סיום ניהול הפורום וכמה מילים מה-

סיום ניהול הפורום וכמה מילים מה-


חברים וחברות יקרים בוקר טוב, בצער רב קיבלתי הודעה מהנהלת תפוז שהפורום שלנו נמכר לניהול של חברה מסחרית חיצונית, והחל מהימים הקרובים הוא ישנה את אופיו ויהפוך להיות פורום "מומחים". משמעות הדבר היא שמנהל הפורום אמור לשלם על ניהולו, בתמורה לפרסום מרכולתו.
אני חברה בפורום זה שנים רבות מאוד. תחילה כאמא של נועה, שעברה את מבחני האיתור (היום היא כבר בכיתה י'), ובהמשך כאמא של ה"פרופסור הלא מפוזר". לדורותיו, מצאתי את הפורום שלנו מקצועי, מצחיק, מעשיר, חברי, ועוד. כאשר מיקי הודיעה על פרישתה, זה היה לי טבעי מאד לבקש לנהל את הפורום מתוך מקום של אהבת תחום המחוננים על כל רבדיו ורצון להמשיך ולתרום לחברי הפורום הותיקים והחדשים.
כאמור, לפני כמה ימים התקשרו אליי מהנהלת הפורומים של תפוז. כמובן, פתחו במחמאות, ולאחר מכן המשיכו בבקשה לשלוח לי תעודת הערכה, וסיימו בהודעה כי אסיים את תפקידי בימים הקרובים.
כששאלתי מדוע לא הציעו לי מלכתחילה לנהל את הפורום במתכונת של פורום מומחה, נעניתי ששכחו לעשות זאת בטעות, ושהם מתנצלים.
גם אני מתנצלת בפניכם שלא אהיה כאן יותר. אהבתי כל רגע ורגע, עשיתי זאת בהתנדבות מלאה ובאהבה גדולה. עם חלק גדול מכם הייתי בקשר אישי וישיר לעזרה, חלקכם התקשרתם אליי להתייעצות. יש גם מי שכתבו כאן שמטעמים כלכליים אינם יכולים לקנות לומדה לשם הכנה למבחני האיתור למחוננים. לאלה פניתי מיוזמתי, והענקתי לומדות במתנה. הכול נעשה בזמני הפרטי, בשמחה ובאהבה. לא פרסמתי את עצמי אף פעם, ושמרתי על הפורום כמקום אובייקטיבי ולא מסחרי. אבל... יש מי שחפץ בניהול הפורום לעצמו, והצליח בכך! אלה הם חוקי המשחק הכלכלי של ימינו, ולא נותר לי אלא לקבלם בצער.
אודיע לכם בימים הקרובים על משכני החדש. אני בתהליך מול חברת פורומים גדולה אחרת. אני מבטיחה לשמור על אובייקטיביות גם במשכני החדש.
כולם מוזמנים בשמחה.
אני מאחלת לכולם בהצלחה עם ילדי הקסם שלנו.
אני בטוחה שעוד נתראה במקומות אחרים.
שלכם, ענת "הפרופסור הלא מפוזר"
 

פולספגן

New member
כבר נכשלו לעשות את זה בפורום סקי ונכשלו

הפורום המקצועי נשאר חסר חיים וכולם כתבו בפורום הרגיל, אך הם למדו עכשיו את הלקח וסוגרים את הרגיל ולא שמים במקביל את פורום המומחים.
&nbsp
כנראה, שגם בזה ייכשלו
 
כולכם מושחתים ממילא, אז מה זה משנה? כל מי ששותף

לתעשיית ההכנה למחוננים, ראוי שיפשוט את הרגל - את, המנהלים החדשים, כולכם.
בהצלחה במציאת תחום עיסוק לא פסול אתית ביום מן הימים!
 
גם אני רוצה לאחל לך הצלחה בחיים.

למה שאת עושה לא קוראים הצלחה - מאחלת לך לבחור במסלול אחר, ולהצליח בו.
אני גם לא מסתתרת מאחורי הכינוי שלי - מאוד קל לגלות מי אני. רק שאין לי אינטרס מיוחד להקל על מי שרוצה בכך - בניגוד אלייך, אני לא מתפרנסת מלהציע את מרכולתי הבזויה בתפוז.
מאחלת לך לטרוף את העולם, אבל להפסיק לטרוף את הילדים...
 
למה? כי אכפת לי מהילדים ולא מהפרנסה שלך?

משוויון ולא מרדיפת בצע? מאי פגיעה בילדים והדחתם ממקומם הראוי כי לשכנם יש כסף שאני מעוניינת בו?

באמת, אני פשוט אדם נורא. את, לעומת זאת, אדם נפלא, שרק אוהב ילדים ופועל למענם.
 
למעלה