יום הולדת 17 לפורום החודש

יום הולדת 17 לפורום החודש


שלום לכל חברות וחברי הפורום


למי מכן/ם שהכנוי "תמיד איתנו" אינו מוכר, אני ממעט לכתוב כאן, אולם הייתי פעיל בפורום מיום הקמתו ועד ספטמבר 2004 כמנהל הפורום יחד עם יעל של עדי.

בת זוגתי ואני חווינו כמו כולן/ם כאן אבדן הריון, והפורום סייע לי רבות להתמודד עם האבדן.מקווה שגם אני סייעתי כפי שסייעו לי.

חודש פברואר 2019 הוא חודש ציון לפרום. לפני 17 שנים (!), 13 פברואר 2002, החל הפורום את הפעילות הברוכה שלשמה נוצר.

ביום זה אני חש כי עלי לשוב ולציין עד כמה אני מודה באופן אישי לכל חברות וחברי הפורום, אשר תומכות ותומכים ברגעים הקשים ביותר (ולא חסרים כאלו) בתקופה שבסמוך ולאחר האבדן

אילולא החום, התמיכה, האוזן הקשבת והכתף שתמיד נמצאת כאן לבכות עליה ולקבל חיזוק מחברות וחברי הפורום, הרבה נשים וגברים היו חווים את האבדן בצורה פחות נעימה ויותר כואבת.

כפי שכתבו רבות ורבים כאן לפני, אילולא הפורום ההתמודות היתה קשה הרבה יותר.

בנימה אישית, אני חש לשתף את כולכן/ם בתחושתי לגבי האבדן האישי שלי ובכלל...מבין הסטיקרים הרבים שאנו רואים על מכוניות בעת ההמתנה ברמזורים וכו'...אחד מהם אהוב עלי במיוחד ובו כתוב:"תחשוב טוב – יהיה טוב".ברגעים הקשים ביותר שחוויתי, בהם שתי כמו במערה חשוכה בלי פנס...והכל מסביב שחור וקר...תמיד תמיד לא איבדתי את התקווה. תמיד אמרתי לעצמי, יהיה טוב, תהיה אבא, כגודל הכאב
כך גודל השמחה שבעתיד מי ייתן ותשמח.


המסר שלי למי שכעת נמצא עמוק בתוך הכאב, הוא להתאבל, לבכות, לעכל את האבדן הקשה...אבל לא לאבד תקווה. האושר בו יבוא...אם רק נחכה לו בסבלנות, על אף שלעיתים ההמתנה כה קשה ומייסרת.

לסיום הרשו לי להודות בשמי ובשמכן/ם למנהלות הפורומים הנוכחיות וכל הקודמות לאורך כל שנות קיום הפורום על הניהול החם, האיכותי והתומך של הפורום בהתנדבות מלאה ומכל הלב וכל מנהלות משפחת הפורומים אובדן הריון- תמיכה, הריון לאחר אובדן- תמיכה, הורות לאחר אובדן בעבר ובהווה.


אילולא התמיכה והחום שכה חיוניים למי שמנהל את הפורום, הוא לא היה מגיע לאן שהגיע אחרי 17 שנים, והודות לצוות ניהול הפורומים בעבר ובהווה אני חש כי הפורום מהווה בית חם וחשוב מאין כמותו!

מכל הלב , תמיד שלכן/ם ומי ייתן וכל שתבקשו לו יהי


תמיד תמיד איתנו

 

שירהד1

Member
מנהל
תודה על המילים החמות והמרגשות. הלוואי וכל שנבקש לו יהי.

 

ציטה 9

New member
תודה

אכן, בימים קשים מאוד רק כאן אני מרגישה שיש הבנה. תודה מעומק הלב.
 
תודה על הקמת הפורום שלנו / הערה על "תחשוב טוב - יהיה טוב"

אולי זו רק אני ואף אחת אחרת לא מרגישה כך. אבל אליי לא מדבר הרעיון של "תחשוב טוב - יהיה טוב". אילו מחשבות היו משנות מציאות לא היה חולי וסבל ועוני ואומללות בעולם. המחשבות אינן מבטיחות הריון תקין, הורות או הרחבת המשפחה.

המחשבה החיובית וההחזקה בתקווה מאפשרת רווחה נפשית גבוהה יותר, ועשויה בהחלט לשנות את הנוף הפנימי של המציאות הנפשית, אבל היא לא משליכה על המציאות עצמה.

נותנת דוגמא מעצמי.
המחשבה - "הלוואי שאבא שלי לא היה חולה" לא הבריאה אותו או שינתה את לכתו ממני.
אבל המחשבה - "אני יכולה להתמודד עם המחלה של אבא שלי" אפשרה לי לחיות ברווחה נפשית גדולה יותר מאשר כאשר חשבתי "זה שאבא שלי חולה זה סוף העולם. אני לעולם לא אקום מן האבל הזה. תמיד אחיה במציאות מקבילה למציאות של שאר בני האדם שאינם מתמודדים עם עול נפשי כבד כזה".

המסע ממחשבה א' למחשבה ב' לקח לי שנים, והצריך עבודה פנימית שלי, סיוע ממטפלת מופלאה, ותהליך התבגרות, קבלה והשלמה עם המציאות.
אילו מישהו היה בא אלי עם הרעיון 'תישוב טוב יהיה טוב' בימים של שיא ההלם והכאב, בימים בהם צחצוח שיניים היה פעולה מורכבת, הרעיון רק היה מכאיב לי ומקומם אותי מאד.
 

שירהד1

Member
מנהל
מסכימה עם איןאריותכאלה-

האמת היא שרציתי גם אני לכתוב את הדברים ואת המסר שלי שתואמים את מה שכתבה, אבל לא היה לי חשק לעימות כלשהו או לחלופת דברים שתראה אולי ביקורתית מצידי.
בהזדמנות זו, גם אכתוב שבחירת המילים: "יום הולדת לפורום" היא בחירה לא נכונה בעיניי. אפשר היה לבחור מילים עדינות ומתאימות יותר, כמו: "לפני כך וכך שנים הוקם/נוסד הפורום"...
המילים "יום הולדת" בהקשר של נושא הפורום נראות לי לא מתאימות בעליל.
מקווה שאם אתה קורא את הדברים, אתה מבין על מה אני מדברת. בהתחשב בעבר שלך, בוודאי תבין.


שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 
למעלה