mehunan.co.il

ורד2016

New member
mehunan.co.il

לגבי mehunan.co.il. מי הם בדיוק? מי עומד מאחורי האתר הזה? איזה נסיון יש לו? לא מצליחה אפילו למצוא שם טלפון.
מה בדיוק מסמיך אותם לקבוע אם הילד שלי מחונן או לא, באמצעות שאלון ממוחשב.
 

יורה נחושתן

Member
מנהל
ישנם מספיק גופים מוסמכים לקביעות מסוג זה.

דרך האינטרנט אפשר להגיע לגופים רבים המוסמכים לבצע בדיקות וקביעות בנושא ובודאי, שלא דרך שאלון ממוחשב אלא במפגש עם איש מקצוע מוסמך. חבל להסתמך על קביעות שכאלו בעזרת שאלון ממוחשב, זה נשמע מאוד לא רציני.
 
אתר מיחונן – מידע חשוב והבהרות

אני נכנסת לראשונה לפורום בעקבות כך שהאירו את תשומת ליבי אודות בלבול וחוסר בהירות שנוצר בנוגע לאתר מיחונן, ולכן החלטתי (בתיאום עם מנהל הפורום) לכתוב כאן על מנת להבהיר ולנסות לעשות סדר בבלאגן:

אתר מיחונן [URL='http://www.mihonan.co.il']www.mihonan.co.il[/URL] הוא אתר המציע מבחן סימולציה המדמה את מבחן המחוננים מתוך מטרה לתת להורים אינדיקציה/ניבוי לגבי מה הסיכוי של ילדם לעבור את מבחן המחוננים האמיתי.

איך אנו עושים זאת? יש לנו מבחני סימולציה שהרצנו במשך כמה שנים על אלפי ילדים (לפני שלב א' ולפני שלב ב') מתוך מטרה ליצור בסיס נתונים גדול (ביג דאטא).
כשילד נבחן אצלנו באתר, אנו יודעים לומר, על סמך התוצאות שהשיג הילד במבחן (ועל סמך בסיס הנתונים שלנו) באיזה אחוזון נמצא הילד לעומת ילדים אחרים בשכבה. כך אנו יודעים לתת לנבא בעצם מה הסיכוי שלו לעבור את מבחן המחוננים האמיתי.

היות ואיתור המחוננים הוא יחסי, כלומר רק 2.5% מהילדים מאותרים כמחוננים (ועוד 5% כמצטיינים) רק מיקום יחסי של הילד יכול לתת אינדיקציה על סיכויי ההצלחה שלו במבחן האמת.

אין לאתר מיחונן כל קשר לאתר אחר הנקרא מחונן.קום ובו מציעים להזין באופן ידני ציון שהשיג ילד בבחינה מודפסת שנעשתה במטרה לקבל ניבוי. היות ותהליך איתור המחוננים הוא יחסי בלבד, מבחינתנו, אין לציון האבסולוטי שהשיג ילד במבחן כל משמעות, אלא רק לציון היחסי. לצורך זה חייבים בסיס נתונים גדול.

אין לנו גם כל קשר לאתר mehunan.co.il שלדעתי כלל אינו באויר.

אנו לא באים להשמיץ או לדבר נגד אף אתר אלא רק לעשות סדר בבלבול שנוצר בין האתרים.

בנוסף, אתר מיחונן לא מציע הכנה למבחן, ערכות הכנה או לומדות אלא רק אינדיקציה ראשונית במטרה לתת להורים את האפשרות לקבל החלטה מושכלת כיצד לפעול.
ניתן לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף באתר : [URL='http://www.mihonan.co.il']www.mihonan.co.il[/URL]

מצורף לינק לראיון האחרון שנתתי בתוכנית הבוקר בשבוע שעבר אודות ההכנה, קורסי ההכנה ואתר מיחונן:
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=Btb1-M90lkU&t=1s[/URL]

תודה על ההזדמנות להבהיר. הכוונה היא לנצל את הפלטפורמה למטרות פרסומיות אלא רק לנסות לעשות סדר בבלבול שנוצר.
סופ"ש נעים.
 
למעלה