בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

‬ שרשור הכוונה ומודיעין 30/04
51תגובות
30/04/14 00:10
96צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.

(המשך...)
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי
48תגובות
30/04/14 00:09
1201צפיות
לאחרונה בדן החלו להוציא את המכוערניות מהמגרשים למוסכים על מנת להשמיש אותן לקו ולנסיעה בכלל.
הופקו לקחים ויש לקוות שמה שקרה בחיפה שכתוצאה מהעמידה בשמש זמן רב כל כך בין היתר התפוצצו צמיגים ושאר מרעין בישין - כאן לא נראה זאת.
במקביל מתבצעות נסיעות הדרכה לנהגים להכרת המסלול, הוכנו סידורים חדשים ולוחות...

(המשך...)
לאחרונה בדן החלו להוציא את המכוערניות מהמגרשים למוסכים על מנת להשמיש אותן לקו ולנסיעה בכלל.
הופקו לקחים ויש לקוות שמה שקרה בחיפה שכתוצאה מהעמידה בשמש זמן רב כל כך בין היתר התפוצצו צמיגים ושאר מרעין בישין - כאן לא נראה זאת.
במקביל מתבצעות נסיעות הדרכה לנהגים להכרת המסלול, הוכנו סידורים חדשים ולוחות זמנים.

הוחלט מה שהוחלט וזו הולכת להיות פארסה, התוצאה היא שהקו יתחיל לפעול ללא שום הכנה וארגון תשתיות נצרכות.
מתחילים להתקין 7 ולדיאטורים בכל מכונה. כרגע אין כל מכונת תשלום וכרטוס בתחנה, לא נתיב בלעדי, לא עדיפות ברמזורים, לא תחנות מיוחדות ושום הכנה, נתיב התח"צ שבזבוטינסקי שמתפקד כנתיב של משאיות הירקות יכיל כעת גם את הקו הזה.
קו 51 ימשיך לפעול במקביל ויקוצץ בתדירות וידולל עם הזמן.
המסלול לא עובר מתחנה מרכזית פתח תקווה כמו הקו המקורי קרי אורלוב אלא מהשוק ורחוב פינסקר / שטמפפר.
בתחנות הקצה טרם נעשו שינויים ולא ברור איפה יש מקום בשתיהן להכיל מכונות של כ-19 מטר.
הקו יעבור באיזורים רוויים בפקקים מלבד זבוטינסקי גם בתחנה המרכזית הישנה, דרך סלמה ושד ירושלים כשבסה"כ יש 50 תחנות.


איך אתם מחכים לזה
29/04/14 18:39
720צפיות

לא ג'לצים ,אבל לו"ז החדש  של הרכבת החל מ 15 ליוני .
והוא כבר מעודכן באתר הרכבת
29/04/14 18:51
536צפיות
והנה אני שוב עם המחקרים המעצבנים שלי על הקו לב"ש, מצ"ב קובץ של זמני הנסיעה במקטעים השונים פעם והיום, כולל הלו"ז שפורסם כאן בינואר (?).
תראו מה קורה
29/04/14 19:09
286צפיות
אם רוצים להגיע מב"ש לנתב"ג...
אגב, אני לא יודע כמה זה מייצג באמת משהו
29/04/14 18:53
284צפיות
אבל אין רכבות לילה באתר בתאריכים האלו...
לדעתכם זה אומר משהו?
º
יש רכבות לילה, אבל רק בין נהריה לנתב"ג
29/04/14 18:54
116צפיות
º
כן, זה מה שהתכוונתי.
29/04/14 18:57
79צפיות
בלו"ז החדש לא מופיעות רכבות לילה ל/מ באר שבע
29/04/14 18:53
238צפיות
אז או שעדיין לא החליטו לגביהן, או שהחליטו לא להחזיר אותן.
שינוי לעומת מה שבועז פרסם בפורום בעבר:
29/04/14 19:21
285צפיות
הרכבת הרביעית בשעות השיא בין חיפה לת"א (שממשיכה לבאר שבע) לא יוצאת מלב המפרץ אלא מחיפה מרכז השמונה וכן עוצרת בבת גלים (וכך גם בכוון השני).
הנוחיות התפעולית של חיפה מרכז לעומת לב המפרץ כנראה עדיין משפיעה ברכבת יותר חזק מהמרכזיות התחבורתית של התחנות.
לב המפרץ איבדה מחשיבותה כתחנת מעבר בעקבות
29/04/14 19:29
268צפיות
הפעלת המטרונית, ואולי זאת גם הסיבה לשינוי הזה. היום אפשר להגיע מרוב הקריות לחיפה מרכז באוטובוס אחד. ואפילו מנשר, אם רוצים, אפשר להגיע ב-112 לחיפה מרכז או ב-111, 146 לחוף הכרמל.
זה לא מדוייק, עדיין מרכזית המפרץ היא תחנת קצה
29/04/14 19:38
197צפיות
למספר רב של קווים ממקומות כמו שפרעם, כרמיאל, קרית טבעון, נצרת ועוד.
מהקריות היה אפשר להגיע גם לפני המטרונית לתחנת קרית מוצקין או לתחנת קרית חיים באוטובוס אחד והחשיבות של לב המפרץ אינה דווקא בקישור מהקריות.
בנוסף, הלו"ז שבועז פרסם פורסם כבר לאחר שהמטרונית החלה לפעול, כך שכנראה לא זו הסיבה אלא סיבות תפעוליות של הרכבת.
נכון, אבל זה מזערי.
29/04/14 19:46
142צפיות
מכרמיאל עדיף לנסוע לעכו, מנצרת וקרית טבעון עדיף לנסוע ב-826 לתל אביב, מה שמשאיר מעט מאד מקומות שמרכזית המפרץ היא התחנה העיקרית שלהם. צריך לזכור על מה אנחנו מדברים פה: לא על ביטול מוחלט של העצירה בלב המפרץ, אלא בסך הכל על אי-הגברת התדירות.
בכל מקרה יש הגברת תדירות בלב המפרץ בגלל
29/04/14 20:06
160צפיות
התגבור המשמעותי של הרכבות הפרבריות, אבל התפיסה של הרכבת היא תפיסה לא נכונה ונובעת משיקולי נוחות תפעולית.
חיפה בת גלים צריכה להיחשב תחנה פרברית ולב המפרץ צריכה להיחשב תחנה מרכזית יותר מחיפה מרכז.
זה שלרכבת נוח להוציא רכבות מחיפה מזרח זה תפעולי בלבד. הרכבת צריכה לחשוב בכוון שלב המפרץ וחוף הכרמל הן התחנות הראשיות, חיפה מרכז תחנה משנית וחיפה בת גלים תחנה פרברית בלבד.
לב המפרץ זה אחד מהמרכזים התחבורתיים הגדולים בישראל והוא עומד להתפתח בעתיד עם שילוב של אמצעי תחבורה נוספים כמו הרק"ל מנצרת, הרכבל וגם רכבת העמק והרכבת מכרמיאל שכנראה יגיעו אמנם עד חוף הכרמל, אבל לב המפרץ תהיה תחנת החלפה חשובה גם עבורן.
לדעתי אין צורך ב3 סוגים
30/04/14 11:50
82צפיות
בדומה להפרדה שצריך לבצע בין קווי שירות, פרברי ומהיר(אין צורך ביותר מזה במערכת כזו קטנה) כך מספיק להפריד את סוגי התחנות לתחנות פרבריות או תחנות ראשיות שבהן עוצרות כל הרכבות, זה גם הגיוני יותר מבחינה תפעולית - ככל שיש פחות סוגי רכבות עם מהירות ממוצעת שונה בקטע מסויים כך ניתן לנצל אותו טוב יותר מבחינת קיבולת(חבל שאין כלים חינמיים נורמליים ליצירת דיאגרמות דרך-זמן, הרבה יותר קל לראות את זה בצורה גרפית)
לכל כלל יש יוצא מן הכלל
30/04/14 12:16
67צפיות
וחיפה מרכז היא תחנה יוצאת מן הכלל כי בשעות השיא ובשעות הלילה כן הגיוני שרכבות בינעירוניות או חלקן יעצרו בה ואילו בשעות השפל בהחלט יספיק אם רק רכבות פרבריות יעצרו בה.
צריך לזכור שבגלל שבחיפה קווי אוטובוס בינעירוניים לא נכנסים לתוך העיר, יש יתרון לעצירת רכבות בינעירוניות בתחנה הנמצאת במרכז העיר. מצד שני יש גם מקום לרכבות בינעירוניות מהירות יותר שלא יעצרו בה.
זה ההבדל בין מודל תיאורטי לבין התאמת המודל למציאות בשטח.
רק אם יחליטו שחיפה היא נקודת קצה צפונית של רכבות בין עירוניות וכל הקווים מצפון וממזרח לחיפה (לצורך הענין מצפון וממזרח ללב המפרץ) הם פרבריים בלבד, יהיה נכון להגדיר את חיפה מרכז באופן גורף כתחנה ראשית.
כל עוד יש קווים בינעירוניים בין מודיעין ובאר שבע לנהריה, יש מקום גם להגדרות ביניים.
זה לא מודל תיאורטי
30/04/14 12:48
59צפיות
אלא מודל מוכח ועובד, כמובן שהוא לא רלוונטי למצב בשטח כיום והמערכת רחוקה שנות אור מלהיות מותאמת אליו אבל צריך לשאוף לשנות את המערכת כדי להתאים אותה אליו ולא אותו אליה(ואז בעצם מאבדים את היתרון של הקיבולת מה שחשוב במיוחד בשעות השיא), החלפת רכבות זו לא מילה גסה ובשעות הלילה אין בכלל צורך ברכבות מהירות ולכן כל התחנות צריכות לקבל שירות.
לרכבת אין מספיק ציוד נייד כדי ליישם הפרדה
30/04/14 13:11
78צפיות
מלאה בין קווים פרבריים לבינעירוניים. ראה את הבעיה של קו שדרות/אשקלון/משה דיין - ת"א/הוד השרון.
ולכן יש תחנות שההגדרה שלהן אינה חד-משמעית.
למשל, כדי לספק שירות נאות לתחנת חדרה בשעות השיא אין ברירה אלא שחלק מהרכבות הבינעירוניות יעצרו בה.
וזה המצב גם בקרית גת וברמלה שלמרות שהן תחנות פרבריות באופיין, רק רכבות בינעירוניות עוצרות בהן.
זה לא רק ציוד נייד
30/04/14 13:26
63צפיות
יש עוד הרבה מה לעשות מבחינת התשתית(חשמול, מסילות,איתותׂ), בקיצור הדרך עוד ארוכה עד שיהיה אפשר ליישם את הרעיון באופן טוב.
ואגב, התפיסה השגויה של הרכבת באה לידי ביטוי
29/04/14 20:11
194צפיות
גם ברכבות הלילה שלא עוצרות בלב המפרץ למרות שלב המפרץ היא תחנת קצה של קווי לילה המגיעים מהגליל המערבי ומהגליל לחיפה.
זה נכון מאד. בחיפה יש עדיין לא מעט בעיות
29/04/14 20:32
144צפיות
עם המעברים בין קווי הלילה השונים, בעיקר בלב המפרץ.
תחנת לב המפרץ סגורה בלילה בגלל הקניון
29/04/14 23:25
131צפיות
התחנה נבנתה באופן פרטי על ידי הקניון, זכתה להצלחה שלא ציפו לה (לשם השוואה, תחנת חוצות המפרץ שמשתרכת מאחור), והמחיר לזה הוא שהכניסה והיציאה לתחנה נעשות רק דרך הקניון.

מאחר והקניון סגור בלילה, גם התחנה סגורה בלילה, כך זכור לי, אאל"ט וטל"ח.
אבל התחנה ממילא עומדת להשתנות בגלל רכבת העמק
30/04/14 02:06
140צפיות
והולכים להזיז מעט את מיקומה ואת דרכי הכניסה אליה, כך שבעתיד ממילא תתבטל התלות בקניון.
אפשר לבטל את התלות הזו כבר כעת וליצור כניסה אליה שלא דרך הקניון.
לא ברור לי איך לא ציפו להצלחה כאשר התחנה נמצאת בסמוך למרכזית המפרץ.
זה המרכז התחבורתי הגדול ביותר בצפון.
חוצות המפרץ היא תחנה איזוטרית שאין שום מקום להשוות בינה לבין לב המפרץ.
º
הגשר החדש מעל הרציפים בקצה הדרומי כבר מוכן.
30/04/14 02:11
71צפיות
אני לא זוכר אם זה היה בלו"ז שבועז פרסם
29/04/14 19:39
202צפיות
אבל שלוש מהרכבות בין ת"א לחיפה בשעות השיא של הצהריים (אלו שמתחילות בב"ש) עוברות בדרך גם בחדרה-מערב.
מעניין מה גרם לשינוי הזה, ולמה דווקא רק בצהריים.
השינוי הוא ברכבות אחה"צ לכוון צפון וברכבות
29/04/14 19:58
150צפיות
בבוקר לכוון דרום. זה שינוי לעומת הלו"ז שבועז פרסם והוא כנראה נובע מכך שהרכבת גילתה שהלו"ז החדש פוגע בקישוריות בין חדרה לתל אביב בשעות השיא.
בלו"ז הקיים חלק מהרכבות בשעות השיא בין מודיעין לחיפה עוצרות גם בחדרה מערב. בלו"ז החדש זה בוטל.
וכנראה מבחינת הלו"ז יוצא פיזור טוב יותר אם מוסיפים את חדרה מערב לרכבת מ/ל באר שבע ולא לרכבת מ/ל מודיעין.
אולי גם לא רוצים להעמיס על הקו למודיעין
29/04/14 21:12
118צפיות
שגם ככה עוצר בבנימינה ולפעמים גם בעתלית (בשעות השיא?).

אגב, האם יכול להיות שזה באמת מוסיף רק שתי דקות לנסיעה? הרי הרכבת אמורה לנסוע מהר במסילה הזו... או שבשל העיקול המהירות שלה איטית יותר שם?
הרכבת תמיד מאיטה בחדרה
29/04/14 21:24
115צפיות
פעם בשעה עוצרת רכבת בעתלית במהלך כל היום.
תודה לכולם על הניתוחים. היות שאין לי זמן
29/04/14 20:34
213צפיות
לנתח בעצמי, אני מעריך מאד כל נקודה שמישהו מעלה פה
º
די שולי, אבל החזירו את הרכבת לדימונה...
29/04/14 21:27
94צפיות
כרגע היא מושבתת
29/04/14 21:36
123צפיות
לפי מה שהבנתי זה בגלל תיקון של קרונות... ולא ביטלו אותה.
º
מה עם שיפור בקו חולון הוד השרון?
29/04/14 23:25
98צפיות
אין שום שיפור. הרכבת מנציחה את העוול
30/04/14 01:29
183צפיות
של 2 רכבות בשעה בתחנות חולון ובת ים גם בשעות השיא.
זה מגוכח, הקו הוא ה S-bahn של גוש דן.
30/04/14 03:47
175צפיות
אמנם יש צוואר בקבוק באיילון אז אולי אין סלוטים, אבל קו הרכבת העירוני הזה מצדיק לפחות 3 אם לא 4 רכבות בשעה כיום, עם שאיפה לתדירות דמויית מטרו בעתיד.
אבל הקו הזה בינתיים הוא שילוב של קו פרברי
30/04/14 03:56
156צפיות
וקו בינעירוני, וכל עוד אין הפרדה בין הרכבות משדרות/אשקלון לרכבות שמוצאן במשה דיין (ויש רק רכבת אחת בשעה שמוצאה במשה דיין) זה המצב.
זה כנראה ישתנה בשנה הבאה כאשר תושלם מסילת באר שבע - אשקלון.
אגב, מה שכתבת כן קורה בלו"ז החדש....
30/04/14 04:28
174צפיות
אבל במטרופולין חיפה. בין עכו לחיפה יהיו בשעות השיא 4 רכבות בשעה ובשעות השפל 3 רכבות בשעה. בין קרית מוצקין לחיפה יהיו בשעות השיא 5 רכבות בשעה.
כבר כתבתי שהמטרופולין לדוגמה בישראל בנושאי תח"צ זה מטרופולין חיפה ומטרופולין גוש-דן משתרך הרבה מאחוריו.
º
יש שינוי בתדירות של קו כפר סבא-תל אביב?
30/04/14 02:34
89צפיות
º
לא
30/04/14 02:35
39צפיות
מתי תבוצע הוספת כניסה מערבית לתחנת הרצליה?
03/05/14 22:56
33צפיות
האם הפסים יזוזו באיזור תחנת הרצליה?
מה מונע מהמדינה להוסיף את הכניסה המערבית כבר עכשיו? זה דבר שיכול מאוד לעזור לעובדי ההייטק של האיזור.
זה חלק מפרויקט מסילת השרון+ריבוע מסילת החוף+
03/05/14 23:06
30צפיות
כביש 20+כביש 531.
באזור תחנת הרצליה יהיו ארבע מסילות וגם ייסללו הנתיבים החדשים לשני הכיוונים בהמשך הצפוני של כביש 20 ולכן המסילות יזוזו ושדרוג תחנת הרצליה זה חלק מהמגה-פרויקט הזה.
לכן עובדי ההייטק בהרצליה פיתוח יצטרכו להתאזר בסבלנות עד לשנת 2017.
עובדי הייטק בהרצליה...תעריף נסיעה גבוה מכ"ס
04/05/14 23:00
17צפיות
כשאני נוסע מהוד השרון סוקולוב לתחנת הרצליה זה עולה לי 17 שקלים.
המחיר משקף כנראה את המרחק: עד תל אביב אוניברסיטה והחלפה ברציף שלוש לפרברית לבניימינה ואז אני יורד בהרצליה.
כשמסילת השרון תוקם, אהיה צריך ליסוע שלוש תחנות בלבד, ואז גם המחיר יהיה בהתאם.
השאלה: מדוע לא יקבע תעריף נוח יותר, שמשקף לא את התוואי הנוכחי, אלא את המרחק הגאוגרפי שהוא קצר יחסית? הרי רק בגלל העדרו של קו ישיר אנו נאלצים לעשות סיבוב.
מחיר של 17 שקלים הוא גבוה יותר ממחיר הדלק בדרך הזאת, עם הפקקים.
השלמת 'חור' בקו ת"א--> ירושלים ב~16:00
30/04/14 08:28
187צפיות

תוספת של רכבת חשובה בשעות העומס בנסיעה מתל-אביב לירושלים.

כיום הלו"ז הוא:    14:53   חור    16:53 17:53
לאחר השינוי:      14:44 15:44  16:44 17:44
הלוז כבר לא מופיע באתר הרכבת
01/05/14 17:57
158צפיות
או לפחות הזמנים שראיתי הם לא החדשים (אולי בתאריך אחר זה כן עובד).
פורום פונדקאות בחו"ל נפתח ב|תפוז|
29/04/14 12:13
9צפיות
|מוצץ|הורות באמצעות פונדקאות הופכת לדרך נפוצה ומקובלת להביא ילד לעולם, בשנים האחרונות אנו רואים עליה משמעותית במספר האנשים אשר עוברים תהליך פונדקאות בחו"ל.
הפורום הוקם על מנת להעניק לגולשים מידע בנוגע להליכי פונדקאות אשר מתבצעות בחוץ לארץ. החל מאלו מדינות אפשר לבצע את ההליך, החוקים השונים ועד למחירים.
כל אלו שעברו כבר בדרך הזאת, לאלה שעוברות ועוברים בה עכשיו, למתחילים לגשש, או שכבר נמצאים עמוק בפנים, כולם - הורים מיועדים ופונדקאיות, מוזמנים להשתתף ולשתף בו.

http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...



רשמי תחבורה ציבורית צפוניים
29/04/14 00:55
224צפיות
בשבוע שלפני פסח ערכתי טיול בגליל העליון, כשהדרך להגעה לנקודת ההתחלה והסוף הייתה באמצעות תחבורה ציבורית. בהשוואה להגעה לנקודות היעד והמוצא ברכב פרטי יש יתרון וחסרון - יתרון: ניתן לבחור מסלול שאינו מעגלי ואין צורך להתבסס על טרמפים מנקודת החזרה. חסרון: יש לבחור נקודות התחלה וסיום בסמיכות לתחנות עצירה של תחבורה ציבורית, מה שעשוי להאריך את המסלול באופן יחסי. במידה והתכנון הוא לטיול ארוך יחסית, הליכה קצרה נוספת אינה משמעותית מדי. חסרון נוסף קשור לתדירות האוטובוסים (עשויה להיות נמוכה באיזורי טיול), והצורך להתאים את לוח הזמנים האישי אל לוח הזמנים התחבורתי, או להסתכן בהמתנה של שעה-שעתיים בנקודת הסיום.
רכבת ישראל -
29/04/14 00:57
186צפיות
בזכות הטורקים (שסללו קו מחיפה לעכו), ולאחריהם הבריטים (שסללו את ההמשך לנהריה), קו מסילת החוף עובר בלב האיזור המיושב של הקריות, עכו ונהריה (ולא בקצוות, כמו בחלק מהתחנות החדשות, ע"ע דימונה הידועה לשמצה). נסיעה בין הקריות לעכו, או בין הקריות לנהריה, מהירה בהרבה ברכבת מאשר ברכב פרטי (חסכון של הרבה רמזורים בדרך), וגם נתיב הנסיעה קצר יותר (עובר בתוך רפא"ל). החסרון המשלים הוא זמן ההגעה לתחנות, תדירות בינונית (עד להשקת 'לו"ז מהפכה') ואיחורים קלים של כמה דקות האופיינים לרכבת. קטע הרכבת קריות - נהריה גם אינו סובל מעומס נוסעים גבוה, ויש די והותר מקומות ישיבה. בסיכום כללי - ציון טוב מאוד לרכבת.
תחנה מרכזית נהריה
29/04/14 00:58
158צפיות
מסדרת התחנות של שנות ה־60-70, סמלי אגד עדיין מופיעים בה, למרות שהשימוש העיקרי בתחנה כבר כמה שנים הוא על ידי נתיב אקספרס. סך הכל מתחם מוזנח שחלקים ממנו נטושים (לא ברמה של תמחת, אבל עדיין מתחם נטוש), וכמעט אין חנויות מסחר פעילות. מנגד, השימושיות של התחנה טובה - הגישה לתחנה קלה, מיקומה מרכזי, ואין בעיית זיהום אוויר, בגלל היותה תחת כיפה השמים. יתרון נוסף הוא שהשירותים בחינם (אך מצבם בינוני ומטה). סיכום - ציון בינוני.
טיפ
29/04/14 00:59
112צפיות
טיפ למי שמגיע לתחנה ובדיוק פספס אוטובוס שיצא לכיוון מזרח או צפון - אוטובוס שיוצא מהתחנה צריך לעבור 3 צמתים (2 מרומזרים) ולהשלים פניה של 270 מעלות ימינה. לכן על פי רוב, הליכה מהתחנה לצומת נהריה הסמוכה (התחנה הבאה במסלול הנסיעה של כל הקווים) מהירה יותר מאשר הנסיעה בדרך זו... פספסתם בדקה את האוטובוס? לכו בזריזות לתחנה הבאה של האוטובוס ותשיגו אותו...
קו 367 נהריה - צפת
29/04/14 01:01
156צפיות
קו רוחב חשוב בגליל העליון, המקשר את נהריה (העיר + בית חולים איזורי) עם מעלות, חורפיש, בסיס הר מירון, מירון וצפת. המסלול של הקו טוב יחסית, מלבד סיבוב של כ־10 דקות בתרשיחא ובמעלות מרובות הנוסעים + כניסה קצרה עד לחרבת חממה (בית ספר שדה) לטובת חיילי בסיסי הר מירון, המסלול מהיר יחסית. הבעיה הקשה של הקו היא חור עצום בלוח הזמנים: בין 6:30 ל־9:30 בבוקר יש נסיעה בערך כל שעה (עם חריגה מוזרה של נסיעה כפולה ב־9:15 וב־9:30), אך בין 9:30 ועד 14:30 (5 שעות!) יש חור בלו"ז. בין 14:30 ל־21:05 יש נסיעה פעם ב־60-90 דקות לערך, סך הכל 11 נסיעות מנהריה + נסיעת בוקר מוקדמת שמתחילה במעלות. בכיוון ההפוך הלו"ז מעט יותר הגיוני (החור הוא בין 11:30 ל־15:15 'בלבד'), מנגד יש בדיוק 6 נסיעות, בתדירות של פעם בשעתיים, חצי מכמות הנסיעות בכיוון ההפוך...

בין נהריה למעלות ישנה תחבורה תדירה יחסית. אבל אם ברצונכם להגיע לחורפיש, או מחורפיש לבית החולים בנהריה בשעות ה'חור', נסו טרמפים, לפחות אל/מ־מעלות. אותו דבר גם כלפי חיילי (וחיילות) בסיסי מירון, שקו 367 הוא הקו היחידי המגיע לאיזור הבסיס. מי שצריך להגיע מצפת לנהריה (או למעלות) בשעות אי-הפעילות של 367, צריך לעשות סיבוב ענק דרך עכו, המסלול ארוך עוד יותר אם צריך להגיע למעלות (צפת-עכו-נהריה-מעלות), ולחורפיש (עיירה גדולה), אפשר להגיע רק בטרמפים, אין לה קווים נוספים שמשרתים אותה חוץ מ־367. זמן הנסיעה בין נהריה לבית ספר שדה (הר) מירון הוא כשעה, כשהמעכבים העיקריים הוא כביש 89 מהתחנה המרכזית ועד צומת בן עמי (כביש עמוס יחסית וצר), הסיבוב בתרשיחא-מעלות (הגיוני בהתחשב הכמות הנוסעים שעולה/יורדת), ומכשיר הכרטוס של נתיב (יעיל הרבה פחות משל אגד, כמות גדולה של הנוסעים משלמים עבור כרטיס נייר חד-פעמי). התמחור סביר יחסית, כ־19 ש"ח עבור נסיעה בודדת מנהריה ועד בית ספר שדה מירון (אותו מחיר גם עד צפת)

בעתיד הקרוב מתוכננת הארכת 367 עד לחצור הגלילית, בתקווה שגם יתווספו נסיעות, או לפחות פיזור הגיוני יותר של נסיעות בלוח הזמנים, בלי 'חורים' גדולים מדי.
º
לחורפיש קיים גם קו 50
29/04/14 09:19
45צפיות
º
יש סיבה להאריך את הקו לחצור הגלילית?
29/04/14 09:33
44צפיות
תחנה מרכזית צפת
29/04/14 01:03
103צפיות
מזכירה מאוד את תחנת נהריה, סמלים ישנים של אגד (למרות שהתחנה בשימוש עיקרי על ידי נתיב כבר זמן רב), איזור מסחר נטוש ברובו. מנגד השימושיות טובה: השירותים בחינם (אך התחזוקה בינונית), הנגישות לתחנה קלה, התחנה פתוחה לאוויר, והיא אינה סובלת מבעיית זיהום (אך כן מבעיית קרירות בתקופות קור ).
קו 361 צפת - חיפה
29/04/14 01:12
163צפיות
קו ותיק שתופעל עד לתקופה האחרונה על ידי אגד, ועבר לנתיב. משמש כקו אקספרס בין חיפה לעכו (+5 דקות הארכת נסיעה בגלל כניעת אחת מממשלות ישראל לארגון חרדי שטען שיש קברי יהודים מתחת למעבר התת-קרקעי במרכז עכו -> המעבר נמוך ולא מתאים ליותר ממוניות שירות בגובה), ולאחר מכן כקו מאסף מעכו לכרמיאל, מירון וצפת, כולל נסיעה לא נעימה מדי בתוך מג'ד-אל-כרום וראמה (פסי האטה, מעט בלאגן תחבורתי). ככל הנראה נוספו נסיעות במסגרת המעבר לנתיב אקספרס, והתוצאה היא שבנסיעת ערב מצפת, עד כרמיאל היו מעט נוסעים, אחרי כרמיאל גיליתי שאני לבד באוטובוס, לא עלו שום נוסעים מצפת ועד עכו (למרות שהאוטובוס יצא מצפת בכ־20 דקות איחור + 30 דקות לאחר קו קודם!), ובעכו עלתה נוסעת נוספת לחיפה. הנסיעה המאספת אינה נעימה, מנגד נראה שהביקוש הנמוך למסלול הנסיעה אינו מאפשר פיצול הקו למסלול אקספרס ומסלול מאסף בין עכו למג'ד אל כרום וראמה (בין ראמה לצפת אין שום הבדל בין מסלול מאסף למסלול ישיר, כל התחנות נמצאות על הכביש הראשי הצר, והביקוש שם גם כך נמוך, למעט תחנת מירון). תדירות הקו כיום טובה יחסית, אך זמן הנסיעה ארוך מדי (בעיקר בגלל הסיבוב בראמה, מג'ד-אל-כרום ועכו, כולל העיקוף ההזוי בגלל המעבר התת-קרקעי).

בעוד המסלול בינוני, התמחור של הקו לחיפה הזוי לגמרי. נסיעה מצפת לכרמיאל עולה כ־19 ש"ח, לעכו והקריות כ־26 ש"ח (הוזלה של כ־6 ש"ח בהשוואה למחיר בתקופת אגד), אבל לחיפה המחיר עומד על כ־40 ש"ח! הפרש של כ־14 ש"ח בין חיפה לקריות. מה עוד שחיפה = מרכזית המפרץ, ותוספת המחיר אינה מזכה בנסיעת מעבר בתוך חיפה... כמובן שמשתלם בהרבה לרדת בקריות ולעבור למטרונית (כ־6 ש"ח מהקריות למרכזית המפרץ, כ־11 ש"ח לחיפה, כולל מעברים במשך כ־90 דקות), והתמחור של נתיב אקספרס בין צפת לחיפה הזוי ולא סביר בעליל. בעיית התמחור בין יעד בקריות ליעד בחיפה הייתה קיימת גם בתקופת אגד (בהפרש נמוך יותר), וקיימת עד היום בנסיעה בודדת של קו 501 (ק. שמונה - צפת - חיפה), הפרש של 8 ש"ח בין נסיעה מצפת לקריות (32 ש"ח) לנסיעה מצפת למרכזית המפרץ (40 ש"ח, יכול להיות שמזכה בנסיעת מעבר, לא בטוח לגבי זה).
צילומסך של התמחור מאתר נתיב
29/04/14 01:40
206צפיות
צילומסך של התמחור מאתר נתיב
.
סביר שקו יקוצר עד לרכבת כרמיאל כשתושלם המסילה
29/04/14 03:49
99צפיות
יהפוך לסוג של קו מזין.
ותודה על השרשור נשמע מעניין.
באמת תמחור מוזר, ומוזר גם שמרכזית המפרץ
29/04/14 09:14
73צפיות
לא כלולה בקריות.
נתיב אקספרס
29/04/14 01:22
136צפיות
חברה לא חדשה (מבית חברת הנסיעות והתיירות נצרת), שכבר צברה נסיון באיזור. לכן מאוד מפליא גילויי חובבנות שונים מצידה. היא מקבלת ציון בינוני עד גרוע.

כריזה: סטנדרטית לישראל (התחנה הבאה...), ובמבטא ישראלי על ידי קריינית, אבל כוללת שגיאות מוזרות. באמצע תרשיחא היא מצהירה על תחנה באיזור כרמיאל, אחת מתחנות מעלות מזוהה כתחנה באמצע צפת, והשיא, לבית ספר שדה - הר מירון, היא קוראת "בית ספר - שדה מירון" . השגיאה שם היא גם של הקריינית הישראלית, שקוראת את שם התחנה בצורה השגויה, וכנראה לא ביקרה מעולם באיזור. עוד יותר חמור הוא שהכריזה החיצונית מכריזה: "קו 367 ל... חצור הגלילית!" וכך גם מופיע על הצג האלקטרוני מחוץ לאוטובוס. מאחר ובאתר המידע הממשלתי לא הופיע המשך נסיעה לחצור (גם לא ברשימת התחנות באתר של נתיב, אך כן בטבלת המחירים של הקו), שאלתי את הנהג אם הוא מגיע במקרה לחצור. התשובה הייתה שזה יקרה בעתיד הקרוב, לאחר הרפורמה. בקיצור, נתיב אקספרס כנראה החליטו לחסוך הוצאות בשינוי הכריזה, וכבר יותר משבועיים הכריזה מכריזה ביודעין יעד לא קיים...

נהגים: חלקם מתחת לכל ביקורת. במהלך נסיעה מצפת לקריות, הנהג ניהל מספר שיחות במכשיר הסלולרי שלו, שלח הודעות SMS!, ואף ארגן לעצמו ארוחת ערב בעכו! אני לא מבין ערבית, ולא הבנתי על מה דיבר (ככל הנראה חלק גדול מהשיחות עם בני משפחה), אך לאחר שהאוטובוס יצא מתחנה מרכזית עכו (אין תחנות נוספות בעכו לאחריה), הוא עצר בסמוך לתחנה של קו אחר (תוך צפירות לרכב שחסם את הכניסה לשיפודיה), ומהשיפודיה יצא נער שמסר לנהג ארוחת ערב ארוזה בשקית, כאשר הנהג מעביר לו 30 ש"ח. כנראה שאחת השיחות בדרך הייתה לשיפודיה... בנוסף, הנהג השתמש מספר פעמים רב מאוד בצופר, בלי הרבה הצדקה. הנהג של הבוקר היה הרבה יותר טוב מבחינת התנהגות, מאוד מפליא שנהג של נתיב מרשה לעצמו להתנהג בצורה שעשויה להוביל אותו לשלילה לתקופה ארוכה ולקנסות כבדים.

עמידה בזמנים: שתי נסיעות, נסיעת הבוקר יצאה בזמן, נסיעת הערב יצאה באיחור של 20 דקות, כאשר ההפרש בין הנסיעות (לפי לוח הזמנים) הוא של 30 דקות. חישוב זמן הנסיעה של נתיב בקבצי ה־GTFS אינו תואם למצב בשטח, נסיעת הבוקר שהייתה מהירה יחסית (בלי עיכובים מיוחדים של שעות עומס), הגיעה לתחנת קצה 20 דקות לאחר הזמן שבו נרשמה הגעתה בלוח הזמנים. מאחר והקו מופעל על ידי נתיב כבר כמה שנים, הזוי שזמני הנסיעות המתפרסמים נמצאים בחריגה כה משמעותית עם הזמנים בפועל, ולא מדובר על נסיעות בשעות עומס.

מכונות כרטוס: מכונות הכרטוס של נתיב נראות הרבה פחות ידידותיות לנהג מהמכונות של אגד, הנהג צריך להקיש קוד מחיר (מספר של 3 ספרות) כדי שהמכונה תנפיק כרטיס מתאים. כאשר בתחנה אחת עולים נוסעים למגוון יעדים, הנהג צריך להקיש קודים שונים מספר פעמים. מייגע ולא ידידותי למשתמש, בהשוואה למכונות של אגד שם עוברים בין מחירים באמצעות לחצן.

מכשיר שמירת מרחק: בכל אוטובוס של נתיב ישנו מכשיר שמוודא שמירת מרחק לרכב שלפני האוטובוס, מה שיוצר סימפונייה בלתי נגמרת של צפצופים בכל נסיעה. קשה להבין איך הנהגים מסתדרים עם המטרד המצפצף.

נתיב וחרדים: הערה שלא קשורה לנושא, נתיב קיבלה את קווי הנסיעה מיעדים חרדים (בית שמש, ק. גת, בני ברק, אשדוד) לצפת. האינטראקציה בין חרדים לחברה ערבית צפויה להיות מעניינת, בינתיים עלו באתרים חרדים דיווחים שונים על נסיעות שחזרו כמה עשרות ק"מ בגלל נוסעים שנשכחו בתחנה (דילוג על תחנות, כנראה בגלל פספוס במסלול איסוף מתפתל אופייני לקווים חרדים), מודיעין טלפוני לא ידידותי, אי הכרה של מאפייני נסיעות בציבור החרדי (תגבור בתקופת חופשת 'בין הזמנים', ערבי חגים, בניגוד לאגד שכבר צברה נסיון עם חרדים) ועוד פנינים. בהתחשב בכך שאיזור הפעילות של נתיב אינו תואם לקווי החרדים לצפת, יהיה לחברה קשה מאוד לתגבר את הקו ברכב נוסף במידה ויתגלו פתאום כמות גדולה של נוסעים בתחנות. החיבור בין נתיב לקווי חרדים צפוי להיות מעניין, וכנראה שעוד נשמע עליו רבות. בל"ג בעומר הקרוב נתיב קיבלה תחת אחריותה חלק מסויים מהנסיעות למירון (לצד אגד), וגם שם צפוי להיות מעניין.
º
נכון, גם ליד נהריה יש טעויות מביכות בכריזה.
29/04/14 01:30
54צפיות
עידו יוסף / המקרה המוזר של קו 988
29/04/14 01:46
117צפיות
הכרזה בדרך בנתיב אקספרס
29/04/14 04:56
97צפיות
בקו 301, בקו 180, בקו 361
גם באומני אקספרס הכריזה עילגת
29/04/14 08:58
94צפיות
למשל יש רחוב ישורון בנשר ובכריזה נאמר ישירון

מחלף mechlaf נאמר  machlef

לפני התחנה בנהלל נכתבה קיבוץ נהלל. והרי נהלל הוא מושב.

º
yeshiron במקום yeshuroon
29/04/14 09:00
26צפיות
תגובה בנושא כירטוס:
29/04/14 10:17
79צפיות
בעיניין ההשואה בין המכשיר של נתיב אקספרס למכשיר של אגד:
ידוע שהמכשיר של נתיב אקספרס הוא פחות ידידותי לנהג מאשר המכשיר של אגד למרות ששניהם יוצרו ע"י אותו יצרן "טראנסווי". המכשיר של נתיב הוא פשוט יותר לתחזוקה ופחות מתוחכם מבחינה אלקטרונית ומיחשובית והוא נותן פחות מידע לחברה המפעילה, אבל בגלל זה הוא זול יותר ופופולרי יותר.
שיטת ההפעלה שלו מבוססת על "חיפוש" הקודים וסוג הנוסע ומצריכה לעיתים הקשות רבות ע"י הנהג.

למכשיר של אגד יש יותר מקשים "מובנים" כגון : סוג נוסע, סוג כרטיס וכד' וההפעלה פשוטה יותר אבל גם נהג אגד צריך לפעמים להקיש קוד מחיר ע"מ להפיק כרטיס, לא כל הקודים "מוכנים" מראש.
גם אני טיילתי בפסח בגליל העליון עם תח"צ:
29/04/14 01:29
168צפיות
לקחתי ב-5 בבוקר אוטובוס מהבית לתחנת ת"א מרכז, בערך ב-5 וחצי עלינו על רכבת לנהריה, ב-8:40 לקחנו את קו 24 לכיוון עראמשה וירדנו ליד חורבת אדמית. חבר שהצטרף לטיול אחר הצהריים הגיע בקו 27 מנהריה לגורן.

בלילה השני ישנו על הדשא באלקוש וראינו כמה פעמים את קו 40 עובר, פעם לכיוון נהריה ופעם לכיוון פסוטה.

את בוגרי הטכניון שבינינו שיעשע במיוחד שעל התחנות בכביש היוצא מפסוטה מסומנים רק שני קווים: אחד לנהריה ואחד לטכניון ולאוניברסיטה.

חלק מאיתנו פרשו ביום השלישי ועלו על קו 367 ליד בי"ס שדה הר מירון לכיוון נהריה. כדי לעצור בתחנה של בי"ס שדה הר מירון, הקו נכנס לכביש משני, ואז עושה פניית פרסה בחניון עפר. די מוזר.

אלה מאיתנו ששרדו, ואני ביניהם, סיימו ביום הרביעי בצומת נחל עמוד (צומת קדרים). בעזרת נתוני זמן אמת מדויקים להפליא עלינו על ה-845 הראשון בסביבות 4 בצהריים בחג השני, שהיה מלא בעמידה ובקושי הצלחנו לדחוף את התיקים לתא המטען (כידוע אין ביקוש לתח"צ בשבת). בחניית הביניים ליד זכרון פגשנו את 836, שגם הוא היה מלא.
º
אגב, לא אמרו כאן של-836 לא תהיה חניית ביניים?
29/04/14 01:31
56צפיות
לקו 836 אין הפסקה רשמית
29/04/14 10:53
86צפיות
וגם אין סיבה שתהיה לו הפסקה כי ההגדרה היא פחות מ-3 שעות.
אם הנהג עשה הפסקה, הוא עשה זאת מתוך חוסר ידיעה/חיפוף.
הכניסה המוזרה של 367 היא בגלל הבסיסים
29/04/14 01:33
121צפיות
נקודת האיסוף מ/אל הבסיסים של הר מירון נמצאת ליד הבית ספר שדה, ומדובר בבסיסים גדולים יחסית.
º
29/04/14 16:25
11צפיות
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 29/04
29/04/14 00:12
17צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
הגעה בשעות הלילה לתחנה מרכזית חדשה ת"א
29/04/14 13:45
55צפיות
היי,

אני מעוניין לדעת איזה קווים אני יכול לקחת ממרכז ראשון לציון בשעות הלילה של חמישי (22:30 ומעלה) שמורידים אותי בתוך התחנה המרכזית החדשה בת"א. אני מעדיף קווים שמורידים אותי ישירות בתחנה עצמה ולא ברחובות שמסביב כי זה לא הכי סימפטי להסתובב שם מאוחר....


תודה!
קווים 201 ו 301 של אגד מורידים בתוך התמח"ת
29/04/14 14:24
57צפיות
תבדוק את הלו"ז שלהם באתר www.bus.gov.il.
שאלה בנוגע לרכבות ביום העצמאות
29/04/14 16:20
43צפיות
לא רשום באתר של הרכבת עד איזו שעה היא פועלת, האם זה כל הלילה?
תודה מראש
º
תלוי מאיפה לאיפה.
29/04/14 16:34
12צפיות
º
מהרצליה לקריית מוצקין
29/04/14 16:47
14צפיות
השעות בלילה שלאחר ערב יום העצמאות:
29/04/14 16:58
35צפיות
יציאה מהרצליה 23:51, 1:15, 2:15, 3:15, 4:15, 5:15
הגעה לקרית מוצקין לאחר כשעה ו 10-17 דקות.
º
תודה רבה :)
29/04/14 17:08
11צפיות
השינויים ביום הזכרון ויום העצמאות מפורטים
29/04/14 16:40
69צפיות
באתר (קישור מצורף).
אם אתה רוצה לבדוק על רכבות הלילה בערב יום העצמאות, תבדוק בלוח הזמנים באתר הרכבת כאשר אתה בוחר את התאריך של יום העצמאות עצמו (6.5) ושעה מוקדמת (מ-00:00).
לפי מה שרשום הרכבות בלילה שבין ערב יום העצמאות ליום העצמאות יפעלו כמו רכבות הלילה שבין חמישי לשישי.
הרכבות בלילה שלאחר יום העצמאות יפעלו כמו הרכבות שבין שבת לראשון.
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
ואיך פועלות רכבות הלילה בין חמישי לשישי?
29/04/14 16:47
15צפיות
תבדוק באתר הרכבת במנגנון של תכנון הנסיעה
29/04/14 16:54
34צפיות
בדיוק את מה שאתה רוצה.
תכניס את התאריך ואת השעה המשוערת שאתה רוצה לבדוק, את תחנות המוצא והיעד ותקבל את התשובות.
כל תשובה שתקבל כאן תתבסס על אותו מנגנון שאתה יכול להשתמש בו בעצמך בדיוק כמו כל אחד אחר.
אם היית מציין פרטים מדוייקים של מה שאתה מחפש היה אפשר לעזור לך, אבל כאמור, אתה יכול למצוא את התשובה בעצמך במנגנון תכנון הנסיעה באתר הרכבת.
האתר של הרכבת לא ידידותי לדפדפן של ספארי
29/04/14 16:59
31צפיות
לא סתם אני שואלת פה.

תודה בכל מקרה
אפשר גם בגוגל מפות
29/04/14 17:27
27צפיות
לא הייתי בטוח אם התכוונת ליום הזה או ליום שאחרי - את יכולה לשנות את היום.
חשבתי שקישרתי אבל...
29/04/14 17:27
22צפיות
º
סליחה, תבדקי
29/04/14 16:59
17צפיות
בלוח הזמנים של אתר רכבת ישראל מופיע הלוז החדש
29/04/14 17:55
108צפיות
החל מ19.6(לנעהיר לתאריך זה בחיפוש) יש לוז חדש של רכבת ישראל אותו לוז שבועז פירסם לפני כמה חודשים חבל שקיצרו את הזמן הנסיעה מאשדוד ליבנה מערב וחזור בדקה אחת בלבד שוב הרכבת תעמוד 3-4 דקות סתם
מוניות שירות תל אביב ירושלים
29/04/14 14:28
53צפיות
למישהו יש טלפון של חברת מוניות שירות מתל אביב לירושלים ?
29/04/14 20:51
17צפיות
שאלה דחופה: מחר עלי להגיע לבית העלמין
29/04/14 22:27
95צפיות
בכפר סבא.
מבת ים אוכל ליסוע ברכבת עד תחנת כפר סבא.
כיצד אני ממשיכה מתחנת הרכבת לבית העלמין?
מודה מראש
אם מדובר בבית העלמין כ"ס נורדאו הישן
29/04/14 23:22
59צפיות
(או כך לפחות הוא נקרא במפה של גוגל - לא בטוח שזה השם המדויק), אז הוא ממש סמוך לתחנת הרכבת כפר סבא.
תודה על התגובה. הכוונה היא לבית העלמין
29/04/14 23:30
51צפיות
מנוחה נכונה.
יש רק שתי נסיעות אוטובוס ביום לבית העלמין
29/04/14 23:44
60צפיות
מנוחה נכונה ובית העלמין פרדס חיים הצמוד אליו.
זהו קו 21 שיוצא מהתחנה המרכזית כ"ס בשעות 9:30 ו-15:50 (בשאר השעות הוא לא נכנס לבתי העלמין).
בשעות האלה הקו לא עובר בתחנת הרכבת, אלא רק ברחוב ויצמן. לכן צריך ללכת כעשר דקות (או לנסוע באוטובוס) מתחנת הרכבת כפר סבא לרחוב ויצמן, ומשם לקחת 21.

בכיוון ההפוך - מבית העלמין לכפר סבא - אין נסיעות כלל!
תודה על המידע. יש מוניות שירות לשם? או
29/04/14 23:49
40צפיות
לחילופין כמה אמורה פחות או יותר לעלות מונית ספיישיל ושאלה נוספת: אולי אוותר על הרכבת במידה ויש תחבורה ציבורית מתל אביב לשם? עלי להיות שם אחה"צ, ולכן האוטובוס האחרון לא עוזר לי מה גם שאין דרך לחזור משם. תודה.
למיטב ידיעתי אין מוניות שירות בכפר סבא,
29/04/14 23:54
48צפיות
וגם לו היו, לאף מונית שירות לא היה משתלם להגיע ליעד כל כך נידח.
פירטתי את כל האוטובוסים שמגיעים לבית העלמין. אין שום אוטובוס אחר משום מקום בארץ, לפחות לא רשמי.
מרחק הנסיעה במונית מתחנת הרכבת כפר סבא הוא כ-5 ק"מ, כלומר זה יעלה 30-40 ש"ח.
º
תודה
30/04/14 00:18
11צפיות
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 28/04
28/04/14 00:02
27צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
2 שאלות בבקשה
28/04/14 00:32
76צפיות
1. איך מגיעים מתחנת רכבת תל אביב ההגנה לרמת גן ?
התחנה ברמת גן שאני צריך היא כיכר רמב"ם ( אורדע ). אשמח להכוונה למקום הזה בבקשה.

2. איך מגיעים מכיכר רמב"ם לספארי ?

תודה מראש לעוזרים .
אם אתה מגיע ברכבת, כדאי לרדת בת"א מרכז
28/04/14 00:44
74צפיות
ולקחת את הקווים 61, 161 לכיכר אורדע. מתחנת ההגנה אין קו ישיר לשם.
מכיכר אורדע לספארי מגיעים הקווים 57, 67.
º
(תחנת ת"א מרכז גם הרבה הרבה יותר קרובה ליעד)
28/04/14 00:45
22צפיות
º
תודה רבה !!
28/04/14 19:04
9צפיות
מחולון, רחוב הרוקמים, לאשדוד, מכללת סמי שמעון
28/04/14 07:51
38צפיות
אני צריך להגיע לאשדוד עד 18:00. מתי כדאי לצאת ואיך הכי מהר להגיע?
תודה.
עליך להגיע תחילה לדרך השבעה
28/04/14 08:35
47צפיות
באחד הקווים 4, 95, 99, תלוי מאיפה ברחוב הרוקמים. כדאי להצטייד באפליקציית זמן אמת כדי לא להתייבש חצי שעה בתחנה.
מדרך השבעה יש לקחת את הקווים 312, 320 שמגיעים למכללת סמי שמעון שבכניסה לאשדוד.
מהרוקמים חולון לסמי שמעון אשדוד
28/04/14 08:41
40צפיות
מהרוקמים ניתן לקחת את קו 95 של אגד עד המלאכה פינת דרך השבעה, לפנות ימינה לדרך השבעה, ומשם ניתן לקחת את קווים 312,320 של חברת אפיקים עד לשדרות בני ברית פינת זבוטינסקי באשדוד, ומשם זה מרחק הליכה עד המכללה.
º
לשניכם!
28/04/14 14:53
7צפיות
מבקשת שוב עזרה מתחנת הרכבת ברחובות לתיכון
28/04/14 16:38
30צפיות
אורט ברחובות . הבנתי שזה בשאול טשרניחובסקי 1 \ עוקשי



רב תודות לעוזרים
מתחנת הרכבת רחובות לטשרניחובסקי 1:
28/04/14 18:51
24צפיות
מהתחנה עצמה אפשר לנסוע באחד הקווים הרבים עד הרצל פינת שד' יעקבי, ומשם ללכת ברגל. אני מכיר את קו 26, אך מפות גוגל מציינות גם את 27, 28, 36, 37, 38. חלקם מהירים יותר כי אינם נכנסים לתחנה המרכזית בדרך.

כמו כן, אפשר לצאת מתחנת הרכבת לרחוב הרצל, ומול הפקולטה לחקלאות לקחת את 201, 174 ישירות עד המקום (יורדים בתחנה הראשונה בטשרניחובסקי).
שלו לכולם
28/04/14 16:50
43צפיות
איך מגיעים מראשון לציון התחנה המרכזית החדשה לרחוב אבן גבירוך בתל אביב קרוב לשאול המלך(לקאמרי)
תודה לעונ ים
כדאי לציין נקודת מוצא מדויקת יותר
28/04/14 18:58
32צפיות
אלא אם כן את גרה בתוך המרכזית החדשה בראשון.
כדאי לציין גם שעת יציאה, כי יש קווים נוספים שפועלים רק בבוקר.

בעקרון קו 173 מגיע מהמרכזית החדשה בראשון לשד' הר ציון בת"א (לאחר סיבובים רבים במערב ראשון), ומשד' הר ציון אפשר לקחת 126, 189, 289, 174 לאבן גבירול או 89 לשאול המלך.

אבל ייתכן שעדיף לך לנסוע בקו 174 מרחוב הרצל בראשון ישירות עד אבן גבירול.
תוודה לא בתוך התחנה אלא ממש מחוצה לה. בקרית
28/04/14 19:52
27צפיות
ראשון.
אז אפשר לנסוע לשדרות הר ציון גם בקו 163,
28/04/14 19:59
30צפיות
שהוא לא תדיר במיוחד אבל אולי מהיר יותר מ-173.
זה הסתדר הנכדה שלי כבר על 174 הבעייה עכשיו
28/04/14 20:02
33צפיות
היא החזרה לא רואה באייזה שעה עובר האוטובוס האחרון מאבן גבירול לראשון.
174 האחרון יוצא מרידינג בחצות,
28/04/14 20:54
31צפיות
ועובר באבן גבירול בערך ב-00:10.
º
יופי תודה רבה
28/04/14 21:09
9צפיות
אוטובוס מתל השומר לשגרירות ארה"ב
28/04/14 16:14
50צפיות
בפורום תפוז אין תשובה
º
קו 104
28/04/14 17:10
12צפיות
מונית שירות מתל אביב לראשון לציון בשבת וחג??
28/04/14 15:12
44צפיות
היי לכולם,

מישהו יודע האם יש מונית שירות מתל אביב לראשון בימי שבת ובחגים?

ואם יש, מה מסלול השירות? האם הם עוברים גם במרכז תל אביב, או רק בתחנה מרכזית חדשה בתל אביב?

או שיש קו מסוים שעובר במרכז תל אביב איפשהו לכיוון ראשון לציון?

ובאיזו תדירות?

תודה!
רק מהתחנה המרכזית, ליתר דיוק מרחוב צמח דוד.
28/04/14 18:43
40צפיות
המוניות יוצאות כל השבת, מונית יוצאת כשהיא מתמלאת.
אודה לעזרה והכוונה
28/04/14 21:41
33צפיות
ביום חמישי הקרוב עלי להגיע מאיזור צומת עילית בר"ג לרחוב יהודה הלוי 63 בת"א. עלי להיות בת"א לקראת השעה 15:30.

איך מומלץ להגיע?
70/142 של דן יעשו את העבודה.
28/04/14 22:21
25צפיות
מקו 70 יורדים ביהודה הלוי פינת נחמני וממשיכים ללכת בכיוון הנסיעה של האוטובוס עד ליהודה הלוי 63.

מקו 143 יורדים בשדרות רוטשילד פינת נחמני, ממשיכים עם כיוון הנסיעה של האוטובוס ופונים שמאלה לרחוב בצלאל יפה ובקצהו פונים ימינה ליהודה הלוי.
מאיזו תחנה עלי לקחת את האוטובוס?
28/04/14 22:24
16צפיות
האם מהתחנה שסמוכה לבורסה לכיוון ת"א?

כמה זמן אורכת הנסיעה?
כן, בז'בוטינסקי פינת אבא הילל.
28/04/14 22:26
19צפיות
יש במקום מספר סככות תחנה ועד כמה שזכור לי, קו 70 אינו חולק את אותה הסככה עם קו 142.

זמן הנסיעה עומד על 10 דקות.
מנסיון של נסיעה יומיומית במסלול הזה,
28/04/14 22:33
26צפיות
אתה לא חייב לחכות דווקא ל-70 או 142. תוכל לעלות בבורסה גם על 40, 42, 240 (שעוצרים בתחנה יחד עם 142) או 68 (שעוצר בתחנה יחד עם 70), ובנוסף על קווי בוקר אזוטריים כמו 50. מכל הקווים האלה יש לרדת בדרך בגין פינת נחמני, ובתוך חמש עד שבע דקות הליכה תגיע ליעדך.
º
והנסיעה, כולל ההליכה, לוקחת 15 דקות.
28/04/14 22:33
10צפיות
רכבת ת"א מרכז - הראשונים ביום חמישי
29/04/14 20:45
35צפיות
משום מה חיפוש המידע באתר הרכבת פשוט לא עובד (ניסיתי בכמה וריאציות).

מה תדירות הרכבות בשעות הבוקר (אם אני רוצה להגיע לתחנת הראשונים בסביבות 08:00)?

תודה מראש.
º
הקפצת שרשור ישן. התדירות היא פעם בשעה.
29/04/14 20:49
10צפיות
º
29/04/14 20:52
9צפיות
הפסקת השירות מדימונה לב"ש - מישהו יודע למה?
27/04/14 21:47
472צפיות
הקישור להודעה הלקונית מאתר הרכבת:

http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Page...

האם זה לצורך עבודות תשתית? או בגלל חוסר הרווחיות החליטו לעשות מעשה?
º
וואלה יופי.
28/04/14 00:02
121צפיות
אגד התלוננו שהנוסעים נטשו לרכבת :)
28/04/14 00:55
313צפיות
אז כמחווה לאגד, בוטלו הרכבות.

כמובן שאין זה מונע מקו 12 של אגד להמשיך לפעול אל תחנת הרכבת בדימונה ואין זה מונע משני השאטלים סובבי השכונות בדימונה לפעול אל תחנת הרכבת ובחזרה.

כי את הרכבות ביטלו, אבל מפעילים במקומן שאטל בחינם מדימונה לבאר שבע צפון.

הייתי חייב לכתוב משהו בהומור, זה כל כך הזוי!! תחנת רכבת עם מספר זעום של נוסעים, עם קו אוטובוס שמתואם עם הרכבת ומסיע בעיקר את הנהג והרבה אוויר ועוד שינ קווי שאטלים שחורשים את כל דימונה על מנת להביא בחינם אנשים אל רכבת דימונה ביום יום שימשיכו לפעול כדי להביא את האנשים לשאטל חינמי מדימונה לבאר שבע צפון.

זה נשמע למישהו הגיוני כל הדבר הזה?
זה באמת לא הגיוני
28/04/14 07:42
232צפיות
אבל לא זו הדרך לבטל שירות...
אגב, בפייסבוק הגיבה הרכבת: "מתנצלת על אי הנוחות. תנועת הרכבות תופסק בשל תחזוקת רכבות בקו זה."
הסיבה החצי רשמית-
28/04/14 09:25
358צפיות
מצוקת קרונועים.
אשמח שתרחיב בנושא
28/04/14 10:57
267צפיות
אתמול רכבת מספר 500, שיוצא מבית שמש בשעה 7:08, היה מדגם קומותיים
נכון לרגע זה 9 מערכי קרונועים בטיפולים
28/04/14 11:29
302צפיות
שונים, חלקם עם הרבה בעיות.
שוב קיימת מצוקת ציוד נייד ברכבת בהתחשב בעובדה שלמעלה מ- 15 קרונות דו קומתיים ממתינים לתיקון בעקבות תאונות עיתוקים שונות במוסכי החברה.
גם 18 קטרים כרגע בהשבתה עקב טיפולים, תיקונים, תאונות, וחלקם ממתינים לחלקי חילוף מחו"ל.
גם 31 קרונות נוסעים נוספים ממתינים לחריטת גלגלים מתוכננת מראש על-פי לוח הזמנים של הטיפולים הקבועים.
2 קטרי G12 באוברול היקפי מושלם אצל קבלנים פרטיים וכל 3 קטרי העיתוק 261, 262, 263 מושבתים זה מכבר עקב סדקים ושבירות בבלוק המנוע לאחר שימוש במי קירור שאינם מתאימים להוראות היצרן (MTU). ובדו"ח מצ"ת יומי אפשר לראות מדי יום גם את מספרי הציוד הנייד שמושבתים באופן זמני לצורך בדיקות, טיפולים תקופתיים, תיקונים ועוד.
º
הציוד יהיה מוכן לפני ה-14.6?
28/04/14 13:05
109צפיות
בנתיים גם מגיעים קרונות וקטרים חדשים.
28/04/14 14:14
197צפיות
אני מניח שזה מפצה במידה מסויימת על מצוקת הציוד הנייד.

במסגרת הציוד הנייד שמסופק כעת אמורים להגיע 24 קטרי Euro 3200 ו72 קרונות דו קומתיים.
º
מתי?
28/04/14 15:01
71צפיות
º
מגיעים עכשיו (חלק כבר הגיעו).
28/04/14 16:34
88צפיות
בחודש האחרון היו לפחות 2 דיווחים
28/04/14 16:53
186צפיות
וגם צילומים (A - B - C)  של ספוטרי רכבות בגרמניה על תנועת קרונות DD של ר"י מהמפעל לנמלים בצפון.
º
ל262 מנועי MTU ולא EMD?
28/04/14 14:18
84צפיות
º
28/04/14 20:13
23צפיות
בוא נגיד ככה:
28/04/14 22:18
191צפיות
מתברר שלא כל מה שזוהר - זהב.
אולי אביתר ירצה להרחיב בנושא. במקרה הספציפי הזה דעותינו זהות.
והיום
28/04/14 23:12
158צפיות
רכבת של 15:38 מב"ש מרכז הייתה קומותיים במקום IC3.
º
הודעות ודיווחים
83תגובות
27/04/14 20:49
248צפיות

(המשך...)
לזכרם של ששת המיליונים שנרצחו בשואה
27/04/14 20:41
107צפיות
נזכור ולא נשכח.
º
ת.נ.צ.ב.ה.
27/04/14 20:46
23צפיות
º
27/04/14 20:55
10צפיות
º
27/04/14 20:57
6צפיות
º
27/04/14 21:04
8צפיות
º
27/04/14 21:08
5צפיות
º
27/04/14 21:22
5צפיות
º
27/04/14 22:10
6צפיות
º
27/04/14 22:11
6צפיות
º
27/04/14 22:29
11צפיות
27/04/14 22:32
40צפיות
27/04/14 23:09
39צפיות
ת.נ.צ.ב.ה
º
28/04/14 00:01
9צפיות
º
28/04/14 08:38
6צפיות
º
28/04/14 10:56
6צפיות
º
28/04/14 11:30
10צפיות
º
28/04/14 12:27
6צפיות
º
28/04/14 14:40
5צפיות
º
28/04/14 15:05
4צפיות
º
28/04/14 15:29
5צפיות
69 שנים אחרי לזכור ולא לשכוח
28/04/14 15:52
67צפיות
ולא לשכוח שיש ניצולי שואה שחיים היום בדידות ועוני
וחשוב לצד הזכרון לקבל פרספקטיבה
28/04/14 17:42
117צפיות
סבתי היתה אחת משני ניצולים ממשפחה בת 11 נפשות.

כיום יש לה 12 נינים, ועשרה מתוכם חיים בישראל.
28/04/14 19:32
48צפיות
לזכר ששת המליונים שנרצחו ובתוכם מבני משפחתי (ממשפחות גנץ,חנס,פט,פולק וגרין)
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 27/04
27/04/14 00:01
27צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
מירושלים לקריית עתידים
27/04/14 01:56
41צפיות
היי,

מה הדרך הכי מהירה להגיע מירושלים לקריית עתידים? עדיף אולי רכבת?

תודה רבה לעונים
הגעה מירושלים לקרית עתידים:
27/04/14 08:49
58צפיות
רכבת עדיפה רק אם את גרה קרוב מאד לתחנת מלחה. בכל מקרה אחר עדיף לנסוע באוטובוס.

יש שתי דרכים להגיע מירושלים לקרית עתידים:

1. קו 480 למסוף ארלוזורוב. חוצים את רחוב על פרשת דרכים לצד של הגן, ולוקחים את קו 142, ובבוקר גם קווים 75, 76, 141 - כולם עוצרים בתחנה משותפת.

2. קווים 400, 427 עד התחנה הסופית בקניון איילון, ומהכביש שמול הקניון - קווים 52, 142, 7, 75, 76 ועוד, לנסיעה קצרה של כמה תחנות.

אפשר גם בלי הליכה בכלל (אבל עם מבחר קווים קטן יותר): יורדים מ-400, 427 בתחנה הלפני אחרונה (אולמי מודיעין או מגדל קונקורד), ומאותה תחנה לוקחים 7, 52.

יש להיזהר מקו 400 כי לפעמים יש פקקים בבני ברק.
º
לא לקחת את קו 400 ארוך מידי רק 480
27/04/14 16:35
25צפיות
º
תודה רבה לכם!
27/04/14 21:17
6צפיות
מפתח תקווה לרחוב הרוקמים בחלון
27/04/14 08:15
37צפיות
תודה רבה :)
הרוקמים הוא רחוב ארוך,
27/04/14 08:52
30צפיות
כדאי לציין יעד מדויק יותר. כמו כן, כדאי לציין מאיפה בפתח תקווה.
תחנה מרכזית פתח תקווה, הרוקמים 26
27/04/14 13:57
26צפיות
תודה שוב (:
פ"ת - הרוקמים חולון
27/04/14 14:41
35צפיות
קו 164 של אגד מפ"ת עד למחלף מסובים, ומאותה התחנה קו 143 של אגד עד צומת טמפו (התחנה הראשונה ברחוב המלאכה) ומאותה התחנה- קו 95 של אגד עד לרחוב הרוקמים. (למרות שמדובר ב 2 החלפות, זו הדרכה המהירה ביותר(הנסיעה ב 143 ו ב 95 היא קצרה יחסית), ואם יש רב-קו, משלמים רק פעם אחת).
מסי אנד סאן לתל אביב
27/04/14 12:53
50צפיות
אני מחפשת תחבורה מסי אנד סאן לכיכר המדינה תל אביב
יום העצמאות
27/04/14 12:52
54צפיות
יש תחבורה ציבורית ביום העצמאות עצמו?

תודה לעונים
º
כן.
27/04/14 21:56
8צפיות
מראשון לשוק הפשפשים
27/04/14 08:37
38צפיות
בוקר טוב.
בא לי להסתובב היום בשוק הפשפשים...
מי יודע או יודעת אילו קווים מגיעים מראשון לציון לשוק הפשפשים בתל אביב?
תודה מראש!
הגעה ממרכז ראשון לציון לאזור יצחק שדה בת"א
27/04/14 22:36
91צפיות
1
היי,

אני צריך להגיע בשעות הבוקר לאזור רחוב יונה קרמניצקי - מיטב בתל אביב (סימנתי בעיגול במפה). זה קרוב לרח' יצחק שדה. אשמח אם תוכלו לעזור לי אילו קווים אפשר לקחת ממרכז ראשון לציון לאזור הזה?

תודה!
222/274/275 של אגד יעשו את העבודה.
27/04/14 23:34
31צפיות
מכל הקווים יש לרדת ברחוב המסגר פינת יצחק שדה, לחזור אחורה לצומת עם יצחק שדה ולפנות שמאלה לגשר יצחק שדה.

קו 222 הינו קו ישיר דרך הנתיב המהיר שבכבש 1. קו זה מתחיל את נסיעתו ברחובות והוא פועל בשעות הבוקר בלבד.

קו 274, בשעות שקו 222 אינו פעיל הינו קו מהיר דרך כביש 1. בשעות שקו 222 פעיל, קו 274 נוסע דרך כביש 44 (אזור-חולון).

קו 275 מתחיל את נסיעתו בתחנת רכבת הראשונים. הוא בעצם מתגבר את קו 274 על מנת לתת מקומות ישיבה גם לראשל"צים. קו זה פועל בשעות הבוקר בלבד ונוסע דרך כביש 44.

הכי מהיר וטוב זה באמצעות קו 222, אך מקום ישיבה אינו מובטח כמובן.
עדכונים מאזור עכו/כרמיאל
48תגובות
26/04/14 23:19
352צפיות
בנושא תוואי הרכבת מעכו לכרמיאל.









התמונות שצולמו ב-18/4/2014

(המשך...)
בנושא תוואי הרכבת מעכו לכרמיאל.









התמונות שצולמו ב-18/4/2014
שבתשתיות
105תגובות
26/04/14 19:07
1090צפיות
מוצ"ש נסבל לששת קוראיי הנאמנים.
האירוע המרכזי בשבוע התשתיות החולף היה פריצת ההמשך במנהרת גילון, שציינה למעשה את השלמת כרייתן של שתי מנהרות הקו. במנהרת גילון עדיין מתקיימות עבודות להשלמת כרייתן של מנהרות הקישור הרוחביות, במקביל לשאר השלבים המוכרים לנו: איטום ודיפון סופי. ההתקדמות שנרשמה באחרונה...

(המשך...)
שבתשתיות
מוצ"ש נסבל לששת קוראיי הנאמנים.
האירוע המרכזי בשבוע התשתיות החולף היה פריצת ההמשך במנהרת גילון, שציינה למעשה את השלמת כרייתן של שתי מנהרות הקו. במנהרת גילון עדיין מתקיימות עבודות להשלמת כרייתן של מנהרות הקישור הרוחביות, במקביל לשאר השלבים המוכרים לנו: איטום ודיפון סופי. ההתקדמות שנרשמה באחרונה בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל יחייב סיקור משמעותי (מסתם גיחות נקודתיות) לאורכו של הקו, ואני שמח להודיע שהזמנה לסיור שכזה כבר הגיעה מהנהלת הפרויקט. עד אז נצטרך להסתפק בתמונות אירוע הפריצה השנייה, שהגיעו אליי באדיבות "אלבטרוס" ו"עושים עניין". תמונות נוספות הגיעו גם מחו"ל, A1, ו...לראשונה: תמונות בלעדיות ממנהרות הראל של כביש 1.

את האוטובוס של אנדי יחליף השבוע "הקרון של אריק" - קרון עם מרפסת תצפית על הפרויקטים שבדרך. קרון, שבוורסיה זו או אחרת, חייבים לרכוש עבור ר"י.  
º
בקשות ושאלות (לא הכוונה)
61תגובות
25/04/14 19:01
116צפיות

(המשך...)
ספירת העומר באוטובוסי "אגד"
76תגובות
25/04/14 18:57
680צפיות
בימים בהם ערוץ 1 היה ערוץ הטלוויזיה היחיד נהגו להציג את ספירת העומר ע"ג שיקופיות שהוקרנו. כעת חוזר המנהג לצגי המידע באוטובוסים של אגד. דיון בנושא.

(המשך...)
בימים בהם ערוץ 1 היה ערוץ הטלוויזיה היחיד נהגו להציג את ספירת העומר ע"ג שיקופיות שהוקרנו. כעת חוזר המנהג לצגי המידע באוטובוסים של אגד. דיון בנושא.
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום