הורים יודעים מראש על הבחינה בכיתה ו׳ ויכולים לבחור

מצב
הנושא נעול.
הורים יודעים מראש על הבחינה בכיתה ו׳ ויכולים לבחור

הורים יודעים מראש על הבחינה בכיתה ו׳ ויכולים לבחור

-דהיינו עוד לפני הכניסה לכיתה ג׳ ולפני הבחירת בכיתת מחוננים, הורים יודעים מראש שמדובר בארבע שנים בלבד. לכן, לכן יש בידיהם חופש הבחירה שלא ללמוד בכיתת מחוננים.
משעה שהורים יודעים מראש, שבכיתה ו׳ הילדים יחוייבו במבחנים(יחד עם כל ילדי ישראל) הרי שטענתך על נזקים מתייתרת.
הורה שחושב, כי הנזק שבקיום המבחן בכיתה ו גדול כל ככך, הוא יכול לשלוח את בנו ליום שליפה ולא לכיתת מחוננים.
משעה שהורים שולחים את ילדם לכיתת מחוננים הם מקבלים על עצמם את נושא הבחינה בכיתה ו יחד עם כל ילדי ישראל. אם הם חושבים שבחינה היא סיטואציה חמורה, טראגית וקשה עבור ילדם, אזי מוצע להם פתרון פשוט, לשלוח את ילדם ליום שליפה ולא לכיתת מחוננים.
ושוב ב-6 ערי המדינה בהם קיימת כיתת מחוננים קיים גם יום שליפה וההורים יכולים לבחור. אבל לא ההיפך.
בכל מדינת ישראל חוץ מ-6 ערים יש יום שליפה ונבצר מהורים לבחור כיתת מחוננים.
 
בערים בהם יש כיתת מחוננים הורים יכולים לבחור, אבל לא ההיפך.

הורים יודעים מראש על הבחינה בכיתה ו׳ ויכולים לבחור

-דהיינו עוד לפני הכניסה לכיתה ג׳ ולפני הבחירת בכיתת מחוננים, הורים יודעים מראש שמדובר בארבע שנים בלבד. לכן, לכן יש בידיהם חופש הבחירה שלא ללמוד בכיתת מחוננים.
משעה שהורים יודעים מראש, שבכיתה ו׳ הילדים יחוייבו במבחנים(יחד עם כל ילדי ישראל) הרי שטענתך על נזקים מתייתרת.
הורה שחושב, כי הנזק שבקיום המבחן בכיתה ו גדול כל ככך, הוא יכול לשלוח את בנו ליום שליפה ולא לכיתת מחוננים.
משעה שהורים שולחים את ילדם לכיתת מחוננים הם מקבלים על עצמם את נושא הבחינה בכיתה ו יחד עם כל ילדי ישראל. אם הם חושבים שבחינה היא סיטואציה חמורה, טראגית וקשה עבור ילדם, אזי מוצע להם פתרון פשוט, לשלוח את ילדם ליום שליפה ולא לכיתת מחוננים.
ושוב ב-6 ערי המדינה בהם קיימת כיתת מחוננים קיים גם יום שליפה וההורים יכולים לבחור. אבל לא ההיפך.
בכל מדינת ישראל חוץ מ-6 ערים יש יום שליפה ונבצר מהורים לבחור כיתת מחוננים.
בערים בהם יש כיתת מחוננים הורים יכולים לבחור, אבל לא ההיפך.
 
צריך להפסיק את המבחנים בכיתה ו׳.

הורים יודעים מראש על הבחינה בכיתה ו׳ ויכולים לבחור

-דהיינו עוד לפני הכניסה לכיתה ג׳ ולפני הבחירת בכיתת מחוננים, הורים יודעים מראש שמדובר בארבע שנים בלבד. לכן, לכן יש בידיהם חופש הבחירה שלא ללמוד בכיתת מחוננים.
משעה שהורים יודעים מראש, שבכיתה ו׳ הילדים יחוייבו במבחנים(יחד עם כל ילדי ישראל) הרי שטענתך על נזקים מתייתרת.
הורה שחושב, כי הנזק שבקיום המבחן בכיתה ו גדול כל ככך, הוא יכול לשלוח את בנו ליום שליפה ולא לכיתת מחוננים.
משעה שהורים שולחים את ילדם לכיתת מחוננים הם מקבלים על עצמם את נושא הבחינה בכיתה ו יחד עם כל ילדי ישראל. אם הם חושבים שבחינה היא סיטואציה חמורה, טראגית וקשה עבור ילדם, אזי מוצע להם פתרון פשוט, לשלוח את ילדם ליום שליפה ולא לכיתת מחוננים.
ושוב ב-6 ערי המדינה בהם קיימת כיתת מחוננים קיים גם יום שליפה וההורים יכולים לבחור. אבל לא ההיפך.
בכל מדינת ישראל חוץ מ-6 ערים יש יום שליפה ונבצר מהורים לבחור כיתת מחוננים.
צריך להפסיק את המבחנים בכיתה ו׳.
אין שום סיבה שאלה שאותרו יבחנו שוב.
יותר מברור שמי שלא אותר ורוצה להיבחן , יוכל להיבחן.
 
בגלל טענה אפליה מוצדקת, כנראה שמהשנה כולם נבחנים

צריך להפסיק את המבחנים בכיתה ו׳.
אין שום סיבה שאלה שאותרו יבחנו שוב.
יותר מברור שמי שלא אותר ורוצה להיבחן , יוכל להיבחן.
בגלל טענה אפליה מוצדקת, כנראה שמהשנה כולם נבחנים
 
להפסיק את המבחנים לכולם חוץ מי שלא נבחן בעבר שיוכל להיבחן

צריך להפסיק את המבחנים בכיתה ו׳.
אין שום סיבה שאלה שאותרו יבחנו שוב.
יותר מברור שמי שלא אותר ורוצה להיבחן , יוכל להיבחן.
להפסיק את המבחנים לכולם חוץ מי שלא נבחן בעבר שיוכל להיבחן
 
האם זה שצעק כאן על הנזק הבלתי הפיך בדרישה למבחן הכניס לרוקח?

הורים יודעים מראש על הבחינה בכיתה ו׳ ויכולים לבחור

-דהיינו עוד לפני הכניסה לכיתה ג׳ ולפני הבחירת בכיתת מחוננים, הורים יודעים מראש שמדובר בארבע שנים בלבד. לכן, לכן יש בידיהם חופש הבחירה שלא ללמוד בכיתת מחוננים.
משעה שהורים יודעים מראש, שבכיתה ו׳ הילדים יחוייבו במבחנים(יחד עם כל ילדי ישראל) הרי שטענתך על נזקים מתייתרת.
הורה שחושב, כי הנזק שבקיום המבחן בכיתה ו גדול כל ככך, הוא יכול לשלוח את בנו ליום שליפה ולא לכיתת מחוננים.
משעה שהורים שולחים את ילדם לכיתת מחוננים הם מקבלים על עצמם את נושא הבחינה בכיתה ו יחד עם כל ילדי ישראל. אם הם חושבים שבחינה היא סיטואציה חמורה, טראגית וקשה עבור ילדם, אזי מוצע להם פתרון פשוט, לשלוח את ילדם ליום שליפה ולא לכיתת מחוננים.
ושוב ב-6 ערי המדינה בהם קיימת כיתת מחוננים קיים גם יום שליפה וההורים יכולים לבחור. אבל לא ההיפך.
בכל מדינת ישראל חוץ מ-6 ערים יש יום שליפה ונבצר מהורים לבחור כיתת מחוננים.
האם זה שצעק כאן על הנזק הבלתי הפיך בדרישה למבחן הכניס לרוקח?
אם זה נכון, כעולה מהשרשור, איך זה מתיישב ?
 
הורה שחושב שבחינה היא עניין קשה עבור ילדו, שישלח ליום שליפה

הורים יודעים מראש על הבחינה בכיתה ו׳ ויכולים לבחור

-דהיינו עוד לפני הכניסה לכיתה ג׳ ולפני הבחירת בכיתת מחוננים, הורים יודעים מראש שמדובר בארבע שנים בלבד. לכן, לכן יש בידיהם חופש הבחירה שלא ללמוד בכיתת מחוננים.
משעה שהורים יודעים מראש, שבכיתה ו׳ הילדים יחוייבו במבחנים(יחד עם כל ילדי ישראל) הרי שטענתך על נזקים מתייתרת.
הורה שחושב, כי הנזק שבקיום המבחן בכיתה ו גדול כל ככך, הוא יכול לשלוח את בנו ליום שליפה ולא לכיתת מחוננים.
משעה שהורים שולחים את ילדם לכיתת מחוננים הם מקבלים על עצמם את נושא הבחינה בכיתה ו יחד עם כל ילדי ישראל. אם הם חושבים שבחינה היא סיטואציה חמורה, טראגית וקשה עבור ילדם, אזי מוצע להם פתרון פשוט, לשלוח את ילדם ליום שליפה ולא לכיתת מחוננים.
ושוב ב-6 ערי המדינה בהם קיימת כיתת מחוננים קיים גם יום שליפה וההורים יכולים לבחור. אבל לא ההיפך.
בכל מדינת ישראל חוץ מ-6 ערים יש יום שליפה ונבצר מהורים לבחור כיתת מחוננים.
הורה שחושב שבחינה היא עניין קשה עבור ילדו, שישלח ליום שליפה
 
גם הממצאים בשטח דורשים זאת- שינויים גדולים בין ב׳ ל ו׳

הצדק מחייב שילדים שלא עברו, יקבלו סיכוי נוסף וייבחנו שוב.
למעט סיבה תקציבית שהיא בוודאי לא עניינית
גם הממצאים בשטח דורשים זאת- שינויים גדולים בין ב׳ ל ו׳
מאד מובן לחץ ההורים בגלל חוסר הוודאות העתידי. עם זאת, לאור הנתונים שכבר דוברו פה
שמציגים מצב של מעל 40 אחוזים של שינויי( חדשים שעוברים מול ותיקים שלא) . ברור שצריך לאפשר לכולם להבחן ובגלל כמות המקומות המוגבלת ברור שכולם חייבים בבחינה. מה שיותר מעניין - בהנחה שאת האגו ( במיוחד של ההורים) עוזבים בצד, הוא, מה המקור לכזו כמות של שינוי בתוצאות.
או לחילופין להתייחס ליום שליפה פשוט כמו שהוא- חוגי העשרה חביבים שקצת מאפשרים חשיבה יצירתית , פתוחה ושונה שמתאימים לשנות החינוך היסודי. בהנחה שכשעוברים לחינוך על יסודי שבו כבר יש יותר אפשרויות והלימודים מתחילים להיות יותר רציניים יש כבר שיקולים אחרים לבחירת כיתות לימוד מיוחדות ואז כל ילד יכול לבחור בהתאם להעדפותיו וכישוריו את המסגרת המתאימה.שוב, הכיתות המיוחדות במידה וקיימת נותנות מענה טוב לא פיות ואולי יותר לנטיות אקדמיות שונות של הילדים( דוקא הן מאפשרות למי שמתאים האצות במדעים, מחשבים, תחומים נוספים)
 
ילד שהודלג באמצע א׳, ייבחן רק בכיתה ג?

הורים יודעים מראש על הבחינה בכיתה ו׳ ויכולים לבחור

-דהיינו עוד לפני הכניסה לכיתה ג׳ ולפני הבחירת בכיתת מחוננים, הורים יודעים מראש שמדובר בארבע שנים בלבד. לכן, לכן יש בידיהם חופש הבחירה שלא ללמוד בכיתת מחוננים.
משעה שהורים יודעים מראש, שבכיתה ו׳ הילדים יחוייבו במבחנים(יחד עם כל ילדי ישראל) הרי שטענתך על נזקים מתייתרת.
הורה שחושב, כי הנזק שבקיום המבחן בכיתה ו גדול כל ככך, הוא יכול לשלוח את בנו ליום שליפה ולא לכיתת מחוננים.
משעה שהורים שולחים את ילדם לכיתת מחוננים הם מקבלים על עצמם את נושא הבחינה בכיתה ו יחד עם כל ילדי ישראל. אם הם חושבים שבחינה היא סיטואציה חמורה, טראגית וקשה עבור ילדם, אזי מוצע להם פתרון פשוט, לשלוח את ילדם ליום שליפה ולא לכיתת מחוננים.
ושוב ב-6 ערי המדינה בהם קיימת כיתת מחוננים קיים גם יום שליפה וההורים יכולים לבחור. אבל לא ההיפך.
בכל מדינת ישראל חוץ מ-6 ערים יש יום שליפה ונבצר מהורים לבחור כיתת מחוננים.
ילד שהודלג באמצע א׳, ייבחן רק בכיתה ג?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה