בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

איך אפשר לעקוב אחרי מוצר ששלחתי לבריטניה? יש בעיה עם
08/08/14 15:25
16צפיות
track17
הגדרת מחירים שונים עבור גדלים שונים
08/08/14 15:19
30צפיות
של מוצר. היכן מבצעים .(לא מצאתי בהעלאת הליסט).
תודה
זו אפשרות שפתוחה רק בחלק מהקטגוריות; קרא כאן:
08/08/14 18:10
26צפיות
 
נ.ב.
רצוי לרכז את השאלות שלך בשרשור אחד, אין סיבה לפתוח הודעה חדשה לכל שאלה, אתה מציף את הפורום...
º
תודה וסליחה סליחה
08/08/14 18:44
6צפיות
יבוא ימי מסין למוצרים בנפח קטן
08/08/14 14:48
46צפיות
רציתי לדעת אם מישהו מכיר שירות שמאפשר יבוא מוצרים מסין בצורה ימית כאשר השירות נותן לשכור מקום מוגבל בתוך מכולה.
 
יבוא ימי מסין למוצרים בנפח קטן
08/08/14 15:36
40צפיות
כך קשר
שירות טוב
Marrian Yan
Guangzhou
China
אתה יכול לפרט קצת מי הבן אדם ואת מי הוא מייצג?
08/08/14 16:01
31צפיות
*אפשר גם בהודעה פרטית.
כל חברה שמבצעת יבוא ימי תשמח למכור לך שטח במכולה
08/08/14 15:37
36צפיות
או על משטח (או על חלק יחסי של משטח). אם המשלוח קטן ולא נפחי שווה לבדוק יבוא אוירי במסלול של שבוע עשרה ימים ( לא במסלול של משלוח מהיר כמו FEDEX) . שוב כל חברת הובלה תוכל ללת לך את שתי האופציות מכיוון שרובן מפעילות את שני השרותים. המחירים בתקופה זאת די נזילים כך שתוכל לקבל מחיר טוב אחרי משא ומתן. אני מאמין שאם אתה לקוח מזדמן(לא קבוע) תוכל לקבל על משלוח אוירי 6-10 דולר לק"ג.
אם תחליט על משלוח ימי תבקש שיתמחרו לך את המשלוח מהיצרן עד אליך מכיוון שביבוא ימי לפעמים ההוצאות בנמלים(+ לשים לב לערך הסחורה -יש מס נמל שנגזר מערך הסחורה ,מה שאין באוירי) גבוהות.
 
 
עוד כמה שאלות
08/08/14 16:05
25צפיות
מבחינת משלוח אווירי, אתה מדבר על שירות שהוא לא שירות דואר אוויר ממשלתי, כלומר משלוח אוויר מיוחד עבור החברה עצמה?
 
אתה יכול הלמליץ על חברות מוכרות שעוסקות בתחום?
 
כן. עבור החברה. על ידי חברה שזה העיסוק שלה
08/08/14 16:12
23צפיות
שילוח בין לאומי. אני עובד עם חברת מנפילד.
º
תודה על ההמלצה אבדוק אותם
08/08/14 18:30
8צפיות
הגדרת עלות משלוח למספר יעדים
הודעה זו מכילה תמונות
08/08/14 14:12
35צפיות
1. מדוע כתוב שלגבי ארצות מסויימות הקונה צריך לפנות אליי למרות שהגדרתי שאני שולח לארצות אלו?
2. ניסיתי להגדיר עליות משלוח ליעדים מסויימים אבל אני מקבל מסך עם  3 אפשריות ואני לא יכול לבחור מרשימה ארצות מסוימות ולהגדיר אליהן עלויות משלוח.
תודה
יעדים להגדרת עלות משלוח
כי אתה לא במקום הנכון
הודעה זו מכילה תמונות
08/08/14 14:21
26צפיות
זאת טבלה להגדרת מחירים שונים בתוך ארצות הברית
אתה צריך להגדיר משלוח בינלאומי
 
בחירת משלוח בינלאומי
תודה. האם המסך הזה הוא לא רק לגביי מוצר נוסף באותו משלוח?
08/08/14 14:29
15צפיות
מתכוון לתמחור של משלוחים לדוגמא רק עבור אוסטרליה ואלסקה.
טלפון לתמיכה באייבי?
08/08/14 14:05
24צפיות
אהלן, חסמו לי את החשבון, ואחרי אינספור התכתבויות בנושא החלטתי שברגע שאציג את הנושא מול מענה אנושי הכל ייפתר,
הבעיה שאני לא מוצא את מספר הטלפון ושעות הפעולה שלהם.
 
אז מבקש את עזרתכם. טלפון של אייבי ושעות פעילות? משהו מיוחד שאני צריך לדעת?
תודה, אורי :)
יש מה לעשות במקרה כזה של פידבק שלילי?
08/08/14 13:33
73צפיות
לקוח קנה מוצר, שילם
אחרי 2 דקות יש הודעה שהוא רוצה לבטל, במקרה הייתי ליד המחשב, אז במקום ביטלתי לו והחזרתי כסף.
 
קיצור אחרי כעשר דקות אני מקבל פידבק שלילי. בלי יותר מידי מלל.
 
כל התהליך ארך לא יותר מרבע שעה.
 
חוץ מפניה לאיביי עם כל התכתובת ביננו, יש מה לעשות בעניין?
כן, ודאי; זה שלילי לא מוצדק
08/08/14 13:49
69צפיות
הוא זה שהתחרט, נענית לבקשתו מידית ואין עסקה, על מה שלילי?
 
אתה יכול לפנות אליו ולבקש ממנו לשנות (אולי סתם טעה) אבל אז תבזבז עליו שינוי משוב, וכאן עדיף לך לפנות לאיביי (רצוי טלפונית) ולבקש מהם שיסירו. תהיה אסרטיבי, יש כאן סיפורים על מקרים פחות מובהקים שהצליחו לבטל שלילי.
 
אתה גם יכול לקרוא את הנהלים של איביי בנושא הסרת משובים:
אוקי מתברר שיש המשך
08/08/14 14:03
65צפיות
אחרי שפניתי אליו בשאלה "למה?"
 
קיבלתי כתגובה שהוא לא ידע שאני מישראל, וצרור קללות בגנות ישראל.
 
שלחתי כמובן לאיביי...
יופי, זה רק מחזק את הקייס שלך...
08/08/14 17:50
43צפיות
תתקשר, דבר עם נציג, תסביר שקונה ביטל עסקה ודפק לך שלילי רק כי אתה מישראל (עכשיו הוא גם הודה בכך, אז מלאכתך נשלמה) ויבטלו לך את המשוב שלו. מבחינת איביי ברור עכשיו ב-200% שזה משוב שהושאר מסיבות לא ענייניות והוא עומד בקריטריונים להסרה.
שלחתי להם בקשה בנושא
08/08/14 18:02
43צפיות
אם לא יבטלו אתקשר.
תודה
º
עדכן מה נסגר
08/08/14 18:06
21צפיות
שירות לקוחוייס
08/08/14 01:16
27צפיות
היי
 
מישהו יודע את מספר הטלפון של שירות הלקוחות של אמזון
והכוונה לשירות הלקוחות למוכר  ולא לקונים
 
תודה מראש
עיצוב עמוד ראשון באיביי? איך אני עושה את זה?
07/08/14 22:29
87צפיות
מאיפה אני מעתיק עיצוב דף ראשון.
 
תודה רבה מראש.
 
º
http://www.crazylister.com/ חינמי כחול לבן
07/08/14 22:50
67צפיות
דף נחיתה של חנות? או דף מכירה
07/08/14 23:26
66צפיות
ומה זאת אומרת להעתיק? תסביר מה אתה צריך
º
הדף הראשון ששם יש את ה- DESCRIPTION .
07/08/14 23:32
44צפיות
אז באמת תשתמש בקרייזי
08/08/14 12:20
64צפיות
תכנת html פשוטה גם אם מגבילה משהו. עיקר ההגבלה שלה הוא חוסר האפשרות לערוך את תוכן המודעה לאחר הפרסום. לחילופין אתה יכול פשוט לכתוב בתוך העורך של איביי ולשתול תמונות מתוך אתר חיצוני (פוטובאקט, יוז.קום) פחות תבניות, מקסימום אפשרות עריכה, וניתן הממשך להשתמש באפשרות של sell similar ולערוך את תוכן המודעה
תודה רבה רבה. אבל האם יש שמועות שאיביי נמצאת בירידה?
08/08/14 17:38
55צפיות
תודה רבה מראש.
 
שמועות יש, ירידה - יש ויש
08/08/14 18:49
70צפיות
חלופה אמיתית שמתאימה לכולם אין. אבל זה נכון. איביי בקרשים. שלא כמו בעבר הפעם זה נראה משבר די רציני
עכשיו אני מבין למה החזירו לי את החשבון שהושעה- כי הם בקרשים?
08/08/14 19:11
55צפיות
החשבון שלי הושעה לשנתיים על שטויות.
עכשיו יש לי כ-500 פידבקים חיוביים.
זה היה לפני שנתיים.
ונשארו לי אותם 500 פידבקים.
עכשיו אם אני מוכר מוצר ---ומקבל פידבק שלילי על ההתחלה ---אז הלך עלי -- לא?
כי מחשבים את הפידבקים לכל השנה האחרונה---- אז מה יקחו פידבקים מלפני כשנתיים
לצורך החישוב?
אז מה לעשות - האם רק לקנות?
תודה רבה מראש.
 
 
 
מאז שאני קוראת כאן יש שמועות כאלה כל הזמן... לפחות כך אומרים
08/08/14 19:10
68צפיות
יש ירידה בקניות מוצרי צריכה בכל קיץ (אנשים נוסעים, לא נמצאים בבית, מוציאים יותר כסף על בילויים ונופש), ובאופן כללי הכלכלה העולמית לא במצב שוס (לא בארה"ב וודאי שלא כאן ועכשיו...) ויש טענות (תלוי את מי שואלים, אבל זה תמיד נכון בכלכלה) שגם האיחוד האירופי לקראת מיתון... אז גם אם השמועות קיימות ונכונות, אני ממש לא בטוחה שזה קשור דווקא לאיביי. כלומר, לו ניתן היה להצביע על מתחרים רציניים שהגדילו את כוחם על חשבון איביי, אפשר היה לומר שאיביי בירידה; האם זה אכן המצב?
º
כן- היו לי מכירות באמצעות אתרי אינטרנט אחרים.
08/08/14 19:13
44צפיות
השמועות אומרות
08/08/14 19:55
85צפיות
ששני אתרי מכירה קטנים התחזקו מאוד מאוד רק על חשבון איביי. וזה קרה ממש בחודשים האחרונים. אלו אתרים שניסו שנים לצמוח והם כיוונו תמיד לקהל המוכרים של איביי ולאחרונה קרה משהו - שכנראה גרם גם לקונים, בעיקר אמריקאים להתחיל לסטות ולפזול החוצה מאיביי לכיוון אתרים אחרים אולי קטנים יותר אולי פחות צפופים מבחינת מוצרים סינים. אולי זה פשוט הכל יחד.
WWW.BONANAZA.COM
08/08/14 20:19
91צפיות
שווה מאוד
עמלות נמוכות ,טראפיק מעולה
 
אתה משלם שם על מנוי
08/08/14 20:59
73צפיות
או לוקח את האופציה החינמית? הבנתי שלבעלי המנויים היו חודשיים מעולים במכירות
מנוי 50$ בחודש מביא לך טראפיק של מאות קונים בחודש מגוגל
09/08/14 14:11
53צפיות
תנסה ותראה
הכל תלוי כמובן מה אתה מוכר
תנסה ותראה - אני לא יודע באיזה קטגוריות אתה מוכר
09/08/14 14:35
47צפיות
אבל אם תיקח את אופציית המנוי של 50$
הקידום בגוגל יביא לך מאות קונים פוטנציאלים לחנות
פתילת חנות שם היא בחינם
בעיקרון העמלות שם הן סביב 6-8%
אחלה אתר ובחינם
ויש אפשרויות רבות שם של עריכת מודעה
אתר מאוד מאוד מקצועי וותיק בתחום
אתה בטוח שזו הכתובת הנכונה? נכנסתי ואין שם כלום
09/08/14 14:25
35צפיות
עמוד פתיחה מפוקפק ומאוד לא מזמין (עם קישורים לא רלוונטיים שחוסם הפרסומות שלי חסם בהתחלה) ואז כשלחצתי על הקישור בשורה הירוקה הוא הכניס אותי לעמוד רישום בלי כלום.
º
http://www.bonanza.com/ תיקון טעות
09/08/14 14:29
38צפיות
תודה; אבדוק שם בהזדמנות כמה דברים, נראה אם משתלם יותר
09/08/14 14:33
47צפיות
וחבל לכתוב קישורים בכותרת, הם לא הופכים ללחיצים וצריך להתחיל להעתיק אותם (לא נוח).
סיכום ראשוני: מחירים גבוהים יותר, היצע נמוך יותר
09/08/14 15:08
54צפיות
חיפשתי כמה מוצרים (חלקם מסוימים, חלקם סוגי מוצרים באופן כללי) שמעניינים אותי בתקופה הזאת; ההיצע היה נמוך משמעותית מאיביי ואמזון והמחירים גבוהים מאוד ולא אטרקטיביים כלל. נראה שלא משם תבוא הישועה... (לי פחות).
 
פרט לכך האתר פשוט לא נוח; הוא לא שומר את העדפות החיפוש שלי ואני צריכה למיין מחדש בכל פעם; הוא לא מאפשר לי לקבוע כמה מוצרים אני רוצה לראות בעמוד אלא פשוט טוען לי עוד, ואני לא יודעת כמה יש בסה"כ (מתעבת את השיטה הזאת בכל לבי). תוקע לי למעלה מודעות ממומנות שלא רלוונטיות בהכרח לחיפוש המסוים שלי וזה סתם מבלבל.
 
אם אני מנסה אתר חלופי לאתר גדול ומצליח שאני כבר מכירה ורגילה אליו, אני מצפה שהוא יתאמץ להיות יותר נוח ואטרקטיבי עבורי, והוא פשוט לא.
אתר מצויין - ההשוואה שלך לאיביי לא רלוונטית
09/08/14 20:38
42צפיות
האתר מייצר תנועה מעולה למוכרים ויש שם מכירות רבות
אולי מצוין למוכרים; לא התרשמתי שהוא מצוין לי כקונה
10/08/14 00:26
35צפיות
ודאי שההשוואה שלי לאיביי רלוונטית (לי): אם אני מקבלת את מה שאני מחפשת במקום אחר בצורה נוחה ומשתלמת יותר, אין לי סיבה להיכנס לאתר הזה, הוא לא נותן לי כלום.
º
כל אחד וההעדפות שלו. אבל תמיד עדיף מבחר אתרים .
10/08/14 00:57
17צפיות
º
ודאי שעדיף מבחר, כך ניתן לבחור לפי ההעדפה...
10/08/14 01:00
17צפיות
שכנעתם אותי... פתחתי שם חנות...
10/08/14 15:06
20צפיות
עשיתי כרגע את תכנית הניסיון עם חודש חינם ואני מקווה שיילך טוב יותר מאי ביי בתקופה האחרונה...
ממש אהבתי שיש את אופציה ליבוא וסנכרון מאי ביי... חוסך המוןןןןן עבודה.
ישנם  אתרי מסחר נוספים שמאפשרים יבוא וסנכרון מאיביי? 
º
http://www.atomicmall.com/
10/08/14 22:50
13צפיות
º
לא ברור לי הקשר
08/08/14 23:17
32צפיות
אם יש יותר אתרי מכירות - אז ההיצע גדול והביקוש יורד
09/08/14 13:21
28צפיות
כלפי כל אתר כולל איביי.
תודה רבה ושבת שלום.
 
זה נכון בתאוריה, אבל לא קשור למה שכתבת לעיל
09/08/14 13:46
32צפיות
כתבת שמכרת באתרים אחרים... זה לא מעיד על כך שאיביי בירידה.
º
אבל לא רק אני כתבתי על זה , גם שאר הגולשים כתבו כך.
09/08/14 14:43
17צפיות
אתה כתבת שמכרת באתר אחר, זה לא מה שאחרים כתבו
09/08/14 14:46
32צפיות
זירות מתחרות לאיביי יש לא מאתמול, וכדי לטעון שהם מצליחים על חשבון איביי נדרש יותר משני גולשים שכותבים לך שגם אליהם הגיעו שמועות.
º
ניתן לקרוא לעיל "שמועות יש, ירידה - יש ויש"
09/08/14 14:49
20צפיות
º
קראתי וכבר התייחסתי, אין לי מה להוסיף.
09/08/14 15:09
19צפיות
תודה בכל מקרה. רציתי לשאול בעניין של עריכה מחדש של ליסטינג
09/08/14 15:51
25צפיות
האם איביי לא מרשים את זה הרבה פעמים?
 
תודה רבה מראש.
 
º
זה נכון שיש חוסר אפשרות לערוך לאחר הפרסום. אולי יש עורך אחר?
10/08/14 00:01
21צפיות
יש אין ספור
10/08/14 13:33
29צפיות
אוקטיבה, אינקפרוג ועוד
חפש בגוגל ebay template ותבחר. רובם נותנים חודש התנסות חינם מה שאומר שאם לא תמשיך בתשלום כל מה שעשית דרכם ימחק כנראה. כל התכנות הללו מכניסות תבניות html מיותרות ומכבידות לתיאור מה שמפריע ומאריך את זמן העלאת עמוד המכירה ופוגע בצפייה במיוחד בטאבלט ובסמרטפון. תבניות המכירה המנצנצות והמעוצבות הן קצת פאסה. שלא לומר הרבה פאסה. עצה שלי דלג. תבחר פונט וצבע ישירות מהעורך של איביי, אם בא לך תעשה קופי פייסט לתמונות גם באון ישיר לתוך החלון של איביי. פשוט פשוט פשוט. כל השאר לא לעניין. מעמוד מכירה כזה קל לך לצאת למכירות אחרות באמצעות sell similar ולא צריך כל פעם להמציא את הגלגל מחדש, מה שבהחלט צריך בתוכנות כמו קרייזי ליסטר וזה גורם לבזבוז זמן מטורף.
מהם הדברים ששנואים על איביי--- כמו לעשות רוויו לליסטינג קיים
10/08/14 14:54
25צפיות
?
אני פשוט רוצה להיות בסדר עם איביי, על מנת שאני לא יושעה.
תודה רבה מראש.
 
לא ממש ברור לי מאחפה הבאת את זה
10/08/14 15:03
22צפיות
ולא על זה דיברתי. אני עושה שינוי לליסטינג קיים לא פעם אם צריך. אם עשיתי שגיאת כתיב למשל. אין עם זה שום בעיה. בכל אופן אני מדברת על הפונקציה של sell similar שזה לצאת ממכירה אחת למכירה חדשה של מוצר דומה. למשל, אם אתה מוכר כיסוי לאייפון כחול אתה לוחץ על המכירה הזאת sell similar ופותח מכירה חדשה. משנה את הפרטים הרלבנטים כולל את הפרטים הרלבנטים בגוף התיאור (מה שקרייזי ליסטר לא מאפשר) שותל תמונות אחרות והנה לך מכירה חדשה בשתי דקות
• Revise your item אם עושים אז רק פעמיים ב-24 שעות -שמעתי
10/08/14 15:27
15צפיות
באיזה סרטון ביוטיוב כי איביי  - נדרשים לבחון מוצר חרי ריוויס וזה גורם להם לעבודה מיותרת.
 
אז צריך להיזהר בשימוש מוגזם עם Revise your item .
 
תודה רבה מראש.
 
איך אפשר להסיר סימן מים מתמונות?
07/08/14 21:09
58צפיות
תודה !
תעלה אותן מחדש לליסט
07/08/14 22:22
59צפיות
ותוריד את הסימון בתיבה של "אפשר הוספת סימן מים"
תודה!! זה לא יוסיף סימן מיים אחר?
08/08/14 16:41
29צפיות
היוזר שלי?
אהה.. זה תמונה מספק
08/08/14 16:42
31צפיות
אני רוצה להסיר את סימן המים שלו
היסטורית מכירה
07/08/14 20:59
105צפיות
יש לי מוצר עם 40 watchers ו15 מכירות
המלאי שלו עומד להיגמר ויקח קצת זמן להשיג עוד
יש דרך לגרום להיסטוריה להישמר? ראיתי שיש כלים בתשלום שעושים משהו כזה, אבל יש עוד דרך?
בצורה "מלאכותית" - להקפיץ את המחיר
07/08/14 21:13
96צפיות
פי 100 נגיד, כך שהסיכוי שמישהו יקנה יהיה אפסי.
º
גאון!
07/08/14 21:47
30צפיות
זה לא תמיד עוזר
08/08/14 07:02
54צפיות
מוצר של 70 דולרים נגמר לי והיתה בעיה להשיג אותו במשך כמה חודשים, העלתי את המחיר ל1070 דולרים עד שיתחדש לי המלאי.בניגוד לכל הגיון, הזמינו את המוצר בעוד אני מתלבט מה לעשות ואיך לצאת מזה (לקחתי את הזמן לכמה ימים כדי לבנות סיפור) המלאי חזר ושלחתי את המוצר.אתה לא יודע כמה זמן חיכיתי לתלונה מצד הקונה אבל כלום, כנראה שהיה מרוצה מהקנייה
º
לא יאומן כי יסופר...
08/08/14 13:33
12צפיות
שאלה על הדואר
07/08/14 19:25
94צפיות
לא איביי/פייפל אבל אני רואה שאנשים כאן מתמצאים במשלוחים מרחבי העולם:
הזמנתי מIHERB חבילה ב8 ביולי והודיעו שהיא נשלחה ב9 .החבילה עוד לא הגיעה.
הבנתי שהם שולחים לגרמניה ומשם ליעד? החבילה לא הייתה אמורה להגיע כבר?
לא שילמתי תוספת על מספר מעקב.
מה סביר יותר? שהחבילה אבדה/לא קיבלתי פתק, או שהיא עדיין בדרך?
מזמינה משם המון
07/08/14 19:56
53צפיות
בערך 200 חבילות ב-3 השנים האחרונות, מעולם לא קרה שחבילה אבדה. אבל קרה כבר שקיבלתי חבילה אחרי כמעט חודשיים, מאוד נדיר אבל קורה.
בכל מקרה, אחרי חודשיים תפני אליהם - יש שם אחלה שירות לקוחות. מניסיון של אחרים, הם מחזירים את הסכום ששולם אם מדובר בלקוח עם רקורד.
תודה על התגובה!
07/08/14 20:09
28צפיות
כמה זמן בערך לוקח לחבילה להגיע לישראל בד"כ? שבועים? שלושה?
 
החשש שלי הוא מבעיות בדואר כאן.
º
בין שבוע לשבועיים
07/08/14 20:33
9צפיות
תודה
07/08/14 20:37
16צפיות
מקווה לקבל פתק בשבוע הבא
התחלתי לא מזמן למכור - עד כמה אני יכול למכור? האם אני
07/08/14 17:23
52צפיות
יכול להסתכל בנתונים שלי כמוכר איביי ב- SELLER DASHBOARD  ?
 
תודה רבה מראש.
 
בראש העמוד של selling
07/08/14 19:58
22צפיות
יש עמודה שנקראת Monthly selling limits
 
חבילה נשלחה ב10.7
07/08/14 16:35
55צפיות
מארה''ב, אין מספר מעקב אבל המוכר אמין, עוד לא הגיעה. יש עוד סיכוי שתגיע?
יש סיכוי, בהחלט. קורה שיש עיכובים
07/08/14 16:54
34צפיות
כבר קרה שקיבלתי חבילות מארה"ב אחרי 5–6 שבועות (פעמים ספורות, אבל קרה).
 
מהיכן נשלחה החבילה? אם זה מוכר פרטי ששולח ישירות לישראל באמצעות USPS אין דבר כזה שאין מספר מעקב; המשלוח הזול ביותר שלהם (First Class) מגיע כיום אוטומטית עם מספר מעקב (שתקף בישראל).
כן הוא מוכר פרטי
07/08/14 17:38
26צפיות
לא ידעתי שיש לכל סוגי המשלוח מUSPS מספר מעקב. אני אפנה למוכר.
אם כבר, יש לי שאלה בנושא:
07/08/14 21:49
19צפיות
זה שיש מספר מעקב (FIRST CLASS) לא אומר בהכרח שזה דואר רשום, נכון?
פשוט מדובר במשהו לא גדול ואין לי חשק לנסוע לדואר בשביל לשחרר את זה וקיוותי שהדוור ישים את זה בתיבה.
באתר דואר ישראל דווקא עדכנו שזה נשלח מארה"ב ב6.7.
 
המספר מתחיל ב LZ
º
מעקב = רשום. זה מגיע עם פתק אדום לתיבה בישראל.
07/08/14 22:06
11צפיות
גרמניה הו גרמניה,גם אני נכוויתי
07/08/14 16:11
59צפיות
קראתי הרבה על המכס הבעייתי בגרמניה אבל לא נתקלתי בבעיה אישית,
בחודש האחרון קיבלתי שלל קייסים שנפתחו על מוצרים שעוד לא הגיעו,
זה מוזר מאוד כי המוצרים שאני שולח הם בסדר גודל של 10$-15$,
מישהו מכם כבר חסם את היעד הזה?האם יש דרך להילחם ברוע הגזרה?
º
מישהו?
09/08/14 00:07
4צפיות
תוספת עבור משלוח למקומות ספציפיים.
07/08/14 15:26
22צפיות
אם אני מגדיר בליסט תוספת עבור משלוח למקומות מסויימים איך הקונה משלם? כאשר הוא מבצע קניה הוא מאשר את המחיר שמופיע בכותרת הליסט. הוא צריך לעדכן אותי על מיקומו ואז מה אני עושה?
 
אם תגדיר מראש את המחיר למדינות שאתה שולח אליהן זה אוטומטי
07/08/14 16:21
15צפיות
כשהקונה מבצע את העסקה הוא בוחר לאיזו כתובת לשלוח ובהתאם לכך נקבע מחיר המשלוח (ע"ס מה שהגדרת מראש). אם לא תגדיר מראש מחיר למדינות (שלא חסמת ואתה כן מוכן לשלוח אליהן) הקונה יצטרך לפנות אליך כדי שתשלח לו חשבונית עם המחיר הסופי (הקונה הסביר יטרח לברר מולך את המחיר לפני הקנייה). אם אתה יודע מראש עדיף להגדיר מחיר; כך הקונים יודעים למה לצפות. כשיש אלמנט לא ידוע לפני המכירה יש קונים שאין להם כוח לפנות ולברר ופשוט ידלגו ויעברו למוכר הבא.
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום