לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

כמה שווה חשבון?
13/08/14 15:35
113צפיות
יש לי חשבון אייבי כבר שנתיים ומעלה
עם קרוב ל200 פידבקים חיובים ואחד ניוטרל
פאוור סלר וטופ רייטד סלר
 
כמה דבר כזה שווה?
נראה לי
14/08/14 07:23
78צפיות
שצריך לההמציא מקצוע חדש:
שמאי חשבונות איביי 
 
אני מניחה שתקבל מסרים עם הצעות קניה.
 
º
1500 דולר
14/08/14 20:30
30צפיות
º
למה יש יותר מוכרים ישראליים באיביי מבאמאזון
13/08/14 15:18
61צפיות
º
בשביל למכור באמאזון חייבים חשבון בנק בארה"ב
13/08/14 18:36
30צפיות
היום זה פשוט כבר
13/08/14 19:25
51צפיות
ניתן לקבל כספים באמצעות כרטיס Payoneer.
בעבר זו אכן היתה מגבלה אבל השימוש בפיוניר פותר את הבעיה ע"י כך שהוא מאפשר לקבל חשבון בנק אמריקאי וירטואלי וכך ניתן לקבל כספים מאמזון.
ואכן עוד ועוד מוכרים ישראלים נכנסים לאמזון. 
משלוח חבילה לחו"ל
13/08/14 14:59
45צפיות
אני צריכה לשלוח חבילה לחו"ל ותהיתי מה אני צריכה לכתוב עליה חוץ מכתובת.
בדרך כלל שאני מקבלת חבילה אני רואה שכתוב עליה מחיר ותיאור תכולת החבילה.
אני צריכה לצרף משוה כזה לחבילה שלי?
מאיפה אני משיגה טופס כזה?
בבקשה
13/08/14 15:52
38צפיות
היי , אני זקוק לעזרה קטנה בבקשה
13/08/14 09:29
113צפיות
מכרתי מוצר למישהו מאנגליה ב03/08 משם מה המערכת של איביי כתבה לו זמן הגעה משוער עד ה11/08 ועכשיו הוא מתלונן שהיום כבר ה13/08 ושזה עדיין לא הגיע אליו,
מה אתם ממליצים לעשות?
איך לטפל בזה מולו?
 
תודה לעונים ועל העזרה.
 
עמרי
קודם כל
13/08/14 09:44
84צפיות
תבדוק פה אם יש מידע על הפריט:
 
 
יתכן וזה כבר בסניף שלו, ממתין למסירה.
 
ובנוסף...
13/08/14 10:03
68צפיות
תתנצל בפניו על העיכוב.
תערוך את הליסט שלך ותעדכן משלוח economy ולא משלוח standard.
 
בהצלחה
תודה רבה! זה באמת על סטנדרט לא שמתי לב...טעות של מתחילים
13/08/14 10:11
44צפיות
להציע לו זיכוי ?
עוד לא
13/08/14 14:06
36צפיות
תתנצל על הטעות, תציג את זמן המשלוח האמיתי מישראל שאמור להיות 11-23 ימי עסקים.
תציין שבדרך כלל לארץ שלו המשלוחים מגיעים תוך שבוע-10 ימים.
תשאל אותו האם יוכל להמתין בסבלנות עוד כמה ימים ולתת למוצר הזדמנות להגיע.
 
תבדוק את מספר המעקב של המוצר (בדואר מדינת היעד, לא ישראל), ותראה איפה הוא נמצא.
תן את המספר ללקוח ותגיד לו שהוא יכול לראות שם שהמוצר כבר הגיע למדינתו/בדרך אליו.
 
בהצלחה.
 
º
תודה רבה, עשיתי את כל זה. הוא עוד לא ענה לי
13/08/14 21:23
10צפיות
היי טלי, קודם כל תודה על התשובה!
13/08/14 10:04
42צפיות
לצערי בדקתי וזה לא הגיע עוד כנראה לאנגליה וזה נשלח לפני שבוע, לפי הרישומים של הדואר עזב את הארץ באזור 06.8 קשה לדעת עם העדכונים החדשים שהם עשו באתר 
בבקשה
13/08/14 10:38
38צפיות
אז פשוט תסביר לו שהפריט כבר עזב את הארץ והוא יקבל אותו בקרוב.
תתנצל על הטעות בהגדרת זמני המסירה בליסטינג, ותאמר שאתה ממתין לשמוע ממנו שהפריט הגיע בשלום.
רוב הקונים בדרך כלל רוצים לדעת שהמוכר נמצא שם כדי לפתור בעיות. ברגע שהם רואים שהמוכר מתקשר, עונה לכל שאלה ולא מתחמק, בדרך כלל הם נרגעים וממתינים בסבלנות.
 
 
º
תודה על כל העזרה! אני אשלח לו עכשיו הודעה
13/08/14 10:44
14צפיות
º
תבדוק בדואר אנגליה, לא בדואר ישראל
13/08/14 10:54
14צפיות
בדקתי עוד לפני שכתבתי פה בפורום :) , וזה לא מצא
13/08/14 10:57
26צפיות
את החבילה בכלל
עדכון: השאיר פידבק חיובי , אני מנחש שהוא קיבל את המוצר
14/08/14 00:20
31צפיות
אחרת לא היה משאיר פידבק חיובי.
בהודעה שכתבתי לו בצהריים ביקשתי שיכתוב לי שהמוצר מגיע ושאני אשמח להישאר מעודכן מה קורה אבל הוא לא כתב כלום ואז הגיע הפידבק.
תודה לכולם על העזרה!!!
º
איזה יופי!
14/08/14 07:17
9צפיות
מה מייצג המספר מתחת לכמות הצפיות במוצר ?
13/08/14 09:09
89צפיות
כשאני נכנס לactive למוצר שיש לי באוויר כרגע ,כתוב כמובן מספר צפיות מספר בידים וכו  ומתחת למספר הצפיות יש את המספר שלוש מה זה אומר.???
3 עוקבים אחריך (WATCHERS)
13/08/14 09:43
75צפיות
עוקבים אחרי המוצר כמובן.
º
אה מגניב תודה
13/08/14 14:10
26צפיות
אל תתלהב מדי מעוקבים , רובם סלרים עם מוצרים דומים
14/08/14 20:37
63צפיות
 
שסתם מעוניינים לראות בכמה נמכר בסוף.
 
אם אתה בBIN אז כולם מוכרים
אם אתה באוקשן , אז רובם קונים.
 
 
אני באוקשן.ומה ההגיון מאחורי זה שאמרת שאם אני בBIN זה מוכרים
14/08/14 20:44
50צפיות
ואם אני באוקשן זה קונים?
באוקשן הקונים מחכים לדקות האחרונות כדי לשים ביד
14/08/14 20:45
62צפיות
בBIN  אלה סלרים שמחכים רק לראות בכמה נמכר .
אם יש לך 4 עוקבים ב BIN  אז אולי אחד מהם קונה , לא יותר.
אי אפשר לדעת מי עוקב
14/08/14 20:53
75צפיות
גם ב-BIN יש הרבה קונים ששומרים את הפריט ומחכים לירידת מחיר.
 
טענה מוזרה טלי
14/08/14 20:56
77צפיות
מניסיון שלי זה בדיוק מה שכתבתי.
 
מאחר ולא ניתן לדעת מי עוקב
14/08/14 21:00
65צפיות
אי אפשר להוכיח אף טענה.
הכל תיאוריות.
 
לכן יש דבר כזה שנקרא "ניסיון" , שממנו כן ניתן להסיק
14/08/14 21:04
67צפיות
 
כשאצלי באוקשנים יש עוקבים , אני יודע שהפריט בעיקרון "נמכר".
בBIN זה ממש לא כך.
היו לי בינים עם 7 או 8 עוקבים שלא נמכרו כלל.
 
שוב , זה רק מניסיון.
º
אתה צודק. לך יש נסיון.
14/08/14 21:07
49צפיות
נראה לי שנכנסנו לשלב של ויכוח , אני ממש לא שם
14/08/14 21:17
55צפיות
 
לילה טוב
רוצה להצטרף לאין ויכוח הזה
15/08/14 00:34
51צפיות
מסכים עם טלי - אי אפשר לדעת
אולי אלה סבתות שמסמנות מתנות פוטנציאליות לחגים?
יש לי מוצר עם 40 watchers, אז 30 ממנו מוכרים?
 
שורה תחתונה: יותר watchers = יותר מכירות, סימן חיובי
watchers
15/08/14 08:21
68צפיות
נתון חשוב מאוד ממספר סיבות:
 
1. המידע הזה חשוף (מהשנה מהאחרונה בערך) וכל הקונים רואים את מספר העוקבים.
     כמות העוקבים יוצרת לחץ לקניה, במיוחד כאשר כמות היחידות מוגבלת.
2. נותן אינדיקציה למוכר על רמת הביקוש/מחיר. מוצר שמקבל עוקבים מיד לאחר ההעלאה וצובר כמות בהדרגה, מעיד על רמות ביקוש גבוהות.
     אם המוצר לא נמכר, כנראה שיש חסם מסויים. אני יודעת שאם פריט עומד אצלי למכירה הרבה זמן ויש עליו הרבה עוקבים ללא מכירה,
     יש בעיה שאני צריכה לאתר אותה. בדרך כלל זה מחיר, אבל לפעמים יש נתון שגוי בליסטינג או תמונה בעייתית.
3. מוצר עם הרבה עוקבים מקבל מקום טוב יותר ב-best match. 
 
כדאי מאוד להשתמש בנתון הזה בקבלת החלטות על תמחיר ופורמט מכירה (מכרז/מחיר קבוע).
    
1. היכן? לא הצלחתי למצוא אותו בדף
15/08/14 16:04
39צפיות
יכול להיות שזה מופיע רק בחלק מהקטגוריות או רק אם המוכר מסמן שזה יופיע?
מה שאני רואה לפעמים זו התראה כחולה קופצת (קצת מזכירה את אלה של תפוז למען האמת, רק בצד הנגדי של המסך) ש-X אנשים צפו במוצר בשעה האחרונה.
אוקיי, מצאתי עמוד מכירה עם אפשרות כזאת
16/08/14 02:36
29צפיות
משום מה היא לא מופיעה ברוב הדפים שאני עוקבת אחריהם (אולי המוכרים מבטלים אותה?).
לא כולם; אני מכניסה לרשימת המעקב שלי כל מוצר שמעניין אותי
15/08/14 01:37
43צפיות
תוך כדי חיפוש, זה כמו "רשימת משאלות" רק יותר נוח, כי אני מקבלת עדכונים אם המכירה עומדת להסתיים, אם היא חודשה, אם יש מבצע וכו'. לפעמים אלה מוצרים שאני לא אקנה בסופו של דבר (כי מצאתי אחרים) ולפעמים אני שומרת אותם לזמן אחר. לפעמים רק להזכיר לעצמי מוצרים אופציונאליי כדי למצוא אותם בקלות אח"כ, ובכלל לא משנה לי אופן המכירה.
 
בד"כ מכרז מביא לקנייה כי הוא מכתיב תאריך סיום קצר, ו-BIN מאפשר "לקחת ת'זמן", בעיקר אם המחיר לא מוצא חן בעיניי; מצד שני, במכרז אני גם לא תמיד קונה אם המחיר גבוה לי מדי, וקרה הרבה פעמים שעקבתי במשך שבועות ואף חודשים אחרי מוצרים שמוכרים פרסמו שוב ושוב ולא נמכרו, עד שבסוף הם הורידו מכיר או הוסיפו אפשרות להצעת מחיר (או שאני נשברתי והחלטתי שאני מוכנה לשלם את המחיר) ואז קניתי.
 
אני לא חושבת שכולם בהכרח כמוני, אבל תהיה בטוח שיש עוד; לא חסרים קונים שמכניסים למעקב מוצרים ב-BIN. רבים מהם לא בהכרח "עוקבים" פעילים; זו פשוט רשימת בררת המחדל שאיביי מציעה להם ויש כפתור נוח, זה הכול. באמזון זו "רשימת משאלות" רגילה, באיביי "רשימת מעקב", אבל עבור קונים רבים זה היינו הך; פשוט רשימה של מוצרים שתפסו להם את העין והם חושבים אולי לקנות אותם.
 
אגב, השבוע קניתי באמזון מוצר שהיה ב-WL שלי מ-2004. במשך שנים לא הייתה לי הזדמנות טובה לקנות אותו (היו דברים דחופים יותר, היה יקר וכו') ולא היה דחוף לי... השבוע חיפשתי כל מיני דברים להזמין, מישהו מכר משומש במחיר זול, קניתי.
º
the first DOBO
16/08/14 21:54
12צפיות
דרכי התמודדות עם קייס ספציפי על מוצר שלא הגיע
13/08/14 07:54
45צפיות
היי חברים
לקוח פתח נגדי קייס על מוצר שלא הגיע (נשלח לברזיל בתאריך ה 25.6) מספר מעקב RR360904616IL
סטטוס המוצר ב 17TRACK הינו 
2014-07-07 17:00, SAO PAULO / SP, Forwarded , from Unidade de Tratamento in SAO PAULO / SP to Unidade de Tratamento in CURITIBA / PR
כלומר אין דיווח על קבלת המוצר
מנגד אותו לקוח הזמין ממני מוצר אחר לפני המוצר הזה שגם הוא נמצא בסטטוס כזה וקיבלתי עליו פידבק חיובי כלומר הוא כן קיבל אותו
מה לדעתכם עלי לעשות, להתעמת איתו מול איבי והמספר מעקב?
להחזיר לו את הכסף? - סכום עסקה 20$ כולל משלוח
אשמח להמלצות
תבקש ממנו שיבדוק בדואר ברזיל
13/08/14 09:42
34צפיות
בסניף שלו או בשירות לקוחות. אולי יתנו לו מידע מדוייק על מיקום הפריט.
 
תודה על התגובה טלי+ שאלה
13/08/14 10:28
27צפיות
במידה ויחזור עם ידיים ריקות ומידע שהם אינם יודעים מה עלה בגורל המוצר האם יש לי למה להתעקש איתו לאסקלציה מול איביי (הפחד שלי הוא משלילי בסיום התהליך)
או שמומלץ מאחר ומדובר בסכום נמוך להחזיר לו את הכסף ישירות?
 
* שוב אני מאמין שמדובר בלקוח אמין שכן קיבלתי ממנו כבר פידבק על מוצר שנשלח שבועיים לפני
 
 
תודה רבה
אני חושבת שצריך לזרום עם הלקוח
13/08/14 10:42
27צפיות
אם הוא יתעקש לקבל זיכוי, אל תתווכח איתו (בטח לא בסכום כזה).
תאמר לו שאתה סומך עליו שברגע שהפריט יגיע, הוא ישלם שוב.
לא כדאי להגיע לאסקלציה של איביי בשביל 20$.
 
 
º
תודה רבה
13/08/14 12:47
7צפיות
רכישה דרך פייפל
13/08/14 03:21
34צפיות
שלום יש מוצר ספציפי שאני מעדיף לקנות בעלי בבא, אני מודע
לכמות העוקצים שיש שם, ולכן חופר על כל מוכר באינטרנט,
שאלתי כל אחד מהם האם פועלים דרך פייפל, מעט חזרו 
עם תשובה חיובית וחלק נשארו אמינים, עובדים דרך פייפל,
הפחד שלי ואני חושב שהוא שגוי, מחשבון שמתנהל על 
ידי האקר, או על ידי כרטיס אשראי ובנק מזויף באחת המדינות
המושחתות האלו, האם אפשר לסמוך על פייפל במידה 
ומדובר במוצר ממשי שבמקרה של הונאה יחזירו את הכסף,
תודה מראש על העזרה, ותודה כללית לפורום ולהנהלתו 
על הפעילות המבורכת
הגנת קונה של פאיפל לא תופסת מול סין
13/08/14 06:01
30צפיות
הרי רק המשלוח הוא מעל 45 יום (מוצהר עד 60)
ההגנה של עלי אקספרס טובה יותר משל פאיפל
º
תודה
13/08/14 06:10
14צפיות
למרות ש...
13/08/14 06:11
17צפיות
אני חושב שמדובר ב-45 יום מקבלת המשלוח
באיביי, הגנת קונה 30 יום המועד האחרון לקבלת המשלוח
13/08/14 07:35
19צפיות
בפאיפל הגנת קונה 45 יום מיום  התשלום.
 
בעליאקספרס, בודקים שלקונה יש הרבה ניקוד (מעל רבבה) ואחוז 97-98
ואחרי זה אם צריך משתמשים בהגנת קונה של עלי אקספרס
חברות שילוח.
13/08/14 01:31
44צפיות
היי
 
אני מעוניין להיות מוכר באיביי.
רציתי לשאול עם איזה חברות שילוח אתם עובדים ואיך..
האם ע"פ הסכם כלשהו שמקנה לכם הנחות מיוחדות או לפי המחירים הרגילים שלהם?
 
תודה לעונים..
דואר ישראל
13/08/14 01:42
24צפיות
הכי זול, מהיר, אמין ויש סניף בכל חור
האם אני צריך לפתוח חשבון באמזון- על מנת לבצע DROP SHIPPING ?
13/08/14 00:40
62צפיות
בין אמזון לאיביי.
 
תודה רבה מראש.
 
º
כן. כדי לקנות באמזון אתה חייב חשבון
13/08/14 02:54
36צפיות
טעות מספר אחת להתחיל למכור
13/08/14 08:00
108צפיות
דרופשיפ עם אמזון הוא טעות ,
החבילה נשלחת עם הלוגו של אמזון אלא אם אתה קונה ממוכר פרטי באמזון אז לא.
דבר שני באמזון אתה משלם בכרטיס אשראי ואת הכסף ממכירה אתה מקבל בפייפאל , לא נוח בכלל .
דבר שלישי - 60%-70% מהמוצרים הנמכרים באמזון נמכרים באותו מחיר באיביי
רק חלק קטן ימכר בזול יותר .
דבר אחרון ומשמעותי ביותר  - אמזון ארה"ב שולחת רק לארה"ב , לגבי שאר העולם , תצטרך למצוא ספקים סיניים והונג קונגים, ואם כל הכבוד לאמריקאים הם רק 300 מיליון והעולם הוא כמה מיליארדים (לא כולל אפריקה והמזרח התיכון - לשם לא מוכרים)
בקיצור תמצא לך ספקים אמינים - זה נשמע דימיוני אם אם תשב שבוע שבועיים ותחפור בגולל , בטוח תמצא.
בהצלחה !
º
אין פייפל באמזון? משום שהיא כעין מתחרה לאיביי?
13/08/14 10:31
25צפיות
º
פייפאל בבעלות איביי
13/08/14 10:43
31צפיות
זה אני יודע שפייפל בבעלות איביי- לכן אמזון לא מתעסקים עם
13/08/14 12:01
41צפיות
PAYPAL , אבל יש גם את החברה  SKRILL  שהיא גם טובה.
תודה רבה מראש.
 
כל כרטיס אשראי בינלאומי הוא מצויין
13/08/14 12:19
41צפיות
יש לי ויזה זהב בינלאומי של מסטרקרד בנק הפועלים- האם
13/08/14 12:30
37צפיות
עדיף להוציא גם כרטיס פיוניר?
 
תודה רבה מראש.
אין קשר - כדי לקבל כסף ממכירה באמזון תצטרך
13/08/14 13:36
47צפיות
חשבון בנק אמריקאי, קנדי, אוסטרלי או אירופאי(חלק ממדינות אירופה)
לא ממליץ על פיוניר בגלל העמלות העצומות
כדי למכור שאמזון אתה יכול עם כל כרטיס אשראי - זה גם כך רק אמצעי גיבוי לתשלום העמלות
בהצלחה
אבל בדרופ אני רק קונה מאמזון. אני לא מוכר לאמזון. אז לכן
13/08/14 14:33
46צפיות
כנראה אני לא צריך חשבון בנק זר (אמריקאי  וכו... ) .
האם אני טועה?
תודה רבה מראש.
 
º
13/08/14 14:58
12צפיות
אם אתה קונה מאמזון מה אתה צריך כרטיס פיוניר????
13/08/14 16:23
46צפיות
ושוב אומר לך דרופ מאמזון זה סכנה מאין כמוה
לא משתלם ולא רלוונטי
במקום לשאול מיליון שאלות
לך תחפש בגוגל ספקים טובים
תיצור קשרים
זה אפשרי גם דרך האינטרנט בלבד
תראה אני עדיין בודק מה טוב. ראיתי סרטון ביוטיוב על מוכר
13/08/14 16:43
40צפיות
שהצליח עם דרופ שיפינג מאמזון.
הנה הקישור:
הוא גם מעביר קורסים.
אני דיברתי איתו והוא ענה לי שהוא עובד גם עם אמזון.
אז אני רוצה להיות שקט ולכן אני שואל.
תודה רבה מראש.
 
 
נראה לך שמי שהמחזור שלו 150000$ ברבעון צריך להתפרנס
13/08/14 20:50
42צפיות
מהדרכה? נראה לי לא פרופורציונלי. שים לב שחלק מהמסך מטושטש.
ודרך אגב בסרטון הוא לא אמר איך
הוא אמר "מי" והתכוון לעצמו.
ב ה צ ל ח ה(ואני לא סוחר ותיק יכול להיות שאני טועה)
הוא כנראה זקוק לעוד הכנסה - אבל אני בודק כל אחד לעומק ולא
13/08/14 21:01
28צפיות
ממהר לסגור עיסקה על קורס.
חוץ מזה נראה לי שאוכל ללמוד גם לבד. צריך לנסות .
 
תודה רבה משה 20 .
 
החלטתי להתחיל לעבוד עם ספק מהונג קונג TOMTOP.COM . האם
13/08/14 19:11
44צפיות
לעשות הדגמה ראשונית ולשלוח למכר משפחה בדרופ
וזאת על מנת להבין את התהליך?
איך הספק הזה?
האם הוא עובד עם פייפל?
תודה רבה מראש.

 
º
אני קונה ממנו כלקוח. שרות טוב . תנסה TINYDEAL
13/08/14 20:51
30צפיות
הטינידיל זה מהונג קונג או מסין? אני אעבוד רק מהונג קונג כי
13/08/14 21:04
29צפיות
הולך על בטוח.
תודה משה 20 .
קניתי ממנו פעם אחת בדולרים בודדים ולא היו בעיות
13/08/14 21:11
29צפיות
אז זאת ממש לא המלצה שאתה יכול להסתמך עליה. אבל יותר מזה אני לא יודע עליו.
לו היו בעיות, אז אפשר היה להגיד איך שירות הלקוחות שלו.
 
אגב, היה פעם מישהו (מהמזרח הרחוק) ששלח מוצר, גם כן בדולרים בודדים, פגום, והבטיח לשלוח תחליף. חלפה שנה או חלפו שנתיים, התחליף לא הגיע. כשאתפנה, אנסה למצוא את שמו ואם תרצה\ו אדווח עליו כאן.
קניתי ממנו בעבר, הוא עצמו מוכר באיביי...
14/08/14 02:39
34צפיות
האם באמת ניתן להתחרות באותה זירה במי שכבר מוכר בה בעצמו וגם להרוויח? אני מניחה שאין לו אינטרס שתתחרה בו במחיר זהה לשלו, ואם תקנה ממנו במחיר שבו גם אני יכולה לקנות ממנו ותגזור קופון (כדי להרוויח) אין לי סיבה להזמין ממך ולא ישירות ממנו...
ופייפל זה לא עמלות עצומות???
13/08/14 14:37
49צפיות
30 סנט + 3.9% עמלת סליקה + 2.5% עמלת המרה.............לא ממש משתלם אבל אין ברירה....ככה גם פיוניר
פיוניר זה 1%
13/08/14 17:35
41צפיות
אמנם משמעותי אבל לא עצום בכלל
ובא לא נשכח את ה 30$ חיוב חודשי
14/08/14 09:33
29צפיות
סכום לא מבוטל
דמי חיוב חודשיים
כך קראתי בתקנון שלהם
 
שווה בכלל ???
º
חודשי...
14/08/14 09:51
17צפיות
º
הצלחת לבלבל גם אותי אבל זה 30 שנתי!
הודעה זו מכילה תמונות
14/08/14 10:15
29צפיות
שנתי, שנתי... :-)
אמזון ארה"ב לא שולחת רק לארה"ב אלא למדינות רבות בעולם
13/08/14 12:38
49צפיות
(אפילו לישראל... בעבר רק מוצרי מדיה בדואר רגיל, כיום את רוב המוצרים). יש לה הסדר שדומה ל-GSP של איביי. מחירי המשלוח לא בהכרח משתלמים, אבל משלוחים יש.
רוצה שהכסף ירד מההיתרה בפייפל
12/08/14 21:14
38צפיות
אני רוצה שהכסף ירד ישירות מההיתרה ולא והאשראי
איך אני עושה את זה ?
במעמד התשלום
12/08/14 21:21
30צפיות
יש באפשרותך לבחור אם הכסף ירד מהיתרה או מאשראי. היתרה צריכה להיות מספיקה לכיסוי התשלום.
 
º
כשאתה משלם בפאיפל, אתה בוחר שיטת תשלום
12/08/14 21:22
12צפיות
בררת המחדל בפייפל היא שאם יש יתרה הכסף ירד קודם ממנה
13/08/14 01:43
12צפיות
אם היא באותו מטבע או שאפשרת המרה בין המטבעות.
קונה מתלונן ,שמשלוח הגיע לעיר אחרת בארה"ב,עזרה!
הודעה זו מכילה תמונות
12/08/14 21:10
59צפיות
שלחתי לאמריקה לפני שבועיים לMacomb Michigan ארה"ב
באיביי שלוחצים על המספר מעקב זה מראה שזה הגיע לברוקלין ניו יורק
צירפתי לפה תמונה,,,RR272152730IL
מה אני אעשה עכשיו? מה אני יגיד לו? זה עוד לא קרה לי בחיים
תבקש ממנו להתקשר ל-USPS
12/08/14 21:20
42צפיות
ושיבקש פרטים על מיקום החבילה, ואם אפשר לשלוח אותה ליחידת הדואר שלו.
 
 
אני יגיד לו,,תראי באתר של ארה"ב לאן זה הגיע-צירפתי עוד תמונה
הודעה זו מכילה תמונות
12/08/14 21:30
48צפיות
אני לא מבין מה זה אומר
סבבה
12/08/14 21:36
56צפיות
הם כותבים שהחבילה הועברה ליחידה אחרת. כנראה שהיא בדרך לדואר שלו.
 
º
הרגעת אותי,,תודה טלי
12/08/14 21:39
16צפיות
ייבוא אופניים חשמליים מסין באופן עצמאי
12/08/14 18:56
46צפיות
בדואר אוויר כמובן שזה בלתי אפשרי. האם יש דרכים אחרות? (כמובן מבלי לשלם על משלוח ימי של מכולה שלמה שכולה ריקה פרט לאופניים).
למה לא אפשרי בדואר אוויר?
12/08/14 19:51
36צפיות
או בדואר ים?
יש לך את המידות של האריזה? (3 מימדים ומשקל)
לא מקבלים כסף מפייפאל לכרטיס ויזה נטען כבר יותר מ-12 יום.
12/08/14 17:51
183צפיות
למישהו יש גם את הבעיה הזאת?
יש פתרון?
 
תודה.
מקפיץ
13/08/14 13:20
40צפיות
אולי בכל זאת למישהו זה גם קרה?
הייתי מנסה להתקשר לשירות הלקוחות של פייפל, יש בעברית
13/08/14 15:01
47צפיות
צריך להיכנס לחשבון פייפל (ליצירת קשר / עזרה וכו') ואז מופיע מספר הטלפון + קוד לפנייה.
º
קרה גם לפני כחודש ושלושה שבועות אחרי המשיכה הכסף חזר לפייפל
13/08/14 15:19
44צפיות
º
חזר אוטומטית או שהתקשרת אליהם? תודה.
13/08/14 16:27
23צפיות
גם אני עכשיו מחכה כבר הרבה ימים
14/08/14 03:20
43צפיות
מה לעשות?! מה הסיפור?
זה הסתדר לכם במשיכה הבאה?
דיברתי עם Paypal ועם Payoneer
14/08/14 17:12
51צפיות
שניהם אמרו שהבעיה ידועה ומטפלים בה.
אם למישהו יש עוד מידע, נשמח לשמוע.
יש איזה התקדמות בנושא? אולי למישהו זה עבר?
15/08/14 13:32
23צפיות
אם מישהו יודע משהו בנושא בבקשה תעדכנו אותנו.
לצערי אין, המצב לא טוב!! אני על סף כניסה למינוס
16/08/14 13:02
16צפיות
אין לי מושג מה לעשות!!!
למרות שדיברתי עם PayPal ונאמר לי שזו תקלה והיא בטיפול,
נראה לי מוזר שהתקלה נמשכת כל כך הרבה זמן!
לצערי יש לי חשבונות פיקטיבים ולכן אני לא יכול ליצור איתם קשר ולהזדהות,
אז שמישהו יתקשר, יזדהה ויקבל תשובות ברורות!!
יש פה מישהו שכן הצליח למשוך כסף החודש? מישהו התקשר שוב?
16/08/14 15:29
16צפיות
יש איזה צפי לתיקון התקלה?
או שזאת בכלל לא תקלה?!
האם מוכר יכול להתחמק כך מזכיה במכירה פומבית?
12/08/14 16:36
88צפיות
שלום,
זכיתי במכירה פומבית באיביי. הבנתי מהמוכר שהוא לא היה מרוצה מהמחיר אך הוא סימן את המוצר שנשלח והערכתי שלמרות שלא רצה שלח אותו. עוד מעט עוברים 45 יום ואני עומד לפתוח קייס על כך שזה לא הגיע אבל השאלה אם זה לא מאפשר לו להתחמק מהזכיה. אם הוא יציע להחזיר לי את הכסף, הרי שלפי מה שהוא בעצמו אמר זה לא יאפשר לי לקנות את המוצר (וזה מאפשר לו להתחמק אפקטיבית מהזכיה - בהנחה שהוא לא שלח תוך ידיעה שיחזיר לי את כספי). אם הוא יבטיח לשלוח שוב (ויתעקש שללא מספר מעקב) הרי הוא יכול שוב לא לשלוח ולא יהיה לי מספיק זמן לודא שזה לא הגיע בגלל זמני הדואר הארוכים.
האם יש לכם הצעה איך להתחמק מהמלכוד?
 
תשובה
12/08/14 17:52
70צפיות
לפי דעתי אם הוא יראה לך הוכחה שהוא שלח ,הייתי מבקש זיכוי כספי וסוגר עניין
אבל אם הוא שלח בלי מספר מעקב ואין לו הוכחה ואתה בטוח אבל בטוח שהוא התאכזב מממחיר המכירה ועשה בכוונה שלא שלח
הייתי מבקש שיזכה אותי ושם לו פידבק ניטראלי,,ככה מעצבן בעין,,,כי זה מה שמגיע.
הוא גם הראה סימנים ברורים של אכזבה מהמכירה וגם הפריט לא הגיע ,לא נראה לי צירוף מקרים
מעשית כן, אבל הוא מסתכן בקבלת משוב לא חיובי
12/08/14 17:57
60צפיות
ולכן אם הוא נבון ולא מדובר פה בהפסד כספי שהוא לא מסוגל לספוג הוא לא ינסה לתחמן.
מהיכן נשלח המוצר? (מדינה)
אם מדובר במדינה עם זמן משלוח בעייתי לא הייתי מבקשת שליחה חוזרת אלא החזר כספי.
נכון, זה משאיר אותי ללא מוצר וזה מבאס, אבל אין מה לעשות... אי אפשר להכריח מוכר למכור ואי אפשר להוכיח שלא באמת שלח.
 
אגב, באיביי (ארה"ב ובריטניה) זה כבר לא 45 יום אלא 30 יום מהתאריך המשוער (האחרון) להגעת המוצר, אז אין צורך למהר ולפתוח תיק; עד מתי המוצר אמור להגיע?
 
 
 
תשובות
13/08/14 08:30
22צפיות
תודה על התגובות.
trilliance - המוצר נשלח מסין אבל מספר ממוצרים שהזמנתי אח"כ מסין (אפילו שבועיים אחרי) כבר הגיעו. התאריך האחרון שהמוצר אמור להגיע הוא כמובן ארבעים וכמה ימים מתאריך התשלום ויש עדיין עוד כמה ימים, כך שבינתיים אני לא פותח קייס אלא מחכה . שאלתי, כי זו נראית לי פרצה בהגנת איביי שיכולה לפתוח דרך למוכר לחזור בו ממכירה פומבית ולא ידעתי אם יש פתרון לבעייה.
abodi59 - אין מספר מעקב ואני בטוח שהוא התאכזב מהמחיר אבל אני כמובן לא יכול להיות בטוח שלא שלח (אבל בהחלט זה נראה צירוף מקרים מוזר).
מוצרים לא בהכרח מגיעים לפי סדר השליחה שלהם
13/08/14 12:44
13צפיות
בפרט לא מסין שהיא מדינה ענקית. העובדה שמוצרים אחרים שהזמנת כבר הגיעו לא אומרת שהמוצר הזה לא נשלח ושלא יגיע.
אם התאריך האחרון להגעת המוצר הוא עוד כמה ימים זה אומר שיש לך כחודש לפתוח תיק, מה הלחץ?
כמעט כל מוצר מגיע בסופו של דבר, סבלנות.
אין שום סיבה למהר ולפתוח תיק; זה יפגע במוכר ועלול גם לפגוע בך.
 
נכון, הוא יכול לטעון ששלח בלי לשלוח, אבל שוב, זו לא "פרצה"... הוא מסתכן כך במשובים לא טובים ואם זו תהיה דרך הפעולה שלו הוא לא יחזיק מעמד לאורך זמן. למערכת יש איזונים ובלמים בדיוק כדי להפוך את שיטת העבודה הזו ללא משתלמת.
שאלת המשך לגבי תשובתך
13/08/14 14:32
10צפיות
תודה על תגובתך.
יש עוד כחודש לפתוח תיק?
לפי מה שאני יודע זה 45 יום מתאריך הרכישה לא 30 יום מתאריך שהחבילה אמורה להגיע. האם אני טועה?
30 יום זה לא מהיום שפתחת תיק עד שהוא נסגר?
 
כן. איביי שינו את הנהלים בתחילת השנה. קרא כאן:
13/08/14 14:57
11צפיות
(שים לב רק שהמוצר לא מזירת אוסטרליה כי שם יש נהלים אחרים; אפשר לזהות בקלות את הזירה לפי המטבע).
 
45 ימים מהרכישה נשאר הנוהל בפייפל, אבל אם הזמנת מאיביי אין סיבה לפתוח תיק בפייפל.
 
º
קונה ביקש לבטל BID שהוא נתן. איך אני מבטל בלי לפגוע בו?
12/08/14 22:24
27צפיות
בבקשה (חיפוש של 2 שניות בגוגל):
13/08/14 01:52
39צפיות
אסטרטגית - פתיחת חנות כערוץ מכירה נוסף
12/08/14 16:23
71צפיות
שלום
יש לי חנות עם דומיין עצמאי. האם כדאי לפתוח גם חנות בEBAY ישראל כדי לייצר ערוץ מכירה נוסף?
החנות מוכרת בגדים, השוק - ישראלי בלבד.
תודה
פתיחת חנות באיביי
12/08/14 20:20
57צפיות
מחייבת משלוח מקומי במדינה בה נפתחה החנות, כלומר בארה"ב (או בבריטניה/אוסטרליה/קנדה וכו' אם אתה פותח שם חנות בהתאם לדרישות).
כלומר, אין אפשרות לפתוח חנות באיביי ולמכור רק לישראל.
 
אין זירת איביי ישראלית...
13/08/14 01:47
25צפיות
ואני מעריכה שרוב הישראלים שנכנסים לאיביי לא מחפשים שם מוצרים ישראליים...
אם כבר יש לך חנות עצמאית אתה אדון לעצמך וזה מצוין; במקום להתפזר ולשלם עמלות מיותרות על זירה לא רלוונטית, נסה להשקיע את הכסף בפרסום ובשיווק החנות הקיימת כפי שעושים אתרים אחרים – באנרים, פרסומות גוגל, זאפ וכו'; אתה יכול כמובן להיעזר גם ברשתות החברתיות.
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום