לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
פורום משאיות
ברוכים הבאים לפורום משאיות !
הפורום מנוהל ע"י The Good Reverend ויוצא לדרך חדשה החל מאוגוסט 2008.
הפורום הינו במה פתוחה לכל מי שרוצה להביע דעתו בנושא משאיות, תחבורה והובלה.
כאן תוכלו לייעץ ולהתייעץ, לדבר על נושאים טכניים, נהיגה ובכלל.
 
לשמירה על אווירה טובה, הקפידו על הכללים הבאים:
*לשרשר הודעות לאותו נושא.
*הודעות המכילות קללות וגסויות מכל סוג,  ימחקו והמשתמש יחסם.
*אין לפרסם מודעות מכירה/קניה כהודעה אלא במקומות המיועדים לכך.
*חל איסור לפרסם מספרי טלפון בפורום, רגיל או נייד.
*אם ברצונכם לפרסם מאמר בהודעתכם, עשו זאת בעזרת קישור כדי למנוע הפרת זכויות יוצרים.
 
אשמח לקבל הערות, הצעות וכלים לקידום הפורום ובכלל.
 
אז קדימה, אתם מוזמנים להתחיל לכתוב ושיהיה בהצלחה לפורום החדש !
 
בברכה,
תומר.
 
 
 

 

אודות הפורום משאיות

ברוכים הבאים לפורום משאיות !
הפורום מנוהל ע"י The Good Reverend ויוצא לדרך חדשה החל מאוגוסט 2008.
הפורום הינו במה פתוחה לכל מי שרוצה להביע דעתו בנושא משאיות, תחבורה והובלה.
כאן תוכלו לייעץ ולהתייעץ, לדבר על נושאים טכניים, נהיגה ובכלל.
 
לשמירה על אווירה טובה, הקפידו על הכללים הבאים:
*לשרשר הודעות לאותו נושא.
*הודעות המכילות קללות וגסויות מכל סוג,  ימחקו והמשתמש יחסם.
*אין לפרסם מודעות מכירה/קניה כהודעה אלא במקומות המיועדים לכך.
*חל איסור לפרסם מספרי טלפון בפורום, רגיל או נייד.
*אם ברצונכם לפרסם מאמר בהודעתכם, עשו זאת בעזרת קישור כדי למנוע הפרת זכויות יוצרים.
 
אשמח לקבל הערות, הצעות וכלים לקידום הפורום ובכלל.
 
אז קדימה, אתם מוזמנים להתחיל לכתוב ושיהיה בהצלחה לפורום החדש !
 
בברכה,
תומר.
 
 
 

 

רעיון: נתיב נפרד רק למשאיות
13/08/2008 | 11:10
3
8
בדומה לנתיב נפרד רק לאוטובוסים ולתחבורה ציבורית,
חשבתי שיהיה זה רעיון לעשות בשעות מסויימות נתיב נפרד
רק למשאיות מעכבות תנועה (12.5 טון ומעלה).
כך נמנע מפקקים ועומס ועיכוב נהגים אחרים.

אני מפנה את השאלה גם למומחה לדיני תעבורה
האם היא יכולה להיות מעשית בארצנו וגם כדאית?
מעשית קשה לי להאמין
13/08/2008 | 11:31
1
7
בקושי מצליחים ליצור תשתית לרכבת קלה.
מה שכן, אפשר לעשות דבר אחר:
הגבלת שעות כניסת משאיות לערים ללילה.
כך גם פרטיות וגם כבדות יסבלו פחות עומסי תנועה.

אבל שוב, באנדרלמוסיה התעבורתית של ישראל קשה לי להאמין שיהיה איזשהו שינוי בעתיד הקרוב והרחוק.
אין ברירה
13/08/2008 | 12:26
6
הגבלת שעות תמנע הגעת סחורות לעסקים שפתוחים רק ביום.
רעיון טוב ולא טוב
26/08/2008 | 11:39
6
יש נתיב תחבורה ציבורית והאוטובוסים עושים מה שבא להם
וזה יהיה פתח למשטרה לתת דוחות על עקיפות וכל מיני דברים
קניית משאית
12/08/2008 | 20:49
5
18
כמו שכתבתי לפני כמה ימים אני רוצה לקנות משאית קלה 12 טון, בהתחלה הייתי מעוניין לקנות וולוו(כי הוא אחלה משאית לפי שמועות) אבל אז עלתה השאלה למה יש יותר דאף ואיווקו מוולוו אפילו שוולוו טובים יותר(חוץ מהבדל המחירים שהוא יחסית פעוט)?
המלצה שלי
12/08/2008 | 21:38
3
11
אחרי שבדקת את מחיר הקניה:
דבר ראשון תעשה נסיעת מבחן, תראה מי תהיה הכי מתאימה לך מבחינת עבודה תכל'ס.
חשוב שהיא תהיה נוחה לך מבחינת נהיגה, העמסה וכושר תמרון.
אח"כ תברר עלויות: צריכת סולר, חלפים, ביטוחים, טווח טיפולים ומחיריהם, אחריות, שירות דרכים וכו'.

אישית, אצלי בעבודה כל צי המשאיות הוא של DAF.
אני בטוח שהבוס שלי לא סתם בחר בה, אלא בדק קודם מי הכי משתלמת.

בהצלחה !
בדקתי חלקית
12/08/2008 | 22:02
2
13
בדקתי מחיר קניה ולא נראה לי שיש אפשרות לעשות נסיעת מבחן. ומה שהכי מפנקת ונוחה זה הוולוו שיש לה ראות טובה בכביש הרגשה של פרייבט ושתי כיסאות מחומים ומקרר גדול ב500 יורו שאת זה אני לא מקבל בדאף ואיווקו.
ובוולוו אני מקבל פלטה ארוכה יותר (9.8 מטר ביחס למתחרותיה 9.6 מטר).
הזהו שצריכת הדלק מדאיגה אותי,חלפים זולים יותר ממתחרותיה,ביטוחים יקרה כי זה "וולוו" טווח טיפולים 75K בהשוואה ל35K של דאף, אחריות אותו דבר וירידת מחיר מאד נמוכה שלבסוף מוכרים אותה מעל המחירון.
נראה לי בסוף שאני יילך על וולוו עם ארגז מתרומם לגובה.
אז עדיין השאלה למה יש יותר DAF?
12/08/2008 | 22:19
13
חומר למחשבה.

"העדר צודק"? או תחושת הבטן הסופית?
בהחלט נשמעת בחירה עדיפה
12/08/2008 | 22:25
11
אולי הביטוח יקר, אבל יש סיכוי שהוא יתקזז עם מרווח הטיפולים העדיף (בהרבה).
צריכת הסולר לא אמורה להדאיג אותך. היא בד"כ דומה ברוב המשאיות.
חלפים זולים משמעותית ? הרווח כולו שלך.
המכירה העתידית אולי תשתלם, אבל מזה דווקא הייתי פחות מוטרד,
שכן משאית היא השקעה ארוכת טווח ועד למכירה... אלוהים גדול.


קניית משאית
27/10/2008 | 19:04
11
גם אני מחפש משהו דומה לקו של שטראס בשנים 2005 ומעלה אם יש לך כיוון טלפון שלי 0504651887 אם תעזור המון תודה

שאלות בדיני תעבורה
12/08/2008 | 18:53
10
גולשים יקרים,
אם למישהו יש שאלות על משפט/דיני תעבורה את מוזמנים לכתוב.
מדי פעם יהיה לנו הכבוד לארח בפורום שלנו את מר ניסים כהן, עו"ד לענייני תעבורה, שישמח לענות לשאלותיכם.
וולוו 12טון FL6 שנת2008.
11/08/2008 | 17:24
12
29
מעוניין לדעת מידע כללי וצריכת דלק על משאית זו..
תודה לעונים!!
בבקשה
11/08/2008 | 17:45
11
16
מדובר במשאית למשקלים בינוניים הנעים בין 12 ל- 18 טון.
מנועי אינטרקולר מסילה משותפת, העומדים בתקן יורו 4, בנפח 7.2 ליטר בהספקים של 240-280 כ"ס.
תיבות הילוכים ידניות, 6 או 9 הילוכים, ותיבה אוטומטית 6 הילוכים.

תאי הנהג מגיעים ב- 3 גירסאות:
תא רגיל, תא צוות ותא נוחות (עם מיטה).

לגבי צריכת דלק, חכה לבעלי נסיון.
בד"כ הממוצע הוא בסביבות 2-4 ק"מ לליטר, תלוי כמובן במנוע, בגיר, במשקל המטען ובאופי הנהיגה.

פרטים....
11/08/2008 | 18:04
10
17
מדובר במשאית באורך 9.8 מטר עם ארגז(2טון) ומשקל מטען של חצי טונה עד טונה(מדובר יותר בנפח),240 כ"ס.
אני נהג מקצוען(30 שנה על ההגה-נוסע על משאית איווקו 140 כ"ס  860,000 ק"מ). אני נוסע נורמל אבל לא מאמץ את המנוע...
860,000 ק"מ ?!
11/08/2008 | 20:56
9
15
מכובד מאוד.
היו תקלות מיוחדות בדרך לסכום הזה ?
איווקו עם 860,000 ק"מ?
12/08/2008 | 08:00
7
16
היו בעיות מיוחדות?
לא
12/08/2008 | 20:43
4
12
לא היו תקלות שעלו לי הרבה מאד....
פשוט עכשיו התחילו תקלות אז אני רוצה להחליף...
רשמתי בטעות עם המשתמש של אישתי
12/08/2008 | 20:44
3
11
לטעמי תא הנהג של IVECO נעים יותר,
12/08/2008 | 22:19
2
13
רך יותר.
בצי המשאיות שהמוסך שבו אני עובד מטפל ישנן משאיות מתוצרת DAF , VOLVO, MERCEDES וIVECO .
אין בעיה להשיב נהג על משאית MERCEDES או VOLVO בגלל ה"יוקרה" שמלוה את השם.
DAF ן IVECO יותר קל להושיב עליהם נהגים ותיקים שלהם ה"יוקרה" פחות משחקת, אבל חשובה להם הנוחות.
האמת לדעתי שכולם נוחות
12/08/2008 | 22:25
11
וכולם עושות את העבודה טוב.
וכולם אמינות.
כולם מתקדמות.
וכולם יפות וחזקות.
אבל.....:
בשורה התחתונה משאית בסופו של דבר היא עסק כלכלי נטו.
במבחן הרווח או ההפסד בסופו של חודש המאזן צריך להיות -רווח נטו
וכאן צריך לבוא השיקול הסופי, שהוא באמת לא לטובת וולוו או מרצדס.

אהה ובנוסף אפשר להזכיר את המאן לטובה שגם עשתה צעד ענק לכיוון
"הגדולות" שמוזכרות כאן לעיל

תודה ולילה טוב
יש משהו בדבריך
12/08/2008 | 22:39
10
DAF של היום לא נופלת מאף משאית אחרת.
דוגמה טובה לכך היא ה- XF 105 החדשה. משאית הדגל של החברה שלא סתם זכתה בתואר משאית השנה.
מפוארת, יפה, נוחה ועם טכנולוגיה בין התקדמות שיש בשוק.
אייקו עם 860000 זה כלום..
14/08/2008 | 18:48
1
13
אבא שלי עם האייוקו2003 שלו עשה מיליון וחצי..באייווקו חוץ מהגיר האוטומטי הריטרדר והמנוע החזק כל השאר שווה לתחת.....
עכשיו יש מאן חדשה =]]]]
תתחדשו
14/08/2008 | 21:19
12
איזה מאן קניתם ?

ונשמח אם תפרט לנו מה לא היה טוב באיווקו ?
כל הכבוד
26/08/2008 | 11:43
15
860,000 הכל תלוי בנהג !!!

אני יכול לתת לך סקניה חדשה ויבוא לי איזה נהג צ'יקמוק ויגמור על המשאית

הגבלת מהירות במשאיות קלות
10/08/2008 | 22:27
10
494
חברת איסוזו החלה בשיווק המשאית הקלה שלה - הסומו - כאשר היא מוגבלת ל- 90 קמ"ש.
ההגבלה באה בעקבות רצון של מנהלים להגביל את נהגיהם במהירות וכמובן לחסוך בסולר.

לדעתי היוזמה מבורכת וצריכה להכנס לחוק.
הגבלה של מסחריות/משאיות ממשקל 4 טון תחסוך בסולר, תמנע זיהום אויר ותגרום לנהיגה זהירה יותר.

מה דעתכם ?
ועוד באותו הקשר
11/08/2008 | 08:00
34
תאונת דרכים בין 2 משאיות בכביש 6.
חבר'ה סעו בזהירות

http://news.walla.co.il/?w=//1327756
כל הכבוד ליבואני איסוז
11/08/2008 | 14:14
3
26
המשאית הזו היא פשוט מטוס ונוסעת 120 קמ"ש
בלי מאמץ בכלל ולכן הרבה נהגים נוסעים בה כמו מטורפים.

לדעתי גם בלי חוק צריך לברך כל יבואן שיגביל את המהירות
ולעודד קניית משאיות רק ממנו.
רבותי הכל מתחיל בתרבות נהיגה.
11/08/2008 | 18:27
2
23
לצערי לצערנו תרבות הנהיגה בארץ היא מן הגרועות בעולם.
לדעתי הכל מתחיל בכבוד הדדי.
עם קצת יותר כבוד של אדם לחברו, נוכל להוריד את רמת תאונת הדרכים בארץ באחוזים גבוהים.

בואו נתחיל כל אחד עם עצמו, יותר רוגע, יותר הבנה, יותר נדיבות כולנו נרוויח.

לעתיד טוב יותר, בעולם נקי יותר.

אריק.
אני לא בטוח שמדובר רק בתרבות נהיגה
11/08/2008 | 20:54
1
21
קודם כל התשתית בארץ גרועה מאוד.
כל תאונה של משאית נגמרת בתוצאות קטלניות בלי קשר למהירות.

דבר שני,
יש את עניין המנהלים, שרבים מהם לא מתחשבים בנהגים.
לא מקפידים על מנוחת נהגים ומטזזים אותם מלקוח ללקוח עם סטופר בלתי אפשרי.
בעקבות כך, נהג שחשוב לו לפרנס משפחה, עובר על חוקי תנועה ושעות נהיגה ומסכן את עצמו ואחרים.
הכל בשם הרווח והחסכון...

צודק במאה אחוז
11/08/2008 | 22:50
21
לא אמרת שום דבר מעבר למה שאני אמרתי רק שאתה נגעת בפרטים שקשורים לתרבות הנהיגה:)

נכון עיניין של המנהלים, הרי כל תרבות הנהיגה הנכונה עם כל הפרמטרים שלה מתחילים מאותם מנהלים

ובנוגע לזה שנהג צריך לפרנס משפחה, זה גם עיניין של תרבות נהיגה או תרבות עבודה. אם הנהג יבין

ויוסבר לו עד כמה חשובה העבודה שלו ועד כמה חשובה הבטיחות של הנהיגה שלו לפרנסה שלו,

תאמין לי שהוא יתנהג אחרת.תמיד בכל תחום בעולם, התרבות הנכונה באה מלמעלה ומונחת לשכבות התחתונות.

אז למעשה שנינו מדברים על אותו דבר.
אני נגד
14/08/2008 | 20:55
30
כשאני בוחר נהג למשאית שלי אני בוחר אדם מספיק אחראי כדי לנהוג כמו בן אדם.

תחשוב על ההגבלה ומה היא עושה בעקיפה למשל כשהנהג הנעקף מחליט להאיץ פתאום כי לא בכבוד שלו שמשאית תעקוף אותו.

לגבי צריכת דלק,לחץ אויר נכון בצמיגים ונהיגה נורמלית יותר שובים מנביעה יותר איטית.

ד"א את ההגבלה הזו יכולת לקבל גם בדגמים הקודמים.
Vגבלת מהירות הוא עניין פשוט ביותר
16/08/2008 | 14:04
2
61
והוא אחד האלמנטים שניתן לתפור בעת הזמנת משאית או מסחרית "קסטום מייד" לדרישות הלקוח.
הפעולה היא פשוטה ומבוצעת אצל יצרן המשאית בעת תכנות מחשב ההזרקה.
ישנם מספר ציי רכב בארץ שמחזיקים הרבה משאיות בקשו במעמד ההזמנה של משאיות לקבל הגבלת מהירות, שהיא לרוב באיזור ה 90 קמ"ש. התופעה מדבקת כי נראה שצמצום קנסות על מהירות תצרוכת דלק ובלאי הוכיחו חיסכון ניכר.
סקירה קטנה מהמשאית שלי
16/08/2008 | 19:23
1
45
הייתי במוסך והבוחן חיבר את המשאית למחשב.
מה שנחמד זה שהחיבור אלחוטי !
המשאית ברחבת הטיפולים והוא שולט כמעט בכל דבר אפשרי דרך המחשב במשרד:
ניהול מנוע, כריות אויר, התראת טיפולים, אבחון תקלות ועוד.

קיבלתי הסבר קצרצר, איך דרך המחשב מגבילים את מהירות המשאית,
והוא יכול להגביל אותה לכל מהירות שהוא רוצה (88 קמ"ש לפי הוראות היצרן).

דבר משעשע ביותר :)

תזהר שמחשב לא יתחיל לקלוט שיחות של דיבורית
16/08/2008 | 23:46
31
אלחוטית BT שמשדר ליד.
(-:
אז ככה ...
25/08/2008 | 18:43
40
אני חושב שזה רעיון מצויין ,
האיסוזו סומו וחברותיה כמו הקאנטר והניסאן
הם אשליה אופטית של  רכב מסחרי קל אבל הן משאיות ,
המון תאונות של אי אפשרות לעצור במקום ולמי שנהג עליהן יודע שעל הקלות אין להן מערכת אוויר אלא מערכת בלמים רגילה שעובדת על לחץ שמן וזהו
אני הייתי ממליץ להגביל ל90 כמו בשאר המשאיות החדשות ...


מברך על היוזמה ...
משאית פול טריילר + 2 עגלות!!! מצורפת תמונה
10/08/2008 | 22:04
4
445
משאית פול טריילר SCANIA
בארץ מותר רק לגוף אחד להשתמש במשאית + 2 עגלות:

במפעלי ים המלח ובכביש אילת ורק בנתיבים מוגדרים מראש ומותרים
לנסיעה במשאית כזאת.
המשאיות המורשות בארץ הם מתוצרת DAF בלבד.

האישור לשימוש במשאית כזאת התקבל מהסיבה הבאה:
רצון לחסוך בזמן במרחקים הארוכים של כביש ים המלח-אילת.
ככה מבצעים הובלה וחצי במקום הובלה אחת וחוסכים.
תמונה יפה
10/08/2008 | 22:29
1
46
תמונה יפה יש לציין
ברור גבר
11/08/2008 | 14:10
28
סקניה זה סקניה!
כששותים לא נוהגים
12/08/2008 | 16:26
53
העמסה של נהג שיכור
והרי ההוחכה: העמסת מטען חורג.........חחחח
רכבות כביש
23/08/2008 | 08:14
36
נכון להיום 2 חברות משאיות רשאיות לנסוע ברכבת כביש
מפעלי תובלה ותים   מנמל אילת ועד מפעלי ים המלח
עד לפני שנתיים גם קווי תובלה עבדו רכבות כביש יחד עם חברת תים מנמל אילת ועד נחל צין
הובלת קונטנרים
מאז שסגרו את נמל אילת נגמרה שם ההעבודה
קווי תובלה כבר לא עובדים שם  ותים עברה לעבוד כמו מפעלי ים המלח בהובלה מהנמל לים המלח
ןאין דבר כזה רק דאף מורשת
תים מפעילה מגוון רחב של משאיות   וולוו איווקו סקניה ודאף
מפעלי תובלה החזיקו במשך השנים רק אמריקאיות  עד שהנהגים התחילו להתפנק
וקווי תובלה בזמנו היו רובם עצמאים והחזיקו לרוב רק אמריקאיות
למה שהפורום לא יורחב למשאיות ואוטובוסים גם?
10/08/2008 | 21:04
5
20
אגד 1965
יכול להיות מגניב
ועוד אחד
10/08/2008 | 21:06
13
אגד 1956 בניה תוצרת הארגז ישראל
רעיון נחמד. נבדוק את הנושא.
10/08/2008 | 21:29
6
למה לא? מסיבה מאוד פשוטה
12/08/2008 | 18:12
2
9
קוראים לה פורום 394.
אכן זו הסיבה
12/08/2008 | 18:40
1
7
פורום 394 עוסק בתחבורה ציבורית ואנחנו לא נפגע בו.
ססססדר חבל
12/08/2008 | 18:42
7
זה 2 דברים שאני מחבב חבל שהם לא ביחד
נהגים חדשים על כבדות
09/08/2008 | 22:14
2
8

   היום ולאור הביקוש הרב לנהגי סמי אני פוגש נהגים חדשים על משאיות מעל ל15 וסמי ללא ניסיון.
   יש מעסיקים שלא נותנים לנהגים החדשים קצת זמן ללמוד עם נהגים עם ניסיון של 5 שנים לפחות
   לדעתי יש לחייב בחוק שנהג חדש חייב לעבוד עם נהג עם וותק ולא רק בנהיגה כי עם העמשה נכונה קשירה
  ונהיגה נכונה עם מיטען כבד
לדעתי אתה צודק
09/08/2008 | 23:49
6
אין כמו נסיון ככלי יעיל לנהיגה והובלה בטוחה.
אפשר למשל, לנסות ולדבר עם איגוד קציני הבטיחות כגורם משפיע על משרד התחבורה.
חשבת על רעיון כזה ?
בעיית פיקוח
10/08/2008 | 02:13
6
אבי לפי מה שאתה אומר שיש לחייב בחוק שנהג חדש חייב לעבוד עם נהג עם וותק ולא רק בנהיגה כי עם העמשה נכונה קשירה  ונהיגה נכונה עם מיטען כבד אומנם נכון,ומבורך אך מעשית לא ניתן לפקח על זה מבחינת החוק שנהג "צעיר" ילמד מנהג וותיק
יוזמה והצעה מעניינת ומבורכת אך השאלה האמיתית האם ניתן ליישמה
בברכת שבוע טוב ומהנה ובטוח בדרכים

ללא נושא
09/08/2008 | 21:55
1
4
תומר  תחדש על הפורום ..אבל תעלה גם נושאים גם עלמכוניות לא רק משאיות שיהיה יותר מעניין ....
שלום איתי
09/08/2008 | 23:43
4
תודה רבה !
אתם מוזמנים להעלות כל נושא שעולה בדעתכם.
בנושא מכוניות, יש פורום "מכוניות" לשם כך.
DAF 8x4 85cf 2008
09/08/2008 | 09:33
4
10
אני עובד מזה כשנה כמעט על המשאית
הזאת שהיא דגם חדש לחלוטין מה DAF85
הקודמת, אך דומה לה באותה צורה.
המרכב של המשאית בא עם הינע 8X4 ועם דחסן
אשפה של זיטמן.
יתרונות:
המשאית מרווחת מאוד
המנוע יותר שקט בתקן יורו 4 (EURO4)
המשאית חזקה מאוד בעליות גם כשהיא עמוסה
המזגן ממש מקפיא-סוף הדרך!!
סביבת הנהג ממש מעוצבת יפה ועשוייה באיכות גבוהה
שדה הראיה ממש מעולה

חסרונות:
הקבינה גבוהה לטיפוס
נורת האור גבוה בלוח השעונים מסנוורת בלילה ולא ניתן להנמיכה
מילוי תוסף אוראה(נגד זיהום עשן-תקן יורו4) כל אלף-אלפיים ק"מ
אוכלת הרבה סולר(כנראה שזה קשור במרכב הכבד שלה הנוסף-הדחסן)

סיכום:
אין ספק ש DAF עשו עבודה נהדרת עם המשאית הזאת ולמדו את
כל לקחי העבר.
הנדסת האנוש מעולה וכמו כן הנוחות.
המשאית אמינה מאוד עם 4 שנות אחריות!!
והכי חשוב נותנת תמורה מלאה לכסף ביחס המחיר לוולוו ולסקניה היקרות,
וגם טובה מאוד בעבודה פיזית קשה.

ההמלצה שלי: לכו עליה!!! מומלצת בחום!!
מצורף קובץ התמונה של המשאית-תמונה אמיתית
09/08/2008 | 09:38
1
15
DAF 85 CF 360 8X4
בבקשה:
ועוד תמונה
09/08/2008 | 09:41
14
ועוד תמונה
יש להגדיל את החלון
אין ספק שהדאף החדשה היא אחלה משאית...
11/08/2008 | 19:16
1
5
אבל תאמינו לי אין כמו השבדיות!
אני מתכוון לסקאניה ולוולוו...
נכון שאין כמו השבדיות
12/08/2008 | 07:58
6
אבל מניסיון אחי DAF מתקרבת בצעדי ענק
לעברם.
ובנוסף מכירות DAF למשאיות קלות עברו את וולוו מזמן,
זה אומר משהו לא??
חובת חגורת בטיחות במשאית-מיותר או לא?
08/08/2008 | 18:03
1
4
לדעתי נהגי משאיות שנוהגים הרבה שעות מתוקף עבודתם
לא חייבים חגורת בטיחות על מנת שחופש התנועה שלהם על
כסא הנהג יהיה רב יותר ויאפשר להם להתמתח קלות ולזוז קלות
(כשהעיינים כמובן כל הזמן על הכביש).
חגורת הבטיחות הרי לא תעזור בזמן תאונה עם משאית אחרת חלילה,
כי תאונה בין שני משאיות תגרום לנזק ששום חגורה בעולם לא תעזור.
ובנוסף: תאונה עם רכב פרטי חלילה לא תזיז לנהג המשאית במאומה.
(כוונתי למשאיות כבדות 15 טון ומעלה)
אם יש דעות נוספות הגיבו.....


**********ובהצלחה למנהל הפורום החדש תומר************
דעתי קצת שונה משלך
09/08/2008 | 11:20
4
חגורת בטיחות נמצאה עובדתית כמצילה חיים.
במשאית יש יותר סיכוי שתעוף דרך החלון בזמן תאונה, דווקא בגלל הישיבה הגבוהה.
בקשר להתמתחות, בשביל זה יש את חוק שעות הנהיגה שמאפשר לנו להתמתח כמה שנרצה כל 4 שעות.
מידע אודות קנסות תעבורה חדשים
08/08/2008 | 09:51
1
5
4,02,2008                                                                                                                                                      
קנסות חדשים –מידע לכל הנוהגים ברכב

העבירה                                                                                             הקנס
                                                                                                                        
1.תוקף רישיון הרכב פג יותר מ4 חודשים עד חצי שנה            750 ₪                                                      
2.חוסר אפוד זוהר ברכב או בתא הנהג/נוסעים                         100 ₪
3.אי לבישת אפוד זוהר בירידה מהרכב על פי חוק                   250 ₪
4.אי אחזקת תעודות במצב נקי וניתן לקריאה                          100₪
5.שימוש בטלפון ללא דיבורית                                            1000₪
6.נסיעת אופנוע בשול הדרך                                                250 ₪
7.נסיעת קלנועית בכביש בניגוד לחובה בחוק                         100 ₪
8.העמדת רכב בכביש בין עירוני או בשול הדרך                    100 ₪
9.העמדת רכב בשול דרך מהירה                                          500 ₪
10.חניה או עצירה בתחום צומת, במקום כניסה לכלי רכב,
במעבר חציה או 12 מטר לפניו, או בצד רכב אחר.                  250 ₪
11.חניה או עצירה בתחום תחנת מוניות שלא להורדת נוסע      250 ₪
12.נוסע העולה או יורד מרכב שלא כדין                               250 ₪
13.אי חגירת ילדים ברכב בכל מושב שהוא ובכלל                  250 ₪
14.הסעת נוסע על אופנוע שרגליו אינן על תומכי הרגליים      250 ₪
15.לוחית זיהוי(רישוי)שלא ניתן להבחין במספר                   500 ₪
16.עבירה על שעות נהיגה מנוחה (תקנה 168 )                      משפט
17.העברת אס.אם .אס בזמן נהיגה ברכב                             1000 ₪
18.קבלת אס.אם. אס ועיון בו בזמן נהיגה ברכב                    500 ₪
    

חשוב שהמידע יועבר לבני משפחה הנוהגים ברכב באישור בעל/מחזיק ברכב, מסר זה כולל המחזיק גם ברכב בליסינג תפעולי/ מימוני.

סעו בזהירות ובסבלנות בדרכים ובכבישים והימנעו מקנסות  תעבורה

תודה על המידע
08/08/2008 | 15:56
1
וברוך הבא לפורום כמובן.

בברכת סופשבוע רגוע, בדרכים ובכלל,
תומר.
ברוכים הבאים לפורום משאיות
07/08/2008 | 21:13
16
3
הפורום יוצא לדרך חדשה ואתם מוזמנים להתחיל לכתוב,
לא רק בנושא משאיות אלא על כלמה שמתחשק לכם.

למניעת אי נעימויות, יש לקרוא את הודעת המנהל לגבי כללי ההתנהגות בפורום.

בהצלחה לכולנו !
ברכות לרגל השקת הפורום החדש !!!!
09/08/2008 | 09:39
3
2
ומה יש לך לספר לנו סבא יעקב?
09/08/2008 | 09:43
2
2
מעט על עצמי, אני גימלאי שעובד מעט שעות במוסך
10/08/2008 | 15:51
1
5
שעיקר עיסוקו במשאיות.
מחזיק ברשיון למשאית, ובתעודת מכונאי.
היית נהג בעברך ?
10/08/2008 | 17:16
4
פורום משאיות
10/08/2008 | 18:12
1
5
שפע ברכות לפורום המשאיות החדש, עלו והצליחו.
בברכה  -  רפי לין
תודה מותק
10/08/2008 | 20:46
1
מזל טוב והגיע הזמן לפורום
14/08/2008 | 20:56
7
1
שיכול לענות לשאלות בנושא רכבי עבודה.
תודה שי
14/08/2008 | 21:15
6
1
אנחנו כבר מכירים מפורום מכוניות, אבל בכל זאת ברוך הבא !
אני לא נהג משאית אבל מחזיק גם משאית קלה בצי
14/08/2008 | 21:42
5
5
הרכב שלי ולפני הקנייה כשהתלבטתי בין כמה דגמים לא מצאתי שום פורום להתייעץ בו ונאלצתי לעשות סקר נהגים מזדמנים.

שמח שהרמת את הכפפה ושינית יחד עם תפוז את המצב.
איזה משאית אתה מחזיק ?
14/08/2008 | 21:52
4
2
אסוזו סומו 7.5 טון מודל 2008
15/08/2008 | 09:49
3
7
מהצורה הקודמת. היא אצלי שנה וחודש ועשתה 88,000 ק"מ.
נהגתי על כזאת תקופה קצרה
15/08/2008 | 10:04
2
5
אבל מהדגמים הראשונים. 3.9 ל' ידנית.
כשהיא ריקה היא פשוט נושכת.
לפעמים משאירה פרטיות ברמזור וטוחנת עליות כמו כלום.
בעומס היא אפילו נוחה.

מהסקר נהגים שעשית, יצא לך לקבל תגובות על המתחרה, המיצובישי קאנטר ?
היום היא עם מנוע 5.2 ליטר ונושכת גם עמוסה
15/08/2008 | 10:26
1
5
על הקאנטר קיבלתי תגובות מעורבות בנשא השירות ולכן הלכתי על האיסוזו.

חוץ מזה היה לי ניסיון מעולה עם טנדר איסוזו שעשה אצלי בתנאים קשים כמעט מליון ק"מ עם החלפת מנוע אחת בלבד.
עשית בחירה טובה
15/08/2008 | 16:41
4
היום היא שולטת בשוק, ובצדק אני חושב.
מזל טוב ובהצלחה.
15/08/2008 | 02:04
1
2
תודה חן
15/08/2008 | 08:55
3
כמו שי, גם ההיכרות שלנו היא מפורום מכוניות.
ברוך הבא ונשמח לראותכם כאן באופן קבוע.
חם בפורומים של תפוז
דיכאון החגים
דיכאון החגים
אנחנו נשואים כבר 7 שנים וכך היה בכל שנה מחדש
דיכאון החגים
דיכאון החגים
אנחנו נשואים כבר 7 שנים וכך היה בכל שנה מחדש
בתוך החדר האינטימי שלי
בתוך החדר האינטימי שלי
עכשיו בפורום, טיפים מעולים לשדרוג חדר הילדים
בתוך החדר האינטימי שלי
בתוך החדר האינטימי שלי
עכשיו בפורום, טיפים מעולים לשדרוג חדר הילדים
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
Flix וידאו
קומונות
קומונה לרוכבי אופני-הרים.קומונת AM כשמה כן היא - All Mounta...
כאן תקבלו מבזקי-חדשות בזמן אמת ודיווחים ראשוניים מסביב לשעו...
עדכונים שוטפים
16:28 | 28.05.09 נהג טרקטור
09:09 | 24.05.09 Eran De Niro
07:26 | 18.05.09 Eran De Niro
11:33 | 15.05.09 אורי404
18:25 | 07.05.09 נהג טרקטור
22:06 | 02.05.09 Eran De Niro
20:43 | 30.04.09 נהג טרקטור
23:14 | 28.04.09 אורחים בפורום
06:17 | 28.04.09 Eran De Niro
18:33 | 23.04.09 ראש בני ישראל
05:31 | 23.04.09 אורחים בפורום
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ