בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

יש למישהו מידע על "קאסיני" - מנוע החיפוש החדש
23/06/14 18:40
149צפיות
של איביי..?
º
יש, כמה משלם?
24/06/14 02:03
74צפיות
משלם? על מה? הפורום הזה בסוף יעלם.. אני אפתח
24/06/14 12:53
96צפיות
קבוצה בפייסבוק של עזרה - ובחינם.
תחפש בפורום סוחרי איביי בפייסבוק
28/06/14 12:29
13צפיות
יש שם וובינר בנושא
טלפון לאיביי
23/06/14 17:46
42צפיות
אני רוצה להתקשר לאיביי לבקש העלה של המוצרים.
מישהו יכול לעזור לי מה אני צריך להגיד להם ולשאול אותם.. או מה הם ישאלו אותי?

תודה רבה
האם כדאי לי בתיאור פריט שאני רוצה למכור
23/06/14 15:11
77צפיות
לתאר עם המילה " little?"
אני רוצה למכור מראה קטנה מעץ ואני לא יודע אם כדאי לבזבז מקום על כביכול מילת תיאור כזאת,למרות שראיתי שמחפשים עם המילה הזאת
תודה
º
אם זה מהותי למוצר, כן; אגב, בד"כ עדיף small
23/06/14 15:16
27צפיות
º
תודה
23/06/14 15:26
15צפיות
אגב, אם זה מוצר בעל מידות לא קבועות
23/06/14 15:29
40צפיות
(כלומר הקונה לא יודע למה לצפות) וגם בתמונה אין קנה מידה שמאפשר להבין את גודלו בקלות ובוודאות, חשוב מאוד לציין בכל מקום שמדובר במוצר קטן ולהוסיף מידות. חוסך הרבה בעיות... (ותמיד כדאי לנסות שיהיה קנה מידה כלשהו בתמונה).

כבר קרה שקניתי ממוכרים מוצרים שלא היה לי מושג שהם מוקטנים כי בתמונה הכול נראה רגיל, לא היו מידות ולא הייתה לי דרך לצפות לגודל קטן.
כן אבל לא כדאי לי לכלול את המידות האלו
23/06/14 17:41
19צפיות
בכותרת נכון? אלא רק בתיאור הפריט
ודאי, בתיאור; בכותרת רק שהוא קטן, זה מספיק
23/06/14 17:58
23צפיות
גם מבהיר את הנקודה וגם ממקד את מי שמחפש קטן.
עדכון
23/06/14 12:54
91צפיות
לא מזמן כתבתי פה על לקוח מספרד שטען שלא רשמתי את הכתובת הנכונה שלו (טען שהחלפתי את השם הפרטי שלו עם שם המשתמש שלו באיבי) מה שלא נכון.
אני התעקשתי ששלחתי לו לכתובת הפיפל שלו.
בסופו של דבר כאשר ראיתי לפי מספר המעקב שהמשלוח מוחזר אלי שלחתי לו מייל כדי לוודא שכתובת הפיפל שלו היא כתובתו הנכונה והצעתי לו משלוח חוזר אך לא קיבלתי תשובה ממנו ומאז גם לא שמעתי ממנו כלום.

עכשיו אחרי כשלושה שבועות החבילה הגיעה אלי אכן עם כתובת הפיפל שלו כתובה כמו שצריך כלומר הלקוח יצא שקרן.

הדילמה שלי היא:
1.לזכות אותו על המוצר ולקזז את דמי ההובלה כך אני מסתכן בפידבק שלילי.
2.לחכות עד ל22.7 חודשיים אחרי הקניה ואז לזכות אותו על המוצר ולקזז את דמי ההובלה אז כבר לא יוכל להשאיר פידבק שלילי.

מדובר במוצר בעלות של 80 דולר ודמי משלוח ע"ס 10 דולר בערך. בליסטינג עצמו רשום שעם החזרת המוצר יקוזז 10$ דמי משלוח.

מה הייתם עושים במקרה כזה?

תודה

מזל שעברנו דברים דומים
23/06/14 13:59
71צפיות
אפתח ואומר שכדי להיות חלק מקהילת מוכרי איביי אתה חייב להיות שירותי ולראות את טובת לקוחותיך לנגד עיניך.

אפשר לראות זאת בבהירות בתנאי הקבלה לטופ רייטד נכון לאוגוסט הזה.

לענייננו, הלקוח יכול להיות שקרן, יכול להיות שהוא לא רצה את המוצר כלומר התחרט והחזיר אותו, עליך להסכים , להנהן ולהגיד תודה שקנית אצלי. פה זה לא ישראל, אתה לא מתאכזר ללקוח ואתה לא עושה דין לעצמך של לנקות לו 10$ . איביי זה לא ישראל, זה ליגה אחרת של שירות.
השירות שאתה מקבל בארץ זה רמה של עולם שלישי (אני מבין שזה גם נגזר מלקוחות נבלות שמנסים לרמות ולתחמן והמוכרים לא רוצים להפסיד את התחתונים נוכח הלקוח הרע) לעומת השירות שאיביי מכריחה את המוכרים לתת.
אתה אומר תודה שהוא התעניין בליסטינג שלך וזהו. את הנזק תספוג.
לקוח שהיה לי טען שהמוצר ששלחתי לו ניזוק והוא רוצה להחזיר לי אותו, פתח קייס, אמרתי לו בבקשה. הגיע המוצר חזרה, לא ניזוק ולא נעליים, המוצר במצב מצויין, הוא פשוט לא רצה אותו וזו הסיבה היחידה שיכל לרשום כדי להחזיר, חשש שלא אסכים להחזרה סתם ככה.
קיבלתי את החבילה , הודיתי לו , לא חייבתי אותו על כלום חלילה, ושלום על ישראל, המשכתי קדימה.
אל תתעכב, אל תסתכל אחורה,  תמשיך למכור.
בהצלחה.
קח בחשבון שאחרי 60 יום לא תוכל לבצע לו החזר
23/06/14 15:10
50צפיות
מבחינה טכנית (אלא תיאלץ להעביר לו תשלום) אז לא כדאי לחכות לשלב שבו הוא כבר לא יכול להשאיר משוב.

לגבי דמי המשלוח, לא יודעת מה לייעץ לך... בגדול הוא אכן צריך לספוג אותם כי הטעות כאן היא שלו, אבל בהחלט ייתכן שעדיף להיות חכם ולא צודק במקרה הזה.
מחפשת סוחרים באיביי לפרויקט מכירות חדש
23/06/14 11:38
74צפיות
הי לכם מומחי איביי,
שמי קרין ואני בעלת חנות לבגדי ילדים בשם ספירולינה.
מחפשת סוחרים ותיקים שמעוניינים לקחת על עצמם פרויקט של הקמת חנות ספירולינה באיביי וניהול החנות בפועל.
לפרטים נא ליצור עימי קשר דרך פייסבוק
www.facebook.com/Spirulina2013

כתובת האתר/חנות: www.spr-kids.com
דילמה - מה אתם ממליצים?
23/06/14 11:19
89צפיות
ב- 6.5 קניתי משהו בארה"ב. סה"כ כולל משלוח כ-100$
ב-14.5 קניתי עוד אחד כזה, פחות או יותר אותו המחיר.

הגיעה השביתה בדואר ועברה.

מאז זרמו הרבה חבילות מארה"ב בנתב"ג ואף הגיעו. לאחרונה הגיעה סופסוף החבילה של ה-14.

החבילה של ה-6 תקועה בנתב"ג. במעקב כתוב שהיא יצאה מארה"ב, וכאן עקבותיה אבדו. היא יכולה לצוץ בכל רגע, כמו החבילה השניה. או שייתכן שהלכה לאיבוד בבלגן שם.

עוד מעט יעבור הזמן שבו מותר לי לפתוח קייס. האם לפתוח קייס? הרי המוכרת שלחה, היא לא אשמה בשביתה שהיתה פה. ואני קונה קבועה אצלה. מצד שני, גם אני לא אשמה...
מה אתם הייתם עושים?

ג.
פותחים קייס בלית ברירה. ebay יכניסו אותו
23/06/14 11:40
197צפיות
למצב Hold ויגידו לך להמשיך להמתין.
השביתה הייתה בסוף אפריל והסתיימה עוד לפני
23/06/14 15:20
49צפיות
שקנית את המוצר הראשון. אולי הוא תקוע בנמל התעופה ואולי לא; ייתכן שיגיע אלייך יום אחד (ואז תשלמי לה או תחזירי לשלוח) או שיחזור אליה. כך או כך, אם לא קיבלת אותו, חכי לרגע האחרון ותפתחי תיק על אי הגעה. אגב, גם לאחר שהתיק פתוח לא חייבים לעשות כלום; יש לך עוד 30 יום להסלים אותו לאיביי, ואם עד אז המוצר לא יגיע אפשר יהיה להכריז עליו כאבוד.
מה קורה במצב שמכירה הפומבית הסתיימה...
23/06/14 10:22
80צפיות
והקונה טרם העביר את הכסף?

כמה זמן יש לו להעביר את הכסף?..זה יכול לשמש לרעתי איכשהו???
חכה יום יומיים
23/06/14 13:41
51צפיות
תשלח חשבונית
אחרי עוד יומיים שלשה תפתח קייס על מוצר שלא שולם
לא קורה כלום... אם לא יישלם לא יקבל את המוצר
23/06/14 15:15
37צפיות
איביי שולחת תזכורת אוטומטית מטעמה אחרי 48 שעות כמדומני.
אפשר גם לשלוח חשבונית או לפנות אליו ולבדוק מה קורה.

לפעמים קונה לא שם לב שזכה, או שלא בודק דואל לעתים קרובות; לפעמים בכלל לא תכנן לקנות וזו הייתה טעות. קרה לי שזכיתי בשעות שבהן לא הייתי מול המחשב ועד ששמתי לב והתפניתי לבדוק ולהתעסק בכך (ולראות למשל אם יש אולי עוד מוצרים של המוכר שאני רוצה) עברו יום-יומיים.

נדמה לי שאפשר לפתוח תיק על אי-תשלום או ביטול עסקה רק אחרי ארבעה ימים. אם פותחים אי-תשלום והקונה לא יוצר קשר ולא משלם הוא מקבל "סטרייק" (נקודה שחורה). אם פותחים ביטול עסקה והוא לא מגיב ולא מאשר התיק נסגר לבד (נדמה לי שאחרי שבוע, ממה שנכתב כאן). איזה תיק עדיף לפתוח זו שאלה של מדיניות וסגנון התנהלות מול הלקוחות. יש כאן מוכרים שמעדיפים כך ויש שמעדיפים כך.
אני נותנת לקונים שבועיים
23/06/14 18:28
40צפיות
ואם אין תגובה, אני שולחת בקשה לביטול עסקה.
לקוח שמחליט לא לאסוף פריט מהדואר
23/06/14 09:10
124צפיות
שלום

מכרתי פריט במחיר של 130 דולר+משלוח 10 דולר,
קנה אותו בחור מארה"ב, והפריט נשלח בדואר רשום.

אתמול הוא שלח לי הודעה, שהוא לא אסף את הפריט מהדואר, והפריט בדרך אלי חזרה, ובקשתו שאזכה אותו על כל הסכום.

האם אני אמור לזכות אותו גם על עלות המשלוח שלי? ואם אזכה אותו רק על המוצר, יש סיכוי שהוא יתן לי פידבק שלילי.

מה הייתם עושים?


תודה
אין לך ברירה
23/06/14 09:12
115צפיות
אם הוא יפתח קייס, איביי יזכו אותו גם על המשלוח.
אתה חייב לתת זיכוי מלא.
אני לא מסכים
23/06/14 09:17
105צפיות
מה זאת אומרת אין לו ברירה?
מה המוכר עשה לא בסדר שהוא צריך לספוג בעלויות השילוח?
לקוח שפותח קייס על פריט שלא התקבל
23/06/14 09:31
103צפיות
מקבל זיכוי מלא. איביי החליטו כך, לא אני.
יש בעיה עם USPS, שפעמים רבות הם לא משאירים ללקוח פתק, שהחבילה ממתינה להם בדואר.
זה קורה הרבה מאוד. אם לקוח לא יוצר קשר בזמן עם המוכר, החבילה נשלחת חזרה למוען.
היה לי קייס כזה. לקוחה שלא אספה את הפריט והוא נשלח חזרה אליי. איביי פסקו לטובתה זיכוי מלא.
לעומת זאת
23/06/14 09:39
84צפיות
ממש לאחרונה הייתה לי לקוחה מצרפת שהחלטתי לא להיכנע וסרקתי את הפתק על המעטפה שבו כתוב לא נדרש, החזרתי לה רק את עלות הפריט וזכיתי בקייס. אם מחייבים אותי לשלוח ברשום יש לחייב את הקונה לאסוף את המשלוח. במקומך הייתי לוחצת על הכפתור report buyer ומדווחת כבר עכשיו לאיביי על הבעיה. אגב, אפשר לבדוק את מצב המשלוח ישירות בתוך הסלינג מנג'ר. אני ממליצה אחת ליומיים להשקיע כמה דקות ולאתר לקוחות שהמשלוח מחכה להם והם לא אוספים ולתזכר אותם. האמריקאים לא מתורגלים בקטע של פתקי איסוף מהדואר. והיו לי לא מעט פריטים שחזרו אלי
באיזו זכות בדיוק הוא לא אסף את הפריט?
23/06/14 09:15
91צפיות
זיכוי לא כולל משלוח.
לא לפני שהחבילה אצלך בידיים.
אין לו עילה לשלילי על דבר כזה.
כמובן בנוסף לבטל מולו את המכירה כדי לקבל את הFVF בחזרה. זה הרבה כסף..
תודה על התשובות, לדעתי...
23/06/14 10:43
67צפיות
הוא פשוט התחרט ולא רוצה את הפריט,

שלחתי לו בחזרה הודעה..למה הוא לא אסף את הפריט ....לא קיבלתי תשובה כבר יומיים.

לפעמים עלות המשלוח לא שווה את העצבים וכאב הראש מול איביי והלקוח.
לא שווה להתעסק עם זה בשביל 20 שקל
23/06/14 12:04
60צפיות
תחשוב שאתה קונה פידבק ב 20 ש"ח
ראש בראש עם הלקוח, המוכר תמיד מפסיד...
אני בבעיה דומה
23/06/14 11:25
67צפיות
לקוח מרוסיה לא אוסף את המשלוח שהגיע לסניף הדואר מה-2.6.
אני חוששת שהפריט יחזור אלי, ואז אצטרך לשלוח שוב.
מה עושים- החבילה לא הגיעה ?
23/06/14 05:52
91צפיות
הזמנתי את החבילה (כיסוי לטאבלט) ב 17/4 והיא טרם הגיעה.
שלחתי מייל לספק וזה תוכן המייל:

Dear friend, you ordered it on 18th April, and you still didn't receive it? But why did you contact me now? Did you contact with your post office? And there was big strike in your post office in April so that many packages were delayed. Can you contact your post office first?Thanks!
Best Regards
Cathy


מה אני אמור לעשות ? אם אני הולך לדואר ונותן להם מספר  transaction:  שרשום לי בהזמנה זה יעזור ?
אודה לעזרתכם כי זאת פעם הראשונה שהזמנתי באיביי
º
יש לך מספר מעקב?
23/06/14 08:58
31צפיות
לא. רק מספר מוצר
23/06/14 10:43
45צפיות
ומספר  TRANSACTION

אם כך
23/06/14 18:27
45צפיות
פתח קייס בגין "פריט שלא התקבל". אם למוכר אין מספר מעקב, כלומר הוא שלח בדואר רגיל, איביי יפסקו לטובתך ותקבל זיכוי.
º
אבל עברו חודשיים, זה לא מאוחר מדי?
23/06/14 20:25
17צפיות
תכנס לקישור כאן
23/06/14 20:40
41צפיות
http://resolutioncenter.ebay.com/
תלחץ על מוצר שלא הגיע והבא. מהרשימה שתפתח תבחר את הכיסוי.
אם הכיסוי לא שם אז זה מאוחר מידי
אם עבר טווח הזמנים לפתיחת הקייס
23/06/14 20:50
32צפיות
אפשר לפנות לחברת האשראי ולדווח "כשל תמורה".
º
נכנסתי ולא ראיתי את המוצר
24/06/14 05:52
4צפיות
לא בהכרח; ניתן לפתוח עד 30 יום מתאריך ההגעה
23/06/14 22:54
20צפיות
המשוער (האחרון), בדוק מתי נכתב לך שהמוצר היה אמור להגיע אליך.
º
התאריך האחרון להגעה היה 27/5/14
24/06/14 05:49
7צפיות
º
אם כך יש לך עוד יומיים, יאללה, אל תחכה.
24/06/14 13:57
6צפיות
טוב, אני שמח לבשר לכם שהחבילה הגיעה
26/06/14 18:25
7צפיות
כנראה שהספק הסיני קורא בפורום ופחד שאני אדווח על כשל תמורה

רק דבר אחד לא ברור לי. ע"ג החבילה רשום שזה הגיע בדואר אוויר.
אז מדוע לעזאזל זה לוקח שבועיים ???
כי זמן ההגעה אינו רק הטיסה אלא כל המסביב
26/06/14 19:00
5צפיות
וכולל המתנה בנקודות בדרך לפניה ואחריה.
כמה שווה חשבון EBAY עם 783 פידבקים של מכירה
23/06/14 02:15
149צפיות
מצב החשבון 100% חיובי ללא הגבלת מכירה
פתיחת החשבון משנת 2006
כמה שווה חשבון כזה ?

תודה רבה
º
שלחתי לך בפרטי
23/06/14 03:38
77צפיות
אתה מוכר חשבון כזה? או רוצה לקנות?
23/06/14 18:55
96צפיות
אם אתה מוכר אשמח לשמוע פרטים..
ואם קונה - אוכל לתמחר לך אותו עם עוד קצת פרטים..
יש לו טופ רייטד?

Guy Piro - אפשר גם בפייסבוק..
או בוואטס אפ - 0545865661
מעוניין לקנות 0525206300 רפי
23/06/14 23:04
77צפיות
מעוניין לקנות 0525206300 רפי
היי
23/06/14 23:08
84צפיות
כמה אתה מוכן לשלם ?
אתראה על מוצרים נבחרים
22/06/14 20:27
67צפיות
ערב טוב

האם מישהו יכול להדריך אותי כיצד לבצע פעולה שתקבע שבכל פעם שיתפרסם
מוצר שאני מחפש-אני אקבל התראה למייל ?

תודה רבה
פשוט וקל: חפש באיביי את המוצר שאתה מעוניין בו
23/06/14 01:36
105צפיות
ובדף תוצאות החיפוש לחץ למעלה על הקישור הירוק "Follow this search" ואז בבועית שנפתחת סמן V באפשרות Email me new items that match this interest. תקבל דואל יומי עם המוצרים הרלוונטיים שעלו בחיפוש או (אם לא מתפרסמים חדשים כל יום) בכל יום שיימצא מוצר רלוונטי. אגב, לפני שמכניסים את החיפוש למעקב כדאי לוודא שמילות החיפוש מדויקות דיין, כדי שלא תקבל סתם "זבל" בכל יום.
º
קלי קלות... תודה רבה
23/06/14 03:01
9צפיות
º
יש אפשרות לדעת מתי הליסט הועלה? לא שלי..
22/06/14 16:52
39צפיות
מספר שאלות על איביי- לא התעדכנתי כבר חצי שנה.
22/06/14 15:51
94צפיות
הייתי מוכר בעבר אבל בחצי שנה האחרונה לא יכולתי למצוא זמן למכירות.
רציתי לדעת אם יש משהו חדש באיביי שהתעדכן לגבי מוכרים וקאיטי לדעת אותו?
האם נוספו גם עמלות על המחיר משלוח או שזה עדיין בסביבות ה10% עמלה על סכום המכירה+המשלוח?
תודה ויום טוב!
יש שינויים
23/06/14 09:01
64צפיות
ובאוגוסט הקרוב ישתנה מעט האופן שבו איביי מדרגת את המוכרים.
אתה יכול לקרוא פה:

http://pages.ebay.com/sellerinformation/news/sprin...
מכירה לגרמניה ועבודה מול המכס שם
22/06/14 15:42
134צפיות
שלום,

לאחרונה התחלנו למכור באתר איביי הגרמני. המוצרים הם בקטגוריית Consumer Electronics ומחירם נע מ 10 אירו ועד 100 אירו. לכל חבילה שנשלחת בדואר רשום אנחנו מצרפים קבלה (מודבקת מבחוץ על האריזה) וטופס הצהרה למכס CN22, כמובן שהמחירים בשני המסמכים זהים אחד לשני ולמחיר המכירה בפועל. כל מוצר שאנחנו שולחים (ללא קשר למחיר) נעצר במכס ומתעכב שם עד כחודש. הדבר גורם לתסכול אצל הלקוחות והם מייד פותחים קריאה באיביי ו/או מבקשים לבטל את העסקה, בדרך כלל בלי מייל מקדים אלינו.אנחנו כותבים בתאור המוצר שיתכנו עיכובים בגלל המכס אבל רוב הלקוחות לא מגיעים לשלב ה Shipping Information במכירה.

שאלות:
1. למישהו יש נסיון עם העבודה מול גרמניה ומוכן לחלוק איתנו?
2. אנחנו עושים משהו לא נכון?
3. האם יש סכום מינימום (כמו בישראל) שמתחתיו החבילה לא נעצרת לבדיקה?

הבעיה קיימת רק בגרמניה למרות שאנחנו שולחים לכל אירופה.

כל מידע יתקבל בברכה

   
גרמניה קשה עם חבילות הנשלחות מחוץ לאירופה
22/06/14 15:50
124צפיות
הכול מעוכב, הבדיקות קפדניות, גם כשאין מכס העיכוב כה משמעותי עד כדי מצב שהמכירה מסתיימת בטעם רע מבחינת הקונה.
להבדיל מברזיל, מדינה קשה לא פחות, הקונים אינם מודעים למצב ולרוב חסרי סבלנות.
מוכרים אחדים כאן וגם אני שקלנו בעבר לחסום את גרמניה, ואז המצב קצת נרגע.
כיום כל מכירה של לגרמניה אני קצת חושש, וממש ברגעים אלה יש לי 2 קייסים פתוחים על פריט שלא הגיע מעל חודש.
אין לי איזה טיפ מלומד או משהו, אולי מעבר לעובדה שבמקומכם כלל לא הייתי מפרסם באיביי גרמניה אלא מפרסם בזירות עולמיות. ככה המיקוד לזירה הזאת יהיה מופחת וימנע מכם חיכוכים שיעלו לכם בשליליים והמון תסכול שלא באשמתכם.
זוהי דעתי בכל אופן.
עשינו חישוב של רווח והפסד והחלטנו להמשיך
22/06/14 16:24
118צפיות
בתחילה חשבנו לרדת ממכירה לגרמניה לחלוטין אבל עשינו חישוב של רווח והפסד והחלטנו להמשיך. אנחנו מוציאים בין 75 ל 100 חבילות בחודש לגרמניה ויש לנו 3-5 קייסים פתוחים. מבחינת איביי אנחנו בסדר כי אנחנו מוכיחים משלוח בזמן (תוך 24 שעות) אבל, אתה צודק, יש טעם רע אצל הלקוחות. באוגוסט המצב עומד להשתנות שכן כל קייס של "מוצר לא הגיע" ילקח בחשבון ויוריד דרוג בעצם פתיחתו , ללא קשר לדרך הפתרון.  

אנחנו לא מפסידים כסף כי החבילות בסוף מגיעות ללקוחות או חוזרות אלינו אבל מפסידים זמן ומוניטין וזה עלול לפגוע בנו בעתיד.

לגבי המודעות - הגרמנים מודעים אבל לא מתחשבים, דווקא עם ברזיל יש לנו נסיון לא רע בכלל, עם הלקוחות ועם הרשויות

סיבה נוספת שבגללה, לדעתי, לא כדאי לוותר על מכירה באתר הגרמני - יש לנו משם מכירות למדינות נוספות , פרט לגרמניה - לדוגמא אוסטריה, איטליה, רוסיה שוויץ ואפילו מלטה ואיתן אין לנו בעיות.

שכחתי לציין שאנחנו מוכרים גם בזירות נוספות, וגרמניה התווספה (לטוב ולרע) רק לאחרונה

בכל מקרה תודה על ההתייחסות
זה רק ההתחלה עם הגרמנים
22/06/14 22:03
83צפיות
תיכף תתחילו לקבל שלילים מהם + תפסידו הרבה כסף כי איביי יפסקו לטובתם והמוצרים ישארו אצלם
כל זה מהרבה ניסיון עם הגרמנים שברגע זה אני חוסם אותם
המכס שלהם הרבה יותר קשוח בחודש האחרון
האמת שאם יש משהו שאני אוהב
23/06/14 08:28
85צפיות
זה תיאבון לסיכון אחרי שיקול דעת מנומק כמו שלך.

על 100 חבילות בחודש גם אני לא הייתי מוותר בכזאת קלות.

נקודה למחשבה - DHL הגרמנית פועלת מישראל ומחפשת לקוחות בלי סוף. אתה יכול לברר איתם על מחירון. אני עובד איתם ופריט אקספרס לכל אירופה\ארה"ב עלה לי 18 דולר כולל רשימון וכולל היטל דלק (משלוח עד חצי קילו).

מאוד ייתכן שאם תתן אופציית אקספרס זולה, אנשים יקחו את זה!

אולי תפתח את הרעיון, אם לא DHL אז אקו של דואר ישראל (אם יש, אני לא זוכר).

אני לא רוצה לנבא שחורות אבל אתם לא תאריכו ימים אם באיזה חג נוצרי יפלו עליכם 10 קייסים באותו יום. הפחת של איביי קופץ מאוד בקלות בזעזועים כאלה.

אני מציע לך את כל זה כי ה"זירה" שלי היא ארה"ב, ואני עמדתי בתקופות מאוד קשות בחודשי דצמבר האחרונים. הפתרון שמצאתי הוא הצעת שלוש משלוחים:

GOOD - משלוח בדואר ישראל בעלות חינם.
BETTER - משלוח בעלות סמלית של 4-5 דולר באקו.
BEST - משלוח אקספרס בעלות של 16-17 דולר.

תתפלא אבל קונים רבים לא לוקחים את החינם וזמני המשלוח שלי השתפרו פלאים. בתקופות נפיצות אני שולח הכול בשיטת BETTER גם אם לא קיבלתי תשלום, כי אני מבין שיהיה סחף בזמני המשלוח.

בקיצור תחשבו גם על זה.
איך שיטת המשלוח קשורה לעיכובים במכס?
24/06/14 10:38
55צפיות
אני גם סובל מגרמניה בזמן האחרון, אפילו איבדתי את הטופ רייטד הגלובלי בגלל הזירה הזו (הרבה דירוגים נמוכים של זמן משלוח).
מצד אחד אכן הכנסה יפה, מצד שני נראה מאוד בעייתי להחזיק שם מעמד לאורך זמן (ואני שולח עם חשבונית ו-CN22).

לגבי אקו - האם משפר במשהו אם זמני ההגעה ללקוח מול דואר רשום רגיל (זמן הגעה כלומר גם המשלוח וגם העיכובים במכס)?
אם כן אני אשקול לשלוח על חשבוני עם אקו...
אתה מיתמם או שאתה רציני?
25/06/14 08:24
44צפיות
משלוחי אקספרס עוברים במכס במהירות.
משלוחים רגילים עוברים במכס לפי הקצב שמאפיין את אותה מדינה.
זה ברור כשמש.
שואל ברצינות
25/06/14 08:55
44צפיות
מה לגבי אקו? עובר מהר יותר מרשום סטנדרטי?
ברור
25/06/14 09:05
44צפיות
לכאורה מכס הוא מכס הוא מכס. והוא אמור לעשות את עבודתו לפי שיקול דעתו וללא העדפת פריט כזה על אחר. אבל זה לא המצב ברוב מדינות העולם.
אני אתן לך דוגמא: אני שולח פריטים עם DHL וכל פעם רואה שהם עברו סריקת מכס בשעות לא הגיוניות כמו 3 ו-4 בבוקר ושוחררו מיד להפצה אל הלקוח.
מצד שני יש מדינות כמו איטליה, ברזיל, בלגיה - שהמכס שם הוא איטי ומסורבל ויכול לעכב פריטים במחי יד.
על כל פנים, שילוח אקספרס תמיד מזרז גם את שחרור המכס, כי גם אם אין באותה מדינה מסלול מכס ייעודי לאקספרס, שירות הדואר ידאג לשים את השקים האלה ראשונים לשחרור.

הוא הדין גם לאקו. אני יכול לומר לך שכל פריטי האקו שאני שולח לארה"ב לאחרונה מגיעים תוך 5 ימים (כלליים) שזה יפה מאוד!
רשום רגיל (לצורך ההשוואה) לוקח שבוע-שבועיים לארה"ב.

רק זכור שהתקופה האחרונה דיי מהירה בדואר, אבל בעומס רשום רגיל לארה"ב יכול לקחת 3 שבועות ואקו שבוע וחצי.
לגבי חברות שילוח
25/06/14 09:21
40צפיות
הערה קטנה בתור מישהי שעובדת באחת מהן.
המכס שונה מחברה לחברה כמה שזה מוזר, ופריט שעובר חלק דרך חברה אחת יכול להתקע באחרת.
DHL ספציפית חזקה בגרמניה כי זה הבית שלה, אבל דוקא בארהב ששם היא חלשה עלולות להווצר בעיות. הרבה פעמים וברוב המקרים בדואר הכי קל לשלוח מבחינה מכסית. בחברות קורייר למשלוחים יש נטיה הרבה יותר גדולה להתקע במכס.פשוט צריך לדעת לא לכתוב תיאורים כלליים, אלא תיאור מפורט שלא יעורר שאלות במכס ולדעת קצת חוקי מיסוי מקומיים.
\בגדול הרבה יותר פשוט לשלוח לארהב. אם כותבים נכון אין סיבה שמשהו יתקע שם. אירופה היום יותר קשה מבחינת מכס.
מסכים עם כל מה שכתבת...
25/06/14 10:18
40צפיות
אגב, בחבילות הגדולות (20 קילו ומעלה) כמעט כל חבילה שלי ב-DHL נתקעה בארה"ב על דברים הזוים, בעוד ועם FEDEX הכול טס בלי שום בעיה.
ארה"ב קלה עד 2500$, מעבר לזה צריך customs bond שעולה כמה מאות דולרים בשנה.
מומלץ תמיד לפצל משלוחים ולא לעבור את ה-2000$ עם מסמכים מאוד מפורטים של מה שולחים ולאן..
Custom bond
25/06/14 21:19
24צפיות
צריך רק בפרייט, אם אתה יודע מה זה, חברות שילוח ולא קורייר. בקורייר אין צורך בזה. בפדקס אתה יכול להעביר סחורות גם של מיליון דולר לארהב. לא צריך שום דבר.
ואכן ארהב היא הבית של פדקס ללא ספק.
הלחצתם אותי
25/06/14 12:16
45צפיות
בתור מוכרת חדשה.

שלחתי שתי חבילות לגרמניה החודש. ב-1.6 וב-2.6

אחד הלקוחות שלח לי אתמול מה קורה עם החבילה, כתבתי לו שזה לוקח מעט יותר זמן לגרמניה, אבל לא חשבתי שזה עלול להגיע למצב כמו שתיארתם.

אני מכרתי 2 מוצרי קוסמטיקה.
הלקוחה השנייה ביקשה שאצרף קבלה - אז צירפתי. הלקוח שכתב לי אתמול - לא. אז לא צירפתי.

מישהו יודע משהו על גרמניה והנישה של קוסמטיקה?

מה הערך שכתבת על החבילה?
25/06/14 22:00
26צפיות
מה כתבת בתיאור?
לא כתבתי על החבילה
26/06/14 02:33
24צפיות
יש חשבונית בתוך החבילה ע"ס 29 דולר.
בתיאור כתוב שני קרמים לגבר.
אני מקווה שזה לא באמת נתקע לך ושזה יסתדר
26/06/14 13:42
17צפיות
תראי, היות והדואר לא מתנהל בדיוק כמו חברות הקורייר (DHL, FEDEX,UPS) יש הרבה דברים שמחליקים בדואר חלק. בגדול כששולחים לחו"ל ולא רוצים שהפריט יתקע במכס בכללי, צריך לרשום בד"כ את תאור הפריט בצורה שלא תעורר שאלות וכמובן ערך למכס. זה ידוע שבדואר הדברים עוברים הרבה פעמים חלק גם בלי שמקפידים כ"כ על כל הכללים, אבל, גם בדואר אפשר להתקע.
בדקתי לך אצלינו, אין דרישות מיוחדות במכס גרמניה לקוסמטיקה, אבל בעיקרון מעל 22 יורו יש תשלום מיסים. היות ולא ציינת ערך, אולי זה נעצר בגלל זה?
אני עדיין לא יודעת אם זה נעצר.
26/06/14 18:34
10צפיות
זה נשלח ב-1.6, כלומר לפני שלושה שבועות וחצי.

איך אני יכולה לדעת אם זה נעצר?

1. החשבונית היא בתוך החבילה - האם יפתחו אותה?
2. החשבון הוא בדיוק דולר פחות מ-22 יורו.
חבילות לא נפתחות אלא אם כן
26/06/14 20:24
15צפיות
הן לא נופלות לבדיקה פיזית של המכס שזה אחוז מאוד קטן מהמשלוחים.
חשבון אמור להיות על החבילה ולא בתוכה, ואם הוא בפנים הם לא רואים אותו ולא יודעים מה הסכום.
אין לך מעקב על החבילה? את לא יכולה לראות סטטוס?
זה המידע שיש לי - והוא לא עוזר...
29/06/14 17:23
5צפיות
מידע על פריט דואר רשום: RR373518488IL

הפריט שוגר לגרמניה בדרך האוויר ב 15/06/2014

ניתן לבצע מעקב אחר דואר רשום לחו"ל לאחר יציאתו מן הארץ באמצעות האתרים של המדינות הבאות:
אוסטריה, איטליה, איסלנד, אירלנד, ארה"ב, ברזיל, דנמרק, הונג קונג, טייואן, נורבגיה, ניו זילנד, סינגפור, ספרד, פורטוגל, פינלנד, צ'כיה, קוריאה הדרומית, קנדה, רומניה, שוויץ, תאילנד.
המידע באחריות המדינות.

* לגבי דואר רשום המיועד למדינות אחרות אין אפשרות למעקב באינטרנט לאחר יציאת דבר הדואר מהארץ.
לא הייתה לי שום בעיה עם גרמניה
22/06/14 22:23
82צפיות

שמעתי הרבה תלונות על המכס הגרמני.

אני חושב שמעולם לא שלחתי לשם מוצר עם חשבונית או שום סימן המציג את המחיר ופרטי העסקה.
לא זכור לי שהייתה בעיה כלשהי ever.

אולי זה קשור לתחום של מוצרים.

בהצלחה.
מציאת המידע באיביי - פתיחת קייס
22/06/14 15:16
51צפיות

אני רוצה להראות לקונה שיש לו זמן לפתוח קייס עד 30 ימים ממועד המסירה המשוער,
אבל אני לא מצליח למצוא את המידע הזה באיביי.

מישהו יכול לאתר ולתת לינק?
º
תודה רבה.
22/06/14 22:20
9צפיות
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום