מבחן סאלד

Gulibar1

New member
מבחן סאלד

שלום, האם זה נפוץ שילד לא מספיק לענות על כל השאלות בשלב ב' (כתה ג) במבחן סאלד? האם זה אומר בהכרח שהילד לא יעבור?
תודה
 

נטלי22

New member
אני מכירה אישית לא מעט מחוננים שלומדים בכיתות מחוננים

לאחר שלא הצליחו לסיים את המבחן.

מאידך אני מכירה גם כמה שיצאו מהמבחן עם בטחון עצמי מופרז והספיקו לענות על כל המבחן, ובסופו של דבר לא עברו.

ההרגשה של התלמיד ביציאה מהמבחן לא מנבאת את הצלחתו.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
זה לא סותר את אשר כתבתי, כי ברור שתחושה של ילד לא מנבאת את

הצלחתו, אבל עם זאת, הסיכוי שלו הרבה יותר גדול מאשר הסיכוי של ילד שהרגיש שלא הלך לא טוב (אולי בבנות זה אחרת, כי בנות אוהבות לבכות ואפילו יש תסמונת על כך
)

רוב אלו שלומדים בכיתת מחוננים הספיקו לסיים את המבחן ללא כל קושי למעט יוצאים מהכלל כאשר הם נמצאים באוכלוסיה פחות איכותית, אז ייתכן שילד שלא סיים, גם כן יעבור את המבחן, בתנאי כמובן שמדובר בכמות שאלות זניחה שלא סיים.
 

נטלי22

New member
המשפט הראשון שלי כן סותר את מה שאמרת. השני רק היה תוספת.

רבים מהמחוננים שאני מכירה ולומדים בכיתות מחוננים (מכירה 3 כיתות כאלה) לא סיימו את כל השאלון ובכל זאת הם מחוננים.
 
אני סיימתי כמעת בחצי מהזמן

אמנם זה לא היה שהייתי ילד כי לא אותרתי כמחונן כילד אפילו להפך בגלל " לקוית למידה " אבל שעברתי בגיל יותר מבוגר בערך שמונה עשרה , אז הצלחתי לסיים בכמעת חצי מהזמן ,המאבחנת הייתה המומה , אבל באמת שזה לא היה קשה ... אפילו קל .
לכן מניסיון אישי אני יכול לאשר את אשר אתה אומר ...
 
אני לא יודעת כמה זה נפוץ - אבל בטוח אפשרי

הבת שלי במבחן של סאלד אמרה כשיצאה מהבחינה שלא הספיקה הכל
ועברה . אגב, היה איתה ילד מהכיתה שאמר שסיים ולא עבר.
אגב, גם השנה נבחנה במבחן של קרני (חטיבת ביניים) , שוב אמרה שלא סיימה ושוב עברה.
מה שבודקים זה כמה תשובות נכונות יש בסוף .
 
למעלה