בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

מספרי מעקב וטופ רייטד
02/07/14 10:19
232צפיות
בהמשך לדיונים בעבר על validated tracking number, רציתי לשתף שאצלי המספרים משתנים מדי יום.
לפעמים אני עוברת את ה-90% ולפעמים אני לא מגיעה לכך, ומדשדשת על 87-88%.
בשבוע שעבר שוחחתי עם מי שמטפל בנושאים הטכניים באיביי ישראל (עמי) והוא אמר (כפי שציינתי כבר) שהמספר מקבל תוקף
רק כאשר הוא נסרק במערכת של USPS. הדרך היחידה להגיע ל-90% היא לשלוח לעיתים קרובות, אפילו מדי יום.
אגב, את הקישור של מספרי המעקב לכל העולם דרך 17TRACK ולארה"ב דרך USPS ישירות במערכת של איביי, עשו בישראל.

אני מפסיקה החודש לשלוח דרך בית המיון (שירות ליצואן) ומתחילה להוציא מדי יום-יומיים בסניף המקומי (מביאה להם שק מבויל בלי להמתין בתור).
אני אעדכן לגביי ההשפעה על מהירות סריקת המספרים בארה"ב.
טלי אני חושב שטעות בידייך
02/07/14 13:16
156צפיות
גם שילוח יום יומי דרך הסניף, שם החבילות מבלות עוד חצי יום בממוצע, לא יתן לך את ה-90% המיוחל.
אני אפילו אגזים ואומר שגם שילוח יום יומי בשירות ליצואן, שזה הדרך הכי קרובה "החוצה", לא מעניק חסינות מאחר וגם לדואר יש 24-48 שעות דיליי עד להעברת הקבצים ל-USPS.

מכאן המסקנה היחידה שמתבקשת היא שהסטטוס הראשוני יהיה בשאילתה למאגר המידע של דואר ישראל.

כך, לשיטתי, הסטטוס של: The item was sent to Norway by airmail on 01/07/2014 יופיע במערכות איביי והוא יהיה הקובע לעניין מספר מעקב ולידי.

כדי שזה יקרה צריך שהשאילתה של איביי תהיה לא ל-USPS ול17TRACK  כי אם לדואר ישראל (אנגלית):
http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsear...

זאת הדרך היחידה שבמסגרתה ההנחה הזאת תהיה שווה משהו ולא אות ריקה מתוכן.

אני כבר לא מדבר על שת"פים של איביי עם דואר ישראל שיאפשרו להפיק מסמכי משלוח כמו שהם עושים עם כל העולם.
גם הפסקתי לצפות שדואר ישראל יזיזו אצלם משהו ויתנו סטטוסים יותר מפורטים.

זה ה-basic של ה-basic ולנוכח החידלון של דואר ישראל בפיתוח המוצרים שלהם בעידן המידע, המעט שאיביי יכולים לעשות זה לפתח שאילתה לחברת הדואר שלנו ולא להשתמש בצד ג' שעד שהוא מעדכן סטטוס זה כבר אבוד מבחינת ההנחה.

זה המעט שאני מצפה מאיביי.
השירות ליצואן
02/07/14 13:27
124צפיות
מזייף כבר תקופה ארוכה, עוד הרבה לפני השביתה. ראיתי שחבילות יוצאות מהארץ לפעמים גם שבוע אחרי המסירה, והרבה פעמים 3-4 ימים אחרי.
לכן, אני לא רואה עדיפות לשלוח דרכם. בסוכנות שאני מוסרת בה כרגע, יש איסוף דואר 3 פעמים ביום (כמו רוב הסניפים).
עד כמה שראיתי, שליחה דרך סניף/סוכנות מקומי, מוסיפים בד"כ רק עוד יום למשלוח. הרבה יותר קל לי למסור יומיומית ליד הבית, מאשר לנסוע לשירות כל יום.

לא מאמינה שישנו את השאילתות. חברה כל כך מקובעת כמו איביי, לא ממהרת לעשות שינויים בהחלטות שלה.
בכל מקרה, אני אמשיך לעדכן לגביי שליחה בסניף, כדי שאפשר יהיה להשוות לשליחה דרך השירות.
תמשיכי לעדכן
02/07/14 14:04
85צפיות
ואני, ששולח דרך שירות ליצואן 4 פעמים בשבוע אעדכן.
ונראה אם הנתונים עושים שכל.

אני בכלל הדעה שהלחץ שלנו צריך להיות מול איביי ישראל (כמו שהוסיפו שאילתה ל17track יכולים לעשות את השאילתה לאתר הדואר המקומי) אבל אולי עוד חזון למועד.
º
סבבה. אני אמשיך לעדכן.
02/07/14 14:49
46צפיות
אוי ואני במו"מ איתם לעבוד דרכם.
04/07/14 18:43
41צפיות
איזה מרגיז זה.
אני חושבת שהבעיה היא
06/07/14 10:48
16צפיות
רק בדואר רשום. אם אתה שולח EMS/ECO הם מקבלים עדיפות ראשונה ביציאה לחו"ל.
eco לא ניסיתי-עדיין
06/07/14 18:14
8צפיות
ems לא רע
3 פעמים ביום איסוף?
05/07/14 03:38
30צפיות
איפה???
אולי דואר מרכזי, אני מכיר פעם ביום בערך בעשר בבוקר בסניף השכונתי
אני שולחת מידי יום יומיים בסניף המקומי
02/07/14 13:28
106צפיות
התוצאות טובות אבל אחת לכמה חבילות יש פספוס של התוקף (והבעיה היא USPS) המספר פשוט לא מופיע כלל אצלהם במערכת עד שיש מסירה ללקוח (ואז בעצם זה לא משנה לי מבחינת הסטטוס שלי).  זה קורה לחבילה אחת או שתיים מתוך שק של כמה וכמה חבילות שכולן נסרקות בזמן. כך שבחודש רע (כמו מאי האחרון וכמו שיוני מסתמן) זה משמעותי מאוד ומוריד את האחוזים באופן ניכר). שום שאילתא לדואר ישראל לא תעזור. המעקב שלהם מסתיים בזה שהחבילה יצאה את הארץ בתאריך האמור. USPS פשוט לא סורק את החבילה.
אני יום-יום בסניף הדואר ולא מצליח לעבור 86%
02/07/14 16:57
113צפיות
נראה שאנחנו בבעיה אמיתית.
השאלה היא האם האחוזים הללו קשורים רק לארהב
03/07/14 20:38
57צפיות
אני שולח להרבה מדינות.\ ארה"ב זה לא היעד העיקרי שלי.
כמעט מידי יום יוצאים מספר משלוחים.
רק כשאני שולח לארה"ב אני מעדכן את חברת השילוח USPS. עדיין אני כל הזמן מודגדר ABOVE STANDARD עם 80%  tracking uploaded within handling time
אני מוגדר עם יום אחד למשלוח. גם אני לא שולח באותו היום אני תמיד מזין מספר מעקב ושומר את המדבקה למשלוח למחרת.
לא מבין מדוע אני לא עולה?
תעשה הפרדה בין ארה"ב למדינות אחרות
04/07/14 17:57
44צפיות
המשלוחים לארה"ב משפיעים על הסטטוס שלך כמוכר בזירה האמריקנית.
המשלוחים למדינות אחרות משפיעים על הסטטוס שלך בזירה של המדינה אליה שלחת או בזירה הגלובלית אם אין זירה ייעדונית לאותה מדינה.
הפרמטר של אחוז הסריקה רלוונטי רק לזירה האמריקנית (ככה אני מבין מהדוח שהם מציגים עבור אוגוסט - הפרמטר הזה מופיע רק בדוח של הזירה האמריקנית...).
מבויל
03/07/14 10:03
83צפיות
איך אפשר לבייל מראש דואר רשום?
אני יודע שאפשר לשים מדבקות של דואר רשום ודואר אוויר אבל יש גם את הבול הזה שהם מדפיסים במקום, והם גם מתמחרים בדואר לפי משקל
בקיצור.. איך זה עובד?
קונה משקל אלקטרוני,
03/07/14 10:21
88צפיות
בדרך כלל אתה יכול למצוא אפילו במטבח אצלך בבית.

שוקל את המכתב/צרור/חבילה.
ברגע שאתה יודע את המשקל, אתה ניגש למחירון הדואר ובודק מה מחיר המשלוח.
מוסיף על זה את  מחיר הרישום. (גם מהמחירון)

ומדביק בולים בהתאם בצד הימני עליון של המעטפה
לא יודע אני איפשהו כבר ויתרתי לגמרי
04/07/14 19:22
70צפיות
אני עכשיו על 72% ואני מוציא כמעט כל יום שליח לשירות ליצואן.
כנראה שעד שלא יקרה משהו חיצוני ההנחה אבודה.
מילא ההנחה, מה עם הסטטוס?
05/07/14 18:59
41צפיות
אתה הולך לאבד את הטופ רייטד?

אגב נראה שהסריקות איטיות יותר עם השירות ליצואן. אני שולח בסניף ועומד על 85%.
זה לא הגיוני
06/07/14 10:50
20צפיות
אני שלחתי פעמיים בשבוע עד עכשיו, ורוב הזמן הייתי מעל 90%.
תבדוק טוב את העניין.
מה זה אומר?
06/07/14 12:41
25צפיות
ששולחים לארה"ב לכתוב ברשום USPS ולא ISRAEL POST?
º
כן
06/07/14 22:01
9צפיות
שאלה
02/07/14 09:57
72צפיות
אם לא קיבלתי מוצר ופניתי למוכר, הוא אמר שהוא שולח לי את הפריט מחדש וביקש ממני לסגור את ה case לפני שאני מקבל כיי זה פוגע לו במכירות, אז ביקשתי ממנו שישלח לי הוכחה שהוא באמת שלח שוב את המוצר וזה מה שהוא ענה לי:

"we send to pic to you , your package we only have this record . sincerley hope you got it soon , wish you have nice every day Have any questions contact us first,and we will do our best to assist you.Please! Best regards wen"

לא הבנתי מה הוא אמר, הוא אמר שהוא שולח לי תמונה?
אז איפה התמונה לא קיבלתי שום דבר חוץ מזה.

ומה אתם ממליצים לי לעשות? לסגור את הקייס או לא? הקייס ממילא נסגר באופן אוטומטי עוד שבועיים ובכל מקרה אני לא אקבל את המוצר עד אז.
מה אתם ממליצים לסגור או להסלים ??

תודה.
ממש לא לסגור את הקייס
02/07/14 10:13
49צפיות
ואם הפריט לא יגיע בתוך שבועיים, להסלים. שים לב שאתה עומד בלוח הזמנים והקייס לא ייסגר.
לא פוגע ולא נעליים,
03/07/14 01:27
34צפיות
ברגע שפתחת קייס, זה לא משנה מתי אתה סוגר אותו או אם הוא נסגר אוטומטית. ה"פגיעה" היא ברגע פתיחת הקייס ובעת אסקלציה. מעבר לזה, אף אחד חוץ ממנו לא רואה את הקייס הזה והוא לא יכול להזיק לו יותר, חוץ מהרעיון שאתה עדיין יכול להסלים את הקייס. שלא יערבב אותך.

פשוט, ברגע שסגרת קייס, אי אפשר לפתוח עוד קייס דומה על אותה טרנזקציה.
האם לכל משלוח
02/07/14 09:56
46צפיות
שהזמנתי יש tracking number?
הזמנתי משהו מאיביי מישהו מסין שאמר שהוא שלח ב27 ליוני
ואני לא רואה שום טראקינג נאמבר
זה הגיוני?
º
דברים זולים נשלחים לרוב ללא מס' מעקב
02/07/14 10:11
19צפיות
º
תעריפי דואר אוויר אמורים לרדת
02/07/14 09:18
122צפיות
כתובות אינטרנט מצורפות:
תודה!
02/07/14 09:33
81צפיות
כבר כמה שנים שלא היתה ירידת תעריפים ביולי.
ביולי האחרון ירד..
02/07/14 13:20
77צפיות
אם אני לא טועה. 200 גרם לארה"ב היה 12 וירד ל-11.10.
זה גם מה שאני שמעתי
02/07/14 13:19
72צפיות
בקרוב ישלחו את התעריפון החדש ואעלה אותו לכאן.
לפי מה ששאלתי בדואר הבוקר הירידה היא 20 אג
02/07/14 21:13
63צפיות
כלומר ארה"ב 100 גר - 9.9 שח במקום 10.1
ואירופה 8.1 במקום 8.3

מה שאומר שעכשיו אקנה הרבה בולים של 5.9 + 4
º
ירד ב10 אגורות
03/07/14 19:43
13צפיות
חסימת יוזר
02/07/14 08:36
153צפיות
שלום

אתמול קיבלתי הודעה מאיביי מהחשבון שלי מושהה,   

להלן ההודעה....
After reviewing your eBay account, your inappropriate activity has raised serious concerns. As a result, we've taken the following action on your account:
- Your eBay account has been suspended indefinitely.
- Some or all of your listings may have been removed. A list of any removed items will be listed further down in this email.

We take several things into consideration before we suspend an account, including account history and any previous actions.

We found that you're in violation of the buying practices policy. For more information about this policy, go to:
http://pages.ebay.com/help/policies/buying-practic...

During the suspension you won't be able to use eBay in any way. This includes using another existing account or registering a new account. Any outstanding selling fees are due immediately, and any amounts that you haven't previously disputed will be charged to the billing method currently on file.

If you'd like more information on this decision, click the link below to directly contact eBay Customer Support


יש לי חשבון מוכר ולפעמים קונה דברים,   חשבון פעיל כמה שנים, מעולם לא נחסמתי, 36 פידבקים חיובים,

הדבר היחידי שעולה בדעתי להשהייה....שב1 לחודש שלחתי הודעה ל2 מוכרים שלא קיבלתי את המוצר שהזמנתי למרות שעבר זמן קבלת הפריט, ו2 המוכרים זיכו אותי ללא בעיה,
ולא פתחתי קייס,

מה לדעתכם הסיבה? ומה ניתן לעשות?


תודה על עזרתכם
כנראה שעם שליחת מסמכי אימות זהות
02/07/14 09:36
120צפיות
יסירו לך את ההשעיה. תפנה אליהם אליהם לברר כיצד ניתן להסיר.
מסמכי אימות שלחתי כבר לפני שנה
02/07/14 09:42
84צפיות
התכתבתי עכשיו עם נציג שלהם בצאט....

הוא טוען שנראה לו שהכל תקין, וביקש שאשלח את המייל שקיבלתי לSPOOF@EABY.COM
ולבקשתו שאמחוק את המייל הזה מתיבת ההודעות באיביי,

ניסיתי למחוק את ההודעה, אך היא לא נמחקת, אני מקווה שלא מדובר באיזה השתלטות על היוזר שלי.

הצאט שלהם יעיל? מה עוד ניתן לעשות בנושא?
תנסה להתקשר
02/07/14 09:47
74צפיות
ולדבר עם נציג. היו הרבה בעיות טכניות ביומיים האחרונים, אולי זה קשור.
תנסה גם בצ'ט, עד שיפתרו לך את הבעיה.
התכתבתי איתם שוב פעם
02/07/14 11:00
82צפיות
ועכשיו נאמ רלי כי החשבון שלי חסום לצמיתות לקניה,
בגלל שביקשתי החזר ממוכרים.

לא מוכנים לשקול לשחרר לי את החסימה.

מה אוכל לעשות?
תמשיך לנסות
02/07/14 11:09
75צפיות
עד שתפול על נציג שישחרר את החסימה.
בדרך כלל, הם בכלל לא מסונכרנים שם. אין סיבה שעל שני זיכויים יחסמו אותך.
במקרים כאלה צריך לנסות כמה פעמים עד שמגיעים לנציג נורמלי.
תיקון...
02/07/14 11:09
78צפיות
חשבון חסום לקניה ומכירה
לא עוזר
02/07/14 12:53
65צפיות
התכתבתי עם עוד 3 נציגים, וכולם כמו רובוטים עונים את אותה תשובה....

שהחשבון חסום לצמיתות,

באמת לא ברור לי למה להשהות לצמיתות ללא אזהרה מוקדמת,

מה עוד ניתן לעשות.?
תנסה לדבר עם נציג של EBAY בארץ
02/07/14 13:17
64צפיות
לדבר בטלפון
º
יש לך טלפון שלהם?
02/07/14 13:22
39צפיות
בארץ לא יעזרו לך
02/07/14 13:28
75צפיות
תנסה להשיג את הטלפון של השירות בארה"ב דרך contact us.
צריך לנסות כמה פעמים עד שמקבלים קוד.
º
התבלבלתי עם פייפל
02/07/14 13:36
35צפיות
תודה על התשובות
02/07/14 16:03
65צפיות
אם ארצה לפתוח חשבון חדש על שם אשתי,

האם אפשרי להשתמש באותו חשבון פייפאל?
לי נראה שכן
02/07/14 16:08
57צפיות
זה כמו לשאול , אם מותר להשתמש באותו כרטיס אשראי בשני חשבונות איביי
שאלתי בגלל שהחשבון חסום לצמיתות
02/07/14 16:12
55צפיות
והחשבון בפייפאל רשום על שמי,

אם אין בעיה זה מה שאעשה.
דיברתי איתם עם ארה"ב
02/07/14 16:47
83צפיות
ולא עוזר,
שוחחתי עם מישהי שאמרה שאני מהווה סיכון לאיביי, ואני חסום לצמיתות
יש משתמשים שהיו במצב שלך
02/07/14 16:51
93צפיות
או במצב חמור יותר מבחינת הפעילות שהביאה לחסימה, והם דיווחו שאחרי התעקשות ושיחות טלפון רבות הצליחו להחזיר את החשבון.
בכל מקרה, אם תחליט להקים חשבון חדש, אתה צריך זהויות חדשות, פייפאל חדש, אייפי, מחשב וכד'.
תודה על התשובות...
03/07/14 08:34
66צפיות
ומה קורה עכשיו עם לקוחות ששלחתי להם מוצרים והם ירצו לקבל החזר?

אין לי כלל גישה לחשבון, ולא אוכל לזכות או לראות מה מצב המשלוחים,
האם יזכו אותם מחשבון הפייפאל שלי בלי אפשרות שלי להגיב או לבדוק?
מה קורה עכשיו עם לקוחות ששלחתי...
03/07/14 12:51
58צפיות
מה קורה עכשיו עם לקוחות ששלחתי להם מוצרים והם ירצו לקבל החזר?

אין לי כלל גישה לחשבון, ולא אוכל לזכות או לראות מה מצב המשלוחים,
האם יזכו אותם מחשבון הפייפאל שלי בלי אפשרות שלי להגיב או לבדוק?
מישהו???
03/07/14 14:52
41צפיות
?
וזו התגובה שקיבלתי במייל
03/07/14 15:12
67צפיות
Thank you for contacting eBay.

Your account was suspended because it exhibits a risk to eBay and to its community. As eBay is an internet-based business, and its members are our customers, we have to carefully weigh the risks involved with allowing users on our site. From time to time, we find accounts which have a risk that no longer justifies a continuing relationship with eBay. When that happens we suspend these accounts and they are no longer able to be used for buying or selling.

We have determined that it is in our mutual best interest to part ways. We regret any frustration or inconvenience this matter may cause you.

For your account there is no appeal for this decision. From this point forward, in order to conduct business on the internet, you will have to find a different venue.

Sincerely,

Anna E.

eBay Customer Support
שלום לפורום הנפלא
02/07/14 01:28
62צפיות
שמי לירון, בת 22, גרה בארה"ב, וירג'יניה ביץ'.
אני מתכננת לפתוח חנות בגדים (מקווה לחנות גדולה) באיביי, והאמת היא שיש לי המון שאלות שלא קיבלתי עליהן מענה גם לאחר חיפושים מתישים באינטרנט.
אני מתארת לעצמי שהרוב לא ידע לענות על השאלות הבאות, אבל בכל אופן מנסה את מזלי:
1. האם מישהו יודע אם צריך להוציא רישיון לעסק בוירג'יניה אם אני פותחת חנות בגדים ש(בעזרת השם) תכניס הרבה כסף?
2. התכנון שלי הוא לייבא בגדים מסין, יפן, תאילנד וכו'. אז שאלה ראשונה: במידה ואני מייבאת כמות גדולה של בגדים, הבנתי שאני צריכה אישור לייבא, האם זה נכון? דבר שני, מה הם המיסים החלים על ייבוא בגדים? אין אתר אחד שלא בדקתי, ובאף אחד לא קיבלתי תשובה ברורה. אפילו לא תשובה חלקית. אני מתכננת לפתוח חנות בגדים וירטואלית משלי בעתיד וזה משהו שחשוב לי לדעת.
בנוסף, במידה ואני מייבאת כמות קטנה של 2 קילו עד 5 קילו בגדים, האם אני צריכה לדווח על זה?

ושאלות בנוגע לאיביי:
1. יש לי חשבון באיביי בתור קונה. הבנתי שאני יכולה גם להפוך למוכרת מאותו חשבון. אך האם יש אפשרות כזאת בתור קונה להיות עם שם משתמש X, ובתור מוכרת להיות עם שם משתמש Y? (מאותו החשבון). במידה ולא, האם ניתן לשנות שם משתמש? כיצד?
2. באיביי נכתב כי לא עולה כסף להעלות LISTING אבל ממה שקראתי זה כן עולה, אז למה הם כותבים שזה בחינם? בנוסף האם באמת ניתן להעלות 12 תמונות בחינם?

מצטערת על כל השאלות, אני ממש בתחילת דרכי ומנסה להבין איך הכול עובד :)
תודה מראש!!
הממממ
02/07/14 03:26
60צפיות
תרימי טלפון\אימייל לעירייה שלך ותשאלי אותם, שירות הלקוחות של משרדים כאלו לרוב מעולה (בארה"ב...לא בישראל).
יבוא - אותו סיפור, אם מחפשת באינטרנט, אז: יש קבוצות די טובות בפייספוק לצורך זה, וכמו כן מומלץ ועדיף לחפש באתר של (אאל"ט) IRS, גם להם יש שרות לקוחות לא רע, דר"א.


חשבון קונה\מוכר -> תפתחי שתי חשבונות, אחד למכירה, אחד לקנייה. חוקי ומקובל על איביי.
חינם\לא חינם. כל חודש, יש לך לפחות 100 מכירות בחינם (יש אותיות קטנות).


º
אוקיי, תודה רבה!
03/07/14 00:00
13צפיות
יש למישהו נסיון עם משלוחים לצרפת?
02/07/14 00:36
36צפיות
איך המכס שם? צריך חשבונית מחוץ לחבילה או שמספיק cn22?
עוד משהו שאני צריך לדעת?
כל המשלוחים ששלחתי לצרפת עברו חלק ומהר
02/07/14 09:05
28צפיות
הם נראים דיי פרגמטים שם ולא נרשמו דרמות מכס סוערות כמו שהיה לי בבלגיה לאחרונה.

שלח חופשי חופשי
º
תודה רבה!
02/07/14 09:06
9צפיות
אחד היעדים המהירים באירופה
02/07/14 09:34
33צפיות
וקל לעקוב אחרי המשלוח:

http://www.csuivi.courrier.laposte.fr/suivi/index
אי קבלת מוצר אחרי חודשיים מאיביי
02/07/14 00:13
34צפיות
הבן שלי הזמין מוצר לפני כחודשיים ושילמנו עם הויזה שלי. בינתיים נמחקה ההזמנה שהוא ביצע מהאתר שלהם
ואין שום זכר להזמנה זו.
עלי לציין שזהו מוצר בסך 1,800 ש"ח.
מה עלינו לעשות בכ"ז ? אני מבקשת לקבל מהם את הכסף בחזרה כי הם לא שלחו את המוצר ורימו אותנו.
תודה, עפרה
ראשית, האם יש מספר מעקב? בדקתם אותו?
02/07/14 01:05
27צפיות
http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsear...
קשה לי להאמין שמוצר בסכום הזה נשלח ללא מעקב, בפרט שלפי כללי איביי חובה לשלוח בצורה כזאת מעל $250 (ונדמה לי שגם צריך ביטוח או משלוח משודרג, אבל בזה אני לא בטוחה, קראתי כאן כל מיני דברים ולא התעמקתי).

שנית, בחשבון איביי שלך היכנסי להיסטוריית הרכישות (Purchase list) בחרתי בארכיון ותבדקי אם ההזמנה שם. אמור להיות תאריך עד מתי היא אמורה להגיע (אם לא מופיע שם, נסו לבדוק גם בדואל שקיבלתם שהודיע לכם שהיא נשלחה). מתאריך ההגעה האחרון יש לכם 30 יום לפתוח תיק (האפשרות מופיעה לצד המוצר, או שפשוט אתרו את המוכר ופנו אליו מסיבה של מוצר שלא הגיע, זה יפתח תיק אוטומטית).

אם הזמן עבר עדיין תכלו לפנות למוכר אבל תהיו נתונים לרצונו הטוב כיוון שאיביי כבר לא יתערבו בשלב הזה. לעומת זאת חברת האשראי יכולה להתערב (עד שלושה חודשים כמדומני). ניתן לדווח לה על כשל תמורה, להבהיר שלא קיבלתם את המוצר. זו קצת פרוצדורה אך היא אפשרית ואתם אמורים לקבל את הכסף בחזרה.
התפתחות של משלוחים מאייבי וכד '
01/07/14 22:32
152צפיות
אולי זה יישמע יומרני , ויכול להיות שזה לא הפורום הנכון אך בכל זאת אפתח את האשכול
יש אלפי הזמנות שמתבצעים מאתרים כמו אליאקספרס אייבי וכד ' אז אני כל פעם שאלתי את עצמי
מדוע אינני רואה ואני לא יודע אם שירות כזה קיים בארץ מדוע אין שת"פ עם חברות טיסה כמו אל על
וכד ' שיישלחו לכם ז"א אנו המזמינים אנשים שנגיד טסים לטייל בסין רשימת א.ק (מי שלא הבינו אנשי קשר )
ושהם יקבלו את המוצר לידיהם ויחזרו איתו לארץ ויביאו למזמינים ובתמורה ניתן המזמינים לאותם הגורמים
בכך שזה המטיילים וחברת אל על וכד ' עמלה סמלית ובכך גם נוריד את זמן ההמתנה וגם את המחירים
למרות שזה פחות בטוח אבל לדעתי זה רעיון עצום וטוב ואם לא חידשתי רעיון / מיזם לכל הפחות ניסתי
º
פסיקים וניקוד... לא קריא
02/07/14 01:37
47צפיות
הזמנת מוצרים מאייבי המשך
04/07/14 16:57
47צפיות
צריך להבין אנשים וקצת לדעת על מערך המכס שעובדת בשדות התעופה השונים ככה זה עובד לפחות בארץ לפי ידעתי וידעתי אני מתכוון אנשים שעברו מס ' פעמים במכס
עם דברים שרכשו ורכשו מעל לסכום ככה וככה שקבוע בחוק ולמרות זאת לא שילמו שום שקל וגם אנשים שעבדו במכס , במכס ישנן שתי קבוצות ככה זה לפחות בשדות התעופה בארץ שזה אחד עובדי מדינה של המכס שהם לרב לא מתעסקים עם הבידוק של המוצרים שמיובאים לארץ החל מאדם שקנה במדינה x ובא עם כמות מוצרים מסוימים ועד לבן אדם שהזמין מוצרים מהאינטרנט והגיע משלוח או משלוחים לארץ שצריכים לעבור בידוק ומי שעובר על אותם חבילות זה 2-3 חברות קבלן שהמכס
שכר לצורך זה וקורה פעמים לא מעטות בכלל שהם עוצמים עיניים ופשוט מעבירים הלאה את החבילות מבלי הדרישה שאותה קונה / קונים יידרשו לשלם את המכס
שהם נדרשים ע"פ חוק ובמקרה שאנשים מגיעים עם המוצרים לשדה ועוברים את הבידוק של המכס הרבה פעמים היא בדיקה של גומי והנה דוגמא לכך מתוך אלפי
דוגמאות חבר שלי הביא מערכת סטריאו ששוויה 1000 דולר ואחרי שיחה שהוא דיבר עם הבודקים של דקה שתיים בכה להם קצת שמה העבירו אותו ולא שילם חצי
שקל כלום ונדיר מאוד המקרים שעובדי מדינה עושים בידוק על החבילות מה שכמעט ולא קורה ואם אכן זה קורה וסתם נגיד הדיווח לא כחוק זה יכול להכנס לאפיק פלילי
ולגבי אמון ומה כשאנשים מזמינים מה אינטרנט יש 100 אחוז אמון ? לא חד וחלק ויכול להיות בכלל שזה לא אותו מוצר שהזמנתם ו 1001 דברים בגלל זה גם אמרתי שאותם
החברות אל על וכד ' יצרפו רשימת א.ק (רשימת אנשי קשר ) של אותם מטיילים ככה שאותם מזמינים יכולים לדבר איתם טלפונית ואף להפגש איתם ככה זה החלק הפחות
הקשה בכל ההליך הזה ולפני שאסיים אגיד משהו בזה ואסיים את הפוסט שלי החברות שהזכרתי אל על ארקיע וכד '  ייכנסו בקרוב בעתיד הלא הרחוק אני מניח מס חודשים לתחום של ההזמנות מאמאזון אליאקספרס אייבי וכד ' ויהוו נתח לא מבייש מכל העניין שנקרא במילה אחת משלוחים ואף יורידו בכך את יוקר המחיה ששורר זמן מה פה בארץ
ומה תגיד אם ישאלו "ארזת לבד"?
02/07/14 08:51
65צפיות
וכמובן, מה עם תשלום המיסים במכס?
אתה יכול להיות בטוח שלא יארגנו העברת קוקאין דרך החבילה שיבקשו מימך להביא?
הרעיון כשלעצמו נחמד
02/07/14 09:01
83צפיות
ובכלל - ככל שהטכנולוגיה מאפשרת לעבד big data ולדעת שאני שולח חבילה לארה"ב ואתה מחר טס לשם, אפשר לייעל דברים ולחסוך עמלות.
אבל, יש כמה סיבות שיעכבו את ההתפתחות הזאת:

1. בטחון אמון - אתה לא תוכל לדעת שאני לא מנצל אותך כדי לשלוח דברים לא חוקיים, שעליהם אתה תתן את הדין כשתתפס בשדה.

2. נוחות - הדואר זול, מספק מעקב, מבטח את מרבית הפריטים הנשלחים בצורה כזאת או אחרת. עסק אמיתי שעובד במאסות לא יתחיל לנהל רישום שאת חבילה X הוא שלח עם משה ואת חבילה Y הוא שלח עם דיילת באל על שהסכימה לזרוק את זה בדואר המקומי.

3. מורכבות - השירות שלך נשמע פשוט. במקום בדואר זה ילך עם מישהו שחי על הקו ת"א ניו יורק ויעביר את זה לדואר. הם הוא יעשה את זה לשם שמים? האם יהיה לו קל ללכת לתיבת הדואר? ממש לא.

4. עלות - משלוח של 200 גרם מפה לארה"ב, עולים פחות או יותר כמו משלוח של 200 גרם מארה"ב לארה"ב. ההבדל הוא בזמן המשלוח - שבועיים ימים לעומת שלושה ימים. מפתיע אותך?

שים לב שההצעה שלך לא נפלה על אוזניים ערלות, בשוק המוניות רוצים ליישם את UBER שתתן אפשרות לעקוף את נהגי המונית ע"י אנשים פרטיים שרוצים להרוויח כמה שקלים, והם ממילא נוסעים בקו מסוים ולכן על הדרך רוצים להרוויח. יש המון שירותים שמציעים לעקוף את המקצועות המסורתיים שאט אט נכחדים - סוכני נסיעות, סוכני ביטוח, מתווכים. אבל, והאבל פה גדול, אל תשכח שהמקצועות האלה נולדו כדי לתת לך נוחות וניסיון שלך, הצרכן הפרטי, אין. לכן, בעוד ובהרבה תחומים העבודה הישירה יכולה להיות נוחה או שווה את החיסכון, בהצעה שלך היא מאוד לא נוחה וגם לא משתלמת. ולכן אני חושב שהרעיון שלך הוא לא טוב.
º
02/07/14 16:33
10צפיות
מה לעשות לגבי פריט שנשלח למדינה הלא נכונה?
01/07/14 21:30
50צפיות
מנפלאות הדואר-שלחתי פריט לאנגליה,הלקחוה לא קיבלה אותו כבר למעלה מחודש.היא פתחה קייס והחזרתי לה את כל הכסף במלואו.
לפי האתר של דואר ישראל החבילה נשלחה בכלל לגרמניה! אוף! יש לעשות עם זה משהו? זה פריט יקר,אז שלפחות יוחזר אליי,גם אם הפסדתי בסופו של דבר מהעסקה הזו
זה קורה, זה מעצבן אבל לרוב מסתדר.
02/07/14 09:18
37צפיות

קורה לפעמים שמוצר נשלח בטעות למדינה הלא נכונה.
ברוב המקרים המוצר יופנה לכתובת שנשלח אליה, או יוחזר לשולח.
חשוב להמשיך ולעקוב אחרי אחרי החבילה, ובמידה וכבר נתת החזר כספי-
לפני שהמוצר יגיע ליעד המקורי, תעדכני את הלקוח שיסרב לקבל את החבילה ויתן לה להישלח חזרה אלייך.

בהצלחה
שלום ! מישהו כבר יודע לאן נושב מחירון הדואר
01/07/14 20:02
61צפיות
החדש?
לפי אתר הדואר, השינויים רק בתעריפים פנים ארצי
01/07/14 21:39
57צפיות
ועמלות בנק הדואר.
השארת פידבק חיובי לקונה מיד לאחר תשלום
01/07/14 19:30
66צפיות
מישהו יודע איפה בהגדרות ישנה אפשרות לעשות כך שקונה יקבל פידבק חיובי מיד לאחר התשלום אוטומטי?
º
כבר קראתי את זה,עדיין לא מבין איך לעשות את זה
01/07/14 19:52
24צפיות
º
צריךSelling Manager Pro זה עולה כסף
01/07/14 19:57
30צפיות
שאלה לגבי רכישת תרופות
01/07/14 16:04
83צפיות
היי

אני רוצה לרכוש מלטונין דרך איביי.
הסיפור הוא כזה: בארץ צריך מרשם בשביל לרכוש את זה, בחו"ל אין צורך במרשם.
המרשם הוא לא הבעיה, שכן יש לי מרשם. הבעיה זה בייבוא.

למישהו יש ניסיון בתחום הזה? יכול להגיד לי אם אצטרך לשלם מכס נוסף על ייבוא תרופות ואם כן כמה?
זה לשימוש אישי בלבד, לא מתכוון לרכוש סטוקים.

תודה מראש!
מידע לגבי יבוא תרופות (פשוט חיפשתי בגוגל):
01/07/14 16:12
64צפיות
דואר ישראל:
http://www.israelpost.co.il/content.nsf/pages/ems_...
משרד הבריאות:
http://www.health.gov.il/Subjects/PharmAndCosmetic...

לא הצלחתי למצוא מידע לגבי תרופות בטבלת המסים של רשות המסים, אתה מוזמן לנסות בעצמך:
http://62.219.95.10/misimmerukht/TaxesConc.aspx
רכישת תרופות באינטרנט מסוכנת לבריאות
01/07/14 16:13
59צפיות
משרד הבריאות מזהיר: רכישת תרופות באינטרנט או דרך העיתון מסוכנת לבריאות עד כדי מוות
96% מאתרי מכירות התרופות בלתי חוקיים; יותר ממחצית התרופות שנמכרו במודעות בעיתון בישראל נמצאו מזויפות
http://www.themarker.com/consumer/1.426710
16:56 13.11.2008 מאת: רוני לינדר-גנץ
מלטונין נחשב כתוסף מזון ולא תרופה בארה'ב ...
01/07/14 18:41
38צפיות
...ואין סיכוי שיהיה שם מזויף.
הוא כתב תרופות באופן כללי, הבאתי התייחסות
01/07/14 20:18
28צפיות
שמצאתי על הדרך. אין לי מושג מה נחשב למה איפה וכמה, הוא מציין בעצמו שבישראל כן נחשב לתרופה המצריכה מרשם. לגבי "אין סיכוי שיהיה שם מזויף" נשמעת לי כמו קביעה נחרצת מאוד שלא הייתי ממהרת לפסוק (תמיד יש סיכוי מסוים למוצר מזויף, תלוי ממי רוכשים) אבל זה כבר עניין שלו. אני רק הבאתי את הקישור.
לא ניסיתי לקנות באיי ביי
01/07/14 18:19
58צפיות
אבל הזמנתי כאן המון פעמים
http://www.iherb.com/search?sug=melatonin&kw=m...
פשוט קיבלתי פתק הביתה לאסוף את החבילה, לא היו שום בדיקות.
אמנם היו בחבילה עוד דברים חוץ ממלטונין - תוספי מזון שונים, שמפו, מוצרי מזון וכו'.
משלוח מ iHerb או Vitacost שערכו נמוך ...
01/07/14 18:42
48צפיות
.. מ 75$ אין כמעט סיכוי שייבדק על ידי המכס.  ולדעתי - גם ייבדק לא תהיה התיחסות למלטונין.
בבקשה קוד קופון 10$ הנחה לויטמינים תוספי מזון
01/07/14 20:12
55צפיות
באתר אייהרב iherb.com קוד קופון: ZZV732 מקנה 10$ הנחה נוספת בקניה ראשונה מעל 40$. או 5$ הנחה בקניה מתחת ל-40$.
כנ"ל בקניה ראשונה באתר ויטקוסט vitacost.com קוד קופון JwEL7b
הקופונים רב פעמיים (לקניה ראשונה של כל משתמש) וללא תאריך תפוגה.
VIF911 עוד קוד עם אותו האפקט :)
02/07/14 09:59
24צפיות
VIF911
יעניק לך 10$ הנחה בקנייה הראשונה
אפליקציה שמתריעה כשהכמות בליסט עומדת להיגמר?
01/07/14 15:03
44צפיות
אני עובד עם אפליקציה שמעדכנת באופן תמידי את הכמויות של הליסטים באיביי. יש איתה מספר באגים והיא לא יציבה ככה שאני מעוניין "לפקוח עין נוספת" על הכמויות של כל ליסט.
מישהו מכיר אפליקציה שמתריעה לפני שכמות בליסט מסוים עומדת להיגמר? לחליפין איך אתם מוודאים שליסט שלכם לא "מת" כיוון שהכמות נגמרה?
ככל שיש יותר ליסטים זה הופך בעייתי יותר...

תודה.
quantity manager pro
01/07/14 16:03
44צפיות
היא פיצ'ר בתשלום שאתה מעדכן בלשונית האפליקציות באיביי.

אתה מגדיר לכל פריט את הפרמטרים הבאים:

1. איזה כמות להציג, למשל X.
2. איזה כמות יש לך (לחלופין, אפשר לשים 9999)
3. במידה ולקוח קנה את כל X והליסט נופל, האם הליסט עולה מיידית אוטומטית.

אני עובד מספר שנים עם התוכנה, 0 בעיות, באמת אחלה של פתרון, לא דואג ולא חושב על עדכון הליסטים שלי.

רק בליסטים שבהם אני מוכר גם באיביי וגם בפלטפורמות אחרות אני בבעיה, מאחר ואם אני מעדכן שיש לי 4 פריטים ואחד נמכר באמזון, המערכת עלולה למכור פריט שאין לי.

אבל זה משהו ששום תוכנה שאינה מרכזית לא תוכל לפתור לך...

בקיצור אני ממליץ!
זו האפליקציה?
01/07/14 16:09
46צפיות
http://applications.ebay.com/selling?ViewEAppDetai...

האם יש צורך להזין כל ליסט ידנית או שניתן לערוך ב-BULK?

תודה!
הגעת בתוך שניה לחסרון די מרגיז בתוכנה
01/07/14 16:22
53צפיות
כל ליסט שכבר קיים צריך לעדכן לו את הכמות באופן פרטני, אבל כשעולה ליסט חדש from scratch אתה יכול להגדיר ערכים דיפולטיבים. למשל אצלי הכמות תמיד תהיה 4 ובכמות בפועל יהיה 9999. זולת אם נכנסתי לפריט והגדרתי אחרת.
שאלה והארה
02/07/14 09:50
15צפיות
התקנתי את האפליקציה, נראה שהיא באמת תעשה את העבודה עבורי.
שאלה - כדי להגדיר את הכמות להציג בליסט חדש אני צריך להגדיר הערך של Global Display בעמוד ה-Shortcuts? ואותו משתנה "תופס" גם לליסטים חדשים?
לגבי ההאראה - נראה שעדכון של הערך הזה מעדכן את הכמויות של הליסטים ה"חיים", לא רק חדשים:
Set "Display" and update quantity available for all active listings.

עוד משהו שמבלבל אותי -
יש 2 מקומות שאפשר להגדיר בהם את ה-Inventory - גם במסך ה-Shortcuts וגם במסך ה-Defaults. מה ההבדל?

תודה מראש.
º
וכן, זאת היא!
01/07/14 16:28
20צפיות
מה לגבי ליסט עם variations?
01/07/14 17:09
21צפיות
האפליקציה "יודעת" לעדכן גם ליסטים כאלו?
לא צריך כמות שונה פר ווריאציה, מספיק לי שזו תהיה אותה כמות לכולם... העיקר שתעדכן.

שוב תודה!
º
היא תתייחס לכל תת-פריט כפריט עצמאי
02/07/14 08:52
6צפיות
הדרכה למכירת מוצרים באיביי
01/07/14 12:52
74צפיות
שלום, אשמח באם קיים מישהו שיכול לתת לי הדרכה פרונטלית כשעה איך עלי לפתוח דף מכירה באיביי.

liz1972001@walla.com


תודה ליז
º
מה האזור בארץ?
01/07/14 18:27
21צפיות
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום