח לעצור את תנועת הרכבות
12/06/14 20:33
95צפיות
...
12/06/14 20:42
101צפיות
מישהו יודע מה רמת העיכובים הצפויה? רכבות יצאו בקרוב מתל אביב?
קישור
12/06/14 20:33
168צפיות
מוזר, מישהו פרסם שם הודעה של דוברות איחוד
12/06/14 20:35
119צפיות
והצלה: הולך רגל נפגע מרכבת בסמוך לתחנת הרכבת בדרך ההגנה בתל אביב, חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף תל אביב מדווחים כי נקבע מותו בזירה עקב אופי הפגיעה הקשה. צוותי זק"א וכוחות כיבוי בדרכם למקום ונסיבות האירוע ייבדקו ע"י המשטרה.

זה לא נשמע התאבדות בתחנה.
אז ליד התחנה. לא בדיוק בתחנה.
12/06/14 20:36
89צפיות
אינני יקה במיוחד ככל הנראה. אתה כן? זה מה שכל כך חשוב ברגע זה אם בתחנה או סמוך לתחנה?
אלו נסיבות שונות.
12/06/14 20:44
76צפיות
והרבה יותר קשה להגיע לפסים סמוך לתחנה מאשר בתחנה עצמה.
איך "הולך רגל" יכול להיפגע מרכבת באזור שבו
12/06/14 20:46
104צפיות
אין שום מפגש בין רחוב / כביש / מדרכה למסילה?
הרי המסילות לכל אורך תל אביב נמצאות בין נתיבי כביש 20 ומתחת לכל הכבישים / רחובות החוצים לרוחב את כביש 20 ואת המסילה.
אם "הולך הרגל" פגש את המסילה, הוא כנראה לא פגש אותה כהולך רגל...
º
זה בדיוק מה שמוזר...
12/06/14 20:48
36צפיות
נו, באמת
12/06/14 21:16
65צפיות
אז הוא לא הולך רגל. מה הוא בדיוק ? האם בדקת בחוק מה נקרא הולך רגל? למענך אגיד שהוא סתם בן אדם שהתאבד באמצעות הליכה או קפיצה אל מול רכבת נוסעת. זה באמת כל כך משנה לך?
פשששש... איזה דברים חשובים שיש לכם על הראש
12/06/14 21:18
71צפיות
אם זה הולך רגל או לא הולך רגל... שתהיו בריאים שזה מה שמטריד אתכם ואני מאחל לכם מכל לבי שבחיים לא יטרידו אתכם דברים אחרים... דרך אגב אם הוא הלך ברגל על פסי הרכבת או ליד הפסים וקפץ אליהם בדיוק כשהרכבת חלפה במקום איך אתה קורא לו?
מה יש לך?
12/06/14 21:20
52צפיות
אני מנסה להבין מה קרה שם.
אוקיי, התאבד. זה אומר שאסור לי להתעניין בשום דבר שקשור לזה?
אין לי כלום. באמת.
12/06/14 21:21
51צפיות
פשוט מפליא אותי שאתם מנהלים ויכוח אם הוא היה הולך רגל או רץ על קורקינט...כאילו שזה משנה...
זה לא הוויכוח.
12/06/14 22:16
43צפיות
השאלה היא איך יכול להיות שהוא הגיע למקום שאינו תחנת הרכבת עצמה. זה גם לא ויכוח, אגב.
מה השאלה בכלל?
12/06/14 23:00
37צפיות
הוא הלך לשם ברגל כדי להגיד שלום לחיים שלו מול פרצופו הנדהם של נהג הקטר המסכן. אני מקווה שתשובה זו מניחה את דעתך. שיהיה לכולנו ליל מנוחה מתוק ונעים.
תמונות מהזירה
12/06/14 21:21
107צפיות
º
בקשות ושאלות (לא הכוונה)
12/06/14 07:15
28צפיות
הקווים החדשים בין כרמיאל לבין בני ברק
12/06/14 01:29
144צפיות
או צפת וכולי, עם המספרים הגבוהים, אלה קווי מהדרין או משה?
º
או מה*
12/06/14 01:30
27צפיות
ייתכן שזה קו משה אבל קו מהדרין זה בטוח לא
12/06/14 01:39
125צפיות
זאת משום שלפי חוקי מדינת ישראל אין דבר כזה קווי מהדרין.
הקווים עליהם אתה מדבר, 978 לבני ברק ו-986 לצפת, משרתים בעיקר ציבור חרדי, אך כל מי שרוצה יכול לעלות ולשבת היכן שבא לו.
אוקי. חוקית. אבל מעשית
12/06/14 01:50
92צפיות
האם יכול להיות שמתנהל שם משהו לא חוקי? לא שיש לי כרגע מה להשתמש בקווים האלה אבל מפחיד אם מישהו יעלה עליהם ולא יידע.
יש רק קומץ בציבור החרדי שעושה מה שבא לו
12/06/14 02:04
96צפיות
ולא שם על החוק מדינת ישראל דבר וחצי דבר.

בסה"כ, מנסיעה שלי בקווים המיועדים לשרת את המגזר החרדי, לא נתקלתי בשום בקשה מנוסע או נוסעת לעבור למקום אחר ואף ראיתי זוגות חרדיים יושבים יחדיו (בעל ואישה) או נשים חרדיות מבוגרות היושבות בקדמת האוטובוס.

הרי בקווים העירוניים בתוך בני ברק אין את ההפרדה הזאת ובהם אנשים עוד עומדים ובקווים שנוסעים בציר ז'בוטינסקי הציבור החרדי עולה גם לאוטובוסים הכי צפופים שיש.

כך שבסך הכל, גם בקווים המיועדים לשרת את הציבור החרדי, נדיר שמישהו מבקש מנוסע כזה או אחר לעבור ממקום ישיבתו. וגם אם קם לו איזה אחד כזה, כמעט מיד השאר משתיקים אותו.
נסעתי בקו מטבריה לב"ב 3 פעמים
12/06/14 14:00
59צפיות
אף נוסע לא ביקש מנוסע אחר לעבור מקום.
נסעתי ב987 רק פעם אחת, אבל גם שם לא הייתה התנהגות שונה.
באוטובוס אפילו היו שקעי USB וWI-Fi.
השם לא משנה, מדובר בקווי מהדרין
12/06/14 15:54
45צפיות
1. בחלק מהקווים, ישנה עדיין הפרדה נוקשה בין גברים לנשים.

2. רוב רובם של הקווים וכבר דובר על כך בעבר, מדלג על תחנות לא חרדיות במסלול הקו. ובכך מדיר ממנו מי שאינו חרדי.

3. ישנם תחנות רבות של הקווים החרדים אשר השילוט של הקווים בתחנה נעדר יעד הנסיעה, מה שמקטין סיכוי שמישהו שאינו אנ"ש יעלה על הקו.

בקווים שעוברים גם באזורים שאינן חרדים פר אקסלנס ההפרדה פחות נוקשה כמו בקו 972 שעובר גם בנו"ש.
מה המשמעות של "קו" ברכבת ישראל (או בכלל) אם
12/06/14 01:17
120צפיות
בכל מקרה רכבות שונות מדלגות על תחנות שונות בדרך ואז אפשר להגיד שגם כל סוג כזה של נסיעה זה "קו" מסוים ולתת לו צבע.
זה לא שלכל קו יש כל כך הרבה וואריאציות..
12/06/14 11:51
81צפיות
בוא ניקח לדוגמא את קו "הוד השרון - שדרות" שמסומן בצבע אדום במפת הקווים, שיש לו למעשה 3 וואריאציות:
א. רכבות בין הוד השרון לשדרות וחזרה , ללא עצירה בתחנות חולון -בת ים.
ב. רכבות בין הוד השרון לשדרות וחזרה, עם עצירה בתחנות חולון - בת ים.
ג. רכבות בין הוד השרון לרשל"צ משה דיין וחזרה, כולל עצירה בתחנות חולון בת ים.

האם לדעתך זה מצדיק 3 צבעים שונים?

גם לשאר הקווים כמה וואריאציות, אבל אני לא חושב שכל וואריאציה מצדיקה צבע שונה והגדרה של קו בפני עצמו.



º
איי סי
12/06/14 21:05
14צפיות
º
רגע, אז אפשר לאחד את הסגול והתכלת
12/06/14 21:07
20צפיות
הרכבת לא מתייחסת לקווים שמפוצלים למסילות
13/06/14 14:24
25צפיות
שונות כקו אחד - מכיוון שהסגול מתפצל מהתכלת לשלוחת הראשונים, הוא נחשב קו נפרד.
לשניהם, אגב, יש ואריציות שונות.
לתכלת:
1. בנימינה - רחובות
2. נתניה - אשקלון
3. בנימינה -אשקלון
וחלק מהרכבות בבוקר בכוון דרום אפילו מתחילות בחיפה מרכז.
לסגול:
1. נתניה - הראשונים
2. ת"א מרכז - הראשונים

אבל כן היה אפשר להתייחס לקווים הירוק הכהה והצהוב כקו אחד (כפי ששתי הואריציות הראשיות (יש גם שלישית) בקו נהריה/חיפה-מודיעין נחשבות לקו אחד). אני מניח שהרכבת רצתה לבדל את הקו הצהוב, כי הוא הקו המהיר יותר מ/ל באר שבע.
º
למישהו/י יש רשמים מקו 205 החדש(רחובות-חולון)?
11/06/14 20:11
76צפיות
האם מחלפים את הצגים האלקטרוניים בתל אביב?
12/06/14 06:31
102צפיות
שמתי לב אתמול באבן גבירול בתל אביב לצג אלקטרוני בתחנה שונה מהצגים הפזורים בעיר ושונה מהצגים שבערים סביב תל אביב כרמת גן וגבעתיים.
אמורים להחליף, אבל מה שראית זה בטח מה שקיים
12/06/14 10:14
78צפיות
בת"א הונחו הצגים האלקטרוניים הראשונים בגוש דן, והם שונים , מכוערים ופחות יעילים ונעימים לעין בקריאת המידע (זה הדבר הזה שמתכופף כלפי מעלה, נכון?). בגבעתיים, רמת גן, חולון וערים נוספות זה מה שהונח לאחר מכן.
החדשים בתל אביב עובדים על חשמל
12/06/14 12:30
62צפיות
ולא על סולארי, התצוגה שלהם היא תצוגת LED ובשטח של כיתוב היעד יש הרבה יותר מקום מהצגים הישנים.
תודה, אני מתכוון לדגם חדש
12/06/14 12:32
48צפיות
שלא קריתי דומה לו בתל אביב ובערים סביבו, אם היה מדובר במשהו ישן הייתי מודע לו, נראה לי שמה שראיתי הוצב לאחרונה ובמחשבה נוספת נתקלתי בכתבה בחודש האחרון על החלפה של הצגים בתל אביב עם צילום של צג זהה לזה שראיתי אתמול באבן גבירול, אולי מדובר בפיילוט
ממונה תח"צ עירוני
12/06/14 08:39
76צפיות
שלום לכולם,
שאלה חשובה לי אליכם:

באילו ערים יש תקן לממונה תח"צ מטעם העירייה? (מקבל משכורת, לא בהתנדבות)
אני מניח שבראש העין זה כך.
היכן עוד?
בתל אביב יש משרת
12/06/14 12:34
65צפיות
מחזיק תיק התחבורה, היום מיטל להבי מחזיקה במשרה
תגובה
12/06/14 12:37
45צפיות
אני לא חושב שלזה התכוונתי.
מיטל להבי היא חברת מועצה.
לדעתי היא אינה מקבלת משכורת.
מקבלי המשכורת מהמועצה הם רק ראש העיר וסגניו.
לכל תיק בעירייה יש למעשה שני אחראים:
חבר מועצה
ואיש מקצוע

אני מדבר על איש המקצוע.
ובכל מקרה, התכוונתי ספציפית לתחבורה ציבורית ולא לכל נושא התחבורה.
גם כזה יש בת"א
12/06/14 13:14
40צפיות
ראש מדור תחבורה ציבורית באגף התנועה
לא , היא סגנית ראש העיר ומחזיקת...
12/06/14 22:19
32צפיות
תיק התחבורה בשכר אם איני טועה
שאלה לגבי כרטיסיות ?
12/06/14 14:39
66צפיות
1.האם יש עוד אזורים בארץ שמשתמשים בקווי אוטובוסים בכרטיסיות ניקוב או כרטיסי חופשי חודשי מנייר או שזה הופסק לחלוטין ?
2.מתי הונהגו לראשונה בארץ ישראל כרטיסיות ניקוב והיכן,והאם לפני קום המדינה היו כרטיסיות אזרח ותיק ?
בקווי הנמ"ק של מלונות ים המלח.
12/06/14 14:51
66צפיות
אבל אלו לא קווי שירות תח"צ.
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 12/06
12/06/14 00:01
19צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
מנתניה לקניון איילון מחר בבוקר
12/06/14 11:46
47צפיות
שלום לכולם.
אני צריך להגיע מחר בבוקר בין 8:30 ל-9:00 לקניון איילון (יס פלנט).
אני יוצא מתחנה מרכזית נתניה.
יש מחר מצעד הגאווה בת"א, ממה שידוע לי.
האם זה ישפיע לי על הנסיעה?

ומה הדרך הכי טובה/מהירה להגיע?
ראיתי שיש אוטובוס ישיר (618) אבל הוא לא מתאים לשעות שלי ולמשך זמן הנסיעה.
ככה שאני מודע ובעד לקחת 2 אוטובוסים על מנת להגיע.

בקשר לחזור: יציאה בסביבות 11:30, מקניון איילון לתחנה מרכזית נתניה.

תודה מראש!
השינויים לא ישפיעו על מסלול הנסיעה שלך.
12/06/14 14:21
33צפיות
אולי יהיה קצת יותר עמוס אך הצירים האלו נשארים פתוחים.

יש שתי אופציות עיקריות:

1. נסיעה עם 605 של נתיב אקספרס עד לדרך נמיר פינת איינשטיין, מעבר לאיינשטיין והליכה של 4 דקות לתחנת האוטובוס בצד של קניון רמת אביב ועליה משם על קו 33 של דן. התדירות היא פעם ב-20 דקות והקו יוצא ממסוף רידינג ולוקח לו כ-10 דקות להגיע לתחנה זו משעת היציאה שלו. ניתן לרדת גם בסמינר הקיבוצים ולחצות לצד השני ולהמשיך משם עם 33, שם ההליכה קצרה יותר.

2. המשך עם 605 עד רכבת מרכז, מעבר לרחוב "על פרשת דרכים" ועליה משם על קווים 42/142/40 של דן. לחילופין, ירידה בעזריאלי, מעבר לצד השני של הגשר והמשך עם 40/42 של דן או 524/525/531 של אגד (התחנות נפרדות).
שואלת שוב- איזה קווים לקחת?
12/06/14 20:08
52צפיות
ביום ראשון אני צריכה להגיע מקריית שמונה לצפת, רחוב ויצמן.

ביום שלישי אנחנו צריכים להגיע לרחוב ההסתדרות בחיפה
תשובה
12/06/14 20:41
25צפיות
לצפת - נתיב אקספרס קו 511 בשעות 0630, 0700, 0800, 0905 עד למקום. בשאר שעות היום יש להחליף לקווים 6 או 7 בתחנה המרכזית בצפת.
לחיפה - אגד קו 500.
בשאלה על חיפה התכוונתי לרחוב שציינתי
12/06/14 22:54
27צפיות
ותודה על התשובה הראשונה
º
ל 500 יש תחנות הורדה לאורך שד' ההסתדרות
13/06/14 16:30
11צפיות
אוקיי תודה והאם אפשר לחזור איתו
13/06/14 18:43
28צפיות
או  שצריך לקחת אוטובוס לתחנה המרכזית?
º
אין להקפיץ שרשור הכוונה ישן.
13/06/14 19:09
13צפיות
צריך הכוונה מכיכר דיזינגוף לרמת אביב ג'
12/06/14 20:42
30צפיות
לרחוב רקנאטי לשם דיוק. מתישהו החל מהשעה 23:30 הערב.
גם מוניות שירות \קווי לילה זה אופציה אשמח לדעת מה האפשרויות.
תודה
קו 24 או קו הלילה 418, שניהם של דן.
12/06/14 21:04
26צפיות
יש לעלות עליהם מכיכר מסריק (הליכה של כמה דקות ספורות מכיכר דיזינגוף למסריק).
תודה רבה על התגובה, ידוע לך איפה אפשר למצוא
12/06/14 21:14
16צפיות
את הלו"ז של קו 418?
הוא יוצא כל חצי שעה החל מחצות מבת ים.
12/06/14 21:28
20צפיות
ועד 4 לפנות בוקר. כך שזה לא באמת משנה לך מה הלו"ז שלו, הוא מגיע לכיכר מסריק פלוס מינוס אחרי חצי שעה מזמן יציאתו.

קו 24 יוצא ממסוף הכרמלית ותוך -10 דקות (אפילו קצת פחות) הוא מגיע למסריק. אחרון יוצא ב23:55 מהכרמלית.

את הלו"ז של הקווים במדינת ישראל ללא כל תלות בחברה שמפעילה את הקו ניתן למצוא באתר www.bus.gov.il

שים לב כי קווי הלילה של הלילה מופיעים תחת יום חמישי כך שאין מה לעבור ליום שישי על מנת לחפש אותם.
ראש העין - שיפור שירות, כתבה.
11/06/14 23:15
241צפיות
ניתן לצפות בכתבה כאן: https://www.facebook.com/tachbura.org/posts/887052...

וקישור למי שאינו בעל פייסבוק: https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t...

השינויים:

1. קו ישיר בין ראש העין לתל אביב.
2. תוספת נסיעות לקו 282 של דן.
3. תוספת נסיעות בלילות לקו 27 מפתח תקווה לראש העין.

ועוד מספר שיוניים עירוניים. על פי הכתבה, השינויים יחלו בזמן הקרוב.
מה ההבדל בין סעיף 1 לסעיף 2?
11/06/14 23:43
88צפיות
קו 282 אינו קו ישיר בין ראש העין לתל אביב?
º
כנראה סטייל 249, ללא תחנות בדרך.
12/06/14 01:01
47צפיות
º
מה זה קו 250 שנוסע דרך כבישים 5 ו- 4 ?
12/06/14 11:12
48צפיות
זה לא קו ישיר לת"א, הוא עוצר בתחנות בציר
12/06/14 12:06
82צפיות
ז'בוטינסקי הקדוש.
האמת היא שקו 251 מיותר כי קווי 7 ו-27 מקשרים בין ראש העין לציר ז'בוטינסקי בפתח תקוה.
קו 250 מקשר בין ראש העין לציר ז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן, בנוסף לקישור לדרך בגין ולתחנה המרכזית בת"א.
קו 282 הוא קו די ישיר לצפון ומרכז תל אביב עם תחנות בצומת ירקון, בכפר הירוק ובגלילות.
250 הוא בעצם המקבילה של 567 ו-282 המקבילה של 149.

לדעתי צריך לבטל את 251 (זה כנראה יקרה מתישהו לאחר הפעלת קו 1), להפוך את 250 לקו הפועל כל היום בתדירות גבוהה ולתגבר מאוד את 282 בשעות השיא.
אני לא בטוח שיש צורך בקו ישיר יותר מ-282.
אבל סביר להניח שכאשר יהיה קו אדום (ואולי עוד לפני כן לאחר הטמעת קו 1), 250 יקוצר ולא יגיע לתל אביב ואז 282 יהפוך לקו העיקרי בין ראש העין לתל אביב.
באופן כללי אני מסכים איתך
12/06/14 18:45
53צפיות
לדעתי, אם "אפיקים" היו בתוך הכרטוס המשותף עם "קווים" ועם חברות אחרות, היה קל באופן משמעותי להגיע מראש העין לתל אביב וחזרה. להגיע באמצעות קו 286, שעובר ליד ראש העין ולנסוע בו לתל אביב וחזרה.
כך גם קו 284 לכיוון תל השומר היה יעיל לבעלי הכרטיסים השונים, שגרים בראש העין.
אני לא אומר, שמה שכתבתי הוא ה-פתרון. אבל לדעתי זה עדיף על המצב הקיים.

עוד לגבי קו בתכניות הפיתוח - הייתה בעבר כוונה להמשיך בפעימות של הרפורמה. אם הבנתי נכון הייתה כוונה לפתוח קו סדיר מראש העין, דרך כביש 471 לאלוף שדה. מאלוף שדה לתל אביב, כנראה ממשיכים בקווים השונים. לדעתי יש מקום להפעלת קו אוטובוס הזה.

לגבי 251 - בעבר היה קו עם נסיעות בודדות מיישובי דרום השרון (מתן, נירית וירחיב) לתל אביב דרך פתח תקווה. אם אני לא טועה קו 151. קו זה בוטל וכנראה כפי שכתבת מוטב כך לבצע בקו 251.
זו יכולה להיות בדיחה לא רעה...שלראש העין יהיה
12/06/14 18:48
69צפיות
קו לתל אביב דרך אלוף שדה ולשכנתה הקטנטנה ממערב - לא.
אבל אני לא אתפלא אם אפילו זה יקרה.
קווי אפיקים לא נותנים פתרון לראש העין כי הם לא נכנסים לתוכה.
יהיה פתרון מסוים בקווי אפיקים
12/06/14 18:53
55צפיות
הם אמנם לא נכנסים לתוך ראש העין, אבל יש להם תחנות בצמתים השונים, הסמוכים לראש העין. כך שעל פניו ניתן לנסוע בקו פנימי של "קווים" לצומת ראש העין או לאזור מחלף ראש העין ומשם להחליף לקו לכיוון תל אביב או תל השומר.
קווי אפיקים לא כלולים
12/06/14 23:48
42צפיות
ברפורמה ולכן כל מעבר מקווים לאפיקים צריך לשלם. לא ניתן להשתמש במעבר של 90 דקות כיום וגם חודשי חופשי מרחבי לא כולל את אפיקים.
יש חופשי חודשי לבן שנמכר רק באפיקים ותקף
13/06/14 00:22
44צפיות
בגוש-דן גם באגד, דן, קווים ומטרופולין.
אבל הוא יקר יותר.
º
יש גם חום, לא?
13/06/14 15:10
12צפיות
יש גם חום, אבל הוא עוד יותר יקר כי הוא
13/06/14 15:14
27צפיות
כולל את כל אזור השומרון של אפיקים.
לנסיעות בין ראש העין לאזורים אחרים של רפורמת גוש-דן עם קווי אפיקים, מספיק הלבן.
הם לא כלולים ולכן מוטב שהם ייכללו
13/06/14 16:00
19צפיות
עוד לפני שמדברים על כרטוס משותף לכל אמצעי התחבורה (אוטובוסים, רכבות קלות ויתר הרכבות), מתבקש שיהיה כרטוס משותף בין כל חברות האוטובוסים.
כאשר אוטובוס מגיע, נוסע ממוצע לא צריך לשקול האם זה של חברה X, שלא כלולה בכרטוס או חברה אחרת שכן כלולה, אלא פשוט לעלות לכל אוטובוס.
ביטול 251? נסו לעלות עליו בבוקר בפתח תקווה
13/06/14 14:44
42צפיות
לכיוון תל אביב, אם בכלל הנהג יפתח את הדלת מרוב עומס. בכל מקרה 251 נותן קישור בין ראש העין לז'בוטינסקי שבין בילינסון לצומת גהה (לשם אין קישור מראש העין, ואני בטוח שלא מעט עובדים שם בקרית מטלון/רמת סיב/קרית אריה מראש העין). בנוסף, בתוך פתח תקווה הוא נוסע במקומות בהם אין קישור בכלל לתל אביב.
אבל אם בתוך פתח תקווה הוא גם ככה לא מעלה
13/06/14 15:11
29צפיות
עקב העומס, אז העובדה שהוא היחיד שעובר באיזור X ומקשר לציר ז'בוטינסקי ובכלל לתל אביב, הופכת אותו ללא באמת רלוונטי, לא?
º
נכון, אבל כשהוא במפרקיות הוא מעלה
13/06/14 15:25
19צפיות
ועל זה תושבי השכונה צריכים לסמוך?
13/06/14 15:26
25צפיות
שאם יגיע רגיל הם לא יעלו עליו אבל אם תגיע מפרקית הם יעלו עליו?

לזה לא קוראים שירות.
בכל מקרה ניתן לצפות שבשלב מסויים 251 יבוטל
13/06/14 15:12
32צפיות
בגלל קו 1.
חלק מהעומס עליו יירד אם וכאשר יתגברו את 282 ואת 250.
אולי בשלב הזה כדאי להשאיר אותו, אבל אל תצפה שהוא ישרוד הרבה זמן לאחר הפעלת קו 1.
אני מניח זה יהיה אחד הקווים הראשונים שיבוטלו.
השילוב 7/27 + 1 צפוי להחליף אותו.
זו התפיסה העומדת בבסיס הפעלת קו 1 והקו האדום הרק"לי.
ותגבור של קווים אחרים בין ראש העין לתל אביב רק יזרז את ביטולו.
קו 5 בכרמיאל יוצא לדרך ב-20.6.14 אחרי
48תגובות
11/06/14 22:30
382צפיות
חבלי לידה ארוכים. פרטים יבואו....

(המשך...)
חבלי לידה ארוכים. פרטים יבואו....
עוד דקות אחדות, היום בחדשות 10 על הרכבת
102תגובות
11/06/14 20:25
1272צפיות
לירושלים ועל תחנה מתוכננת באזור העיר העתיקה.

(המשך...)
לירושלים ועל תחנה מתוכננת באזור העיר העתיקה.
הרב קו שלי שבק חיים
11/06/14 19:09
118צפיות
אני לא ממש מבינה איך זה יכול לקרות. הוא עבד בסדר, שעה-שעה וחצי לאחר מכן, מת לחלוטין. אין מנוס מלהוציא אחד חדש?
º
מה זה "מת לחלוטין"?
11/06/14 19:11
42צפיות
המכשיר הזה שקורא את הכרטיס
11/06/14 19:17
103צפיות
פשוט לא קולט אותו. אני שמה אותו במקום ו...כלום. קרה לי היום בשני אוטובוסים שונים אחרי ששעה לפני הוא כן עבד.
ניסית לעקם אותו? ככה אני הייתי עושה כשהוא לא
11/06/14 19:52
90צפיות
פעל, ואז הוא עבד.
º
לעקם אותו??
11/06/14 19:52
34צפיות
לקפל אותו מעט, ולהצמיד למכונת הכרטוס.
11/06/14 19:58
78צפיות
זה כמעט תמיד מעביר את הרב קו טוב.

כמו כן, לשפשף את השבב האלקטרוני שיש בו (המוזהב) עם משהו מתכתי כמו סקוטש (יבש, לא רטוב) או מטבע.

במהלך הערבת הרב קו, (גם אם נדרשים לשים אותו בחריץ כמו במכונות של אגד), לקפל אותו מעט תוך הצמדתו למכונת הכרטוס. במכונה של אגד להניח מעל ולא להכניס לחריץ.

וכן, כדאי לך להחליף רב קו.
º
כן, אולי לקפל היא מילה קצת יותר מתאימה :)
11/06/14 20:17
24צפיות
הכוונה לאחוז בו בשתי קצוותיו
11/06/14 20:06
66צפיות
ביד אחת ולגרום לצורתו להתקמר. לפעמים זה עוזר.
הכי פשוט זה להחליף בתחנה של המפעיל בה הנפקת אותו, כי הוא בטח מתחיל להישחק.
אתם יודעים אולי מה דרוש בשביל להחליף
11/06/14 20:08
74צפיות
אותו? יש לי איפשהו את הקבלה על החופשי שנתי שהיה טעון על הכרטיס (משהו שמאוד לא בא לי לאבד). צריך עוד משהו חוץ מזה?  
הנתונים שמורים במערכת הרב קו.
11/06/14 20:13
71צפיות
מגיעים עם הכרטיס הישן ותעודה מזהה לעמדת הרב קו של החברה בה הרב קו הונפק עבורך ומקבלים במקומו כרטיס חדש אליו מעבירים את החוזים שיש לך ברב קו הישן.

מכיוון שיש לך רק חופשי שנתי (אני מניח), אז זה מה שיעבור לכרטיס החדש.
תודה רבה
11/06/14 20:16
46צפיות
אני אסע מחר להחליף. ננסה שוב באוטובוס, אולי הוא ישוב לחיים.
אם זה כרטיס אישי ולא אנונימי, לא צריך דבר
11/06/14 20:16
68צפיות
זה אמור לזכור לך את כל החוזים שהיו עליו. מה שכן, אני לא סוגר מה קורה בחוזים של מפעילים אחרים. (למשל אם הכרטיס שלך הונפק בדן בגוש דן, ויש עליו חוזה של נתיב אקספרס ), בטח האחרים כאן ישלימו את המידע הזה.

אני החלפתי פעם כרטיס שחוק , אבל היו עליו רק חוזים שהונפקו בדן (והכרטיס גם הונפק בדן), אז לא הייתה בעייה.
רב קווים שבוקים - הגנה
12/06/14 13:41
78צפיות
הי,
הכרטיסים הללו וגם הקוראים שלהם בעייתיים. חלק מהכרטיסים פשוט באיכות זולה. לפחות באגד בירושלים. המכשיר לא מצליח לקרוא אותם בחלק מהאוטובוסים, הנהג מתחיל לכופף את הכרטיס ואז מצבו מחמיר ובסוף נאלצים להחליף.
מה אפשר לעשות?
אם מדובר בכרטיס שיש לך בו נסיעות / כסף לזכותך או הנחה של סטודנט/נוער/קשיש וכו אז אין לך ברירה אלא ללכת לעמדות הרב קו ולהשקיע את הזמן בהחלפת הכרטיס.
אם מדובר בכרטיסיה רגילה אפשר לעבור לרב קו אנונימי אותו אפשר לרכוש ב- 5 ש"ח בכל תחנות האוטובוס ולפעמים גם אצל הנהג. במקרה זה אם אבד לא יוחזרו לך הנסיעות. מצד שני שמעתי מאנשים שהליך קבלת ההחזר ארוך ומתיש יש להגיש בקשה ואז שולחים לך את ההחזר בדואר מאוחר יותר פשוט לא מצדיק זאת לדעתם.

הכי חשוב איך להגן על הכרטיס?
בשום אופן לא לכופף או לקמט ! בדיוק כמו שלא תעשי זאת לכרטיס כספומט!
לא להכניס את הכרטיס לתוך המכונה של אגד אלא רק להניח מעל בדן ראיתי שמניחים בכל מקרה.
להכניס את הכרטיס לתוך כיס נילון קשיח. רצוי גם להוסיף חתיכת קרטון (כרטיס ביקור למשל) מאחור כך שלא ניתן יהיה לכופפו.

בהצלחה
הליך קבלת החזר ארוך ומתיש?
12/06/14 22:51
47צפיות
לא נתקלתי מעולם בדבר כזה (וזה הרב-קו החמישי שלי).עם דן וקווים סגרתי את הסיפור ב2 דקות.עם אגד נסעתי לעמדת רב-קו ושם אמרתי להם אילו חוזים היו לי על הכרטיס,ואפילו קיבלתי מסרון עם הסכום שמגיע לי.המסרון הוצג בקופה ולרב-קו הוטען לי הסכום.
מהרצליה לצומת קסם
11/06/14 18:08
53צפיות
שלום רב. האם יש קו מהרצליה לכיוון אריאל או אורנית או צומת קסם? תודה
עכשיו בגל"צ - דרור גנון מעודד מוניות שירות.
62תגובות
11/06/14 15:56
573צפיות
מיכל מנור יצאה לבדוק איך נוסעים מירושלים לנתב"ג, דרור גנון מפנה למוניות שירות. לטענתו ממש אין צורך באוטובוסים.

דרור גנון טוען שבעבר לא נסעו נוסעים באוטובוסים בין נתב"ג לירושלים. מילים שלו: "אפס כלום".

כשתשתחרר הקלטה, אני אעלה לכאן קישור.

הזוי, פשוט הזוי!!

(המשך...)
מיכל מנור יצאה לבדוק איך נוסעים מירושלים לנתב"ג, דרור גנון מפנה למוניות שירות. לטענתו ממש אין צורך באוטובוסים.

דרור גנון טוען שבעבר לא נסעו נוסעים באוטובוסים בין נתב"ג לירושלים. מילים שלו: "אפס כלום".

כשתשתחרר הקלטה, אני אעלה לכאן קישור.

הזוי, פשוט הזוי!!
עוד אוטובוס עלה באש
11/06/14 13:04
266צפיות
לא וולוו.
הפעם זה מרצדס OC500
התמנות בקישור http://hnn.co.il/gallery26397.html
º
מיידית להוריד את כל מרצדסים OC500 מהכביש
11/06/14 13:31
98צפיות
º
אולי הבעיה בתחזוקה של חברת ההסעות
11/06/14 14:38
62צפיות
לא של אגד ! הבעיה היא לחלוטין תחזוקה
11/06/14 17:12
183צפיות
לקויה של אותה חברה. גם הרכב שלך יעלה באש אם לא תטפל בו בזמן ולא תדאג להביט בשעונים כאשר נדלקת מנורה. במקרים רבים נדלקת מנורה ואז חובה לעצור מיד ולדומם מנוע ולקרוא לעזרה. נהגים רבים ממשיכים לנסוע והתוצאה שריפה !
ולשום חברה בישראל אין קציני בטיחות
11/06/14 17:25
132צפיות
כמו לאגד ודן. רק באגד ודן מקפידים הקפדה יתרה על כל פרט ופרט וההוראות מחמירות ביותר.
רוב החברות הפרטיות מנסות לחסוך ולא מבצעות טיפולים או תיקונים בזמן. וזו התוצאה: שריפה.
דרך-אגב: הנזק באוטובוס מינורי והוא יתוקן. אין לי ספק בכך. אם זה היה וולוו, הרכב היה נשרף לחלוטין קרוב לוודאי.
כאן הנזק הוא מינורי.
ועוד:
11/06/14 17:29
113צפיות
הסטטיסטיקה מראה שעל כל 150 וולוו שרופים - נשרף מרצדס אחד ! וגם בשריפה מינורית עם אוטובוס שתוך שבוע חוזר לעבודה.
הסטטיסטיקה מראה שעל כל 150 וולוו שרופים - נשרפים 17 אוטובוסי MAN שגם זה נתון טוב יחסית לחברת מאן. מתוך 17 שריפות במאן - 12 שריפות מינוריות.
המסקנה היא חד משמעית: צריך לרכוש רק אוטובוסים גרמניים.
º
מה עם סקאניה?
11/06/14 22:35
40צפיות
קצת מזכיר את הסקניות של שנות ה-70....
12/06/14 17:03
56צפיות
לא יותר מוצלחות מההן למעט העובדה שהסקניות של שנות ה-70 בעלות מנועי היאכטה סחבו בעליות של ירושלים הרבה יותר טוב, מהר וחזק ולא נשרפו בעליות...
º
אביתר נדלקה לו מנורה...אבל בסלולרי
11/06/14 17:33
53צפיות
עשה לי טובה - נדלקה לחברה הזו מנורה
11/06/14 17:50
121צפיות
אדומה ברשיון המפעיל שלה.... מדובר באוטובוס הכי אמין בישראל כיום והוא נוסע בקווים לאילת בלי שום בעיה.
למען האמת הסטטיסטיקה שלי מראה שמאז 1948 האוטובוס שהכי פחות נשרף היה ליילנד רויאל טייגר מרק 2 שבין השנים 1950 ועד 1994 נשרפו ממנו רק 250 אוטובוסים כאשר 150 מהם אינם קשורים לתקלה במנוע. 45 נוספים נשרפו מדגם זה כליל כתוצאה מפגיעת פצצות/מרגמות ונשק נוסף בגוף הרכב לו היה מנוע תת רצפתי במרכז השלדה. 45 מקרים אלה התרחשו בעת המלחמות. זכור מכולם המקרה בו נורו 3 מרגמות ע"י הליגיון הירדני ביום 08.06.1967 על אוטובוס מס' 66-382 בסמוך למוזיאון רוקפלר. תמונה של 66-382 השרוף הועלתה כאן בעבר על-ידי כאשר לידו עומד 66-379 המנוקב בכדורים.
º
מה עם תמונה של 66382 ?
11/06/14 18:31
41צפיות
פרסמתי בעבר כאן. אתה מוזמן לחפש.
11/06/14 19:01
77צפיות
נראה לך שיש לי זמן לחפש פה או אצלי תמונה??? כאשר תטפל בארבעה ילדים קטנים במקומי - אשמח לחפש לך....אשתי בישיבות פדגוגיות בבית הספר הערב ואני לבד עם הילדודס עד 21:00.
אני אנסה למצוא קצת מידע בשבילך בינתיים:
66-382 --------- 43 / 47 במקור ליילנד רויאל-טייגר מרק 2
"פרופיל"
דגם בינעירוני 1963 "הארגז" הועבר ל-"אגד" , נשרף מפגיעת פגז ירדני במלחמת ששת-הימים !
– ככל הנראה לא קיבל מס' פנימי מעולם!   1963
: תאריך כניסה לשרות: ?. תאריך סיום שרות: ?. ביום 06.06.1967 בעת מלחמת ששת-הימים,
    פגע פגז ירדני באוטובוס "אגד" (לשעבר: "המקשר") מס' 66-382 בדרך שכם, בסמוך למוזיאון רוקפלר
    בירושלים. בארוע זה נשרף האוטובוס כליל ! נהג האוטובוס משה מיוחס נפצע מפגיעת הפגז.
 אוטובוס מס' 66-382 נשרף והושמד בחודש יוני 1967 (ראו הערת שוליים לעיל) בירושלים, בטרם הונהגה
    שיטת המספרים הפנימיים שהוכנסה לתוקף ב-"אגד" שנים בודדות אח"כ. בעת הארוע היה שייך האוטובוס
    כבר לקואופרטיב "אגד".

בבקשה
11/06/14 22:31
70צפיות
בדיוק ככה ואני חוזר על ההסבר למען העצלנים:
12/06/14 17:06
43צפיות
הנה ההסבר:
צולם במוסך קרית-משה מיד לאחר מלחמת ששת-הימים ! בתמונה: מימין: כנראה 66-397 (אקווריום) שמרכבו הוחלף ואחר-כך אף שימש בתור אוטובוס סדנא עד 1996. באמצע: 66-382 שרוף לחלוטין לאחר שחטף פגז לגיון ירדני ביום 07.06.1967 ליד מוזיאון רוקפלר ובער שעות רבות עד לחילוצו. משמאל: 66-379 שחטף ירי נק"ל ליד מוצב הפעמון הסמוך לקיבוץ רמת-רחל בתחילת המלחמה. (קו 7). על הרכב נהג הנהג שובל ז"ל והוא נהרג באירוע הירי בו עלה הרכב גם על מוקש (לא רואים בתמונה) שגרם לפקיעת קרטר (אגן) השמן. בתו יפעת שובל, למדה איתי באוניברסיטה והיתה היפה במחזור....
ביקשתי לפני כמה דקות חוות דעת של קצין בטיחות
11/06/14 18:01
126צפיות
באגד (למרות שאוטובוס זה לא שייך לאגד ולא מטופל באגד) על המקרה הזה כי מעניין אותי לדעת מה סיבת הדליקה. העברתי לו את הקישור. הוא יבחן את התמונות ויחזור אלי עם תשובה בהקדם. לעניות דעתי מדובר פה בתחזוקה לקויה או בטיפול נדרש שלא נעשה בזמן.
יש לנו הערב תשובה: "מדובר בתחזוקה ירודה
12/06/14 22:18
51צפיות
של הרכב ויתכן שמדובר בהרכבת חלקים לא מקוריים (לא של מרצדס) במנוע האוטובוס. על פי התמונות קיים חשד שבסמוך למנוע נערך שינוי ע"י הרכבת צינור דלק קצר מדי שלא על-פי הוראות היצרן. הצינור המקורי יקר מאוד לעומת הצינור החליפי והלא תקני הקצר בשלושה ס"מ מהמקורי. מה שקורה הוא שהצינור החליפי נמתח ועומד בעומסים בלתי אפשריים. הוא נקרע ודלק זרם ממנו החוצה לכיוון המנוע החם. הנה הסיבה לשריפה". כידוע רבים מנסים לחסוך. חיסכון גורם לשריפה ! עד כאן דברי קצין הרכב באגד.
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 11/06
11/06/14 00:00
28צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
11/06/14 00:42
11צפיות
בוקר טוב ושאלת הכוונה בבקשה
11/06/14 06:42
31צפיות
אני צריכה להגיע מרחוב צירלסון (16) בפתח תקווה לרחוב פרישמן 90 בתל אביב בתחבורה ציבורית. מה הדרך הכי קצרה לעשות את זה?
המון תודה מראש.
תשובה-
11/06/14 09:01
27צפיות
קווים 10/16 מרח' ירושלים/תחנת קרית אלון עד רוטשילד (קו 10 החלפה בפרנקפורטר באותה תחנה, קו 16 עד אחרי פרנקפורטר וחצייה לצד השני) ולאחר מכן , החלפה לקו 82 עד תחנת כיכר רביןזה מאוד קרוב לפרישמן 90 (2-3 דק' הליכה ברגל)
נסיע מתל אביב למחלף שורש בשבת ב11:00
11/06/14 12:08
36צפיות
אני מחפס מןנית שרות מתל אביב לשורש. ליתר דיוק למסעדת מוזה בהר ב11: בבוקר בשבת ב21.6
מוניות השירות יוצאות מהתחנה המרכזית בתל אביב
11/06/14 12:57
37צפיות
מרחוב צמח דוד. המונית תוריד אותך במחלף שורש.

בחזור, אני לא יודע אם תצליח לתפוס מונית שירות לתל אביב, כולן יוצאות מלאות מירושלים.
במקום לחכות למונית בחזרה...
11/06/14 14:36
33צפיות
אפשר לנסות להגיע לירושלים משורש ולעלות על מונית שירות משם, או אופציה אחרת (אולי שאר חברי הפורום יודעים יותר ממני)
כשאתה נוסע לשורש בקש מהנהג את מספר הטלפון
11/06/14 22:43
17צפיות
של הסדרן בירושלים. לפני שאתה חוזר תתקשר אליו ובקש ממנו שישמור לך מקום במונית שיוצאת מירושלים. הנהג יאסוף אותך משורש, כאשר כמובן התשלום הוא מחיר מלא מירושלים לתל אביב
11/06/14 18:06
11צפיות




מהרצליה לצומת קסם
11/06/14 18:11
27צפיות
שלום רב, האם יש אוטובוס מהרצליה לאורנית או לאריאל או לצומת קסם? תודה
יש מרעננה, קווים 275/276 של אפיקים.
11/06/14 20:07
17צפיות
אפשר גם להגיע מהרצליה באמצעות קו 551 של אגד לצומת ירקון ושם להחליף לקווים השונים אל אריאל, אורנית ומחלף קסם.
מחולון ל-ללוד בבקשה
11/06/14 19:35
23צפיות
מישהו יודע איך אני מגיעה מחולון, איזור -דב-הוז - אילת - המעפילים
ל- אבא הלל סילבר 13 בלוד ???
עדיף לא ברכבת אלא באוטובוס
תודה רבה למי שעוזר
קו 144 של אגד בשעות הבוקר בלבד.
11/06/14 20:04
20צפיות
תחנת הירידה היא: אבא הילל סילבר / פסח לב.

אם מדובר על שעות אחרות, צייני זאת.
איפה הקו נמצא? ומה משך הנסיעה ?
11/06/14 20:33
20צפיות
אני צריכה להיות שם ב 8 בבוקר
º
*8 שמונה וחצי
11/06/14 20:36
6צפיות
אפשר לצפות במסלול באתר אגד ובאתרים הבאים:
11/06/14 20:59
14צפיות
www.bus.gov.il - אתר המרכז את הלו"ז והמסלולים של כל הקווים בכל רחבי ישראל.

אתר המפות הממשלתי - www.govmap.gov.il באתר זה, יש לעבור ללשונית יישומים, לבחור ב"חיפוש קווי אוטובוס" ולהזין את המספר 144, חשוב לבחור את כיוון הנסיעה הנכון וכך מקבלים את כל התחנות על גבי המפה וברשימה בצד.

לגבי זמן הנסיעה. מעולם לא נסעתי בו מחולון ללוד, אבל זה ייקח כמעט שעה להערכתי, אז כדאי שתצאי בשעה 7 בבוקר.
º
אם עלייך להגיע ב8:30, צאי ב7 וחצי.
11/06/14 21:11
6צפיות
הקו לא עובר ליד הבית שלי וגם לא באיזור
11/06/14 23:13
16צפיות
יש דרך אחרת?
יש לו תחנה בההיסתדרות פינת אילת.
12/06/14 01:13
12צפיות
אחרת יש לנסוע עם קו 143 של אגד מדב הז עד לתחנה הראשונה שלו בדרך השבעה - כביש 44. בתחנה זו יש לרדת ומאותה התחנה בה יורדים ממשיכים עם קו 144.

אופציה נוספת היא להמשיך עם קו 144 עד לצומת מסובים, לעבור לתחנת האוטובוס שבכיוון הנסיעה לאור יהודה ויהוד ולעלות ממנה על 244 של אגד או 475 של קווים (244 טיפה יותר מהיר).

האופציה השנייה, פעילה מבוקר ועד לילה, כך שתוכלי לחזור גם באופציה השנייה.
איזה קו מגיע לנוה צדק מתחנה מרכזית תל אביב?
11/06/14 21:57
33צפיות
איזה קו מגיע לנוה צדק מתחנה מרכזית תל אביב?
º
41
11/06/14 22:41
8צפיות
º
דיווחים והודעות
10/06/14 20:22
72צפיות
הנשיא העשירי ראובן ריבלין
10/06/14 15:25
148צפיות
הרשו לי לברך את הנשיא העשירי של מדינתנו רובי ריבלין.
שימלא את תפקידו נאמנה לטובת העם והתושבים
וזה קשור לפורום כי? צפויים שיבושים בתח"צ?...
10/06/14 15:30
145צפיות
טוב שאני לא חבר כנסת, מה זה לא היה מתאים לקרוא לו "יחי, יחי, יחי", יותר מתאים "חי חי חי".
נראה לי שכשרשום OFF אין קשר לפורום
10/06/14 15:33
137צפיות
אבל ז בהחלט קשור לכולנו, בכל זאת הוא האזרח מספר 1 במדינה עכשיו:)
º
נו טוב, הוא יותר טוב מקצב וגם קוראים לו Xובי
10/06/14 15:55
296צפיות
נו טוב, הוא יותר טוב מקצב וגם קוראים לו Xובי
º
צפויה תנועה ערה בסמוך למקום מגוריו.
10/06/14 18:30
52צפיות
מזל טוב
10/06/14 16:27
96צפיות
יש דברים אצלו שלא אהבתי בתור יו"ר הכנסת,אבל אם אני משקלל את היתרונות והחסרונות הוא המועמד הסביר ביותר אחרי דן שכטמן.  שיהיה לו ולנו בהצלחה.
נראה שהחלו עבודות ל"ריבוע" מסילות בין
09/06/14 15:41
378צפיות
בין תחנת ת"א האוניברסיטה לתחנת הרצליה..
אתמול הבחנתי ב צוות שעסק במה שנראה כמו הזזת כבלי תקשורת באזור מחלף גלילות..  כמו כן, ניתן לראות כי נפרסה גדר זמנית ממערב לזוג המסילות הקיימות.
גם יישרו שם שטח ממערב למסילות בין התחנות
09/06/14 15:56
251צפיות
העבודות מתחנת האוניברסיטה ועד צפונית לרשפון מתקדמות לאחרונה בקצב מהיר, משבוע לשבוע רואים שם התפתחות.
º
על ה
10/06/14 10:14
36צפיות
לפני כשנה ראיתי שביצעו בשטח שבין המסילות
10/06/14 15:22
161צפיות
לנתיבי איילון מצפון לגלילות כריתה מסיבית של עצים. ככה"נ גם זה היה קשור לפינוי שטח עבור שתי מסילות נוספות.
נדחה הסיור המתוכנן בכביש 1
08/06/14 22:55
282צפיות
ערב טוב,
לצערי, הסיור המתוכנן בכביש 1 נדחה למועד בלתי ידוע אי-שם בחודש אוגוסט. הנהלת הפורום בוחנת אפשרות  לקיים את הסיור במנותק מבכירי עיריית ירושלים ועי"כ לנסות להקדימו בכ"ז. הודעה על המועד החדש תפורסם בהקדם האפשרי. עמכם הסליחה.
º
בקרים סמויים יפקחו על רמת השירות ברכבת ישראל
11/06/14 09:48
82צפיות
יפה מאוד
11/06/14 09:55
110צפיות
נקווה רק שזה לא יוביל להגדלת הריפודים...
מה עם בקרה על האינטרנט ברכבת? נראה שהרכבת מתייחסת לזה כאל "שירות אקסטרא" ובהתאם לכך כמות הפעמים בהם האינטרנט לא עובד. כשמתלוננים אליהם הם מתרצים את זה בזה שזה תוספת לשירות.
מה זאת אומרת הגדלת הריפודים?
11/06/14 13:39
99צפיות
אתה רומז לשביתה איטלקית?
נדמה לי שהוא רומז לזמנים שקל יותר לעמוד בהם
11/06/14 15:38
94צפיות
אם תוסיף לכל עצירה שתי דקות של המתנה בתחנה, ברור שתמיד תעמוד בזמנים
התאמת לו"ז קווים של "קווים" ללו"ז הרכבת החדש:
11/06/14 14:31
161צפיות
עדיין לא ניתן לראות באתר קווים ובאתר כל-קו את הזמנים החדשים.
כתובות אינטרנט מצורפות:
חנוכת כביש 411 החדש
11/06/14 18:42
240צפיות
הבוקר נפתח הקטע המרכזי של כביש 411, מהפרדה מפלסית גבירול ועד צומת עקרון ("בילו סנטר").
התנועה מאיזור התעשיה/קרית משה לכביש החדש חסומה ולא ניתן להכנס אליו, אלא דרך צומת גבירול. כתוצאה מכך מגבירול עד לשילר הנסיעה היא ללא רמזורים ועיכובים, שתי דקות ואתה בשילר.
הכביש נראה איכותי אם כי העבודות לא נסתיימו לחלוטין ויש עוד כמה תיקונים לעשות.

בשילר הוצב רמזור לפניה שמאלה לתוך רחובות, כרגע נראה שלא ממש מסונכרן ונותן זמן רב מדי למגיעים מתוך רחובות, מעט מאד מכוניות עמדו שם אבל מופע הרמזור היה ארוך מאד. אולי יתוקן בהמשך.

אחרי שילר הכביש עבר סופית לתוואי החדש שלו עד צומת עקרון. יש רמזור חדש נוסף בכניסה לגבעת ברנר אבל הוא מסונכרן עם הרמזור של שילר ולכן יש רק עצירה אחת.

בצומת עקרון אין פניה חופשית ימינה, כנראה בגלל הכניסה למשתלה. כך שהיציאה לכביש 40 מסורבלת. צפויים שם פקקים בשעות העומס כי הפונים דרומה לא יכולים לעקוף את הרמזור, כך שמבחינה זו אין ממש התקדמות. אבל זו ההערה היחידה שלי, סה"כ כביש מצויין שיוריד הרבה מאד מכוניות מהתנועה בתוך רחובות ובעיקר מדרך הים, רוז'נסקי, איזור תחנה מרכזית, חזית הדרום וכביש שילר כמובן.

נקווה שבקרוב ייסלל גם כביש עוקף גיבתון (המקביל בתוואי שלו לכביש החדש) ותתאפשר נסיעה שפויה מדרום רחובות למערבה, גם בלי לצאת לכביש החדש (הרבה שכונות חדשות נבנות באיזור זה).

עד כאן משדות פלשתים!
º
בשעה טובה! הנה הודעה ומפה
12/06/14 19:20
215צפיות
בשעה טובה! הנה הודעה ומפה
תתחדש!
12/06/14 22:59
101צפיות
עכשיו חסר רק קטע מנהור קטן מתחת לשילר ואני מסודר.
גם אתה בועז
13/06/14 13:28
67צפיות
אני מבין שאתה ממשיך להגיע למשפחתך בדרום רחובות, ובכל פעם יש שיפור מסויים בהגעה. חבל רק שהתהליכים האלה כל כך אטיים...
אכן, העסק משתפר.
13/06/14 21:45
47צפיות
למרות שבוצעו  בסביבה כמה פרויקטים בשנים האחרונות, יתכן שקידום תשתיות בשפלה ובסביבת רחובות מתונה משהו. אבל...! בכל פעם שאני מצפין או מדרים יש לי תחושה של תנופת פיתוח אדירה; מהפכה של ממש ביחס לשנים עברו ושרי תחבורה קודמים. איני יכול לומר שאיני מרוצה מכך.   
ומתי ירחיבו סוף סוף את הקטע לאורך בילו
13/06/14 19:12
56צפיות
סנטר? הקטע ה"זמני" הזה מחכה כבר למעלה מעשור...
למיטב ידיעתי, הקטע נכנס להקפאה
14/06/14 18:25
28צפיות
בעת ביטול מנהלת כבישי הרוחב המושחתת.
אחד הפרוייקטים שלה היה כביש 411 דו מסלולי לכל אורכו עם חיבור לכביש 6 (מחלף חולדה/מזכרת).
חלק מעבודות ההכנה בוצעו באופן ספורדי במקומות שבהם לרשויות המקומיות היה אינטרס לכך (הכניסה למזכרת בתיה, בילו סנטר עצמו) אבל לא המשיך להתבצע פרוייקט מאוחד ורציף.
בעת ביטול המנהלת ההחלטה היתה להתמקד ב-431 (7 המרכזי כבר היה מוכן) ו-411 נכנס להקפאה כמו 551.
ביצוע 411 בקטע המערבי שלו לאורך השנים (מצומת כביש 42 עד צומת עקרון) נובע כולו מדחיפה של עיריית רחובות ולא כחלק מהפרוייקט הארצי של כבישי הרוחב.
כנראה שלעקרון ומזכרת לא מספיק חשוב להשלים את העבודה על הקטע המזרחי של הכביש.
ככל הידוע לי זה היה פרויקט של מע"צ
14/06/14 23:05
22צפיות
אני לא מבין למה ביטול המנהלת אמור להקפיא פרויקט חיוני שאין לו קשר של ממש לכביש רוחב אבל יש לו חשיבות בטיחותית ותחבורתית.
ודאי, המנהלת היתה שייכת למע"צ
15/06/14 00:36
20צפיות
היא הוקמה בתוך מע"צ ע"מ לסלול 9 כבישי רוחב שיהיו מוכנים עם פתיחת כביש 6 ב-03'.

מלבד כביש 7 בחלקו המרכזי היא לא עשתה דבר. הבטלנות הזו שנמשכה 7 שנים היתה גורם מרכזי בהחלטתם של נתניהו וזליכה - לא רק לסגור את המנהלת, אלא גם לסגור את מע"צ ולהקים חברה חדשה (כיום "נתיבי ישראל").

לגבי השיקולים שלהם להקפיא - אני מניח שהם החליטו להתרכז ב-431 ולהעביר את המאמץ לשם, פשוט קבעו סדרי עדיפויות (כמו שהקפיאו את 551 והתרכזו רק ב-531). בסופו של דבר תמיד תהיה מגבלה מסויימת של תקציב וכ"א.
קו 236 שיסע ממרכז הכרמל לרכבת מרכז
12/06/14 10:18
278צפיות
לפי מה שפוסם בכלבו, הקו יתחיל לפעול מיום ראשון 22.6.14
הוא יתחיל את נסיעתו ממרכז הכרמל, שדרות מוריה, מרכז חורב, כיכר אליזבת, יסע בדרך נחל הגיבורים, קרית הממשלה ויסתיים ברכבת מרכז השמונה.
הוא יפעל ממרכז הכרמל מ6:50 עד 8:50 ומרכבת מרכז השמונה מ15:40 עד 18:00 בתדירות של כל 20 דקות.
ממרכז הכרמל לרכבת מרכז השמונה
12/06/14 16:25
139צפיות
ניתן לעשות בכרמלית...
הבעיה היא בניסוח ולא במסלול
12/06/14 17:06
122צפיות
אמנם הכרמלית חצי רלוונטית עד שתשולב בכרטוס, אבל ברור מהמסלול שזו לא מטרת הקו. מתאור המסלול  ברור שהוא אמור להביא מאזור חורב לקריית הממשלה והעיר התחתית. והקטע ממרכז הכרמל עד חורב הוא רק בשביל תחנת קצה לפני שמגיעים לחלק הדרומי של מוריה.
לטעמי, קצת חבל שעושים ניסוי כל כך הססני ומוכוון יוממים, ואני מקווה שישווקו אותו כראוי. אם כבר מגששים, יש יותר סיכוי להבין מה קורה כשבונים לו"ז לשני הכיוונים, שפועל גם בשעות השפל. כך אפשר לגלות גם נוסעים פוטנציאליים שלא ידעו על קיומם. אבל אני מניח שקשה להפעיל קו ניסיוני בהיקף כזה, שדורש הרבה יותר תשומות.
נקווה שמדובר בסנונית, שתצליח ותוביל לשימוש טוב בכביש נחל הגיבורים - שיש לו לדעתי פוטנציאל, אף שאינו כביש קלאסי לשירות אוטובוסים.

יותר הגיוני להוציא אותו מהאוניברסיטה
13/06/14 13:59
74צפיות
לתושבי ציר מוריה יש הרבה אפשרויות כמו 136, 28, 37 כולם בתדירות. נקודת החולשה של הקו החדש ניראית לי למטה בעיר התחתית הפקוקה בבקרים. יידרש לו כחצי שעה להגיע למטה למשטרה ועוד חצי שעה משם לרכבת...
136 כבר לא מגיע לקרית הממשלה, באפריל השנה
13/06/14 14:06
53צפיות
קיצרו אותו לבת-גלים.
כבר יש אוטובוס נורמלי מתחנת רכבת בחיפה
13/06/14 14:40
73צפיות
לאוניברסיטה? כי לפני כמה שנים זה היה סיוט להגיע מתחנת חוף הכרמל עד שהאוטובוס הגיע לאוניברסיטה.
מה לא נורמלי בקווים 46/146?
13/06/14 15:47
58צפיות
אין דרך קצרה יותר בין חוף הכרמל לאוניבסיטה מהדרך של 146 ו-46 מלבד ליסוע דרך המנהרות ולא בטוח שנסיעה דרך המנהרות לאוניברסיטה תהיה הרבה יותר קצרה.
הם עושים את המסלול הקצר ביותר לאוניברסיטה
13/06/14 21:43
42צפיות
הבעיה שהם לא מתואמים כל כך עם זמני הרכבת בחוף הכרמל, אך מתואמים עם מועדי השיעורים באוניברסיטה. עד לפני פחות משנה הקו יצא בתדירות של פעם בשעה במרבית שעות היום וזה בהחלט לא היה שירות סביר. אחרי הרפורמה האחרונה הוא החל לצאת פעם בחצי שעה (בבוקר אפילו יותר) והקשר עתה בין חוף הכרמל לאוניברסיטה הרבה יותר טוב.
מיום שישי הקרוב - קו חדש לציבור החרדי 975 בין
14/06/14 12:03
78צפיות
ריכוזי האוכלוסיה החרדית בחיפה לבין קרית צאנז בנתניה, ללא תחנות בין מרכז הקונגרסים בחיפה לבית חולים לניאדו בנתניה.
נסיעה אחת בשישי אחר הצהריים בכל כיוון.
ואני מניח שיפעל גם במוצ"ש.
לכבוד מונדיאל 2014 - שרשור רכבות וכדורגל
57תגובות
10/06/14 18:45
392צפיות
כמו מדי 4 שנים אני מעלה כאן את כל אצטדיוני המונדיאל ואת תחנות הרכבת/מטרו המובילות אליהם (בע"מ כפי שנראה בהמשך).

שתי הערות כלליות לפני שנצלול:

א. איכות רוב התמונות גרועה - ברזיל עדיין מקופחת בגוגל, ובניגוד לדרא"פ שקיבלה תמונות מעולות סמוך לתחילת הטורניר שלה, בברזיל הגוגל בנוי...

(המשך...)
לכבוד מונדיאל 2014 - שרשור רכבות וכדורגל
כמו מדי 4 שנים אני מעלה כאן את כל אצטדיוני המונדיאל ואת תחנות הרכבת/מטרו המובילות אליהם (בע"מ כפי שנראה בהמשך).

שתי הערות כלליות לפני שנצלול:

א. איכות רוב התמונות גרועה - ברזיל עדיין מקופחת בגוגל, ובניגוד לדרא"פ שקיבלה תמונות מעולות סמוך לתחילת הטורניר שלה, בברזיל הגוגל בנוי עדיין טלאי על טלאי (כמו המדינה עצמה...).

ב. בהשלמה ל-א', המדינה לא ממש התכוננה לטורניר ורוב האתרים עדיין בבניה (!). בכל מקרה חלק גדול מהם כלל לא הותאם לתח"צ כמתחייב מארוע כה גדול וקל וחומר לא לרכבות. חבל.

נתחיל כמובן במרקאנה (כולם ביחד במבטא המתאים: "חברררר שלי רררומארררריו במררררקאנה"....) שיארח את הגמר.
הנה האצטדיון הישן-חדש לאחר השיפוץ המקיף, המארחים מקווים לחוויה מתקנת אחרי הטראומה של שנת 50'.
קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
116תגובות
10/06/14 11:17
963צפיות
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.

נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.

(המשך...)
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.

נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
כתובות אינטרנט מצורפות:
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום