בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

פריט שלא שולם, בנוגע לעמלות
26/08/14 15:28
39צפיות
מכרתי פריט, והקונה לא שילם לי,
אני רואה תלת תשלומים NOT RECIVED ואת הסכום שהוא היה אמור לשלם.
 
 
האם איייבי יגבו ממני עמלה שהמוצר נמכר?
 
תודה רבה
בעקרון איביי כבר גבו ממך את העמלה ברגע שנמכר
26/08/14 22:16
22צפיות
המוצר, על מנת לקבל החזר על העמלות אתה צריך לפתוח קייס אחרי כמה ימים ולסמן שלא קיבלת תשלום לאחר מכן ממתינים עוד כמה ימים לראות האם הקונה משלם ואם לא אז נסגר הקייס והעמלות וחזרות אלייך.
מה מספר הטלפון של שירות הלקוחות איביי אנגליה?
26/08/14 15:15
44צפיות
דחוף לי מאד.
פתחו לי קייס על מוצר לא כפי שתואר, כאשר הלקוח אפילו טרם קיבל את החבילה.
תודה.
מקפיצה.
26/08/14 16:34
22צפיות
מצפה לתשובה.
בכל ראש ותחתית עמוד של איביי יש אפשרות ליצירת קשר
26/08/14 17:55
30צפיות
חפשי Contact או Customer support, פשוט עקבי אחר ההוראות ותקבלי אפשרות פנייה בדואל/טלפון (היא משתנה לפי הנושא ומידת העומס שיש במוקדים שלהם).
º
יש להם צ'אט תענוג.
26/08/14 19:26
24צפיות
אמת! שחררו לי חסימה ברגע. לא הבנתי מילה אבל נהנתי מכל רגע
26/08/14 23:53
38צפיות
שאלתי פה בפורום למה אני לא מצליח ליצור פוליסי למשלוח וכו' וטלי אמרה שחשבון עסקי יפתור את הבעיה. אבל לי נראה שחשבון עסקי יצור בעיה הרבה יותר גדולה מהקיימת... הכנסתי לצאט, תוך דקות עלה נציג חביב, אמר לי שזה בגלל שאני opt out אבל עכשיו הוא דאג to opt me in. נורא שמחתי, הודתי לו בהתרגשות ורצתי לגוגל כרום  להבין מה קרה. לא חשוב הפרטים, העיקר, שורה תחתונה, הייתי OUT, נכנסתי לצאט והופ אני IN
והחשבון עובד.
בהצלחה
ברשות המסים עדכנו את המסמך "מדריך ליבוא אישי בדואר חבילות"
26/08/14 14:03
90צפיות
וכעת הוא מפורט יותר וכולל מידע שרבים התחבטו לגביו.
מעדביקה (חלקית) סעיפים חשובים:
 
"יבוא אישי" - טובין בכמות סבירה לשימוש עצמי או נתינה במתנה.
 
די בכך שהטובין אינם תואמים את הפרטים הכתובים בהצהרת הייבוא או בתווית של חבילת הדואר כדי שניתן יהיה לתופסם, גם אם ההצהרה הכוזבת נמסרה ללא ידיעת הנמען. במקרה של הצהרה כוזבת, רשות המסים רשאית לחלט את הטובין או להטיל קנס על היבואן (מזמין החבילה) בגובה כפל המסים בנוסף לתשלום מסי ייבוא כתנאי לקבלת הטובין.
יודגש כי מזמין החבילה הוא שאחראי על תוכן ההצהרה כלפי המכס. אשר על כן מומלץ, במיוחד למי שרוכש טובין באמצעות האינטרנט, לוודא עם ספק הטובין כי ההצהרה על גבי החבילה תואמת את הטובין המצויים בחבילה וכן, את נכונות הפרטים המופיעים לגבי עסקת הרכישה, לרבות מחיר הטובין.
 
שתי חבילות או יותר שיישלחו מאותו ספק לאותו לקוח בהפרש של עד 72 שעות, ייחשבו כמשלוח אחד שפוצל, ומסי הייבוא יחושבו לפי ערכם הכולל של כל הטובין יחד.
 
שיעור המס ייקבע לפי ערך המוצר בלבד, אך יחול על ערך המוצר כולל המשלוח והביטוח [כלומר אפשר להזמין מוצרים עד $75 נטו, לא רק ברוטו, בלי לשלם מסים].
 
פריטים משומשים או פריטים שנשלחו כמתנה ללא תמורה כספית מצד הנמען, יחויבו גם הם במס, לפי ערך הטובין המוצהר בחשבונית או בהצהרת השולח. עם זאת, המכס רשאי לבדוק את סבירות ההצהרה ובמקרים חריגים, לפסול את הערך המוצהר ולקבוע ערך חלופי כמפורט בחלק 2.5 לנוהל הערכת טובין ביבוא אישי.
º
תודה על העדכון!
26/08/14 14:45
17צפיות
חבילה מעוכבת במכס
26/08/14 12:04
51צפיות
האם יש משמעות מיידית לחבילה שמעוכבת במכס? אם באתר המכס רשום שהפריט שהזמנתי פטור ממכס אני בכל מקרה אצטרך לשלם עליו מכס בגלל שהוא מעוכב? (מדובר בגיטרה קטנה שנקנתה באייבי באיזור ה-330$).
 
בנוסף, יש משהו מיוחד שצריך להביא איתך כדי לשחרר את החבילה?
 
תודה.
אם לא קיבלת הודעה
26/08/14 14:57
28צפיות
לגשת לשחרר את הפריט, החבילה תגיע לסניף הדואר שלך ושם תשלם עמלות במידה ויש (מע"מ, מס קניה וכד').
אם תדרש לסור למסר, קח איתך את כל המסמכים הנוגעים לקניה.
 
פייפל הפסיקו לעבוד עם פיונייר
26/08/14 11:59
114צפיות
עכשיו דיברתי איתם, רציתי לקשר את חשבון הפיונייר לפייפל כדי למשוך כספים ישירות לאשראי של פיונייר
זה עבד עד לפני חודשיים, לכל מי שרוצה יותר פרטים - פייפל 1900720987
מה שכן- מה האלטרנטיבה הטובה ביותר לפיונייר?
חוץ מפיונייר..מי נותן חשבון בנק אמריקאי וכרטיס אשראי בכל מטבע כמעט אפשרי?
 
º
מעניין למה הפסיקו?
26/08/14 12:56
37צפיות
פייפאל נוכלים - רוצים להרוויח עוד 3-4 אחוז
26/08/14 13:02
140צפיות
בעמלות המרה שלהם
מה קורה עם הבנק האלקטרוני SKRILL
26/08/14 14:07
59צפיות
או בשמו הקודם :
 
moneybooker
 
גם הם עובדים עם איביי.
 
תודה רבה מראש.

 
וואלה לא יודע..אשמח לקבל אלטרנטיבה אמינה
27/08/14 12:19
35צפיות
איך SKRILL עובד?
 
אם אני רוצה לקבל תשלומים אוןליין.?
º
אולי SKRILL נותנים ? רוצה קישור?
27/08/14 13:09
20צפיות
ראה הודעתי למעלה...חשבונית לשכיר?
27/08/14 15:34
32צפיות
אם אצטרך למשוך מפייפל כספים לחשבון הבנק
האם פתרון ראוי לנושאי מיסוי יהיה XPAY - חשבונית לשכיר או משהו אחר שנותנים שירותים כאלו?
???
אשמח לפתרונות נוספים
בטוח שזה פייפאל ולא הדואר/ויזה/פיוניר? בתמיכה של פייפאל -->
01/09/14 11:23
106צפיות
טוענים שזה הדואר/ויזה..
 
איך אפשר למשוך את הכפסים חוץ מלבנק?
האם חיבור חשבון בנק של פיוניר עובד? ומה בנוגע לחיבור כרטיס על שם אחר?
º
מה ההבדל בין Relist לבין Sell Similar ?
26/08/14 11:30
32צפיות
º
Relist זה בלי עמלת ליסט ברוב המקרים
26/08/14 13:01
32צפיות
כתבתי בעבר על ההבדלים הפרקטים ביניהם
26/08/14 14:49
66צפיות
חפש בארכיון הפורום.
 
תשובה
27/08/14 07:47
46צפיות
"SELL SIMILAR" - בעיקרון אתה יכול לפרסם את אותו מוצר דרך אותו המוצר כשהוא עדיין פעיל.
למשל , פרסמת מטבע מסויים ויש ברשותך מטבע נוסף זהה , אתה פשוט נכנס למכירה הקיימת ודרכה לוחץ SELL SIMILAR ופשוט מעלה את אותו פריט . כמובן שתצטרך לשנות לפחות מילה אחת בכותרת כדי שלא יהיה לך כפל מכירה דבר שגורם לליסט השני להיות חבוי עד לביד הראשון באוקשן או מכירה בBIN. במידה והראשון באוקשן וה SELL SIMILAR ב - BIN או להפך , אז אין לך שום בעיה. זה פשוט כלי נוח לשכפל ליסטים תוך שניות ספורות.
 
ב"RELIST" -  המכירה חייבת להסתיים כדי לעשות לה RELIST.
מבצע ליסטינגס חינם
26/08/14 10:07
42צפיות
אחרי תקופת ייבוש ארוכה, שוב מגיע מבצע העלאות חינם: 2500 ליסטינגס
לתקופה 26-30 באוגוסט.
כמו תמיד, כדאי לקרוא את תנאי המבצע.
בהצלחה!
 
מוכר מאליאקספרס רוצה לעשות לי ריפאנד לפייפאל האם זה בטוח?
26/08/14 09:14
31צפיות
קניתי כיסוי לפלפאפון ממוכר עם הרבה פידבקים, הכיסוי הגיע אבל אני לא אשתמש בו כי הוא לא מכסה כמו שצריך את המכשיר.
נתתי למוכר 4 כוכבים, באופן ממש מפתיע המוכר יצר איתי קשר וניסה לברר מה הבעיה,ף אחרי ששלחתי לו תמונה הציע זוכוי של חצי ממחיר העסקה לפייפאל.
יש לציין שזאת ממש לא הייתה הכוונה שלי אלא רק כדי שקונים אחרים ידעו שהכיסוי לא באמת מתאים ב 100%.
המוכר מבקש את חשבון הפייפאל שלי כיוון שאינו יכול לעשות זיכוי לכרטיס אשראי, האם יש איזהשהו סיכון בנתינת חשבון הפייפאל (בעצם המייל שאיתו אני רשומה לפייפאל)?
º
בהחלט, למה לא? נשמע כמו אחלה מוכר
26/08/14 13:46
14צפיות
Automatically relisting ?
26/08/14 06:47
26צפיות
אני מבין שזה בדף ריכוז המכירות . אחרי שבחרתי את הליסט אני לא מוצא     Click Automation Rules above the listings, and then select Assign
 
 
 
Automatically relisting items
 
You can choose whether to:
 
To assign automation rules to listings:
Locate the listings in the Active or Scheduled view.
Select the listings you want to assign rules for.
Click Automation Rules above the listings, and then select Assign.
Select the rule you want to assign.
Click Assign.
עדיין מחפש את הABOVE..... איפה אני מבצע את הבחירה?
30/08/14 07:37
Click Automation Rules above the listings, and then select Assign.
 
בדיחה עם מסר בצידה
25/08/14 21:47
141צפיות
אתחיל בבדיחה:
 
לחנות גדולה הגיע אדם להתקבל לעבודה בתור מוכר. במהלך הראיון המנהל שואל אותו:
- האם יש לך ניסיון במכירות?
הגבר הצעיר מגיב:
- כמובן! מאיפה שבאתי – עבדתי כאיש מכירות מצליח. 
המנהל חיבב את האיש הצעיר, ולכן החליט לקחת אותו לתקופת ניסיון:
- תתחיל לעבוד עכשיו.
היום הראשון בעבודה היה מאוד לחוץ, אבל הבחור הצעיר הצליח להתגבר על כל הקשיים. בסוף היום, המנהל ניגש אליו ושאל:
- ובכן, כמה אנשים שירתת היום?
- אחד.
- אחד??? בקניון שלנו, כל אחד מהמוכרים משרת בממוצע 20-30 לקוחות שעושים רכישות ביום. כן! טוב, איזה סכום של כסף השאיר הלקוח שלך בקופה שלנו? 
- 102 אלף 516 דולר.
- מה? 102516 דולרים? מה מכרת לו???
- ראשית, מכרתי לו קרס דיג בגודל קטן, אז בינוני ואז גדול. אחר כך מכרתי לו את החכה האופנתית ביותר. כשהוא ארז את הרכישות האלה, שאלתי אותו איפה הוא הולך לדוג - הוא סיפר איפה, ואמרתי לו שבמקום הזה הוא לא יצליח לדוג ללא סירה. 
ירדנו למחלקת הסירות ויעצתי לו לקנות סירת דיזל נחמדה. הוא אהב אותה מאוד, אבל פקפק בכך שמכונית הספורט שלו תוכל לגרור את הסירה. לכן הלכנו לראות רכבים למכירה, ועצרנו על ג'יפ פאג'רו. זה כל הרכישות שהלקוח שלי עשה היום...
המנהל הקשיב לסיפור של העובד בתדהמה רבה. לאחר שסיים, הוא שאל את המוכר:
- האם אתה רוצה להגיד, שהאדם בא לקנות קרס דיג בגודל קטן, ובסוף קנה סירה וג'יפ?
- לא-לא. הוא בא אלינו כדי לקנות חפיסת טמפונים לאשתו. ואמרתי לו, שאם סוף השבוע שלו כבר הרוס, אז למה שלא ייצא כבר לדיג...
 
למה אני מספר לכם את זה? לא כדי לצחוק אלא כדי להמחיש לכם כמה חשוב תהליכי מכירה שנקראים upsell ו cros sell
תמיד כשפונה אלי קונה בקשר למוצר אני מציע לו כמה יחידות מהמוצר עם הנחה או מוצרים דומים לו או מוצרים משלימים לו.
כמעט תמיד לקוחות קונים עוד. למעשה הם מאוד ישמחו אם תציעו להם עוד, הם צמאים להוציא כסף , אתם רק צריכים לעזור להם.
זה טעות לקרוא לזה "לדחוף" , לקוח שלא רוצה לא קונה, מציעים לו וזה נהדר אם לקוח אומר כן, ההרגשה נהדרת של הצלחה במכירה.
צריך להיות רגישים ולא להיות pushy מדי. זה כבר לא נעים.
 
בהצלחה במכירות
ענק! ממש צחקתי. השבוע פעמיים פנו אליי לקוחות והצעתי
25/08/14 21:56
105צפיות
להם בדיוק כמו שכתבת הנחות ועוד מוצר בעוד הנחה. לצערי לא חזרו אליי. לא נורא. כמובן לא אפסיק לנסות. תודה על הסיפור הנחמד עם מוסר ההשכל.
º
אל תפסיק לנסות, זה עובד אצלי ב 99% מהמקרים
25/08/14 23:59
46צפיות
חבל שאף מוכר שפניתי אליו עד היום לא הציע לי דבר...
26/08/14 14:15
52צפיות
אני שמחה אם הם בכלל עונים... יש כאלה שמתעלמים או מייבשים במשך ימים ארוכים עד שטורחים להגיב.
 
º
אהבתי!
26/08/14 14:45
23צפיות
º
לגמרי
26/08/14 19:32
14צפיות
קבלתי זה עתה בסמס דיווח על כך שנעשתה עסקת פיפאל בכרטיס האשרא
25/08/14 20:15
85צפיות
האשראי שלי.
עסקה שאני לא מכירה של משחק מארה״ב. זה לא משהו שיש לשלוח לכתובת מסויימת, זה ניתן וירטואלית.
העסקה על כ-700 שח.
שלחתי את טופס התלונה דרך פיפאל.
פניתי לספק ממנו נרכש המשחק במייל.
האם להודיע לחברת האשראי שלא יקבלו את התשלום (כרגע, אין עם מי לדבר שם). או שזה בניגוד לכללים של פיפאל?
º
בניגוד לכללי פיפל אישרו עסקה בחשבונך שאת לא ביצעת. שאמשיך?
25/08/14 20:44
42צפיות
כלומר, מחר, על הבוקר, מכחישה את העסקה בחברת האשראי. עוד מישה
25/08/14 20:59
54צפיות
מישהו יכול להוסיף משהו מנסיונו?
פעם ראשונה אני למד שמקבלים SMS
25/08/14 21:15
65צפיות
בחשבון paypal שלך העיסקה מופיעה?
אם כן אולי יש ילדים בבית שעשויים לקנות מוצר זה ?
 
אני מקבלת סמס על
25/08/14 21:39
64צפיות
כל עסקה שנעשית בחול ועל על עסקה מעל 500 ש״ח. זה מאד נוח ומרגיע.
לגבי ילדים, יש לי בן שהוא צרכן של המשחקים האלה ואנחנו רוכשים מדי פעם. אין מצב שהוא היה עושה עסקה ללא ידיעתי. וגם אין לו את ססמת הפיפאל שלי.
 
תתפלאי
הודעה זו מכילה תמונות
26/08/14 07:25
43צפיות
בדפדפן כרום בהגדרות מסוימות הוא שומר את הסיסמאות וכל מה שצריך זה קליק לאישור
כך מתקבל עמוד הכניסה וכל מה שצריך זה קליק 
אז תבררי טוב טוב לפני שאת מטפסת על הר גבוה.
מה ברור הוא שהמוצר ישלח אל כתובת כפי שמופיע ב paypal אז זה לא מישהו אחר .
זה מישהו מבני הבית
 
זה כלל לא מפליא אותי. אבל הדפדפן שלי לא שומר את ססמת הפיפאל
26/08/14 08:21
30צפיות
כי אני מקפידה לא לאפשר לו את זה.
לגבי משלוח המוצר
כשרוכשים משחקי רשת יש אפשרות לרכוש את המשחק כמשחק מתנה למישהו אחר, ואז במקום לתת את המייל שלך, אתה מסמן שמדובר במתנה ונותן את המייל של מקבל המתנה. קוד המשחק נשלח אליו. ואליך נשלח אימות.
 
במייל שקבלנו מיצרן המשחק היה כתוב משהו בנוסח, תודה שרכשת את המשחק שלנו כמתנה, הקוד נשלח למקבל המתנה. את המייל של המקבל, לא היה כתוב.
 
ודבר אחרון, הבטחון שלי, בין היתר, נובע גם מהעובדה שברגע החיוב, בני כלל לא היה ליד המחשב אלא היה עסוק באימוני גיטרה. חברות המשחקים בד״כ מחייבות ממש ברגע ההזמנה, כיוון שאין משלוח פיסי אלא וירטואלי.
 
תודה על האזהרה לגבי שמירת הססמה, אמנם זה לא המקרה אבל תמיד טוב להתריע.
º
כרום מציע לשמור ססמאות רבות, לא חייבים להסכים אם לא רוצים
26/08/14 13:49
6צפיות
º
זה שירות שחברות האשראי מספקות חינם, מומלץ
26/08/14 13:49
11צפיות
º
כן, רק היום לא מחר. יש להם טלפון חרום 24\7 בדיוק למקרים כאלה
25/08/14 22:42
17צפיות
זהו, היא נמכרה! חוברת הקומיקס היקרה ביותר איי פעם במצב מושלם
25/08/14 18:52
132צפיות
נקנתה ב 1938 ב 10 סנט ונמכרה אתמול ב 3.2 מיליון דולר.
 
 
וזו הסיבה שאיביי זה מקום מדהים.
אגב , התחום של אספנות זה תחום מטורף כי לקוח שרוצה לשים יד על חוברת מסויימת יישלם הון בשבילה ולכן אני מעודד תחום נהדר זה.
 
יאללה, תעלו לפשפש בבוידעמים, אולי יש לכם אוצר שם.
 
 
 
 
הם קידמו את זה בצורה מטורפת
25/08/14 22:20
78צפיות
כל פעם שנכנסתי לאתר בחודש האחרון כל הדף הראשון היה מכוסה בפירסומת למכירה.
מעניין האם המוכר שילם על הפירסום - והאם הוא לא שילם על זה יותר מהסכום שקיבל...
º
במחיר כזה הייתי טס עם החוברת לקונה
25/08/14 22:40
35צפיות
º
ואו
25/08/14 23:00
30צפיות
נראה לי הקונה עשה עסקה טובה
26/08/14 11:34
43צפיות
ערך של פרטי אספנות היסטוריים רק עולים ועולים ככל זהמן חולף
סטארט אפ ישראלי -מאפשר למוכרים לייבא את המוניטין שלהם לאיביי
25/08/14 17:50
67צפיות
הכלי הוא בחינם ומאפשר למוכרים לייבא מוניטין מפלטפורמות שונות
לתוך איביי. www.erated.co/ebay
כמה שאלות לגבי דואר רשום
25/08/14 17:46
128צפיות
א - במידה ולקוח זכה בשלושה אוקשנים שהסתיימו בו זמנית , הלקוח קיבל קומביינד שיפינג ,האם אתם מעדכנים את אותו מספר מעקב בכל ליסט ?
ב - אנחנו לפני סוף חודש , עמדתי בסטנדרטים של טופ רייטד , אממה , ברגע ששלחתי היום 5 משלוחים (שניים שונים ושלושה עם אותו מספר מעקב) ירדתי ל 84.44 אחוז שמוריד אותי לABOVE STANDARD .
עכשיו אני צריך לכסוס ציפורניים בתקווה שתוך חמישה ימים מספרי המעקב יעודכנו בUSPS ?
האם הייתי צריך לסמן כנשלח , ורק בתחילת חודש להוסיף מספר מעקב ?
מה לגבי משלוחים שאינם לארה"ב , כדאי בכלל להוסיף מספר מעקב או רק לסמן נשלח וזהו כדי לא לאבד אחוזים ???
 
סליחה על החפירה ותודה לכל מי שמוכן לעזור 
º
מקפיץ
26/08/14 07:11
20צפיות
אני אשמח לקצת אינפורמציה
26/08/14 14:10
45צפיות
יכול להיות שלא ממש הבנתי את השיטה החדשה
ת
26/08/14 14:44
56צפיות
1. כן.
2. זה נראה שהמערכת שקולטת את הנתונים של המעקב ואישור השליחה, לא עובדת עדיין בצורה תקינה.
     גם אצלי יש קפיצות לא הגיוניות באחוזים מיום ליום, ולפעמים גם מופיע נתון שגוי על אחוז מספרי המעקב שהועלו.
     פשוט תמשיך לעדכן מספרי מעקב ו"נשלח" באותו היום. אני מעריכה שזה יסתדר בקרוב.
 
 
טלי תודה , ולגבי משלוחים שאינם לארה"ב ?
26/08/14 16:20
33צפיות
זה פוגע בחישוב הכללי ? הרי הם אינם מתעדכנים בUSPS
כדי להיות טופ רייטד פלוס ולקבל הנחה
26/08/14 19:37
42צפיות
מתייחסים רק למשלוחים לארה"ב.
לגבי שאר המדינות, הם נכנסים לחישוב של טופ-רייטד בזירה שלהם.
º
תודה וערב נעים
26/08/14 20:00
13צפיות
customs duty calculator עולמי
26/08/14 15:16
41צפיות
 
 
לשרותכם תמיד
 
 
 
המרת מידות ל-US
25/08/14 16:46
27צפיות
שלום לכולם,
 
הגיע אלי בגד יד ביקני שאני מעוניין למכור. המידות שרשומות עליו הם החלק העליון 38 והחלק התחתון 36. כשאני מעלה את המוצר הוא שואל מה המידות לפי US מה שגם כנראה יעלה את הצפיות במוצר, יש למישהו מושג איך עושים את ההמרה ?
 
תודה,
בבקשה
25/08/14 17:20
22צפיות
 
עם זאת קח בחשבון שבאתרים שונים מוצאים המרות שונות; כדי לבטח את עצמך כמוכר וגם כדי להקל על קוניך (או קונותיך במקרה הזה) מדוד את בגד הים (היקפים, אורכים) וציין אותם באינצ'ים ובסנטימטרים. אם אתה יכול לצלם את הבגד גם לצד סרט מדידה / סרגל (רצוי כזה שיש בו גם אינצ'ים), בכלל מצוין.
תודה הגעתי ללינק הזה, האם Clothing רלוונטי גם שמדובר
25/08/14 17:50
15צפיות
בחלק עליון של בגד ים ?
ורעיון טוב, תודה על התגובה.
למיטב ידיעתי כן; בישראל בגדי ים נמכרים לפי מידות בגדים
25/08/14 18:09
23צפיות
המידות בישראל הן מידות אירופיות (לא בריטיות, הם חייבים להיות שונים ).
º
רב תודות ותודה על המידע בנוגע לבריטיות
25/08/14 19:14
5צפיות
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום