לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
פורום איביי ופייפל ebay & paypal
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay & paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

mark as payment sent מה זה
15/01/2015 | 22:53
8
71
ולשאלה השניה
15/01/2015 | 22:58
6
72
אני צריכה להחזיר למוכר כסף כי קיבלתי את המוצר אחרי 100 שנה
קיבלתי זיכוי ובטעות לחצתי על mark as payment sent
מה עושים???
 
תודה לעוזרים!
את לא צריכה להחזיר כלום אם שילמת
16/01/2015 | 11:26
1
44
גם אם קיבלת "אחריי 100 שנה"
 
לגבי השאלה הראשונה....זה באג כזה באיביי אחריי שהמוכר מזכה ואז את פשוט לוחצת שכן שזה שולם
 
 
אוקיי הבנתי תודה לך על התשובה
16/01/2015 | 15:47
13
את לא יכולה לשלם שוב דרך איביי; פני אליו ושלמי דרך פייפל
16/01/2015 | 13:26
3
32
אמנם איביי לא ידעו וגם הוא לא, אבל זה הדבר ההוגן והמוסרי לעשות אם קיבלת את המוצר והוא תקין. אם כבר אינך זקוקה לו את יכולה לפנות למוכר ולברר אם יהיה מעוניין לקבלו בחזרה (לא על חשבונך).
תודה לכולם ! החזרתי לו כסף בפאיפל
16/01/2015 | 15:45
16
למה לא משלמים דרך האיביי דרך המוצר? אין
16/01/2015 | 15:49
1
26
אופציה להחזר כסף כמו שהוחזר מוצר או משהו כזה?
כי פייפאל זאת הדרך לשלם באיביי כרגע
16/01/2015 | 17:44
13
לכן ככה זה נעשה אולי בעתיד משהו ישתנה
 
בטעות
17/01/2015 | 07:02
10
תשלום עמלות המכירה-אמצעי תשלום
15/01/2015 | 22:35
1
65
היי חברים,
 
לאחר ניסיונות כושלים לחייב ישירות את כרטיס הויזה שלי, לפני דקות אחדות הצלחתי לחייב ידנית את עמלות המכירה (דרך חשבון ה-PayPal).
 
רציתי לדעת, האם ניתן שהכסף יירד מהכרטיס ולא מיתרת ה-PayPal גם אם ישנה יתרת PayPal זמינה? אני יודע שזה אפשרי, אך לא בטוח שבישראל...
 
אשמח להבהרה בנושא
 
תודה רבה מראש ושיהיה סופ"ש נפלא ומלא מכירות!
 
בברכה,
תומר צייטלין
הקפצה
17/01/2015 | 11:29
15
מוכרים ב-Amazon.de - מע"מ גרמני
15/01/2015 | 21:03
12
82
טוב עכשיו התברר לי שעל כל מוצר שנמכר באמאזון גרמניה כתוב שהמחיר כולל מע"מ וזו דרישה על פי חוק. דרישה מטומטמת כמובן כאשר מדובר בשילוח בינלאומי.
אבל מן הסתם המחיר שלי אינו כולל מע"מ, ולקוחות נדרשים לשלם מע"מ... ואני מקווה שלא אדפק מזה ובגדול.
אני מניח עכשיו שאין מנוס מלפתוח תיק מס בגרמניה.. מישהו כאן כבר צלח את זה?
 
התחלתי בפתיחת תיק VAT באנגליה בהנחה שאוכל לשלוח לשם FBA ומשם להפיץ לשאר אירופה.
זה יתן לי מענה לגרמניה או שעדיין אצטרך שם תיק?
מה הקשר תסביר לי
15/01/2015 | 23:23
11
52
הקונים מגרמניה ישלמו מכס כשהמוצר יגיע אליהםמה הקשר למעמ?
אאתה לא יכול לגבות מעמ מחוץ לישראל
מכל מקום שלא תשלח לא תוכל לגבות מעמ
אלא אם תשלח מישראל לישראלים
אז תסביר לי מה הקשר
הקשר הוא שאמאזון כותבים באופן גורף שהמחיר כולל מע"מ!
16/01/2015 | 12:09
10
33
אני כמובן מתכוון למע"מ (VAT) הגרמני.
ובלתי ניתן לשנות זאת ב-Amazon.de כתוב על כל מוצר שהמחירים כוללים מע"מ ישר מתחת למחיר.
זה לא מכס, זה מע"מ של 19%.
ומן הסתם אם אתה לקוח ואתה מזמין מוצר שכתוב שהוא כולל מע"מ, ואתה אז נדרש לשלם מע"מ כשהוא מגיע, אתה מתעצבן.
ולקוחות עצבניים = פידבקים רעים = חיסול חשבון.
 
ואם אני לא טועה כן ניתן לגבות מיסים מהלקוח דרך המערכת של אמאזון.
אבל כדי לשלם לרשויות בגרמניה את המע"מ שנגבה אתה צריך תיק שם.
 
הבעיה היא כאמור גביית המע"מ לפני שהמוצר בכלל נכנס למדינה, אלא אם כן משתמשים ב-FBA.
כלומר שולחים חבילה מישראל לגרמניה, משלמים מע"מ לגרמניה בזמן היבוא, ואז גובים מע"מ מהלקוחות ומקזזים.
אין מצב שזה משפיע
16/01/2015 | 12:14
9
28
הלקוחות יודעים שמוצרים יקרים מחויבים במיסים, לפי מה שקראתי ההודעה הזאת תקפה לכל אמסון אירופה
חוץ מזה נראה לך לשלם מאות דולרים
16/01/2015 | 12:24
6
29
בשביל למכור בגרמניה ולפתוח תיק שם? מש לא הגיוני,  אם זה המצב אולי פשןט כדאי לא למכור שם, אין שום סיכוי„זה יחסל את כל המןכרים שם שהם לא מגרמניה,  ויש כמויות כאלה,  אמזון פשןט לא הגיוניים,  אין מצב שזאת דרישה מבחוץ,  אין כאן שום הגיון
לצטט לך תגובה של Seller Support?
16/01/2015 | 14:07
5
29
"All the prices on the DE platform are including the VAT and you can not change these, since this is given by law"
 
מן הסתם אמאזון לא עושים זאת על דעת עצמם, אבל רק בגרמניה זאת דרישה שהמחיר יהיה כולל מע"מ. בשאר זירות אירופה לא מצויין כלום בקשר למע"מ.
ואין קשר לפריטים יקרים, הפריטים שלי הם באזור ה-15-40 יורו ברובם, ועל פריט שמישהו שילם 30 יורו + 4 יורו משלוח גבו ממנו 6.8 יורו מע"מ.
וראיתי שעוד שניים ציינו בפידבקים שהיה להם תשלום מע"מ נוסף.
על פניו אין שום בעיה וזה לגיטמי שהגרמנים קפדניים וגובים מיסים כחוק.
הבעיה היא שכשהלקוח קונה הוא רואה "מחיר כולל מע"מ" והוא מניח שאין תשלומים נוספים ואז זה בא לו בהפתעה.
 
אני לא בטוח שהעלות היא מאות דולרים כדי לפתוח תיק, אבל שמע מנובמבר שנכנסתי לאירופה מכרתי ב-DE מעל 1500 יורו רווח (אחרי עמלות) נראה לי שווה לי להחזיק שם מלאי ב-FBA ולהתעסק עם החרא הזה של המע"מ.
 
זה תלוי
16/01/2015 | 14:11
2
17
אם המוצרים שלך קלים זה שןוה,  אם הם כבדים מעל שני שלושה קילו, ממש לא משתלם, המשלוח לוקח את כל הרווח , בכל מקרה כמו שאמרתי,  שהגרמנים יתמודדו עם החוקים, זאת ממש לא הבעיה של המוכרים
ועוד איך שזה בעיה למוכרים!
16/01/2015 | 15:03
1
19
כי כמו שציינתי, הלקוח רואה שחור על גבי מסך שכתוב שהמחיר כולל מע"מ, מזמין, ואז נדרש מהרשויות הגרמניות לשלם מע"מ.
לגיטמציה ללקוח עצבני - פידבק רע למוכר - חשבון של מוכר קורס ללא אשמתו ובלי אפשרות לתקן זאת.
 
המוצרים שלי קלי משקל וגודל אז זה לא בעיה.
אז שהגרמנים ילכו לחפש - שיתלוננו לאמזון שמטעה אותם
16/01/2015 | 16:08
8
באמזון UK המחירים המוצגים כוללים מע"מ (VAT)
16/01/2015 | 14:20
1
47
ובהזמנת מוצרים לישראל (כאלה שנמכרים ע"י אמזון עצמה) המע"מ מופחת וזה נחמד (בפרט שהמע"מ אצלם 20%, שיהיו בריאים). אם קונים מוצר ממוכר פרטי אין הורדה של מע"מ, כמדומני.
אין קשר למוצרים שאמאזון מוכרת בעצמה, מדובר על המרקט
16/01/2015 | 15:11
17
וגם על מוצרים שאמאזון מוכרת ישירות ב-UK לא מצויין בעמוד המכירה מתחת למחיר שהוא כולל מע"מ, רואים את זה רק בסוף בצ'ק-אואט.
ב-DE רשום שהמחיר כולל מע"מ עוד לפני שבכלל הכנסת את המוצר לעגלת הקניות ובלתי ניתן לשנות זאת.
חוץ מזה נראה לך לשלם מאות דולרים
16/01/2015 | 12:24
25
בשביל למכור בגרמניה ולפתוח תיק שם? מש לא הגיוני,  אם זה המצב אולי פשןט כדאי לא למכור שם, אין שום סיכוי„זה יחסל את כל המןכרים שם שהם לא מגרמניה,  ויש כמויות כאלה,  אמזון פשןט לא הגיוניים,  אין מצב שזאת דרישה מבחוץ,  אין כאן שום הגיון
חוץ מזה נראה לך לשלם מאות דולרים
16/01/2015 | 12:24
9
בשביל למכור בגרמניה ולפתוח תיק שם? מש לא הגיוני,  אם זה המצב אולי פשןט כדאי לא למכור שם, אין שום סיכוי„זה יחסל את כל המןכרים שם שהם לא מגרמניה,  ויש כמויות כאלה,  אמזון פשןט לא הגיוניים,  אין מצב שזאת דרישה מבחוץ,  אין כאן שום הגיון
coc
15/01/2015 | 20:39
43
If you wanna clash of clans advantage go to http://clashofclanshelper.com/ - you receive free Clash of Clans gems instantly! I just tried that! (ND2G4jPI5n)
coc
15/01/2015 | 20:38
5
If you wanna clash of clans advantage go to http://clashofclanshelper.com/ - you receive free Clash of Clans gems instantly! I just tried that! (ND2G4jPI5n)
coc
15/01/2015 | 20:38
11
If you wanna clash of clans advantage go to http://clashofclanshelper.com/ - you receive free Clash of Clans gems instantly! I just tried that! (ND2G4jPI5n)
שאלה קטנה
15/01/2015 | 16:07
3
60
אני אמור למכור מוצר ללקוח בחצי מחיר כפיצוי.
מה הדרך הנכונה כדי לעשות זאת?
תודה
תוסיף בליסטינג BEST OFFER ותבקש מהקונה להציע לך חצי
15/01/2015 | 19:36
27
זה מה שאני הייתי עושה.
תקבע עם הלקוח שעה שנוחה לו לעלות את המכירה
15/01/2015 | 20:09
1
26
ותעלה את המכירה בBUY IT NOW במחיר שסוכם, או לחלופין במחיר המלא, תגיד לו לקנות אבל לא לשלם, שלח לו חשבונית עם 50% הנחה.
אחת משתי האופציות לדעתי טובה.
* להעלות התכונתי
15/01/2015 | 21:48
7
יש צדק בעולם הפייפל. לפעמים גם המוכרים צודקים
15/01/2015 | 15:06
1
88
קנה אצלי משיהו מצרפת תיק יקר ב 7 לדצמבר. התקופה הכי חמה בחגים.  כתב לי מראש שהוא מצפה שהמוצר יגיע לפני קריסמס. כתכבי לו שאני לא יכול להתחייב. בקיצור פתח לי דיספיוט בפייפל לפני סיום הזמן שהתחייבתי. מהר מאוד עשה אסקלציה.
נילחצתי. אמרתי לעצמי, מה עכשיו. אני אפסיד 150 דולאר ככה? מי יחזיר לי אותם אחרי שיסגר הקליים והוא יקבל לבסוף את המוצר?
התבקשתי על ידי פייפל לספק הוכחות שהמוצר נשלח.
בום.
היום קבלתי מייל שההחלטה היתה לטובתי. הקייסי נסגר וקבלתי את הכסף בחזרה.
בגלל שאני נותן שירות טוב ללקוחות שלי כתבתי לו מייל שהקייס נסגר ואני מקווה שהמוצר הגיע אליו ושיפנה אלי לכל שאלה או בעיה.
ולקוח כזה...
15/01/2015 | 16:00
65
עדיין יוכל לתת לך פידבק שלילי שיפגע בך,
 
זה הבעיה... פידבק שלילי שיהרוס לך, למרות שאתה עשית הכל לפי הספר.
למה החבילה לא משוחררת?!
15/01/2015 | 13:37
5
85
שלום חברים
יכול להיות שזה עדיין מוקדם, אבל בכל זאת העניין נראה לי קצת מוזר מאחר ובפעמים הקודמות זה לא קרה לי...
חבילה של מוצר ששייך לקטגוריית כלי נגינה (אין מכס רק מעמ) הגיעה לתל אביב מחנות בארה"ב. ההזמנה דרך EBAY ותשלום בפיי פאל
החבליה נשלחה עם USPS ועפ"י מעקב משלוח של החברה היא הגיע לתל אביב כבר ב12.01.15.בסטטוס כתוב: ראו קובץ תמונה מצורף
בבדיקה באתר של דואר ישראל תחת מעקב משלוחים מצויין כי הפריט נשלח מארה"ב ב 07.01.15
מדוע עד עכשיו 3 ימים אחרי שהיא נחתה בארץ זה לא מגיע לסניף שלי?! איזו סיבה יכולה להיות בעיכוב זה?
מנסיון קודם החבילה כבר אחרי יום הייתה בסניף הקרוב לביתי. ובכל מקרה במעקב של רשות הדואר היה כתוב:
החבילה מועברת לסניף הקרוב לביתך...
בנוסף האם יש אופציה ליצור קשר עם הגורם ששם היא נמצאת עלמנת לברר זאת.
מה בעצם התחנות שהחבילה הזו עוברת ברגע שהיא נוחתת בארץ, עלמנת להבין עם מי ליצור קשר
 
תודה מראש
 
כבר עניתי להודעה הקודמת שפתחת...
15/01/2015 | 14:48
4
57
בשורה התחתונה: אנחנו לא יודעים למה החבילה מתעכבת (יכול להיות סתם עומס) וזה לא משנה, אין לך עם מי לדבר, ודאי שלא אחרי 3 ימים. פשוט תתאזר בסבלנות. רק אם היא תתעכב מעל לשבוע הייתי מתחילה לערוך בירורים.
תודה רבה
15/01/2015 | 15:00
3
42
לצערי לא ראיתי את התגובה שעליה את מדברת?!
שלחתי את זה אתמול דרך הודעה פרטית וחשבתי שכנראה זה לא עבר
איפה אני רואה את התגובה הזו?
לא מצליחה למצוא, אבל זוכרת שקראתי והגבתי.
15/01/2015 | 19:09
27
יכול להיות שפרסמת את השאלה גם בפורום אחר?
עדיין מחכה
19/01/2015 | 10:54
1
4
שלום חברים שוב.
לצערי עדיין אין זכר לחבילה שלי. עבר כבר שבוע מאז שהחבילה נחתה בארץ. כך לפחות בהתאם למעקב של חברת USPS
החבילה צריכה להגיע לסניף בקרית טבעון. אני מנסה ללא הצלחה ליצור קשר עם מכס חבילות גם בתל אביב וגם בחיפה אך מזה יומיים שהם לא עונים
אשמח לכל עזרה שעולה בראשכם שיכולה להועיל, כגון טלפונים, אנשי קשר וכו'...
זה פשוט לא הגיוני כל העניין. לא היה לי אף פעם מצב כזה שזה שבוע בארץ ולא מגיע לסניף
מה לדעתכם צריך להתחיל לעשות?
תודה מראש לכולם
קיבלתה את המלוח ?
02/02/2015 | 19:18
3
קיבלתה את המשלוח בסוף?
אני בדיוק באותו המצב כרגע .
חבילה שתקועה בסטטוס Export Customs Scan
15/01/2015 | 11:47
4
29
כבר יותר משלושה שבועות.
התאריך האחרון להגעה היה לפני יומיים.
המוכר "מצטער שהחבילה מתעכבת"
האם יש טעם לחכות?
לפי מה שקראתי באינטרנט - אם חבילה תקועה בסטטוס הזה 3 שבועות כדאי מאד לפתוח CASE 
היכן היא תקועה ומאין הוזמנה? (מדינה)
15/01/2015 | 12:16
3
14
סין
15/01/2015 | 12:25
2
8
הוזמנה מסין והסטטוס האחרון בסין? זה לא אומר כלום
15/01/2015 | 12:33
1
20
אולי הסטטוס לא מעודכן, אולי זה הדבר האחרון שנקלט... אין לדעת. יכול להיות שהיא כבר בדרך לישראל או אפילו תקועה בבן גוריון. יש טעם לחכות, בהחלט, כרגיל; אם הזמנת מאיביי יש לך 30 יום מתאריך ההגעה האחרון כדי לפתוח תיק (כלומר נותרו לך עוד 28 יום, ארבעה שבועות). אין סיבה למהר ולעשות זאת כבר עכשיו, החבילה יכולה להפתיע ולהגיע... חכי עוד שלושה שבועות ואם עדיין לא תגיע, תפתחי.
אוקיי. תודה
15/01/2015 | 12:44
9
בולים ישנים - מכתב לארץ
15/01/2015 | 10:27
1
53
הי,
 
יש לי כמה עשרות בולים "מכתב רגיל בארץ", האם אפשר להשתמש בכמה מהם כדי לשלוח מכתב לחו"ל?
 
ז"א אם בול עולה 1.80 האם אפשר להדביק כמה בולים עד שזה מגיע לערך של עלות המשלוח לחו"ל
 
תודה רבה
אם אין עליהם ערך נקוב - לא ניתן להשתמש לחו"ל
15/01/2015 | 10:52
22
קיבלתי מוצר מאליאקספרס, אז האם עלי לאשר את קבלתו? אבל יש
15/01/2015 | 08:43
3
56
לי בעיה כי טרם הספקתי לבדוק אם המוצר תקין.
 
אז איך אני צריך להתנהל?
 
תודה רבה מראש.
 
לא מבינה בעלי, אבל מה הבעיה לבדוק אם הוא תקין?
15/01/2015 | 10:46
23
עדיף קודם לבדוק לפני שמאשרים.
15/01/2015 | 11:50
35
לאחר אישור, במידה והמוצר תקול לא תוכל לפתוח דספיוט.
לאחר 3-4 עקיצות שעברתי
15/01/2015 | 13:27
36
ממליץ לא לסמן את הפריט שהתקבל.
אחרת-לא ניתן לפתוח מחלוקת.
 
מה קורה עם הדואר הרשום בעלי אקספרס?
14/01/2015 | 23:51
3
58
הפסקתי להזמין מוצרים קטנים מאיביי, מאחר ורובם לא מציעים דואר רשום על דברים קטנים (ואם כן, אז בתוספת תשלום משמעותית) - והדואר אצלינו מאבד חצי מהחבילות.
 
כשראיתי שבעליאקספרס כמעט הכל זה עם דואר רשום - שמחתי להזמין משם.
הזמנתי 3 דברים: 1 יקר שהיגע בדואר רשום, אבל השנים האחרים (שגם עליהם היה כתוב באתר china post registered air mail) הגיעו ישירות לתיבה. לא רשום.
 
על המדבקה כתוב R גדולה וליד זה את מספר המעקב. האם זה אומר שהדואר פישל ובטעות לא רשמו את זה, או שזה לא דואר רשום? האם בעלי אקספרס סתם משקרים? מכירים את הנושא?
לאחר 3 עקיצות שעברתי
15/01/2015 | 11:19
2
57
ממליץ לא לסמן את הפריט שהתקבל.
אחרת-לא ניתן לפתוח מחלוקת.
יש תאריך שממנו ואילך הוא מסומן כהתקבל אלא אם ציינת אחרת, לא?
15/01/2015 | 12:18
21
טעיתי בפוסט... מצטער.
15/01/2015 | 13:33
16
שירות חדש של דואר ישראל
14/01/2015 | 21:34
1
110
מעניין. תודה!
14/01/2015 | 23:37
18
help
14/01/2015 | 20:35
8
80
היי
רכשתי בספטמבר מאיביי פיג'מה של פרוזן
לקחתי בחשבון שיקח זמן עד שיגיע כי יש חגים וכיוצא בזה ולא "הצקתי" למוכר
בחודש נובמבר שדברים נוספים שהזמנתי בערך באותה תקופה הגיעו ממזמן והפיג'מה לא הגיעה אז פניתי למוכר
והוא הציע לשלוח לי פיג'מה חדשה
הסכמתי להמתין ושישלח משלוח חדש, אבל גם משלוח זה לא הגיע ושפניתי שוב למוכר הוא כבר לא עונה
לצערי בגלל שעבר זמן ההזמנה נמחקה מההזמנות באיביי ואני לא יכולה לפתוח תלונה עליו
חיפשתי באתר שלהם מייל של איביי לפנות אליהם אבל לא מצאתי
מה אתם מציעים לעשות? האם לפנות אליו ולהגיד שלא הגיע ושאני דורשת שיחזיר לי את הסכום ששולם?
או שעדיף לפנות לאיביי אבל אצטרך מייל שלהם 
אודה לעזרתכם , מסכנה הבת שלי היא חיכתה לזה בנרות וזה ממש אכזב אותה... 
 
תיכנסי לפייפל ותפתחי דיספיוט שם. לדעתי מגיע לך תוך 90 יום
14/01/2015 | 21:43
2
35
ניסיתי
14/01/2015 | 22:41
33
אבל כנראה שבגלל שעברו 4 חודשים קיבלתי הודעה שהם לא יכולים לטפל במחלוקת
בכל אופן שלחתי למוכר שוב מייל וביקשתי שיזכה אותי בסכום ההזמנה
נראה אם יטרח לענות...
 
אני מזכירה שעד 18/11 ניתן היה לפתוח בפייפל מחלוקת תוך 45 יום
15/01/2015 | 07:45
31
בלבד, ורק מתאריך זה (תקף רק לרכישות ששולמו החל ממנו ולא לפניו) פרק הזמן הוגדל ל-180 יום.
צר לי, אך לא התנהלת בהתאם ללוח הזמנים של איביי/פייפל
15/01/2015 | 07:51
4
44
ופספסת את המועדים שבהם יכולת לפתוח תיק/מחלוקת – באיביי 30 יום מתאריך ההגעה המשוער האחרון, בפייפל 45 יום מהתשלום (כיום כבר 180 יום אבל רכישתך בוצעה טרם השינוי ולכן אינו תקף לגביה). אין מה לפנות אליהם, הם לא יעשו דבר (מניסיון של רבים). הם מעמידים לרשותך את הכלים שלהם בתנאים שלהם, בלו"ז שלהם.
 
כעת האפשרות היחידה (אם המוכר לא עונה), בהנחה ששילמת לפייפל באמצעות כרטיס אשראי ישראלי (שהונפק בישראל), היא פנייה לחברת האשראי ודווח על כשל תמורה מלא (אי קבלת התמורה שבעדה שילמת), אם כי גם לזה יש לו"ז שייתכן שכבר עבר (3 חודשים כמדומני, מקווה בשבילך שאני טועה...).
טוב תודה
15/01/2015 | 09:55
3
27
זה לא הכסף כמו שהילדה חיכתה לזה בצפייה
תודה על העזרה, להבא אהיה יותר ערנית ...
מהיכן הזמנת? (מדינה)
15/01/2015 | 10:41
2
16
מסין
15/01/2015 | 14:17
1
9
הסינים לא אמינים והמשלוחים מהם איטיים
15/01/2015 | 14:40
24
אסור לסמוך עליהם... תמיד צריך לפתוח תיק במגבלות הזמן ולדרוש כסף בחזרה ולא שליחה מחדש (כי היא אורכת זמן רב מדי).
רכשתי חשבון איביי ממישהו בארצות הברית
14/01/2015 | 20:22
2
86
שלום, 
 
רכשתי מהחשבון שלי (מוכר) עסק למכירה באיביי כולל חשבון איביי פעיל.
1. רציתי לדעת אם אני משנה את פרטי בעל החשבון לשם שלי שהוא אותו שם בחשבון הקיים שממנו רכשתי את החשבון החדש, האם אני עובר עבירה?
2. אם אני מחבר את פייפאל מהחשבון הישן גם לחשבון החדש זה בסדר?
 
תודה
רק את חשבון הפייפל מותר לך לשנות
14/01/2015 | 23:30
1
55
איביי אוסרת סחר בחשבונות. אם תשנה את פרטי בעל החשבון אתה עלול למצוא את עצמך עם שני חשבונות חסומים.
אז למה הם מאפשרים את זה?
22/01/2015 | 02:02
7
אם שינוי פרטי בעל החשבון יגרור חסימה אז למה בכלל יש אפשרות לשנות את הפרטים האלה החל משם ומשפחה דרך כתובת ואפילו מדינה?? הרי זה אסור לא?!
מוכרים באיביי ורוצים להתרחב לאמזון?
14/01/2015 | 20:11
1
70
אם אתם רוצים לדעת איך להכפיל את ההכנסות שלכם 
בואו ללמוד כאן איך להתחיל למכור באמזון.
 
הרבה מלל שלא מלמד כלום והזמנה ללחוץ על לינק נוסף שלא קיים
14/01/2015 | 21:57
33
AMIRPA, רוצה ללמוד איך להשיג לקוחות? קח טיפ חינם: יושר אף פעם לא מזיק לעסקים.
אין מתנות חינם..
14/01/2015 | 19:43
9
202
שלום לכולם. 
בקצרה. הזמנתי אתמול לפטופ באיביי בדיל שעל פניו נראה מצוין. מחיר ממש טוב ומשלוח חינם. העסקה בוצעה בתשלום אחד דרך פייפאל.
היום בבוקר הסתכלתי על פרטי ההזמנה ורשום שהמוצר הוסר ואני לא נדרש להשלים את העסקה. (רק חבל שכבר השלמתי אותה...). בנוסף המשתמש שאתמול מכר לי את הלפטופ ביטל את חשבון האייביי שלו.
הבנתי מייד שנפלתי לאיזה רמאי ופתחתי תלונה של "לא קיבלתי את המוצר" באיביי מתוך הבנה שלא אקבל אותו.
איביי קיבלו ואמרו לי להמתין עד ה-21/1 למענה מהמוכר. במידה ולא יתקבל מענה עד אז, אוכל לפנות להתערבות שלהם.
שתי שאלות:
1. המוכר מחק את המשתמש שלו באיביי, למה יש סיכוי שיגיב עד ה- 21/1?
2. האם יש לי סיבה לחשש? איביי מחזירה את הכסף?
 
אין ספק שהלקח נלמד. לא קונים דברים מפוקפקים ואין מתנות בחינם.
תוה מראש.
מישהו? משהו?
15/01/2015 | 11:12
52
איביי הורידו לו את הפריט וסגרו לו את החשבון
15/01/2015 | 20:12
7
114
הוא שם לך מספר רשום ? יכול להיות שהוא שלח את החבילה
שלילי. המוצר לא סומן כנשלח.
15/01/2015 | 22:10
6
44
כספך יוחזר ולא הפסדת שום דבר
15/01/2015 | 22:27
5
49
תודה רבה
15/01/2015 | 23:43
4
33
אני באמת כבר לא מבין מה הולך כאן.. צריך עזרה
17/01/2015 | 11:06
3
74
אתמול בלילה קיבלתי הודעה למייל של מאייביי שהמקרה שלי נסגר.
הטענה:" Your request was closed because we didn't hear from you. If you have a request open for 30 days and we don't hear from you, we'll close the request". מצורף צילום מסך עם הטענה.
פתחתי את המקרה לפני שלושה ימים ב- 14.1 מיד אחרי שאיביי הסירה את המשתמש הזה שמכר לי את המחשב מהאתר שלה.
אחרי שפתחתי את המקרה איביי אמרו לי להמתין עד ה-21.1 לתגובה מהמוכר ואם לא יתקבל תגובה מהמוכר אוכל להסלים את המקרה לתביעה.
איך זה שפתאום איביי החליטו לסגור לי התביעה אחירי שלושה ימים בטענה שעברו 30 יום?!
צריך את עזרתכם. לא יוע מה אני עושה עכשיו.
תודה.
נשמע לי כמו באג. פנה לשירות הלקוחות (טלפונית)
17/01/2015 | 13:53
2
41
בראש ובתחתית כל עמוד באיביי יש עזרה /פנייה. התחל משם ותגיע ליצירת קשר.
יש לך אולי מושג מה הטלפון שלהם?
17/01/2015 | 14:15
1
36
כשאני נכנס ל - Help&contact אני מגיע לדף של מציאת תשובות באופן עצמאי או לשליחת שאלה באימייל.
 
יש להם בכלל טלפון של ש שירות לקוחות?
 
תודה רבה מראש.
לא; זה כתוב שם. צריך לבחור בסיבת הפנייה, יש הסברים, נכון
17/01/2015 | 15:41
42
אבל בהמשך לצדם מופיעה גם לשונית של פנייה אליהם, ואז אם הם מאפשרים פנייה טלפונית מקבלים מספר טלפון וקוד. לא תמיד הם מאפשרים פנייה טלפונית ואז לא יופיע טלפון, צריך לנסות שוב.
שחרור חבילה
14/01/2015 | 17:06
1
46
שלום.
יש לי שאלה בנוגע לשחרור חבילה. החבילה כבר הגיע לארץ בתאריך 12.01.15
במעקב של חברת USPS מצויין בסטטוס: DEPARTED, מיקום - תל אביב-יפו, ישראל
מדוע זה עדיין לא הגיע לסניף הדואר?! עלות החבילה כולל המשלוח 280 דולר וזה מוצר ששייך לקטגוריית כלי נגינה, כלומר אין על זה מכס רק מעמ. כלומר אין שום סיבה שזה יעוכב במכס. מנסיון של פעמים קודמות בזמן הזה כבר במעקב של חברת הדואר שלנו הופיע כי החבילה מחכה בסניך הקרוב לביתך...
האם יש איזו סיבה לזה? או שאני סתם דואג?! :)
תודה מראש
סימון
גם מע"מ נגבה ע"י המכס, ובכל מקרה אין סיבה לדאגה
14/01/2015 | 18:00
34
סביר להניח שתוך ימים ספורים החבילה תגיע לסניף הדואר.
 
להלן תיעוד סוף המעקב (מאתר USPS) של חבילה שנשלחה אליי מארה"ב ולקחתי מסניף הדואר לפני יומיים (ביום שני אחר הצהריים), וזו חבילה פטורה ממסים:
January 12, 2015 , 7:00 am
Attempted Delivery Abroad ISRAEL
(לקחתי אותה בסניף)
 
January 11, 2015 , 8:55 am
Attempted Delivery Abroad ISRAEL
(השאירו לי פתק על דואר רשום בתיבה)
 
January 7, 2015 , 11:01 am
Processed Through Sort Facility ISRAEL
(החבילה הגיעה לישראל)
 
December 31, 2014 , 3:23 am
Departed USPS Origin Facility NY
(מרכז המיון האחרון בארה"ב לפני הטיסה; מחקתי את שם העיר)
 
במקביל בדקתי גם באתר דואר ישראל; ב-7/1 אכן נכתב שהחבילה הגיעה לישראל; ב-11/1 הגיעה לסניף הדואר הראשי בחיפה; ב-12/1 הגיעה לסניף המקומי שלי ואז לקחתי אותה. אמנם באמצע היה סופ"ש, ועדיין עברו שלושה ימי עסקים עד שהיא הגיעה לסניף שלי, וזו, כאמור, חבילה פטורה לחלוטין ממסים. בקיצור, שום דבר חריג. גם אם תמתין עכשיו שבוע עדיין אין סיבה לדאגה; לפעמים יש עיכובים שונים במכס או בדואר, צריך רק להמתין בסבלנות.
המלצות על רואה חשבון שמבין בעיניינינו,מהמרכז תודה מראש ;)
14/01/2015 | 17:17
1
34
איתם פינטו 054-4823562
14/01/2015 | 18:31
29
חם בפורומים של תפוז
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
Flix וידאו
גזרניית אור
מעצבת אופנה?
אביעד מחשבים
אביעד מחשבים
חיה בר - סחר ושילוח בינלאומי
חיה בר - סחר ושילוח בינלא
קומונות
קומונה לרוכבי אופני-הרים.קומונת AM כשמה כן היא - All Mounta...
כאן תקבלו מבזקי-חדשות בזמן אמת ודיווחים ראשוניים מסביב לשעו...
עדכונים שוטפים
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ