המדריך השלם להסרת סרגל YAHOO.

המדריך השלם להסרת סרגל YAHOO.

קם בבוקר מר אליהו, התקין תוכנה, וקיבל סרגל YAHOO. אך אבוי! עברית אנגלית דפדפן לא מעביר ואת סרגל יאהוו לא ניתן להסיר! אל דאגה. המאמר הבא מסביר מספר דרכים מתוחכמות להסיר את הסרגל הלא תמיד סימפטי.
 
דרך א'

לוחצים על סמל העיפרון בסרגל הכלים, ובוחרים בuninstall/remove מאשרים את הפעולה, ונפטרנו מהמטרד. במידה ולחיצה על כפתור ההסרה לא עוזרת:
 
דרך ב'

יש להיכנס ללוח הבקרה (control panel), הוספה והסרה של תוכניות ( add or remove programs), לחפש שם את סרגל YAHOO, וללחוץ על remove. גם אפשרות זו לא הצליחה?
 
דרך ג'

אנחנו ניגש לפעולה מתחכמת יותר, שבה פשוט נמנע מהסרגל "להתלבש" על הדפדפן. פעולה זו מתחלקת לשניים. הראשון, במידה ומדובר במערכת ההפעלה XP עם SP2, השני, במידה ולא.
 
כיצד בודקים זאת?

נכנסים ללוח הבקרה (control panel), ולחיצה כפולה על סמל בשם "מערכת" (system) שם כתוב לנו בדיוק איזו גירסא זו.
 
SP2

כניסה לדפדפן האינטרנט, לחיצה על "כלים", "ניהול הרחבות דפדפן". אנחנו נראה פה שני ערכים של יאהוו במצב פעיל (enabled), נבחר בהם, ונעביר אותם למצב לא פעיל (disabled)
 
ללא SP2.

במידה וזה המצב, אנחנו נלך לפיתרון מעט יותר ברוטלי. יש להיכנס לתיקיית program files, ולמחוק שם את תיקיית Yahoo!. לאחר מכן, להיכנס לregistry editor (התחל, הפעלה, regedit) לחפש את הערך {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} ולמחוק את כל הממצאים.
 
כל הכבוד לשניכם

היה לי הדבר הדביק הזה ומאז שהסרתי אותו יש לי תולעת שעם איתחול המחשב מזרימה לי אתרי הימורים וכו'. אני סוגרת את חלונותיהם ונפרדת מהם עד לאיתחול הבא. איך נפטרים מאלו? איך מגיעים לניקוי ברג'יסטרי?
 
סיום:

יש לסגור את כל חלונות הדפדפן, להפעיל מחדש את המחשב, וסרגל Yahoo! נעלם. בהצלחה!
 

nisso167

Member
מנהל
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gifכל הכבוד על ההשקעה! ../images/Emo45.gif

מציע לטאגלן.
 

xamin99

New member
אחלה של מדריך למרות שאני לא נותן

לדברים כאלו לשרוד אצלי במחשב כבר שנים :)
 

Cmona

New member
../images/Emo39.gif../images/Emo13.gif../images/Emo45.gif כל הכבוד!

תודה לך על תרומתך בפורום
 

Roy M

New member
../images/Emo45.gif סחטיין חנן! השקעה גדולה

לדבר מאוד חשוב ונשאל המון כאן בפורום!
 

Dימה

New member
אחלה מדריך!

כל הכבוד! אני לא סובל את YAHOO. פשוט אתר מטומטם, הבעלים שלו הם ספאמרים לכל דבר. אתה מתקין תוכנה אחת, הוא מתקין לך עוד 7 באותו הזמן(מיקרוסופט סטייל). לא סובל את זה. דימה
 

uriler

New member
תודה רבה מיסינג לינק ../images/Emo13.gif

כיף שיש תומכים כמוך בפורום
 
כל הכבוד לך!!!

זה אכן מטרד לא נורמאלי הסרגל הזה. ובזכותך (לפני כמה זמן הסברת לי), הצלחתי להפטר מהקרציה הזאת. לדעתי זה מוציא שם רע ל"יאהו", כי מבחינתי סרגל הכלים שלהם הוא הכי לא ידידותי למשתמש, או יותר נכון למי שלא רוצה להשתמש!!! שוב, תודה.
 
למעלה