לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

איזה פידבק להשאיר לדעתכם ? :)
18/09/14 07:57
79צפיות
מוכר סיני, מוצר ב10 שח. 
הגיע בזמן סביר אך איכות זוועתית וזרקתי אותו ישר לפח.
המוכר ביצע החזר בלי להתווכח ובלי שום בעיות.
אז ברור שהפידבק הוא positive אבל לסמן גם הכל 5 כוכבים? לרשום שהמוצר היה זוועה? 
 
ברור לי שזאת התלבטות שטותית אבל עדיין הייתי שמח לשמוע מה הייתם עושים.
פידבק חיובי
18/09/14 08:48
70צפיות
הכול חמישה כוכבים למעט מוצר כפי שתואר - את זה תשאירי ריק או תמלאי 3 כוכבים אם את שואלת לדעתי.
במלל: שירות לקוחות מצוין, קיבלתי החזר על מוצר פגום.
 
שנה טובה שנה של רגיעה :) שלווה וכמובן בגדלת המכירות
18/09/14 07:01
27צפיות
הגדלת החיוך והתחושה של ההצלחה האישית .

 
 
º
מה קורה בדואר ? מתעכבת לי חבילה-האם שוב יש שביתה ?
18/09/14 06:49
70צפיות
מה שיפה עם דואר ישראל
18/09/14 08:48
136צפיות
היא שגם בימי שגרה לא ברור אם יש או אין שביתה, וזה מספר את כל הסיפור. 
 
אין שביתה, יש עיצומים... חבילות מתעכבות זה שכיח
19/09/14 16:27
68צפיות
מתי נשלחה החבילה ומאיזו מדינה? האם יש מספר מעקב? האם מדובר בסכום מעל $75?
החבילה נשלחה מאנגליה
20/09/14 16:16
36צפיות
יש מספר עוקב, מתחת לסכום שצויין (סכום של כ-25 פאונד).
דורון
מתי נשלחה? מה מראה מספר המעקב?
20/09/14 16:28
29צפיות
אגב, אני ממתינה לחבילה מבריטניה שנשלחה אליי בתחילת אוגוסט... לצערי אין לי מספר מעקב אז אין לי מושג היכן נתקעה ואם אי פעם תגיע אליי... חבילות אחרות מבריטניה כבר הגיעו אליי, אם כי בממוצע תוך כשבועיים-שלושה... בעבר חבילות מבריטניה היו מגיעות תוך עשרה ימים לכל היותר, פעמים רבות פחות משבוע. אה, אלה היו הימים.
שלום ברצוני לקנות מקרן לקולנוע ביתי
18/09/14 04:14
66צפיות
1. האם יש מיסים כלשהם אם זה מחיר מתחת ל 1200 שקלים 
2. האם סוג המשלוח קובע האם יהיו מיסים DHL EMS  וכו...
3. אם יש מיסים כיצד אוכל לחשב אותם 
דוגמא למקרן . :
בבקשה, טבלת המסים של המכס:
19/09/14 16:32
40צפיות
סוג המשלוח יכול להוסיף עמלות נוספות לחברת השילוח, קרא את הרשומה הבאה בבלוג "הציידת":
לגבי סוג המקרן, ממליצה להתייעץ בפורום "אודיו וקולנוע ביתי".
 
 
מעוניין לקנות יוזר של WWB
17/09/14 22:50
51צפיות
שלום
 
מעוניין לקנות יוזר
אפשר להשאיר לי הודעה בפרטי או להשאיר מס' טלפון 
 
תודה 
מוכר חסם אותי בפייסבוק
17/09/14 22:47
183צפיות
מדובר במוכר V-JAPAN.
לפני כשנה רציתי לרכוש ממנו מוצר שאלתי אותו שאלה.
ואז כשרציתי לקנות לא יכלתי, אז קניתי ממוכר אחר.
בהתחלה חשבתי שזה תקלה נקודתית ולא חסימה
 
עכשיו רציתי לקנות עוד מוצר, ומסתבר שזה מאותו מוכר.
ושוב אני לא יכול.
 
האם מוכר יכול לחסום אותי ללא סיבה מוצדקת? יש למי להתלונן?
מעבר לזה
17/09/14 22:50
133צפיות
המוכר הזה ניראה לכם מספיק אמין?
המוצר הזה יותר זול אצלו בכ9 דולר
 
אין מה לעשות זו זכותו המלאה
17/09/14 22:54
111צפיות
להתלונן לא יעזור לך
אתה בטוח?
17/09/14 23:01
98צפיות
באיזה זכות מוכר יכול לסרב למכור לי מוצר ללא סיבה?
 
אני לא יודע את חוקי איביי, אבל נניח חנות ברחוב לא יכולה לסרב למכור לבנאדם מוצר.
כן, בטוח.
17/09/14 23:57
92צפיות
מוכר יכול לקחת שם משתמש של מישהו ולחסום אותו.
למה? ככה.
יש כלמיני סיבות; ורק לפי הגישה שלך: "באיזה זכות מוכר יכול לסרב למכור לי", והקלות בה אתה מחפש להתלונן-
עושה רושם שהמוכר עשה נכון.
 
מי בכלל רוצה לקנות ממישהו שלא רוצה למכור לו?
 
יש הרבה קונים שאני איכשהו יוצא מהם בשן ועין
18/09/14 08:46
110צפיות
ואז אני מיד רץ לחסום אותם שלא יקנו אצלי שוב.
יש המון אנשים שהם פגע רע, שאיפה שהם עומדים לא יצמח דשא לעולם, ולכן כדאי לחתור לניתוק.
לכן זכותו המלאה של מוכר להחליט שהוא חוסם אדם או מדינה. 
להתלונן אתה יכול אבל איביי לא יעשו דבר בעניין מכיוון שהם הפלטפורמה שמאפשרת את הפיצ'ר הזה - משמע הם לגמרי בעניין. 
זכותו לא למכור לך; למה להתעקש לקנות דווקא ממנו?
19/09/14 16:26
59צפיות
גם לך עדיף לא לקנות ממי שלא רוצה למכור לך.
עונה
19/09/14 16:35
71צפיות
כי זה פשוט חוצפה לחסום בנאדם ללא סיבה.
מעבר לזה כמו שלחנות בדיזינגוף אסור להגיד "לך לא בא לי למכור", כך גם כאן אסור שתהיה אפליה כזאת או אחרת.
בכל מקרה כבר מצאתי מוכר שבעבר קניתי ממנו מוצר ויש לו גם את המוצר הזה אז אני כבר אקנה ממנו ב2 דולר יותר.
 
-
שאלה
אותו מוכר באיביי TOP SELLER שאמר שיש לו את המוצר, שלח לי בקשה לתשלום בPAYPAL בפירוט כתוב שם המוצר שאני צריך.
- המכירה הזאת תקינה? אני מוגן אכשהו?
אולי יש לו סיבה; ואם הוא חוצפן, שוב, למה שתרצה לקנות ממנו?
19/09/14 16:37
56צפיות
למיטב ידיעתי גם לחנות בישראל מותר לא למכור לך, אבל היא לא יכולה לעשות זאת ע"ס אפליה אלא מסיבות אחרות.
 
אותו מוכר שקנית ממנו, האם ביצעת את הקנייה באיביי ואז הוא שלח לך חשבונית? כי אחרת לא ברור לי איך יש לו פרטי פייפל שלך (אלא אם כבר שילמת לו בעבר). תן עוד מידע כדי שנבין איך בוצעה העסקה.
חנות זה מקום ציבורי הם לא יכולים לסרב למכור לי
19/09/14 16:39
35צפיות
זה מוכר שקניתי ממנו סכין מטבח לפני כמה חודשים.
אבל המוצר הספיציפי שאני רוצה עכשיו אין לו למכירה באיביי. - הוא רק שלח לי חשבונית לתשלום.
חנות היא מקום ציבורי בבעלות פרטית
19/09/14 16:46
53צפיות
וכאמור, למיטב ידיעתי יכולים לסרב (לא להפלות) ואם יש להם סיבה טובה מספיק כנראה גם תעמוד לצדם בבית משפט אם ייתבעו. בד"כ זה לא קורה כי חנויות מעוניינות למכור.
 
בכל מקרה איביי אינה בישראל ולא כפופה לחוקי ישראל, ולפי כללי איביי למוכרים יש זכות לחסום קונים מסיבותיהם שלהם.
 
לגבי המוצר שאתה רוצה, מה זאת אומרת שהוא שלח לך רק חשבונית? זו פעולה שניתן לבצע אחרי שקנית את המוצר, אלא אם כבר קנית ממנו בעבר ויש לו פרטים שלך בפייפל. האם קנית מהמוכר הזה בעבר? האם העברת לו את כתובת הדואל שלך בפייפל?
מגיב
20/09/14 00:12
34צפיות
קניתי ממנו בעבר באיביי, אך לא מסרתי לו את כתובת הדואל שלי.
אם קנית ממנו מסרת לו את הדוא"ל, מספר הטלפון שלך והכתובת איפה
20/09/14 02:42
37צפיות
אתה גר
השאלה היא
20/09/14 09:11
31צפיות
האם קנייה כזאת היא קנייה בטוחה?
º
היא קנייה שכפופה להגנות של פייפל, אבל לא של איביי
20/09/14 14:17
14צפיות
מאותה סיבה מוכרים מסויימים מסרבים למכור לישראל
20/09/14 16:31
39צפיות
בין אם מהסיבה שהמחיר יקר מידי או כל סיבה אחרת (שלא נדע מהי לעולם בחלק מהמקרים), לדעתי אין הבדל בין השניים.
אולי רק העלבון שנחסמת.
אגב, עם או בלי קשר - לפעמים זמן מה אחרי שאני מזמינה ממוכר מסויים, והמוצר מגיע והכל בסדר - הוא מפסיק לשלוח לישראל. זה קרה לי ולמכרים שלי לא פעם.
 
האפליקציה בנייד שונתה כך שאי אפשר
17/09/14 20:19
57צפיות
לשתף ליסט בטויטר. אפשר עזרה?
 
הזמנה מאייבי
17/09/14 19:11
135צפיות
הזמנתי משקפי שמש שכתוב לגבי המשלוח עד חודש 
להגיע האם זה הגיוני ?? כי הם הגיעו לי לאחר 25 יום 
*חשוב לציין המוצר נשלח מהונג קונג , ועוד שאלה מקווה שתוכלו לעזור לי 
איך אני יכול להכנס לפוסטים שכתבתי גם אם הם לפני שנה 
הנה המוצר שהזמנתי ודיברתי עליו
17/09/14 19:15
84צפיות
מה לא הגיוני? הוצהר משלוח עד חודש, הגיע עד חודש, כפי שהובטח
19/09/14 16:33
47צפיות
אם אתה מתכוון להודעות שכתבת בתפוז, אתה יכול להיעזר בחיפוש (למעלה משמאל בסרגל הכחול). יש גם "חיפוש מתקדם" שבו אתה יכול לחפש הודעות של גולש מסוים, למשל אתה.
הזמנה מאייבי
19/09/14 23:36
42צפיות
עכשיו ממה שהבנתי המשקפיים אמורים להגיע בהזמנה מחו"ל עם 
הקופסא של המשקפיים נכון ? אם לא תקנו אותי כי יכול להיות שברגע שביצעתי 
את ההזמנה לא הבנתי נכון 
º
טועה
19/09/14 23:49
20צפיות
אז מה הסעיף שרשות box
20/09/14 00:08
38צפיות
כשאתה רוצה לבחור את המשקפיים יש אפשרות לקנות רק את הקופסא מה ז"א ? 
הכוונה גם הייתה שאם לא הבנתי נכון את ההזמנה תסבירו לי גם למה 
אתה יכול להזמין קופסה בנפרד
20/09/14 09:49
29צפיות
אם הזמנת משקפיים בלבד תקבל משקפיים בלבד. ללא קופסה. אם סימנת את הסעיף של הקופסה תקבל רק קופסה ללא משקפיים
המשך הזמנה של המשקפיים
21/09/14 11:35
7צפיות
איפה אני בוחר את האפשרות שהמשקפיים שיגיעו אליי בהזמנות שאני מבצע 
עם קופסא ?? 
º
יתרונות וחסרונות של פייפאל עסקי?
17/09/14 18:31
27צפיות
Import charges
17/09/14 17:42
157צפיות
פתאום התחילו לחלוב אותנו ב"הוצאות יבוא".
זה סכום שעושה את הקניה לא כדאית  וקיים גם על מוצרים שערכם 2 דולר שאין עליהם כל מס.
מישהו יודע איך נפטרים מזה או שבאמת הגיע הזמן למצוא מקום אחר לקניות?
והנה דוגמא
17/09/14 17:45
98צפיות
שימו לב למחיר השילוח!!
אולי מנסים להסביר למוכר, ומציעים משלוח רשום כדי להגן עליו
17/09/14 18:07
85צפיות
מנסים להסביר למוכר שהוא תוקע לעצמו מקל בגלגלים. אכן אנו מעונינים במשלוח בינלאומי. אך עם מחיר כזה לא סביר שלקוח בינלאומי סביר יקנה. לאור זאת, אולי כדאי שישתמש בשירות הדואר הבינלאומי של המדינה שלו? הכונה לדואר שלהם. לא לחברות השילוח, שגם איתן יש בעית מחיר. יתכן שהמוכר סבור שהדואר שלהם לא אמין. האם משלוח רשום לא אמור להגן עליו מהבעיה של אמינות הדואר שלהם? אך כדאי לצין שלפריטים קטנים, עלות הרישום היא גם בעיתית, אז אולי כדאי שיציע גם רגיל.
מקריאה נוספת עולה
17/09/14 18:24
74צפיות
שזו חברת בת של פייפאל.
פשוט גוזרים עלינו קופון.
בינתיים ראיתי שזה על מוצרים מארהב. מהמזרח עדיין אין.
האם זה פשוט? האם לשלוח לאיביי העתק הפניה למוכר?
17/09/14 18:44
56צפיות
עד כמה שאני מבינה, ולא ממש בדקתי, חברת התיווך היא של איביי. או של פייפאל. או מי שלא יהיה. אז זה גם מספק עבודה בארה"ב. וגם עומד בסטנדרטים אמריקאים, כמו למשל שילוח בינלאומי שכנראה אינו באמצעות הדואר. ומוסיף גם שילוח, עבודה ומרכזים לוגיסטיים בתוך ארה"ב. האבל הוא שיש בעיה די גדולה עם מוכרים אמריקאיים. הם לא רוצים לשלוח לחו"ל. למה להם? האם השוק האמריקאי לא היה בעבר מספיק גדול כדי לא להתעסק עם כאב הראש של חו"ל? כמובן שגם לאיביי הגישה הזו מציבה אתגר. אז איביי נסתה לעשות למוכרים האמריקאים דרופשיפינג של ההתעסקות עם מכירה לחו"ל. אולי גם את איביי צריך לשכנע שעליה למצוא פתרון מוצלח יותר. אולי היא תזכה במוכרים, אך תאבד את הקונים?
ולמה לא פשוט לחפש מוכר אחר?
17/09/14 19:03
44צפיות
שורו הביטו וראו
כל תוצאות החיפוש מהזול ליקר. מיינו לפי ראות עיניכם. מי שרוצה להשתמש בתכנית השילוח הבי"נל של איביי שיבושם לו. יש הרבה מוכרים עם עלויות שילוח סבירות בהחלט
לא פשוט לחפש מוכר אחר כי זה עדין לא פותר את הבעיה העקרית
17/09/14 20:52
38צפיות
אני מניח שגם ניליביצילי מעונינת לקבל הרבה מוכרים אפשריים לכל מוצר שתחפש. הבעיה שאני רואה היא שלפעמים אין הרבה תוצאות עם משלוח בינלאומי זול. ומה שיש, זה המשלוחים של איביי. או תחליפים שלו, למשל חברות כתובת בארה"ב. עדין, לטעמי, משלוח יקר.
ארה"ב נחשבת השוק הגדול בעולם. אז כך גם למוצרי יד שניה. גם אם סין כבר עברה אותה, השוק הסיני, בודאי למוצרים משומשים, לא נגיש לי בכלל.
º
זה מה יש. תתמודד. לא תשנה את זה
17/09/14 21:08
25צפיות
לא המוצר חשוב
17/09/14 21:19
38צפיות
פיספסת את העיקר,
פייפאל העבירו לקבלן את הטיפול במשלוחים והוא גובה מהם עמלה ואנחנו משלמים יותר, יתרה מזו, הקבלן גובה מראש תשלום על מכס בארץ שברוב המקרים לא קיים.
זו שליחת יד לכיס הקונים.
טוב
17/09/14 21:34
37צפיות
לא פייפאל. איביי. ושוב. לא פיספסתי כלום. בא לך להילחם תילחם זה המצב. יש מוכרים שלא משתמשים בשרות הזה. חפש אותם
לא קבלן ולא פייפל; זה Global Shipping Program של איביי
19/09/14 16:43
63צפיות
תכנית שהייתה קיימת כבר לא מעט זמן ובשנה האחרונה ישראל צורפה אליה. חשוב להבהיר שהצירוף אינו אוטומטי, מוכרים לא חייבים להשתמש בשירות התכנית אלא יכולים לשלוח ישירות לאן שהם רוצים ורבים עושים זאת. התכנית מאפשרת למוכרים אמריקניים להוריד מעצמם את הטרחה במשלוח בינ"ל ע"י שליחת המוצר מקומית לאיביי (בתוך ארה"ב) ואז איביי שולחת בשמם לכל העולם (עם דואר שליחים עד הבית) וגובה מראש את כל העלויות, כולל מסים. יש בעיה שהתכנית הרבה פעמים גובה מסים לא רלוונטיים...
 
נראה שמשהו פה באמת לא סביר מבחינת עלות המשלוח; במקרה כזה הייתי פונה למוכר במסר ומסבה את תשומת לבו לבעיה. בכל מקרה מוצר כ"כ קטן אין סיבה לא לשלוח ישירות, הוא יכול לשלוח אותו First Class international ויהיה מספר מעקב לישראל (יתקבל כאן כרשום) והוא מכוסה לגמרי. כמובן, אם הוא לא רוצה לשלוח ישירות ומעדיף לא להתעסק בכך, אין מה לעשות... אבל מוכרים רבים מעוניינים למכור ולפעמים לא כ"כ מודעים למחירים או לאפשרויות השונות, וכשמעדכנים אותם הם שמחים לשתף פעולה.
יש פתרון לכל עניין
21/09/14 20:55
13צפיות
שיחה קטנה עם המוכר, והעברה של העסקה לאינוויס בפייפאל וחסל
לא ביד באיביי ולא בטיח...
ה"גלובל שיפינג פרוגם" היא דבר מחריד. והאימפורט טקס הוא השיא!
23/09/14 00:27
11צפיות
אני קונה באיביי כמעט מראשיתו והתוכנית החדשה הזו היא התעללות לשמה.
זה התחיל בקטנה, הכתובת שלי לקבלת משלוחים היא ת.ד, כאלה הן הכתובות פה,
אבל בתוכנית אי אפשר לשלוח בשום אופן לת.ד, החלפתי כתובת, אבל זה לא
הספיק היו ים של ארורים והמחלקה הטכנית של איביי זוועתית. אבל זו הייתה רק ההתחלה!
פעמים רבות כשאני רואה מוצר שלא נשלח לארץ אני מבקש מהמוכר כי יאשר לי לשים
ביד וישלח וכמעט כל המוכרים מסכימים. עם ה"גלובל שיפינג", הם לא יכולים להסכים. ככה אני צריך לשלם
על משלוח יקר  לארץ מארצות הברית.  בעבר אם שמתי ביד עם כתובת ישראלית אבל המוכר השתגע
עם משלוח, הייתי שולח  לארצות הברית, אבל "בגלובל שיפיניג" ,אי אפשר לשנות כתובת
ואתה תקוע רק עם אופציית משלוח אחת!, אבל זה עוד כלום לעומת האימפורט הכלול החדש
הזה, שמחייב אותך להתכתב עם המוכרים במשך שעות ולהתחנן אלייהם אולי הם מוכנים
לקבל תשלום בפייפל. אני לא יודע מה לעשות, לפני יומיים קניתי צילום ב220$ ופתאום
אני צריך לשלם עליו 300$. אני קונה צילומים שנים, בחבילות חוקיות המכילות חשבונית,
ואף פעם לא גבו ממני סכומים כאלה. זה פשוט סיוט, ומבחינתי אין תחליף לאיביי. מבעס לאללה.
 
ויזה דולר של דואר ישראל היא שולחה של פיוניר ? הבדלים ?
17/09/14 15:30
56צפיות
באתר הדואר רשום בצד שאני נכנס לחשבון ויזה דולר שהשירות עובד על פיוניר, באתר פיוניר (אין לי שם חשבון) שאני לוחץ My account אני נשלח למסך ההתחברות של דואר ישראל לויזה דולר (!!!) 
השירות הוא זהה בשני המקרים פרט לעבודה שחשבון ישירות מפיוניר נחשב לחשבון בנק אמרקאי ? ההבדלים הם גם בעמלות ?
מישהו ערך השוואה או התנסה גם וגם ויכול להסביר?
האמת שהשימושים די דומים בשניהם מדובר על יתרה דולרית 
אז מה בכל זאת ההבדל ?
 
תודה 
 
ההבדל המשמעותי הוא
17/09/14 16:48
61צפיות
שבאמצעות הפיוניר אתה מקבל מספר חשבון בנק אמריקאי שמאפשר לך גם פעילות באמזון.
בויזה דולר הכספים נכנסים לך לבנק ישראלי ואילו בפיוניר לבנק אמריקה.
מעבר לכך לא בדקתי את ההבדלים.
באם תרצה להתחבר לפיוניר ממליצה לך את הקישור הבא, שבאמצעותו תזדכה ב 25$ לאחר קבלת 100$ ראשונים לכרטיס הפיוניר:
 
אני אישית העברתי את כספי הפייפאל בדולר לכרטיס הפיוניר, ובהמשך לחשבון בנק ישראלי בדולרים.
זה חסך לי כמדומני כ-1% עמלות, שזה לא חסכון משמעותי, אך ע"י כך הזדכיתי במיידי ב 25$ שנבעו מפתיחת החשבון.
 
 
תודה ! איך עובדת העברה ?
17/09/14 18:38
32צפיות
מה העמלות שאני משלם בדרך ?
מפייפל->פיוניר->לחשבון בארץ
 
מפיפל->פיוניר  אין עמלה נכון? ראיתי שחינם לחשבון בנק אמרקאי
פיוניר->לארץ יש עמלה של אחוז אחד ? 
הכסף בחשבון שלי מתקבל בדולרים או שקלים? אם שקלים ממרים לי אותו בשער הדולר יציג או של הבנק ?
 
תודה 
כמה זמן יש לצד השני להגיב על מחלוקת בפייפאל ?
17/09/14 14:51
47צפיות
שלום לכולם
 
קניתי משהו מחנות סינית לפני כמעט חודשיים. הפריט לא הגיע ובמעקב נאמר שהפריט הוחזר לשולח.
המוכר טוען שלא קיבל חזרה כלום ושאם זה לא יגיע תוך שלושה חודשים הוא יזכה אותי. לא הייתי מוכן לחכות שלושה חודשים ולא לסמוך על טוב ליבו של המוכר ולכן, בפעם הראשונה בחיי, פתחתי dispute בפייפאל (אני משתמש שלהם מאז שנת 2002 בערך ועד היום לא הייתי צריך).
כרגע הסטטוס הוא ממתין לתגובת הצד השני ורציתי לשאול כמה זמן יש לצד השני להגיב (כרגע זה ככה כבר שלושה ימים) ?
 
תודה
נדמה לי ששלושה ימי עסקים
19/09/14 16:49
25צפיות
בטח כתוב איפשהו בנוהלי פיפל; אתה יכול להיעזר בגוגל ולחפש (אין לי פנאי לכך כעת). בכל מקרה, כשתהיה לך אפשרות להסלים את המחלוקת תופיע לך אפשרות כזאת.
שתי שאלות
17/09/14 13:24
41צפיות
1. נרשמתי לתכנית "הגדלת זמן החזרת המוצר" לחגים לפני יומיים, ובדשבורד שלי עדיין מופיע ב-... holiday returns 0 out of 
האם כך זה אמור להיות עד נובמבר? הבנתי שזה אמור להתעדכן מיד?
2. אחרי אין ספור שכתובי כותרת ופרטי מוצר אני לא מצליחה להפטר מההודעות בסלינג מנג'ר (וזה כבר הפך לעניין עקרוני אצלי..) update title; add item specifics
יש מצב שמגיעים שם להתאפסות מתישהוא או שלנצח הם יחפרו עם העניין הזה? מישהו הצליח להשביע את רצון האלים?
טרמינולוגיה שונה
17/09/14 13:01
50צפיות
במקום case זה נקרא מעכשיו request. שמתם לב?
º
הם הרי גם שינו את המינוח ל-eBay Money Back Guarantee
19/09/14 14:42
3צפיות
º
למה לא רשום כמות שנמכרה ממוצר באיבי?
17/09/14 13:01
32צפיות
º
אולי כי ... לא נמכר כלום
18/09/14 00:25
6צפיות
º
תלוי בסוג המכירה, באופן שבו המוכר העלה אותה
19/09/14 14:44
4צפיות
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום