לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

"חצי" , מתחם התחנה במנשיה (יפו)
145תגובות
06/10/13 00:59
800צפיות
מה הקטע הזה של כל מני פיינשמקרים, שאגב הם בחלקם בעיני סתם אנשים הזויים על גבול הבזויים*, להיות אנטי מתחם התחנה?
ולא, לא מההיבט הדי נדיר שמאפיין את easylivin ואת מאיר שפירא ודומיהם, הכוונה לא הסיבה שזה לא הפך למוזיאון רכבתאות היא שגורמת
להם להיות אנטי.
האנטי של כמה מהם שנתקלתי בו בפייסבוק נובע...

(המשך...)
מה הקטע הזה של כל מני פיינשמקרים, שאגב הם בחלקם בעיני סתם אנשים הזויים על גבול הבזויים*, להיות אנטי מתחם התחנה?
ולא, לא מההיבט הדי נדיר שמאפיין את easylivin ואת מאיר שפירא ודומיהם, הכוונה לא הסיבה שזה לא הפך למוזיאון רכבתאות היא שגורמת
להם להיות אנטי.
האנטי של כמה מהם שנתקלתי בו בפייסבוק נובע מכך שזה מקום לא אמיתי (לא יודע, אני רציני לאללה, מה זה מקום כן אמיתי), מכך שזה מלאכותי (נו, טוב
אם זה לא אמיתי הרי שזה מלאכותי), מכך שזה מתחם ולא חלק אורגני מהעיר עצמה.



* - אלו שנתקלתי בהם בפייסבוק הם עיתונאים ב'הארץ' ובעיתון העיר ודומיו.
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 06/10
53תגובות
06/10/13 00:01
395צפיות
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר...

(המשך...)
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
עד עכשיו קיבלתי. עכשיו אתן גם משהו זעיר :
05/10/13 18:41
314צפיות
עד עכשיו קיבלתי. עכשיו אתן גם משהו זעיר :
לא תח"צב , אבל תחבורה משנת 1939 :
פונטיאק שקופה
º
לוחית הרישוי :
05/10/13 18:42
149צפיות
לוחית הרישוי :
º
הצד השני :
05/10/13 18:45
119צפיות
הצד השני :
למעוניינים :
05/10/13 18:46
88צפיות
קיבלתי מיל והוא לרשותכם.

http://www.baba-mail.co.il/Content.aspx?emailid=24...
שאלה בקשר לרב קו סטודנטים??
05/10/13 15:13
121צפיות
האתר במדוייק באגד:  http://www.egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=1366

שיניתי פרופיל בכרטיס הרב-קו לסטטוס סטודנט רגיל (33% הנחה), והטענתי אליו כמה כרטיסיות, זה היה לפני חצי שנה ולא השתמשתי בכרטיס, האם אני יכולה כעת להמשיך ולהשתמש בו כרגיל כעת או שעליי לעשות משהו?
עד ה 15.10 אחרי זה הפרופיל יפוג תוקף והכרטיסי
05/10/13 15:20
94צפיות
אפשר לקבל זיכוי בעמדת רב קו של המפעיל

º
תודה אבל מה קורה ב- 15.10??
05/10/13 15:51
32צפיות
º
מתחילה שנה אקדמאית חדשה
05/10/13 20:49
28צפיות
º
תודה
05/10/13 23:02
21צפיות
שאלה
05/10/13 16:07
65צפיות
רכבת מת"א לפ"ת אני צריכה משהו כמו 10 נסיעות בחודש, רק לכיוון הזה, לא הלוך חזור.
מה הכי משתלם? כרטיסיות? חודשי חופשי? כרטיס משולב עם אוטובוס?
אני סטודנטית ואני גם עושה רב קו.
שאלה על פרופיל הרב קו
05/10/13 18:58
69צפיות
משתלם לי לעשות חופשי סימסטריאלי אך ההנחות לתלמיד יותר טובות לי לנסיעות מזדמנות אחרות..
האם זה אפשרי שיהיה לי פרופיל תלמיד וסטודנט בו זמנית על גבי כרטיס רב קו אחד?
º
לא.
05/10/13 21:57
20צפיות
אם אתה עושה חופשי סימסטריאלי, אתה מקבל הנחה
05/10/13 22:26
44צפיות
של 50% בשאר הנסיעות החל מנסיעה בודדת, הרבה יותר טוב מנוער או תלמיד.
º
איפה אני יכול לקרוא על זה עוד?
06/10/13 19:11
8צפיות
האם יש נהגי מוניות שלא רוצים להצטרף לשימוש ב.
05/10/13 14:19
158צפיות
באפליקציות החדשות? באופן מודע ומתוך עקרון או אינטרס פרטי כלשהוא.
גט טקסי היא לא רק אפליקציה, היא תחנת מוניות.
05/10/13 15:56
119צפיות
החוזה של הנהגים איתה לא בהכרח משתלם להם.
אוקי ואני שואלת על כל היתר העצמאים, האם יש...
05/10/13 16:02
84צפיות
שלא מעונינים להצטרף לאף אפליצקיה ורוצים להשאר עצמאים ?
גם אני הופתעתי שראיתי שהדגלון שלהם הוא הלוגו
05/10/13 16:23
94צפיות
של האפליקציה, במקום דגלון סטנדרטי של תחנה.
עד אז הייתי בטוח שהאפליקציה פשוט מאחדת תחנות מוניות שעובדות איתה ומשלמות לה תמלוגים.
º
ובכל זאת, יש מישהו שיודע לתת לי תשובה... ?
05/10/13 22:46
26צפיות
מכרז חדש למתן שירותי בקרה על רכבת ישראל
05/10/13 13:03
578צפיות
משרד התחבורה פרסם מכרז חדש לצורך מתן שירותי בקרה על איכות השירות של רכבת ישראל. מסמכי המכרז מצורפים להודעה זו בקובץ PDF.

סה"כ 87 עמודים, קריאה מהנה לכולם!
תודה. החידוש המעניין במסמך לדעתי הוא:
05/10/13 19:09
323צפיות
תודה. החידוש המעניין במסמך לדעתי הוא:
בקטע המצורף. מדד הדיוק אמור להשתדרג, אם כי אף אחד לא הבטיח שכל הנתונים הנ"ל יפורסמו לציבור הרחב...
אני מקווה שיתחילו להתייחס גם לתחנות הביניים
06/10/13 09:58
127צפיות
וגם לרכבות שלא יצאו בכלל. אלה שני הכשלים הבולטים של המדד הנוכחי.
חברת הבקרה אמורה להתחיל להתייחס לדברים האלה,
06/10/13 11:23
108צפיות
השאלה היא מה יעשו עם ההתייחסות הזאת.
º
06/10/13 12:08
12צפיות
סיומו של עידן
05/10/13 07:37
549צפיות
מסוף קפלן הותיק בכפר סבא יסגר.   כל הקוים יעברו למסוף חדש בעתיר ידע.
º
היכן מיקומו?
05/10/13 09:05
84צפיות
º
ברחוב הנביאים פינת ישעיהו
05/10/13 09:09
65צפיות
ז"א שאם אני רוצה להגיע לשכונת נוה-הדרים...,
05/10/13 18:16
102צפיות
קווים 029 ו-149 עדיין יביאו אותי לשם (לתחנה ליד מפעל "טבע")?
לגבי 149,הוא מסיים ממילא באיצטדיון
05/10/13 19:22
79צפיות
אז לא יהיה בו שינוי.

לגבי 29 לא יודע מה הקומבינה.   הוא כן יכנס לתוך קפלן,רק לא יחנה לשם, ואיכשהוא אחרי זה הוא אמור להיכנס לעתיר ידע.  נראה לי שכמו במלחמת גורדי שחקים במדינות המפרץ, מטרופולין קינאו ב-83 של אגד אז הם רוצים לעבור אותו.  
º
נחיה ונראה.
05/10/13 23:54
15צפיות
אלון, לדעתי זה עוד מוקדם לקבוע
05/10/13 22:01
53צפיות
בינתיים מופיעות כתבות שונות, שהן שונות זו מזו.
חלק מהגרסאות הן, שתחנת הקצה תהיה במסוף תעש (תחנת הקצה של 149) וכתבות אחרות על מסוף "עתיר ידע".
לדעתי מוטב להמתין לתשובה מוסמכת על מה, שקשור לקו 29.
מה, שכן הולך להשתנות זה קו 8 הפנימי בכפר סבא. תחנת הקצה אכן תהיה בעתיר ידע, במקום מסוף תעש.
תודה אורי...,
05/10/13 23:58
28צפיות
נקוה להתעדכן לכשיקרו השינויים.
º
סוף סוף תחבורה נורמלית לרחוב עתיר ידע?
05/10/13 15:58
89צפיות
השאלה היא
05/10/13 16:07
101צפיות
מי יסע מויצמן לעתיר ידע דרך התע"ש וכל שכונות המזרח, זה סיבוב של איזה 20 דקות.   

נראה לי שהקמת המסוף בעתיר ידע היתה כי רצו להוציא את המסוף מקפלן שהפריע לתושבים וחיפשו את המקום הכי קרוב להעביר אותם אליו.
פעם היינו נוסעים משם באוטובוסים
05/10/13 19:00
132צפיות
עם מהלכים ידניים וקלאצ' , שהקדימה היתה מודרגת , ותחילת הנסיעה היתה בקצב של הליכה והאוטובוס היה עוצר גם אחרי שסגר את הדלת.
היו ימים !
האם זה קשור למסוף קפלן?
05/10/13 21:58
74צפיות
או שבגלל "סוף עידן" בכותרת, כתבת על האוטובוסים עם המהלכים הידניים [שאני לא בטוח, שהיה בהם קלאץ' בגלל תיבה חצי-אוטומטית]?
עם הכוונה למסוף קפלן, הרי שבתקופה שפעלו הליילנד-טייגר, במסוף סביר להניח, שפעלו רק קווי האוטובוסים הפנימיים.
כאשר קו 20 החל לפעול זה היה בקיץ 1992. זוהי תקופה שחלק גדול מהטייגרים יצא משירות "אגד". ייתכן, שכבר לא פעל באזור כפר סבא-הרצליה.
חוזר בי
05/10/13 22:08
47צפיות
ראיתי את הכותרת על "משם". על איך, שכתבתי.

בכל מקרה, באותה תקופה יצאו כאמור קווי אוטובוסים הפנימיים וכנראה גם חלופת בוקר של 567 לתל אביב.
אורי בוקר טוב ! 561 לפני שהיה בכלל 567
06/10/13 07:40
44צפיות
ב1964, לפני ואחרי, עוד לפני שהיו אוטובוסים עם קלאצ' אוטומטי.
ולפני שהיה קו 567

היו ימים !
ערב טוב, פרויז
07/10/13 21:17
14צפיות
לא ידעתי, שאתה מתכוון על 1964.
מה גם, שלא ידעתי שכבר אז היה בקפלן מסוף. באותה תקופה אני לא חושב, שכביש 4 בקטע, שבו נוסע קו 567 היה קיים. אם זה כך, מטבע הדברים לא היה קיים הקו
"מסוף" קפלון ההסטורי :
09/10/13 00:56
8צפיות
היה יתה כיכר. (ביום הכיכר משודרגת).
האוטובוס שהגיע לכיכר, הסתובב סביבה, ומיד אחרי זה היתה תחנה אחרונה שהיא גם שימשה תחנת מוצא לקו יחידי.  זהו ה"מסוף" ההסטורי של קפלן.

באמת מעניין איך הוא יהיה בעתיר ידע
05/10/13 22:25
102צפיות
הרי מדובר במתחם שהוא מנותק מכל המסלולים הקיימים, הוא אינו "על הדרך" לשום מקום, מיקום מוזר למסוף.
זה נגזר מיעודי "מסוף".
06/10/13 07:50
62צפיות
לדעתי, יעודו הראשון של מסוף הוא לאפשר קודם כל חניה של אוטובוסים כולל מתן שרותי סוף קו לנהג ולאוטובוסים.
היעוד השני - לדעתי - הוא לאפשר ריכוז נוסעים והעלאתם לאוטובוס, לפני המועד הנקוב ליציאת האוטובוס, וכשהאוטובוס ייצא בזמן הנקוב מראש, הוא כבר יכיל נוסעים שהתרכזו.
מרכזיות של דרכים פחות משמעותית או בכלל לא משמעותית - לדעתי - כשהמסוף נמצא במקום די מרוחק/מנותק ובייחוד כשזה מפוצה על ידי אזור תעשיה שיש בו פוטנציאל משמעותי לנוסעים קבועים ובעיקר נוסעים חדשים שיצטרפו לרכישת השרותים, עקב הצבת המסוף בנקודת ריכוז זה של לקוחות פוטנציאלים ש"ממתינים" לפתיחת המסוף/התחנה.

בוקר טוב !
מיקום המסוך הוא בעייתי
06/10/13 11:15
54צפיות
ריכוז האוכלוסיה הגדול של שכונות יוספטל-קפלן-גבעת אשכול וכן איזור התעשיה הראשי (רחוב התע"ש, לא עתיר ידע) מושכים אליהם קווים שנוסעים בתדירות לא קטנה. עתיר ידע מרכז מספר מקומות עבודה (בעצמי עבדתי שם בתחילת שנות האלפיים), אבל הוא אינו מושך כמו המקומות הנ"ל שהזכרתי.

מיקום המסוף יגרום לאחד משני דברים - הארכת כל הקווים מקפלן תוך הגדלה ניכרת של תשומות או הסטה של חלק מהקווים לעתיר ידע תוך שהם אינם מגיעים יותר לשכונות הנ"ל, ותוך פגיעה בשירות התדיר אליהן.
אתה אומר ש
06/10/13 14:14
46צפיות
הקפיטליזם החזירי הקצין לטייקוניזם מוחלט?
איך? מ ה תהיה החלופה לקוים שמועתקים, אם לא יעברו כליל בשכונות/קרבת קפלן, יוספטל, גבעת אשכול, הדרים ועוד?

מדובר בשכונות פועלים שמתפרנסים באזור התעשיה.

צהרים טובים !
הלכת רחוק מדי - לא טענתי זאת, אבל זה בהחלט
06/10/13 15:19
46צפיות
אפשרי שידללו את השירות.  למשל במקום ש-29 יגיע עד לקפלן הוא יגיע למסוף ויהיה מעבר לקו "שכונתי" שיפעל רק פעם ברבע שעה, ושיצא מהמסוף החדש.

לשמחת בעלי הרכב בשכונות, ולדאבון לבם של הקשישים, הצעירים וסתם אלה שאין להם רשיון.  כבר היו דברים מעולם...
סדרת רישוי חדשה למוניות : 90XXX26 !
05/10/13 02:15
386צפיות
מוניות חדשות
לפחות עבורי זו הפעם הראשונה שאני "קולט" מונית חדשה עם הסיומת "26" במספר הרישוי.היא צולמה ביום חמישי בבאר-שבע.
לידה נראית מונית נוספת (לגמרי במקרה עברה בזמן הצילום עם ה-),והיא גם די חדשה,עם מספר-רישוי 19XXX25.
שני המספרים הנ"ל מראים שכנראה אין ממש סדר בהקצאת מספרי הרישוי היחודיים למוניות,כפי שכנראה זה כך גם לגבי סדרות של רכבים מסוגים אחרים.
על-פניו נראה שדוקא לפחות לחלק מחברות האוטובוסים יש סדר מסוים בהקצאות כאלה.
כבר לא חדשה בשביל הפורום
05/10/13 10:09
201צפיות
המוניות האלו על הכביש כבר כמה חודשים והדבר כבר פורסם בפורום מספר פעמים.
אני רואה אחת כזו לראשונה...,
05/10/13 18:18
120צפיות
לכן הרגשתי צורך לצלם ולהעלות את זה.
סדרת 26 קיימת מנובמבר 2012.
05/10/13 18:24
159צפיות
כרגע יש למעלה מ- 1500 מוניות בישראל בסדרה זו.
OK,רק שמבחינתי...,
05/10/13 23:45
91צפיות
אני רואה כזו בפעם הראשונה,ותודה על המידע.
גם אם ממש מדגדג לך להעלות לפורום ...
05/10/13 18:56
231צפיות
בדוק היטב בפורום לאורך ולרוחב אם הנושא דובר.
ורק לאחר מכן שאתה בטוח ב- 100 אחוז שאתה הראשון שמעלה זאת
קדימה , תרשה לעצמך  
לא זכור לי, שעלו תמונות קודם לכן
05/10/13 22:03
118צפיות
נכון, שהנושא הוזכר בפורום. אבל אני כמעט בטוח, שלא הייתה תמונה של זה.
על כל פנים אין 'אסון' לכתוב על זה שוב
º
SO WHAT???
05/10/13 23:45
47צפיות
YOU CANT DO WHAT YOU WANT !!!
06/10/13 09:01
91צפיות
07/10/13 08:15
30צפיות
מה גם, שאלה לא מוניות מאוד נפוצות
05/10/13 22:10
113צפיות
האופל אסטרה וסיטרואן C3 אלייז, הן מוניות, שהן לא כל כך נפוצות.
בכל מקרה, למיטב זכרוני טרם עלתה תמונה בפורום על זה.
...,
05/10/13 23:47
50צפיות
אורי,גם לי הן לא נראות נפוצות כרגע,הן חדשות לגמרי.
אלון, כשהמוניות עברו רישוי, משום מה דילגו על
06/10/13 10:02
107צפיות
הסדרות 17 ו- 19. כשהגיעו לקראת סיום הסיומת 25 השלימו אותן, ובאותה הזדמנות נתנו ברצף גם 18. אח"כ השלימו את סדרה 24, שכרנאה גם היא לא היתה מלאה במקור. אח"כ מיחזרו את הסדרות 90, 91 ו- 96 (למה לא גם את 92-95 ? לא יודע) ועם סיום 99-25 עברו לסיומת 26, אלא שהתחילו דווקא ב- 90. שוב, למה ? לא ברור
אז יש פה מדיניות לא ברורה בזה אוהד...,
07/10/13 08:17
53צפיות
אבל לך ותבין את הראשים של אנשי משרד התחבורה,נו טוב,שיהיה כך.
כל נושא מספרי הרישוי מוזר, כי יש קפיצות בין
07/10/13 09:51
53צפיות
סדרות ולא תמיד בצורה עוקבת, ובתוך הסדרות עצמן לא כל הסיומות קיימות. לכאורה "זה המחשב", אבל גם את המחשב אפשר לאלץ ולהסדיר
כן...,
07/10/13 14:30
30צפיות
כך גם אני רואה זאת.
נהג בקו 45א משתמש בסלולארי - צולם על ידי.
76תגובות
04/10/13 23:10
666צפיות
מכיוון שהפורום הוא קודם כל בית, בחרתי לפרסם זאת קודם כל כאן.

במשך דקות ארוכות לפני שהתחלתי לצלם את הנהג, הוא השתמש בטלפון, בעיקר תוך כדי עמידה ברמזורים אבל גם תוך כדי נהיגה. אז נתתי לו צ'אנס להניח אותו בצד, לא הניח. אחרי כמה דקות התחלתי לצלם אותו כשהוא נכנס לשטראוס. אח"כ בגבעה הצרפתית...

(המשך...)
מכיוון שהפורום הוא קודם כל בית, בחרתי לפרסם זאת קודם כל כאן.

במשך דקות ארוכות לפני שהתחלתי לצלם את הנהג, הוא השתמש בטלפון, בעיקר תוך כדי עמידה ברמזורים אבל גם תוך כדי נהיגה. אז נתתי לו צ'אנס להניח אותו בצד, לא הניח. אחרי כמה דקות התחלתי לצלם אותו כשהוא נכנס לשטראוס. אח"כ בגבעה הצרפתית הוא שוב החזיק, הקיש ואחרי שהתחיל לנסוע הסתכל עוד קצת והניח אותו בצד ולא נגע בו יותר, לפחות עד המרכז המסחרי בנווה יעקב - שם ירדתי.

הנהג היה מהנהגים המזרזים. בתחנות שנוצר קצת תור בעליה לאוטובוס הוא זירז את הנוסעים בקריאות "לעלות, לעלות". אם זה אין לי ממש בעיה, אבל זה קצת מעצבן למען האמת ואני יודע שזה בגלל הלו"ז התובעני שהוא צריך לעמוד בו.

את קו 45 אני אוהב באופן כללי, קו מהיר ונוח שלא נכנס לאגריפס וגם אחיו 25 האיטי יותר נוסע כך. אבל, באמת שאני לא מבין את זה. לדבר עם אוזניה, סבבה לגמרי. אבל מה כל כך דחוף לגלוש, לסמס? (לא יודע מה מהם הוא עשה).

http://www.youtube.com/watch?v=4116eg42b-o
לולאת ולובסקי
04/10/13 19:00
466צפיות
גידו, משיהו יודע להסביר מה זה בדיוק לולאת ולובסקי (צומת בגין ופרשת דרכים בת"א)?
הבנתי שזאת הכנה כלשהי לרק"ל ומשהו שאמור לאפשר כניסה למע"ר הצפוני.
אבל לא הצלחתי למצוא מידע קונקרטי יותר של איך זה אמור להיראות. בכל מקום מופיעה תמונה סכמטית מאוד שמצויה גם על השלט באתר.
לא הצלחתי להבין משם כלום.
חלק מהתשובות-
04/10/13 21:56
348צפיות
יש איפשהו כתבה על זה , וכבר היה שרשור על זה כאן. אני בטוח שותיקי השבט אולי יפרטו בהמשך. אבל בגדול :

הלולאה הזו שתרד מדרך בגין (אחרי תחנות האוטובוס, היכן שהכניסה לחניון בפארק וולובלסקי-קרני), ותיהפך לכביש במקום ירידת הולכי הרגל של היום , תאפשר נסיעה למגדלי הצעירים (אזור המע"ר הצפוני) שיהיו בצד השני של דרך בגין (רסיטל לשעבר) ולשאר המגדלים שקמים שם, מעין כביש שירות לשם), דרך מנהרה (שעד היום שימשה כמנהרה להולכי רגל מתחת לדרך בגין) , ממנה גם אפשר יהיה לצאת חזרה לדרך בגין לכיוון דרום בלבד. בשטח האי שיווצר, יוקם מרכז שליטה ובקרה לרכבת הקלה.
אז למה בעצם צריך תשתית כזאת מורכבת?
05/10/13 16:05
210צפיות
כל המגדלים שצפויים להיות בצד המזרחי של בגין הם פשוט חלק מרחוב.
למה צריך כביש גישה נפרד אליהם?
כי לפי מצב הכבישים נכון לעכשיו
05/10/13 16:37
273צפיות
אי אפשר להגיע למדרכה (כלומר לכניסה לחניון של מגדלי הצעירים כשהם יהיו מוכנים) שליד המקום בו יבנו מגדלי הצעירים
מר"ג, מגבעתיים, מפ"ת, מאיילון צפון (מאיילון דרום ממילא אין יציאה במחלף הרכבת), בני ברק, ומרח' ארלוזורוב של ת"א ובעצם מצפון ת"א למי שבא על נמיר דרומה
ופונה שמאלה לרח' על פרשת דרכים.

היות ושני המגדלים גם יחד יכילו כמה מאות דירות, קרי מעל ל-1,000 איש שיתגוררו בשני מגדלי הענק, בני כ-40 קומות כל אחד,
זה מאוד לא הגיוני וגם לא הגון שיהיה קשה להחריד להגיע לשם ברכב, הכוונה לתושבי המגדלים הללו.
כיום יוכלו להגיע לשם, הכוונה אילולא היו בונים את הלולאה הזו, רק מי שמגיע מדרך בגין/שד' שאול המלך.
מאוד לא הגון ולא הגיוני לחייב את מאות הדיירים של המגדל הזה לבצע סיבוב ענק בכל פעם שהם רוצים להחנות את רכבם בחניון התת קרקעי של הבניין שלהם.
ולמיטב ידיעתי זה לא רק שני המגדלים האלה
05/10/13 18:10
161צפיות
אלא גם בניינים נוספים שייבנו לידם.
אם זה היה רק מגדלי משרדים
05/10/13 18:44
146צפיות
אזי זה לא כזה נורא.
שיבואו באוטובוסים וברכבות ובמוניות שירות וספיישל (וגם באופניים וברגל).
המיקום התח"צי אולי הכי טוב בארץ בכלל ובין הטובים בכל המזה"ת כולו.

אממה? ברגע שמדובר גם על אלפים רבים של דיירים (מתוכננים שם עוד כמה מגדלי דירות וגם לפחות מגדל אחד סטייל משה אביב, קרי הן משרדים והן דירות בבניין אחד)
זה באמת לא הגון (ובטח שלא הגיוני) שיהיה קשה מאוד לאדם להגיע לבית שלו במכוניתו, שזה שימוש כן לגיטימי ברכב (מבחינת התפיסה התח"צית הגעה לעבודה ברכב היא
לא הכי לגיטימית).
בכל המתחם הזה שבין מגדל קרדן לצומת שהיא המשכו של על פרשת דרכים/ערבי נחל, אפשר כיום להגיע רכבית רק מדרך בגין מצפון לדרום ורק משד' שאול המלך ממערב למזרח
וזה מאוד לא הגיוני/הגון.


כשהיה שם רק את רסיטל ואת מגדל קרדן והמחסנים של קופת חולים, אז ניחא.
בעוד כ-8 שנים יהיו שם מעל ל-2,500 דיירים ועוד אלפים רבים שיעבדו במגדלי המשרדים המרובים.
מספר תיקונים
05/10/13 18:47
124צפיות
1. צומת שהמשכו של על פרשת דרכים (צומת זה זכר)
2. מדרך בגין מדרום לצפון ולא כפי שכתבתי
מה????
06/10/13 19:32
78צפיות
אז כל הבלאגן הזה שעושים בגן הרכבת זה בשביל 2 מגדלים של עשירים?  לא היה שום מקום אחר בישראל לבנות את 2 המגדלים האלה? זה הזוי לגמרי.   הייתי בטוח שהעבודות האלה קשורות לרכבת הקלה או משהו.
º
וזה מבלי לדבר על הכסף הרב שנשפך על העבודות
06/10/13 19:32
40צפיות
מגדלי הצעירים זה ממש לא של עשירים
06/10/13 20:14
95צפיות
זה לא מגדלי YOO או אקירוב או שאר מגדלי פארק צמרת שנמצא לא רחוק משם.

וברגע שמארגנים כמות דיירים כמו של שכונה גדולה, יהיו שם להערכתי בארבעת מגדלי המגורים (שני מגדלי הצעירים, מגדל מעורב משרדים ומגורים ועוד מגדל מגורים ששכחתי את שמו)
הללו משהו כמו 2,500 איש.
הם אכן זכאים לכך שתהיה להם תשתית תחבורתית סבירה והגונה אליהם הביתה.

העיריה וגם ועדת בניה מקומית וגם ועדת בניה מחוזית, כל אלו גם יחד וכל אחד לחוד, אשרו את הקמת המגדלים הללו.
אתה באמת חושב
06/10/13 20:19
66צפיות
שבן אדם ממוצע יכול לקנות דירה בבניין חדש מטר מהבורסה ועזריאלי?
המחירים שם הרבה יותר זולים ממגדלי
06/10/13 20:23
74צפיות
yoo ובטח ובטח שממגדלי אקירוב.
למען האמת בהמון פרוייקטים של מרכז וצפון ת"א המחירים פר מטר הרבה יותר גבוהים בכל המקומות הללו מאשר מגדלי הצעירים.
מגדלי הצעירים זה לא מציעה גדולה. מגדל, סליחה שניים, שבכל אחד מהם מעל ל-250 דירות. כן, כן, המון דירות די קטנות.


וזה חוץ ממה שכתבתי שזכותם גם של עשירים לגור ושיהיו תשתיות תחבורה סבירות עד מעולות עד לבית שלהם.
זה אולי לא יוקרתי כמו יו
06/10/13 20:27
60צפיות
אבל עדיין רק אנשים אמצעים יכולים לקנות שם דירה.   הים לקנוטת דירה קטנה בכפר סבא זה קשה מאד אז מטר מהבורסה?
שוב, טיעוניך המתלהמים אינם לגיטימיים
06/10/13 20:29
56צפיות
וזו תגובתי האחרונה לך בשרשור הזה בנושא הזה של כן או לא עשירים.
ולמה זה רלוונטי?
06/10/13 20:38
52צפיות
חובתה של המדינה לספק תשתיות לעשירים בדיוק כמו שזאת חובתה לספק תשתיות לעניים. אני מעדיף שהעשירים יגורו במגדלי מגורים בגובה 46 קומות באמצע תל אביב במיקום עם נגישות מעולה לתחבורה ציבורית מאשר שיגורו על נחלות של דונמים ויעמיסו עם הג'יפים שלהם על הכבישים שבהם נוסעים האוטובוסים של העניים.
º
א מחייה !
06/10/13 20:41
18צפיות
סבבה,אבל למה דווקא שם?
06/10/13 20:43
42צפיות
למה באמצע המקום אולי הכי עמוס תחבורתית בארץ?  לא חסר מקום למגדלים כאלה בשכונה החדשה בשדה דב?
º
לא חסר=מה חסר
06/10/13 20:47
18צפיות
איזה שכונה חדשה?
06/10/13 21:29
30צפיות
במקרה הטוב יתחילו למכור שם דירות ב-2017, בזמן שאת הדירות במגדלי הצעירים התחילו לשווק ב-2011. הפעם האחרונה שבה ניסו להתערב ביד גסה בצד הביקוש על מנת לדחוף מדיניות ממשלתית קרתה בזמן ממשלת קדימה ועל ההשלכות של המהלך המטומטם ההוא כולנו משלמים עד היום.
לא מדובר על "שני מגדלים של עשירים".
06/10/13 20:16
84צפיות
מדובר על מעל 300,000 מ"ר של שטחי משרדים, 1,000 דירות ומעל 30,000 מ"ר של שטחי מסחר. בתרגום לעברית, משהו כמו פעמיים מרכז עזריאלי.
שנינו נפלנו לכשל הלוגי והבלתי לגיטימי של
06/10/13 20:20
83צפיות
שאלתו.
כלומר, גם אם זה היה 1,000 דירות לא לעשירים אלא למולטי מיליונרים ומליארדרים וגם אקס ראשי ממשלות ומנכ"לי בנקים, באותה מידה
של הגינות, הגיון והגיון תחבורתי, היה מגיע שיסדרו לשם גישה לרכב פרטי.

ואם הגישה (לא ברכב אלא של השואל) האנטי עשירים היא כן לגיטימית (ברור שלא, וזה מה שלא לגיטימי בדרך שבה הוא הציג את שאלתו)
אבל גם אם כן, הרי הראינו לו שזה לא דירות לעשירים.
לא לא היה מגיע
06/10/13 20:25
55צפיות
כי לא היה צריך לבנות את 2 המגדלים האלה מלכתחילה.  לעשירים יש מספיק מקומות לגור בהם,ויש מספיק מקומות שבונים בניה לעשירים.  אם לא תבנה את 2 המגדלים האלה הם לא יעברו לגור ברחוב.  

אתה בכלל מבין מה הולך בגן הרכבת?  העבודות שם דופקות את משתמשי הרכבת, את התחבורה הציבורית שעוברת שם(והבנתי שזה ילך ויחריף) וכל זה בשביל מה בשביל 2 מגדלים לעשירים?  מדינה בתור מדינה צריכה קודם כל לחשוב על האינטרס הציבורי.   ב-2 מגדלים האלה אין אינטרס ציבורי, המגדלים האלה לא יפתרו את בועת הנדלן.  לעומת זאת הפגיעה בציבור היא גדולה בהרבה, שהרי מדובר במקום מאד מרכזי מבחינה תחבורתית.    אם זה היה לצורכי הרקל הייתי מבין ומגבה את זה,  אבל כאן מדובר בישראבלוף בשיאו, מה זה בגלל הולילנד לעומת זה.
אתה גם מנסה לבדוק במה מדובר לפני שאתה כותב
06/10/13 21:25
41צפיות
סיסמאות?

עשירים לא מחפשים דירות של 2 ו-3 חדרים המשווקים על ידי ענבל אור.
עשירים לא מתעסקים עם הסיכונים של קבוצות רכישה.
ועשירים לא בדיוק הולכים לרכוש דירה בביתן 12 בגני התערוכה.
כתובות אינטרנט מצורפות:
אולי,אבל שכחת עוד כמה דברים מהכתבה
06/10/13 21:34
41צפיות
"במגדל יש שירותים של פרויקט יוקרה - חדר כושר, בריכה וספא, לובי מפואר וחדרי ישיבות"
אה כן וכמובן המיקום.


לפי מה שאני רואה הדירות שם נעות סביב המיליון וחצי, זה לא נקרא דיור בר השגה
אבא שלי עם 2 ירושות שנפלו עליו באותו יום(אמיתי לגמרי) +חסכונות של חבר דן במשך 30 שנה(חברים מרוויחים הרבה)+משכנתא של 10 שנים הצליח לקנות דירה בסביבות המיליון וחצי.   

º
וזה מבלי לדבר על האפשרות שהפרוייקט יפשוט רגל
06/10/13 21:39
19צפיות
ולכן עשירים לא מתעסקים איתו
06/10/13 21:42
29צפיות
קבוצות רכישה מגלמות סיכוי למחיר נמוך יותר אבל גם סיכון גבוה יותר לכך שלעולם לא תהיה דירה.
זה מסוג הסיכונים שלעשירים אין סיבה וצורך להסתכן בהם.
הבניינים הללו לא משווקים במאפיינים של בנייני יוקרה המיועדים לעשירים.
וזו הייתה טענתך הראשונית שמדובר במגדלים לעשירים.
בא לא נתחיל במשחקי שכחה:
06/10/13 21:39
41צפיות
משפט אחד לפני המשפט שהיה לך נוח לצטט זה המשפט הבא:
"קבוצות אור סיטי וחג'ג' חתמו על הסכם עם העירייה, שבמסגרתו יוקצו 48 דירות להשכרה למשך עשר שנים במחיר מפוקח. הדירות שייכות לאור, שמחזיקה בשמונה דירות; ולאחים חג'ג' שמחזיקים ב–40 אחרות. "

זה כולה עשירית מכל הדירות.....
06/10/13 21:58
31צפיות
בוא נסכים שהשני מגדלים האלה זה לא מה שיפתור את מצוקת הדיור של הצעירים(ומי קבע שהפתרון למצוקה הזאת חייב להיות דווקא בתל אביב שמטבעה אמורה להיות עיר יקרה יותר)

לגבי הסיכון בקבוצת הרכישה, ציינתי אותו כי אפילו אם לדבריכם מדובר בפרוייקט חברתי ומקסים,מה יקרה אם הוא יתרסק?  אז יצא שעשינו עבודות ששיבשו את כל דרך בגין וזרקנו ים כסף על מנהרה לפרוייקט שלא שווה כלום.
אני הבנתי מדאון אנדר שזה בגלל מגדלי המגורים
06/10/13 20:20
50צפיות
"היות ושני המגדלים גם יחד יכילו כמה מאות דירות, קרי מעל ל-1,000 איש שיתגוררו בשני מגדלי הענק, בני כ-40 קומות כל אחד,
זה מאוד לא הגיוני וגם לא הגון שיהיה קשה להחריד להגיע לשם ברכב, הכוונה לתושבי המגדלים הללו."
º
אז הוא לא הסביר את עצמו נכון.
06/10/13 20:34
19צפיות
כתובות אינטרנט מצורפות:
אלו יותר משני מגדלים
06/10/13 20:57
46צפיות
מדובר במגדלי הצעירים (2), מיד-טאון (נדמה לי עוד 2), וזה ימשיך כמעט עד עזריאלי (כי עזריאלי מתוכנן להתרחב עד לרח' מוזס על חשבון בית ידיעות אחרונות).
ב"אי" שיווצר בין הלולאה לדרך בגין יקום מרכז
06/10/13 20:58
47צפיות
הרק"ל , וזה הקשר שלה לסיפור.
את זה אני יכול להבין
06/10/13 20:59
44צפיות
פשוט אביתר בהודעה המתלהמת שלו טען שבנו את זה "כדי להיות הוגנים עם אלה שעוברים לגור במגדלי הצעירים"
º
וולובלסקי
05/10/13 15:59
113צפיות
º
איזה מין שם מטופש זה בכלל?
05/10/13 18:49
76צפיות
º
אני לא ארד לרמה של השאלה הזו, אבל הנה מי זה
05/10/13 18:52
165צפיות
כתובות אינטרנט מצורפות:
שם משפה
05/10/13 18:55
212צפיות
גם לא הבנתי מה מטופש בו יותר מאשר בגולדשטיין או אבוטבול או אביסרור או נחמילביץ'. אבל שיהיה.

זה על שם המשורר יהודה (וולובלסקי) קרני, אשר עברת את שמו מוולובלסקי לקרני.
º
משפחה
05/10/13 21:07
36צפיות
לא, זה על שם תורמים
06/10/13 12:16
134צפיות
גן וולובלסקי-קרני נקרא ע״ש שרה ושלום וולובלסקי ואיירין ודויד קרני.

משפחת וולובלסקי היא ממייסדי ת"א, משפחה אמידה מאד ורבת נכסים בעיר. אני מניח שתרמו כספים לפיתוח הגן.

נסיעה לאילת מירושלים
04/10/13 16:14
161צפיות
האם הרב קו חופשי שנתי לסטודנטים נותן לי הנחה גם לנסיעה בקווי אילת?  באתר שלהם כתוב:
"לפירוט הנסיעות בקווי אילת:

*כרטיס מוזל יתקבל רק בהצגת תעודה מתאימה בפני הנהג עם העלייה לאוטובוס. לפרטים נוספים

תעודת "תלמיד אגד" הינה תעודה שהונפקה ע"י אגד בלבד.
הנחת סטודנט -בהצגת רב-קו בפרופיל סטודנט (33% או 50%) ותעודת תושב מתאימה. לפרטים נוספים
חייל/ת בהנחה: בצמוד לתעודת חוגר, במדים בלבד ובכיוון אחד בלבד."

מה הכוונה תעודת תושב מתאימה? אני צריך להיות תושב אילת בשביל לקבל את ההנחה?

*ככה סתם זה נראה דיי ברור שההנחה היא רק לתושבי אילת, אבל מה שמבלבל אותי זה שכשאני רוצה בא להזמין את הכרטיס יש תיבה לסימון "סוג נוסע" ושם יש לי אופציה לסמן "סטודנט מורחב 50%" ואני רואה במחיר שאני מקבל הנחה. אני חושש שבעת העלייה לאוטבוס יבקשו ממני גם כרטיס תושב ובגלל שאין לי אני אצטרך לקנות כרטיס חדש.
אין הנחה בקווי הערבה לאילת
04/10/13 16:18
143צפיות
אלא אם כן אתה סטודנט תושב אילת והאיזור
אם כך
04/10/13 17:41
93צפיות
אז כשאני מזמין כרטיס לסמן ב"סוג נוסע" פשוט רגיל? כדי שלא יהיו בעיות אחר כך?
º
ואתה נוסע במיוחד לאילת לשנות פרופיל ברב קו
04/10/13 18:07
58צפיות
זקוק להכוונה
04/10/13 15:44
47צפיות
אני צריך להגיע ביום ראשון הקרוב מקיבוץ גבעת השלושה לרחוב אמנון ותמר בחיפה. ניסיתי למצוא באתר אוטובוסים מידע, אבל שום אפשרות שהוא נתן לי לא נראית לי הגיונית.
עזרה בבקשה?
º
נא להפנות את שאלתך לשרשור ההכוונה של 4/10
04/10/13 17:15
7צפיות
בעייה בקריאת רב קו - האם קרה גם לכם? בירושלים
04/10/13 14:06
191צפיות
בזמן האחרון אני נתקלת בבעיה כשקוראי הכרטיסים באוטובוס לא קוראים את הרב קו שלי. הנהגים מכופפים את הכרטיס ואז לפעמים עובר. אבל נראה לי שכך מקלקלים לי את הכרטיס מה שאומר שבהמשך לא יעבוד. ואכן מפעם לפעם קורה יותר.
שמעתי על עוד אנשים שיש להם בעייה. אני תוהה אם מדובר בתופעה נפוצה.
הנהגים אומרים שזו בעייה שלי לא שלהם. גם שמזכירה שהרב קו של אגד והם צריכים לדאוג לתקינות המכשירים תשובתם- הרב קו של סיטי פס, ואפילו "זה לא אני זה אגד"
היו נהגים שדרשו ממני תשלום במזומן! כמובן שסירבתי.
החלפת כרטיס מצריכה כמובן איבוד זמן (נסיעות בקו אגד + המתנה ארוכה) וכסף (תשלום עבור הנסיעה ואפילו בתעריף מלא).
אשמח לשמוע אם יש עוד אנשים הסובלים מהבעייה ומה עושים בעניין.
נתקל בכך רבות, אך לא אישית.
04/10/13 14:15
91צפיות
אני רואה כמה וכמה מקרים כאלה מדי יום.
אני לא חושב שיש פתרון אחר מלבד החלפת הכרטיס.
קרה לי פעמיים ותמיד בגסיסת הכרטיס
04/10/13 15:29
85צפיות
תחליפי לחדש.
לא צריך להכניס את הרב-קו לחריץ
04/10/13 16:34
108צפיות
אפשר להניח אותו למעלה, ואז קל יותר לקרוא ממנו את הנתונים. אני מניח את הרב-קו בתוך עטיפת הפלסטיק שמקבלים יחד עם 'כרטיסיה' ברכבת ישראל, ומניח את העטיפה על הקורא, וכמעט שלא נתקלתי בבעיות. בחריץ כן נתקלתי בבעיות מידי פעם בעבר. ראיתי כבר מי שמניח את תעודת הזהות שלו שבתוכה הרב-קו על הקורא (לפי הערך בויקיפדיה על האוייסטר הלונדוני, הייתה תופעה שאנשים גזרו את הכרטיס והוציאו ממנו את השבב, וחיברו אותו לשעון שלהם, החברה המפעילה פחות אהבה את התופעה, ולכן היא לא ממשיכה).
אצלי גם הרב קו בתעודת הזהות וזה קורא יופי
04/10/13 16:52
65צפיות
(ויש שם עוד כרטיס סיבוס, אשראי, קופת חולים).
גם אני מניח את הכרטיס כשהוא בנרתיקו
04/10/13 17:24
59צפיות
וגם אצלי זו עטיפת פלסטיק של ת.ז. עם עוד הרבה כרטיסים בתוכה, ומעולם לא נתקלתי בבעיות קריאה.


שבת שלום
תודה למשיבים
10/10/13 20:57
5צפיות
תודה לאור מיעוט התגובות כנראה פחות נפוץ משחשבתי.
נראה שצריך להרחיק את הכרטיס מידיהם של הנהגים ומהמכשיר עצמו...
קניתי כרטיס חדש ודאגתי לשים בתוך פלסטיק. נראה אם אכן יעזור
שאלה בנוגע למעבר הרכבת ביבנה
04/10/13 13:20
262צפיות
אולי נכון יותר לשאול זאת בפורום תשתיות אבל אני מניח שגם כאן ידעו לענות לי:

אתמול כשנסעתי מאשדוד צפונה בכביש 4, ראיתי שצפויה להבנות שם תחנת רכבת, אבל גם מעיין כלובים בנויים שלא ברור מה ייעודם ולמה משמשים\ישמשו....?

למישהו מכם הפתרונים?!

הרבה תודה, אמיר.
ה"כלובים" לאורך כביש 4
04/10/13 14:34
929צפיות
הם מבנים שנמצאים על פתחי האיוורור של המנהרה בתוכה עוברת המסילה בין יבנה מערב לצומת/משולש פלשת. מטרת הכלובים למנוע חבלה מלמעלה ברכבות העוברות ובמסילות.
לא ידוע לי על תוכניות להקמת תחנת רכבת נוספת בקו זה. אולי אתה מתכוון למשהו אחר וצריך להיות מעט יותר ספציפי.
º
כבר יש שם תחנת רכבת תקופה די ארוכה
04/10/13 14:44
94צפיות
דווקא שאלת בפורום הנכון:
04/10/13 14:49
174צפיות
בכל הקשור לתשתיות תחבורה ציבורית בכלל ולתשתיות רכבת בפרט, יש סיכוי גבוה יותר לקבל תשובה כאן ב-394.

קצת יותר פרטים בתוספת לתשובה של רמי: מדרום לתחנת יבנה מערב (שנפתחה לפני כשנה וחצי) הרכבת עוברת במנהרה, "הכלובים" שראית סוגרים את פתחי האוורור כדי שלא ניתן יהיה להיכנס דרכם לתוך המנהרה. הפתחים עצמם מוגבהים מעל גובה הקרקע כדי שזרימת האויר תהיה טובה יותר.
לא צפויה להבנות שם תחנה
04/10/13 15:37
169צפיות
יש תחנה ביבנה מערב, בקצה הצפוני של המנהרה, שפועלת כבר מתחילת 12'.

התחנה הבאה היא באשדוד, שפועלת כבר כעשור.

בין שתי אלו לא צפויה להבנות תחנה נוספת.
האמת שצפויה תחנה בינהן
04/10/13 15:40
174צפיות
אבל לא בקרוב.

תחנה במתחם בני דרום
באמת? באיזו תכנית זה נכלל? לא מוכר לי
04/10/13 16:48
107צפיות
מכל מקום הוא כתב שצפויה להבנות תחנה במקום בו הוא ראה את ה"כלובים". שם כבר נבנתה תחנה ולא צפויה להבנות עוד אחת (לשם מה?)
לא תמצא את זה בתוכנית הפיתוח
04/10/13 17:05
113צפיות
כי זה עוד רחוק.
אבל אם תבדוק את תוכנית המתאר של איזור התעשיה הכלוא בין כבישים 4/41/42 תמצא באמצעו שטח המוקצה לתחנת רכבת ומסוף תחבורה ציבורית.

ובקשר לשאלה שלו, רשמתי לו שיש שם כבר תחנה יבנה מערב.
º
תודה!
05/10/13 13:41
15צפיות
אני מהצפון, פעם ראשונה בחיי שעברתי בקטע
04/10/13 16:02
152צפיות
הזה של כביש 4...ככה שתוך כדי נסיעה לא זכרתי בוודאות אם ראיתי את התחנה בנוייה ומתפקדת או לא.

בכלמקרה המון תודה על התשובה!
בשנה וחצי הראשונות של פעולת התחנה
04/10/13 16:51
127צפיות
היא היתה תחנת סיום הקו כאשר המסילות שעוברות במנהרה (מתחת ל"כלובים") וממשיכות דרומה לא פעלו עדיין.
רק לאחרונה הופעלו גם מסילות אלו והתחנה הפכה לתחנת ביניים בקו שבין אשקלון להוד השרון.
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 05/10-04/10
70תגובות
04/10/13 00:04
103צפיות
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר...

(המשך...)
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום