עברתי הפלה נדחית

nagarh

New member
עברתי הפלה נדחית ../images/Emo42.gif

שלום לכולם אני חדשה בפורום. המליצו על הפורום הזה באתר WALLA ולא סתם. אחרי שקראתי קצת מההודעות שלכן הבנתי מדוע כ"כ המליצו על הפורום הזה ואני שמחה להצטרף אליכם/ן. הייתי בהיריון ראשון ועברתי אתמול הפלה בעקבות אי התפתחות העובר, הבנתי שזה נובע מזה שהביצית הגיעה בלי מטען גנטי ואז לא יכל להתפתח עובר. בכל אופן, רציתי לשתף אתכם בכך. ורציתי לשמוע קצת מנסיונכן לגבי ההיריונות הבאים. אני מקווה להכנס שוב להיריון מהר ולשכוח את החוויה הלא נעימה של ההפלה. סוף שבוע טוב לכולכם/ן חן
 

e k

New member
nagarh

ברוכה הבאה לפורום העצוב הזה. לצערי אני לא יכולה לספר לך עדיין על הריון הבא אבל יש כאן בנות שכן. אני מקווה בשבילך שתכנסי להריון מהר.
 

sael

New member
לחן

גם אני עברתי הפלה נדחית כי העובר היה ללא דופק. אצלי זה קרה בשבוע 8 ולפי האולטראסאונד התפתחות העובר נעצרה בשבוע 5, ולא היה שום דימום, גיליתי את זה רק ב-U.S הראשון אצל הרופא אז נאלצתי לעבור גרידה. באיזה שבוע זה קרה אצלך? לא בהכרח שזה נובע מכך שהביצית הגיעה ללא מטען גנטי. ככשאלתי את הרופא שלי למה זה קרה הוא אמר שיכולות להיות לכך הרבה סיבות, אבל בגלל שזה לצערנו דבר שכיח שעובר מפסיק להתפתח בשלב מוקדם כזה, לא מתחילים לחפש את הסיבה לכך (מה גם שזה הריון ראשון), ושגם אם יחפשו לא בטוח שימצאו. עוד דבר משותף לשתינו: גם אני מקווה להיכנס שוב להריון מהר (ואני בהחלט עובדת על כך) ומקווה שההריון הבא (שיבוא במהרה אני מקווה) יתפתח בצורה תקינה. אני בטוחה שההריון הבא יהיה עם הרבה חששות, במיוחד עד שאלך בפעם הראשונה לרופא, אבל זה די הגיוני כי הרי עברנו חוויה עצובה, וכשנגיע לשם נתמודד איכשהו עם החששות. רק לעידוד, בשבוע שעבר חברה שלי שעברה הפלה בשבוע 7 סיפרה לי שהיא בהריון בשבוע 14, ובעצם היא נכנסה להריון 3 חודשים אחרי ההפלה (ולפני ההריו הראשון לקח לה הרבה יותר זמן), אז זה בהחלט מעודד, ואם היא שהיא סופר לחוצה, הרבה יותר ממני הצליחה לעבור את התקופה הזאת בצורה נורמלית ובלי שאף אחד יודע שהיא בהריון (חוץ מבעלה), גם אני ואת (וכל אחת כאן) נוכל. המון הצלחה ותישארי כאן, המקום הזה תורם.
 

nagarh

New member
הי SAEL../images/Emo140.gif

הי SAEL שמחתי לקרוא את האי-מייל שלך כיוון שלפניך רק מישהי אחת ענתה לי ואז חשבתי לי שבטח המקרה שלי קטן על הבנות בפורום ובטח בגלל זה הן לא עונות. בכל אופן, שמחתי לשמוע ממך. אני עשיתי הפלה בסביבות שבוע 6-7, אני לא יודעת בדיוק. מתי עשית את הגרידה? אני עשיתי לפני פחות משבוע והיום פעם ראשונה היו לי התכווצויות רציניות בבטן,ממש כאב לי. לפני כן לא היו לי כאבי בטן כאלו. כנראה שזה בגלל שהרחם מתכווץ. מה היו התופעות שהיו לך אחרי הגרידה? שמחתי לשמוע על חברה שלך, שיהיה לה היריון בריא וטוב. וגם לך שיהיה בהצלחה, ותודיעי לי על התפתחויות. דרך אגב כמה זמן צריך לחכות עד שאפשר לנסות שוב? הבנתי מהרופא שאחרי המחזור ה 1 אפשר לנסות להכנס להיריון שוב. נכון? שיהיה לנו רק טוב.
 

sael

New member
תגובה

שלום לך. אני שמחה שאני יכולה לחלוק איתך את מה שעברנו ולתת לך מידע. אז ככה, אני עברתי את הגרידה בדיוק לפני 3 חודשים ושבוע. ביומיים- שלושה שאחרי הגרידה היו לי קצת כאבי בטן, אבל ממש לא רציניים כי התחלתי לקחת אנטיביוטיקה ישר יום לאחר הגרידה (בהוראת הרופא המנתח), אז אם לא נתנו לך אנטיביוטיקה כדאי שתפני לרופא כי יכול להיות שהכאבים הם כתוצאה מאיזשהו זיהום וחשוב לקחת אנטיביוטיקה. אחרי שיסתיים לך הדימום (אם עדיין יש לך, לי היה דימום בערך שבועיים) את אמורה לקבל מחזור בין 4-6 שבועות מסיום הדימום, ולאחר המחזור הזה אין בעיה להתחיל שוב לנסות להיכנס להיריון. בכל מקרה, אני הלכתי לרופא שלי אחרי שבועיים מיום הגרידה (גם בהמלצת הרופא המנתח) והוא אמר לי גם לבוא אליו לאחר שאקבל כדי שהוא יראה שהכל חזר תקינותו לפני שאני מנסה שוב להיכנס להריון. אז בינתיים עוד לא נכנסתי שוב אבל אני מקווה שזה יהיה בקרוב (וגם בשבילך אני מקווה שיילך מהר). אם את רוצה עוד מידע או שיש לך שאלות את מוזמנת לשלוח לי מסר ואשמח לענות לך. בהצלחה ותרגישי טוב, ותעדכני לגבי הכאבי בטן.
 
שלום...../images/Emo79.gif

מצטרף למה שכתבו קודמותי... ממליץ לך לקרוא את קישורי הפורום. בקישורים מאמרים בנושא הפלות. מקווה שיסייעו לך להבין מעט יותר. מאחל לך מכל הלב...
כי ההריונות הבאים שלך יהיו מוצלחים! תמיד איתנו
 

nagarh

New member
תודה ../images/Emo51.gif

תודה תודה על מה שכתבת, חייכתי במיוחד כשראיתי את הלב שצרפת (מכל הלב...). תמשיך בעבודת קודש זו.
 
למעלה