מחונן בכיתה ד' שמשתעמם למוות...

  • פותח הנושא הפוך עם ראש כפול
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
ה

הפוך עם ראש כפול

Guest
מחונן בכיתה ד' שמשתעמם למוות...

מחונן בכיתה ד' שמשתעמם למוות...
הצעיר בכיתה ד'. עבר מבחן סאלד, החל משנה שעברה משתתף אחת לשבוע ב"יום שליפה".
במהלך כיתה ג' עבר אבחון פסיכולוגי פרטי (בשל קשיים רגשיים), אובחן עם IQ שהוגדר כגבוה באופן חריג מהנורמה (145). האבחון מאוד עזר לנו להבין חלק מהקשיים הרגשיים והחברתיים שהיו בבית הספר, בית הספר נרתם לתמוך מבחינה רגשית, הוא התחיל טיפול רגשי ויש שיפור מסוים.
כשהבנו עד כמה הוא מחונן הצענו לו לעבור לכיתת מחוננים. אנחנו מהקריות וכיתת מחוננים יש רק בחיפה. לא שינה לנו, מוכנים להסיע הלוך ושוב כל יום, מצידי להתפטר מהעבודה ולהסיע אותו, העיקר שיהיה מאושר. סירב בתוקף, ובהתייעצות עם התראפיסט ירדנו מהרעיון באותו שלב.
עכשיו יש לי קצת ספקות אם עשינו נכון. הוא חוזר מבית הספר השנה מתוסכל מאוד. קורא ומבין טקסטים באנגלית ברמת כיתה ח' (קרא בקלילות את הספר שקיבל הבן הבכור - תלמיד כיתת מופ"ת! - לקרוא בחופש סוכות) אבל עדיין מכריחים אותו לכתוב שורות של כל האותיות (טרם דברתי עם המורה באנגלית, חדשה בכיתה...), יש לו ידע עולם נרחב מאוד, הוא קולט כל מה שמלמדים בכיתה מהחשיפה הראשונה, ואחר כך מתחרפן כשחוזרים על כל דבר שוב ושוב כי הוא לא מבין "מה יש פה לא להבין".
היום חזר הביתה ממש בבכי כי "היה משעמם וכל דקה עברה לי כמו שעה". הוא לוקח ספר קריאה לכיתה ולא מעירים לו על זה, יש לו מחברת ציורים (הוא אוהב לצייר קומיקסים) וגם על זה לא מעירים לו, אבל יש תחושה שהוא הולך לבית ספר ממש כדי לחמם את הכיסא.
מרגישה קצת אובדת עצות כרגע. בשנה שעברה היו אינספור מפגשים רב-צוותיים, רב-מערכתיים, רב- מה שתרצו בבית הספר, בעיקר סביב מצבו הרגשי והחברתי. המחנכת, המנהלת, היועצת, פסיכולוגית בית הספר - כולם מודעים לרמתו הקוגניטיבית אבל לא נראה שיש להם יכולת/רצון לעשות משהו עם זה.
והכי גרוע? בשבוע הבא מתחיל בבית הספר פרוייקט מיל"ת. 3 פעמים בשבוע נשארים עוד שעתיים מעבר לשעות הלימודים כדי להכין ש"ב (הוא מכין במהלך השיעורים) ולקבל חיזוקים. החלטתי לתת לזה הזדמנות לפני שאני רצה לריב עם המנהלת שישחררו אותו מהעונש הזה, כי הובטח לי בשיחות עם כל העולם ש"תהיה חלוקת קבוצות על פי היכולת".
רעיונות מישהו?...
 
חינוך ביתי או פרטי

מחונן בכיתה ד' שמשתעמם למוות...
הצעיר בכיתה ד'. עבר מבחן סאלד, החל משנה שעברה משתתף אחת לשבוע ב"יום שליפה".
במהלך כיתה ג' עבר אבחון פסיכולוגי פרטי (בשל קשיים רגשיים), אובחן עם IQ שהוגדר כגבוה באופן חריג מהנורמה (145). האבחון מאוד עזר לנו להבין חלק מהקשיים הרגשיים והחברתיים שהיו בבית הספר, בית הספר נרתם לתמוך מבחינה רגשית, הוא התחיל טיפול רגשי ויש שיפור מסוים.
כשהבנו עד כמה הוא מחונן הצענו לו לעבור לכיתת מחוננים. אנחנו מהקריות וכיתת מחוננים יש רק בחיפה. לא שינה לנו, מוכנים להסיע הלוך ושוב כל יום, מצידי להתפטר מהעבודה ולהסיע אותו, העיקר שיהיה מאושר. סירב בתוקף, ובהתייעצות עם התראפיסט ירדנו מהרעיון באותו שלב.
עכשיו יש לי קצת ספקות אם עשינו נכון. הוא חוזר מבית הספר השנה מתוסכל מאוד. קורא ומבין טקסטים באנגלית ברמת כיתה ח' (קרא בקלילות את הספר שקיבל הבן הבכור - תלמיד כיתת מופ"ת! - לקרוא בחופש סוכות) אבל עדיין מכריחים אותו לכתוב שורות של כל האותיות (טרם דברתי עם המורה באנגלית, חדשה בכיתה...), יש לו ידע עולם נרחב מאוד, הוא קולט כל מה שמלמדים בכיתה מהחשיפה הראשונה, ואחר כך מתחרפן כשחוזרים על כל דבר שוב ושוב כי הוא לא מבין "מה יש פה לא להבין".
היום חזר הביתה ממש בבכי כי "היה משעמם וכל דקה עברה לי כמו שעה". הוא לוקח ספר קריאה לכיתה ולא מעירים לו על זה, יש לו מחברת ציורים (הוא אוהב לצייר קומיקסים) וגם על זה לא מעירים לו, אבל יש תחושה שהוא הולך לבית ספר ממש כדי לחמם את הכיסא.
מרגישה קצת אובדת עצות כרגע. בשנה שעברה היו אינספור מפגשים רב-צוותיים, רב-מערכתיים, רב- מה שתרצו בבית הספר, בעיקר סביב מצבו הרגשי והחברתי. המחנכת, המנהלת, היועצת, פסיכולוגית בית הספר - כולם מודעים לרמתו הקוגניטיבית אבל לא נראה שיש להם יכולת/רצון לעשות משהו עם זה.
והכי גרוע? בשבוע הבא מתחיל בבית הספר פרוייקט מיל"ת. 3 פעמים בשבוע נשארים עוד שעתיים מעבר לשעות הלימודים כדי להכין ש"ב (הוא מכין במהלך השיעורים) ולקבל חיזוקים. החלטתי לתת לזה הזדמנות לפני שאני רצה לריב עם המנהלת שישחררו אותו מהעונש הזה, כי הובטח לי בשיחות עם כל העולם ש"תהיה חלוקת קבוצות על פי היכולת".
רעיונות מישהו?...
חינוך ביתי או פרטי
היות וילד בגילו צריך מסגרת חברתית לרוב, מצאו בית ספר דמוקרטי/ פתוח/ אנתרופוסופי- מה שמדבר אליכם יותר. הוא ממש לא זקוק לבית הספר כדי ללמוד, רק להתחברת. יש מצב שגם כיתת מחוננים תהיה קטנה עליו בכמה מידות
 
אל תבני על "חלוקת קבוצות ע"פ יכולת".

מחונן בכיתה ד' שמשתעמם למוות...
הצעיר בכיתה ד'. עבר מבחן סאלד, החל משנה שעברה משתתף אחת לשבוע ב"יום שליפה".
במהלך כיתה ג' עבר אבחון פסיכולוגי פרטי (בשל קשיים רגשיים), אובחן עם IQ שהוגדר כגבוה באופן חריג מהנורמה (145). האבחון מאוד עזר לנו להבין חלק מהקשיים הרגשיים והחברתיים שהיו בבית הספר, בית הספר נרתם לתמוך מבחינה רגשית, הוא התחיל טיפול רגשי ויש שיפור מסוים.
כשהבנו עד כמה הוא מחונן הצענו לו לעבור לכיתת מחוננים. אנחנו מהקריות וכיתת מחוננים יש רק בחיפה. לא שינה לנו, מוכנים להסיע הלוך ושוב כל יום, מצידי להתפטר מהעבודה ולהסיע אותו, העיקר שיהיה מאושר. סירב בתוקף, ובהתייעצות עם התראפיסט ירדנו מהרעיון באותו שלב.
עכשיו יש לי קצת ספקות אם עשינו נכון. הוא חוזר מבית הספר השנה מתוסכל מאוד. קורא ומבין טקסטים באנגלית ברמת כיתה ח' (קרא בקלילות את הספר שקיבל הבן הבכור - תלמיד כיתת מופ"ת! - לקרוא בחופש סוכות) אבל עדיין מכריחים אותו לכתוב שורות של כל האותיות (טרם דברתי עם המורה באנגלית, חדשה בכיתה...), יש לו ידע עולם נרחב מאוד, הוא קולט כל מה שמלמדים בכיתה מהחשיפה הראשונה, ואחר כך מתחרפן כשחוזרים על כל דבר שוב ושוב כי הוא לא מבין "מה יש פה לא להבין".
היום חזר הביתה ממש בבכי כי "היה משעמם וכל דקה עברה לי כמו שעה". הוא לוקח ספר קריאה לכיתה ולא מעירים לו על זה, יש לו מחברת ציורים (הוא אוהב לצייר קומיקסים) וגם על זה לא מעירים לו, אבל יש תחושה שהוא הולך לבית ספר ממש כדי לחמם את הכיסא.
מרגישה קצת אובדת עצות כרגע. בשנה שעברה היו אינספור מפגשים רב-צוותיים, רב-מערכתיים, רב- מה שתרצו בבית הספר, בעיקר סביב מצבו הרגשי והחברתי. המחנכת, המנהלת, היועצת, פסיכולוגית בית הספר - כולם מודעים לרמתו הקוגניטיבית אבל לא נראה שיש להם יכולת/רצון לעשות משהו עם זה.
והכי גרוע? בשבוע הבא מתחיל בבית הספר פרוייקט מיל"ת. 3 פעמים בשבוע נשארים עוד שעתיים מעבר לשעות הלימודים כדי להכין ש"ב (הוא מכין במהלך השיעורים) ולקבל חיזוקים. החלטתי לתת לזה הזדמנות לפני שאני רצה לריב עם המנהלת שישחררו אותו מהעונש הזה, כי הובטח לי בשיחות עם כל העולם ש"תהיה חלוקת קבוצות על פי היכולת".
רעיונות מישהו?...
אל תבני על "חלוקת קבוצות ע"פ יכולת".
הבן שלי מצא את עצמו יושב עם כמה חברים ומשחק משחקי קופסה שהפסיקו לעניין אותו כבר כמה שנים קודם.
לא יודעת איך תצליחו לשכנע אותו לעבור לכיתת מחוננים, אבל אני ממליצה בחום על המעבר.
משום מה כל ילד מחונן שדיברתי איתו לפני ההחלטה לעבור לכיתת מחוננים, היה בטוח שהכיתה תהיה מלאה בחכמולוגים חנונים, והוא ימצא את עצמו בתחרות אינטלקטואלית תמידית. תוך שבוע הם מגלים שהגיעו אל קבוצת ילדים דומים להם, שמקבלים כל אחד על מוזרויותיו ותחביביו.
מנסיון של ארבעה ילדים במערכת החינוך, חוץ מאחד שבמקרה היו שבעה ילדים מחוננים בכיתה וזה עזר מאוד, אף פעם לא הצליחו למצוא מענה אמיתי לצרכים שלהם. אפילו מורים עם הרבה רצון טוב, לא ידעו איך להתמודד ולעזור.
 
ה

הפוך עם ראש כפול

Guest
נכנסתי לקבוצה דומה בפייסבוק, וכולם המליצו לי - על גבול הדחקו

אל תבני על "חלוקת קבוצות ע"פ יכולת".
הבן שלי מצא את עצמו יושב עם כמה חברים ומשחק משחקי קופסה שהפסיקו לעניין אותו כבר כמה שנים קודם.
לא יודעת איך תצליחו לשכנע אותו לעבור לכיתת מחוננים, אבל אני ממליצה בחום על המעבר.
משום מה כל ילד מחונן שדיברתי איתו לפני ההחלטה לעבור לכיתת מחוננים, היה בטוח שהכיתה תהיה מלאה בחכמולוגים חנונים, והוא ימצא את עצמו בתחרות אינטלקטואלית תמידית. תוך שבוע הם מגלים שהגיעו אל קבוצת ילדים דומים להם, שמקבלים כל אחד על מוזרויותיו ותחביביו.
מנסיון של ארבעה ילדים במערכת החינוך, חוץ מאחד שבמקרה היו שבעה ילדים מחוננים בכיתה וזה עזר מאוד, אף פעם לא הצליחו למצוא מענה אמיתי לצרכים שלהם. אפילו מורים עם הרבה רצון טוב, לא ידעו איך להתמודד ולעזור.
נכנסתי לקבוצה דומה בפייסבוק, וכולם המליצו לי - על גבול הדחקו
בי - להעביר אותו במיידי לכיתת המחוננים בדוד ילין. תכלס אני ממש ממש מתחרטת עכשיו שלא דחפתי אותו יותר בשנה שעברה, אבל הסירוב שלו היה כל כך נחרץ. לא יודעת אם יש לך איזשהו ניסיון עם מקרים דומים, אבל האם יש לדעתך איזשהו סיכוי שיסכימו להעביר אותו עכשיו?...
 
צריך לדבר איתם.

נכנסתי לקבוצה דומה בפייסבוק, וכולם המליצו לי - על גבול הדחקו
בי - להעביר אותו במיידי לכיתת המחוננים בדוד ילין. תכלס אני ממש ממש מתחרטת עכשיו שלא דחפתי אותו יותר בשנה שעברה, אבל הסירוב שלו היה כל כך נחרץ. לא יודעת אם יש לך איזשהו ניסיון עם מקרים דומים, אבל האם יש לדעתך איזשהו סיכוי שיסכימו להעביר אותו עכשיו?...
צריך לדבר איתם.
לוודא שיש מקום בכיתה. אמורה להיות רכזת מחוננים בבית הספר, היא הכתובת.
 
ה

הפוך עם ראש כפול

Guest
אמרו לי היום שיש. מחר ארים טלפון לבית הספר, אבל אני באמת לא

צריך לדבר איתם.
לוודא שיש מקום בכיתה. אמורה להיות רכזת מחוננים בבית הספר, היא הכתובת.
אמרו לי היום שיש. מחר ארים טלפון לבית הספר, אבל אני באמת לא
יודעת אם זה יתקדם לאנשהו, כי אם הוא ימשיך להביע כזו התנגדות נחרצת וחד משמעית אז אנחנו בבעיה.
מה שכן, דברתי היום עם המנהלת של מרכז המחוננים בעיר. היא אמרה שבקרוב הם נכנסים לכל בתי הספר היסודיים, וינסו לעזור בכל מה שקשור להבנה של מהות הילדים המחוננים, דרכים לקדם אותם מעבר לכיתה וכו. בסך הכול יש לנו מנהלת טובה (וכמה מורות קקי, שלצערי מקבלות ממנה גיבוי כי היא לא באמת מבינה שהן בני אדם מגעילים) כך שגם אם הוא לא יסכים לעבור, אני מקווה שיהיה איזשהו שינוי.
בינתיים הוא ישב היום לכתוב אותיות באנגלית, אחרי שעשיתי לו מסאז' מרגיע ברגליים (הצעה מהמטפלת בפרחי באך שלנו. תכלס ההצעה היחידה שלה שעוזרת, כי אני לא מתרשמת שפרחי הבאך עוזרים באופן כלשהו...)
 
שיהיה בהצלחה!

אמרו לי היום שיש. מחר ארים טלפון לבית הספר, אבל אני באמת לא
יודעת אם זה יתקדם לאנשהו, כי אם הוא ימשיך להביע כזו התנגדות נחרצת וחד משמעית אז אנחנו בבעיה.
מה שכן, דברתי היום עם המנהלת של מרכז המחוננים בעיר. היא אמרה שבקרוב הם נכנסים לכל בתי הספר היסודיים, וינסו לעזור בכל מה שקשור להבנה של מהות הילדים המחוננים, דרכים לקדם אותם מעבר לכיתה וכו. בסך הכול יש לנו מנהלת טובה (וכמה מורות קקי, שלצערי מקבלות ממנה גיבוי כי היא לא באמת מבינה שהן בני אדם מגעילים) כך שגם אם הוא לא יסכים לעבור, אני מקווה שיהיה איזשהו שינוי.
בינתיים הוא ישב היום לכתוב אותיות באנגלית, אחרי שעשיתי לו מסאז' מרגיע ברגליים (הצעה מהמטפלת בפרחי באך שלנו. תכלס ההצעה היחידה שלה שעוזרת, כי אני לא מתרשמת שפרחי הבאך עוזרים באופן כלשהו...)
שיהיה בהצלחה!
האמת שעד היום לא שמעתי מאף אחד שפרחי באך עזרו לו.
 
ה

הפוך עם ראש כפול

Guest
נוירולוגית (שהיא גם רופאה להתפתחות הילד!) המליצה. אני ממש לא

שיהיה בהצלחה!
האמת שעד היום לא שמעתי מאף אחד שפרחי באך עזרו לו.
נוירולוגית (שהיא גם רופאה להתפתחות הילד!) המליצה. אני ממש לא
הייתי בכיוון, אבל הילד אמר שמוכן לנסות כל דבר שיעזור לו. לנו ממש לא אכפת לשלם 50 ש"ח לבקבוק (+150 למפגש הראשון) אם זה יעבוד, אפילו אם זה יעבוד רק בשל אפקט הפלסבו. רק הטיפול הרגשי שלו עולה 300 ש"ח לשבוע, אז מה זה 50 ש"ח לבקבוק מים? תכלס בינתיים נראה שזה באמת רק מים. אבל היא נתנה לי את הרעיון הגאוני של מסאז' בכפות הרגליים כשהוא נכנס לסטרס, וזה באמת עובד! אז רק בשביל זה היה שווה
 
מסאז' בכפות רגליים זה מעולה. כשהייתי בהריון עם הבת הבכורה

נוירולוגית (שהיא גם רופאה להתפתחות הילד!) המליצה. אני ממש לא
הייתי בכיוון, אבל הילד אמר שמוכן לנסות כל דבר שיעזור לו. לנו ממש לא אכפת לשלם 50 ש"ח לבקבוק (+150 למפגש הראשון) אם זה יעבוד, אפילו אם זה יעבוד רק בשל אפקט הפלסבו. רק הטיפול הרגשי שלו עולה 300 ש"ח לשבוע, אז מה זה 50 ש"ח לבקבוק מים? תכלס בינתיים נראה שזה באמת רק מים. אבל היא נתנה לי את הרעיון הגאוני של מסאז' בכפות הרגליים כשהוא נכנס לסטרס, וזה באמת עובד! אז רק בשביל זה היה שווה
מסאז' בכפות רגליים זה מעולה. כשהייתי בהריון עם הבת הבכורה
ואסור היה לעשות מסאז' (כי זה בעייתי בהריון או משהו - לא התעמקנו), בעלי הבטיח לי שהוא יעשה לי מסאז' בכפות הרגליים כל יום אחרי שהיא תיוולד.

פחחחחחחחחח... הוא לא ממש עמד בהבטחה...
 
ה

הפוך עם ראש כפול

Guest
חחחחח הבטחות של בעלים זה לא שוס. האמת שמסאז' בכפות הרגליים

מסאז' בכפות רגליים זה מעולה. כשהייתי בהריון עם הבת הבכורה
ואסור היה לעשות מסאז' (כי זה בעייתי בהריון או משהו - לא התעמקנו), בעלי הבטיח לי שהוא יעשה לי מסאז' בכפות הרגליים כל יום אחרי שהיא תיוולד.

פחחחחחחחחח... הוא לא ממש עמד בהבטחה...
חחחחח הבטחות של בעלים זה לא שוס. האמת שמסאז' בכפות הרגליים
מרגיע אותו תוך 5 דקות. ממש. הבעיה שלא כל פעם שיש לו התקף חרדה אני שם כדי לעשות לו מסאז'
אבל בבית אני מוכנה למסז' אותו כמה שרק צריך....
 
רוצה להתחתן איתי?


חחחחח הבטחות של בעלים זה לא שוס. האמת שמסאז' בכפות הרגליים
מרגיע אותו תוך 5 דקות. ממש. הבעיה שלא כל פעם שיש לו התקף חרדה אני שם כדי לעשות לו מסאז'
אבל בבית אני מוכנה למסז' אותו כמה שרק צריך....
רוצה להתחתן איתי?
 
מה ששכנע את הבת שלי,

אמרו לי היום שיש. מחר ארים טלפון לבית הספר, אבל אני באמת לא
יודעת אם זה יתקדם לאנשהו, כי אם הוא ימשיך להביע כזו התנגדות נחרצת וחד משמעית אז אנחנו בבעיה.
מה שכן, דברתי היום עם המנהלת של מרכז המחוננים בעיר. היא אמרה שבקרוב הם נכנסים לכל בתי הספר היסודיים, וינסו לעזור בכל מה שקשור להבנה של מהות הילדים המחוננים, דרכים לקדם אותם מעבר לכיתה וכו. בסך הכול יש לנו מנהלת טובה (וכמה מורות קקי, שלצערי מקבלות ממנה גיבוי כי היא לא באמת מבינה שהן בני אדם מגעילים) כך שגם אם הוא לא יסכים לעבור, אני מקווה שיהיה איזשהו שינוי.
בינתיים הוא ישב היום לכתוב אותיות באנגלית, אחרי שעשיתי לו מסאז' מרגיע ברגליים (הצעה מהמטפלת בפרחי באך שלנו. תכלס ההצעה היחידה שלה שעוזרת, כי אני לא מתרשמת שפרחי הבאך עוזרים באופן כלשהו...)
מה ששכנע את הבת שלי,
זה שמחויבים לקלוט אותה בחזרה, במידה וכיתת המחוננים לא תתאים לה. הדרך ההפוכה בעייתית יותר.
 
ה

הפוך עם ראש כפול

Guest
אחד הדברים שמטרידים אותי זה תחושת כשלון מצידו אם המעבר

מה ששכנע את הבת שלי,
זה שמחויבים לקלוט אותה בחזרה, במידה וכיתת המחוננים לא תתאים לה. הדרך ההפוכה בעייתית יותר.
אחד הדברים שמטרידים אותי זה תחושת כשלון מצידו אם המעבר
לא יהיה חיובי. לחזור בחזרה לכיתה בה הוא נמצא כרגע לא יהיה משהו קל עבורו.
אבל פרה פרה. קודם נראה אם זה בכלל על הפרק מבחינת בית ספר.
 

דיברגנט

New member
איך הוא מבחינה חברתית? למה כ"כ חשוב לו להישאר בכיתה הזו?

מחונן בכיתה ד' שמשתעמם למוות...
הצעיר בכיתה ד'. עבר מבחן סאלד, החל משנה שעברה משתתף אחת לשבוע ב"יום שליפה".
במהלך כיתה ג' עבר אבחון פסיכולוגי פרטי (בשל קשיים רגשיים), אובחן עם IQ שהוגדר כגבוה באופן חריג מהנורמה (145). האבחון מאוד עזר לנו להבין חלק מהקשיים הרגשיים והחברתיים שהיו בבית הספר, בית הספר נרתם לתמוך מבחינה רגשית, הוא התחיל טיפול רגשי ויש שיפור מסוים.
כשהבנו עד כמה הוא מחונן הצענו לו לעבור לכיתת מחוננים. אנחנו מהקריות וכיתת מחוננים יש רק בחיפה. לא שינה לנו, מוכנים להסיע הלוך ושוב כל יום, מצידי להתפטר מהעבודה ולהסיע אותו, העיקר שיהיה מאושר. סירב בתוקף, ובהתייעצות עם התראפיסט ירדנו מהרעיון באותו שלב.
עכשיו יש לי קצת ספקות אם עשינו נכון. הוא חוזר מבית הספר השנה מתוסכל מאוד. קורא ומבין טקסטים באנגלית ברמת כיתה ח' (קרא בקלילות את הספר שקיבל הבן הבכור - תלמיד כיתת מופ"ת! - לקרוא בחופש סוכות) אבל עדיין מכריחים אותו לכתוב שורות של כל האותיות (טרם דברתי עם המורה באנגלית, חדשה בכיתה...), יש לו ידע עולם נרחב מאוד, הוא קולט כל מה שמלמדים בכיתה מהחשיפה הראשונה, ואחר כך מתחרפן כשחוזרים על כל דבר שוב ושוב כי הוא לא מבין "מה יש פה לא להבין".
היום חזר הביתה ממש בבכי כי "היה משעמם וכל דקה עברה לי כמו שעה". הוא לוקח ספר קריאה לכיתה ולא מעירים לו על זה, יש לו מחברת ציורים (הוא אוהב לצייר קומיקסים) וגם על זה לא מעירים לו, אבל יש תחושה שהוא הולך לבית ספר ממש כדי לחמם את הכיסא.
מרגישה קצת אובדת עצות כרגע. בשנה שעברה היו אינספור מפגשים רב-צוותיים, רב-מערכתיים, רב- מה שתרצו בבית הספר, בעיקר סביב מצבו הרגשי והחברתי. המחנכת, המנהלת, היועצת, פסיכולוגית בית הספר - כולם מודעים לרמתו הקוגניטיבית אבל לא נראה שיש להם יכולת/רצון לעשות משהו עם זה.
והכי גרוע? בשבוע הבא מתחיל בבית הספר פרוייקט מיל"ת. 3 פעמים בשבוע נשארים עוד שעתיים מעבר לשעות הלימודים כדי להכין ש"ב (הוא מכין במהלך השיעורים) ולקבל חיזוקים. החלטתי לתת לזה הזדמנות לפני שאני רצה לריב עם המנהלת שישחררו אותו מהעונש הזה, כי הובטח לי בשיחות עם כל העולם ש"תהיה חלוקת קבוצות על פי היכולת".
רעיונות מישהו?...
איך הוא מבחינה חברתית? למה כ"כ חשוב לו להישאר בכיתה הזו?
 
ה

הפוך עם ראש כפול

Guest
לא להיט. בגדול יש לו 3 בכיתה חברים (בן ושתי בנות)

איך הוא מבחינה חברתית? למה כ"כ חשוב לו להישאר בכיתה הזו?
לא להיט. בגדול יש לו 3 בכיתה חברים (בן ושתי בנות)
ועוד כמה חברים מיום השליפה (שלא לומדים איתו בבית הספר).
לדעתי זה מאוד נובע מפחד. הוא טוען שהוא לא רוצה לעזוב את החברים שלו.
 

דיברגנט

New member
3 חברים זה לא מעט בכלל לילד מחונן בכיתה רגילה

לא להיט. בגדול יש לו 3 בכיתה חברים (בן ושתי בנות)
ועוד כמה חברים מיום השליפה (שלא לומדים איתו בבית הספר).
לדעתי זה מאוד נובע מפחד. הוא טוען שהוא לא רוצה לעזוב את החברים שלו.
3 חברים זה לא מעט בכלל לילד מחונן בכיתה רגילה
החברים מהיום שליפה לא נחשבים, כי איתם הוא יכול להמשיך גם אם יעבור לכיתת מחוננים.

את צריכה להסביר לו שיותר קל לו לרכוש חברים ביום השליפה, כי אלו ילדים שיש לו שפה משותפת עימם ואילו בכיתה הרגילה צריך למצוא אותם בפינצטה.
תסבירי לו שבכיתת מחוננים אלו ילדים באותה האיכות של אלו שלומדים איתו ביום השליפה ושם יהיה לו יותר קל חברתית.
 
ה

הפוך עם ראש כפול

Guest
הוא לגמרי הבין את זה. עד עכשיו הוא סירב ללכת בגלל פחד

3 חברים זה לא מעט בכלל לילד מחונן בכיתה רגילה
החברים מהיום שליפה לא נחשבים, כי איתם הוא יכול להמשיך גם אם יעבור לכיתת מחוננים.

את צריכה להסביר לו שיותר קל לו לרכוש חברים ביום השליפה, כי אלו ילדים שיש לו שפה משותפת עימם ואילו בכיתה הרגילה צריך למצוא אותם בפינצטה.
תסבירי לו שבכיתת מחוננים אלו ילדים באותה האיכות של אלו שלומדים איתו ביום השליפה ושם יהיה לו יותר קל חברתית.
הוא לגמרי הבין את זה. עד עכשיו הוא סירב ללכת בגלל פחד
לצערי היום הגענו לנקודה שבה הסבל שלו גובר על הפחד. עכשיו רק צריך לקוות שזה לא מאוחר מדי

אגב, עם החברים מיום השליפה הוא לא ימשיך אם יעבור לכיתת מחוננים, כי אז אין יום שליפה.
 

דיברגנט

New member
הלימודים בכיתת מחוננים אצלכם כוללים את יום שישי?

הוא לגמרי הבין את זה. עד עכשיו הוא סירב ללכת בגלל פחד
לצערי היום הגענו לנקודה שבה הסבל שלו גובר על הפחד. עכשיו רק צריך לקוות שזה לא מאוחר מדי

אגב, עם החברים מיום השליפה הוא לא ימשיך אם יעבור לכיתת מחוננים, כי אז אין יום שליפה.
הלימודים בכיתת מחוננים אצלכם כוללים את יום שישי?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה