בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

40 ליסטים חינם באטסי
13/01/14 19:21
152צפיות
אם ברצונך להתקדם ולפתוח חנות גם באטסי (למכירת עבודת יד שלך או חומרי גלם) , רישום דרך לינק זה יעניק לך (ולמען הגילוי הנאות - גם לי) 40 ליסטים חינם
http://etsy.me/1lVBFGt
ואני הבנתי ממוכרים
14/01/14 13:44
96צפיות
שבאטסי בניגוד לאיביי אין בכלל עמלות העלאה.
ממש לא נכון! עמלות אטסי לעומת איביי - פרוט
14/01/14 16:27
83צפיות
באטסי עמלת הליסטינג של כל פריט היא 20 סנט - בין אם זה נמכר או לא. משך השהות של הליסטינג הוא למשך 4 חודשים אא"כ נמכר לפני כן. הליסטינג יכול גם לעלות יותר אם אתה בוחר להשימו ביותר מקטגוריה אחת.
במסגרת זאת הלינק בהודעה למעלה מאפשר 40 ליסטינג חינם זה חסכון לא מבוטל
בנוסף אטסי לוקחים 3.5% עמלה מסכום המכירה הכולל (כולל משלוח - אין אבחנה ביניהם). לחישובי הרווח והוצאה שלך יש להוסיף גם עמלת פייפאל / המרה בכרטיסי אשראי ומשלוח.
איביי לעומת זאת מציע מספר מסוים של ליסטים חינם כל חודש (בהתאם לדרוג שלך) כאשר זה עולה כסף רק אם אתה משדרג את הליסטינג (בקטגוריה כפולה, תמונה גדולה וכדומה)
בנוסף איביי לוקחים 10% עמלה מהמכירה ועמלה באחוז שונה מעלות המשלוח ודרך אגב פיפאל שייכת לאיביי כך שגם העמלה שנלקחת שם בעצם מגיעה לאותו כיס...
יש גם קצת הבדלים במחירים ואפשרוית בין האיבי של המדינות השונות - אך לא כאן המקום ודי לחכימא ברמיזא
שאלה - האם זה מוגבל בזמן?
14/01/14 22:13
47צפיות
אם נרשמתי דרך הלינק, עד מתי אני יכולה לנצל את 40 המכירות האלו?
ותודה על הפרסום, זה בהחלט מעניין :)
שאלה טובה
14/01/14 22:28
40צפיות
אפנה לאטסי ואחזיר לך תשובה
עדכון
16/01/14 12:50
197צפיות
אטסי השיבו לי באופן מתחמק שהמבצע נמשך עד שיסתיים...
אך ברגע שקבלת 40 ליסטים זה שלך באופן בלתי מוגבל גם אם מימשת רק חלק. כדי לקבל זכאות זו יש לפתוח חנות ולשים לפחות ליסט אחד, לא מספיק להרשם לאטסי (שזה גם קונה עושה ולא רק מוכר).
מוצר הגיע(איביי), אבל יש בעיה איתו(איתי).
13/01/14 18:43
144צפיות
מקרה קצה מעצבן ביותר.
הזמנתי כרטיס זכרון למצלמת וידאו.
המצלמה שלי היא panasonic hc-v720 והכרטיס הלא מתאים הוא של Transcend 64GB SDXC class10.

הכרטיס הגיע וניראה שהוא בסדר(היה חדש באריזה מקורית ואין לי סיבה להניח שהוא לא בסדר).
חיפשתי בגוגל וראיתי הודעה מלפני כמעט שנתיים, שגם בה יש בעיה עם כרטיס זהה לשלי(אותה חברה ונפח).
המצלמה אמנם לא מהדגם שלי, אבל היא גם של פנסוניק וניראה שהיא מדגם קודם לשלי(אותה סדרה של מצלמות, כניראה).
אפשר לראות את הפוסט כאן:
http://www.avforums.com/threads/transcend-64gb-sdx...

שימו לב שכרטיס אחר כן עובד לו(של sandisk. בעל אותו נפח)
מההודעה הנ"ל, אני מבין שאין לי מה לעשות עם הכרטיס הזה.
הכנסתי מודעות לכמה לוחות ואני מנסה למכור את הכרטיס.

בכל אופן, עד שאצליח למכור(בינתיים אף אחד לא מתקשר :)), אני מעוניין לברר אם יש לי אפשרות לעשות משהו מול המוכר, או שנדפקתי?
המכירה שלו מבוטחת ע"י "Money Back Guarantee ", אבל כשמסתכלים בפרטים, זה לא מתאים למקרה שלי, כי זה אכן מה שהזמנתי והוא אכן הגיע.

הצעות?
האם המוכר מאפשר החזרה מכל סיבה שהיא?
13/01/14 19:50
68צפיות
אם כן, אין בעיה; אם לא, אתה לא יכול להחזיר לו (אלא אם המוצר לא כמתואר).
אם המוצר פגום, הוא מקבל החזרה, כמובן.
13/01/14 20:06
59צפיות
זה ניראה הגיוני לחלוטין ודי מתבקש(מכל מוכר שהוא :))
הנה התנאים לקבל החזר כספי או החלפת מוצר:


•All the products we are selling  don’t cover items that have been abused, burned and damaged in any form.
•Please contact us via eBay Message if you have NOT received item in 60 days, we will check it with post office, and then resend or refund any missing item.
•In the unlikely event that your product is faulty in anyway, you must contact us ASAP and then return it within 7 Days of receipt. The postage and packaging fee will NOT be refunded.
•We will not be responsible for the delivery or insurance charges incurred in returning item back to us. If you return an item purchased to us, it must be back in Factory Condition. This includes packaging, inserts, manuals etc. Please allow up to 5 Working Days for us to process your returned item.
º
לפי התנאים הוא לא מקבל החזרות.
13/01/14 20:08
28צפיות
º
כך ניראה. נקווה שמישהו יקנה :)
13/01/14 20:27
20צפיות
שאלה נוספת:
14/01/14 01:20
48צפיות
אם במקרה לא אצליח למכור בארץ, אני חושב לנסות באיביי .
האם אני יכול לקטלג את המוצר הזה תחת: new other?
כמובן שאפרט בדיוק שפתחתי אותו, הכנסתי למצלמה ושם הוא שהה כמה זמן עד שהתייאשתי וזהו בעצם.
זה לא עונה להגדרה. גם שימוש מועט הוא שימוש.
14/01/14 01:28
42צפיות
A new, unused item with absolutely no signs of wear. The item may be missing the original packaging, or in the original packaging but not sealed. The item may be a factory second or a new, unused item with defects. See the seller's listing for full details and description of any imperfections.
http://pages.ebay.com/help/sell/item-condition.htm...
כבר יצא לי לראות באיביי מוכרים
14/01/14 11:41
45צפיות
שמוכרים משהו כחדש(או כחדש שונה), כאשר למטה בפירוט, הם כותבים שהמוצר נפתח ונבדק פעם אחת כדי לראות שהוא עובד ואז נסגר.
וזה שיש אנשים שעושים משהו הופך אותו לחוקי?
14/01/14 12:00
38צפיות
ברמת העקרונית, זה לא עונה להגדרה שהם נתנו.
אתה רוצה לעשות זאת בכל זאת? תעשה מה שאתה מבין.
האם זה שווה שקונה יתעצבן עליך?
כמובן שלא. זו תשובתי לשתי שאלותייך :)
15/01/14 00:58
15צפיות
רק אומר שהדבר אפשרי וכניראה לא בעייתי מבחינת איביי.
אמנם זה היה מזמן, אבל למיטב זכרוני, המוכר היה בעל ניקוד גבוה(סביבות 98.5 אחוז ומעלה) ועם לא מעט מכירות.
אני מניח שלו הדבר היה מאוד בעייתי מבחינת איביי, המוכר הזה לא היה מחזיק מעמד.
אפשרי ודאי, הרי אפשר לעבור על החוק...
15/01/14 01:07
18צפיות
מכיר את הפתגם שנהגו לומר לתלמידים?
"מותר להעתיק, אסור להיתפס".

ראיתי לאורך השנים לא מעט נהגים עוברים באדום.
מסקנה: זה לא בעייתי מבחינת החוק ומשטרת התנועה, אחרת הם לא היו מחזיקים מעמד.
משל יפה ונכון מצד אחד .
15/01/14 01:11
14צפיות
מצד שני, מעבר באדום יכול לגרום למוות.
במקרה שלי(כלומר של הקונה), זה נזק של 130 שקלים לערך(שאותם אהיה מוכן להחזיר, אם הקונה ממש יתעקש להחזיר את המוצר).
ובכלל, כמו שהבהרתי, הפרטים המלאים יהיו בדף המכירה, כלומר שהמוצר נפתח ונבדק ונמצא לא מתאים למצלמתי ולכן אני מוכרו, כך שזה לא בדיוק לעבור באדום :).
מה הקשר למה הוא יכול לגרום? זו לא הנקודה
15/01/14 01:14
15צפיות
אני לא מצביעה על מה נכון או לא נכון לעשות מבחינה מוסרית ולא משווה בין עברות, זה לא רלוונטי; בסה"כ הדגמתי את הכשל הלוגי בתהליך הסקת המסקנות שלך.
ראוי לציין ש:
15/01/14 01:07
18צפיות
כמובן שאם אעשה זאת, בפרטים עצמם(שניראה לי הגיוני שאנשים קוראים לפני שהם קונים. כך לפחות אני עושה) אספר בדיוק למה המוצר new other.
הקונה כבר יחליט לבד, אם בא לו, או לא :).
ראוי לציין ששאלת שאלה וקיבלת תשובה רשמית
15/01/14 01:12
22צפיות
מה מוגדר כ-"new other" מבחינת איביי.
אתה רוצה לעשות מה שבא לך והקונה יחליט לבד? זכותך; אתה לא צריך את הפורום לשם כך.
קח בחשבון שלא כל הקונים קוראים לעומק לפני שהם קונים, ושהקונה יכול גם להחליט לבד להשאיר לך משוב שלילי, אם בא לו.
מסכים. ותודה, אגב. :)
15/01/14 01:15
20צפיות
לא להתעצבן עיוני.
אני בא בטוב :).
בכיף; אני ממש לא עצבנית. וגם לא נעלבת
15/01/14 01:32
24צפיות
אתה ילד גדול ואתה תעשה מה שאתה רוצה לפי ראות עיניך, לי זה באמת לא משנה. פשוט הוויכוח מיותר...
פתיחת case באיביי ובפייפל
13/01/14 17:23
40צפיות
מוצר מסויים לא הגיע אליי וברצוני לפתוח קייס נגד המוכר. לפתוח את הקייס דרך פייפל או דרך איביי? מתי פותחים איפה בכל אחד מהמקרים?
º
אין הבדל ממשי.פתח באיביי
13/01/14 18:30
20צפיות
פתחתי קייס על הזמנה שלא הגיעה...
13/01/14 16:23
42צפיות
הבנתי שיש למוכר פרק זמן מוקצב כדי להגיב....מה קורה במידה והוא לא מגיב בזמן שיש לו ? הקייס אוטומטית נסגר לטובתי או מה ??
אם הוא לא מגיב
13/01/14 18:32
36צפיות
או לא מספק את הפתרון שמתאים לך, אתה צריך להסלים את הקייס לשיפוט איביי.
אם לא תפעל, לאחר 30 יום הקייס יסגר מעצמו.
|*|נפתח פורום ביונסה|תו|
13/01/14 15:43
4צפיות
זאת בהחלט תקופה מרגשת להיות מעריץ של ביונסה|!| הזמרת המצליחה שיחררה את אלבומה החמישי בדרך שהפתיעה את העולם כולו.
אם גם אתם מעריצים, פורום ביונסה הוא המקום לדבר ולהתעדכן בכל מה שקשור לזמרת האהובה.
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?f...
בירור גורל חבילה שנשלחה לבריטניה
13/01/14 15:41
86צפיות
אני כבר באמת לא יודעת מה לעשות...HELP
שלחתי חבילה ב 21 לדצמבר עם מס' מעקב-RR321449521IL
מאז ה27 לדצמבר הנתון היחידי שמופיע לגביה הוא-
2013-12-27 00:20, RECEIVED IN UK, HEATHROW WORLDWIDE DC

מצאתי את המידע ב track17
הקונה כבר מתחילה להיות חסרת סבלנות(ובצדק),יש אפשרות לברר מה קורה איתה? אני יודעת שאי אפשר לעקוב אחרי חבילות שנשלחות לבריטניה,אבל בכ"ז יש מישהו לפנות אליו ב royal mail?

תודה מראש
תבקשי מהלקוחה
13/01/14 18:33
65צפיות
לברר בסניף הדואר שלה או בשירות של רויאל מייל.
פשוט שתיגש לסניף עם מס' המעקב ותשאל?
13/01/14 18:56
52צפיות
או שתשלח שאלה לרויאל מייל? (אני רוצה להיות ספציפית,כדי שזה לא יישמע לה מטריח)
תשאלי אותה
13/01/14 19:00
58צפיות
אם זה אפשרי להתקשר לסניף שלה או לשירות שלהם כדי לקבל מידע ספציפי על החבילה.
תצייני שאפשר גם לגשת פיזית אם זה לא מטריח.
תתקשרי בנחמדות. שתבין שאת רוצה לעשות הכל כדי לברר איפה החבילה תקועה.
º
תודה:)
13/01/14 19:02
23צפיות
לי זה קרה שהלקוח לא קיבל החבילה
14/01/14 20:56
39צפיות
למרות שרשום שיצא לדואר להפצה ב 9 לינואר ומאז לא ידוע איפה הוא
והלקוח הודיע לי לקונית, שאינו מוכן לעשות כלום שאני אבדוק מה קורה עם החבילה שלו או שיבקש החזר מאמאזון.
זו בכלל אחריות שלי לבדוק מול הדואר?! איך עושים זאת?
העברת כסף ל PAYPAL
13/01/14 14:42
26צפיות
יש לי חשבון PAYPAL. האם יש אפשרות להעביר אליו כסף שיהיה שמור אצלם?

ראיתי שתחת "העבר כסף" יש כרגע אפשרות להעביר כסף לחשבון ה PAYPAL רק מחשבון בנק בארה"ב.

למה הם לא מאפשרים להעביר מחשבון בארצות אחרות או מכרטיס האשראי?
הערכת מכס שגויה, האם יש מה לעשות?
13/01/14 14:04
63צפיות
היי,

קניתי נעליים מאיביי ב-200$ שנשלחו אליי דרך משלוח רגיל, היום נגשתי לסניף של הדואר כדי לאסוף את הנעליים ומסיבה כלשהי אנשי המכס העריכו את הנעליים ב-300$.
החבילה הגיעה עם חשבונית והיה מוצהר עליה 200$, המחיר המקורי של הנעליים אמנם 300$ אבל קניתי אותן במכירה פומבית ב-200$, אני מניח שהם פתחו את החבילה ובדקו את המחירון באינטרנט, אחרת אין להם דרך לגלות מה הדגם שקניתי.

האם אני יכול לערער על החישוב השגוי של המוצר? אני יכול לספק להם קבלה מפייפל/חברת אשראי.
אני בינתיים לא אספתי את החבילה, האם אני יכול לאסוף אותה ואז להתנהל מולם או שעדיף להשאיר את החבילה בסניף של הדואר?

תודה לכם!
כן, אפשר לפקסס למכס את הקבלה שיראו כמה שילמת
13/01/14 15:38
47צפיות
מחלוקת בעניין המסים, מתוך מדריך ליבוא בדואר חבילות של המכס:
http://taxes.gov.il/customs/PersonalImport/Pages/C...
º
תודה לשניכם, אני איישם את העצות שלכם!
13/01/14 16:35
16צפיות
עדיף בנתיים להשאיר אותה בסניף
13/01/14 15:48
47צפיות
כי להוציא מהמכס את התשלום ששילמת להם יהיה ממש קשה לעשות.
תבקשי בדואר טופס ערעור למכס,תמלאי אותו,ותצרפי את הקבלה  כשהערך הנקוב של 200$ מודגש,בתוספת הסבר קצר.

מקווה שיצליח לך!
ליסטים חינם
13/01/14 12:58
81צפיות
אז בטח שמתם לב שקיבלנו אוקשנים חינם עד ה 21.1, נייס.

רוב הליסטים שלי בדרך כלל באוקשן של שבוע, לדעתכם כדאי במצב כזה לשנות את זה לשלושה ימים?
מוצרים פופלרים בהחלט שווה
14/01/14 11:39
38צפיות
ככל שזמן המכירה מקוצר זה מלחיץ את הלקוחות לתת הצעות.
אני אישית לא אוהב זמנים ארוכים למכירות פומביות. סתם מתיש.
דרופשיפינג מאמזון
13/01/14 12:33
123צפיות
זו שאלה למוכרים שעושים דרופשיפינג מאמזון.
רציתי לשאול כיצד אתם מתגברים על מצב בו על האריזה של אמזון מופיע הלוגו של אמזון?
הלקוח מרגיש מרומה, הוא קנה מאיביי וקיבל מוצר מאמזון. כל מה שנותר הוא לעשות 1+1 ולהבין שהמוכר עשה עליך קופה.
אני רוצה להנות מתוכנית FBA כך שאוכל להנות משירות ה Fulfilmant של אמזון אבל לא על חשבון פידבק שלילי מלקוח.
מה בדיוק אני מפספסת?
ותסלחו לי על הבורות מעולם לא קניתי מאמזון ואני לומדת עכשיו את האתר.
תודה לעוזרים :)
סמדר
לא אפשרי ולא מומלץ - אלא אם קנית ממוכר רגיל
13/01/14 14:06
99צפיות
ולא מאמזון עצמם
בעקרון אמזון ארהב שולחים רק לארהב
ככה שזה לא רלוונטי ללקוחות אחרים
בכל מקרה תמצאי ללך דרופשיפרים אחרים ולא מאמזון
זה פתח לצרות צרורות !!!!!!
מצאתי פיתרון
13/01/14 14:17
93צפיות
תודה!
... או שלא...
13/01/14 15:31
80צפיות
.
אם אמזון אורזים את המוצר
13/01/14 16:55
88צפיות
הם ישימו את הלוגו שלהם. לכן הדרך היחידה לעשות דרופשיפינג מאמזון זה לרכוש ממוכרים פרטיים באמזון.
למה לחשוב ככה?
13/01/14 17:28
86צפיות
למה ישר לחשוב כמו ישראלי ממוצע ולהגיד , הנה דפקו אותי הזמינו ממקום X במחיר Y וגזרו עלי קופון.
מבחינת הלקוח ברגע שהוא קנה ממך הוא הסכים לשלם את המחיר שהוא ראה לנכון ומבחינתו הוא המחיר הכי טוב.
זה שהוא מקבל אריזה מאמאזון...so what?
תמיד אפשר להגיד שאת שולחת דרך אמאזון או להמציא איזה שטות אחרת.
מה שייך ישראלי ממוצע?
13/01/14 17:46
74צפיות
אנשים (כולל ישראלים) מוכנים שהמוכר ירוויח, אבל לא שיעשה מהם צחוק.
ההנחה במסחר היא שהעסקה הוגנת ומשתלמת לשני הצדדים: המוכר רוכש פריטים בסיטונאות במחיר נמוך, מוסיף לעצמו רווח ומוכר לקונים שרוצים פריטים בודדים.
בדרופשיפינג יש הונאה, והשואלת באמת מבינה שלקוחות לא יאהבו את זה, אז היא מנסה להסתיר את זה מהם.
אז מבחינתך, למוכר מותר לשקר ולהמציא סיפורים, אבל ללקוח אסור לכעוס כשהוא מגלה שהוא שילם למתווך שלא עשה כלום?
º
13/01/14 19:43
16צפיות
לעשות מהם צחוק??
14/01/14 00:07
60צפיות
אתה היום רוצה לקנות בית
בעל הדירה מציע לך אותה במיליון
מתווך - שאתה יודע שיש לו בפנים גם עמלה , מציע לך אותה ב950

אכפת לך ממי זה מגיע כל עוד זה מגיע במחיר שמתאים לך לכיס?
º
והקשר בין ה"אנלוגיה" שלך לדרופשיפינג הוא...?
14/01/14 00:30
30צפיות
º
אם לא הבנת כנראה שהבעיה כבר אצלך ידידי
14/01/14 00:57
27צפיות
"מתווך" – איש מקצוע שתפקידו המוצהר לתווך
14/01/14 01:31
45צפיות
"שאתה יודע שיש לו בפנים גם עמלה" – אתה יודע שיש לו בפנים גם עמלה.

אם אתה לא מבין את ההבדל... כנראה שהבעיה כבר אצלך, ידידי.
ממש לא
14/01/14 01:46
36צפיות
אתם מפספסים את העיקר...
ואני רואה לאן הויכוח הזה הולך איתך , את תחפרי פה עם איזה מאמר 800 מילה כל 10 דק כדי שיראו וישמעו אותך, אז אני חוסך את זה ממני,ממך,ומכולם.

לא הצלחתם להבין מה שניסיתי להסביר , לא נורא.
תשארו בגישה שלכם.
העיקר שלכולם יהיה בהצלחה
ממש לא...
14/01/14 01:52
34צפיות
אבל אם אתה לא רואה הבדל בין מוצהר וידוע לבין מוחבא ומוסתר... לא צריך יותר ממשפט אחד כדי להצביע על הכשל בהבנתך.
ואם יש לי בעיה עם אמזון?
13/01/14 18:19
60צפיות
אולי הלקוח לא אוהב את אמזון ובכוונה הזמין מאיביי?
חקרתי את הנושא היטב
14/01/14 09:25
40צפיות
קראתי כתבות וסקירות של אתרים גדולים שדנים בנושא איביי.
מצאתי שם של משתמש מוכר באיביי שמוכר מוצרים תוך שימוש בדרופשיפינג מאמזון
יש לו מאות אלפי!!!  פידבקים, החשבון שלו מכניס ועובד אבל אם בודקים את הפידבקים שלו רואים תגובות שליליות של לקוחות שממש לא אוהבים את העובדה שהוא בעצם מכר להם במחיר גבוהה יותר מוצר באמזון.
כלומר זה לא עיניין של "ראש ישראלי" מדובר באמת במשהו שאדם עם מעט תבונה יכול להתעצבן ממנו, באופן כללי זה לא נעים לדעת שקנית מוצר ביוקר ויכלת להשיג אותו במחיר נמוך יותר. להתעלם ממתן שירות מצוין ללקוח, מחווית קניה נעימה, זה קצת יותר מזכיר לי את הסטיגמה של הישראלי (למרות שאני מכירה מוכרים ישראלים מצוינים).
בדוק את הפידבקים של ShoppingSpreeLLC באיביי.
אם זה המודל העיסקי בו אתה מעוניין - לך על זה, זו גם אופציה, אני אישית לא רוצה לעבוד ככה משום שחלק מההנאה שלי באיביי זה לתת שירות לקוחות מצויין. אבל שוב זו דרך להרוויח ואפילו היטב פשוט לי זה לא מתאים.

ועוד כמה דברים:
14/01/14 09:33
35צפיות
1. כנראה שאין דבר כזה משלוח של אריזה ללא לוגו מאמזון, אתרים שטוענים שכניסה דרכם לאמזון מאפשרת את הדבר הזה הם פשוט אפיליאט של אמזון שמקבים עמלה כל כל מכירה באתר שעברה דרך הלינק שלהם.
2. אפשר לשלוח מאמזון אבל לציין בדף המכירה שאנחנו משתמשים בשירותי האיחסון והשילוח של אמזון (בלבד) ולכן עליהם לצפות לאריזה עם הלוגו של אמזון.
דבר כזה יכול למנוע פידבקים שליליים.
יכול להיות שלא בכל קטגוריה אפשר
13/01/14 11:27
63צפיות
לעשות variations ?
º
לא זמין בכל הקטיגוריות
13/01/14 11:40
24צפיות
º
יכול להיות
13/01/14 11:48
18צפיות
כתובות אינטרנט מצורפות:
היי....שלחתי לקונה מוצר משודרג שעלה לי יותר..
13/01/14 09:41
101צפיות
ממה שרכש, וציינתי בפניו שאני לא רוצה לגבות ממנו יותר, סה"כ הפאשלה שלי שהמוצר שהזמין נגמר.
הקונה מתעקש לשלם את ההפרש על המוצר....צדיק אמיתי.
עכשיו המוצר כבר נשלח, יש דרך לשלוח לו חשבונית נוספת עם תשלום נוסף?
אם כן כמה לגבות ממנו יותר? אני מרגישה לא בסדר עם העניין, לי זה עלה 65 ₪ יותר, חשבתי להוסיף לו 5 דולר אבל בעלי אומר שהוא יראה זאת בזלזול, כי הבהיר כמה חשוב לו לשלם את ההפרש ושאני לא אספוג את ההפסד....
מה לעשות? מה דעתכם?
טריליאן זה אותו קונה שייעצת לי לגביו....
º
תני לו את כתובת הפייפאל (אימייל) שישלח תשלום
13/01/14 12:42
29צפיות
13/01/14 13:23
35צפיות
לשואל: פשוט תכתוב לו סכום קרוב לסכום ששילמת. הלקוח מבקש לשלם עוד כי הוא לא רוצה להרגיש שהוא גרם הפסד למישהו, אז אל תבקש ממנו סתם 5 דולר. הוא לא מחפש תשלום סמלי. תבקש 15 דולר לפחות, מבחינתו, זה המחיר שלו להרגשה טובה. אתה יכול להציע לו לשלם את ההפרש רק כשהמוצרים יגיעו והוא יהיה מרוצה מהם.
נשמע לי המון לגבות עוד 15 דולר..אגב שילם כבר
13/01/14 13:33
32צפיות
132 דולר.
גם לי, אבל זה מה שהלקוח רוצה.
13/01/14 13:48
28צפיות
בקשה לתשלום סכום חד ספרתי עלולה להעליב אותו.
דרך פייפל- יש אפשרות לשלוח בקשה לתשלום
13/01/14 13:29
27צפיות
יש לך כבר את כתובת הפייפל שלו, ובפנייה לתשלום יש לרשום את הסיבה- שזה ההפרש במחיר.
וזה חוקי מבחינת איביי? לשלוח מייל איביי לא
13/01/14 13:32
28צפיות
מאפשרים...ודרך פייפאל עוד לא עשיתי זאת בעבר אבל אנסה אם זה חוקי.
אני לא יודעת מה החוק של איביי אומר על זה
13/01/14 13:42
27צפיות
אבל זה לא סכום גבוה, וזה סיפור לעשות את זה דרך איביי. וגם זה משהו חד פעמי, אני לא מאמינה שהם "יעלו" על זה.
מוצר שהזמנתי והגיע למקום אחר בארץ
13/01/14 09:15
118צפיות
היי חברים התיעצות קלה

הזמנתי מוצר מעלי אקספרס שמספר המעקב שלו : RB967561355CN
היום בבדיקה באתר דואר ישראל רשום כי המוצר הגיע למזכירות קיבוץ רבדים וזאת למרות שאני גר בפתח תקווה בכלל.
בדקתי את כתובת משלוח שציינתי והיא אכן נכונה.

מה אתם ממליצים לי לעשות?
האם להמתין? האם להתלונן ואם כן מול מי?

אודה לכל עזרה מצידכם
º
צור קשר עם הדואר
13/01/14 11:01
51צפיות
יצרתי
13/01/14 20:16
77צפיות
לא מוכנים לסור ום פרטים ואמרו לי לפנות למי ששלח
או ששמ לי מספר מעקב של משהו אחר
או שבאת דואר פישל

אין לי דרך לגלות זאת
גם לי קרה
13/01/14 20:27
80צפיות
את המקרה הזה. הזמנתי משהו לאיזור הקריות וזה הגיע לקרית ארבע. אותו משלוח הגיע למעשה לקרית ארבע אחרי שלושה שבועות מההזמנה. ואליי הגיע אחרי חודשיים וחצי. יש כאלה מוכרים שעושים משלוחים לכמה מקומות בארץ ומתבלבלים כנראה בנמען. תדבר עם המוכר ותאמר לו את זה. תן לזה לעבור חודש בערך מהקניה. כנראה שאתה צריך לקבל את הכסף שלך חזרה. אני קבלתי את שלי בכל אופן.
מסתבר שהוא טעה במספר מעקב
14/01/14 17:54
50צפיות
היום קבלתי את החבילה שלי עם מסר מעקב אחר
º
מזל טוב שינינו צבע לסגול 514- 98.4%
13/01/14 08:36
67צפיות
עמלות של פייפאל
13/01/14 03:52
42צפיות
אני מנסה לחשב את הרווח המדוייק על מוצר מסויים ונתקלתי בבעיה עם חישוב העמלות של פייפאל.
עד עכשיו עשיתי (לפי עצה של אחד החברים פה) הערכה של 5%, מעניין אותי לדעת כמה זה בדיוק אבל.
הבנתי שעל כל מכירה משלמים להם 1.2 שקל + 3.4% מהעסקה, עם זה אין לי בעיה. השאלה למעשה היא שער החליפין שלהם בין דולר לשקל.
כמה יוצא באחוזים המעבר הזה, ואיך בחישוב שלי אני מכניס אותו?
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום