בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

מכירת פריטים בודדים
03/05/14 13:41
109צפיות
אני לא מעוניין להיות סוחר באיביי אלא למכור פריט אחד או שניים.
מה הדרך הכי טובה?
תודה תודה
º
לתת למישהו שאתה מכיר למכור אותם עבורך...
03/05/14 13:52
45צפיות
לא מכיר מוכרים באיביי...
03/05/14 14:29
62צפיות
או אולי מכיר... ולא יודע שהם כאלה :)
º
הפורום הזה מלא בכאלה...
03/05/14 14:29
30צפיות
איביי פלטפורמה מאוד גמישה
03/05/14 14:27
72צפיות
ניתן לבצע מכירות בודדות ללא חשבון מוכר וללא צורך בידע מיוחד.
תוכל למכור פריטים בודדים (ליתר דיוק, עד 50 פריטים בחודש ללא דמי העלאת מוצר) תוך שאתה משלם רק את עמלת המכירה (בהנחה שהפריט יימכר).
מאוד נוח ומאוד מומלץ.
גמישה? קשיחה מאוד... המדיניות תקפה לכולם
03/05/14 14:29
68צפיות
בצורה שווה, בין אם מדובר בחנות גדולה עם מוכר מיומן או מוכר חדש דנדש שבסה"כ מוכר משהו בעצמו. אם הוא יטעה או יפשל בתום לב זה לא יעניין אף אחד, וידוע לך היטב כמה טעויות של מתחילים נעשות (כולל כאלה שבסופו של דבר משאירות את המוכר בהפסד במקום ברווח). כמו כן החשיפה שלו בתור מוכר לא מוכר נמוכה הרבה יותר. אני באמת ובתמים חושבת שלמי שרק רוצה למכור מוצר-שניים בלי להשקיע זמן רב בקריאה ולימוד, בלי להסתבך או להסתכן וכו', מוטב לתת לאדם מנוסה לעשות זאת עבורו.
כשאתה נהפך לפטיש
03/05/14 14:34
65צפיות
הכול נראה לך כמו מסמרים.

ברור לי לגמרי כמוכר איפה "אפשר ליפול". כל מה שכתבת נכון.

עם זאת, אסור שנראה רק את הסיכונים ואת המורכבויות ונהפוך את הפלטפורמה לקשיחה ובלתי אפשרית למוכר המתחיל.

גם היום, עם כל ההחמרות וניהול הסיכונים הקשוח למדיי, יש מקום למוכרים חובבים.

למוכר הלא מנוסה, בפרסום פריט בודד, תוך שהוא נעזר בפורום או במקורות ידע אחרים, מצלם, מתמחר, שולח בדואר רשום (עד 250$, אחרת עליך לשלוח דואר רשום עם אשור מסירה) - לא אמורות להיות בעיות. וגם אם תהיינה בעיות - לא מדובר במשהו בסדר גודל שיעצור לו משכורת או יתקע לו כסף "גדול".

אני אולי אתקן את הכותרת של התגובה הראשונה שלי כך: איביי פלטפורמה מאוד גמישה באופן שבה מוכרים מנוסים ומתחילים יכולים להעלות בה מכרזים, אולי הניסוח הזה יותר יניח את הדעת.

למוכרים המנוסים, איביי באמת קשיחה, אבל לא מאוד. חכו שתמכרו באמזון (:
חובבים כן, חובבנים לא. מבחינת הקונה אתה עסק
03/05/14 14:39
50צפיות
מקצוען לכל דבר, וצריך לעמוד בסטנדרטים של איביי לכל דבר ועניין. הנקודה שלי היא שההשקעה הראשונית בלימוד ובהשגת חשיפה גדולה מדי עבור מי שמתכוון למכור חד פעמית, וגם הסיכון לא קטן (קל לטעות מחוסר ניסיון). לכן עדיף ללכת על בטוח; אם בלאו הכי לא מתכוונים להמשיך, למצוא מישהו שיעשה זאת עבורך, אפילו תמורת אחוזים מסוימים מהמכירה, או הכי פשוט – למכור ביד2 וחסל...

גם לי יש כל מיני "שמונצעס" בבית, ואני מעדיפה למסור באגורה מלהתחיל להתעסק בכלל עם איביי. להקים דף, לדאוג שהכול מופיע כמו שצריך, לארוז כמו שצריך, ללכת לדואר לשלוח, שירות לקוחות... זו התעסקות לא קטנה בכלל! מכיוון שאין לי שום רצון להפוך זאת לעסק או לעיסוק קבוע (גם לא כתחביב) זה פשוט לא משתלם לי.
פעם היתה חנות דרופ שופ לא?
03/05/14 19:40
50צפיות
בכל מקרה מי שמעוניין תמורת אחוזים כמובן.
תודה
מישהו עובד עם ה-eBay Promotions Manager
03/05/14 12:19
34צפיות
שלא שמתי לב אליו עד לרגע זה בSELLING MANAGER?

נראה כלי נחמד מאוד, אני עכשיו משחק איתו קצת.

נ.ב השכימו קום מחר לבית המיון, הרי שני זה ערב יום העצמאות ועד רביעי לא יעובדו משלוחים. אם נהיה ברי מזל משלוחים שלנו משבוע שעבר יצאו מחר...
המוכר ברח ממני
03/05/14 11:50
89צפיות
קנתי מהמוכר מוצר פגום ופתחתי לו תביעה פייפאל והוא הסכים איתי לחזיר כסף 80 אחוז אך אמר לי קודם אשנה לו משוב ואחכ ישלם .וזה נכון מה שאמר ?האם לשנות משוב או קודם שישלם לי ???
שקודם ישלם
03/05/14 12:12
58צפיות
אסור לו להתנות החזר במתן פידבק.
אפשר לזרוק לו מילה על הדרך שזה נוגד את מדיניות איביי כדי להחליץ אותו (-:
לא משנה כמה המוכר מתעקש, לא לוותר לו.
בחיים אל תשנה אם לא הוא יחזיר קודם
03/05/14 12:17
59צפיות
הוא צריך לקחת את הריזיקה שאחר כך לא תשנה כי ככה בא לך [ואני מאמין שאתה ישר ותשנה כמו שאמרת]
לא אתה צריך לקחת את הריזיקה שהוא לא יחזיר את הכסף אחר כך
תרשום לו"בשום אופן לא,,תן לי החזר ואז אשנה לך את הפידבק"
תודה
03/05/14 14:27
32צפיות
עניתם מהר כל כבוד
לקוח שקרן
03/05/14 08:34
168צפיות
קיבלתי מייל מלקוח שטוען שהוא קיבל קופסה ריקה מups
אממה - בפועל נשלח אליו המוצר , ניתן לראות גם את משקל המוצר באתר של ups

מספר מעקב + הוכחת משקל באתר של ups זה אמור לספק את פייפאלֿאיביי?

תודה.
המקרים האלה תמיד זה סיוט אחד גדול
03/05/14 14:29
127צפיות
בדרך כלל פייפאל ו\או איביי נוטים לסגור תיקים כאלה במאסות ואף אחד לא יתעניין בפרט "הבלשי" שלך על משקל החבילה.
רק אם הלקוח שלך יגזים, הם יסגרו אותו, אבל אז זה כבר יהיה מאוחר מידיי בשבילך.
אם אתה פעיל בהיקפים נאים, הסיכוי הטוב הוא שאיביי או פייפאל יאותו לזכות את הלקוח שלך מהסל שלהם, כך הם יוצאים נחמדים עם כולם.
במקרים אחרים (קרו לי כמוכר מתחיל) פשוט פסקו לרעתי במחי של יד. הלך הכסף והתחשוה לא טובה.
בקיצור, אם קורה משהו אחרת ממה שכתבתי אשמח אם תעדכן, אבל זה התו"ל שלהם במצבים אלה...
הדילמה היא אם לתת להם לפסוק
03/05/14 15:42
99צפיות
קייס נגד וזה ישפיע על הדירוג שלי....הוא ישר לזכות אותו
מדובר על $150...
לא בא לי לשלוח לו שוב מן הסתם
ציינתי את כל הפרטים בקייס
04/05/14 13:36
52צפיות
עכשיו הלקוח מציין בפני - אני מודה לך על כל הפרטים אבל שורה תחתונה אין לי את המוצר.
נצטרך להגיע לפשרה כלשהי...
עכשיו , אם הוא באמת הוא לא היה מקבל את המוצר הוא באמת היה מבקש להגיע לפשרה? לא נראה לי....
עצות?
סרטון חדש למי שחשוב ה Top-rated seller
03/05/14 06:48
69צפיות
º
תודה!
03/05/14 19:15
13צפיות
import charges ?
02/05/14 23:41
93צפיות
מה זה הדבר הזה? כפי שאני מבין זה בנוסף לעלויות מכס מעמ מס שיש בארץ.. ?
דוגמא בלינק
03/05/14 08:26
194צפיות
במעמד התשלום עבור הפריט
03/05/14 19:12
52צפיות
אתה משלם גם את המיסים הנלווים. לא יהיו לך עלויות נוספות בארץ.
תראה בלינק שרשמתי - איך לעזאזל זה
04/05/14 17:28
28צפיות
הגיע ל60% מעלות העסקה? בארץ לא הייתי משלם יותר מ35%.
מאיפה הם יודעים מה העלות בארץ ? האם זה ככה לכל המוצרים או שיש מוכרים ללא הimport charges ?
שאלה על המרת מטבע ב-paypal
02/05/14 22:24
66צפיות
יש לי כרטיס אשראי שקלי ואני מעוניין שחברת האשראי בלבד תבצע את המרות המטבע בקנייה במטבע זר.
מה המטבע הראשי שאני צריך להגדיר בפייפאל?
מה עוד צריך להגדיר כדי שההמרה תעשה ע"י חברת האשראי בלבד?
תתקשר לפייפל ישראל
02/05/14 23:10
36צפיות
תסביר להם הם יישנו לך את זה
קיימת דרך להגדיר את זה באתר של paypal?
02/05/14 23:44
28צפיות
?
לא צריך להגדיר כלום; בעת הרכישה פשוט לבחור
03/05/14 01:45
39צפיות
ב"אפשרויות המרה" ואז לסמן בלי המרה (כלומר תשלום במטבע העסקה המקורי). הבחירה נשמרת מאותו רגע ואילך.

תמונה עם צילום מסך:
http://img2.timg.co.il/forums/1_168867059.jpg
הבנתי. האם קיימת חשיבות למטבע הראשי?
03/05/14 11:03
27צפיות
כלומר, בביצוע קנייה האם המטבע הראשי של paypal צריך להיות תואם לזה בכרטיס האשראי, או שאין קשר.
על מה קביעת המטבע הראשי משפיעה?
º
אם רוב השימושים שלך זה בדולר תשאיר את זה ככה
03/05/14 12:18
16צפיות
לא, אין קשר. פייפל פשוט מעבירה את סכום הקנייה
03/05/14 12:59
21צפיות
לחברת האשראי כמות שהוא (לפי המטבע שבו נעשתה העסקה; אם זה באיביי, המטבע נקבע לפי הזירה המקורית שבה פורסמה המכירה). אם לא משלמים דרך אשראי אלא מיתרה בחשבון, צריכה להיות במקרה כזה יתרה במטבע הרלוונטי (אחרת כן צריך להשתמש בהמרה של פייפל).

לגבי קביעת מטבעות בפייפל, לא התעסקתי בזה, אבל יש מידע כאן:
https://www.paypal.com/il/cgi-bin/?cmd=p/sell/mc/m...
(יש לבחור מהתפריט בצד ימין את המסמך הרלוונטי).
איזה חברת שליחויות עדיף כדי לא להסתבך ??
02/05/14 19:09
47צפיות
רוצה להזמין מוצר מאתר סיני....אני יכול לבחור באחת מהאופציות הבאות : EMS, UPS, TNT, DHL, FEDEX......
מי הכי טובה מבין החברות האלה ? הבנתי שEMS בעייתים כי תמיד גובים תשלום נוסף. מה לגבי האחרות ?
המוצר עצמו עולה 38 דולר והמשלוח חינם....92629
שאלה לגבי מוצרים הגעה
02/05/14 18:07
79צפיות
שלום לכם

אני הייתי מועניין לדעת דעתכם לגבי שביתה של דואר ישראל

שבגללה מתעקבים  מוצרים

מחכים עד 44 ימים לפני פתחית קייס

או לא פותחים ומקווים שהוא יגיע

כמובן  תלוי באזה סכום

תודה
תמתין עוד קצת
02/05/14 18:17
56צפיות
ברור שיהיו עיכובים, אתה יודע כמה חבילות יש במעברים, בזמן זה לא יגיע.
לא צריך לחכות 44 יום כי איביי שינו את הנהלים
03/05/14 01:49
61צפיות
בתחילת השנה. כיום ניתן לפתוח תיק על אי הגעה עד 30 יום מתאריך ההגעה המשוער הרחוק ביותר.
איפה
03/05/14 09:10
31צפיות
אני יכול למצוא את זה באייבי
באותו מקום כמו תמיד: מדיניות הגנת הקונה
03/05/14 12:55
20צפיות
eBay Money Back Guarantee
http://pages.ebay.com/help/policies/money-back-gua...
לוח הזמנים מופיע בסעיף Timelines.
ביטול רכישה, עקב אי משלוח ותגובת המוכר
02/05/14 15:57
76צפיות
שלום,
אני מעוניין לבצע ביטול רכישה מאחר והפריט לא נשלח תוך זמן סביר להערכתי.

כתבתי גם למוכר והוא לא מגיב.

כיצב מבצעים את זה?

תודה,
בעבר היה לי מקרה כזה ופתחתי תיק על אי הגעה
03/05/14 01:50
51צפיות
אבל התאריך באמת עבר (זה היה משלוח בתוך ארה"ב אז הטווח המשוער היה קצר). כיום באיביי לא ניתן לפתוח תיק לפני שעובר התאריך האחרון הצפוי להגעת המוצר; אתה יכול לנסות לפתוח בפייפל.
הזמנת רהיט גן
02/05/14 14:38
51צפיות
הי כולם. אני רוצה להזמין ערסל תלוי שערכו 150$. מישהו יודע איך זה מגיע לדואר ואיפה בכלל משלמים את המס קניה ומע"מ?
אם אין בעיה להעריך את שווי הפריט
03/05/14 19:17
30צפיות
הוא יגיע ליחדת הדואר שאליה אתה משוייך, ובמעמד קבלת החבילה אתה תשלם את כל המיסים.
selling manager pro
02/05/14 14:22
106צפיות
שאלה 1 - זה משנה אם אני נרשם ל- SELLING MANAGER PRO ב-US או בקנדה? או שבכל אחד יש את אותם פיצ'רים וכל אחד מאפשר לעבוד בשקיפות עם השני?

שאלה 2 - האם -SELLING MANAGER PRO מאפשר סימון משלוח אוטומטית אחרי יום, יומיים, שלושה וכיו"ב? (אצלי כל המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, נשלחים אחרי יומיים. קצת ניג'וס להכנס כל יום ולסמן "נשלח נשלח נשלח..."). ואם לא לSELLING MANAGER PRO, האם יש פתרון אחר?

תודה
ת
03/05/14 19:19
46צפיות
1. זה פיצ'ר של איביי ולא קשור לזירה ספציפית.
2. אין אפשרות כזו בסלינג מנג'ר.

אז אם
03/05/14 19:26
29צפיות
אז אם זה פיצ'ר של איביי, המסקנה החד משמעית היא שעדיף לשלם ל-EBAY.CA כי זה יוצא יותר זול...

ואם אין לסלינג מנג'ר פיצ'ר כזה, אין אפליקציה אחרת שעושה את זה? אם אני מוכר 100 מוצרים ביום אני חייב לסמן את כולם ידנית כ-SHIPPED?

תודה
אני לא יודעת אם יש לך אפשרות להירשם
03/05/14 19:31
31צפיות
בקנדה אם החשבון שלך ב-COM, תבדוק את זה.
אם אתה מוכר 100 מוצרים ביום, צריכה להיות לך חנות ואז הוא בחינם.
יש אפשרות לסמן shipped ב-bulk בלי לספק מס' מעקב לכל משלוח. אם זה עונה על הצרכים שלך, אז selling manger פותר לך את הבעיה.
אני רשום גם בקנדה,
03/05/14 19:41
24צפיות
זה מה שנותן לי את ה-50 ליסטים הנוספים חינם (אם מתעלמים מהשינויים האחרונים).

השאלה, אם אני נרשם בקנדה לסלינג מנג'ר, אני יכול לנהל גם את המלאים וכל השאר בארה"ב?

סלינג מנג'ר
03/05/14 19:56
28צפיות
מראה לך את כל המכירות בחשבון, כולל בזירות אחרות.
אני לא יודעת מה המשמעות של רישום לשירות בקנדה ואם כל הפיצרים עובדים באופן זהה.
בארה"ב אתה מקבל חודש ראשון חינם לנסיון.
º
את בטוחה? זה לא היה רשום לי. ישר רצו שאשלם...
03/05/14 20:06
13צפיות
אמור להיות חינם
03/05/14 20:14
29צפיות
ובדקתי:
Selling Manager is free to all sellers. Selling Manager Pro is free for first-time subscribers for the first 30 days, and free to all Premium and Anchor eBay Store subscribers and Blackthorne Pro subscribers.

http://pages.ebay.com/help/sell/sm-getting-started...

טוב. תודה שאלת הבהרה אחרונה:
03/05/14 20:19
22צפיות
לסמן "BULK", מה זה אומר? את הקניות באותו יום? ביומיים האחרונים?

אפשר לסמן את זה אוטומטית?

ויש אפשרות להכניס מספרי מעקב גם ב-BULK?
בבקשה
03/05/14 20:39
18צפיות
סלינג מנג'ר מאפשר לך לבצע פעולות על מס' מכירות בפקודה אחת.
במקום להכנס לכל ליסטינג בנפרד ולבצע revise, relist,mark as shipped וכד', אתה מסמן את כל הליסטינגס המבוקשים ובלחיצת כפתור משנה סטטוס.
לא יעזור לך להכניס מס' מעקב ב-BULK מאחר ואתה זקוק למספר נפרד לכל מכירה.
את הסלינג מנג'ר פרו תראה רק בזירת הרישום
03/05/14 21:13
21צפיות

אם נרשמת לסלינג מנג'ר פרו כשאתה נמצא בזירת ארה"ב,
אתה תראה אותו רק כשתהיה בזירת ארה"ב.
כשתיכנס לזירות האחרות, לא תוכל לפעול מתוך הסלינג מנג'ר פרו.

בהחלט תוכל לשלוט דרכו על כל המכירות, כולל של זירות אחרות.

אני לקחתי אותו יחד עם חנות, ומכיוון שרוב המכירות שלי הן בזירת ארה"ב,
העדפתי להרשם אליו בזירת ארה"ב, למרות שהחשבון עצמו היה רשום בזירת אנגליה.

בהצלחה.

תודה, יש לאיביי באנדל לחנות וסלינג מנג'ר?
03/05/14 21:22
21צפיות
או שזה 32$~ כל חודש (עבור שניהם)  - לחנות בסיסית, אני מתכוון
הם מוכרים את זה ביחד ולחוד
04/05/14 08:47
13צפיות

ניתן לרכוש ביחד עם חנות במחיר מוזל, או כל אחד בנפרד.
אם תרכוש אחד מהם ואח"כ תוסיף את השני, איביי ישכללו לך למחיר של הבאנדל,
אם מדובר באותה זירה.
לגבי מכירה פומבית
02/05/14 13:59
71צפיות
אני די חדשה באיביי. כשיש לי אופציה במכרז להציע את המוצר גם להצעה השנייה הטובה ביותר, מה אני אמורה לעשות?
מה אני אמורה לשלוח לזה שזכה עם ההצעה הטובה ביותר?
תודה.
ת
03/05/14 19:21
22צפיות
אם יש לך יותר מפריט אחד, את יכולה לשלוח SCO לבידרים האחרים (ע"פ כמות הפריטים שיש לך) והם יקבלו אפשרות לרכוש במחיר המקסימלי שהציעו.
זה שזכה במכרז מקבל את הפריט שפרסמת למכירה.
לקוחות לא משלמים, קייסים והדפקטרייט
02/05/14 13:15
81צפיות
יש לי קייס אחד פתוח על לקוחה שלא שילמה ולא ענתה.

בנוסף לפני שבוע עוד לקוח לא סיים את התשלום ולא עונה.

ועכשיו מישהי קנתה 4 מוצרים בהיק, של 120$ ושוב אותו דבר אין תשלום.


כמובן שאני מנסה ליצור קשר ולתת הארכה וזמן לפני בכל שאני פונה ללקוח.

אבל לפתוח עוד קייסים? הדפקט רייט סופר גם אותם, לא?

פשוט מעצבן.
º
לא קשור לדפקט רייט
03/05/14 19:22
16צפיות
יש לי לקוחה שלחצה בטעות. ועוד לקוחה שקנתה בטע
04/05/14 10:05
28צפיות
בטעות פעמיים. על פריט 1 היא שילמה.

על פריט השני פשוט השאירה ככה.

איך אני מבטל את המכירה ואומר שהלקוחה ביקשה זאת?

האבסורד הוא שאני מעל המומצע ועפ"י תחזיות איביי בשיטה החדשה אני אהיה מתחת ללממוצע בהרבה!!
second chance offer
02/05/14 12:21
40צפיות
מה אני אמורה לשלוח לזה שזכה במכרז כשיש לי אופציה כזאת?
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום