חבצלת השרון88
New member
הילד מחונן, עם פער בין היכולת השכלית לכתיבה האיטית- המלצה?
הילד מחונן, עם פער בין היכולת השכלית לכתיבה האיטית- המלצה?
הילד מחונן ולכן תמיד היה שקוף. ביסודי תמיד ישבתי איתו על כל מבחן כדי שיצליח ומאחר שהצליח (רוב המבחנים היו אמריקאיים)- לא קיבלנו עזרה במה שביקשתי (כתיבה חופשית, דימיון וכד'- מה שידעתי שיקשה עליו בעתיד, באנגלית, ספרות, הבעה,..). גם אם הילד מחונן הוא לא תמיד מושלם....
איך אפשר לקבל סיוע? (לצערי, בבתי הספר שלנו, חינוך ממ"ד, לא בחטי"ב ולא כעת, בתיכון- אין הגדה של ילד מחונן כילד לקוי ואם אכניס אותו לתקן של ילד לקוי, הבטחון העצמי שלו ירד ל-0...).
הוא קיבל קונצרטה וATTENT שלא הועילו אלא גרמו לטיקים
מחפשת רעיונות, המלצות איך ומה לבקש (האבחון במכון בסיוע קופ"ח המליץ על השלמה בעל פה לכתיבה, מה שבעצם לא קיים ולכן הוא לא מקבל שום עזרה).
או שהוא מקבל 100 במבחן, כי הוא פשוט הקשיב או טוב באותו מקצוע, או שהוא מקבל 65, כי לא עמד בזמן, או שלא למד מהספר בנוסף לשיעור, כי זה לא עניין אותו...
הילד מחונן, עם פער בין היכולת השכלית לכתיבה האיטית- המלצה?
הילד מחונן ולכן תמיד היה שקוף. ביסודי תמיד ישבתי איתו על כל מבחן כדי שיצליח ומאחר שהצליח (רוב המבחנים היו אמריקאיים)- לא קיבלנו עזרה במה שביקשתי (כתיבה חופשית, דימיון וכד'- מה שידעתי שיקשה עליו בעתיד, באנגלית, ספרות, הבעה,..). גם אם הילד מחונן הוא לא תמיד מושלם....
איך אפשר לקבל סיוע? (לצערי, בבתי הספר שלנו, חינוך ממ"ד, לא בחטי"ב ולא כעת, בתיכון- אין הגדה של ילד מחונן כילד לקוי ואם אכניס אותו לתקן של ילד לקוי, הבטחון העצמי שלו ירד ל-0...).
הוא קיבל קונצרטה וATTENT שלא הועילו אלא גרמו לטיקים
מחפשת רעיונות, המלצות איך ומה לבקש (האבחון במכון בסיוע קופ"ח המליץ על השלמה בעל פה לכתיבה, מה שבעצם לא קיים ולכן הוא לא מקבל שום עזרה).
או שהוא מקבל 100 במבחן, כי הוא פשוט הקשיב או טוב באותו מקצוע, או שהוא מקבל 65, כי לא עמד בזמן, או שלא למד מהספר בנוסף לשיעור, כי זה לא עניין אותו...