מבחן מחוננים כתה ב שלב ב

מצב
הנושא נעול.
מבחן מחוננים כתה ב שלב ב

מבחן מחוננים כתה ב שלב ב
שלום לכם
מישהו כאן בעל נסיון ויודע אם יש סיכוי לעבור את הבחינה אם הילד לא סיים את אחד משלושת החלקים (חשבון)?
תודה לתשובתכם
 
מעבר שלב ב כיתה ב

מבחן מחוננים כתה ב שלב ב
שלום לכם
מישהו כאן בעל נסיון ויודע אם יש סיכוי לעבור את הבחינה אם הילד לא סיים את אחד משלושת החלקים (חשבון)?
תודה לתשובתכם
מעבר שלב ב כיתה ב
היי.
מכיוון שהמבחן הוא יחסי אין לדעת כיצד ענו השאר. מכירה כאלו שלא סיימו הכל ועברו וכאלו שסיימו הכל ולא עברו.
השאלה כמה שאלות לא סיים...האם 3 או 10...ושוב, הכל יחסי.
שיהיה בהצלחה.
 

wile e coyote1

New member
להתקבל או לא להתקבל, זאת השאלה

מעבר שלב ב כיתה ב
היי.
מכיוון שהמבחן הוא יחסי אין לדעת כיצד ענו השאר. מכירה כאלו שלא סיימו הכל ועברו וכאלו שסיימו הכל ולא עברו.
השאלה כמה שאלות לא סיים...האם 3 או 10...ושוב, הכל יחסי.
שיהיה בהצלחה.
להתקבל או לא להתקבל, זאת השאלה
לפי נסיון העבר, צריך לענות על כ- 90 שאלות נכונות מתוך 100 בשלב ב' להתקבל כמחונן, הממוצע הוא 80 שאלות נכונות.
 

wile e coyote1

New member
כל הסודות מתחבאים ברשת


מה? על מה מבוססים המספרים שנתת?
כל הסודות מתחבאים ברשת

ממוצע ציון האיתור: 80.11
ס.ת.: 12.91


לפי סטיית התקן אפשר להגיע ל 3% העליונים שזה בערך ציון 90
 

wile e coyote1

New member
ברור, משרד החינוך כל כך גמיש


נו, זה כבר לא רלוונטי.
בעמוד 3 כתוב שמדובר בין היתר בילדים שנבחנו בשנת 1010
ברור, משרד החינוך כל כך גמיש

ברור שכל דבר שקשור למשרד החינוך עובר מהפכות כל שנה.
ובנושא אחר, הבן שלי לומד באותה כיתה שאני למדתי,
אני למדתי באותה כיתה שאבא שלי למד.
לא בטוח שהספרים השתנו.
 
המצב היום דווקא שונה מאוד מכפי שהיה כשאני למדתי.

ברור, משרד החינוך כל כך גמיש

ברור שכל דבר שקשור למשרד החינוך עובר מהפכות כל שנה.
ובנושא אחר, הבן שלי לומד באותה כיתה שאני למדתי,
אני למדתי באותה כיתה שאבא שלי למד.
לא בטוח שהספרים השתנו.
המצב היום דווקא שונה מאוד מכפי שהיה כשאני למדתי.
מהמון בחינות - הירידה בסמכות המורים ובסנקציות העומדות לרשותם (כולל השארת כיתה שכבר כמעט לא קורית - ומצד שני הרבה יותר ילדים נשארים שנה בגן), העלייה באבחונים ובתרופות ובהתאמות, הניסיון לשנות את צורת הלמידה ולהרבות בעבודה בקבוצות ובעבודה בכיתה להבדיל מהרצאות פרונטליות ושיעורי בית, פרויקטים ומצגות (ובאופן כללי כל עניין מהפכת המידע והמעבר מאנציקלופדיות וספריות לטלפונים ומחשבים), קבוצות וואטסאפ ואתרים שמאפשרים לילד ולהורה להתעדכן במה שקורה בבית הספר, ועוד ועוד. המון המון שינויים.
 

wile e coyote1

New member
באמת באסה

המצב היום דווקא שונה מאוד מכפי שהיה כשאני למדתי.
מהמון בחינות - הירידה בסמכות המורים ובסנקציות העומדות לרשותם (כולל השארת כיתה שכבר כמעט לא קורית - ומצד שני הרבה יותר ילדים נשארים שנה בגן), העלייה באבחונים ובתרופות ובהתאמות, הניסיון לשנות את צורת הלמידה ולהרבות בעבודה בקבוצות ובעבודה בכיתה להבדיל מהרצאות פרונטליות ושיעורי בית, פרויקטים ומצגות (ובאופן כללי כל עניין מהפכת המידע והמעבר מאנציקלופדיות וספריות לטלפונים ומחשבים), קבוצות וואטסאפ ואתרים שמאפשרים לילד ולהורה להתעדכן במה שקורה בבית הספר, ועוד ועוד. המון המון שינויים.
באמת באסה
רוב התיכון ההיתי בים, עכשיו קשה להבריז עם הסמארט סקול הזה
 
תלוי מי ההורים שלך. יש הורים שלא מפריע להם שמבריזים.

באמת באסה
רוב התיכון ההיתי בים, עכשיו קשה להבריז עם הסמארט סקול הזה
תלוי מי ההורים שלך. יש הורים שלא מפריע להם שמבריזים.
ויש גם הורים שפשוט לא נכנסים לבדוק (אני מעריכה שרוב ההורים דווקא לא בודקים).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה