בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

פורום פונדקאות בחו"ל נפתח ב|תפוז|
29/04/14 12:17
5צפיות
|מוצץ|הורות באמצעות פונדקאות הופכת לדרך נפוצה ומקובלת להביא ילד לעולם, בשנים האחרונות אנו רואים עליה משמעותית במספר האנשים אשר עוברים תהליך פונדקאות בחו"ל.
הפורום הוקם על מנת להעניק לגולשים מידע בנוגע להליכי פונדקאות אשר מתבצעות בחוץ לארץ. החל מאלו מדינות אפשר לבצע את ההליך, החוקים השונים ועד למחירים.
כל אלו שעברו כבר בדרך הזאת, לאלה שעוברות ועוברים בה עכשיו, למתחילים לגשש, או שכבר נמצאים עמוק בפנים, כולם - הורים מיועדים ופונדקאיות, מוזמנים להשתתף ולשתף בו.

http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...



תזהרו מתרמית שאין לה מוצא...
29/04/14 11:35
169צפיות
לפני כחודשיים גברת מבריטניה קנתה ממני מוצר וקבלה פידבק חיובי.
כאשר החבילה הגיעה אליה טענה כי בקופסא הפנימית לא היה דבר.
לא בקשתי צילום כי כל אחד יכול לצלם חבילה ריקה.... והחזרתי לה כסף.
בקשתי בדואר לבצע בירור ולאחר חודשיים חזרו אלי שלהם נראה כי הכל היה קשורה והגברת קבלה את החבילה שלמה ללא פגע.

הלך המוצר !
תראה....
29/04/14 11:53
122צפיות
אני מפסיק את המכירות שלי באיביי בדיוק בגלל הדברים האלה, נמאס לי, יותר מדי רמאויות והפסדים, אין מה לעשות זה פשוט בעייתי.
איביי הולכים תמיד לטובת הלקוח ואתה נשאר עם המכנסיים למטה
יחד עם זאת אני חושב שאתה טועה...
29/04/14 12:01
119צפיות
לכל עסק גם חנות פיזית בקניון יש אחוז מסוים של בעיות עם לקוחות או גניבות.
כל זמן שזה בגדר אחוז סביר וכל אחד יחליט לעצמו מהו האחוז זה נסבל ואני חי עם זה בשלום.
שלא תבין לא נכון, אני לא מסכים עם התופעה ומוכן להילחם אם זה קורה מידי פעם.

באיביי לא סגרו היטב את כל הקצוות של הפלטפורמה ועדין יש כאלה שמוצאים פרצות לרמאויות.

המשך יום טוב.
נכון אבל...
29/04/14 12:09
86צפיות
דרך האינטרנט באנונימיות אנשים מרשים לעצמם הרבה יותר,
הבעיות עם הלקוחות כבר הפכו דרך קבע ולמען האמת זה מעייף וגורם לי להפסדים.
לקחים ראשונים שבצעתי בקטנה...
29/04/14 12:36
89צפיות
א. לא נותן פידבק חיובי מידית לקונה כמו פעם. מחכה שהקונה יקבל את המוצר ושיתן לי פידבק חיובי ורק אז מחזיר לו בפידבק חיובי.

ב. מצלם את החבילה לפני שליחתה. שיהיה !

ג. הייתי צריך לעמוד על זה שהלקוחה תצלם את החבילה בכל זאת לפני מתן ההחזר (גם אם לא היה בזה טעם).  שמתי לב שאם אתה בה בדרישה מהקונה לפעמים הטירחה משכיחה ממנו את העניין.

ד. לאחר מספר ימים, הייתי יכול להמציא שעשיתי בירור ושיש בידי הוכחה שהחבילה נמסרה סגורה ובה המוצר - לפחות במילים.

רק לאחר כל אלה ואם אין ברירה להחזיר כסף.
º
אני לא מבין איפה ה"סלר פרוטקשן" בסיפור הזה?
29/04/14 12:53
49צפיות
לא יודע....
29/04/14 15:35
59צפיות
אני לפני כמה זמן קיבלתי חבילה ריקה (בהחלט יש מצב שמישהו רוקן אותה איפשהו בדרך בגלל שהיה חור בשקית).
אם המוכר היה עושה בירור, אני בטוח למדי שהיו מודיעים לו שהחבילה נמסרה ללא בעיה, אבל אני בכל זאת קיבלתי חבילה ריקה....
מדובר באריזת קרטון קטנה...
29/04/14 15:50
55צפיות
ועטופה סלוטייפ . כשהלקוחה באה לדואר במידה והיה נראה בעין פגם בחבילה או חבילה פתוחה או קרועה היא הייתה רואה זאת ומסבה את תשומת ליבו של עובד הדואר.
גם הוא אם היה רואה שהחבילה "נפרצה" היה מסב את תשומת ליבה.
אכן קורים דברים כאלה וכאשר אתה מגלה זאת בדואר אתה יכול מידית לפתוח חקירה.
אם לקחת חבילה שלמה הביתה ורק שם גילית שהיא ריקה הדואר יתקשה לקבל זאת ולעזור לך.
גיליתי את זה כמה שניות אחרי שיצאתי מהסניף
29/04/14 15:54
49צפיות
ואז חזרתי לדואר. אמרתי את זה לעובד שם, אבל זה לא ממש עניין אותו.
בכל מקרה, זה היה מוצר של כמה דולרים בודדים, אז לא היה שווה לעשות מזה סיפור גדול.
זה מה שכתבתי...
29/04/14 16:00
40צפיות
בסניף - יעזרו לך.
יצאת מהסניף - זהו אבוד... ולא רק זה ... אתה בגדר החשוד !  :)

תודה חברה, בהצלחה לכולם.
וזאת כל הנקודה....
29/04/14 16:04
36צפיות
מבחינת הדואר הם מסרו חבילה תקינה, אבל אני קיבלתי חבילה ריקה. לפי הטענה שלך, כל מה שמפריד בין חקירה על חבילה ריקה לבין להפוך אותי לחשוד ברמאות זה 5 שניות מחוץ לסניף.
אבל זה לא מפריע לך להחליט שמי שקנה ממך הוא רמאי....
לא התעמקת בפרטים...
29/04/14 16:19
38צפיות
ואת חלקם לא כתבתי אבל אשלים לך את התמונה:

בדואר שלנו בצעו חקירה מול הדואר הבריטי וקבלו תשובה שהכל נמסר תקין. נמסר לי שיש להם אפילו צילום של אותו יום מהמצלמות בסניף.
אלא שעבר זמן ומבחינת הקייס הייתי חייב להחזיר כסף.

החבילה היתה קרטון עטוף כולו במסקינטייפ ובתוכו ריפוד ובתוכו שכבות פצפצים שעוטפים קופסא קטנה של תכשיטים ובתוכם עגילים עתיקים שהיו לי בבית.
הגברת טענה בפניי שהכל היה חיצונית שלם אלא שהקופסא היתה ריקה !!!  כאילו רמזה שאני שלחתי לה קופסת תכשיט ריקה.

עוד פרט קטן וחשוב:
כשאני משחזר אחורה את הקניה הגברת נסתה להתמקח ולהוריד מחיר ולא הסכמתי.

תוצאה:
החזרתי כסף לנוכלת ואת התכשיט איבדתי !

עכשיו אני מקווה שתעמוד  לטובתי.  :)
איך אפשר להיזהר? גנבים תמיד יהיו
29/04/14 16:34
57צפיות
ולכל עסק יש גם הפסדים שאינם באשמתו (גנבות, חוסרים, מוצרים שנפגמו ועוד). גנבים יכולים (ויש) גם בדרך ממך אליה וייתכן שזו לא אשמת אף אחד מכם (שמעתי על מקרים שבהם חבילות הגיעו ריקות או עם חוסרים). קשה לדעת אם היא באמת נוכלת בלי לבדוק

אם מדובר במשהו זול, כפרה, מה שהיה היה. כשמדובר בפריטים בסכומים משמעותיים כדאי לשלוח עם ביטוח או דרך חברת שילוח פרטית וכך להגן על עצמך.

לגבי המשוב החיובי, צא מהקטנוניות, לא הפסדת כלום והיא לא רוויחה כלום. בלאו הכי כמוכר אתה יכול להשאיר רק משוב חיובי... אתה יכול להוסיף לו הערה שהייתה בהמשך בעיה. אבל חבל להתקטנן עם שאר הלקוחות על זה. יש לקוחות שלא ישאירו לך משוב אם לא תשאיר להם... ואתה זקוק למשוב הרבה יותר מהם.
חבילה חזרה... ונתק עם הקונה
29/04/14 11:29
68צפיות
עסקה טובה - לקוח בניו יורק - על פי מספר המעקב החבילה לא נדרשת מהדואר - .... החבילה חזרה.
מנסה כבר כמה ימים למצוא את הקונה אולי אשלח שוב - נאדה !  לא קונה ולא זבובים !
מישהו שילם לי על פריט יחודי, אחד ויחיד והפריט נשאר בידי.
אנסה עוד מספר ימים לנסות להשיג אותו ואם לא אמכור בשנית :)

מה אתם הייתם עושים ?
קרה לי פעמיים...חבילה חזרה,
29/04/14 12:14
47צפיות
שלחתי הודעה 2-3 פעמיים לקונה, חיכיתי 10 ימים  מההודעה האחרונה ואין תגובה.
החזרתי את הכסף בקיזוז עלות המשלוח והעמלות ושחלתי הודעה בהתאם לקונה.
החזרתי את הפריט למכירה.
º
אולי מת ללא יורשים?
29/04/14 12:54
20צפיות
º
מזכים אותו בעלות המוצר וממשיכים הלאה.
29/04/14 19:53
7צפיות
פידבק שלילי - מה המשמעות?
29/04/14 09:30
51צפיות
כמה פעמים קרה שקניתי באיביי, והיתה בעיה עם המוצר/השירות. אחרי שהשארתי פידבק שלילי, המוכר עשה מאמצים רבים שאשנה את הפידבק. זה אפילו הגיע לכך שהציעו לשלם לי (מעבר לזיכוי המלא שבוצע).

בד"כ אני קונה ממוכרים עם אלפי ועשרות אלפי פידבקים. כך שהאחד הקטן שלי לא משנה את הציון הממוצע. בטח לא במידה שמצדיקה את המאמץ הגדול. האם יש לפידבק משמעות מעבר לציון הממוצע?
הוספת העדרות בעקבות השביתה
29/04/14 09:02
114צפיות
שלום,
אני רוצה להשהות את כל המכירות בעקבות השביתה בדואר.
כיצד אני מוסיפה העדרות?

תודה
º
בעלת חנות ?
29/04/14 10:49
36צפיות
לא כל הסניפים סגורים
29/04/14 11:20
80צפיות
תחפשי בגוגל רשימת סניפי דואר זכייניים. הם פתוחים.
היום שלחתי חבילה בסניף באיירפורט סיטי, ליד שוהם.
הסוכנויות/זכיינים פתוחים, אבל השאלה היא האם
29/04/14 11:27
66צפיות
אוספים מהם את הדואר שהם לקוחים והאם מעבירים אותו להמשך הטיפול והאם הוא יוצא לחו"ל ?
לא יצא לחול
29/04/14 11:32
66צפיות
אבל לעניין הסנכרון  של מספרי המעקב עם איביי לדעתי זה פותר את הבעיה.   לחול שום דבר לא יצא עד תום השביתה אלא אם תשלחי עם הדואר הצרפתי
אפשר לינק לרשימה כזו?
29/04/14 12:51
50צפיות
אני מחפשת משעות הבוקר- ולא מוצאת.

תודה!
באתר הדואר (שעדיין עובד) ניתן לראות בסוף שורת
29/04/14 12:59
57צפיות
כתובת הסניף אותו בחרת, האם סוכנות או זכיין.
החזרת מוצר וסגירת קייס
29/04/14 08:28
29צפיות

תודה לעוזרים!
רכשתי מוצר שלא התאים לי,פתחתי קייס והמוכר הציע לקבל את המוצר בחזרה
לאחר שאשלח (עם מספר מעקב) ויתקבל אצלו - אקבל החזר מלא
הבעיה היא, שהדואר עכשיו בשביתה, הכתובת למשלוח היא סין והקייס ייסגר אוטומטית ב 16 למאי (עוד שבועיים +)
המשלוח בטוח לא יגיע ליעדו בזמן!
האם אני בבעיה כי הקייס ייסגר? יש סיכוי שלא אקבל את ההחזר?
תודה שוב
דותן
º
בבקשה עזרה!!! תודה
03/05/14 23:58
1צפיות
מי שעובד ללא חנות - כיצד לשים מכירות בהשהייה
29/04/14 08:12
82צפיות
בעקבות המצב שהולך כרגע בדואר?

תודה ושבוע מוצלח לכולנו ושיגמר במהרה.
סגירת מכירות
29/04/14 08:42
83צפיות
לפי מה שקראתי (וגם ביצעתי)
סגרתי את כל המכירות שלי ידנית (ניתן לסמן סוג מסוים של מכירה לדוגמא fixed price ולסגור בבת אחת את כולן)

חלון המכירות שלי ריק
יוצא לחופשה יחד עם עובדי הדואר....
אני מפחד מהדפקט רייט החדש
29/04/14 08:48
73צפיות
שאיביי מתחילה להחיל רטרו אקטיבית באוגוסט.

זה יראה כאילו סגרתי מכירות.
º
מה האלטרנטיבה?
29/04/14 08:59
32צפיות
אתה יכול להעלות גם מחירים
29/04/14 09:16
64צפיות
כך שאף אחד לא יקנה, נגיד העלה של 500%, ככה גם תחסוך את עמלת העלאה אם השביתה תיגמר מהר
לא טוב
29/04/14 09:39
62צפיות

כשסוגרים מכירה/מסיימים ליסט מאבדים את היסטוריית המכירות של המוצר.
אח"כ כשתעלה שוב את המוצר למכירה לא יראו כמה הוא כבר מכר עד היום.

מוצרים עם היסטורית מכירות מקודמים יותר מכאלו ללא מכירות.
כמו כן, יש השפעה על הקונים כשהם רואים שכבר קנו לפניהם מהמוצר; זה מוסיף לתחושת הביטחון בקניה.

נקודה נכונה
29/04/14 09:58
54צפיות
במקרה שלי אין לי כרגע מכירה בכמויות
º
אבל שוב פעם, מה האלטרנטיבה.....
29/04/14 09:59
24צפיות
º
כמה זמן אתם מעריכים שהשביתה תימשך?
29/04/14 09:37
33צפיות
זמן שביתה
29/04/14 10:00
71צפיות
משיחה עם מישהי שעובדת הרבה מאד עם הדואר (במשרד ממשלתי הרבה שנים)
הם לא מחזיקים מעמד הרבה זמן בד"כ,
אבל אי אפשר לדעת
פירוש להודעה שקיבלתי ממוכר
29/04/14 08:07
56צפיות
שלום,
ביקשתי ממוכר הצעה עבור משלוח בינלאומי והתשובה הייתה :
We send the package internationally for a flat rate of 29

האם הכוונה 29$ משלוח בינלאומי  או שיש כאן תקן  מסויים ?

תודה
º
הכוונה שהתמחור למשלוח בנ"ל אחיד, בסך 29 $
29/04/14 09:01
21צפיות
יש לי בעיה עם קונה נוכל."החזיר" לי קופסא ריקה
29/04/14 05:40
160צפיות
קונה זכה במכרז. עד פה הכל טוב ויפה.
ביקש הערכת מחיר לשילוח מהיר כי הצעתי רק USPS רגיל, אמרתי לו עוד 10$ וזה יגיע בתוך 2 ימי עסקים. שלחתי חשבונית, שילם.
הכתובת - פלוני אלמוני במלון מסוים. סבבה, לא חדש לי. מישהו מגיע לארה"ב, מזין כתובת במלון והכל עובד חלק.
המוצר הגיע,
יום אחרי - הוא פותח דיספיוט על מוצר שלא כמתואר (מוצר אלקטרוני סגור באריזה מקורית. דגם X של חברה Y, אין מקום לטעויות). אמרתי לו, תחזיר ותזוכה ואפילו הצעתי השתתפות בדמי המשלוח חזרה.
יומיים אחרי זה, הוא מעדכן אותי במספר מעקב גרמני.
המשתמש עצמו, ממוקם בגרמניה.
שיערתי, עזב את ארה"ב, ושלח כשנחת שוב בגרמניה. מובן למה ביקש אקספרס, רצה שיגיע אליו בזמן.

אני מקבל את החבילה, ובפנים - כלום. נאדה. ריק. קופסה ששוקלת 10 גרם עם אוויר בפנים.
עכשיו - הדיספיוט עדיין פתוח. אבל מה לעזאזל אני יכול לכתוב?
הוא יעלה לקליים, יש לו מספר מעקב, כתוב שזה הגיע.
אז... הלך הכסף?

לא סתם אני שולח רק בתוך ארה"ב, רוצה למנוע את כל הבלאגן הזה! רק אם מישהו פונה אלי במערכת המסרים על שילוח מחוץ לארה"ב אני בודק נקודתית.
היוזר שעשה לי את התרגיל, קונה בלבד מ2007. מעל 700 פידבקים שלו כקונה. בשנה האחרונה ממה שרפרפתי, נתן למוכרים רק חיובי למעט שלילי אחד וזה מתוך כמה מאות פידבקים.
נשמע נוכל מקצועי שיודע מה הוא עושה
29/04/14 06:50
124צפיות
נראה שטלפון לאיביי ופייפאל עם הסיפור שסיפרת יפתור את הקייס לטובתך.
איך יפתור לטובתו?
29/04/14 06:56
113צפיות
לא שמעתי על דבר כזה בחיים,,איזה מנוול,,,מה יעשו איביי? זה מילה מול מילה?
ומה קשור אתה אוהב למכור רק בארה"ב,,ושם לא יכולים להחזיר לך קופסא ריקה?
אני מקווה בשבילך שתצליח,,איזה באסה זה,,,הקונה הזה חזק יש לו הרבה פידבקים חיובים זה בעייתי
להוסיף צילום החבילה עם מספר משלוח עליה
29/04/14 07:03
99צפיות
תראה להם שקיבלת ריק. יכול להיות שעוד אנשים התלוננו עליו על עקיצה כזאת ואז הם יצליבו.

מצד שני תמיד יכול להיות גם הסיכוי הקטן שמישהו רוקן את זה בדרך.
כל אחד יכול לצלם חבילה ריקה...
29/04/14 13:28
113צפיות
זה לא שעשיתי סרטון Unboxing כמו שיש ביוטיוב.
מעצבן! מעצבן מאוד!
מרגיש שקרוב ל-200$ התפוגגו להם! וזה עלות המוצר עבורי.
זה פשוט מרתיח ומוציא את כל החשק ממסחר באיביי בתור השלמת הכנסה.
תגיד לו שישלח חשבונית
29/04/14 09:47
79צפיות

תפנה אליו ותגיד שקיבלת חבילה ריקה ושאתה רוצה לפנות לדואר בתלונה (שבכלל לא יחשוב שאתה מתלונן עליו),
ובשביל זה אתה צריך את החשבונית שלו, כדי שיראו כמה הוא שילם על המשלוח, כמה שקל המשלוח שלו.

בהחלט יש טעם להתלונן באיביי על קונה כזה, ואולי הם יאספו כמה תלונות נוספות כאלו ויסלקו אותו.

תעיף מבט בפידבקים שהוא קיבל.
אומנם מוכרים יכולים לתת רק פידבק חיובי, אבל אולי במילים עוד מישהו כתב על הרמאות הזו.

ו... אל תשכח לחסום אותו, שלא יקנה ממך יותר.



בהצלחה.
º
איפה ה"סלר פרוטקשן" שאיביי\פייפל נותן?
29/04/14 13:32
29צפיות
זה רעיון... אבל זה לא מוכיח כלום
29/04/14 13:37
58צפיות
קראתי שוב את החוקים ולא ראיתי זכר שקונה שמחזיר מוצר צריך לשמור על הקבלה. מספיק שיש לו מספר מעקב.
לתת לו פידבק חיובי עם מילים זה כמו להוסיף בקבוק מים מלוחים לנהר מים מתוקים.
אף אחד לא באמת קורא פידבקים, רואים כמה ירוק יש וזהו. מי שכן קורא יעשה סינון לפי מוצר ורק קונים בודדים עושים את זה כי איביי לא מאפשרים לראות פידבקים על ליסט מסוים (אחד היתרונות הנחמדים שיש בעלי אקספרס).
אין כלום בפידבקים שקיבל, כולם אוטומטיים של "בלה בלה בלה שילם כמו שצריך תודה שקנית ממני".

מישהו שאל קודם למה אני מוכר רק בארה"ב -
בעיקר בגלל שזה נח יותר. איביי זה לא העיסוק העיקרי שלי ובארה"ב אני יכול להיות בקשר עם הלקוחות בשעות רגילות וב-99% מהמקרים אין קשיי שפה. אין לי בעיה לשלוח לכל מקום בעולם, אם יש מישהו שפונה אלי במייל אני אומר לו שאין בעיה ומעלה ליסט מיוחד בשבילו ע"י כך שבליסט אני שם מחיר משלוח מופקע מאוד ואז שולח חשבונית עם מחיר משלוח מתוקן, הסיבה שאני עושה כך, אני לא רוצה שמישהו אחר יקנה והמחיר האסטרונומי מרחיק אנשים.

זו ממש נואשות הקטע הזה!
אם אני הייתי שולח קופסא ריקה אני מסכן בשלילי וגם בצ'ארצ' באק. פה הקונה הזה פשוט אונס אותי (אין הכוונה לפשע המיני הנתעב. הכוונה שלי שהוא מכריח אותי בניגוד לרצוני ואני חסר אונים).
זה קרה לכם פעם? מה עושים? פשוט לבלוע את הצפרדע הזו!?
סתם רעיון
29/04/14 15:30
43צפיות
על הקופסה שקיבלת לא מופיע משקל החבילה?
מהרכישות שלי אני זוכר שזה די נפוץ שעל המדבקה עם מספר המעקב והפרטים מופיע גם משקל.

כי אם כן אפשר להראות חוסר התאמה אולי, או משהו בסגנון?
º
רק כתובת השולח והכתובת שלי. אין CN22.
29/04/14 16:02
22צפיות
2 חבילות בדואר רשום מאיביי לא הגיעו
29/04/14 02:32
65צפיות
ממש הזוי לי ששתי חבילות מהמזרח עושות את דרכן חודש אליי עוד לפני החגים ועדיין לא קיבלתי אותם

נשמע לי הזוי לגמרי שחבילה לא הגיע
מישהו יודע מה הסיפור?

מספרי מעקב
RC894180977CN
RB361851906HK

אשמח אם למישהו יש מידע או קצה חוט מה עושים במקרים האלה..

אח שלי תחכה יש זמן
29/04/14 02:45
63צפיות
טוב שאמרת חודש חבילות מהאיזור הזה כדואר רשום לוקח יותר מחודש להגיע אין מה לעשות לפעמים זה גם 40 יום ואפילו יותר
כרגע במכס יש 200 מליון חבילות שלא חולקו בגלל החג
עכשיו דואר ישראל שובת אז צר לי לאכזב אותך תחכה עוד קצת
לפחות עוד חודש וכמובן תוסיף את הימים שדואר ישראל שובתים
תגובה לרכישה
28/04/14 21:56
70צפיות
שלום,

רכשתי ממכור סיני עם כמה עשרות פיטבקים חיוביים פריט מסויים.

זה קרה לפני שבוע, אתמול כתבתי לו הודעה האם המוצר יצא לדרך?

אין תגובה מצד המוכר, לא קיבלתי שום הודעה שזה נשלח וגם לא ענה להודעה שלי.

מה הזמן שמוכר צריך להגיב לרכישה?

האם ניתן לבטל את הרכישה? וכיצד?

תודה,
מה לבטל?מה קרה ?איזה פאניקה
29/04/14 06:15
41צפיות
יש מוכרים שאדישים לאימיילים כי הם מקבלים עשרות ביום
אז מה אם הוא לא עונה,,אולי יש לו המון לקוחות,,אולי הוא עסוק מאד,,לא קנית מחולון ,,,קנית מסין
אם יגיע בעוד חודש תגידי תודה ,,זה הזמן שזה לוקח
שאלה לגבי מכירה ב ebay.com או ebay.uk
28/04/14 20:24
72צפיות
ברשותי חשבון ב ebay.com עם פידבקים כמוכר ואני מוכר בו מוצרים שונים. במחקר שעשיתי לגבי מוצר חדש שאני רוצה למכור בדקתי ומצאתי שהמוצרים שלי לא ממש מתאימים לשוק האמריקאי אלא לשוק האירופאי (אנגליה,גרמניה וספרד ומדינות שונות באירופה) ושהם נמכרים היטב דרך ebay.co.uk ושם עשיתי חיפושים.
האם עליי לפתוח חשבון ebay.co.uk ? או להמשיך להעלות אותם ebay.com ולהציע אותם לכל העולם INTERNATIONAL. ואז גם החשיפה היא אותו דבר בעצם ?
אתה לא צריך לפתוח חשבון נוסף
29/04/14 09:53
44צפיות

היכנס לאיביי UK עם אותו שם המשתמש שכבר יש לך,
ותעלה שם את מודעת המכירה.

ניתן להיכנס לכל זירות איביי עם אותו שם המשתמש ואותה הסיסמה.



בהצלחה.
באותו ההקשר שואל
29/04/14 11:17
42צפיות
מה ההבדל בין להעלות ליסט באיביי קום ולסמן את האופציה ebay UK international לבין פיזית להיכנס ל Ebay uk ולהעלות מכירה שם?
אינני מבין עוד משהו, כשאני נכנס עם החשבון שלי לאיביי UK אני רואה כבר מכירה שהעליתי לאיביי COM. מה אני אמור לעשות, להעלות את אותו הליסט שוב?
כמדומני שההבדל זה בעמלות, אם תיכנס לUK ותעלה
29/04/14 13:02
36צפיות
ליסט זה בחנם, אבל באיביי העולמי לתת אופציה גם לUK אתה משלם עמלה.
התכוונתי מבחינת חשיפה ללקוחות
29/04/14 15:41
29צפיות
איון לי בעיה לשלם עמלות. אני רוצה להגדיל את הסיכויים שלי למכור.
השאלה האם יש הבדל מבחינת חשיפה לקונים, דירוג ברשימה וכו
קח בחשבון שיש הבדל במטבע העסקה, למשל
29/04/14 17:24
31צפיות
זה אומר שתהיה חייב לקבל תשלום בליש"טים, למשל (אלא אם תבקש מפייפל המרה, ואף אחד לא ממיר מט"ח בחינם, כידוע...). גם הקונים שלך ישלמו לך בליש"טים, לטוב ולרע. אם הם מבריטניה מן הסתם זה טוב להם, אם לא אולי פחות.
הלקוח לא מגיב
28/04/14 19:47
111צפיות
הלקוח לא מגיב
ערב טוב
שלחתי שתי חבילות ללקוח בארה"ב.
לפי מעקב משלוחים אני רואה את שתיהן בסטטוס Delivered מלפני חמישה ימים.
לא קיבלתי פידבק או תגובה כלשהי ממנו, גם אחרי ששלחתי לו הודעה דרך איביי
מה עושים?
לאיזה תגובה אתה מצפה?
28/04/14 19:51
76צפיות
כ 70% מהלקוחות לא משאירים פידבק. (לפחות אצלי).
º
מצפה לפידבק :/
28/04/14 19:54
30צפיות
º
מזל טוב. באיזה שבוע אתה?
29/04/14 09:54
11צפיות
אין מה לצפות
28/04/14 20:02
58צפיות
גם אצלי הרוב הגדול לא משאיר פידבקים
אל תנדנד לו יותר מידי
28/04/14 20:14
57צפיות
הוא עוד יתעצבן על ההטרדה וישאיר פידבק שלילי.
למה הוא צריך להגיב? קיבל את המוצר וזהו
28/04/14 22:16
59צפיות
אם הוא ירצה להשאיר משוב, הוא ישאיר. לנדנד לו לא יעזור ולא יגרום לו לחבב אותך יותר... רוב הלקוחות לא משאירים וזה לא מעניין אותם, זה המצב. מה עושים? כלום; ממשיכים כרגיל. אלה החיים.

אגב, אני בד"כ לא משאירה משוב מיד עם קבלת המוצר, כי קרה לי לא פעם שהוא התקלקל או התגלה כלא תקין רק בשימוש הראשון, ולא תמיד אני בודקת אותו מיד. לוקח לי זמן להתרשם ולהשאיר משוב. פרט לכך אני לא חיה באיביי יום יום; כשאני משאירה משובים זה פעם בכמה זמן במרוכז. מוכר שינדנד לי עלול רק לגרום לי לא לרצות להשאיר לו כלום בכלל, והייתי מוכרת שנדנדה לי כ"כ הרבה שכתבתי את זה במשוב שהשארתי לה.
כיצד לסגור מקרה
28/04/14 18:30
39צפיות
קניתי מוצר שלא הגיע לאחר ארבעים ימים ,פתחתי קייס והמוצר הגיע כיצד אני סוגר את הקייס.
משלוח יוצא לא מעודכן כבר שבוע
28/04/14 18:01
59צפיות
שלחתי ב22 לחודש מעטפה ברשום עם תכולה יקרה יחסית לארה"ב (200 דולר)
באתר הדואר וגם ב TRACK17 רשום עדיין מה שהיה רשום ביום המשלוח :

"דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 22/04/2014 באמצעות יחידת הדואר המרכזית אשר בפתח תקוה"

בדר"כ זה מתעדכן אחרי יום יומיים אוליייי שלושה שהפריט שוגר לארה"ב בדרך האוויר.

הייתי עכשיו בדואר למרות שידעתי כבר את התשובות שלהם מראש. (הייתה אולי תקלה , זה נתקע אולי בצד ,, כן כן , בצד ,, ).

קרה למישהו לאחרונה שעידכון ראשוני מתעכב ?

מתחילה פאניקה קלה,,

º
יש לי אותו סיפור לצ'כיה,,סתם שטויות,תירגע
29/04/14 06:17
20צפיות
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום