גודל הכיתה בחינוך מיוחד הוא כ-10 תלמידים, שזה קצת יותר משליש
מכיתת מחוננים ביסודי ובחט"ב ותיכון זה כשליש, כך שלא ניתן להשוות בין הכיתות.
גודל הכיתה בחינוך מיוחד הוא כ-10 תלמידים, שזה קצת יותר משלישלא צריך להתייחס אליהם כאל כיתה רגילה,
אבל להטיל עליהן מגבלות על גודל הכיתה שנובעות מהמגבלות שיש בחינוך המיוחד (אם הבנתי נכון וזה מה שאתה טוען) - זה ממש טירוף! זה כמו לדבר על "מוגבלות גובה" ולתת כסאות מוגבהים גם לילדים נמוכים במיוחד וגם לילדים גבוהים במיוחד. מה הקשר? זה שמדובר בשתי אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים לא אומר שיש קשר בין הצרכים המיוחדים שלהן או בין האמצעים שצריך לספק כדי לטפל בהם. "זה חינוך מיוחד, ובחינוך מיוחד יש כיתות קטנות" לא יכול להיות נימוק לכיתת מחוננים קטנה. גם בחינוך מיוחד הכיתות הן קטנות מסיבות מסוימות (והכיתות גם מותאמות לצרכים הספציפיים של הילדים ולא רק קטנות - למשל, לפעמים יש התאמה אקוסטית. למה אין התאמה כזאת בכיתת מחוננים? כי זה לא קשור!).
מכיתת מחוננים ביסודי ובחט"ב ותיכון זה כשליש, כך שלא ניתן להשוות בין הכיתות.