לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

איבי UK דורשים שאגדיר policy אך לא מאפשרים לי להגדיר policy
18/08/14 07:42
38צפיות
הם מציעים לי העלאות חינם אבל כשאני מנסה להעלות ליסט הם דורשים (וגם אני רוצה) להגדיר מדיניות משלוח, החזרות וכו' אבל טכנית לא מאפשרים. 
יש עצה?
בתודה מראש ממוכר מתחיל (כלומר, באיביי קום. ב-UK לא מצליח להתחיל...)
(אגב, קיים בכלל תקן באיביי שמגדיר מתי מוכר מתחיל משנה סטטוס ל'לא מתחיל'? זה פונקציה של מספר פידבקים? מספר מכירות? או אולי פונקציה של זמן?)
º
פה פורום איביי או רק איביי נקודה קום? לא יודעים תשובה?
18/08/14 12:24
14צפיות
º
אולי אלה שיודעים עוד לא הגיעו; פורום זה לא צ'ט, קצת סבלנות
18/08/14 14:12
10צפיות
ע"פ מוכרים מהפורום שנתקלו בבעיה זו
18/08/14 18:13
35צפיות
יש לשנות את סוג החשבון ל"עסקי" וזה מסתדר.
 
תודה. מה המשמעות האופרטיוית של שינוי החשבון לעסקי?
18/08/14 19:18
21צפיות
מבחינת איביי ומבחנית הרשויות בארץ? 
אני נפטר מהדברים שכל הזמן מצטברים אצלי ואצל המשפחה שלי בבית ולא מתכוון להתרחב מעבר לזה.
אין משמעות אופרטיבית
18/08/14 19:25
22צפיות
לא כלפי רשויות המס בארץ וגם לא מבחינת איביי. 
 
º
לשנות באיביי וגם בפייפאל? שום משמעות? בטוח? לא ידרשו מסמכים?
18/08/14 19:35
10צפיות
רק באיביי
18/08/14 19:40
16צפיות
בפייפאל אתה נשאר עם אותו החשבון. לחשבון עסקי בפייפאל נדרשים מסמכים מתאימים.
 
תודה! אבל אם נדרש שינוי חייבת להיות לזה איזו משמעות\השלכה
18/08/14 22:51
13צפיות
ההגיון והנסיון אומרים שלא סתם נדרש שינוי סטטוס. אם דורשים ממך משהו, חייבת להיות לזה סיבה ותוצאה. מהי?
 
אגב, מספיק לשנות באיביי UK ? או צריך גם באיביי קום (שזה כאילו 'הבסיס' שלי. אני רשום כ'חבר באיביי קום' בלבד ועד כה אך ורק שם קניתי ומכרתי. לאנגליה נכנסתי רק עכשיו ורק כדי לנסות למכור ונתקלתי בחסם הנ"ל).
האם אני יכול להניס מוצר למכירה באיביי כללי ואותו מוצר באיביי
18/08/14 04:10
47צפיות
אנגליה,
כך ששניהם יהיו במקביל.
 
העניין הוא שאני רוצה כסף גם ב- GBP על מנת שיהיה לי בפייפל
.
תודה רבה מראש.
 
טעות--> להניס= להכניס .
18/08/14 15:04
12צפיות
וגם הקפצה עקב הטעות.
 
רק אם יש לך יותר ממוצר אחד
18/08/14 18:05
23צפיות
ובאיביי UK אתה חוסם קונים מארה"ב למוצר הזה.
 
º
תודה טלי , שיהיה לך ערב נעים.
18/08/14 20:19
7צפיות
º
בבקשה, גם לך
18/08/14 20:24
5צפיות
קיבלתי DSR נמוך על communication אבל לא היה communication
18/08/14 01:54
80צפיות
עם אף אחד מהלקוחות שהשאירו פידבק. האם מותר לקונה לדרג תקשורת עם מוכר, אם לא היתה ביניהם תקשורת?
כמובן אי אפשר לדעת מי דרג, אבל בודאות לא היתה התכתבות משום סוג עם אף אחד מהמדרגים.
מה עלי לעשות עכשיו, בבקשה?
תודה!
אולי בגלל זה קיבלת?
18/08/14 03:26
64צפיות
אולי דווקא בגלל שלא הייתה תקשורת?!
תתחיל לתקשר.
º
אתה מתקשר בשביל לתקשר? אם אין לך מידע עדיף שתשתוק
18/08/14 06:06
41צפיות
כן! מתקשרים רק לשם התקשורת, כדי שללקוחות תהיה תחושה טובה.
18/08/14 11:04
36צפיות
זה עצוב אם חשבת שאפשר לנהל עסק בלי לתקשר עם הלקוחות.
לא מסכימה; לא צריך לתקשר סתם בלי סיבה על עסקה חלקה לחלוטין
18/08/14 11:15
34צפיות
ולראיה, רוב המוכרים לא עושים זאת (ואני מדברת גם על חנויות גדולות ומובילות) וטוב שכך. פנייה מיוחדת ללא סיבה מטריחה את הלקוח לחינם, ואם זה לקוח שקונה הרבה וכל אחד יטריח אותם סתם זה בזבוז זמן מיותר. אני ממש לא אוהבת כשמטריחים אותי בלי סיבה ולשמחתי באמת רק מעטים עושים זאת (וזה לא מונע מהם לקבל ציונים טובים ממני וגם מקונים אחרים).
אצלי התקשורת הוכיחה את עצמה, מעל 50 אחוז מהלקוחות
18/08/14 12:53
40צפיות
מעל 50 אחוז מהלקוחות מגיבים בחיוב על התקשורת ["תודה על תקשורת מעולה" וכו'..],
החלק האחר פשוט לא מגיב.
ה-DSR לא יורד מ-4.9 בתקשורת.
כאמור, אני רואה ציונים כאלה אצל מוכרים שלא תקשרו איתי כלל
18/08/14 13:04
27צפיות
(וטוב שכך) אלא פשוט עשו את עבודתם כהלכה... לחלקם יש 5 עגול, אף שהם ואני לא החלפנו מילה. עובדה. אין סיבה שהציון בתקשורת ירד גם אם לא הייתה תקשורת; במקרה כזה מלכתחילה לא אמורה להיות אפשרות לדרג, ולא ברור למה רק לפעמים הדירוג חסום והרבה פעמים איביי מאפשרים אותו. זו תעלומה בעיניי...
 
למעשה אם מוכר יודע איך למנוע תקשורת זה עדיף לו, כי חסימת הדירוג מקנה אוטמטית 5 כוכבים, ולכן אם הוא יתקשר סתם הוא לא יכול להרוויח מכך, רק להפסיד. צריך רק לבדוק מול איביי מה גורם לדירוג הזה להיחסם (ולמה לפעמים הוא מופיע גם כשאין שום תקשרות) ולהתכוונן לשם. זה הפתרון, לא להטריח את הקונים על כלום.
º
יפתח תלמד, שירות לקוחות הכי טוב זה שלא צריך שירות לקוחות
19/08/14 15:58
13צפיות
º
19/08/14 16:14
5צפיות
אני מניח שאתה אומר את זה בתור מוכר
19/08/14 16:30
18צפיות
אני מניח שאתה אומר את זה בתור מוכר שמוכר מעל 1000 פריטים בחודש, לא יוצר קשר עם הלקוחות אלא אם הם יצרו איתך קשר,
וה-DSR לא יורד מ-5 נכון?
בדיוק כמו שאמרת
19/08/14 20:51
19צפיות
אתה יכול להסביר לי על מה יש לך לדבר עם הלקוח? הלקוח רוצה מוצר איכותי, בזול ובמהירות. לא מעניין אותו שיחות...
 
תסביר לי איך בדיוק הבנת את זה?
18/08/14 06:31
37צפיות
אתה לא רואה מי דירג כמה
הדירוג הכללי שלך בתקשורת ירד?
וחוץ מזה שקונים יכולים לדרג מה שבא לך ולך אין מה לעשות
תגיד תודה שקיבלת חיובי ותמשיך הלאה
בהצלחה
12 מדרגים ואפס תקשורת עם כל אחד מהם, כך שלא משנה מי מהם דרג
18/08/14 07:13
30צפיות
מותר לדרג תקשורת שלא התקיימה??
אין אופציה לדרוג דמי משלוח כשלא היו דמי משלוח (=משלוח חינם), ותקשורת שלא היתה כן מותר לדרג?
תודה
מותר לדרג תקשורת
18/08/14 07:50
34צפיות
גם אם לא התקיימה זה לא כמו משלוח
אני מציע שתדלג הלאה ואל תתעצבן מכל פידבק
º
אני אף פעם לא מתעצבן! אני ענייני ומעשי ושאלתי ראויה ועקרונית
18/08/14 08:13
14צפיות
האם ייתכן שכתבת איזושהי הודעה אוטומטית שנשלחת?
18/08/14 06:52
22צפיות
או אולי הקונים השאירו לך הודעה בעת הרכישה / ביקשו חשבונית? גם אני בעצמי מנסה לפצח את התעלומה למה פעמים רבות האפשרות פתוחה לדירוג. בעיקרון איביי מצהירים שאם אין תקשורת לא ניתן לדרג את הסעיף הזה, אבל בפועל שמתי לב שרק בחלק קטן מהמקרים הוא אכן חסום לדירוג, ורוב הזמן הוא מציע לי לדרג גם במקרים שאכן לא הייתה לי תקשורת עם המוכר. לא ידוע לי על שום איסור לדרג במקרה כזה; אני אישית מתעלמת ולא מדרגת כלל כי אין לי מה, אבל ייתכן שהיו לך קונים לא מרוצים משום מה (אולי ציפו לעדכון כלשהו או פנו אליך ולא נענו?).
 
הדבר היחיד שאתה יכול לעשות במקרים כאלה (אם בכלל...) הוא לפנות לשירות הלקוחות של איביי ולבקש הבהרה או אולי ביטול (לנסות אפשר).
לא כתבתי. ואם השאירו לי הודעה הייתי רואה, כי אני ערני לזה
18/08/14 07:25
19צפיות
גם אני לא משאיר דירוג על תקשורת אם לא התקיימה וגם ל מוזר שהאופציה קיימת כשלא היתה תקשורת עם מוכר.
איביי שולחים תזכורות לקונים שלא נתנו פידבק, אבל הם עושים זאת מטעמם, וזה לא נשלח כהודעה מהמוכר.
פניה לשירות לקוחות איביי - תודה על העצה המועילה. אם בינתיים לא יענה פה מישהו שיודע, אפנה אליהם אחרי ה-20 בחודש ('יום הדין', אולי בהזדמנות שהם בוחנים את החשבון הם יאפסו את הדרוג הזה). תודה!
איביי לא שולחים לי תזכורות כשאני לא נותנת משובים
18/08/14 07:31
24צפיות
זה קרה לי אולי פעם פעמיים לפני כ"כ הרבה זמן שאני כבר לא זוכרת איך זה נראה אפילו.
 
לגבי מישהו שיודע (מה בדיוק?), לא ממש ברור לי לאיזו תשובה אתה מצפה; האם זה אסור? ודאי שלא, אחרת היו מונעים זאת מלכתחילה... ברגע שהאפשרות פתוחה לדירוג המשמעות היא שאיביי מאפשרים לדרג אותה. מה לעשות? אין עוד אפשרויות מלבד לפנות לאיביי...
איביי לא יעזרו לך
18/08/14 07:55
32צפיות
קיבלת חיובי תגיד תודה
אין סיכוי שיורידו לך פידבק חיובי
ציון בסעיפים "תקשורת" ו"עלות משלוח"
18/08/14 18:07
32צפיות
לא יכנסו ל- defect rate החדש.
כמה יהיה חייב מכס מעמ על DVD לרכב?
18/08/14 00:10
49צפיות
פלוס מינוס ואם אפשר לתת לי את הסכום המלא תודה
 
בעיקרון DVD מחויב במע"מ + מס קנייה, סה"כ %35.7
18/08/14 06:47
31צפיות
עדין עדיף
18/08/14 12:09
23צפיות
לגבי המעמ אני מקבל החזרים עדין זה עדיף לי מאשר לקנות בארץ שפה זה עולה 2800 שח
עוד מוצר שלא יכנס לארץ אם יבדק במכס
18/08/14 07:40
36צפיות
אסור להתקין מסך DVD בחלק הקדמי של הרכב שהנהג יכול לראות.
 
איזה שטויות
18/08/14 12:11
31צפיות
מוכרים כאלה בלי סוף בארץ תאמין לי שאף אחד לא מבריח אותם
כל רכב חדש יש לו DVD היום מקדימה
קניתי קסנון לרכב וגם עליו אמרו לי לא יעבור במכס ועבר
עלות משלוח חבילת ספרים לארה"ב משקל 6 ק"ג
17/08/14 23:59
46צפיות
ברצוני לשלוח בדאר חבילת ספרי לימוד לארה"ב - משקל   6 ק"ג   
ארוז בקרטון

מה העלות
º
קשה להכנס לאתר הדואר????
18/08/14 06:32
21צפיות
בגוגל תקליד מחשבון משלוח לחו"ל ותשווה 'צרור קטן' ל'חבילה'
18/08/14 08:32
28צפיות
תבדוק עלות חבילה 6 ק"ג לעלות 3 צרורות של עד 2 ק"ג כ"א ותראה מה יוצא יותר זול.
צרור קטן זה עד 2 ק"ג ועלותו זולה משמעותית מחבילה. מעל 2 ק"ג זה כבר קטגורית חבילה ואז המחיר קופץ. אם אחרי זה יעלו שאלות נוספות, חזור לכאן ונעזור לך.
º
ספרים ניתן לשלוח בצרור עד 5 קילוגרם
18/08/14 08:34
19צפיות
º
בטח ולשלם פי ארבע
18/08/14 13:21
19צפיות
איך הגעת לזה?
18/08/14 14:32
33צפיות
צרור לארצות הברית 2 ק"ג 41.1₪
דבר דפוס לארצות הברית 4 ק"ג 78.7₪
דבר דפוס לארצות הברית 5 ק"ג 97.5₪
 
היכן כאן הפי 4?
לא צרור ולא חבילה. מכתב עד 2ק"ג 13.30ש"ח. ככה הגעתי לזה
18/08/14 19:32
28צפיות
משלוח דואר בארץ - מכתב - משלוח רגיל
משקל כמות פריט בש"ח סה"כ בש"ח הערה
 
2 - 1 ק"ג כל כמות 13.30 13.30
 
 
אבל זה לא דואר בארץ
18/08/14 19:52
20צפיות
מדובר על דואר לארצות הברית.
עד 2 קילוגרם המחיר של צרור/מכתב/דבר דפוס הוא זהה.
 
º
נכון. לא שמתי לב, סליחה! ואגב, אפשר גם יותר זול דרך הים
18/08/14 23:08
10צפיות
איך מוכרים באמזון פריט שאין לו UPS או EAN כגון פריט אספנות?
17/08/14 23:15
20צפיות
האם חייבים להכניס מספר? 
º
תכניס רמדונלי יעבוד לך
18/08/14 08:39
7צפיות
פתחתי קייס על קונה שלא שילם. זאת לאחר שבוע של נסיונות לקבל
17/08/14 23:05
35צפיות
ממנו הסבר אם הוא מעוניין לקנות, ולא אסגור את העיסקה.עכשיו מופיע לי שמחכים לתשובה ממנו. האם איביי גם פןנים אליו? מתי אני יכול לסגור ולהעלות מחדש?
 
יש לקונה 4 ימים לענות
18/08/14 07:46
24צפיות
בטח שהם שולחים לו אימיילים,,ואחרי 4ימים אתה יכול לסגור את התיק לקבל את העמלות חזרה ולהעלות את הפריט
חבל שאתה לא קורא,,, הכל רשום ברגע שפתחת את התיק עם תאריכים לפתיחה וסגירה והכל
וגם אם עכשיו תקליק על התיק הזה באיביי תראה עד מתי יש לו לענות ,,,הכל כתוב
מי יכול לעזור לי להתחיל למכור באיביי ??.
17/08/14 22:37
37צפיות
המון זמן אני ממש רוצה להתחיל למכור באיביי. ניסיתי לפרסם משהו ולא מצליחה לעלות את זה. אודה מאוד אם מישהו יכול לעזור לי להתחיל. האימייל שלי datal@hotmail.com.tr תודה תודה תודה
º
דחוף !! איך עושים ריפונד ללקוח אחרי שהוא החזיר לי את המוצר ?
17/08/14 19:27
23צפיות
אז ככה -
17/08/14 20:23
32צפיות
כנס ל-PayPal ומצא את העסקה, כנס לעסקה, בפנים יש "כפתור" - Issue a refund.
לאחר מכן כנס ל-Resolution center ופתח Case על כך שאתה והקונה הסכמתם לבטל את העסקה.
מכרתי מוצר במכירה פומבית איך אני יכול לראות
17/08/14 17:01
29צפיות
כמה אנשים הציעו עליו?אני רואה שאני יכול להכנס רק לבנאדם האחרון שזכה,
יש אפשרות לראות את כל האנשים שהציעו ?
º
תלחץ על מס' הבידים
17/08/14 17:02
12צפיות
אין אחרי שזה נמכר לא מופיע מספר הבידים זה רק מראה
17/08/14 19:00
10צפיות
מי ניצח ושאפשר להכנס אליו רק לאדם הזה.
[כשאני נכנס למיי איביי sold]
º
זה בליסטינג עצמו
17/08/14 19:01
7צפיות
הסבר בעברית על הסטנדרטים החדשים למוכרים
17/08/14 16:50
247צפיות
איביי ישראל פירסמו בפורטל שלהם, מידע מפורט בעברית על התנאים החדשים למוכרים, שיכנסו לתוקף ב-20 באוגוסט:
 
 
לשימושכם!
 
º
זה לא קריא זה! שפת אמי של עברית ודוקא על הסבר באנגלית הבנתי!
17/08/14 17:37
60צפיות
כי זה תורגם בגוגל טרנזלייט
17/08/14 18:46
95צפיות
עצלנים!!
קראתי את זה באנגלית. עדיף ויותר מובן
מרגיז אותי המשפט "אתם עומדים ליהנות מעדכונים אלו" :
17/08/14 19:10
100צפיות
אף מוכר לא ייהנה מעדכונים אלה. ההיפך, אנחנו הולכים להידפק כהוגן מעדכונים אלה.
 
זה הולך להיות קשה מאוד להיות טופ רייטד.
 
להערכתי כל הסינים שמוכרים באלפים כל חודש הטופ רייטד יתאייד להם ברגע כי יהיה להם defect rate  גרוע .
כל עסקה שבוטלה, כל פידבק ניטרלי ובוודאי שלילי דופק את המוכר.
 
איביי הולכת חזק לכיוון של להפוך את המוכרים לסמרטוטי רצפה מתחת לרגלי הקונים.
שכחת את המשך המשפט "כמוכרים המספקים שירות מצוין"...
17/08/14 20:01
98צפיות
הם לא התכוונו שכל המוכרים יהנו אלא רק המצטיינים. ברור ממקרא הטקסט שהמטרה היא להקשות על קבלת טופ רייטד, בדיוק כדי שאלה שמקבלים אותו באמת יהיו אלה שבטופ של הטופ... התרשמתי שמבחינתם זה תו איכות שהתרוקן מתוכן ולא מעיד באמת על איכות ולכן הם מעלים ומקשיחים את הסטנדרטים.
אני ממליץ להם להשקיע באופן דומה בסיבות של הקונה לתת פידבק של
17/08/14 23:14
88צפיות
אני מבין את האינטרס להיטיב עם הלקוחות אבל הפידבק פתאום הופך לדבר הרסני בידיים הלא נכונות.
לדעתי הם צריכים לפלח את הקונים לקבוצות ומשתמשים חדשים צריכים להישלל מלתת פידבק שלילי.
זה יכול לפתור בעיה של פתיחת משתמש פיקטיבי רק כדי להתנקם.
With great power comes great responsibility BUT not all ebay users have this responsibility
לכן כדי לעשות נזק בפידבק שלילי אתה צריך להוכיח שאתה זכאי לכח הזה.
זו דעתי
רוב המשובים דווקא מוטים לחיוב, בגדול
17/08/14 23:30
69צפיות
כי להרבה קונים לא נעים או שחוששים לכתוב את מה שבאמת חושבים.
זה נכון שיש גם פה ושם פוצים חסרי סבלנות, נימוס או דרך ארץ, אבל הם מיעוט וכולם נתקלים בלקוחות כאלה.
 
למעשה גם כאן הגיע למצב שאנשים חוששים להשאיר משוב אמיתי או לפתוח תיק כדי שאיביי לא יסגרו להם את החשבון כקונים, כי צריך להיות גם "קונים טובים" גם אם האשמה המלאה היא על המוכרים (ואני לא יכולה לספור בכלל את כמות הפעמים שקיבלתי מוצר שלא כמתואר והבלגתי כל עוד זה היה בקטנה... אבל זה מתסכל בכל פעם מחדש).
 
אני לא חושבת שהם צריכים לשלול מקונים חדשים להשאיר משוב שלילי, אבל אולי צריכים להתחשב בו פחות בשקלול.
 
בסופו של דבר צריך לקחת בחשבון שאין שוויון בין הצדדים, שמוכר הוא הצד המקצועי ולכן הוא זה שנמדד ולקוח אינו בתפקיד, זו לא העבודה שלו והוא לא אמור לקבל ציונים על קניותיו. זה לא עובד כך בשום מקום. ומכיוון שמסחר דיגיטלי מבוסס על אמון, ודורשים מהלקוח לשלם בלי שהוא קיבל את המוצר ובלי שבדק אותו באופן בלתי אמצעי, צריך מערכת שלמה שתאזן את המצב הזה ותגן עליו ותגרום לו לתת בה אמון, אחרת אין לה הצדקה ואף מוכר לא יצליח למכור בה.
 
נכון, יש קונים שמנצלים זאת לרעה, ויש גם מוכרים שמנצלים זאת לרעה; משתדלים למזער את אלה ואת אלה ועדיין תמיד יהיו משניהם. אבל רוב הקונים הנורמטיביים בסך הכול רוצים לקבל בדיוק את מה שהם קנו (ורצוי גם בלי להתייבש יותר מדי) ובפועל נופלים הרבה מאוד על חוסר מקצועיות של מוכרים (באריזה, בצילום, בתיאור, בחוסר תשומת לב לפרטים ועוד). אני לא יכולה לספור את כמות הפעמים שחסר מידע בסיסי בדפי מכירה או שאני מגלה (רק מהתמונה) שהמוצר פגום (והמוכר בכלל לא היה מודע!). יש הרבה מאוד מוכרים לא מקצועיים באיביי כי החסם נמוך, אבל אם אתלונן על כולם יאשימו אותי ולא אותם. אתה אומר שעם הכוח באה האחריות וזה נכון, וזה בדיוק מה שאיביי עושים כרגע... נותנים את תו האיכות וה"כוח" (המוכרים שהם מקדמים) לאלה שמגלים יותר אחריות.
לדעתי הצנועה שניכם, גם פנסונסקיס וגם טרללה, צודקים
18/08/14 08:04
68צפיות
תכופות יוצא לי להגות בסוגיה נכבדה זו ובשום אופן לא מצליח לגבש בדל פתרון ראוי. נוכלים וסתם רשעים תמיד ימצאו פרצה. ולכן, בשני הכובעים (של מוכר וקונה) אני מתייחס לקניות\מכירות כמו לבניית בית: לוקח בחשבון תוספת עלות כוללת של X אחוזים על 'בלתי צפויים ואחרים'.
 
יש למערכת איזונים ובלמים...
18/08/14 11:07
48צפיות
למעשה לפעמים הם אפילו חזקים מדי עד כדי כך שגם קונים או מוכרים הגונים נפגעים מהם (כי הם מסומנים ע"י איביי כחשודים/מסוכנים).
לא סביר, ואם כן, מישהו עבר עליו לאחר מכן ותיקן
17/08/14 19:57
75צפיות
מניסיוני תרגוגל לא מפיק טקסט תקין לשונית, ובניגוד למה שכתוב לעיל, הטקסט כן קריא (גם אם חלק מהתרגום לא בניסוח מיטבי).
אני ממליצה
18/08/14 17:53
102צפיות
להוריד את המצגת בלינק שצירפתי בהודעה הקודמת.
היא מתמצתת בפשטות את השינויים.
 
חבל שלא כולם מיישמים את שיטות העבודה שמצוינות בסוף הדף
19/08/14 20:20
33צפיות
כקונה אני נתקלת בכ"כ הרבה תיאורים לא מדויקים, תמונה אחת לא מספקת, עיכובים במשלוח ללא שום פנייה או הסבר, מוכרים שלא עונים או מגיבים לאט...
הרבה מוכרים נותנים שירות לא מקצועי כי הם פשוט לא רואים בזה עבודה אלא תחביב, ואני מקבלת שירות חובבני.
אני לא יודעת אם הדרך הזו תוכיח את עצמה, אבל אני מברכת את הניסיונות של איביי למקצע את המוכרים ולגרום להם להשקיע ולעבוד קשה יותר, ודאי שעבור קידום והטבות.
19/08/14 23:59
12צפיות
בהחלט זו המגמה העתידית של איביי. לסנן את כל החובבנים ולעבוד רק עם בעלי עסקים.
לדעתי עוד שנה שנתיים מוכרים חדשים יצטרכו להוכיח שהם בעלי עוסק מורשה. לא יקבלו כאלה שסתם רוצים בכיף למכור בסגנון "יד 2"
חובבים אינם בהכרח חובבנים
20/08/14 00:35
14צפיות
ואני שמחה לקנות לא פעם מציאות יד שנייה; לא מעניין אותי אם יש או אין להם עסק רשום, מעניין אותי רק איך הם מתנהלים. ברגע שהמערכת כופה עליהם סטנדרט מסוים של מקצועיות ומחייבת אותם לעמוד בו, זה מספק אותי.
חזון אחרית הימים! עלות החזר מוצר שלא כמתואר על המוכר
19/08/14 20:32
54צפיות
אתמול מצאתי בתיבת המסרים שלי מכתב מאיביי עם הסבר על שינויים במדיניות שנעשו לאחרונה (משום מה המכתבים מטעם איביי לא מגיעים אליי לדואל אלא נשאר במסרים אז עבר זמן עד ששמתי לב אליו). הבנתי ממנו שאיביי שמים דגש על תיאור המוצר ומוצר שלא כמתואר (ובצדק, זו בעיה קשה), ולהפתעתי הבנתי ממנו שעלות ההחזרה במקרה כזה היא על המוכר.
 
האומנם?
כבר חשבתי לעצמי שוודאי הבנתי לא נכון, אבל נכנסתי עכשיו למסמך ההדרכה וואללה!
  • The cost of return shipping is the seller's responsibility. For return of items with a total cost of $750 or more, we require signature confirmation.
  • The seller pays for any customs charges on the returned item.
כמה מחינו, כמה בכינו שזה לא הוגן... והנה, בסופו של דבר איביי מיישרת קו עם כל חנות מקוונת שמכבדת את עצמה ומפסיקה להעניש את הקונים על טעויות של המוכרים. יש שם איזשהו הסבר טכני לגבי return shipping labe שלא ממש הבנתי (אני מקווה שאין פירוש הדבר שזה תקף רק בתוך ארה"ב...) אבל נראה שבסה"כ הכיוון נכון.
 
ייתכן שיש ירידה בהזמנות מאיביי ושהם זיהו שאחת הבעיות הקשות היא קונים מתוסכלים שמאוכזבים מהמוצרים שקיבלו בשל חוסר מקצועיות של מוכרים רבים (מה שנכון נכון) ועכשיו הם מתלבשים חזק על הנושא . טוב מאוד, אני בעד, הגיע הזמן!
איביי הכניסה הרבה מאוד שינויים
20/08/14 17:36
18צפיות
שמטרתם להביא יותר קונים לפלטפורמה. נערך סקר רחב מאוד שבדק בין היתר מהי הסיבה שבעקבותיה קונים נוטים לנטוש
את הזירה ומהם הדברים שמפריעים להם ביותר.
עם התחרות הגוברת ודרישות הקונים למצויינות בשירות ובאיכות המוצר, איביי מטילה הרבה הגבלות וקשיים על המוכרים.
זה בא לידי ביטוי בעיקר במדד החדש ה-defect rate ובאישור מספרי המעקב של חברות השילוח.
ביום עיון שנערך אתמול באיביי ישראל, נדונו בין היתר השינויים החדשים למוכרים החל מ-אוגוסט 20.
מומלץ להתחיל לבדוק באופן יומי את ה-seller dasboard, ולהפיק דוחות נתונים על טרנזקציות שמורידות את הדירוג.
 
מכס בסין
17/08/14 16:07
34צפיות
הזמנתי מוצר מאתר בסין, לפי מספר המעקב מופיע שלאחר 3 ימים מההזמנה המשלוח נמסר למכס,
השאלה היא הכוונה למכס בסין ?
נמסר למכס זה בהכרח מעוקב במכס, או שזו רק בדיקה והמשלו ישוחרר ?
עם זה מעוקב במכס בסין, זה משהו שקשור אליי או למוכר ?
|*|נפתח פורום סדרות ישראליות|*|
17/08/14 14:50
7צפיות
|טי-וי|אוהבים את הסדרה נויורק? חולים על משפחת זגורי? רוצים להיזכר בעופרה מלגעת באושר?
פתחנו במיוחד בשבילכם את פורום סדרות ישראליות בו תוכלו לדבר על כל היצירות הישראליות מכל השנים!

מוזמנים להיכנס כבר עכשיו ולדבר על סדרות ישראליות מהעבר, מההווה ושיהיו בעתיד:
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?f...
שמעו קניתי מאיביי לפני שבועיים תיק לבית ספר
17/08/14 14:24
44צפיות
שמעו קניתי מאיביי לפני שבועיים תיק לבית ספר והיה רשום לי שהוא יגיע מה 14.8 עד ל 19.8 והוא עוד לא הגיע, אני יודע שיש מספר הזמנה / משלוח אבל הדבר היחידי שקיבלתי זה קוד שבנוי רק ממספרים ולא מאותיות. אני לא יכול למצוא את ההזמנה שלי, מישהו יכול לעזור? בבקשה זה דחוף
º
מאיזו מדינה נשלח?
17/08/14 14:26
20צפיות
מחפש מוכר באייבי המתמחה במכירת תכשיטי אופנה
17/08/14 10:29
51צפיות
שלום
אנחנו חברה צעירה המייבאת תכשיטי אופנה במראה יוקרתי המבקשים לפתוח ערוץ מכירתי נוסף באמצעות האייבי
אם יש לך חנות באייבי המתמחה בתחום תכשיטי האופנה נשמח לשיתוף פעולה .
אנחנו נדאג לתמונות מקצועיות של המוצר,  תיאור המוצר והמשלוחים הנדרשים  , אתה תדאג למכירה באמצעות החנות שלך
אנא צור עמנו קשר במייל הרשום מטה
תודה מראש
יהודה
 
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום