אורחים בפורום
New member
קשיי התנהגות בכיתה א לילד מחונן
קשיי התנהגות בכיתה א לילד מחונן
שלום
הבכור שלנו אובחן באופן פרטי כמחונן, דיבר מאוחר ולכן עשינו אבחון והדבר התגלה. הוא מאוד ילדותי לגילו ועם סף תסכול נמוך יחסית. מצד שני ילד מקסים, יצירתי וחכם עם ידע כללי מדהים. הערב המורה התקשרה ודיווחה לי שהוא מתנהג באופן חריג בכיתה, יוצא ממנה ללא רשות, מתחבא מתחת לשולחן, חולץ נעליים וזורק, בוכה,... לדעתה זה כבר לא הסתגלות וזה חריג.
הסברתי לה שהוא מחונן ורגיש מאוד אבל היא לא נשמעת סימפטית ככ ונראה שהיא חושבת שאני מסבנת אותה...
האם יש לכם המלצות איך לעזור לילד לחדול מההתנהגויות האלו? זה לא משהו חדש, קרה בעבר בכן אבל חשבנו שאנחנו אחריי... וגם המלצות איך להתמודד עם המערכת, אני מניחה שעכשיו יבקשו מאיתנו עוד אבחון אבל עשיתי לילד כבר 3 אבחונים לאורך השנים כדי למדוד את ההתקדמות השפתית והרגשית שלו וממש לא נראה לי רלוונטי לעשות שוב... עשינו כבר טיפולים מכל הסוגים כדי לחזק אותו אבל נראה שרגשית הוא עדיין מתקשה.
אשמח לעצתכם, נורא מתסכל לגדל ילד גאון ושהמסגרת לא רואה אותו...
קשיי התנהגות בכיתה א לילד מחונן
שלום
הבכור שלנו אובחן באופן פרטי כמחונן, דיבר מאוחר ולכן עשינו אבחון והדבר התגלה. הוא מאוד ילדותי לגילו ועם סף תסכול נמוך יחסית. מצד שני ילד מקסים, יצירתי וחכם עם ידע כללי מדהים. הערב המורה התקשרה ודיווחה לי שהוא מתנהג באופן חריג בכיתה, יוצא ממנה ללא רשות, מתחבא מתחת לשולחן, חולץ נעליים וזורק, בוכה,... לדעתה זה כבר לא הסתגלות וזה חריג.
הסברתי לה שהוא מחונן ורגיש מאוד אבל היא לא נשמעת סימפטית ככ ונראה שהיא חושבת שאני מסבנת אותה...
האם יש לכם המלצות איך לעזור לילד לחדול מההתנהגויות האלו? זה לא משהו חדש, קרה בעבר בכן אבל חשבנו שאנחנו אחריי... וגם המלצות איך להתמודד עם המערכת, אני מניחה שעכשיו יבקשו מאיתנו עוד אבחון אבל עשיתי לילד כבר 3 אבחונים לאורך השנים כדי למדוד את ההתקדמות השפתית והרגשית שלו וממש לא נראה לי רלוונטי לעשות שוב... עשינו כבר טיפולים מכל הסוגים כדי לחזק אותו אבל נראה שרגשית הוא עדיין מתקשה.
אשמח לעצתכם, נורא מתסכל לגדל ילד גאון ושהמסגרת לא רואה אותו...